Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" beidzot gūst vārtus, bet atkal zaudē savās mājās

"Dinamo" beidzot gūst vārtus, bet atkal zaudē savās mājās
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Rīgas „Dinamo” hokejisti šovakar KHL regulārā čempionāta spēlē „Arēnā Rīga” ar 2:3 piekāpās Astanas „Barys”, piedzīvojot piekto zaudējumu pēdējos sešos mačos, turklāt ceturto pēc kārtas savā laukumā.

Rīgas „Dinamo” bija piedzīvojis četrus zaudējumus pēdējās piecās spēlēs, turklāt visbēdīgākā statistika bija tā, ka pēdējos trīs mačos savā laukumā tā arī nebija izdevies gūt vārtus (0:3 pret Minskas „Dynamo”, 0:5 pret Maskavas CSKA un 0:7 pret Helsinku „Jokerit”). Sportacentrs.com „Twitter” sekotāju domas pirms spēles dalījās, tomēr nedaudz vairāk (52%) interneta lietotāju uzskatīja, ka bēdīgā sērija turpināsies – https://twitter.com/Sportacentrs/st... Cerības gan rosināja tas, ka ierindā šovakar atgriezās šīs sezonas komandas labākais vārtus guvējs Tims Sestito (19 gūti vārti).

Spēles sākumā pēc noteikumu pārkāpuma aiz pretinieku vārtiem rīdziniekus mazākumā atstāja Miks Indrašis un Jakubam Sedlāčekam jau pirmajās minūtēs divreiz nācās glābt komandu no vārtu zaudējuma. Perioda vidū Sestito bija iespēja beidzot pārtraukt mājinieku sausumu „Arēnā Rīga”, taču ripa lidoja virsū vārtsargam, bet pēc dažām minūtēm „Dinamo” vārtu priekšā nepieskatīts paliks Naidžels Douss, kurš pēc Dastina Boida piespēles guva savus 31. vārtus šosezon. Aizritēja vien nepilnas trīs minūtes un Sestito ar teicamu piespēli izvirzīja Kasparu Saulieti aci pret aci ar viesu vārtsargu Pāvelu Poluektovu, taču uzbrucējs tika neatļauti kavēts un nopelnīja soda metienu, kuru prata realizēt, panākot izlīdzinājumu. „Dinamo” komandas „sausā” sērija savā laukumā bija ilgusi 225 minūtes un 44 sekundes.

Izturējuši „Barys” spiedienu pirmās trešdaļas beigās, otro periodu „Dinamo” iesāka gan aktīvi un Edgars Kulda izkārtoja mājiniekiem vairākumu. Skaitlisko pārsvaru rīdziniekiem neizdevās realizēt, lai gan teicamas izdevības bija Guntim Galviņam un Mikam Indrašim, kurš trāpīja pa vārtu stabiņu. Trešdaļas vidū „Barys” pietika ar piecām sekundēm, lai pēc Māra Jasa noraidījuma Boids atjaunotu vadību viesiem. Drīz pēc tam rīdzinieki vēlreiz nonāca mazākumā, taču šoreiz jau pēc desmit sekundēm četratā palika arī Astanas hokejisti. Bet nepilnas piecas minūtes līdz perioda beigām ar precīzu metienu izcēlās traumas dēļ piecas spēles izlaidušais Gints Meija, panākot 2:2. Brīdi vēlāk Meija palaida garām labu iespēju izvirzīt „Dinamo” vadībā, bet pirmspēdējā minūtē Romāns Starčenko izskrēja viens pret vienu ar Sedlāčeku, kurš šajā duelī bija pārāks.

Trešā perioda sākumā „Dinamo” ieguva tiesības spēlēt vairākumā, taču reālus vārtu gūšanas momentus neizveidoja. Arī trešdaļas turpinājumā komandām nebija daudz iespēju izvirzīties vadībā. Bīstams bija Miķeļa Rēdliha metiens, grūtības Poluektovam negaidīti sagādāja Kristapa Sotnieka metiens, tomēr rezultāts nemainījās. Tuvojoties mača beigām, rīdzinieki nopelnīja divus noraidījumus pēc kārtas un uz 49 sekundēm palika trijatā pret pieciem, kas ļāva Bočenskim pēc Dousa piespēles ieraidīt ripu praktiski tukšos vārtos. Neilgi pēc tam noraidījumu nopelnīja arī Galviņš, bet šoreiz Sedlāčeks palika nepārspēts. Atlikušajā laikā "Dinamo" vēl mēģināja izglābties, bet īsti draudi viesu vārtiem tā arī netika radīti.

Līdz regulārā čempionāta beigām vēl atlicis aizvadīt trīs spēles – 8. februārī izbraukumā pret Bratislavas „Slovan”, 16. februārī mājās pret Maskavas „Dynamo” un 18. februārī mājās pret Sanktpēterburgas SKA. Rīdzinieki cerības iekļūt izslēgšanas spēlēs oficiāli zaudēja jau otrdien.

Rīgas „Dinamo” sastāvs mačā pret Astanas „Barys”

Vārtsargi: #36 Jakubs Sedlāčeks (#30 Jūakims Ēriksons).
Aizsargi: #58 Guntis Galviņš - #3 Ēriks Ševčenko, #11 Kristaps Sotnieks (K) - #44 Oskars Cibuļskis, #5 Māris Jass - #23 Aleksandrs Jerofejevs, #97 Kristaps Zīle.
Uzbrucēji: #13 Gunārs Skvorcovs - #87 Gints Meija - #70 Miks Indrašis, #10 Lauris Dārziņš - #72 Vitālijs Pavlovs - #19 Miķelis Rēdlihs, #17 Kaspars Saulietis - #43 Tims Sestito - #32 Edgars Kulda, #96 Māris Bičevskis - #21 Armands Bērziņš - #24 Bruno Zabis.

Rīgas „Dinamo” – Astanas „Barys” 2:3 (1:1, 1:1, 0:1)

Vārti: 10:46 Douss (Boids) 0:1, 13:12 Saulietis (soda metiens) 1:1, 27:36 Boids (Dalmens, Bočenskis, vair.) 1:2, 35:39 Meija (Indrašis, Galviņš) 2:2, 54:09 Bočenskis (Douss, Dalmens) 2:3.
Soda minūtes: 12:16.
Metieni: 26:38.
Vārtsargi: Jakubs Sedlāčeks – Pāvels Poluektovs.

Izmantotie resursi:
khl.ru

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-02-05 22:33, pirms 9 gadiem
VnkHuulijs2 rakstīja: Tu heito pie pelavu rakstiem un juusminies par vinu zaudejumiem jeb pretinieku uzvaraam. Tas ir fakts!!!

Tavs pieneemums ir no pirksta konkreeti!!!
Atrodi kaut vienu komentāru, kur es tīksminos par pretinieka uzvaru. Slabo? es tak gadu to darot, vajadzētu būt viegli atrast.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-02-05 22:34, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Latvijas simboliem IR vieta Rīgā! Arēnā!
Redz, Tu neatradīsi nevienu komentāru, kurā es izteiktu atbalstu krievu klubam, tāpēc tev vienīgais kas palicis ir "es nekonspektēju". Iemācies nodalīt, ko rakstu es un ko citi, nevis sajukt visu vienā putrā.
Pilnīgi piekrītu ja simboli būtu regulāri izlikti, izveidoti , uzzīmēti arēnā un tur atrastos visu laiku e sbūtu ļoti priecīgs. Mna šie simboli izraisa siltas , patīkamas sajūtas. 100% par simboliem kuri visu laiku ir arēnā nevis speciāli tikai vienu reizi lai parādītu krieviem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-02-05 22:35, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnīgi piekrītu ja simboli būtu regulāri izlikti, izveidoti , uzzīmēti arēnā un tur atrastos visu laiku e sbūtu ļoti priecīgs. Mna šie simboli izraisa siltas , patīkamas sajūtas. 100% par simboliem kuri visu laiku ir arēnā nevis speciāli tikai vienu reizi lai parādītu krieviem.
Toreiz bija Valsts svētku priekšnesums, nevis "parādīt krieviem"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-02-05 22:37, pirms 9 gadiem
VnkHuulijs2 rakstīja: Es neesmu slimnieks kur kkados notepados liek komentaarus

Tu lkm taads esi, veel ir viens taads andris5, tagad norins!!! Uzprasi vinam, vinsh man pat ir sutijis pus gadu vecus komentus Totaals aaksts,kertais, nu taads lkm kaa tu kursh prasa un atreferee komentus
Nu re, muti brūķēt vari, par vārdiem atbildēt ne. Pareizi dari ka nemeklē, jo neatrastu. Turpini tirināties.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-05 22:37, pirms 9 gadiem
Ā, Funis tak vēl ne pa kam negrib atzīt, ka Rīgas komanda piedalās Krievijas hokeja čempionātā. Kā tas nākas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-02-05 22:40, pirms 9 gadiem
Funis vispār bārstās ar apvainojumiem, bet kad konkrētība, tad aizmūk, tik vien kā nobubina "es pa Tv dzirdēju" vai "es nekonspektēju"
Toties viņa mazā draugaļa gan šodien aktīvs, aizstāv kā jau brūtei pienākas

  -3 [+] [-]

, 2016-02-05 22:41, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Toreiz bija Valsts svētku priekšnesums, nevis "parādīt krieviem"
Pats labi saproti ka bija mēģinājums pakaitināt krievus. Var jau labi maskēties. Labi ja valsts svētku priekšnesums, tad tam jānotiek pāris stundas pirms spēles vai es labprāt tādu noskatītos pēc spēles nevis izsauc krievu komandu un parāda viņiem ugunskrustu. Kā kaut kāds 20 gadīgs krievs var zināt ka tas nav nacisma simbols bet gan latviešu ornaments.
Vienmēr saka ja kaut ko rāda ko var saprast divdomīgi , pirms tam vajag izskaidrot to tiem kuriem rāda. Tā ir pedagoģija, psiholoģija utt.
Piemēram kādēļ Rīgā šie simboli ir maz. Man skolā skolēni šos simbolus zīmē skaidro 6-7 klasē, liek pie sienas. kad brauc ciemos igauņi, lietuvieši rādam skaidrojam. Civilizēti ,kulturāli visam jānotiek.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-05 22:41, pirms 9 gadiem
VnkHuulijs2 rakstīja: Kas tu debiils tiesham esi ka man jameklee kkadi komenti pa arhiviem??? uzprasi arhiivam vai norinam, tie ir tavas pakaapes slimnieki. Gan jau kko izraks no notepadiem.

Jebak kas par slimniekiem, pierakstiit komentus notepadaa vai vel sazin kur lai varetu izrakt un piemeram pec pus gada iekopet

Kas taa diez pa diagnozi??
Tu lasīt māki? Es rakstīju NEMEKLĒ. Kurā lauku ballē tev pauri atdauzīja?

  -1 [+] [-]

, 2016-02-05 22:42, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Funis vispār bārstās ar apvainojumiem, bet kad konkrētība, tad aizmūk, tik vien kā nobubina "es pa Tv dzirdēju" vai "es nekonspektēju"
Toties viņa mazā draugaļa gan šodien aktīvs, aizstāv kā jau brūtei pienākas
Labi tu būsi izņēmums, sākšu tavus izteikumus konspektēt. Un sanāk ka tv speciālistiem nedrīkst uzticēties, ja arī to saka 3 dažādi cilvēki.
Es pa tv dzirdēju ka prezidents slimo. Vai man neticēt tagad.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-05 22:43, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Pats labi saproti ka bija mēģinājums pakaitināt krievus. Var jau labi maskēties. Labi ja valsts svētku priekšnesums, tad tam jānotiek pāris stundas pirms spēles vai es labprāt tādu noskatītos pēc spēles nevis izsauc krievu komandu un parāda viņiem ugunskrustu. Kā kaut kāds 20 gadīgs krievs var zināt ka tas nav nacisma simbols bet gan latviešu ornaments.
Vienmēr saka ja kaut ko rāda ko var saprast divdomīgi , pirms tam vajag izskaidrot to tiem kuriem rāda. Tā ir pedagoģija, psiholoģija utt.
Piemēram kādēļ Rīgā šie simboli ir maz. Man skolā skolēni šos simbolus zīmē skaidro 6-7 klasē, liek pie sienas. kad brauc ciemos igauņi, lietuvieši rādam skaidrojam. Civilizēti ,kulturāli visam jānotiek.
Nebija nekāda krievu kaitināšana, bet gan folkloras grupas priekšnesums, kuri neiedomājās, ka neatkarīgajā Latvijā ir jākaunas no Saules zīmes. Kāpēc Tu kropļo faktus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-02-05 22:44, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Nebija nekāda krievu kaitināšana, bet gan folkloras grupas priekšnesums, kuri neiedomājās, ka neatkarīgajā Latvijā ir jākaunas no Saules zīmes. Kāpēc Tu kropļo faktus?
Tev empātija vispār piemīt. Tu vari iedomāties otra cilvēka vietā. Folkloras grupa iun neiedomājās, kā tad...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-05 22:44, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Labi tu būsi izņēmums, sākšu tavus izteikumus konspektēt.
Jā, varbūt tā būs labāk. Kad man kas jāatrod, es iztieku bez konspekta, parasti nav grūti atrast, bet katram sava sistēma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-05 22:46, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Tev empātija vispār piemīt. Tu vari iedomāties otra cilvēka vietā. Folkloras grupa iun neiedomājās, kā tad...
Un Tu vari apgalvot ka zini ko viņi domāja?

     [+] [-]

, 2016-02-05 22:46, pirms 9 gadiem
VnkHuulijs2 rakstīja: Par empaatiju nez, bet shizofreenija un vel kkada komentaaru diagnoze tiem paakiem piemiit augstakajaa pakapee
nu jau daudzskaitlī

     [+] [-]

, 2016-02-05 22:47, pirms 9 gadiem
VnkHuulijs2 rakstīja: PAAKI: Atrodi kaut vienu komentāru, kur es tīksminos par pretinieka uzvaru. Slabo? es tak gadu to darot, vajadzētu būt viegli atrast.

To tu sakumaa teici
pēc tam es teicu, lai nemeklē.

  -2 [+] [-]

, 2016-02-05 22:48, pirms 9 gadiem
Atbildēšu Bansam saprotamāk. Latvieši aizbrauc uz kādu Maskavas skolu un tur man 15 minūtes rāda Krievijas vēstures faktus. 15 minūte rāda Staļinu, kā okupā Latviju, kā izsūta uz Sibīriju, tad padomju laikus, PSRS himnu, karogu. Es uzskatītu, ka tas it speciāli kaitināšanai un būtu ļoti nepamierināts. Ja būtu oficiāls Latvijas valsts pārstāvis rakstītu protestu, ja man ieptriekš neviens neko nebūtu skaidrojis kādēļ to rāda man.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-05 22:49, pirms 9 gadiem
lsdd rakstīja: Kad nespēlē Zīle tad vismaz ir varianti.
Kādi varianti???
Tavu brūti atņēmis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-05 22:52, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Atbildēšu Bansam saprotamāk. Latvieši aizbrauc uz kādu Maskavas skolu un tur man 15 minūtes rāda Krievijas vēstures faktus. 15 minūte rāda Staļinu, kā okupā Latviju, kā izsūta uz Sibīriju, tad padomju laikus, PSRS himnu, karogu. Es uzskatītu, ka tas it speciāli kaitināšanai un būtu ļoti nepamierināts. Ja būtu oficiāls Latvijas valsts pārstāvis rakstītu protestu, ja man ieptriekš neviens neko nebūtu skaidrojis kādēļ to rāda man.
Atbildēšu Funim saprotamāk. Ir Valsts svētki, galvaspilsētā ir priekšnesums, kurā tiek izmantots sens latviešu folkloras simbols. Krievi pamana tajā līdzību ar viņiem nīstamu simbolu un prasa paskaidrojumus. Viņiem paskaido, atvainojas, bet saņem sodu. Latvieši neizpratnē, krieviem kompensācija, krievu līdzskrējējiem iemesls nosodīt un saskatīt sazvērestību
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-05 22:53, pirms 9 gadiem
VnkHuulijs2 rakstīja: A vispar tu es pokemons kubaa BANSS, nevienaa komentara neesi rakstijis lai nemekleeju. 2 bija pa to teemu, abos pieprasiiji lai komentaari studijaa. Taads aaksts un kepons
Tu esi geju kluba priekameita, tāpēc ar ir jāsež zem kaifa un jālielas internetā par savu "krutumu"
22:37
Nu re, muti brūķēt vari, par vārdiem atbildēt ne. Pareizi dari ka nemeklē, jo neatrastu. Turpini tirināties.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-05 22:55, pirms 9 gadiem
Jautājums nr.4 tam tur. Kāpēc tu Ļermontovu un Puškinu sauc par CCCP literatūŗas klasiku?

  -2 [+] [-]

, 2016-02-05 22:55, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Atbildēšu Funim saprotamāk. Ir Valsts svētki, galvaspilsētā ir priekšnesums, kurā tiek izmantots sens latviešu folkloras simbols. Krievi pamana tajā līdzību ar viņiem nīstamu simbolu un prasa paskaidrojumus. Viņiem paskaido, atvainojas, bet saņem sodu. Latvieši neizpratnē, krieviem kompensācija, krievu līdzskrējējiem iemesls nosodīt un saskatīt sazvērestību
Ir tāds teiciens, ko gudri cilvēki ievēro- neuzprasies.
Pamēģini pats. Uzdāvini kādam draugam Krievijā torti kur virspusē attēlota Saules zīme tieši tāda kāda bija arēnā. Neko iepriekš nesaki viņam. Uzminēt nav grūti kāda būs reakcija torti ieraugot lielākai daļai krievu, kuri dzīvo Krievijā.