Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Kurbads" notur pārsvaru un vēlreiz uzveic "Liepāju"

Kristaps Pildiņš
Kristaps Pildiņš

"Kurbads" notur pārsvaru un vēlreiz uzveic "Liepāju"
"Kurbads" hokejisti varēja svinēt otro uzvaru
Foto: HK "Kurbads"

Latvijas hokeja Virslīgas pusfinālsērijā otro uzvaru izcīnījusi "Kurbads" vienība, kas sērijas trešajā spēlē savā laukumā noturēja trīs vārtu pārsvaru un svinēja uzvaru ar rezultātu 4:2. Divus vārtus "Kurbada" labā guva Jānis Straupe. Līdz ar to Ogres komanda nonāca uzvaras attālumā no iekļūšanas finālā.

"Kurbada" un "Liepājas" duelis sākās ar kurzemnieku minimālu uzvaru savā laukumā ar rezultātu 2:1 pēcspēles metienos, nevienam no "Liepājas" hokejistiem nekļūdoties savā mēģinājumā. Dienu vēlāk liepājnieki cerēja uz vēl vienu panākumu, bet ogrēnieši iemeta četras ripas pēc kārtas pretinieku vārtos trešajā trešdaļā, sakaujot mājiniekus ar 4:1. Līdz ar to nebija nekāda pamata kategoriski nosaukt pusfinālsērijas trešā spēles favorītu.

Jau mača ievadā "Liepāja" tika pie pirmā skaitliskā vairākuma, kad uz noraidīto soliņa par bloķēšanu sēdās Edgars Brancis. Liepājnieki nespēja izmantot savu iespēju, turpinājumā komandām turpinot līdzīgu cīņu. Lieliska iespēja perioda vidū atklāt spēles rezultātu radās Edgaram Adamovičam, kurš laukuma centrā atņēma pretiniekam ripu, izgāja viens pret vienu ar Rihardu Cimermani, bet meta garām vārtiem.

Turpinājumā liepājnieki centās iegūt iniciatīvu, bet "Kurbads" bija gatavs sodīt pretiniekus ar ātriem pretuzbrukumiem. Kad pirmajā periodā jāspēlē bija mazāk nekā septiņas minūtes, Edgars Homjakovs nokļuva viens pret vienu ar Dmitriju Žabotinski, bet nespēja ripu raidīt starp vārtsarga kājsargiem. Pēc nelielas "Liepājas" hokejistu ofensīvas pie labas vārtu gūšanas iespējas tika Jānis Straupe, bet Rihards Cimermanis bija savā vietā. Perioda pēdējā minūtē dūres izvicināja Gunārs Skvorcovs un Toms Bluks, bet vairākumā varēja spēlēt "Liepāja", jo vēl pirms tam tika fiksēts pārkāpums "Kurbadam". Lielāko daļu vairākuma "Liepāja" varēja izspēlēt otrajā periodā, jo pirmajā rezultāts netika atklāts.

Otrais periods iesākās ar "Liepājas" nerealizēto vairākumu. Likās, ka "Liepāja" atkal ieguvusi iniciatīvu, bet "Kurbads" veica labu pretuzbrukumu, kas noslēdzās ar ļoti precīzu Gata Gricinska metienu, kas bija viņa trešais vārtu guvums šajā sērijā - 1:0. Liepājnieki uzreiz centās uzbrukt, bet atkal iekrita aizsardzībā, 2:0 panākot Edgaram Brancim. Devītajā minūtē uz noraidīto soliņa sēdās Mārtiņš Porejs. "Kurbads" hokejisti vairākuma laikā veica daudzus metienus garām Riharda Cimermaņa sargātajiem vārtiem, bet vairākuma izskaņā precīzs tomēr bija Jānis Straupe, nostādot viesus neapskaužamā situācijā. Drīz vien trešo skaitlisko vairākumu nopelnīja "Liepāja", situāciju ar vārtu guvumu no zilās līnijas uzlabojot Robertam Bukartam - 1:3. Perioda turpinājumā liepājnieki darīja visu iespējamo, lai atgūtu vēl vismaz vienus vārtus. Tāda iespēja radās ar skaitlisko vairākumu perioda izskaņā. Ar vienu puslīdz bīstamu momentu bija par maz, lai liepājnieki sasniegtu savu mērķi, kā rezultātā otrais periods noslēdzās ar rezultātu 3:1.

Trešā perioda ievadā izturējuši skaitlisko mazākumu, "Liepājas" hokejisti atkal varēja doties uz priekšu. Nekādu iespēju apturēt Bruno Zabi pēc piecām spēlētām minūtēm nebija Dmitrijam Žabotinskim. Zabis tika pie ripas vārtu priekšā un bez grūtībām samazināja rezultāta starpību (2:3). Līdz perioda vidum abas komandas nerealizēja pa skaitliskajam vairākumam, bet varēja redzēt, ka liepājnieki sāka kļūt aktīvāki ar katru minūti, lai panāktu izlīdzinājumu. Laiks turpināja ritēt "Kurbada" labā, kamēr liepājnieki nespēja realizēt kārtējo vairākumu, izniekojot vēl vienu izdevību. Nepilnas trīs minūtes līdz pamatlaika beigām mačam skaistu punktu pielika Jānis Straupe, kurš ātrajā pretuzbrukumā raidīja ripu vārtu augšējā stūrī. Līdz ar to mačs noslēdzās ar rezultātu 4:2, bet "Kurbads" jau trešdien varēja garantēt vietu finālā, izvirzoties vadībā sērijā ar 2-1.

Latvijas hokeja Virslīgas pusfināls, 24. marts

"Kurbads" - "Liepāja" 4:2 (0:0, 3:1, 1:1)

Vārti: 23:51 Gricinskis (Zembergs, Macijevskis) 1:0, 25:37 Brancis (Undelis, Valters) 2:0, 29:55 Straupe (Macijevskis) 3:0, 31:31 Bukarts (Skvorcovs) 3:1, 45:04 Zabis (Mickevičs, Diļevka) 3:2, 57:37 Straupe (Macijevskis, Laviņš) 4:2.
Vārtsargi: Dmitrijs Žabotinskis - Rihards Cimermanis

"Liepāja"-"Kurbads" 1-2

SpēleKomandasDatumsLaiks
1.Liepāja-Kurbads20.032:1
2.Liepāja-Kurbads21.031:4
3.Kurbads-Liepāja24.034:2
4.Kurbads-Liepāja25.0319:30
5.Liepāja-Kurbads27.0318:30*

  +6 [+] [-]

, 2015-03-24 21:40, pirms 10 gadiem
besī laukā, ka sportacentra tiešraidēs nerāda laiku!!! Un Dinamo jaunie galīgi nolaiduši gaisu.Ne dzirksteles,nekā...

  +9 [+] [-]

, 2015-03-24 21:41, pirms 10 gadiem
Liepājnieki vienkārši apžilba dēļ tiem rozā vārtiem..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2015-03-24 21:46, pirms 10 gadiem
Amatieri ierāda vietu kolhoza princesēm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-24 21:50, pirms 10 gadiem
bet lasīju pasakā, ka Kurbads pīpējis

  +7 [+] [-]

, 2015-03-24 21:52, pirms 10 gadiem
Skvorcovs pat šajā līmenī nevelk!!! Lai tik iet atpakaļ uz Bročiem spēlēt pa rajonu un pie vecā ļergu dzīt un ar traktoru braukt!!! Bukarts vēl kaut ko spirinās... Nožēlojami!

 +12 [+] [-]

, 2015-03-24 21:52, pirms 10 gadiem
Šis tikai pierāda, ka Dinamo 3. vai 4. maiņā varētu spēlēt gandrīz jebkurš no Kurbada, Mogo vai īstā Liepājas Metalurga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: FUNS

  +4 [+] [-]

, 2015-03-24 21:56, pirms 10 gadiem
Nez, cik ilgi toto kantori turpinās ticēt tam, ka Dinamo tirliņi spēs uzvarēt saspēlētu, pieredzējušu komandu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-24 21:59, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS5 rakstīja: Un tagad salīdzini cik kurbadieši un autolīzingieši saņem un cik ģinamas kadri saņem. Jūti mākslīgi uzpūstās algas?
Vienīgā lieta, kur es tev piekrītu.
Slēpts komentārs: FUNS

  +1 [+] [-]

, 2015-03-24 22:01, pirms 10 gadiem
Neesmu speciālists,bet Liepājas komandai ir problēmas.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-24 22:03, pirms 10 gadiem
KURBADS! Āfrikā!

  +7 [+] [-]

, 2015-03-24 22:04, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kā joku sapratu, bet ja cilvēks tā domā nopietni, tad laikam ar izpratni par hokeju tā pašvakāk.
Funi, tu spēli vispār redzēji? Dinaburgas meitenes uz laukuma ne ar ko nebija labākas par abu komandu pirmo divu maiņu spēlētājiem. Tas nav nekāds joks, daļa DR pamatsastāva ir LAČ līmeņa spēlētāji. Tad, kad dinamo izjuks, pats redzēsi, ka retais no dinamo sastāva spēlēs augstāk par LAČ, Baltkrieviju vai Kazahstānu.

  -4 [+] [-]

, 2015-03-24 22:05, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS5 rakstīja: Neredzu jēgu meklēt vainīgos no ģinamas, paši liepājnieki duraki kuri viņus paņēma. Pienesums no viņiem manuprāt gan nekāds.
Kādreiz visās nelaimēs vainoja kristiešus, vēlāk ebrejus, mūsdienās varētu visās nelaimēs vainot DR komandu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-03-24 22:08, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Funi, tu spēli vispār redzēji? Dinaburgas meitenes uz laukuma ne ar ko nebija labākas par abu komandu pirmo divu maiņu spēlētājiem. Tas nav nekāds joks, daļa DR pamatsastāva ir LAČ līmeņa spēlētāji. Tad, kad dinamo izjuks, pats redzēsi, ka retais no dinamo sastāva spēlēs augstāk par LAČ, Baltkrieviju vai Kazahstānu.
Nē spēli neskatījos, zinu no citu atsaucēm (gan internetā, gan no paziņām kas skatās, ka DR spēlētāji spēlē kopumā Liepājā ļoti slikti). Interesanti , ka daži patiešām domā, ka DR hokejisti spēlē savu spēju robežās. Tie kas tā raksta dalās 2 daļās-kas pa īstam tā domā un tie kas vienkārši kaut kā grib iedzelt DR komandai.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-24 22:10, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS5 rakstīja: Neredzu jēgu meklēt vainīgos no ģinamas, paši liepājnieki duraki kuri viņus paņēma. Pienesums no viņiem manuprāt gan nekāds.
Vienīgais Bukijs kaut ko veido, pārējie gan nekādi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-03-24 22:12, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS5 rakstīja: Kurš tagad kādu vaino?
Es vainoju DR hokejistus globālā sasilšanā, lietusmežu izciršanā un Latvijas ceļu sliktajā kvalitātē.

     [+] [-]

, 2015-03-24 22:14, pirms 10 gadiem
rezgalis007 rakstīja: besī laukā, ka sportacentra tiešraidēs nerāda laiku!!! Un Dinamo jaunie galīgi nolaiduši gaisu.Ne dzirksteles,nekā...
+1

  +1 [+] [-]

, 2015-03-24 22:14, pirms 10 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Redzu ka Bukarts atkal iemetis. Viņš taču nav trenejies kopš Dinamo sozonas beigām un spēlē bez motivācijas. Kāds tur vispār līmenis
Beidz, iemeta tak ripu vārtos. LVHČ playoffā to nav viegli izdarīt...

  +3 [+] [-]

, 2015-03-24 22:14, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Nē spēli neskatījos, zinu no citu atsaucēm (gan internetā, gan no paziņām kas skatās, ka DR spēlētāji spēlē kopumā Liepājā ļoti slikti). Interesanti , ka daži patiešām domā, ka DR hokejisti spēlē savu spēju robežās. Tie kas tā raksta dalās 2 daļās-kas pa īstam tā domā un tie kas vienkārši kaut kā grib iedzelt DR komandai.
tu kā parasti savā stilā - neko nezinu (lasi - spēles neskatos), bet viedoklis ir.. tā tik turpini, it nemaz nelic sev pēc muļķa izskatīties (tas ir sarkasms, paskaidroju, ja gadījumā nevari izlemt, vai es jokoju vai vienkārši gribu tev iedzelt)

  -4 [+] [-]

, 2015-03-24 22:18, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: tu kā parasti savā stilā - neko nezinu (lasi - spēles neskatos), bet viedoklis ir.. tā tik turpini, it nemaz nelic sev pēc muļķa izskatīties (tas ir sarkasms, paskaidroju, ja gadījumā nevari izlemt, vai es jokoju vai vienkārši gribu tev iedzelt)
Tātad pēc tavām domām mans viedoklis nevar balstīties no vairāku cilvēku stāstījuma, no rakstiem internetā. Starp citu ļoti daudzi nav nekad rezējuši ļoti daudz ko bet viedoklis ir. Man ir viedoklis par 2.pasaules karu , bet es to nekad neesmu redzējis. Ko man darīt un ko darīt visiem citiem..
Viedoklis veidojās no informācijas ieguves, apstrādes, analīzes utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-24 22:19, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS5 rakstīja: Neredzu jēgu meklēt vainīgos no ģinamas, paši liepājnieki *urraki kuri viņus paņēma. Pienesums no viņiem manuprāt gan nekāds.
Pienesums ir diezgan konkrēts - sad&%$ komandas mikroklimats, jo tie lauķi, kas visu sezonu kapāja tajā komandā tagad sēž tribīnēs, jo ir "lielāki" meistari ieradušies no galvaspilsētas ...

  +1 [+] [-]

, 2015-03-24 22:19, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Nē spēli neskatījos, zinu no citu atsaucēm (gan internetā, gan no paziņām kas skatās, ka DR spēlētāji spēlē kopumā Liepājā ļoti slikti). Interesanti , ka daži patiešām domā, ka DR hokejisti spēlē savu spēju robežās. Tie kas tā raksta dalās 2 daļās-kas pa īstam tā domā un tie kas vienkārši kaut kā grib iedzelt DR komandai.
A ko tad tu te gudrojies, ja pats pat spēli neredzēji? Es redzēju un esmu pārliecināts, ka dinamo spēlētāji ļoti cenšas būt par līderiem, spēles veidotājiem un spēlē ar 100% atdevi. Bet skaudrā patiesība ir tāda, ka viņu līmenis nav neko diži augstāks kā džekiem, kas strādā algotu darbu, bet hoķītī trennējas pa vakariem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-24 22:24, pirms 10 gadiem
Kurbads uzvareja pelniti.Tomer pieredze un meistariba nema virsroku.Liepainieku uzbrukumi bija bezzobaini un haotiski,spele vairakuma lena un nepardomata.Aizsardziba inertna un stavosa.Man liekas ka tie =Dinamiesi= tikai sabojaja liepainieku iespeleto sastavu.Jaatzist,ka tomer Kurbads ir labak nokomplektets.Uzskatu ka Lebedevam un Cicurskim,tomer ir jatrene jauno paaudzi,nevis pieaguso komandu.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-24 22:24, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: A ko tad tu te gudrojies, ja pats pat spēli neredzēji? Es redzēju un esmu pārliecināts, ka dinamo spēlētāji ļoti cenšas būt par līderiem, spēles veidotājiem un spēlē ar 100% atdevi. Bet skaudrā patiesība ir tāda, ka viņu līmenis nav neko diži augstāks kā džekiem, kas strādā algotu darbu, bet hoķītī trennējas pa vakariem.
tik nevajag te muldēt par kaut kādiem amatieriem, kas pa dienu karjerā vai ostā rukā, bet vakaros trenējas.
Jebkurš ASV augstskolas students ir tāds pats ''amatieris'' un no viņiem nāk NHL spēlētāji, tas pats ar norvēģu un dāņu čempionātiem- tieši tā pati situācija, čaļi pa dienu strādā un pa brīvo laiku trenējas un spēlē, un brauc uz PČ un sitās cienīgi.

Tas nav nekas ārkārtējs, tikpat labi tas pats Bukarts vēl skolā esot pa dienu mācījās un trenējās pa vakariem un visi pārējie, no tā īpaši nekāds līmenis netiek ietekmēts, jo šie nav k-kādi svētdienas līgas džeki ar alusvēderiem... un ne jau nu viņi strādā darbu, kas fiziski plēš viņus pušu

  +1 [+] [-]

, 2015-03-24 22:26, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: A ko tad tu te gudrojies, ja pats pat spēli neredzēji? Es redzēju un esmu pārliecināts, ka dinamo spēlētāji ļoti cenšas būt par līderiem, spēles veidotājiem un spēlē ar 100% atdevi. Bet skaudrā patiesība ir tāda, ka viņu līmenis nav neko diži augstāks kā džekiem, kas strādā algotu darbu, bet hoķītī trennējas pa vakariem.
Tad jau DR komanda vispār ir fantastiska un apbrīnas vērta, ja viņā puse hokejistu ir amatieru līmenī un tik un tā 5 reizes iekļūst PO no 7. Malači ,komanda ar daudziem ļoti vājiem hokejistiem tik labi spēlē KHL. Īsti malači.

     [+] [-]

, 2015-03-24 22:27, pirms 10 gadiem
kāda ir totoanša nu jau nr.5 izglītības apliecība ?

     [+] [-]

, 2015-03-24 22:29, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Tad jau DR komanda vispār ir fantastiska un apbrīnas vērta, ja viņā puse hokejistu ir amatieru līmenī un tik un tā 5 reizes iekļūst PO no 7. Malači ,komanda ar daudziem ļoti vājiem hokejistiem tik labi spēlē KHL. Īsti malači.
Stulbam putnam stulba dziesma...

  +1 [+] [-]

, 2015-03-24 22:29, pirms 10 gadiem
Viss ir likumsakarīgi. HKL uzkāpuši uz tiem pašiem grābekļiem uz kuriem iepriekšējās sezonās jau paspēja uzkāpt citas komandas, kuras vēlējās pastiprināties ar Ģinamas spēlētājiem.
Nekas labs nebija gaidāms, kad šie Ģinamas spēlētāji izstūma no sastāva spēlētājus,kuri visu sezonu vilka šo komandu.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-24 22:30, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Funi, tu spēli vispār redzēji? Dinaburgas meitenes uz laukuma ne ar ko nebija labākas par abu komandu pirmo divu maiņu spēlētājiem. Tas nav nekāds joks, daļa DR pamatsastāva ir LAČ līmeņa spēlētāji. Tad, kad dinamo izjuks, pats redzēsi, ka retais no dinamo sastāva spēlēs augstāk par LAČ, Baltkrieviju vai Kazahstānu.
Bimbi, šādi apgalvojumi ir pilnīgs mēsls un tavs analfabētisms par Latvijas hokeju

  -3 [+] [-]

, 2015-03-24 22:30, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Stulbam putnam stulba dziesma...
...kad trūkst argumenti, var sākt vienkārši lamāties... jo nav jau pretargumenti...

  +2 [+] [-]

, 2015-03-24 22:30, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Tātad pēc tavām domām mans viedoklis nevar balstīties no vairāku cilvēku stāstījuma, no rakstiem internetā. Starp citu ļoti daudzi nav nekad rezējuši ļoti daudz ko bet viedoklis ir. Man ir viedoklis par 2.pasaules karu , bet es to nekad neesmu redzējis. Ko man darīt un ko darīt visiem citiem..
Viedoklis veidojās no informācijas ieguves, apstrādes, analīzes utt.
varbūt baidz tērēt vācot informāciju no kkādiem trešajiem avotiem un to bezjēgā analizēt, bet paņem un noskaties kādu maču? kkad, tev tas ir visai riskanti, jo var izrādīties, ka īstenībā džeki spēlē galīgi skatāmu hoķi un ko tad darīt? tad, lai neatzītu, ka esi bijis muļķis būs jāiekrampējas savos līmeņrāžos ar abām rokām un jāturas pie tiem, kā pie paša dārgās dzīvības.

p.s. turpini tik drukāt, tādas pērles var tikai no tevis dabūt - salīdzināt visiem pieejamu hokejmaču ar 2.pasaules karu

  -2 [+] [-]

, 2015-03-24 22:31, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss ir likumsakarīgi. HKL uzkāpuši uz tiem pašiem grābekļiem uz kuriem iepriekšējās sezonās jau paspēja uzkāpt citas komandas, kuras vēlējās pastiprināties ar Ģinamas spēlētājiem.
Nekas labs nebija gaidāms, kad šie Ģinamas spēlētāji izstūma no sastāva spēlētājus,kuri visu sezonu vilka šo komandu.
Liepājai vienkārši spēlētāji nekādi - tapēc arī tāds rezultāts

  -2 [+] [-]

, 2015-03-24 22:32, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss ir likumsakarīgi. HKL uzkāpuši uz tiem pašiem grābekļiem uz kuriem iepriekšējās sezonās jau paspēja uzkāpt citas komandas, kuras vēlējās pastiprināties ar Ģinamas spēlētājiem.
Nekas labs nebija gaidāms, kad šie Ģinamas spēlētāji izstūma no sastāva spēlētājus,kuri visu sezonu vilka šo komandu.
vilka ar sliktiem lietderības koeficientiem...pēc it kā līderu atskaitīšans DR sāka spēlēt labāk, ieguva procentuāli vairāk punktus nekā pirms tam un spēle aizsardzībā jūtami uzlabojās.
Piemēram Lī Svets pēc DR kļuva par Somijas labāko aizsargu.

  -3 [+] [-]

, 2015-03-24 22:35, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: varbūt baidz tērēt vācot informāciju no kkādiem trešajiem avotiem un to bezjēgā analizēt, bet paņem un noskaties kādu maču? kkad, tev tas ir visai riskanti, jo var izrādīties, ka īstenībā džeki spēlē galīgi skatāmu hoķi un ko tad darīt? tad, lai neatzītu, ka esi bijis muļķis būs jāiekrampējas savos līmeņrāžos ar abām rokām un jāturas pie tiem, kā pie paša dārgās dzīvības.

p.s. turpini tik drukāt, tādas pērles var tikai no tevis dabūt - salīdzināt visiem pieejamu hokejmaču ar 2.pasaules karu
Es jau šodien centos skatīties 2.periodu noskatījos bet skatīties bija grūtui un diezgan gar;aicīgi, vēl esmu paskatījies pāris PO spēles kādu periodu bet kopumā nevienu spēli neeesmu noskatījos līdz galam.
Vienmēr sāku skatīties cerībā, ka iepatiksies un noskatīšos, bet pagaidām neievelk. Noteikti tikai priecātos , ja man patiktu skatīties PO spēles.

     [+] [-]

, 2015-03-24 22:38, pirms 10 gadiem
Skatos, daudziem ģinamas nagaiņiem šī sērija ir atvērusi acis, ka viņu dievinātie hokeja lielmeistari no tautas dižkomandas ne ar ko nav labāki par biroja darbiniekiem un šoferiem, kas hokeju spēlē no darba brīvajā brīdī!

     [+] [-]

, 2015-03-24 22:41, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Skatos, daudziem ģinamas nagaiņiem šī sērija ir atvērusi acis, ka viņu dievinātie hokeja lielmeistari no tautas dižkomandas ne ar ko nav labāki par biroja darbiniekiem un šoferiem, kas hokeju spēlē no darba brīvajā brīdī!
Galvenais , vai tu pats patiešām tici tam ko šeit uzrakstīji.

     [+] [-]

, 2015-03-24 22:43, pirms 10 gadiem
Mociku izlasē var pameginat.........

  -2 [+] [-]

, 2015-03-24 22:43, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Skatos, daudziem ģinamas nagaiņiem šī sērija ir atvērusi acis, ka viņu dievinātie hokeja lielmeistari no tautas dižkomandas ne ar ko nav labāki par biroja darbiniekiem un šoferiem, kas hokeju spēlē no darba brīvajā brīdī!
Var redzēt ka futbola keponiem ar saprašanu ir pašvaki – divi 3.-4. maiņu spēlētāji neko nevarēs padarīt, ja komanda ir vāja...

  -2 [+] [-]

, 2015-03-24 22:45, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: To var apgalvot tikai tāds lohs, kurš nezin kā HKL gāja regulārajā sezonā.
Vienīgais,kuri šodien (un iepriekšējās spēlēs) bija nekādi bija cimperlīgie Ģinamas daiļslidotāji. Kaut gan patiesībā viņi nav pelnījuši par daiļslidotāju nosaukumu, jo daiļslidotāji daudz naskāk kustās savos slidojumos.
– 2 Dinamo pamatsastāva spēlētāji – ko tad pārējā komanda dara? Acīmredzot līmenis švaks...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-24 22:50, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Var redzēt ka futbola keponiem ar saprašanu ir pašvaki – divi 3.-4. maiņu spēlētāji neko nevarēs padarīt, ja komanda ir vāja...
Redzu, dažiem notikušais ir ļoti sirsniņu aizķēris...

     [+] [-]

, 2015-03-24 22:51, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: – 2 Dinamo pamatsastāva spēlētāji – ko tad pārējā komanda dara? Acīmredzot līmenis švaks...
Tu laikam nelasiji šo HKL kapteiņa tvītu:

Martins Gipters @Giptors · Feb 12

Cirks ar visu to Dinamo! Spēlētāji visu sezonu te raujas, no darba atprasās un beigās paliek aiz borta! Kauns...

Ja komandas kapteinis tā domā, tad ko domā pārējie komandas spēlētāji. Un kāda šeit komandai motivācija, ja jebkura spēlētāju,kurš spēlējis HKL visu regulāro sezonu, pēkšņi var izstumt no sastāva kāds no Ģinamas spēlētājiem, kurš teorētiski skaitās labāks tikai tāpēc ka spēlē Ģinamā.

     [+] [-]

, 2015-03-24 22:51, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS5 rakstīja: Man joprojām nav saprotams - kāpēc daži liepājnieki ir tik dumji un kāpj kārtējo reizi uz tā paša grābekļa?
Man arī tas nav saprotams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-24 22:55, pirms 10 gadiem
Biju klātienē un jāsaka,ka Kurbads uzvarēja pelnīti!Biju patīkami pārsteigts,jo spēlēja ātri,pašaizliedzīgi un gudri-ir bauda skatīties tādu vecmeistaru kā Laviņa,Macijevska sniegumu,šodien nemanāms kaut kā bija Širokovs.Skatītāju arī bija daudz!Attiecībā uz Dinamo trijotni-nu Bukarts iemeta vairākumā-kad bija kā 4.uzbrucējs uzlikts laukumā,bet zaudēja ripu arī pietiekoši bieži,Skvorcovs centās,bet ne ar ko īpaši (ja neskaita kautiņu ar Kurbada kapteini)neizcēlās.Porejs stipri nemanāms aizsardzībā bija.Negribētu teikt,ka liepājnieki slikti spēlēja-būtu iemetuši vairākumos-kas zin-kā viss beigtos.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-24 22:56, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Namej-kam tad ir treneri???Velns lai parauj-ja kāds nespēlē,vēl jau ir LM1!sūti uz turieni1Nav attaisnojuma šitiem zāģiem!!!
Es personiski pieļauju,ka uz treneriem ir izdarīts kāds spiediens,lai šie spēlētāji noteikti spēlētu, jo nevar taču apkaunot spēlētājus no Ģinamas atstājot tos aiz borta LČ spēlēs.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-24 22:57, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Es jau šodien centos skatīties 2.periodu noskatījos bet skatīties bija grūtui un diezgan gar;aicīgi, vēl esmu paskatījies pāris PO spēles kādu periodu bet kopumā nevienu spēli neeesmu noskatījos līdz galam.
Vienmēr sāku skatīties cerībā, ka iepatiksies un noskatīšos, bet pagaidām neievelk. Noteikti tikai priecātos , ja man patiktu skatīties PO spēles.
tāpēc, ka tev ne jau hokejs interesē, bet gan krāsains un spīdīgs iesaiņojamais papīrīts. emocijas un atmosfēru tu piesauc priekšā un pakaļā un tas ir tas, kas tev vajadzīgs, pats hokeja mačs ir sekundārs, tāpēc arī LČ tevi nespēj ievilkt, jo tur nav spožs iesaiņojums, kā RD.. un tam visam nav nekāda vaina - katru mūs aizrauj dažādas izklaides, bet nepiesauc kkādus līmeņus, jo taviem spriedumiem un bērnišķīgajam aizvainojumam ar hokeju nav pilnīgi nekāda sakara.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-24 22:58, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es personiski pieļauju,ka uz treneriem ir izdarīts kāds spiediens,lai šie spēlētāji noteikti spēlētu, jo nevar taču apkaunot spēlētājus no Ģinamas atstājot tos aiz borta LČ spēlēs.
Tu tachu klaareeji, ka Liepajai vairak izredzu deelj uzvaraam reg. sez., kaut gan rakstiiju jau pirms pusfinaliem, ka tam izslegsanas speelees nekadas nozimes nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-03-24 23:01, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu laikam nelasiji šo HKL kapteiņa tvītu:

Martins Gipters @Giptors · Feb 12

Cirks ar visu to Dinamo! Spēlētāji visu sezonu te raujas, no darba atprasās un beigās paliek aiz borta! Kauns...

Ja komandas kapteinis tā domā, tad ko domā pārējie komandas spēlētāji. Un kāda šeit komandai motivācija, ja jebkura spēlētāju,kurš spēlējis HKL visu regulāro sezonu, pēkšņi var izstumt no sastāva kāds no Ģinamas spēlētājiem, kurš teorētiski skaitās labāks tikai tāpēc ka spēlē Ģinamā.
Namej, kādas glupības tu raksti – sporta komandas na nekādi nevainīgo meiteņu klosteri, kur uz kādu apvainoties.

Jebkuru spēlētāju jebkurā laikā kāds var izstumt no komandas –kaut kas nepatīk, nespēlē vai tinies uz citu komandu.

  -3 [+] [-]

, 2015-03-24 23:02, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: tāpēc, ka tev ne jau hokejs interesē, bet gan krāsains un spīdīgs iesaiņojamais papīrīts. emocijas un atmosfēru tu piesauc priekšā un pakaļā un tas ir tas, kas tev vajadzīgs, pats hokeja mačs ir sekundārs, tāpēc arī LČ tevi nespēj ievilkt, jo tur nav spožs iesaiņojums, kā RD.. un tam visam nav nekāda vaina - katru mūs aizrauj dažādas izklaides, bet nepiesauc kkādus līmeņus, jo taviem spriedumiem un bērnišķīgajam aizvainojumam ar hokeju nav pilnīgi nekāda sakara.
Zinu daudzus, kuriem ljoti patik futbols, bet vinji neskatas Latvijas virsliigu, bet skataas Cempionu liigu, specigakos nacionalos cempionatus, izlasu speeles. Tas tachu nenozime, ka vinjiem futbols nepatiik.

  +4 [+] [-]

, 2015-03-24 23:03, pirms 10 gadiem
Spēle bija interesanta.
Daži pārāk augsti novērto Dinamo spēlētājus un pārāk zemu Latvijas čempionātu. Droši vien, ka nav pat painteresējušies, kas tad Kurbadā spēlē. Nepretendēju uz milzu LČ speciālistu, bet pietiek uzmest skatu uz Kurbada sastāvu un jebkurš, kurš pārzina Latvijas hokeju, pamanīs tur daudzus pazīstamus uzvārdus. MHL spēlētāji, kas turpat bijuši uz KHL (Dinamo) robežas, bijušie izlases spēlētāji, spēlētāji, kas entos gados bijuši līderi Latvijas čempionātā... Tie nav pensionāri ar alus vēderiem. Dinamo zemāko maiņu spēlētāji turpat meistarības ziņā vien ir un to nelielo pārsvaru meistarībā atsver mazākā motivācija un neiespēlētība. Nebūs Dinamo, varbūt ārzemēs darbu atrastu, bet ne jau top līgās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-03-24 23:05, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es personiski pieļauju,ka uz treneriem ir izdarīts kāds spiediens,lai šie spēlētāji noteikti spēlētu, jo nevar taču apkaunot spēlētājus no Ģinamas atstājot tos aiz borta LČ spēlēs.
Ko tu murgo Ar vai bez RD spēlētājiem, bet HKL ir tāda pazema līmeņa komanda un tur tu neko nepadarīsi.
Vecie krabji no Kurbada, kas vēl nav meistarību nodzēruši, parādīja liepjniekiem, kā hokejs jāspēlē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-03-24 23:07, pirms 10 gadiem
KristsT rakstīja: Spēle bija interesanta.
Daži pārāk augsti novērto Dinamo spēlētājus un pārāk zemu Latvijas čempionātu. Droši vien, ka nav pat painteresējušies, kas tad Kurbadā spēlē. Nepretendēju uz milzu LČ speciālistu, bet pietiek uzmest skatu uz Kurbada sastāvu un jebkurš, kurš pārzina Latvijas hokeju, pamanīs tur daudzus pazīstamus uzvārdus. MHL spēlētāji, kas turpat bijuši uz KHL (Dinamo) robežas, bijušie izlases spēlētāji, spēlētāji, kas entos gados bijuši līderi Latvijas čempionātā... Tie nav pensionāri ar alus vēderiem. Dinamo zemāko maiņu spēlētāji turpat meistarības ziņā vien ir un to nelielo pārsvaru meistarībā atsver mazākā motivācija un neiespēlētība. Nebūs Dinamo, varbūt ārzemēs darbu atrastu, bet ne jau top līgās.
Par to jau arī stāsts – Kurbadam vienkārši ir pietiekami daudz meistarīgi spēlētāji, lai varētu sasist tādu Liepāju – bet tādi Nameji meklē visādus blakus attaisnojumus savam komandas vājumam, nevis objektīvi novērtē situāciju.

  +4 [+] [-]

, 2015-03-24 23:08, pirms 10 gadiem
Skatos fuņis atspēries uz "sētas līgu"ar visu savu dinamo sāpi Bet Kurbads vnk malači, izpogāja bez lieliem variantiem, tik pie ielaistā gola bik par dziļu nolīda aizsardzībā, bet kopumā spēli paņēma

  +4 [+] [-]

, 2015-03-24 23:09, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Vecie krabji no Kurbada, kas vēl nav meistarību nodzēruši, parādīja liepjniekiem, kā hokejs jāspēlē
Cik veci tad ir tie krabji? Straupe, Hartmanis, Ogorodņikovs, Gricinskis? ā, pareizi, Tur ir Bluks, viņam pari 30, baigi vecs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-03-24 23:13, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Cik veci tad ir tie krabji? Straupe, Hartmanis, Ogorodņikovs, Gricinskis? ā, pareizi, Tur ir Bluks, viņam pari 30, baigi vecs
Nepiesienies, šajā gadijumā ar "vecajiem krabjiem" es biju domājis spēlētājus, kas jau apbružājušies pa Eiropu, BAČ, LČ jau gadiem.
Vienkārši salīdzinot ar HKL, Kurbada spēlētāji tomēr ir jau gados...

  +1 [+] [-]

, 2015-03-24 23:14, pirms 10 gadiem
Cik patīkama ziņa. Par lielu Kurbadu. Sveiciens Nmejam 9999

  +4 [+] [-]

, 2015-03-24 23:15, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Nepiesienies, šajā gadijumā ar "vecajiem krabjiem" es biju domājis spēlētājus, kas jau apbružājušies pa Eiropu, BAČ, LČ jau gadiem.
Vienkārši salīdzinot ar HKL, Kurbada spēlētāji tomēr ir jau gados...
Labi "nepiesiešos", turpini miera vējos kladzināt par vecajiem krabjiem, stereotipi jākultivē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-03-24 23:17, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu laikam nelasiji šo HKL kapteiņa tvītu:

Martins Gipters @Giptors · Feb 12

Cirks ar visu to Dinamo! Spēlētāji visu sezonu te raujas, no darba atprasās un beigās paliek aiz borta! Kauns...

Ja komandas kapteinis tā domā, tad ko domā pārējie komandas spēlētāji. Un kāda šeit komandai motivācija, ja jebkura spēlētāju,kurš spēlējis HKL visu regulāro sezonu, pēkšņi var izstumt no sastāva kāds no Ģinamas spēlētājiem, kurš teorētiski skaitās labāks tikai tāpēc ka spēlē Ģinamā.
Viemēr jāmeklē kāds vainīgais. Kādreiz bija kristieši. Tad visā vainoja ebrejus. Tad krievus. Tagad RD. Viereiz taču paskatieties spogulī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-03-24 23:23, pirms 10 gadiem
Kauns un negods tiesnešiem. Tagad saprotu, kādēļ Odiņš netiesĀs PČ. Viņa acu priekšā rupji liepājnieki pārkāpj noteikumus, bet viņa svilpe klusē. Fui - esmu vīlies.

  +3 [+] [-]

, 2015-03-24 23:26, pirms 10 gadiem
BABKInLovis rakstīja: Viemēr jāmeklē kāds vainīgais. Kādreiz bija kristieši. Tad visā vainoja ebrejus. Tad krievus. Tagad RD. Viereiz taču paskatieties spogulī
Namejs vienkārši negrib novilkt rozā kepku un brilles un atzīt, ka Kurbada spēlētāji ir pieredzējušāki un meistarīgāki, tagad visu grib novelt uz RD spēlētāju piesaistīšanu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-24 23:29, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Zinu daudzus, kuriem ljoti patik futbols, bet vinji neskatas Latvijas virsliigu, bet skataas Cempionu liigu, specigakos nacionalos cempionatus, izlasu speeles. Tas tachu nenozime, ka vinjiem futbols nepatiik.
nu un? kāds tam sakars ar manu konkrēto atbildi funim?

es ar pamatā skatos NHL hokeju, iemesli dažādi, sīkumos neiedziļināšos, bet man nav problēmas paskatīties uz LČ un pateikt, ka džeki kapā normālu, aizraujošu un acij tīkamu hokeju (protams, ja tas ir tieši tas, ko tu šajā izklaidē meklē). lielākā daļa līmeņrāžu ir vienkārši aizspriedumaini snobi - pie mums tas ir gandrīz vai stilīgi nolikt vietējos čempus un minor līgas, pasmieties par līmeni, spēlētājiem utt. un visādi fuņveidīgie to tikai propogandē.. nez kādā veidā tas ir labi sabeidriskajai izaugsmei?

  +1 [+] [-]

, 2015-03-24 23:32, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: nu un? kāds tam sakars ar manu konkrēto atbildi funim?

es ar pamatā skatos NHL hokeju, iemesli dažādi, sīkumos neiedziļināšos, bet man nav problēmas paskatīties uz LČ un pateikt, ka džeki kapā normālu, aizraujošu un acij tīkamu hokeju (protams, ja tas ir tieši tas, ko tu šajā izklaidē meklē). lielākā daļa līmeņrāžu ir vienkārši aizspriedumaini snobi - pie mums tas ir gandrīz vai stilīgi nolikt vietējos čempus un minor līgas, pasmieties par līmeni, spēlētājiem utt. un visādi fuņveidīgie to tikai propogandē.. nez kādā veidā tas ir labi sabeidriskajai izaugsmei?
Paradiitaa speeles kvalitate tomer speelee nebuut ne mazaako lomu daudziem.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-24 23:34, pirms 10 gadiem
No RD/HK Rīga jau bija tikai viena maiņa (kura, starp citu, iemeta vienu no diviem goliem) - ko tad darīja visi pārējie liepājnieki? Mazliet smieklīgi, ja kāds tagad visā vaino šo vienu maiņu. Man arī nepatīk šis HK Liepāja gājiens ar papildspēkiem uz play-off, bet vajadzētu būt tomēr objektīviem. Kurbads vienkārši bija labāks kā komanda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-24 23:37, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Ja tu kaut ko saproti no hokeja,tad arī redzēt gribas hokeju,nevis,kā,piem.sestdien Mogo vs Jelgava!Arī šodien Liepāja nerādīja PO hokeju!un tikko s to pasaku,tā sanāk,ka es neko nesaprotu no hokeja?Bet varbūt,ka Tev pašam prievīte pārāk stipri kaklu žņaudz,lai spētu saprast kas ir viduvējs hokejs,un kas ir augstas kvalitātes hokejs?
neputns = sieviete.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-24 23:41, pirms 10 gadiem
labi, katrs, acīmredzot, tāpat izlasa manā komentārā to, ko viņš grib izlasīt, nevis to, ko es mēģinu pateikt un tā kā man nāk miegs un nekādās bezjēdzīgās diskusijās nav vēlme ielaisties, tad dodos pie miera.

prieks par Kurbada uzvaru, būs jāštuko, kā saplānot laiku, lai redzētu arī rītdienas spēli, tur varētu būt labs kapiņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-03-24 23:44, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: No RD/HK Rīga jau bija tikai viena maiņa (kura, starp citu, iemeta vienu no diviem goliem) - ko tad darīja visi pārējie liepājnieki? Mazliet smieklīgi, ja kāds tagad visā vaino šo vienu maiņu. Man arī nepatīk šis HK Liepāja gājiens ar papildspēkiem uz play-off, bet vajadzētu būt tomēr objektīviem. Kurbads vienkārši bija labāks kā komanda.
Neviens nevaino Ģinamas spēlētājus, jo viņi arī nav vainīgi ka aizsūtīti uz HKL, bet gan uzsveru faktu, ka tas viss pamatīgi sabojāja mikroklimatu komandā pirms Play Off.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-24 23:49, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neviens nevaino Ģinamas spēlētājus, jo viņi arī nav vainīgi ka aizsūtīti uz HKL, bet gan uzsveru faktu, ka tas viss pamatīgi sabojāja mikroklimatu komandā pirms Play Off.
Tad jau sūdīgs HKL vadības štābs ka viņiem var uzspiest visu kas sabojā komandas mikroklimatu. Drīzāk gan te ož pēc dejotāja un bumbām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-24 23:49, pirms 10 gadiem
Lasot komentārus saprotu puse hoķi neskatījās tikai mērās krāniņiem, ja jau šī līga tā besī nečakarē sev prātu un citiem. Katrā līgā ir ko redzēt, katrs spēlētājs spēlē kā tobrīd ir gatavs nospēlēt . Šodienas spēle bij ļoti aizraujoša un ja kādam šodien patika varenais bukijs tad man patika Skvorcovs kurš to D maiņu vilka. Ja jau spēlētāji spēlē krietni augstākā līmenī tad parādiet ka to esat pelnījuši nevis novelt viņš nav trenējies citam sieva nav iedevusi, parādi,es esmu profesionālis???

     [+] [-]

, 2015-03-24 23:51, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Neptūns-vīriešu dzimtas vārds?Man vismaz tā skolā mācījaJa viņš ir sieviete-nu ko lai daraŠodien viss ir pieņemams gejropā
Putns ari būdams sieviete ir putns, tas pats ar neputnu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-24 23:53, pirms 10 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Starp citu dažreiz var redzēt arī jauniešu līgas spēles, piemeram Kirsona Lido, bet cik saprotu tev interesē tikai Virslīga. Kāpēc tev Virslīgas spelētaji šķiet īpašāki par izlases līderiem, vai spēletājiem no otrās līgas?
Mani interesē Virslīga, jauniešiem nesekoju un es neeju pie jauniešu hokeja rakstiem aplikt līmeni u.t.t., es vispār tur neeju. Jūtu atšķirību?

     [+] [-]

, 2015-03-24 23:54, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Nu teiksim vista tak nav putns
Tik un tā garšīga!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-24 23:55, pirms 10 gadiem
Super spēle, super atmosfēra tribīnēs! Pelmeņa gaisa skūpsts Ogres faniem pēc vārtiem gan bija pilnīgi lieks... Liepājnieki pat ar palīdzību no tiesnešiem netika cauri

     [+] [-]

, 2015-03-24 23:57, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: labi, katrs, acīmredzot, tāpat izlasa manā komentārā to, ko viņš grib izlasīt, nevis to, ko es mēģinu pateikt un tā kā man nāk miegs un nekādās bezjēdzīgās diskusijās nav vēlme ielaisties, tad dodos pie miera.

prieks par Kurbada uzvaru, būs jāštuko, kā saplānot laiku, lai redzētu arī rītdienas spēli, tur varētu būt labs kapiņš
Laipni gaidīti mūsu Ogrē!

     [+] [-]

, 2015-03-24 23:58, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Tu par to Neptūnu?
Nevis Netptūns, bet neputns, lasi lēnāk viņas niku Neptuns tiešām ir virišķis, cik zvejnieksvētkos redzēts

  +5 [+] [-]

, 2015-03-25 00:00, pirms 10 gadiem
Vispār mani negatīvi pārsteidz visas šīs peripētijas ap Kurbada un HKL dueli, galvenokārt jau tā viedokļa dēļ, ka nu tik atnāks Bukarts ar Poreju un visus aiz deguna izvazās.
Pirms pirmās spēles šokēja toto kantora koeficents uz Kurbada uzvaru - 9,00.
Draugi mīļie, KHL līmenis protams ir augstāks, par to nav šaubu, bet arī LHV nespēlē alus vēderi, ik īpaši jau Kurbada rindās. Paskatoties uz Ogrēniešu sastāvu, vispār neredzu īstu pamatu domāt, ka play off režīmā liepājnieki varētu būt šīs sērijas favorīts.
Ar tādiem vārdiem kā Kurbadam nebūtu problēmu spēlēt BAČ.
HKL ir vairāki labi spēlētāji, Zabis, Mickēvičš, Gipters, bet pārējie vēl ir vakardienas juniori.
Tā iedoma, ka dažu RD rezervistu piesaiste momentā HKL padara par provizoriskajiem LHV čempioniem ir nekas vairāk kā sabiedrības kompetences trūkums, kas godīgi sakot rada skumjas.
Domāju, ka tas būs ellīgi spēcīgs fināls - Mogo vs. Kurbads.
Turklāt uzskatu, ka nav nekāda pamata pārmest, ka HKL rindās uzspēlē Skvorcovs, Ozoliņš, Grīnbergs un Neimanis. Jā, rīdzinieki ir privātīpašnieciski un visi latvieši, kas nonākuši RD rindās ''ir RD sistēmas audzēkņi'' un par to patieso izcelsmi vēlams ir nerunāt, tomēr šie kadri ir LM produkti un to palīdzēšana šajā gadījumā ir vērtējama neitrāli, ne īpaši labi, ņemot vērā to, ka viņi nebija ar komandu regulārajā sezonā, bet ne arī kā kaut kas ārkārtējs, jo tomēr reģionos lokālpatriotismam ir savs svars, ik īpaši jau Liepājā. Pieņemu, ka šie puiši HKL devušies palīgā ļoti labprāt.
Cita lieta ir Bukarts, Porejs un Bičevskis, tur gan es nesaskatu nekādu attaisnojumu šo spēlētāju piesaistē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 00:02, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Oi,vells,toč neputnsLaikam uz kreņķiem nepareii salasījuBet nu ja tu saki,ka gašīga tā meiča...vells,pat sagribējās noprovēt
Nu kārtis (lasi taustiņi) ir Tavās rokās, sāc klabināt vēstuli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 00:06, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Vispār mani negatīvi pārsteidz visas šīs peripētijas ap Kurbada un HKL dueli, galvenokārt jau tā viedokļa dēļ, ka nu tik atnāks Bukarts ar Poreju un visus aiz deguna izvazās.
Pirms pirmās spēles šokēja toto kantora koeficents uz Kurbada uzvaru - 9,00.
Draugi mīļie, KHL līmenis protams ir augstāks, par to nav šaubu, bet arī LHV nespēlē alus vēderi, ik īpaši jau Kurbada rindās. Paskatoties uz Ogrēniešu sastāvu, vispār neredzu īstu pamatu domāt, ka play off režīmā liepājnieki varētu būt šīs sērijas favorīts.
Ar tādiem vārdiem kā Kurbadam nebūtu problēmu spēlēt BAČ.
HKL ir vairāki labi spēlētāji, Zabis, Mickēvičš, Gipters, bet pārējie vēl ir vakardienas juniori.
Tā iedoma, ka dažu RD rezervistu piesaiste momentā HKL padara par provizoriskajiem LHV čempioniem ir nekas vairāk kā sabiedrības kompetences trūkums, kas godīgi sakot rada skumjas.
Domāju, ka tas būs ellīgi spēcīgs fināls - Mogo vs. Kurbads.
Turklāt uzskatu, ka nav nekāda pamata pārmest, ka HKL rindās uzspēlē Skvorcovs, Ozoliņš, Grīnbergs un Neimanis. Jā, rīdzinieki ir privātīpašnieciski un visi latvieši, kas nonākuši RD rindās ''ir RD sistēmas audzēkņi'' un par to patieso izcelsmi vēlams ir nerunāt, tomēr šie kadri ir LM produkti un to palīdzēšana šajā gadījumā ir vērtējama neitrāli, ne īpaši labi, ņemot vērā to, ka viņi nebija ar komandu regulārajā sezonā, bet ne arī kā kaut kas ārkārtējs, jo tomēr reģionos lokālpatriotismam ir savs svars, ik īpaši jau Liepājā. Pieņemu, ka šie puiši HKL devušies palīgā ļoti labprāt.
Cita lieta ir Bukarts, Porejs un Bičevskis, tur gan es nesaskatu nekādu attaisnojumu šo spēlētāju piesaistē.
Pilnīgi piekrītu!

Runājot par lokālpatriotismu, to šovakar varēja lieliski redzēt tribīnēs, cik dedzīgi gan ogrēnieši, gan liepājnieki atbalstīja savējos.

     [+] [-]

, 2015-03-25 00:07, pirms 10 gadiem
IĢIS1 rakstīja: RD spēlē pus izlases spēletāju, bet tu to sauc par krāsainu papīrīti? Vai tu zini ka no LČ izlase visticamak nespēlēs neviens. Tā ir trešā šķira. Kāpēc tu neskaties Latvijas otro hokeja līgu ja tev interese amatieri? Kāpec tu skaties tikai virslīgu?
LHV nav īsti amatieru līga. Jā, Sāgā un HASC droši vien neviens algu nesaņem (izņemot varbūt Lipsbergu), iespējams arī Zemgalē un Prizmā algu saņem tikai daži, tomēr trīs top komandas saņem kaut kādu atalgojumu. Par HKL zinu 100%.
Turklāt dažiem tās algas nav nemaz tik zemas. Kā, ja nemaldos Sporta studijā tika minēts, labāk apmaksātais LHV spēlētājs mēnesī saņem ap 1 500 Euro.
Ja rēķinam, ka RD minimālā esot ap 800 Euro, turklāt pēc Pučes vārdiem šis likums tiekot apiets uz jaunie saņem mazāk, tad rēķinam, ka LHV tāds Kurbada vai Mogo pirmās maiņas spēlētājs nopelna krietni vairāk kā RD 4 maiņas spēlētājs.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-25 00:07, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Neptūns-vīriešu dzimtas vārds?Man vismaz tā skolā mācījaJa viņš ir sieviete-nu ko lai daraŠodien viss ir pieņemams gejropā
lonja - sieviešu dzimtas vārds

uun.. skolā tev lasīt aŗi mācīja jeb tikai gramatiku? neputns, nevis Neptūns

man gan nav īsti skaidrs, kāda saistība manam viedoklim ar manu dzimumu.. īpaši priekš tevis atkārtošu vienkāršotos teikumos: tu skaties spēles, seko līdzi līgai, izsaki konstruktīvu kritiku - nekādu problēmu; funis neko nav redzējisu un nezin, bet pie katras iespējas runā par līmeņiem un ir apvainojies uz visu pasauli, jo.. īstenībā neviens nezina kāpēc. jūti atšķirību? tāpēc snobs, tāpēc iesaiņojamie papīri (šis spriedums tika izdarīts uz ilgstošiem viņa komentāriem, nejau tikai šodienu).

kā jau teicu - ikdienā skatos NHL, bet tāpēc man šodien acis neiztecēja no šausmām skatoties šausmīgi zemās kvalitātes un līmeņa LČ hokeju, tieši pretēji, man tas likās pat tīri aizraujošs

     [+] [-]

, 2015-03-25 00:08, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Es jau viņai parupji te uzbraucu par to prievīti,domāju,ka džeksBūs jāatvainojas..tikai velns tu zini ar tiem skuķiem-pirmajā randiņā auzās sabrauci,var arī pēc tam nekas nesanakt
Nu viņa nav iesācēja skarbajā virtuālajā paaulē, bet atvainoties vajag, jo doma viņai bija cita, nevis kā Tu saprati.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 00:10, pirms 10 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Mani gan neinteresē virslīga. FUNI var saprast ja viņš seko lidzi RD jo tur spēle izlases līderi, bet nosauc man kādu iemeslu kāpēc būtu jaseko līdzi šiem kas ir 3 šķiera?
Neseko, Tev kāds liek? Ēd tikai kaviaru, brauc ar Ferrari, dzīvo kūrortā, tiešām nav žēl. Funis lai seko savam DR, es ar sekoju, nav aizliegts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-03-25 00:12, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Tu nečuči?Piedod,tiešām nepareizi izlasīju Tavu vārdu!Laikam liepājnieku sniegums mani satrieca..vai arī alus acis aizmigloja,ko uz kreņķiem paņēmu
Pie visa vainīgs Dinamo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 00:16, pirms 10 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Tu jauniešu vai otrajai līgai seko līdzi? Vai tev interesē tikai Virslīgas kaviārs?
Es jau sacīju, no Latvijas hokeja esmu apmeklējis tikai Virslīgu un iešu uz izlasi. Biju uz divām krievijas čempionāta spēlēm. Jauniešus neskatos, tikai palasu kas notiek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 00:18, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Tu nečuči?Piedod,tiešām nepareizi izlasīju Tavu vārdu!Laikam liepājnieku sniegums mani satrieca..vai arī alus acis aizmigloja,ko uz kreņķiem paņēmu
kā parasti SC visu miegu aizgaiņā. nav par ko atvainoties, kā jau huy rasktīja, būs jāpapūlas daudz smagāk, lai mani aizvainotu - exports aka alusburts kārtīgi norūdījis

  +2 [+] [-]

, 2015-03-25 00:20, pirms 10 gadiem
Skatos te dazi sakusi meklet kas aiz katra profila seezh. Kads tic ka te kads sakarigs skukis apgrozas? Ja tic, tad es esmu Znaroka arlaulibas deels

     [+] [-]

, 2015-03-25 00:20, pirms 10 gadiem
IĢIS1 rakstīja: kā tev šķiet, cik spēletāju no LČ šogad spēlēs izlasē?
Kāds tam sakars? Latvijas izlase nav tik draņķīga lai mums nebūtu plaša izvēles iespēja no spēcīgām Eiropas līgām.
Es šajā gadījumā minu to, ka LHV nevar salīdzināt ar 1. līgu, jo 1. līga ir jauniešu amatieru čempionāts, kamēr LHV trīs vadošajās komandās spēlē profesionāli hokejisti - viņi par to saņem atalgojumu.
Ja paskatamies Kurbada un Mogo sastāvu, tad tur pulcēti spēlētāji, kuri vēl pavisam nesen spēlējuši varbūt viduvējās, bet profesionālās Eiropas līgās.
Neba nu viņi izlēmuši atgriezties Latvijā lai kļūtu par hokeja entuziastiem.
Turklāt pieņemu, ka tādi spēlētāji kā Gipters, Širokovs, Mickēvičs noteikti tiks izsaukti uz nometni, varbūt arī Zabis, Gricinskis, Zembergs.
Viss protams atkarīgs no tā, kura komanda ātrāk beigs sezonu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 00:25, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Es jau tā ka sataisījos Tevi uz randiņu aicinātforši ar džusi par hoķi parunātNekad neticētu,ka tas ir iespējams
tu mani tā kā laicīgi brīdini, lai es varu šim uzaicinājumam sagatavoties?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 00:27, pirms 10 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Redzi kad FUNS saka ka vinš apmeklē tikai RD spēles tad visadi pamuļi ka tu un neputni viņam sienas klāt, bet izrādas ka tu pats apmekle tikai to Virslīgu. Kāpēc lai es tev nesietos klāt?
Tāpēc ka Tu ne vella neesi sapratis, kāpēc viņam "sienas klāt" un iemsls jau nu galīgi nav RD spēļu apmeklēšana. Man Tu vari "sieties" man ne silts ne auksts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 00:28, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Skatos te dazi sakusi meklet kas aiz katra profila seezh. Kads tic ka te kads sakarigs skukis apgrozas? Ja tic, tad es esmu Znaroka arlaulibas deels
skuķis laikam vairs nebūšu gan, un arī sakarīgums ir tāds visai stiepjams jādziens- kas vienam sakarīgs, otram galīgi nesakarīgs.. bet domāju, ka par to, ka Znaroka ārlaulības dēls tu neesi, mēs varam būt pilnīgi droši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 00:34, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Nu sāc gatavotiesDavai uz kadu no fināla spēlēm Piņķos?Varētu Tevi pat aizvestBet nu,buča turp un buča atpakaļ
pat aizvest!! nu gan smalki! vispirms izguli tos Liepājas zaudējuma rūgtuma alus, tad parunāsim uz finālspēli gan es labprāt aizietu un no kompānijas ar neatteiktos, bučas gan kā samaksu nesolu, tās dodu tikai tad, ja gribas

     [+] [-]

, 2015-03-25 00:36, pirms 10 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Kapēc tad man raksti tik stulbus komentārus ja tu pats skaties tikai Virslīgas kaviāru? -----

Neseko, Tev kāds liek? Ēd tikai kaviaru, brauc ar Ferrari, dzīvo kūrortā, tiešām nav žēl. Funis lai seko savam DR, es ar sekoju, nav aizliegts.
Tev jāiemācās lasīt, tad varam turpināt sarunu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-25 00:42, pirms 10 gadiem
lonja un neptuns,paldies par ideaalo vakara humora devu

     [+] [-]

, 2015-03-25 00:42, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Jā, Sāgā un HASC droši vien neviens algu nesaņem (izņemot varbūt Lipsbergu)
Nesaņem.
Lipsbergs un Ivanovs ir treneri bērnu sporta skolā un kaut kādu regulāro algu saņem tur.

     [+] [-]

, 2015-03-25 00:43, pirms 10 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Es protu lasīt un tur bija tavi abižotie pārmerumi par to ka es izvēlos braukāt ar Ferari. Kāpēc tu neskaties otro līgu?
Neko Tev neesmu pārmetis, jau teicu - iemācies lasīt. Kas ir otrā līga?

     [+] [-]

, 2015-03-25 00:45, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: A uz Piņķiem jau tik ar auto var tikt..sestdien gribēju braukt ar sabiedrisko,lai var iedzert kaut ko..bet nu tur tāds marasms ar to sabiedrisko,ka atmetu to domu
Kāda problēma tur ar sabiedrisko? Veseli 2 autobusu maršruti, atpakaļ uz Rīgu plus vēl arī visi Jūrmalas mikriņi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 00:47, pirms 10 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Nākamā līga aiz Virslīgas. Kāpēc tu viņu neskaties?
Nav radusies tik liela interese. Ja dzīvotu Daugavpilī, Tukumā vai Valmierā, ietu uz vietējās komandas spēlēm

     [+] [-]

, 2015-03-25 00:49, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Tā ka Tev vispirms vajadzēs man iepatikties
tad tiešām labāk sākšu gatavoties jau tagad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 00:51, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: lonja un neptuns,paldies par ideaalo vakara humora devu
vienmēr laipni

p.s. un nepUTns nevis neptuns, tas tak jau te tika gari un plaši izrunāts!

     [+] [-]

, 2015-03-25 00:54, pirms 10 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Armis/Latgales patriots pat bija izveidojis topiku par Latvijas otro līgu, bet tevis tur laikam nebija. Keponiem interesē tikai trešās škieras amatieri, nevis piektās.
Es tur biju, bet latgalis topiku ātri nolaida mēslainē, tagad viss par pirmo līgu ir Ivara Virslīgas/1. līgas topikā, notikumiem sekoju, daži personiski pazīstami tur spēlē. Ja par piekto šķiru - esmu noskatījies kādas 10 amatieru spēles šajā sezonā. Keponu jau pasen izmetu

     [+] [-]

, 2015-03-25 00:55, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: vienmēr laipni

p.s. un nepUTns nevis neptuns, tas tak jau te tika gari un plaši izrunāts!
Kā guļas?

     [+] [-]

, 2015-03-25 00:55, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: vienmēr laipni

p.s. un nepUTns nevis neptuns, tas tak jau te tika gari un plaši izrunāts!
aa,sorry,es tik taa garaamejot pamaniiju juusu sarunu,likaas dikti jautri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 00:59, pirms 10 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Kuru keponu izmeti Virslīgas vai otrās līgas?
To kuru Tu tagad nēsā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:01, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Kā guļas?
kā redzi, visai saldi - randiņu uz finālu sarunāju

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:02, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: kā redzi, visai saldi - randiņu uz finālu sarunāju
Nu re, teici ka nav kompanijas! Tagad ir

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:04, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: aa,sorry,es tik taa garaamejot pamaniiju juusu sarunu,likaas dikti jautri
viss kārtībā, vnk tos padsmit gadus atpakaļ, kad šo niku izdomāju, man nenāca ne prātā, ka visu turpmāko dzīvi mni regulāri dēvēs par jūras dievu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:06, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Nu re, teici ka nav kompanijas! Tagad ir
Loņam vēl divlitrīgais jāizguļ, kas zin, pienāks fināls un jau dziedās citu dziesmu

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:07, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Nu re, teici ka nav kompanijas! Tagad ir
starpcitu, izskatās, ka Tev ar viens uz randiņu prasās - esi šim dikti iepaticies, grib ar Tevi uz kādu pirmās līgas vai jauniešu spēli kopā aiziet

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:09, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: viss kārtībā, vnk tos padsmit gadus atpakaļ, kad šo niku izdomāju, man nenāca ne prātā, ka visu turpmāko dzīvi mni regulāri dēvēs par jūras dievu
smiekliigi,ka esi regjistreejusies veselu gadu pirms manis,bet tik tagad taadu lietotaaju pamanu,taa ir,ka dziivojies paarsvaraa tik futbola sadaljaa,bet,lai nu kaa,veiksmiigu randinju,ja taads buus,lai gan brengulju alus nerunaa vinjam par labu

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:10, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: starpcitu, izskatās, ka Tev ar viens uz randiņu prasās - esi šim dikti iepaticies, grib ar Tevi uz kādu pirmās līgas vai jauniešu spēli kopā aiziet
Kaut ko te nabags tirinās, cenšas, bet ja lasīt nemāk, tad es līdzēt nevaru

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:11, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: smiekliigi,ka esi regjistreejusies veselu gadu pirms manis,bet tik tagad taadu lietotaaju pamanu,taa ir,ka dziivojies paarsvaraa tik futbola sadaljaa,bet,lai nu kaa,veiksmiigu randinju,ja taads buus,lai gan brengulju alus nerunaa vinjam par labu
Brengulim nelielās devās nav ne vainas

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:16, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Brengulim nelielās devās nav ne vainas
nu es dodu priekshroka Valmiermuizas vai Uzavas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:19, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: smiekliigi,ka esi regjistreejusies veselu gadu pirms manis,bet tik tagad taadu lietotaaju pamanu,taa ir,ka dziivojies paarsvaraa tik futbola sadaljaa,bet,lai nu kaa,veiksmiigu randinju,ja taads buus,lai gan brengulju alus nerunaa vinjam par labu
es savukārt faktiski no hokeja sadaļas nelienu laukā un vispār pie rasktiem komentēju laikam salīdzinoši maz, tā ka nekāda baigi pamanamā arī neesmu

kamēr vairāki SC lietotāji gana labi zin, kas es esmu, Loņa šodien tik uzzināja manu dzimumu, bet jau uz randiņu aicina.. tas man ar neliekas visai pārliecinoši

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:19, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: nu es dodu priekshroka Valmiermuizas vai Uzavas
Užava īpaši neuzrunā, tad labāk Bauska. Valmiermiuža pati par sevi. Brengulis tāds specifisks, šad tad pāris kausiņus var, ne vairāk.

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:20, pirms 10 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Tu jau trinājies un rakstiji par kaut kādiem Ferari. Nesparotu ka FUNS tādus pamuļkus nespej apklusinat jo es tevi apklusinaju jau pec piektā komenta

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:21, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: nu es dodu priekshroka Valmiermuizas vai Uzavas
Bauskas arī labs, vēl iesaku nomēģināt Brūveri - tieši par aliem mazāk zinu, bet dažādi bezalkaholiskie iesala dzērieni viņiem ideāli.

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:21, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: es savukārt faktiski no hokeja sadaļas nelienu laukā un vispār pie rasktiem komentēju laikam salīdzinoši maz, tā ka nekāda baigi pamanamā arī neesmu

kamēr vairāki SC lietotāji gana labi zin, kas es esmu, Loņa šodien tik uzzināja manu dzimumu, bet jau uz randiņu aicina.. tas man ar neliekas visai pārliecinoši
nu jaa,uz priekshspeeli laikam ar vinju necereet

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:21, pirms 10 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Tu jau trinājies un rakstiji par kaut kādiem Ferari. Nesparotu ka FUNS tādus pamuļkus nespej apklusinat jo es tevi apklusinaju jau pec piektā komenta

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:21, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: es savukārt faktiski no hokeja sadaļas nelienu laukā un vispār pie rasktiem komentēju laikam salīdzinoši maz, tā ka nekāda baigi pamanamā arī neesmu

kamēr vairāki SC lietotāji gana labi zin, kas es esmu, Loņa šodien tik uzzināja manu dzimumu, bet jau uz randiņu aicina.. tas man ar neliekas visai pārliecinoši
Cilvēks tak skaidri pateica ka ir superīgi ar meiteni par hokeju parunāt, tur viss bija pārliecinoši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:22, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: Bauskas arī labs, vēl iesaku nomēģināt Brūveri - tieši par aliem mazāk zinu, bet dažādi bezalkaholiskie iesala dzērieni viņiem ideāli.
Kaut kādu brūveri (liekas no Rēzeknes) es savulaik dzēru vienā kafuškā uz Tērbatas ielas, bija labs.

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:23, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Užava īpaši neuzrunā, tad labāk Bauska. Valmiermiuža pati par sevi. Brengulis tāds specifisks, šad tad pāris kausiņus var, ne vairāk.
Brengulis salds, man liekas, tas garšo tiem, kuriem citādi varbūt alus nepārāk. manu alū tieši tas rūgtums patīk, tāpēc Brenguli vienreiz nomēģināju un ar to arī pietika

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:23, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Užava īpaši neuzrunā, tad labāk Bauska. Valmiermiuža pati par sevi. Brengulis tāds specifisks, šad tad pāris kausiņus var, ne vairāk.
bauskas bija labs,liidz briidim,kad taas saimnieks,kas dazreiz uz etikjeteem redzams,bija dziivs,taalaak jau saakaas skjaidiishana,vot Mikjelja Redliha bruuveeto gan gribaas paprobeet

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:23, pirms 10 gadiem
subeiža rakstīja: Kur Ivars Namejs?
Liepājā visticamāk.

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:24, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: nu jaa,uz priekshspeeli laikam ar vinju necereet
sasmējos gan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:25, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Kaut kādu brūveri (liekas no Rēzeknes) es savulaik dzēru vienā kafuškā uz Tērbatas ielas, bija labs.
jebkuraa Statikaa vari nopirkt,gaishais,tumshais un veel kaut kaads treshais veids,tas treshais esot labs

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:26, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: bauskas bija labs,liidz briidim,kad taas saimnieks,kas dazreiz uz etikjeteem redzams,bija dziivs,taalaak jau saakaas skjaidiishana,vot Mikjelja Redliha bruuveeto gan gribaas paprobeet
Nu nez, es tieši šai vasarā vairākas reizes dzēru, ij pēc garšas labs, gan nākamajā dienā sajūta laba. Piemēram Lācplēsis man garšo, bet nākamajā dienā kaut kā šķērmi, Bauskai tā nav. Man atkal uz užavnieku apetīte pārgāja, kad īpašnieki nomainījās

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:27, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Kaut kādu brūveri (liekas no Rēzeknes) es savulaik dzēru vienā kafuškā uz Tērbatas ielas, bija labs.
nē, domāju, ka šitas būs cits. man liekas, ka viņi visai jauni un bāzēti Rīgā (tā vismaz uz etiķetes bija rakstīts, ja atmiņa neviļ). vienreiz laikam no viņiem norpovējām kkādu bio ķiršu alu vai ko tādu - domāju, ka būs baigais brīnums, bet bija labs.

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:28, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Nu nez, es tieši šai vasarā vairākas reizes dzēru, ij pēc garšas labs, gan nākamajā dienā sajūta laba. Piemēram Lācplēsis man garšo, bet nākamajā dienā kaut kā šķērmi, Bauskai tā nav. Man atkal uz užavnieku apetīte pārgāja, kad īpašnieki nomainījās
jap,par Uzavu taisniiba,kvantums ne vienmeer iet kopaa ar kvalitaati,bet nu kaut kaa neesu atradis citu alternatiivu,ja nu vieniigi teervetes senchu

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:28, pirms 10 gadiem
IĢIS1 rakstīja: huys nomiza. Negribi tu parunat, cik saprotu tev interese NHL?
Tu tiešām domā ka man tagad jāpierāda "nenomīšana" turpinot sarunu ar tik garlaicīgu tipu kā tu? Kļūsti interesantāks un es būšu atpakaļ spēlē

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:29, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: jebkuraa Statikaa vari nopirkt,gaishais,tumshais un veel kaut kaads treshais veids,tas treshais esot labs
Esmu pudeles redzējis, pircis neesmu, tas ko es dzēru bija izlejamais.

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:29, pirms 10 gadiem
IĢIS1 rakstīja: huys nomiza. Negribi tu parunat, cik saprotu tev interese NHL?
Tu neesi interesants ne jau viņš nomīza, viņam vnk garlaicīgi palika.. katrā ziņā man garalicīgi palika jau pie kāda tava otrā komentāra.

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:30, pirms 10 gadiem
labi,aizgaajaam sarunaa ne par sportu,bet te tak sporta portaals,jaaiet noskatiities peedeejaa staigaajosho mironju seerija un jaaiet guleet

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:32, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: jap,par Uzavu taisniiba,kvantums ne vienmeer iet kopaa ar kvalitaati,bet nu kaut kaa neesu atradis citu alternatiivu,ja nu vieniigi teervetes senchu
piebalgas ar nav ne vainas.. man gan tagad baigi reti sanāk to aliņu iedzert, līdz ar to parasti pieturos pie pārbaudītām vērtībām - Bauskas vai Valmiermuižas tumšo, ja gribas ko rūgtāku un gaišo, ja ko vieglāku

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:32, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: jap,par Uzavu taisniiba,kvantums ne vienmeer iet kopaa ar kvalitaati,bet nu kaut kaa neesu atradis citu alternatiivu,ja nu vieniigi teervetes senchu
Jap, Tērvete! Nesen padzēru Brāli no pudelēm, nebija slikts, bet lai saprastu vai liekams pie tiešām labajiem, būs vēl jāpatestē. Agrāk tik epizodiski biju padzēris no tās lielās stikla pudeles, man galva pēc tam sāp. No standarta 0.5 stiklenes nesāpēja, izdzēru 3 aliņus

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:33, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: labi,aizgaajaam sarunaa ne par sportu,bet te tak sporta portaals,jaaiet noskatiities peedeejaa staigaajosho mironju seerija un jaaiet guleet
Nu ja atgriežamies pie sporta, tad miroņus noskatījos vakar

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:34, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: labi,aizgaajaam sarunaa ne par sportu,bet te tak sporta portaals,jaaiet noskatiities peedeejaa staigaajosho mironju seerija un jaaiet guleet
pļin, man šitā pēdējā nedēļas nogale bija galīgi sačakarēta, ka galīgi pa viņiem aizmirsu! visas dienas kkādā vienā čupā saskrējušas. paldies, ka atgādināji!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:36, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Nu ja atgriežamies pie sporta, tad miroņus noskatījos vakar
jā, es, starpcitu, gribēju par iepriekšējo sēriju Tavu reakciju, bet tā arī nesanāca uzvaicāt. tas motherdick mani vnk nogalināja

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:37, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Nu ja atgriežamies pie sporta, tad miroņus noskatījos vakar
tik nestaasti kas notika,es divu nedeelju laikaa esmu noskatiijies no pirmaas sezonas visas seerijas,tagad besii,ka jaagaida naakamaa seerija

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:40, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: tik nestaasti kas notika,es divu nedeelju laikaa esmu noskatiijies no pirmaas sezonas visas seerijas,tagad besii,ka jaagaida naakamaa seerija
palasi komiksus, uz kuriem tas seriāls balstīts, ja nevari sagaidīt jauno sēriju nekad dzīvē nevarēju iedomāties, ka pieaugušo komiski var būt tik aizraujoši

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:41, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: tik nestaasti kas notika,es divu nedeelju laikaa esmu noskatiijies no pirmaas sezonas visas seerijas,tagad besii,ka jaagaida naakamaa seerija
Nestāstīšu, man tā bija rudenī - noskatījos pirmās trīs, pēc tam bija grūti pierast ka jāgaida un tad vēl no novembra līdz februārim garā ziemas pauze

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:42, pirms 10 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Es tev jautāju kapec tu neskaties jauniešu līgu, bet tu tā arī nespēji atbilēt. Par ko citu lai es ar tadu krānu vēl varetu diskutēt?
Es tak nerakstīšu vēlreiz, ja Tu tik tups ka neredzi ka vienreiz atbildēts

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:43, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: jā, es, starpcitu, gribēju par iepriekšējo sēriju Tavu reakciju, bet tā arī nesanāca uzvaicāt. tas motherdick mani vnk nogalināja
Divos vārdos - norāva jumtu

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:44, pirms 10 gadiem
tornju speeles ir tik labas kaa runaa,bija doma pameegjinaat?

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:46, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: tornju speeles ir tik labas kaa runaa,bija doma pameegjinaat?
Nav tā ka esmu ūbersajūsmā, bet skatīties var. Saka ka grāmatas esot baigi labas.

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:48, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: tornju speeles ir tik labas kaa runaa,bija doma pameegjinaat?
sāku skatīties, kad viņš parādījās, bija labs, bet iesprūdu pie pirmajām 7 sērijām un tālāk netiku. pagāja gadi, nesen mēģināju pa otram lāgam, tiku līdz otrās sezonas 2. sērijai un tālāk neesmu tikusi nezinu, kas pa vainu, tā jau interesants un viss tur ir, bet kkā neiet. arī ļoooti jāiedziļinās lai vispār saprastu, kas tur ar ko, kur un kāpēc.

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:49, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: sāku skatīties, kad viņš parādījās, bija labs, bet iesprūdu pie pirmajām 7 sērijām un tālāk netiku. pagāja gadi, nesen mēģināju pa otram lāgam, tiku līdz otrās sezonas 2. sērijai un tālāk neesmu tikusi nezinu, kas pa vainu, tā jau interesants un viss tur ir, bet kkā neiet. arī ļoooti jāiedziļinās lai vispār saprastu, kas tur ar ko, kur un kāpēc.
nu skaidrs,taatad supernatural

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:52, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: nu skaidrs,taatad supernatural
to neesmu skatījusies, bet gan jau ka labāks

ja patīk kkas no sci-fi, no sirds iesaku firefly un tam sekojošo filmu serenity. vecs un īss (viena sezona, padsmit sērijas), bet nezinu vēl nevienu, kas būtu pateicis, ka nav labs.

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:57, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: to neesmu skatījusies, bet gan jau ka labāks

ja patīk kkas no sci-fi, no sirds iesaku firefly un tam sekojošo filmu serenity. vecs un īss (viena sezona, padsmit sērijas), bet nezinu vēl nevienu, kas būtu pateicis, ka nav labs.
paldies,nejemshu veeraa,liekas ka devaam daudz idejas par ko lonjam ar tevi runaat pirmajaa randinjaa

     [+] [-]

, 2015-03-25 01:59, pirms 10 gadiem
nu ta sleedzam iekshaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 02:19, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: to neesmu skatījusies, bet gan jau ka labāks

ja patīk kkas no sci-fi, no sirds iesaku firefly un tam sekojošo filmu serenity. vecs un īss (viena sezona, padsmit sērijas), bet nezinu vēl nevienu, kas būtu pateicis, ka nav labs.
ja esi tikpat smuka kaa Sasha,tad lonjam ir paveicies

     [+] [-]

, 2015-03-25 02:34, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: ja esi tikpat smuka kaa Sasha,tad lonjam ir paveicies
Loņam nav paveicies šaut ar tik labi neprotu..

gribēju teikt, lai slēdz iekšā Nešvilas-Monreālas spēli, tu džeki vnk lido, bet tad atcerējos, ka tu esi futbolists.

     [+] [-]

, 2015-03-25 02:36, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: Loņam nav paveicies šaut ar tik labi neprotu..

gribēju teikt, lai slēdz iekšā Nešvilas-Monreālas spēli, tu džeki vnk lido, bet tad atcerējos, ka tu esi futbolists.
hokeju nesmaadeeju

     [+] [-]

, 2015-03-25 02:38, pirms 10 gadiem
nav jau taa ka tikai futbolu skatos,man vienkaarshi tas geenos ierakstiits

     [+] [-]

, 2015-03-25 02:40, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: hokeju nesmaadeeju
tad slēdz iekšā!

     [+] [-]

, 2015-03-25 02:41, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: tad slēdz iekšā!
lido,tik 1-0!!!!

     [+] [-]

, 2015-03-25 02:45, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: lido,tik 1-0!!!!
Rinne un Praiss, būtu dīvaini, ja pirmajā periodā būtu vairāk bet nu bīstamu momentu tur netrūkst. man lido nozīmē nevis daudz vārtus, bet tempu, cīņu un spēli uz vārtiem, nevis mīcīšanos pa viduszonu

     [+] [-]

, 2015-03-25 02:47, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: Rinne un Praiss, būtu dīvaini, ja pirmajā periodā būtu vairāk bet nu bīstamu momentu tur netrūkst. man lido nozīmē nevis daudz vārtus, bet tempu, cīņu un spēli uz vārtiem, nevis mīcīšanos pa viduszonu
zinot ka esmu futbola fans,vareetu jau just,ka pie miiciishanaas esmu pieradis

     [+] [-]

, 2015-03-25 02:49, pirms 10 gadiem
lai nu kaa,liekas ka tev jaazin,ka ieksh NHL esmu Dallasas fans,jau kopsh lielaa ASV trijnieka,Modano,Hala un Guerina

     [+] [-]

, 2015-03-25 03:00, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: lai nu kaa,liekas ka tev jaazin,ka ieksh NHL esmu Dallasas fans,jau kopsh lielaa ASV trijnieka,Modano,Hala un Guerina
Dalasai šogad grūti iet. lielie eksperti vismaz sezonas vidū to sauca par growing pains, jo talanta un perspektīvas tur ir, vnk laikam viss vēl nav nostājies savās vietās. Man Kanādas komandas tuvākas, no ASV bāzētajām vienmēr tā pati Nešvila simpatizējusi vairāk dēļ sava underdog statusa, jo pie Trotza viņiem bija tas hokeju nogalinošais aizsardzības stils, kas visus dzina izmisumā, tagad gan skatos, ka pie Lavioletas jau daudz skatāmāks, Kolorādo liekas simpātiski, tie paši Flaijeri, arī pret Dalasu nekas nav, bet tā vienmēr būšu par Kanādas komandām

     [+] [-]

, 2015-03-25 03:02, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: Dalasai šogad grūti iet. lielie eksperti vismaz sezonas vidū to sauca par growing pains, jo talanta un perspektīvas tur ir, vnk laikam viss vēl nav nostājies savās vietās. Man Kanādas komandas tuvākas, no ASV bāzētajām vienmēr tā pati Nešvila simpatizējusi vairāk dēļ sava underdog statusa, jo pie Trotza viņiem bija tas hokeju nogalinošais aizsardzības stils, kas visus dzina izmisumā, tagad gan skatos, ka pie Lavioletas jau daudz skatāmāks, Kolorādo liekas simpātiski, tie paši Flaijeri, arī pret Dalasu nekas nav, bet tā vienmēr būšu par Kanādas komandām
dalasai iet gruuti jau kaadu laiku,bet nu es parasti katraa sporta veidaa izveelos vienu favoriitu un pie taa ar turos

  -1 [+] [-]

, 2015-03-25 03:05, pirms 10 gadiem
es tagad vairaak skatos shaadas lietas
https://www.youtube.com/watch?v=Zy9...

     [+] [-]

, 2015-03-25 03:07, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: es tagad vairaak skatos shaadas lietas
https://www.youtube.com/watch?v=Zy97RgzxhJg
Eldads un Hope for paws labi zināms - ir ko pamācīties no viņa pieejas.

     [+] [-]

, 2015-03-25 03:11, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: Eldads un Hope for paws labi zināms - ir ko pamācīties no viņa pieejas.
labi,jaukuminj,man te jaanomierina savs kakjis,kas ed manas telefona austinjas,bet nu video aizkustinoshi,man un tev jaaiet guleet

     [+] [-]

, 2015-03-25 03:14, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: labi,jaukuminj,man te jaanomierina savs kakjis,kas ed manas telefona austinjas,bet nu video aizkustinoshi,man un tev jaaiet guleet
jaukumiņ, labi labi
man miegs nevienā acī, pat hoķis nespēj iemidzināt, rīt būs smagi.

p.s. pasveicini kaķi

     [+] [-]

, 2015-03-25 03:16, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: jaukumiņ, labi labi
man miegs nevienā acī, pat hoķis nespēj iemidzināt, rīt būs smagi.

p.s. pasveicini kaķi
jau pasveicinaaju,naacaas uz 4staavu skriet augshaa,lai nokjertu

     [+] [-]

, 2015-03-25 03:17, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: jaukumiņ, labi labi
man miegs nevienā acī, pat hoķis nespēj iemidzināt, rīt būs smagi.

p.s. pasveicini kaķi
paarbaudi paskasti ieksh sc

     [+] [-]

, 2015-03-25 05:08, pirms 10 gadiem
forša saruna Man patika

     [+] [-]

, 2015-03-25 07:22, pirms 10 gadiem
Vesela jūra ar komentiem.Kas vēl te teica,ka nav interesants Latvijas hokeja čempionāts
Slēpts komentārs: FUNS

     [+] [-]

, 2015-03-25 07:42, pirms 10 gadiem
Porejam vakar kļūda,pēc kļūdas ,Skvorcovs arī nekāds,tāpat kā Bukarts,cerams ka netiks pat saukti uz izlases treniņiem .Jo esi labs spēlētājs,tad tas jāpierāda jebkurā līgā.Skatoties šo sēriju domāju ,ka arī Džeriņš,Meija,Jerofejevs neizskatītos daudz labāk ,jo lai arī Kurbada čaļi trenējās retāk ,bet meistarīgu spēlētāju tur pietiek ,un komandas saspēle ļoti laba.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-25 08:45, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Patīk uzdot vēlamo par esošo, jo ne par ko negribi piekrist , ka ir cilvēki kuri neskatās hokeju ,kuram nav tik augsts līmenis. Varu skatīties U-18, U-20 spēles pie tukšām tribīnēm, varu skatīties spēcīgu valstu čempionātus , izlases pie tukšām truibīnēm.
Tas varbūt ir mans mīnuss, ka vēlos skatīties labu līmeni.
Piemēram futbols man patīk mazāk kā hokejs , bet futbolā atkal varu skatīties jebkuru arī ļoti zemu līmeni (piemēram Latvijas virslīgu).
Biatlonā varu skatīties ja kaut kur ir vai rāda jebkuru līmeni kaut vai vislielākos sētas mačus.
Daudzus aizskaa kad raksta ka LHV ir zems līmenis. Tas ar ko salīdzina. Relatīvs jēdziens. ciatm tas ir pietiekami labs , lai skatītos, citam pietrūkst.
Ir taču mums hokeja līdzjutēji kuri skatās tikai NHL un OS, PČ. Parējais līmenis ir zems. Labi , tā ir viņu pozīcija. Katram savs. Man brūk virsū, jo man neapmierina Latvijas līmenis. Tātad visiem obligāti ir jāpatīk. Kaut ko grib uzspiest citiem.
Apgalvojot, ka U-18 (ar to pieņemot Latvijas, nevis Kanādas izlasi) ir pakāpi labāki nekā, piemēram, Kurbads, Tu tikai parādi, ka vadies pēc stereotipiem un nesaproti, par ko runā.
Gan pēc sastāva, gan pēc rādītās spēlēs Kurbads vai Liepāja būtu izteikti favorīti šādā hipotētiskā playoff sērijā.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-25 08:55, pirms 10 gadiem
"Dienu vēlāk liepājnieki cerēja uz vēl vienu panākumu, bet..... ".
Kristap,kā Tev liekas : Šis tāds normāls teikums ?

     [+] [-]

, 2015-03-25 09:06, pirms 10 gadiem
Ogre Latvijas čempioni !!!
svētkus pabojāt var Sorokins ar Mogo ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 10:19, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: skukis ir,bet vai sakarigs? saubos
Cik esmu palasijis, tad ir ok meitēns.
Pozitīvi tas, ka interesējas par sportu/hokeju, jo tādu meiteņu ir retums.

Cik šai gadu? Un no kuras LV puses viņa ir?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 10:27, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: vel lieta ari ir tada,ka tie DR speletaji prieks parejiem ir zinami ka raibi suni tapec pret tiem ir spelet salidzinosi vienkarsak,neka,ja piemeram, HKL panemtu kadu 3.-4. mainiu no Neftehimika,Severstalj vai Traktora,kuri praktiski ir NEZINAMI prieks vairakuma no Kurbada un vel kas,Latvijas top 5 klubiem ir nepieciessama lielaka starptautiska pieredze! savadak sanak ta,ka vini viens ar otru varas viena sula vairaku gadu garuma,kas noved pie zinamas stagnacijas attistiba un progresa tapec ari kas visadiem Rumaniem no joberligam diezin vai tas butu iespejams,ja Prizma uz to bridi speletu tagadejie Liepajas Dinamiesi plus vel kadi divi,tris ar KHL pieredzi
Tu aizmirsi uzrakstīt par mazajiem laukumiem

     [+] [-]

, 2015-03-25 10:29, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: ir daudz kas negativs,pat absoluti nepienemams,par to seit nerakstisu,palasi Spama isuma pateiksu, iespringsana par visada veida minoritatem,tas mani besi, plus nepamatota deguna gaisa cilasana Sievietem ir jabut sieviskigam,nevis demonstrativi ietiepigam
Tu tak pats arī iespringsti visu laiku par nēģeriem.

     [+] [-]

, 2015-03-25 10:29, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: tas ari tiesa sakusi piebalsot klat visiem dzeleniem pret FUNI un parejiem Dinamo atbalstitajiem personigi man nav nekas preti virsligai,skatos un veroju to uzmanigi,it seviski tagad, ta4u nekadi nesaprotu tos kadrus,kuri eiforija bliauj,ka nu Kurbads spele Dinamo limeni tie aktivakie "limenrazi" ir tiesi antiDidamo kadri,ja esi ieverojis par virsligas klubiem jau teicu,VAJADZIGA STARPTAUTISKA PIEREDZE IKDIENA plus pretinieku daudzveidiba, lai ar troksni neizgaztos pret kaut kadiem Rumaniem,ka tas bija nesen
Tu jau no rīta esi ietrekterējis tās alusveidīgās čuras? Neviens nav Kurbadu ar Dinamo salīdzinājis, ja neskaita fuņus, kas to vien dara kā tirš par visu kas saitīts ar Latviju un klārē par lielo krievu līgu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-03-25 10:30, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tu tak pats arī iespringsti visu laiku par nēģeriem.
Viņš ir franču arābu istabene, tapēc netā tāds agresīvs visu laiku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 10:36, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: palasi seit ieprieksejos komentus no visadiem totokran4iem upes degliem un citiem 4ortiem
Tu parunā ar cilvēkiem dzīvē. Ir kepkas kas čurā biksēs no RD un neko citu nezina un ir kas skatās LFV, daži skatās arī Dinamo,citiem tas pie kājas dažādu iemeslu pēc, bet neko sliktu nesaka. Kepkas un fuņi gan visu laiku lej mēslus uz Latijas hokeju, propogandējot domu kašeit nekā laba nav, ka mēs tik krievu pavadā kaut ko varam. Un tagad kad izrādās ka dinamo džeki īpaši uz vietējā čempja fona neizceļas, panikā sāk dzīt murgus, kā tu par mazajiem laukumiem

  -1 [+] [-]

, 2015-03-25 10:37, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Cik esmu palasijis, tad ir ok meitēns.
Pozitīvi tas, ka interesējas par sportu/hokeju, jo tādu meiteņu ir retums.

Cik šai gadu? Un no kuras LV puses viņa ir?
Varbūt prasi šai pašai nevis kkādām trešajām personām? It īpaši, ja šī te pat vien apgrozās

meitēns ja pareizi esmu sapratusi un nejaucu tevi ar kādu citu, tad man varētu būt ~10 gadu ilgāks mūžs par tavu..

  -1 [+] [-]

, 2015-03-25 10:53, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: iespringstu nevis PAR, bet PRET nav viniem jabut Eiropa!
Kur tad viņiem palikt, ja ne eiropā?
Bet kā ir ar viņiem ikdienā sadzīvot? Tev, gan jau grūti, ne?

     [+] [-]

, 2015-03-25 10:54, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: Varbūt prasi šai pašai nevis kkādām trešajām personām? It īpaši, ja šī te pat vien apgrozās

meitēns ja pareizi esmu sapratusi un nejaucu tevi ar kādu citu, tad man varētu būt ~10 gadu ilgāks mūžs par tavu..
Nu atvainojos, viņš vienkārši pieminēja tevi un tāpēc arī uzreiz apvaicājos.
Ja būs kas vaicājams, tad teikšu pa tiešo.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-25 10:56, pirms 10 gadiem
Nez, cik pētījumu ir veikts saistībā ar cilvēka selektīvo uztveri un informācijas interpretēšanu sev vēlamā gultnē.

Fuņa kungam - neviens tev neko neuzspiež, ja neinteresē un nepavelk tevi, neskaties! kāds tev uz māju nācis un draudējis, ja neskatīsies LČ, tad noglainās tavu ģimeni? intereseantāk ir tas, ka tev ir nepārvarama vēlme pierādīt, cik tas LČ līmenis ir zems, švaks un nekam nederīgs un cik RD ir lielisks.. tas, manuprāt, vairāk kko pastāsta par tevi pašu, kā cilvēku, nevis hokeja līmeņiem LV.. teiksi, ka visādi ķēmi un troļļi nāk uz RD rakstiem un ķēzī uz tavu mīļo klubu, tāpēc tu šādi atspēlējies pie katras iespējas apliekot LČ hokeju? tad, ar ko tu esi par kripatiņu labāks par tiem troļļiem? neesmu manījis, ka kāds sakarīgs un vērā ņemams lietotājs būtu aplicis RD.. tu esi smagi apvainojies, tas burtiski staro no katra tava komenta, uz ko gan tā arī neesmu sapratusi, bet jebkurā gadījumā, pieaugušam vīrietim tas nepiestāv!

tu mēģināji skatīties virslīgu- neaizrāva, es šogad mēģināju skatīties RD vairākkārtīgi, bet tā arī nevienai spēlei līdz galam netiku - tas pats iemesls, neaizrāva. tik vai tu esi mani redzējis pie RD rakstiem mēģinot kādu pārliecināt, cik man tās spēles likās garlaicīgas. katram savs, nekādu problēmu, bet tev gan pa visām varēm vajag pierādīt, ka LČ nekam neder. Kāpēc?

  -1 [+] [-]

, 2015-03-25 11:04, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu atvainojos, viņš vienkārši pieminēja tevi un tāpēc arī uzreiz apvaicājos.
Ja būs kas vaicājams, tad teikšu pa tiešo.
viņš mani piemin, kad vien nav slinkums baigi apvainojies, ka neuzskaitīju šim ar ko katrs mans ģimenes loceklis un cik reizes ir pārgulējis, tā es esot pārkāpusi kkādas viņa īpašās zilasiņu ārieša tiesības un tādā veidā es iznīcināšot pasauli (no turienes arī tā mana iedomība un deguna celšana debesīs nāk)

     [+] [-]

, 2015-03-25 11:10, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: viņš mani piemin, kad vien nav slinkums baigi apvainojies, ka neuzskaitīju šim ar ko katrs mans ģimenes loceklis un cik reizes ir pārgulējis, tā es esot pārkāpusi kkādas viņa īpašās zilasiņu ārieša tiesības un tādā veidā es iznīcināšot pasauli (no turienes arī tā mana iedomība un deguna celšana debesīs nāk)
Tu gadienā nebiji tā viņa "sirdspuķe"?
Vai arī kaut ko jaucu.

Katrā ziņa, viņš tāds interesants cilvēks. Ists rasists.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-25 11:18, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tu gadienā nebiji tā viņa "sirdspuķe"?
Vai arī kaut ko jaucu.

Katrā ziņa, viņš tāds interesants cilvēks. Ists rasists.
nē nē, sirdspuķe ir Melissa, mani viņš tik galimojošos vārdos nav dēvējis man tiek 'the real stuff'

katrā ziņā LV viņam nebūtu ko darīt, nebūtu, ko ienīst un dauzīt, jo mums jau to citu rasu pārstāvju salīdzinoši pamaz. Rīgā gan tagad manu diezgan padaudz āzijas studentu, varētu no arābiem un melnajiem pārmesties uz tiem, tīri tā, sportiņam

  -1 [+] [-]

, 2015-03-25 11:26, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: nē nē, sirdspuķe ir Melissa, mani viņš tik galimojošos vārdos nav dēvējis man tiek 'the real stuff'

katrā ziņā LV viņam nebūtu ko darīt, nebūtu, ko ienīst un dauzīt, jo mums jau to citu rasu pārstāvju salīdzinoši pamaz. Rīgā gan tagad manu diezgan padaudz āzijas studentu, varētu no arābiem un melnajiem pārmesties uz tiem, tīri tā, sportiņam
Ak jā, vel jau tā te grozās.

Oii ķīnieši manā pusē paliek arvien vairāk. Tik ej pa veikalu un dzirdi to viņu valodu. Īpašumus arī ļoti daudz viņi manā pusē izpērk.
Aizbraucot uz Rīgu, vienigais kas pamatīgi kāpj uz nerviem ir tas, ka visur pārsvarā sanāk dzirdēt tik krievu valodu. Brīžiem sajūta tāda, ka uz Maskavu atbraucis esmu. Tas tā bik skumji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 11:55, pirms 10 gadiem
Var redzēt kā Dinamo spēlētājiem rūp Play-off, ja pat Playoff laikā ballējās gan jau nav vienīgais
https://www.facebook.com/EGOClubLie...

     [+] [-]

, 2015-03-25 12:02, pirms 10 gadiem
te jau labāks!!

EGO CLUB Liepāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 13:57, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Bet, vai táda info var bút pietiekami objektíva? Jo iegútá info jau ir subjektíva. Skatoties vienu un to pashu, cilvéki to redz +/- vienádi, bet uztver dazhádi, lídz ar to redzétá apstráde un analíze jau ir dazháda, tádélj tálák dotá info ir neobjektíva/subjektíva. Un, ja no tádas pastarpinátas info Tu veido jau savus slédzienus un raksti komentus, tad var jau bút, ka Taviem oponentiem ir taisníba, ka vinji Tev pármet, ka Tu machu neesi redzéjis, bet spried par to? P.S. Neká personíga pret Tevi, vienkárshi manas domas par bútíbu.
Tie ir mani oponenti ne jau pēc būtības, viņi iebildis jebkuram manam teikumam. Ja man 5 cilvēki savstarpēji nesaistīti saka vienu man nav pamata viņiem neticēt.
Kritiskā domāšana, analīze utt. ir ļoti daudz ,man mācīta, esmu to apguvis arī pašmācībā.

     [+] [-]

, 2015-03-25 14:05, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: Nez, cik pētījumu ir veikts saistībā ar cilvēka selektīvo uztveri un informācijas interpretēšanu sev vēlamā gultnē.

Fuņa kungam - neviens tev neko neuzspiež, ja neinteresē un nepavelk tevi, neskaties! kāds tev uz māju nācis un draudējis, ja neskatīsies LČ, tad noglainās tavu ģimeni? intereseantāk ir tas, ka tev ir nepārvarama vēlme pierādīt, cik tas LČ līmenis ir zems, švaks un nekam nederīgs un cik RD ir lielisks.. tas, manuprāt, vairāk kko pastāsta par tevi pašu, kā cilvēku, nevis hokeja līmeņiem LV.. teiksi, ka visādi ķēmi un troļļi nāk uz RD rakstiem un ķēzī uz tavu mīļo klubu, tāpēc tu šādi atspēlējies pie katras iespējas apliekot LČ hokeju? tad, ar ko tu esi par kripatiņu labāks par tiem troļļiem? neesmu manījis, ka kāds sakarīgs un vērā ņemams lietotājs būtu aplicis RD.. tu esi smagi apvainojies, tas burtiski staro no katra tava komenta, uz ko gan tā arī neesmu sapratusi, bet jebkurā gadījumā, pieaugušam vīrietim tas nepiestāv!

tu mēģināji skatīties virslīgu- neaizrāva, es šogad mēģināju skatīties RD vairākkārtīgi, bet tā arī nevienai spēlei līdz galam netiku - tas pats iemesls, neaizrāva. tik vai tu esi mani redzējis pie RD rakstiem mēģinot kādu pārliecināt, cik man tās spēles likās garlaicīgas. katram savs, nekādu problēmu, bet tev gan pa visām varēm vajag pierādīt, ka LČ nekam neder. Kāpēc?
Palasi manus pirmos komentārus. Es šeit neienācu ar vēlmi rakstīt par LHV līmeni, oponenti paši sāka to rakstīt.
To ka LČ nekam neder nekad nekur neesmu rakstījis. Kāpēc vienmēr vēlamo uzdod par esošo.
Tas ir normāli un saprotami ka kādu neaizrauj DR. Ļoti daudzi oponenti nav sapratuši ka ne jau līmenis nosaka visu. Varu skatīties vēl zemāka līmeņa spēli, ja man būtu kam just līdzi. Es ļoti reti un maz skatos 2 Latvijas komandu spēles savā starpā. Vienīgi futbola spēles sanāk pavērot.
Ja hokejā Kurbads spēlētu kaut vai pret Igaunijas vai Āfrikas čempioniem uzreiz sēdētu un skatītos. HASC spēles skatītos, ja viņi spēlētu pret citas valsts klubu. Izlašu spēles jebkurā vecumā skatos jo tās ir kādas valsts izlases.

     [+] [-]

, 2015-03-25 14:06, pirms 10 gadiem
KristsT rakstīja: Apgalvojot, ka U-18 (ar to pieņemot Latvijas, nevis Kanādas izlasi) ir pakāpi labāki nekā, piemēram, Kurbads, Tu tikai parādi, ka vadies pēc stereotipiem un nesaproti, par ko runā.
Gan pēc sastāva, gan pēc rādītās spēlēs Kurbads vai Liepāja būtu izteikti favorīti šādā hipotētiskā playoff sērijā.
Es neteicu ka U-18 ir stiprāka par Kurbadu, to tu pats piefantazēji.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-25 14:09, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Palasi manus pirmos komentārus. Es šeit neienācu ar vēlmi rakstīt par LHV līmeni, oponenti paši sāka to rakstīt.
.
Jā, Tu ievilkies brēkdams ar savu Dinamo, bet visi citi tie sliktie

  +1 [+] [-]

, 2015-03-25 14:14, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: A ko tad tu te gudrojies, ja pats pat spēli neredzēji? Es redzēju un esmu pārliecināts, ka dinamo spēlētāji ļoti cenšas būt par līderiem, spēles veidotājiem un spēlē ar 100% atdevi. Bet skaudrā patiesība ir tāda, ka viņu līmenis nav neko diži augstāks kā džekiem, kas strādā algotu darbu, bet hoķītī trennējas pa vakariem.
Vai tu patiešām tici ka sportists kurš vairākus gadus spēlē KHL pamatsastāvā ir zemāka līmeņa hokejists par amatieri. Ja salīdzina līdzīgus hokejistus tad var diskutēt, bet ne jau kad hokejistiem ir liela starpība meistarībā. Tad jau sanāk ka visi Latvijas izlases treneri arī neko nejēdz hokejā ja DR 3-4 maiņu sauc uz izlasi , bet no Latvijas čempionāta ne.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-25 14:15, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Jā, Tu ievilkies brēkdams ar savu Dinamo, bet visi citi tie sliktie

Lūk mans pirmais komentārs.
Re cik labi , ka DR spēlētāji ir Liepājā. Ja liepājnieki zaudēs, būs kam uzvelt vainu. Pie visa būs vainīgi DR hokejisti. Pēc tam arī PČ izlasā varēs uzvelt vainu DR hokejistiem. Es domāju, ka pie visām likstām mūsu valstī ir vainīgi DR.

Es rakstu ka vainu varēs uzvelt DR hokejistiem nevis rakstu ka viņi ļoti labi spēlē.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-25 14:17, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Lūk mans pirmais komentārs.
Re cik labi , ka DR spēlētāji ir Liepājā. Ja liepājnieki zaudēs, būs kam uzvelt vainu. Pie visa būs vainīgi DR hokejisti. Pēc tam arī PČ izlasā varēs uzvelt vainu DR hokejistiem. Es domāju, ka pie visām likstām mūsu valstī ir vainīgi DR.

Es rakstu ka vainu varēs uzvelt DR hokejistiem nevis rakstu ka viņi ļoti labi spēlē.
Kam Tev vispār jālien ar ar to dinamo visām pudelēm par korķi?

     [+] [-]

, 2015-03-25 14:17, pirms 10 gadiem
Es patiešām DR hokejistus lielāko daļu nevērtēju ļoti augstu. Visu gadu rakstīju ka DR hokejisti individuāli meistaribas ziņā ir vieni no vājākiem KHL. Tieši tāpēc man DR patīk kā komanda. No ne parāk spēcīgiem hokejistiem izveido vidusmēra komandu KHL.

     [+] [-]

, 2015-03-25 14:19, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Kam Tev vispār jālien ar ar to dinamo visām pudelēm par korķi?
Palasi pirmos komentārus-liela daļa par DR. Vai tad es sāku. Ja neviens nepieminētu man nenāk ne prātā šeit kaut ko rakstīt par DR.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-25 14:19, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Vai tu patiešām tici ka sportists kurš vairākus gadus spēlē KHL pamatsastāvā ir zemāka līmeņa hokejists par amatieri. Ja salīdzina līdzīgus hokejistus tad var diskutēt, bet ne jau kad hokejistiem ir liela starpība meistarībā. Tad jau sanāk ka visi Latvijas izlases treneri arī neko nejēdz hokejā ja DR 3-4 maiņu sauc uz izlasi , bet no Latvijas čempionāta ne.
Tu varētu nodemonstrēt savu paša izslavēto intelektu un vienkārši aizvērties par tēmu no kuras maz saproti? Tu spēles neredzēji un nestāsti par kaut kādaām starpībām

  -2 [+] [-]

, 2015-03-25 14:20, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Palasi pirmos komentārus-liela daļa par DR. Vai tad es sāku. Ja neviens nepieminētu man nenāk ne prātā šeit kaut ko rakstīt par DR.
Nabaga funītis - tik labs un tik pareizs, bet tie sliktie noved no pareizās takas Pieaudzis vīrietis, bet visur vainīgi tie citi.

     [+] [-]

, 2015-03-25 14:28, pirms 10 gadiem
Pareizi daudzi saka , ka šeit diskutēt ar ....ir stulba laika nosišana. Ņemt vēra te dažu .... domas ir stulbi utt. Labāk klausīšu gudrus cilvēkus sev blakus un ļaušu, lai šeit komentētāji paši vārās savā žultī.

  -2 [+] [-]

, 2015-03-25 14:30, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Pareizi daudzi saka , ka šeit diskutēt ar ....ir stulba laika nosišana. Ņemt vēra te dažu .... domas ir stulbi utt. Labāk klausīšu gudrus cilvēkus sev blakus un ļaušu, lai šeit komentētāji paši vārās savā žultī.
Kā teiktu fuņs - beidzās argumenti, sākās apsaukāšanās

  +1 [+] [-]

, 2015-03-25 15:00, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Es neteicu ka U-18 ir stiprāka par Kurbadu, to tu pats piefantazēji.
Teici gan.
No sākuma Tu teici, ka Tu neskaties zema līmeņa hokeju, kā LČ, un tad Tu teici, ka skaties U-18 spēles. Tātad no Tava teiktā izriet, ka U-18 ir augsta līmeņa spēles, augstākas nekā LČ (piemēram, Kurbada), jo zema līmeņa spēles jau Tu neskaties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 15:11, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: ar Dinamo nu jau gandriz ka gadu "lida visas pudeles un korkios" visas iespejamas temas,gan NHL,gan basketa sadalias un visvairak jau tie bija Dinamo heiteri,nevis atbalstitaji kapec tu viniem neko neparmet,bet tendenciozi uzklupi tiesi FUNim? ieskaties komentu pirmaja lapa, FUNS paradijas otraja desmitnieka,lidz viniam jau bija pietirsts ar "ginamkam", "kolhoziem","amatieriem", un t.t.,kapec tu tam nepievers uzmanibu?
Tu tagad sāksi noteikt, kam man pievērst uzmanību?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-25 15:20, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: es vienkarsi jautaju tatad sanak,ka tadi pajoli ka upesdeglis,totokrancis,vel paris bimbambolistu un pimperionistu ir augstakvertejami neka kulturalais FUNS? es nekautrejos viniu saukt par kulturalu (pats gan tads neesmu ), jo atklatu rupjibu un aizvainojumu no vinia puses NEKAD nebiju manijis
Kāpēc Tu te sāc runāt, par ko es kā vērtēju? Es tos pārējos pat īsti nelasu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-03-25 15:47, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: sudigi deretu palasit man ignoreto nav,tapec, ja ir laiks un iespeja,tad lasu VISU,tada veida izveidojas nedaudz objektivaka kopeja aina par to,kas notiek SC,kas vairak provoce,izaicina un kas uz to pavedas
Man viņi nav ignorēti, es vienkārši mēdzu nelasīt. Funis jau sevi pozicionē ka varen gudru intelektuāli, kauns ka šādi cilvēki māca bērnus.

     [+] [-]

, 2015-03-25 17:50, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Kāds tam sakars? Latvijas izlase nav tik draņķīga lai mums nebūtu plaša izvēles iespēja no spēcīgām Eiropas līgām.
Es šajā gadījumā minu to, ka LHV nevar salīdzināt ar 1. līgu, jo 1. līga ir jauniešu amatieru čempionāts, kamēr LHV trīs vadošajās komandās spēlē profesionāli hokejisti - viņi par to saņem atalgojumu.
Ja paskatamies Kurbada un Mogo sastāvu, tad tur pulcēti spēlētāji, kuri vēl pavisam nesen spēlējuši varbūt viduvējās, bet profesionālās Eiropas līgās.
Neba nu viņi izlēmuši atgriezties Latvijā lai kļūtu par hokeja entuziastiem.
Turklāt pieņemu, ka tādi spēlētāji kā Gipters, Širokovs, Mickēvičs noteikti tiks izsaukti uz nometni, varbūt arī Zabis, Gricinskis, Zembergs.
Viss protams atkarīgs no tā, kura komanda ātrāk beigs sezonu.
Es teiktu, ka Zabis ir daudz prasmīgāks nekā Gipters.

     [+] [-]

, 2015-03-25 18:46, pirms 10 gadiem
lieldags11 rakstīja: Var redzēt kā Dinamo spēlētājiem rūp Play-off, ja pat Playoff laikā ballējās gan jau nav vienīgais
https://www.facebook.com/EGOClubLiepaja/photos/ms.c.eJxFzMENwDAIA8CNKgzBwP6LpQptePhzsg0JMQRdK9~;4gw~;YsC44DUnNgaKjiJk0yA9h5yNjoD~_msc7EdQNDKxtV.bps.a.1070317639651963.1073741991.647173615299703/1070317736318620/?type=1&theater
Bukarts normālā pim^pī ar sarkanu seju.