Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Celmiņš

Par "Dinamo" galveno treneri varētu kļūt soms Rautakalio

Par "Dinamo" galveno treneri varētu kļūt soms Rautakalio
Peka Rautakalio
Foto: sk24.fi

Par Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas „Dinamo” galveno treneri varētu kļūt somu hokeja speciālists Peka Rautakalio, vēsta somu mediji.

„Sporta Avīze+” šorīt vēsta, ka somu hokeja speciālists Peka Rautakalio ir ieradies Rīgā. Peka Rautakalio ir viens no pagājušās sezonas Somijas līgas (Pori Assat) labākajiem treneriem un Somija medijos treneris paudis, ka situācija izskatās labi. „Līdz nākamās nedēļas vidum līgumam vajadzētu būt parakstītam,” paudis Rautekalio.

Iepriekš Rautakalio vadījis arī Espo „Blues” (Somija) un vairākas Šveices NLA līgas komandas – „Rappersvil-Jona”, „SC Bern”, Cīrihes „Lions” un „Ambri-Piotta”.

Iepriekš Rautakalio bija Rīgā aprīļa sākumā, kad no „Arēnas Rīga” vienas no ložām kopā ar „Dinamo” vadību (Juris Savickis, Aigars Kalvītis un Guntis Ulmanis) noraudzījās Latvijas un Somijas izlašu pārbaudes spēli.

Rautakalio vēro Latvijas un Somijas izlašu pārbaudes spēli

Izmantotie resursi:
Satakunnan Kansa


, 2011-04-20 13:58, pirms 14 gadiem
Uzvārds kā reize ir pazīstams, atceros šo vēl kā spēlētāju. Bet kā treneris - ?
, 2011-04-20 14:00, pirms 14 gadiem
hm..jautajums ir ja vinjs centisies RD ievilkt extra somus un uztaisit RD somu stila...cik no musejiem(kuri paliks komanda)spes atverties tajaa stilaa un kas notiks ar tiem kas nespes
, 2011-04-20 14:02, pirms 14 gadiem
Kā spēlētājs bija vairāk nekā labs. Viņa vārdā nosaukta balva Somijas čempionāta labākajam aizsargam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-20 14:05, pirms 14 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Kā spēlētājs bija vairāk nekā labs. Viņa vārdā nosaukta balva Somijas čempionāta labākajam aizsargam
Pagājušo gad to saņēma dinamiešu izbrāķētais Svets.
, 2011-04-20 14:10, pirms 14 gadiem
Gribētos zināt vai ņēma lētāko, vai labāko.....
, 2011-04-20 14:11, pirms 14 gadiem
nu veiksmi viņam jaunajā amatā nostiprināties bus iespēja viņam redzēt īstus hokeja fanus
, 2011-04-20 14:17, pirms 14 gadiem
sākot no 0:42 OWNED
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-20 14:22, pirms 14 gadiem
Jāgaida kāds kapitāls somu spēlētājs RD sastāvā
, 2011-04-20 14:24, pirms 14 gadiem
Edgars008 rakstīja: Jāgaida kāds kapitāls somu spēlētājs RD sastāvā
Brāļus Rūtū, lai ir kas Vitjazam sadod....
, 2011-04-20 14:25, pirms 14 gadiem
Kroks rakstīja: Nez vai šamējais par tādām pašām kapeikām arī gribēs trenēt kā šuplers?
tas suplera kapeikas uz citu ligu fona izskatas pec pamatigas metasanas ar naudu. tik daudz ka RD vins nekur citur nekad noteikti nav sanemis.
, 2011-04-20 14:28, pirms 14 gadiem
welcome...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Daugava86
, 2011-04-20 14:38, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Es jau labu laiku iepriekš rakstīju, ka, manuprāt, zviedrs vai soms būtu krietni labāk piemērots RD nekā čehoslovāku skolas pārstāvis, krievs vai Eiropas hokeju nepazīstošs ziemeļamerikānis. Un tas, ka kandidāts ir Rautakalio- viens no SM līgas labākajiem treneriem ar lielu pieredzi spēcīgos Šveices NLA klubos, mani tikai priecē.
Trenera uzticēšanās pazīstamiem hokejistiem ir loģiska lieta, bet Šuplera protekcionisms, kura kronis bija mikuša afēra, jau bija nenormāls.
Un ar ko tieši soms ir labāks par čehoslovāku? Ja Tev somu hokejs patīk labāk, tas nenozīmē, ka objektīvi tas ir piemērotāks mūsu bāleliņiem. Un es ļoti gribu redzēt, kā no šī palikušā dinamo sastāva izspiedīs to ''somu hokeju''. Ka tik beigās nesanāk raudāt.

P.S. Par Mikušu ir skaidrs, kāpēc no viņa mēģināja ''izspiest'' zvaigzni, bet kā vēl ir izpaudusies pa šiem 3 gadiem briesmīgā slovāku protekcionēšana??? Kurš tad vēl te ir tā nepamatoti turēts? Nejauc ar Cipuli, kuru 2 gadus izturēja?
Slēpts komentārs: Krokodils
, 2011-04-20 14:40, pirms 14 gadiem
Viņš bija treneris Ambri-Piotta komandai Somijā! Un šogad, šī komanda ļoti labi startējas Somijas SM-līgā, bet 2 gadus atpakal bija tikai priekšpēdējie..!
Slēpts komentārs: aivarasa
, 2011-04-20 14:45, pirms 14 gadiem
Varam laikam RD rindās gaidīt somu spēku, moš kiprusoffs vārtos būs vai salanee jeb peltonens, noderētu jau!
, 2011-04-20 14:46, pirms 14 gadiem
Archii rakstīja: Viņš bija treneris Ambri-Piotta komandai Somijā! Un šogad, šī komanda ļoti labi startējas Somijas SM-līgā, bet 2 gadus atpakal bija tikai priekšpēdējie..!


nu Tu galīgi samuldējies - tāda kluba Somijā nav

Ambri-Piotta ir Šveices klubs
, 2011-04-20 14:46, pirms 14 gadiem
Archii rakstīja: Viņš bija treneris Ambri-Piotta komandai Somijā! Un šogad, šī komanda ļoti labi startējas Somijas SM-līgā, bet 2 gadus atpakal bija tikai priekšpēdējie..!
Ambri - Piotta ir šveiciešu klubs!!!! HCAP - Hockey Club Ambri Piotta
, 2011-04-20 14:46, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Somu spēlētāji RD maciņam būs par plānu, būs vien jāmeklē kādi Aziāti, Japāņi, - tie vismaz ir ātri un bezbailīgi, atšīrībā no karalienēm - Spruksta kundzes, Dārziņa dāmas, un pārējiem cukura vīriem.
Tu gan esi labi informēts par skandināvu algām, laikam būsi piemirsis to, ka gan SMS, gan Alsvenka līgas nezina īsti ko darīt, jo nezina kā noturēt līmeni savos čempionātos, jo jauni brauc uz NHL, bet pārējos spēlējošos izpērk KHL klubi. Un Alsvenskas labāko spēlētāju algas ir pie 500 000, kas pa lielam ir ļoti maz.
, 2011-04-20 14:49, pirms 14 gadiem
Archii rakstīja: Viņš bija treneris Ambri-Piotta komandai Somijā! Un šogad, šī komanda ļoti labi startējas Somijas SM-līgā, bet 2 gadus atpakal bija tikai priekšpēdējie..!
Šveices klubs Somijas līgā kopš kura laika?
, 2011-04-20 14:51, pirms 14 gadiem
vēl tach nekas nav oficiāli, tā, vēl ir laiks komentētājiem izpausties ko viņi labāk gribētu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-20 14:53, pirms 14 gadiem
ja jau ieradies, tad jau noteikti, ka bús galvenais treneris...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-20 14:56, pirms 14 gadiem
aiziet somu laiki Dinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-20 14:59, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: ar laiku noteikti sāksies arī Mikuša līdzīgo piesaiste RD tas patiks daudziem jo daudziem RD faneļiem , jo vecis labi ,ja spēs iemest 1 vārtus 20 spēlēs spēlējot 2, 3 maiņā
Tev gadījumā nav traucēta smadzeņu darbība?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-20 14:59, pirms 14 gadiem
Marquis rakstīja: Tu gan esi labi informēts par skandināvu algām, laikam būsi piemirsis to, ka gan SMS, gan Alsvenka līgas nezina īsti ko darīt, jo nezina kā noturēt līmeni savos čempionātos, jo jauni brauc uz NHL, bet pārējos spēlējošos izpērk KHL klubi. Un Alsvenskas labāko spēlētāju algas ir pie 500 000, kas pa lielam ir ļoti maz.
ja runā par jaunajiem, tad alga tur ņjipročom - kā reizi šodien ir ar zviedru jauno talantu Sebastiānu Eriksonu (kurš it kā esot noslēdzis līgumu ar Vankuveru): Tar chansen i NHL -
Hockeysverige.se
- viņš skaidri un gaiši pasaka, nauda šobrīd nav viņa mērķis. Viņa sapnis ir uzspēlēt NHL. Kad būs uzspēlējis vismaz pāris gadus NHL, tad varēs braukt kaut vai uz KHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-20 15:04, pirms 14 gadiem
Labi, tieši vēlējos, lai RD treneris būtu soms vai kanādietis, tad varbūt beigsies vienreiz daiļslidošana rd izpildijumā. Uz vienas rokas pirkstiem var saskaitit tas spēles, pat nespēles, periodus kur komanda spēlēja pietiekami agresīvi gan uzbrukumā, gan aizsardzībā. Šuplers normālus spēka uzbrucējus (Bērziņš, Štāls) padarija par nekam nederīgiem klauniem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-20 15:08, pirms 14 gadiem
Vel jau nav zinams uz 100%, ka parakstiis, bet izskataas peec laba kandidaata vismaz spriezhot par iepriekshejo pieredzi.
, 2011-04-20 15:08, pirms 14 gadiem
Šis laikam ir nopietni...Veiksmi viņam kā RD trenerim
, 2011-04-20 15:10, pirms 14 gadiem
ja būtu lasījuši SA+, tad nedzirdētu par viņu pirmo reizi.,
, 2011-04-20 15:10, pirms 14 gadiem
pipars2323 rakstīja: Da kaut Šmuntapalio ir RD treneris,ja tas dotu labāku rezultātu par PO 2ro kārtu!
Labākais rezultāts būs, ja pēc pusgada trenēšanas šitie visi, kas te tagad aiz laimes čurā biksēs, nenod*rsīs no galvas līdz kājām to nabagu, kurš šobrīd vēl neapjauš, kur ir iekūlies, un, kas ir ''pasaules labākie fani''.
Slēpts komentārs: poskus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-20 15:16, pirms 14 gadiem
Nav iespējams novērtēt šo somu kā treneri (kā spēlētājs - tā ir cita lieta) kamēr nav redzēts " darbībā "- kā RD spēlētāji ar šo saprotas, kādus rezultātus tas viss nes- bet to jau vienalga iespējams secināt tikai " pēc sāls puda apēšanas " ...
, 2011-04-20 15:16, pirms 14 gadiem
Būtu čehu treneris, teiktu čehu laiki?
mrPO rakstīja: aiziet somu laiki Dinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-20 15:22, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Labākais rezultāts būs, ja pēc pusgada trenēšanas šitie visi, kas te tagad aiz laimes čurā biksēs, nenod*rsīs no galvas līdz kājām to nabagu, kurš šobrīd vēl neapjauš, kur ir iekūlies, un, kas ir ''pasaules labākie fani''.
Kādā makarā tiek pieminēti – ''pasaules labākie fani''. Kaut kā neesmu redzējis, ka RD līdzjutēji būtu sevi mēģinājuši kaut kad nodēvēt. Bet atmosfēra hokeja spēļu laikā hallē ir laba un tas ir galvenais...
Drīzāk jau nodirs.sīs tādi ambāļi kā tu, kuriem vienmēr nekas nav labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-20 15:26, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Jā, man skandināvu hokejs ir simpātiskāks par čehoslovāku un krievu skolām. Un RD netrūkst hokejistu, kas spējīgi spēlēt šajā stilā. Daudziem jau ir piegriezies Šuplera daiļslidotāju hokejs.
Atsveidzināšu Tavu atmiņu- pirmajā sezonā Rūķis ieberzās ar Ronaldu Petrovicki,;otrajā lielās atlaides Hossam un komandas spēles orientēšana gandrīz tikai uz viņu bija pārspīlēta (es nenoliedzu ļoti rezultatīvā Hossas pienesumu komandai, bet ja pēc pirmās sezonas paturētu Hartiganu, varbūt viņš būtu vēl rezultatīvāks, taču viņš nebija slovāks); un šajā sezonā bez lūzera mikuša afēras bija arī Roberta Petrovicka nolīgšana sezonas vidū, kaut arī Somijā viņš bija spēlējis ļoti maz un neefektīvi.
RD netrūkst hokejistu, kas var spēlēt somu stilā???
Es teiktu, ka trūkst, un visi.

Nekādu atmiņu man nevajag atsvaidzināt, varbūt atver acis un paskaties, cik čeho-slovāku vispār spēlē KHL? Uz tā fona kaut kādi divarpus slovāki pa pussezonai nospēlējuši 3 gados RD ir nulle. Vienkārši gribas piep*sties Šupleram un viss! Dabiski, ka GM izvēlēsies pie maza budžeta spēlētājus no lētā (daudzmaz kvalitatīvā) gala- slovākus. Tagad pēkšņi iestāsies leiputrija un mēs dabūsim baigos somu čekerus, lētus un baigi krutus, Ņiživijs sāks gāzt visus buļļus gar zemi, utt...
, 2011-04-20 15:27, pirms 14 gadiem
Gols = pockerface
, 2011-04-20 15:29, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Un ar ko tieši soms ir labāks par čehoslovāku? Ja Tev somu hokejs patīk labāk, tas nenozīmē, ka objektīvi tas ir piemērotāks mūsu bāleliņiem. Un es ļoti gribu redzēt, kā no šī palikušā dinamo sastāva izspiedīs to ''somu hokeju''. Ka tik beigās nesanāk raudāt.

P.S. Par Mikušu ir skaidrs, kāpēc no viņa mēģināja ''izspiest'' zvaigzni, bet kā vēl ir izpaudusies pa šiem 3 gadiem briesmīgā slovāku protekcionēšana??? Kurš tad vēl te ir tā nepamatoti turēts? Nejauc ar Cipuli, kuru 2 gadus izturēja?
Nu Tu tiešām domā ka Petrovickis piemēram bija baigais darba rūķis un ar sviedriem bij nopelnījis vietu RD??? Tā rubīja ka spēja noturēties 4ajā maiņā...
, 2011-04-20 15:30, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: +1 par melno iesmējos
Jā, man žēl tevis nabadziņa, ar to humora izjūtu tev tā švakāk, ar prātiņu arī laikam, bet esi atradis sev cienījamu partneri – ASKfan, jūs abi truliķīši saderat kopā
, 2011-04-20 15:30, pirms 14 gadiem
rainmaker rakstīja: hm..jautajums ir ja vinjs centisies RD ievilkt extra somus un uztaisit RD somu stila...cik no musejiem(kuri paliks komanda)spes atverties tajaa stilaa un kas notiks ar tiem kas nespes
Es tieši domāju, ka mums somu spēles stils kā reiz noderētu (sakot mums es domāju RD, nevis Latvijas hokejam). Mūsējiem meistarības pietiek, taču nav tās gaļas un tās agresijas, kas vajadzīga, lai KHL spēlētu kaut kur pa pirmajām vietām. Somu asais spēles stils mums noderēs jo īpaši, ja nākamajā gadā spēle notiks uz mazajiem laukumiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: MrEmeschEmess
, 2011-04-20 15:32, pirms 14 gadiem
Treneris labs,es gan vairāk kā spēlētāju viņu atceros,piemēram 1983 gadā es viņu atzinu parlabāko Somijas izlases špīleru ,bija tāds netikums bērnībā un jaunībā pašam noteikt savas simpātijas.
, 2011-04-20 15:32, pirms 14 gadiem
mošk labāk vajadzēja Peģikovu no Kazahstānas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-20 15:35, pirms 14 gadiem
Bicevskis rakstīja: Drīzāk jau nodirs.sīs tādi ambāļi kā tu, kuriem vienmēr nekas nav labi
Tev ir kāds apliecinājums, ka es būtu necienīgi izturējies pret RD treneriem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-20 15:42, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: zini,man ir pilnībā pie vienas vietas, ko tu tur knābā, tādus kā tu, es ēdu pusdienās tā kā turpini čivināt mazo putnēn savā ligzdā.
Uzaicini vēl ASKfan, lai tev paknābā vienu vietu, kopā jums būs jautrāk...
, 2011-04-20 15:43, pirms 14 gadiem
meele rakstīja: Nu Tu tiešām domā ka Petrovickis piemēram bija baigais darba rūķis un ar sviedriem bij nopelnījis vietu RD??? Tā rubīja ka spēja noturēties 4ajā maiņā...
Neko es par Petrovicki nedomāju, par viņu domāja GM un treneri. Un, acīmredzot, tā brīža situācija diktēja, ka ir nepieciešams vēl kāds spēlētājs (tas, protams, varēja būt kāds cits), droši vien no viņa tika gaidīts vairāk, bet, ja būtu varējuši nopirkt brāļus Sedinus, tad arī nopirktu. Izskatās, ka nevarēja.
, 2011-04-20 16:19, pirms 14 gadiem
tas man patik, kadu skandinavu sen jau vajadzeja..
, 2011-04-20 16:24, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Somu spēlētāji RD maciņam būs par plānu, būs vien jāmeklē kādi Aziāti, Japāņi, - tie vismaz ir ātri un bezbailīgi, atšīrībā no karalienēm - Spruksta kundzes, Dārziņa dāmas, un pārējiem cukura vīriem.
Jā, vajag kamikadzes pret vitjaziem palaist laukumā
, 2011-04-20 16:35, pirms 14 gadiem
ASKfan rakstīja: Jebkuram sportā saprotosam cilvekam liekas ka RD savos pamatos ir reklama KHLA ar leto darbaspeku

fanot par neko, ir bezjedzigi , naudas atmazgataju projekts, no ta ceish viss sports!

RD sekas var labi redzet - 12 vieta IIHF ranga
Lasiju trīs reizes tavu teikumu, nu neko nevar saprast, ko tu tur murgo. Nodomāju, vai tiešām vēl viens pamuļķis portālā uzradies!!! Fuu, paldies dievam tas jau Nr.71 u.t.t., kā gan var neatpazīt šo plānprātiņu! Tik daudz jau Latvijā tādi nedzimst.
, 2011-04-20 16:39, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: ja neesi man sekojis līdzi pie Herberta topikiem, tad vaino pats esi, uzspēlē varbūt krievu ruleti ar vienu lodi?
cik reizes esmu rakstījis, ka Herberts ir NHL vecis un spēlē 2 stiprākā līgā aiz NHL! ne velti, viņš arī tur ir noturējies tik ilgi, jo pieprot spēlēt fiziski aktīvu , spēcīgu hokeju, ceru, ka Mārtiņam Karsumam arī reiz pieleks, ka galvenais nav $, bet gan spēlēt, un jāpamet viņam RD, un jādodas spēlēt NHL, varbūt pēc 27 gadiem, viņš beidzot no DEL tiks kādā NHL klubā, redzu viņu Detroit Red Wings sistēmā/.
viena no retajām reizēm, kad es tev piekrītu, īpaši par Karsumu. Potenciāls viņam ir labāks nekā spēlēt Dinamo
, 2011-04-20 16:45, pirms 14 gadiem
akdievs, - nobijos :/
, 2011-04-20 16:45, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Somu spēlētāji RD maciņam būs par plānu, būs vien jāmeklē kādi Aziāti, Japāņi, - tie vismaz ir ātri un bezbailīgi, atšīrībā no karalienēm - Spruksta kundzes, Dārziņa dāmas, un pārējiem cukura vīriem.
jāpiekrīt, tomēr ar šupleru pavērās varenās slovākijas hoķistu tirgus. Bet tagad būs jālasa 2. škiras somi, bet tie jau nederēs khl. Tāpēc jāskatās uz Japānu, tur 120 miljoni jābūt kādam abam kamikadzei, kas parādīs īsto sniegumu
, 2011-04-20 16:49, pirms 14 gadiem
Drosi ka pats letakais.
, 2011-04-20 16:52, pirms 14 gadiem
varētu kļūt un varētu nekļūt,zb tas baumas!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-20 16:59, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Labs. Un naglai uz galvas. Daudz tie Somu treneri ir ko sasnieguši KHL.
Pagaidām KHL pie panākumiem ir tikuši Krievu treneri,tad iet Čeho/Slovāku blice,bet pārējie stāv maliņā,nerunājot par Z - Amerikas speciālistiem. Lai jau pasapņo cilvēki,nākamgad visi redzēs,cik slikts bija Šuplers. Jācer ka tie pretī gaismai nesēji nenovedīs RD līdz Novokuzņeckas Metalurga līmenim.

Vēl zīmīgāk būs,ja Šuplers spēs reanimēt CSKA. Tad gan es ierēkšu.
+1
, 2011-04-20 17:00, pirms 14 gadiem
skatoties, kadus klubus vinhs trenejis pirms tam, Dinamo speles stils stipri nemainisies un tas labi !!!!
, 2011-04-20 17:02, pirms 14 gadiem
šitais jau kkads celojosais bruninieks,metajas pa pasauli tik apkart,tas jau nav normali,ja viena Šveice pusi klubus vadijis kkas jau tad tur ar vinu nav kartiba
, 2011-04-20 17:04, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Labs. Un naglai uz galvas. Daudz tie Somu treneri ir ko sasnieguši KHL.
Pagaidām KHL pie panākumiem ir tikuši Krievu treneri,tad iet Čeho/Slovāku blice,bet pārējie stāv maliņā,nerunājot par Z - Amerikas speciālistiem. Lai jau pasapņo cilvēki,nākamgad visi redzēs,cik slikts bija Šuplers. Jācer ka tie pretī gaismai nesēji nenovedīs RD līdz Novokuzņeckas Metalurga līmenim.

Vēl zīmīgāk būs,ja Šuplers spēs reanimēt CSKA. Tad gan es ierēkšu.
Ko ierēkt, drīzāk jārēc par tiem, kas ar tiem resursiem noveda līdz komai no cska
, 2011-04-20 17:06, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: mošk labāk vajadzēja Peģikovu no Kazahstānas..
Ar nosacījumu,ka viņš atkal nomaina savu tagadējo uzvārdu pret peģikovu Faniem būtu jautri,kad piemēram komanda zaudē,tad varētu teikt ej peģikov,saved komandu kārtībā
, 2011-04-20 17:07, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Labs. Un naglai uz galvas. Daudz tie Somu treneri ir ko sasnieguši KHL.
Pagaidām KHL pie panākumiem ir tikuši Krievu treneri,tad iet Čeho/Slovāku blice,bet pārējie stāv maliņā,nerunājot par Z - Amerikas speciālistiem. Lai jau pasapņo cilvēki,nākamgad visi redzēs,cik slikts bija Šuplers. Jācer ka tie pretī gaismai nesēji nenovedīs RD līdz Novokuzņeckas Metalurga līmenim.

Vēl zīmīgāk būs,ja Šuplers spēs reanimēt CSKA. Tad gan es ierēkšu.
Piekrītu tev. Tā nepamatotā Šuplera nīdēšana jau piegriezusies. Redzēs, ko teiks viens otrs balamute, kad izcilais somskandināvu treneris neaizvilks RD līdz play off, nemaz nerunājot par "apnicīgo" 2. kārtu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-20 17:20, pirms 14 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Ar nosacījumu,ka viņš atkal nomaina savu tagadējo uzvārdu pret peģikovu Faniem būtu jautri,kad piemēram komanda zaudē,tad varētu teikt ej peģikov,saved komandu kārtībā
Godīgi sakot, neticēju Astašenko, ka tā ir patiesībā par Peģikovu. Bet izrādās, kā tiešām ir
Хоккей на AllHockey.Ru - Казахстан: Педиков...
Labs koments arī šajā sakarā:
"Все фамилии имеют корни. Иванов - сын Ивана, Кузнецов - сын кузнеца. А чей сын основатель рода Педиковых?"
, 2011-04-20 17:25, pirms 14 gadiem
Viens no iemesliem kāpēc ņems varētu būt somu laukumi uz kādiem spēlēsim. Bet man somu hokejs nevisai. Nav zināms kā tas mūsējiem vēl padosies jo vienmēr esam spēlējuši vairāk čehu hokeju, uz pretuzbrukumiem.
, 2011-04-20 17:31, pirms 14 gadiem
, 2011-04-20 17:39, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Labs. Un naglai uz galvas. Daudz tie Somu treneri ir ko sasnieguši KHL.
Pagaidām KHL pie panākumiem ir tikuši Krievu treneri,tad iet Čeho/Slovāku blice,bet pārējie stāv maliņā,nerunājot par Z - Amerikas speciālistiem. Lai jau pasapņo cilvēki,nākamgad visi redzēs,cik slikts bija Šuplers. Jācer ka tie pretī gaismai nesēji nenovedīs RD līdz Novokuzņeckas Metalurga līmenim.

Vēl zīmīgāk būs,ja Šuplers spēs reanimēt CSKA. Tad gan es ierēkšu.
tā tas vienmēr ir, cilvēku novērtē tad kad viņš ir aizgājis..
es arī par to ierēkšu kad Šuplera nolicēji aplauzīsies.. jo reāli Šuplers no mūsējiem izspieda gandrīz maksimumu.. augstāk varēja tikt tikai lielas veiksmes gadījumā..un neticu ka kautkāds jauns treneris kam Latvijas hokejs ir pilnīgi svešs, spēs paveikt ko vairāk kā Šuplers..
, 2011-04-20 17:41, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Labs. Un naglai uz galvas. Daudz tie Somu treneri ir ko sasnieguši KHL.
Pagaidām KHL pie panākumiem ir tikuši Krievu treneri,tad iet Čeho/Slovāku blice,bet pārējie stāv maliņā,nerunājot par Z - Amerikas speciālistiem. Lai jau pasapņo cilvēki,nākamgad visi redzēs,cik slikts bija Šuplers. Jācer ka tie pretī gaismai nesēji nenovedīs RD līdz Novokuzņeckas Metalurga līmenim.

Vēl zīmīgāk būs,ja Šuplers spēs reanimēt CSKA. Tad gan es ierēkšu.
Aizmirsu, kā sauca, bet tas soms, kas Loko vairākkārt līdz finālam aizvilka iepriekšējās sezonās un ja nemaldos arī paņēma RSL titulu????
, 2011-04-20 17:45, pirms 14 gadiem
Tad redzes uz ko vin6 ir spejigs
, 2011-04-20 17:49, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Un ar ko tieši soms ir labāks par čehoslovāku? Ja Tev somu hokejs patīk labāk, tas nenozīmē, ka objektīvi tas ir piemērotāks mūsu bāleliņiem. Un es ļoti gribu redzēt, kā no šī palikušā dinamo sastāva izspiedīs to ''somu hokeju''. Ka tik beigās nesanāk raudāt.

P.S. Par Mikušu ir skaidrs, kāpēc no viņa mēģināja ''izspiest'' zvaigzni, bet kā vēl ir izpaudusies pa šiem 3 gadiem briesmīgā slovāku protekcionēšana??? Kurš tad vēl te ir tā nepamatoti turēts? Nejauc ar Cipuli, kuru 2 gadus izturēja?
1. Nav tādas nacionalitātes čehoslovāks. Ir vai nu čehs, vai slovāks.
2. Petrovickis arī ir tīrākā savējo lobēšana, vai , kā te pārgudrīši izteicās, protekcionisms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-20 18:01, pirms 14 gadiem
kastasir rakstīja: 1. Nav tādas nacionalitātes čehoslovāks. Ir vai nu čehs, vai slovāks.
2. Petrovickis arī ir tīrākā savējo lobēšana, vai , kā te pārgudrīši izteicās, protekcionisms.
un ja teiksim Vītoliņš kautkur būs galvenais treneris ārzemēs, un tad visi bļaus, paņem to un paņem šito uz savu komandu no Letiņiem.. un tas ir tikai normāli ka treneris paņem līdz kādu savējo.. tāpat Somi vilks savējos, Zviedri savējos utt.
un Šuplers arī loģiski ka labāk paņem pazīstamu savējo, ar ko arī normāli savā valodā var sarunāties un saprasties, nekā nevienam nezināmu Kanādieti vai Amerikāni..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-20 18:05, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: tā tas vienmēr ir, cilvēku novērtē tad kad viņš ir aizgājis..
es arī par to ierēkšu kad Šuplera nolicēji aplauzīsies.. jo reāli Šuplers no mūsējiem izspieda gandrīz maksimumu.. augstāk varēja tikt tikai lielas veiksmes gadījumā..un neticu ka kautkāds jauns treneris kam Latvijas hokejs ir pilnīgi svešs, spēs paveikt ko vairāk kā Šuplers..
bet man liekas,ka augstak mes mierigi varejam butu sezonas beigas,nerunajot par playoff,jo,cik speles mes pagrudam jau pie drosa prasvara,katra zina daudz vairak neka izvilkam
, 2011-04-20 18:13, pirms 14 gadiem
Radzinsh rakstīja: bet man liekas,ka augstak mes mierigi varejam butu sezonas beigas,nerunajot par playoff,jo,cik speles mes pagrudam jau pie drosa prasvara,katra zina daudz vairak neka izvilkam
ja liekas tad sasitas..
un ko tas mainītu ja būtu par vietu vai divām augstāk regulārajā sezonā? tāpat play off ir galvenais rādītājs..un tur tālāk par otro kārtu tāpat nespīdētu, ja vien nebūtu tā lielā veiksme..
un domā tagad būs tas īstais treneris kurš vedīs mūs pretī lielajām uzvarām? nu nez nez..
, 2011-04-20 18:19, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: ja liekas tad sasitas..
un ko tas mainītu ja būtu par vietu vai divām augstāk regulārajā sezonā? tāpat play off ir galvenais rādītājs..un tur tālāk par otro kārtu tāpat nespīdētu, ja vien nebūtu tā lielā veiksme..
un domā tagad būs tas īstais treneris kurš vedīs mūs pretī lielajām uzvarām? nu nez nez..
2 vietas augstāk nozīmētu 1. kārtā spēlēt pret Atlant
, 2011-04-20 18:31, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja:

nu Tu galīgi samuldējies - tāda kluba Somijā nav

Ambri-Piotta ir Šveices klubs
Jā Ambbri Piotta Šveices NLA palika pēdējā12 vietā un ja nemaldos pārspēlēs saglabāja vietu līgā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-20 19:00, pirms 14 gadiem
Nebūtu slikti, jaunas vēsmas. Varbūt beidzot būtu Dinamo kads tehniskais soms vai zviedrs!
, 2011-04-20 20:16, pirms 14 gadiem
mrPO rakstīja: aiziet somu laiki Dinamo
Pieļauju ka tie nebūs sliktāki par slovāku laikiem!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-20 20:19, pirms 14 gadiem
Rautakallio: Rauta- dzelzs, Kallio- klints. Uzvārds jau spēcīgs Bet ne jau uzvārds trenēs komandu.. Ja parakstīs līgumu, tad jau redzēsim uz ko dzelzs klints spējīga
, 2011-04-20 20:35, pirms 14 gadiem
Tas butu labi ja sitas tiktu trenet,beidzot paraditos ari kads soms un zviedrs laukuma!!! apnicis jau bija tas suplera slovaku komplekts! beidzot bus pavisam citadaka spele,nevis aizsardziba sedesana pie labveliga rezultata
, 2011-04-20 22:11, pirms 14 gadiem
ko tur Šuplers spieda? ar numeroloģiju?
, 2011-04-20 22:28, pirms 14 gadiem
diezgan logiski butu tikai panemt kadu Somu,par cik majas speles bus jaspele uz somijas laukumu izmeriem..
vismaz citreiz ari RD vadiba doma ar galvu !
, 2011-04-20 22:29, pirms 14 gadiem
Domaju ka tas ir galigi garam Latvijas hokejs loti butiski atskiras no skandinavu hokeja
, 2011-04-20 22:30, pirms 14 gadiem
Eliss-Tt rakstīja: Domaju ka tas ir galigi garam Latvijas hokejs loti butiski atskiras no skandinavu hokeja
jā, mums vajag lībiešu treneri!
, 2011-04-20 22:56, pirms 14 gadiem
Ko jūs šeit cepaties?! Sāksies sezona tad arī spriedīs, kas par treneri, slikts/labs. Vēl tgaču nekas nav zināms
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-21 10:10, pirms 14 gadiem
Nav labi, kā spēlētājs bija lielisks, bet kā treneris nav nekas. No Espo komandas, starp citu, tika atlaists. Tāpat arī viņa spēles maniere neatbilst KHL.
, 2011-04-21 14:51, pirms 14 gadiem
enzo77 rakstīja: Tas butu labi ja sitas tiktu trenet,beidzot paraditos ari kads soms un zviedrs laukuma!!! apnicis jau bija tas suplera slovaku komplekts! beidzot bus pavisam citadaka spele,nevis aizsardziba sedesana pie labveliga rezultata
Es arī nevaru saprast, kāpēc agrāk nevienam neienāca prātā paaicināt kādu NHL treneri? Nu, tātad, viņš atnāk un Dinamo sāk spēlēt kā NHL komanda. Vienkārši un ģeniāli.