Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Ivars Zvirgzdiņš

Baltkrievijas hokeja federācija sāk īstenot plānu "B"

Baltkrievijas hokeja federācija sāk īstenot plānu "B"
Baltkrievijas pilsonis Džefs Plets jau pielaiko Baltkrievijas hokeja izlases kreklu.

Kā ziņo Baltkrievijas hokeja portāls belarushockey.com, Minskas Dinamo spēlētāji Džefs Plets, Kevins Lalands un Čarlzs Linglets ir pieņēmuši Baltkrievijas pilsonību.

Baltkrievijas Iekšlietu ministrijas pilsonības un migrācijas departamenta vadītājs Aleksejs Beguns informēja, ka Baltkrievijas prezidents Aleksandrs Lukašenko ir apmierinājis šo kanādiešu hokejistu lūgumu, piešķīrot viņiem Baltkrievijas pilsonību.

Visiem trim kanādiešu hokejistiem Baltkrievijas pilsonība tika piešķirta paātrinātā kārtība (6 mēnešos), jo savādāk, ejot parasto ceļu, šādu prasību apmierināšanai tas varētu aizņemt pat līdz 7 gadiem.

Baltkrievijas pilsonība Džefam Pletam, Kevinam Lalandam un Čarlzam Lingletam piešķirta par nopelniem Baltkrievijas sporta attīstībā, un Baltkrievijas sporta attīstības interesēs.

Visi trīs kanādiešu hokejisti jau saņēmuši Baltkrievijas pilsoņu pases.

Izmantotie resursi:
Новости КХЛ: "Динамо-Минск": Джефф...


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-16 20:14, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Vēlreiz saku,paskaties kas notiek Eiropā. Hokejā šī padarīšana nav izplatīta,bet tie paši Itāļi,Šveice jau to ir darījuši.
Futbolā tas nav nekas ārkārtīgs.
Nedomāju ka Francijas izlase vai paši francūži sevišķi kaunējās,kad ar Āfrikas brīnumbērniem ieguva Eiropas un Pasaules čempionu titulus.
Noteiktu futbols viņiem arī ir zemā līmenī šī fakta dēļ.
Vai Vācijā izlasē spēlē Poļi Podoļski utt.
Runa jau ir par to, ka baltkrievi nepieiet problēmai no pareizās puses. Ja tev ir gan nauda, gan infrastruktūra, bet nav zināšanu, tad tu neko neizdarīsi . Ja man būtu 1 miljons LVL ar ko uzsākt biznesu es nezinātu kā to darīt jo man nebūtu vajadzīgo zināšanu. Tas pats ir viņu gadījumā, nemāk vadīt sistēmu atbilstoši esošajam tirgus mehānismam.
, 2012-02-16 20:15, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sorry, bet arī šie džeki nav nekādi pensionāri. Un viņu atrašanās izlasē var būt kā ļoti labs piemērs belaru jauniešiem būt tikpat labiem vai vel pat labākiem.
Es godīgi sakot (vismaz pagaidām) neredzu nevienu negatīvu aspektu.
Tad paņem un atver acis!!! Kāds nafig piemērs? Kosticins, Grabovskis nelaiķis Salejs ir piemēri belaru jaunatnei nevis kaut kādi pleti, lingleti, "šmingleti"...

p.s. es rēkšu, ja arī ar šiem visiem kadriem belari tomēr pamanīsies nolidot līmeni zemāk... kaut pēc tagadējās PČ izspēles sistēmas to būs ļoti gruti izdarīt...
, 2012-02-16 20:15, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet viņi jau nepiesaista trenerus, bet gan naturalizē ārzemniekus. Ja viņi piesaistītu kādu pārīti Latvijas treneru , bet neviens jau to nav mēģinājis darīt.
Es gan biju lasijis, ka vini no Krievijas savakusies veselu baru ar labiem jauniesu treneriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-16 20:16, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Es gan biju lasijis, ka vini no Krievijas savakusies veselu baru ar labiem jauniesu treneriem.
Es gan lasīju, ka par treneriem tur strādājot arī apkopēji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-16 20:18, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Atceries Ostleru? nospeleja paris speles un pazuda ar galiem, ar savu jauno ES dalibvalsts pasi.
Katrs gadijums ir jaizverte loti rupigi. Jaizverte kapec sis speletajs velas parstavet so valsti. Vai ta ir tikai aprekina lauliba lai sis speletajs varetu atrast labaku darbu Eiropa vai tomer tam apaksa ir ari kads racionals pamatojums. Atceresimies kautvai Znaroku kurs ieprecejas Latvija un bija skaidrs, ka vins turpmako dzivi saistis ar dzivi Latvija.
Varbut tads Holts ari butu apgadajams ar LV pasi, jo var redzet, ka vins Latviju ciena.
Bet tapat ir ari cilveki kuri sanemot LV pasi klutu par kartejiem Ostleriem. Kadu laiku gaja runa par Hartiganu, calis bija tik slipets, ka loti iespejams pat 1 speli LV izlase nenospeletu pec pases sanemsanas.
Bet es ka latvietis lepojos, ka mes nenaturalizejam speletajus ka pa konveijeru - ka to dara Baltkrievi. Te vini naturalize kartejo krievu, te vini viena diena pieskir pasi 3 kanadiesiem.
Es Tev varu atrast n-tos piemērus, kad kādas valts naturalizēts ārzemnieks ar lepni paceltu galvu nes šīs valsts karogu, un daudz ir izdarvojis kādas valsts sporta sistēmas labā.
Paskaties kā Vācijas izlasē kapā turku futbolisti.
Jā,piekrītu,ka katrs gadijums ir jaizvērtē ļoti rūpīgi, bet vienas neveiksmes gadijumā visus nedrīkst pēc vienas olektes mērīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-16 20:22, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Vēlreiz saku,paskaties kas notiek Eiropā. Hokejā šī padarīšana nav izplatīta,bet tie paši Itāļi,Šveice jau to ir darījuši.
Futbolā tas nav nekas ārkārtīgs.
Nedomāju ka Francijas izlase vai paši francūži sevišķi kaunējās,kad ar Āfrikas brīnumbērniem ieguva Eiropas un Pasaules čempionu titulus.
Noteiktu futbols viņiem arī ir zemā līmenī šī fakta dēļ.
Vai Vācijā izlasē spēlē Poļi Podoļski utt.
velreiz saku..tapēc ka to dara citi, mums jalec pakaļ? lielajām valstīm tas nav patriotisma jautājums.. tur viņiem vairāk vai mazāk pajāt..bet Latvija ir maza valsts, un tapēc jaspēlē ir savējiem...nevis lētiem nēģeriem..
kapēc tad tavi Krievi KHL liek leģionāru kvotas? nevis naturalizē bariņu amīšus..?
, 2012-02-16 20:22, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Tad paņem un atver acis!!! Kāds nafig piemērs? Kosticins, Grabovskis nelaiķis Salejs ir piemēri belaru jaunatnei nevis kaut kādi pleti, lingleti, "šmingleti"...

p.s. es rēkšu, ja arī ar šiem visiem kadriem belari tomēr pamanīsies nolidot līmeni zemāk... kaut pēc tagadējās PČ izspēles sistēmas to būs ļoti gruti izdarīt...
Ja spriestu pēc Tavas loģikas, tad MnD būtu jaspēlē tukšā ,,Minsk Arena''.
Bet kā redzi, tad MnD ir viens no vislabāk apmeklētiem hokeja klubiem Eiropā mājas spēlēs.
Joprojām esmu pārliecināts,ka nav galvenais kas spēlē komandā, bet gan kā spēlē.
, 2012-02-16 20:25, pirms 13 gadiem
Kidd rakstīja: velreiz saku..tapēc ka to dara citi, mums jalec pakaļ? lielajām valstīm tas nav patriotisma jautājums.. tur viņiem vairāk vai mazāk pajāt..bet Latvija ir maza valsts, un tapēc jaspēlē ir savējiem...nevis lētiem nēģeriem..
kapēc tad tavi Krievi KHL liek leģionāru kvotas? nevis naturalizē bariņu amīšus..?
Nē,mums jasēž Gaujmalā, un jātēlo,ka pasaulē notiekošie procesi uz mums neattiecas.
Tikai nekādi nevaru saprast kāpēc pilna Eiropa ar latviešiem,kas nereti neatsakās pieņemt citu valstu pilsonību, un ar pilnu atdevi strādāt šo jauno mītnes zemju labā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-16 20:27, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Es gan lasīju, ka par treneriem tur strādājot arī apkopēji.
Ja lasitu shito pirms gada, kad bija ari par tiem spradzieniem, laikam nokristu no kresla

Kad belaru juniori ieris divciparu skaitli no musejiem, kas nemaz nav tik nereali pie labaka musu sastava, tad belari varbut atjegsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2012-02-16 20:32, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Nepaliec smieklīgs. Kas belariem ir līga Rus VHL līmenī. Tur nu gan var dabūt ārā baigos stārus.
Un nesāc te salīdzinājumus ar Somiju.
Tu laikam nepareizi nocitēji.
, 2012-02-16 20:33, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es Tev varu atrast n-tos piemērus, kad kādas valts naturalizēts ārzemnieks ar lepni paceltu galvu nes šīs valts karogu, un daudz ir izdarvojis kādas valsts sporta sistēmas labā.
Paskaties kā Vācijas izlasē kapā turku futbolisti.
Jā,piekrītu,ka katrs gadijums ir jaizvērtē ļoti rūpīgi, bet vienas neveiksmes gadijumā visus nedrīkst pēc vienas olektes mērīt.
piekritu, tadi gadijumi ir, bet tads veiksmes stasts ir deizgan rets. Vacijas turki ir dzimusi Vacija vai lidzigi ka latviesi UK, parvakusies uz dzivi tur berna dienas.Turklat turki ir loti emocionala tauta un atri piekeras visam kas kustas.
Tapec vini tik energiski dzied himnu un ar asaram acis cinas par GER godu.
Protams tadi gadijumi var but ari musu puse, tacu mani mac saubas ka visi tie entie desmiti krievi ko belari ir naturalizejusi tiesam ir tadi Baltkrievijas patrioti.
Paskaties BAC speletaju pietiekumu. tur katrs tresais ''baltkrievs'' ir dzimis Krievija.
Nez vai vini visi stav un krit par Lukasenko.
Tapat ka visi tris kanadiesi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-16 20:36, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,mums jasēž Gaujmalā, un jātēlo,ka pasaulē notiekošie procesi uz mums neattiecas.
Tikai nekādi nevaru saprast kāpēc pilna Eiropa ar latviešiem,kas nereti neatsakās pieņemt citu valstu pilsonību, un ar pilnu atdevi strādāt šo jauno mītnes zemju labā.
tikai tapēc ka viņiem Latvijā nav to iespēju, kādām vajadzētu būt...
un nav nekas slikts ja pieņem kādu pilsonību, bet tad ja tu tur reāli dzīvo tajā valstī.. nevis tā ka tik knapi atbraucis, un esu tagad Krievs vai Vācietis...ka tik izdevīgi..
, 2012-02-16 20:37, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pateicoties SC lietotājam zzk šeit plašāks to LV hokejistu saraksts,kas LV pilsonību ieguvuši paātrināti:

Par īpašiem nopelniem piešķīra pilsonību sekojošiem hokejistiem:
Ignatjevam (1996.), Panteļejevam (1996.), Znarokam (1996.), Ignatovičam (1996.), Pavlovam (1996.), Maticinam (1996.), Fanduļam (1996.), Zinkovam (1997.), Semjonovam (1997.), Kerčam (1997.), Macijevskim (1997.), Čudinovam (1997.), Beļavskim (1998.), Ņiživijam (1998.), Šiškovičam (1998.), Beresņevam (1998.).
nekorekts salidzinajums, Latvija tad tikai veidojas ka valsts un sie speletaji jau entos gadus bija nodzivojusi Latvija. Daudzi no tiem seit ir ari dzimusi un uzaugusi.
Bet Baltkrievija turpina so naturlizesanas bumu veljoprojam, un dod pasi katram kurs to paludz.
, 2012-02-16 20:37, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Vēlreiz saku,tas ka tu tā domā un lērums LV iedzīvotāju,nenozīmē ka tā jābūt Baltkrievijā. Viņiem arī KHL komandā spēlē lielākā daļa leģionāru,bet par fanu atbalstu nevar sūdzēties.
Tieši otrādi,šī kluba apmeklētība ir 4 lielākā Eiropā.
un cik tur biļetes maksā? ja Latvijā būtu tādas cenas, tad te ar divām hallēm būtu par maz....
te ietu arī uz cirku, pie attiecīgām cenām...un Belaros tas ir kā cirks.. kurš gan neietu uz smuku jaunu arēnu par kapeikām cirku skatīties..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-16 20:42, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Un kādas tur algas salīdzinoši ar LV ?
viņiem tās algas nav kur tērēt.. tāpat kā Latvijā Krievu laikos.. nauda ir, bet nopirkt neko nevar.. tikai caur blatu..
, 2012-02-16 20:50, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pateicoties SC lietotājam zzk šeit plašāks to LV hokejistu saraksts,kas LV pilsonību ieguvuši paātrināti:

Par īpašiem nopelniem piešķīra pilsonību sekojošiem hokejistiem:
Ignatjevam (1996.), Panteļejevam (1996.), Znarokam (1996.), Ignatovičam (1996.), Pavlovam (1996.), Maticinam (1996.), Fanduļam (1996.), Zinkovam (1997.), Semjonovam (1997.), Kerčam (1997.), Macijevskim (1997.), Čudinovam (1997.), Beļavskim (1998.), Ņiživijam (1998.), Šiškovičam (1998.), Beresņevam (1998.).
Tikai muļķis var salīdzināt 90o gadu naturalizētos hokejistus Latvijā ar Lalanda un Lingleta variantu. Pirms pilsonības piešķiršanas Berešņevam 10 sezonas Rīgā, Znarokam - 8 (Stars sezona ar), Maticinam - 7, Beļavskim - 9, Fanduļam - 4, Čudinovam - 6, Pavlovam - 4, Ņiživijs un Macijevskis vispār ir dzimuši un auguši Rīgā (55. vsk). Par Pletu nestrīdēšos - tā situācija ir normāla. Bet Lalands un Linglets gan ir ņirgāšanās par baltkrievu hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-16 20:58, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pateicoties SC lietotājam zzk šeit plašāks to LV hokejistu saraksts,kas LV pilsonību ieguvuši paātrināti:

Par īpašiem nopelniem piešķīra pilsonību sekojošiem hokejistiem:
Ignatjevam (1996.), Panteļejevam (1996.), Znarokam (1996.), Ignatovičam (1996.), Pavlovam (1996.), Maticinam (1996.), Fanduļam (1996.), Zinkovam (1997.), Semjonovam (1997.), Kerčam (1997.), Macijevskim (1997.), Čudinovam (1997.), Beļavskim (1998.), Ņiživijam (1998.), Šiškovičam (1998.), Beresņevam (1998.).
Un no visa tā bara lielais vairums ir šejienes hokeja produkti. Pilnīgi nekāds sakars ar belaru tēmu, viņu ekvivalents ir Ostlers un Perepļotkins.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-16 21:06, pirms 13 gadiem
ironman22 rakstīja: bet vai no BLR tik pat daudz aizbrauc uz aarzemem, ka no Latvijas? nejau labas dziives del aizbrauc
no turienes jau nevienu ārā nelaiž
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-16 21:09, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Baltkrievija iegūst labus spēlētājus. Visi ir ieguvēji,kur te negatīvs ?
Nu ja vairumam belaru fanu tas naturalizētais krievi/kanādiešu sbrods saģērbti viņu kreklos iet pie sirds, tad vis ir čikeniekā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja