Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Kurbads" sāk gatavošanos sezonai, galvenais treneris būs Ostošovs

"Kurbads" sāk gatavošanos sezonai, galvenais treneris būs Ostošovs
"Kurbada" hokejisti
Foto: HK "Kurbads"

Latvijas hokeja vicečempions "Kurbads" sācis gatavošanos nākamajai sezonai. Komandas galvenā trenera amatā Gintu Bisenieku nomainīs viņa bijušais asistents Pēteris Ostošovs.

Līdz augusta sākumam "Kurbads" pārsvarā trenēsies trenažieru zālē, bet nākammēnes sāksies intensīvāki treniņi uz ledus – trīs reizes nedēļā (līdz augustam – reizi nedēļā). Komandas galvenais treneris būs 43 gadus vecais Pēteris Ostošovs, kuram asistēs spēlējošais treneris Aleksandrs Macijevskis. Ostošovs nomainīs iepriekšējo galveno treneri Gintu Bisenieku, ar kuru sadarbība netika turpināta.

Komandas sastāvā nepaliks vārtsargs Dmitrijs Žabotinskis, aizsargs Edgars Apelis un uzbrucēji Aleksejs Širokovs, Jurijs Kļujevskis, Ēriks Bisenieks un Renārs Undelis. "Kurbadā" ir atgriezies uzbrucējs Emīls Potāpovs, bet vārtsargu līnijā Uldim Čalpam palīgā dosies Rolands Jaunzems un Andis Znatnajs. Pārrunas turpinoties ar pieredzējušo aizsargu Rodrigo Laviņu un uzbrucējiem Gati Gricinski un Edgaru Branci.

"Kurbads" aizvadītajā sezonā palika otrajā vietā, aizraujošā finālsērijā piekāpjoties "Mogo". 2015./16. gada sezona startēs 5. septembrī.

"Kurbada" pašreizējais sastāvs

Vārtsargi: Uldis Čalpa, Rolands Jaunzems, Andis Znatnajs.
Aizsargi: Edgars Adamovičs, Toms Bluks, Pauls Zvirbulis, Hārdijs Parādnieks, Edmunds Kniksts, Andris Vegners, Renārs Valters.
Uzbrucēji: Toms Hartmanis, Aleksandrs Macijevskis, Jānis Straupe, Dāvis Straupe, Mārcis Zembergs, Jānis Bērziņš, Toms Zeltiņš, Emīls Potāpovs, Ralfs Melders, Artjoms Ogorodņikovs.
Galvenais treneris: Pēteris Ostošovs.
Treneris: Aleksandrs Macijevskis.

Izmantotie resursi:
HK Kurbads

Slēpts komentārs: dsdsy
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-07-10 11:58, pirms 10 gadiem
dsdsy rakstīja: Oho..., lielveikala krāveji jūlijā sāk gatavoties saspringtajai 30 spēļu garaji sezonai. Kur ir kādas intervijas ar treneriem vai spēlētājiem par gaidāmo sezonu? Rigas Dinamo regulari apgāda ar informāciju, bet šeit kā jau īstā kolhozā. Tā fanu mīlestību neiegusi.
Vari jau ironizēt,bet labāk jau lai lielveikala krāvējs uzspēlē Latvijas čempionātā nekā kar slidas vadzī,jo ir nepieciešams labs vietējais čempionāts,pie kam pagājušosezon bija gan intriga,gan interesantas spēles un līmenis bija augstāks kā iepriekš.Bet Tu jau droši vien skaties tikai Dinamo...

  -3 [+] [-]

, 2015-07-10 12:01, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS4 rakstīja: Ierunājās Maxima sētnieks...
Nēsmu vainīgs ka viņi reāli arī stradā par lielveikalā krāvējiem. Iesaku vairāk sekot līdzi jauniešu un bērnu līgam kur ir jaunie talanti, nevis lielveikala krāvējiem ar bezcerīgo nākotni.

     [+] [-]

, 2015-07-10 12:03, pirms 10 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Vari jau ironizēt,bet labāk jau lai lielveikala krāvējs uzspēlē Latvijas čempionātā nekā kar slidas vadzī,jo ir nepieciešams labs vietējais čempionāts,pie kam pagājušosezon bija gan intriga,gan interesantas spēles un līmenis bija augstāks kā iepriekš.Bet Tu jau droši vien skaties tikai Dinamo...
Latvijā ir labs vietējais jauniesu un bērnu čempionāts un es iesaku sekot līdzi tam nevsi lielveikala krāvējiem.

  +2 [+] [-]

, 2015-07-10 12:11, pirms 10 gadiem
dsdsy rakstīja: Latvijā ir labs vietējais jauniesu un bērnu čempionāts un es iesaku sekot līdzi tam nevsi lielveikala krāvējiem.
Nu johaidī, kas notiek!
Visu laiku visapkārt runā, ka vajag celt vietējā čempionāta prestižu. Viens veids kā to darīt, ir ar preses palīdzību. "Lielveikala krāvēji" vasarā trenēsies. Ko darīsi tu?
Par jauniešiem pilnībā piekrītu. Taču, tikko kā būs raksts par Lido, tā atkal atradīsies tādi frukti, kas visu noliks.

  -2 [+] [-]

, 2015-07-10 12:28, pirms 10 gadiem
(O_O) rakstīja: Nu johaidī, kas notiek!
Visu laiku visapkārt runā, ka vajag celt vietējā čempionāta prestižu. Viens veids kā to darīt, ir ar preses palīdzību. "Lielveikala krāvēji" vasarā trenēsies. Ko darīsi tu?
Par jauniešiem pilnībā piekrītu. Taču, tikko kā būs raksts par Lido, tā atkal atradīsies tādi frukti, kas visu noliks.
Tā ir sanācis ka Latvijā virslīgu vienkārši nevar uztaisīt spcīgu jo apkārt ir daudz bagātāku līgu kuras pārvilina labākos spēlētājus - Baltkrievija, Somija, Krievija utt. Tāpēc virslīga Latvijas hokeja piramīda ir pati bezjedzīgākā struktūra jo tur spēle 90% norakstīti spelētaji. Par piemēru ņem šo pašu Kurbadu kurā pilnīgi visi ir norakstīti spēlētāji ar bezcerīgu nakotni. Jaunākais spēlētājs ir 21 gadu vecais Potapovs kurš nespēja pavilkt pat MHL B līmeni. Kam ir vajadzīgs tāds klubs kurš nedot pienesumu izlasei un kurā nekad nespēlēs labi hokejisti? Visi labākie jau agrā vecuma dodas uz labākām līgām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-07-10 12:54, pirms 10 gadiem
dsdsy rakstīja: Tā ir sanācis ka Latvijā virslīgu vienkārši nevar uztaisīt spcīgu jo apkārt ir daudz bagātāku līgu kuras pārvilina labākos spēlētājus - Baltkrievija, Somija, Krievija utt. Tāpēc virslīga Latvijas hokeja piramīda ir pati bezjedzīgākā struktūra jo tur spēle 90% norakstīti spelētaji. Par piemēru ņem šo pašu Kurbadu kurā pilnīgi visi ir norakstīti spēlētāji ar bezcerīgu nakotni. Jaunākais spēlētājs ir 21 gadu vecais Potapovs kurš nespēja pavilkt pat MHL B līmeni. Kam ir vajadzīgs tāds klubs kurš nedot pienesumu izlasei un kurā nekad nespēlēs labi hokejisti? Visi labākie jau agrā vecuma dodas uz labākām līgām.
Arī bez tevis pasaulē nekas nemainītos, iesaki tevi novaļīt?

  +1 [+] [-]

, 2015-07-10 13:00, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS4 rakstīja: Tak aizej un nokniebies beidzot....ar visu neapmierinātais(lasi nedabūjušais)...
Es vienkārši nesaprotu kāpēc būtu jāpievērš tik liela uzmanībā lielveikala krāvējiem ja pat jaunieši savās līgas par viņiem spēlē labāk. Tāpēc ieaku vairāk pievērs uzmanību jauniešu līgām. Piemēram krievi grizlija kausā bija sajūsmā par jauno Ločmeli jo pēc slidojuma un pēc tā kā viņš lasa spēli var redzet ka viņš bus latviešu Greckis. Krieviem tanī vecumā pat nav tāda spēlētaja.

https://www.youtube.com/watch?v=v4t...
https://www.youtube.com/watch?v=dIa...

  +2 [+] [-]

, 2015-07-10 13:15, pirms 10 gadiem
dsdsy rakstīja: Es vienkārši nesaprotu kāpēc būtu jāpievērš tik liela uzmanībā lielveikala krāvējiem ja pat jaunieši savās līgas par viņiem spēlē labāk. Tāpēc ieaku vairāk pievērs uzmanību jauniešu līgām. Piemēram krievi grizlija kausā bija sajūsmā par jauno Ločmeli jo pēc slidojuma un pēc tā kā viņš lasa spēli var redzet ka viņš bus latviešu Greckis. Krieviem tanī vecumā pat nav tāda spēlētaja.

https://www.youtube.com/watch?v=v4t...
https://www.youtube.com/watch?v=dIa1EjscD3I
Atceries, to, ka arī jaunieši/juniori spēlē LAČ un 16-18 gadīgajiem LAČ ir laba pieredze turpmākajai karjerai un tas līmenis jau nav nemaz tik zems.
Kur tas juniors/jaunietis liksies, ja nebrauc uz ārzemēm un nespēlē HK Rīga – atliek tikai LAČ.

     [+] [-]

, 2015-07-10 13:26, pirms 10 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: Atceries, to, ka arī jaunieši/juniori spēlē LAČ un 16-18 gadīgajiem LAČ ir laba pieredze turpmākajai karjerai un tas līmenis jau nav nemaz tik zems.
Kur tas juniors/jaunietis liksies, ja nebrauc uz ārzemēm un nespēlē HK Rīga – atliek tikai LAČ.
Labākie tā pat virslīgā nekad nespēlē, vai arī spēlē ļoti īsu brīdi. Sarokins no Mogo pat atzina ka jauniešiem labāk būtu nespēlēt virslīga jo treniņi notiek maz un neprofesionāli, un tas jaunajiem par labu nenāk.

  -2 [+] [-]

, 2015-07-10 13:35, pirms 10 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Vari jau ironizēt,bet labāk jau lai lielveikala krāvējs uzspēlē Latvijas čempionātā nekā kar slidas vadzī,jo ir nepieciešams labs vietējais čempionāts,pie kam pagājušosezon bija gan intriga,gan interesantas spēles un līmenis bija augstāks kā iepriekš.Bet Tu jau droši vien skaties tikai Dinamo...
kur bija intriga???

  -2 [+] [-]

, 2015-07-10 13:37, pirms 10 gadiem
dsdsy rakstīja: Latvijā ir labs vietējais jauniesu un bērnu čempionāts un es iesaku sekot līdzi tam nevsi lielveikala krāvējiem.
+10000000

     [+] [-]

, 2015-07-10 13:39, pirms 10 gadiem
(O_O) rakstīja: Nu johaidī, kas notiek!
Visu laiku visapkārt runā, ka vajag celt vietējā čempionāta prestižu. Viens veids kā to darīt, ir ar preses palīdzību. "Lielveikala krāvēji" vasarā trenēsies. Ko darīsi tu?
Par jauniešiem pilnībā piekrītu. Taču, tikko kā būs raksts par Lido, tā atkal atradīsies tādi frukti, kas visu noliks.
tā ir latviešu iezīme visu nolikt

     [+] [-]

, 2015-07-10 14:02, pirms 10 gadiem
dsdsy rakstīja: Labākie tā pat virslīgā nekad nespēlē, vai arī spēlē ļoti īsu brīdi. Sarokins no Mogo pat atzina ka jauniešiem labāk būtu nespēlēt virslīga jo treniņi notiek maz un neprofesionāli, un tas jaunajiem par labu nenāk.
Virslīgā spēlē tie kuri ir komandu sastāvos, spēles skatās tie kam interesē. Kāda ir Tava sāpe?

  +3 [+] [-]

, 2015-07-10 14:09, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Virslīgā spēlē tie kuri ir komandu sastāvos, spēles skatās tie kam interesē. Kāda ir Tava sāpe?
Pieņemsim es gribu fanot par Kurbadu, bet tur spēlē tikai senjori un tādi kas nespēja pavilkt MHL b līmeni. Nosauc par ko īsti man fanot?

  +1 [+] [-]

, 2015-07-10 14:13, pirms 10 gadiem
dsdsy rakstīja: Pieņemsim es gribu fanot par Kurbadu, bet tur spēlē tikai senjori un tādi kas nespēja pavilkt MHL b līmeni. Nosauc par ko īsti man fanot?
Atrodi komandu MHL B un fano, kas tur tik sarežģīts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-07-10 14:26, pirms 10 gadiem
dsdsy rakstīja: Pieņemsim es gribu fanot par Kurbadu, bet tur spēlē tikai senjori un tādi kas nespēja pavilkt MHL b līmeni. Nosauc par ko īsti man fanot?
Nav jāfano, ir jāiet uz vietējo/ tuvāko ledus halli skatīties hokeju. Gan līdzjušana par sev tuvāko komandu izveidosies. Manas domas, ka LČ PR var celt tikai lokālpatriotisms un derbiji.

     [+] [-]

, 2015-07-10 14:29, pirms 10 gadiem
Mogo paarvilinaas Lavinju pie seviim.

     [+] [-]

, 2015-07-10 14:31, pirms 10 gadiem
dsdsy rakstīja: Pieņemsim es gribu fanot par Kurbadu, bet tur spēlē tikai senjori un tādi kas nespēja pavilkt MHL b līmeni. Nosauc par ko īsti man fanot?
atliek tik Dinamo.
un upesdegļi var ieskrieties

     [+] [-]

, 2015-07-10 14:33, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Atrodi komandu MHL B un fano, kas tur tik sarežģīts?
par Tambovas volkiem kaut vai

  +1 [+] [-]

, 2015-07-10 14:33, pirms 10 gadiem
guntis86 rakstīja: Nav jāfano, ir jāiet uz vietējo/ tuvāko ledus halli skatīties hokeju. Gan līdzjušana par sev tuvāko komandu izveidosies. Manas domas, ka LČ PR var celt tikai lokālpatriotisms un derbiji.
Kādi derbiji, ja vienu gadu ir bebri, otro gadu ir vilki, trešo mogo, cetrutajā O karte vai kāds cits kredīts Tā Latvijas virslīga ir neizdevies pasākums.

     [+] [-]

, 2015-07-10 14:36, pirms 10 gadiem
dsdsy rakstīja: Kādi derbiji, ja vienu gadu ir bebri, otro gadu ir vilki, trešo mogo, cetrutajā O karte vai kāds cits kredīts Tā Latvijas virslīga ir neizdevies pasākums.
Arī Tu esi neizdevies pasākums, bet neteiksi ka tevi jālikvidē?

  +1 [+] [-]

, 2015-07-10 14:39, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Arī Tu esi neizdevies pasākums, bet neteiksi ka tevi jālikvidē?
Labi beigšu diskusiju, tikai vēlreiz atgādinašu ka ir jāiet atbalstīt janiešus un bērnus lai viņi var nopirkt sev slidas un jaunas nūjas, nevis pieaugušus lamzakus kuriem pēc darba lielvaikalā gribas uzspēlet hokeju un viņi vēl cer ka cilvēki viņiem maksās naudiņu

  +2 [+] [-]

, 2015-07-10 14:43, pirms 10 gadiem
dsdsy rakstīja: Labi beigšu diskusiju, tikai vēlreiz atgādinašu ka ir jāiet atbalstīt janiešus un bērnus lai viņi var nopirkt sev slidas un jaunas nūjas, nevis pieaugušus lamzakus kuriem pēc darba lielvaikalā gribas uzspēlet hokeju un viņi vēl cer ka cilvēki viņiem maksās naudiņu
Es visu savu palietoto ekipējumu atdodu trenerim kurš trenē bērnus, šis pielāgo priekš saviem audzēkņiem kam trūcīgāk ar finansēm, tāpēc vari mani neizglītot, Kurbada spēlu skatīšānās šai lietai netraucē, Tu esi salicis nepareizus akcentus, jo tie bērni kuriem aicini palīdzēt, pēc laika spēleš līgā kuru Tu notirsi.

     [+] [-]

, 2015-07-10 14:43, pirms 10 gadiem
dsdsy rakstīja: Latvijā ir labs vietējais jauniesu un bērnu čempionāts un es iesaku sekot līdzi tam nevsi lielveikala krāvējiem.
Pirms 10 gadiem tagadējie Latvijas virslīgas spēlētāji bij talantīgi jaunieši. Un daudzi tagadējie talantīgie jaunieši pēc 10 gadiem strādās lielveikalos par krāvējiem pa vakariem piepelnoties Latvijas atklātajā hokeja čempionātā. Tas ar norunu, ja mums nebūs profesionālu klubu.

  +1 [+] [-]

, 2015-07-10 14:48, pirms 10 gadiem
atkal uzpeld mīts, ka Latvijas virslīgas hokejisti strādā par krāvējiem Maksimā
tie , kas kultivē tādu mēslu, paši visdrīzāk šancē par krāvējiem, norvēģu zemeņu dobēs vai spāņu apelsīnu laukos...un brīvajā laikā, dzerot mīzalus tukši tirš...

  +1 [+] [-]

, 2015-07-10 14:50, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: atkal uzpeld mīts, ka Latvijas virslīgas hokejisti strādā par krāvējiem Maksimā
tie , kas kultivē tādu mēslu, paši visdrīzāk šancē par krāvējiem, norvēģu zemeņu dobēs vai spāņu apelsīnu laukos...un brīvajā laikā, dzerot mīzalus tukši tirš...
Vai iespējams sēž Maximas kasē un tāpēc jūtas paŗāks par krāvēju

  +2 [+] [-]

, 2015-07-10 14:57, pirms 10 gadiem
Krāvēji, krāsotāji, apkopēji, ogotāji - fūūū. Ar šito domāšanu tālu tiksiet. Pat ja esat kādas firmas šefs, padotie Jūs necienīs. Vajadzētu Jums tirsējiem pa piemēslotām ielām, tukšiem veikaliem bez produktiem, bez elektrības, bez ūdens, bez nekā pāris mēnešus likt padzīvot. Varbūt tad sāktu respektēt jebkuru amatu, jebkuru darbinieku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-10 15:59, pirms 10 gadiem
(O_O) rakstīja: Nu johaidī, kas notiek!
Visu laiku visapkārt runā, ka vajag celt vietējā čempionāta prestižu. Viens veids kā to darīt, ir ar preses palīdzību. "Lielveikala krāvēji" vasarā trenēsies. Ko darīsi tu?
Par jauniešiem pilnībā piekrītu. Taču, tikko kā būs raksts par Lido, tā atkal atradīsies tādi frukti, kas visu noliks.
Lido, lido, lido. Tas ir pilnīgs murgs, ka LHF atļauj tādam Ķirsonam taisīt super izlasi no labākajiem spēlētājiem. Neredzu vispār jēgu tam, jo agrāk vai vēlāk, kādam būs veselības problēmas, nu nebūs tā, ka tagad ir uztaisījuši komandu un nu viņi spēles kopā līdz pensijai. Pats būtiskākais ir tas, ka šiem čaļiem pilnībā nav nekādas izaugsmes, jo spēlēt pret vājākiem un graut viņus ar astronomiskiem rezultātiem - bezjēdzīgi. Viņi redz gribot būt nr.1 komanda pasaulē, taču šā gada Rīgas kausā, mūsu visuvarenais Lido nekur tālu netika, zviedreļi pārgāja pāri, ka nemetās - 5:1 5:0

     [+] [-]

, 2015-07-10 16:00, pirms 10 gadiem
dsdsy rakstīja: Labi beigšu diskusiju, tikai vēlreiz atgādinašu ka ir jāiet atbalstīt janiešus un bērnus lai viņi var nopirkt sev slidas un jaunas nūjas, nevis pieaugušus lamzakus kuriem pēc darba lielvaikalā gribas uzspēlet hokeju un viņi vēl cer ka cilvēki viņiem maksās naudiņu
Kur tu iesi un kā atbalstīsi? Latvijā ieeja uz bērnu/ jauniešu spēlēm ir bezmaksas. Pie tam, zemās tiesāšanas kvalitātes (dzēruši, pohaini, viens tiesnesis spēlē, motivēti atbalstīt vienu komandu utt.) kā arī publikas specifikas (satraukti agresīvi tēvi, kas gatavi iekaustīt jebko un visus, speidzošas mammas utt.) nervoziem neitrāliem skatītājiem īsti darīt nav ko. Vismaz līdz gadiem 17-18.
P.S. Mans izbijis hokejists tikko piedalījās moču sacīkstēs. Tur ir pilnīgi tas pats - tantes pirms līkuma bļauj sīčiem pilnā rīklē "GĀZI!, GĀZI!"

     [+] [-]

, 2015-07-10 16:05, pirms 10 gadiem
nobd rakstīja: Lido, lido, lido. Tas ir pilnīgs murgs, ka LHF atļauj tādam Ķirsonam taisīt super izlasi no labākajiem spēlētājiem. Neredzu vispār jēgu tam, jo agrāk vai vēlāk, kādam būs veselības problēmas, nu nebūs tā, ka tagad ir uztaisījuši komandu un nu viņi spēles kopā līdz pensijai. Pats būtiskākais ir tas, ka šiem čaļiem pilnībā nav nekādas izaugsmes, jo spēlēt pret vājākiem un graut viņus ar astronomiskiem rezultātiem - bezjēdzīgi. Viņi redz gribot būt nr.1 komanda pasaulē, taču šā gada Rīgas kausā, mūsu visuvarenais Lido nekur tālu netika, zviedreļi pārgāja pāri, ka nemetās - 5:1 5:0
Nu sāksim ar to, ka Lido paņēma tos, kuri palika pāri no Dinamo 2001. gada. Reāli Lido uztaisīja konkurentus Dinamo komandai. Šogad būs interesanti, jo HS Rīga savāca atkal labākos kopā (arī no Dinamo). Nez kāds būs 2001.gada Dinamo šogad, zinot, ka vecāki iepriekšējos gadus bija pret jaunpienācējiem.
Vienīgais, kas Lido var nepatikt - ir tikai viena komanda. Klubs nav pārstāvēts citās vecuma grupās.

     [+] [-]

, 2015-07-10 16:17, pirms 10 gadiem
(O_O) rakstīja: Nu sāksim ar to, ka Lido paņēma tos, kuri palika pāri no Dinamo 2001. gada. Reāli Lido uztaisīja konkurentus Dinamo komandai. Šogad būs interesanti, jo HS Rīga savāca atkal labākos kopā (arī no Dinamo). Nez kāds būs 2001.gada Dinamo šogad, zinot, ka vecāki iepriekšējos gadus bija pret jaunpienācējiem.
Vienīgais, kas Lido var nepatikt - ir tikai viena komanda. Klubs nav pārstāvēts citās vecuma grupās.
T;atad tā ir tikai komanda, nevis klubs

  +1 [+] [-]

, 2015-07-10 16:21, pirms 10 gadiem
Lido var mēģināt veidot komandu virslīgā Sāgas vietā,jo cik dzirdēts Sāgas vairs nebūš
Par tiem,kas saka ,ka talanti nerodās Virslīgā.Rodās,bet reti. Spilgts piemērs ir Dzierkals. Sāka sezonu Sāgā,vidū pārcēlās uz HK Rīgu un bija viens no izlases līderiem gan u18 ,gan u20 un beigās visaugstāk draftētais no mūsejiem.
Par fanošanu - neviens neliedz atbalstīt kādu klubu. vienalga vai tas būtu Mogo vai Kurbads vai Liepāja, vai Prizma ,vai Zemgale vai Haskiji. VIsi grib celt līmeni. Tam vajag naudu. Naudu var iegūt 2 veidos. Mecenātisms -kas mūsu valstī nav populāri ,vai ar apmeklējumu - skatītāji maksā par biļetēm suvenīriem utt. Nezinu par citurieni ,bet ogrē pēdējos gados biļetes ir par velti. Kurbadam ir krekli,šalles,maikas,periodu starplaikos cenšās veidot kautkādas aktivitātes. Ja to dara visi klubi,pakāpeniski veidoies fanu kustības. Katram klubam jāmēģina piesaistīt kaut 1 kautcik svaigu pazīštamu Latvijas hokejistu. Brīnos kāpēc kautvai tas pats Kurbads nemēģināja pierunāt Ivanānu,kā nekā vairāk vai mazāk vietējais. Bet nu labi daudziem ir interese paskatīties kā tad vecais pensis Laviņs izskatīsies pret jaunajiem jūrmalas puišiem ,vai tikko vēl KK spēlējušais Širokovs pret Liepāju utt. Dabūtu katrs klubs kaut vai šādus Širokova atpazīstamības spēlētājus ,vai savus bijušos spēlētājus no zemajām līgām uzreiz būtu interese. Būtu interese būtu nauda nākamajā sezonā jau kam mazliet nopietnākam + jauniešu čempis ražo rezerves. Tie,kas netiks HK rīga,Dinamo un neaizšaus uz SWE,ZA un šveici droši vien kļūs par vietējo papildinājumu. Jāveido fārmklubu sistēma ar 2. līgas klubiem ,vai vismaz sadarbīas,piemēram ,Kurbads ar Tukumu,Liepāja ar Ventspili (nezinu vai ir tāda Liepāja 2) Dinamo ,kamēr eksistē jāveido par LHV ,nevis 1 kluba augšgalu,respektīvi visa līga tam ir kā fārms. abejādi izdevīgi, jo nebūs tāda farsa kā regulāri ir play-off ,kad Dinamo papildina 1 komandu ar 1-2 maiņām un LHV būs labums,ka tas dod potenciālu jebkuras komandas līderim izmēģināt spēkus kaut 1 mačā KHL vai vismaz MHL (ja gadi ļauj) Šada sistēma celtu LHV līmeni,ceļoties līmenim piesaistīt finases būtu vieglāk. Kaut vai atrast ģenerālsponsoru kāds kādreiz bija Samsung ,kas varbū finansētu pa drusciņam visus klubus. Lielāks finansējums nozīmētu to,ka kāds talants neaizskrietu uz Baltkrieviju vai 3. sķiras jauniešiem,bet uzspēlētu tepat un atkal celtos līmenis.

  -1 [+] [-]

, 2015-07-10 16:39, pirms 10 gadiem
dueto rakstīja: Lido var mēģināt veidot komandu virslīgā Sāgas vietā,jo cik dzirdēts Sāgas vairs nebūš
Par tiem,kas saka ,ka talanti nerodās Virslīgā.Rodās,bet reti. Spilgts piemērs ir Dzierkals. Sāka sezonu Sāgā,vidū pārcēlās uz HK Rīgu un bija viens no izlases līderiem gan u18 ,gan u20 un beigās visaugstāk draftētais no mūsejiem.
Par fanošanu - neviens neliedz atbalstīt kādu klubu. vienalga vai tas būtu Mogo vai Kurbads vai Liepāja, vai Prizma ,vai Zemgale vai Haskiji. VIsi grib celt līmeni. Tam vajag naudu. Naudu var iegūt 2 veidos. Mecenātisms -kas mūsu valstī nav populāri ,vai ar apmeklējumu - skatītāji maksā par biļetēm suvenīriem utt. Nezinu par citurieni ,bet ogrē pēdējos gados biļetes ir par velti. Kurbadam ir krekli,šalles,maikas,periodu starplaikos cenšās veidot kautkādas aktivitātes. Ja to dara visi klubi,pakāpeniski veidoies fanu kustības. Katram klubam jāmēģina piesaistīt kaut 1 kautcik svaigu pazīštamu Latvijas hokejistu. Brīnos kāpēc kautvai tas pats Kurbads nemēģināja pierunāt Ivanānu,kā nekā vairāk vai mazāk vietējais. Bet nu labi daudziem ir interese paskatīties kā tad vecais pensis Laviņs izskatīsies pret jaunajiem jūrmalas puišiem ,vai tikko vēl KK spēlējušais Širokovs pret Liepāju utt. Dabūtu katrs klubs kaut vai šādus Širokova atpazīstamības spēlētājus ,vai savus bijušos spēlētājus no zemajām līgām uzreiz būtu interese. Būtu interese būtu nauda nākamajā sezonā jau kam mazliet nopietnākam + jauniešu čempis ražo rezerves. Tie,kas netiks HK rīga,Dinamo un neaizšaus uz SWE,ZA un šveici droši vien kļūs par vietējo papildinājumu. Jāveido fārmklubu sistēma ar 2. līgas klubiem ,vai vismaz sadarbīas,piemēram ,Kurbads ar Tukumu,Liepāja ar Ventspili (nezinu vai ir tāda Liepāja 2) Dinamo ,kamēr eksistē jāveido par LHV ,nevis 1 kluba augšgalu,respektīvi visa līga tam ir kā fārms. abejādi izdevīgi, jo nebūs tāda farsa kā regulāri ir play-off ,kad Dinamo papildina 1 komandu ar 1-2 maiņām un LHV būs labums,ka tas dod potenciālu jebkuras komandas līderim izmēģināt spēkus kaut 1 mačā KHL vai vismaz MHL (ja gadi ļauj) Šada sistēma celtu LHV līmeni,ceļoties līmenim piesaistīt finases būtu vieglāk. Kaut vai atrast ģenerālsponsoru kāds kādreiz bija Samsung ,kas varbū finansētu pa drusciņam visus klubus. Lielāks finansējums nozīmētu to,ka kāds talants neaizskrietu uz Baltkrieviju vai 3. sķiras jauniešiem,bet uzspēlētu tepat un atkal celtos līmenis.
Dzierkals Virslīgā nospēlēja tikai 6 spēles. Viņš taču neradās Virslīgā.

     [+] [-]

, 2015-07-10 16:52, pirms 10 gadiem
Dzirkalim virslīgā līmenis bija par zemu 6 spēlēs 5+5 un bija jāpāriet vienu līmeni augstāk uz MHL lai nesāktos degredācīja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-07-10 17:19, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Virslīgā nekāda degradācija nav iespējama, jo lielākā daļu komandu ir galvastiesu pārākas. Nejauc ar bērnu čempjiem.
Volx Dzirkalis jau jauniešu līga bija labākais un viņš tā pat tiktu draftēts tāpēc ka labs spēlētajs nevis tāpec ka 6 spēles spēlēja virslīgā.
Eliteprospects.com - Player stats from Latvia U20

Un neapvainojies Volx, bet MHL līmenis ir augstāks nekā virslīga un vadošie krievu klubi iznestu lielveikala krāvējus vienos vārtos.
Bočnevičs virslīgā būtu kā Krosbijs.

  +1 [+] [-]

, 2015-07-10 17:49, pirms 10 gadiem
Dsdsy neapainojies pats, bet tev nav taisnība.

     [+] [-]

, 2015-07-10 19:52, pirms 10 gadiem
(O_O) rakstīja: Nu sāksim ar to, ka Lido paņēma tos, kuri palika pāri no Dinamo 2001. gada. Reāli Lido uztaisīja konkurentus Dinamo komandai. Šogad būs interesanti, jo HS Rīga savāca atkal labākos kopā (arī no Dinamo). Nez kāds būs 2001.gada Dinamo šogad, zinot, ka vecāki iepriekšējos gadus bija pret jaunpienācējiem.
Vienīgais, kas Lido var nepatikt - ir tikai viena komanda. Klubs nav pārstāvēts citās vecuma grupās.
Un, ko teikt pārējām komandām? Čempis jau nenotiek tikai viņu starpā, bet ir arī vēl citas komandas.. Mans brālis, piemēram, spēlē Brocēnos un tas Lido un Dinamo bija vienīgie, kas grāva visus, taču ar pārējiem gāja sīvāk, līdz ar to viņi grib būt labāki..