Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Zināmi deviņi ASV hokejisti, kuri spēlēs PČ hokejā

Zināmi deviņi ASV hokejisti, kuri spēlēs PČ hokejā
Kails Okposo
Foto: AFP/Scanpix

Šodien kļuva zināmi tie deviņi ASV hokejisti, kuri devuši piekrišanu palīdzēt izlasei gaidāmajā pasaules čempionātā, kas no 7. - 23.maijam notiks Vācijā.

Atgādināsim, ka nesen Nacionālās hokeja līgas (NHL) komandas Ņujorkas ''Islanders'' galvenais treneris Skots Gordons kļuva par ASV izlases treneri. ASV izlases ģenerālmenedžera funkcijas pildīs Braiens Burks, kamēr Gordona palīgi gaidāmajā pasaules čempionātā būs Tods Ričardss un Rons Rolstons.

Šodien savu piekrišanu spēlēt pasaules čempionātā deva deviņi spēlētāji. Atgādināsim, ka pirmo spēli ASV izlase aizvadīs 7.maijā, kad Gelzenkirhenes stadionā spēlēs pret Vāciju, kura solās būt visu laiku apmeklētākā pasaules čempionāta spēle.

ASV izlases pagaidu sastāvs

Vārtsargs

HokejistsKlubsSpēlesVidēji spēlē ielaistas ripas
Skots KlemensensFloridas ''Panthers''232.91

Aizsargi

SpēlētājsKlubsSpēlesPunkti
Džeks HilensŅujorkas ''Islanders''6921 (3+18)
Maiks LundinsTampabejas ''Lightning''4913 (3+10)
Teilors ČornejsEdmontonas ''Oilers''423 (0+3)

Uzbrucēji

SpēlētājsKlubsSpēlesPunkti
Deivids MossKalgari ''Flames''6417 (8+9)
Eriks NīstromsKalgari ''Flames''8219 (11+8)
Kails OkposoŅujorkas ''Islanders''8052 (19+33)
Raiens PotulnijsEdmontonas ''Oilers''6432 (15+17)
Kristians HansonsToronto ''Maple Leafs''317 (2+5)

Izmantotie resursi:
sport-express.ru

 +28 [+] [-]

, 2010-04-14 12:40, pirms 15 gadiem
nekas dižs nav.

 +13 [+] [-]

, 2010-04-14 12:41, pirms 15 gadiem
nekā īpaša
Slēpts komentārs: Abrags

 +25 [+] [-]

, 2010-04-14 12:47, pirms 15 gadiem
Šie nekā īpaša spēlē NHL visi, mūsu Karsums tur nevilka ne? Priekš NHL nekā īpaša, bet spēlēt hokeju māk.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-14 12:50, pirms 15 gadiem
gan jau būs diezgan spēcīgs sastāvs.....

 +23 [+] [-]

, 2010-04-14 12:52, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: pagājušogad arī bija "nekas īpašs", taču letiņiem pret šiem nebija variantu un arī krievi tikai ar fortūnas palīdzību pieveica šos 1/2finālā...
jā pilnīgi nekadu variantu-4:2-sagrāve3 masalskis ielaida no nulles lenka jo bij aizmidzis un 4 tuksos vartos-tas saucās "nebij varintu"????

 +15 [+] [-]

, 2010-04-14 12:53, pirms 15 gadiem
ogreskijs rakstīja: nekā īpaša
Tad jau mūsējie ir - īpaši nekādi
Slēpts komentārs: Abrags

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 12:59, pirms 15 gadiem
Izskataas, ka ASV noteikti buus vaajaaka izlase par PČ 09 izlasi.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 13:03, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Tad jau mūsējie ir - īpaši nekādi
Nu salīdzinot priekš ASV tur tiešām nekā īpaša.
Nu redzēs. Nez kuri ir ATTEIKUŠI?
Kesels, Raiens jau ir brīvi, nez piekritīs spēlēt?
Raiens ir otrais labākais vārtu guvējs starp amerikāņiem NHL.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-14 13:03, pirms 15 gadiem
flipsider rakstīja: Izskataas, ka ASV noteikti buus vaajaaka izlase par PČ 09 izlasi.
jautājums, kas būs pārējie izlasē

     [+] [-]

, 2010-04-14 13:03, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Tu to spēli skatījies? kurai komandai bija pārsvars: ASV vai Latvijai??? tas, ka mūsējie cītīgi spirinājās pretī ir cita lieta. Atmiņas atsvaidzināšanai apskaties kaut vai metienu attiecību - 38:20...
tu labaak paskatie ssastaavu kaads bija pagaajushogad un kaads shogad...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-04-14 13:09, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Nu salīdzinot priekš ASV tur tiešām nekā īpaša.
Nu redzēs. Nez kuri ir ATTEIKUŠI?
Kesels, Raiens jau ir brīvi, nez piekritīs spēlēt?
Raiens ir otrais labākais vārtu guvējs starp amerikāņiem NHL.
par Keselu nezinu, bet Raiens esot jau atteicis. Tāpat arī OS dalībnieks Eriks Džonsons. It kā arī Melouns, Vitnijs, Beikss un Tajs Konklins arī esot atteikuši.

Pārrunas vēl notiekot ar Oši no Sentluisas un Dubinski no Rangers.

  -3 [+] [-]

, 2010-04-14 13:10, pirms 15 gadiem
njemot vera, ka Znaroks patreiz ir aiznjemts ar KHL finalu, ta nav zinams, ka latvija izskatisies pasaules chempi, jo busim realisti, viss sagatavoshanas posms chempim izskatas, ka bus salaists d.i.r.s.a

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 13:10, pirms 15 gadiem
Boxy rakstīja: tu labaak paskatie ssastaavu kaads bija pagaajushogad un kaads shogad...
šī gada sastāvu vēl nevar apskatīties jo nosaukti jau ir tikai pirmie 9 spēlētāji...

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 13:11, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: šī gada sastāvu vēl nevar apskatīties jo nosaukti jau ir tikai pirmie 9 spēlētāji...
nedomaaju ka novaaks taadu sastaavu kaa pagaajushogad

2009:
vaartsargi:
Name Birthdate No. Club
CLEMMENSEN Scott 23 JUL 1977 30 New Jersey Devils
ESCHE Robert 22 JAN 1978 31 SKA St. Petersburg
MONTOYA Al 13 FEB 1985 35 Phoenix Coyotes

aizsargi:
Name Birthdate No. Club
BALLARD Keith 26 NOV 1982 2 Florida Panthers
JOHNSON Jack 13 JAN 1987 3 Los Angeles Kings
BOGOSIAN Zach 15 JUL 1990 4 Atlanta Thrashers
NISKANEN Matt 6 DEC 1986 5 Dallas Stars
HAINSEY Ron 24 MAR 1981 6 Atlanta Thrashers
HARROLD Peter 8 JUN 1983 7 Los Angeles Kings
LILES John Michael 25 NOV 1980 15 Colorado Avalanche
SUTER Ryan 21 JAN 1985 20 Nashville Predators

uzbrucēji:
Name Birthdate No. Club
PAVELSKI Joe 11 JUL 1984 8 San Jose Sharks
OKPOSO Kyle 16 APR 1988 9 New York Islanders
O SULLIVAN Patrick 1 FEB 1985 12 Edmonton Oilers
FOLIGNO Nick 31 OCT 1987 17 Ottawa Senators
HIGGINS Christopher 2 JUN 1983 18 Montreal Canadiens
STAFFORD Drew 30 OCT 1985 21 Buffalo Sabres
STEMPNIAK Lee 4 FEB 1983 22 Toronto Maple Leafs
BROWN Dustin 4 NOV 1984 23 Los Angeles Kings
SHANNON Ryan 2 MAR 1983 26 Ottawa Senators
WILSON Colin 20 OCT 1989 33 Boston University
BACKES David 1 MAY 1984 42 St. Louis Blues
STUART Colin 8 JUL 1982 49 Atlanta Thrashers
BLAKE Jason 2 SEP 1973 55 Toronto Maple Leafs
OSHIE T J 23 DEC 1986 74 St. Louis Blues

un veel pasaki ka slikts sastaavs...

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 13:12, pirms 15 gadiem
Nedomāju, ka kāds no tiem, kas spēlēja Vankūverā , būs gatavs ar mieru braukt uz Vāciju un piedalīties PČempionātā.Tieši tas pats ar kanādiešiem.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 13:15, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Nedomāju, ka kāds no tiem, kas spēlēja Vankūverā , būs gatavs ar mieru braukt uz Vāciju un piedalīties PČempionātā.Tieši tas pats ar kanādiešiem.
Kas patiesībā ir nedaudz jocīgi, jo paveras lieliska iespēja paņemt vēl vienu zeltu šajā gadā, ja reiz NHL sezona jau beigusies.

     [+] [-]

, 2010-04-14 13:17, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Tu to spēli skatījies? kurai komandai bija pārsvars: ASV vai Latvijai??? tas, ka mūsējie cītīgi spirinājās pretī ir cita lieta. Atmiņas atsvaidzināšanai apskaties kaut vai metienu attiecību - 38:20...
Tieši tā, mūsējos tur presēja no visiem galiem.

     [+] [-]

, 2010-04-14 13:21, pirms 15 gadiem
Boxy rakstīja: nedomaaju ka novaaks taadu sastaavu kaa pagaajushogad

2009:
vaartsargi:
Name Birthdate No. Club
CLEMMENSEN Scott 23 JUL 1977 30 New Jersey Devils
ESCHE Robert 22 JAN 1978 31 SKA St. Petersburg
MONTOYA Al 13 FEB 1985 35 Phoenix Coyotes

aizsargi:
Name Birthdate No. Club
BALLARD Keith 26 NOV 1982 2 Florida Panthers
JOHNSON Jack 13 JAN 1987 3 Los Angeles Kings
BOGOSIAN Zach 15 JUL 1990 4 Atlanta Thrashers
NISKANEN Matt 6 DEC 1986 5 Dallas Stars
HAINSEY Ron 24 MAR 1981 6 Atlanta Thrashers
HARROLD Peter 8 JUN 1983 7 Los Angeles Kings
LILES John Michael 25 NOV 1980 15 Colorado Avalanche
SUTER Ryan 21 JAN 1985 20 Nashville Predators

uzbrucēji:
Name Birthdate No. Club
PAVELSKI Joe 11 JUL 1984 8 San Jose Sharks
OKPOSO Kyle 16 APR 1988 9 New York Islanders
O SULLIVAN Patrick 1 FEB 1985 12 Edmonton Oilers
FOLIGNO Nick 31 OCT 1987 17 Ottawa Senators
HIGGINS Christopher 2 JUN 1983 18 Montreal Canadiens
STAFFORD Drew 30 OCT 1985 21 Buffalo Sabres
STEMPNIAK Lee 4 FEB 1983 22 Toronto Maple Leafs
BROWN Dustin 4 NOV 1984 23 Los Angeles Kings
SHANNON Ryan 2 MAR 1983 26 Ottawa Senators
WILSON Colin 20 OCT 1989 33 Boston University
BACKES David 1 MAY 1984 42 St. Louis Blues
STUART Colin 8 JUL 1982 49 Atlanta Thrashers
BLAKE Jason 2 SEP 1973 55 Toronto Maple Leafs
OSHIE T J 23 DEC 1986 74 St. Louis Blues

un veel pasaki ka slikts sastaavs...
kad būs sastāvs tad arī apspriedīsim. Starp citu, arī Eiropā amīšiem ir neviens vien ļoti labs spēlētājs. Var arī klāt pielasīt pāris lielākos talantus no NCAA vai AHL. domāju, sastāvs būs tāpat spējīgs par medaļām pacīnīties...

  +2 [+] [-]

, 2010-04-14 13:23, pirms 15 gadiem
Lai interesantāk, ielikšu tos ASV spēlētājus, kuri noteikti nebūs (aicināti bija, bet atteicās):

F - David Backes (STL)
F - Ryan Malone (TBL)
F - Bobby Ryan (ANA)
F - Ryan Callahan (NYR)

D - Keith Ballard (FLA)
D - Zach Bogosian (ATL)
D - Erik Johnson (STL)
D - Ryan Whitney (EDM)

G - Ty Conklin (STL)

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 13:25, pirms 15 gadiem
ogreskijs rakstīja: nekā īpaša
Da labi, jebkurš no viņiem ir labāks par 90% no mūsu izlases, par 10% var vēl padiskutēt.
Slēpts komentārs: ilwerz

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 13:29, pirms 15 gadiem
violator rakstīja: Da labi, jebkurš no viņiem ir labāks par 90% no mūsu izlases, par 10% var vēl padiskutēt.
da lab jefiņ skatos ka nekādi neapjēdz ka tas ir domāts salīdzinot ASV izlasi pašu ar sevi

     [+] [-]

, 2010-04-14 13:31, pirms 15 gadiem
ogreskijs rakstīja: da lab jefiņ skatos ka nekādi neapjēdz ka tas ir domāts salīdzinot ASV izlasi pašu ar sevi
Tu mani nepazīsti un uzreiz - jefiņš. Tak uzraksti konkrēti tad. Nav jau zināms, kas vēl pievienosies, bet, ja salīdzinot ar pāgājušosezonu, tad izskatās, ka šī izlase būs vājāka uz papīra.

     [+] [-]

, 2010-04-14 13:51, pirms 15 gadiem
Boxy rakstīja: nedomaaju ka novaaks taadu sastaavu kaa pagaajushogad

2009:
vaartsargi:
Name Birthdate No. Club
CLEMMENSEN Scott 23 JUL 1977 30 New Jersey Devils
ESCHE Robert 22 JAN 1978 31 SKA St. Petersburg
MONTOYA Al 13 FEB 1985 35 Phoenix Coyotes

aizsargi:
Name Birthdate No. Club
BALLARD Keith 26 NOV 1982 2 Florida Panthers
JOHNSON Jack 13 JAN 1987 3 Los Angeles Kings
BOGOSIAN Zach 15 JUL 1990 4 Atlanta Thrashers
NISKANEN Matt 6 DEC 1986 5 Dallas Stars
HAINSEY Ron 24 MAR 1981 6 Atlanta Thrashers
HARROLD Peter 8 JUN 1983 7 Los Angeles Kings
LILES John Michael 25 NOV 1980 15 Colorado Avalanche
SUTER Ryan 21 JAN 1985 20 Nashville Predators

uzbrucēji:
Name Birthdate No. Club
PAVELSKI Joe 11 JUL 1984 8 San Jose Sharks
OKPOSO Kyle 16 APR 1988 9 New York Islanders
O SULLIVAN Patrick 1 FEB 1985 12 Edmonton Oilers
FOLIGNO Nick 31 OCT 1987 17 Ottawa Senators
HIGGINS Christopher 2 JUN 1983 18 Montreal Canadiens
STAFFORD Drew 30 OCT 1985 21 Buffalo Sabres
STEMPNIAK Lee 4 FEB 1983 22 Toronto Maple Leafs
BROWN Dustin 4 NOV 1984 23 Los Angeles Kings
SHANNON Ryan 2 MAR 1983 26 Ottawa Senators
WILSON Colin 20 OCT 1989 33 Boston University
BACKES David 1 MAY 1984 42 St. Louis Blues
STUART Colin 8 JUL 1982 49 Atlanta Thrashers
BLAKE Jason 2 SEP 1973 55 Toronto Maple Leafs
OSHIE T J 23 DEC 1986 74 St. Louis Blues

un veel pasaki ka slikts sastaavs...
Olimpiskajā gadā ZAmerikas izlases uz PČ reti vai pat nekad nav optimālajā sastāvā. Spēlētāji jau nospēlējuši nozīmīgāko izlases turnīru un NHL sezona arī, līdz ar OS, ir garāka nekā parastā (neOS) gadā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-14 13:55, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: olimpiskajos gados ASV nekad nav bijis skaļš sastāvs.. tapat varetu but ari čehiem, zviedriem, somiem, krieviem.. šis ir olimpiskais gads un tada ir realitaate ik pa 4iem gadiem..
Varbuut Riigaa nebija komandas paarbaztas ar NHL speletaajiem, bet zvaigznu bija daudz.

     [+] [-]

, 2010-04-14 14:00, pirms 15 gadiem
wo wo ja jau nekaa iipasha tad kas ir muuseejies ??? tad jau Karsums un Sprukts vsp nulles

  -2 [+] [-]

, 2010-04-14 14:31, pirms 15 gadiem
Nu ASV sev labu komandu savāks vienmēr, tikai te ir jautājums par gribēšanu spēlēt kaut kur ''eiropas čuhņā.''

P.S

Tā lielākā daļa Amerikāņu dom
a par eiropu.

     [+] [-]

, 2010-04-14 15:14, pirms 15 gadiem
nu pagaidām tiešām pavājš sastāvs...

     [+] [-]

, 2010-04-14 15:48, pirms 15 gadiem
pagaidām cērtama

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 15:50, pirms 15 gadiem
Ja, protams!Amerikaniem sogad jau tos speletajus ko nosauca 9, tad nekas iespaidigs neizskatas , bet ka te abrags mineja , tad jebkuru sastavu ,ko amerikani savac ir spejiga cinities par medalam paskaties uz ieprieksejo cempionatu bija speletaji ari no NCAA, un redz amerikani ar tadu sastavu pec 5 gadu patraukuma speleja pusfinala!Tas , kas neizdevas ieprieksejos gados ar daudz specigakiem speletajiem , tas izdevas varetu praktiski teikt ar otro sastavu!Tas nenozime ,ka amerikaniem nav Keins,Parize,Brauns,Scastnijs,Kesels,Melouns, un citi speletaji ,tad amerikaniem medalas nespid!Mulkibas!

     [+] [-]

, 2010-04-14 16:19, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Tu to spēli skatījies? kurai komandai bija pārsvars: ASV vai Latvijai??? tas, ka mūsējie cītīgi spirinājās pretī ir cita lieta. Atmiņas atsvaidzināšanai apskaties kaut vai metienu attiecību - 38:20...
Pagāšgad sastāvs bija KRIETNI labāks! Visi rāvās atrādīties Burkam uz OS. Šogad gan ir tikai tādi rezervisti, enerģijas maiņu spēlētāji un jaunie, pie kam ne tie talantīgākie. Interesanti, ka ir Hansons no Toronto, bet nav Kesela, Būšemina, Komisareka un citi turienes amīši, bet, ja nav piekrituši tagad, tad nepiekritīs arī pēc nedēļas un divām. Manuprāt tas vien norāda ASV izlases potenciālu šim čempim.

Bet par to spēli bez variantiem, gan pateici... kad mums pēdējo reizi ir bijusi pozitīva metienu attiecība pret kādu komandu, kas rangā ir augstāk par mums?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 16:21, pirms 15 gadiem
ilvins rakstīja: Lai interesantāk, ielikšu tos ASV spēlētājus, kuri noteikti nebūs (aicināti bija, bet atteicās):

F - David Backes (STL)
F - Ryan Malone (TBL)
F - Bobby Ryan (ANA)
F - Ryan Callahan (NYR)

D - Keith Ballard (FLA)
D - Zach Bogosian (ATL)
D - Erik Johnson (STL)
D - Ryan Whitney (EDM)

G - Ty Conklin (STL)
Kā ar Toronto brigādi? Domājams, ka Burks viņus aicināja kā pirmos, bet sastāvā tikai zaļais gurķis Hansons...

     [+] [-]

, 2010-04-14 16:22, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Pagāšgad sastāvs bija KRIETNI labāks! Visi rāvās atrādīties Burkam uz OS. Šogad gan ir tikai tādi rezervisti, enerģijas maiņu spēlētāji un jaunie, pie kam ne tie talantīgākie. Interesanti, ka ir Hansons no Toronto, bet nav Kesela, Būšemina, Komisareka un citi turienes amīši, bet, ja nav piekrituši tagad, tad nepiekritīs arī pēc nedēļas un divām. Manuprāt tas vien norāda ASV izlases potenciālu šim čempim.

Bet par to spēli bez variantiem, gan pateici... kad mums pēdējo reizi ir bijusi pozitīva metienu attiecība pret kādu komandu, kas rangā ir augstāk par mums?
Amerikaniem galvenais vienmer ir bijis olimpiskas speles tur vienmer vini loti nopietni gatavojas!

     [+] [-]

, 2010-04-14 16:23, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: kad būs sastāvs tad arī apspriedīsim. Starp citu, arī Eiropā amīšiem ir neviens vien ļoti labs spēlētājs. Var arī klāt pielasīt pāris lielākos talantus no NCAA vai AHL. domāju, sastāvs būs tāpat spējīgs par medaļām pacīnīties...
Ja amīši ņem uz izlasi eiropā spēlējošos, tad gan tas vienmēr ir bijis tikai caurumu aizlāpīšanai... pats zini kāda tur ir attieksme pret visu, kas ir zem NHL.

     [+] [-]

, 2010-04-14 16:24, pirms 15 gadiem
sandris rakstīja: Amerikaniem galvenais vienmer ir bijis olimpiskas speles tur vienmer vini loti nopietni gatavojas!
To Tu vari man nestāstīt Bet šie 9 džeki gan ir tādi nekādi... pagāšgad neviens tik šaubīgs kadrs nebija arī uz PČ. Halifaksā vispār bija savākta komanda tuvu optimālajai.

Vispār katru reizi paskatoties uz šo sarakstu tie kadri liekas vēl vājāki Tikai 2 spēlētāji nospēlējuši pilnu sezonu!

     [+] [-]

, 2010-04-14 16:33, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: To Tu vari man nestāstīt Bet šie 9 džeki gan ir tādi nekādi... pagāšgad neviens tik šaubīgs kadrs nebija arī uz PČ. Halifaksā vispār bija savākta komanda tuvu optimālajai.

Vispār katru reizi paskatoties uz šo sarakstu tie kadri liekas vēl vājāki Tikai 2 spēlētāji nospēlējuši pilnu sezonu!
Tici man vini ir pietiekosi specigi ,lai pacinitos par medalam un atceries to ,ka tikai 9 speletaji ir nosaukti!amerikani var vel piteikt 13 vai 14 speletajus!Ta ka nesaki ' ' hop' ' pirms vel nekas nav noticis , ka jau mineju , tad pats abrags teica jebkurs sastavs amerikaniem bus pietiekosi specigs ,lai cinitos par medalam!

     [+] [-]

, 2010-04-14 16:48, pirms 15 gadiem
sandris rakstīja: Tici man vini ir pietiekosi specigi ,lai pacinitos par medalam un atceries to ,ka tikai 9 speletaji ir nosaukti!amerikani var vel piteikt 13 vai 14 speletajus!Ta ka nesaki ' ' hop' ' pirms vel nekas nav noticis , ka jau mineju , tad pats abrags teica jebkurs sastavs amerikaniem bus pietiekosi specigs ,lai cinitos par medalam!
Par medaļām pacīnīsies arī Šveice, Baltkrievija un arī mums un norvēģiem būs sava iespēja. To, ka Amerikāņi izlidos jau ceturtdaļfinālā, vai agrāk, es neņemos teikt, bet tas, ka šī gada izlase uz papīra BŪS daudz vājāka nekā pirms gada. Pagaidām es redzu tikai 9 spēlētājus, no kuriem neviens nevarētu iekļūt pēdējo pāris gadu ASV izlasē.

     [+] [-]

, 2010-04-14 16:49, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: par Keselu nezinu, bet Raiens esot jau atteicis. Tāpat arī OS dalībnieks Eriks Džonsons. It kā arī Melouns, Vitnijs, Beikss un Tajs Konklins arī esot atteikuši.

Pārrunas vēl notiekot ar Oši no Sentluisas un Dubinski no Rangers.
Njaa tie speletaji praktiski bija vieni no vilcejspekiem ASV izlase!

Njaa amerikani vienigi var ceret ,ka kada no augsgala komandam izkritis , tad vini varetu dabut Keinu,Parize,Braunu, kas butu jenkiem liels pluss!be ta ir tikai mana teorija, kas butu , ja butu!

     [+] [-]

, 2010-04-14 16:51, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Par medaļām pacīnīsies arī Šveice, Baltkrievija un arī mums un norvēģiem būs sava iespēja. To, ka Amerikāņi izlidos jau ceturtdaļfinālā, vai agrāk, es neņemos teikt, bet tas, ka šī gada izlase uz papīra BŪS daudz vājāka nekā pirms gada. Pagaidām es redzu tikai 9 spēlētājus, no kuriem neviens nevarētu iekļūt pēdējo pāris gadu ASV izlasē.
Nolaidies uz zemes norvegi necinisies par medalam!
To mes visu redzesim pasaules cempionata , tu nezini ,kadi bus nakamie speletaji un tici man vini var dabut labus speletajus paskatoties pat uz tam komandam ,kas nav iekluvusi play off, sie speletaji 9 ,kas ir tagad ASV izlases sastava ir devusi piekrisanu , bet parejie vel var mainit lemumu!

     [+] [-]

, 2010-04-14 18:36, pirms 15 gadiem
sandris rakstīja: Nolaidies uz zemes norvegi necinisies par medalam!
To mes visu redzesim pasaules cempionata , tu nezini ,kadi bus nakamie speletaji un tici man vini var dabut labus speletajus paskatoties pat uz tam komandam ,kas nav iekluvusi play off, sie speletaji 9 ,kas ir tagad ASV izlases sastava ir devusi piekrisanu , bet parejie vel var mainit lemumu!
Pagaidām mēs varam runāt tikai par to kāda ASV izlase izskatās uz papīra, un tur tā ir krietni vājāka nekā iepriekšējos gadus. Par to kā jeņķi nospēlēs nav jēgas runāt, tik pat labi es varētu strīdēties ar Tevi, ka norvēģi tiks pie medaļām, jo cīnīsies jau visi

Tas vien, ka šie spēlētāji ir iekļauti nozīmē, ka izlase ir vājāka, kas tieši Tev nav skaidrs? Un viņi taču jau IR iekļauti, tātad apmēram 1/3 izlase jau IR vājāka nekā citus gadus. Citus gadus šādi kadri pat netika nopietni apspriesti kā izlases kandidāti... Un, ja uz papīra izlase ir vājāka kā citus gadus, tad būtu jābūt īpaši trulam, lai nepieļautu iespēju, ka izlase čempī startēs vājāk kā citus gadus. Acīmredzot Tu esi akls ASV fans un tādam nav viegli paskatīties uz lietām objektīvi.

     [+] [-]

, 2010-04-14 19:07, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Pagaidām mēs varam runāt tikai par to kāda ASV izlase izskatās uz papīra, un tur tā ir krietni vājāka nekā iepriekšējos gadus. Par to kā jeņķi nospēlēs nav jēgas runāt, tik pat labi es varētu strīdēties ar Tevi, ka norvēģi tiks pie medaļām, jo cīnīsies jau visi

Tas vien, ka šie spēlētāji ir iekļauti nozīmē, ka izlase ir vājāka, kas tieši Tev nav skaidrs? Un viņi taču jau IR iekļauti, tātad apmēram 1/3 izlase jau IR vājāka nekā citus gadus. Citus gadus šādi kadri pat netika nopietni apspriesti kā izlases kandidāti... Un, ja uz papīra izlase ir vājāka kā citus gadus, tad būtu jābūt īpaši trulam, lai nepieļautu iespēju, ka izlase čempī startēs vājāk kā citus gadus. Acīmredzot Tu esi akls ASV fans un tādam nav viegli paskatīties uz lietām objektīvi.
Akls esi tu pats!Ta izskatas ,ka neko nesaproti ,ja ASV izlase savaktu pat no AHL labakos speletajus vini vienalga butu favoriti ,ka tu nesaproti to ,ka no NHL nenak vaji speletaji!Paskaties pats siem speletajiem treneri nav devusi iespeju ,ja divi speletaji no izlases ir aizvadijusi pilnu sezonu!Es bdomaju tie speletaji ,kas nav aizvadijusi pilnas sezonas viniem pasaules cempionats bus tikai pozitivs raditajs un tur vini paradis , ka ir daudz vertigaki , neka tu te doma!Protams , sastavs nav nekads grandiozais , bet jasaprot to ,ka amerikaniem ir labas iespejas pacinities par medalam da jebkadu sastavu!

     [+] [-]

, 2010-04-14 19:40, pirms 15 gadiem
sandris rakstīja: Akls esi tu pats!Ta izskatas ,ka neko nesaproti ,ja ASV izlase savaktu pat no AHL labakos speletajus vini vienalga butu favoriti
Top 7-8 pretendentos jā, bet ne favorīti!.

     [+] [-]

, 2010-04-14 19:55, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Top 7-8 pretendentos jā, bet ne favorīti!.
ka tu vari zinat ja sastavs nav pilniba nosaukts?

     [+] [-]

, 2010-04-14 20:31, pirms 15 gadiem
sandris rakstīja: ka tu vari zinat ja sastavs nav pilniba nosaukts?
Apsties biški uz atpakaļu kuri atteica.
Piepluso klāt tos, kuri ir/būs PO
Nu nekas dižš tur neatliek.
Nu neviens jau nesaka, ka viņi visiem kāsīs, bet favorīti nebūs.

     [+] [-]

, 2010-04-14 20:52, pirms 15 gadiem
sandris rakstīja: Akls esi tu pats!Ta izskatas ,ka neko nesaproti ,ja ASV izlase savaktu pat no AHL labakos speletajus vini vienalga butu favoriti ,ka tu nesaproti to ,ka no NHL nenak vaji speletaji!Paskaties pats siem speletajiem treneri nav devusi iespeju ,ja divi speletaji no izlases ir aizvadijusi pilnu sezonu!Es bdomaju tie speletaji ,kas nav aizvadijusi pilnas sezonas viniem pasaules cempionats bus tikai pozitivs raditajs un tur vini paradis , ka ir daudz vertigaki , neka tu te doma!Protams , sastavs nav nekads grandiozais , bet jasaprot to ,ka amerikaniem ir labas iespejas pacinities par medalam da jebkadu sastavu!
Tad jau Tev ir taisnība, jo ASV būs vienīgā valsts čempī kuriem ir pieejama tāda greznība kā NHL spēlētāji, pie kam pagāšējo gadu spēcīgākās izlases ir apbērtas ar medaļām...

Johaidī cik reizes Tev ir jāsaka, ka es neesmu abšaubījis ASV iespējas cīnīties par medaļām?!! Šī laikam jau ir 4 un pēdējā reize... Bet ir jābūt unikāli neaptēstam, lai salīdzinātu šos kadrus ar pagāšējām izlasēm neredzētu starpību.

Un starpcitu, tas, ka spēlētājs nav nospēlējis pilnu sezonu NHL nevienmēr nozīmē, ka viņa talants nav pamanīts, "reizēm" tas nozīmē, ka tā vai nu nav, vai arī nav pietiekoši Tici man, es zinu katru no šiem spēlētājiem, viņa lomu un iespējas savos klubos. Nu nesametīs katrs no viņiem 5 ripas čempī, pat tad, ja būs visas spēles jāaizvada pret dāņiem...

Tev laikam ir kaut kāda spēcīga dziņa uz trīs burtu saīsinājumiem NHL, AHL un ASV ir spēks neatkarīgi ne no kā, bet citas līgas nav spējīgas ar tiem cīnīties.

     [+] [-]

, 2010-04-14 22:09, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Tad jau Tev ir taisnība, jo ASV būs vienīgā valsts čempī kuriem ir pieejama tāda greznība kā NHL spēlētāji, pie kam pagāšējo gadu spēcīgākās izlases ir apbērtas ar medaļām...

Johaidī cik reizes Tev ir jāsaka, ka es neesmu abšaubījis ASV iespējas cīnīties par medaļām?!! Šī laikam jau ir 4 un pēdējā reize... Bet ir jābūt unikāli neaptēstam, lai salīdzinātu šos kadrus ar pagāšējām izlasēm neredzētu starpību.

Un starpcitu, tas, ka spēlētājs nav nospēlējis pilnu sezonu NHL nevienmēr nozīmē, ka viņa talants nav pamanīts, "reizēm" tas nozīmē, ka tā vai nu nav, vai arī nav pietiekoši Tici man, es zinu katru no šiem spēlētājiem, viņa lomu un iespējas savos klubos. Nu nesametīs katrs no viņiem 5 ripas čempī, pat tad, ja būs visas spēles jāaizvada pret dāņiem...

Tev laikam ir kaut kāda spēcīga dziņa uz trīs burtu saīsinājumiem NHL, AHL un ASV ir spēks neatkarīgi ne no kā, bet citas līgas nav spējīgas ar tiem cīnīties.
ERs vairakas ligas zinu , bet tev jau ieskaidrot nevar!Ne jau viss nosaka indviduala spele , bet gan komandas spele ,kura ASV ir viena no specigakam komandam!

     [+] [-]

, 2010-04-14 22:58, pirms 15 gadiem
Sebastian Ingrosso rakstīja: nekas dižs nav.
Latvivieshi nhl kopaa nesavaac tik daudz punktu kaa Okposo! Takaa domaa ko raxsti!

     [+] [-]

, 2010-04-14 22:59, pirms 15 gadiem
Kur Modano?

     [+] [-]

, 2010-04-14 23:06, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Tad jau Tev ir taisnība, jo ASV būs vienīgā valsts čempī kuriem ir pieejama tāda greznība kā NHL spēlētāji, pie kam pagāšējo gadu spēcīgākās izlases ir apbērtas ar medaļām...

Johaidī cik reizes Tev ir jāsaka, ka es neesmu abšaubījis ASV iespējas cīnīties par medaļām?!! Šī laikam jau ir 4 un pēdējā reize... Bet ir jābūt unikāli neaptēstam, lai salīdzinātu šos kadrus ar pagāšējām izlasēm neredzētu starpību.

Un starpcitu, tas, ka spēlētājs nav nospēlējis pilnu sezonu NHL nevienmēr nozīmē, ka viņa talants nav pamanīts, "reizēm" tas nozīmē, ka tā vai nu nav, vai arī nav pietiekoši Tici man, es zinu katru no šiem spēlētājiem, viņa lomu un iespējas savos klubos. Nu nesametīs katrs no viņiem 5 ripas čempī, pat tad, ja būs visas spēles jāaizvada pret dāņiem...

Tev laikam ir kaut kāda spēcīga dziņa uz trīs burtu saīsinājumiem NHL, AHL un ASV ir spēks neatkarīgi ne no kā, bet citas līgas nav spējīgas ar tiem cīnīties.
Tavai zinasanai es neko nesalidzinu , bet gan saku ,lka sai ASV izlasei ir potencials , bet tu to nesaproti ,jo tu doma ,ka amerikaniem komanda nav parize,keins,brauns un citi speletaji ,tad vini ir nekas!Atceries ,ka jau teicu tie ir tikai pirmie 9 speletaji un no tam komandam ,kas nav play off iekluvusi amerikani var savakt specigu sastavu!!par tam ligam cik tu esi naivs!Tu tiesam doma ,ka es tikai zinu nhl,khl,un AHL lol!Un tavai zinasanai neesmu teicis ,ka sie cali sametis 5 vartus spele tie laiki ir beigusies hokeja vairs nav neviena komanda viegli apspelejama!Bet ka komanda ASV var nospelet savu lomu!

     [+] [-]

, 2010-04-15 00:42, pirms 15 gadiem
kapēc Malons nav?

     [+] [-]

, 2010-04-15 17:15, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: kapēc Malons nav?
Atteica!

     [+] [-]

, 2010-04-16 01:15, pirms 15 gadiem
Raiens Kārters spēlēs no Ducks.