Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Joprojām neskaidra Rīgas "Dinamo" dalība nākamajā KHL sezonā

Rolands Eliņš

Joprojām neskaidra Rīgas "Dinamo" dalība nākamajā KHL sezonā
Juris Savickis
Foto: Emīls Desjatņikovs, F64

Rīgas "Dinamo" valdes priekšsēdētājs Juris Savickis Krievijas medijam "Rsport.ru" norādījis, ka joprojām ir atklāts jautājums par komandas spēju piedalīties nākamajā sezonā.

"Viennozīmīgi par Rīgas "Dinamo" dalību nākamajā KHL sezonā šobrīd nevar neko pateikt," sacīja Juris Savickis.

"Šobrīd vispār dzīvē tāda situācija, ka ir ļoti maz patiešām skaidru brīžu. Varu pateikt tā - mēs strādājam. Daudzi cilvēki šobrīd cenšas mums palīdzēt, tāpēc es uzskatu, ka visam vajadzētu būt labi. Laiks mums vēl ir, domāju, ka līdz mēneša beigām viss būs skaidrs."

Rīgas "Dinamo" iespējas pabeigt sezonu tika uzskatītas par apdraudētām jau rudenī, taču izdevās aizvadīt visas 60 regulārās sezonas spēles, tiesa, ieņemta vien 12. vieta Rietumu konferencē. "Dinamo" gan ne tuvu nav vienīgā KHL komanda, kuras sakarā tiek piesauktas finansiālās problēmas, un lielāka vai mazāka jautājuma zīme šobrīd ir arī par "Slovan", "Atlant", "Admiral", "Yugra" un "Sochi" vienībām.

Izmantotie resursi:
Вопрос участия "Динамо" (Рига) в сезоне...

  +6 [+] [-]

, 2015-04-15 17:46, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: neavajag neko vietā, priekš tā eiropā ir daudz komandu + Latvijas čempis vājākajiem
Par hokeja lielvalsti, kā daudzi grib saukt, mūs noteikti nevar nosaukt, piedevām, ja pat nav nevienas sakarīgas komandas. Lipmans pilnīgi noteikti ar saviem mērķiem ir krietni mākoņos un atlaist Nolanu pilnīgi noteikti bija ceļš uz atpakaļu, Varbūt nedaudz atbilde noejot no tēmas.

     [+] [-]

, 2015-04-15 17:47, pirms 10 gadiem
Kad Kremļa propagandas projekts pametīs Latviju, tam par godu es iedziedāšu brīnišķīgu dziemu. Melodija jau man ir padomā, jāpiedomā vārdi. Varētu būt kaut kas no rokoperas Lāčplēsis tematikas, kur tiek uzveikts kangars.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-15 17:49, pirms 10 gadiem
Krizhanek rakstīja: Par hokeja lielvalsti, kā daudzi grib saukt, mūs noteikti nevar nosaukt, piedevām, ja pat nav nevienas sakarīgas komandas. Lipmans pilnīgi noteikti ar saviem mērķiem ir krietni mākoņos un atlaist Nolanu pilnīgi noteikti bija ceļš uz atpakaļu, Varbūt nedaudz atbilde noejot no tēmas.
Tur piekrītu, vienīgi par Kiras izteikumiem sakarā ar DR man ir cita doma....Kirovam ir izdevīgi, ka ir DR, tad nav jādomā ar pašmāju hokeja līgas līmeņa celšanu, ja nebūs DR, tad Kiram būs jāstrādā

  +4 [+] [-]

, 2015-04-15 17:50, pirms 10 gadiem
Gazprom sponsorē arī Shalke04 un Chelsea futbola klubus, bet kaut kā nav dzirdēts, ka vācieši un angļi tāpēc gribētu tos klapēt ciet.

  +4 [+] [-]

, 2015-04-15 17:51, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tur piekrītu, vienīgi par Kiras izteikumiem sakarā ar DR man ir cita doma....Kirovam ir izdevīgi, ka ir DR, tad nav jādomā ar pašmāju hokeja līgas līmeņa celšanu, ja nebūs DR, tad Kiram būs jāstrādā
Mani vienmēr fascinē un fascinētu Ozo darbs, ja viņš būtu Lipmana vietā. Bet Lipmana kungs turās amatā jau ļoti ilgi.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-15 17:54, pirms 10 gadiem
Cik zinu, tad lēto kredītu bodes, kas sponsorē sportu Latvijā arī daļēji pieder krieviem. Ko tagad?

  -3 [+] [-]

, 2015-04-15 17:55, pirms 10 gadiem
wet_crab rakstīja: Gazprom sponsorē arī Shalke04 un Chelsea futbola klubus, bet kaut kā nav dzirdēts, ka vācieši un angļi tāpēc gribētu tos klapēt ciet.
Chelsea lielākie partneri ir Samsung un Adidas, tāds mazs partnerīts ir tikai Gazprom

  -2 [+] [-]

, 2015-04-15 17:56, pirms 10 gadiem
Krizhanek rakstīja: Mani vienmēr fascinē un fascinētu Ozo darbs, ja viņš būtu Lipmana vietā. Bet Lipmana kungs turās amatā jau ļoti ilgi.
OZO LHF nelīdzētu, kaut Kira nav īsti labs, bet tai pašā laikā privāto piķi daudz grūž iekšā

  +3 [+] [-]

, 2015-04-15 17:58, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Chelsea lielākie partneri ir Samsung un Adidas, tāds mazs partnerīts ir tikai Gazprom
Chelsea pieder Abramovicam, kurs ir krievs.

     [+] [-]

, 2015-04-15 17:59, pirms 10 gadiem
chemist_dk rakstīja: Kad Kremļa propagandas projekts pametīs Latviju, tam par godu es iedziedāšu brīnišķīgu dziemu. Melodija jau man ir padomā, jāpiedomā vārdi. Varētu būt kaut kas no rokoperas Lāčplēsis tematikas, kur tiek uzveikts kangars.
Ir svarīgi saglabāt pretsparu un intereses.... Ja tā nav un ir divas lielvaras, tad vienai- agri vai vēlu, kas nepatiks...

  -2 [+] [-]

, 2015-04-15 17:59, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Chelsea pieder Abramovicam, kurs ir krievs.
Piederēt un sponsorēt ir divas dažādas lietas, labs piemērs Real, ko tik neizdarīja jaunā sponsora dēļ.....kas dod naudu, tas pasūta mūziku tā teikt

  -2 [+] [-]

, 2015-04-15 18:00, pirms 10 gadiem
chemist_dk rakstīja: Kad Kremļa propagandas projekts pametīs Latviju, tam par godu es iedziedāšu brīnišķīgu dziemu. Melodija jau man ir padomā, jāpiedomā vārdi. Varētu būt kaut kas no rokoperas Lāčplēsis tematikas, kur tiek uzveikts kangars.
Latviešiem vienmēr vajag sacerēt kādu dziesmu par godu kārtējai likvidācijai. Nav Jaunais vilnis- līksmojam un priecājamies, saceram jaunu dziesmu , likvidē DR - visu nakti skan līksmi dziesmas un priecājamies kā Jāņos vai Dziesmu svētkos. Vēl partijas likvidāciju atzīmēt ar dziesmām.
Jo vairāk ko likvidējam , jo priecīgāka tauta. Varētu izdomāt jaunu svētku dienu ,kura sauktos likvidācijas dienu un dienu, kad likvidēs DR noteikt valstī kā brīvdienu.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-15 18:02, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tāpēc, ka TRTD keponi jauc lietas + izdomā nebijušas vēl, piemēram kā VEF dibināšanas mērķis ir tāds pats kā TRTD, vienkārši, smieklus tas izraisa
turpinat, turpinat...interesanti palasīt

  -1 [+] [-]

, 2015-04-15 18:09, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Latviešiem vienmēr vajag sacerēt kādu dziesmu par godu kārtējai likvidācijai. Nav Jaunais vilnis- līksmojam un priecājamies, saceram jaunu dziesmu , likvidē DR - visu nakti skan līksmi dziesmas un priecājamies kā Jāņos vai Dziesmu svētkos. Vēl partijas likvidāciju atzīmēt ar dziesmām.
Jo vairāk ko likvidējam , jo priecīgāka tauta. Varētu izdomāt jaunu svētku dienu ,kura sauktos likvidācijas dienu un dienu, kad likvidēs DR noteikt valstī kā brīvdienu.
Ko Tu atkal piečakarējies latviešiem, krievu pakaļlaiža?

  +3 [+] [-]

, 2015-04-15 18:15, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Latviešiem vienmēr vajag sacerēt kādu dziesmu par godu kārtējai likvidācijai. Nav Jaunais vilnis- līksmojam un priecājamies, saceram jaunu dziesmu , likvidē DR - visu nakti skan līksmi dziesmas un priecājamies kā Jāņos vai Dziesmu svētkos. Vēl partijas likvidāciju atzīmēt ar dziesmām.
Jo vairāk ko likvidējam , jo priecīgāka tauta. Varētu izdomāt jaunu svētku dienu ,kura sauktos likvidācijas dienu un dienu, kad likvidēs DR noteikt valstī kā brīvdienu.
Funi, ļaudis runā, ka tu esot nokārtojis tā, ka tavu algu valsts skaita nevis tavā kontā, bet ģinamo kontā! Tā ir taisnība, jeb nelabvēļu izplatīta dezinformācija?

  -2 [+] [-]

, 2015-04-15 18:21, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Ko Tu atkal piečakarējies latviešiem, krievu pakaļlaiža?
Droši vien nezināji, bet es tev pa kluso pačukstēšu ka visām tautām, nācijām ir savas labās un sliktās iezīmes. Krievu sliktās īpašības es ļoti bieži esmu pieminējis, bet kā sāku rakstīt par savas tautas ne tām labākām iezīmēm, tā uzreiz nepatīk. Paškritikas trūkums. Tikai speciāli tev uzrakstīšu ka latvieši ir ļoti čakli, mīl savu zemi, grūtos brīžos spēj ļoti labi saliedēties, tauta kas mīl dziesmu, tauta, kas ir izdzīvojusi laika periodos, kad daudzas neizdzīvotu. Latvieši ir tauta , kura nepadodas pārspēka priekšā. Ceru ka šīs īpašības tev patika.

  -4 [+] [-]

, 2015-04-15 18:22, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Funi, ļaudis runā, ka tu esot nokārtojis tā, ka tavu algu valsts skaita nevis tavā kontā, bet ģinamo kontā! Tā ir taisnība, jeb nelabvēļu izplatīta dezinformācija?
Jā pilnīga visa tiek pārskaitīta DR. Pats nesaprotu, kā es 7 gadus dzīvoju no tukša gaisa.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-15 18:24, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Droši vien nezināji, bet es tev pa kluso pačukstēšu ka visām tautām, nācijām ir savas labās un sliktās iezīmes. Krievu sliktās īpašības es ļoti bieži esmu pieminējis, bet kā sāku rakstīt par savas tautas ne tām labākām iezīmēm, tā uzreiz nepatīk. Paškritikas trūkums. Tikai speciāli tev uzrakstīšu ka latvieši ir ļoti čakli, mīl savu zemi, grūtos brīžos spēj ļoti labi saliedēties, tauta kas mīl dziesmu, tauta, kas ir izdzīvojusi laika periodos, kad daudzas neizdzīvotu. Latvieši ir tauta , kura nepadodas pārspēka priekšā. Ceru ka šīs īpašības tev patika.
Tu vari man neko nečukstēt un speciāli man neko nerakstīt, tik nav jāizdomā sliktās īpašība vesalai nācijai, zinot ka viņai tāda nepiemīt, nācijai pajāt uz Dinamo. Ceru ka tev kāds pa zobiem iekraus, par nepamatotu tautas notiršanu.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-15 18:26, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Jā pilnīga visa tiek pārskaitīta DR. Pats nesaprotu, kā es 7 gadus dzīvoju no tukša gaisa.
Autoritatīvi uztura zinātnieki raksta, ka katrs DR gols ir vismaz 3000 kcal vērts. Overtaimā arī visus 4000.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 18:29, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Tu vari man neko nečukstēt un speciāli man neko nerakstīt, tik nav jāizdomā sliktās īpašība vesalai nācijai, zinot ka viņai tāda nepiemīt, nācijai pajāt uz Dinamo. Ceru ka tev kāds pa zobiem iekraus, par nepamatotu tautas notiršanu.
Vai tu patiešām nekad nekur neesi dzirdējis par tautu, nāciju mentalitāti. Atceros ka bija pētījums ko pasen lasīju. Laikam tas tapis 20.gs. 30 -os gados. pētījumā kas balstīts uz aptaujām, viedokļu analīzi utt. bija nosauktas latviešu tautas labās un sliktās iezīmes. tad jau šitiem pētniekiem arī jaādod par zobiem (tie ir tavi vārdi), jo viņi arī kritizēja latviešu tautu. Ja pareizi sapratu, tad tu uzskati ka latviešu tautai nekas slikts nepiemīt, tikai labās īpašības. Ir raksti par latviešu tautas mentalitāti arī mūsdienās. Vai tu visiem viņiem, kuri to raksta dosi par zobiem.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-15 18:33, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Vai tu patiešām nekad nekur neesi dzirdējis par tautu, nāciju mentalitāti. Atceros ka bija pētījums ko pasen lasīju. Laikam tas tapis 20.gs. 30 -os gados. pētījumā kas balstīts uz aptaujām, viedokļu analīzi utt. bija nosauktas latviešu tautas labās un sliktās iezīmes. tad jau šitiem pētniekiem arī jaādod par zobiem (tie ir tavi vārdi), jo viņi arī kritizēja latviešu tautu. Ja pareizi sapratu, tad tu uzskati ka latviešu tautai nekas slikts nepiemīt, tikai labās īpašības. Ir raksti par latviešu tautas mentalitāti arī mūsdienās. Vai tu visiem viņiem, kuri to raksta dosi par zobiem.
Es neesmu teicis ka tautai nav kopējas iezīmes un ka esošās ir tikai labas, bet tevis minētā ir izdomājums un tautas aptiršana. Atradies te pētnieks.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-15 18:34, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Jā pilnīga visa tiek pārskaitīta DR. Pats nesaprotu, kā es 7 gadus dzīvoju no tukša gaisa.
Tāpēc ka kremlina algu un savicka pamesto kaulu tu paturi sev

     [+] [-]

, 2015-04-15 18:50, pirms 10 gadiem
Ja buus tad atkal savaks kkadu piki un speletajus pedeja bridii un atkal cinisies par pedejam vietaam. Vai tas ir vajadzigs? Uzskatu nee. Speletajiem, ipasi legiem, nav nekada motivacija. Pasmaju kadri kaa Bukarts,Meija,Dzera var ntos gadus spelet bez nekadas izaugsmes un motivacijas cinities par vietu sastava jo taa jau garanteta. Rezultataa tribines tuksas,vietejie spele tikai tapec ka pasee LV un bez izaugsmes un kapasanas, interese praktiski nekada, visi bauda uzpuusto burbuli tik lielaa meraa ka dazhs labs izdomaa LAC speletajus aukt par bomzhiem,kur dala ir ja ne labaki tad vienada limena.

Rezumee - ja ir kartigs budzets,labi legji un merkis playoff tad vajag. JA nee lai Savickis iet dir.st!

     [+] [-]

, 2015-04-15 18:56, pirms 10 gadiem
gg dinamo, tagad latvijai nebus neviens pro klubs

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 19:26, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Es neesmu teicis ka tautai nav kopējas iezīmes un ka esošās ir tikai labas, bet tevis minētā ir izdomājums un tautas aptiršana. Atradies te pētnieks.
Tautu mentalitātes man vienmēr ir ļoti interesējušas un to ka latviešiem patīk graut , likvidēt un to dara ar prieku ir rakstījuši gan vēsturnieki, gan politiķi, gan žurnālisti. Par 1905. gadu daudzi rakstīji, ka šajā revolūcijā latvieši izcēlās arī ar savām sliktākajām īpašībām, kuru rezultātā latvieši īpaši laukos grāva ko varēji, dedzināja muižas. Tāpat bija pēc 1991.gada kad latvieši ar lielu prieku likvidēja visu ko varēja, neliekot neko vietā. Un vēsturnieki šeit raksta , ka latvieši parādījuši tautai raksturīgās negatīvās iezīmes.
Vēl daļai latviešu ļoti patīk apsaukāies. Kā vien var un izmanto katru sīkumu lai otru pazemotu, apsaukātu. Tas īpaši izpaužas šeit komentāros.

  +4 [+] [-]

, 2015-04-15 20:00, pirms 10 gadiem
Savicka k-gam noteikti atradīsies inkognito sponsori, kuri nevēlēsies, lai tos atklāj...
Tāds paradokss ir tikai DR...

PS. Savicka k-gam pieder Arēna Rīga, nav viņam izdevīgi,ja tā būs bez hokeja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-04-15 21:04, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Tautu mentalitātes man vienmēr ir ļoti interesējušas un to ka latviešiem patīk graut , likvidēt un to dara ar prieku ir rakstījuši gan vēsturnieki, gan politiķi, gan žurnālisti. Par 1905. gadu daudzi rakstīji, ka šajā revolūcijā latvieši izcēlās arī ar savām sliktākajām īpašībām, kuru rezultātā latvieši īpaši laukos grāva ko varēji, dedzināja muižas. Tāpat bija pēc 1991.gada kad latvieši ar lielu prieku likvidēja visu ko varēja, neliekot neko vietā. Un vēsturnieki šeit raksta , ka latvieši parādījuši tautai raksturīgās negatīvās iezīmes.
Vēl daļai latviešu ļoti patīk apsaukāies. Kā vien var un izmanto katru sīkumu lai otru pazemotu, apsaukātu. Tas īpaši izpaužas šeit komentāros.
Nu cirvis, 91 visu ko varēja izzaga savicki lembergi šķēles ar lipmani un godmani.
Kas attiecas uz mentalitāti tu vispār ej šķērsām - tādi grieķi, spāņi utaml nācijas sen mūsu vietā sarīkotu 33 demonstrācijas 18 piketus, 45 grautiņus utt utjpr

  -2 [+] [-]

, 2015-04-15 21:09, pirms 10 gadiem
nu, kur tik neaktīvi? pieklusāt? iemetīšu vēl dažas Savicka frāzes ko copycentrs nav ielicis, lai raisītos diskusija, varam apspriest kurš būs galvenais jāņem Nolans ar Kūleni - mans variants
Ряд специалистов претендует на пост главного...

     [+] [-]

, 2015-04-15 21:12, pirms 10 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Nu cirvis, 91 visu ko varēja izzaga savicki lembergi šķēles ar lipmani un godmani.
Kas attiecas uz mentalitāti tu vispār ej šķērsām - tādi grieķi, spāņi utaml nācijas sen mūsu vietā sarīkotu 33 demonstrācijas 18 piketus, 45 grautiņus utt utjpr
Skaidrs, ka nesaproti kas ir konkrētas tautas mentalitāte. Es uzrakstīju ko raksta vēstures pētnieki, politiķi, žurnālisti. Tavas nosauktās dienvidu tautas sarīkotu daudzus protestus un ielās sarīkotu grautiņus, bet viņas apzināti masveidā nepostītu aiz naida kultūras vērtības , latviešiem ļoti patīk dedzināt (kūlu, muižas, ugunskurus, ziemassvētku egle nāk no Livonijas, Ugunsgrēks kā seriāls, Uguntiņa kā deju ansamblis). Uguns kā simbols mums ļoti patīk un ugunim piemīt graujošs spēks.

     [+] [-]

, 2015-04-15 21:44, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Tautu mentalitātes man vienmēr ir ļoti interesējušas un to ka latviešiem patīk graut , likvidēt un to dara ar prieku ir rakstījuši gan vēsturnieki, gan politiķi, gan žurnālisti. Par 1905. gadu daudzi rakstīji, ka šajā revolūcijā latvieši izcēlās arī ar savām sliktākajām īpašībām, kuru rezultātā latvieši īpaši laukos grāva ko varēji, dedzināja muižas. Tāpat bija pēc 1991.gada kad latvieši ar lielu prieku likvidēja visu ko varēja, neliekot neko vietā. Un vēsturnieki šeit raksta , ka latvieši parādījuši tautai raksturīgās negatīvās iezīmes.
Vēl daļai latviešu ļoti patīk apsaukāies. Kā vien var un izmanto katru sīkumu lai otru pazemotu, apsaukātu. Tas īpaši izpaužas šeit komentāros.
Ko nozīmē graut komentāros? Aicināt celt Latvijas čempionāta līmeni ir graušana? Tas ka kāds nevēlas atkarību no krieva, nav nekada grausana un dedzināts, ārdīts ir visās revolūcijās, latvieši nav unikāli, tik tev nez kāpēc to gribas piešūt vienai tautai

     [+] [-]

, 2015-04-15 21:48, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Ko nozīmē graut komentāros? Aicināt celt Latvijas čempionāta līmeni ir graušana? Tas ka kāds nevēlas atkarību no krieva, nav nekada grausana un dedzināts, ārdīts ir visās revolūcijās, latvieši nav unikāli, tik tev nez kāpēc to gribas piešūt vienai tautai
Tev nav apnicis ar viņu diskutēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja