Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Kurbads" uzvar trillerī un iekļūst finālā

Kristaps Pildiņš
Kristaps Pildiņš

"Kurbads" uzvar trillerī un iekļūst finālā
Toms Hartmanis
Foto: Ritvars Raits

"Mogo" hokejistiem Latvijas hokeja Virslīgas finālā konkurenci sastādīs Ogers "Kurbads", kas šodien savā laukumā izsēja trīs vārtu pārsvaru, bet, pateicoties Toma Hartmaņa trīs gūtajiem vārtiem, pagarinājumā apspēlēja "Liepāju" ar rezultātu 5:4, triumfējot sērijā ar 3-1.

Pēc vakar izcīnītās uzvaras savā laukumā ar 4:2 Ogres "Kurbads" spēra ļoti platu soli pretī Latvijas hokeja Virslīgas finālam. Viss, kas bija jāizdara, bija jāuzvar vai nu šodien Ogrē, vai piektdien Liepājā. Liepājniekiem šajā ziņā situācija bija līdzīga, vien atšķirība tajā, ka vajadzēja uzvarēt gan šodien, gan piektdien. Līdzīgi kā iepriekšējās spēlēs, par viennozīmīgu favorīti nevarēja saukt nevienu komandu, bet pārliecība par savu varēšanu un morālais pacēlums noteikti bija laukuma saimniekiem. Tikmēr "Liepāja" centās mainīt situāciju sērijā, vārtos dodot iespēju Reinim Petkum, kā arī malā atstājot Mārtiņu Poreju, Māri Bičevski un Kārli Ozoliņu.

Spēle sākās ar abpusējiem uzbrukumiem, bet reāla iespēja atklāt rezultātu pirmajās minūtēs bija Aleksejam Širokovam, kurš brīvs no vārtu priekšas uzmeta ripu virsū vārtsargam. Uz brīdi likās, ka "Liepāja" varētu iegūt iniciatīvu, bet neveiksmīgie uzbrukumi lika piebremzēt un spēlēt piesardzīgāk. Pirmā perioda otrajā pusē ripa vairāk atradās "Kurbada" laukuma pusē, bet mājinieki turpināja pārliecinoši spēlēt aizsardzībā un ik pa laikam atbildēt ar asiem pretuzbrukumiem. Pēc viena no tādiem rezultātu ar lielisku solo gājienu pāri visam laukumam 15. minūtē atklāja Toms Hartmanis. Atlikušajās teju sešās minūtēs komandas laukumā cīnījās tikpat līdzīgi kā pirms vārtu guvuma, pirmajam periodam noslēdzoties ar rezultātu 1:0 "Kurbada" labā.

Otro periodu ar skaitlisko vairākumu varēja sākt "Liepāja", bet divu minūšu laikā viesi nespēja apdraudēt Dmitrija Žabotinska sargātos vārtus. Drīz pēc tam vēlreiz "Liepāja" iekrita aizsardzībā un otros vārtus guva Toms Hartmanis, kas vēl vairāk grāva viesu cerības uz izglābšanos mačā un sērijā. Minūti vēlāk ātro pretuzbrukumu veica Aleksandrs Macijevskis, bet meta virsū liepājnieku vārtsargam. Līdz perioda vidum "Kurbads" tika pie diviem vairākumiem, vairākkārt apdraudot pretinieku vārtus. Otrā vairākuma laikā pagāja vien 50 sekundes, kad ripu vārtos raidīja Renārs Valters. Līdz ar to nu "Liepāja" bija nonākusi bezdibeņa malā. Perioda 13. minūtē jau liepājnieki varēja spēlēt vairākumā, bet pārāk maz izdarīto metienu un pārāk lielā kombinēšanās nenesa rezultātu. Ja liepājnieki nespēja vārtus gūt paši, tad vismaz piepalīdzēja Dmitrijs Žabotinskis, kurš uzdāvināja ripu un arī vārtu guvumu Bruno Zabim. Perioda izskaņā Robertam Bukartam izdevās atgriezt viesus spēlē un atjaunot intrigu pirms izšķirošās mača daļas - 2:3.

Kas tika iesākts otrajā periodā, tas tika turpināts trešajā. Jau pirmajā minūtē Roberts Bukarts teju no nulles leņķa veica metienu pa vārtiem. Neveiksmīgi šajā epizodē nospēlēja Žabotinskis, pamanoties ielaist vēl vienu ripu savos vārtos. Līdz ar to viss varēja sākties no sākuma - 3:3. Spēle ar katru minūti kļuva arvien aizraujošāka. "Kurbads" drīz vien tika pie vairākuma, vairākkārt apdraudēja pretinieku vārtus, līdz ripu vārtos nogādāja Jānis Straupe. Pagāja vien pusotra minūte, lai Bruno Zabis atjaunotu līdzsvaru uz tablo (4:4).

Sākoties devītajai minūtei, viens pret vienu izrāvās Aleksejs Širokovs, bet Kārlis Liepiņš noķēra pretinieku uzbrucēju, neļaujot tam gūt vārtus. Pats viņš sēdās uz noraidīto soliņa, liekot komandas biedriem pamatīgi pasvīst, lai nosargātu savus vārtus neskartus. Liepājniekiem asistēja arī vārtu stabi, kas ļāva saglabāt neizšķirtu. Trešā perioda izskaņā komandas jau sāka spēlēt krietni piesardzīgāk. Iespēja izraut uzvaru "Liepājai" ar muļķīgu noraidījumu uzdāvināja Aleksejs Širokovs, bet uzreiz pēc tam Bruno Zabis tikpat muļķīgi arī tika pie divām minūtēm. Mača pamatlaiks noslēdzās ar rezultātu 4:4, kas komandām pēc nelielas atpūtas doties laukumā uz 10 minūšu pagarinājumu.

Pagarinājumu aktīvi iesāka viesi, bīstamu metienu veicot Robertam Bukratam. Pēc liepājnieku ofensīvas sekoja "Kurbada" ofensīva, bet Reinis Petkus briesmas spēja likvidēt. Pēc piecām nospēlētām minūtēm jau bija redzams pamatīgs nogurums abu komandu spēlētājos. Drīz pēc tam lieliska iespēja gūt savus trešos vārtus bija Tomam Hartmanim, bet glāba Petkus. Tāpat tika fiksēts pārkāpums, bet cīņa turpinājās. Hartmanis atguva ripu pie zilās līnijas, meta pa vārtiem un tomēr spēja izraut "Kurbadam" uzvaru ar rezultātu 5:4, ievedot Ogres komandu finālā, kur to jau gaida "Mogo" vienība, kas šodien ar 10:2 sakāva "Zemgali/LLU", arī uzvarot sērijā ar 3-1.

Latvijas hokeja Virslīgas pusfināls, 25. marts

"Kurbads" - "Liepāja" 5:4 P(1:0, 2:2, 1:2, 1:0)

Vārti: 14:09 Hartmanis 1:0, 24:28 Hartmanis (Undelis) 2:0, 29:00 Valters (Macijevskis) 3:0, 36:43 Zabis 3:1, 38:22 Bukarts (Zabis, Gipters) 3:2, 40:40 Bukarts (Grīnbergs) 3:3, 43:19 Straupe 4:3, 44:42 Zabis 4:4, 65:58 Hartmanis (Bluks) 5:4.
Vārtsargi: Dmitrijs Žabotinskis - Reinis Petkus

"Liepāja"-"Kurbads" 1-3

SpēleKomandasDatumsLaiks
1.Liepāja-Kurbads20.032:1
2.Liepāja-Kurbads21.031:4
3.Kurbads-Liepāja24.034:2
4.Kurbads-Liepāja25.035:4

  +7 [+] [-]

, 2015-03-25 21:54, pirms 10 gadiem
Dinamieši drošvien nodomāja pie sevis-Huh, nu ta beidzot...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-03-25 21:55, pirms 10 gadiem
Lieliksi! Pirms sezonas prognozētais un tik ļoti gaidītais fināls Mogo-Kurbads ir pienācis! Būs lielisks sezonas noslēgums!

P.S. ..Ja vien Dima vārtos nospēlēs labāk. Pārāk tomēr pa zemi vārtās džekiņš.

     [+] [-]

, 2015-03-25 21:55, pirms 10 gadiem
Pie 3:0 jau spēle bija jānoved līdz galam.

  +8 [+] [-]

, 2015-03-25 21:55, pirms 10 gadiem
Patiesību sakot, aizraujošs hokejs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +29 [+] [-]

, 2015-03-25 21:56, pirms 10 gadiem
Tas ir kruta, ka Ogrē neviens nezina, cik spēlētājiem jābūt laukumā pagarinājumā - sākumā uzrauj 4:4 ar noraidītajiem, tad abi iznāk un uzrauj kādu brīdi 5:5, tad tomēr izdomā, ka turpinās 4:4
Viss normāli, tas ir LČ

     [+] [-]

, 2015-03-25 21:56, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: DR miskaste
olē olē olē
Ko tu vispar te dari,apenes mīzēj!

  -1 [+] [-]

, 2015-03-25 21:56, pirms 10 gadiem
Cīnījās līdz galam mūsu HK Liepāja,bet diemžēl veiksme bija HK Kurbads pusē.Gaidam nākamo sezonu un sekojam BK Liepājas lauvām play offos!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-25 21:56, pirms 10 gadiem
Bet prikoļna būs, ja, kāds no Liepājas Dinamo čaļiem tiks uz Čehiju...

  +3 [+] [-]

, 2015-03-25 21:57, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: DR miskaste
olē olē olē
piekrītu ka HKL ir DR miskaste
bez Bukarta miskaste zaudētu pamatlaikā

     [+] [-]

, 2015-03-25 21:57, pirms 10 gadiem
Tiesneši jebkurā gadījumā spēlēs ir ļoti manāmi. Īpaši ar to, ka riktīgi maisās pa kājām, vārtās pa ledu. Gan jau spēlētāji pieraduši, taču īsti profesionāli jau tas nav.

  +5 [+] [-]

, 2015-03-25 21:57, pirms 10 gadiem
Kopumā pelnīti uzvarēja Kurbads,lai arī šodien spēles otrajā daļā Liepāja arī beidzot nospēlēja labi.Protams play off ļoti svarīga ir vārtsargu spēle un Žabotinskis bija labāks par Liepājas vārtsargiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-03-25 21:58, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: DR šo uztvēra kā rezerves variantu Cerību kausam
Tagad būs jāizdomā lūzeru kauss nr.3!
Varbūt Lietuvas čempi izdosies paņemt
Tev gan jau ir 3cm kauss😉

  +9 [+] [-]

, 2015-03-25 21:58, pirms 10 gadiem
Tas tik būs fināls, Mogo vs. Kurbads
Tāds duelis finālā nav bijis kopš R2000, LM un ASK laikiem.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-25 21:58, pirms 10 gadiem
acmee23 rakstīja: Bet prikoļna būs, ja, kāds no Liepājas Dinamo čaļiem tiks uz Čehiju...
Liepāja [Ivars] varēs sist pie krūts, ka no Liepājas ar var uz izlasi tikt

     [+] [-]

, 2015-03-25 21:58, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Tiesneši jebkurā gadījumā spēlēs ir ļoti manāmi. Īpaši ar to, ka riktīgi maisās pa kājām, vārtās pa ledu. Gan jau spēlētāji pieraduši, taču īsti profesionāli jau tas nav.
Viss nāk ar laiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-03-25 21:59, pirms 10 gadiem
Melotu, ja teiktu, ka neesmu vīlies, taču piekāpāmies pieredzējušam un meistarīgam pretiniekam. Paldies liepājniekiem, ka pie 0:3 nenolaida rokas un spēja saglabāt intrigu!

PS Vai tagad kā parasti fināls tiks pa LTV7 rādīts vai tepat Sportacentrā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-25 22:00, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: DR šo uztvēra kā rezerves variantu Cerību kausam
Tagad būs jāizdomā lūzeru kauss nr.3!
Varbūt Lietuvas čempi izdosies paņemt
vēl jau pirmdien un otrdien spēles par 3. vietu

  +4 [+] [-]

, 2015-03-25 22:00, pirms 10 gadiem
Kurbads bija vairāk pelnījis spēlēt finālā. Spēcīgāka komanda.
Nemaz nerunājot par visām peripētijām attiecībā uz HKL sastāvu. Neko nesaku par Liepājniekiem Skvorcovu, Ozoliņu, Grīnbergu, kas pievienojās komandai, bet dēļ Bukartiem un Porejiem HKL nebija pelnījis spēlēt finālā.
Un saku to būdams liepājnieks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 22:02, pirms 10 gadiem
Cerēsim, ka fināls būs vēl aizraujošāks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-03-25 22:03, pirms 10 gadiem
marcux1 rakstīja: Melotu, ja teiktu, ka neesmu vīlies, taču piekāpāmies pieredzējušam un meistarīgam pretiniekam. Paldies liepājniekiem, ka pie 0:3 nenolaida rokas un spēja saglabāt intrigu!

PS Vai tagad kā parasti fināls tiks pa LTV7 rādīts vai tepat Sportacentrā?
Play off tomēr pieredze ir ļoti svarīga,Liepājai tomēr jauni spēlētāji un nevar pieredzē sacensties ar Laviņu ,Bluku,Širokovu un citiem Kurbada bukiem.

     [+] [-]

, 2015-03-25 22:03, pirms 10 gadiem
interesanti, ka reglamentā teikts, ka čempionāts jāizspēlē līdz 1.aprīlim rīt jau būtu jāsāk, ja nu 6 spēles iekrīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 22:03, pirms 10 gadiem
Apsveicu Kurbadu!
Kaut gan man nav izteikti favorīti LČ, šajā pusfinālā biju par viņiem, kaut kā iekšēji tomēr nepatīk situācija, ka kādā komandā uz izslēgšanas spēlēm nomainās gandrīz pussastāvs.
Izskatās, ka būs interesants fināls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-03-25 22:05, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Jāpastiprinās ar Dārziņu un Genovevu
Savādāk nav vērts iet laukumā
Ej labaak guleet!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-25 22:06, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Tas ir kruta, ka Ogrē neviens nezina, cik spēlētājiem jābūt laukumā pagarinājumā - sākumā uzrauj 4:4 ar noraidītajiem, tad abi iznāk un uzrauj kādu brīdi 5:5, tad tomēr izdomā, ka turpinās 4:4
Viss normāli, tas ir LČ
Odiņš vēl tiesā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 22:06, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: interesanti, ka reglamentā teikts, ka čempionāts jāizspēlē līdz 1.aprīlim rīt jau būtu jāsāk, ja nu 6 spēles iekrīt!
Neņemt pierē reglamentu ir sena un noturīga tradīcija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2015-03-25 22:07, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Bukartam katrā spēlē vajadzētu mest pa 3 bankām
Un viņš nav vienīgais DR spēlētājs
Puče grib, lai DR spēlētu pa 5 miljoniem. Neko labāku par Bukartu u.c. liepājniekiem par tādu naudu nopirkt nevar
Sāk jau kaitināt visi šie tirliņi, kas domā, ka RD spēlētāji LHV būtu ar cepurēm jānomētā. Nu nav LHV alus vēderu līga, nu nav.
Paskaties tak kāds ir Kurbada sastāvs.
Macijevskis, Širokovs, Laviņš, Brancis, Straupe, Undelis, Zembergs, Hartmanis, Gricinskis u.t.t.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-25 22:08, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Tavā guļamistabā...
Piedod, bet neesmu Eltona tipaazhs...

  +1 [+] [-]

, 2015-03-25 22:08, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Play off tomēr pieredze ir ļoti svarīga,Liepājai tomēr jauni spēlētāji un nevar pieredzē sacensties ar Laviņu ,Bluku,Širokovu un citiem Kurbada bukiem.
Nevar nepiekrist! Pieredze Play Off spēlē izšķirošo lomu un šoreiz tā ņēma virsroku pār jaunību. Pretī nāk vīri, kuri katrs ir savu pudu sāls karjeras laikā apēduši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 22:09, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Neņemt pierē reglamentu ir sena un noturīga tradīcija
es jau smejos Tik gribēju apskatīt, kad sākas fināli, lai var saplānot vakarus, kad uz Piņķiem jābrauc.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-25 22:11, pirms 10 gadiem
gagelis84 rakstīja: Tu vari vienu profilu tureet , a to zb jau tevi ignore listaa likt?
Monako esot konstitūcijā ierakstīts- katram rezidentam pa 12 profiliem sc...

  +3 [+] [-]

, 2015-03-25 22:12, pirms 10 gadiem
Kurbadam jau arī vistiešākais sakars ar Dinamo - viņiem pat ex-Dinamo kapteinis spēlē un mūžam jaunais Laviņš.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-25 22:12, pirms 10 gadiem
Skyforger73 rakstīja: Kurbadam jau arī vistiešākais sakars ar Dinamo - viņiem pat ex-Dinamo kapteinis spēlē un mūžam jaunais Laviņš.
pat divi ex-kapteiņi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 22:14, pirms 10 gadiem
Tagad redzēsim vai sauks un ja sauks, tad kurus hokejistus no Liepājas kluba
uz izlases treniņiem. It kā vajadzētu ticēt Beļavskim. Saprotu, ka pēc dažu domām jāsauc Liepājas līderi, bet ne DR hokejisti Liepājā. Gaidīsim kā domā hokeja speciālisti-treneri.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-25 22:15, pirms 10 gadiem
Katrā ziņā Hartmanis uz laukuma izskatījās daudz labāk par Bukartu un Skvorcovu-noteikti vajag uz izlasi uzaicināt!Labi,ka Žabotinska atrakcijas beidzās kā beidzās!

  -1 [+] [-]

, 2015-03-25 22:16, pirms 10 gadiem
gagelis84 rakstīja: 3 cilveeki nav pus sastaavs , ja vien tu nefano par keerlingu
Taisnība būs Tev, pārspīlēju ātrumā, bet nu situācija pēc būtības paliek tā pati...

  +1 [+] [-]

, 2015-03-25 22:17, pirms 10 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Katrā ziņā Hartmanis uz laukuma izskatījās daudz labāk par Bukartu un Skvorcovu-noteikti vajag uz izlasi uzaicināt!Labi,ka Žabotinska atrakcijas beidzās kā beidzās!
labi labi, pārspīlēt nevajag - Bukarts bija pārliecinoši redzamākais spēlētājs laukumā. Jā, Tomiņš bija ļoti ātrs kā vienmēr, taču par Bukartu labāks nebija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-03-25 22:22, pirms 10 gadiem
Es domāju ka Liepājai, bez visiem tiem Dinamo ,,kapļiem" būtu gājis daudz labāk.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-25 22:22, pirms 10 gadiem
Nu Liepajas Dinamo paradija visu

  +1 [+] [-]

, 2015-03-25 22:22, pirms 10 gadiem
Nesu nekad ipasi sekojis LAC bet saja gadijuma varu vienig teikt uzvareja taisniba... Jo mana skatijuma Liepaja ar caliem no RD vienkarsi kroploja LAC... Bet nu vis ir gala un taisniba uzvareja...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-25 22:26, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Es to saku kā satīru, bet Puče visā nopietnībā ir pārliecināts, ka par 5 miljoniem var izveidot KHL klubu, kas reāli pretendēs uz vietu play off
bet ja savickis teica ka videji speletaji sanem 300 000 erikus gada, nu tad rupji panemam 30 speletajus tad tas sanak 9 limonu, bet ja nekludos RD budzets bij 10 limoni... nu kautka tas vis neiet kopa... un man ari neliekas ka pat tie saucamie RD lideri bij pelnijusi tadu summu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-25 22:35, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: labi labi, pārspīlēt nevajag - Bukarts bija pārliecinoši redzamākais spēlētājs laukumā. Jā, Tomiņš bija ļoti ātrs kā vienmēr, taču par Bukartu labāks nebija
Nu nezinu-Tu klātienē skatījies spēli?Bukarts bija ievērojami redzamāks par Skvorcovu,bet ,ka viņš bija pārliecinoši labākais-nepiekrītu-ne ar ko nebija labāks par Kurbada līderiem-pie kam otrais gols -kārtīga haļava no gandrīz nulles leņķa...

  +3 [+] [-]

, 2015-03-25 22:38, pirms 10 gadiem
gagelis84 rakstīja: Nu nevar Bukijs vesalu klubu ievilkt finalaa!
Bukijs var tikai vārtos ieraidīt atlekušās ripas, vairāk neko viņa meistarībā neesmu novērojis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 22:39, pirms 10 gadiem
nop, Ogre šodien nebija pa ceļam, moš uz kādu finālmaču aiztenterēšu

     [+] [-]

, 2015-03-25 22:39, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Tas ir kruta, ka Ogrē neviens nezina, cik spēlētājiem jābūt laukumā pagarinājumā - sākumā uzrauj 4:4 ar noraidītajiem, tad abi iznāk un uzrauj kādu brīdi 5:5, tad tomēr izdomā, ka turpinās 4:4
Viss normāli, tas ir LČ
Nolikumu izlasi....!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-25 22:42, pirms 10 gadiem
karlis163 rakstīja: Es domāju ka Liepājai, bez visiem tiem Dinamo ,,kapļiem" būtu gājis daudz labāk.
O sākās😁 un nebūtu Putins iebrucis Ukrainā- Liepāja būtu NHL un vēl nodibinātu koloniju uz Marsa....ak tie RD...visu sačakarēja....

  -1 [+] [-]

, 2015-03-25 22:42, pirms 10 gadiem
Pusfināls pat ļoti labs. Nesalīdziniet spēlētājus, jo DR PĀRSTĀVJI NESTRĀDĀ citu DARBU, JA Kurbada čaļiem būtu tikai treniņi un laba alga viņi arī būtu KHL, NHL un visu citu līgu cienīga komanda. Līmeņzīmētāji drusku parīvējiet rievas un viss būs labi?!!

  +2 [+] [-]

, 2015-03-25 22:46, pirms 10 gadiem
norca41 rakstīja: Pusfināls pat ļoti labs. Nesalīdziniet spēlētājus, jo DR PĀRSTĀVJI NESTRĀDĀ citu DARBU, JA Kurbada čaļiem būtu tikai treniņi un laba alga viņi arī būtu KHL, NHL un visu citu līgu cienīga komanda. Līmeņzīmētāji drusku parīvējiet rievas un viss būs labi?!!
Ko mēs kurījam?

  +2 [+] [-]

, 2015-03-25 22:49, pirms 10 gadiem
norca41 rakstīja: Pusfināls pat ļoti labs. Nesalīdziniet spēlētājus, jo DR PĀRSTĀVJI NESTRĀDĀ citu DARBU, JA Kurbada čaļiem būtu tikai treniņi un laba alga viņi arī būtu KHL, NHL un visu citu līgu cienīga komanda. Līmeņzīmētāji drusku parīvējiet rievas un viss būs labi?!!
Vakara joks
Tikai nezkapēc, bez LV ex izlases spēlētājiem Laviņa un Macijevska, kuri pēdējos pirmspensijas gadus aizvada LČ un Širokova, kurš uz šosezon mirkli aizkavējās LAČ,
neviens savas iespējas nav izmantojis, kamēr bija.
Augstākais ir BAČ, Kazahstāna vai Anglijas otrā līga...

     [+] [-]

, 2015-03-25 22:53, pirms 10 gadiem
Domburs rakstīja: Nolikumu izlasi....!
Varbūt izlasi pats? Tur nevienā vietā nav rakstīta iespēja pagarinājumā spēlēt 5:5.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-25 22:55, pirms 10 gadiem
Žabotinskis šodien bija CAURUMS ar lielo burtu(. Bet Kurbads - malači. Visā sērijā viņi izskatījās labāki un pelnīti uzvarēja.

     [+] [-]

, 2015-03-25 23:01, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Tas ir kruta, ka Ogrē neviens nezina, cik spēlētājiem jābūt laukumā pagarinājumā - sākumā uzrauj 4:4 ar noraidītajiem, tad abi iznāk un uzrauj kādu brīdi 5:5, tad tomēr izdomā, ka turpinās 4:4
Viss normāli, tas ir LČ
Tas bija kaut kas

     [+] [-]

, 2015-03-25 23:02, pirms 10 gadiem
Bukartam ieskaitiet piespēli. Latvijas Hokeja federācija

     [+] [-]

, 2015-03-25 23:07, pirms 10 gadiem
Kurbads pats sev sarīkoja problēmas pie ielaistajiem abiem pirmajiem vārtiem un radot stresu sev un līdzjutējiem, bet labi ka paņēma spēli un sēriju, malači! No Liepājas patika Zabis, īsts Latvijas Znaroks vārtu priekšā, var redzēt ka tur viņš jūtas kā zivs ūdenī. Par dinamiešiem - vismaz Bukarts bija redzams, ne tikai dēl gola, plaukstas metiens viņam labs.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-25 23:08, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Vakara joks
Tikai nezkapēc, bez LV ex izlases spēlētājiem Laviņa un Macijevska, kuri pēdējos pirmspensijas gadus aizvada LČ un Širokova, kurš uz šosezon mirkli aizkavējās LAČ,
neviens savas iespējas nav izmantojis, kamēr bija.
Augstākais ir BAČ, Kazahstāna vai Anglijas otrā līga...
Katram spēlētājam ir sava veiksme un neveiksme, vai ne.?? Par Širokovu- daudzi ir vīlušies arī LČ ,tākā kur viņš iepriekš spēlējis jāpasākās viņa aģentiem,bet ja runājam pa superstāriem bez veiksmes nekas nenotiek

  -2 [+] [-]

, 2015-03-25 23:10, pirms 10 gadiem
norca41 rakstīja: Katram spēlētājam ir sava veiksme un neveiksme, vai ne.?? Par Širokovu- daudzi ir vīlušies arī LČ ,tākā kur viņš iepriekš spēlējis jāpasākās viņa aģentiem,bet ja runājam pa superstāriem bez veiksmes nekas nenotiek
Par Širokovu muļķības - savu vietu zem saules viņš pats izcīnīja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-25 23:15, pirms 10 gadiem
Kāds pamanīja, kā Jurčiks Ragana uzvedās?
Briesmīgi! Ne velti Andis viņam lika novilkt kurbada kreklu, diezgan apkaunojoši, lai neteiktu vairāk.
Vēl piebildīšu, ka šamais bija manāmi iereibis, cerams, ka no alko nevis psiko toksiskajām...

     [+] [-]

, 2015-03-25 23:17, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Par Širokovu muļķības - savu vietu zem saules viņš pats izcīnīja
Lai tā būtu, bet daudz spēlētāji ir nenovērtēti, kaut vai Gricinskis, Hartmanis

     [+] [-]

, 2015-03-25 23:23, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Tas ir kruta, ka Ogrē neviens nezina, cik spēlētājiem jābūt laukumā pagarinājumā - sākumā uzrauj 4:4 ar noraidītajiem, tad abi iznāk un uzrauj kādu brīdi 5:5, tad tomēr izdomā, ka turpinās 4:4
Viss normāli, tas ir LČ
Lai cik dīvaini tas nešķistu, tādi ir tie noteikumi, arī starptautiskā līmenī. Un visa šī jezga pateicoties noraidījumiem pirms pamatlaika beigām!

  +2 [+] [-]

, 2015-03-25 23:25, pirms 10 gadiem
FANTASTISKAS EMOCIJAS BEIGĀS!!! WOW!

Jurčiks šodien tik dīvains...

  +1 [+] [-]

, 2015-03-25 23:32, pirms 10 gadiem
Malači Kurbads! Sveiciens Namejam9999

     [+] [-]

, 2015-03-25 23:34, pirms 10 gadiem
Svētdiena, 29. marts
17:10 HK Mogo - HK Kurbads

Pirmdien, 30. marts
19:15 HK Mogo - HK Kurbads

Trešdiena, 1. aprīlis
19:40 HK Kurbads - HK Mogo

Ceturtdiena, 2. aprīlis
19:40 HK Mogo - HK Kurbads

Sestdiena, 4. aprīlis ja nepieciešams
13:40 HK Mogo - HK Kurbads

Pirmdiena, 6. aprīlis ja nepieciešams
15:10 HK Mogo - HK Kurbads

Trešdiena, 8. aprīlis ja nepieciešams
19:40 HK Mogo - HK Kurbads

     [+] [-]

, 2015-03-25 23:35, pirms 10 gadiem
Pieņemu, ka 4. un 6. spēle Ogrē tomēr, LHF prese pasteidzās

  +1 [+] [-]

, 2015-03-25 23:38, pirms 10 gadiem
edza6000 rakstīja: Kāds pamanīja, kā Jurčiks Ragana uzvedās?
Briesmīgi! Ne velti Andis viņam lika novilkt kurbada kreklu, diezgan apkaunojoši, lai neteiktu vairāk.
Vēl piebildīšu, ka šamais bija manāmi iereibis, cerams, ka no alko nevis psiko toksiskajām...
Redzēju, tika izvadīts no halles, pēc spēles bija tai pretējā bārā, kur TOPs

     [+] [-]

, 2015-03-25 23:40, pirms 10 gadiem
edza6000 rakstīja: Kāds pamanīja, kā Jurčiks Ragana uzvedās?
Briesmīgi! Ne velti Andis viņam lika novilkt kurbada kreklu, diezgan apkaunojoši, lai neteiktu vairāk.
Vēl piebildīšu, ka šamais bija manāmi iereibis, cerams, ka no alko nevis psiko toksiskajām...
Jurčiks vilka pēc ļergas. Kā viņu vispār hallē ielaida?

     [+] [-]

, 2015-03-25 23:41, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Lai cik dīvaini tas nešķistu, tādi ir tie noteikumi, arī starptautiskā līmenī. Un visa šī jezga pateicoties noraidījumiem pirms pamatlaika beigām!
Kuros noteikumos rakstīts, ka pagarinājumā var spēlēt 5:5?

     [+] [-]

, 2015-03-25 23:44, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Kuros noteikumos rakstīts, ka pagarinājumā var spēlēt 5:5?
Kļūda bija tajā, ka nesāka 3 pret 3, jo nebija jau abpusējais noraidījums. A moš pat Didzim taisnība, nav gadījies ar šādu sitāciju līdz šim saskarties

     [+] [-]

, 2015-03-25 23:45, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Redzēju, tika izvadīts no halles, pēc spēles bija tai pretējā bārā, kur TOPs
Prestižā. Nekas, vecis ieķēra par savu pilsētu.

     [+] [-]

, 2015-03-25 23:45, pirms 10 gadiem
Viens interesants fakts - bez Dinamo spēlētājiem, Liepāja Kurbadu 4 reizes uzvarēja. Ar - viena uzvara, trīs zāģi. Bukarts vilka, Skvorcovs centās, pārējie pilnīgi čau. Dinamo čaļu dēļ tika atsēdināti vairāki līderi - Hodzko spēlēja 4.maiņā (šodien pat nespēlēja), Freijs 3-4 maiņa, Pujāts, kurš ir vecākais komandā un retais, kurš var uzbļaut, visu play-off malā palika.

Man, kā no Liepājas puses nākušam, škrobe liela. Visas reizes, kad ticis noslēgts līgums ar RD, sadarbība nav izdevusies (vismaz Liepājai) pozitīvā rezultātā.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-25 23:46, pirms 10 gadiem
Ogre čempionu pilséta!
Tik vél Mogo jānolauž
Lídzjutéjiem arí bravo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 23:48, pirms 10 gadiem
Var gaīties, ka Didzim arī ir taisnība, jo 4pret4 formātā divu vīru vairākumu izspēlē 5:3, nevis 4:2. Neapstājoties spēlei, tāpat kādā momentā sanāk 5pret5.
Tiesa, te jautājums, vai šis nebija gadījums, vai pagarinājums nebija jāuzsāk 3pret3

  +2 [+] [-]

, 2015-03-25 23:54, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Redzēju, tika izvadīts no halles, pēc spēles bija tai pretējā bārā, kur TOPs
Bija tādā komā, ka vēl pirms mača sākuma divreiz no tribīnēm nokrita... Bet Jurčiks arī malacis - atnāca ne tikai Kurbada kreklā, bet arī Dinamo biksēs. Cita Latvijas kluba atribūtika vien jau ir slikts tonis, bet atnākt pat šodienas pretinieku tērpā...

     [+] [-]

, 2015-03-25 23:55, pirms 10 gadiem
Quo vadis? rakstīja: Bija tādā komā, ka vēl pirms mača sākuma divreiz no tribīnēm nokrita... Bet Jurčiks arī malacis - atnāca ne tikai Kurbada kreklā, bet arī Dinamo biksēs. Cita Latvijas kluba atribūtika vien jau ir slikts tonis, bet atnākt pat šodienas pretinieku tērpā...
ahahahahahaha, auns, lol.

     [+] [-]

, 2015-03-26 00:01, pirms 10 gadiem
Quo vadis? rakstīja: Bija tādā komā, ka vēl pirms mača sākuma divreiz no tribīnēm nokrita... Bet Jurčiks arī malacis - atnāca ne tikai Kurbada kreklā, bet arī Dinamo biksēs. Cita Latvijas kluba atribūtika vien jau ir slikts tonis, bet atnākt pat šodienas pretinieku tērpā...
Pretiniekos bija Liepāja, nevis Dinamo. Beidziet tuftu dzīt. Vienīgie, kas tur ne pa tēmu bija ir Bukarts, Bičevskis un Porejs, no kuriem reāls pienesums bija tikai Bukartam. Pārējie dzimuši un auguši liepājnieki, kas cīnījās par savu pilsētu.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-26 00:02, pirms 10 gadiem
Quo vadis? rakstīja: Bija tādā komā, ka vēl pirms mača sākuma divreiz no tribīnēm nokrita... Bet Jurčiks arī malacis - atnāca ne tikai Kurbada kreklā, bet arī Dinamo biksēs. Cita Latvijas kluba atribūtika vien jau ir slikts tonis, bet atnākt pat šodienas pretinieku tērpā...
Jā, tas bija dīvains savienojums - Kurbada krekls un dinamo trenuškas

  +1 [+] [-]

, 2015-03-26 00:04, pirms 10 gadiem
Porejs un Bičevskis šodien nemaz nespēlēja un šodien ir pirmā spēle, kad Bukarts tieš'm labi nospelēja spēli, nevis tik golu iemeta. Skvorcovs pirmajās spēlēs bija labāks. No Kurbada vēl atzīmēšu Ogorodņikovu - daudz smaga darba izdarīja

     [+] [-]

, 2015-03-26 00:04, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Jā, tas bija dīvains savienojums - Kurbada krekls un dinamo trenuškas
Pēc tam, kad novilka Kurbada kreklu, maika viņam arī bija kaut kas no Dinamo.
Kad bija Overtime, likās, ka nav nekāds jefiņš, normāls vidējais latvietis, taču šodien... briesmas.

     [+] [-]

, 2015-03-26 00:05, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Var gaīties, ka Didzim arī ir taisnība, jo 4pret4 formātā divu vīru vairākumu izspēlē 5:3, nevis 4:2. Neapstājoties spēlei, tāpat kādā momentā sanāk 5pret5.
Tiesa, te jautājums, vai šis nebija gadījums, vai pagarinājums nebija jāuzsāk 3pret3
Bija jāuzsāk 3:3

     [+] [-]

, 2015-03-26 00:06, pirms 10 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Pēc tam, kad novilka Kurbada kreklu, maika viņam arī bija kaut kas no Dinamo.
Kad bija Overtime, likās, ka nav nekāds jefiņš, normāls vidējais latvietis, taču šodien... briesmas.
Redzēju. Lai viņam veicas!

     [+] [-]

, 2015-03-26 00:06, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Porejs un Bičevskis šodien nemaz nespēlēja un šodien ir pirmā spēle, kad Bukarts tieš'm labi nospelēja spēli, nevis tik golu iemeta. Skvorcovs pirmajās spēlēs bija labāks. No Kurbada vēl atzīmēšu Ogorodņikovu - daudz smaga darba izdarīja
Porejs un Bičevskis absolūti neizcēlās no Liepājas spēlētājiem. Tāds Zabis mierīgi varētu aizvietot Bičevski iekš Dinamo. Bukarts uzbrukumā izcēlās - aktīvs bija un goli bija, aizsardzībā vienmēr bijis švaks, tāpēc arī nepatika ne Tedam, ne Pekam.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-26 00:10, pirms 10 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Porejs un Bičevskis absolūti neizcēlās no Liepājas spēlētājiem. Tāds Zabis mierīgi varētu aizvietot Bičevski iekš Dinamo. Bukarts uzbrukumā izcēlās - aktīvs bija un goli bija, aizsardzībā vienmēr bijis švaks, tāpēc arī nepatika ne Tedam, ne Pekam.
Nu laikam jau tāpēc pirmie abi ar bija malā atstāti.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-26 00:26, pirms 10 gadiem
Pilsētā sācies trīsdiennieks.

     [+] [-]

, 2015-03-26 00:31, pirms 10 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Porejs un Bičevskis absolūti neizcēlās no Liepājas spēlētājiem. Tāds Zabis mierīgi varētu aizvietot Bičevski iekš Dinamo. Bukarts uzbrukumā izcēlās - aktīvs bija un goli bija, aizsardzībā vienmēr bijis švaks, tāpēc arī nepatika ne Tedam, ne Pekam.
Ko var ņemties par tiem RD spēlētājiem
Porejs simboliski tikai ir parādijies RD sastāvā, Skvorcovs un Bičevskis 4. maiņas spēlētāji, kuru galvenais uzdevums nebija vārtu gūšana, Bukarts vienīgais it kā skoreris, bet pa vāju, lai pretendētu uz pirmajām 2 maiņām un regulāri ir ticis atsēdināts uz kādām spēlēm.

Tikai dunduki varēja domāt, kas tas ir super-puper papildinājums Liepājai...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-26 01:07, pirms 10 gadiem
hossa2009 rakstīja: Pilsētā sācies trīsdiennieks.
Jurčiku jau šodien no halles izmeta arā , čalis galīgi sadzēries.

  -2 [+] [-]

, 2015-03-26 01:13, pirms 10 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Juris_Churis

domā ar savu galvu kapēc tas Zabis vēl nav aizvietojis Bičevski? Upītis pat nespēja izkunkuret Bičevski un tagad spridzina VHL, Saulietis nevelk līdz Bičevskims, bet tu vēl runā par kaut kādiem Zabjiem. Neviens nestrīdas par to ka atkritumu līga kur neko nemaksa Zapji cenšas vairāk nekā Bičevskis, bet RD maksa lielu naudu un ja viņš var tad lai izkunkure vietu. Straupe vienreiz centās, bet izlidoja ka korķis. Bičevskim ir jauns un būs neslikts izlases spēlētājs, bet tās Zābis tā arī notizlosies atkritumu līga
Kāpēc tāds naids pret liepājniekiem?

Viss, ko tu saki ir subjektīvi. Fakts tāds, ka Zabis un Bičevskis tik tikko spēlēja vienā komandā, ar līdzīgu spēles laiku, pret vieniem un tiem pašiem pretiniekiem un Zabis bija daudz labāks. Nebija motivācija Bičevskim? Kas tu esi par sportistu, ja tev nav motivācijas pierādīt, ka esi labāks (un pilnīgi jebkur, kaut vai Mozambikas 2.līgā)? Līdz ar to - Zabis, ja ne pat labāks, tad pilnīgi noteikti viena līmeņa spēlētāji.

Bičevskis - kārtējais mūžam jaunais. Starp citu, viena gada ar Zabi.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-26 01:36, pirms 10 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Kāpēc tāds naids pret liepājniekiem?

Viss, ko tu saki ir subjektīvi. Fakts tāds, ka Zabis un Bičevskis tik tikko spēlēja vienā komandā, ar līdzīgu spēles laiku, pret vieniem un tiem pašiem pretiniekiem un Zabis bija daudz labāks. Nebija motivācija Bičevskim? Kas tu esi par sportistu, ja tev nav motivācijas pierādīt, ka esi labāks (un pilnīgi jebkur, kaut vai Mozambikas 2.līgā)? Līdz ar to - Zabis, ja ne pat labāks, tad pilnīgi noteikti viena līmeņa spēlētāji.

Bičevskis - kārtējais mūžam jaunais. Starp citu, viena gada ar Zabi.
Bicevskis malacis , shaja sezona pieradijis ka ir Latvijas izlases cienigs speletajs , tikai specigi japieliek iemetienos. Zabis jaunishos ar Biezo bija perspektivakie 91-ie. Biezais laikam kaput , bet Bruno vel varetu izsisties. Vina trukumi mazs augums un parak neatbildiga spele no savas zonas. Vajadzetu kaut sezonas 2-as nospelet labas ligas.

  -2 [+] [-]

, 2015-03-26 01:43, pirms 10 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Kāpēc tāds naids pret liepājniekiem?

Viss, ko tu saki ir subjektīvi. Fakts tāds, ka Zabis un Bičevskis tik tikko spēlēja vienā komandā, ar līdzīgu spēles laiku, pret vieniem un tiem pašiem pretiniekiem un Zabis bija daudz labāks. Nebija motivācija Bičevskim? Kas tu esi par sportistu, ja tev nav motivācijas pierādīt, ka esi labāks (un pilnīgi jebkur, kaut vai Mozambikas 2.līgā)? Līdz ar to - Zabis, ja ne pat labāks, tad pilnīgi noteikti viena līmeņa spēlētāji.

Bičevskis - kārtējais mūžam jaunais. Starp citu, viena gada ar Zabi.
Muļķīgi apgalvojumi
Bičevskim RD bija pavisam citi uzdevumi RD 4. maiņā, kā Zabim HKL.
Viņš savus un savas RD maiņas uzdevumus pildīja labi.
Kur teikts, ka Zabis būtu spējīgs pildīt analogus uzdevumus.
Salīdzini Zabi drīzāk ar Bukartu, kurš arī ir praktiski viena vecuma ar Zabi un viena ampluā spēlētāji...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-26 07:57, pirms 10 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Juris_Churis

Pirmkārt jau pats Liepājas kapteinis publiski paziņoja ka RD spēlētāji nav vēlami pirms viņi tur ieradās. Tu zini kāds tur vispār ir mikroklimats? Vai tāda mēslu bedrē vispār ir motivācija un prieks spēlēt? Bičevskim būtība ir tikai jāatsit nummurs jo viņam līgums tā liek. Un viņš izvēlas nespēlēt. Ļiepajās amatieriem taču paši ir apvainojušies ka viņi tur spēle. Iedomaties kāda tur vispār atmosfera
Tāpēc nav objektīvi vērtēt ko spēj Bičevskis ja tu nezini kas notiek kluba iekšpusē. Un būtiba visiem ir redzams ka nekas labs tur nenotiek. Upītis nespēja izkonkurēt Bičevski un Saulietis nav labaks par Bičevski, bet viņi var dabūt sev līgumus Baltkrievija vai VHL. Bet kam ir vajadzīgi Zabji, Straupes un pārējie lempji no atkritumu līgas? Viņi taču nevar sev dabūt normālus līgumus un spēle par grašiem. Kādi viņi vēl normāli hokejisti?
Muļķības un neesi pārcenties kritizēt Latvijas čempionātu .Ar ko ,tad Bičevskis labāks par Saulieti ,pie tam viens centrs ,otrs malējais uzbrucējs.Saulietiem arī bez Dinamo ir bijusi samērā laba karjēra,kaut kā neticās ,ka Bičevskis bez Dinamo spēs to atkārtot.Un kā ,tad Upītis spridzina VHL 17 spēlēs ,ja nekļūdos 6 punkti.Un atrast kādu ārzemju komandu rietumu virzienā var vairāki spēlētāji no vadošajiem Latvijas klubiem ,bet Dinamo sistēmas spēlētāji tikai austrumu virzienā un nav ko piesaukt VHL ,jo kontinentālajā kausā VHL klubi regulāri dabū pa biksēm no Itālijas,Norvēģijas,Francijas klubiem.

  +3 [+] [-]

, 2015-03-26 08:57, pirms 10 gadiem
Nu re! Kā jau paredzēju fināls būs Mogo vs Kurbads! Un Ogres komandai, protams, tradicionāli tiks sudraba medaļas!

     [+] [-]

, 2015-03-26 09:00, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: .Un kā ,tad Upītis spridzina VHL 17 spēlēs ,ja nekļūdos 6 punkti.
Kļūdies.
Regulārajā sezonā 17 spēlēs 6+6.
Play-off pagaidām 2 spēlēs 1+0.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-03-26 09:02, pirms 10 gadiem
als rakstīja: tradicionāli tiks sudraba medaļas!
laiks mainīt tradīcijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-26 09:36, pirms 10 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: laiks mainīt tradīcijas
Nē vecīt! Kā reiz tradīcijas nevar mainīt!!!!
Slēpts komentārs: jurixxx

     [+] [-]

, 2015-03-26 11:18, pirms 10 gadiem
Bicevskis apbeedinaaja konkreeti.Es vinu vispaar nemaniju peedeejaas 2vaas speelees.Bllaaviens kaa taa var buut?Domaaju ka 100% 4 mainas speeleetaajs chempii, bet tagat gan shkiet ka Dzerinsh un Beerzinsh ir daudz labaaki.Zheel.Skvorcovs un Porejs nu galiigie "0".
Vieniigi Bukarts "nepazorija" sevi.sakat ko gribat!

     [+] [-]

, 2015-03-26 11:22, pirms 10 gadiem
Nebriiniishos ja J.Straupe tiks uzicinaats uz ilases nometni.Reaali chalim chujs un speelee bez panikas.To pashu var teikt par Zabi no preteejaas komaandas.

     [+] [-]

, 2015-03-26 11:26, pirms 10 gadiem
Malaci!

  -2 [+] [-]

, 2015-03-26 11:30, pirms 10 gadiem
Liepājai izgāšanās. Par Mogo finālā.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-26 11:33, pirms 10 gadiem
Super... Viens, nav ko Liepājai bojāt čempi ar kkādiem kreisi pieteiktiem špīleriem, otrs... A kurš no tiem špīleriem, gaidīja kādu motivējošu sniegumu? Laikam tikai Liepājas vadība... cerēju, ka šādi būs, un tas piepildās...

     [+] [-]

, 2015-03-26 11:35, pirms 10 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Bicevskis apbeedinaaja konkreeti.Es vinu vispaar nemaniju peedeejaas 2vaas speelees.Bllaaviens kaa taa var buut?Domaaju ka 100% 4 mainas speeleetaajs chempii, bet tagat gan shkiet ka Dzerinsh un Beerzinsh ir daudz labaaki.Zheel.Skvorcovs un Porejs nu galiigie "0".
Vieniigi Bukarts "nepazorija" sevi.sakat ko gribat!
Pēdējās divas spēles viņš nebija sastāvā, tāpēc nemanīji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-26 12:30, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Gribētu pieminēt vienu "sīku" faktu. Laikā, kad gāja tiešraides, neredzēju NEVIENU komentāru pie Zemgales-Mogo spēles, kamēr pie otras bija ap 200 Tas tomēr raksturo publikas interesi kā tādu par Latvijas čempi. Lai nu ko, bet tikko "bildē" parādās kāda saistība ar Dinamo, tā tūlīt sākas jampadracis.
P.S. Vai kāds nav manījis Ivaru? Ka tik kas slikts nav atgadijies?
nuu, man piemēram nekādas īpašās intereses par Dinamo nav, bet es, kā diezgan neitrāls skatītājs, arī izvēlējos Kurbada-Liepājas spēli, jo tur tiešām bija intriga un cīņa, it īpaši uz sērijas beigām. baigi jau nu interesanti skatīties vienas komandas absolūtu dominanci izslēgšanas spēlēs
protams, ka kāda puse stabili ir tādi, kuriem ne pati spēle interesē, ne tās iznākums, ka tik kko uztirst vai nu RD, HKL vai visam LČ, bet ne jau visi tādi ir

  +2 [+] [-]

, 2015-03-26 12:30, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Gribētu pieminēt vienu "sīku" faktu. Laikā, kad gāja tiešraides, neredzēju NEVIENU komentāru pie Zemgales-Mogo spēles, kamēr pie otras bija ap 200 Tas tomēr raksturo publikas interesi kā tādu par Latvijas čempi. Lai nu ko, bet tikko "bildē" parādās kāda saistība ar Dinamo, tā tūlīt sākas jampadracis.
P.S. Vai kāds nav manījis Ivaru? Ka tik kas slikts nav atgadijies?
Abas spēles reizē tāpēc vairums izvēlējās intresantāko spēli ,ja vien tie nav Jelgavas ,vai Mogo fani.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-26 13:01, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Pag, vai tad otra spēle nebija LAČ ietvaros? Tev ir jāatnak uz Spamu, lai īstus jampadračus redzētu. Tas tagad ir topā.
Kā jūties, Volx? Tu ilgstoši esi centies cilvēkos raisīt interesi par LAČ un šīgada finālsērija solās būt ļoti skatīta (arī apspriesta komentāros). Apstākļi šobrīd ir lieliski, lai audzētu apmeklējumu un interesi par vietējo turnīru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-26 13:12, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Es jau daļēji atbildēju Arhīvam un jūtos tāpat kā gadu, divus iepriekš šajā laikā Kapec domā, ka iepriekš nav bijusi interesanta un apspriesta?
Mana skatījumā tāpat neviens nevarēs parspēt, raisit lielāku ažiotāžu par SMS credit uzvaru 2 gadus atpakaļ.
Nešaubos, ka ir bijusi, bet dažādi novēroti notikumi liek domāt, ka šogad būs pēdējo gadu skatītākais turnīrs. Šodien darbā, piemēram, dzirdēju vīrus LAČ apspriežam, ko nekad agrāk no viņiem nebiju dzirdējis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-26 13:33, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Gribētu pieminēt vienu "sīku" faktu. Laikā, kad gāja tiešraides, neredzēju NEVIENU komentāru pie Zemgales-Mogo spēles, kamēr pie otras bija ap 200 Tas tomēr raksturo publikas interesi kā tādu par Latvijas čempi. Lai nu ko, bet tikko "bildē" parādās kāda saistība ar Dinamo, tā tūlīt sākas jampadracis.
P.S. Vai kāds nav manījis Ivaru? Ka tik kas slikts nav atgadijies?
Ivars reti parādās, tik vien kā atjauno LHV topiku. Neparspīlē ar Dinamo - Kurbads vs HKL bija saspringts duelis, otrā pārī principā viss bija skaidrs. Jelgavai ir stabila fanu bāze, brauca arī uz izbraukum spēlēm, tikai Tu dzīvō pasaulē kur viss ir par un ap Dinamo, pārējo pasauli neredzi. Kurbads - Mogo izsauks līdzjutēju interesi, tik vien kā dinamo troļļi neizrādīs tādu aktivitāti. Pagājušgad Prizmas un Kurbada duelis tāpat interesēja cilvēkus, bez jebkāda Dinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-26 14:12, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Gribētu pieminēt vienu "sīku" faktu. Laikā, kad gāja tiešraides, neredzēju NEVIENU komentāru pie Zemgales-Mogo spēles, kamēr pie otras bija ap 200 Tas tomēr raksturo publikas interesi kā tādu par Latvijas čempi. Lai nu ko, bet tikko "bildē" parādās kāda saistība ar Dinamo, tā tūlīt sākas jampadracis.
P.S. Vai kāds nav manījis Ivaru? Ka tik kas slikts nav atgadijies?
Noņem savas rožaini sarkanīgās TRTD brilles, tad varbūt spēsi saskatīt tautas interesē par LHV ko vairāk, nekā tikai Dinamo "mūžīgi jauno un perspektīvo" superpienesumu HK L spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-26 14:33, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Tikai nevajag d**** !
Redzu esi pamatīgi apbruņojies ar faktiem un tevis teiktais ir konstruktīvs un argumentēts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-26 14:59, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Redzu, ka esi labi sadziedājies ar tādiem pokemoniem kā Totoansis u.c.. Tas apliecina tavu augsto intelekta potenciālu. Apsveicu!
Nākamā fāze - personiski uzbraucieni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-03-26 15:36, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Nē, fakta konstatēšana
Nesauc savus izdomājumus par faktiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-26 16:27, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Abpusēji...
Es savu viedokli balstīju uz faktiem, kuru ir pārbaudāmi, nevis tavi pārmetumi "sadziedājies ar to", "intelekta līmenis tāds" u.t.t. Nedomāju ka emigrējušam neveiksminiekam vajadzētu te aizrauties ar citu intelekta vērtēšanu, ņemot vērā ka paša arsenālā nav nekā vairāk kā "tu dzīvo zem tilta" vai "tvaika ielas" tipa jociņi.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-26 17:23, pirms 10 gadiem
seksa guru rakstīja: Šodien visi skatāmies SKA un CSKA maču. Tā būs intriģējoša gada spēle kur būtība spēkosies ST-Peterburga pret Maskavu. Es būšu par SKA.
Kāds sakars tiem krievu armijnieku klubiem ar LHV ploviem? Ko Tu te spamo absolūti beztemā? Slēdz to savu KHL un skaties viņu zaļs palikdams! Tapēc jau nav jāpietirš te LČ plovu tēma!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-26 17:46, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: To tu pats esi iedomājies, ka piestādi faktus. Tu mani dzīvot nemācīsi, veiksminieks atradies!
Uz spēlēm eju, ar cilvēkiem runāju, atceros ja arī pagajušajā gadā bija SC pie rakstiem par LHF fināliem bija diskusijas ar saviem 300 komentiem- tie ir reāli fakti (pēdējais pat elementāri pārbaudāms). Tavā argumentācijā bija tikai uzbraucieni man, neviena fakta

     [+] [-]

, 2015-03-26 18:32, pirms 10 gadiem
liepaju iegaza ari laba varotcika trukums,isteniba kaa visu so sezonu.Par to var pateikties liepajas varotciku trenerim.