Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Daugaviņam divi vārti un piespēle AHL mačā

Daugaviņam divi vārti un piespēle AHL mačā
Kaspars Daugaviņš.
Foto: gojackalsgo.com

Šonakt Amerikas Hokeja līgā (AHL) ar spožu sniegumu iepriecināja latviešu uzbrucējs Kaspars Daugaviņš, kurš guva divus vārtus un izdarīja rezultatīvu piespēli, palīdzot savam Binghemptonas "Senators" ar 6:3 pārspēt Sirakūzu "Crunch". Jāpiezīmē, ka Daugaviņš arī pārsniedza 100 rezultativitātes punktu robežu savā AHL karjerā.

Lai gan vadībā pirmie izvirzījās "Crunch" hokejisti, izšķirošo pārsvaru "Senators" ieguva otrajā trešdaļā, kad guva četrus vārtus un tobrīd atradās vadībā ar 5:3. Vēl vienu ripu pretinieku vārtos mājinieki ieraidīja trešās trešdaļas sākumā, rezultātā svinot uzvaru ar 6:3.

Kaspars Daugaviņš, kurš maču uzsāka "Senators" pirmajā uzbrucēju trijniekā, īpaši neapturams bija otrajā trešdaļā, kad guva komandas trešos (latvieša 100.rezultativitātes punkts AHL karjerā!) un piektos vārtus, kā arī ar rezultatīvu piespēli sekmēja ceturtos vārtus. Kaspars izdarīja četrus metienus pa vārtiem, nopelnīja pozitīvu lietderības koeficientu +3 un tika atzīts par spēles otro vērtīgāko spēlētāju.

Jāpiemin, ka latvietis nopelnīja savu 50.rezultativitātes punktu šosezon - aizvadītajās 66 spēlēs viņš guvis 19 vārtus un 31 reizi rezultatīvi asistējis.

Izmantotie resursi:
TheAHL.com | The American Hockey League | Home...

  +3 [+] [-]

, 2011-03-24 10:33, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Redzi, ka Otava tomēr šosezon neizsauca Daugaviņu, kaut gan vismaz 1 maču lielajā komanda ir spēlējuši 17 uzbrucēji.
Un Kaspars trijās sezonās, kopš viņam ir entry level līgums ar Otavas sistēmu, ir spēlējis NHL tikai VIENU maču!!!
Šis Daugavam ir pēdējais līguma gads, tāpēc jāprasa, lai viņu aizmaina uz citu NHL sistēmu, kur ir tiešām vajadzīgs spēka uzbrucējs NHL klubā.
Manuprāt tomēr Daugaviņam paša labā būtu jāatgriežas LV un jāspēlē Dinamo. jo Sējējs ir iemainījis tiesības KHL uz viņu.
Argumentēšu- Sprukts un Karsums, manuprāt bija labāki energy line uzbrucēji AHL, tomēr NHL nenostiprinājās, kaut arī daudz vairāk spēlēja lielajās komandās.
RD Daugavam var samaksāt 4-5X vairāk, jo AHL viņš saņēma 50- 55k $$.
Esmu pilnīgi pret viņa atgriešanos LV, vismaz tuvākajos gados - viņam ir jāpaliek Amerikā un jācenšas tikt NHL, jo tas ir visaugstākais iespējamais līmenis hokejā kur spēlēt un tam ir jābūt katra hokejista sapnim - arī ikvienam latvju puikam par augstāko mērķi/sapni jāizvirza spēlēšana NHL nevis Dinamo un uz savu sapni ir jātiecas, ne tikai tam jābūt būšanas pēc.
Par to, ka viņam jādodas uz citu NHL klubu gan piekrītu - tur viņam varētu būt daudz lielākas iespējas iekļut lielajā komandā.

p.s. Dinamo jau tā ir pārāk daudz LV izlases spēlētāju, kas kopumā, tomēr, ir visai slikti.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-24 10:47, pirms 14 gadiem
silk182 rakstīja: kur tad viņš ieskrējies?? 66 spēlēs 19 vārti-AHL NHL tādi nav vajadzīgi nekas vairāk kā Dinamo viņam nespīd
Es labāk atturēšos pateikt, kas ir vienīgais, kas spīd tev...

  +1 [+] [-]

, 2011-03-24 10:49, pirms 14 gadiem
Shed rakstīja: wuu huu...Šitās ziņas jau ir apnikušas. Kuru interesē kaut kāda Amatieru hokeja līga. Kam nav slinkums tas tur spēlē, un met savas šaibas.
NHL vai pat KHL Daugaviņam golus neredzēt kā savas ausis...
Tādu latviešu sportistu nīdēju kā tu dēļ, es sāku vēlēties, lai joprojām būtu iespējams izsūtīt vienu vagonu ar tādiem kā tu uz Sibīriju....

  +1 [+] [-]

, 2011-03-24 10:56, pirms 14 gadiem
Tagad pierādās, kas notiek, ja Daugaviņam uzticās! Prieks par viņu, sezonas sākums bija sērīgs, bet tagad viss kārtībā.

  +4 [+] [-]

, 2011-03-24 11:03, pirms 14 gadiem
Nez, mošk RD varētu mēģināt piedabūt pie sevis to Koriju Loku,
Daugavas komandas biedru, čalim jau pāri 80 punktiem
sezonā (apsteidz Kaspi par 30 ačiem!), tūlīt arī 27 gadi, izskatās, ka
varētu būt runājams. Pēc visa spriežot - vēl viens Troters.

     [+] [-]

, 2011-03-24 11:13, pirms 14 gadiem
bosinjsh rakstīja: Jātiek uz citu sistēmu savādāk izčakarēs tā pat kā Karsumu, bet pie Karsuma laikam viņa aģents ar bija vainīgs..
Ļoti labs sniegums! Un veiksmi nākamajās spēlēs.
karsuma aģents jau nu gan nav vainīgs! Ar mārtiņa statistiku izspiest tampai vienvirziena līgumu bija diezgan iespaidīgi. Tas, ka mārtiņš pats izkrita no sastāva un pēc tam šis vienvirziena līgums spēlēja pret viņu - tas ir cits stāsts...
Slēpts komentārs: Shed

  +2 [+] [-]

, 2011-03-24 11:16, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nez, mošk RD varētu mēģināt piedabūt pie sevis to Koriju Loku,
Daugavas komandas biedru, čalim jau pāri 80 punktiem
sezonā (apsteidz Kaspi par 30 ačiem!), tūlīt arī 27 gadi, izskatās, ka
varētu būt runājams. Pēc visa spriežot - vēl viens Troters.
varbūt tā ir tā Sējēja BOMBA (:
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-24 11:23, pirms 14 gadiem
Shed rakstīja: Nē, es par latviešiem, bet ja katru rītu atverot šo portālu TOP4 ziņas ir piemēslotas ar kautādiem Daugaviņa "sasniegumiem" tas jau paliek smieklīgi.
Juatājums - a kādas ziņas tu te gribi redzēt topā? Ka tādas un tādas valsts zemākās līgas vājākajā komandā viens čečens tika laukumā uz 5 minūtēm? Tas tev liktos daudz interesantāk un svarīgāk par latviešu sasniegumiem pasaulē?

     [+] [-]

, 2011-03-24 11:26, pirms 14 gadiem
.............. rakstīja: varbūt tā ir tā Sējēja BOMBA (:
sējēja bomba, visticamāk, ir tas, ka Dārziņu pirms maiņu termiņa beigām gribēja iegūt AK Bars.

     [+] [-]

, 2011-03-24 11:30, pirms 14 gadiem
smilchs2 rakstīja: sējēja bomba, visticamāk, ir tas, ka Dārziņu pirms maiņu termiņa beigām gribēja iegūt AK Bars.
Tu domā šitās baumas?? katrā gadījumā Sējējā BOMBA beigās nav bijusi pat BOMBAČKAS līmenī, ar kurām vecas tantes un kaķus baidīt.

     [+] [-]

, 2011-03-24 11:37, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tu domā šitās baumas?? katrā gadījumā Sējējā BOMBA beigās nav bijusi pat BOMBAČKAS līmenī, ar kurām vecas tantes un kaķus baidīt.
...nu katrā ziņā es to neizdomāju.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-24 11:45, pirms 14 gadiem
arejs87 rakstīja: Juatājums - a kādas ziņas tu te gribi redzēt topā? Ka tādas un tādas valsts zemākās līgas vājākajā komandā viens čečens tika laukumā uz 5 minūtēm? Tas tev liktos daudz interesantāk un svarīgāk par latviešu sasniegumiem pasaulē?
Ja nav ko likt, tad lai atstāj ziņas no vakardienas par nopietnākām līgām un notikumiem. Nē, bet vajag katru rītu te plātīties ar to, ka redz Daugava atkal ir iemetis sava Atejas līgā. Tāpat ir skaidrs, ka nekāds NHl viņam nespīd. Pārāk mazs IQ, lai tur ņemtu tādu. Godīgi sakot, es pat apšaubu viņa lietderību Dinamo sastāvā. Lai labāk paliek savā AHL, tad vismaz kaut kādiem pusrubuļiem te ir prieks par "augstajiem sasniegumiem"

  +3 [+] [-]

, 2011-03-24 11:52, pirms 14 gadiem
Shed rakstīja: Ja nav ko likt, tad lai atstāj ziņas no vakardienas par nopietnākām līgām un notikumiem. Nē, bet vajag katru rītu te plātīties ar to, ka redz Daugava atkal ir iemetis sava Atejas līgā. Tāpat ir skaidrs, ka nekāds NHl viņam nespīd. Pārāk mazs IQ, lai tur ņemtu tādu. Godīgi sakot, es pat apšaubu viņa lietderību Dinamo sastāvā. Lai labāk paliek savā AHL, tad vismaz kaut kādiem pusrubuļiem te ir prieks par "augstajiem sasniegumiem"
Tu esi galīgi jocīgs, patiesi... AHL ir viena no pasaules hokeja TOP līgām, par kuras kvalitāti nav nekādu šaubu.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-24 11:57, pirms 14 gadiem
Vispār, ja Daugaviņu neizsauks šosezon beiigās vismaz uz pāris spēlēm atrādīties NHL, tad domāju, ka šajā komandā viņam nav perspektīva, jo neviens ar viņu nerēķinās. Sezonas otrajā pusē Daugaviņa sniegums ir iespaidīgs un neba sliktais sezonas sākums, viņš būtu arī TOP10 rezultatīvāko spēlētāju sarakstā.. Līdz ar to loģika saka priekšā, ka ņemot vērā, ka šis ir pēdējais līguma gads, tad ja lielie Senatori, kuriem šosezon vairs nekas nespīd, viņu tagad nepārbauda, tad ar viņu vnk nerēķinās un Daugaviņam jau būtu jāskatās citos virzienos..

  -3 [+] [-]

, 2011-03-24 12:09, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tu esi galīgi jocīgs, patiesi... AHL ir viena no pasaules hokeja TOP līgām, par kuras kvalitāti nav nekādu šaubu.
Jā, apmēram tik pat topīga kā NBA Development līga. Vidusmēra hokeja pazinējs diez vai spēs nosaukt kādu AHL komandu, kur nu vēl šīs līgas "stārus".

  +4 [+] [-]

, 2011-03-24 12:12, pirms 14 gadiem
Shed rakstīja: Jā, apmēram tik pat topīga kā NBA Development līga. Vidusmēra hokeja pazinējs diez vai spēs nosaukt kādu AHL komandu, kur nu vēl šīs līgas "stārus".
Vidusmēra hokeja pazinējs ZINĀS gan vismaz tās komandas, kur latvieši spēlē. Paviršs, pavasara hokeja mīlis gan neko nezinās,
tāpat kā nezinās somu un zviedru komandas, kas taču nenozīmē, ka viņiem nav labas, stipras līgas.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-24 12:21, pirms 14 gadiem
Shed rakstīja: Ja nav ko likt, tad lai atstāj ziņas no vakardienas par nopietnākām līgām un notikumiem. Nē, bet vajag katru rītu te plātīties ar to, ka redz Daugava atkal ir iemetis sava Atejas līgā. Tāpat ir skaidrs, ka nekāds NHl viņam nespīd. Pārāk mazs IQ, lai tur ņemtu tādu. Godīgi sakot, es pat apšaubu viņa lietderību Dinamo sastāvā. Lai labāk paliek savā AHL, tad vismaz kaut kādiem pusrubuļiem te ir prieks par "augstajiem sasniegumiem"
Labi, varbūt tu neesi nīdējs, bet stulbs gan esi. AHL ir vien no top līgām pasaulē un daudzi tās spēlētāji ir vismaz galvas tiesu parāki par vairumu KHL spēlētāju. Labāk paklusē un neapkauno sevi tālāk. Ja gribi tad lasi gadiem vecas ziņas un priecājies par latviešu sasniegumiem PSRS sastāvā.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-24 12:58, pirms 14 gadiem
Ja Kaspars AHL nosēdēs vēl nakamo sezonu, par NHL karjeru varēs aizmirst.
Tie,kas spēlē AHL 2 vai vairāk sezonas, tur arī paliek, vai aizbrauc uz kādu Eiropas līgu

  -2 [+] [-]

, 2011-03-24 13:03, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Vidusmēra hokeja pazinējs ZINĀS gan vismaz tās komandas, kur latvieši spēlē. Paviršs, pavasara hokeja mīlis gan neko nezinās,
tāpat kā nezinās somu un zviedru komandas, kas taču nenozīmē, ka viņiem nav labas, stipras līgas.
zviedru un somu līgas ir nesalīdzināmi augstākā līmenī par primitīvo AHL. Bet nu labi pietiks Jums skalot smadzenes, acīmredzot jūs esat neglābjami hokeja fani, kas gatavi bļaut par katru latvieti, pat ja tā vārds tiek izcelts zemos līmeņos.

     [+] [-]

, 2011-03-24 13:15, pirms 14 gadiem
semerjaks rakstīja: Ja Kaspars AHL nosēdēs vēl nakamo sezonu, par NHL karjeru varēs aizmirst.
Tie,kas spēlē AHL 2 vai vairāk sezonas, tur arī paliek, vai aizbrauc uz kādu Eiropas līgu
Kautkā ļoti stipri apšaubu šo tavu divu sezonu principu.

     [+] [-]

, 2011-03-24 13:17, pirms 14 gadiem
Shed rakstīja: zviedru un somu līgas ir nesalīdzināmi augstākā līmenī par primitīvo AHL. Bet nu labi pietiks Jums skalot smadzenes, acīmredzot jūs esat neglābjami hokeja fani, kas gatavi bļaut par katru latvieti, pat ja tā vārds tiek izcelts zemos līmeņos.
Un tu esi gatavs interesēties un fanot tikai par tiem, kuri spēlē NHL vai vismaz KHL gūstot punktus katrā spēlē.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-24 13:18, pirms 14 gadiem
Aģenti,Daugaviņu NHL SAUC!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-24 13:20, pirms 14 gadiem
Shed rakstīja: zviedru un somu līgas ir nesalīdzināmi augstākā līmenī par primitīvo AHL. Bet nu labi pietiks Jums skalot smadzenes, acīmredzot jūs esat neglābjami hokeja fani, kas gatavi bļaut par katru latvieti, pat ja tā vārds tiek izcelts zemos līmeņos.
Galīgas muļķības. Tu vnk kko kladzini tikai aiz kkāda akla naida/skaudības pret Kasparu. Varbūt esi neizdevies hokejists...

AHL ir spēcīga līga, pat ja nav starp tām, kur maksā visvairāk. Punkts.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-24 13:31, pirms 14 gadiem
Sirakūzu "Crunch".
ASV pilsēta Sirakūza, tātad Sirakūzas "Crunch".

- Daugaviņš malacis. Tā tik jāturpina.

     [+] [-]

, 2011-03-24 14:02, pirms 14 gadiem
arejs87 rakstīja: Un tu esi gatavs interesēties un fanot tikai par tiem, kuri spēlē NHL vai vismaz KHL gūstot punktus katrā spēlē.
Nē, NHL šobrīd mani neinteresē, taču šīs līgas kvalitāti es neapšaubu.

     [+] [-]

, 2011-03-24 14:10, pirms 14 gadiem
Shed rakstīja: Nē, NHL šobrīd mani neinteresē, taču šīs līgas kvalitāti es neapšaubu.
Tad jau šorīd nav neviena LV hokejista par ko tu interesējies/fano, kura spējas tu atzīsti.

     [+] [-]

, 2011-03-24 14:10, pirms 14 gadiem
Piekrītu ka Senatoros Daugaviņam NHL nespīd, un par topu runājot, Daugavas komandas biedrs Corey Locke ir pirmajā vietā ar 20+61

  -1 [+] [-]

, 2011-03-24 14:27, pirms 14 gadiem
arejs87 rakstīja: Tad jau šorīd nav neviena LV hokejista par ko tu interesējies/fano, kura spējas tu atzīsti.
Attiecībā uz NHL Faktiski tā šobrīd arī iznāk, visi tie Bārtuļi, Kuldas ir zemē metami. Vēl Scratch ir atzīstams, bet šitie jaunie "ērgļi" nekā tur nav no viņiem.
Piemērs tālu nav jāmeklē, paskatot kā Karsumam tagad iet. Tāds talants, tāds spējas, atbrauc uz Dinamo, un kaut kādu 3šo vijoli labi ja spēlē. Puse no iemestajām šaibām ir spēles beigās, kad pretinieku vārtsargs vārtus ir jau labu aliku kā pametis. Un Daugava ir nīkulis salīdzinājumā ar Mārtiņu.
Vot jums AHL līmenis.

     [+] [-]

, 2011-03-24 14:32, pirms 14 gadiem
Shed rakstīja: Attiecībā uz NHL Faktiski tā šobrīd arī iznāk, visi tie Bārtuļi, Kuldas ir zemē metami. Vēl Scratch ir atzīstams, bet šitie jaunie "ērgļi" nekā tur nav no viņiem.
Piemērs tālu nav jāmeklē, paskatot kā Karsumam tagad iet. Tāds talants, tāds spējas, atbrauc uz Dinamo, un kaut kādu 3šo vijoli labi ja spēlē. Puse no iemestajām šaibām ir spēles beigās, kad pretinieku vārtsargs vārtus ir jau labu aliku kā pametis. Un Daugava ir nīkulis salīdzinājumā ar Mārtiņu.
Vot jums AHL līmenis.
Sanāk, ja spēlētājs nespēlē kā Ozoliņš ziedu laikos NHL, tad viņš ir nīkulis un zemē metams? Labāk paklusē - ja tevi moka depresija un naids uz visu pasauli aizej piedzeries vai pakaries.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-24 14:38, pirms 14 gadiem
arejs87 rakstīja: Sanāk, ja spēlētājs nespēlē kā Ozoliņš ziedu laikos NHL, tad viņš ir nīkulis un zemē metams? Labāk paklusē - ja tevi moka depresija un naids uz visu pasauli aizej piedzeries vai pakaries.
depresija drīzāk tevi moka, ne jau es te muldu par vagoniem un kāršanos. Man ir tikai viedoklis, par SC publicētas informācijas nozīmīgumu, kas AHL
gadījumā ir tuvu 0...
Kāds tam var piekrist, kāds nē...

     [+] [-]

, 2011-03-24 14:47, pirms 14 gadiem
Shed rakstīja: depresija drīzāk tevi moka, ne jau es te muldu par vagoniem un kāršanos. Man ir tikai viedoklis, par SC publicētas informācijas nozīmīgumu, kas AHL
gadījumā ir tuvu 0...
Kāds tam var piekrist, kāds nē...
10 baļļu skalā ja AHL nozīmīgums ir tuvu 0 tad visa pārējā informācija arī tikai 1 gadījumā no miljona spēj pārsniegt 1 atzīmi šai nozīmīguma skalā.
Sorry, bet es neredzu visu pasauli drūmi pelēku kā, kā izskatās, tu to redzi.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-24 15:05, pirms 14 gadiem
Nākamgad cerams redzēsim NHL

  +1 [+] [-]

, 2011-03-24 15:26, pirms 14 gadiem
linits rakstīja: Nākamgad cerams redzēsim NHL
Nevis cermas bet obligati redzesim