Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Andrejs Siliņš

Latvijai nākamsezon vieta Čempionu līgā hokejā

Eiropas hokeja Čempionu līgas jaunais nākamā gada sezonas projekts paredz 22 valstu dalību turnīrā. Tā pirmajā kārtā viena vieta paredzēta arī Latvijas čempionvienībai, vēsta laikraksts "Diena".

Jau šajā trešdienā noslēgsies pirmā Čempionu līgas sezona, kad atbildes mačā tiksies Magņitogorksas "Metallurg" un Cīrihes "Lions" vienības. Nākamajā sezonā Čempionu līgu paredzēts paplašināt līdz 22 vietām jeb 22 dažādu valstu čempionvienībām.

Ar Rīgas "Dinamo" izveidošanu situācija Latvijā ir savdabīga. It kā jau visi saprot, ka spēcīgākais klubs ir "Dinamo", taču formāli čempionu titulu izcīnīs cita komanda. Attiecīgi čempioniem arī pienāktos vieta Čempionu līgā, raksta "Diena". "Pieņemu, ka "Dinamo" vadītāji sev automātiski redz vietu Čempionu līgā. Vismaz pagaidām neviens no kluba vadītājiem nav interesējies par šo projektu. Manuprāt, tomēr būtu jāspēlē Latvijas čempionvienībai, jo pretējā gadījumā klubu īpašniekiem zustu interese uzturēt komandas," pārliecināts ir Latvijas Hokeja Federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans.

Tikmēr "Dinamo" prezidents Viesturs Koziols piedāvājis izspēlēt sēriju starp "Dinamo" un Latvijas čempioniem, lai noskaidrotu valsts spēcīgāko klubu, kuram tad arī būtu jāspēlē Čempionu līgā.

Čempionu līgas 1. kārtā spēlēs Slovākijas, Šveices un Vācijas čempionāta uzvarētāji, kā arī valstu čempionvienības, kuras 2007./2008. gada reitingā ieņem no 8. līdz 22. vietai. Visas 18 komandas tiks sadalītas sešās grupās pa trim katrā. Visu sešu grupu uzvarētāji saņems ceļazīmes uz otro kārtu. Tajā jau būs sapārotās spēles. Desmit komandas, sadalītas pa pāriem, noskaidros tās piecas komandas, kuras grupu stadijā pievienosies reitinga spēcīgāko septītnieka čempionvienībām. Potenciālajai Latvijas komandai jau 1.kārtā var nākties pārkost cietu riekstu, piemēram, Astanas "Baris". Vēl gan nav zināms, pēc kāda principa komandas sadalīs pa grupām, par turnīra izspēles kārtību vēsta laikraksts.

Izmantotie resursi:
Laikraksts "Diena"


Slēpts komentārs: meernieks_84
, 2009-01-27 18:50, pirms 17 gadiem
šī ir retā reize, kad piekrītu Kiram
, 2009-01-27 18:50, pirms 17 gadiem
Nu DInamo varetu vismaz paradiit cienigu hokeju un labi iepelniitis,jo ienakumi shajaa ligaa ir MILZIIGI,tas nozimee ka DINAMO varetu kadu labu speletaju piepirkt klaat! It kaa jau arii LM kas noteikti uzvares chempii nenaktu par sliktu paaris miljoni budzetam klaat,bet nez vai spees ciniities ar SUPER GRANDIEM!
, 2009-01-27 18:50, pirms 17 gadiem
taa ideja par dinamo un lv chempionu seeriju ir ljoti laba
un prieksh LV tieshi arii labaak, ja ČL speeleetu Dinamo ...
krieviem tak ir KHL .. kapec tad mes nevaram pec KHL ligas njemt ? Latvijas liga ir tik vaaja un nomerdeeta, ka man nebutu nekas preti ja butu mums tikai Dinamo un amatieru komandas
, 2009-01-27 18:50, pirms 17 gadiem
nee nu koziols arī krāns vinjam pieder dinamo , u n vinjs labi zina ka šamejie vinnes..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-27 18:52, pirms 17 gadiem
Viss ir vienkārši. Dinamo fārmklubs Rīga 2000 kļūst par čempioniem un tad uz fārmklubu par sliktu spēli nosūta visu Dinamo kolektīvu Hosu ieskaitot
, 2009-01-27 18:52, pirms 17 gadiem
Tas nebūtu korekti ar kaut kādas sērijas palīdzību noteikt, kas spēles čempionu līgā. Ja Dinamo ir izvēlējies spēlēt KHL, tad tiesības spēlēt ČL ir jāizcīna tajā līga, nevis visu sezonu par LČ nelikties ne zini un beigās vēl uzspēlēt iekš ČL, bet no otras puses ja LM uzvar viņi jau ar nav piedalījušies iekš LČ, tik uz PO atbrauca paspēlēt...
, 2009-01-27 18:52, pirms 17 gadiem
Koziols piedāvājis izspēlēt sēriju starp "Dinamo" un Latvijas čempioniem, lai noskaidrotu valsts spēcīgāko klubu, kuram tad arī būtu jāspēlē Čempionu līgā.
Šitas teksts man patīk, it kā tāpat jau nebūtu skaidrs bet labdarības pēc jau varētu uzrīkot!
, 2009-01-27 18:53, pirms 17 gadiem
vareetu jau Latvijas čempions ieguut tiesiibas speleet Čempionu ligaa, lai jau arii uzspelee ar specigakajiem eiropas klubiem, ari finansiali uzlabot situaciju, jo balvu fonds tur normaals!!!
, 2009-01-27 18:53, pirms 17 gadiem
lai brauc Latvija čempioni...
jo tā jau ar Dinamo izveidi pārējās LV komandas piedzīvo pagrimumu.
nu vismaz būs kāda motivācija attīstīties!
, 2009-01-27 18:54, pirms 17 gadiem
tullamore rakstīja: nee nu koziols arī krāns vinjam pieder dinamo , u n vinjs labi zina ka šamejie vinnes..
bet reāli,kāda tolka sūtrīt daudz vājāku komandu uz eiropu,lai pazorī Latviju,diezvai Metalurgs varētu tur vinēt citu valstu čempionus,bet Dinamo manuprāt var...

Koziola ideja par to pārspēli starp Dinamo un valsts čempioniem ir laba..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-27 18:56, pirms 17 gadiem
sapārotās spēles- skan visnotaļ amizanti. interesanti vai tika ievērota selektīvā pārošanas sistēma?
, 2009-01-27 18:57, pirms 17 gadiem
meernieks_84 rakstīja: Tikmēr "Dinamo" prezidents Viesturs Koziols piedāvājis izspēlēt sēriju starp "Dinamo" un Latvijas čempioniem, lai noskaidrotu valsts spēcīgāko klubu, kuram tad arī būtu jāspēlē Čempionu līgā.
lai vinsh iet kaarties......es gribu liepaajaa chepiona liigu.aamen.
Kur tad viņi spēlēs? Liepajas Metalurga hallē?
, 2009-01-27 18:59, pirms 17 gadiem
Viss ir vienkārši, lai RD arī piedalās LAČ PO kopā ar LM, Rīga 2000, Bebriem un Latgali! Un tur arī noskaidros LV spēcīgāko klubu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-27 19:04, pirms 17 gadiem
Pavļiks Ķīsels rakstīja: Pilnīgi piekrītu Koziolam pēc sezonas jārīko Latvijas superkauss.
Nav bligāti superkauss, lai visi klubi spēlē PO un tur noskaidro čempi, jo LM, Rīga 2000, Ogre un Latgale jau arī nespēlē Latvijā tāpat kā RD!
, 2009-01-27 19:04, pirms 17 gadiem
Rīkot viņi jau var to spēli starp Latvijas čemp. vienību un "Dinamo", bet vai Čemponu Līgas reglaments atļauj piedalīties ne-valsts čempioniem? Reāli taču "Dinamo" nespēlē LČ.
, 2009-01-27 19:05, pirms 17 gadiem
Dynamo uz cempionu ligu,tur i runa nevar but par citu komandu,jo,ja gribam redzet ka musus sasit lupatas,tad ludzu sutiet LM vai Riga 2000,bet ja gribam redzet skaistas uzvaras,tad tikai un vienigi RD tur ir jabut.
, 2009-01-27 19:05, pirms 17 gadiem
Atcerēsimies, ka Latvijas hokejs NAV Rīgas Dinamo. Es ar visām četrām esmu par to, ka Latvijas čempis iegūst iespēju spēlēt ČL. Tas nozīmētu, ka arī kādam citam Latvijas klubam būtu ļoti labas iespējas iegūt papildus naudiņu, kuru varētu izlietot gan komandas stiprināšanā, gan jaunajos spēlētājos. Ļoti priecātos, ja spēlētu LM, kuri tiešām ir malači, prieks skatīties kā šogad spēlē. Būtu interesanti arī duelis RD vs LM, bet neuzskatu, ka šajā cīņā jāizšķir tas, kurš dabūs biļetes uz ČL. Tā LV čempis ir ļoti vājš, šī varētu būt motivācija gan Latgalei, gan Ogrei, arī Rīgai2000 atrast kaut mazāko motivāciju komplektēt sastāvus un cīnīties!
, 2009-01-27 19:05, pirms 17 gadiem
ceru tjur redzetdinamieshus
, 2009-01-27 19:07, pirms 17 gadiem
pepperoni rakstīja: Nav bligāti superkauss, lai visi klubi spēlē PO un tur noskaidro čempi, jo LM, Rīga 2000, Ogre un Latgale jau arī nespēlē Latvijā tāpat kā RD!
Pilnīgi pareizi!!!
, 2009-01-27 19:07, pirms 17 gadiem
mrPO rakstīja: (..) ka man nebutu nekas preti ja butu mums tikai Dinamo un amatieru komandas
Ja visi šādi uzskatītu, tad Latvijā hokejs jau būtu izmiris. Labi, ka visi tā neuzskata..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-27 19:09, pirms 17 gadiem
Teacher's rakstīja: Viss ir vienkārši. Dinamo fārmklubs Rīga 2000 kļūst par čempioniem un tad uz fārmklubu par sliktu spēli nosūta visu Dinamo kolektīvu Hosu ieskaitot
Prātīgi. Laikam tikai ātrāk jau jāpazemina, pagaidām pēc čempioniem Rīga2000 nevelk
, 2009-01-27 19:09, pirms 17 gadiem
Vienozimigi Liepāja!
, 2009-01-27 19:09, pirms 17 gadiem
Jāsūta Rīgas "Concept"...uz spēlēsim Volvo hallē, tas netālu no manām mājām
, 2009-01-27 19:10, pirms 17 gadiem
Nu itkaa jau vajadzeetu speeleet chempioniem. Tik diezgan smiekliigi buutu, ja Riiga2000 panjemtu titulu. Dinamo kapaatos KHL, bet faarmklubs Chempionu liigaa

Par to seeriju starp chempinjiem un Dinamo:
Itkaa jau negodiigi, tomeer arii paareejaas LV lielaas komandas te nesviist cauru sezonu.
Ja nu tomeer taa seerija buus, vareetu paaugstinaat likmi - uzvareetaaji ieguust tiesiibas speeleet ne tikai CL bet arii KHL Laikam jau paaraak paarliecinaats par Dinamo speeku esmu. Tomeer shis neies cauri, jo Krievija atziist tikai Dinamo.
, 2009-01-27 19:10, pirms 17 gadiem
Ir jau variants izcelt KHL un tad piedalīties līgā.
, 2009-01-27 19:11, pirms 17 gadiem
LM tikai apkaunos LV hokeja vārdu eiropā, taču RD būs ar reālām šansām arī paņemt Kausu!!! Tas nav joks!!! Ar Magņitku un otru KHL uzvarētāju reāli varēs cīnīties, ko RD jau šosezon pierādīja! Un šādā veidā RD varēs piesaistīt arī vēl labākus spēlētājus un jaunus sponsorus, no eiropas, tas ir reāls bizness!
, 2009-01-27 19:12, pirms 17 gadiem
Uzskatu, ka Čempionu līgā ir jāspēlē Latvijas čempionam, nevis kaut kādai kausa ieguvējai. Ja jau Dinamo tā vēlas spēlēt, lai piedalās izslēgšanas spēlēs no ceturtdaļfināla, tāpat kā BAČ klubi. Kāda jēga tad ir Liepājai vai Ogrei par kaut ko cīnīties, ja tam nav nekāda stimula. Nesākas un nebeidzas Latvijas hokejs ar Dinamo.
, 2009-01-27 19:13, pirms 17 gadiem
Pirms sākt dalīt, kurš tur spēlēs, neaizmirstiet, ka dalības maksa komandai ir 300000 (trīssimts tūkstoši) Šveices franku jeb aptuveni 141000 latu. Un pirmās kārtas zaudētājs prēmijās nesaņems neko... kurš būs gatavs nolikt 141000 latus tāpat vien?
, 2009-01-27 19:13, pirms 17 gadiem
Nuuu jāspēlē Ozolnieki/MONARCH, jo šie visu sezonu kapā Latvijas čempionātā
, 2009-01-27 19:14, pirms 17 gadiem
vajag divus speeciigus latvijas klubus. varbuut liepaajas metalurgs vai riga 2000 vareetu paraadiit zobus arii chempion liga. vareetu vel dabut pris labus legionarus un tik uz priekshu...
, 2009-01-27 19:14, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: LM tikai apkaunos LV hokeja vārdu eiropā, taču RD būs ar reālām šansām arī paņemt Kausu!!! Tas nav joks!!! Ar Magņitku un otru KHL uzvarētāju reāli varēs cīnīties, ko RD jau šosezon pierādīja!
Vajag domāt kā būtu labāk Latvijas hokejam. Visur sūtot vienu klubu, vai mēs atbalstām hokeja izaugsmi? Domāju, ka nē, vismaz noteikti ne tik daudz, cik atbalstot vairākus klubus, vairākas pilsētas.
, 2009-01-27 19:16, pirms 17 gadiem
Ja nu reiz saucās Čempionu līga ,tad jāpiedalās Latvijas čempionāta uzvarētājiem.lai kā to Viesturs vēlētos!
Izpēlēt Izaicinājuma Kausu starp RD un Latvijas čempioniem nemaz nebūtu slikts pasākums.,Interese par šādu finālu būtu liela ,protams tajā variantā ,ja Metalurgs līdz tam nokļūs , bet ja Ogre vai Latgale ,kas gan maz ticami ......interese var nebūt !
, 2009-01-27 19:16, pirms 17 gadiem
GSH rakstīja: Vajag domāt kā būtu labāk Latvijas hokejam. Visur sūtot vienu klubu, vai mēs atbalstām hokeja izaugsmi? Domāju, ka nē, vismaz noteikti ne tik daudz, cik atbalstot vairākus klubus, vairākas pilsētas.
Taču atbalstot vienu kubu un piesaistot vēl atlikušās finanses ir lielāka iespēja cīnīties par top vietām KHL un ČL, tas savukārt cels komandas līmeni un RD sistēmas jauno spēlētāju motivāciju, tas savukārt palīdzēs šos spēlētājus nopārdot par labu naudu vai vēl labāk tik viņiem kādā NHL kluba sistēmā!
, 2009-01-27 19:18, pirms 17 gadiem
Nekadus Dinamo. Jāspēlē Latvijas čempionam, pat ja tas būs Concepts.
Bet cēru, kā tie būs Metalurgs. Čempionu Līgu Liepājai!!!!!
1) pilnas trībīnes;
2) rīdzinieki jau tāpat redz labas komandas katru nedeļu, bet mums tas ir iespēja;
3) papildinājums kluba kasei ari nenaks par slīktu - vārēs pirkt labākus spēlētajus, un būs vairāk labu komandu.
4) un reklāma, visi uzzinās, ka Latvijā ir ne tikai Rīga.
Un vēl. Nevajāg aizmirst futbola piemērus - BATE, STYAUA )))
Čempionu līgā - vietu čempionam. Nekādu seriju.
, 2009-01-27 19:18, pirms 17 gadiem
Betnessy rakstīja: Ja nu reiz saucās Čempionu līga ,tad jāpiedalās Latvijas čempionāta uzvarētājiem.lai kā to Viesturs vēlētos!
Izpēlēt Izaicinājuma Kausu starp RD un Latvijas čempioniem nemaz nebūtu slikts pasākums.,Interese par šādu finālu būtu liela ,protams tajā variantā ,ja Metalurgs līdz tam nokļūs , bet ja Ogre vai Latgale ,kas gan maz ticami ......interese var nebūt !
Bet RD tehniski skaitās Latvijas klubs kurš spēlē KHL, LM arī spēlē BAČ, tas ir analogi, tā kā jāspēlē tāds kā superfināls, kur noteikti uzvarēs RD !
, 2009-01-27 19:18, pirms 17 gadiem
ČL viennozīmīgi ir jāspēlē Latvijas čempioniem, jo tas ir Eiropas valstu čempionātu uzvarētāju turnīrs. RD, kā zināms nespēlē Latvijas čempionātā, un RD līšana šajā pasākumā ir absolūti negodīga pret citiem Latvijas klubiem. Šobrīd, kad RD ir "uz viļņa", daudzi aizmirst, ka Latvijas hokejs nesākas un nebeidzas ar šo komandu vien.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-27 19:19, pirms 17 gadiem
Meric rakstīja: bet reāli,kāda tolka sūtrīt daudz vājāku komandu uz eiropu,lai pazorī Latviju,diezvai Metalurgs varētu tur vinēt citu valstu čempionus,bet Dinamo manuprāt var...

Koziola ideja par to pārspēli starp Dinamo un valsts čempioniem ir laba..
Kira tacu skaidri pateica, ka cempionu liga speles LAc uzvaretaji. RD lai aire pa plaso Krievzemi, LM godam nopelnis spelet saja liga. Vinu vadiba tacu izteicas par augstiem merkiem sosezon. Nenolieciet LM. RD fani, ka suni uz siena kaudzes-vissu tik mums.Negribu apvainot nevienu-tada ir paruna.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-27 19:21, pirms 17 gadiem
Nominatīvs rakstīja: Ej pats kārties,tas būtu pats godīgākais veids kā šo strīdu atrisināt,proti uz ledus
Diezgan interesanti uzskati par godīgumu, tad jau drīzāk Elektrēnu Enerģija būtu vairāk pelnījusi tur spēlēt, jo Rīgas Dinamo ar Latvijas hokeju tik vien sakara, cik tas, ka klubs atrodas Rīgā.
, 2009-01-27 19:21, pirms 17 gadiem
лучше бы в футбольную лигу чемпионов .....
, 2009-01-27 19:21, pirms 17 gadiem
Ak dievs, kopš kura laika Kazahstāna ir eiropā? Drīz arī klubi no Mongolijas varēs ČL kapāt vai kā?
, 2009-01-27 19:23, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Taču atbalstot vienu kubu un piesaistot vēl atlikušās finanses ir lielāka iespēja cīnīties par top vietām KHL un ČL, tas savukārt cels komandas līmeni un RD sistēmas jauno spēlētāju motivāciju, tas savukārt palīdzēs šos spēlētājus nopārdot par labu naudu vai vēl labāk tik viņiem kādā NHL kluba sistēmā!
Es negribu, ka Latvijā būtu 15 talantīgu hokejistu, kas piesaistīti vienam klubam un tikai tur var pilnvērtīgi trenēties. Viens attīstīts klubs - tā ir nāve hokejam. Ar to viss nebeidzas. Kas ir KHL? Šogad ir pirmā sezona, tā ir Krievija, kur ir garantija, ka pēc 2-3 gadiem tāds KHL vēl pastāvēs? (es, protams, ceru, ka pastāvēs, bet garantijas NAV). Jau tagad ir tā, ka BAČ`ā pārējās komandas principā varo, izņemot LM, kurš tikko vēl pastiprinājās + no traumām atveseļojās daži labi spēlētāji. Bet pārējās koamndas.. Žēl skatīties. Paskaties uz Baltkrieviem. Spēlē gan komanda KHL (ok, panākumi nav tik labi, bet arī tikai pirmā sezona), bet ir vēl daudzas nedaudz vājākas koamandas (piemēram, Yunost mierīgi varētu cīnīties KHL pa TOP 16, arī Keramin ļoti spēcīga). Un mums? Vai ejam uz to, ka ir viens biznesa interešu klubs? Palasi intervijas, jau sezonas sākumā Koziols pateica, tas ir biznesa projekts, nekāda izlases bāzes komanda. A latvieši spēlē tāpēc, ka ja viņi nespēlētu, neviens neietu uz spēlēm..
, 2009-01-27 19:23, pirms 17 gadiem
Krokodill,
Playof izspēlēs Metalurgs,ASK Ogre,R2000 un vēl regulārā čempionāta labākās vienības (vēl laikam nav izlemts cik īsti)!
, 2009-01-27 19:24, pirms 17 gadiem
KNIFSS rakstīja: Kira tacu skaidri pateica, ka cempionu liga speles LAc uzvaretaji. RD lai aire pa plaso Krievzemi, LM godam nopelnis spelet saja liga. Vinu vadiba tacu izteicas par augstiem merkiem sosezon. Nenolieciet LM. RD fani, ka suni uz siena kaudzes-vissu tik mums.Negribu apvainot nevienu-tada ir paruna.
Bet tur jau tā lieta, ka:

1) Maza arēna
2) Iespēja uzvarēt ČL 1pret 100000
3) Nav vārds klubam eiropā un Krievijā
4) Dalības maksa diez vai ir pa kabatai
5) Un citi faktori!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-27 19:24, pirms 17 gadiem
k44 rakstīja: ČL viennozīmīgi ir jāspēlē Latvijas čempioniem, jo tas ir Eiropas valstu čempionātu uzvarētāju turnīrs. RD, kā zināms nespēlē Latvijas čempionātā, un RD līšana šajā pasākumā ir absolūti negodīga pret citiem Latvijas klubiem. Šobrīd, kad RD ir "uz viļņa", daudzi aizmirst, ka Latvijas hokejs nesākas un nebeidzas ar šo komandu vien.
Cienītais, LM arī nespēlē LAČ, bet gan BAČ!!! Ja RD dos iespēju spēlēt PO, tad arī godīgā cīņā noskaidros čempionu, vai arī lai tiešām spēlē LV čempioni un nelien iekšā nekādi RD no KHL un LM no BAČ!!!
, 2009-01-27 19:24, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet RD tehniski skaitās Latvijas klubs kurš spēlē KHL, LM arī spēlē BAČ, tas ir analogi, tā kā jāspēlē tāds kā superfināls, kur noteikti uzvarēs RD !
RD spēlē tikai KHL, bet LM, tāpāt kā vēl trīs Latvijas komandas spēlē gan BAČ, gan arī Latvijas čempionātā (tiesa, šogad gan tikai izslēgšanas spēlēs, bet nākamsezon tā vairs nebūs), tā kā tomēr ir atšķirība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-27 19:24, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet RD tehniski skaitās Latvijas klubs kurš spēlē KHL, LM arī spēlē BAČ, tas ir analogi, tā kā jāspēlē tāds kā superfināls, kur noteikti uzvarēs RD !
Tās LV komandas, kuras spēlē BAČ, nekādīgi nevar kļūt par BAČ čempioniem, bet RD par KHL čempioniem kļūt var. Turklāt RD nespēlē LČ, bet ČL tiek katras valsts čempionāta uzvarētāja. Domāju, ka ar to viss ir izteikts.
, 2009-01-27 19:25, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet RD tehniski skaitās Latvijas klubs kurš spēlē KHL, LM arī spēlē BAČ, tas ir analogi, tā kā jāspēlē tāds kā superfināls, kur noteikti uzvarēs RD !
Lūk citāts no Latvijas atklātā čempionāta nolikuma:

6. Čempionāta sarīkošanas kārtība

2009. gada Latvijas atklātajā čempionātā hokejā piedalās :
SK „Liepājas Metalurgs”, HK „ASK/Ogre”, HK „Rīga 2000”, HK „Latgale” (Daugavpils), HK „LSPA/Rīga”, HK „Koncepts”, SK „Liepājas Metalurgs 2”, HK „Prizma”, HK „Ozolnieki/Monarhs”, HK „Latgale Juniors”, „Rīga -18”, HK „Enerģija” Elektrēni.
6.1 2009. gada Latvijas atklātais čempionāts hokejā notiek divos posmos.
Pirmais posms. Komandas tiek sadalītas divās grupās.

Viena grupa: SK „Liepājas Metalurgs”, HK „ASK/Ogre”, HK „Rīga 2000”,
HK „Latgale” (Daugavpils) - piedalās Baltkrievijas atklātajā čempionātā, kurā pēc
regulārā čempionāta rezultātiem nosaka ieņemtās vietas izslēgšanas spēļu posmam
2009. gada Latvijas čempiona noskaidrošanai.

Otra grupa: HK „LSPA/Rīga”, HK„Koncepts”, SK „Liepājas Metalurgs 2”,
HK „Prizma”, HK „Ozolnieki/Monarhs”, HK „Latgale Juniors” , „Rīga -18”,
HK „Enerģija” Elektrēni.

Pēc apļa sistēmas četros riņķos noteiks 2009. gada Latvijas regulārā čempionāta
uzvarētāju.
Regulārā čempionāta pirmās četras komandas piedalīsies izslēgšanas spēlēs par
2009. gada Latvijas čempiona titulu.

Otrais posms. Izslēgšanas spēles.

Baltkrievijas atklātajā čempionātā spēlējošās komandas, pēc Baltkrievijas regulārā
čempionāta rezultātiem izcīna pirmo, otro, trešo un ceturto kārtas numuru izslēgšanas
spēlēm. Latvijas regulārā čempionātā tiek izcīnītas vietas ar piekto, sesto, septīto un
astoto kārtas numuru.


Vai nu atrodiet šajā tekstā Rīgas Dinamo vai arī beidziet vāvuļot muļķības par kaut kādu mistisku godīgumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-27 19:26, pirms 17 gadiem
Es tikai saku, ja RD spēlētu, tā būtu reāla iespēja šo Kausu arī paņemt, pavisam reāla iespēja un tie nav suņa murgi!
, 2009-01-27 19:27, pirms 17 gadiem
attistiba un dažādībai labak butu ,protams, ja speles Liepaja vai citi(kas vines LČ),
bet konkuretspejas zinja-Dinamo !
, 2009-01-27 19:28, pirms 17 gadiem
kasagrande rakstīja: Lūk citāts no Latvijas atklātā čempionāta nolikuma:

6. Čempionāta sarīkošanas kārtība

2009. gada Latvijas atklātajā čempionātā hokejā piedalās :
SK „Liepājas Metalurgs”, HK „ASK/Ogre”, HK „Rīga 2000”, HK „Latgale” (Daugavpils), HK „LSPA/Rīga”, HK „Koncepts”, SK „Liepājas Metalurgs 2”, HK „Prizma”, HK „Ozolnieki/Monarhs”, HK „Latgale Juniors”, „Rīga -18”, HK „Enerģija” Elektrēni.
6.1 2009. gada Latvijas atklātais čempionāts hokejā notiek divos posmos.
Pirmais posms. Komandas tiek sadalītas divās grupās.

Viena grupa: SK „Liepājas Metalurgs”, HK „ASK/Ogre”, HK „Rīga 2000”,
HK „Latgale” (Daugavpils) - piedalās Baltkrievijas atklātajā čempionātā, kurā pēc
regulārā čempionāta rezultātiem nosaka ieņemtās vietas izslēgšanas spēļu posmam
2009. gada Latvijas čempiona noskaidrošanai.

Otra grupa: HK „LSPA/Rīga”, HK„Koncepts”, SK „Liepājas Metalurgs 2”,
HK „Prizma”, HK „Ozolnieki/Monarhs”, HK „Latgale Juniors” , „Rīga -18”,
HK „Enerģija” Elektrēni.

Pēc apļa sistēmas četros riņķos noteiks 2009. gada Latvijas regulārā čempionāta
uzvarētāju.
Regulārā čempionāta pirmās četras komandas piedalīsies izslēgšanas spēlēs par
2009. gada Latvijas čempiona titulu.

Otrais posms. Izslēgšanas spēles.

Baltkrievijas atklātajā čempionātā spēlējošās komandas, pēc Baltkrievijas regulārā
čempionāta rezultātiem izcīna pirmo, otro, trešo un ceturto kārtas numuru izslēgšanas
spēlēm. Latvijas regulārā čempionātā tiek izcīnītas vietas ar piekto, sesto, septīto un
astoto kārtas numuru.


Vai nu atrodiet šajā tekstā Rīgas Dinamo vai arī beidziet vāvuļot muļķības par kaut kādu mistisku godīgumu.
Paldies, apskaidroji mums prātu!
, 2009-01-27 19:30, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet tur jau tā lieta, ka:

1) Maza arēna
2) Iespēja uzvarēt ČL 1pret 100000
3) Nav vārds klubam eiropā un Krievijā
4) Dalības maksa diez vai ir pa kabatai
5) Un citi faktori!
1. Bet tā būs pārpīldīta, pilsētā saksies hokeja ažiotaže ))
2. Uzvarēt - ne, bet tomēr tikt gruppā ir vairāk iespēju.
3. Varda nebija ari BATE futbola klubam no Borisova, un 31 gadīdam trenerim arī.
4. Tici man, TĀDAI lietai nauda atrādisies.
, 2009-01-27 19:31, pirms 17 gadiem
Tak lai čempji tur spēlē, ja vini to var atļauties, ja ne tad lai tālāk domā kas ar RD.
, 2009-01-27 19:31, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Es tikai saku, ja RD spēlētu, tā būtu reāla iespēja šo Kausu arī paņemt, pavisam reāla iespēja un tie nav suņa murgi!
Piekrītu, iespēja būtu, tādēļ aicinu Koziola kungu nākamgad startēt Latvijas čempionātā, izcīnīt čempiona titulu un pārstāvēt Latviju Čempionu līgā.
, 2009-01-27 19:33, pirms 17 gadiem
vispareizākais domāju ir Koziola viedoklis...
, 2009-01-27 19:33, pirms 17 gadiem
mysipo rakstīja: 1. Bet tā būs pārpīldīta, pilsētā saksies hokeja ažiotaže ))
2. Uzvarēt - ne, bet tomēr tikt gruppā ir vairāk iespēju.
3. Varda nebija ari BATE futbola klubam no Borisova, un 31 gadīdam trenerim arī.
4. Tici man, TĀDAI lietai nauda atrādisies.
Divi vārdi-Liela nauda!
, 2009-01-27 19:34, pirms 17 gadiem
co-ol-er rakstīja: tu smejies? 1. kādas pilnas tribīnes? jums tā halle pat nav pienācīga lieluma..
2. cik tad tālu LM var vispār tikt? ja 1. kārtā trāpās normāla komanda, tad ir čau, čau
3. ka tik nesanāk otrādāk. kā zzk teica, tad dalība vien maksā 150k un lm, manuprāt, ir bezjēdzīgi tērēt naudu čl, ja tāpat nekur netiks. lietderīgāk pa to naudu būtu pastiprināt komandu.
4. ka tik tā reklāma par Liepāju nesanāk kā antireklāma
reāli, ko jūs no LM sagaidat? ok, liepājnieki, protams, grib lai viņu tīms tagad kapātos čl, bet kāda jēga?
1. Tā būs pilna. Bet kada atšķirība, cik ietilpst.
2. Bet ja ne? Turklāt, nevajag tik nenovertēt LM. Iespēja tikt gruppā ir. Un vairāk, neka FK Ventspils čempionu ligā.
3. Ir jāpamēģina, un tur būs redzāms.
4. Un nevajāg. Šeit ir divi, optimists, un pesimists )) Šis strīds var ilgst ļoti ilgi )))
Ja, es kā liepājnieks esmu ar abam rokam. Bet es neesmu tads viens. ))
, 2009-01-27 19:34, pirms 17 gadiem
neredzu jegu LM spelet ar grandiem.. un apkaunot sevi.. GO DINAMO!
, 2009-01-27 19:36, pirms 17 gadiem
Meric rakstīja: bet reāli,kāda tolka sūtrīt daudz vājāku komandu uz eiropu,lai pazorī Latviju,diezvai Metalurgs varētu tur vinēt citu valstu čempionus,bet Dinamo manuprāt var...

Koziola ideja par to pārspēli starp Dinamo un valsts čempioniem ir laba..
Lietuvas un igaunijas cempionus gan jau ka vinnees...
, 2009-01-27 19:36, pirms 17 gadiem
Beigsies pirmās sezonas eiforija ap RD un atgriezīsies pie normālas Latvijas 'hokeja čempionāta formulas ,kurā piedalīties gribēs pats Kaziols ar R2000 un play of pievienot RD
Protams spēlēt Balkrievijas totalizātora līgā ir ienesīgi un no sportiskā viedokļa līmenis ir labs lai pārbaudītu un rūdītu tuvākās rezerves ,bet vai nākamajā sezonā kāda no Latvijas komandām spēs pavilkt finansiāli šo pasākumu ...ir atvērts ,jo nebūs vairs valsts sponsorētās daļas ,kura caur dažādam shēmām ,,atprečojās,,... ,tātad interesē tērēt savu naudu paliek tikai ļoti ,loti turīgu cilvēku vaļasprieks!,Bet tiem arī pienācis laiks rēķināt!
, 2009-01-27 19:40, pirms 17 gadiem
Betnessy rakstīja: bet vai nākamajā sezonā kāda no Latvijas komandām spēs pavilkt finansiāli šo pasākumu ...!
Liepāja. Zaharins apsolīja, kā spēlēs. Bez leģionariem.
Slēpts komentārs: Hipotenūza
, 2009-01-27 19:42, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Divi vārdi-Liela nauda!
Līga - tas ir vieta Eiropā, un arī reklamdevējus tas var ieinteresēt )
, 2009-01-27 19:42, pirms 17 gadiem
Cik tad tur būs tā pilnā Liepājas metalurga arēna??? 2000 skatītāju??

Nav šis pasākums pa kabatai mazajām komandām un miers!

Viss!
, 2009-01-27 19:43, pirms 17 gadiem
mysipo rakstīja: Līga - tas ir vieta Eiropā, un arī reklamdevējus tas var ieinteresēt )
būtu jums toreiz uz PČ tie 5000 uzcelti, tad vēl varētu padomāt, bet 2000 tas ir daudz par maz!
, 2009-01-27 19:44, pirms 17 gadiem
Te var palasīt Čempionu līgas noteikumus, kas nosaka, kas drīkst spēlēt.
championshockeyleague.com
Tā ir ir pateikts, ka spēlē čempions.
, 2009-01-27 19:44, pirms 17 gadiem
Situācija tik tiešam amizanta... Taču pareizi jaw ir, jo pēc CHL reglamenta uz CHL tiek Latvijas hokeja līgas čempione, nevis Latvijas spēcīgākais klubs, tapēc spēļu sērijai starp Dinamo un LHL čempioni var nemaz nebūt jēgas... Turklāt arī Dinamo ir teorētiskas iespējas iekļūt CHL, jo reglamentā ir teikts, ka nākamgad 2 labākās KHL komandas ir garantējušas vietu CHL, tapēc, ja Dinamo vinē playoff...
, 2009-01-27 19:45, pirms 17 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Nu ja dalibas maksa 150k, tad reāli RD ir vienigais, kas var atļauties

Vispār, ja man būtu baigi daudz naudas, uztaisītu prikolu- kad NHL beigtos regulara sezona, nopirktu kadus 20 NHL keksus un aizsutitu uz "Enerģiju", šie paņem LČ, spēlētāji aizbrauc un nākamajā sezonā Čempionu Līgā kapātu amatieri lietuvieši
Vai veel labaak samaksaa vinjiem ljoooooti daudz naudas, lai shamie nokapaa liidz finaalam un tad pret Magnjitku pamet komandu.
, 2009-01-27 19:46, pirms 17 gadiem
L.M jaspele, jo vini jau nu noteikti spetu atrast labu sponsoru.
, 2009-01-27 19:47, pirms 17 gadiem
Rumbish rakstīja: Cik tad tur būs tā pilnā Liepājas metalurga arēna??? 2000 skatītāju??

Nav šis pasākums pa kabatai mazajām komandām un miers!

Viss!
Ja, 2000. Tev smieklīgi, man - nē. Jā, tu vari uzskatīt mani par provencies naivo pusi, bet tomēr..
Un nevajāg diskrimināciju. Arī maziem ir tiesības.
, 2009-01-27 19:49, pirms 17 gadiem
Ja LM spēlēs ČL, tad cik, jūsupārt, max. spēles tas aizvadīs? Labākajā gadījumā 3 zaudējumi ar minimālu pārsvaru. Nu būsiem godīgi. Ja pirmajā kārtā tiek Vācijas, Slovākijas vai Šveices čempioni, tad kādas ir izredzes Liepājas Metalurgam uzvarēt vai vismaz cienīgi nospēlēt ar "Slovan", "Eisbaren" vai "ZSC Lions". Kāds vispār tic, ka LM to var izdarīt. Kādā stāvoklī pašlaik ir pats Liepājas metalurgs, cik ir reāli tas, ka šajos krīzes apstākļos kluba budžets varētu kaut nedaudz pietuvoties Slovākijas vājākā kluba budžetam? Vai vispār LM būs nauda uzlikt ČL logo zem ledus, kā to prasa reglaments un pēctam uz LAČ spēlēm mainīt?

Ir divi varianti - vai pāris zaudējumi Čempionu līgā Liepājā vai kaut cik cienījams rezultāts Dinamo izpildījumā.
Un, ja Dinamo tiek tajā ČL diezgan tālu, tad varbūt nākošajā sezonā no Latvijas varēs piedalīties 2 klubi (kā ir ar to reglamentu).
Katrā ziņā LM var atstāt tikai nelabu tēlu ČL, bet palaižot pirmajā sezonā sev priekšā Dinamo, var cerēt, ka nākamajā sezonā LM varēs tur piedalīties.
Es tiešām vēlētos, lai Liepājas Metalurgs spēlētu ČL, varbūt vismaz būs piepildītas Liepājas ledus halles tribīnes un skatītāji sāks nākt uz hokeju arī Liepājā, bet jāatcerās, ka, lai LM dalība ČL nebūtu nereāla, komandai būtu jāspēlē uz 250%.
, 2009-01-27 19:49, pirms 17 gadiem
Ir jau vēl variants!!! Šamie KHL PO izkrīt pirmajā kārtā, puse no komandas pāriet uz fārmklubu un kas galā iznāk Latvijas čempions???? Ja Kozols kautko gribēs tad samuhļīs tikai lai tā naudiņa iekristu viņa češā!!!! Musu valstī visi tak ir ļoti GODĪGI!!!! Cerams ka tā nenotiks! Un Ja kādam būtu jāspēlē tajā ČL tad tie ir Lat čempioni nevis kautkādi Krievijas līgā spēlējoši ...!
, 2009-01-27 19:52, pirms 17 gadiem
Es uzskati,ka ir jataisi viena vieniga spele,nevis serija,jo vienaa speelee var gadiities viskautkas
, 2009-01-27 19:52, pirms 17 gadiem
Cerams, ka tomēr RD spēlēs jo tur ir reāls piķis un sponsori, cerams, ka Koziols sabīdīs visu kā nākas!
, 2009-01-27 19:53, pirms 17 gadiem
mysipo rakstīja: Ja, 2000. Tev smieklīgi, man - nē. Jā, tu vari uzskatīt mani par provencies naivo pusi, bet tomēr..
Un nevajāg diskrimināciju. Arī maziem ir tiesības.
Tiesības ir viesiem. Zviedrijas mazpilsētiņā Timrā ir tikai 10 000 iedzīvotāju (Liepāja tātad ir 8x lielāka), bet pilsētas klubs spēlē Elitserien, spēj uzturēt laba līmeņa komandu un arēnu ar 6000 ! skatītāju vietām.

p.s protams arēnu uztur swedbank un n-tie zviedru sponsori, kuri, iespējams, pusi savu ienākumu gūst Latvijā no Rimi lielveikaliem vai tās pašas Swedbankas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-27 19:56, pirms 17 gadiem
Ko par mums padomās,ja ČL spēlēs vietējā komanda nevs KHL klubs.Jāspēlē ir tiem,kas tur var kaut ko izdarīt un tie ir DINAMO. Latvijas čempions lai spēlē Kontinentālajā kausā.
, 2009-01-27 19:58, pirms 17 gadiem
maaris57 rakstīja: Ko par mums padomās,ja ČL spēlēs vietējā komanda nevs KHL klubs.Jāspēlē ir tiem,kas tur var kaut ko izdarīt un tie ir DINAMO. Latvijas čempions lai spēlē Kontinentālajā kausā.
Tur jau tā lieta. Ja klubs tik ātri var izkrist KK, tad ko tas darīs ČL...?
, 2009-01-27 19:59, pirms 17 gadiem
lvhockey rakstīja: Tur jau tā lieta. Ja klubs tik ātri var izkrist KK, tad ko tas darīs ČL...?
Līgā nespēle trīs spēles trijās dienās.
, 2009-01-27 19:59, pirms 17 gadiem
lvhockey rakstīja: Tiesības ir viesiem. Zviedrijas mazpilsētiņā Timrā ir tikai 10 000 iedzīvotāju (Liepāja tātad ir 8x lielāka), bet pilsētas klubs spēlē Elitserien, spēj uzturēt laba līmeņa komandu un arēnu ar 6000 ! skatītāju vietām.

p.s protams arēnu uztur swedbank un n-tie zviedru sponsori, kuri, iespējams, pusi savu ienākumu gūst Latvijā no Rimi lielveikaliem vai tās pašas Swedbankas...
Nu vot ))
Ja, pie mums nenāk daudz cilvēku, bet pedējā laikā people iet )) Un, ja saksies liga, tad noteikti uzlabosies menedžments -> vairāk skātitāju parastās spēlēs, vairāk naudas, vairāk sponsoru, un nu jau arenai ir ienākumi ))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-27 20:01, pirms 17 gadiem
Nedomāju ka LM tur baigi grib spēlēt ja jāmaksā tāda summa, par pārējiem nemaz nerunājot.
, 2009-01-27 20:01, pirms 17 gadiem
mysipo rakstīja: Nu vot ))
Ja, pie mums nenāk daudz cilvēku, bet pedējā laikā people iet )) Un, ja saksies liga, tad noteikti uzlabosies menedžments -> vairāk skātitāju parastās spēlēs, vairāk naudas, vairāk sponsoru, un nu jau arenai ir ienākumi ))
Nav reāli LV uzturēt divas komandas ar lieliem budžetiem, krievi jau nu tādam LM nedos naudu, tālāk par pirmo kārtu tikt nevar LM, jaunu arēnu vēl liepājā ilgi neredzēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-27 20:03, pirms 17 gadiem
Ja tā ir čempionu līga tad tur spēlē ČEMPIONS!Ja koziols tur grib tikt,lai taisa Rīga2000 tādu,ka var tikt pie čempiona krekliem!
, 2009-01-27 20:03, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Nav reāli LV uzturēt divas komandas ar lieliem budžetiem, krievi jau nu tādam LM nedos naudu, tālāk par pirmo kārtu tikt nevar LM, jaunu arēnu vēl liepājā ilgi neredzēt!
Kādēļ divas?
Bet krievi nav tie vienīgie, kuriem ir nauda )) Bet pirma karta..tikai laiks paradīs, var tikt, vai nē.
, 2009-01-27 20:06, pirms 17 gadiem
lvhockey rakstīja: Ja LM spēlēs ČL, tad cik, jūsupārt, max. spēles tas aizvadīs? Labākajā gadījumā 3 zaudējumi ar minimālu pārsvaru. Nu būsiem godīgi. Ja pirmajā kārtā tiek Vācijas, Slovākijas vai Šveices čempioni, tad kādas ir izredzes Liepājas Metalurgam uzvarēt vai vismaz cienīgi nospēlēt ar "Slovan", "Eisbaren" vai "ZSC Lions". Kāds vispār tic, ka LM to var izdarīt. Kādā stāvoklī pašlaik ir pats Liepājas metalurgs, cik ir reāli tas, ka šajos krīzes apstākļos kluba budžets varētu kaut nedaudz pietuvoties Slovākijas vājākā kluba budžetam? Vai vispār LM būs nauda uzlikt ČL logo zem ledus, kā to prasa reglaments un pēctam uz LAČ spēlēm mainīt?

Ir divi varianti - vai pāris zaudējumi Čempionu līgā Liepājā vai kaut cik cienījams rezultāts Dinamo izpildījumā.
Un, ja Dinamo tiek tajā ČL diezgan tālu, tad varbūt nākošajā sezonā no Latvijas varēs piedalīties 2 klubi (kā ir ar to reglamentu).
Katrā ziņā LM var atstāt tikai nelabu tēlu ČL, bet palaižot pirmajā sezonā sev priekšā Dinamo, var cerēt, ka nākamajā sezonā LM varēs tur piedalīties.
Es tiešām vēlētos, lai Liepājas Metalurgs spēlētu ČL, varbūt vismaz būs piepildītas Liepājas ledus halles tribīnes un skatītāji sāks nākt uz hokeju arī Liepājā, bet jāatcerās, ka, lai LM dalība ČL nebūtu nereāla, komandai būtu jāspēlē uz 250%.
Tici man LM budžets noteikti ir lielāks par slovākijas vājako klubu (tas ir Slovakijas U20 bāzes klubu )! LM budžets šogad varētu būt no 1 milj. eiras līdz 1 milj latu!
, 2009-01-27 20:07, pirms 17 gadiem
mysipo rakstīja: Nu vot ))
Ja, pie mums nenāk daudz cilvēku, bet pedējā laikā people iet )) Un, ja saksies liga, tad noteikti uzlabosies menedžments -> vairāk skātitāju parastās spēlēs, vairāk naudas, vairāk sponsoru, un nu jau arenai ir ienākumi ))
Es arī ļoti vēlētos, lai bez RD Latvijā arī vēl kādam klubam būtu panākumi, bet vai tu tici, ka LM spētu uzvarēt Berlīnes "Eisbaren", Cīrihes "ZSC Lions" vai Bratislavas "Slovan"? Es ticu un mēs visi ticam, bet tas ir tikpat reāli, cik tas, ka Latvija var uzvarēt Kanādu, ASV. var, bet ne jau 2x pēc kārtas, bet ČL šīs sērijas būs izšķirīgas. Tā parēķinot. Liepājs fani var pieredzēt tikai ČL 1. kārtu. Cik tur būs spēļu. Ja 3 komandas grupā un katrai pa 2 spēlēm (īsti nezinu reglamentu), tad Liepāja var sagaidīt max 6 spēles, varbūt pat mazāk. Ko tas dot? To, ka mūsu klubs tiek pazemots un spēlētāji par tādu ČL aizmirst, līdz ar to, visa Latvija var sekot jaunam favorītam, piem. Mg Metalurgam, HV71, Espo Bluse utt.
Ja spēlēs Dinamo, tad izredzes ir lielākas un arī vismaz pie kaut kādas balvas var tikt. Un, ja Dinamo tiek tālāk, tad jāpaskatās turnīra reglaments, varbūt nākošajā ČL varēs spēlēt gan RD, gan LM. Nu jauki ko?
, 2009-01-27 20:07, pirms 17 gadiem
Kāpēc jūs domajat ka spēles LM? viņi jau vinneja LAČ?
, 2009-01-27 20:07, pirms 17 gadiem
Man kā skatītājam, būtu interesantāk paskatīties spēles, kur komanda spēlē skaisti un uzvar (RD) , nevis ķepurojas pa ledu "reklamējot" Eiropai mazpazīstamo Liepāju. Redzot tādu komandu Eiropai tiešām liksies, ka LV ir tikai 1 norm komanda, tāpēc labāk LM tur nelīst, un reklamēties ar Baltic beach party, kas ir ellīgi labs pasākums!
, 2009-01-27 20:09, pirms 17 gadiem
DM rakstīja: Tici man LM budžets noteikti ir lielāks par slovākijas vājako klubu (tas ir Slovakijas U20 bāzes klubu )! LM budžets šogad varētu būt no 1 milj. eiras līdz 1 milj latu!
Bet LM pirmajā kartā noteikti nestāsies Slovākijas U20 bāzes komanda.
Cik tad B. Slovan ir tas budžets?
, 2009-01-27 20:11, pirms 17 gadiem
lvhockey rakstīja: Es arī ļoti vēlētos, lai bez RD Latvijā arī vēl kādam klubam būtu panākumi, bet vai tu tici, ka LM spētu uzvarēt Berlīnes "Eisbaren", Cīrihes "ZSC Lions" vai Bratislavas "Slovan"? Es ticu un mēs visi ticam, bet tas ir tikpat reāli, cik tas, ka Latvija var uzvarēt Kanādu, ASV. var, bet ne jau 2x pēc kārtas, bet ČL šīs sērijas būs izšķirīgas. Tā parēķinot. Liepājs fani var pieredzēt tikai ČL 1. kārtu. Cik tur būs spēļu. Ja 3 komandas grupā un katrai pa 2 spēlēm (īsti nezinu reglamentu), tad Liepāja var sagaidīt max 6 spēles, varbūt pat mazāk. Ko tas dot? To, ka mūsu klubs tiek pazemots un spēlētāji par tādu ČL aizmirst, līdz ar to, visa Latvija var sekot jaunam favorītam, piem. Mg Metalurgam, HV71, Espo Bluse utt.
Ja spēlēs Dinamo, tad izredzes ir lielākas un arī vismaz pie kaut kādas balvas var tikt. Un, ja Dinamo tiek tālāk, tad jāpaskatās turnīra reglaments, varbūt nākošajā ČL varēs spēlēt gan RD, gan LM. Nu jauki ko?
Ja LM spēlētu Samsung Premjerligā, tad neticētu, bet ta.
Ja, protams, LM nav grands, tam nav lielas ledushalles, bet es ticu, ka tie var CINITIES. Protams, būs zaudējumi, bet būs arī uzvaras. Es ticu.
, 2009-01-27 20:13, pirms 17 gadiem
lvhockey rakstīja: Es arī ļoti vēlētos, lai bez RD Latvijā arī vēl kādam klubam būtu panākumi, bet vai tu tici, ka LM spētu uzvarēt Berlīnes "Eisbaren", Cīrihes "ZSC Lions" vai Bratislavas "Slovan"? Es ticu un mēs visi ticam, bet tas ir tikpat reāli, cik tas, ka Latvija var uzvarēt Kanādu, ASV. var, bet ne jau 2x pēc kārtas, bet ČL šīs sērijas būs izšķirīgas. Tā parēķinot. Liepājs fani var pieredzēt tikai ČL 1. kārtu. Cik tur būs spēļu. Ja 3 komandas grupā un katrai pa 2 spēlēm (īsti nezinu reglamentu), tad Liepāja var sagaidīt max 6 spēles, varbūt pat mazāk. Ko tas dot? To, ka mūsu klubs tiek pazemots un spēlētāji par tādu ČL aizmirst, līdz ar to, visa Latvija var sekot jaunam favorītam, piem. Mg Metalurgam, HV71, Espo Bluse utt.
Ja spēlēs Dinamo, tad izredzes ir lielākas un arī vismaz pie kaut kādas balvas var tikt. Un, ja Dinamo tiek tālāk, tad jāpaskatās turnīra reglaments, varbūt nākošajā ČL varēs spēlēt gan RD, gan LM. Nu jauki ko?
Nav teikts, ka nākamgad būs RD! RD pastavēšana tieša mērā atkarīga vai ir KHL un vai krievi dod lielāko daļu budžeta. Krievijā krīze jau sākusies un būs entas reizes dzīļaka par Latvijas krīzi, Krievija pilnībā atkarīga no dabasresursu eksporta un gāzei un naftai cena kritas, bet jāuztur milzīgs valsts aparāts un desmitiem milj pensionāru un sarkanarmiešu bandītu veterānu, kuri pateicoties gāzes un naftas cenai pirms krīzes dzīvoja zaļi jo baķka Putins tiem nodrošinājis atlaides, piemaksas un subsidijas. Ja būs jāizvelas, vai atstāt esošu sociālu palidzības programu, vai KHL milzīgo projektu, padomā ko Kremlis izvelesies, zinot, ka Putina milzīga popularitāte balstas un gāzes/naftas rubļiem!
, 2009-01-27 20:15, pirms 17 gadiem
mysipo rakstīja: Ja LM spēlētu Samsung Premjerligā, tad neticētu, bet ta.
Ja, protams, LM nav grands, tam nav lielas ledushalles, bet es ticu, ka tie var CINITIES. Protams, būs zaudējumi, bet būs arī uzvaras. Es ticu.
Bet pasaki, vai izdevīgāk šajā līgā nav spēlēt RD, nevis LM? Es tev varu atbildēt uz iepriekš uzdoto jautājumu - LM neuzvarēs ne DEL spēcīgāko komandu, ne Šveices, ne Slovākijas, nerunājot par Čehijas, Somijas, Zviedrijas. Un, ja 1. kārtā mums tiek Barys...
, 2009-01-27 20:18, pirms 17 gadiem
DM rakstīja: Nav teikts, ka nākamgad būs RD! RD pastavēšana tieša mērā atkarīga vai ir KHL un vai krievi dod lielāko daļu budžeta. Krievijā krīze jau sākusies un būs entas reizes dzīļaka par Latvijas krīzi, Krievija pilnībā atkarīga no dabasresursu eksporta un gāzei un naftai cena kritas, bet jāuztur milzīgs valsts aparāts un desmitiem milj pensionāru un sarkanarmiešu bandītu veterānu, kuri pateicoties gāzes un naftas cenai pirms krīzes dzīvoja zaļi jo baķka Putins tiem nodrošinājis atlaides, piemaksas un subsidijas. Ja būs jāizvelas, vai atstāt esošu sociālu palidzības programu, vai KHL milzīgo projektu, padomā ko Kremlis izvelesies, zinot, ka Putina milzīga popularitāte balstas un gāzes/naftas rubļiem!
Tas ir tikai laika jautājums līdz atkal vajadzēs naftu un krievijai tās ir daudz!
, 2009-01-27 20:18, pirms 17 gadiem
Koziols palaida garām iespēju paklusēt!
Pēc viņa leģendāriem stāstiem par LV hokeja vareno biznesa projektu ticamības moments šim cilvēkam līdzinās nullei!
, 2009-01-27 20:19, pirms 17 gadiem
DM rakstīja: Nav teikts, ka nākamgad būs RD! RD pastavēšana tieša mērā atkarīga vai ir KHL un vai krievi dod lielāko daļu budžeta. Krievijā krīze jau sākusies un būs entas reizes dzīļaka par Latvijas krīzi, Krievija pilnībā atkarīga no dabasresursu eksporta un gāzei un naftai cena kritas, bet jāuztur milzīgs valsts aparāts un desmitiem milj pensionāru un sarkanarmiešu bandītu veterānu, kuri pateicoties gāzes un naftas cenai pirms krīzes dzīvoja zaļi jo baķka Putins tiem nodrošinājis atlaides, piemaksas un subsidijas. Ja būs jāizvelas, vai atstāt esošu sociālu palidzības programu, vai KHL milzīgo projektu, padomā ko Kremlis izvelesies, zinot, ka Putina milzīga popularitāte balstas un gāzes/naftas rubļiem!
Katrā ziņā, KHL pastāvēs, ja pastāvēja Superlīga un citas šīs līgas ar tām pašām komandām. varbūt finansējums būs mazāks.
Es ceru tikai uz to, ka šajā sezonā Dinamo iegūs popularitāti un nākamajā sezona spēs piesaistīt arī sponsorus, kas agrāk ar hokeju pat nebija saistīti. Tieši tas ir pats galvenais. Labi, tagad nerunājam par to, cik kurš ko saņems, bet par reālajiem spēku samēriem un to, kurš Latvijas klubs spēs cīnīties, nevis tikai piedalīties ČL.
, 2009-01-27 20:19, pirms 17 gadiem
lvhockey rakstīja: Bet pasaki, vai izdevīgāk šajā līgā nav spēlēt RD, nevis LM? Es tev varu atbildēt uz iepriekš uzdoto jautājumu - LM neuzvarēs ne DEL spēcīgāko komandu, ne Šveices, ne Slovākijas, nerunājot par Čehijas, Somijas, Zviedrijas. Un, ja 1. kārtā mums tiek Barys...
Uz to es varu tikai atkartot to, ko jau teicu iepriekš - tikas spēle var paradīt, kurš uzvar, un kurš zaude. Un ši Slovakija, un DEL nav tik ļoti stipri, kā visi doma. Nezinu, jā es dzīvotu kaut kur Jūrmalā, man būtu vienalga, bet..
, 2009-01-27 20:22, pirms 17 gadiem
lvhockey rakstīja: Bet LM pirmajā kartā noteikti nestāsies Slovākijas U20 bāzes komanda.
Cik tad B. Slovan ir tas budžets?
Slovan budžets ir ņemams arī LM bosiem ar nosacījumu, ka tiek nodrošinātas vismaz 12-16 spēles par kuram tiek samaksāta prēmija!

Problema nav mazajā halle vai 140 tūkst. (kurus starp citu jāmaksa LHF, cita lieta, ka Kirovs pamatoti gribes lai to sedz klubs vai sponsori). Problema ir CL izspeles kārtībā. LM arī krīzes apstakļos var palielināt budžetu, Metalurgu rūpnica ir ar entiem 120 milj apgrozījumu un faktīski viens no lielākajiem nodokļu maksātājiem un atbalstot sportu viņi daļu nodokļu noraksta, tātad iegulda naudu sportā ko nāktos samaksāt VID. VCita lieta, priekš kam jātaisa komanda uz 6 priekšsacikšu spēlēm par kurām nebūs bonusu. Ja būtu nodrošināta vieta pamatturnirā (kaut vai pamatturniru paplašinot un izveidojot kaut 6 grupas pa 4 komandam, tad LM būtu ieinteresēta.

Otra lieta, pagaidām Latvijai ir pamaz spēlētāju tādam līmenim, 3 maiņas RD + maiņa R2000 kuri cer iekļūt RD un vairāki spēlētāji citos Eiropas klubos. Kaut gan, arī LM līderi nav peļami, protams ar nosacījumu, ka ir vismaz 2 vadošas maiņas. Ārzemniekus LM nespēs uzturēt (to pierada RD< jo RD spēle 6 ārzemnieki gan tāpēc ka latvieši nāk skatīties uz savejiem un diez ko Barona tipa komandas mums nepatīk, bet galvenokārt, ka nevar pat RD atļautiem 5 Hossas un 5 Prusekus kuriem jāmakā 500 -700 tūkst usd sezonā.

Trēškārt, arī spēlētāji negribetu iet uz LM, ja zinātu, ka nodrošinātas vien 6 starpautīskās spēlkes, tad jau labāk 2 virzienu līgums ar RD un spēlēšana farmklubā kurš tapat iespējāms spēlēs BAC un iespēja tikt RD sezonas gaitā.
, 2009-01-27 20:24, pirms 17 gadiem
zzk rakstīja: Pirms sākt dalīt, kurš tur spēlēs, neaizmirstiet, ka dalības maksa komandai ir 300000 (trīssimts tūkstoši) Šveices franku jeb aptuveni 141000 latu. Un pirmās kārtas zaudētājs prēmijās nesaņems neko... kurš būs gatavs nolikt 141000 latus tāpat vien?
Un Tu vēlējies teikt,ka RD šobrīd var tādu naudu samaksāt???
Tad jau drīzāk to var izdarīt LM,jo viņiem aiz muguras stāv lielākais LV uzņēmums ar ļoti ambicioziem un sportu mīlošiem vadītājiem!
To kas stāv aiz muguras RD mēs varam tikai minēt,bet pēc nespējas nopirkt to pašu Brahmani,laikam jau šobrīd tai aizmugurē nav nekas dižs!
, 2009-01-27 20:25, pirms 17 gadiem
Tad nu izteikšu arī savas domas, Ja ir teikts ka no katras valsts līgas, čempioni brauc, tad jau lai brauc čempioni, es uzskatu ka tādā veidā piedaloties čempionu līga mūsējei varētu vēl kādu klubu pacelt augstāka līmeni un tādējādi hokejs atīstīsies un būs kur mūsējiem tiekties! Iedoājities, ja latvijā būtu otra komanda kas ir vienlīdz stipra ar Dinamo! ta4 fantastika.... saprotu ka finansiāla situācija ir grūta, bet pasapņot nekad nav traucējis
, 2009-01-27 20:26, pirms 17 gadiem
lvhockey rakstīja: Katrā ziņā, KHL pastāvēs, ja pastāvēja Superlīga un citas šīs līgas ar tām pašām komandām. varbūt finansējums būs mazāks.
Es ceru tikai uz to, ka šajā sezonā Dinamo iegūs popularitāti un nākamajā sezona spēs piesaistīt arī sponsorus, kas agrāk ar hokeju pat nebija saistīti. Tieši tas ir pats galvenais. Labi, tagad nerunājam par to, cik kurš ko saņems, bet par reālajiem spēku samēriem un to, kurš Latvijas klubs spēs cīnīties, nevis tikai piedalīties ČL.
Latvijas sponsoriem nav tādas intereses par KHL, faktīski cik mums ir uzņēmumu kuriem vajadzīga reklāma Krievijā (kuri eksportē vai sniedz pakalpojumus krievijā) un kuri gatavi samaksāt 10 milj USD? Mums eksportē uz Krieviju Grindeks (nav viņu pircēju publika aktīva KHL skatītāji), Dzintars (kurš tapat ir populārs no krievu laikiem un kurš tirgo lētu produkciju tāpēc pat Latvijas tirgū nevar atļkauties sponsorēt kādu komandu kaut vai ar pārssimts tūkst. LS kur nu kaut vai 1-2 milj USD, kas būtu pieklajīga suymma sponsoram, art nosacījumu, ka RD ir kādi 4-5 tādi sponsori. Un tad šprotes

Starp citu lielāka interese varētu būt par tādu CL, jo tomēr tur ir Eiropas valstis ar kurām mums ekonomiskās saites vēl ciešākas par krieviju. Bet pats par sevi hokejs diemžēl Eiropā nav sporta veids numur 1. izņēmot Somiju un Zviedriju, daļēji arī Cehiju un Slovakiju
, 2009-01-27 20:30, pirms 17 gadiem
DM rakstīja: Trēškārt, arī spēlētāji negribetu iet uz LM, ja zinātu, ka nodrošinātas vien 6 starpautīskās spēlkes, tad jau labāk 2 virzienu līgums ar RD un spēlēšana farmklubā kurš tapat iespējāms spēlēs BAC un iespēja tikt RD sezonas gaitā.
Bet čempionu līga tas ir starptautiskais turnirs, un tur, ja labi spēles - noteikti pamanīs. Ta ka..
Un vel. Jau nav tie laiki, kad starp Rīgu un Liepāju noteikti izvēlejas Rīgu.
, 2009-01-27 20:31, pirms 17 gadiem
lvhockey rakstīja: Katrā ziņā, KHL pastāvēs, ja pastāvēja Superlīga un citas šīs līgas ar tām pašām komandām. varbūt finansējums būs mazāks.
Es ceru tikai uz to, ka šajā sezonā Dinamo iegūs popularitāti un nākamajā sezona spēs piesaistīt arī sponsorus, kas agrāk ar hokeju pat nebija saistīti. Tieši tas ir pats galvenais. Labi, tagad nerunājam par to, cik kurš ko saņems, bet par reālajiem spēku samēriem un to, kurš Latvijas klubs spēs cīnīties, nevis tikai piedalīties ČL.
Ja KHL (reāli jau ta pati Superlīga ar trīm "brāļigo republiku klubiem") pazūd un Krievijas čempis atgriežas 90 gadu vidus beigu stadijā, tad RD kā biznesa projekts vispār nebūs interisants. Pirmkārt, paši krievi nogriezis naudu, otrkārt, tu nāc skatīties neba jau uz krievu superklubiem, bet krievu superklubiem kuros spēle NHL superzvaigznes, ja krievi nespēs uzturēt Jagrus, Jašinus un ko un krievi paši sāks atkal pie pirmas izdevības skriet atpakaļ ujz NHL, tad arī pats par sevi KHL projekts nomirs vienalga kā viņu sauks.
, 2009-01-27 20:32, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: bet pēc nespējas nopirkt to pašu Brahmani,laikam jau šobrīd tai aizmugurē nav nekas dižs!
Ko Tu mal savu izdomājumu visos topikos pēc kārtas? Ja ir reāli pierādījumi tad runā.
, 2009-01-27 20:33, pirms 17 gadiem
DM rakstīja: Starp citu lielāka interese varētu būt par tādu CL, jo tomēr tur ir Eiropas valstis ar kurām mums ekonomiskās saites vēl ciešākas par krieviju. Bet pats par sevi hokejs diemžēl Eiropā nav sporta veids numur 1. izņēmot Somiju un Zviedriju, daļēji arī Cehiju un Slovakiju
Stasrp citu, visa Čehija un Slovākija tiešām varētu sekot līdzi saviem klubiem ČL un šo valstu tirgos ir lielākas iespējas iespraukties. Tādēļ vēl ja ČL ar panākumiem spēlētu RD, tad tas piesaistītu krietni vairāk sponsoru un nestu lielāku labumu LV hokejam un Latvijas tēlam, nekā LM palikšana aiz strīpas. Atgādināšu, ka Latvijas klubam jātiek pamatturnīrā! Un, ja netiek, tad tas ir tas pats, kas PČ 1., 2. divīzija. Un atšķirību starp eliti un 1. divīziju izjūt arī potenciālie sponsori.
, 2009-01-27 20:34, pirms 17 gadiem
kharlamovs rakstīja: Esmu RD fans,bet ja runāt par komandu kurai ir jābrauc uz ČL tad tam ir jābūt vienozīmīgi Latvijas Čempion komandai ! Un te runa neiet par stipāko komandu,bet gan par to ka jābūt stimulam arī pašmāju spēlētājiem,visi nevar spēlēt RD ! Tāpēc dodat iespēju arī citiem klubiem uzspēlēt labā līmenī !
Iespējas ir jānopelna. Lai uzspēlē pret "Dinamo" to sēriju, ja zaudēs, tad ČL tāpat nav ko meklēt, jo par pirmo kārtu tālāk netiks. Sanāk, ka RD tikai paglābs čempionu no liekiem tēriņiem. Un kuram klubam vispār ir tāda nauda, lai samaksātu tās 100 štukas + pārējos izdevumus? RD taču esot savācis sev visus sponsorus.

Pie kam tad arī citās pilsētās varēs redzēt augsta līmeņa hokeju Vismaz tik ilgi cik ilgs sērija pret RD.
, 2009-01-27 20:34, pirms 17 gadiem
lovelyyy rakstīja: neredzu jegu LM spelet ar grandiem.. un apkaunot sevi.. GO DINAMO!
neredzu jegu tavam komentaram
, 2009-01-27 20:34, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: Ko Tu mal savu izdomājumu visos topikos pēc kārtas? Ja ir reāli pierādījumi tad runā.
Es pat Domāju, ka LM ir problēmas ar naudu, tikai tādēļ sezonas vidū ir jāizīrē labākais spēlētājs...
, 2009-01-27 20:37, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Un Tu vēlējies teikt,ka RD šobrīd var tādu naudu samaksāt???
Tad jau drīzāk to var izdarīt LM,jo viņiem aiz muguras stāv lielākais LV uzņēmums ar ļoti ambicioziem un sportu mīlošiem vadītājiem!
To kas stāv aiz muguras RD mēs varam tikai minēt,bet pēc nespējas nopirkt to pašu Brahmani,laikam jau šobrīd tai aizmugurē nav nekas dižs!
Pareizi, pārpirka Pujacu un Brahmanim piķis aptrūkās

Izlasi rakstu, pēc Koziola teiktā var saprast, ka ir gan nauda, gan vēlēšanās
, 2009-01-27 20:40, pirms 17 gadiem
ko jus te varaties čempijons ir lm un viss
, 2009-01-27 20:40, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Un Tu vēlējies teikt,ka RD šobrīd var tādu naudu samaksāt???
Tad jau drīzāk to var izdarīt LM,jo viņiem aiz muguras stāv lielākais LV uzņēmums ar ļoti ambicioziem un sportu mīlošiem vadītājiem!
Par RD es te neko neteicu, tikai pieminēju konkrētus, reālus ciparus. Tu kārtējo reizi mēģini pieņemt vēlamo par esošo.

Un par lielāko uzņēmumu ar sportu mīlošajiem vadītājiem Tu vari bāzt batonus ausīs kādam citam. Viņiem tur viss ir diezgan lielā d*** tagad, un tas, ka par to neraksta vietējā presē, vēl nenozīmē, ka tā nav. Bet nu Tu jau atkal teiksi, ka es nekad mūžā neesmu bijis cehā un tāpēc neko nejēdzu par LM
, 2009-01-27 20:41, pirms 17 gadiem
quick rakstīja: Izlasi rakstu, pēc Koziola teiktā var saprast, ka ir gan nauda, gan vēlēšanās
Aga, ir vēlēšanās - pardot pēc ligas spēlētajus pec iespējas dargāk ))
, 2009-01-27 20:41, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Un Tu vēlējies teikt,ka RD šobrīd var tādu naudu samaksāt???
Tad jau drīzāk to var izdarīt LM,jo viņiem aiz muguras stāv lielākais LV uzņēmums ar ļoti ambicioziem un sportu mīlošiem vadītājiem!
To kas stāv aiz muguras RD mēs varam tikai minēt,bet pēc nespējas nopirkt to pašu Brahmani,laikam jau šobrīd tai aizmugurē nav nekas dižs!
Pirmkārt Liepājas Metalurgs šobrīd saskaras ar ekonomisko krīzi un ar naudiņu drīz būs tā pašvakāk
Otrkārt Arēna nav diža Liepājā, lai spēlētu tādā turnīrā kā Čl jābūt vismaz 5000. Brahmanis tomēr nepārliecināja, lai gan potenciāls viņam ir
, 2009-01-27 20:43, pirms 17 gadiem
Mjā, bet anyway, nolikums ir nolikums.
Un, ja Koziols nepierunās Lipmanu to mainīt un iekļaut RD Latvijas čempionāta play - offos (par ko stipri šaubos), tad atliek vien cīnīties atlikušajiem - LM, Bebriem, Latgalei un R2000, un kas tur vēl no pārējiem. Te nu viņam gan rodas iespēja iestartēt ČL ar fārmklubu, teorētiska, bet ne neiespējama atkarībā no tā, kā sokas KHL. Tā kā gaidām pavasari, jebkurā gadījumā būs interesanti.
, 2009-01-27 20:45, pirms 17 gadiem
tad jau pec jusu domam latviju parstaves lietuvas energija parejas komandas spele vai nu bac vai khl
, 2009-01-27 20:51, pirms 17 gadiem
GSH rakstīja: Atcerēsimies, ka Latvijas hokejs NAV Rīgas Dinamo. Es ar visām četrām esmu par to, ka Latvijas čempis iegūst iespēju spēlēt ČL. Tas nozīmētu, ka arī kādam citam Latvijas klubam būtu ļoti labas iespējas iegūt papildus naudiņu, kuru varētu izlietot gan komandas stiprināšanā, gan jaunajos spēlētājos. Ļoti priecātos, ja spēlētu LM, kuri tiešām ir malači, prieks skatīties kā šogad spēlē. Būtu interesanti arī duelis RD vs LM, bet neuzskatu, ka šajā cīņā jāizšķir tas, kurš dabūs biļetes uz ČL. Tā LV čempis ir ļoti vājš, šī varētu būt motivācija gan Latgalei, gan Ogrei, arī Rīgai2000 atrast kaut mazāko motivāciju komplektēt sastāvus un cīnīties!
Man patik ka dazh labs raksta LM varetu dabut ČL papild naudu, padomajiet ar galvu naudu nedod no ta ka komanda piedalas ir javine speles jatiek talak un es domaju ka dinamo tas ir pa spekam , nesaku ka vines visus , lai gan kas zin viss var gadities to pashu te KHL var redzet.
, 2009-01-27 20:52, pirms 17 gadiem
Uz čempinu ligu jabrauc LM vini to ir pelnijusi !!!
, 2009-01-27 20:56, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Tas ir tikai laika jautājums līdz atkal vajadzēs naftu un krievijai tās ir daudz!
nope, pāris gadu jautājums ir lai naftu izmantotu tikai plastmasas ražošanai, kurināmais būs bišku cits
, 2009-01-27 20:57, pirms 17 gadiem
lai dzivo energija
, 2009-01-27 20:57, pirms 17 gadiem
Izlasi Latvijas čempionāta nolikumu. Tajā piedalās arī LM, R2000, Bebri un Latgale!!!
aigars32 rakstīja: tad jau pec jusu domam latviju parstaves lietuvas energija parejas komandas spele vai nu bac vai khl
, 2009-01-27 21:01, pirms 17 gadiem
Man personīgi liekas, ka, lai viss būtu kārtībā ar formalitātēm, un tai pašā laikā ČL spēlētu Latvijas spēcīgākā komanda, RD vadībai nekas cits neatliek, kā R2000 formās saģērbt lielāko daļu RD spēlētājus un vinnēt šīs sezonas play-off. Bet tas ir tikai mans viedoklis, nezinu, vai tas vispār tik ļoti interesē RD.
, 2009-01-27 21:04, pirms 17 gadiem
kasagrande rakstīja: nope, pāris gadu jautājums ir lai naftu izmantotu tikai plastmasas ražošanai, kurināmais būs bišku cits
Un kas zin, varbūt Grindex uzmaistaro superzāles, kas ārstē pašlaik neārstējamās slimības un nauda atliks uzbliezt halli ar 5000 vietām Liepājā, nez kur vēl un paliks nauda arī visiem Latvijas klubiem.
, 2009-01-27 21:09, pirms 17 gadiem
O banā, par to toč nebiju iedomājies. Tomēr diez vai tādos tempos, tas nebūtu reāli. Bet zzk viedoklis man gan šķiet vērā ņemams.
lvhockey rakstīja: Un kas zin, varbūt Grindex uzmaistaro superzāles, kas ārstē pašlaik neārstējamās slimības un nauda atliks uzbliezt halli ar 5000 vietām Liepājā, nez kur vēl un paliks nauda arī visiem Latvijas klubiem.
, 2009-01-27 21:18, pirms 17 gadiem
[quote mrpo]
taa ideja par dinamo un lv chempionu seeriju ir ljoti laba
un prieksh LV tieshi arii labaak, ja ČL speeleetu Dinamo ...
krieviem tak ir KHL .. kapec tad mes nevaram pec KHL ligas njemt ? Latvijas liga ir tik vaaja un nomerdeeta, ka man nebutu nekas preti ja butu mums tikai Dinamo un amatieru komandas

manas domas gluži pretējas. ceru uz stipru vietējo čempi ar latvju sportistiem un daudziem spēlētājiem BAČ KHL Slovākos Čehos Fričos un aiz okeāna
, 2009-01-27 21:19, pirms 17 gadiem
SEIT VISS IR VIENKARSI!
NEVAR SEZONAS BEIGAS PARTEISIT REGLAMENTU!JA CEMPIONI TAD CEPIONI!NAKAMGAD LAI VEIDO JAUNU REGLAMENTU BET PIRMAIS GADS PIENAKAS CEMPIONIEM!
pietam ir negodigi ka LC spelejosas komandas cinas sava starpa lai noskaidrotu kurs ir labakus utt..bet atnak Dinamo un pasaka mes busi cempini..jo skaidrs jau visiem ka nu ne LM ne R2000 nevar uzvaret serija...ja Dinamo prieksnieciba ir tik gudra lai tad Dinamo spele gan KHL gan LC ...nevar atnjemt cempiona nosauku ar vienu seriju klubiem kas sitas visu sezonu sava starpa...
, 2009-01-27 21:28, pirms 17 gadiem
Nu beidziet tur gudri spriedelēt. Skaidrs ir viens, visu vismaz šogad noteiks Lipmans. Ja tagad viņš ir par LČ spēlēšanu tad tā arī būs, ja vien aiz LČ muguras būs nauda un vēlēšanās ar riska piegaršu. Ja nē, tad jau vārds tiks Koziola kungam.
, 2009-01-27 21:30, pirms 17 gadiem
quick rakstīja: Iespējas ir jānopelna. Lai uzspēlē pret "Dinamo" to sēriju, ja zaudēs, tad ČL tāpat nav ko meklēt, jo par pirmo kārtu tālāk netiks. Sanāk, ka RD tikai paglābs čempionu no liekiem tēriņiem. Un kuram klubam vispār ir tāda nauda, lai samaksātu tās 100 štukas + pārējos izdevumus? RD taču esot savācis sev visus sponsorus.

Pie kam tad arī citās pilsētās varēs redzēt augsta līmeņa hokeju Vismaz tik ilgi cik ilgs sērija pret RD.
Pilnīgas muļķības!

Atcerēsimies situāciju pirms sezonas sākuma:
- ČL formāts 2009/2010 jau bija zināms - līdz ar to bija zināms, ka Latvijas klubam tur būs vieta
- Koziols oficiāli paziņoja, ka RD ir biznesa projekts, kas radīts dalībai KHL un nekādos Latvijas turnīros nepiedalīsies!

Līdz ar to pārējie Latvijas klubi ar to rēķinājās, ka Latvijas čempions iegūs tiesības piedalīties ČL. Loģiski, vai ne? A kas notiek tagad? Pēkšņi Viesītis sagribējis, ko mainīt - un tagad, sezonas otrajā pusē, kaut kas būtu jāmaina??? Uz kāda pamata? Tā jau sanāk Latvijas pārējo klubu apčakarēšana.
, 2009-01-27 21:30, pirms 17 gadiem
he he, Koziols arī runčuks-kārumnieks, ieraudzīja Čempionlīgas krējuma trauciņu un sāka laizīties Mrrr, davai būsim dzīvot draudzīgi, mrrr, izspēlējam to vietu starp manējiem un LM, mrrr, tas būs tikai godīgi, mrrr. Ok, jāskatās sporta studija!
, 2009-01-27 21:32, pirms 17 gadiem
zzk rakstīja: Par RD es te neko neteicu, tikai pieminēju konkrētus, reālus ciparus. Tu kārtējo reizi mēģini pieņemt vēlamo par esošo.

Un par lielāko uzņēmumu ar sportu mīlošajiem vadītājiem Tu vari bāzt batonus ausīs kādam citam. Viņiem tur viss ir diezgan lielā d*** tagad, un tas, ka par to neraksta vietējā presē, vēl nenozīmē, ka tā nav. Bet nu Tu jau atkal teiksi, ka es nekad mūžā neesmu bijis cehā un tāpēc neko nejēdzu par LM
Laikam jau tā arī ir ka neesi bijis cehā!
LM nav un tuvākā nākotnē arī netiek plānota masveida darbinieku atlaišana! Redzi,es nezinu,kas Tev tiek stāstīts kaut kādā ministrijā,kas droši vien tāpat kā visas citas ministrijas ir patālu no LV dzīves realitātes,bet es ikdienā esmu ļoti tuvā saskārsmē ar LM!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-27 21:33, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: Ko Tu mal savu izdomājumu visos topikos pēc kārtas? Ja ir reāli pierādījumi tad runā.
Redzi,es līdz šm esmu diezgan precīzi prognozējis visas lietas,kas saistās ar RD finansu attīstību!
, 2009-01-27 21:35, pirms 17 gadiem
zzk rakstīja: Man personīgi liekas, ka, lai viss būtu kārtībā ar formalitātēm, un tai pašā laikā ČL spēlētu Latvijas spēcīgākā komanda, RD vadībai nekas cits neatliek, kā R2000 formās saģērbt lielāko daļu RD spēlētājus un vinnēt šīs sezonas play-off. Bet tas ir tikai mans viedoklis, nezinu, vai tas vispār tik ļoti interesē RD.
man domāt, nesanāks - pēc IIHF (un sekojoši arī LHF) noteikumiem RD un R'2000 ir 2 dažādi klubi a transfēru logs ta aizverās jau ar 31. janvāri (un spēlētājs nevar būt vienlaicīgi 2 klubu spēlētājs).
, 2009-01-27 21:42, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Laikam jau tā arī ir ka neesi bijis cehā!
LM nav un tuvākā nākotnē arī netiek plānota masveida darbinieku atlaišana! Redzi,es nezinu,kas Tev tiek stāstīts kaut kādā ministrijā,kas droši vien tāpat kā visas citas ministrijas ir patālu no LV dzīves realitātes,bet es ikdienā esmu ļoti tuvā saskārsmē ar LM!
Nē, es tiešām neesmu bijis cehā, mani kaut kā vairāk saista strādāt ar galvu, nevis ar lāpstu vai veseri.
Par to, cik es tālu vai netālu esmu no kaut kā, ne jau Tev spriest. Pietiek, ka es pats esmu redzējis dokumentus, ko viņi iesniedza, lai saņemtu to, ko saņēma. Bet ne jau par to te tagad ir stāsts, tāpēc labāk atgriezīsimies pie hokeja.

Tikai lūdzu nepin man klāt to, ko es neesmu teicis.
, 2009-01-27 21:45, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Pilnīgas muļķības!

Atcerēsimies situāciju pirms sezonas sākuma:
- ČL formāts 2009/2010 jau bija zināms - līdz ar to bija zināms, ka Latvijas klubam tur būs vieta
- Koziols oficiāli paziņoja, ka RD ir biznesa projekts, kas radīts dalībai KHL un nekādos Latvijas turnīros nepiedalīsies!

Līdz ar to pārējie Latvijas klubi ar to rēķinājās, ka Latvijas čempions iegūs tiesības piedalīties ČL. Loģiski, vai ne? A kas notiek tagad? Pēkšņi Viesītis sagribējis, ko mainīt - un tagad, sezonas otrajā pusē, kaut kas būtu jāmaina??? Uz kāda pamata? Tā jau sanāk Latvijas pārējo klubu apčakarēšana.
Labi, es to nezināju un jā - sanāk lv klubu apčakarēšana. Bet kāda jēga no LM tajā turnīrā? Kāda jēga LM no paša turnīra?

Tad, ja tiešām tā ir, ka visiem klubiem, kuriem ir cerības uz uzvaru čempī ir iespējas segt visus izdevumus (arī bez tām 140 štukām būs izdevumi), lai spēlē. Tikai, kad sāksies nākamā sezona, tad visādi ivari klaigās, ka RD ir savācis sev un izšķiedis visu sponsoru piķi.
, 2009-01-28 22:38, pirms 17 gadiem
Es personīgi atbalstu Liepājas Metalurgu(vai protams jebkuru citu komandu kas suzvarēs Latvijas čempionātā), jo šis tāds plezīra turnīriņš vien ir. tāpat šajā turnīrā vienmēr uzvarēs kāda krievu komanda. dinamo ar šim komandām spēkus samērot vēl paspēs daudz un dikti, bet Liepājai gan tā varētu būt laba pieredze samēroties spēkiem ar citām eiropas komandām. Nedomāju ka viņi tur kristu kaunā.
, 2009-01-28 22:45, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Redzi,es līdz šm esmu diezgan precīzi prognozējis visas lietas,kas saistās ar RD finansu attīstību!
Ko tad Tu tik precīzi esi noprognozējis? Liekas Tu esi daudzas savas prognozes piemirsis, ka tagad ar precizitāti plāties
, 2009-01-28 23:16, pirms 17 gadiem
a123 rakstīja: šajā turnīrā vienmēr uzvarēs kāda krievu komanda.
Es arī tā domāju )) līdz šī momenta ))
, 2009-01-29 11:19, pirms 17 gadiem
Es esmu par KARSTU LEDU, lai chempji ( LM ) speelee liidz 4 uzvaraam ar Dinamo, un tad redzees kursh ir cieniigaaks aizstaaveet Latvijas klubu godu, nav runa par kaut kaadu Latvijas chempi, bet gan par labaako Latvijas komandu, un taa viennoziimiigi ir Dinamo, un RESPECT Koziolam par to... ceru ka Dinamo uzvarees un speelees ČL ... !!! Mēs pat varam uzveikt to Metalurgu un Lions ... phe... !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja