Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Podziņam četru gadu līgums ar "Dinamo"

Podziņam četru gadu līgums ar "Dinamo"
Ainārs Podziņš
Foto: Romans Kokšarovs, ''Sporta Avīze'', f64.

Latviešu izcelsmes krievu hokejists Ainārs Podziņš, kurš bija noslēdzis "try-out" līgumu ar Rīgas "Dinamo", parakstījis divvirzienu līgumu ar klubu uz nākamajām četrām sezonām, ziņo portāls Icebox.lv.

Podziņa četru gadu līgums ir līdz šim ilgākais termiņš, uz kādu atjaunotais "Dinamo" klubs saistījies ar kādu no spēlētājiem. Ainārs kluba treniņnometnē ir jau no pirmās dienas un aizvien turpina pilnvērtīgi trenēties un gatavoties LDz kausa izcīņas turnīram, kas no 24. līdz 28.augustam norisināsies tepat Rīgā. Podziņš spēlējis četrās no kopumā sešām "Dinamo" pirmssezonas pārbaudes spēlēm augustā, parasti darbojoties ceturtajā maiņā un punktus nav guvis.

Ainārs Podziņš dzimis Latvijā, Jūrmalā, taču būdams vēl pavisam mazs, kopā ar vecākiem pārcēlies uz Krieviju. Tur viņš astoņu gadu vecumā sācis trenēties hokejā, nomainījis vairākas komandas līdz nonācis MHK "Kriļja Sovetov", kuras sistēmā spēlēja vairākas sezonas, ieskaitot aizvadīto.

Aizvadīto sezonu viņš pavadīja "Kriļja Sovetov" fārmklubā Kriļja Stoļici, kur 53 mačos iekrāja 24 (13+11) punktus. 2009. gada KHL jauno spēlētāju draftā Rīgas "Dinamo" izvēlējās ar kopējo 59.numuru.

Izmantotie resursi:
Sākums - dinamoriga.lv

1 2 3 76 komentāri

 +32 [+] [-]

, 2010-08-21 16:06, pirms 14 gadiem
nu Suplers jau saka, ka Podzinam ir potencials pec 2-3 gaidem but vienam no RD lideriem, laikam jau tapec ari tads ligums.

 +78 [+] [-]

, 2010-08-21 16:14, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: nu Suplers jau saka, ka Podzinam ir potencials pec 2-3 gaidem but vienam no RD lideriem, laikam jau tapec ari tads ligums.
Pieļauju, ka pats Šuplers tik ilgi pie RD stūres nemaz nenoturēsies..... Katrā ziņā jācer arī, ka pēc tiem 4 gadiem RD vēl pastāvēs kā suga, jo cik saprotu nauda (sponsori ieskaitot "mega sponsoru" Itera) pagaidām ir tikai vēl uz šo sezonu ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +37 [+] [-]

, 2010-08-21 16:48, pirms 14 gadiem
Reaktors rakstīja: the f** .. nafig viņam pilsonība?
(kaut gan ja es būtu viņš, es arī mainītu. LV pilsonība ir nesalīdzināmi labāka par Rus, ja tu nemērķē spēlēt Krievijas komandās vai izlasē - Šengena, EU utt utt. )
Lai jau čalis cīnās.

RD kaut kā baigo līgumu uzlika. Laikam nometnē daudzsološs
Protams ka daudzsološs, ja jau savā laikā Krievijā viņš tika salīdzināts ar Kovaļčuku un Dacjuku. Sezonas laikā redzēsim kas no tā visa sanāks,bet nu čalis talantīgs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +22 [+] [-]

, 2010-08-21 16:58, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Krievijas izlasē(U-18,20) viņam tikt būtu problēmas bet LV to izdarīt būtu vieglāk tāpec arī vajadzīga pilsonība.
vinam jau ir LV pilsoniba.

 +23 [+] [-]

, 2010-08-21 17:02, pirms 14 gadiem
Ovechk1n rakstīja: vinam jau ir LV pilsoniba.
viņam nav hokeja LV pilsonība. Krievi iespēlēja viņu oficiālā U18 turnīrā, tagad pēc teorijas viņam 3 gadi jānospēlē Latvijas čempionāta, lai varētu pārstāvēt izlasi. Vai kaut kā tā, es precīzi nepateikšu

  +7 [+] [-]

, 2010-08-21 17:31, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: viņam nav hokeja LV pilsonība. Krievi iespēlēja viņu oficiālā U18 turnīrā, tagad pēc teorijas viņam 3 gadi jānospēlē Latvijas čempionāta, lai varētu pārstāvēt izlasi. Vai kaut kā tā, es precīzi nepateikšu
Tu biš dirs.

 +13 [+] [-]

, 2010-08-21 17:46, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: viņam nav hokeja LV pilsonība. Krievi iespēlēja viņu oficiālā U18 turnīrā, tagad pēc teorijas viņam 3 gadi jānospēlē Latvijas čempionāta, lai varētu pārstāvēt izlasi. Vai kaut kā tā, es precīzi nepateikšu
skiet ka vnk ir japaiet 2 gadiem un vins vares parstavet Latviju...

 +11 [+] [-]

, 2010-08-21 17:53, pirms 14 gadiem
extremists rakstīja: skiet ka vnk ir japaiet 2 gadiem un vins vares parstavet Latviju...
varbūt arī tā

 +42 [+] [-]

, 2010-08-21 17:54, pirms 14 gadiem
burbulīte rakstīja: Tu biš dirs.
wanna fak?

  +6 [+] [-]

, 2010-08-21 18:27, pirms 14 gadiem
extremists rakstīja: skiet ka vnk ir japaiet 2 gadiem un vins vares parstavet Latviju...
Nu es ar tā domāju, bet kā ir, nezinu. Pārstāvēt ar laiku točna varēs, savādāk kautkā absurdi, ka kautkādi franču, šveices un vāciešu naturalizētie Ziemeļamerikāņi var, bet Podziņš nevarētu.

     [+] [-]

, 2010-08-21 19:19, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: viņam nav hokeja LV pilsonība. Krievi iespēlēja viņu oficiālā U18 turnīrā, tagad pēc teorijas viņam 3 gadi jānospēlē Latvijas čempionāta, lai varētu pārstāvēt izlasi. Vai kaut kā tā, es precīzi nepateikšu
Tas ir pēc oficiālā papīra...
Reāli, viņam var iedot arī pilsonību augsti amati, teiksim, par labiem sasniegumiem sportā un par lepnuma nešanu Latvijas vārdam...kā tas bija ar Stasiku Olijaru - tieši tas pats stāsts!

 +12 [+] [-]

, 2010-08-21 19:46, pirms 14 gadiem
esk8er rakstīja: Tas ir pēc oficiālā papīra...
Reāli, viņam var iedot arī pilsonību augsti amati, teiksim, par labiem sasniegumiem sportā un par lepnuma nešanu Latvijas vārdam...kā tas bija ar Stasiku Olijaru - tieši tas pats stāsts!
Tu esi stulbs? Viņš ir Latvijā dzimis un vecāki ir Latvijas pilsoņi, tāpēc viņam jau ir Latvijas pilsonība. Iet runa par hokeja pilsonību. Ja Lipmans būs ieinteresēts, gan jau IIHF gaiteņos kaut ko sarunās. Ir jau visādi precedenti redzēti, piemēram krievu-kazahu vārtsargs Nabokovs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-21 20:14, pirms 14 gadiem
Prieks par viņu! Lai jau pa šiem gadiem izdodas kļūt par lietaskoku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-08-21 20:32, pirms 14 gadiem
Beidzot, par šo līgumu ar Dinamo man ir liels prieks, ja spēle aizies, tad noteikti būs publikas lielākais "mīlulis".

     [+] [-]

, 2010-08-21 20:36, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Tu esi stulbs? Viņš ir Latvijā dzimis un vecāki ir Latvijas pilsoņi, tāpēc viņam jau ir Latvijas pilsonība. Iet runa par hokeja pilsonību. Ja Lipmans būs ieinteresēts, gan jau IIHF gaiteņos kaut ko sarunās. Ir jau visādi precedenti redzēti, piemēram krievu-kazahu vārtsargs Nabokovs.
Jautājums it tikai viens, ko viņš pats vēlas. Vai viņš vēlēsies spēlēt LV vai tomēr vilks uz RU.

     [+] [-]

, 2010-08-21 20:41, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Pieļauju, ka pats Šuplers tik ilgi pie RD stūres nemaz nenoturēsies..... Katrā ziņā jācer arī, ka pēc tiem 4 gadiem RD vēl pastāvēs kā suga, jo cik saprotu nauda (sponsori ieskaitot "mega sponsoru" Itera) pagaidām ir tikai vēl uz šo sezonu ....
NU tam gan es nepiekrītu! Dinamo Pastāvēs un ja nebūs itera tad pie galvanā sponsōra tiks aldaris + Ulamanis tāpat dabūs jaunus sponsorus! Un domāju ka itera pagarinās līgumu ar dinamo...
Ja dinamo nebūtu pārliecināti par savu financjālo stāvokli neslēgtu līgumus uz 2 sezonām!!

Janu rodas sarežģijumi, tad jau ir Ābols , kas var kādu laiku pastūrēt dinamo un ko zin, ja dinamo noturēsies vēl kādus 3 gadus, vai vairāk tad jau ābols nāks par galveno (pagaidām viņam nav pārāk liela pieredze)

     [+] [-]

, 2010-08-21 20:41, pirms 14 gadiem
Man šķiet ka šim spēlētajam ir vēl liels potenciāls!!!

 +10 [+] [-]

, 2010-08-21 20:43, pirms 14 gadiem
ja progresēs varētu būt viens no RD līderiem gudrs lēmums noslēgt līgumu uz tik ilgu laiku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-21 20:56, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Pieļauju, ka pats Šuplers tik ilgi pie RD stūres nemaz nenoturēsies..... Katrā ziņā jācer arī, ka pēc tiem 4 gadiem RD vēl pastāvēs kā suga, jo cik saprotu nauda (sponsori ieskaitot "mega sponsoru" Itera) pagaidām ir tikai vēl uz šo sezonu ....
kaa nekaa tagad veleeshanas..... rerdzees kas uzvarees....

     [+] [-]

, 2010-08-21 21:01, pirms 14 gadiem
njaa zinja ļoti savlaicigi...

  +1 [+] [-]

, 2010-08-21 21:06, pirms 14 gadiem
spokss rakstīja: Jautājums it tikai viens, ko viņš pats vēlas. Vai viņš vēlēsies spēlēt LV vai tomēr vilks uz RU.
Ja viņš vilktu uz Krieviju, tad tagad nebūtu nokārtojis pilsonības lietas. Un jau pirms trīs- četriem gadiem viņš teica, ka grib spēlēt Latvijas izlasē.

  +5 [+] [-]

, 2010-08-21 21:10, pirms 14 gadiem
Puče jau šo ar visu laiku slavē, sakot ka esot baigais talants. Tā, ka ar interesi gaidīsim, kas tur sanāks beigās.

 +11 [+] [-]

, 2010-08-21 21:10, pirms 14 gadiem
Briedis95 rakstīja: NU tam gan es nepiekrītu! Dinamo Pastāvēs un ja nebūs itera tad pie galvanā sponsōra tiks aldaris + Ulamanis tāpat dabūs jaunus sponsorus! Un domāju ka itera pagarinās līgumu ar dinamo...
Ja dinamo nebūtu pārliecināti par savu financjālo stāvokli neslēgtu līgumus uz 2 sezonām!!

Janu rodas sarežģijumi, tad jau ir Ābols , kas var kādu laiku pastūrēt dinamo un ko zin, ja dinamo noturēsies vēl kādus 3 gadus, vai vairāk tad jau ābols nāks par galveno (pagaidām viņam nav pārāk liela pieredze)
vai kāds naivums... diez vai Aldarim ir tik daudz naudas, lai varētu ziedot Dinamo apmēram 10 miljonus dolāru.
Ābols varētu strādāt par galveno treneri, bet nedomāju, ka Jūlim ir tik liela alga, ka ja atlaiž Jūli, tad Dinamo ir bagāts spēlētājiem arī ir jāmaksā, un baidos, ka ja Itera vairs nesponsorēs, tad no Dinamo ar visiem pārējiem sponsoriem paliks pāri tikai junioru komanda...

  +9 [+] [-]

, 2010-08-21 21:11, pirms 14 gadiem
Briedis95 rakstīja: NU tam gan es nepiekrītu! Dinamo Pastāvēs un ja nebūs itera tad pie galvanā sponsōra tiks aldaris + Ulamanis tāpat dabūs jaunus sponsorus! Un domāju ka itera pagarinās līgumu ar dinamo...
Ja dinamo nebūtu pārliecināti par savu financjālo stāvokli neslēgtu līgumus uz 2 sezonām!!

Janu rodas sarežģijumi, tad jau ir Ābols , kas var kādu laiku pastūrēt dinamo un ko zin, ja dinamo noturēsies vēl kādus 3 gadus, vai vairāk tad jau ābols nāks par galveno (pagaidām viņam nav pārāk liela pieredze)
Ja Aldaris uzturēs RD,bankrotēs abi!Ir liela starpība ,vai Krievijas gāzes/naftas kompānija vai alus brūzis, kurš strādā vietējam tirgum.Ja uz lietām skatāmies reāli ,Latvijā nav uzņēmuma ,kurš spētu uzturēt RD.

 +17 [+] [-]

, 2010-08-21 21:18, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: vai kāds naivums... diez vai Aldarim ir tik daudz naudas, lai varētu ziedot Dinamo apmēram 10 miljonus dolāru.
Ābols varētu strādāt par galveno treneri, bet nedomāju, ka Jūlim ir tik liela alga, ka ja atlaiž Jūli, tad Dinamo ir bagāts spēlētājiem arī ir jāmaksā, un baidos, ka ja Itera vairs nesponsorēs, tad no Dinamo ar visiem pārējiem sponsoriem paliks pāri tikai junioru komanda...
domaju, ka vismaz vel kadu laicinu, kamer KHL neparadisies citas komandas no eiropas tikmer RD var but mierigi. KHL pedeja laika ar visiem sitiem(speles/nespeles) klubiem ir pamatigi pabojajusi savu ka nopietnas ligas telu. vienigas komandas no eiropas, aiziesana butu tragedija

     [+] [-]

, 2010-08-21 21:26, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: domaju, ka vismaz vel kadu laicinu, kamer KHL neparadisies citas komandas no eiropas tikmer RD var but mierigi. KHL pedeja laika ar visiem sitiem(speles/nespeles) klubiem ir pamatigi pabojajusi savu ka nopietnas ligas telu. vienigas komandas no eiropas, aiziesana butu tragedija
Vispār Baltkrievija arī ir eiropā

     [+] [-]

, 2010-08-21 21:27, pirms 14 gadiem
KO?
Cik daudz centru reāli pretendē uz vietu 4ajā maiņā?

  +1 [+] [-]

, 2010-08-21 21:27, pirms 14 gadiem
rolex rakstīja: Ja Aldaris uzturēs RD,bankrotēs abi!Ir liela starpība ,vai Krievijas gāzes/naftas kompānija vai alus brūzis, kurš strādā vietējam tirgum.Ja uz lietām skatāmies reāli ,Latvijā nav uzņēmuma ,kurš spētu uzturēt RD.
Domā, ka Latvenergo, kam 2010.g. pirmajā pusgadā bija 50 mlj Ls peļņa, nevarētu?

  +3 [+] [-]

, 2010-08-21 21:30, pirms 14 gadiem
Yo rakstīja: Domā, ka Latvenergo, kam 2010.g. pirmajā pusgadā bija 50 mlj Ls peļņa, nevarētu?
Latvenergo ir valsts uzņēmums.
1 2 3 76 komentāri