Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Daugaviņam vārti, komandai zaudējums

Jānis Pārums

Daugaviņam vārti, komandai zaudējums
Kaspars Daugaviņš
Foto: ahl.com

Amerikas Hokeja līgas (AHL) regulārā čempionāta spēlē ar vārtu guvumu aizvadītajā naktī izcēlās latviešu uzbrucējs Kaspars Daugaviņš, tomēr viņa pārstāvētā komanda Binghemptonas "Senators" savā laukumā pēcspēles metienos ar 5:6 piekāpās Mančesteras "Monarchs".

Lai gan spēles rezultātu atklāja tieši "Senators" hokejisti, turpinājumā viņa zaudēja piecus vārtus pēc kārtas un trešās trešdaļas sākumā bija iedzinēju lomā ar 1:5. Atlikušajā laikā mājinieki spēja atspēlēties, neizšķirtu panākot nepilnu minūti līdz pamatlaika beigām. Pēcspēles metienos gan "Senators" nācās atzīt pretinieku pārākumu.

Kaspars Daugaviņš guva komandas trešos vārtus, kopumā pa vārtiem izdarīja piecus metienus, tomēr spēli beidza ar negatīvu lietderības koeficientu – mīnus viens. 17 spēlēs šosezon Daugaviņš atzīmējies ar septiņiem rezultativitātes punktiem (pieci vārti, divas piespēles).

Artūra Kuldas klubs Čikāgas "Wolves" izbraukumā pagarinājumā ar 4:3 pieveica Teksasas "Stars". Kulda ar rezultativitātes punktiem neizcēlās un spēli noslēdza ar neitrālu lietderības koeficientu.

Savukārt Mārtiņa Karsuma Norfolkas "Admirals" viesos pagarinājumā ar 1:2 piekāpās Albanī "River Rats". Karsums pa pretinieku vārtiem nemeta un spēli noslēdza ar neitrālu lietderības koeficientu.

Izmantotie resursi:
theahl.com

1 2 48 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: bandidas

  +8 [+] [-]

, 2009-11-15 08:07, pirms 15 gadiem
Daugaviņš turpina priecēt!Gan jau tas nepaliks bez ievērības atstāts!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-15 08:09, pirms 15 gadiem
Daugaviņam maissam galls vļā! (shocked)

  +2 [+] [-]

, 2009-11-15 08:10, pirms 15 gadiem
Karsums tas ir kaut kas, kas tas par uzbrucēju, kurš nemet pa vārtiem? Daugava malacis... 5 metieni pa vārtiem, vot to es saprotu!!! Pēdējas spēles malacis, ceru ka tiks izlasē, par Karsumu gan nezinu, vai vajadzīgs tur?

  +1 [+] [-]

, 2009-11-15 08:10, pirms 15 gadiem
Esmu patikama shokaa

  +6 [+] [-]

, 2009-11-15 08:14, pirms 15 gadiem
Šogad izskatās Karsumam NHL nespīd, AHL līgā netiek pat pie metiena. Žēl...

 +13 [+] [-]

, 2009-11-15 08:22, pirms 15 gadiem
verty rakstīja: Daugaviņam maissam galls vļā! (shocked)
Ir it, tak beidzat sapņot,nu nav reāli tik Daugaviņam tikt Otawas sastāvā, viņam tad jārāda `brīnumi laukumā, nejau septiņpadsmit spēlēs 7 punkti

     [+] [-]

, 2009-11-15 08:26, pirms 15 gadiem
malacis cepuri nost viņam

  +7 [+] [-]

, 2009-11-15 08:26, pirms 15 gadiem
tornis rakstīja: Šogad izskatās Karsumam NHL nespīd, AHL līgā netiek pat pie metiena. Žēl...
Piedod, bet Talants nepazūd, Mārčam tāds ir. Ja šitā viņu paņem pakaļā un izvālē, tad var saprast viņu, ka rokas nolaižās.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-15 08:30, pirms 15 gadiem
ļoti patīkams pārsteigums,norakstīt vēl nevaram.... tas priecē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-11-15 08:39, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Piedod, bet Talants nepazūd, Mārčam tāds ir. Ja šitā viņu paņem pakaļā un izvālē, tad var saprast viņu, ka rokas nolaižās.
NHL parasti tiek nevis paši talantīgākie, bet tie, kuriem pēc šādas vālēšanas rokas nenolaižas un viņi turpina spēlēt.

Dārziņam, Bērziņam, Rēdlihiem, Štālam utt. talanta arī pietika, bet līdz NHL viņi, tomēr, netika.

  +4 [+] [-]

, 2009-11-15 08:42, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: pašlaik binghemtonā par Daugaviņu rezultatīvāk ir četri i malējie uzbrucēji, to skaitā divi LW (tiesa hamelam nav līguma ar otavu).
tā ka Kasparam ir arī turpmāk regulāri jāgūst vārti, lai viņu pasauktu uz otavu. bet katrā ziņā priecē tas, ka viņš pēdējās spēlēs ir uzņēmis labus apgriezienus.
Mičaleks, Alfredsons, Čīču, Kovaļovs, Folinjo, Nīls, Donovans, Rūtu + pašlaik komandā esošie (un pie pirmās vajadzības tieši viņus ņems pamatsastāvā) Šanons un Vinčesters.

Kuru Daugaviņš varētu izkonkurēt (ja ņem vērā, ka AHL komandā ir par viņu rezultatīvāki (labāki?) kadri)?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-11-15 09:05, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: ja Kaspars arī turpmāk būt tikpat rezultatīvs, kā pēdējās spēlēs un kļūs par binghemtonas labāko malējo uzbrucēju (grūti tas būs, bet ne neiespējami), tad būs jāgaida, kamēr kāds no otavas malējiem gūs traumu.
Kad kāds no Otava mēlējiem gūs traumu, tad viņi sastāvā ieliks vai nu Šanonu vai Vinčesteru.

Tb Lai Kaspars tiktu Otavas sastāvā šosezon, vajag traumēties vismaz 3 pamatsastāva "spārniem" un viņam pašam jākļūst par rezultatīvāko uzbrucēju (jo bieži vien no fārmiem izsauc uzbeucējus, neatkarīgi no pozīcijas un ieliek komandai vajadzīgajā postenī (malējos centrā gan neliek, bet centrus malā - visai bieži) ). Informācijai - rezultatīvākajam RW 17 spēlēs ir 18 punkti, LW un C - 16.
Daugaviņam - 17 spēles, 7 punkti.

Iekļūt pie rezultatīvākajiem (TOP 3, kam ir reālas izredzes uz kālapu) būs ĻOTI grūti, pat neiespējami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-11-15 09:16, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: NHL parasti tiek nevis paši talantīgākie, bet tie, kuriem pēc šādas vālēšanas rokas nenolaižas un viņi turpina spēlēt.

Dārziņam, Bērziņam, Rēdlihiem, Štālam utt. talanta arī pietika, bet līdz NHL viņi, tomēr, netika.
tu laikam gribēji teikt, ka bērziņam bija augums atbilsotšs NHL...

  -3 [+] [-]

, 2009-11-15 09:18, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Ir it, tak beidzat sapņot,nu nav reāli tik Daugaviņam tikt Otawas sastāvā, viņam tad jārāda `brīnumi laukumā, nejau septiņpadsmit spēlēs 7 punkti
lai tiktu senatoros 17 spēlēs bija jābūt 12+19

     [+] [-]

, 2009-11-15 09:18, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kad kāds no Otava mēlējiem gūs traumu, tad viņi sastāvā ieliks vai nu Šanonu vai Vinčesteru.

Tb Lai Kaspars tiktu Otavas sastāvā šosezon, vajag traumēties vismaz 3 pamatsastāva "spārniem" un viņam pašam jākļūst par rezultatīvāko uzbrucēju (jo bieži vien no fārmiem izsauc uzbeucējus, neatkarīgi no pozīcijas un ieliek komandai vajadzīgajā postenī (malējos centrā gan neliek, bet centrus malā - visai bieži) ). Informācijai - rezultatīvākajam RW 17 spēlēs ir 18 punkti, LW un C - 16.
Daugaviņam - 17 spēles, 7 punkti.

Iekļūt pie rezultatīvākajiem (TOP 3, kam ir reālas izredzes uz kālapu) būs ĻOTI grūti, pat neiespējami.
Daugavai negāja sezonas sākums, ja neskatās uz rezūltativitāti vispār, bet, piemēram, pēdējās 5 spēlēs tad ir cita lieta NHL nesēž pliki statu urbinātāji, kādi pie mums aiz monitoriem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-15 09:26, pirms 15 gadiem
prieks, ka Daugaviņš iešūpojas

  +3 [+] [-]

, 2009-11-15 09:30, pirms 15 gadiem
lvars77 rakstīja: tu savus komentus pārkopē no raksta uz rakstu?
MNē, nekopēju gan, taču vietējai publikai ir ilūzijas par "Senators" malējo uzbrucēju rotāciju, tāpēc uzskatāmi atgādinu.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-15 09:37, pirms 15 gadiem
visvaldis clinstons rakstīja: Daugavai negāja sezonas sākums, ja neskatās uz rezūltativitāti vispār, bet, piemēram, pēdējās 5 spēlēs tad ir cita lieta NHL nesēž pliki statu urbinātāji, kādi pie mums aiz monitoriem
Tieši tāpēc, ka NHL nesēž pliku statu urbinātāji, Daugaviņam ir ĻOTI daudz kas jāizdara, lai viņu izskatītu kā reālu kandidātu uz vietu "Sens" sastāvā.

Un lai nebūtu ilūziju, netā var skatīties NHL/AHL spēles (salīdzināšanai), izmanto iespēju.

Un Bērziņam augums ARĪ bija. QMJHL viņš spēlēja tīri normāli, tik vot pāreja uz Ziemeļamerikas pieaugušo hokeju beidzās pie ECHL.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-15 10:03, pirms 15 gadiem
Būsim reāli. Daugaviņš savu iespēju ir palaidis garām. Karsums- ja saņemsies, tad varbut nākošsezon,jo pagaidām līgums ir ļoti nelabvēlīgs, lai izsauktu uz NHL. Tampa neriskēs viņu tā vienkārši kādam atdot.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-15 10:06, pirms 15 gadiem
emiils rakstīja: Būsim reāli. Daugaviņš savu iespēju ir palaidis garām.
Nu, nu, nu... iespējas vēl ir, pie tam vairāk nekā tu domā. Galvenais ir tikt ārā no Otavas sistēmas un pieklājīgā līmenī nospēlēt AHL.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-15 10:07, pirms 15 gadiem
emiils rakstīja: Būsim reāli. Daugaviņš savu iespēju ir palaidis garām. Karsums- ja saņemsies, tad varbut nākošsezon,jo pagaidām līgums ir ļoti nelabvēlīgs, lai izsauktu uz NHL. Tampa neriskēs viņu tā vienkārši kādam atdot.
Pilnīgi piekrītu, vienīgi var redzēt ka Karsumam ir pazudusi motivācija sisties pa AHL, un tas gaļigi nesekmē viņa atgriešanos NHL

  +2 [+] [-]

, 2009-11-15 10:10, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu, nu, nu... iespējas vēl ir, pie tam vairāk nekā tu domā. Galvenais ir tikt ārā no Otavas sistēmas un pieklājīgā līmenī nospēlēt AHL.
Manu prāt Daugaviņs būs kārtējais ``neizmantotais talants``, jo skaidri bija redzams ka kaut ko parādīt laukumā spējīgs bija tikai junioru vecumā, kā iegāja pieaugušo hokejā, sākās acīm redzam regress!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-15 10:31, pirms 15 gadiem
es tikai atgadinasu ka pirms jaunas sezonas daudzi norakstija ari bartuli un teica ka nav ko akstities, jadodas uz eiropu. sobrid bartulis spele NHL...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-15 10:32, pirms 15 gadiem
nu un es muļķis pie 1:5 aizgāju gulēt

     [+] [-]

, 2009-11-15 11:08, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: NHL parasti tiek nevis paši talantīgākie, bet tie, kuriem pēc šādas vālēšanas rokas nenolaižas un viņi turpina spēlēt.

Dārziņam, Bērziņam, Rēdlihiem, Štālam utt. talanta arī pietika, bet līdz NHL viņi, tomēr, netika.
Vel jau viniem ir varianti!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-15 11:22, pirms 15 gadiem
Miega bada dēļ nesanāca pāris spēles apskatīt, bet šonakt izmantoju iespēju un spēli noskatījos.

Interesanti ir tas, ka pēc OHL Kaspara spēles stilu mēģina pamainīt. Tagad viņam vairs nav jāmet no iemetiena zonas vārti, bet jāstāv priekšā GK, jātaisa pēc iespējas lielāka 'migla' un jāpielabo (jānovirza) metiens vai jāsavāc atlēkušā ripa un jāmet iekšā, kā to viņš izdarīja šonakt.

Pēdējās spēles liecina par pozitīvu tendenci un nedomāju (arī nedaudz nepiekrītu), ka NHL paņems tikai tos, kam sezonas gaitā vairāk punktu. Piekrītu, ka smagi jākapā katrā spēlē un rezultivitātei jābūt nevis mainīgai, bet patstāvīgai, tomēr vēl jo projām palieku pie sava, ka šosezon pie maksimālas atdeves, iespēja viņam būs.

Un jā, ja runājat par iepriekšēju norakstīšanu, tad nerakstiet 'mēs', bet atbildiet katrs par sevi. Es personīgi neesmu norakstījis nevienu hokejsitu un nekad to nedarīšu. Smagi lasīt apetelīgo latviešu komentārus par Karsumu..
1 2 48 komentāri