Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" tuvākajās izbraukuma spēlēs jāiztiek bez Hosas

Jānis Celmiņš

"Dinamo" tuvākajās izbraukuma spēlēs jāiztiek bez Hosas
Marsels Hosa guvis savainojumu
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas „Dinamo” slovāku uzbrucējs Marsels Hosa traumas dēļ nedosies tuvākajā izbraukuma sērijā. Šodien pēc medicīniskās pārbaudes kļuvis skaidrs, ka hokejistam nāksies ārstēties aptuveni divas nedēļas, portālu Sportacentrs.com informēja komandas ārsts Āris Aivars.

Savainojumā Hosa iedzīvojās svētdienas mačā, kurā „Dinamo” savā laukumā ar 4:1 pieveica Habarovskas „Amur”. Hosa komandai nespēja palīdzēt pēc sadursmes ar vienu no pretiniekiem otrās trešdaļas vidū. Lai gan hokejists centās atgriezties laukumā, trešdaļas beigu daļā viņš devās uz ģērbtuvēm, un spēlē vēlāk vairs neiesaistījās. Šodien veiktajās padziļinātajās medicīniskajās pārbaudēs uzbrucējam ir konstatēts ceļgala locītavas mediālās saites bojājums, kura sadziedēšanai būs nepieciešamas divas nedēļas.

Hosa ar 20 gūtiem vārtiem šosezon ir „Dinamo” komandas labākais snaiperis. Viņš izpelnījies godu pārstāvēt Slovākijas izlasi februārī gaidāmajās olimpiskajās spēlēs Sočos.

Pēdējās četras spēles pirms olimpisko spēļu pauzes „Dinamo” aizvadīs viesos, pirmo no spēlēm aizvadot jau trešdien, kad tiksies ar Podoļskas „Vityaz”. Jau vēstīts, ka kopā ar komandu izbraukumā nedosies arī Sandis Ozoliņš.

 +31 [+] [-]

, 2014-01-20 12:22, pirms 11 gadiem
Ozo nav,Hosa nav !

Nu cerams izbraukums būs veikmīgs!
Hosam veseļoties un būt Olimpiskajās spēlēs!
Ps.Tam krānam kas savainoja būs vispār kaut kas?

 +14 [+] [-]

, 2014-01-20 12:25, pirms 11 gadiem
gggg rakstīja: Ozo nav,Hosa nav !

Nu cerams izbraukums būs veikmīgs!
Hosam veseļoties un būt Olimpiskajās spēlēs!
Ps.Tam krānam kas savainoja būs vispār kaut kas?
Kas to lai zin. Ja grib līdzināties NHL tad obligāti šis atgadījums tai disciplinārai komitejai ir jāizskata.

  +7 [+] [-]

, 2014-01-20 12:29, pirms 11 gadiem
Ozo jagatavojas Olimpiādei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: chemist_dk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-01-20 12:37, pirms 11 gadiem
gggg rakstīja: Ozo nav,Hosa nav !

Nu cerams izbraukums būs veikmīgs!
Hosam veseļoties un būt Olimpiskajās spēlēs!
Ps.Tam krānam kas savainoja būs vispār kaut kas?
Epizodes atkārtojumā ir redzams, celis celī......(citas reizes tas ir 5+20).

  +1 [+] [-]

, 2014-01-20 12:38, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Labi ka OZO gatavosies olimpiādei, tas tomēr svarīgāks notikums un viņš to saprot...bet izskatād, ka izbraukumā bū labi ja kādu punktu gūsim...bet ja mocīsies kā iepriekšējā pēles, tad problēmas būs
No vienas puses labi ka tā bez HOSSAS un OZO , gribās redzēt uz ko komanda ir spējīga šādās situācijās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-20 12:41, pirms 11 gadiem
A-BURTS- ARIJS rakstīja: nu ko var darit? ja jaiztiek,tad jaiztiek Bukartam bus laba iespeja pacinities par ligumu ar Dinamo nakosajam gadam
Izskatās ka Bukarts priekš sevis ir nolēmis ka sasniedzis virsotnes , pārāk viegli viņam nākusi tā vieta sastāvā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-20 12:43, pirms 11 gadiem
FCK,nu baigi nelaika viss tas,bet neviens no ta nav pasargats...Nu lai veselojas un galvenais lai uz Sociem tiek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-20 12:47, pirms 11 gadiem
ka tik no izbraukuma neatbraucam ir nulle punktiem savā bagāžā

  +8 [+] [-]

, 2014-01-20 12:49, pirms 11 gadiem
Uzreiz vajadzēja 5+20 tam pajolam dot, un diskābeli uz kādām 2 spēlēm, tīri celis celī nospēlēja.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-20 12:51, pirms 11 gadiem
murziks rakstīja: ka tik no izbraukuma neatbraucam ir nulle punktiem savā bagāžā
Nu jau, nu jau... nevajag būt tik pesimistiskam. Jā, divi līderi nebūs izbraukumā, taču nedomāju, ka tas ļoti pavājinās komandas spēli. Jēkabs laukumā Ozo vietā... par Hossas aizstājēju no rezervistiem gan bik šaubas, bet nu cerams, ka Lauris tagad arī sāks mest iekšā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2014-01-20 12:54, pirms 11 gadiem
Lai veseļojas. Džeimijs ar Haščāku visu nokārtos.

  +7 [+] [-]

, 2014-01-20 12:57, pirms 11 gadiem
Bivalovam par pārkāpumu pret Hosu viennozīmīgi 5+20 bija jādod, bet tiesneši jau kā vienmēr ir par labu pretiniekiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-20 13:01, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: ...bet izskatād, ka izbraukumā bū labi ja kādu punktu gūsim...bet ja mocīsies kā iepriekšējā pēles, tad problēmas būs...
Nu izbraukums nav viegls. Vienalga ir Hossa ar Ozoliņu vai nav. Dinamo un Ak Bars komentārus neprasa. Vitjaz būtu tā kā jāuzvar. Ar Torpedo vispār nevar zināt, šogad spēlē kā nekad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-20 13:10, pirms 11 gadiem
copy paste apollo.. zb juus te b.lad.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-20 13:11, pirms 11 gadiem
ar Bukartu tik par Nadeždas kausu, un arī tad finālā bij tjuš.
A burts lai iet skatīties LČ .

  +5 [+] [-]

, 2014-01-20 13:21, pirms 11 gadiem
Hossa veseļojies tu mums esi vajadzīgs

     [+] [-]

, 2014-01-20 13:22, pirms 11 gadiem
A-BURTS- ARIJS rakstīja: es gan ta nedomaju lai cik tas daziem ari nepatiktu,tur bija tirs speka paniemiens
Ja tik labi pārzini noteikumus, tad nokomentē arī šo spēka paņēmienu no Karsuma puses Video: Karsums nopelna noraidījumu līdz spēles...

     [+] [-]

, 2014-01-20 13:25, pirms 11 gadiem
Nu grūti tagad būs,jācīnās lai nepaliktu 7 vai 8 lai pirmā kārtā nebūtu M,Dinamo vai Ska.Kaut gan Ska jau mūsu Klienti.Un nekad nav bijusi pley of komanda.

  +7 [+] [-]

, 2014-01-20 13:26, pirms 11 gadiem
Tur bija celis-celī par ko pa taisno ir jānoraida līdz spēles beigām, kaut vai ja savainojumu otrs nav guvis. Šajā gadījumā tam čalim no Amur vajadzēja saņemt kārtīgu diskvalifikāciju.

     [+] [-]

, 2014-01-20 13:43, pirms 11 gadiem
ManPo rakstīja: Ja tik labi pārzini noteikumus, tad nokomentē arī šo spēka paņēmienu no Karsuma puses http://www.delfi.lv/sports/news/rigas_dinamo/news/video-karsums-nopelna-noraidijumu-lidz-speles-beigam.d?id=44042917
Jā, noraidījums līdz spēles beigām amūrietim bija 100%. Kur vēl uzskatāmāk var celis celī nospēlēt? Speciāli izvirzīts celis, jo ķermenī vairs nevarēja nospēlēt
Karsuma gadījumā pretinieks vienkārši neveiksmīgi mēģināja izvairīties no spēka paņēmiena - tur lūk, var padiskutēt, vai vispār bija noraidījums.

Katrā gadījumā diskvalifilācijai ir jābūt, jo spēlētājs šīs epizodes rezultātā ir traumēts - vismaz 2-5 spēļu diskvalifikācija.

  +7 [+] [-]

, 2014-01-20 13:58, pirms 11 gadiem
Atklāti sakot, pārkāpums tur bija, bet ne tas ir galvenais. Traumē tavas komandas līderi, bet NEVIENS spēlētājs pat neizrāda vēlmi kaut kā reaģēt, kaut vai simboliski pagrūstīt pretinieku. Lūk, tas ir komandas gars. Ar tādu lielas uzvaras neredzēt.

     [+] [-]

, 2014-01-20 14:10, pirms 11 gadiem
dzindzy rakstīja: Tur bija celis-celī par ko pa taisno ir jānoraida līdz spēles beigām, kaut vai ja savainojumu otrs nav guvis. Šajā gadījumā tam čalim no Amur vajadzēja saņemt kārtīgu diskvalifikāciju.
Vienkārši pēdējā laikā komanda ignorē šādus pretinieku pārkāpumus, kad tiek traumēti komandas biedri, līdz ar to arī spēļu rezultāti = nekādi!!! Tur tas džeks bija jānones no laukuma tāpat kā Hosa, nevis truli jānoraugās.... par to diskābeli pofig, no tā mums nekāda labuma, labums būtu, ja tam džekam vismaz pāris zobi tiktu izdauzīti....

     [+] [-]

, 2014-01-20 14:15, pirms 11 gadiem
Šobrīd RD pēc spēles izskatās kā viena līgas lejasgala komanda, jo daudzas komandas, kas tabulā atrodas apakšā ir atradušas savu spēli un ir labākas par mums, par laimi iekrātā punktu bagāža faktiski garantē vietu PO. Par gaidāmo izbraukumu: Podoļskā domāju būs 50/50 spēle, pārējās 3 spēlēs aizķerties aiz punktiem būs ļoti grūti. Ja Hosas iztrūkums protams būs jūtams, tad Ozo relaksācijas nepieciešmība ir acīmredzama un īpašu ļaunumu komandas jau tā pajukušajai aizsardzībai tai nevajadzētu nest.

     [+] [-]

, 2014-01-20 14:17, pirms 11 gadiem
Trapss rakstīja: Šobrīd RD pēc spēles izskatās kā viena līgas lejasgala komanda, jo daudzas komandas, kas tabulā atrodas apakšā ir atradušas savu spēli un ir labākas par mums, par laimi iekrātā punktu bagāža faktiski garantē vietu PO. Par gaidāmo izbraukumu: Podoļskā domāju būs 50/50 spēle, pārējās 3 spēlēs aizķerties aiz punktiem būs ļoti grūti. Ja Hosas iztrūkums protams būs jūtams, tad Ozo relaksācijas nepieciešmība ir acīmredzama un īpašu ļaunumu komandas jau tā pajukušajai aizsardzībai tai nevajadzētu nest.
Dārziņš ieņems Hossas vietu un viss būs bumbās.

  +9 [+] [-]

, 2014-01-20 15:01, pirms 11 gadiem
ZarinsKristapsLV rakstīja: No vienas puses labi ka tā bez HOSSAS un OZO , gribās redzēt uz ko komanda ir spējīga šādās situācijās.
Ja ar humoru, tad paskaties iepriekšējās sezonas ierakstus. Nav ne Ozoliņa, ne Hosas:]

     [+] [-]

, 2014-01-20 15:18, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Dārziņš ieņems Hossas vietu un viss būs bumbās.
Vispār, man kaut kā izskatījās, ka trijatā Hossa, Vilsons, Dārziņš galīgi garām, visu laiku ir sajūta, ka neviens no viņiem nezin, vai jāmet, vai tomēr kāds cits ir labākā pozīcijā.

Un jā, tīrs celis celī.

     [+] [-]

, 2014-01-20 15:26, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Atklāti sakot, pārkāpums tur bija, bet ne tas ir galvenais. Traumē tavas komandas līderi, bet NEVIENS spēlētājs pat neizrāda vēlmi kaut kā reaģēt, kaut vai simboliski pagrūstīt pretinieku. Lūk, tas ir komandas gars. Ar tādu lielas uzvaras neredzēt.
PILNĪGI PIEKRĪTU !!! VIENĪGAIS ,KAS VAR DOT PRETĪ , IR OZOLIŅŠ !!! BET VIŅŠ ARĪ IR KOMANDAS LĪDERIS, UN LOĢISKI NE JAU VIŅAM BŪTU JĀSTĀJAS PRETĪ AGRESORIEM !!! DIEMŽĒL, NEVIENS CITS DINAMO SASTĀVĀ UZ TO NAV SPĒJĪGS !!! MĪKSTIE
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-01-20 15:38, pirms 11 gadiem
Tiesam KHL ir varen interesanta liga (protams slikta nozime)
NBA un NHL sodus dod pa labi, pa kreisi, bet Kolhoza sodus dod kam grib!
Hosas vieta butu kaut vai Kovalchuks, tad pretinieks ka minimums dabutu 5 spelu diskabeli tas ir ka minimums!

     [+] [-]

, 2014-01-20 15:42, pirms 11 gadiem
kastasir rakstīja: Vienkārši pēdējā laikā komanda ignorē šādus pretinieku pārkāpumus, kad tiek traumēti komandas biedri, līdz ar to arī spēļu rezultāti = nekādi!!! Tur tas džeks bija jānones no laukuma tāpat kā Hosa, nevis truli jānoraugās.... par to diskābeli pofig, no tā mums nekāda labuma, labums būtu, ja tam džekam vismaz pāris zobi tiktu izdauzīti....
Nu negribas isti tev piekritst.
Tad kad Edlers tiesi tapat iebrauca kaja Stalam. tad jau neviens neskreja un nesita Edleru. Jo kam tas vajadzigs, liekas soda minutes mums vismazak vajadzetu!

     [+] [-]

, 2014-01-20 15:46, pirms 11 gadiem
Tā gan nav patīkama ziņa, jo šobrīd punkti turnīra tabulā mums ir vajadzīgi kā vēl nekad!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-20 15:57, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu negribas isti tev piekritst.
Tad kad Edlers tiesi tapat iebrauca kaja Stalam. tad jau neviens neskreja un nesita Edleru. Jo kam tas vajadzigs, liekas soda minutes mums vismazak vajadzetu!
Super loģika A moš tagad ļaut izdauzīt visus mūsu līderus un vēl pēc tam teikt, ka nekas traks nav noticis , jo lūk tur kaut kur ( domāts NHL ) tā dara !!! ABSOLŪTS K R E T Ī N I S M S !!!

  +4 [+] [-]

, 2014-01-20 15:58, pirms 11 gadiem
A-BURTS- ARIJS rakstīja: ja kas,tad rezultativaks par Girgensonu ir pie tam pie krietni mazaka speles laika
Jā, Bukarta 11p-ti ir vairāk par Girgensona 14
Un Girgensonam 1. NHL sezonā jau ir vairāk punktu, kā Bukartam pirmajās 2 sezonās KHL kopā

     [+] [-]

, 2014-01-20 16:02, pirms 11 gadiem
artis12342 rakstīja: Tā gan nav patīkama ziņa, jo šobrīd punkti turnīra tabulā mums ir vajadzīgi kā vēl nekad!
Ko tev dod tie punkti? PO esam, 1. vai 2. vietā tāpat nebūsim – kurš ir labāks pretinieks, to nezin neviens, mājas priekšrocības arī ir neviennozīmīga lieta. Ja tas ir parasts sasitums, labāk ka Hossa atpūšas, vēl priekšā viņam OS un PO. Šehura ar Vilsonu varēs atpūsties OS laikā. Pārējie uzbrucēji tiek rotēti un nav katru spēli spēlējuši. Tāpat Ozo atpūta ir loģiska.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-20 16:06, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu negribas isti tev piekritst.
Tad kad Edlers tiesi tapat iebrauca kaja Stalam. tad jau neviens neskreja un nesita Edleru. Jo kam tas vajadzigs, liekas soda minutes mums vismazak vajadzetu!
Nu tad ļaujam, lai mūs sit, dauza, bombardē, lauž kaulus, plēš muskuļus, sit ārā zobus ..... un apmierinātībā smaidam un pagriežam otru vaigu...

     [+] [-]

, 2014-01-20 16:15, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Ko tev dod tie punkti? PO esam, 1. vai 2. vietā tāpat nebūsim – kurš ir labāks pretinieks, to nezin neviens, mājas priekšrocības arī ir neviennozīmīga lieta. Ja tas ir parasts sasitums, labāk ka Hossa atpūšas, vēl priekšā viņam OS un PO. Šehura ar Vilsonu varēs atpūsties OS laikā. Pārējie uzbrucēji tiek rotēti un nav katru spēli spēlējuši. Tāpat Ozo atpūta ir loģiska.
Noteikti , ka labāk būtu ieņemt 3. vietu nevis piemēram - 6. vai 7. bet tas vairāk nozīmē tikai tad, ja pārvar 1. play off kārtu, jo ja no 7. vietas tiek 2. kārtā, tad pretī visticamāk SKA vai DM. Protams, ja Rīga taisās cīnīties vismaz par finālu, tad laikam tam nav nozīmes, jo jāņem tad ir jebkurš pretinieks

  -1 [+] [-]

, 2014-01-20 16:26, pirms 11 gadiem
Zajibis tam amur spēlētajam diskvalifikacija uz visu sezonu

     [+] [-]

, 2014-01-20 16:27, pirms 11 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Noteikti , ka labāk būtu ieņemt 3. vietu nevis piemēram - 6. vai 7. bet tas vairāk nozīmē tikai tad, ja pārvar 1. play off kārtu, jo ja no 7. vietas tiek 2. kārtā, tad pretī visticamāk SKA vai DM. Protams, ja Rīga taisās cīnīties vismaz par finālu, tad laikam tam nav nozīmes, jo jāņem tad ir jebkurš pretinieks
Ja 3. vieta, tad tāpat ir iespējam pretī dabūt SKA otrajā kārtā, ja viņi neizkrīt. Un kur garantija ka SKA vai MD ir sliktāks pretinieks, kā Donbass vai CSKA?

     [+] [-]

, 2014-01-20 16:29, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Ja 3. vieta, tad tāpat ir iespējam pretī dabūt SKA otrajā kārtā, ja viņi neizkrīt. Un kur garantija ka SKA vai MD ir sliktāks pretinieks, kā Donbass vai CSKA?
Nu jā, play-off ir pa visam kas cits, salīdzinot ar regulāro, tapēc ar rēķināšanu lai nodarbojas trenneri un statistiķi Man jau liekas, ka Lev un DM tādi draudīgi priekš Rīgas varētu būt, bet nu dzīvosim, redzēsim.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-20 16:37, pirms 11 gadiem
vares aiziet pa clubiem pastaigat uzdejot Gricmanis ir kājās - YouTube

     [+] [-]

, 2014-01-20 16:43, pirms 11 gadiem
Ervīns Rommels rakstīja: Bet mums ir Dārziņš ar Vilsonu
Un vēl 19 personu no iepriekšējās sezonas komplekta.
Atsevišķās maiņās sastāva ziņā atšķirība vizuāli nebūs pat pamanāma.

Bat taisnības pēc jāpiebilst, ka šosezon tie paši vīri pat zaudētās spēlēs neizskatās tik bezcerīgi, kā pērn uzvarētās.
(Tas stāsts par to, ka ātri aizmirstam "vecos sū---", bet par jauniem mālējam tādus sīkumus, par kuriem pirms gada varēja tikai sapņot.)

     [+] [-]

, 2014-01-20 17:47, pirms 11 gadiem
KHL:
"Medveščak" zaudēja "Automobilist" > Хоккей. КХЛ. Регулярный чемпионат. Игра номер... <
"CSKA" visdrīzāk zaudēs "Maskavas Dinamo"
"Dinamo Rīga" ir lielas iespējas vinnēt "Vitjazj"

> Турнирная таблица : Континентальная Хоккейная Лига <

Un mēs atkal kādu laiku varam būt zirģelī.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-20 17:54, pirms 11 gadiem
ChrisBosh rakstīja: Zajibis tam amur spēlētajam diskvalifikacija uz visu sezonu
Kur rāvi tādu info?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-20 18:54, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Ja 3. vieta, tad tāpat ir iespējam pretī dabūt SKA otrajā kārtā, ja viņi neizkrīt. Un kur garantija ka SKA vai MD ir sliktāks pretinieks, kā Donbass vai CSKA?
Nu par otro kārtu vēl negribētu domāt, bet par pirmo kaut ko uzmest jau var:
1) DM atrāviens no SKA ir 8 pt. + 1 spēle ( potenc. 3 pt.) un zinot "znariku" stabilitāti punktu vākšanā ļoti maz ticams, ka SKA atlikušajās 7 spēlēs spēs šo deficītu sadeldēt ( visdrīzāk DM pirmā rietumos),
2) Lev. Čehu klubs pēdējā laikā rāda tiešām sastāva komplektācijai atbilstošu sniegumu ( 10 uzv. 11 spēlēs) un pēc kvalitātes kopā ar "Magņitku" patreiz rāda labāko hokeju KHL, un, lai arī tikai 4 pts. priekšā Donbasam un CSKA, toties 6 līdz SKA, šķiet, ka drīzāk tieši SKA un Lev izspēlēs 2. un 3. vietas konferencē ( + Lev viena spēle rezervē),
3) Medveščak. Normāla snieguma gadījumā horvātiem būtu jābūt 4-7 vietā, taču, spēlējot ar sliktām sekmēm atlikušajas spēlēs var palikt arī 8-tie ( ja Loko "pļauj" normāli),
4) arī DR, tāpat kā Donbass un CSKA uz doto brīdi visreālāk spīd vietas no 4 līdz 7. Kaut gan negribētos pirmajā kārtā pretī ne DM, ne SKA, ne Lev, tādēļ ļoti vēlams būtu nenolaisties zemāk par to 5. vietu kurā patreiz atrodamies.
Vajadzētu būt kaut kā tā, ja nebūs krasu pārmaiņu komandu sniegumos.

     [+] [-]

, 2014-01-20 19:28, pirms 11 gadiem
Tagad kartigs parbaudijums bez 2 lideriem !!! Īstais laiks bukartiem,dzeriniem un dzonsoniem pieradit ka vini var nest ko labu komandai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-20 20:15, pirms 11 gadiem
aizsardziba bez OZO kljus vienkarshaka un droshaka, gan jau kads iesitis golu, jo otra mainja pedeja laika ir rezultativa
Hossam veselibu uz play off

  +1 [+] [-]

, 2014-01-20 20:48, pirms 11 gadiem
A-BURTS- ARIJS rakstīja: es gan ta nedomaju lai cik tas daziem ari nepatiktu,tur bija tirs speka paniemiens
Kustība ar celi celī. Pie kam tīra.....Tas tā pat kā gūt vārtus ar slidu. Kustība uz priekšu ir, vārti neskaitās pat ja spēlētājs tanī brīdī blondīnēm tribīnēs gaisa bučas sūta.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-20 21:26, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Atklāti sakot, pārkāpums tur bija, bet ne tas ir galvenais. Traumē tavas komandas līderi, bet NEVIENS spēlētājs pat neizrāda vēlmi kaut kā reaģēt, kaut vai simboliski pagrūstīt pretinieku. Lūk, tas ir komandas gars. Ar tādu lielas uzvaras neredzēt.
Pilnīgi piekrītu Tev. Jau sen rakstīju, ka mūsējie laukumā viens otru neaizstāv(9 - piesedz - jā, bet neaizstāv. Uzvedās, kā mīkstmieši, pat tad, kad vārtsargu apdraud((

     [+] [-]

, 2014-01-20 21:30, pirms 11 gadiem
iespējams, izbraukuma spēlēs nāksies iztikt bez Zuša (komentāriem)- ehh..aizņemtība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-21 03:55, pirms 11 gadiem
PSC, es tak 7dien ar sotnieku, meiju, haščāku un ko tur vel madhousā sadzēru, ibio! Vienīgi OZO kā parasti nedzēra.. es tak domāju, ka viņiem līdz OS brīvlaiks.. psc attieksme džekiem

  -1 [+] [-]

, 2014-01-21 04:06, pirms 11 gadiem
Īstenībā es pat liktu uz Vitjaz, te ir diezgan laba vērtība.. Hosa ar Ozo nebūs, vel daži labi uzreiz pirms izbraukumu iedo pa lampu, man vel tagad ir sūdīgi no tā tusiņa, ja man rīt būtu jāspēlē, man šitais noteikti ietekmētu, interesanti kāds būs kofs...