Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Kristaps Driķis

Video: "Dinamo" uzvar "Liepājas Metalurgu"

Piedāvājam labāko momentu apskatu no draudzības spēles hokejā, kurā Rīgas "Dinamo" hokejisti ar rezultātu 6:5 (1:1, 1:3, 3:1, 0:0, 1:0) pēcspēles metienos apspēlēja mājiniekus SK "Liepājas Metalurgs".

, 2008-11-08 10:30, pirms 17 gadiem
šis jau tāds vēsturisks mach
, 2008-11-08 10:33, pirms 17 gadiem
LM parādija labi to, ka ir ļoti spēcīga komanda!!
, 2008-11-08 10:37, pirms 17 gadiem
Izskatās ka tik tiešam ija saspringta spēle ! Žel ka pa Tv nerādija
, 2008-11-08 10:40, pirms 17 gadiem
Liepāja bija isti hokejā svētki priekš skstitajem un spēle bija laba
, 2008-11-08 10:44, pirms 17 gadiem
Pec golu svineshanas var pateikt par speles nozimigumu
, 2008-11-08 10:45, pirms 17 gadiem
nu visu cieņu Liepājas atbalstītājiem,tāāādas ovācijas!
Un izskatās saspringta un aizraujoša spēle bijusi!
Slēpts komentārs: jurixxx
Slēpts komentārs: kasparello
Slēpts komentārs: Iws91
, 2008-11-08 11:08, pirms 17 gadiem
BEIDZOT UZVARAM BULIISHOS!!!!!!!!!!!!!!!!
, 2008-11-08 11:10, pirms 17 gadiem
Brahmanis 4. vartus vnk skaisti guva.
ap4akareja 2 aizsargus un wartsargu uz pretkustibu.
, 2008-11-08 11:11, pirms 17 gadiem
kasparello rakstīja: zeel ka LM nebija stipraakajaa sastaavaa(RD laikam bija)
nu nejau dinamo speleja ar visiem spekiem ...ja tas butu Khl tad RD uzvaretu 5:0
ja tas butu khl tad dinamo shaubos ka butu tikai 2 noraidijumi spele
tas apliecina ka nepielietoja speka panjemienus daudz
Dinamo ta4 negribetu sagraut LM vinju dzimenee 10:0
, 2008-11-08 11:21, pirms 17 gadiem
Nu un vēl Ivaras ar kompāniju stāstīja vakar...
Bērziņa pirmais gols bija tīr tā neko, smuks, a Armanda reakcija apmēram - "Nu jā, nu iemetu, nu i?"... Dai i praktiski visi spēlētāji pēc saviem goliem tāpat reaģēja... laikam jau saprata kas ir kas... bet daži fani nesaprot (negrib saprast) vēl aizvien.
LM pirmais gols... RD aizsargs (nepiefiksēju kurš) priekšā tikai izskatam stāvēja... otrajā izgājiengolā RD aizsargs nogūlās uz ledus i viss, nūju pat nepakustināja... tb notika jau tikai cīņas "apzīmēšana".
Vēl vakar man acīs tika bāzts, ka ōlstāros kautiņu nav... pareizi, te jau arī nebija... Tā bija parodija par kautiņu... Kanādā abus tādus kaušļus izvilptu uzreiz... puiši, kurš tad kaujas nenometot cimdus?
Un arī beigu buļitu sērija bija tikai kā vidēja mēroga "skills competition"...

Kopumā - šovs lielisks, spēle - nekāda, jo tādas praktiski nebija no abu komandu puses.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-11-08 11:49, pirms 17 gadiem
Bulliishos Legzda staaveeja
, 2008-11-08 11:51, pirms 17 gadiem
Brahmani uz ''Dinamo''!!!
, 2008-11-08 11:55, pirms 17 gadiem
Nu man jau patīk tas ka kāds cits Latvias klubs arī spēj cīnīties ar Dinamo.
, 2008-11-08 11:58, pirms 17 gadiem
Nu skaista spēle, piekrītu Ulmenim, Dināmo varētu paaicināt Brahmani
, 2008-11-08 12:00, pirms 17 gadiem
Munky rakstīja: Nu skaista spēle, piekrītu Ulmenim, Dināmo varētu paaicināt Brahmani
Kas visiem ir? Latviešu valodu skolā nemācījāties?
Ir jāoca nevis: Ulmenim, bet gan: piekrītu Ulmenam!
, 2008-11-08 12:09, pirms 17 gadiem
ansis15 rakstīja: Nu man jau patīk tas ka kāds cits Latvias klubs arī spēj cīnīties ar Dinamo.
Ko kas gan nevaretu ciiniities saja spele ar Dinamo tur taks skaidri redzeets ka no Dinamo puses tā ir vienkarša paslidošanās.
, 2008-11-08 12:23, pirms 17 gadiem
Ko lai saka, Metalurgu uz KHL, "Dinamo" jau bik ir tā zvaigžņu zlimība!!! Metalurgi malači!!!
, 2008-11-08 12:28, pirms 17 gadiem
Tač tīrākā spēle uz skatītājiem, lai tie liepājnieki papriecājās.
Skaidrs, ka Dinamo nespēleja pa pilno... Tak visas šādas paraugspēles šādi noslēdzās - tikai ar viena gola pārsvaru (šoreiz bullīšos).
Tas, kurš sadomājies, ka LM var spēlēt ar Dinamo, hmm... Tikai liepājnieks to var izdarīt Pārējā Latvija saprot, kas notika!
Slēpts komentārs: CoopeR
, 2008-11-08 12:42, pirms 17 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu un vēl Ivaras ar kompāniju stāstīja vakar...
Bērziņa pirmais gols bija tīr tā neko, smuks, a Armanda reakcija apmēram - "Nu jā, nu iemetu, nu i?"... Dai i praktiski visi spēlētāji pēc saviem goliem tāpat reaģēja... laikam jau saprata kas ir kas... bet daži fani nesaprot (negrib saprast) vēl aizvien.
LM pirmais gols... RD aizsargs (nepiefiksēju kurš) priekšā tikai izskatam stāvēja... otrajā izgājiengolā RD aizsargs nogūlās uz ledus i viss, nūju pat nepakustināja... tb notika jau tikai cīņas "apzīmēšana".
Vēl vakar man acīs tika bāzts, ka ōlstāros kautiņu nav... pareizi, te jau arī nebija... Tā bija parodija par kautiņu... Kanādā abus tādus kaušļus izvilptu uzreiz... puiši, kurš tad kaujas nenometot cimdus?
Un arī beigu buļitu sērija bija tikai kā vidēja mēroga "skills competition"...

Kopumā - šovs lielisks, spēle - nekāda, jo tādas praktiski nebija no abu komandu puses.
Noskatoties šito videoapskatu normāls adekvāts līdzutējs mierīgi var saprast, ka šis mačs tik tiešām bija "zvaigžņu spēles" līmeņa mačs un izskatijās, ka neviena komanda tā īpaši necentās moš višķi vairāk kopumā centās tieši LM, jo šie galu galā spēlēja mājās un halles jubilejā.... to arī pēc "golu svinēšanās" varēja pateikt..., jo hokejs tiešām bija stipri rudenīgs vai pareizāk vasarīgs, bez nopietnas aizsardzības un ar palielu "slidināšanos"... ja RD šitā (kā vakar) spēlētu arī KHL, tad viņi tur visiem kāstu ar 10:0 un vairāk..... bet to jau te daži tāpat izskatās, ka nekad nesapratīs...
, 2008-11-08 12:46, pirms 17 gadiem
kasrim rakstīja: Tač tīrākā spēle uz skatītājiem, lai tie liepājnieki papriecājās.
Skaidrs, ka Dinamo nespēleja pa pilno... Tak visas šādas paraugspēles šādi noslēdzās - tikai ar viena gola pārsvaru (šoreiz bullīšos).
Tas, kurš sadomājies, ka LM var spēlēt ar Dinamo, hmm... Tikai liepājnieks to var izdarīt Pārējā Latvija saprot, kas notika!
protams
, 2008-11-08 12:47, pirms 17 gadiem
Njaa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-11-08 13:09, pirms 17 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu un vēl Ivaras ar kompāniju stāstīja vakar...
Bērziņa pirmais gols bija tīr tā neko, smuks, a Armanda reakcija apmēram - "Nu jā, nu iemetu, nu i?"... Dai i praktiski visi spēlētāji pēc saviem goliem tāpat reaģēja... laikam jau saprata kas ir kas... bet daži fani nesaprot (negrib saprast) vēl aizvien.
LM pirmais gols... RD aizsargs (nepiefiksēju kurš) priekšā tikai izskatam stāvēja... otrajā izgājiengolā RD aizsargs nogūlās uz ledus i viss, nūju pat nepakustināja... tb notika jau tikai cīņas "apzīmēšana".
Vēl vakar man acīs tika bāzts, ka ōlstāros kautiņu nav... pareizi, te jau arī nebija... Tā bija parodija par kautiņu... Kanādā abus tādus kaušļus izvilptu uzreiz... puiši, kurš tad kaujas nenometot cimdus?
Un arī beigu buļitu sērija bija tikai kā vidēja mēroga "skills competition"...

Kopumā - šovs lielisks, spēle - nekāda, jo tādas praktiski nebija no abu komandu puses.
Piekrītu!

Es biju Liepājā..viņiem bija tada attieksme ka obligāti jāuzvar Dinamo, nu vismaz jācenšas uzvarēt! "Mēs taču esam liepājnieki, Uzcēlām pirmo halli Latvijā. Hokeja pamatlicēji Latvijā, un vēl neuzvarēt Rīgas klubu??" --> Attieksme bija apmēram tāda... arī no fanu puses nebija labāk....neteikšu tos vārdus, ar kādiem LM fani apsaukāju mūsējos

FUI!!!
, 2008-11-08 13:12, pirms 17 gadiem
Ja Dinamo rautu t
adu paraugspēli, tad Liepāja neatrastos pat ar 2golu pārsvaru, un, ja tā būtu paraugspēle, tad neizraisītos kautiņš, un vairākas asas situācijas!!! Varu derēt, ka vienu brīdi jau Dinamo bija satraukušies mazliet...
, 2008-11-08 13:22, pirms 17 gadiem
visiem tiem, kas saka, ka RD spēlēja ar visiem spēkiem jāpaskatās, kas stāvēja vārtos rīdziniekiem... vai tiešām jūs Avotiņu esat redzējuši kaut vai kādā KHL spēlē uz soliņa?
un arī izskatās, ka aizsargi tur čilo, nevis spēlē... tā kā rezultāts ir adekvāts parādītajai spēlei, nevis patiesajam spēkam...
, 2008-11-08 13:31, pirms 17 gadiem
NU psc 6eit laikam vairaak par pusi domaa ka rezultaats atbilst patiesiibai, speele bija taisiita ,kā šovs esmu pārliecināts ne RD, ne LM nespeeleeja uz visu banku, jo taadaa kadijumā rezultaats vareetu buut nesmuks prieks LM!!!
, 2008-11-08 13:58, pirms 17 gadiem
Madridista rakstīja: Liepājas Matalurgu uz KHL var laist
Lai vispirms LM izdara kautko Baltkriewijas chempii... un tad runaasim par KHL ...
, 2008-11-08 13:58, pirms 17 gadiem
paskatieties Interviju ar Marselu Hosu, tur arii sho ti var izprast...
, 2008-11-08 13:59, pirms 17 gadiem
Psc kāds tiem Liepājniekiem atbalsts...
, 2008-11-08 14:54, pirms 17 gadiem
Kaads tur shovs? Tagad, kad Dinamo nevar sagraut LM, speele tiek uzskatita par tadu vien aakstishanos. Te nu paraadaas kads ir Dinamo un LM liimenis.
, 2008-11-08 14:56, pirms 17 gadiem
Eh,sapratu ka esmu noilgojies pēc hokeja.
, 2008-11-08 15:07, pirms 17 gadiem
Protams ka si nebija baiga plesanas par katru cm un objektivi RD ir specigaki, bet tas nenozime, ka LM nebutu sances vinnet ari riktigi nopietna spele tikai tadel ka RD ir 5reizes lielaks budzets, tas pats RD jau vairakkart ir apspelejis klubus kam ir 5 reizes lielaks budzets un kas ari skaitas specigaki. Tapat ka RD ir izdevies apspelet specigakos Atlant un AK Bars ta pat ari LM varetu apspelet RD. Nu nav tada limenu atskiriba, ka RD mierigi var vinnet LM 10:0.
, 2008-11-08 15:09, pirms 17 gadiem
Marty82 rakstīja: Protams ka si nebija baiga plesanas par katru cm un objektivi RD ir specigaki, bet tas nenozime, ka LM nebutu sances vinnet ari riktigi nopietna spele tikai tadel ka RD ir 5reizes lielaks budzets, tas pats RD jau vairakkart ir apspelejis klubus kam ir 5 reizes lielaks budzets un kas ari skaitas specigaki. Tapat ka RD ir izdevies apspelet specigakos Atlant un AK Bars ta pat ari LM varetu apspelet RD. Nu nav tada limenu atskiriba, ka RD mierigi var vinnet LM 10:0.
Pasaulē nav neuzvaramu komandu, taču objektīvi skatoties no 10 savstarpējām RD-LM spēlēm RD būtu jāizcīna uzvara 9 no tām.
, 2008-11-08 15:09, pirms 17 gadiem
Tribuncovam nervu sistēma tāda dikti nestabila... pēc spēka paņēmiena nevar kājās noturēties un sāk kauties... īstens cīnītājs... Vecums laikam nāk...
, 2008-11-08 15:23, pirms 17 gadiem
CoopeR rakstīja: Brahmanis paliks tepat Liepājā, rīdzenieki nemaz neceriet
Nedomājiet, ka Dinamo ir vienīgais stiprais klubs Latvijā
Esmu talsenieks un ceru, ka Brahmanis spēlēs ''Dinamo''!
, 2008-11-08 15:29, pirms 17 gadiem
demons35 rakstīja: nu nejau dinamo speleja ar visiem spekiem ...ja tas butu Khl tad RD uzvaretu 5:0
ja tas butu khl tad dinamo shaubos ka butu tikai 2 noraidijumi spele
tas apliecina ka nepielietoja speka panjemienus daudz
Dinamo ta4 negribetu sagraut LM vinju dzimenee 10:0
ja speele buut BALTKRIEV.CHEMPIONAATA tad LM vinneetu ari RD
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-11-08 15:51, pirms 17 gadiem
RD uz Baltkrieviju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-11-08 16:10, pirms 17 gadiem
nu labi i ka RD ir stipraaks, bet pieraadiit tak to nevarat
, 2008-11-08 16:21, pirms 17 gadiem
laasens, 14:54, pirms stundas, citēt
Kaads tur shovs? Tagad, kad Dinamo nevar sagraut LM, speele tiek uzskatita par tadu vien aakstishanos. Te nu paraadaas kads ir Dinamo un LM liimenis.

Psc nu tu tiešām glups esi?!! Ja LM buutu vienaa liimenii ar RD tad puse LM speeleetaaju jau tagad atrastos RD klubaa vai arii kaados citos europas komandaas, RD Atrodas KHL liigas (VIDUSDAĻĀ) tas ir labs rādītājs, protams varēja būt labaak, nu , bet žel ka mums ir tādi liidzjuuteeji kuri 6odien nodirš un peec nedeelas cel spaarnos!!!
, 2008-11-08 16:53, pirms 17 gadiem
kasparello rakstīja: nu labi i ka RD ir stipraaks, bet pieraadiit tak to nevarat
Kam tas ir vajadzīgs-Tev?(varbūt),bet abās komandās profi.
, 2008-11-08 17:19, pirms 17 gadiem
LAI ZINAATU KAS IR KAS. KO JUUS TE STRIIDAS. NEVAREEJA VINNEET UN TAGAT KAUT KAADAS ATMAZKAS. JA BUUTU TAD BUUTU UTT.
, 2008-11-08 17:22, pirms 17 gadiem
Ja sovs tad arii abas komandas paslidinaajaas.ja ciina, tad riga nevareeja vinneet,ko es logiski spriezu pec tablo un VISS
, 2008-11-08 17:26, pirms 17 gadiem
kas tad rd tagad speelee kaut kaadi tur NEUZVARAMIE DIEVI
, 2008-11-08 17:27, pirms 17 gadiem
Nu jā izstijās pēc riktīgas draudzībenes spēle
, 2008-11-08 18:51, pirms 17 gadiem
kasparello, 17:22, pirms stundas, citēt
Ja sovs tad arii abas komandas paslidinaajaas.ja ciina, tad riga nevareeja vinneet,ko es logiski spriezu pec tablo un VISS

Peec kaada tablo tu spried?!! Peec BAltkrievu čempa un KHL?! Nee nopietni!! Apgaismo muus!!!
, 2008-11-08 19:38, pirms 17 gadiem
Ak dievs!!! cik juus naivi esat liepaajnieki... Dinamo treninjos ciinaas spariigaak neka vinji ciiniijas shajaa spele. Ne velti Ankipāns intervijā teica "vaidzeeja tachu izklaideet skatiitajus."
, 2008-11-08 23:35, pirms 17 gadiem
Spēle bija ļoti skatāma, tīri uz skatītāhuem Brahmaņa GOLS vislabākais
, 2008-11-08 23:37, pirms 17 gadiem
sticky, 19:38, pirms 4 stundām, citēt
Ak dievs!!! cik juus naivi esat liepaajnieki... Dinamo treninjos ciinaas spariigaak neka vinji ciiniijas shajaa spele. Ne velti Ankipāns intervijā teica "vaidzeeja tachu izklaideet skatiitajus."

Gudrelis atradies..... esmu liepajnieks un loti labi apzinos ja RD speleetu ar pilnu speku sameru vartu starpiba butu lielaka neka uz vienas rokas pirksti.... LOL
, 2008-11-09 10:14, pirms 17 gadiem
Robis87 rakstīja: kasparello, 17:22, pirms stundas, citēt
Ja sovs tad arii abas komandas paslidinaajaas.ja ciina, tad riga nevareeja vinneet,ko es logiski spriezu pec tablo un VISS

Peec kaada tablo tu spried?!! Peec BAltkrievu čempa un KHL?! Nee nopietni!! Apgaismo muus!!!
PEC TABLO KUR PEC PAMATLAIKA BIJA UZRAKSTS 5-5. STULBS ESI VAI
, 2008-11-09 11:22, pirms 17 gadiem
nu un tad ka RD speelee KHL un vinneejushi dazhas labas komandas, nenoziimee, ka vinji tagad nav jau 15 vietaa. te kaadi saka, ka vidusdaljaa. man gan izskataas, ka astes galaa. necelshu LM nekaadaa statusaa bet nevajag RD faniem buut iedomiigiem. skat, ka sezonas beigaas vispaar kaadi play offi maz buus
, 2008-11-09 20:26, pirms 17 gadiem
liepājniekiem bija ko redzēt, forši
, 2008-11-10 16:24, pirms 17 gadiem
DinamoRīga_FANS rakstīja: Piekrītu!

Es biju Liepājā..viņiem bija tada attieksme ka obligāti jāuzvar Dinamo, nu vismaz jācenšas uzvarēt! "Mēs taču esam liepājnieki, Uzcēlām pirmo halli Latvijā. Hokeja pamatlicēji Latvijā, un vēl neuzvarēt Rīgas klubu??" --> Attieksme bija apmēram tāda... arī no fanu puses nebija labāk....neteikšu tos vārdus, ar kādiem LM fani apsaukāju mūsējos

FUI!!!
A tu gaidīji, ka Liepājā par Rīgas "Dinamo" visi kauks??? Loģiski, ka apsmēja, un pareizi darīja - kaut kā taču ir jāattīsta līdzjutēju kultūra Latvijā...