Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Video: Kerča "Viens vai otrs": Fanduļs vai Beļavskis

Kristaps Driķis
Viena no Latvijas hokeja leģendām atbild uz jautājumiem rubrikā "Viens vai otrs". Intervija ar Kerču Video: ru.Sportacentrs.com lielā saruna ar...
Vērtējums: +13
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-03-23 16:59, pirms 15 gadiem
Pozitīvi

  +8 [+] [-]

, 2010-03-23 17:03, pirms 15 gadiem
anektdote

  +9 [+] [-]

, 2010-03-23 17:03, pirms 15 gadiem
Pivo - možno boļše vipitj!
Slēpts komentārs: kristapskristaps
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-03-23 17:12, pirms 15 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Kāda vēl leģenda?! Spēlētājs, kurš reiz ir spēlējis izlasē. Kāds sakars ar leģendu?! Dīvaini. Tik vien tāpēc, ka iemetis pāris golus, iepauzējis, spēlējis izlasē tāpēc leģenda? Kādi leģendāri sasniegumi? Kādas trofejas? Latvijas hokejā ir leģendas, bet tikai ne Kerčs, Panteļējevs, Semjonovs...neviens no šiem nav LV hokeja leģenda!!!
Tev vecāki hoķi atļāva skatīties tikai pāris gadus atpakaļ, vai ne?

  -3 [+] [-]

, 2010-03-23 17:12, pirms 15 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Kāda vēl leģenda?! Spēlētājs, kurš reiz ir spēlējis izlasē. Kāds sakars ar leģendu?! Dīvaini. Tik vien tāpēc, ka iemetis pāris golus, iepauzējis, spēlējis izlasē tāpēc leģenda? Kādi leģendāri sasniegumi? Kādas trofejas? Latvijas hokejā ir leģendas, bet tikai ne Kerčs, Panteļējevs, Semjonovs...neviens no šiem nav LV hokeja leģenda!!!
nesen tieši par šo iedomājos. Amerikāņu mēdijos dzirdēju, ka Modano tiek uzskatīts par vienu no visu laiku labākajiem amerikāņu hokejistiem, un tad iedomājos cik tad tādu ir Latvijai. Vispār pat nevarētu teikt, ka bez Irbes, Skrastiņa, Ozoliņa un Žoltoka (+Balderis)kādu vēl var izcelt. Latvijā tāpat visi dzirdot vārdu "Kerčs" vai "Beļavskis" iedomāsies hokejistu, un būtībā tas pats jau ir noticis ar tagadējās izlases spelētājiem. Domāju, ka gandrīz jebkuru no tagadējiem izlases čaļiem pēc 10 gadiem atcerēsies ar kaut ko viņam raksturīgu, un kāds varbūt arī viņus sauks par leģendāriem.

Nez, ja kāds neizsekoja domai, tad gribēju pateikt, ka Latvijā, principā, visi, kas nospēlējuši vairākus čempionātus un guvuši kādus svarīgus vai skaistus vārtus ir mūsu mērogiem "leģendāri".

  +7 [+] [-]

, 2010-03-23 17:19, pirms 15 gadiem
smilchs2 rakstīja: nesen tieši par šo iedomājos. Amerikāņu mēdijos dzirdēju, ka Modano tiek uzskatīts par vienu no visu laiku labākajiem amerikāņu hokejistiem, un tad iedomājos cik tad tādu ir Latvijai. Vispār pat nevarētu teikt, ka bez Irbes, Skrastiņa, Ozoliņa un Žoltoka (+Balderis)kādu vēl var izcelt. Latvijā tāpat visi dzirdot vārdu "Kerčs" vai "Beļavskis" iedomāsies hokejistu, un būtībā tas pats jau ir noticis ar tagadējās izlases spelētājiem. Domāju, ka gandrīz jebkuru no tagadējiem izlases čaļiem pēc 10 gadiem atcerēsies ar kaut ko viņam raksturīgu, un kāds varbūt arī viņus sauks par leģendāriem.

Nez, ja kāds neizsekoja domai, tad gribēju pateikt, ka Latvijā, principā, visi, kas nospēlējuši vairākus čempionātus un guvuši kādus svarīgus vai skaistus vārtus ir mūsu mērogiem "leģendāri".
Manuprāt, par "leģendāriskumu" var spriest pēc emocijām, ko spēlētājs ir spējis radīt, un unikalitāti.

Piemēram, vārtsargs Skudra, bez šaubām bija talantīgs un visādi citādi profesionāls sportists, taču savu iespēju (spēlējot izlasē) kļūt leģendāram un radot līdzjutējiem daudz labu emociju, viņš tomēr palaida garām. Kerčs ir palīzējis ierakstīt vairākas spilgtas lappuses LV hoķa vēsturē.

Par otro. Kurš gan nav dzirdējis par "Kerča pauzi"?

     [+] [-]

, 2010-03-23 17:23, pirms 15 gadiem
Biju iedomājies, ka izvēlēsies Beresņevu.
Slēpts komentārs: kristapskristaps

  -4 [+] [-]

, 2010-03-23 17:26, pirms 15 gadiem
The One Ring rakstīja: pa muti dabūsi tu krān, pantelejevs un semjonovs un tambijevs un kercs u.c. ir LV relikvija un leģendas
Skati zemāk un atbildi arī Tu man Mr.Hokeja pazinēj!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-23 17:27, pirms 15 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Kāda vēl leģenda?! Spēlētājs, kurš reiz ir spēlējis izlasē. Kāds sakars ar leģendu?! Dīvaini. Tik vien tāpēc, ka iemetis pāris golus, iepauzējis, spēlējis izlasē tāpēc leģenda? Kādi leģendāri sasniegumi? Kādas trofejas? Latvijas hokejā ir leģendas, bet tikai ne Kerčs, Panteļējevs, Semjonovs...neviens no šiem nav LV hokeja leģenda!!!
Prieks manis legendas ir praktiski visi vechi no veca Dinamo ziedu laikiem un vairakiem gadiem Latvijas izlase, protams ne pasaules meroga legendas, bet tomer...Bridi, kad Oilers Kercu nema pie sevis, tad vispar vins bija galvastiesu paraks par visiem, kas vel speleja Dinamo, ar lielisku tehniku un labu plaukstas metienu.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-23 17:37, pirms 15 gadiem
Ulrihs rakstīja: Prieks manis legendas ir praktiski visi vechi no veca Dinamo ziedu laikiem un vairakiem gadiem Latvijas izlase, protams ne pasaules meroga legendas, bet tomer...Bridi, kad Oilers Kercu nema pie sevis, tad vispar vins bija galvastiesu paraks par visiem, kas vel speleja Dinamo, ar lielisku tehniku un labu plaukstas metienu.
Viena lieta ir individuāli kādam līdzjutējam uzskatīt kādu hokejistu par leģendu sev. Tomēr teikt, ka LATVIJAS HOKEJA LEĢENDA...nu nevar tā..Sorry, ja kādu es aizskaru, bet tie ir pārāk skaļi vārdi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-23 17:38, pirms 15 gadiem
Tas par to alu un viinu labs

  +1 [+] [-]

, 2010-03-23 17:40, pirms 15 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Viena lieta ir individuāli kādam līdzjutējam uzskatīt kādu hokejistu par leģendu sev. Tomēr teikt, ka LATVIJAS HOKEJA LEĢENDA...nu nevar tā..Sorry, ja kādu es aizskaru, bet tie ir pārāk skaļi vārdi.
Hmm, un kapec vins nevaretu but Latvijas hokeja legenda? Manuprat ir, ta pat ka Belavskis, Fanduls utt. Nav tik spoza legenda ka Balderis protams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-23 17:45, pirms 15 gadiem
Man viņš arī ir legenda. Nu smuki čalis spēlēja, patiešām smuki, prieks bija skatīties ! Tagad pat varbūt tāds Karsums- nu nav slikts, ātrums lielāks, uz spēka cīņu tendēts, bet tās glances, tehnikas kā Kerčam- nu pietrūkst !

  -3 [+] [-]

, 2010-03-23 17:45, pirms 15 gadiem
Ulrihs rakstīja: Hmm, un kapec vins nevaretu but Latvijas hokeja legenda? Manuprat ir, ta pat ka Belavskis, Fanduls utt. Nav tik spoza legenda ka Balderis protams.
Kā jau minēju iepriekš, tad leģenda ir tāds, kam ir lieli sasniegumi, kas ar savu darbu un panākumiem ir radījis piemēru daudziem jauniem censoņiem. Uzskatu, ka nevar katrs sportists, kas spēlējis LV izlasē tagad saukt par leģendu. Atpazīstams, atmiņā palicis - jā!! Tam visam piekrītu, bet leģenda, tas ir kaut kas pavisam cits.

PS. Prieks, ka ir kāds ar ko var normāli diskutēt, nevis kā iepriekš mazie pipariņi, kas bļauj "pa muti".

  +6 [+] [-]

, 2010-03-23 17:50, pirms 15 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Kā jau minēju iepriekš, tad leģenda ir tāds, kam ir lieli sasniegumi, kas ar savu darbu un panākumiem ir radījis piemēru daudziem jauniem censoņiem. Uzskatu, ka nevar katrs sportists, kas spēlējis LV izlasē tagad saukt par leģendu. Atpazīstams, atmiņā palicis - jā!! Tam visam piekrītu, bet leģenda, tas ir kaut kas pavisam cits.

PS. Prieks, ka ir kāds ar ko var normāli diskutēt, nevis kā iepriekš mazie pipariņi, kas bļauj "pa muti".
pa muti dabuusi, aazi

  -1 [+] [-]

, 2010-03-23 17:53, pirms 15 gadiem
pivchiks :d
Slēpts komentārs: silk182

     [+] [-]

, 2010-03-23 18:21, pirms 15 gadiem
Šis cilvēks ir veidojis Latvijas hokeja jauno paaudzi
Paskataties uz Miķeli, Lauri.
Savādāk tur būtu tikai Karsums.

     [+] [-]

, 2010-03-23 18:24, pirms 15 gadiem
Es nebiju domājis "Karsums" sliktā nozīmē, bet gan spēles stila ziņā
Miķels un Lauris ir Kerča stila pārņēmēji, šī vārda labākajā nozīmē.

     [+] [-]

, 2010-03-23 18:45, pirms 15 gadiem
silk182 rakstīja: leo derbikio
tu esi muļķis, jo tad pēc tavas loģikas arī Balderis nav Latvijas leģenda jo zilasē neko neparādīja(salīdzonot ar viņa ziedu laikiem)
riebjas šie sīkie "hokeja pazinēji" kas hokeju sāka skatīties ap 2006 gadu!!
nejauc savu demagoģiju par loģiku.....

     [+] [-]

, 2010-03-23 18:46, pirms 15 gadiem
Uzvarēt KRIEVIJU es gan teiktu!!!!!!!
Iespējams (tikai iespējams) arī ka nav grūtāk, taču tā ir principiālāka cīņa

     [+] [-]

, 2010-03-23 18:47, pirms 15 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Tu rūgti maldies, bet tas tā..

Pamato ar ko viņš ir tik leģendārs? Atpazīstams vārds?-jā. Iemetis vairākus golus?-jā. Kas vēl?! Lūdzu nosauc, ja hokeju esi skatījies jau gadus 30, par ko ļoti dziļi šaubos. Tikai tāpēc, ka viņš vēl savā vecumā spēlē Ogrē?! Kas ir leģendārs? Leģendārs ir tāds cilvēks, kurš ar savu darbību (neatkarīgi no jomas) ir sasniedzis vēsturiskus rezultātus, ieguvis n-tos titulus, hokejā iemetis visvairāk ripu vai piespēļu izdarījis. Lūdzu pamato savu lielo gudrību ar kādu faktu Mr.hokeja pazinēj. Vai arī vienīgais leģendārais un vēsturiskais fakts ir tas, ka ik viens zin vārdu Kerčs???
Skatīt comment No. 10
Un vēl: iemet aci plusiņos/mīnusiņos, kas rēgojas pie atbildēm, varbūt atjēgsies.....

     [+] [-]

, 2010-03-23 18:48, pirms 15 gadiem
esk8er rakstīja: Uzvarēt KRIEVIJU es gan teiktu!!!!!!!
Iespējams (tikai iespējams) arī ka nav grūtāk, taču tā ir principiālāka cīņa
ja pareizi atminos, Kerčs ar Latvijas izlasi S,Pēterburgā uzvarēja Krieviju, bet Kanāda ne reizi nav uzveikta....

  +1 [+] [-]

, 2010-03-23 18:51, pirms 15 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Tu rūgti maldies, bet tas tā..

Pamato ar ko viņš ir tik leģendārs? Atpazīstams vārds?-jā. Iemetis vairākus golus?-jā. Kas vēl?! Lūdzu nosauc, ja hokeju esi skatījies jau gadus 30, par ko ļoti dziļi šaubos. Tikai tāpēc, ka viņš vēl savā vecumā spēlē Ogrē?! Kas ir leģendārs? Leģendārs ir tāds cilvēks, kurš ar savu darbību (neatkarīgi no jomas) ir sasniedzis vēsturiskus rezultātus, ieguvis n-tos titulus, hokejā iemetis visvairāk ripu vai piespēļu izdarījis. Lūdzu pamato savu lielo gudrību ar kādu faktu Mr.hokeja pazinēj. Vai arī vienīgais leģendārais un vēsturiskais fakts ir tas, ka ik viens zin vārdu Kerčs???
gribi teikt ja mustukovu panjems pitsburgas pingviini ka 4 keeperu un uzvarees 10 gadus peec kaartas un mustukovs uz ledus buus pabijis tikai treninjos tad winsh buus legendaars???(es nenolieku erviinu,manupraat talantiigs keepers)

  +3 [+] [-]

, 2010-03-23 19:00, pirms 15 gadiem
Sāku lasīt, ka te daži strīdās par visām tām leģendām utt un gribēju arī savu viedokli (uzsvars uz vārdu viedoklis, nevis fakts) izteikt.
Principā, kas vispār ir leģenda? Dažiem leģenda liekās, kā kāds spēlētājs, kas ir sasniedzis NHL, cīnījies par kausiem visādiem un visādā citādā ziņā ļoti labi spēlējis inviduāli!
Manuprāt, gan leģenda ir kas cits! Te viens izteicās, ka leģenda būšot arī visi šie Dārziņi pēc entajiem gadiem! Diemžēl, es uzskatu, ka leģenda tomēr ir kāds, kas savu vārdu ir ierakstījis Latvijas hokeja vēsturē un cīnījies, lai tā notiktu! Kāpēc Kerčš, Semjonovs, Panteļejevs u.c. ir leģendas? Jo viņi par tādu LV izlasi (kas ir tikai izlase, nevis klubs, kas šodien vairs neko diži daudz nenozīmē) cīnījās, lai tā ko sasniegtu! Nebija nekādi profesionāļi no NHL, taču izcīnīja tādas spēles, kuras neviens neticēja, ka mūsējos varētu arī nesagraut!

Dažreiz žēl ir, ka rodoties Dinamo, visi aizmirst par izlases hokeju! Vismaz kad biju vēl pavisam mazs, atceros vēl tādas spēles kā Lat-Bel 5:4, kuru skatījos pa TV. Arēna bija PILNA! Tagad aizgāju uz pārbaudes spēli (iespējams, ka pārbaudes spēle neko nenozīmē, taču tā tomēr bija beidzot izlases atkal kopā sanākšana) un arēna bija praktiski tukša! Nav nekas pret Dinamo, tacu gribētos jau, lai mūsdienās cilvēkiem būtu arī tomēr tas patriotiskais hokejs un arī uz izlases spēlēm arēnas būtu pilnas līdz malām, jo ar to jau mēs Turīnā tieši bijām populāri! Nieka izlase (kas gan ir izlase viņiem?) ar neko īpašiem spēlētājiem, ja neskaita Irbi, Kažu, OZO, atbrauc ar pilniem fanu pulkiem!

     [+] [-]

, 2010-03-23 19:04, pirms 15 gadiem
leģenda -as, s.
1. Teiksmains, fantastisks nostāsts par kādu vietu, personu, vēsturisku notikumu (parasti folklorā); mūsdienu literatūrā - sacerējums, kam raksturīga izdoma, fantastika, heroika.

Un kāpēc tā persona nevarētu būt Kerčs?

  +2 [+] [-]

, 2010-03-23 19:26, pirms 15 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Tu rūgti maldies, bet tas tā..

Pamato ar ko viņš ir tik leģendārs? Atpazīstams vārds?-jā. Iemetis vairākus golus?-jā. Kas vēl?! Lūdzu nosauc, ja hokeju esi skatījies jau gadus 30, par ko ļoti dziļi šaubos. Tikai tāpēc, ka viņš vēl savā vecumā spēlē Ogrē?! Kas ir leģendārs? Leģendārs ir tāds cilvēks, kurš ar savu darbību (neatkarīgi no jomas) ir sasniedzis vēsturiskus rezultātus, ieguvis n-tos titulus, hokejā iemetis visvairāk ripu vai piespēļu izdarījis. Lūdzu pamato savu lielo gudrību ar kādu faktu Mr.hokeja pazinēj. Vai arī vienīgais leģendārais un vēsturiskais fakts ir tas, ka ik viens zin vārdu Kerčs???
Viņš ir Latvijas hokeja leģenda! Ar daudz ko! Ar savu spēli pirmām kārtām! Kā arī ar to, ka viņš ir viens no pirmajiem Latvijas hokejistiem!
Man tā laika spēlētāji palika atmiņā, domāju, ka citiem arī! Kerčs, Pantilejevs, Fanduļš, Beļavskis un protams vēl vairāki!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-23 22:02, pirms 15 gadiem
Laba intervija