Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rautakallio: "Esmu priecīgs par uzvaru, taču sniegumu var uzlabot"

Jānis Pārums

Rautakallio: "Esmu priecīgs par uzvaru, taču sniegumu var uzlabot"
Peka Rautakallio
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēc Rīgas "Dinamo" un Popradas "Lev" spēles Kontinentālās Hokeja līgas čempionātā () komentārus sniedza abu komandu galvenie treneri, attiecīgi, Peka Rautakallio un Radims Ruliks.

Peka Rautakallio, Rīgas "Dinamo" galvenais treneris: "Kad pirmoreiz šajā sezonā spēlējām pret "Lev" tā bija ļoti atšķirīga spēle. Mums bija iespējas uzlabot savu sniegumu. Šoreiz mēs uzvarējām un tas ir galvenais. Esmu priecīgs par izcīnītajiem punktiem, taču ne par laukumā parādīto sniegumu - vēl ir iespējams uzlabot spēles kvalitāti. Ne tai labākajā līmenī bija spēles disciplīna un šeit es domāju galvenokārt vairākus nevajadzīgus noraidījumus. Ņiživijs trešajā trešdaļā nespēlēja, jo bija guvis nelielu savainojumu. Ko gaidu no Šindela? Šī viņam ir jauna līga un jauna komanda, nepieciešams laiks, lai iejustos. Taču gaidu, ka Šindels gūs vārtus un reāli palīdzēs komandai. "

Radims Ruliks, Popradas "Lev" galvenais treneris: "Neslikti iesākām spēli, bet izdarījām divas kļūdas un nokļuvām iedzinējos. Vienus vārtus atguvām, varējām vēl kaut ko vērst par labu, taču otrajā trešdaļā zaudējām daudz ripu, pretinieki vēl guva vārtus. Nesaprotu, kāpēc spēle tā izvērtās. Domāju, ka pretiniekiem punktus vienkārši atdevām. Gadījumā, kad Štrbaks guva savainojumu, manuprāt, bija pārkāpums. "

Slēpts komentārs: Raitcha

 +36 [+] [-]

, 2011-10-12 22:14, pirms 13 gadiem
zigmundoo rakstīja: Prieks par nelielo Sašas savainojumu, tātad, varēs turpināt uzņemt apgriezienus. Lai izdodas!
Tu esi slims!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-10-12 22:21, pirms 13 gadiem
Skaidrs, ka bija pārkāpums.Bet spēlētāji dara savu darbu, tiesneši savu.Nebija LEV nekādi monstri, samērā viduvējā spēlē vērtīga uzvara.Žēl, ka izņemot Sprukta maiņu, neviens cits tā īsti arī vairs nespēlē.

  +9 [+] [-]

, 2011-10-12 22:22, pirms 13 gadiem
Šindels knapi aizvadījis savu pirmo spēli, bet gaida jau vārtus un reālu palīdzību, bet, cik spēles jau aizvadījis Melins un nav nekā !!

  +3 [+] [-]

, 2011-10-12 22:24, pirms 13 gadiem
tas redliha parkapums-neparkapums nebija izshkjiroshs shaja spele. uzvarejam pelniti.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-12 22:26, pirms 13 gadiem
Man patika ,ka Peka beigās pateica, tiekamies,nākam nedeļ ,ar tādu smīniņu

  +1 [+] [-]

, 2011-10-12 22:26, pirms 13 gadiem
Cipuli uz Metalurgu, viņa vietā Štālam tādu spēles laiku!
Slēpts komentārs: kristonkuls

 +11 [+] [-]

, 2011-10-12 22:27, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Ar rokām iegrūst mugurā, loģiski, ka tas bija pārkāpums, bet nu, ja arī nenosvilpa pārkāpumu, tad tiesnesim spēli gan vajadzēja pārtraukt, jo vārti tika gūti pēc kādām piecām sekundēm, ja redz, ka spēlētājs sauc palīgus, ko gaidīt? Tiesnešu kļūda...
Nu mugurā nebija, bet pa sānu! Štrbaks nebija gatavs, viņš negaidija, ka tāds maziņš viņam dos iekšā, tā kā pats vien vainīgs.
Spēli neapturēja tāpēc, ka ripa bija pie mums, un mums bija vārtu gūšanas moments, ja tas būtu noticis tālu no vārtiem, tad droši, ka spēli apturētu, bet nu tas tā, palasi noteikumus, pirms sprēgā!
Slēpts komentārs: girtinshs
Slēpts komentārs: archibald

 +13 [+] [-]

, 2011-10-12 22:32, pirms 13 gadiem
kristonkuls rakstīja: no warga jau ar mazs pienesums.
Wargam ir 3+2 - teiktu diezgan pietiekami toties Melinam apaļa nulle!

 +20 [+] [-]

, 2011-10-12 22:32, pirms 13 gadiem
Meric rakstīja: Cipuli uz Metalurgu, viņa vietā Štālam tādu spēles laiku!
tu lufār pasties labāk kā čalis cīnās visās laukuma zonās... visi nevar vienlaicīgi iemest, cipulis malacis, pēdējas 3 spēles viens no labākiem, cīnītājiem... gaidam golus

     [+] [-]

, 2011-10-12 22:33, pirms 13 gadiem
ja spēlētājs atrodas gabalu no borta un viņš tiek grūsts uz bortu tas ir boardings un nav svarīgi mugurā vai sānos vai vel kur

  +1 [+] [-]

, 2011-10-12 22:34, pirms 13 gadiem
Varbūt ne pa tēmu bet gadījumā nesanāk ka Šindels Džeriņu neaizsūta uz citu līgu? Jo tagad centri katrā maiņā ir stabili + vēl Peka jau paspēja viņu norakstīt (kad sezona viņam jau ir beigusies?)

P.S. Manuprāt, Luscim vai Melinam būtu jākravā čemodāni, jo viņu vietā mierīgi var spēlēt viens no mūsējiem!

  +1 [+] [-]

, 2011-10-12 22:34, pirms 13 gadiem
LUCENIUSlove rakstīja: tur bija plecs plecā! bet par to,ka vajadzēja palīdzēt es piekrītu. būtu kkāds Sanktpēterburgas SKA uzreiz apturētu spēli.
Atkārtojumu noslaties

  +2 [+] [-]

, 2011-10-12 22:35, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Ar rokām iegrūst mugurā, loģiski, ka tas bija pārkāpums, bet nu, ja arī nenosvilpa pārkāpumu, tad tiesnesim spēli gan vajadzēja pārtraukt, jo vārti tika gūti pēc kādām piecām sekundēm, ja redz, ka spēlētājs sauc palīgus, ko gaidīt? Tiesnešu kļūda...
Pārkāpums protams bija, bet šajā sakarā sūdīgākais vēl var būt priekšā, ja LEV izdomās pacelt šo gadijumu līdz KHL disciplinārajai komisijai un viņa papētot sīkāk + ja Štrbakam būs kāda nopietnāka trauma var arī Miķelim piešķirt kādu pāris spēļu diskābeli .... un tas šajā gadijumā būs sūdīgākais kas ar RD var notikt, jo tieši ar Miķeļa atnākšanu Sprukta maiņā pa lielam 2 spēles šī maiņa arī taisa spēli! Un ja tagad no šīs maiņas dabūs uz pāris spēlēm "pazust" Miķelis pieļauju, ka tad RD atkal var sākties "grūti laiki" .... katrā ziņā pat ja RD tagad noveiksies un Lev neiesniegs KHL DK prasību, lai tā izvērtē šo momentu, tad Sprukta maiņu tagadējā izskatā noteikti būtu jāatstāj pat, ja (un kad) Ankijs atgriezīsies atpakaļ sastāvā, jo tagad viņu izjaukt būtu neprāts un Pekam Ankija pielietojums būtu jāatrot kaut kur citur, jo kā krievi saka ot dobra dobra ņeiščut....
Slēpts komentārs: Meric

  +1 [+] [-]

, 2011-10-12 22:36, pirms 13 gadiem
alternativve rakstīja: Varbūt ne pa tēmu bet gadījumā nesanāk ka Šindels Džeriņu neaizsūta uz citu līgu? Jo tagad centri katrā maiņā ir stabili + vēl Peka jau paspēja viņu norakstīt (kad sezona viņam jau ir beigusies?)

P.S. Manuprāt, Luscim vai Melinam būtu jākravā čemodāni, jo viņu vietā mierīgi var spēlēt viens no mūsējiem!
Jautājums, kad vēl Džeriņš būs ierindā

  +6 [+] [-]

, 2011-10-12 22:37, pirms 13 gadiem
Pretinieku trenneris pat nepateica ka reāli Dinamo bija stiprāki par viņiem,bet gan ka vnk atdeva punktus....

     [+] [-]

, 2011-10-12 22:38, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Pārkāpums protams bija, bet šajā sakarā sūdīgākais vēl var būt priekšā, ja LEV izdomās pacelt šo gadijumu līdz KHL disciplinārajai komisijai un viņa papētot sīkāk + ja Štrbakam būs kāda nopietnāka trauma var arī Miķelim piešķirt kādu pāris spēļu diskābeli .... un tas šajā gadijumā būs sūdīgākais kas ar RD var notikt, jo tieši ar Miķeļa atnākšanu Sprukta maiņā pa lielam 2 spēles šī maiņa arī taisa spēli! Un ja tagad no šīs maiņas dabūs uz pāris spēlēm "pazust" Miķelis pieļauju, ka tad RD atkal var sākties "grūti laiki" .... katrā ziņā pat ja RD tagad noveiksies un Lev neiesniegs KHL DK prasību, lai tā izvērtē šo momentu, tad Sprukta maiņu tagadējā izskatā noteikti būtu jāatstāj pat, ja (un kad) Ankijs atgriezīsies atpakaļ sastāvā, jo tagad viņu izjaukt būtu neprāts un Pekam Ankija pielietojums būtu jāatrot kaut kur citur, jo kā krievi saka ot dobra dobra ņeiščut....
Nu domāju, ka miķelim būs kāds sods, jo trauma izskatījās nopietna. Turklāt tas nav kaut kāds pagrīdes spēlētājs.. Ja jau Sotniekam iedeva diskābeli, tad Miķelim ar gan būs... Un tas tiešām ir skumji, it sevišķi uz mājas spēlēm...

  +3 [+] [-]

, 2011-10-12 22:39, pirms 13 gadiem
LUCENIUSlove rakstīja: tur bija plecs plecā! bet par to,ka vajadzēja palīdzēt es piekrītu. būtu kkāds Sanktpēterburgas SKA uzreiz apturētu spēli.
Nebija tur nekāds plecs plecā, Miķelis gāja virsū ar pie krūtīm piežmiegtām rokām, kuras arī izmantoja pretinieka apgāšanai, plecs plecā tur točna nebija

  +1 [+] [-]

, 2011-10-12 22:40, pirms 13 gadiem
billyboy rakstīja: tie komentaari mani vnk parsteidz... ja nav ko rakstiit tad labaak neko neraksti nekaa smirdeet visu laiku kautko nevietaa
Aizej uz tirgu, pielaiko kaut ko, tur dzirdēsi medus liešanu pāri pārēm, šeit tomēr ir spēlētājs savainots un rupja tiesnešu kļūda, ja būtu pret mums tāds pārkāpums, visi lādētu pretinieku...

  +7 [+] [-]

, 2011-10-12 22:41, pirms 13 gadiem
kristonkuls rakstīja: no warga jau ar mazs pienesums.
Wargs padara lielu darba apjomu, turklāt šķite, ka iemetieni viņam nav sveši

     [+] [-]

, 2011-10-12 22:47, pirms 13 gadiem
warg-strong!

  -4 [+] [-]

, 2011-10-12 22:57, pirms 13 gadiem
toties Kreipans paradija kas vinsh isti ir-ja musejo ta iebortetu ka Shtrbaku un pretinieks iemestu ripu droshvien 5minutes dlrstu uz tiesneshiem, a te shis sak nebija parkapuma, ololo

  -1 [+] [-]

, 2011-10-12 23:03, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Skaidrs, ka bija pārkāpums.Bet spēlētāji dara savu darbu, tiesneši savu.Nebija LEV nekādi monstri, samērā viduvējā spēlē vērtīga uzvara.Žēl, ka izņemot Sprukta maiņu, neviens cits tā īsti arī vairs nespēlē.
Tā tiesnešu kļūda varēja būt spēles lūzuma punkts.
Nebrīnos,ja LEV pārsūdzēs visu šito. Pie tam,šķiet,ka arī ripa tika izmesta ar noteikuma pārkāpumu par ko RD vajadzēja dot 2 minūtes.
Redzēsim,ka RU tiesnešu priekšnieki attaisnosies Eiropas hokeja klubam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-12 23:10, pirms 13 gadiem
Tur bija klasisks boardings, spečuki ibio. Bet ne jau tas izšķīra speles likteni, tik žēl, ka pretinieks traumu dabuja.

     [+] [-]

, 2011-10-12 23:14, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā tiesnešu kļūda varēja būt spēles lūzuma punkts.
Nebrīnos,ja LEV pārsūdzēs visu šito. Pie tam,šķiet,ka arī ripa tika izmesta ar noteikuma pārkāpumu par ko RD vajadzēja dot 2 minūtes.
Redzēsim,ka RU tiesnešu priekšnieki attaisnosies Eiropas hokeja klubam.
Par to izmešanu, labi nebija 5 pret 3 vairākums, bet uzreiz pēc sastāvu izlīdzināšanas atdeva Lev vēl vienu vairākumu... Tā kā vairāk vai mazāk kviti

  +3 [+] [-]

, 2011-10-12 23:15, pirms 13 gadiem
enndijzz rakstīja: Tur bija klasisks boardings, spečuki ibio. Bet ne jau tas izšķīra speles likteni, tik žēl, ka pretinieks traumu dabuja.
Tas diezgan viennozīmīgi bija lūzuma punkts... Ne tas pārkāpums, tas gols...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-12 23:20, pirms 13 gadiem
Nu Cipa! Tādas iespējas ir jāizmanto! Veiksmi!

  -3 [+] [-]

, 2011-10-12 23:24, pirms 13 gadiem
enndijzz rakstīja: Tur bija klasisks boardings, spečuki ibio. Bet ne jau tas izšķīra speles likteni, tik žēl, ka pretinieks traumu dabuja.
Nebija tur nekads Boarding...Plecs uz pleca, Štrbaks vnk neveiksmigi pieliecas, nepaspeja lai Miķelis ietriecas nevis viņā bet bortā. Cik tadu gadijumu hokeja. Protams žel ka traumejas.. bet nu ta ir spele.

     [+] [-]

, 2011-10-12 23:26, pirms 13 gadiem
King of Pavians rakstīja: Nu Cipa! Tādas iespējas ir jāizmanto! Veiksmi!
Nu neiet viņam pagaidam , tapat ka pern Laurim neveicas ilgi. Bet viņš iet uz vartiem , grib pieradit ka netikai Amurā viņš var but rezultativs

  -1 [+] [-]

, 2011-10-12 23:35, pirms 13 gadiem
Peka visu pateica par to Miķela gadījumu, acīmredzot Štrbaks nav gatavs tādam līmenim, to arī pagājušogad Znaroks pateica, kad playoffos atteicas no Strbaka.

  -3 [+] [-]

, 2011-10-12 23:38, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Par to izmešanu, labi nebija 5 pret 3 vairākums, bet uzreiz pēc sastāvu izlīdzināšanas atdeva Lev vēl vienu vairākumu... Tā kā vairāk vai mazāk kviti
Nu,sorry, ja tiesneši tāpat domā,tad nafig vajadzīgi tie spēles noteikumi.
Noraidijumus sadod tā,lai neviens nebūtu apbižots, un miers mājās.

  +5 [+] [-]

, 2011-10-12 23:48, pirms 13 gadiem
Nu miķeļa spēka paņēmiens nebija tik tīrs, kā gribētos. Tiesnesis nepamanīja, un mums bija vārtu gūšanas moments, ko arī realizējām. Pēc noteikumiem, spēli var apturēt tikai gadījumos, kad nav vārtu gūšanas momentu (atskaitot gadījumus ar vārtsargiem). Runājot par Miķeli, ceru, ka iztiks ar 5+20 sodu... Proti, bez spēļu diskābelēm.

  -4 [+] [-]

, 2011-10-13 00:01, pirms 13 gadiem
Ko jūs te visi ''sacepušies''par Miķeļa spēka paņēmienu!Tiesneši to visu redzēja un novērtēja - pārkāpuma tur nebija ,bet jūs te tagad gribat Miķelītim kaut kādu diskābeli no pirksta izzīst un piešūt !Interesanta tauta goda vārds!

     [+] [-]

, 2011-10-13 00:19, pirms 13 gadiem
Vidziņš rakstīja: Ko jūs te visi ''sacepušies''par Miķeļa spēka paņēmienu!Tiesneši to visu redzēja un novērtēja - pārkāpuma tur nebija ,bet jūs te tagad gribat Miķelītim kaut kādu diskābeli no pirksta izzīst un piešūt !Interesanta tauta goda vārds!
Es saku, ka pārkāpums tur ir uz kādām 2 min maksimāli. Bet tiesneši šoreiz pažēloja, neiedomājoties, ka pretinieks tur neveikli nokrita. Bet pēc tam jau bija par vēlu svilpt. Zinot KHL tendences, arī miķelim var kādu diskābeli iedot, jo šeit mums diskvalificē nevis par pārkāpumiem, bet par traumām un dažu superklubu pasūtījumiem (Ak Bars un Sotnieks)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-13 00:51, pirms 13 gadiem
Vidziņš rakstīja: Ko jūs te visi ''sacepušies''par Miķeļa spēka paņēmienu!Tiesneši to visu redzēja un novērtēja - pārkāpuma tur nebija ,bet jūs te tagad gribat Miķelītim kaut kādu diskābeli no pirksta izzīst un piešūt !Interesanta tauta goda vārds!
Poh%$j, ka tiesneši spēles laikā (ne)redzēja un novērtēja šo momentu ta kā novērtēja! Runa ir par to, ka ja LEV nebūs stulbi tad viņi šo gadijumu pārsūdzēs KHL disciplinārajā komisijā, kura savukārt visu izvērtējot var piespriest Miķelim kādu diskābeli uz pāris spēlēm! Tādi gadijumi jau ir bijuši.... Protams šīs spēles rezultātu neviens vairs mainīt nevarēs, bet pašakarēt RD "karsto maiņu" gan var mēģināt zinot, ka pēc +/- 10 dienām komandām būs jātiekas atkal un jau Slovākijā....

  -2 [+] [-]

, 2011-10-13 07:17, pirms 13 gadiem
Švilpj tikai tad,kad ripa ir traumētā hokejista komandai.To jau jums gudrimeļi vajadzētu zināt!

  +1 [+] [-]

, 2011-10-13 08:31, pirms 13 gadiem
Vidziņš rakstīja: Ko jūs te visi ''sacepušies''par Miķeļa spēka paņēmienu!Tiesneši to visu redzēja un novērtēja - pārkāpuma tur nebija ,bet jūs te tagad gribat Miķelītim kaut kādu diskābeli no pirksta izzīst un piešūt !Interesanta tauta goda vārds!
Neviens te nav "sacepies", tikai runā par lietu, kura ir acīmredzama - noteikumu pārkāpums bija 100%, bet par sodu, gan spēles laikā, gan pēc tam, lemj citi, ne mēs.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-13 09:36, pirms 13 gadiem
liepa77 rakstīja: Švilpj tikai tad,kad ripa ir traumētā hokejista komandai.To jau jums gudrimeļi vajadzētu zināt!
Jauni noteikumi, gudreli?

     [+] [-]

, 2011-10-13 09:54, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Ar rokām iegrūst mugurā, loģiski, ka tas bija pārkāpums, bet nu, ja arī nenosvilpa pārkāpumu, tad tiesnesim spēli gan vajadzēja pārtraukt, jo vārti tika gūti pēc kādām piecām sekundēm, ja redz, ka spēlētājs sauc palīgus, ko gaidīt? Tiesnešu kļūda...
es arī tam piekrītu, neskatoties uz to, ka mums šī situācija izvērtās par labu - ir jābūt konsekvencei no tiesnešu puses... fatal fail
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-13 17:35, pirms 13 gadiem
Nesaprotu ko visi cepās par Luceniusu. Viņu nevar uzskatīt par tādu leģionāru, kas būs līderis komandā. Vinš ir jauns..Un būs arī viņa laiks kaut kad. Tpc jau ligums ir uz 2gadiem

     [+] [-]

, 2011-10-13 17:41, pirms 13 gadiem
Rulikam nedaudz galvā sakāpis....