Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Autors: Andrejs Siliņš

Sodi gan "Metalurgam", gan "ASK/Ogrei"

Sodi gan "Metalurgam", gan "ASK/Ogrei"
Aleksandrs Kerčs
Foto: Ritvars Raits, eSports.lv

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) Disciplinārās komisijas sēdē par trešdien aizvadīto Latvijas čempionāta finālsērijas piekto spēli ceturtdiien tika nolemts finansiāli sodīt "Liepājas Metalurgs" ledus halli un "ASK/Ogre" galveno treneri Leonīdu Beresņevu, bet ogrēniešu spēlētāji saņēmuši disciplināros sodus.

Uzreiz jāteic, ka Ogres kluba pārstāvji pēc lēmumu paziņošanas izteicās, ka atsakās no dalības čempionāta turpinājumā. LHF ģenerālsekretārs Ēvalds Grabovskis gan sarunā ar eSports.lv izteica cerību, ka piektdien norisināsies spēle: "Emocijas norims un, cerams, ka rīt spēle notiks, jo nespēlēšana tomēr būtu nepareizs solis no Ogres puses."

Ja ogrēnieši rīt izcīnīs panākumu un būs nepieciešama septītā finālsērijas spēle, tad Liepājas ledus hallē "metalurgiem" būs jāspēlē bez līdzjutēju klātbūtnes. Savukārt, ja čempioni noskaidrosies jau rīt, respektīvi, rīt par tiem kļūs "metalurgi", tad Liepājas ledus hallei tiks piemērots naudas sods 300 latu apmērā.

"ASK/Ogre" galvenajam trenerim Leonīdam Beresņevam par apvainojošiem žestiem pret skatītājiem , aizvainojošiem publiskajiem izteikumiem, kas ir reglamenta pārkāpums, un komandas aizvešanu no spēles, kas ir necieņa pret skatītājiem, piešķirts 150 latu naudas sods. Savukārt par Ogres komandas neatsveicināšanos no pretiniekiem pēc mača klubam piešķirts 50 latu sods.

Dažādi disciplināri sodi piešķirti arī vairākiem "ASK/Ogre" hokejistiem - Aleksandra Kerča sods 2+2 soda minūtes pārvērts par 2+2+20 minūšu soda mēru, Kokļins diskvalificēts uz četrām spēlēm par saņemto 25 minūšu sodu, bet Andrejs Ignatovičs, lai arī saņēma 20 minūšu sodu, drīkstēs piedalīties nākamajā spēlē.

Grabovskis, komentējot notikušo, vērsa uzmanību arī uz to, ka Disciplinārā komisija novērtējusi arī tiesnešu darbību kā līdz galam neapmierinošu: "Kaut vai jautājumā par neatsveicināšanos pēc spēles - ieteicām, kā visu varēja nokārtot. Redzam, cik stingri tiesā KHL, kur tiek ievēroti visi noteikumi un pilnībā. Tiesneši mums ir tādi, kādi ir. Kad jautājām, vai varam izslēgšanas spēlēs iztikt ar saviem tiesnešiem, atbilde bija pozitīva. Ja ir pretenzijas, tad jānāk ar konkrētiem pierādījumiem, spēles ierakstiem, un mēs situāciju skatāmies. Pagaidām tas viss ir tikai tādā runāšanas līmenī, un nekas vairāk."

Tāpat Grabovskis izteicās, ka labāk būtu jādarbojas komandu vadībām: "Ir jāstāsta saviem hokejistiem, ka tas ir tikai viens zaudējums un sērijā ir 2:3, nekas vairāk. Tāpat kā Omska KHL arī pēc 0:11 cēlās un spēlēja, un viss bija kārtībā. Te jau runa ir par to, cik mūsu spēlētāji ir kvalitatīvi un profesionāli un cik vadāma ir komanda."

LHF Disciplinārās komisijas lēmumi

Komisija nolēma: sodīt "Liepājas Metalurgs" ledus halli:
1.1. Ja notiks 7. fināspēle, tā notiks "Liepājas Metalurgs" ledus hallē bez skatītāju dalības;
1.2. Ja 7. spēle nebūs nepieciešama, aizstāt sodu ar naudas sodu 300 LS apmērā.
2. Par "ASK/Ogre" trenera L. Beresņeva apvainojošiem žestiem pret skatītājiem, publiskajiem izteikumiem un komandas aizvešanu no spēles, kas ir necieņa pret skatītājiem, nolēma sodīt "ASK/Ogre" treneri L. Beresņevu ar naudas sodu 150 Ls.
3. Par „ASK/Ogre” neatsveicināšanos spēles nobeigumā, sodīt "ASK/Ogre" komandu ar naudas sodu 50 LS. "ASK/Ogre" komandas neatsveicināšanās notiek atkārtoti.
"ASK/Ogre" komandas spēlētāja A. Kerča rīcību spēles konfliktā, nolēma sodu (2+2) aizstāt ar (2+2+20). M. Kokļins ir diskvalificēts uz 4 spēlēm, par disciplināro sodu 25 min. A. Ignatovičam tika noteikts, ka pēc saņemtā soda (20) var piedalīties nākamajā spēlē, bet, ja tajā saņems lielo sodu, sekos attiecīgā diskvalifikācija.

Sestā finālspēle starp SK „Liepājas Metalurgs” un „ASK/Ogre” ir paredzēta 27. martā Vidzemes ledus hallē, Ogrē, plkst. 19:45. Pasākumā būs nodrošināti papildus drošības pasākumi.


, 2009-03-26 16:14, pirms 15 gadiem
Bij pelnijusi !
Slēpts komentārs: Fubar
Slēpts komentārs: Fubar
, 2009-03-26 16:16, pirms 15 gadiem
nu tie sodi ir smiekligi!es domaju naudas sodu summas!vareja vismaz normalu ciparu lai tas neatkartojas katru gadu un pat 3-5 reizes gada...
, 2009-03-26 16:17, pirms 15 gadiem
sodi jau tādi simboliski
, 2009-03-26 16:17, pirms 15 gadiem
Cien.žurnālisti.
Lūdzu sameklējiet un nointervējiet vakardienas alus lējēju, vai čalis vispār sajēdz ko izdarījis....(sliktā nozīmē)
Tautai jāzin "varoņi".
, 2009-03-26 16:18, pirms 15 gadiem
Eu, eu, kas tad tas, ja ogre izliidzina finaalseriju, tad Liepaajs Halle buus speele bez faniem?

Normaali.
, 2009-03-26 16:19, pirms 15 gadiem
em runajot par to atsveicinasanos vai precizak neatsveicinasanos...un piemineto teikumu ka KHL visus noteikumus stingri ievero utt utt..ka tik nebija Maskavas Dynamo spele ar kaut ko ka tur neatsveicinajas??taka visur ir brizi kad kads kaut ko parkapj
, 2009-03-26 16:19, pirms 15 gadiem
Visa LČ norise ir nozheelojama...Jau 15 gadus valda bardaks shajaa chuusku midzenii! Liidz ar to arii rodas shaadas situaacijas, kuras ir bijushas aktuaalas jau no laika gala. Un tam ir tikai viens vieniigs fundamentaals izskaidrojums-federaacijas vadiiba ir tik lielaa intereshu konfliktaa, ka pat runaat negribas...
, 2009-03-26 16:20, pirms 15 gadiem
Hallei lielaku sodu uzlikt nevaig, bet Beresnevam gan vajadzetu....

Kerčus arī pažēloja, atkal.....

Poķis pa šito, LM būs čempioni jau piekdien....
Slēpts komentārs: kasagrande
Slēpts komentārs: kics
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-26 16:20, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Spēlei jānotiek, es jau gatavoju beisbola nūju, ar kuru nejauši uzgūzties sejā urlām un pēc tam vēl paraudāšu, ka urlas pirmie sāka.
To gan es gribetu redzet...
Slēpts komentārs: Fubar
, 2009-03-26 16:21, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Spēlei jānotiek, es jau gatavoju beisbola nūju, ar kuru nejauši uzgūzties sejā urlām un pēc tam vēl paraudāšu, ka urlas pirmie sāka.
Mieru, karstasinīgais igauņu puisi!
, 2009-03-26 16:21, pirms 15 gadiem
sodi tiesham simboliski! bet ogres riciiba vispaar ...!
, 2009-03-26 16:22, pirms 15 gadiem
Nu, ja jau prom, tad prom. Lai tad tas nespēlēt un izstāties solītājs arī izdara, ko solījis. Tikai diez vai tā būs.
Slēpts komentārs: Fubar
, 2009-03-26 16:22, pirms 15 gadiem
kics rakstīja: Liepāja vel mairāk noželojami, pat bērnu komandās vecāki ienīst Liepaju.
Tas tapec ka vinju bernus liepaja saliek visos elementos, bet par to ka LM kluba vecaki ienistu trenerus ir muljkibas, to es tev 1000% saku...
, 2009-03-26 16:22, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: nu tie sodi ir smiekligi!es domaju naudas sodu summas!vareja vismaz normalu ciparu lai tas neatkartojas katru gadu un pat 3-5 reizes gada...
Krīzes cenas!
, 2009-03-26 16:22, pirms 15 gadiem
Fubar rakstīja: Nejau paareejie fani vainiigi buutu normaala apsardze tad wiss buutu ok !!! on ja ogre buutu audzinaati !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! piedraazham to ogri nahujj bljaa vareej Riiga200 tik n wiss buut in4iig un zbiss newiss shitaad jobanii paakji bljaa maukass !!!!!!! ieniistu to pilseetu !!! noslauciit no zemes wirsas !!!!
vecīt ar tevi nav labi !!!
kur var šitā uzvilkties ????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-26 16:22, pirms 15 gadiem
Nu - vismaz tā
, 2009-03-26 16:23, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Spēlei jānotiek, es jau gatavoju beisbola nūju, ar kuru nejauši uzgūzties sejā urlām un pēc tam vēl paraudāšu, ka urlas pirmie sāka.
Tu pēdējā laikā kaut kāds agresīvs....
, 2009-03-26 16:23, pirms 15 gadiem
Ritvars Raits rakstīja: Mieru, karstasinīgais igauņu puisi!
Kāpēc? Viņi taču ir bandīti!
, 2009-03-26 16:23, pirms 15 gadiem
Un kāpēc vispār spēlei būtu jānotiek bez skatītājiem? Vai tad to alu uz galvas Beresņevam uzlēja Liepājnieks? NĒ! Varbūt lai uz Liepāju nebrauc Ogres fani un spēle notiek ar skatītājiem
, 2009-03-26 16:24, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tu pēdējā laikā kaut kāds agresīvs....
Nokāpu no korķa. Esmu urla un lepojos ar to, pārējie ir bandīti!
, 2009-03-26 16:24, pirms 15 gadiem
kics rakstīja: Liepāja vel mairāk noželojami, pat bērnu komandās vecāki ienīst Liepaju.
Tapeec ka liepaajai ir wiss un winji ir pashi labaakie wisaas jomaas !!! samierinies !!! nauda izsaka wisu un ogrei taadas naw !!!
, 2009-03-26 16:24, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Kāpēc? Viņi taču ir bandīti!
Tāpēc, ka es saprotu tavus jokus, bet liela daļa te nesaprot...
, 2009-03-26 16:24, pirms 15 gadiem
Kerčam noplauka - tāds simbolisks sods par huligānismu
, 2009-03-26 16:24, pirms 15 gadiem
hamuts rakstīja: Krīzes cenas!
mja bet nu par necienju un par stulbibam ir jamaksa gan vienai gan otrai pusei...jamaksaa nevis jaiedod dzeram nauda LHF
jo vairak iekases jo iespejams nauda tiks ieguldita jaunatnee vai vismaz tiesnesu izglitosanai lai tiem ir labs limenis
, 2009-03-26 16:25, pirms 15 gadiem
Ritvars Raits rakstīja: Tāpēc, ka es saprotu tavus jokus, bet liela daļa te nesaprot...
Principā gribētos redzēt kaut vai vēl vienu kaut vai simbolisku spēli Ogrē, kurā kaut vai ar klātbūtni pateikties par šīm sešām lieliskajām sezonām.
Slēpts komentārs: Fubar
, 2009-03-26 16:27, pirms 15 gadiem
Fubar rakstīja: Nejau paareejie fani vainiigi buutu normaala apsardze tad wiss buutu ok !!! on ja ogre buutu audzinaati !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! piedraazham to ogri nahujj bljaa vareej Riiga200 tik n wiss buut in4iig un zbiss newiss shitaad jobanii paakji bljaa maukass !!!!!!! ieniistu to pilseetu !!! noslauciit no zemes wirsas !!!!
Tu neesi gudrs...
, 2009-03-26 16:27, pirms 15 gadiem
Name rakstīja: Tas tapec ka vinju bernus liepaja saliek visos elementos, bet par to ka LM kluba vecaki ienistu trenerus ir muljkibas, to es tev 1000% saku...
Nejau trenerus bet pāšu komandu, un paskaties LHF majaslapā lai nebutu jasakavisos elementos.
, 2009-03-26 16:27, pirms 15 gadiem
Fubar rakstīja: bla ceru ka liepaajaa buus izkiroshaa speelee un tad tiem ogres cuukaam autobusu nosvilinaat
izlasi rakstu-ja pedeja spele bus liepaja tad bez skatitajiem-tatad ogres atbalstitaji var nemaz nekapt autobusa bet sedet majas pie TV
Slēpts komentārs: secretguy10
, 2009-03-26 16:29, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: em runajot par to atsveicinasanos vai precizak neatsveicinasanos...un piemineto teikumu ka KHL visus noteikumus stingri ievero utt utt..ka tik nebija Maskavas Dynamo spele ar kaut ko ka tur neatsveicinajas??taka visur ir brizi kad kads kaut ko parkapj
Patiesībā par to atsveicināšanos/neatsveicināšanos.... ok, mauprāt, viena lieta ir tāda Reg. sezona kur Eiropā ir pieņemts atsveicināties no pretiniekiem (NHL tā nav) un, manuprāt, pavisam cita lieta ir PO kur tu "līdz riebumam" spēlē noteiktu skaitu spēļu ar vienu un to pašu pretinieku un uz spēli 3-4 viņi jau viens otram "aknās sēž"! Un loģiski, ka PO būtu neatsveicināties, jo pēc dienas vai divām atkal būs (kā saka) līdz asarām jākapājas ar to pašu breksi.....reāli būtu ok ja tā atsviecināšanās notiktu tikai vienu reizi - kad sērija beidzās! Tā manuprāt, būtu pareizi!
, 2009-03-26 16:29, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Spēlei jānotiek, es jau gatavoju beisbola nūju, ar kuru nejauši uzgūzties sejā urlām un pēc tam vēl paraudāšu, ka urlas pirmie sāka.
tadiem ka tev ip banu uz muzu. tu pats apzinies ka pa sadiem teksiem var piemeklet piemerotu pantu? ta ir publiska naida kurinasana skumji ka tadi cilveki ir netikai starp ask un barona faniem bet pat starp hokeja faniem...
, 2009-03-26 16:29, pirms 15 gadiem
7o speeli jaaspeelee ar skatiitaajiem un areenaa riiga. kaut vai prestizha deelj.
vispaar jaadomaa ar galvu, kaa celt hokeja un vieteejaa chempja popularitaati. speeleeshana pie tukshaam tribiineem ir galiigi garaam

un vairaak kautinju, kautinju
, 2009-03-26 16:29, pirms 15 gadiem
Biļetes Ogrē vairs netirgo.
, 2009-03-26 16:30, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Nokāpu no korķa. Esmu urla un lepojos ar to, pārējie ir bandīti!
Drīzāk izskatās, ka esi "uzkāpis".... bet ja jau nokāpi... tad fiksi kāp atpakaļ!!!
, 2009-03-26 16:30, pirms 15 gadiem
nesekoju līdzi visam čempim,bet vienmēr lasu visas ziņas un kādu maču nolūru!BET-cik atceros kautiņus Latvijas hokejā,Ogre ir izcēlusies vienmēr.jautājums kāpēc?
neiet runa par to,kurš bija vainīgs šajos finālmačos,bet atkal ogre piedalās un atkal kautiņi...
Ja Vecais Kerčs nemāk novaldīt savas emocijas un iet sist katru pretinieku,kurš šā dēlu pagrūž,tad lai nelaiž savu atvasi laukumā un staigā līdzi,kā miesīts.mazums kas....
, 2009-03-26 16:31, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Patiesībā par to atsveicināšanos/neatsveicināšanos.... ok, mauprāt, viena lieta ir tāda Reg. sezona kur Eiropā ir pieņemts atsveicināties no pretiniekiem (NHL tā nav) un, manuprāt, pavisam cita lieta ir PO kur tu "līdz riebumam" spēlē noteiktu skaitu spēļu ar vienu un to pašu pretinieku un uz spēli 3-4 viņi jau viens otram "aknās sēž"! Un loģiski, ka PO būtu neatsveicināties, jo pēc dienas vai divām atkal būs (kā saka) līdz asarām jākapājas ar to pašu breksi.....reāli būtu ok ja tā atsviecināšanās notiktu tikai vienu reizi - kad sērija beidzās! Tā manuprāt, būtu pareizi!
iespejams bet nu ko mes tur "gudriem" iemacisim
Slēpts komentārs: kasparello
, 2009-03-26 16:33, pirms 15 gadiem
krmas rakstīja: Un kāpēc vispār spēlei būtu jānotiek bez skatītājiem? Vai tad to alu uz galvas Beresņevam uzlēja Liepājnieks? NĒ! Varbūt lai uz Liepāju nebrauc Ogres fani un spēle notiek ar skatītājiem
Tādēļ, ka nav svarīgi, kas to izdarījis, bet gan tas, ka Liepājas klubs nespēja nodrošināt kārtību hallē.
Slēpts komentārs: Banzai
, 2009-03-26 16:34, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Tādēļ, ka nav svarīgi, kas to izdarījis, bet gan tas, ka Liepājas klubs nespēja nodrošināt kārtību hallē.
Nu bet tad jau sanāk, ka katram skatītājam ir jānāk uz halli ar savu apsargu, kurš viņu kontrolē
, 2009-03-26 16:34, pirms 15 gadiem
Atzīsimies, ka šis ir ļoti muļķīgs lēmums - iespējams, nozīmīgāko sezonas spēli nolemt aizvadīt aiz slēgtām durvīm...
To var pieņemt tikai neloģiski domājot...
Aizvadiet nākamās sezonas pirmās 5 spēles bez skatītājiem, nevis iespējami izšķirošo, kurā taču var būt papildus drošības pasākumi...
, 2009-03-26 16:34, pirms 15 gadiem
Ko tad tiesneši var izdarīt,ja acīmredzami uz kašķi velk?Nedomāju,ka,piemēram Odiņš ir slikts tiesnesis-kā nekā KHL tiesā un Ogrē nebija pretenziju pret tiesāšanu-aizpagājušogad Ogres pirmo pusfināla spēli ar Rīga 2000 tiesāja igaunis-nu viņš gan ātri izlaida spēles grožus no rokām un tāpat bija asumi-tad jau ukrainis labāk notiesāja pēc tam,bet vaina nav tiesnešos...
, 2009-03-26 16:35, pirms 15 gadiem
Jā naudas sodiņi,tiešām simboliski, varēja jau bišķiņ nopietnāk sodīt,lai veči nomierinās.
, 2009-03-26 16:35, pirms 15 gadiem
!!!!!!!!!!!!!!!!! JA METALURGU FANI NETIKS ZALEE---- JUUS SAPROTAT KO TAS NOZIMEE -- POLICIJA TUR NEKO NEVARES PADARIIT -TAS BUUS DUMPIS KAA 13 RīGA--- BEZSMADZEņU BUUTNES
, 2009-03-26 16:37, pirms 15 gadiem
kics rakstīja: Biļetes Ogrē vairs netirgo.
No kurienes tāds info?
, 2009-03-26 16:38, pirms 15 gadiem
bonis2 rakstīja: No kurienes tāds info?
no Halles
, 2009-03-26 16:38, pirms 15 gadiem
a kāpēc 300ls sodu var piemērot Liepājas ledushallei nevis pašai LM komandai?
, 2009-03-26 16:39, pirms 15 gadiem
555 rakstīja: 7o speeli jaaspeelee ar skatiitaajiem un areenaa riiga. kaut vai prestizha deelj.
vispaar jaadomaa ar galvu, kaa celt hokeja un vieteejaa chempja popularitaati. speeleeshana pie tukshaam tribiineem ir galiigi garaam
un vairaak kautinju, kautinju
Nu nē! Paldies! Nevajag mums šito "cirku" te Arēnā! Uztaisīs vēl kāds kaut kādu provokāciju un ta vēl (skaties) Kira arī vēl sadomās Arēnu nobannot....
, 2009-03-26 16:40, pirms 15 gadiem
Sods ir diezgan atbilstošs un šis arī pielika punktu visām LM fanu nodiršanām. Gan Beresņevs, gan ASK komanda provicēja gandrīz visus pārkapumus un kautiņus kas vakar notika. un tagad tikai sakiet, ka tā nebija. tad strīdēsieties ar LHF un tas ir bezcerīgi. uzliktie sodi saliek visu pa plauktiņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-26 16:43, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Spēlei jānotiek, es jau gatavoju beisbola nūju, ar kuru nejauši uzgūzties sejā urlām un pēc tam vēl paraudāšu, ka urlas pirmie sāka.
Vai runā par savas pilsētas urlām?
Diez vai kāds no LM līdzjutējiem būs gatavs izmest naudu par cirku hokeja vietā Bebru izpildijumā!
, 2009-03-26 16:43, pirms 15 gadiem
Liepaaja labaakaa !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!
, 2009-03-26 16:44, pirms 15 gadiem
kics rakstīja: no Halles
Nu ta jau spēle laikam nebūs.... visi brīvi!
, 2009-03-26 16:45, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Spēlei jānotiek, es jau gatavoju beisbola nūju, ar kuru nejauši uzgūzties sejā urlām un pēc tam vēl paraudāšu, ka urlas pirmie sāka.

Smiekliigi juus esat. Peec otraa perioda bijaat paarbijushies no 16 gadiigiem urljakiem, ka bez policijas nespeejaat ne soli spert, bet tagad baigo nazi teelo
, 2009-03-26 16:45, pirms 15 gadiem
Ogre labākie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-26 16:46, pirms 15 gadiem
Fubar rakstīja: Liepaaja labaakaa !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!
kamā ???
, 2009-03-26 16:47, pirms 15 gadiem
latvieshu tiesneshi pret vajaaku komandu vienmeer ir stingraaki! kapeec taa? piemeeram ka latgale bija vadiibaa pret liepaajas metalurgu tad tiesneshi uzreiz raidiija nost latgali!
, 2009-03-26 16:47, pirms 15 gadiem
Kas tie ir par sodiem, 300 lati, 150 lati, kaut kādas šausmas, pie tādiem sodiem, taču nevienam bijības nebūs, uzskatu, ka sodam gan kaušļiem gan lielajiem mutes virinātājiem ir jāsākās vismaz no 10 minimālajām algām, vai diskvalifikācija uz 1 sezonu! Tas kas vakar bija pa TV tas nebija hokejs, Ogre kārtējo reizi neprot zaudēt, tie nav hokejisti, viņiem ar steigu jāmaina profesija! Tas atkārtojas gadu no gada un kas ir tie lielie kaušļi? OGRE, viņus nevajag pierunāt lai aizvada piektdien spēli, es pat to neatļautu, ka tādi kaušļi traumē pārējos, kurus vismaz var saukt par hokejistiem...
, 2009-03-26 16:47, pirms 15 gadiem
Fubar rakstīja: Ogre ir Nožēlojama
tu esi nozelojams
, 2009-03-26 16:47, pirms 15 gadiem
Ko tu gribi tu pedinjj ???????????????????? ej nahujj wnk !!!!!
, 2009-03-26 16:48, pirms 15 gadiem
Tobiic rakstīja: Ogre labākie
kamā ???
, 2009-03-26 16:48, pirms 15 gadiem
Kasparsss rakstīja: kasagrande rakstīja: Spēlei jānotiek, es jau gatavoju beisbola nūju, ar kuru nejauši uzgūzties sejā urlām un pēc tam vēl paraudāšu, ka urlas pirmie sāka.


Smiekliigi juus esat. Peec otraa perioda bijaat paarbijushies no 16 gadiigiem urljakiem, ka bez policijas nespeejaat ne soli spert, bet tagad baigo nazi teelo
Vienīgais krutais un super fans Bebru rindās bija tas ar velna masku! Pats personiski gribēju iespert pendeli tiem LM faneļiem,kas bija starpbrīdī sastājušies viņam apkārt un kliedza-Metalurgs, Metalurgs!
Gribu viņam atvainoties mūsu sīkpiržu vietā,un pateikt,ka Liepājā ir arī normāli līdzjutēji!
, 2009-03-26 16:49, pirms 15 gadiem
Fubar rakstīja: Ogre ir Nožēlojama
Tu esi nožēlojams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-26 16:52, pirms 15 gadiem
Fubar rakstīja: Nejau paareejie fani vainiigi buutu normaala apsardze tad wiss buutu ok !!! on ja ogre buutu audzinaati !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! piedraazham to ogri nahujj bljaa vareej Riiga200 tik n wiss buut in4iig un zbiss newiss shitaad jobanii paakji bljaa maukass !!!!!!! ieniistu to pilseetu !!! noslauciit no zemes wirsas !!!!
Psihoterapeita pakalpojumi Liepājā laikam nav pieejami!!! Laiks biznesam!!!
, 2009-03-26 16:53, pirms 15 gadiem
ask ogres mājaslapā ir "izsmeļošāka" informācija!
, 2009-03-26 16:54, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vienīgais krutais un super fans Bebru rindās bija tas ar velna masku! Pats personiski gribēju iespert pendeli tiem LM faneļiem,kas bija starpbrīdī sastājušies viņam apkārt un kliedza-Metalurgs, Metalurgs!
Gribu viņam atvainoties mūsu sīkpiržu vietā,un pateikt,ka Liepājā ir arī normāli līdzjutēji!
jo biežāk palasu tavus komentus, jo vairāk sāk likties, ka tu tāds sakarīgs Ivars esi - tā jau laikam ir, ka pirmais priekštats vienmēr ir maldīgs.

Arī es neesmu apmierināts ar Bebru uzvedību un rīcību vakardienas spēlē - taču sports paliek sports un no tā laikam neizbēgt.
, 2009-03-26 16:54, pirms 15 gadiem
Ja ogrēnieši rīt izcīnīs panākumu un būs nepieciešama septītā finālsērijas spēle, tad Liepājas ledus hallē "metalurgiem" būs jāspēlē bez līdzjutēju klātbūtnes......................Vo sitas labi butu pa TV verot. Varetu dzirdet ka dzeki piii un piiii draga.
, 2009-03-26 16:55, pirms 15 gadiem
Visus tos sodus dzētu uzlikt tiesnešiem un jau pēc mača Ogrē. Tas jau protams nav attaisnojums hokejistiem, bet nekārtību iemesls gan!
Ogrē jau būtībā spēlē tikai viena maiņa, kurā ir 3 ļoti tehniski hokejisti-veterāni. Metalurgi viņus ir "paņēmuši" ļoti skarbi ( zinot LM spēku manuprāt pat pārāk), un saprortams ka večiem brīžiem aiziet ciet. Tehniķiem vienmēr ir bijis grūti, bet 3 "mazajiem" vienā maiņā it sevišķi. It sevišķi ja tiesneši ir galīgi LUŅI!!!! ( kaut arī cieš abas puses!).
, 2009-03-26 16:55, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Ivar, kāpēc tad neiespēri? Slabo?....
nu tak katrs siikpirdis slaveno Taalo Austrumu iekarotaaju ivaru77 var nolikt uz deeljiem
, 2009-03-26 16:55, pirms 15 gadiem
enix rakstīja: Kerčam noplauka - tāds simbolisks sods par huligānismu
Kurā vietā tu tur huligānismu esi saskatījis?
Normāla veča reakcija uz laukumā notiekošo!!!
, 2009-03-26 16:56, pirms 15 gadiem
Dažreiz liekas,ka tas jau nav hokejs,bet kautkāda sevis pirādīšana.
Tas ir sports un tādam tam vajadzētu palikt līdz beigām.Ja Ogre rīt neizies laukumā vai tad tā sevi cienoša komanda dara???
, 2009-03-26 16:57, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Ivar, kāpēc tad neiespēri? Slabo?....
Negribējās ar tiem sīkpiržiem saistīties,jo visapkārt atmosfēra bija nokaitēta līdz baltkvēlei bez visa tā!Bet tas velns man bija reāli žēl,jo redzēju,ka viņš ir galīgi sašļucis no visapkārt notiekošā!
Varbūt kāds var sīkāk pastāstīt,kas tas ir par džeku,kas zināmā mērā simbolizē Bebru komandu!
, 2009-03-26 16:58, pirms 15 gadiem
čečenis rakstīja: !!!!!!!!!!!!!!!!! JA METALURGU FANI NETIKS ZALEE---- JUUS SAPROTAT KO TAS NOZIMEE -- POLICIJA TUR NEKO NEVARES PADARIIT -TAS BUUS DUMPIS KAA 13 RīGA--- BEZSMADZEņU BUUTNES
urla tu!
Slēpts komentārs: ScorpionLV
, 2009-03-26 17:01, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Negribējās ar tiem sīkpiržiem saistīties,jo visapkārt atmosfēra bija nokaitēta līdz baltkvēlei bez visa tā!Bet tas velns man bija reāli žēl,jo redzēju,ka viņš ir galīgi sašļucis no visapkārt notiekošā!
Varbūt kāds var sīkāk pastāstīt,kas tas ir par džeku,kas zināmā mērā simbolizē Bebru komandu!

special for ivars77 http://www.ogresvestis.lv/print.php?newsid=9094
, 2009-03-26 17:02, pirms 15 gadiem
Murgs ibio ne sodi! Kādā sakarā jāaizliedz skatītājiem iet uz halli? Murgs :x
, 2009-03-26 17:02, pirms 15 gadiem
kastasir rakstīja: Kurā vietā tu tur huligānismu esi saskatījis?
Normāla veča reakcija uz laukumā notiekošo!!!
Normāls vecis neskrien sist pa diviem vienu...
, 2009-03-26 17:03, pirms 15 gadiem
tvnet.lv: TVNET Sports : Hokejs

precīzs apraksts par to, kas vakar notika...

Visu cieņu bijušajam hokejistam Kerčam, bet viņam laiks aiziet, jo šobrīd viņš iegūst kauslīga, nožēlojama pensionāra slavu..
, 2009-03-26 17:03, pirms 15 gadiem
Muse777 rakstīja: Murgs ibio ne sodi! Kādā sakarā jāaizliedz skatītājiem iet uz halli? Murgs :x
Lai Halle ciestu finansiālus zaudējumus. Iespējams ka pat vairāk kā 300 ls.
, 2009-03-26 17:05, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Negribējās ar tiem sīkpiržiem saistīties,jo visapkārt atmosfēra bija nokaitēta līdz baltkvēlei bez visa tā!Bet tas velns man bija reāli žēl,jo redzēju,ka viņš ir galīgi sašļucis no visapkārt notiekošā!
Varbūt kāds var sīkāk pastāstīt,kas tas ir par džeku,kas zināmā mērā simbolizē Bebru komandu!
Tik vien zinu, ka tas ir ņekijs Jurčiks.... izskatās pēc lāga puikas (cik nu es Piņķos viņu maniju) un gana draudzīgs pret visiem tāpat arī Piņķos nemaniju ne mazāko agresiju ne viņa virzienā ne no viņa! Rīgā laikam tā tauta tomēr (kopumā) ir biš civilizētāka! Un mierīgi vari šo uzskatīt par tādu kā bebru talismanu! Citu jau bebriem nav!
, 2009-03-26 17:06, pirms 15 gadiem
Jūlis rakstīja: Ja ogrēnieši rīt izcīnīs panākumu un būs nepieciešama septītā finālsērijas spēle, tad Liepājas ledus hallē "metalurgiem" būs jāspēlē bez līdzjutēju klātbūtnes......................Vo sitas labi butu pa TV verot. Varetu dzirdet ka dzeki piii un piiii draga.
Ja godīgi,pat tādā gadijumā,ja notiktu 7 spēle un tajā laistu skatītājus, tad es (un zinu vel cilvēkus) uz šo spēli vairs neietu,jo negribu velreiz skatīties klātienē tādu hoķi kādu no otrā perioda ceturtās minūtes rādija Bebri! Ja spēlēt'js dodas laukumā ar vienu domu provacēt pretinieku,un nevis spēlēt uz ripu, tad atkārtošu slavenos N. Ozerova vārdus-Такой хокей нам не нужен!
, 2009-03-26 17:07, pirms 15 gadiem
Ko jūs te visi stresojat?...Kā var uzvarēt Ogre viņa pat Latvijas kartē nav redzama...Metalurgs uzvares "Cempioni LM jeeeee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-26 17:10, pirms 15 gadiem
kERČAM SENJORAM ATKAL NORMĀLI NOSPĪDĒJA....Ja Liepājā būs pēdējā spēle, tad jūtu līdzi ASK faniem un viņu braucamajiem. Manuprāt bija jāsoda uzreiz tas alus lējējs, nevis jāatbild arī normāliem skatītājiem. Kā tādā krievu PSRS "sunduku" armijā, viens savāra ziepes, atbild citi. Idiotisms !
, 2009-03-26 17:10, pirms 15 gadiem
Riharcs69 rakstīja: kasagrand, miers... labāk savākt sevi un atbalstīt ogri līdz galam, jo cerības dabūt zeltu, vel nav zudušas! + ja ogre 5dien panjem uzvaru, tad svetdien spēle notiks neitrālā laukumaa...
Laukums jau neitrāls nebūs. Tikai tukša halle...
, 2009-03-26 17:12, pirms 15 gadiem
Paldies!
Tādu fanu priekšā cepuri nost,un ilga mūža vēlējumi viņam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-26 17:14, pirms 15 gadiem
Njaa, man viens no shitiem punktiem nedaudz nepatiik, tas ir, ka, ja buus nepiecieshama septiitaa speele, tad uz to nevarees ierasties skatiitaaji, tad jau man vairs to septiito speeli nevajag - lai viss beidzas Ogree!
, 2009-03-26 17:15, pirms 15 gadiem
ScorpionLV rakstīja: Fubar Tu mudak!!!Tev tikai gribējās piedrāzt Ogri!!!Tādus mudakus kā Tevi rīt Ogrē arī atstās kautkur uz ietves.Visa Liepāja ir tik tizla,cik tizls ir jūsu stulbais Ivars.Viņš jau patiesībā izsaka visu jūsu būtību!!!
Da paasholl tu dirsst smirdiigais bomzi !!!!!!!!!!!!!!!! es tew tai pashaa ogree jebalu izaardiishu tu pedinjj !!! sist liiidz mirst !!!!!!!
, 2009-03-26 17:16, pirms 15 gadiem
Riharcs69 rakstīja: pamatā, spēli jau maina līdzjutēji, nejau formas krasa, vai sienu kraasojums!
Mājas borti jau tomēr palīdz
, 2009-03-26 17:18, pirms 15 gadiem
ScorpionLV rakstīja: Fubar Tu mudak!!!Tev tikai gribējās piedrāzt Ogri!!!Tādus mudakus kā Tevi rīt Ogrē arī atstās kautkur uz ietves.Visa Liepāja ir tik tizla,cik tizls ir jūsu stulbais Ivars.Viņš jau patiesībā izsaka visu jūsu būtību!!!
Tādā gadījumā, Tu izskati Ogres būtību, kas pilsētai nemaz nav cildinoši.
, 2009-03-26 17:19, pirms 15 gadiem
Ogre nekad nemak zaudet,jo taja gada neaceros kura bet speleja ar Riga 2000 ar bija lieli kautini un nekorekta riciba no speletajiem.Tas ta ari turpinasies visus gadus kamer vini piedalisies.Un tada komanda krib spelet Cempionu Liga.Tad jau katra spele bus jakaujas.
, 2009-03-26 17:21, pirms 15 gadiem
Fubar, klau mudak!!!Kā man tevi atpazīt Ogrē?Es tevi vienkārši kādā podžikā piesmiešu!!!
, 2009-03-26 17:22, pirms 15 gadiem
kics rakstīja: Liepāja vel mairāk noželojami, pat bērnu komandās vecāki ienīst Liepaju.
tapēc, ka LM komanda vienmēr viņu atvašu komandas saliek bez variantiem
, 2009-03-26 17:22, pirms 15 gadiem
Bebrus desaas!!!
, 2009-03-26 17:23, pirms 15 gadiem
Beresņevu varbūt varēja sodīt par neatsveicināšanos, bet par to ka viņš kaut ko rādijis LM faniem jau nu nevajadzēja. Man nekas nebūtu pret ja kāds aizvainotais sportists reizēm kādam pārāk aktīvam fanelim iedotu bietē, viņi ir tikai cilvēki un visādu idiotu izlēcieni nevienam nav jāpacieš.
, 2009-03-26 17:24, pirms 15 gadiem
Vo vo pamet halli tagad atsauks dalību chempionātā nu riktīgas bābas ne komanda ar visu menedžmentu un treneri ieskaitot!!!
, 2009-03-26 17:24, pirms 15 gadiem
Es wislaik kliegshu Ogre pidarri tu vieniigais var atsuukaat man wisu skatiitaaju priekshaa
, 2009-03-26 17:25, pirms 15 gadiem
Fubar rakstīja: bla ceru ka liepaajaa buus izkiroshaa speelee un tad tiem ogres cuukaam autobusu nosvilinaat
Ko tu tur cepies. atbrauc uz Ogri uz maču tiksimies, izrunāsimies. Iespējams sāksi mīlēt ogres pilsētu. iespējams pat tās ģērboni ietetovēsi sev uz ķermeņa, iespējams ja pēc tikšanās tev vēl būs bērni, varēsi parādīt to bērniem. savādāk tu tur kkur netā tāds lecīgs esi. Atbrauc un pasaki kādam ogrēnietim to sejā. man liekas, ka pat mazākais ogres hokeja faniņš tev iedos biete. šmurgulītis tu tāds.
, 2009-03-26 17:25, pirms 15 gadiem
arnis100 rakstīja: Ogre nekad nemak zaudet,jo taja gada neaceros kura bet speleja ar Riga 2000 ar bija lieli kautini un nekorekta riciba no speletajiem.Tas ta ari turpinasies visus gadus kamer vini piedalisies.Un tada komanda krib spelet Cempionu Liga.Tad jau katra spele bus jakaujas.
Vel varēji piemetināt,ka Raitums tieši Liepājas Statoil uzbruka cilvēkam ar tukšu pudeli rokās,un izraisija incidentu,kā rezultātā tika nosacīti tiesāts!
Liktenīga pilsēta tā Liepāja Bebru spēlētājiem!
Liepājas pozitīvā aura uz visiem iedarbojas pozitīvi,bet tikai ne uz Bebru hokejistiem!
, 2009-03-26 17:26, pirms 15 gadiem
runāja par LM karsējām, ka viņas pīpājot, bet vakar pēc 1. perioda Ogres karsējas pašas pīpāja hallē.
, 2009-03-26 17:29, pirms 15 gadiem
ai labir pietiek man te mulkjot nabaga Ogri es tak nekur nebrauxu mazais !!! Stresa kamloi Pilniigs miixts uz jums wisiem nabadzinji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-26 17:32, pirms 15 gadiem
vispār esmu nolēmis vairs nelasīt atsauksmes, jo tas ir pilnīgs sviests kas te notiek, pat tāds jau pieadzis cilvēks kā Ivars77 (spriežu ka nikā ir domāts dzimšanas gads 1977) ir sviestains un murgo tā pat kā tie šmurguļi mazgadīgie. chau, bija nepatīkami lasīt jūsu murgus.
, 2009-03-26 17:32, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Kas ir vēl vairāk noožēlojami! Laikam jau tāpēc, ka atvases regulāri "dabū pa mizu"
Varbut ar savu netiro spēi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-26 17:36, pirms 15 gadiem
pats labākais, ka viņi varēja uzlikt hallei pieņemsim 1500 ls. pašiem būtu izdevīgāk, daudz vairāk naudiņas kabatā, hallei izdevīgāk - visas vietas noteikti būtu piepildītas un ienākumi no pārdotajām biļetēm būtu vairāk nekā 2800ls (tā ļoti rupji rēķinot). tas būtu arī izdevīgāk skatītājiem un faniem, kuri varētu atnākt paskatīties spēli. Un galu galā tas būtu izdevīgāk arī visai hokeja sabiedrībai, ja, lai arī kā tur bija bijis, vismaz pēdējā spēle tiktu nospēlēta kā normāla hokeja spēle un čempioni (lai arī kura komanda tā būtu) tiktu kronēti sajūtot skatītāju atbalstu, nevis kaut kādā nolemtā klusumā.
manuprāt, tas, kā tika sodīta LM halle bija visos iespējamos veidos nepareizs un apsurds lēmums
, 2009-03-26 17:36, pirms 15 gadiem
Labaak pastaas uz karseejaam pa labi (mm) un noemierinaas
, 2009-03-26 17:39, pirms 15 gadiem
An_G rakstīja: tapēc, ka LM komanda vienmēr viņu atvašu komandas saliek bez variantiem
Paskaties cik jaunieši spēleU-16 un U-20 no Liepājas
, 2009-03-26 17:39, pirms 15 gadiem
kics rakstīja: Paskaties cik jaunieši spēleU-16 un U-20 no Liepājas
Toties paskaties cik U-18!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-26 17:52, pirms 15 gadiem
, 2009-03-26 17:52, pirms 15 gadiem
kics rakstīja: Paskaties cik jaunieši spēleU-16 un U-20 no Liepājas
puse no viņiem savas hokeja gaitas ir sākuši tieši Liepājā. ha
, 2009-03-26 17:53, pirms 15 gadiem
Latvijas telpu futbola čempionāta finālturnīrs (Ogres novada sporta centra hallē)
29.martā
16.00 SK „Monarch” – „JFC Kauguri”

VISI PAR JAŠU!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-26 17:57, pirms 15 gadiem
SweetDude rakstīja: Latvijas Hokeja federācijas Disciplinārā komisija var iet DIR** ZIN KO JŪS PANĀCĀT AR ŠIEM SODIEM- NEKO!!! Dod Dievs lai šāds pats mačs atkārtojas, vismaz varēs izkauties!
Ou jēēē ... izkauties ... Principā jau saprotama ir arī tāda interese. Tikai - to visu var darīt arī bez hokeja. Uztaisi atklātās meistarsacīkstes grupu kautiņiem un - vālē uz priekšu. Iespējamās sacensību disciplīnas:
Grupas kautiņš komandām dubļos,
Grupas kautiņš salmos,
Grupas kautiņš uz ledus,
Grupas kautiņš pa pliko,
Grupas kautiņš dzērumā ar alkohola promilēm virs 0,5%%,
Grupas kautiņš jauktajām komandām (katrā komandā 4 vīrieši un 2 sievietes)
Grupas kautiņš ar hokeja nūjām,
Grupas kautiņš "ar da jebko rokās"
.... sarakstu var turpināt ļoooooti garu.
Un zini kas par fišku - nav vajadzīgs īrēt ledus arēnu...
Atsaldētie - uz priekšu!!!
, 2009-03-26 18:01, pirms 15 gadiem
tur kercam, fandulam un jasas chit vajadzeeja diskaabeli uz kaadaam 3 vai 5 speeleem...shitaa sabjaat tik skaistu speeli kaa hokejs ir vnk nosodaami, un ogrei shii jau nav pirmaa reize, vinji tak taa dara regulaari...nakamsezon, lai ogre saak ar kkaadiem -10 punktiem pa taadu riiciibu...
, 2009-03-26 18:04, pirms 15 gadiem
Ogre ir malači.
, 2009-03-26 18:05, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Kas ir vēl vairāk noožēlojami! Laikam jau tāpēc, ka atvases regulāri "dabū pa mizu"
Tieshi desmitniekaa traapits- pilniigakaa taisniiba! Aplausi!
Saku pec pieredzes, jo braalis speele 97. gados LM, un galvenokaart ir taas uzvaras, lai gan ir arii zaudas, bet nu vecaaki, it ipashi Zemgalei, zem katras kritikas, es nezinu vai mees viens otra beernus vareetu nosaukt par kropljiem, antinjiem un lohiem- taa kaa tas liimenis jau nav iipashi augsts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-26 18:08, pirms 15 gadiem
ar faniem tas ir pilnigs idiotisms, kam tam vinji spele sev vai skatitajiem?!
, 2009-03-26 18:09, pirms 15 gadiem
Nesaprotu, kur te ir sodīts Metalurgs. Visas provokācijas sākas ar liepajnieku netīro spēli. Izskatās, ka Metalurga spēlētāji vispār kautiņos nav piedalījušies, kaut video ir redzams, ka liepājnieki bez vainas arī nav. Un tas, ka zaļos liepājnieku gurķus nedaudz pārmācīja vecie Ogres buki, dzīvē varbūt tas viņiem noderēs.
, 2009-03-26 18:10, pirms 15 gadiem
Nožēlojami.. Liepājas fani uzvedās kā īsti lauķi., nekādas kultūras, vai cieņas pret pretiniekiem.. Kad jūsu fani atbrauc uz Ogri, mēs Jums dodam veselu sektoru, kur fanot, un uz jūsu vārtsarga pusi nemetam ar stikla pudelēm, un arī trenerim alu uz galvas nelejam!! KAUNS!! KAUNS!! KAUNS!!!!!!
Liepājas hallei LIELĀKU SODU!!!!!
, 2009-03-26 18:11, pirms 15 gadiem
ja par tiem sodiem, tad tiem ir jabuut lielakiem lai vini guutu it kaa macibu, bet manuprat bija daudz vairak vainigo nekaa patiesiiba ir!!!!
, 2009-03-26 18:12, pirms 15 gadiem
Kas vispar galvu saspiedusi par speli bez lidzjutejiem.Tas dran**** kurs uzgaza alu virsu cerams norausies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-26 18:15, pirms 15 gadiem
sodi gan smiekligi,bet tas pierada to ka mums vel jaaug,(ne meistaribas zina)bet hokeja ka speles noteikumu zina.lai gan esmu par liepaju,tomer saprotu ari ogri,salidzinat varetu pasaules cempi,kad vienmer liekas ka tiesnesi ir pret latviju,bet kapec ta nedomajam kad vinejam???tomer litvijas finalā gribu redzet labu un saistosu speli bet ne tadu kada bija tresdien.

p.s. tomer savejas komandas un lai kadas nebutu emocijas sava starpa ir jabut korektiem.reizem gadas,bet Lac tas gadas,diemzel katru gadu.
, 2009-03-26 18:16, pirms 15 gadiem
Agris 77 rakstīja: Beresņevu varbūt varēja sodīt par neatsveicināšanos, bet par to ka viņš kaut ko rādijis LM faniem jau nu nevajadzēja. Man nekas nebūtu pret ja kāds aizvainotais sportists reizēm kādam pārāk aktīvam fanelim iedotu bietē, viņi ir tikai cilvēki un visādu idiotu izlēcieni nevienam nav jāpacieš.
piekritu.
, 2009-03-26 18:18, pirms 15 gadiem
Par LHF sēdi: 1.Kas piedalījās tajā sēdē? 2.Vajadzēja sākt ar sevi, jo tas ir apkaunojoši federācijai,kad LČ finālspēles(pie kam saspringtas,interesantas) klātienē nevēro neviens no valdes locekļiem utt. 3. Vai naudas taupības dēļ spēlē nebija inspektora? Šajā gadījumā inspektors būtu varējis brīdināt komandu trenerus uz reiz pēc pirmā 25 min soda,ka turpmāk katrs kautiņš, rupjība tiks sodīta analogi ar 25 min!!! 4.Par ko tiek sodīta halle??? Aiz komandām ir visdārgākās biļetes (analoģija ar uzmesto šķīvi uz ledus arēnā PČ), aiz viņiem pēc pāris rindām stāv apsargs, tātad šis ir nelaimīgs starpgadījums, kuru grūti pat prognozēt! Labi uzliekam naudas sodu un par pienākumu nodrošināt aiz viesu komandas soliņa vēl papildus apsargus.
, 2009-03-26 18:20, pirms 15 gadiem
adidzis rakstīja: Ou jēēē ... izkauties ... Principā jau saprotama ir arī tāda interese. Tikai - to visu var darīt arī bez hokeja. Uztaisi atklātās meistarsacīkstes grupu kautiņiem un - vālē uz priekšu. Iespējamās sacensību disciplīnas:
Grupas kautiņš komandām dubļos,
Grupas kautiņš salmos,
Grupas kautiņš uz ledus,
Grupas kautiņš pa pliko,
Grupas kautiņš dzērumā ar alkohola promilēm virs 0,5%%,
Grupas kautiņš jauktajām komandām (katrā komandā 4 vīrieši un 2 sievietes)
Grupas kautiņš ar hokeja nūjām,
Grupas kautiņš "ar da jebko rokās"
.... sarakstu var turpināt ļoooooti garu.
Un zini kas par fišku - nav vajadzīgs īrēt ledus arēnu...
Atsaldētie - uz priekšu!!!
pareizi ja grupa pa ziemu var pliki iet peldet ta to var apvienot ari ar kautinu,bet hokeja tas ir lieki,labi reizem vajag,bet nu sitas jau kadas 7reizes parsniedza normu.
, 2009-03-26 18:22, pirms 15 gadiem
Fubar rakstīja: bla ceru ka liepaajaa buus izkiroshaa speelee un tad tiem ogres cuukaam autobusu nosvilinaat

Stulbenis!
, 2009-03-26 18:26, pirms 15 gadiem
BEBRS13 rakstīja: Nožēlojami.. Liepājas fani uzvedās kā īsti lauķi., nekādas kultūras, vai cieņas pret pretiniekiem.. Kad jūsu fani atbrauc uz Ogri, mēs Jums dodam veselu sektoru, kur fanot, un uz jūsu vārtsarga pusi nemetam ar stikla pudelēm, un arī trenerim alu uz galvas nelejam!! KAUNS!! KAUNS!! KAUNS!!!!!!
Liepājas hallei LIELĀKU SODU!!!!!
Tieshi taaa! LM faniem vajadzeetu padomaat vai tas ir normali ko raksta! UN varu sadereet ka 95% no visiem kas te noliek Ogri nemaz nezin cik tas ir stulbi, kaa vini izsaakaas par komandu, vienalga ko taa izdariijusi. JA esi ists fans, tad jaciena pretinieks un nevar nolikt vnk ar pedejiem vaardiem!
, 2009-03-26 18:27, pirms 15 gadiem
Tas, ka LM bija jāsoda, tas ir skaidrs, jo tā rīkoties nevar. Sods adekvāts.. ja negribi hokeju, tad varbūt arī nevajag..

Tomēr nesaprotu vienu, vai tiešām tiesneši atkal netiks sodīgi par ļaušanu sistu guļošos? Vai ogrēniešiem katru gadu tas tiks atļauts? Nu tāds atsaldētības līmenis varbūt tikai Latvijā.
, 2009-03-26 18:29, pirms 15 gadiem
"Uzreiz jāteic, ka Ogres kluba pārstāvji pēc lēmumu paziņošanas izteicās, ka atsakās no dalības čempionāta turpinājumā."

Piemaksātu pāris ceineru lai tik šie neizdomā atgriezties čempī
, 2009-03-26 18:32, pirms 15 gadiem
da viss normali likme liela emocijas lielas ko cepaties kurs labaks kurs sliktaks,.... vismaz var just ka azarts abas puses! par to man liels prieks
, 2009-03-26 18:40, pirms 15 gadiem
Man vispār vienalga, lai viņi tur viens otru kaut vai nosit.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-26 18:40, pirms 15 gadiem
nu, kas ir? Vai tad nevar atrast to alus lējēju? Tas arī lai saņem to sodu. Tādu jau nesauc par līdzjutēju vai fanu. Kā jūs teicāt: urla?
, 2009-03-26 18:42, pirms 15 gadiem
kics rakstīja: Nejau trenerus bet pāšu komandu, un paskaties LHF majaslapā lai nebutu jasakavisos elementos.
Nejau bērni ir vainīgi pie tā,ka tik labi spēlē un ieņem lielākoties 1 vai 2vietas.
, 2009-03-26 18:43, pirms 15 gadiem
Loch rakstīja: Tieshi taaa! LM faniem vajadzeetu padomaat vai tas ir normali ko raksta! UN varu sadereet ka 95% no visiem kas te noliek Ogri nemaz nezin cik tas ir stulbi, kaa vini izsaakaas par komandu, vienalga ko taa izdariijusi. JA esi ists fans, tad jaciena pretinieks un nevar nolikt vnk ar pedejiem vaardiem!
..vai ne., ? Tā kā mēs būtu aizbraukuši uz Liepāju vakar, ienākuši hallē un sākuši bļaut :"Liepāja sūk*.!" Mums pat nebija vietas kur STĀVĒT, nemaz nerunājot par sēdēšanu, un to, ka visu laiku aiz muguras jāklausās teksti "Ogre sūkā,!" un "Brauciet mājās!".. tai vietā , lai bļautu "Liepāja sarauj!"
Skumji, ka Liepājas fanu attīstības un kultūras līmenis ir TIK zems!!
, 2009-03-26 18:44, pirms 15 gadiem
sandris77 rakstīja: pareizi ja grupa pa ziemu var pliki iet peldet ta to var apvienot ari ar kautinu,bet hokeja tas ir lieki,labi reizem vajag,bet nu sitas jau kadas 7reizes parsniedza normu.
Precīzi!!! Grupa ziemas peldētāju iet uz āliņgi nopeldēties, izmetas pa pliko, sameklē kašķi un turpat uz ledus grupveidā izkaujas! Hokejs nav vajdzīgs, draku davaj!
Es piekrītu, ka izkaušanās hokejā notiek tīri spontāni (kāds kādam ar nūju novilka pa ribām, netīru spēka paņēmienu izpildīja, muti palaida) un tad tas ir OK. Bet šajā spēlē (vismaz 3.periodā) iskatījās, ka tiek tikai meklēta iespēja izkauties ...
Un te vēl Sweetdoods iesaka izkaušanos, kā risinājumu hokeja čempionāta finālā ... nu jampizdoliņi saauguši gan kuplā skaitā.
, 2009-03-26 18:45, pirms 15 gadiem
Normals Hokejs, normals kautiņš.bija prieks skatīties. Vairāk tādu spēļu. Tad kad NHL kaujās visiem baigi intresē.
, 2009-03-26 18:48, pirms 15 gadiem
LM #2 rakstīja: Nejau bērni ir vainīgi pie tā,ka tik labi spēlē un ieņem lielākoties 1 vai 2vietas.
Kurā vietā viņi labi spēlē, izlasē neņem jo individuāli spēlēt nemāk.
, 2009-03-26 18:52, pirms 15 gadiem
Es taa arii nesapratu, Kercs varees speeleet vai nee?
, 2009-03-26 18:53, pirms 15 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Es taa arii nesapratu, Kercs varees speeleet vai nee?
varēs, patīk tev vai nē.
, 2009-03-26 18:56, pirms 15 gadiem
Nesaprotu to Ogres leemumu par nepiedaliishanos chempionaataa, sodi ir vinjiem ljoti labeeliigi, naudas summas nav lielas, un LM dabuus speeleet bez skatiitaajiem , kas naak pa labu tikai Ogrei .....
, 2009-03-26 18:58, pirms 15 gadiem
BEBRS13 rakstīja: ..vai ne., ? Tā kā mēs būtu aizbraukuši uz Liepāju vakar, ienākuši hallē un sākuši bļaut :"Liepāja sūk*.!" Mums pat nebija vietas kur STĀVĒT, nemaz nerunājot par sēdēšanu, un to, ka visu laiku aiz muguras jāklausās teksti "Ogre sūkā,!" un "Brauciet mājās!".. tai vietā , lai bļautu "Liepāja sarauj!"
Skumji, ka Liepājas fanu attīstības un kultūras līmenis ir TIK zems!!
tapec ka jus jau citu valodu nesaprotat.vismaz spriezot pec to dzelteno subjektu uzvedibas liimena laukumaa
, 2009-03-26 18:59, pirms 15 gadiem
da piss juss visus zirgs...ask briesmonji, LM cjempions.....starpcitu esmu ask liidzjuteejs.....

LM komanda ir vairak kaa ok, bet liidzjuteejus......es taa smeejos 3dienas speelee, jo biju klaatienee, .....lai jums veicas LM fani....man tas cjepionu tituls nav vajadziigs.....un domaaju, ka ogrei ar vairs nevajag....ja tas jaaizciina uz skatuves, baleta stilaa!!!
, 2009-03-26 19:02, pirms 15 gadiem
karocj raudiet...un baidatis no 5dienas speeles, lai tik kaadu ar suudiem neaplej!....LM fani....juus esat labaaki saukljos par ogres....bet praataa....nu sorry.....
, 2009-03-26 19:02, pirms 15 gadiem
kasparello rakstīja: tapec ka jus jau citu valodu nesaprotat.vismaz spriezot pec to dzelteno subjektu uzvedibas liimena laukumaa
DOMĀ KO RUNĀ!
Es saprotu ļoti labi visas valodas, un ne jau jūs būsiet TIE, kas man teiks, kura MAN IR JĀSAPROT!!
, 2009-03-26 19:05, pirms 15 gadiem
Loch rakstīja: Tieshi taaa! LM faniem vajadzeetu padomaat vai tas ir normali ko raksta! UN varu sadereet ka 95% no visiem kas te noliek Ogri nemaz nezin cik tas ir stulbi, kaa vini izsaakaas par komandu, vienalga ko taa izdariijusi. JA esi ists fans, tad jaciena pretinieks un nevar nolikt vnk ar pedejiem vaardiem!
BLEDJ BET JUS TAK MEZONI CITAADI NESAPROTAT
, 2009-03-26 19:14, pirms 15 gadiem
kics rakstīja: Kurā vietā viņi labi spēlē, izlasē neņem jo individuāli spēlēt nemāk.
nu ko tu murgo. no kā lielākoties sastāv jauniešu izlases? NO LIEPAJAS METALURGS.
Un vispār hokejs ir komandas spēle nevis katra individuālā.
, 2009-03-26 19:19, pirms 15 gadiem
Gita61 rakstīja: Tieshi desmitniekaa traapits- pilniigakaa taisniiba! Aplausi!
Saku pec pieredzes, jo braalis speele 97. gados LM, un galvenokaart ir taas uzvaras, lai gan ir arii zaudas, bet nu vecaaki, it ipashi Zemgalei, zem katras kritikas, es nezinu vai mees viens otra beernus vareetu nosaukt par kropljiem, antinjiem un lohiem- taa kaa tas liimenis jau nav iipashi augsts.
Ik īpaši aceros to gadijumu kā 97./98.gadu spēlē pret Prizmu Pārdaugavu vienam no metalurga spēlētājam (precīzāk Gvidō) pēc izgājiena viens no Pārdaugavas vecākiem sāka ar lamuvārdiem braukt viņam virsī.
, 2009-03-26 19:25, pirms 15 gadiem
stulbi, ka viena loša dēļ jācieš vismaz 1000 līdzjutējiem , varbūt vienkārši vajadzēja aizliegt tirgot alkoholu
, 2009-03-26 19:26, pirms 15 gadiem
BEBRS13 rakstīja: Nožēlojami.. Liepājas fani uzvedās kā īsti lauķi., nekādas kultūras, vai cieņas pret pretiniekiem.. Kad jūsu fani atbrauc uz Ogri, mēs Jums dodam veselu sektoru, kur fanot, un uz jūsu vārtsarga pusi nemetam ar stikla pudelēm, un arī trenerim alu uz galvas nelejam!! KAUNS!! KAUNS!! KAUNS!!!!!!
Liepājas hallei LIELĀKU SODU!!!!!
Un uz Ogres vārtsargu met ar stikla pudelēm? Neesi galviņu sasitis?
, 2009-03-26 19:28, pirms 15 gadiem
greeks rakstīja: da piss juss visus zirgs...ask briesmonji, LM cjempions.....starpcitu esmu ask liidzjuteejs.....


LM komanda ir vairak kaa ok, bet liidzjuteejus......es taa smeejos 3dienas speelee, jo biju klaatienee, .....lai jums veicas LM fani....man tas cjepionu tituls nav vajadziigs.....un domaaju, ka ogrei ar vairs nevajag....ja tas jaaizciina uz skatuves, baleta stilaa!!!
Baleta stilā? Nu jā baletā jau parasti izkaujas kādas 5-6 reizes
, 2009-03-26 19:30, pirms 15 gadiem
Muse777 rakstīja: Baleta stilā? Nu jā baletā jau parasti izkaujas kādas 5-6 reizes
nu ja taa buutu, tad mani no Operas un baleta teaatra ar koku nevareetu izdziit
, 2009-03-26 19:30, pirms 15 gadiem
sodi jau tikai formaali..un es atkaartoshos(kaa liepaajnieks) LM fani JUMS LLIIEELLAAIISS FFUUUIII..(nu tie kas suudus dariija...)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-26 19:34, pirms 15 gadiem
ceru ka zelts jau rit bus kabatā
, 2009-03-26 19:34, pirms 15 gadiem
LHF kas ta par komisiju nikulji,kas tie par naudas sodiem tadiem klubiem ?????? reeka naaakk...tur bija jabut dazhiem labiem gada nespeleshana.... !!pilnigs house joprojam ari lhf komisiji..lejm jocigi !!
, 2009-03-26 19:36, pirms 15 gadiem
kics rakstīja: Normals Hokejs, normals kautiņš.bija prieks skatīties. Vairāk tādu spēļu. Tad kad NHL kaujās visiem baigi intresē.
nhl nesalidzini ar vakardienu te nebija nekādas kārtības
, 2009-03-26 19:39, pirms 15 gadiem
adidzis rakstīja: Ou jēēē ... izkauties ... Principā jau saprotama ir arī tāda interese. Tikai - to visu var darīt arī bez hokeja. Uztaisi atklātās meistarsacīkstes grupu kautiņiem un - vālē uz priekšu. Iespējamās sacensību disciplīnas:
Grupas kautiņš komandām dubļos,
Grupas kautiņš salmos,
Grupas kautiņš uz ledus,
Grupas kautiņš pa pliko,
Grupas kautiņš dzērumā ar alkohola promilēm virs 0,5%%,
Grupas kautiņš jauktajām komandām (katrā komandā 4 vīrieši un 2 sievietes)
Grupas kautiņš ar hokeja nūjām,
Grupas kautiņš "ar da jebko rokās"
.... sarakstu var turpināt ļoooooti garu.
Un zini kas par fišku - nav vajadzīgs īrēt ledus arēnu...
Atsaldētie - uz priekšu!!!
JEP
, 2009-03-26 19:42, pirms 15 gadiem
LM #2 rakstīja: Ik īpaši aceros to gadijumu kā 97./98.gadu spēlē pret Prizmu Pārdaugavu vienam no metalurga spēlētājam (precīzāk Gvidō) pēc izgājiena viens no Pārdaugavas vecākiem sāka ar lamuvārdiem braukt viņam virsī.
Tas arii ir mans braalis- par to es saku, ka visi dirsh virsuu arii manai mammai par to, ka vinja ir nopirkusi vinja pasi, jo vinjsh neizskatoties atbilsotishi savam vecumam un vinjsh prieksh saviem gadiem esot paraak meistariigs. Es domaju, ka tieshi tapeec vinja mvisu vasaru piedaava speeleet Dinamo Maskava!
, 2009-03-26 19:42, pirms 15 gadiem
to sodu vaig tam pamparam uzlikt
, 2009-03-26 19:43, pirms 15 gadiem
priekšnieks rakstīja: ceru ka zelts jau rit bus kabatā
vo vo jaabeidz tas cirks
, 2009-03-26 19:45, pirms 15 gadiem
autor isti nesaprotu vai kerč rīt vares spelēt
, 2009-03-26 19:45, pirms 15 gadiem
Nafig soda ledus halli ?
, 2009-03-26 19:46, pirms 15 gadiem
priekšnieks rakstīja: autor isti nesaprotu vai kerč rīt vares spelēt
varēs, varēs.
, 2009-03-26 19:46, pirms 15 gadiem
Edzatt rakstīja: Nafig soda ledus halli ?
par kartibas neuzturešanu bija jābūt vairak apsardzej
, 2009-03-26 19:48, pirms 15 gadiem
BEBRS13 rakstīja: varēs, varēs.
kā tad tas sods izpaudisies? 2+2+20 par to kautinu jau viņš nesedeja uz soliņa vai kļudos
, 2009-03-26 19:50, pirms 15 gadiem
priekšnieks rakstīja: kā tad tas sods izpaudisies? 2+2+20 par to kautinu jau viņš nesedeja uz soliņa vai kļudos
Kerčs sēdēja uz soliņa 2'+2', jo tikai pēc spēles viņam piesprieda vēl +20'..
un tā pat kā Ignatovičš, rīt varēs spēlēt!
, 2009-03-26 19:50, pirms 15 gadiem
vienigais kas neapmierina ka tas alus lejējs neko nedabu bet treneri soda kur ir taisnība šajā stu....
, 2009-03-26 19:52, pirms 15 gadiem
Kadas stikla pudeles? Liepajas ledus halle pat ar platmasa budelem neielaiz. Tikai ar glazem! Ko jus te izdomajiet! Bet ogres halle gan var mierigi stikla budeli atnest. Godigi sakot biju mazliet shokets par to! Un nevajag teikt ka Liepaja Lidjuteji( nevis fani!!! ) kliedz jums aiz muguras... Mes ari daudz ko "labu" dzirdejusi aiz savas muguras un ari pec speles pie jusu ledus halles! Nevajag te apdirst visus ok! Visi esam cilveki un katram ir savi minusi!
, 2009-03-26 19:52, pirms 15 gadiem
lab laj spele bez lidera ogrej neiztikt
, 2009-03-26 19:54, pirms 15 gadiem
Gita61 rakstīja: Tas arii ir mans braalis- par to es saku, ka visi dirsh virsuu arii manai mammai par to, ka vinja ir nopirkusi vinja pasi, jo vinjsh neizskatoties atbilsotishi savam vecumam un vinjsh prieksh saviem gadiem esot paraak meistariigs. Es domaju, ka tieshi tapeec vinja mvisu vasaru piedaava speeleet Dinamo Maskava!
Tas nu gan ir nožēlojami par kautko tādu braukt virsū tavai mammai.
Cerams ka viņš nemaz nedomā par iešanu uz citu klubu. Un vispār viņam vieta drīzāk ir pie U-14. Abi ar Rūdolfu tad būtu mazie.
, 2009-03-26 20:00, pirms 15 gadiem
Forza LM rakstīja: Kadas stikla pudeles? Liepajas ledus halle pat ar platmasa budelem neielaiz. Tikai ar glazem! Ko jus te izdomajiet! Bet ogres halle gan var mierigi stikla budeli atnest. Godigi sakot biju mazliet shokets par to! Un nevajag teikt ka Liepaja Lidjuteji( nevis fani!!! ) kliedz jums aiz muguras... Mes ari daudz ko "labu" dzirdejusi aiz savas muguras un ari pec speles pie jusu ledus halles! Nevajag te apdirst visus ok! Visi esam cilveki un katram ir savi minusi!
hallēē nevar ienest???? tad kāpēc es varēju...!!?
Slēpts komentārs: plastmasa
, 2009-03-26 20:03, pirms 15 gadiem
plastmasa rakstīja: Pizdu tos LM slagas.
domā ko runā
, 2009-03-26 20:12, pirms 15 gadiem
Nu ja tu pudeli nosleptu paduse tad tu protams varetu! Bet budeles es gan laukuma neredzeju , tikaj vienu glazi pec liela kautina!
plastmasa, pizdu tevi un tavus zhurku smadzenes!
, 2009-03-26 20:19, pirms 15 gadiem
Es gar zemi, hallei sods 300 Ls. BARGS...
, 2009-03-26 20:32, pirms 15 gadiem
Lielākus sodus vajadzēja - lai neatkārtojas...
, 2009-03-26 20:33, pirms 15 gadiem
Easton rakstīja: Cien.žurnālisti.
Lūdzu sameklējiet un nointervējiet vakardienas alus lējēju, vai čalis vispār sajēdz ko izdarījis....(sliktā nozīmē)
Tautai jāzin "varoņi".
bļīn tieši tā, lai cilvēki zin sejā to idiņu, kurš iespējams liedza īstiem hokeja cienītājiem (nevis tie saucamie ULTRAS vai urlas, kas dara to ko dara un ar alu) skatīties finālsērijas izšķirošo maču(ja ask/ogre tomēr uzvarēs Ogrē)...
To es galīgi nesaprotu, kā kautkas tāds var ienākt prātā, izdarīt. es saprotu, ja lamājās, tas bieži gadās un vēl alkohola iedarbībā, jo tas daļēji ir emocijas, bet liet virsū alu....
, 2009-03-26 20:34, pirms 15 gadiem
devilboy rakstīja: bļīn tieši tā, lai cilvēki zin sejā to idiņu, kurš iespējams liedza īstiem hokeja cienītājiem (nevis tie saucamie ULTRAS vai urlas, kas dara to ko dara un ar alu) skatīties finālsērijas izšķirošo maču(ja ask/ogre tomēr uzvarēs Ogrē)...
To es galīgi nesaprotu, kā kautkas tāds var ienākt prātā, izdarīt. es saprotu, ja lamājās, tas bieži gadās un vēl alkohola iedarbībā, jo tas daļēji ir emocijas, bet liet virsū alu....
nu ja viņam lej ūdeni viņš lej to kas viņam pie rokas.
, 2009-03-26 20:37, pirms 15 gadiem
jāmāk zaudēt.
, 2009-03-26 20:43, pirms 15 gadiem
1.1. Ja notiks 7. fināspēle, tā notiks "Liepājas Metalurgs" ledus hallē bez skatītāju dalības;
1.2. Ja 7. spēle nebūs nepieciešama, aizstāt sodu ar naudas sodu 300 LS apmērā.

Manas domas ka tas ir pilnīgs stulbums un kaut kas vispār neredzēts!
Kā var piešķirt sodu par to ja kaut kas notiks vai nē!
Vājprāts tur LHF sēž vēl debīlāki cilvēki nekā vakar laukumā spēlēja tas ir kāvās!
, 2009-03-26 20:49, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Kas ir vēl vairāk noožēlojami! Laikam jau tāpēc, ka atvases regulāri "dabū pa mizu"
labs joks, riktīgi nosmējos
, 2009-03-26 20:49, pirms 15 gadiem
Tads pazors...ka hokeju nemak peeleet tad sak telot baisos džekus un radit ka visus te var piekaut...LATVIJAS LĪGAS PRESTIŽ IR NOŽĒLOJAMS...tad jau uz latviju bruac nevis hokeja speeleetaaji bet gan urlu bariņu kuri grib nogruusties(izkaujoties).
LĒTI krievu joki.
, 2009-03-26 21:09, pirms 15 gadiem
cenas smieklīgas.... pie šādām cenām jau varēja arī ne tikai alu liet virsū,bet ārī uz čurāt vai arī iet vēl tālāk.... Bet ja mēs atceramies arī KHL ir diezgan smieklīgi tie sodi,Čeļābinskai toreiz laikam 2 000 ls piesprieda par nacistiskajiem saukļiem...
, 2009-03-26 21:30, pirms 15 gadiem
Ko lai saka. Ceru, ka rīt LM kaklā būs medaļas un abi Kerči varēs iet pie kāda Ogres kluba izklaidēties. ';
, 2009-03-26 21:31, pirms 15 gadiem
LM Fans rakstīja: Ko lai saka. Ceru, ka rīt LM kaklā būs medaļas un abi Kerči varēs iet pie kāda Ogres kluba izklaidēties.
Tos Kerčus vsp vajag iespundēt kkur
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-26 21:46, pirms 15 gadiem
LM Fans rakstīja: Ko lai saka. Ceru, ka rīt LM kaklā būs medaļas un abi Kerči varēs iet pie kāda Ogres kluba izklaidēties.
Laba bilde! Es rīt laikam video kameru paņemšu,jo būs vēl labāki skati! ))))
, 2009-03-26 21:47, pirms 15 gadiem
Nu es saku neuzlēja Beresņevam alu kad iesita mūsējie golu respektīvi Lm tad tas dzeks leca kājās un ar shvunku izlija es sēdēju zem vinja un vinjsh man ari uzlēja un vēl atvainojās.

Tur gan jau Beresņevs normāli saskalo galvas.Un viss bars tic. AMEN
, 2009-03-26 21:48, pirms 15 gadiem
Fubar rakstīja: bla ceru ka liepaajaa buus izkiroshaa speelee un tad tiem ogres cuukaam autobusu nosvilinaat
es tev tuuliit maaju nosvilinaashu smerdel!
, 2009-03-26 21:49, pirms 15 gadiem
da nu napig..kautinji bija tikai un vieniigi taapeec ka ogre neprot pieklaajiigi zaudeet..un ne jau pirmaa reize..bija 4:0..ljonja leeja uz liidzjuteejiem pirmais!!!..protams ka pirmaa reakcija bija dot pretii...
, 2009-03-26 21:49, pirms 15 gadiem
Marts ir pēdējais medību mēnesis ,kad LR likumi atļauj medniekam Lipmanim medīt bebrus! Kā pārliecinājāmies aizvadītajā spēlē - izpalīgu strīpainos kreklos netrūkst!
, 2009-03-26 21:56, pirms 15 gadiem
mazliet netaisnīgi, pilnīgi identiskiem sodiem bija jābūt arī LM komandā, atbalstu Ogres mīkstā likšanu uz nākamo spēli, ja nav taisnība no tiesnešu puses, tad savādāk reaģēt nedrīkst!
, 2009-03-26 22:21, pirms 15 gadiem
No vienas puses smieklīgi...
No otras - milzu fui atbalstītājiem, milzu fui Ogrei. Nu nav tas vietējais čempis līmenī... galīgi nav. =(
, 2009-03-26 22:23, pirms 15 gadiem
sweet.caramel rakstīja: No vienas puses smieklīgi...
No otras - milzu fui atbalstītājiem, milzu fui Ogrei. Nu nav tas vietējais čempis līmenī... galīgi nav. =(
es ceru, ka ne "fui" Ogres faniem, jo mēs tiešām neko sliktu nedarījām!
, 2009-03-26 22:24, pirms 15 gadiem
Vsipār ja atbalstītāji uzvestos civilizēti, tad nekādu apsardzi nevajadzētu. Jo vairāk hokeja, jo cūcīgāki paliek fani, vispār pie tā ir jāpiedmā, jo man kā megafanam ar lamāšanos un ar kkā mešanu/liešanu virsū uz ledus vai kādam uz galvas nav problēmu.
Protams, trennera rīcība ir ļoti cūcīga - būtībā akmeņi visās frontēs, neviens nav nevainīgs.
, 2009-03-26 22:26, pirms 15 gadiem
BEBRS13 rakstīja: es ceru, ka ne "fui" Ogres faniem, jo mēs tiešām neko sliktu nedarījām!
Jūsu vietā visu uzdarījs trenneris! Un tas nav uzrauciens. Vnk būsim gudri un ievērosim labākās fanu tradīcijas.
, 2009-03-26 22:41, pirms 15 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Jūsu vietā visu uzdarījs trenneris! Un tas nav uzrauciens. Vnk būsim gudri un ievērosim labākās fanu tradīcijas.
ar visām četrām PAR!
, 2009-03-26 22:57, pirms 15 gadiem
riit ogrei reaali jaasaliek tie *********! abas komandas uzvareejushas tikai maajaas... vispaar es atbalstu to leemumu, ka ja ogre uzvarees speelei jaanotiek bez faniem, jo taa tik varees izshkjirt kura komanda ir labaaka. Jo ja fani shitaa izriikojas kaa gan var normaals cilveeks speeleet? tach jaabuut kaut kaadam meeram arii no fanu puses, es domaaju neviens no mums nespeetu iztureet shaadus uzbraucienus un nekauniibu un + ja veel pretinieks provicee, jo protams tas vinjiem ir izdeviigi... kaadreiz nervi arii nevar iztureet. Esam tikai cilveeki
, 2009-03-26 23:12, pirms 15 gadiem
Viens vienīgs bardaks!
, 2009-03-26 23:23, pirms 15 gadiem
LM Fans rakstīja: Ko lai saka. Ceru, ka rīt LM kaklā būs medaļas un abi Kerči varēs iet pie kāda Ogres kluba izklaidēties.
cerēt var ,bet tad atkal Brahmanis varēss bēgt un tas atkal būs jautri.
, 2009-03-26 23:24, pirms 15 gadiem
Alexij rakstīja: nu lai tak neturpina, te pat zīdainim ir skaidrs ka šī lauķu, čigānu un pensionāru komanda pamatīgi iesūkā Liepājas Metalurgam meistarībā un to saka nebūt ne liepājnieks un LM fans
Šis ir labs, es Tev piekrītu ta ka grab!Man ar nav dziļu jūtu ne pret vienu regulārā Latvijas hokeja čempionāta blici, bet ASK/Ogre ar saviem gaļas izcirtējiem un tukšpļūšiem smagi pakāš LM visās disciplīnās!
, 2009-03-26 23:32, pirms 15 gadiem
kics rakstīja: cerēt var ,bet tad atkal Brahmanis varēss bēgt un tas atkal būs jautri.
Skaties, ka tev pašam nesanāk bēgt. Aizej apskrien apkārt savai mājai, varbūt nodzīsi taukus no resnajiem pirksteļiem!
, 2009-03-26 23:43, pirms 15 gadiem
Beresņevam nekas cits neatlika kā vest komandu uz ģērbtuvēm. Viņam bija alus matos, un viņam vajadzēja vismaz galvu izskalot un izslaucīt, citādi plaušu karsoni būtu saķēris. Un komanda jāņem līdzi, jo komandu viņš nevarēja pamest, lai spēlē vieni.
Karoč, es par Ogri.. Precīzāk, pret Metalurgu, jo viņi necienīgi izturas pret pretiniekiem (lielāko tiesu, tieši viņu fani..), tiesneši arī tiesā, manuprāt, diezgan tendenciozi.. Tas, ko Ogrēnieši dara, ir tikai pretreakcija. Un to visu sakot, es apzinos, ka tieši Metalurgs ir pelnījis uzvarēt, jo viņi objektīvi ir spēcīgāki. Anyway, tik interesantu finālu latvijas hokejā neatceros..
, 2009-03-26 23:50, pirms 15 gadiem
kics rakstīja: Liepāja vel mairāk noželojami, pat bērnu komandās vecāki ienīst Liepaju.
Ienīst tikai no skaudības,jo visas vecumgrupās LM jaunie hokejisti ir vadošās lomās,nevajāg runāt muļķības.
, 2009-03-26 23:50, pirms 15 gadiem
embry rakstīja: Beresņevam nekas cits neatlika kā vest komandu uz ģērbtuvēm. Viņam bija alus matos, un viņam vajadzēja vismaz galvu izskalot un izslaucīt, citādi plaušu karsoni būtu saķēris. Un komanda jāņem līdzi, jo komandu viņš nevarēja pamest, lai spēlē vieni.
Karoč, es par Ogri.. Precīzāk, pret Metalurgu, jo viņi necienīgi izturas pret pretiniekiem (lielāko tiesu, tieši viņu fani..), tiesneši arī tiesā, manuprāt, diezgan tendenciozi.. Tas, ko Ogrēnieši dara, ir tikai pretreakcija. Un to visu sakot, es apzinos, ka tieši Metalurgs ir pelnījis uzvarēt, jo viņi objektīvi ir spēcīgāki. Anyway, tik interesantu finālu latvijas hokejā neatceros..
Piekrītu
, 2009-03-26 23:51, pirms 15 gadiem
kanvit rakstīja: Ienīst tikai no skaudības,jo visas vecumgrupās LM jaunie hokejisti ir vadošās lomās,nevajāg runāt muļķības.
Paskaties LHF majaslapā, visās
, 2009-03-27 12:57, pirms 15 gadiem
OGRE - URLAS!!!
, 2009-03-27 15:39, pirms 15 gadiem
kasparello rakstīja: BLEDJ BET JUS TAK MEZONI CITAADI NESAPROTAT
Man ta liekas ka tu kko nesaproti!
, 2009-03-27 15:46, pirms 15 gadiem
Old School rakstīja: Tads pazors...ka hokeju nemak peeleet tad sak telot baisos džekus un radit ka visus te var piekaut...LATVIJAS LĪGAS PRESTIŽ IR NOŽĒLOJAMS...tad jau uz latviju bruac nevis hokeja speeleetaaji bet gan urlu bariņu kuri grib nogruusties(izkaujoties).
LĒTI krievu joki.
Aaa! un tu lkm esi tas kas ir no NHL! PAdoma ko runaa! Ka tu vari teikt ka nemak speelet! Pats noteikti slidas nemaz nav kajaas uzmaucis un paslidojis, bet runaa kaa buutu hokeja dievs! VNK smiekliigi!
, 2009-03-27 15:50, pirms 15 gadiem
vilja jr rakstīja: Nu es saku neuzlēja Beresņevam alu kad iesita mūsējie golu respektīvi Lm tad tas dzeks leca kājās un ar shvunku izlija es sēdēju zem vinja un vinjsh man ari uzlēja un vēl atvainojās.

Tur gan jau Beresņevs normāli saskalo galvas.Un viss bars tic. AMEN
Un mums tqagad tev janotic??
, 2009-03-27 15:52, pirms 15 gadiem
Digars rakstīja: Šis ir labs, es Tev piekrītu ta ka grab!Man ar nav dziļu jūtu ne pret vienu regulārā Latvijas hokeja čempionāta blici, bet ASK/Ogre ar saviem gaļas izcirtējiem un tukšpļūšiem smagi pakāš LM visās disciplīnās!
TO saka stulbs un hokeju lidz galam neizpratis cilveeks!
, 2009-03-27 15:53, pirms 15 gadiem
miconis rakstīja: OGRE - URLAS!!!
Man ta liekas ka tu jauc kko!
, 2009-03-27 17:26, pirms 15 gadiem
Tā arī vajag Ogrei...