Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"ASK/Ogre" atjauno sērijā līdzsvaru

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

"ASK/Ogre" atjauno sērijā līdzsvaru
Otrajā mačā Ogrē asumu un noraidījumu netrūka.
.Foto: Ritvars Raits

Pateicoties komandas kapteiņa Andreja Ignatoviča vārtiem pēdējā trešdaļā, "ASK/Ogres" hokejistiem arī otrajā Latvijas čempionāta fināla spēlē savā laukumā izdevās pārspēt "Liepājas metalurgu" - mačā Ogres komanda uzvarēja 2:1, bet sērijā panāca līdzsvaru 2:2.

Ogres arēna šajā spēlē bija negaidīti tukša, bet klāt atkal bija liepājnieku fani. Leonīds Beresņevs vārtus atkal uzticēja Kristapam Stiģim, bet metalurgu pēdējo robežu, neskatoties uz iepriekšējā mačā pieļauto rupjo kļūdu, arī šoreiz sargāja Dmitrijs Žabotinskis.

Rezultātu atklāj Kerčs juniors

Maču komandas sāka piesardzīgi, bet pirmie momentu noorganizēja "Liepājas metalurgs" taču visnepiemērotākajā brīdī ripa aizbēga no Toma Zeltiņa nūjas lāpstiņas. Trešdaļas vidū izcelties jau varēja mājinieki, kad viesi savā aizsardzības zonā pazaudēja ripu, taču nedz Aleksandram Ignatovičam, nedz Tomam Blukam cauršaut Žabotinski neizdevās. Drīz vien meistarību nācās demonstrēt Stiģim, kurš arī tika ar metienu galā. 16.minūtē rezultāts tika atklāt, turklāt to paveica mājinieki. Koba Jass gar labo bortu aizbēga no pretspēlētājiem, iegāju sāncenšu zonā un šāva ripu gar vārtiem, kur pie tālā staba to sagaidīja Aleksandrs Kerčs juniors – 1:0. Pēc pāris minūtēm vārtu guvumu gandrīz noorganizēja Kerčs seniors, kura piespēle paša aizsardzības zonā nonāca pie sāncenšu spēlētāja. Pats veterāns gan savu kļūdu arī laboja. Vairāk vārtu un momentu šajā trešdaļā nebija.

Noraidījumu periods

Jau otrā perioda sākumā "metalurgi" varēja panākt izlīdzinājumu, taču veiksme bija mājinieku pusē. 43.min Gorškovs izgāja pret Stiģi, bet uzmeta pa vārtu stabu. Liepājnieki gan vēl par šo epizodi padiskutēja ar tiesnešiem, tomēr vārtu guvums netika atzīts. Trešdaļas turpinājumā uzmanības centrā nonāca mača arbitri, protams, ne bez hokejistu palīdzības. Otrajā periodā cīņa kļuva ļoti asa, tāpēc hokejisti laiku pa laikam devās atpūsties uz noraidīto soliņu. Interesanti, ka vairākumā komandām īsti uzspēlēt nesanāca, jo tūlīt sekoja vēl kāds pārkāpums. Trešdaļas vidū ilgi gan viena, gan divu vīru pārsvars bija Ogres komandai, kad pie Žabotinska vārtiem arī sāka veidoties momenti. Taču tas arī bija viss – momenti vārtos nepārvērtās.

Toties lieliska iespēja divkāršot savas komandas pārsvaru bija pirmo vārtu organizētājam Jasam, taču viņa metienu no tuvas distances Žabotinskis atvairīja. Tomēr nosargāt minimālo pārsvaru mājiniekiem neizdevās. Trešdaļas beigās sekoja jau kārtējais noraidījums, bet mazākumā šoreiz palika "bebri", ko izmantoja viesi – ogrēnieši pieļāva pozicionālu kļūdu un Brahmanis vienatnē izrēķinājās ar Stiģi, izlīdzinot rezultātu.

Kapteinis atnes uzvaru

Pēdējo trešdaļu liepājnieki sāka ļoti apņēmīgi, traucējot Beresņeva padotajiem sākt uzbrukumus jau viņu aizsardzības zonā. Tomēr pirmie bīstamu momentu izveidoja tieši "ASK/Ogres" hokejisti, taču ripu atvairīja vārtu stabs. Drīz vien sekoja noraidījums "metalurgu" nometnē, kuru mājiniek arī pacentās izmantot. Pēc plašas saspēles Edgars Adamovičs nonāca labā metiena pozīcijā, tomēr nesteidzās, tiekot vēl tuvāk vārtiem un tikai tad uzmetot – ripa noslīdēja pa līniju, tika Ignatovičam, un kapteinim atlika to tikai iebakstīt tukšos vārtos.

Nonākuši zaudētājos, kurzemnieki sāka spēlēt vēl asāk, tā acīmredzot mēģinot izsist no līdzsvara sāncenšus. Trešdaļas vidū pamatīgas nekārtības izprovocēja Vladimirs Mamonovs, notriecot aiz vārtiem Stiģi, par ko liepājnieku tūlīt metās pārmācīt pat vairāki mājinieki. Kārtīgā dūru izvicināšana beidzās ar Mamonova un Adamoviča noraidīšanu līdz spēles beigām, turklāt "bebri" palika vairākumā.

Pēc 40 sekundēm mājinieki ieguva par divu vīru pārsvaru, taču pārvērst vārtos vēl vienu vairākumu nespēja. Savukārt liepājnieki tā īsti nespēja sarīkot beigu ofensīvu, lai gan pa kādam nepatīkamam momenta pie Stiģa vārtiem izveidoja. Pēdējā minūtē malā tika saukts arī Žabotinskis, tomēr rezultāts nemainījās un Liepājā komandas atkal sāks no nulles un arī vēl reizi atgriezīsies Ogrē.

ASK/Ogre – Liepājas metalurgs 2:1 (1:0., 0:1, 1:0)

Vārti: 1:0 Kerčs jr. (Jass, Vodolažskis) 15:50, 1:1 Brahmanis (Gubins, Mihailovs) 37:59, 2:1 Ignatvičs (Adamovičs, Kerčs sen.) 43:42
Soda minūtes: 41:51
Vārtsargi: Stiģis – Žabotinskis
Sērijā: 2:2

Izmantotie resursi
lhf.lv

  -1 [+] [-]

, 2009-03-24 10:01, pirms 15 gadiem
kerčs laikam visai komandai apsolija uzsaukt sīvo. Kad beigs tiesneši izrādīt bijību pret veciem ask bukiem? tas jau vairs nav nopietni, te jau nav balets, kā šiem pieskaras, tā krīt. Gubins smuki ielika plecs pret plecu, apmēram 30cm no borta, skatījos ierakstu, tas bija NEPĀRKĀPJOT noteikumus. Takoi hokei nm nenuzhen !!!
Ja kāds nosauks LM par urlām- norausies ar nūju pa purnu !

  +1 [+] [-]

, 2009-03-24 10:05, pirms 15 gadiem
micik rakstīja: jā, Liepājas noliecēji uz izdomu bagāti
3. spēlē LM fani ir briesmoņī, 4. spēle jau vainīgi spēletāji, kuri "apbežo" Ogres enģelīšus.
Eduards Ivanovs-lielisks spēletājs, cilvēks. Perfekti redz laukumu, uztur lielisku atmosfēru iekš komandas. Ne reizi nepameta LM kopš atnāca(1998), un piedavājumi viņam bija pietiekoši daudz un ar daudz labākiem nosacījumiem. To, ko viņš dara laukumā daudzi nesaskata, bet tas ir milzīgs darba apjoms. Jauniem aizsargiem vajag no viņa mācīties.
Kā jau teicu pēc 3. spēles Odiņs vienmēr bija īpaši "objektīvs" pret LM. Pret Zvedrīti gan man nav iebildumu, viņš vismaz ir neitrāls. Odiņa dēļ netur nervi spēletājiem. Atceros kad Liepājā prims gadiem 5, Feldmanis meta viņam ar ripu, par "nelielu" palidzību Ogrei. Bet samerā nesen Liepāja(pirms 1-2 gadiem) ar spēka paņiemienu Ābolam(R2T) salauza roku. Pirms šī paņiemiena viens no LM spēletājiem(vārdā nesaukšu) piebrauca pie viņa un pateica "tiesā normāli, jeb mēs viņus lauzīsim" ta ka par lauztu roku Artis var pateikties tieši viņam.
Ivars77, nu cik ilgi tu vel runāsi LM fanu vārdā? Nezinu cik tev gadi, bet domājams, skolu esi pabeidzis žēl, ka tev neiemācīja, ka jārunā par sevi nevis līmēt klāt savu viedokli pie citiem. Es, piemēram, esmu par jebko tikan ne par DR, jo man viņi ir R2T
nu tu arī pateici. Tas ir super kā var tik viegli bīdīt strelkas. Pirmais par ko Ābols var pateikties par lauztu roku un hokejista karjeras beigšanu ir lieliskais spēlētājs un cilvēks ivanovs, kurš rupji iegrūda viņu bortā. Ja kāds savā atsaldētajā galvā var izdomāt speciāli savainot citu spēlētāju par to ka kāds cits sūdīgi tiesā, tad viņam ne tikai laukumā nav ko darīt. Tādu vispār no sabiedrības jātur tālāk, nevar zināt kurā brīdī kas viņam atkal kaut kas neiepatiksies un ko viņš izdarīs apkārtējiem.
Bišku tomēr padomā ar galvu pirms sāc runāt

  -2 [+] [-]

, 2009-03-24 10:14, pirms 15 gadiem
Creed rakstīja: NAIDS pret LM un Liepāju hokejā ir izplatīts nu jau gadus 10 kopš mums ir halle un kopš mēs jauniešu hokejā bāžam visus gandrīz visās vecuma grupās, cilvēkiem vienkārši skauž nu kā jau latviešiem, bet nekas drīz pusi no LV izlases sastādīs liepājnieki un tad varēsiet par viņiem fanot!!!, jau tagad U-18 ir praktiski ir 50%
liepājniekus var uz vienas rokas pirkstiem saskaitīt jebkurā komandā, bet jūs visus pieskaitāt liepājai(arī talseniekus vai rīdziniekus), nerunājot par ārzemniekiem, tāpēc jūs nemīl un nemīlēs nekur Lavijā!

     [+] [-]

, 2009-03-24 10:15, pirms 15 gadiem
phils rakstīja: nu tu arī pateici. Tas ir super kā var tik viegli bīdīt strelkas. Pirmais par ko Ābols var pateikties par lauztu roku un hokejista karjeras beigšanu ir lieliskais spēlētājs un cilvēks ivanovs, kurš rupji iegrūda viņu bortā. Ja kāds savā atsaldētajā galvā var izdomāt speciāli savainot citu spēlētāju par to ka kāds cits sūdīgi tiesā, tad viņam ne tikai laukumā nav ko darīt. Tādu vispār no sabiedrības jātur tālāk, nevar zināt kurā brīdī kas viņam atkal kaut kas neiepatiksies un ko viņš izdarīs apkārtējiem.
Bišku tomēr padomā ar galvu pirms sāc runāt
Patiesībā jau ja tā ir taisnība par to speciālo traumēšanu, tad tur var diezgan pamatīgs sods nospīdēt.... kā minimums diskābelis (uz gadu vai diviem piem. kā Lavrenovam) vai pat arī saukt attiecīgo kadru(-us) pie kriminālatbildības....

  -2 [+] [-]

, 2009-03-24 10:19, pirms 15 gadiem
Ogre uz priekšu!!! Zelts jūsējais!

     [+] [-]

, 2009-03-24 10:24, pirms 15 gadiem
Pēc otrā perioda patika EDIJA BRAHMAŅA teiktais,tagad sapratu ,kāpēc viņam nespīd Rīgas Dinamo.Spēlētājs labs,bet es viņu savā komandā neņemtu.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-24 10:24, pirms 15 gadiem
tine rakstīja: liepājniekus var uz vienas rokas pirkstiem saskaitīt jebkurā komandā, bet jūs visus pieskaitāt liepājai(arī talseniekus vai rīdziniekus), nerunājot par ārzemniekiem, tāpēc jūs nemīl un nemīlēs nekur Lavijā!
kam tas intrese.zinu tikaj vienu mums nakam gad vismaz bus komanda

  +5 [+] [-]

, 2009-03-24 10:27, pirms 15 gadiem
Ne jau pēc zelta medaļas Brahmanis uz LM pārcēlās,bet gan pēc normāla un regulāra atalgojuma....

Jā Stiģis daudz pārliecinošāk par Raitumu šajā sērijā darbojas... kā arī viens no retajeim Latvijas milžiem,kurš ir lokans un veikls... veiksmi puisim tālāk sērijā un izaugsmē....

  +1 [+] [-]

, 2009-03-24 10:30, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Patiesībā jau ja tā ir taisnība par to speciālo traumēšanu, tad tur var diezgan pamatīgs sods nospīdēt.... kā minimums diskābelis (uz gadu vai diviem piem. kā Lavrenovam) vai pat arī saukt attiecīgo kadru(-us) pie kriminālatbildības....
It kā jau jā, tikai tad katrs otrais boarding var beigties ar tiesas procesu, jo skaidrs ka reti kad kāds iegrūž pretinieku bortā tāpat vien. Bet tie gadījumi kad tiek gūti nopietni savainojumi gan ir jāizmeklē rūpīgāk, lai arī apzināta pretinieku traumēšana ir sarežģīti pierādāma.
Bet tas kurš te pieminēja ka šādās reizēs var vainot tiesnesi ir, maigi izsakoties, tāds pajocīgs. Tad jau es tagad varu uzvilkt jaku un botas, aiziet uz tuvējo veikalu, iedot pa galvu kasierei, paņemt naudu un paziņot ka pie visa vainīga ir valdība ar Šleseru priekšgalā.

     [+] [-]

, 2009-03-24 10:36, pirms 15 gadiem
phils rakstīja: It kā jau jā, tikai tad katrs otrais boarding var beigties ar tiesas procesu, jo skaidrs ka reti kad kāds iegrūž pretinieku bortā tāpat vien. Bet tie gadījumi kad tiek gūti nopietni savainojumi gan ir jāizmeklē rūpīgāk, lai arī apzināta pretinieku traumēšana ir sarežģīti pierādāma.
Bet tas kurš te pieminēja ka šādās reizēs var vainot tiesnesi ir, maigi izsakoties, tāds pajocīgs. Tad jau es tagad varu uzvilkt jaku un botas, aiziet uz tuvējo veikalu, iedot pa galvu kasierei, paņemt naudu un paziņot ka pie visa vainīga ir valdība ar Šleseru priekšgalā.
Piemērs ar valdību nemaz nav tik nereāls.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-24 10:37, pirms 15 gadiem
k44 rakstīja: Kā tas vispār ir iespējams?
tika iegaadaats beidzot televiizors..

     [+] [-]

, 2009-03-24 10:39, pirms 15 gadiem
phils rakstīja: nu tu arī pateici. Tas ir super kā var tik viegli bīdīt strelkas. Pirmais par ko Ābols var pateikties par lauztu roku un hokejista karjeras beigšanu ir lieliskais spēlētājs un cilvēks ivanovs, kurš rupji iegrūda viņu bortā. Ja kāds savā atsaldētajā galvā var izdomāt speciāli savainot citu spēlētāju par to ka kāds cits sūdīgi tiesā, tad viņam ne tikai laukumā nav ko darīt. Tādu vispār no sabiedrības jātur tālāk, nevar zināt kurā brīdī kas viņam atkal kaut kas neiepatiksies un ko viņš izdarīs apkārtējiem.
Bišku tomēr padomā ar galvu pirms sāc runāt
Vistīrākais spēka panīemiens, nebija pat noraidījums. Un tās cilvēks kurš brīdināja Odiņu arī bija Ivanovs. Ta ka domā pats.

     [+] [-]

, 2009-03-24 10:46, pirms 15 gadiem
micik rakstīja: Vistīrākais spēka panīemiens, nebija pat noraidījums. Un tās cilvēks kurš brīdināja Odiņu arī bija Ivanovs. Ta ka domā pats.
Es tev vēlreiz pajautāšu, vai tas ka es pirms iešu laupīt banku pabrīdināšu par to ministru kabinetu noņems no manis vēlāko atbildību?
Tas tev ivanovs pateica ka tas bija tīrs spēka paņēmiens?Ja jā, tad loģiski, ko gan citu viņš teiktu. Vienīgais cik es zinu Ābols bija citās domās par to cik tīrs un lietderīgs tas bija.

     [+] [-]

, 2009-03-24 10:51, pirms 15 gadiem
phils rakstīja: It kā jau jā, tikai tad katrs otrais boarding var beigties ar tiesas procesu, jo skaidrs ka reti kad kāds iegrūž pretinieku bortā tāpat vien. Bet tie gadījumi kad tiek gūti nopietni savainojumi gan ir jāizmeklē rūpīgāk, lai arī apzināta pretinieku traumēšana ir sarežģīti pierādāma.
Bet tas kurš te pieminēja ka šādās reizēs var vainot tiesnesi ir, maigi izsakoties, tāds pajocīgs. Tad jau es tagad varu uzvilkt jaku un botas, aiziet uz tuvējo veikalu, iedot pa galvu kasierei, paņemt naudu un paziņot ka pie visa vainīga ir valdība ar Šleseru priekšgalā.
Pričom tur katrs boarding?! Runa ir par apzinātu traumēšanu (ar nolūku)!!! Nevis par vienkāršu spēka paņēmienu.... Tu gribi teikt, ka katrs kas izpilda spēka paņēmienu TĀ it kā apzināti grib traumēt pretinieku???! Tad jau tas nav hokejs, bet hvz kas, ja tu izej laukumā ar vienu mērķi - satraumēt pretinieku... cik zinu, tad spēka paņēmienus (vismaz līdz šim) pielietoja, lai atņemtu pretinieku spēlētājam ripu... un ne ar mērķi kādu speciāli satraumēt....

  +1 [+] [-]

, 2009-03-24 10:55, pirms 15 gadiem
phils rakstīja: Es tev vēlreiz pajautāšu, vai tas ka es pirms iešu laupīt banku pabrīdināšu par to ministru kabinetu noņems no manis vēlāko atbildību?
Tas tev ivanovs pateica ka tas bija tīrs spēka paņēmiens?Ja jā, tad loģiski, ko gan citu viņš teiktu. Vienīgais cik es zinu Ābols bija citās domās par to cik tīrs tas paņēmiens bija.
Lasi uzmanīgāk. Noraidījums nebija. Pats arī varētu teikt sēdēju blakus, nekas tur nebija. Un ko Ābolam citu teikt? Starpcitu viņš ir diezgan riebīgs cilvēks attiecībā uz LM arī līdz šim spēka paņiemienam viņs komentējot spēles TV3 visu laiku meiģināja pateikt sliktāku vārdu par Liepāju un paslāvēt R2T. Bet pie ta esam pieraduši televīzijas cilvēki parasti "nefano" par Liepāju.
P.S. mans subjektīvs viedoklis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-24 11:18, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Pričom tur katrs boarding?! Runa ir par apzinātu traumēšanu (ar nolūku)!!! Nevis par vienkāršu spēka paņēmienu.... Tu gribi teikt, ka katrs kas izpilda spēka paņēmienu TĀ it kā apzināti grib traumēt pretinieku???! Tad jau tas nav hokejs, bet hvz kas, ja tu izej laukumā ar vienu mērķi - satraumēt pretinieku... cik zinu, tad spēka paņēmienus (vismaz līdz šim) pielietoja, lai atņemtu pretinieku spēlētājam ripu... un ne ar mērķi kādu speciāli satraumēt....
Nezinu ko tu saproti ar vārdu boarding, bet es(vismaz līdz šim) zināju ka ar boarding hokejā apzīmē pārkāpumu, kad spēlētājs no muguras tiek iegrūsts bortā. Jau vairākus gadus atpakaļ šos pārkāpumus sāka stingrāk sodīt, jo spēlētājs kuru no muguras iegrūž bortā var gūt ļoti smagas traumas. Vienu brīdi uz hokejistu formām aizmugurē bija uzzīmētas STOP zīmes, kas arī bija darīts tieši tādēļ lai mazinātu šādu pārkāpumu skaitu.
Es nezinu kur tu rāvi ka man ir kaut kas pret spēka paņēmieniem un spēka spēli vispār. Tieši otrādi man tie patīk, tieši tāpat es domāju ka arī normāla pagrūstīšanās vai kaušanās saprāta robežās(viens pret vienu, nesist guļošu utt) ir neatņemama hokeja sastāvdaļa. Bet daudzos gadījumos, kad spēlētāju apzināti no muguras iegrūž bortā, grūdējs vēlas pretinieku savainot. Vnk manas domas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-24 11:23, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: Tu nu gan esi nežēlīga urla no Ļēpājas Ābolam roku salauza ar normālu spēka paņēmienu, neveiksmīgi roka palika starp bortu un ķermeni, tas ir hokejs. Tāpat vakar dauzīja Kercu, kamēr nedabuja pa muti Bet Ābolam pēc tam parādijās labāki karjeras turpinājuma varianti, tādi, kādi superkapteinim Ivanovam nekad nav spīdējuši un nespīdēs . Ka neitrāls skatītājs varu teikt, ka notiesāja vakar labi, ne jau velti Odiņam ir laba reputācija KHL, Magņitkas prezidents pat gribēja, lai viņi tiesā KHL pleiofus. Cik var ņaudēt par tiesāšanu, nīkuļi? Vispār liekas, ka LM spēlētājiem un ultrām jumts brauc projām pamazām, iedomājušies, ka hokeja Meka kaut kāda To jau varēja redzēt no šizofrēniskās Edija intervijas
Oiiii cik mēs esam gudri un aspratīgi. Kadreiz tevi kāds iemācīs atbildēt par saviem vārdiem LOBATIJ ČORT. Piedošanu parejiem, bet priekš tādiem man cits nekas galvā nenāk

     [+] [-]

, 2009-03-24 11:28, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: Tu nu gan esi nežēlīga urla no Ļēpājas Ābolam roku salauza ar normālu spēka paņēmienu, neveiksmīgi roka palika starp bortu un ķermeni, tas ir hokejs. Tāpat vakar dauzīja Kercu, kamēr nedabuja pa muti Bet Ābolam pēc tam parādijās labāki karjeras turpinājuma varianti, tādi, kādi superkapteinim Ivanovam nekad nav spīdējuši un nespīdēs . Ka neitrāls skatītājs varu teikt, ka notiesāja vakar labi, ne jau velti Odiņam ir laba reputācija KHL, Magņitkas prezidents pat gribēja, lai viņi tiesā KHL pleiofus. Cik var ņaudēt par tiesāšanu, nīkuļi? Vispār liekas, ka LM spēlētājiem un ultrām jumts brauc projām pamazām, iedomājušies, ka hokeja Meka kaut kāda To jau varēja redzēt no šizofrēniskās Edija intervijas
<<<notiesāja vakar labi>>> Pareizi rakstīji,bet Tavs komentārs pilnībā apliecina ka neesi neitrāls,jo to ka notiesāja LM nu varēja saskatīt ar neapbruņotu aci,un ja jau tiek šeit diskutēts par tiesāšanu tātad:::ir problēmas ar objektivitāti no tiesnešu puses,nesaku ka Odiņš ir slikts kā tiesnesis(Magņitkas piemērs nevietā).Runa ir par acīmredzamu tiesāšanu par labu kādai no komandām(Ogrei)

     [+] [-]

, 2009-03-24 11:28, pirms 15 gadiem
Tu jauc grūšanu apmalē ar grūšanu mugurā jeb uzbrukumu mugurā, par pēdējo mazākais sods ir 2 plus 10. Nav svarīgi ,vai tas notiek pie apmales ,vai kur citur laukumā...

     [+] [-]

, 2009-03-24 11:36, pirms 15 gadiem
TIKAI VEIKSME!

     [+] [-]

, 2009-03-24 11:38, pirms 15 gadiem
phils rakstīja: Nezinu ko tu saproti ar vārdu boarding, bet es(vismaz līdz šim) zināju ka ar boarding hokejā apzīmē pārkāpumu, kad spēlētājs no muguras tiek iegrūsts bortā. Jau vairākus gadus atpakaļ šos pārkāpumus sāka stingrāk sodīt, jo spēlētājs kuru no muguras iegrūž bortā var gūt ļoti smagas traumas. Vienu brīdi uz hokejistu formām aizmugurē bija uzzīmētas STOP zīmes, kas arī bija darīts tieši tādēļ lai mazinātu šādu pārkāpumu skaitu.
Es nezinu kur tu rāvi ka man ir kaut kas pret spēka paņēmieniem un spēka spēli vispār. Tieši otrādi man tie patīk, tieši tāpat es domāju ka arī normāla pagrūstīšanās vai kaušanās saprāta robežās(viens pret vienu, nesist guļošu utt) ir neatņemama hokeja sastāvdaļa. Bet daudzos gadījumos, kad spēlētāju apzināti no muguras iegrūž bortā, grūdējs vēlas pretinieku savainot. Vnk manas domas.
Es nesaku, ka boarding nav pārkāpums, bet arī ka to katrs, kas pielieto pielieto ar mērķi SATRAUMĒT...? Tas man arī liekas bišķi jocīgi.... ir arī dažādi boarding, ja tā var teikt "paveidi".... viena lieta ir, kad pretinieks tevi mazliet uzgrūž no mugurpuses uz to bortu... tas arī ir pārkāpums, bet 99% gadijumu tas beidzas ar vienkāršu nokrišanu uz ledus, bez smagām sekām vai traumām.... cita lieta ir ja kāds pajols kā tāds aptaurēts nesās tev virsū un no mugurpuses ielīmē tevi bortā kā tādu novelceni.... pēc tādiem jokiem arī slimnīcā vari atčohnīties.... un to var uzksatīt, manuprāt, par apzinātu traumēšanu... ar nolūku! Kaut pārkāpums ir kā vienā tā otrā gadijumā.... bet sekas var būt stipri atšķirīgas....

     [+] [-]

, 2009-03-24 11:39, pirms 15 gadiem
micik rakstīja: Lasi uzmanīgāk. Noraidījums nebija. Pats arī varētu teikt sēdēju blakus, nekas tur nebija. Un ko Ābolam citu teikt? Starpcitu viņš ir diezgan riebīgs cilvēks attiecībā uz LM arī līdz šim spēka paņiemienam viņs komentējot spēles TV3 visu laiku meiģināja pateikt sliktāku vārdu par Liepāju un paslāvēt R2T. Bet pie ta esam pieraduši televīzijas cilvēki parasti "nefano" par Liepāju.
P.S. mans subjektīvs viedoklis
Raksti uzmanīgāk! Tavi vārdi - "Pirms šī paņiemiena viens no LM spēletājiem(vārdā nesaukšu) piebrauca pie viņa un pateica "tiesā normāli, jeb mēs viņus lauzīsim". Atbildi man lūdzu uz dažiem jautājumiem. Lai tev būtu vieglāk sanummurēšu
1. Ja tu kādam salauz roku pirms tam pabrīdinot kādu par to ko taisies darīt, vai tā ir apzināta cita spēlētāja traumēšana?
2. Ja spēka paņēmiens tiek izdarīts ar mērķi savainot pretspēlētāju, vai to var saukt par tīru spēka paņēmienu?
3. Tu tiesnesi pabrīdini ka taisies savainot kādu pretinieka spēlētāju par to ka tiesnesis slikti tiesā. Tad varbūt labāk pabrīdini pašu spēlētāju? Vai piekauj tiesnesi? Kur ir pretinieka vaina ka tiesnesi slikti tiesā?
4. Varbūt sliktā tiesāšana ir tikai atrunas lai savainotu pretinieku līderi?
5. Vai tu pazīsti Ābolu personīgi, esi kaut reizi ar viņu runājis, ka sauc viņu par riebīgu cilvēku?
Man gan liekas(zinu ka arī daudzi skatītāji tā uzskata) ka viņš ir bijis viens no labākajiem mūsu hokeja komentētājiem. Un komentējot savas bijušās vai esošās komandas spēles reti kurš būtu pilnīgi subjektīvs. Tā kā es domāju, ka ja arī tu esi saklausījis ka viņš vairāk jūt līdz savai komandai ir tikai cilvēcīgi nevis riebīgi. Tā darītu lielākā daļa no mums. Arī tu tagad labi izsakies par liepājniekiem galvenokārt tāpēc ka pats tāds laikam esi.
p.s. mans subjektīvais viedoklis un loģika. Ja vari, atbildi abstrahējoties no tā par ko tu jūti līdz.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-24 11:41, pirms 15 gadiem
adidzis rakstīja: Tipiski neadekvāti un muļķīgi spriedelējumi par "veterānu saudzējošo hokeju". To, ka hokejam vispirms ir jābūt tehniskam un tikai pēc tam spēka tīriem paņēmieniem bagātam, acīmredzot saprot tie, kas paši spēlē hokeju.
Vrestlinga mīlētājiem pašiem derētu uzkāpt uz slidām, uzspēlēt, pāris reizes ielidot bortā vai nolikties uz ledus pēc STIPRA spēka paņēmiena, visbeidzot - gūt kādu pamatīgu traumu, lai atlikušo mūžu ir ko atcerēties. Tad varbūt tādi fani, kā manis citētais cālis "dood" 'beidzot sapratīs - kas un kāpēc.
Hokejā labākais ir tehniska spēlē, labs ātrums, kombinācijas un tīra spēka spēle. Latvijas čempionātā spēlējošajiem hokejistiem vairumā gadījumu, acīmredzot, vieglāk ir grūstīties gar bortie un ķeksēties ar nūjām, nevis izkopt savu spēles prasmi. Tāpēc arī noraidījumi ir un būs. Tā ir parasta lieta. Nav jēgas tādai spēlei, kur sezonas laikā puse hokejistu viens otru ir satraumējuši. Un tiesnešiem ir jāgādā, lai hokejā būtu līdzsvars starp spēka spēli un tehnisku hokeju.
Es spēlēju hokeju un zinu kas ir spēka paņēmiens!!! Tur jau tā lieta ka vecie vairs nevar atļauties spēka spēli un viņus saudzē!!! Un ja paskatītos NHL tad tur ik pa 8 sek ir spēka paņēmiens. nerunājot jau pa Play off!!! tā ka te Latvijas hokejā, ļooooooti taupa mūsu veterānus!

     [+] [-]

, 2009-03-24 11:43, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: Boarding ir, ja tu atrodies attālumā no borta, kādu metru, pusotru. Tad mugurā grūst uz bortu ir ļoti bīstami. Ābola gadījumā viņš bija pie paša borta, mugurā grūda, bet noraidījumu parasti nedod šādos gadījumos.
es neesmu teicis ka Ābola gadījumā bija boarding. Par boarding es pieminēju jo domāju ka bieži to dara ja grib savainot pretinieku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-24 11:48, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Es nesaku, ka boarding nav pārkāpums, bet arī ka to katrs, kas pielieto pielieto ar mērķi SATRAUMĒT...? Tas man arī liekas bišķi jocīgi.... ir arī dažādi boarding, ja tā var teikt "paveidi".... viena lieta ir, kad pretinieks tevi mazliet uzgrūž no mugurpuses uz to bortu... tas arī ir pārkāpums, bet 99% gadijumu tas beidzas ar vienkāršu nokrišanu uz ledus, bez smagām sekām vai traumām.... cita lieta ir ja kāds pajols kā tāds aptaurēts nesās tev virsū un no mugurpuses ielīmē tevi bortā kā tādu novelceni.... pēc tādiem jokiem arī slimnīcā vari atčohnīties.... un to var uzksatīt, manuprāt, par apzinātu traumēšanu... ar nolūku! Kaut pārkāpums ir kā vienā tā otrā gadijumā.... bet sekas var būt stipri atšķirīgas....
nu atkal. Kāpēc tu centies mainīt manus vārdus. Es pasaku daudzos gadījumos, tu mani izlabo uz katrs. Man liekas tu labi saproti ka es biju domājis ne jau tos gadījumus kad mazliet pagrūž...

     [+] [-]

, 2009-03-24 11:55, pirms 15 gadiem
opapā rakstīja: Tu jauc grūšanu apmalē ar grūšanu mugurā jeb uzbrukumu mugurā, par pēdējo mazākais sods ir 2 plus 10. Nav svarīgi ,vai tas notiek pie apmales ,vai kur citur laukumā...
iepriekš neprecīzi izteicos. es biju domājis, ka boarding ir tieši spēlētāja grūšana uz apmales. Citos gadījumos tas saucas savādāk, bet varbūt es kļūdos.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-24 12:01, pirms 15 gadiem
Kasagrande rakstija : liepājnieki bandīti!!!!!!!Tiko LM sāk spēlēt hokeju ,nevis ,kā pirmajā spēlē luni dauzija pa ledu - tā bandīti.Tici man Liepājā vēl vairāk bebri lidos bortos,jo viņu līderi ir nesamērīgi lēni un fizuhas arī vairs nav.Pirmajā spēlē Ogre Pliskauskam bija ripa un griežoties ap savu asi viņam virsū uzlidoja Kerčs jr. pilnīgi piekrītu normāls spēka paņēmiens,toties vakardienas spēlē tieši tā pat Ivanovs izdarija ar Ignatoviču(kad viņš vārtijās pa ledu)- tā divas minūtes..........60 min LM TIKAI VIENS VAIRĀKUMS!!!!!!!!!!!!!!!!! vot tas ir psc.Protams 'jāpiekrīt ,ka Kerčs ir izcils hokejists ,tas spilgti izpaudās otro vārtu guvumā...viņš nemeta uz vārtiem no diviem metriem kaut gan viņam neviens netraucēja,bet iedeva piespēli burzmā uz tālo petaku....visi pārējie Adamoviči,Miranoviči,Bluki aiztaisītu acis un cik jaudas žvidzinātu pa vārtiem.Un vēl domāju ,ka LM iadarīs secinājumus par Stiģa spēles manieri.....man ļoti krita acīs viņa tālie izbraucieni no vārtiem!!!!!

     [+] [-]

, 2009-03-24 12:05, pirms 15 gadiem
Creed rakstīja: NAIDS pret LM un Liepāju hokejā ir izplatīts nu jau gadus 10 kopš mums ir halle un kopš mēs jauniešu hokejā bāžam visus gandrīz visās vecuma grupās, cilvēkiem vienkārši skauž nu kā jau latviešiem, bet nekas drīz pusi no LV izlases sastādīs liepājnieki un tad varēsiet par viņiem fanot!!!, jau tagad U-18 ir praktiski ir 50%
naids pret Liepāju?? vait tik tās nav garīgi slima liepājnieka iedomu auglis
te runā par hokeju un ap to, miests pret miestu jau ir noiets etaps
mērīšnās ar krāniņiem ir pat ļoti dabīgs process...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-24 12:07, pirms 15 gadiem
ivof rakstīja: Kasagrande rakstija : liepājnieki bandīti!!!!!!!Tiko LM sāk spēlēt hokeju ,nevis ,kā pirmajā spēlē luni dauzija pa ledu - tā bandīti.Tici man Liepājā vēl vairāk bebri lidos bortos,jo viņu līderi ir nesamērīgi lēni un fizuhas arī vairs nav.Pirmajā spēlē Ogre Pliskauskam bija ripa un griežoties ap savu asi viņam virsū uzlidoja Kerčs jr. pilnīgi piekrītu normāls spēka paņēmiens,toties vakardienas spēlē tieši tā pat Ivanovs izdarija ar Ignatoviču(kad viņš vārtijās pa ledu)- tā divas minūtes..........60 min LM TIKAI VIENS VAIRĀKUMS!!!!!!!!!!!!!!!!! vot tas ir psc.Protams 'jāpiekrīt ,ka Kerčs ir izcils hokejists ,tas spilgti izpaudās otro vārtu guvumā...viņš nemeta uz vārtiem no diviem metriem kaut gan viņam neviens netraucēja,bet iedeva piespēli burzmā uz tālo petaku....visi pārējie Adamoviči,Miranoviči,Bluki aiztaisītu acis un cik jaudas žvidzinātu pa vārtiem.Un vēl domāju ,ka LM iadarīs secinājumus par Stiģa spēles manieri.....man ļoti krita acīs viņa tālie izbraucieni no vārtiem!!!!!
aha, un gubins visu speeli braukaaja pakalj tieshi ignatovicham arii netiishaam. nez kaapeec vinsh neizveeleejaas, piemeeram, "jasu dinastijas paarstaavi", bet uzbruka vecaakajam, klibaakajam un mazaakajam?
un vaartsargam mamonovs uzlidoja tikai taapeec, ka ir labaakaa fiziskaa formaa.
juus nemaakat zaudeet, taapat kaa ieprieksh to nemaaceeja ogre, kad bija tas slavenais kautinsh. un juusu LM ir nozheelojama komanda, ko chakaree paariitis ljoti vecu onkuliishu (jau kuro gadu?). kauns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja