Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Naumovs par Holtu un Telkvistu: "Vārtsargu pozīcijā varam justies komfortabli"

Jānis Celmiņš

Naumovs par Holtu un Telkvistu: "Vārtsargu pozīcijā varam justies komfortabli"
Kriss Holts un Mikaels Telkvists
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

„Pēdējās spēles parādīja, ka komandas galvenā trenera rīcībā atkal ir divi ļoti labi vārtsargi, abi ir gatavi „play-off” spēlēm,” sarunā ar portālu Sportacentrs.com īsi pirms Rīgas „Dinamo” komandas došanās uz Maskavu, kur komandai paredzētas pirmās divas Gagarina kausa izcīņas spēles pret Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa vadīto Maskavas „Dynamo” komandu, pauda Rīgas komandas vārtsargu treneris Sergejs Naumovs.

„Mikaels šobrīd ir atguvies pēc savainojuma un ir ļoti labā fiziskā kondīcijā, pēdējās spēles to pilnībā apliecināja. Vārtsargu pozīcijā varam justies komfortabli, abi pēdējās spēlēs nospēlēja labi,” uzskata Sergejs Naumovs.

Sarunas par to, kurš (Kriss Holts vai Mikaels Telkvists) varētu stāties Rīgas „Dinamo” vārtos pirmajā „play-off” mačā, starp vārtsargu treneri un komandas galveno treneri Juliusu Šupleru pagaidām nav bijušas. Naumovs atzīst, ka viņam, protams, ir sava nostāja, taču galavārds pieder galvenajam trenerim.

„Telkvists ir pieredzējis vārtsargs, izteiktāks Eiropas stila spēlētājs, Holts ir gados jaunāks un ar ne tik lielu pieredzi, bet dažkārt to spēj kompensēt ar pašatdevi. Viņš ļoti vēlas spēlēt un dara to labi, bet ir ļoti emocionāls kā laukumā tā ārpus tā,” Naumovs pirms „play-off” spēlēm salīdzina abus „Dinamo” mūrus.

1 2 39 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2011-02-22 11:54, pirms 14 gadiem
Telvistu vārtos PO pirmajā spēlē!
Slēpts komentārs: Rockstar Energy

  -2 [+] [-]

, 2011-02-22 11:56, pirms 14 gadiem
Varbūt tieši Holta emocijas vairāk palīdzētu komandai 1.jā spēlē!

 +14 [+] [-]

, 2011-02-22 12:01, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Vārtsargi priekš play off ir ļoti labi, uzbrukumā nepieciešamas izmaiņas, aizsardzība kāda nu ir, tāda ir, bet vājākais posms - treneris.
Kas tieši trenerī ir tas vājais? Tas, ka šāda līmeņa klubu 3x pēc kārtas ievedis PO cīņās? Jeb uzskati, ka RD ar saviem resursiem jau sen bija jācilā Gagarins virs galvām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2011-02-22 12:11, pirms 14 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: vecīt, plejofos ar emocijām mazs sakars.
drīzāk jau playoffos emocijas ir puse no spēles.. ja regulārajā sezonā tu vari vienkārši aiziet un nospēlēt spēli tad playofos tā nevar.. emocijas, vienalga vai uztraukums, saspringums, nolemtība, uzvaras sajūta, nosaka ļoti daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-02-22 12:32, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Neredzu iemeslu atkal uzsākt garu diskusiju par tēmu, kuru šeit jau tā visu laiku apspriež, bet ja ar hokeju neesi uz Tu, tad šeit tev būs galvenie punkti:
* Nemāk "savākt" komandu;
* Lobē slovāku spēlētājus, turklāt ne tos labākos, ja neņem vērā Hossu, kurš komandu jau pameta;
* Pārāk primitīvas shēmas:
* U.t.t.
Hokeja guru, paldies par izsmeļošajām atbildēm, it sevišķi 'utt'! Tas vienmēr palīdz, kad vairāk nav ko teikt un trūkst argumentācijas.

Ļoti saprotams punkts arī ir 'nemāk savākt komandu'. Interesanti gan, kad tā nav savākta un ko vispārībā nozīmē komandas savākšana? Man personīgi šķiet, ka tieši uz svarīgām spēlēm komanda spēlē skatāmu un interesantu hokeju. Bet tas, ka šādas spēles nav kopumā 54 sezonā.. likumsakarīgi, jo tas iespējams tikai teorētiski. Visām komandām NHL, KHL, citās līgās ir kāpumi, kritumi, neveiksmes, veiksmes.

Slovāku spēlētāji, protams, ir ļoti interesanta tēma. Šķiet, ka Tev kā hokeja guru ir jāatgādina, ka spēlētājus pērk/pārdod komandas GM, RD gadījumā Sējejs. Protams, tas nenozīmē, ka Šuplera pirksts tajā visā nav, bet, vai tas ir slikti? Tas ir tikai pluss, ja trenerim ir šādi kontakti un iespēja uzrunāt citu valstu spēlētājus, iespējams arī par zemākām summām. Katra spēlētāja prasmes nenosaka tikai 'pliki rādītāji' un atceries, ka zvaigžņu iegāde arī prasa attiecīgus līdzekļus. RD nevar konkurēt ar turīgākiem klubiem.

Pārāk primitīvas shēmas ir ģeniālākais punkts. Visiem redzams, ka laukumā notiek pilnīga pašdarbība, nav neviena iestrādāta kombinācija un visas izspēles ir juniora hokeja līmenī.

Nesaku, ka Šuplers ir labākais speciālists, taču viens ir skaidrs - par darbu spriež pēc rezultātiem (vismaz to saka mans saprāts) un, lai kā arī mums veiksies PO (neaizmirsīsim tomēr, ka pretī nāk ļoti spēcīgs pretinieks), Šuplers un (kas ne mazāk svarīgi) viņa komanda strādā pietiekoši veiksmīgi ar to bāzi, kas viņiem dota - veidojot spēcīgus virknējumus, iesaistot spēlē jaunos hokejistus un sasniedzot izvirzītos uzdevumus (par šodienas uzdevumu gan neliela skepse).

  +7 [+] [-]

, 2011-02-22 12:53, pirms 14 gadiem
Esmu par Telkvista likšanu vārtos pirmajās divās spēlēs noteikti..

1) Krietni krietni lielāka pieredze nekā Holtam
2) Līgums.. Holtam līgums uz nākošo sezonu kabatā, taču Telkvistam par to vēl jācīnās un jāparāda labākais, kas viņa spēkos, lai nākošo sezonu nespēlētu Francijas 2. līgā ar mūsu bāleliņiem kopā.

P.S Taču individuālā statistika tieši pret OHK Dinamo nedaudz, taču labāka ir Holtam..
Abiem pa divām spēlēm pret Znaroku&Co..

Telkvistam pirmajās divās spēlēs 0,94% un 0,97%, turpretī Holtam 0,95% un 0,97%..

  +2 [+] [-]

, 2011-02-22 12:59, pirms 14 gadiem
Atvainojos, aizmirsta Telkvista 3. spēle, kurā viņš atvairīja 0,96%..

  +2 [+] [-]

, 2011-02-22 12:59, pirms 14 gadiem
Number 0 rakstīja: Esmu par Telkvista likšanu vārtos pirmajās divās spēlēs noteikti..

1) Krietni krietni lielāka pieredze nekā Holtam
2) Līgums.. Holtam līgums uz nākošo sezonu kabatā, taču Telkvistam par to vēl jācīnās un jāparāda labākais, kas viņa spēkos, lai nākošo sezonu nespēlētu Francijas 2. līgā ar mūsu bāleliņiem kopā.

P.S Taču individuālā statistika tieši pret OHK Dinamo nedaudz, taču labāka ir Holtam..
Abiem pa divām spēlēm pret Znaroku&Co..

Telkvistam pirmajās divās spēlēs 0,94% un 0,97%, turpretī Holtam 0,95% un 0,97%..
un tu tiešām uzskati, ka divu atsevišķu spēļu atvairīto metienu procentam vispār ir kaut kāda jēga un vēl pie tam abiem vārstsargiem tie ir spīdoši!

bet par Telkvistu piekrītu, cerams, ka viņš paspīdēs playoffā, lai tā Holta "Realize" mānija vismaz uz brīdi apstātos

  +1 [+] [-]

, 2011-02-22 13:13, pirms 14 gadiem
Tadu Yuri nav ko nemt galva! Tiesi taa - RD nav taa bagataka komanda un Suplers tris gadus no vietas panacis cienijamu rezultatu. Visadiem auniem iesaku paintereseties, ko komanda par Juli domaa. Un pasi sapratisiet, mullki esat nolikdami Supleru!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-22 13:14, pirms 14 gadiem
Telkvists ir labāks, nosvertāks, parliecinātāks. Ja protams Holts biezi rada brinumus un dziedat māk, Naumovs pareiz saka, vins ir parāk emocionāls. Nu bet tad jau redzēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-22 14:01, pirms 14 gadiem
Dubinsky rakstīja: un tu tiešām uzskati, ka divu atsevišķu spēļu atvairīto metienu procentam vispār ir kaut kāda jēga un vēl pie tam abiem vārstsargiem tie ir spīdoši!

bet par Telkvistu piekrītu, cerams, ka viņš paspīdēs playoffā, lai tā Holta "Realize" mānija vismaz uz brīdi apstātos
es tomēr uzsvaru liku uz tiem manis diviem izteiktajiem punktiem par pieredzi un līgumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-22 14:26, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Atšķirībā no tevis es ne par kādu hokeja guru šeit neuzdodos un man pietika pacietības minēt vismaz primāros argumentus nevis liet tukšu ūdeni ! Runāju par katram saprotamām lietām! Ja tevi apmierina 7., 8. vieta sezonā, tad man prieks par tevi! Viss ar ko Šuplers līdz šim var dižoties ir uzvara pār SKA, kas bija pārpratums vairāk paša SKA izpildījumā! Vari priecāties par savu augsto 7. un 8. vietu sezonā un zaudējumu play off pirmajā kārtā, bet visus tādi rezultāti neapmierina un brīnumi kā pret SKA, pēc kā par spīti visam var kā varoņi jāt baltā zirgā, tik bieži nenotiek!
Ar Dinamo komandu varētu sasniegt daudz vairāk. Znarokam nebija nekādu zvaigžņu izlase, bet viņš ar to iekļuva Gagarina kausa finālā, kur daļa latviešu aiz skaudības bikses pielika un lādējās savā naidā .
Es domāju, ka Dinamo var stabili cīnīties par vietu sešiniekā sezonā un play off sākt pret vājāku komandu nevis kādu no tabulas līderiem! Pie tik nestabilas spēles un vārtsargu traumām noteikti bija pelnījis vairāk spēlēt Lūsiņš un vēl kāds no jaunajiem, kas ir kapātāji.
Tu vari aizstāvēt te Šupleru un aizrādīt man kaut ko, bet tad pats uzraksti jel kādus argumentus nevis lej tukšu ūdeni !
Yuri taisnība.Pilnīgas manas domas.
Pārāk daudz izlējām ūdeņus sezonas gaitā, RD vieta ir stabili ceturtā piektā.
Maskavas Dinamo ir pats sliktākais variants priekš mums, pret Loko un SKA būtu daudz pateicīgāk spēlēt.Nemaz nerunājot par Spartaku vai tml...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-02-22 14:35, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Ja Znaroks atkal paspēs satamborēt Dynamo komandas talantus ar MVD kapātājiem kā sezonas pirmajā pusē, tad bezceris!
Tur ir arī ļoti no svara, kādā fiz.kondīcijā ir komanda, kā sadalītas slodzes.Pleiofā tieši tas ir visbūtiskākais, ja Znaroks ieslēgs savu presingu, tad lai visi labie gari stāv mums klāt...

  -3 [+] [-]

, 2011-02-22 14:44, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Tur ir arī ļoti no svara, kādā fiz.kondīcijā ir komanda, kā sadalītas slodzes.Pleiofā tieši tas ir visbūtiskākais, ja Znaroks ieslēgs savu presingu, tad lai visi labie gari stāv mums klāt...
Presings vel , bet ja Maskavieši sāks pietēlot noraidījumus un tiesneši tam piekritīs , tad gan vāks būs .Visvairāk riebj tā viņu tēlošana .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-02-22 16:07, pirms 14 gadiem
kā jūs domājat ir reāli tikt gagarina kausa finālāib valde?nezinu bet gribu lai mūsējiem izdodas

  -1 [+] [-]

, 2011-02-22 16:08, pirms 14 gadiem
kā jūs domājat ir reāli tikt gagarina kausa finālā kā to grib valde/nezinu bet gribu lai sanāk un lai večiem izdodas.esmu par to lai pirmo spēli sargā holts tad tellqvist un holts tad tellqvist.novēlu veiksmi čaļiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-22 16:09, pirms 14 gadiem
Domāju, ka Telkvistam jāspēlē pirmās spēles Maskavā. Holts spēlē uz emocijām, pamatīgas emocijas līdzutēji nodrošinās šeit- Arēnā Rīga!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-22 18:45, pirms 14 gadiem
Holts ka neka 1 numurs pagaidam

     [+] [-]

, 2011-02-22 19:24, pirms 14 gadiem
AhmadShahMassud rakstīja: Lūk par jaunajiem hokejistiem nošāvi pilnīgi garām. Izņemot podziņu,kurš jaunais šupleram jelkad ir paticis??? Visi pasūtīti (atvainojos, aizsūtīti) uz HKn Rīga, lai gan vajadzēja tieši otrādi, vismaz 3 , ja ne vairāk no HK mierīgi izkonkurē dažu labu no DR (nesāksim te saukt vārdus un tādējādi uzsākt offtopic ndiskusiju), bet atgādināšu, ... atceries cik ilgu laiku vajadzeja tam pašam ne tik jaunajam štālam, Džeriņam, lai vispār kādu spēli uzspēlētu... pat decembra traumu laikā??? šī komandas vadība ar savu fatālo neuzticēšanos jaunajiem beremzē komandas attīstību (un ari finansiāli, būtu lētāki, savukārt katrs rautos pa diviem). Nav v ērts uzturēt MHL komandu, ja jaunajiem (izņemot Bukartu pagājušogad) netiek dota iespēja gūt pieredzi un parādīt savas spējas laukumā. Vilkoits 3 swpēlēs no 2 metieniem vienu iemeta... un skaisti (pat kādu laiku Top 7 turējās). Cik laiku vajadzēja Podziņam (foršs calis, bet vot viņš gan vēl drusku par jaunu un vienigie vārti ari var teuikt haļava..., lai gan cīnās un negribu viņu kritizēt). Bet Karamnova raustīšana pa visām iespējamām maiņām nklubiem un pozīcijām, neļaujot iespēlētie3s un atvērties... Bukarta pazemināšana... Džerinš sēž malā, un neviena (izņemot Vilkoits uz 3 spēlēm) no HK Rīga neiespēlēšana RD sastāvā (teiksim kaut vai ševčenko un Poreju mūsu "vājajā posmā" - aizsardzībā)... Nekas tāds nenotiek... Es divas ar pusi sezonas aizstavēju Jūli, bet tagad šis rūķis, kopā ar Sējēju mani tiešām ir nokaitinājuši. Sējējs ko, gaida, ka jaunie, kas MHL vairs nevarēs spelēt atnāks uz RD un ar pirmo spēli sāks "taisīt rezultātu"????

Vienkārši padomā par to.
Redz, ir dažādi varianti, kā iesaistīt jaunus spēlētājus klubā. Bet būtiski ir nejaukt izlases intereses ar klubu interesēm. Diemžēl dažiem no mums tas vēl jūk.

Par jauno iesaistīšanu klubos.
95% gadījumu tas notiek tā, ka jaunos uz dažām spēlēm izsauc no fārmkluba apošņāt gaisu, iedot papildus motivācijas devu, pārliecību par to, ka ar Tevi nākotnē rēķinās.
Otrais solis ir vairākas spēles 4 maiņā sezonas garumā, it sevišķi tajā sezonas daļā, kad kāds no pamatsastāva ir traumēts vai jaunais ir īpaši labā formā un izpelnījies atzinību fārmklubā.
Trešais solis ir tad, ja Tev ir īpaši liels talants un Tevi uzreiz ierauj komandas pamatsastāvā.

Otrs variants ir tāds, ka klubs atlaiž lielāko daļu veco buku un velta pāris sezonas, lai atjaunotu sastāvu (lielisks piemērs šobrīd ir Otawas Senators). Problēma tāda, ka KHL šāda prakse nevienā klubā netiek piekopta. Līdz ar to šo variantu neapskatām.

Tagad apskatāmies latviešu spēlētājus RD klubā, kas nav dzimuši pēc 1986. gada:
Džeriņš Andris (88) - 32 nospēlētas spēles šajā sezonā
Ainārs Podziņš (92) - 16 spēles
Kristaps Sotnieks (87) - 42 spēles (faktiski jau stabils RD spēlētājs)
Oskars Cibuļskis (88) - 34 spēles (faktiski pierādījis sevi kā RD komandas spēlētāju)
Jānis Andersons (86) - 6 spēles
Guntis Galviņš (86) - 41 spēle (RD pamatsastāvs)
Mārtiņš Karsums (86) - 49 spēles (šaubu nav)
Gints Meija (87) - 26 spēles
Vitālijs Karamnovs (89) - 18 spēles (nebūtu pazīšanās, nebūtu RD)
Raimonds Vilkoits (90) - 3 spēles
Roberts Bukarts (90) - 43 spēles

un kā izņēmumu:
Juris Štāls (82) - 11 spēles

12 dažādi spēlētāji, kuriem dotas iespējas sevi apliecināt RD komandā, no kuriem par 4 (Karsums, Sotnieks, Cibuļskis, Galviņš) šaubu īsti nemaz nav. Kur ir problēma?!? Lielākā daļa no šiem spēlētājiem sezonā spēlējuši vismaz 15-20 spēles, vai tā ir iespējas nedošana? Vai to nesauc par pieredzes krāšanu?

Cita lieta ir, ka šie spēlētāji vienkārši vēl nav gatavi spēlēt pilnu sezonu. Vai labāk būtu, ja iesaistītu tikai 2-3, bet uz visām spēlēm? Šajā situācijā es personīgi redzu ļoti vēlamu un labu konkurenci.

Attiecībā par spēlētājiem, kas spēlē 1., 2. vai 3. maiņā. Šiem spēlētājiem ir nopietni līgumi un nevienam klubam nav interese tos nosūtīt uz fārmklubu. Pēc sezonas notiek rezultātu izvērtēšana un tad arī tiek pieņemts lēmums, ar kuriem vīriem līgumi tiks pagarināti, ar kuriem nē. Tas ir viņu spēles kvalitātes rādītājs.

Un vēl - iesaku apskatīties, ka notiek jauno spēlētāju iesaiste aiz dīķa. Tad Jūs sapratīsiet, ko nozīmē dot iespēju, ko nozīmē jaunu spēlētāju iesaistīšana komandā. Diemžēl mums nav mūsu Krosbiji, Malkini, Ovečkini, Tavaresi utt, kas gatavi būt rādītāju virsotnēs līgā. Toties mums ir Rēdlihi, Dārziņš, Sprukts utt., kas ar smagu darbu pierādījuši, ka ir pelnījuši būt tur, kur ir.

Kā jau minēju citos savos ierakstos - RD vieta ir jānopelna, tai ir jānobriest un jābūt gatavam. Tam domāts MHL, citas līgas zemāka līmeņa klubi. RD nav sagatavošanas klubs.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-22 19:58, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Atšķirībā no tevis es ne par kādu hokeja guru šeit neuzdodos un man pietika pacietības minēt vismaz primāros argumentus nevis liet tukšu ūdeni ! Runāju par katram saprotamām lietām! Ja tevi apmierina 7., 8. vieta sezonā, tad man prieks par tevi! Viss ar ko Šuplers līdz šim var dižoties ir uzvara pār SKA, kas bija pārpratums vairāk paša SKA izpildījumā! Vari priecāties par savu augsto 7. un 8. vietu sezonā un zaudējumu play off pirmajā kārtā, bet visus tādi rezultāti neapmierina un brīnumi kā pret SKA, pēc kā par spīti visam var kā varoņi jāt baltā zirgā, tik bieži nenotiek!
Ar Dinamo komandu varētu sasniegt daudz vairāk. Znarokam nebija nekādu zvaigžņu izlase, bet viņš ar to iekļuva Gagarina kausa finālā, kur daļa latviešu aiz skaudības bikses pielika un lādējās savā naidā .
Es domāju, ka Dinamo var stabili cīnīties par vietu sešiniekā sezonā un play off sākt pret vājāku komandu nevis kādu no tabulas līderiem! Pie tik nestabilas spēles un vārtsargu traumām noteikti bija pelnījis vairāk spēlēt Lūsiņš un vēl kāds no jaunajiem, kas ir kapātāji.
Tu vari aizstāvēt te Šupleru un aizrādīt man kaut ko, bet tad pats uzraksti jel kādus argumentus nevis lej tukšu ūdeni !
Un kuri vārdi no šiem satur argumentu?

  +1 [+] [-]

, 2011-02-22 20:13, pirms 14 gadiem
GSH rakstīja: Hokeja guru, paldies par izsmeļošajām atbildēm, it sevišķi 'utt'! Tas vienmēr palīdz, kad vairāk nav ko teikt un trūkst argumentācijas.

Ļoti saprotams punkts arī ir 'nemāk savākt komandu'. Interesanti gan, kad tā nav savākta un ko vispārībā nozīmē komandas savākšana? Man personīgi šķiet, ka tieši uz svarīgām spēlēm komanda spēlē skatāmu un interesantu hokeju. Bet tas, ka šādas spēles nav kopumā 54 sezonā.. likumsakarīgi, jo tas iespējams tikai teorētiski. Visām komandām NHL, KHL, citās līgās ir kāpumi, kritumi, neveiksmes, veiksmes.

Slovāku spēlētāji, protams, ir ļoti interesanta tēma. Šķiet, ka Tev kā hokeja guru ir jāatgādina, ka spēlētājus pērk/pārdod komandas GM, RD gadījumā Sējejs. Protams, tas nenozīmē, ka Šuplera pirksts tajā visā nav, bet, vai tas ir slikti? Tas ir tikai pluss, ja trenerim ir šādi kontakti un iespēja uzrunāt citu valstu spēlētājus, iespējams arī par zemākām summām. Katra spēlētāja prasmes nenosaka tikai 'pliki rādītāji' un atceries, ka zvaigžņu iegāde arī prasa attiecīgus līdzekļus. RD nevar konkurēt ar turīgākiem klubiem.

Pārāk primitīvas shēmas ir ģeniālākais punkts. Visiem redzams, ka laukumā notiek pilnīga pašdarbība, nav neviena iestrādāta kombinācija un visas izspēles ir juniora hokeja līmenī.


Nesaku, ka Šuplers ir labākais speciālists, taču viens ir skaidrs - par darbu spriež pēc rezultātiem (vismaz to saka mans saprāts) un, lai kā arī mums veiksies PO (neaizmirsīsim tomēr, ka pretī nāk ļoti spēcīgs pretinieks), Šuplers un (kas ne mazāk svarīgi) viņa komanda strādā pietiekoši veiksmīgi ar to bāzi, kas viņiem dota - veidojot spēcīgus virknējumus, iesaistot spēlē jaunos hokejistus un sasniedzot izvirzītos uzdevumus (par šodienas uzdevumu gan neliela skepse).
Nu, zini, ''utt'' arī Āfrikā ir ''utt''. Tas vienmēr ir kā kārava dūzis.

Bezgala kruts ir ''slovāku arguments''. Ak, šie nabaga veseli divi slovāki, ''kurus lobēt lobē J.Š''. Re, Petrovickis ielobēts 4.maiņā.
''Тем временем'', Znaroks, kurš ir pārāk aizņemts ar sarežģītu shēmu radīšanu, vienkārši nav pamanijis, ka viņam kā glumas čūskas sastāvā ieslīdējuši až 5 čehoslovāki. Maita Šuplers, ielobējis savējos arī tur. Spartakā veselus 7, UTT.
1 2 39 komentāri