Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

''Dinamo'' bez problēmām apspēlē liepājniekus

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

''Dinamo'' bez problēmām apspēlē liepājniekus
Ripa kārtējo reizi atradusi ceļu liepājnieku vārtos
Foto: Aigars Prūsis, Sportacentrs.com

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Rīgas ''Dinamo'', iztiekot bez apslimušā galvenā trenera Juliusa Šuplera padoma, pēdējā pārbaudes spēlē pirms jaunās sezonas Liepājā ar 5:2 apspēlēja fārmklubu ''Liepājas Metalurgs''. Uzvarētāju labā 1+1 Aleksandram Ņiživijam un Markam Hartiganam.

Šodienas spēlē rīdziniekiem pēc ilgāka pārtraukuma atkal varēja palīdzēt uzbrucējs Lauris Dārziņš, bet malā šoreiz palika komandas kapteinis Sandis Ozoliņš. Tāpat viesiem nepalīdzēja galvenais treneris Juliuss Šuplers, kurš slimības dēļ pat nedevās uz Liepāju. Vārtos tika likts Kriss Holts.

Likumsakarīgi pirmajās minūtēs aktīvāki bija mājinieki, taču viņu centieni atdūrās pret Holtu, kurš atvairīja vairākus bīstamus metienus, tostarp - pēc rīdzinieku kļūdām. Rīdzinieki, spēles pavedienu ieguvuši savā kontrolē, izveidoja vēl bīstamākus uzbrukumus, un viens no tiem noslēdzās ar Gunta Galviņa ripas raidījumu pret vārtu stabu. Tiesa, ''Dinamo'' hokejisti tika pie noteikumu pārkāpuma, taču, izturējuši to, viņi izvirzījās vadībā.

Pretinieku meistarīgi atbruņoja Marks Hartigans, pēc kura piespēles pretuzbrukumā izcēlās Aleksandrs Ņiživijs. Viesu prieki gan nebija pārāk ilgi, - visai drīz 1:1 panāca metalurgu uzbrucējs Lauris Bajaruns, kurš Holtu pārspēja ar tālmetienu. Neizšķirts uz tablo saglabājās tikai pusminūti, - tieši tik vajadzēja Hartiganam, lai vēlreiz liktu kapitulēt Dmitrijam Žabotinskim. Līdz trešdaļas beigām nekas būtiski nemainījās, uz tablo joprojām 2:1 ''Dinamo'' labā.

Nākamās 20 minūtes mājiniekiem sākās ar aukstu dušu - visai ātri rezultāts kļuva 5:1! Visupirms meistarīgi uzbrukumā nospēlēja Arvīds Reķis, dubultodams ''Dinamo'' pārsvaru. Sekoja Laura Dārziņa vārtu guvums pēc ilgstošas traumas ārstēšanas. Viņš pielaboja Jāņa Andersona raidījumu - 4:1. 23 sekundes, un jau 5:1 viesu labā. Veiksmīgi pretuzbrukumā darbojās ''Dinamo'' ceturtais trijnieks, un uzbrukumu ar precīzu metienu noslēdza Andris Džeriņš.

30. minūtes sākumā Holta vietu ieņēma zviedrs Mikaels Telkvists, kurš turpinājumā tika galā ar vairākiem mājinieku centieniem samazināt rezultāta starpību, tostarp atvairīja Māra Grāvīša izrāvienu mazākumā. ''Dinamo'' treneru korpuss uz soliņa nosēdināja arī pirmos divus vārtus guvušo uzbrucēju maiņu, laukumā laižot piekto uzbrucēju virknējumu. Pēc otrā perioda jau 5:1, komfortabls pārsvars viesiem.

Savainojumu sarūpētājs nebija metis līkumu šim mačam, - trešā perioda sākumā sejas savainojuma dēļ malā palika Miķelis Rēdlihs, nedaudz vēlāk sadursmē cieta Telkvists, un Holts bija spiests atkal meklēt ekipējumu. Laukumā valdošais cīņas gars nebūt neatgādināja pārbaudes spēli. Mārtiņš Karsums izvicināja dūres pret Juri Navarenko, un abi pelnīti devās atsēdēt nopelnītās soda minūtes.

Turpinājumā liepājnieki pēc precīza Gunāra Skvorcova metiena pretuzbrukumā panāca 2:5, taču tas bija viss. Tiesa, viesiem bija labas iespējas lielajā vairākumā, taču glāba Māris Jučers, kurš arī spēlē iesaistījās tās vidū. Pēdējā pirmssezonas pārbaudes spēlē rīdziniekiem pārliecinoša uzvara, kamēr fārmklubs atkal zaudējis piecus vārtus pret KHL komandu (3:5 pret Maskavas ''CSKA''). Arī liepājniekiem šī bija pēdējā pārbaude.

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs:

Kriss Holts (Mikaels Telkvists); Arvīds Reķis - Krišjānis Rēdlihs, Mārtiņš Karsums - Jānis Sprukts - Ģirts Ankipāns; Oskars Cibuļskis - Kristaps Sotnieks, Aleksandrs Ņiživijs - Marks Hartigans - Tomašs Surovijs; Rodrigo Laviņš - Guntis Galviņš, Lauris Dārziņš - Broks Troters - Miķelis Rēdlihs; Jānis Andersons - Jēkabs Rēdlihs, Gints Meija - Andris Džeriņš - Roberts Bukarts; Juris Štāls - Vitālijs Karamnovs - Ainārs Podziņš

''Liepājas Metalurga'' sastāvs:

Dmitrijs Žabotinskis (Māris Jučers); Vents Feldmanis - Juris Navarenko, Vladimirs Mamonovs - Artjoms Gnidenko - Valērijs Fiļimonovs; Arturs Katulis - Neriuss Ališausks, Edijs Brahmanis - Edgars Brancis - Gunārs Skvorcovs; Renārs Demiters - Edmunds Kniksts, Lauris Bajaruns - Vitālijs Pavlovs - Toms Zeltiņš; Kārlis Liepiņš - Gatis Brūders, Koba Jass - Māris Grāvītis - Pēteris Pujats

''Liepājas Metalurgs'' - Rīgas ''Dinamo'' 2:5 (1:2, 0:3, 1:0)

Vārti: 16:11 Ņiživijs (Hartigans) 0:1, 18:24 Bajaruns (Zeltiņš, Pavlovs) 1:1, 18:54 Hartigans (Sotnieks, Ņiživijs) 1:2, 23:52 Reķis (Ankipāns) 1:3, 26:11 Dārziņš (Andersons, M.Rēdlihs) 1:4, 26:34 Džeriņš (Bukarts, Meija) 1:5, 56:23 Skvorcovs (Brahmanis, Grāvītis) 2:5

''Dinamo'' pārbaudes spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleRezultātsVārtu guvēji
02.0818:00Rīgas ''Dinamo'' - Ņižņekamskas ''Neftekhimik''5:2Cibuļskis(2); Hartigans; Dārziņš; Surovijs
06.0819:00Rīgas ''Dinamo'' - Habarovskas ''Amur''2:3 PMŅiživijs; Hartigans
10.0812:00Rīgas ''Dinamo'' - Minskas ''Dinamo''3:2 PHartigans; Dārziņš; Reķis
11.0816:00Astanas ''Barys'' - Rīgas ''Dinamo''4:2Džeriņš; Dārziņš
13.0812:00Mitišču ''Atlant'' - Rīgas ''Dinamo''2:3 PMSurovijs; Karamnovs; Ņiživijs (p.m.)
14.0810:00Rīgas ''Dinamo'' - Mitišču ''Atlant''2:1 PMŅiživijs (2)
24.0819:30Rīgas ''Dinamo'' - OHK ''Dinamo''4:2K.Rēdlihs; Surovijs; Laviņš; Ozoliņš
25.0819:30Rīgas ''Dinamo'' - Mitišču ''Atlant''3:5Hartigans; Bukarts; Karsums
27.0819:30Rīgas ''Dinamo'' - Jaroslavļas ''Lokomotiv''5:1Ņiživijs; Sprukts; Karsums; Troters; M.Rēdlihs
28.0819:30Rīgas ''Dinamo'' - Jaroslavļas ''Lokomotiv''1:5Surovijs
03.0918:30''Liepājas Metalurgs'' - Rīgas ''Dinamo''2:5Ņiživijs; Hartigans; Reķis; Dārziņš; Džeriņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: xiarz

 +16 [+] [-]

, 2010-09-03 20:40, pirms 14 gadiem
man interese par ko Karsiks kaavaas?

     [+] [-]

, 2010-09-03 20:40, pirms 14 gadiem
NAMEJS 99999 rakstīja: Nu LM jau ir tikai prasts fārmklubs, ko citu tad varēja gaidīt
tu nebiji uz speeli? :O

  +5 [+] [-]

, 2010-09-03 20:41, pirms 14 gadiem
masalskis123 rakstīja: Viegla uzvara lai nākam ceturtdien uzvara pret SKA KHL sezonas atklāšanas spēlē
burnu vairs nav, piedod
vai piedāvāt jums kaut ko citu?

  +7 [+] [-]

, 2010-09-03 20:41, pirms 14 gadiem
Lekavaljērs rakstīja: tu nebiji uz speeli? :O
tas taču feiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: scorpio
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-09-03 20:44, pirms 14 gadiem
Ņiživijam atkal 1+1, pagaidām vienkārši monstrs!
Slēpts komentārs: NIPEM

  +1 [+] [-]

, 2010-09-03 20:46, pirms 14 gadiem
Galvenais, ka Karsiks vienu izslēdza
Slēpts komentārs: Vagon
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-09-03 20:47, pirms 14 gadiem
Un kurš no šī fārmkluba varētu pretendēt uz nokļūšanu Dinamo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: tvaiks

  -3 [+] [-]

, 2010-09-03 20:54, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Mīkstais ne?
pamatiigs haha

  -2 [+] [-]

, 2010-09-03 20:55, pirms 14 gadiem
Deron Williams rakstīja: Video buus?
nebūs

 +12 [+] [-]

, 2010-09-03 20:59, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Jā, tas gan ir interesanti, kāpēc Mežonis iedeva bietē Navarenko? tā taču bija tikai draudzības spēle ar savu fārmklubu. Laikam jau Mārča gatavojas mačam ar SKA, kad vajadzēs iedot pa čaiņiku Čajanekam.
Čajaneks ir Ozo jājamzirdziņš

     [+] [-]

, 2010-09-03 21:00, pirms 14 gadiem
Sūdīgi ka Tellqvists dabuja traumu !
Karsums 2 sek jau vineja
Slēpts komentārs: ledinja

  -2 [+] [-]

, 2010-09-03 21:02, pirms 14 gadiem
Jasaka,ka rezultāts gana likumsakarīgs,jo RD spēlētāji tiešām bija labāki vairākos spēles elementos. Fantastika Brahmaņa un Skvarcova izspēle,kas beidzās ar vārtu guvumu.
Sausais atlikums no spēle-M.Redlihs tika ar ātriem aizrauts uz slimnīcu,bet telkvists guva kājas savainojumu.

  -2 [+] [-]

, 2010-09-03 21:03, pirms 14 gadiem
Man ta liekas ka burnu vairak nevar dabut daudzi vairs nekomente

     [+] [-]

, 2010-09-03 21:03, pirms 14 gadiem
Prizs rakstīja: Galvenais, ka Karsiks vienu izslēdza
ja nav noslēpums,tad kuru viņš izslēdza??
Vienkārša kulaku pavicināšana.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-09-03 21:16, pirms 14 gadiem
Vagon rakstīja: Juutu ka Njizhivijs buus Hossas aizvietotaajs
Ko zin, varbūt pat vairāk

  +3 [+] [-]

, 2010-09-03 21:22, pirms 14 gadiem
Karsums liepajnieku nolika uz zemes 2 sekundēs un nekāda dūru vicināšanas nebija no liepājnieka puses...
Miķeli savainoja 2. periodā, nevis 3, un ja atradīšu to kretīnu, kas man centās iespert un pēc tam atkāpā, tikai tādēļ ka man Dinamo labāk kā LM patīk, paliks bez zobiem...

     [+] [-]

, 2010-09-03 21:29, pirms 14 gadiem
kas miķelim īsti notika?

āā atradu...

     [+] [-]

, 2010-09-03 21:30, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ā,jā.Man patiess prieks ka RD ir kļuvuši par PLL reklāmas seju.
Tev tas ir baigais jaunums? Laikam kādu mēnesi nebiji izgājis no mājām

     [+] [-]

, 2010-09-03 21:30, pirms 14 gadiem
Kniksts pāršķēla virslūpu pie paša deguna uz leju. Iezvēla riktīgi ar nūju manu acu priekšā. Man vēl bildes ir, kur asinis slauka...

     [+] [-]

, 2010-09-03 21:30, pirms 14 gadiem
tvaiks rakstīja: Brahmanis
Nu nez, čalim jau tūlit 27, nav vairs jaunais. Kaut kā neliekas, ka no LM kaut kas sakarīgs priekš RD varētu veidoties

  -2 [+] [-]

, 2010-09-03 21:31, pirms 14 gadiem
Name rakstīja: Karsums liepajnieku nolika uz zemes 2 sekundēs un nekāda dūru vicināšanas nebija no liepājnieka puses...
Miķeli savainoja 2. periodā, nevis 3, un ja atradīšu to kretīnu, kas man centās iespert un pēc tam atkāpā, tikai tādēļ ka man Dinamo labāk kā LM patīk, paliks bez zobiem...
Sūdīgi džeks spēra,ja Tu vel netā,(kā galīgais mīkstais) draudi zinot ka tev par to nekas nebūs.

     [+] [-]

, 2010-09-03 21:32, pirms 14 gadiem
name ieliec tās bildes SC

     [+] [-]

, 2010-09-03 21:33, pirms 14 gadiem
Nedraudu, cenšos šo sameklēt, jo neuzskatu ka būtu pelnījis hit and run attieksmi dēļ manas fanošanas par citu komandu, kā kādam gudrītim, kurš visu spēli kaut ko muldēja par Dinamo...

  -3 [+] [-]

, 2010-09-03 21:34, pirms 14 gadiem
bet nu prieks, ka liepājnieki dabūja pa galvu..

  +1 [+] [-]

, 2010-09-03 21:36, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tev tas ir baigais jaunums? Laikam kādu mēnesi nebiji izgājis no mājām
Nē,es vienkārši nezināju,ka tas notiek tādā mērogā. Hallē izstiepts PLL liels plakāts,un ārā pie ieejas telts ar aģitācijas jaunekļiem. Dod pa biezo.

  +3 [+] [-]

, 2010-09-03 21:38, pirms 14 gadiem
Name rakstīja: Nedraudu, cenšos šo sameklēt, jo neuzskatu ka būtu pelnījis hit and run attieksmi dēļ manas fanošanas par citu komandu, kā kādam gudrītim, kurš visu spēli kaut ko muldēja par Dinamo...
Interesanti ko tad Tu gaidiji??
Ka Liepājā visi tagad baigi par RD fano??
Vajag biežāk uz hokeja halli nākt,tad Tu zinātu,kas ir kas.

  -4 [+] [-]

, 2010-09-03 21:40, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: bet nu prieks, ka liepājnieki dabūja pa galvu..
Es atceros vienu komandu,kas LDz kausa finālā ar vel lielāku vārtu starpību finālā dabūja pa galvu.
Varbūt Tu man vari atgādināt kura tā bija?

  +1 [+] [-]

, 2010-09-03 21:40, pirms 14 gadiem

     [+] [-]

, 2010-09-03 21:40, pirms 14 gadiem
Man iet saktīties komandu, kas "prestižajā" BAČ netiek pat 8 labāko vidū? Es labāk braukāju uz Dinamo spēlēm...
Un ja kas, incidents notika Dinamo fanu sektorā, taka...

     [+] [-]

, 2010-09-03 21:41, pirms 14 gadiem
Vot es tikai nesaprotu to Šupleru , kāpēc prēt tādu komandu kā Liepāju nevar vārtos ielikt Lūsiņu , neta būs kārtējais LV spēlētājs , kuru sačakarē šuplers , mums jau ar Muštukovu pietiek.!

     [+] [-]

, 2010-09-03 21:41, pirms 14 gadiem
Reku bilde ar Miķeli:http://foto2.inbox.lv/koneko/Mikjelis-Dinamo-LM/Fotoatt-ls0209.jpg

     [+] [-]

, 2010-09-03 21:42, pirms 14 gadiem
Name rakstīja: Man iet saktīties komandu, kas "prestižajā" BAČ netiek pat 8 labāko vidū? Es labāk braukāju uz Dinamo spēlēm...
Un ja kas, incidents notika Dinamo fanu sektorā, taka...
Hm,tāds tur arī bija?? Kaut kā nepamaniju.
Un cik tad tur to RD fanu bija,ja nav noslēpums??

  +1 [+] [-]

, 2010-09-03 21:43, pirms 14 gadiem
Ap 30 + kādi 20 piedzērušies LM fani... Žēl ka neskaties kas hallē darās...

  -1 [+] [-]

, 2010-09-03 21:48, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es atceros vienu komandu,kas LDz kausa finālā ar vel lielāku vārtu starpību finālā dabūja pa galvu.
Varbūt Tu man vari atgādināt kura tā bija?
tu lasīt nemāki? es rakstiju, ka man prieks, ka liepājnieki dabūja pa galvu viss bet šeit gan jāatdzīst - ne tikai pārnestā, bet arī burtiskā nozīmē.

     [+] [-]

, 2010-09-03 21:49, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: tu lasīt nemāki? es rakstiju, ka man prieks, ka liepājnieki dabūja pa galvu viss bet šeit gan jāatdzīst - ne tikai pārnestā, bet arī burtiskā nozīmē.
Piekrītu tev...

  -1 [+] [-]

, 2010-09-03 21:49, pirms 14 gadiem
Name rakstīja: Ap 30 + kādi 20 piedzērušies LM fani... Žēl ka neskaties kas hallē darās...
Es skatos,kas laukumā darās. Maniju pa halli staigājam dažus ar RD šalli ap kaklu, bet kaut kādus RD fanu sektorus galīgi neredzēju.
Jā, LM fani bija pilnā, bet RD fani ir no atturībnieku kluba ,,Ametists'',kas sapulcējās pirmdienās.

     [+] [-]

, 2010-09-03 21:51, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es skatos,kas laukumā darās. Maniju pa halli staigājam dažus ar RD šalli ap kaklu, bet kaut kādus RD fanu sektorus galīgi neredzēju.
Jā, LM fani bija pilnā, bet RD fani ir no atturībnieku kluba ,,Ametists'',kas sapulcējās pirmdienās.
Tad t udaudz jautrības palaidi garām, bet tas ok. Spēle laba, tik škrobe par to cilvēku. Reku viena bilde ir: Foto: Dinamo pret LM
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-03 21:51, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: tu lasīt nemāki? es rakstiju, ka man prieks, ka liepājnieki dabūja pa galvu viss bet šeit gan jāatdzīst - ne tikai pārnestā, bet arī burtiskā nozīmē.
Vai man tagad būtu japriecājas, ka Miķēlis dabuja pa muti??

     [+] [-]

, 2010-09-03 21:51, pirms 14 gadiem
Laba spēle,Dinamo un Metalurgs ir gatavi.

  +3 [+] [-]

, 2010-09-03 21:52, pirms 14 gadiem
Prizs rakstīja: Galvenais, ka Karsiks vienu izslēdza
neko viņš neizsledza kavas ka skuķis

     [+] [-]

, 2010-09-03 21:52, pirms 14 gadiem
ledinja rakstīja: neviens no vinjiem !!
kāpēc gan nē?

     [+] [-]

, 2010-09-03 21:54, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,es vienkārši nezināju,ka tas notiek tādā mērogā. Hallē izstiepts PLL liels plakāts,un ārā pie ieejas telts ar aģitācijas jaunekļiem. Dod pa biezo.
Tev laikam arī būs jaunums ka LM šefs Terentķevs balotējas vēlēšanās no PLL Kurzemes saraksta.

  -3 [+] [-]

, 2010-09-03 21:54, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Jā, tas gan ir interesanti, kāpēc Mežonis iedeva bietē Navarenko? tā taču bija tikai draudzības spēle ar savu fārmklubu. Laikam jau Mārča gatavojas mačam ar SKA, kad vajadzēs iedot pa čaiņiku Čajanekam.
mm atdošu vienu roku, lai tikai redzētu, kā kāds tam trulenim iedod bietē!

     [+] [-]

, 2010-09-03 21:55, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: ūja, cik mēs vareni, kad par saviem vārdiem nav jāatbild!
Lai tas cilvēks piesakās, jo goda vārds, hit (iesit/iesper) and (un) run (mūc) situācija, nu jau bišk dusmas noskrēja, bet vienalga nepatīkami. Par šiem saviem vārdiem atbildēšu jebkurā laikā, jo izrādās, ka vienam čomama draba biedrs šis ir, taka redzēsim vēl kā viss attīstīsies...

  +1 [+] [-]

, 2010-09-03 21:55, pirms 14 gadiem
Name rakstīja: Tad t udaudz jautrības palaidi garām, bet tas ok. Spēle laba, tik škrobe par to cilvēku. Reku viena bilde ir: http://sportacentrs.com/hokejs/dinamo_riga/galerijas/name/8413?picture=1&all_comments=1&show_thumbs#p
Es zinu,ka ir tāda kategorija hokeja līdzjutēju,kas vairāk skatās kas notiek tribīnēs,un nevis uz laukuma. Tipa atnāca sevi parādīt, un uz citiem paskatīties.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-03 21:56, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sausais atlikums no spēle-M.Redlihs tika ar ātriem aizrauts uz slimnīcu,bet telkvists guva kājas savainojumu.
Ar tiem "Liepājas bandītiem" tak nevar spēlēt! Vienas traumas pēc tam!

     [+] [-]

, 2010-09-03 21:57, pirms 14 gadiem
Babajs rakstīja: Tev laikam arī būs jaunums ka LM šefs Terentķevs balotējas vēlēšanās no PLL Kurzemes saraksta.
Dzirdējis biju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-03 21:58, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es zinu,ka ir tāda kategorija hokeja līdzjutēju,kas vairāk skatās kas notiek tribīnēs,un nevis uz laukuma. Tipa atnāca sevi parādīt, un uz citiem paskatīties.
Nu izsaukumus visādus varēja dzirdēt, bet lielākoties no piedzērušiem "faniem", turklāt, nezinu vai tas sniedz viņiem gandarījumu - aizeju, piedzeros, palamājos, pakašķējos un eju mājās - izklaides...

     [+] [-]

, 2010-09-03 22:00, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Ar tiem "Liepājas bandītiem" tak nevar spēlēt! Vienas traumas pēc tam!
nu jā, pagalam nelāgi, piekam, tieši pirms sezonas, BET ir arī pozitīvā puse, lai cik absurdi tas neizklausītos - Holtam pavīd cerība. t.i es , protams, ceru, ka Telkvists tiks ātri uz pekām, bet vismaz pret SKA Holtu varētu gan iemēģināt, varētu arī sanākt. varbūt ne uzvara, bet cienīgs rezultāts, nevis sagrāve

  +1 [+] [-]

, 2010-09-03 22:00, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Tāpat arī piedzērušies RD fani. Nevajag jau nu tagad apmesties par kaut kādiem līdzjušanas kultūras nesējiem!
Starp mums 1. sektorā neredzēju nevienu piedzērušos (nevis iedzērušu) Dinamo fanu, bet LM bal;agāns ar izsaukumiem gāja uz urrā visas spēles laikā...

     [+] [-]

, 2010-09-03 22:01, pirms 14 gadiem
priekšnieks rakstīja: neko viņš neizsledza kavas ka skuķis
Klau,info no gana drošiem avotiem-Bukartam tiek gatavota LM forma.

     [+] [-]

, 2010-09-03 22:02, pirms 14 gadiem
vienkarši super.

     [+] [-]

, 2010-09-03 22:02, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Ar tiem "Liepājas bandītiem" tak nevar spēlēt! Vienas traumas pēc tam!

Nebija jau tik traki,jo pa visu spēli bija tikai daži spēka paņēmieni. Telkvists vispār mistiski guva to savainojumu.

     [+] [-]

, 2010-09-03 22:03, pirms 14 gadiem
Ok, es beidzu rakstīt, tik dusmu uzdzen atpakaļ... Fanojam par LV pret horvātiem un arlabunakti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-03 22:05, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Ar tiem "Liepājas bandītiem" tak nevar spēlēt! Vienas traumas pēc tam!
ja ja kniksts atvezejas un no visas sirds mauca pa muti miķelim

     [+] [-]

, 2010-09-03 22:06, pirms 14 gadiem
Name rakstīja: Nu izsaukumus visādus varēja dzirdēt, bet lielākoties no piedzērušiem "faniem", turklāt, nezinu vai tas sniedz viņiem gandarījumu - aizeju, piedzeros, palamājos, pakašķējos un eju mājās - izklaides...
Redzi,ja Tu nāktu gana bieži uz LM spēlēm,tad zinātu,ka par cik hallē vairs aliņu netirgo,tad BAČ spēlēs pat iedzērušus fanus reti gadās redzēt. Uz šādām spēlēm atnāk tādi,kas uz hoķi nāk reizi gadā,tad rezultāts ir tāds kāds viņš ir.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-03 22:07, pirms 14 gadiem
vispār jau nožēlojami, ka trešās šķiras draudzības spēlei tiek pievērsta daudz lielāka uzmanība nekā Latvijas U20 izlasei Žoltoka kausā...

     [+] [-]

, 2010-09-03 22:07, pirms 14 gadiem
Da nejau pamuka, gājām uz izeju un šis mēģināja spert, mazliet man trāpa. Es pagriežos, bet šis atkāpjas cik varēja, tad viens džeks iestājās starp mums, vēlk bik pagrūstijās ar manu brālēnu un it kā izklīdām. Pēc tam kad tikām arā šis ar čomu ātri ātri nozuda starp cilvēkiem un pazuda JYSK virzienā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-03 22:09, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Redzi,ja Tu nāktu gana bieži uz LM spēlēm,tad zinātu,ka par cik hallē vairs aliņu netirgo,tad BAČ spēlēs pat iedzērušus fanus reti gadās redzēt. Uz šādām spēlēm atnāk tādi,kas uz hoķi nāk reizi gadā,tad rezultāts ir tāds kāds viņš ir.
Tas nemaina faktu, ka LM spēles ir maz baudāmas. Kāda ir apmeklētība spēlēm? Liela? Neticas, jo uz vienu spēli biju, bet tas bija skolas uzdevums... Tas jau par kaut ko liecina...

     [+] [-]

, 2010-09-03 22:09, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: vispār jau nožēlojami, ka trešās šķiras draudzības spēlei tiek pievērsta daudz lielāka uzmanība nekā Latvijas U20 izlasei Žoltoka kausā...
tas vienkarši tapec ka ivars visus ir saniknojis pret lm un tagad katrs 12 gadigais puišelis grib uzkak.. lm
Slēpts komentārs: Sējēja telefons

  +1 [+] [-]

, 2010-09-03 22:12, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Telkvists vispār mistiski guva to savainojumu.
Nu nu... stāsti kā! Un acīmrdzot LM spēlēja ja tā var teikt "no sirds" kamēr RD vairāk "slidinājās"..... katrā ziņā spēles līmeņu atšķirības ir redzamas.....

     [+] [-]

, 2010-09-03 22:14, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: vispār jau nožēlojami, ka trešās šķiras draudzības spēlei tiek pievērsta daudz lielāka uzmanība nekā Latvijas U20 izlasei Žoltoka kausā...
Varu tikai piekrist.... kā jaunie šodien izskatijās uz jauno dāņu talantu fona?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-03 22:16, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Trešās sķiras pārbaudes spēle ir nesalīdzināmi skatāmāka...

Ne es zinu pašmāju U20 niecības, ne dāņu jaunuļi interesē.
Spēlē tak ar Dāniju?

Varbūt pēc jauno spēlētāju iepazīšanas skatoties MHL kas mainīsies, bet pagaidām ir tā kā ir...
tipisks latvju pelēkās masas pārstāvis, kas sevi uzskata par hokeja fanu, taču viņa zināšanas tālāk par nosaukumu Dinamo nevelk...

par to skatāmo spēli - piemēram, vakar biju Volvo hallē: nedomāju, ka šodienas RD - LM spēle bija skatāmāka un aizraujošāka par vakaradienas spēli starp LAT U20 un RUS U18. neticu.

     [+] [-]

, 2010-09-03 22:17, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Varu tikai piekrist.... kā jaunie šodien izskatijās uz jauno dāņu talantu fona?
sorry - šodien man nesanāca mērot ceļu uz Volvo halli...

     [+] [-]

, 2010-09-03 22:17, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: vispār jau nožēlojami, ka trešās šķiras draudzības spēlei tiek pievērsta daudz lielāka uzmanība nekā Latvijas U20 izlasei Žoltoka kausā...
pilnīgi raudiens nāk vai?

  +1 [+] [-]

, 2010-09-03 22:18, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Klau,info no gana drošiem avotiem-Bukartam tiek gatavota LM forma.
ta varetu but vairak gaidu štālu

     [+] [-]

, 2010-09-03 22:21, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: tipisks latvju pelēkās masas pārstāvis, kas sevi uzskata par hokeja fanu, taču viņa zināšanas tālāk par nosaukumu Dinamo nevelk...

par to skatāmo spēli - piemēram, vakar biju Volvo hallē: nedomāju, ka šodienas RD - LM spēle bija skatāmāka un aizraujošāka par vakaradienas spēli starp LAT U20 un RUS U18. neticu.
Nē, drīzāk esmu hokeja gardēdis. Lat U20 ir man nezināma komanda. Pēc PČ par U20 man interese ir vēl mazāka. RD spēlēs ir labākie LV spēlētāji, augsta līmeņa leģionāri.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-03 22:24, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Nē, drīzāk esmu hokeja gardēdis. Lat U20 ir man nezināma komanda. Pēc PČ par U20 man interese ir vēl mazāka. RD spēlēs ir labākie LV spēlētāji, augsta līmeņa leģionāri.
nevis gardēdis, bet gan parasts glory hunter... diemžēl Latvijā starp hokeja skatītājiem tādi ir vismaz 90%...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-03 22:32, pirms 14 gadiem
Reaktors rakstīja: pričom tur BURN?
Ko tiešām labākajiem komentiem dzērienu dalīja? Jeb tikai pie labākajiem reklāma pavīdēja?

Jebkurā gadījumā papretīga susla- tonna cukura un kofeīns. Tad jau labāk padzert melno tēju vai kafiju.
ne tikai cukurs un kofeīns - arī teobromīns, taurīns, L-karnitīns, u.c.

P.s. īpaši iesaku no enerģijas dzērieniem izvairīties smēķētājiem - kopā ar nikotīnu tas pamatīgi nokauj potenci

  +1 [+] [-]

, 2010-09-03 22:33, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Piekrītu, kaut gan par tiem 90% neesmu tik pārliecināts...
90% - tas vēl ir tā saudzīgi. Manuprāt, arī sakot 95% - nebūtu nepareizi.

  -2 [+] [-]

, 2010-09-03 22:33, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: nevis gardēdis, bet gan parasts glory hunter... diemžēl Latvijā starp hokeja skatītājiem tādi ir vismaz 90%...


Ja mani neaizrauj mačs starp mani nesaistošām komandām, es esmu glory hunter? Man būtu jābraukā uz visām pārbaudes spēlēm un nenozīmīgiem turnīriem?

Uzsveru vēlreiz ,esmu hokeja gardēdis, nevis fans. Zema līmeņa hokejs garlaiko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-03 22:35, pirms 14 gadiem
iedomājies,kas būtu ja visi hokeja fani tovien darītu,ka sēdētu pie kompi,kā mazi bērni un meklētu visādu info par hoķi utt.pilnīgs ārprāts būtu,ne strādāt laiks ne atpūsties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-09-03 22:36, pirms 14 gadiem
priekšnieks rakstīja: ta varetu but vairak gaidu štālu
Zinot Jūli, tad Štālu vari arī sagaidīt,.... kaut, manuprāt, viņš tieši RD ļoti noderētu tādā ceturtajā maiņā..... bet nu "supertrenerim" jau savs skatijums "uz dzīvi" (un sastāvu) .... bet Bukarts vēl var arī HK Rīga spēlēt un ceru, ka viņš ta drīzāk tur arī spēlēs!

     [+] [-]

, 2010-09-03 22:37, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja:

Ja mani neaizrauj mačs starp mani nesaistošām komandām, es esmu glory hunter? Man būtu jābraukā uz visām pārbaudes spēlēm un nenozīmīgiem turnīriem?

Uzsveru vēlreiz ,esmu hokeja gardēdis, nevis fans. Zema līmeņa hokejs garlaiko.
ja spele 2 daudz maz vienadas komandas kautvaj zema limeni hokejs ir skatams

  +1 [+] [-]

, 2010-09-03 22:37, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja:

Ja mani neaizrauj mačs starp mani nesaistošām komandām, es esmu glory hunter? Man būtu jābraukā uz visām pārbaudes spēlēm un nenozīmīgiem turnīriem?

Uzsveru vēlreiz ,esmu hokeja gardēdis, nevis fans. Zema līmeņa hokejs garlaiko.
pirmkārt, ja Tevi (protams, ja tu sevi uzskati par Latvijas hokeja fanu - gardēdi) neinteresē Latvijas izlase, tai skaitā tuvākās rezerves - U20 izlase, tad tomēr būsi glory hunter...
otrkārt, vēlreiz uzsveru - vakardienas Latvijas U20 izlases spēle pret krieviem noteikti bija aizraujošāka un skatāmāka par šodienas 3. šķiras draudzības spēli

     [+] [-]

, 2010-09-03 22:38, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Zinot Jūli, tad Štālu vari arī sagaidīt,.... kaut, manuprāt, viņš tieši RD ļoti noderētu tādā ceturtajā maiņā..... bet nu "supertrenerim" jau savs skatijums "uz dzīvi" (un sastāvu) .... bet Bukarts vēl var arī HK Rīga spēlēt un ceru ka viņš ta drīzāk tur spēlēs!
jā, Tambiks jau nesen intervijā izteicās, ka gaidot Bukartu un Podziņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-03 22:41, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,es vienkārši nezināju,ka tas notiek tādā mērogā. Hallē izstiepts PLL liels plakāts,un ārā pie ieejas telts ar aģitācijas jaunekļiem. Dod pa biezo.
Nožēlojami tas ir, bet ceru ka vēlētāji to neņem galvā.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-03 22:41, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Nē, drīzāk esmu hokeja gardēdis. Lat U20 ir man nezināma komanda. Pēc PČ par U20 man interese ir vēl mazāka. RD spēlēs ir labākie LV spēlētāji, augsta līmeņa leģionāri.
Tipisks saucamais "pavasara fans".... hokeja "hardkoristi" iet uz ne tikai uz LAČ, bet arī NAHL spēlēm.... daži pat tur spēlē!

     [+] [-]

, 2010-09-03 22:43, pirms 14 gadiem
Lekavaljērs rakstīja: man interese par ko Karsiks kaavaas?
Karsiks pošas uz NHL jaunā amluā - Policists - scoreris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-03 22:44, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nožēlojami tas ir, bet ceru ka vēlētāji to neņem galvā.
tas ir konkrēti nožēlojami ka sportā sāk jaukties resnie cūkmeni

  +1 [+] [-]

, 2010-09-03 22:45, pirms 14 gadiem
NAMEJS 99999 rakstīja: Nu tu esi malacis, ka staigā uz visiem U20, U18 vai uz sīko puņķu tapu spēlēm, citiem patīk pieaugušo hokejs, kas ir daudz skatāmāks
bet Tu esi uz galvu slims Liepājas Ivara feiks... muļķīt, Tu vairs neesi oriģināls. Tev laikam bez garīgās impotences ir arī citas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-03 22:48, pirms 14 gadiem
priekšnieks rakstīja: ta varetu but vairak gaidu štālu
Mans info avots izteicās,ka pagaidām laikam Štāls netikšot komandēts uz LM.

     [+] [-]

, 2010-09-03 22:48, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: jā, Tambiks jau nesen intervijā izteicās, ka gaidot Bukartu un Podziņu.
Un loģiski, jo abi varētu diezgan neslikti viņus pastiprināt..... pieļaju arī Podziņš šogad MHL varētu ko vairāk iespēt par padsmit punktiem, jo čalim komandā varētu būt viena no līderu lomām .... cik saprotu kriluškās čalis varāk bija "jaunais" un 3-4 maiņu spēlētājs.... te (HK Rīga) šis varētu kapāt pirmajās divās..... par Bukartu, domāju, vispār komentāru nav! Čalim ta būtu jābūt Rīgas potenciālajam līderim.....

  -2 [+] [-]

, 2010-09-03 22:49, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Tipisks saucamais "pavasara fans".... hokeja "hardkoristi" iet uz ne tikai uz LAČ, bet arī NAHL spēlēm.... daži pat tur spēlē!
Esmu gardēdis. Tas ka tu un Abrags pierijās viskautkādos Hesīšos, Makdonaldos, nav mana problēma .

Nahl vispār salīdzinātu ar zupas virtuvi, vai kā tās sauca.

     [+] [-]

, 2010-09-03 22:52, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Nu nu... stāsti kā! Un acīmrdzot LM spēlēja ja tā var teikt "no sirds" kamēr RD vairāk "slidinājās"..... katrā ziņā spēles līmeņu atšķirības ir redzamas.....
Telkvists aizgāja mazliet aiz vārtiem , un pēkšņi visā garumā izstiepās uz ledus.Tā arī nesapratu,kas viņu īsti nogāza. LM vai RD spēlētājs jeb pats aizķērās aiz vārtiem.
Ne viena, ne otra komanda nopietni nespēlēja, bet RD meistarības pārākums tāpat bija jūtams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-03 22:57, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Esmu gardēdis. Tas ka tu un Abrags pierijās viskautkādos Hesīšos, Makdonaldos, nav mana problēma .

Nahl vispār salīdzinātu ar zupas virtuvi, vai kā tās sauca.
man smiekli nāk par šitādiem gardēžiem... tad jau laikam Tu savi augstāk vērtē par, piemēram, Pasti, Maticinu, Opuļski u.c. kas nesmādē, kā Tu saki "viskautkādos Hesīšos, Makdonaldos".

Zini, puis, to Tavu kaiti sauc par narcismu.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-03 22:58, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Bukartam MHL nav ko darīt, da i tādā BAČ nez vai ir vērts sēdēt, ja tāds Saulietis var līgumu Somijas SM Līgā dabūt...
Arī fakts.... bet ej un to iestāsti "supertrenerim"..... es nedodu ne pieci, ka Bukarts sezonu iesāks RD un šaubos vai RD 4. maiņa ir tas uz ko šis tagad alkst un uz ko ir spējīgs..... Saulietim savā ziņā nospīdēja.... somu līga ir pietiekami laba izaugsmei.... Spruktinātors no viņas pat līdz NHL aiztika.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-03 22:59, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Arī fakts.... bet ej un to iestāsti "supertrenerim"..... es nedodu ne pieci, ka Bukarts sezonu iesāks RD un šaubos vai RD 4. maiņa ir tas uz ko šis tagad alkst un uz ko ir spējīgs..... Saulietim savā ziņā nospīdēja.... somu līga ir pietiekami laba izaugsmei.... Spruktinātors no viņas pat līdz NHL aiztika.....
Un Skrastiņš arī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-09-03 23:03, pirms 14 gadiem
Su*as leipajas, to tik zina kā traumas tais't, spēlēt namāk!

  +2 [+] [-]

, 2010-09-03 23:04, pirms 14 gadiem
trakais v.4 rakstīja: Kopš kura laika Karsums sācis kauties
bet runājot par spēli,izskatās ka RD ar pusspēku spēlēja
Man visvairāk patīk tie hokeja fani,kas spēli nav redzējuši, bet viņi pavisam noteikti zin kā kura komanda spēlēja.

     [+] [-]

, 2010-09-03 23:04, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un Skrastiņš arī.
Skrasts ir bišķi "cita opera"..... Skrastiņam tas bija mērķtiecīgs ceļš uz NHL (caur Somiju), kamēr Sprukts sevi labi parādija tieši SM līgā un ar to arī atkal iekrita acīs Floridas onkuļiem, kas hvz kādā "makarā" un vienā no pēdējām kārtām viņu diezgan sen bija draftējuši.... kamēr Skrastam jau arī tad visi prognozēja stabilu karjeru NHL.... un nekļūdijās!

     [+] [-]

, 2010-09-03 23:06, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: man smiekli nāk par šitādiem gardēžiem... tad jau laikam Tu savi augstāk vērtē par, piemēram, Pasti, Maticinu, Opuļski u.c. kas nesmādē, kā Tu saki "viskautkādos Hesīšos, Makdonaldos".

Zini, puis, to Tavu kaiti sauc par narcismu.
Šie vīri ir saistīti ar to vidi ,cerot kļūt par nākošajiem znarokiem. turklāt ne jau fanot tur iet.
Paste bija laikam saistīts ar Ozolniekiem?

Es labi apzinos, ka tevi saista pat Ungārijas 2. līgas aktualitātes, bet citiem tur nav īpašas intereses. VIenīgais arguments, kas spēj mani saistīt ir tas ka tā ir LV izlase, bet hokejisti, spēles līmenis mani neinteresē.

     [+] [-]

, 2010-09-03 23:06, pirms 14 gadiem
mister_negative rakstīja: ko j''us tur murgojat.pagajushas sezonas sakuma nizivijs meta pa 3 vartiem.un kas no ta beigas iznaca-chuss vien
Nu ja to ka Ņiživijs ar Spruktu dalīja 2 rezultatīvākā spēlētāju titulu komadā, un to tagad sauc par čuš, tad labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-03 23:08, pirms 14 gadiem
Pilnīgi nepiekrītu Abragam, kurš uzskata, ka junioru spēles Žoltoka kausa izcīņā ir interesantākas par RD vs LM ... pirmkārt jau junioru hokejs ir vairāk vai mazāk pielīdzināms sieviešu basketbolam manuprāt un lielākie fani ir jauno spēlētāju ģimenes locekļi un viņu emo tipa draudzenes

p.s. paskatoties kāda neliela ažiotāža ir pēc šīs spēles - var ļoti labi saprast kāpēc pārsvarā citu valstu nacionālie čempionāti līdzjutāju uztverē ir daudz svarīgāki pat par PČ, kā arī var saprast, ka pat LAČ būtu liels potenciāls, ja būtu vismaz 5 līdzvērtīgas profesionālas komandas.
p.p.s. es esmu par kvalitatīvu un stipru vietējo čempionātu - un tikai pēc tam interesētu PČ un pēc tam vienas superkomandas (piem. Dinamo) panākumi svešas valsts līgā ...

  -3 [+] [-]

, 2010-09-03 23:09, pirms 14 gadiem
Atkal izjaukta treshaa mainja,tagat Mikjelim trauma,stulbie Liepaajas metalurgs-nuubu komanda,nejeedz speeleet,tikkai savainot!Vareetu to dzeku ,kas Mikjelim ievilka pa seju kaartiigi noslaaniit!Jo izskatiijaas ,ka dzeks tiishaam vinjam ievilka!

     [+] [-]

, 2010-09-03 23:10, pirms 14 gadiem
trakais v.4 rakstīja: Kopš kura laika Karsums sācis kauties
Trennējas priekš sezonas un jaunajiem KHL noteikumiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-03 23:12, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Šie vīri ir saistīti ar to vidi ,cerot kļūt par nākošajiem znarokiem. turklāt ne jau fanot tur iet.
Paste bija laikam saistīts ar Ozolniekiem?

Es labi apzinos, ka tevi saista pat Ungārijas 2. līgas aktualitātes, bet citiem tur nav īpašas intereses. VIenīgais arguments, kas spēj mani saistīt ir tas ka tā ir LV izlase, bet hokejisti, spēles līmenis mani neinteresē.
drošvien dzīvo pie mātes pensionāres un tovien dara,ka sēž pie kompi un rokas pa hoķi,un uz pensijas datumiem aizlaiž uz kadu spēli!skarbi ,bet ko darīt ,hobijs paliek hobijs..

     [+] [-]

, 2010-09-03 23:14, pirms 14 gadiem
priekšnieks rakstīja: tas ir konkrēti nožēlojami ka sportā sāk jaukties resnie cūkmeni
politiķi jau visur jaucās Re kā Putins mēģināja šonedēļ palīdzēt HK LADA saimniekiem, sanāca kārtējais joks YouTube
- Путин едет на 3-х калинах, одна...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-03 23:20, pirms 14 gadiem
chilli rakstīja: Pilnīgi nepiekrītu Abragam, kurš uzskata, ka junioru spēles Žoltoka kausa izcīņā ir interesantākas par RD vs LM ... pirmkārt jau junioru hokejs ir vairāk vai mazāk pielīdzināms sieviešu basketbolam manuprāt un lielākie fani ir jauno spēlētāju ģimenes locekļi un viņu emo tipa draudzenes

p.s. paskatoties kāda neliela ažiotāža ir pēc šīs spēles - var ļoti labi saprast kāpēc pārsvarā citu valstu nacionālie čempionāti līdzjutāju uztverē ir daudz svarīgāki pat par PČ, kā arī var saprast, ka pat LAČ būtu liels potenciāls, ja būtu vismaz 5 līdzvērtīgas profesionālas komandas.
p.p.s. es esmu par kvalitatīvu un stipru vietējo čempionātu - un tikai pēc tam interesētu PČ un pēc tam vienas superkomandas (piem. Dinamo) panākumi svešas valsts līgā ...
pirmkārt jau junioru hokejs ir vairāk vai mazāk pielīdzināms sieviešu basketbolam manuprāt un lielākie fani ir jauno spēlētāju ģimenes locekļi un viņu emo tipa draudzenes

vecīt, Tu esi pilnīgs lunis! kāds sieviešu basketbols??? konkrēti vakardienas spēlē starp LAT U20 un RUS U18 bija noteikti bija vairāk spēka spēles nekā šodien starp LM un RD...
a par tiem radiniekiem/ draudzenēm - vakar uz spēli Volvo hallē bija ap 1.000 skatītāju - domā katram no mūsējiem nāca līdzi 50 radinieku un draudzenes?

  -1 [+] [-]

, 2010-09-03 23:20, pirms 14 gadiem
un nejau glory hunter!!!

  -3 [+] [-]

, 2010-09-03 23:22, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Tu mazāk pļurksti! pašu vajadzētu noslānīt. Hokejs nav nekāds balets. Manīju hallē dažus pižonus, kas visu laiku neķītri lamājās pēc katra spēka paņēmiena pret RD spēlētājiem. Domājat, ka KHL viņus tur baigi žēlos? Varētu padomāt, ka LM kādu tur speciāli gribēja traumēt...
nu tas sitiens neizskatiijaas netiish.Vienkaarshi dzeku paarnjeema skaudiiba,ka netiek liidzi atrajam mikjelim.Un taadaam fignjaam starp divaam savstarpeeji saistiitaam komandaam nevajadzeetu buut,veel pie tam paarbaudes speelees.Ceru,ka tas dzeks kaartiigi atraus pa seju!

  +2 [+] [-]

, 2010-09-03 23:58, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: pirmkārt jau junioru hokejs ir vairāk vai mazāk pielīdzināms sieviešu basketbolam manuprāt un lielākie fani ir jauno spēlētāju ģimenes locekļi un viņu emo tipa draudzenes

vecīt, Tu esi pilnīgs lunis! kāds sieviešu basketbols??? konkrēti vakardienas spēlē starp LAT U20 un RUS U18 bija noteikti bija vairāk spēka spēles nekā šodien starp LM un RD...
a par tiem radiniekiem/ draudzenēm - vakar uz spēli Volvo hallē bija ap 1.000 skatītāju - domā katram no mūsējiem nāca līdzi 50 radinieku un draudzenes?
Kāda jēga mēģināt tādam kautko iestāstīt? Lieki tērē laiku.
Latvijā, ne tikai hokejā, lielāko līdzjūtēju masu veido "glory hunteri" un diskutēt ar tādiem nav jēgas.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-04 00:26, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: nu tas sitiens neizskatiijaas netiish.Vienkaarshi dzeku paarnjeema skaudiiba,ka netiek liidzi atrajam mikjelim.Un taadaam fignjaam starp divaam savstarpeeji saistiitaam komandaam nevajadzeetu buut,veel pie tam paarbaudes speelees.Ceru,ka tas dzeks kaartiigi atraus pa seju!
tas dzeks nekad tadas figņas nav taisiji taka nevajag fantazēt te

     [+] [-]

, 2010-09-04 01:42, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: man smiekli nāk par šitādiem gardēžiem... tad jau laikam Tu savi augstāk vērtē par, piemēram, Pasti, Maticinu, Opuļski u.c. kas nesmādē, kā Tu saki "viskautkādos Hesīšos, Makdonaldos".

Zini, puis, to Tavu kaiti sauc par narcismu.
Un tavu kaiti par iedomiibu, jo redz tu neesi fans , bet glory hunter . P.S. Prieks par tavaam angllu valodas zinaassanaam.
P.S.S. Citiem ari ir darbs un gimene.

     [+] [-]

, 2010-09-04 01:44, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: man smiekli nāk par šitādiem gardēžiem... tad jau laikam Tu savi augstāk vērtē par, piemēram, Pasti, Maticinu, Opuļski u.c. kas nesmādē, kā Tu saki "viskautkādos Hesīšos, Makdonaldos".

Zini, puis, to Tavu kaiti sauc par narcismu.
A un veel aizmirsu pateikt nav praata darbs saliidzinaat liidzjuteeju ar cilveekiem , kam hokejs ir maizes darbs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-09-04 09:12, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: pirmkārt jau junioru hokejs ir vairāk vai mazāk pielīdzināms sieviešu basketbolam manuprāt un lielākie fani ir jauno spēlētāju ģimenes locekļi un viņu emo tipa draudzenes

vecīt, Tu esi pilnīgs lunis! kāds sieviešu basketbols??? konkrēti vakardienas spēlē starp LAT U20 un RUS U18 bija noteikti bija vairāk spēka spēles nekā šodien starp LM un RD...
a par tiem radiniekiem/ draudzenēm - vakar uz spēli Volvo hallē bija ap 1.000 skatītāju - domā katram no mūsējiem nāca līdzi 50 radinieku un draudzenes?
Negribas jau gluži nolaisties līdz tavam "luņa" līmenim, bet nākas secināt, ka lunis esi tieši tu un tas tev laikam iedzimts no vecākiem ... tāpēc arī esi tur kur esi - interneta klauns, kas visiem virtuālajā vidē mēģina pierādīt savu taisnību

     [+] [-]

, 2010-09-04 09:13, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: politiķi jau visur jaucās Re kā Putins mēģināja šonedēļ palīdzēt HK LADA saimniekiem, sanāca kārtējais joks YouTube
- Путин едет на 3-х калинах, одна...
Šitas labs.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-04 09:29, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: nu tas sitiens neizskatiijaas netiish.Vienkaarshi dzeku paarnjeema skaudiiba,ka netiek liidzi atrajam mikjelim.Un taadaam fignjaam starp divaam savstarpeeji saistiitaam komandaam nevajadzeetu buut,veel pie tam paarbaudes speelees.Ceru,ka tas dzeks kaartiigi atraus pa seju!
Kur šādi idioti rodas????

  -1 [+] [-]

, 2010-09-04 10:14, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur šādi idioti rodas????
Bet jautaajums viens... vai paarbaudes spelee ir jaanonaak liidz brutaalai, fiziskai speeleei, tikai taapeec, ka LM veelas kaut ko pieraadiit???

     [+] [-]

, 2010-09-04 10:50, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: Bet jautaajums viens... vai paarbaudes spelee ir jaanonaak liidz brutaalai, fiziskai speeleei, tikai taapeec, ka LM veelas kaut ko pieraadiit???
ja Tu spēli neredzēji,tad nerunā. Tikpat labi RD spēlētāji viens otru varēja savainot treniņā,kas starp citu nereti arī gadās. Tur no brutuālas spēles nebija ne miņas, un LM neko nevienam necentās pierādīt.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-04 10:51, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: Bet jautaajums viens... vai paarbaudes spelee ir jaanonaak liidz brutaalai, fiziskai speeleei, tikai taapeec, ka LM veelas kaut ko pieraadiit???
tur nekā brutala vispar nebija. un tas nav balets

  -4 [+] [-]

, 2010-09-04 12:02, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur šādi idioti rodas????
liepājā!

     [+] [-]

, 2010-09-04 18:14, pirms 14 gadiem
chilli rakstīja: Negribas jau gluži nolaisties līdz tavam "luņa" līmenim, bet nākas secināt, ka lunis esi tieši tu un tas tev laikam iedzimts no vecākiem ... tāpēc arī esi tur kur esi - interneta klauns, kas visiem virtuālajā vidē mēģina pierādīt savu taisnību
Tev jau nav, kur nolaisties, pagaidaam shajaa atbildee nemaniiju nevienu argumentu.