Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

''Dinamo'' nosūta Andersonu uz Liepāju

''Dinamo'' nosūta Andersonu uz Liepāju
Jānis Andersons
Foto: dinamoriga.eu

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Rīgas ''Dinamo'' uz fārmklubu nosūtījis 25 gadus veco aizsargu Jāni Andersonu, kurš piedalījies tikai vienā spēlē.

Šodien kļuvis zināms, ka Rīgas ''Dinamo'' uz fārmklubu ''Liepājas Metalurgs'', kas spēlē Baltkrievijas Atklātajā čempionātā un šobrīd 11 komandu konkurencē ieņem 7. vietu, nosūtījis 25 gadus veco aizsargu Jāni Andersonu.

7. oktobrī dzimšanas dienu nosvinējušais aizsargs piedalījies tikai vienā regulārās sezonas spēlē - 13. septembrī viesos pret Kazaņas ''Ak Bars'', kurā rīdzinieki piekāpās ar 2:5. Laukumā pavadītajās 14 minūtēs un 35 sekundēs (21 maiņa) hokejists izdarīja divus metienus pa sāncenšu vārtiem, punktus neguva, tāpat neitrāls lietderības koeficients.

KHL Andersons debitēja pagājušajā sezonā. Aizvadītajās septiņās spēlēs viņam negatīvs lietderības koeficients -2. Viņa dosjē arī viens play-off mačs, kurā uz laukuma pabūts vien nieka 107 sekundes.

Visticamāk, hokejists Liepājā atradīsies, lai iegūtu spēļu praksi, kamēr ''Dinamo'' aizvadīs atlikušās trīs mājas spēles. Savukārt, dodoties nākamajā izbraukumā, viņš atkal pievienosies pirmajai komandai.

Izmantotie resursi:
Континентальная Хоккейная Лига - KHL.RU -...


, 2011-10-13 00:17, pirms 14 gadiem
Un Cipu,Melinu? Otreiz mašīnu dzīs un bendžu tērēs?
, 2011-10-13 00:22, pirms 14 gadiem
Būsim reāli, Cipuli vajadzētu nosūtīt lejā nedaudz metienu pieslīpēt!
, 2011-10-13 00:28, pirms 14 gadiem
Mērija Džeina rakstīja: Būsim reāli, Cipuli vajadzētu nosūtīt lejā nedaudz metienu pieslīpēt!
Tad jau drīzāk Melinu. Cipa ir aktīvs kapātājs. Bet Melinu ir mazliet jāpadzenā, jeb jāpārdod, un vietā jāpērk cilvēciņu, kurš grib spēlēt
, 2011-10-13 00:52, pirms 14 gadiem
melinu prom, uz cipu jabuut pacietiigiem, bet gan jau driz arii vinjam atveersies...
, 2011-10-13 01:01, pirms 14 gadiem
Vēl viens kurš pelnījis lejā paspēlēt ir Ješka, nu cik var kļūdas piedot?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-10-13 05:21, pirms 14 gadiem
starp citu - Melīnam statistikā joprojām 0 punktu un +/- koeficients sliktākais komandā - 7
, 2011-10-13 06:32, pirms 14 gadiem
nu bļā, andersonam pat nedod iespēju spēlēt...
, 2011-10-13 06:35, pirms 14 gadiem
re un Andersonu daži lika vienā limeni ar Ozo
, 2011-10-13 07:22, pirms 14 gadiem
Ļoti labi.
Janka jau pamazām Liepājā kļūst par savu čali.
, 2011-10-13 07:30, pirms 14 gadiem
countdown rakstīja: Tad jau drīzāk Melinu. Cipa ir aktīvs kapātājs. Bet Melinu ir mazliet jāpadzenā, jeb jāpārdod, un vietā jāpērk cilvēciņu, kurš grib spēlēt
Cik tad var pirkt ,jau tagad apskatot sastāvu izlases kontekstā skumji paliek. Vārtsargs Jučers,aizsargi Soča,Galviņš,Cibuļskis,brāļi Rēdlihi,bet uzbrukumā vispār tikai pieci Cipulis,Buharts un maiņa Miķelis,Sprukts,Karsums pie tam pavasarī kāds pēkšņi izdomās ,ka ir saguris. Kamēr pērk leģionārus tikmēr izlases spēlētājiem Meijam,Štālam,Džeriņam būs jātinās uz LM.Un nevajag klārēt ,ka Dinamo ir privāts klubs,kam ar izlasi nav sakara. Tiem visiem gribās atgādināt,ka dibinot klubu,visi dibinātāji vienā balsī stāstīja,cik tas būs labi izlasei,ka visi spēlēs uz vietas un tiks iespēlētas izlases maiņas.
, 2011-10-13 08:05, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Cik tad var pirkt ,jau tagad apskatot sastāvu izlases kontekstā skumji paliek. Vārtsargs Jučers,aizsargi Soča,Galviņš,Cibuļskis,brāļi Rēdlihi,bet uzbrukumā vispār tikai pieci Cipulis,Buharts un maiņa Miķelis,Sprukts,Karsums pie tam pavasarī kāds pēkšņi izdomās ,ka ir saguris. Kamēr pērk leģionārus tikmēr izlases spēlētājiem Meijam,Štālam,Džeriņam būs jātinās uz LM.Un nevajag klārēt ,ka Dinamo ir privāts klubs,kam ar izlasi nav sakara. Tiem visiem gribās atgādināt,ka dibinot klubu,visi dibinātāji vienā balsī stāstīja,cik tas būs labi izlasei,ka visi spēlēs uz vietas un tiks iespēlētas izlases maiņas.
Klau, vai tiešam noticēji, ka RD sākot dalību KHL būs kā kadru kalve priekš izlases?
Ja jā,tad tas par Tevi labu nerunā.
Domā ka krieviem dodot RD naudu baigi interesē LV izlases panākumi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: dido
, 2011-10-13 08:17, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Tas laikam nozīmē, ka viņš šovakar spēlēs.
Tā sanāk.
Interesanti kurš aizsargu pāris LM tiks izjaukts?
Pieļauju,ka tas varētu būt: 17. Reinis Demiters-5. Edgars Siksna
Viņi pagājušā spēlē vāji nospēlēja, un rupji kļūdijās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-10-13 08:53, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā sanāk.
Interesanti kurš aizsargu pāris LM tiks izjaukts?
Pieļauju,ka tas varētu būt: 17. Reinis Demiters-5. Edgars Siksna
Viņi pagājušā spēlē vāji nospēlēja, un rupji kļūdijās.
Pagaidām plānots, ka Demitera vietā. Kā būs līdz vakaram - nezinu.
, 2011-10-13 08:54, pirms 14 gadiem
p.s. Uz šo spēli nosēdināti gandrīz visi "veterāni".
, 2011-10-13 09:15, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Cik tad var pirkt ,jau tagad apskatot sastāvu izlases kontekstā skumji paliek. Vārtsargs Jučers,aizsargi Soča,Galviņš,Cibuļskis,brāļi Rēdlihi,bet uzbrukumā vispār tikai pieci Cipulis,Buharts un maiņa Miķelis,Sprukts,Karsums pie tam pavasarī kāds pēkšņi izdomās ,ka ir saguris. Kamēr pērk leģionārus tikmēr izlases spēlētājiem Meijam,Štālam,Džeriņam būs jātinās uz LM.Un nevajag klārēt ,ka Dinamo ir privāts klubs,kam ar izlasi nav sakara. Tiem visiem gribās atgādināt,ka dibinot klubu,visi dibinātāji vienā balsī stāstīja,cik tas būs labi izlasei,ka visi spēlēs uz vietas un tiks iespēlētas izlases maiņas.
un jēga, ja viņiem Dinamo būs garantētas vietas un par savām vietām nebūs jasitās...tad domā viņiem būs baigā izaugsme? nu nez nez...
un pieci leģionāri ir normāli..visticamāk Melins tiks atšūts, tikko jaunais Čehs būs pilnvērtīgi gatavs spēlēt, un ja viņš sevi attaisnos...domāju pēc tām divām nedēļām tas izšķirsies..un Melinam būs jabrauc mājās..
, 2011-10-13 09:24, pirms 14 gadiem
libau rakstīja: p.s. Uz šo spēli nosēdināti gandrīz visi "veterāni".
Man jau pagājušās spēles laikā jau bija tādas aizdomas, ka tā varētu būt, jo Brancis un Zeltiņš 3. periodā maz tika laukumā.
, 2011-10-13 09:26, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: un jēga, ja viņiem Dinamo būs garantētas vietas un par savām vietām nebūs jasitās...tad domā viņiem būs baigā izaugsme? nu nez nez...
un pieci leģionāri ir normāli..visticamāk Melins tiks atšūts, tikko jaunais Čehs būs pilnvērtīgi gatavs spēlēt, un ja viņš sevi attaisnos...domāju pēc tām divām nedēļām tas izšķirsies..un Melinam būs jabrauc mājās..
Neviens nekur netiks atšūts, jo čehs tika paņemts,lai Džeriņu aizvietotu, kam visticamāk šī sezona ir neglābjami sabojāta.
, 2011-10-13 09:27, pirms 14 gadiem
Kas ar Melinu?
lkrnpk_2: "No leģionāriem jāatzimē Melins, Vargs un Lundmarks.. būs lietaskoks". Uz ko pinta: "DESMITNIEKā" un NAMEJS 9999: "Daudz kam var piekrist, ..."
viechus91: "Man vienīgajam Melins spēles ziņā atgādina Trotteru?"
maris8: "Patika Melins"
RLS88: "Melins malacis!"
ChristianDK: ""Manuprāt diezgan labs sastavs,arzemniekus vairak nevajag uzbrucejus,aizsargu labprat redzetu"
Curtiys: "super super super!! tads prieks ka ejam uz skandinavu pusi un stilu, labais, ka juris teica, mes vairak uz eiropu tomer esam.!!!!!!!!!!!!!!!!"
+3 [+] [-]Ziņot
jurčiks ragana: "Bjern turies,tu mums esi vajadzīgs,jo citi mūk naudas meklējumos,pēc slavas,u.t.t.....Mēs tevi atbalstīsim,un būsi mūsu"

Bija arī pretēji viedokļi protams. Vispār interesanti bija palasīt pāris mēnešus vecus rakstus. Eksperti
, 2011-10-13 09:34, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neviens nekur netiks atšūts, jo čehs tika paņemts,lai Džeriņu aizvietotu, kam visticamāk šī sezona ir neglābjami sabojāta.
tas tikai tapēc, ka Melins nevelk un ir tās traumas vairakiem.. tikai tapēc Melins vel nav atšūts...bet kā jau teicu, pēc pāris nedēļām visticamāk viņš stūrēs mājās...nu neturēs leģionāru kuram sliktākā lietderība un 0+0
vienkārši tagad daudz traumēto, un Štāls šosezon pagaidām arī nevelk..tapēc arī šo sēdina rezervē..
Meija, Džeriņš, Ankipāns Ņiživijs traumēti..nav jau īpaši vairs to uzbrucēju ko likt sastāvā...
kad pāris traumēto atgriezīsies, Melins būs prom..
, 2011-10-13 09:47, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Cik tad var pirkt ,jau tagad apskatot sastāvu izlases kontekstā skumji paliek. Vārtsargs Jučers,aizsargi Soča,Galviņš,Cibuļskis,brāļi Rēdlihi,bet uzbrukumā vispār tikai pieci Cipulis,Buharts un maiņa Miķelis,Sprukts,Karsums pie tam pavasarī kāds pēkšņi izdomās ,ka ir saguris. Kamēr pērk leģionārus tikmēr izlases spēlētājiem Meijam,Štālam,Džeriņam būs jātinās uz LM.Un nevajag klārēt ,ka Dinamo ir privāts klubs,kam ar izlasi nav sakara. Tiem visiem gribās atgādināt,ka dibinot klubu,visi dibinātāji vienā balsī stāstīja,cik tas būs labi izlasei,ka visi spēlēs uz vietas un tiks iespēlētas izlases maiņas.
Nedrīkst lielākā izlases daļa vienā klubā spēlēt, jo ā būs vnk pretiniekiem
, 2011-10-13 09:47, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Cik tad var pirkt ,jau tagad apskatot sastāvu izlases kontekstā skumji paliek. Vārtsargs Jučers,aizsargi Soča,Galviņš,Cibuļskis,brāļi Rēdlihi,bet uzbrukumā vispār tikai pieci Cipulis,Buharts un maiņa Miķelis,Sprukts,Karsums pie tam pavasarī kāds pēkšņi izdomās ,ka ir saguris. Kamēr pērk leģionārus tikmēr izlases spēlētājiem Meijam,Štālam,Džeriņam būs jātinās uz LM.Un nevajag klārēt ,ka Dinamo ir privāts klubs,kam ar izlasi nav sakara. Tiem visiem gribās atgādināt,ka dibinot klubu,visi dibinātāji vienā balsī stāstīja,cik tas būs labi izlasei,ka visi spēlēs uz vietas un tiks iespēlētas izlases maiņas.
Nedrīkst lielākā izlases daļa vienā klubā spēlēt, jo tā būs vnk pretiniekiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-10-13 10:12, pirms 14 gadiem
Šogad viss leģionāru kolektīvs ir pilnigi bomži , nekad nav metuši golus un te pēkšņi Normunds sacerējies kad Melins , lundmargs lucenius, jakubs , izšaus , viņi vienigi kur izšaus bus uz poda , man kauns kad RD spele tadi bomži , nevienam nekur nevajadzigi ....
, 2011-10-13 10:34, pirms 14 gadiem
Ļoti patīkami dzirdēt, aizsardzībā Liepājai tiešām noderētu šāds papildinājums!
, 2011-10-13 10:35, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Grūti ir arī kaut ko pārmest. Vai zini daudzus 93.g aizsargus, kas spēlē kādu BAČ komandu pamatsastāvā?
Ir lietas, kas pat junioru čempionātos tiek uzskatītas par rupjām kļūdām u.t.i.,piemēram, aizsargiem izdarīt riskantas piespēles savu vārtu priekšā.
Ja šādā vecumā ir dota iespēja spēlēt pieaugušo čempionātā, tad jebkuram spēlētājam (neatkarīgi no vecuma) ir jaapzinās, ka pretinieks to vien gaida,ka kāds tik rupji kļūdīsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-10-13 10:58, pirms 14 gadiem
Psc, sen jau bija, laiks, lai iegūst spēļu praksi, nākamsezon būs RD, Laviņa vieta 100 punkti būs brīva
, 2011-10-13 11:03, pirms 14 gadiem
dido rakstīja: Ko tad tagad RD darīt, ka Masaļskis grib spēlēt Jugrā,Dārziņš-Kazaņā. Ko tad RD darīt mest ārā Laviņu, OZOLIŅU,Ņiživiju par to, ka beiguši spēlēt izlasē. Un ar jaunajiem čaļiem PO nespīd,kas ir sponsoru uzstādījums RD
lAVIŅŠ JAU SEN BIJA JĀIZMET
, 2011-10-13 11:04, pirms 14 gadiem
Andersons savu pieredzi un spēļu praksi var spodrināt arī Dinamo,ne gramu nav sūdīgāks par citiem aizsargiem.Turklāt Peka pats pirmssezonas intervijās viņu gandrīz vai vienīgo slavēja par labāko sportisko formu.Sviests kārtējais!
, 2011-10-13 11:05, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Tu mani vienkārši sagrauj ar saviem argumentiem

Saprotu ko gribēji teikt, bet kaut arī dzīvē tā nenotiek, tomēr jaunajiem čaļiem par to pastiprināti ir japiedomā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-10-13 11:16, pirms 14 gadiem
Cik var to džeku marinēt!Varēja jau uzlaist uz kādu spēli kaut vai tādēļ,lai jaunais izlases trenneris pačplētu,cik derīgs.
, 2011-10-13 11:17, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neviens nekur netiks atšūts, jo čehs tika paņemts,lai Džeriņu aizvietotu, kam visticamāk šī sezona ir neglābjami sabojāta.
Pieļauju, ka Džeriņš tagad (pēc atveseļošanās) arī būs potenciāls palīgs LM!
, 2011-10-13 11:26, pirms 14 gadiem
Labāk Lundmārku ar visu brigādi uz liepāju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-10-13 11:39, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: НЕ КАРКАЙ!!! to gan nedrikst pieliaut! DR ir privatklubs tikai uz papira.bet patiesiba,ta ir NEATNEMAMA LATVIJAS HOKEJA SASTAVDALIA! es ceru,ka Peka netaisas nodarboties ar kaitniecibu pret LATVIJAS HOKEJU!
feneļiem jau vienmēr nav labi, un visi treneri to vien tik dara kā kaitē mūsu hokejam..
trenerim tas ir darbs, ja nebūs rezultāts, nebūs darbs... tad kāda viņam ir motivācija tur kautko ņemt un iespēlēt? ja ir cits labākā formā jeb pieredzējušāks spēlētājs...
tad no augšas jabūt rīkojumam iespēlēt kādu, ar noteikumu ka deļ tā viņš nezaudē darbu ja nebūs vēlamais rezultāts..
bet tādā gadījumā atkal faneļi kritīs virsū ka spēlēt nemāk un jasūta spēlētājus uz Liepāju.. utt.
tur jau faneļi pusi sastāva paspējuši uz Liepāju aizsūtīt, sākot ar Spruktu un beidzot ar Cipuli..
, 2011-10-13 11:39, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Pieļauju, ka Džeriņš tagad (pēc atveseļošanās) arī būs potenciāls palīgs LM!
Bet ne patstāvīgs. Tikai tik cik lai uzturētu formu.
Pieļauju,ka Džera tiks marinēts RD rezervē ar domu,ka noderēs tad,kad kāds RD centrs izkritīs no aprites.
, 2011-10-13 11:41, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Pieļauju, ka Džeriņš tagad (pēc atveseļošanās) arī būs potenciāls palīgs LM!
diezin vai:

...Rautakallio skeptiski izteicās par rokas lūzumu guvušā Andra Džeriņa atgriešanos sastāvā ("Man šķiet, ka viņam sezona faktiski jau ir beigusies.") ... - no Rautakallio: Šindels vēl nav labākajā kondīcijā... .
, 2011-10-13 11:42, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: НЕ КАРКАЙ!!! to gan nedrikst pieliaut! DR ir privatklubs tikai uz papira.bet patiesiba,ta ir NEATNEMAMA LATVIJAS HOKEJA SASTAVDALIA! es ceru,ka Peka netaisas nodarboties ar kaitniecibu pret LATVIJAS HOKEJU!
Pekkam neviens neprasīs atbildību par LV izlases sniegumu, bet par RD sniegumu tam gan ir nemitīgi jadomā.
Un tāpēc viņam būtu grūti ko pārmest,ja viņš strādā RD (savās), un nevis LV izlases un hokeja interesēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-10-13 11:59, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: diezin vai:

...Rautakallio skeptiski izteicās par rokas lūzumu guvušā Andra Džeriņa atgriešanos sastāvā ("Man šķiet, ka viņam sezona faktiski jau ir beigusies.") ... - no Rautakallio: Šindels vēl nav labākajā kondīcijā... .
Dēļ rokas lūzuma sezona beigusies??? Viņam tā roka ir norauta un jāšuj atpakaļ? Tad jā, bet ja tik lūzums (kaut pāris vietās), tad maskimums 2-2,5 mēneši! Zinu to, jo man pašam 3 vietās bija lauzta roka 3 operācijas šina ar dzelzs skrūvēm rokā (jo ģipsi tādam lūzumam nevarēja uzlikt) + 2 mēneši pa mājām.... pie kam otrais jau bija bez šinas un vairāk bija domāts tīri rokas funkciju atjaunošanai (gāju uz procedūrām ARSā)!
, 2011-10-13 12:04, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā sanāk.
Interesanti kurš aizsargu pāris LM tiks izjaukts?
Pieļauju,ka tas varētu būt: 17. Reinis Demiters-5. Edgars Siksna
Viņi pagājušā spēlē vāji nospēlēja, un rupji kļūdijās.
Kads pamatojums?
Dēļ vienas neveiksmīgas situācijas Edgaram pagājušā spēlē???
Paskaties komandaa lietderības koeficentus ,kas ir aizsargiem ir viens no svarīgākajiem rādītājiem!!
Pagājušā spēlē nesaprotami 3. maiņā ielika Feldmaņa pāri un momentāli dabūja ierīt golu no vārtu priekšas!!
Tagad padomā vēlreiz vai šis ir tiešām sliktākais pāris ,ko izjaukt???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-10-13 12:09, pirms 14 gadiem
Dullais Zigis rakstīja: Kads pamatojums?
Dēļ vienas neveiksmīgas situācijas Edgaram pagājušā spēlē???
Paskaties komandaa lietderības koeficentus ,kas ir aizsargiem ir viens no svarīgākajiem rādītājiem!!
Pagājušā spēlē nesaprotami 3. maiņā ielika Feldmaņa pāri un momentāli dabūja ierīt golu no vārtu priekšas!!
Tagad padomā vēlreiz vai šis ir tiešām sliktākais pāris ,ko izjaukt???
Jā, viņi tiešam šobrīd rāda visvājāko sniegumu no visiem 4 aizsargu pāriem.
Runa neiet tikai par šo vienu rupjo kļūdu, bet sniegumu visā visumā.
Kad Indraša-Straupes-upīša maiņai pagājušā spēle pieslēdza Ališauska-Feldmaņa aizsargu pāri, tad šī maiņa visam citādāk sāka spēlēt.
, 2011-10-13 12:11, pirms 14 gadiem
Mani kaitina tas, ka Sējējs lasa pa pasauli trešās sķiras leģionārus, fiziski negatavus, pēc traumām neatveseļojušos, bet latviešu spēlētājus sēdina tribīnēs vai sūta uz Liepāju ! Ar neapbruņotu aci var redzēt, ka viņi vārgāki par mūsējiem, bet nē - tura uz laukuma pilnīgi bez jēgas ! Tās runas par Rautakalio patstāvīgumu un kompetenci ir tikai žurnālistu izdoma ! Un Sējējs ir vienkārši kaitīgs gan Dinamo, gan izlasei !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-10-13 12:20, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, viņi tiešam šobrīd rāda visvājāko sniegumu no visiem 4 aizsargu pāriem.
Runa neiet tikai par šo vienu rupjo kļūdu, bet sniegumu visā visumā.
Kad Indraša-Straupes-upīša maiņai pagājušā spēle pieslēdza Ališauska-Feldmaņa aizsargu pāri, tad šī maiņa visam citādāk sāka spēlēt.
Ko nozīmē savādāk spēlēt?? Ielaist standartā???
Labi nav vērts diskutēt, vados tīri pēc statistikas un kopumā par iepriekšējo spēli (izņemot vienu nejaušības kļudu,kura visticamāk tāda bija pirmā un pēdējā)
Lai izlemj treneris, kuram būtu arī jāapdomā par komandas vadīšanas stilu un komndas sapurināšanu saspringtākos momentos un necelt paniku uz soliņa!!!
, 2011-10-13 12:28, pirms 14 gadiem
medne rakstīja: Mani kaitina tas, ka Sējējs lasa pa pasauli trešās sķiras leģionārus, fiziski negatavus, pēc traumām neatveseļojušos, bet latviešu spēlētājus sēdina tribīnēs vai sūta uz Liepāju ! Ar neapbruņotu aci var redzēt, ka viņi vārgāki par mūsējiem, bet nē - tura uz laukuma pilnīgi bez jēgas ! Tās runas par Rautakalio patstāvīgumu un kompetenci ir tikai žurnālistu izdoma ! Un Sējējs ir vienkārši kaitīgs gan Dinamo, gan izlasei !
Sējējs vienkārši kā jebkurš algots darbinieks dara savu darbu (cik labi vai slikti par to var diskutēt) un pelna naudu! Acīmredzot daudzi te ir aizmirsuši vai arī nezin ko čalis pirms kāda jau tagad gana pailga laika teica LV izlases sakārā.... apmēram bija tā: "manis pēc LV izlase var spēlēt kaut Ž grupā" ... primārais viņam ir RD intereses! Un kā darba ņēmējam viņam ir taisnība - viņam maksā par RD menedžēšanu nevis par kadru gatavošanu izlasei.... un viņa primāras un galvenais uzdevums ir kārtot kluba lietas nevis uztraukties un domat kas tur mums pavasarī izlasē spēlēs.... par to ir jāsap galvai Kiram un Baldoniekam!
, 2011-10-13 12:44, pirms 14 gadiem
tiesam tik slikti legionari ka sogad vel nav bbijusi...

par to naudinu labak butu panemusi 2 tiesam labus dzekus kas var rezultatu taisit..un devusi spelet bukartam,stalam,dzerinam,mejam nozimigaku lomu neka tikai 4 maina...to pasu indrasi var iespelet kas pec daziem gadiem butu rezultata taisitajs..jaatceras ka dinamo pirmaja sezona neviens no letiniem to rezultatu netaisija..musejie auga un paskaties kas ir tagad,letini taisa rezultatu jau otro sezonu.
, 2011-10-13 12:48, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: runa seit nav tik daudz par atveseliosanos,cik gan par to,ka PEKA VISPAR VAIRS NEGRIB DZERU KOMANDA,jo luk Sejejs slimo ar LEGIONARMANIJU legionariem komanda ir janem,tikai tadel lai BUTU,jo tam ta ir JABUT!!! vispratigakais butu atlaist vismaz divus no tagadejiem legiem,manuprat tie butu Melins un Luceniuss. pagaidam var spelet Stals.atveseliosies Dzera,Meija, Ankipans,atbrauks Daugavins,tad butu jatiek valia vel no viena,visticamak 4eha Sindela,nu neizskatas vins ne par talantu ne par kapataju Sejejam, ec ceru sis bus pedejais gads, generalmenedzera amata! labi,komandas ipasnieki un vadiba prasa rezultatu. ja butu lojals Latvijas hokeja interesem menedzers(es ceru ka tads nakotne bus).tad vispirms vins meginatu maksimali sataisit komandu no VIETEJIEM hokejistiem.nevis ka SEJEJS ,kurs pirmssakuma iegadajas otrskirigos legionarus,un pec tam sak domat,kurus pabidit,lai sie tiek pie spelesanas un VEL NEAPSTAJAS.viniam vajagot VEL.un pie pakalias,ka musu jaunie un talantigie berze soliniu
Džeriņš labākajā gadījumā būs ierindā pēc 3 - 3,5 mēnešiem. Tas jau ir februāris, kad komandai palikušas vien kādas 5-6 spēles regulārajā sezonā. Protams, ka viņam sezona ir beigusies. Lai cik tas ciniski arī neskanētu, bet ar viņu tagad absolūti nav jārēķinās. Jāturpina meklēt aizvietotājs (vai tas nozīmē jaunu leģionāru piesaisti vai kāda vietējā iespēlēšanu, vienalga) un jāturpina cīnīties.
, 2011-10-13 12:57, pirms 14 gadiem
Dullais Zigis rakstīja: Ko nozīmē savādāk spēlēt?? Ielaist standartā???
Labi nav vērts diskutēt, vados tīri pēc statistikas un kopumā par iepriekšējo spēli (izņemot vienu nejaušības kļudu,kura visticamāk tāda bija pirmā un pēdējā)
Lai izlemj treneris, kuram būtu arī jāapdomā par komandas vadīšanas stilu un komndas sapurināšanu saspringtākos momentos un necelt paniku uz soliņa!!!
Statistiku veido visa maiņa.
Kā pats saproti, tad Zeltiņa-Branča-Bajaruna maiņas noņemšana no distances ir rādītājs kāpēc Ališauskam-Feldmanim ir šāds +/- koeficents.
, 2011-10-13 13:01, pirms 14 gadiem
Whatcher rakstīja: Nedrīkst lielākā izlases daļa vienā klubā spēlēt, jo ā būs vnk pretiniekiem
Kāpēc nedrīkst ,padomju laikos ceskā spēlēja 70% psrs izlases spēlētāju un tas izlasei nāca tikai par labu,neviens nesūdzējās par morālo un fizisko nogurumu,bet saspēlējās un PČ bija ļoti labā formā.
, 2011-10-13 13:20, pirms 14 gadiem
extremists rakstīja: tiesam tik slikti legionari ka sogad vel nav bbijusi...

par to naudinu labak butu panemusi 2 tiesam labus dzekus kas var rezultatu taisit..un devusi spelet bukartam,stalam,dzerinam,mejam nozimigaku lomu neka tikai 4 maina...to pasu indrasi var iespelet kas pec daziem gadiem butu rezultata taisitajs..jaatceras ka dinamo pirmaja sezona neviens no letiniem to rezultatu netaisija..musejie auga un paskaties kas ir tagad,letini taisa rezultatu jau otro sezonu.
Bļ*ģ, cik Jūs faneļi dažreiz varat būt apnicīgi! Te jums vajag, lai spēlē Latvijas jaunie, bet tajā pašā brīdī pieprasāt play-off, izcīnītas uzvaras katrā spēlē, iešanas pie somijas vēstniecības utt.. Bet paši sakat, ka jā, pēc PĀRIS GADIEM būs lietaskoki, kuri taisīs rezultātu.. opredelites beidzot, vai nu, lai jaunie ar savu darbu, centību un neatlaidību izcīna sev vietu sastāvā vai arī sakam play-offiem uz pāris gadiem attā un gaidam, kad jaunie izaugs! Ne Džeriņš, ne Meija, ne Bukarts, ne Podziņš, PAT NE DAUDZU IZSLAVĒTAIS Indrašis nav spējīgi pašlaik veidot rezultātu.. Un kamēr viņi nebūs spējīgi, tikmēr pašiem nāksies vien strādāt un cīnīties par vietu sastāvā! Dinamo nav izlase, kur jādod vietu jaunajiem, pat ja viņi nav labāki! Treneru korpusa pieprasa uzvaras - nebūs uzvaras, nebūs darba.. Patreizējā mirklī mūsu jaunie nevar būt tie, kuri glābs treneru pakaļas no atlaišanas.. lai cik skumji tas būtu...
, 2011-10-13 13:20, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Kāpēc nedrīkst ,padomju laikos ceskā spēlēja 70% psrs izlases spēlētāju un tas izlasei nāca tikai par labu,neviens nesūdzējās par morālo un fizisko nogurumu,bet saspēlējās un PČ bija ļoti labā formā.
tie bija citi laiki un cita valsts iekārta. aizmirsti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-10-13 13:40, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: veciti,tev piekritu,bet tu mazliet kliudijies pirmkart, PSRS izlase sastaveja no CSKA uz 90% nevis uz 70% otrkart,TU TRAKS NEESI,tanis PADUMJOS laikos laik kads pasudzetos par moralo jeb fizisko nogurumu !? viniam labakaja gadijuma beigtos hokejista karjera,sliktakaja varetu draudet apsudziba DZIMTENES NODEVIBA!
par tiem 90% (no CSKA izlasē) Tu maldies - parasti 1. un 2. maiņa izlasē bija no CSKA, 3. maiņa - parasti no Maskavas Dinamo un/vai Spartaka, 4. maiņa - salasīti no pārējiem klubiem. Tāpat arī vārtsargi - #1 bija no CSKA, savukārt - #2, cita (parasti Maskavas) kluba.
Tā ka vairāk par 70% nesanāks...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-10-13 13:57, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: piekritisu tev,tikai daleji.3.jas un 4.jas mainias nebija pilniba no viena kluba(tava gadijuma DINAMO MASKAVA) ari pirmas divas ne vienmer bijusas pilniba no CSKA(spilgtakais piemers bija musu Balderis).bet Armijnieku kopejais un noteicosais ipatsvars izlase ir bijis VIENMER.tapec labi,lai atrkit tie 90%,bet 70% ari ir maz.liekam uz 80%,ta butu objektivak
par Balderi nestrīdēšos, taču, cik atceros - 2. maiņā viņš tikai tad, kad jau bija CSKA spēlētājs (pirmā maiņa bija Petrovs - Mihailovs - Harlamovs).

P.S. Tev švaki ar matemātiku - 80% sanāktu, ja izlasē būtu tikai 4-5 no citiek klubiem, bet parasti jau bija kādi 7-8 (tad arī sanāk tiek 70%)
, 2011-10-13 14:03, pirms 14 gadiem
Nevajadzeetu taadam baram vieteejo speeleetaaju siekaloties ap to RD. Labaak prieksh taadiem kaa Bukarts, Dzherinsh u.c. buutu atrast kaadu sev attieciiga liimenja klubu aarzemees, kuraa buutu cik, ne cik drosha vieta pamatsastaavaa, arii speeleeshanai LM nav ne vainas, bet labaak jau projaam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-10-13 14:13, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: .un pie pakalias,ka musu jaunie un talantigie berze soliniu
Neesmu īpaši augstās domās par viņu talantiem. Īsti talantīgi hokejisti šajā vecumā paši piespiež ( ar savu spēli, nevis gadiem un tautību) likt sevi sastāvā. Neviens treneris nav sev ienaidnieks un, ja jaunais dos to pašu rezultātu ko kaut vai viduvējs leģionārs, viņš arī spēlēs. Diemžēl tā nav. Cita lieta, ka legi arī nekādu pienesumu nedod. Tad te nu jāvērtē menedžmentam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-10-13 14:20, pirms 14 gadiem
Larionovs intervijas 2 rindkopā sakarīgi izsakās par Minskas leģionāriem un komandas mērķiem. Domāju, Rīgai jārīkojas līdzīgi. Protams, mums nav tik spēcīga vietējā čempionāta un nav arī tik daudz spēlētāju citās KHL komandās.
Хоккей на AllHockey.Ru - Ларионов: необходимо...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-10-13 14:51, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: Harlamova laikos ta varbut bija.ta4u kad naca Larionova piecinieka era,tad visi labakie tika savakti zem CSKA un TIHONOVA karoga,lai tas varetu sos DRAZT un gatavot visa gada garuma ja man nepievil atminia,tad kaut kur 82-84 gados, ja CSKA zaude kadu speli PSRS regularaja 4empionata,ta bija SUPERSENSACIJA tani laika PSRS izlase labi ja tika kadi 3-4 neCSKA speletaji.viss saka mainities ar PERESTROIKAS laiku,Igora Larionova atklato vestuli Tihonovam,Fetisova drosmigo protestesanu,Mogilnyja un velak Fedorova skandalozo parbegsabu pari okeanam uz NHL
nu beidz dzejot... reku, ir PSRS izlašu sastāvi dažādos gados - Все матчи и соперники нашей сборной - ja atceros tos, laikus, sapratīsi, kur izlasē bija no ACSK un kuri nebija... pats redzēsi, ka Tve nav taisnība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-10-13 15:01, pirms 14 gadiem
ir skumji....
, 2011-10-13 15:05, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā sanāk.
Interesanti kurš aizsargu pāris LM tiks izjaukts?
Pieļauju,ka tas varētu būt: 17. Reinis Demiters-5. Edgars Siksna
Viņi pagājušā spēlē vāji nospēlēja, un rupji kļūdijās.
Siksnam tas ir piedodami,,jo jaunais un gan jau savu potenciālu parādīs un būs viens no labākajiem
, 2011-10-13 15:06, pirms 14 gadiem
Nu nevar mums sanaakt stipra blice no vieteejiem speeleetaajiem, ja LAT ienjem 13.vietu pasaules rangaa, tas tachu ir jaasaprot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-10-13 15:27, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Pirmkārt jau tam ir nepieciešami ievērojami lielāki līdzekļi, otrkārt Minskas Dinamo aizvadītajās sezonās panākumi ir mazāki nekā RD, neskatoties uz lielo leģionāru īpatsvaru, treškārt, kā teiktu mūsu skolotājs Namejs- man po ko kaut kāds Larionovs tur saka...
Nav būtiski, kas to saka - Larionovs vai kāds cits. Jautājums ir par pieeju un RD agri vai vēlu būs jāizvēlas. Pašlaik vēl notiek stumdīšanās pa kaktiem, bet drīz būs jādefinē prioritātes - klubs vai izlase. Apvienot NESANĀKS. Minskas darba augļi ir saskatāmi, loģiski, komandu veido trīs gados un šogad tas dod rezultātus. Viņi spēlē acij tīkamu hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-10-13 15:48, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Pirmkārt jau tam ir nepieciešami ievērojami lielāki līdzekļi, otrkārt Minskas Dinamo aizvadītajās sezonās panākumi ir mazāki nekā RD, neskatoties uz lielo leģionāru īpatsvaru, treškārt, kā teiktu mūsu skolotājs Namejs- man po ko kaut kāds Larionovs tur saka...
Skaidrs ir tikai tas, ka MnD jau otro sezonu saglabājot vienu un to pašu treneri, ir spēruši soli uz priekšu savā attīstībā.
Otrkārt, mūžam pilnā Minsk Arena pierāda, ka tāds leģionāru daudzums savu līdzjutēju acīs nav nekas nosodāms.
Treškārt, gan jau arī MnD zvaigznes sakritīs, un viņi būs tur, kur tiem patiešām jabūt ar šādu komandas komplektāciju u.t.i. KHL PO 1/2. fināls kā minimums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-10-13 16:00, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: prioritate vienmer BIJA,IR,un BUS IZLASEI!!! kadi Miskas augli ir saskatami? tas ka vini pagaidam ir tabulas auksgala,vel neko nenozime kas attiecas uz DR, ja sie aizies Minskas celia,tad no manas puses bus pieteikts BOIKOTS sim klubam,neatkarigi no rezultata domaju ari ,ka ne tikai no manas puses.neredzu jegu fanot par SVESINIEKU PANAKUMIEM,kaut ari Rigas krasas un lai te man beidz bidit "piemerus" no kosmopolitiskam R-eiropas futbola un Z-amerikas hokeja ne visai veseligajam "realitatem" Latvijas realitate ir pavisam citada.mes esam maza valsts,un ar visiem spekiem jasaudze,jaglaba,un jabida SAVEJOS gan kluba gan izlase.un klubam ir JADARBOJAS gan izlases gan LATVIJAS HOKEJA kopuma intereses!!!
Klajas deklarācijas.Jābīda, jādarbojas, jāglabā, jāsaudzē Stāsti to RD menedžmentam, kuram prasa rezultātus un kuru pēc izlase var spēlēt kaut ž līgā Es jau Tev minēju intervijas fragmentu, kuram piekrītu - pase nav pamats, lai spēlētu, jāiztur konkurence laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-10-13 16:08, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: nu tada gadijuma JAMAINA DR SAIMNIEKI UN VADIBA!!! vienkarsi sakot, JANACIONALIZE KLUBS,un labakajas BOLSEVIKU TRADICIJAS, vajag izputinat resnvederus.konfiscet visus ienakumus un iekrajumus,un nosutit pie baltiem la4iem.LAI ZINATU.KUR Z- LIGA ATRODAS!!! tas butu sods,par nacionalo interesu ignoresanu,par labu savu alkatigas muzigas apetites apmierinasanai
, 2011-10-13 16:10, pirms 14 gadiem
purva_velns rakstīja: Klajas deklarācijas.Jābīda, jādarbojas, jāglabā, jāsaudzē Stāsti to RD menedžmentam, kuram prasa rezultātus un kuru pēc izlase var spēlēt kaut ž līgā Es jau Tev minēju intervijas fragmentu, kuram piekrītu - pase nav pamats, lai spēlētu, jāiztur konkurence laukumā.
Viņam ir klāja nacionālās mazvērtības kompleksu demagoģija.
Man piemēram,galīgi būtu po,ja ,teiksim,tajā pašā LM lielākā daļa būtu leģionāri, jo es neskatos pasē. LM ne graša no tā nezaudētu, ja komandai būtu pozitīvs rezultāts uz tablo un turnīra tabulā.
Drīzāk iegūtu, jo skatītāji mīl uzvarētājus, un vietējie spēlētāji sajūtot patiesu konkurenci pakausī daudz nopietnāk pieietu tieši treniņiem,un nevis planēšanai pa Liepājas Coyote Fly.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-10-13 16:25, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: ja tu runa par GRASIEM,tad varbut ari nezaudetu bet ja komandai butu ne tikai labs rezultats un vieta tabula,pateicoties legionariem,bet ari PEKSNI(ka tas vairakkart ir noticis Z-amerika) paradas LIOTI BAGATS RESNITIS,piemeram no VILNIAS,TALLINAS,vai VARSAVAS,nav svarigi,un parperk tavu IEMILIOTO LM,kurs vairs nesauksies LM? vai tu turpinatu fanot talak par so komandu,kura nav NEVIENA LIEPAJNIEKA un tikai paris tris lettiniu spele?
Lai pārpērk.
Komandu prom neviens neaiznesīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-10-13 16:41, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: kapec gan lai neaiznestu? ja saimniekam,kurs ir Vilnia,labpatiktos,ka vinia deleni vai mazdeleni verotu sava papu4a vai veca papu4a ledus zaldatinius klatiene, nakot jeb visticamak braucot apsargata auto no elitaras skolas,iegrieztos Vilnias hokeja arena,tad par kadu paliksanu tava miliotaja Liepaja var but runa?
Paskaidro kādā jēgā, piemēram, kādam bagātam leitim būtu jāpārpērk kaut vai LM, un tas jāpārceļ uz Viļņu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-10-13 17:20, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: 13.vieta tas ir vecas tizlas P4 izspeles shemas rezultats,kur gadu no gada nacas koncentreties VIENAI VIENIGAI IZSKIROSAJAI SPELEI butu DZERINS iemetis to noladeto bulliti Daniem,mes varetu but astotnieka,vai ari vel augstak,kas to zin? pie vecas sistemas viena maza nejausiba mus vareja gan nogremdet elle,gan pacelt debesis paldies Dievam,sistema ir mainijusies,un tas naks tikai par labu tadam komandam ka LATVIJA vares iespeleties,un paradit ne vienu vien brinumu(labakaja,cerams,nozime ) tapec pie noteikumiem,ka MES SPESIM SAVAKT VISUS MUSU LABAKOS,un ka tie musu labakie TIEK PIE PILNVERTIGA SPELESANAS LAIKA katrs savam objektivajam limenim atbilstosa kluba.tad ta 13.vieta aizies dzilia pagatne un NEBUTIBA!!! astotnieks ir musu objektiva vieta!
starp citu, vecā sistēma bija daudz izdevīgāka tādām valstīm kā Latvija, Dānija, Norvēģija, Baltkrievija, Vācija... viens nejaušs rezultāts varēja iemest 8-niekā (varēja būt, protams, arī pretēji - iemest relegation round). Šobrīd tas ir daudzkārt mazāk neiespējams un 8nieks ir gandrīz vai nereāli sasniedzams.... tagad "labums" ir tāds, ka stabili varēsim ieņemt savu ierasto 9.-13.v.
Domāju, drīz arī IIHF atjēgsies, ka jaunā sistēma neder - pārāk daudz spēļu bez intrigas - tikai ķeksītim...
, 2011-10-13 17:21, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Cik tad var pirkt ,jau tagad apskatot sastāvu izlases kontekstā skumji paliek. Vārtsargs Jučers,aizsargi Soča,Galviņš,Cibuļskis,brāļi Rēdlihi,bet uzbrukumā vispār tikai pieci Cipulis,Buharts un maiņa Miķelis,Sprukts,Karsums pie tam pavasarī kāds pēkšņi izdomās ,ka ir saguris. Kamēr pērk leģionārus tikmēr izlases spēlētājiem Meijam,Štālam,Džeriņam būs jātinās uz LM.Un nevajag klārēt ,ka Dinamo ir privāts klubs,kam ar izlasi nav sakara. Tiem visiem gribās atgādināt,ka dibinot klubu,visi dibinātāji vienā balsī stāstīja,cik tas būs labi izlasei,ka visi spēlēs uz vietas un tiks iespēlētas izlases maiņas.
hokeja klubs ir hokeja klubs, nevis nacionālās izlases treniņnometne.... Būtu DR nauda, sastāvs izskatītos līdzīgi kā Minskai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-10-13 17:57, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: kas pec tavam domam pie jaunas sistemas liegs mums izcinit vismaz ceturto vietu sava grupa? ar norunu,protams,ja mes spelesism sava OPTIMALAJA SASTAVA
objektīvi iemesli - reālie spēku samēri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-10-13 20:54, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Klau, vai tiešam noticēji, ka RD sākot dalību KHL būs kā kadru kalve priekš izlases?
Ja jā,tad tas par Tevi labu nerunā.
Domā ka krieviem dodot RD naudu baigi interesē LV izlases panākumi?
Tu beigsi vienreiz skalot smadzenes esportisiem? PAR RD projektu mēs maksājam paši