Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" izdara 41 metienu un pagarina "Amur" zaudējumu sēriju

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

"Dinamo" izdara 41 metienu un pagarina "Amur" zaudējumu sēriju
Mets Robinsons (priekšplānā)
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Septīto zaudējumu pēc kārtas Habarovskas "Amur" spēlētājiem šovakar kārtējā Kontinentālās hokeja līgas (KHL) spēlē sarūpēja Rīgas "Dinamo" hokejisti, kas mačā svinēja uzvaru ar 4:1. Vārtus rīdzinieku labā guva Mets Robinsons, Džeimijs Džonsons, Kails Vilsons un Pols Šehura.

Spēli Rīgas „Dinamo” hokejisti uzsāka ļoti mērķtiecīgi apdraudot Mika Jērvinena sargātos vārtos, viesiem pirmo metienu pa Telkvista vārtiem izdarot vien perioda sešpadsmitajā minūtē. Rīdzinieki burtiski dominēja mača gaitu, metienu attiecībai perioda vidū vēstot 10 – 0, savukārt „Amur” spēlētājiem vien retu reizi spējot ielauzties „Dinamo” aizsardzības zonā.

Jau perioda otrajā pusē uz divām minūtēm noraidīts tika Arvīds Reķis, habarovskiešiem vairākumā gaitā izveidojot arī pāris gana bīstamas vārtu gūšanas iespējas. Pēc mazākuma izciešanas mača gaita uz brīdi kļuva līdzīgāka, taču pēdējās perioda minūtēs rīdzinieki turpināja aktīvi uzbrukt, cenšoties vēl paspēt atklāt mača rezultātu, taču tas neizdevās, trešdaļai noslēdzoties ar bezvārtu neizšķirtu.

Ja pirmajā periodā rīdznieki tā arī nespēja savu pārsvaru pārsvērtst vārtu guvumā, jau otrās trešdaļas ievadā Mika Jērvinens tomēr tika pārspēts, kad no zonas vidus ripu cauri spēlētāju burzmai vārtos raidīja Mets Robinsons. Lai gan otrā perioda ievadā uzbrukumus biežāk veidoja arī „Amur”, rīdziniekiem drīz vien izdevās panākt arī 2:0, kad spēcīgu metienu no zilās līnijas veica Georgijs Pujacs, tā lidojumu pielabojot Džeimijam Džonsonam.

Perioda vidū savainojumu guva Marcels Hosa, brīdi vēlāk dodoties uz ģerbtuvēm. Mača turpinājumā rīdziniekiem aizvien piederēja gana izteikts pārsvars, divreiz pretiniekus no vārtu zaudējuma glābjot stabiņam, taču nepilnas piecas minūtes pirms perioda beigām habarovskiešiem izdevās panākt 1:2, kad Mikaelu Telkvistu pārspēja viesu ceturtās maiņas uzbrucējs Sergejs Smurovs.

Trešo periodu rīdzinieku uzsāka skaitliskajā vairākumā, divu vārtu pārsvaru gan neatgūstot. Arī trešajā periodā mača gaita nebija mainījusies, rīdziniekiem uzbrūkot krietni aktīvāk un bīstamāk nekā pretspēlētājiem, „Amur” izveidojot vien vienu bīstamu pretuzbrukumu. Perioda vidū noraidīts tika Džeimijs Džonsons, taču rīdznieki skaitlisko mazākumu izturēja.

Pēc divām skaitliskajā vairākumā aizvadītām minūtēm krietni aktīvāki kļuva viesi, arvien mērķtiecīgāk cenšoties ielauzties rīdzinieku aizsardzības zonā un apdraudot Telkvista vārtus. Aktīvākiem kļūstot „Amur”, arvien bīstamāki kļuva rīdzinieku pretuzbrukumi. Vien nepilnas divas minūtes pirms pamatlaika beigām "Amur" izdevās nostiprināties rīdzinieku aizsardzības zonā, taču brīdi vēlāk nomainīts tika Mika Jērvinens, ripu tukšos vārtos raidot Kailam Vilsonam, bet divas sekundes pirms mača beigām jau 4:1 panāca Pols Šehura.

Nākamo spēli rīdzinieki aizvadīs jau trešdien, kad viesos mērosies spēkiem ar Podoļskas „Vityaz” hokejistiem.

KHL regulārais čempionāts, 19. janvāris

"Dinamo" - "Amur" 4:1 (0:0, 2:1, 2:0)
Vārti: 21:49 Robinsons (Indrašis) 1:0, 25:59 Džonsons (Pujacs, Cipulis) 2:0, 35:20 Smurovs (Loginovs) 2:1, 59:16 Vilsons (tukšos vārtos) 3:1, 59:58 Šehura (Indrašis, Haščāks) 4:1
Vārtsargi: Mikaels Telkvists – Mika Jērvinens

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Mikaels Telkvists (Jakubs Sedlāčeks); Sandis Ozoliņš – Arvīds Reķis, Georgijs Pujacs - Mets Robinsons, Krišjānis Rēdlihs – Kristaps Sotnieks; Marcels Hosa - Kails Vilsons – Lauris Dārziņš, Marcels Haščāks - Pols Šehura - Miks Indrašis, Vitālijs Pavlovs – Džeimijs Džonsons – Mārtiņš Cipulis, Gunārs Skvorcovs – Māris Bičevskis – Rustams Begovs.

Izmantotie resursi:
KHL.RU - официальный сайт : Континентальная...

 +21 [+] [-]

, 2014-01-19 19:07, pirms 11 gadiem
tam kurs satraumeja Hossu bija jābūt 5+20, ļoti ceru uz diskvalifikāciju!( laigan zinot KHL disciplinārkomiteju, lielas cerības laikam nav) Celis celī! Tīri izbāza kāju pi*ars. Tiesneši vispār super, brilles jāvelk
Malači, beidzot 3 punkti

 +10 [+] [-]

, 2014-01-19 19:08, pirms 11 gadiem
Malači!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2014-01-19 19:08, pirms 11 gadiem
Pēc Wilsona vārtiem nodomāju, ka vēl tikai Šehuram būtu jāiemet, tad jau visi mūsu kanādieši būtu guvuši vārtus, un še tev, vāaaartiiii!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-19 19:09, pirms 11 gadiem
Protams, gazprom uzvara ir svarīgāks notikums sportā par zeltu bobslejā.

  +8 [+] [-]

, 2014-01-19 19:09, pirms 11 gadiem
Ta jau ir cita runa veci!!! Tikai neapstaties! Apsveicu ar uzvaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2014-01-19 19:10, pirms 11 gadiem
Pluss vel Bobsleja uzvara sodien! Labs vakars

  +1 [+] [-]

, 2014-01-19 19:10, pirms 11 gadiem
Prieks par logisku uzvaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-19 19:10, pirms 11 gadiem
MALACI- KEPKAS IET GULET

  +1 [+] [-]

, 2014-01-19 19:10, pirms 11 gadiem
Šī bija laba diena!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-19 19:11, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: pff, pat ar Amuru dabūja mocīties. Mīksti
Nu es neteiktu ka mocijas, wnk nekrita ieksha tie varti vairak!
Slēpts komentārs: britiw_h-side

  +7 [+] [-]

, 2014-01-19 19:11, pirms 11 gadiem
Vai nu mūsējie bija labi vai viņi tik slikti. Jebkurā gadījumā kā ūdens malks tuksnesī šie 3 pt

  +2 [+] [-]

, 2014-01-19 19:11, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Tu nebiji tas, kurš pēc Reķa līzīga pārkāpuma (rupjāka) kliedz, ka tur tīrs spēka paņēmiens bija, pretinieks tizls utt?
noteikti ka nē, jo šeit praktiski komentārus nerakstu, bet nu šoreiz nevarēju neierakstīt

  -4 [+] [-]

, 2014-01-19 19:11, pirms 11 gadiem
Vilsona varti vnk konfekte. Ists saldais ediens hokeja bauditajiem . !
Slēpts komentārs: LAIKS

  +1 [+] [-]

, 2014-01-19 19:12, pirms 11 gadiem
sticky rakstīja: tam kurs satraumeja Hossu bija jābūt 5+20, ļoti ceru uz diskvalifikāciju!( laigan zinot KHL disciplinārkomiteju, lielas cerības laikam nav) Celis celī! Tīri izbāza kāju pi*ars. Tiesneši vispār super, brilles jāvelk
Malači, beidzot 3 punkti
Tas moments atgadinaja shigada PČ 1/4 finalu kur zviedrs Edlers tiesi tapat satraumeja Eriku Stalu. Edlers taja momenta dabuja 5+20 un 3 spelu diskabeli!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

 +22 [+] [-]

, 2014-01-19 19:13, pirms 11 gadiem
Visi lielie Dinamo noliceeji pamanaas iekomenteet pashi pirmie,nozheelojami,visu laiku tak kliedz ka tiem Dinamo neinteresee

  +4 [+] [-]

, 2014-01-19 19:13, pirms 11 gadiem
Jāspēlē efektīvāk!!!
Ar šitādu spēli no gagarina lidos jau pirmajā kārtā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-19 19:14, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tas moments atgadinaja shigada PČ 1/4 finalu kur zviedrs Edlers tiesi tapat satraumeja Eriku Stalu. Edlers taja momenta dabuja 5+20 un 3 spelu diskabeli!
Tīeši tā, bet KHL tiesneši jau laikam ir redzes invalīdi ka nevar saskatīt tik acīmredzamu pārkāpumu/rupjību.

     [+] [-]

, 2014-01-19 19:14, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Protams, gazprom uzvara ir svarīgāks notikums sportā par zeltu bobslejā.
Vispār pirms 6 minūtēm jau ielikta ziņa.

Bet es nemaz uz rakstu par to, ka Jamaikai izdevies kvalificēties uz Sočiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-19 19:14, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pieci punkti no 12 pret sibirjakiem? Nu,baigi knapi.
Tagad jau nāks pretī pavisam cita kalibra (izņemot Vitjaz) komandas.
Maz jau tie punkti no shis serijas, tas tiesa!
Bet butiba kas liedza komandai tik aktivi spelet arii pret Admiral??

  +4 [+] [-]

, 2014-01-19 19:14, pirms 11 gadiem
3 punkti ir 3 punkti un viņi ir musejie !!! Kaut ari atseviskas epizodes nospelejam nesmuki,toties 3 punktus paķeram

     [+] [-]

, 2014-01-19 19:15, pirms 11 gadiem
Jocīga spēle,kura man ne visai patika,izņemot noslēguma daļu. Jā,bija it kā pārsvars,kurš vairāk izpaudās,ka mīcīšanās ap apmalēm,labu vārtu gūšanas iespēju nebija daudz.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-19 19:15, pirms 11 gadiem
nilish rakstīja: Vilsona varti vnk konfekte. Ists saldais ediens hokeja bauditajiem . !
ja vartsargs tik noraudzijas no solina
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-19 19:15, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Tu nebiji tas, kurš pēc Reķa līzīga pārkāpuma (rupjāka) kliedz, ka tur tīrs spēka paņēmiens bija, pretinieks tizls utt?
Ej noskaties video, Reķis tur stāvēja uz vietas, kamēr pretinieks pats uzskrēja virsū, tāpēc arī viņš nesaņēma nekādas papildus sankcijas no disciplinārās komitejas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-01-19 19:15, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tas moments atgadinaja shigada PČ 1/4 finalu kur zviedrs Edlers tiesi tapat satraumeja Eriku Stalu. Edlers taja momenta dabuja 5+20 un 3 spelu diskabeli!
Karsumam pret Šipačovu par tādu pašu gājienu iedeva 5+20

  +2 [+] [-]

, 2014-01-19 19:16, pirms 11 gadiem
LauroSkr rakstīja: Man patīk kā spēlē Haščāks un Džonsons !
2. maiņai cepums no manis !
Bet no manis litrs saļarkas un tualetes papīra rullis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-19 19:17, pirms 11 gadiem
andzadza rakstīja: Karsumam pret Šipačovu par tādu pašu gājienu iedeva 5+20
Ta tas ir!
Ka jau vienreiz teicu - KHL dod diskabelus tikai tiem kuriem grib!
Goncarovam par sitienu galva Ozo arii neiedeva diskabeli!

  +4 [+] [-]

, 2014-01-19 19:17, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pieci punkti no 12 pret sibirjakiem? Nu,baigi knapi.
Tagad jau nāks pretī pavisam cita kalibra (izņemot Vitjaz) komandas.
Mirsti.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-19 19:17, pirms 11 gadiem
Trešais periods - kas tas bija? Kopumā tikko izlīda caur adatas aci.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-19 19:18, pirms 11 gadiem
Uzvara paliek uzvara. Malači.

     [+] [-]

, 2014-01-19 19:19, pirms 11 gadiem
pārliecinoši un bez stresa dinamo uzvarēt spējīgi ir tikai latgali...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-19 19:20, pirms 11 gadiem
beidzot Vilsons iemeta

     [+] [-]

, 2014-01-19 19:21, pirms 11 gadiem
NEPĀRLIECINĀJA!

  -2 [+] [-]

, 2014-01-19 19:22, pirms 11 gadiem
A-BURTS- ARIJS rakstīja: par ko tu ta priecajies,nesaprotu? es gan gaidu vairak vartus no LETTINIEM! ja ne,tad kada jega vispar par klubeli varda DR fanot?
nav leģionāru, nav ballītes!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-19 19:23, pirms 11 gadiem
shekuram veel viens buzzerbeaters

  +1 [+] [-]

, 2014-01-19 19:24, pirms 11 gadiem
To Nameju nav iespejams saprast, pat ja iekapaa shnabi

  +1 [+] [-]

, 2014-01-19 19:24, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Trešais periods - kas tas bija? Kopumā tikko izlīda caur adatas aci.
Vispār jau joprojām ir spēkā teiciens-skaists ir tikai rezultāts uz tablo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-19 19:25, pirms 11 gadiem
zboban rakstīja: To Nameju nav iespejams saprast, pat ja iekapaa shnabi
Tagad uzdzer alu.

     [+] [-]

, 2014-01-19 19:26, pirms 11 gadiem
A-BURTS- ARIJS rakstīja: 2010.-11. gada sezona ta nugan nebija lioti velos tiesi sadas te sezonas atkartojumu! pat Gagarins neprieces,ja ta galvenie varoni bus legi
nestreso, gan Miķelis būs, kur ta šis liksies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-19 19:29, pirms 11 gadiem
A-BURTS- ARIJS rakstīja: 2010.-11. gada sezona ta nugan nebija lioti velos tiesi sadas te sezonas atkartojumu! pat Gagarins neprieces,ja ta galvenie varoni bus legi
Gribi tici, bet ja gribi netici, bet ar katru nākošo sezonu RD būs arvien vairāk leģionāru, jo mums pašiem paliek aizvien mazāk spēlētāju,kas vilktu puslīdz augstā līmenī.
Protams,ja RD vadība gribēs,lai komanda cīnās par nopietniem mērķiem, un, ja KHL neuzliks leģionāru limitus arī ārvalstu klubiem. To aizvien aktīvāk pieprasa daudzi krievu hokeja funkcionāri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-19 19:30, pirms 11 gadiem
Ozo paliek majas,jo vinam kautkadas veselibas uzlabosanas proceduras Nez kas vel ar Hossu bus ...

Bet labi ka uzvarejam

     [+] [-]

, 2014-01-19 19:31, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Protams, gazprom uzvara ir svarīgāks notikums sportā par zeltu bobslejā.
Pēc kā Tu to spried. Par bobsleju raksta citi pat hokeju citi, kurš pirmais uzraksta. nepamanīju bet laikam par bobsleju ziņa ir pirmā (augšā kreisā pusē). Man tas nemaz nešķiet svarīgi kura ziņa ir pirmā , kura otrā, un cik svarīga šī ziņa. Lieciet rakstus par DR kaut vai pašā apakšā un maziem burtiem utt., Kas gribēs atradīs.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-19 19:31, pirms 11 gadiem
ir metieni ir uzvara!un maz maiņas mainītas,bet validols tāpat jātur pa rokai!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-19 19:35, pirms 11 gadiem
AlexUSA rakstīja: Uzbrukumá ir milzígas problémas. Pie táda pársvara knapa uzvara, tas ir kaut kas problemátisks un neizprotams. Hokejisti nelien uz vártiem, bet censhas skaisti izspélét - tur tá probléma. Paldies dievam, 3 punkti atnáca!
Maz ripiņa kustās, kustībai jābūt precīzākai un ātrākai.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-19 19:36, pirms 11 gadiem
A-BURTS- ARIJS rakstīja: par ko tu ta priecajies,nesaprotu? es gan gaidu vairak vartus no LETTINIEM! ja ne,tad kada jega vispar par klubeli varda DR fanot?
Katram savs. Tev ļoti svarīgi lai komandā būtu latvieši puiši, man tas patīk, bet tas noteikti nav noteicošais. Es pats zinu ka jutīšu par DR arī tad ja tajā nebūtu neviens latvietis. Galvenais lai klubā neienāktu daudz Krievijas krievi, bet klubs uz to neiet (6 gadu laikā viens pats Karamnovs).
Nespētu just līdzi tikai tad par DR , ja tajā spēlētu kāda puse Krievijas krievi (bet tas ir no fantastikas). Tie kas patiešām jūt līdzi klubam nešķiro spēlētājus pēc tautības-galvenais lai labi spēlē.

  +3 [+] [-]

, 2014-01-19 19:36, pirms 11 gadiem
A-BURTS- ARIJS rakstīja: par ko tu ta priecajies,nesaprotu? es gan gaidu vairak vartus no LETTINIEM! ja ne,tad kada jega vispar par klubeli varda DR fanot?
Tā jau ir, daudziem ar to saprašanu tā pašvaki!
Priecājos par to, ka:
1. Latvijas pārstāvētais klubs KHL tiek pie uzvaras, kas ir ļoti būtiski cīņā par labāku vietu
2. Latviešu spēlētāji apgādāja savus komandas biedrus ar lieliskām piespēlēm
3. Arī par veiksmīgu leģionāru iegādi priecājos, tiem tomēr ir jādod nopietns ieguldījums komandas panākumos
3. Aptuveni 8-10sek. pēc manas domas, vārtus gūs spēlētājs par kura vārtu guvuma aizdomājos, interesanti sakrita, reti tā notiek
4. Priecājos, ka mans domu gājiens krasi atšķiras no Tavējam
5.. Plus vēl par bobsleju priecājos
6. Arī par dzīvi priecājos
7. Un vēl par daudz ko!

  +4 [+] [-]

, 2014-01-19 19:38, pirms 11 gadiem
Ozoliņš nākamajā izbraukumā ar komandu nedosies. Viņam plānota veselības uzlabošanas kūre.

pareizs lēmums! Dinamo var pat pārsteigt mani pozitīvi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-19 19:41, pirms 11 gadiem
Puiši malači Beigās ielika naglu soma vārtos bišk arī Soms žēl palika bet prieks par uzvarus tā tik turpināt TIkai Rīga Tikai Dinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-19 19:43, pirms 11 gadiem
Ozo citigi gatavojas Sociem Tas labi Maybe Darzins bus Kaptenis Ka neka ir jau bijis PC

  -1 [+] [-]

, 2014-01-19 19:43, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: VIENA VĪRA ZAUDĒJUMS IR OTRA VĪRA IESPĒJA !
tas nav zaudējums, Ozo tomēr nepieciešama atpūta, tāds nekāds šīs 4 spēles mājās bija...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-19 19:45, pirms 11 gadiem
Vārti Robinsonam, Džonsonam, Šehuram un Vilsonam, kārtējie punkti Haščākam, lieliska spēle Telkvistam, Latvijas izlase turpina gatavoties Sočiem

  -1 [+] [-]

, 2014-01-19 19:45, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: tas nav zaudējums, Ozo tomēr nepieciešama atpūta, tāds nekāds šīs 4 spēles mājās bija...
tu laikam neskatījies spēli pret Sibir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-19 19:47, pirms 11 gadiem
Indrašim jau gandrīz 30 punktu, tāpat arī Šehuram. Haščaks pēdējās spēlēs progresē, domājams, ka viņš būtu jāpatur uz nākamo sezonu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-19 19:50, pirms 11 gadiem
NormundsSejejs_Highlights rakstīja: tu laikam neskatījies spēli pret Sibir
ko es tādu palaidu garām?
es redzēju tajā spēlē nevajadzīgu noraidījumu par rupjību un laukumā Ozo atradās kad tika zaudēti 2 vārti no 3!
ja tas ir lieliski priekš Dinamo pēc tavām domām, tad domā tā, man ta kas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-01-19 19:53, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Ozoliņš nākamajā izbraukumā ar komandu nedosies. Viņam plānota veselības uzlabošanas kūre.

pareizs lēmums! Dinamo var pat pārsteigt mani pozitīvi!
Ai,ai!
Kā Tu vari kaut ko tādu uzrakstīt?
SC pokebumbas tūdaļ Tev saliks mīnusus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-01-19 19:56, pirms 11 gadiem
A-BURTS- ARIJS rakstīja: neskiro pec tautibas,galvenais lai nav Krievi, kur logika? es gan galarezultata veletos panakt to,lai labakie Lettini speletu Dinamo,labakie Belari Minska,labakie Kazahi (jeb Kazahu Krievi) Astana,labakie Ukri Donecka,labakie Slovaki Slovana,labakie 4ehi Leva,labakie Somi Jokkerit,un visbeidzot,labakie Krievi,pec regionala principa,savos majas klubos! Medvesciak ar saviem Jenkiem lai tinas tirst uz savu AHueLu luk tada butu mana KHL izveides koncepcija! bet tu savu pilnigi nepamatotu antislavismu iebaz sev kaut kur dziliak!
Tas ka man nepatīk krievi (piekrītu ka tas nav pareizi, bet ko lai dara).
Tā nav loģika no manas puses, bet tā tas ir-es nešķiroju pēc tautības-latvietis, zviedrs, kanādietis , čehs utt-tas nav svarīgi , galvenais lai spēlētu. Tava doma nav iespējama brīvā tirgus apstākļos. Kā Tu vari pierunāt spēlēt piemēram Masaļski spēlēt DR ja viņš grib labāku līgumu. Tagad viņam nepiedāvāja ,jo bija ja vārtsargi sameklēti. Varbūt gribi, ka NHL spēlē tikai amerikāņi un kanādieši.
Tavas prasības ir nereālas. Nākotnē neticu ka mums leģionāru skaits mazināsies, drīzāk pieaugs, jo nebūs tie vietējie ko laist laukumā. Ja pēkšņi komandas vadība iedomāsies ka PO nav obligāts, var spēlēt pa tabulas apakšu , tad cita lieta un kaut kādus savējos novāksim pietiekoši daudz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-19 20:09, pirms 11 gadiem
Melissa rakstīja: Neuztraucies, vnk pie mums daudziem iegājies, ka svētā govs ir tikai krievi, bet nāves grēks - rusofobija. Bieži vien tādi cilvēki paralēli ir rasisti, antisemīti, pat neonacisti. Esmu saskārusies ar tādiem pietiekami daudz.
Nezinu, vai Arijs (Ārietis krievu jaunā versijā) ir neonacists, bet viņam kā slāvfīlim jāzin, ka piem. Hossa ir slāvs.
A-Burts jau sen ir zināms kā SC vadošais rasists un nacisma slavinātājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-19 20:13, pirms 11 gadiem
Īstenībā labi, ka tādi kā A-burts ir mazākumā, jo viņa domāšanas veids ir katastrofāls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-19 20:16, pirms 11 gadiem
Ervīns Rommels rakstīja: Tu vēl neesi aizlidojis pa gaisu ar visu to savu baltkrievu supersprādzienu hokejā?
Pasāsti par citiem saviem profiliem, citādi nevar saprast kurš mani heito tagad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-19 20:18, pirms 11 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: A-Burts jau sen ir zināms kā SC vadošais rasists un nacisma slavinātājs.
Ir ir, cilvēkam patīk , ka tautas un kultūras dzīvo savstarpēji nošķirti, jo tā ir lielāka iespēja jaunam pasaules kariņam. Jocīgs cilvēks, es teiktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-19 20:19, pirms 11 gadiem
Ervīns Rommels rakstīja: Es tev pirmais uzdevu jautājumu , atbildi rokassomiņa !
Vēl neesmu aizlidojis . Tagad atbildi uz manu jautājumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-19 20:22, pirms 11 gadiem
Ervīns Rommels rakstīja: Es reizēm komentēju no sava profila: Agris Suveizda un Mīlas bimbabols.
Izrādās, ka + tam, ka esi irsējs, esi arī melis, ai ai ai , nav labi tā darīt. Taisīt 100 profilus lai parietu uz citiem, žēl tevis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-19 20:24, pirms 11 gadiem
Vājākā komanda kāda redzēta, piesmēja kā bērnus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-19 20:37, pirms 11 gadiem
Nepieteica spēle Džeriņu un Bukartu ,ielika sastāvā Cipuli un uzvara rokā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-19 21:34, pirms 11 gadiem
A-BURTS- ARIJS rakstīja: tu nesaprati manu domu! es runaju par legionaru nepieciesamo limitu,nevis par to,kas ir tuvaks jeb talaks Baltiem nav starpibas starp nacijam rasas ietvaros, ta ir mana ideologiska pamatdoma, ta4u tai ir japaliek vismaz sporta
..jo tikai liekot visus baltos uz vienas strīpas, tu vari savās domās sevi pielīdzināt gudrāko galam

     [+] [-]

, 2014-01-19 21:39, pirms 11 gadiem
A-BURTS- ARIJS rakstīja: neskiro pec tautibas,galvenais lai nav Krievi, kur logika? es gan galarezultata veletos panakt to,lai labakie Lettini speletu Dinamo,labakie Belari Minska,labakie Kazahi (jeb Kazahu Krievi) Astana,labakie Ukri Donecka,labakie Slovaki Slovana,labakie 4ehi Leva,labakie Somi Jokkerit,un visbeidzot,labakie Krievi,pec regionala principa,savos majas klubos! Medvesciak ar saviem Jenkiem lai tinas tirst uz savu AHueLu luk tada butu mana KHL izveides koncepcija! bet tu savu pilnigi nepamatotu antislavismu iebaz sev kaut kur dziliak!
bet ta ka esi plikdirsis, tad vari to visu iebazt

     [+] [-]

, 2014-01-19 21:42, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Tas ka man nepatīk krievi (piekrītu ka tas nav pareizi, bet ko lai dara).
Tā nav loģika no manas puses, bet tā tas ir-es nešķiroju pēc tautības-latvietis, zviedrs, kanādietis , čehs utt-tas nav svarīgi , galvenais lai spēlētu. Tava doma nav iespējama brīvā tirgus apstākļos. Kā Tu vari pierunāt spēlēt piemēram Masaļski spēlēt DR ja viņš grib labāku līgumu. Tagad viņam nepiedāvāja ,jo bija ja vārtsargi sameklēti. Varbūt gribi, ka NHL spēlē tikai amerikāņi un kanādieši.
Tavas prasības ir nereālas. Nākotnē neticu ka mums leģionāru skaits mazināsies, drīzāk pieaugs, jo nebūs tie vietējie ko laist laukumā. Ja pēkšņi komandas vadība iedomāsies ka PO nav obligāts, var spēlēt pa tabulas apakšu , tad cita lieta un kaut kādus savējos novāksim pietiekoši daudz
Funs,ko Tu darīsi,ja Makārova k-gs kā RD īpašnieks liks šai komandai piesaistīt vismaz 5 krievu spēlētājus?
Pakārsies ,ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-19 21:57, pirms 11 gadiem
Indrašis 3. rezultatīvākais RD! Way to go!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-19 22:10, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Funs,ko Tu darīsi,ja Makārova k-gs kā RD īpašnieks liks šai komandai piesaistīt vismaz 5 krievu spēlētājus?
Pakārsies ,ne?
Ja izlasīji visus manus komentārus, tad es spriedu par to ja DR būtu puse Krievijas krievi. Tev ironija, bet es nopietni atbildēšu. Es tad vadītos no savām sajūtām, šeit precīzi nevaru pateikt kā būtu , ja 5 krievi noteikti nepatiktu, bet tā ir tikai aptuveni 4 vai 5 daļa no komandas.
Droši vien justu līdzi DR, bet jo vairāk viņi būtu jo mazāk justu līdzi.
Un ja pareizi atceros ka pirms gadiem 5-6 kāds rakstīja ka DR bija ieteikts komplektējot komandu, Krievijas hokejistus komandā neiesaistīt.
Es arī domāju ka reāli Krievijas hokejisti mūsu komandā nebūs vai būs ļoti maz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-01-19 22:24, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Ja izlasīji visus manus komentārus, tad es spriedu par to ja DR būtu puse Krievijas krievi. Tev ironija, bet es nopietni atbildēšu. Es tad vadītos no savām sajūtām, šeit precīzi nevaru pateikt kā būtu , ja 5 krievi noteikti nepatiktu, bet tā ir tikai aptuveni 4 vai 5 daļa no komandas.
Droši vien justu līdzi DR, bet jo vairāk viņi būtu jo mazāk justu līdzi.
Un ja pareizi atceros ka pirms gadiem 5-6 kāds rakstīja ka DR bija ieteikts komplektējot komandu, Krievijas hokejistus komandā neiesaistīt.
Es arī domāju ka reāli Krievijas hokejisti mūsu komandā nebūs vai būs ļoti maz.
Agrāk vai vēlāk viņi būs RD, jo arī par šo faktu, ka par krievu naudu uzturētās komandās nespēlē paši krievi, ir dusmīgi virkne krievu hokeja (un ne tikai) funkcionāri.
Takā vari jau savlaicīgi gatavoties samierināties ar faktu, ka rīžiku komandā spēlēs virkne krievu spēlētāju.

     [+] [-]

, 2014-01-19 22:33, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Funs,ko Tu darīsi,ja Makārova k-gs kā RD īpašnieks liks šai komandai piesaistīt vismaz 5 krievu spēlētājus?
Pakārsies ,ne?
Ko tu darītu, ja Irbe pateiktu, ka viņam simpatizē Krievija un Putina režīms?

Kā zināms, Makarova kungam pieder arī Arēna Rīga un viņam, kā biznesa cilvēkam ir svarīgs apmeklējums un peļņa. Un labu Krievijas hokejistu Dinamo nevar pavilkt algu ziņā.

     [+] [-]

, 2014-01-19 22:35, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Agrāk vai vēlāk viņi būs RD, jo arī par šo faktu, ka par krievu naudu uzturētās komandās nespēlē paši krievi, ir dusmīgi virkne krievu hokeja (un ne tikai) funkcionāri.
Takā vari jau savlaicīgi gatavoties samierināties ar faktu, ka rīžiku komandā spēlēs virkne krievu spēlētāju.
Avotus lūdzu! Tretjaks un daži garā vājie neskaitās.

     [+] [-]

, 2014-01-19 23:13, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Agrāk vai vēlāk viņi būs RD, jo arī par šo faktu, ka par krievu naudu uzturētās komandās nespēlē paši krievi, ir dusmīgi virkne krievu hokeja (un ne tikai) funkcionāri.
Takā vari jau savlaicīgi gatavoties samierināties ar faktu, ka rīžiku komandā spēlēs virkne krievu spēlētāju.
Un Tavs paskaidrojums, kapēc tā nav noticis ātrāk! Tomēr mēs visi zinam, ka šis projekts patāv tikai ar krievu naudu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-20 08:48, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Un ja pareizi atceros ka pirms gadiem 5-6 kāds rakstīja ka DR bija ieteikts komplektējot komandu, Krievijas hokejistus komandā neiesaistīt.
Sējējs pirmajā gadā vairākkārt izteicās, ka bijusi džentlmeniska vienošanās, ka RD neņems Krievijas hokejistus. Karamnovs acīmredzot bija izņēmums, tolaik vēl spēlēja HK Rīga. Podziņš, jādomā, neskaitās.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-20 08:49, pirms 11 gadiem
A-BURTS- ARIJS rakstīja: BREIVIKS AR MUMS!
WTF?
mužīgais ignore.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-20 12:50, pirms 11 gadiem
A-BURTS- ARIJS rakstīja: interesanti,vai tu biji jau dzimis 1988.gada? kad Dinamo,pateicoties lielakoties Krievijas Krieviem, izcinija PSRS sudrabu uz to Krievijas Krievu bazes ari radas Latvijas izlase iznemot IRBI,OZO un BELIAVSKI,no visiem ta saucamajiem "Latvijas hokeja audzekniem" 90.to gadu sakuma bija tiesi tads pats tolks izlase,ka no sodienas DR "muzigi jaunajiem" luk, slavenakie Krievijas Krievi LV izlase: Znaroks Frolikovs Kercs Semerjaks Maticins Fanduls 4udinovs,Pavlovs.Sostaks, vel kadu pieminet?
Biju dzimis un gāju uz gandrīz visām Dinamo spēlēm. Jā tad bija liels prieks par medaļām. Varbūt ka pierastu pie krieviem DR bet varbūt arī ne. Tās ir sajūtas ko iepriekš nevar paredzēt.

     [+] [-]

, 2014-01-20 12:51, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Agrāk vai vēlāk viņi būs RD, jo arī par šo faktu, ka par krievu naudu uzturētās komandās nespēlē paši krievi, ir dusmīgi virkne krievu hokeja (un ne tikai) funkcionāri.
Takā vari jau savlaicīgi gatavoties samierināties ar faktu, ka rīžiku komandā spēlēs virkne krievu spēlētāju.
Labi sākšu jau ar šodienu gatavoties.