Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Daugaviņam līgums ar "Senators"

Andrejs Siliņš

Viens no Latvijas hokeja izlases līderiem uzbrucējs Kaspars Daugaviņš parakstījis līgumu ar Nacionālās Hokeja līgas (NHL) klubu Otavas "Senators", kas šobrīd cīnās NHL finālā par Stenlija kausu. Tas gan negarantē spēlēšanu komandas sastāvā, bet "Senators" patur tiesības uz latvieti arī turpmāk.

"Senators" izvēlējās Daugaviņu 2006.gada NHL drafta ceremonijā trešajā kārtā ar 91.kārtas numuru, tomēr pagājušo sezonu pavadīja Ontario Hokeja līgā (OHL) Kanādā, kur "St. Michael's Majors" komandas sastāvā 61 spēlē guva 60 rezultativitātes punktus (18 vārti+42r rezultatīvas piespēles).

Pēc sezonas OHL Daugaviņš tika izsaukts uz otras Ziemeļamerikas spēcīgākās līgas AHL klubu Birhemptonas "Senators". Tur aizvadītajās 11 spēlēs Kaspara rēķinā divi vārti (abi vienā spēlē), kā arī deviņas soda minūtes.

Otavas "Senators" parakstīja līgumu arī ar zviedru hokejistu 22 gadus veco aizsargu Matiasu Karlsonu, un 21 gadu veco centra uzbrucēju Aleksandru Ņikuļinu no Krievijas.

Kaspars Daugaviņš profesionālā hokejista gaitas uzsāka Latvijas čempionvienībā HK "Rīga 2000" 2003./04.gada sezonā, bet pēc gada devās uz Maskavas "CSKA", lai spēlētu kluba otrajā komandā (tā spēlēja pēc spēka trešajā līgā Krievijā). Sezonu pavadījis Krievijā, Daugaviņš atgriezās "Rīga 2000" sastāvā, palīdzot izcīnīt kārtējo Latvijas čempiontitulu.

Uzbrucējs spēlējis Latvijas U-18 izlasēs no 2004. – 2006.gadam. Junioru izlasēs Daugaviņš spēlējis 2006. un 2007.gadā. Šajos pašos gados arī pieaugušo izlases sastāvā pasaules čempionātos. 2006.gadā kļuva par trešo spēlētāju Latvijas hokeja vēsturē, kurš spēlējis trīs valsts izlasēs vienā gadā (U-18, U-20, pieaugušo izlase).

Izmantotie resursi:
www.ottawasenators.com
Foto: AFP

     [+] [-]

, 2007-06-02 12:20, pirms 19 gadiem
Zzoltoks, un kursh treshais ?

     [+] [-]

, 2007-06-02 12:23, pirms 19 gadiem
eleganti - ar to arii apsveicu! uz NHL pa taisno neceru bet ja normaali kapaas AHL tad sezonas viduu gan jau ir normaalas izredzes!

     [+] [-]

, 2007-06-02 12:23, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis copmanis
Zzoltoks, un kursh treshais ?



Vai tik Nizhivijs nebija.

     [+] [-]

, 2007-06-02 12:24, pirms 19 gadiem
njizhivijs?

     [+] [-]

, 2007-06-02 12:25, pirms 19 gadiem
lai veicas, cerams, ka viss būs OK !!!

     [+] [-]

, 2007-06-02 12:25, pirms 19 gadiem
opaaa, kautga nepārsteidz ši ziņa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-06-02 12:35, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis copmanis
Zzoltoks, un kursh treshais ?



kas tu pilniigs [cenzēts] esi?

     [+] [-]

, 2007-06-02 12:37, pirms 19 gadiem
Jaa Otavas sastāvā gan būs grūti iekļūt, spēcīga komanda. Nu bet protams ceram...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-06-02 12:42, pirms 19 gadiem
Ja nemaldos, tad Mamonovs arī bija vienlaicīgi 3 izlasēs, bet tagad...

     [+] [-]

, 2007-06-02 12:44, pirms 19 gadiem
labs...senators labakie

     [+] [-]

, 2007-06-02 12:45, pirms 19 gadiem
Njizhivijs bija 3 valsts izlasee vienaa gadaa.. To gan atceros

     [+] [-]

, 2007-06-02 12:48, pirms 19 gadiem
Tagad atkal bus 300 komentari par to, ka esam Hokeja lielvalsts un ka Daugavins ir zvaigzne, ka vins noteikti iegus Stenlija kausu utt. Tipiska latvieshu tizluma paradiba. Sasniegums bus, ja vins kadreiz tiks sastava, bet lidz tam vel augt un augt.

     [+] [-]

, 2007-06-02 12:51, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis luciitis

Citāts:

Publicējis copmanis
Zzoltoks, un kursh treshais ?



kas tu pilniigs [cenzēts] esi?



Nesaprotu vienu, kaa taadi kroplji piedzimst Latvijaa
Juutu liidz visiem tavie draugiem, ja Tev taadi vispaar ir.

P.S. Vai man nosauties ja es nezinu kuri 3 tie ir? Priduroks ibio.

     [+] [-]

, 2007-06-02 13:05, pirms 19 gadiem
Ņiživijs,Sprukts un Daugaviņš.

     [+] [-]

, 2007-06-02 13:17, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis copmanis

Citāts:

Publicējis luciitis

Citāts:

Publicējis copmanis
Zzoltoks, un kursh treshais ?



kas tu pilniigs [cenzēts] esi?



Nesaprotu vienu, kaa taadi kroplji piedzimst Latvijaa
Juutu liidz visiem tavie draugiem, ja Tev taadi vispaar ir.

P.S. Vai man nosauties ja es nezinu kuri 3 tie ir? Priduroks ibio.



nu tad neraksti pi dar, ja nezini...bet uzreiz nu zoltoks, a kursh treshais...??

un ja nesaproti kaa taadi kroplji dzimst....tad pavaicaa savai maatei kaa vinja tevi dzemdeeja!!!

     [+] [-]

, 2007-06-02 13:19, pirms 19 gadiem
ntx, šodien 12:23
Citāts:

Publicējis copmanis
Zzoltoks, un kursh treshais ?


Vai tik Nizhivijs nebija.
---------
nizivijs un vai tik sprukts nebija, evis zoltoks?..........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-06-02 13:37, pirms 19 gadiem
Es ļoti atvainojos bet kad Žoltoks spēlēja U-18 tādas Latvijas U-18 izlases vēl nemaz nebija!!!!!

Ņiživijs, Sprukts, Daugaviņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-06-02 13:45, pirms 19 gadiem
gan jau pec dazhiem gadiem slidos nhl alukumos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-06-02 14:42, pirms 19 gadiem
es domāju ka tie divi iepriekšējie bija Stīvs Nešs un MJ

     [+] [-]

, 2007-06-02 15:16, pirms 19 gadiem
ideaali.!

     [+] [-]

, 2007-06-02 16:47, pirms 19 gadiem
Manuprār viņu izmantos, jo gan jau džeki redzēja, kā vīņš norūkāja šīgada pasaules čempī - jauniņais/debitants pieaugušo cīņās.

     [+] [-]

, 2007-06-02 17:00, pirms 19 gadiem
Nu nezinu... Ja vinjs tieshaam tix Otavaa,tad buus pagruuti ar vinja tikshanu uz PCH

     [+] [-]

, 2007-06-02 17:08, pirms 19 gadiem
Lai dzhekam veicas, naakoshsezon labi jaaspeelee AHL, ja buus dota kaada iespeeja tur uzspeeleet!

     [+] [-]

, 2007-06-02 17:10, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis drumais14
Ja nemaldos, tad Mamonovs arī bija vienlaicīgi 3 izlasēs, bet tagad...


Maldies gan, Mamonovs nav reizee speeleejis 3 izlasees!

     [+] [-]

, 2007-06-02 17:21, pirms 19 gadiem
Priecē šī ziņa. Gan jau ka pēc dažām sezonām viņam radīsies iespēja uzspēlēt Sens sastāvā NHL.

     [+] [-]

, 2007-06-02 17:29, pirms 19 gadiem
gan jau, ka naakamajaa sezonaa pa AHL mauks, nav vinjsh gatavs veel NHLam

     [+] [-]

, 2007-06-02 17:31, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis G-Mann
gan jau, ka naakamajaa sezonaa pa AHL mauks, nav vinjsh gatavs veel NHLam



Šaubos vai viņš jau ir gatavs AHLam. Domāju, ka nākamsezon viņš vēl spēlēs OHL. AHLā viņam vēl nav ko darīt.
Par NHL, tas tik tā nākotnes vīzija.

     [+] [-]

, 2007-06-02 17:52, pirms 19 gadiem
super

     [+] [-]

, 2007-06-02 18:34, pirms 19 gadiem
Vispaar jau tie pirmie divi bija bija Baartulis un laikam Galviņš. Abi vienā gadā ar restēm sejas priekšā spēlēja.

     [+] [-]

, 2007-06-02 19:18, pirms 19 gadiem
renrins, šodien 17:31
Citāts:

Publicējis G-Mann
gan jau, ka naakamajaa sezonaa pa AHL mauks, nav vinjsh gatavs veel NHLam


Šaubos vai viņš jau ir gatavs AHLam. Domāju, ka nākamsezon viņš vēl spēlēs OHL. AHLā viņam vēl nav ko darīt.
Par NHL, tas tik tā nākotnes vīzija.
-----------
pilnigi piekriitu. te jau daudzi no taas seerijas- "daarzins un daugavins ir augstas klases speeleetaaji" salasiijushies. ja daugavins sevi nepaarveertees, tad ahl varees buut augstaakaa pilotaazha vinja muuzhaa. man nav zheel , dieva deelj, lai vinjam veicas, bet gribas, lai citi ierauga arii to, ka vinja rezultativitaate izlasee bija galvenokaart mainjas partneru deelj un viens vins speeli nevareeja uztaisiit, tapeec par nhl(arii ahl) ir ljoooooti paaragri runaat. buus labi, ja vins dabuus sogad paspeeleet ahl kaadas 10-20 speeles- tas jau buus ahujennaakais sasniegums.ko vinjam noveelu protams

     [+] [-]

, 2007-06-02 19:38, pirms 19 gadiem
ko tu tur HOSE kaut ko klepo????

     [+] [-]

, 2007-06-02 19:52, pirms 19 gadiem
Cik daudz shodien svariigu zinju Par Daugavinju priex, bet piekriitu tiem kas saka ka diez vai vinjsh tix NHL shogad - AHL vai OHL, ne augstaak. Par Darzinju zheel, bet jaabuut realistiem, nav vinjsh tik labs speeleetaajs ( ceru ka tikai tagad un naakotnee viss mainiisies ) lai speeleetu NHL... domaaju ka atradiis sev speciigu Eiropas klubu, peec tik laba chempja savaadaak arii nevar buut. Go Latvia

     [+] [-]

, 2007-06-03 00:58, pirms 19 gadiem
Nu man nevisai senators bet ja tur spēlēs Daugaviņš tad nāksies vien fanot..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-06-03 16:06, pirms 19 gadiem
cerams, ka viss izdosies un jau tuvāko sezonu laikā kapās NHL!

     [+] [-]

, 2007-06-03 18:06, pirms 19 gadiem
jemis, šodien 16:06

cerams, ka viss izdosies un jau tuvāko sezonu laikā kapās NHL!

ceriba ir mulka mierinaajums, NHL vins mb kaadas 2 min pa sezonu nospelees
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-06-04 18:32, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis hamleta_teeva_reegs
renrins, šodien 17:31
Citāts:

Publicējis G-Mann
gan jau, ka naakamajaa sezonaa pa AHL mauks, nav vinjsh gatavs veel NHLam


Šaubos vai viņš jau ir gatavs AHLam. Domāju, ka nākamsezon viņš vēl spēlēs OHL. AHLā viņam vēl nav ko darīt.
Par NHL, tas tik tā nākotnes vīzija.
-----------
pilnigi piekriitu. te jau daudzi no taas seerijas- "daarzins un daugavins ir augstas klases speeleetaaji" salasiijushies. ja daugavins sevi nepaarveertees, tad ahl varees buut augstaakaa pilotaazha vinja muuzhaa. man nav zheel , dieva deelj, lai vinjam veicas, bet gribas, lai citi ierauga arii to, ka vinja rezultativitaate izlasee bija galvenokaart mainjas partneru deelj un viens vins speeli nevareeja uztaisiit, tapeec par nhl(arii ahl) ir ljoooooti paaragri runaat. buus labi, ja vins dabuus sogad paspeeleet ahl kaadas 10-20 speeles- tas jau buus ahujennaakais sasniegums.ko vinjam noveelu protams



tak viņš jau šosezon nospēlēja kādas 10 spēles AHL. AHL nākamsezon viņam spīd diezgan reāli. bet NHL gan jau laikam biš pa agru...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-06-05 01:11, pirms 19 gadiem
vislaabaakie komenti tomeer sastopami 'draugos' domubiedru grupaas, meiteniites sapriecaajushaas, ka Daugavinsh jau naakamajaa sezonaa speeleeshot NHL:d

     [+] [-]

, 2007-06-05 21:46, pirms 19 gadiem
zanjux, vai var uzzināt, kā šīs domubiedru grupas sauc? vai varbūt vari, lūdzu, atmest linku uz pastu?

TNX

     [+] [-]

, 2007-06-06 10:59, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis bench

tak viņš jau šosezon nospēlēja kādas 10 spēles AHL. AHL nākamsezon viņam spīd diezgan reāli. bet NHL gan jau laikam biš pa agru...



nevairāk kā šogad - ja nenotiks nekādi drūmie brīnumi, Daugava arī šosezon turpinās OHL.
AHL viņš vēl nevar spēlēt, jo tur ir vecuma cenzs - 20 gadi. Izņēmums ir vienīgi, kad junioru līgas klubiem beidzās sezona, tad AHL klubi kā amatierus savā sastāvā var pieteikt dažus junioru līgu spēlētājus.
Situācija ir precīzi tāda pati kā ar Bārtuli pirms gada - arī tad Filadelfija ar līgumu nostiprināja tiesības uz viņu, taču Bārtulis spēlēja junioru līgā.

     [+] [-]

, 2007-06-06 12:10, pirms 19 gadiem
Nezinu kā tur ir ar vecuma cenzu AHL, ja ir tā, kā saka Abrags, tad OHL. bet meistarības līmenis Daugavam ir pilnīgi pietiekams AHL. NHL vēl ne.
Par cik Otavas fārmklubs Binghamton pagājušā sezonā bija vislielākie lūzeri AHL, būtu samērā pateicīgs fons, kur paspīdēt individuāli.

     [+] [-]

, 2007-06-06 12:32, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis Easton77
gan jau pec dazhiem gadiem slidos nhl alukumos

alukumos varētu arī spēlēt.

     [+] [-]

, 2007-06-06 13:02, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis Abrags

nevairāk kā šogad - ja nenotiks nekādi drūmie brīnumi, Daugava arī šosezon turpinās OHL.
AHL viņš vēl nevar spēlēt, jo tur ir vecuma cenzs - 20 gadi. Izņēmums ir vienīgi, kad junioru līgas klubiem beidzās sezona, tad AHL klubi kā amatierus savā sastāvā var pieteikt dažus junioru līgu spēlētājus.
Situācija ir precīzi tāda pati kā ar Bārtuli pirms gada - arī tad Filadelfija ar līgumu nostiprināja tiesības uz viņu, taču Bārtulis spēlēja junioru līgā.

Beidzot viens pareizs komentārs.Nu nevar Daugava spēlēt AHL,lai kā arī mēs to gribētu

     [+] [-]

, 2007-06-22 06:22, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis Garpeters

Citāts:

Publicējis Abrags

nevairāk kā šogad - ja nenotiks nekādi drūmie brīnumi, Daugava arī šosezon turpinās OHL.
AHL viņš vēl nevar spēlēt, jo tur ir vecuma cenzs - 20 gadi. Izņēmums ir vienīgi, kad junioru līgas klubiem beidzās sezona, tad AHL klubi kā amatierus savā sastāvā var pieteikt dažus junioru līgu spēlētājus.
Situācija ir precīzi tāda pati kā ar Bārtuli pirms gada - arī tad Filadelfija ar līgumu nostiprināja tiesības uz viņu, taču Bārtulis spēlēja junioru līgā.

Beidzot viens pareizs komentārs.Nu nevar Daugava spēlēt AHL,lai kā arī mēs to gribētu


VAR/drīkst spēlēt.

     [+] [-]

, 2007-06-22 11:03, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis GSH

Citāts:

Publicējis Garpeters

Citāts:

Publicējis Abrags

nevairāk kā šogad - ja nenotiks nekādi drūmie brīnumi, Daugava arī šosezon turpinās OHL.
AHL viņš vēl nevar spēlēt, jo tur ir vecuma cenzs - 20 gadi. Izņēmums ir vienīgi, kad junioru līgas klubiem beidzās sezona, tad AHL klubi kā amatierus savā sastāvā var pieteikt dažus junioru līgu spēlētājus.
Situācija ir precīzi tāda pati kā ar Bārtuli pirms gada - arī tad Filadelfija ar līgumu nostiprināja tiesības uz viņu, taču Bārtulis spēlēja junioru līgā.

Beidzot viens pareizs komentārs.Nu nevar Daugava spēlēt AHL,lai kā arī mēs to gribētu


VAR/drīkst spēlēt.

Laikam tev taisnība,jo viņš ir draftēts no Eiropas un tiem atkal citi noteikumi

     [+] [-]

, 2007-06-22 12:41, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis Garpeters
Laikam tev taisnība,jo viņš ir draftēts no Eiropas un tiem atkal citi noteikumi



Nu, es gan neesmu tik pārliecināts - sezonas laikā skatījos AHL komandu spēlētāju vecumus (apmēram ap Jauno gadu), zini, AHL nebija neviena jaunāka par 1986.g. dzimušu
...Daugaviņš ir dzimis 1988.g....

     [+] [-]

, 2007-06-23 00:36, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis Abrags

Citāts:

Publicējis Garpeters
Laikam tev taisnība,jo viņš ir draftēts no Eiropas un tiem atkal citi noteikumi



Nu, es gan neesmu tik pārliecināts - sezonas laikā skatījos AHL komandu spēlētāju vecumus (apmēram ap Jauno gadu), zini, AHL nebija neviena jaunāka par 1986.g. dzimušu
...Daugaviņš ir dzimis 1988.g....


Nez, bet tā kā viņš ir eiropietis, tad drīkst spēlēt. Cita lieta, vai viņš spēlēs.. Es ceru, ka spēlēs

     [+] [-]

, 2007-06-23 12:26, pirms 19 gadiem
var Daugaviņš spēlēt AHL, viņš labi pietur un kontrolē ripu, prot iemest, ar savu aktivitāti izprovicē pretinieku uz pārkāpumu, ir liels potenciāls, ja mērķtiecīgi strādās, NHL tikt vajadzētu.

2006-07 Binghamton Senators AHL 11spēles 2+0 (2)

     [+] [-]

, 2007-06-26 01:06, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis Abrags

Citāts:

Publicējis Garpeters
Laikam tev taisnība,jo viņš ir draftēts no Eiropas un tiem atkal citi noteikumi



Nu, es gan neesmu tik pārliecināts - sezonas laikā skatījos AHL komandu spēlētāju vecumus (apmēram ap Jauno gadu), zini, AHL nebija neviena jaunāka par 1986.g. dzimušu
...Daugaviņš ir dzimis 1988.g....

Šeit atradu kaut ko no viņu daudzajiem noteikumiem:For players drafted out of Canadian junior hockey, you have to have played 4 full seasons of major junior, or be 20 years old to play in the AHL. You can be 19, like Jason Spezza was, but you have to have been playing full time in major junior since you were 15.

The other important rule to remember is that the AHL has a minimum age requirement for it's players, and that is 19 years of age.

Players drafted out of Europe and the NCAA are only bound by the age limit the AHL has. So even if you play major junior in Canada but were drafted from your junior team in Europe before then, you can play in the AHL as soon as you're 19.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja