Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Gatis Druvietis

Vītoliņš: "Izlases zīmols Sarkanā mašīna krīt acīs"

Vītoliņš: "Izlases zīmols Sarkanā mašīna krīt acīs"
"Sarkanās mašīnas" prezentācija Maskavā
Foto: fhr.ru

Krievijas izlases galvenā trenera asistents Harijs Vītoliņš atzīst, ka jaunais zīmols "Sarkanā mašīna" uzliek papildus atbildību. Šis konceptuālais elements šonedēļ tiek izmēģināts pārbaudes turnīrā Somijā.

5.-8. novembrī Krievijas izlase Somijas galvaspilsētā Helsinkos aizvada pārbaudes turnīru, pirmā spēle pret mājiniekiem. Pirms dažām dienām tika prezentēts krievu izlases jaunais brends "Sarkanā armija".

"Protams, ievērojam, ka parādījies zīmols "Sarkanā mašīna". Kad tas ir visur, tad krīt acīs. Mums visiem tā ir atbildība. Spēlētāji saprot: ja reiz izvēlēts ceļš ar tik spēcīgu nosaukumu, tad to nepieciešams attaisnot," norāda Oļega Znaroka asistents Harijs Vītoliņš. "Somijā vairāk gribam pārbaudīt jauniņos - tos, kuri iepriekš netika sastāvā un tagad pie mums ir pirmo gadu. Mūsu ģērbtuve Helsinku arēnā iztaisīta tāda pati kā Novogorskā - krāsas, "Sarkanā mašīna", liels paklājs."

Krievijas Hokeja federācijas viceprezidents Romāns Rotenbergs par jauno brendu: "Veidojam savu ideoloģiju, balstoties uz mūsu iepriekšējiem nopelniem - mūsu valsts uzvarām. Turklāt jaunā koncepcija ir arī skats nākotnē."

Kā zināms, Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa vadītā krievu izlase 2015. gada pasaules čempionātā ieguva 2. vietu, bet gadu iepriekš izcīnīja zelta medaļas. 2016. gada pasaules čempionāts risināsies Krievijas lielākajās pilsētās Maskavā un Sankpēterburgā.

Izmantotie resursi:
rsport.ru


, 2015-11-05 14:47, pirms 10 gadiem
Pasaules čempionātu( nevis OS) sarkanā mašīna, ja precīzāk.
, 2015-11-05 14:56, pirms 10 gadiem
Tā Krievija nav pilns rublis...
, 2015-11-05 14:58, pirms 10 gadiem
Pilnīga bezgaumība. Kā jau krieviem piestāv.
, 2015-11-05 14:59, pirms 10 gadiem
Pasarg' dies! Tie krievi patiešām ir nojūgušies ar to padumjo pagātni. Tiešām nekā cita tai tautai nav kā asiņainā karabūšana? Un nu vēl Harim jāpiedalās tajā marasmā!
, 2015-11-05 15:00, pirms 10 gadiem
Latvietim ar to nu gan nav jālepojas.
, 2015-11-05 15:09, pirms 10 gadiem
Labs iemesls atbalstīt jebkuru krievu pretinieku jebkurā spēlē un papildus prieks, kad Kanāda šos atkal izvazās kādā atbildīgā spēlē. Protams latviešu domas šajā jautājumā dalīsies, cepures, fuņi un citi savickieši būs par krieviem, bet ticu ka tas ir absolūtais tautas mazākums.
Slēpts komentārs: kramblers
, 2015-11-05 15:11, pirms 10 gadiem
Par atbildi visas brīvās pasaules komentētājiem būs Sbornaju saukt par sovjetiem.
, 2015-11-05 15:11, pirms 10 gadiem
pat sirpis un amurs tur jau ir iekabinats.. vai Dievs... bet nauda jau padara visus aklus
, 2015-11-05 15:16, pirms 10 gadiem
bildee visi kvelakie komunisma fani, vai Harim smadzenes arī jau izskalotas!?!
, 2015-11-05 15:23, pirms 10 gadiem
Parasti esmu par krieviem, bet šis projekts/brends ir vienkārši smieklīgs. Tas bezcerīgums pret Kanādu PČ finālā to pierāda.
, 2015-11-05 15:24, pirms 10 gadiem
Atgādina sarkano moskiviču.
, 2015-11-05 15:29, pirms 10 gadiem
acmee23 rakstīja: Atgādina sarkano moskiviču.
Ir arī labākas sarkanas mašīnas. Piemēram, šī:

- Car Photo Gallery
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-11-05 15:31, pirms 10 gadiem
Sirpis un āmurs arī... PSRS atgriežas. Nav komentāru
, 2015-11-05 15:32, pirms 10 gadiem
M rakstīja: Par atbildi visas brīvās pasaules komentētājiem būs Sbornaju saukt par sovjetiem.
Z- korejas?
, 2015-11-05 15:33, pirms 10 gadiem
sirpis ar amuru iespaaarda,bet kā jau kolhozā

Ko tik dēļ naudas neizdarīsi,Vitoliņš un znaroks,kas tie tādi vispār ir ??????
, 2015-11-05 15:35, pirms 10 gadiem
kramblers rakstīja: Nabaga kompleksainaa Latvieshu tauta,nu kaada gan mums starpiiba kaa Krievi sauc savu komandu.
Gribētu gan zināt kas tā par modi pieņemt par normu kaut kādu CCCP glorificēšanu. Ja Vācija savu komandu nosauktu par SSiešiem un uzkabinātu tur svastiku, tad arī viss tipa būtu normāli ? Cik galvā ir jābūt izmīlētam lai nesaprastu ka Staļina režīms ir gluži tāds pats kā Hitlera? Un ņemot vērā šo faktu - tā simbolika vēl jo projām liekas normāla ?
, 2015-11-05 15:37, pirms 10 gadiem
Skats nākotnē - ar svastikso sirpi un āmuru. Vītoliņ, galīgi stulbs esi? zem sirpja un āmura tavus vectēvus izsūtīja, un tu tagad tiem mērgļiem kalpo...
, 2015-11-05 15:38, pirms 10 gadiem
''Turklāt jaunā koncepcija ir arī skats nākotnē.'' psc tās krievu ''augšas'' tak ir pilnīgi saspiedušies.
, 2015-11-05 15:40, pirms 10 gadiem
Un kāda histērija, kad latvieši savis nacionālajos svētkos priekšnesumā izmantoja Saules zīmi! KHL lika sodus, krievi un Funis ķērca cik tas nepieklājīgi bijis, be te skat vēsā mierā sirpis ar āmuru plakāta centrā.
, 2015-11-05 15:43, pirms 10 gadiem
Alfonso77 rakstīja: Z- korejas?
Ziemeļkorejas futbola izlases iesauka ir "Chollima", kas angliski nozīmē "Thousand-mile Horse". Dienvidkorejas izlasi sauc par Sarkanajiem Velniem. Krievijas futbola izlasi sauc "Sbornaya". Latvijas - "Izlase".

Un tās nav nekādas muļķības, pilns saraksts ar visnotaļ interesantajiem nosaukumiem ir šeit:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_...
, 2015-11-05 15:44, pirms 10 gadiem
Galvenais, ka Krievijas izlasi vada īsti patrioti - abos pasaules čempionātos ar Vācijas pasi akreditētais Znaroks un fašistu zemes pārstāvis Vitoļiņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-11-05 15:46, pirms 10 gadiem
Krievu hokejam nav nekā kopīga ar politiku! /Funis/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-11-05 15:47, pirms 10 gadiem
latviešu tautas simbolikā šie saskata kāškrustus .. savukārt paši sirpi un āmuru publiski lieto pēc sirds patikas .. abi bija režīmi, abu dēļ bojā gāja miljoniem cilvēku, tikai viena simbolika ir aizliegta un sodāma, savukārt ar otru vēl lepojās .. ! Slimi suņa murgi !
, 2015-11-05 15:47, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Un kāda histērija, kad latvieši savis nacionālajos svētkos priekšnesumā izmantoja Saules zīmi! KHL lika sodus, krievi un Funis ķērca cik tas nepieklājīgi bijis, be te skat vēsā mierā sirpis ar āmuru plakāta centrā.
Jā, un vēl joprojām būs fani, kas RD spēļu laikā ar alus putām uz lūpām stāstīs, ka sportam ar politiku nav nekāda sakara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-11-05 15:52, pirms 10 gadiem
USA*Alex rakstīja: Njááá... Palasíju komentárus. Diezgan beizhi visúr var lasít - nejauksim sportu ar politiku! Nu, tad palasiet un padomájiet, kas notiek sheit. Skumji...
... un domu turpinot, kādā līgā spēlē RD...
, 2015-11-05 15:53, pirms 10 gadiem
USA*Alex rakstīja: Vácíjai vésturiskajá aspektá vél varétu piekabinát fashismu, bet káds sakars Vitolinjam un Latvijai ar to?
Krievi vēl nesen uzskatīja Latviju par fašistiskāko valsti pasaulē. Tagad laikam pirmo vietu atņēmusi Ukraina. Bet, ja kas - tad fašisms, pirmkārt, attiecināms uz Musolini Itāliju
, 2015-11-05 15:56, pirms 10 gadiem
USA*Alex rakstīja: Njááá... Palasíju komentárus. Diezgan beizhi visúr var lasít - nejauksim sportu ar politiku! Nu, tad palasiet un padomájiet, kas notiek sheit. Skumji...
Yep, es saprotu, ka tu jau ar atbilstošām vēstulēm esi vērsies Krievijas hokeja izlasē, kā arī rakstīji KHL vadītājiem par to politikas jaukšanu Dinamo spēlē? Ko viņi tev atbildēja?
, 2015-11-05 16:12, pirms 10 gadiem
Tas sirpis ar āmuru ir domāts tā kā sirpis un funis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-11-05 16:14, pirms 10 gadiem
USA*Alex rakstīja: Njááá... Palasíju komentárus. Diezgan beizhi visúr var lasít - nejauksim sportu ar politiku! Nu, tad palasiet un padomájiet, kas notiek sheit. Skumji...
Tā padomju simbolikas atjaunošana ir tīrāka politika. Tu iesaki tēlot strausus un to "neredzēt" ?
, 2015-11-05 16:15, pirms 10 gadiem
USA*Alex rakstīja: Vácíjai vésturiskajá aspektá vél varétu piekabinát fashismu, bet káds sakars Vitolinjam un Latvijai ar to?
Ja tu viņiem kabināsi fašismu,būsi krievs.Vācieši bija nacisti ,fašisms bija Itālijā..Par fašistiem viņus saukā tikai krievi.
, 2015-11-05 16:26, pirms 10 gadiem
Krievija visās frontēs iet uz konfrontāciju. Bēs vēl lielāks iemesls just pret Krieviju. Nākošgad PČ ļoti vēlētos Krieviju redzēt ārpus astotnieka. Savās mājas neiekļūt PO , traģēdija Krievijā, svētki hokeja pasaulē. Reālāka jau būtu vēlme lai Krievija neiegūtu medaļas. Vārdi sarkanā mašīna izraisa lielu nepatiku. Nekad nav labu just pret kaut ko, bet sidij nepavēlēsi. Vienalga Znaroks, Vītoliņš, jo vairāk Krievija zaudēs , jo vairāk iepriecinās. Atceros ka PSRS laikos jutu visur un vienmēr pret PSRS, arī Balderis tajā neko nemainīja. Lai zaudē arī Balderis ar visu PSRS izlasi. Tagad lai zaudē Vītoliņš. Šajā izlasē veiksmi nenovēlu.
, 2015-11-05 16:29, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Krievija visās frontēs iet uz konfrontāciju. Bēs vēl lielāks iemesls just pret Krieviju. Nākošgad PČ ļoti vēlētos Krieviju redzēt ārpus astotnieka. Savās mājas neiekļūt PO , traģēdija Krievijā, svētki hokeja pasaulē. Reālāka jau būtu vēlme lai Krievija neiegūtu medaļas. Vārdi sarkanā mašīna izraisa lielu nepatiku. Nekad nav labu just pret kaut ko, bet sidij nepavēlēsi. Vienalga Znaroks, Vītoliņš, jo vairāk Krievija zaudēs , jo vairāk iepriecinās. Atceros ka PSRS laikos jutu visur un vienmēr pret PSRS, arī Balderis tajā neko nemainīja. Lai zaudē arī Balderis ar visu PSRS izlasi. Tagad lai zaudē Vītoliņš. Šajā izlasē veiksmi nenovēlu.
Funs, mazs suniitis mils, grib papainat zurcinas.
, 2015-11-05 16:30, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Krievija visās frontēs iet uz konfrontāciju. Bēs vēl lielāks iemesls just pret Krieviju. Nākošgad PČ ļoti vēlētos Krieviju redzēt ārpus astotnieka. Savās mājas neiekļūt PO , traģēdija Krievijā, svētki hokeja pasaulē. Reālāka jau būtu vēlme lai Krievija neiegūtu medaļas. Vārdi sarkanā mašīna izraisa lielu nepatiku. Nekad nav labu just pret kaut ko, bet sidij nepavēlēsi. Vienalga Znaroks, Vītoliņš, jo vairāk Krievija zaudēs , jo vairāk iepriecinās. Atceros ka PSRS laikos jutu visur un vienmēr pret PSRS, arī Balderis tajā neko nemainīja. Lai zaudē arī Balderis ar visu PSRS izlasi. Tagad lai zaudē Vītoliņš. Šajā izlasē veiksmi nenovēlu.
Tas tik būtu notikums, ja Krievijā nākamajā PČ savās mājās 9. maijā zaudētu Latvijai.
, 2015-11-05 16:34, pirms 10 gadiem
Fuņa duālisms- krievu izlase riebjas, bet čempionāts un klubi pilnīgi baudu sagādā.
, 2015-11-05 16:35, pirms 10 gadiem
Sirpis un āmurs! Tālāk jau vairs nav kur laikam....
, 2015-11-05 16:36, pirms 10 gadiem
Tas tiekai labi ,jo pret krieviju fanoju ,tāpat kā fanoju pret psrs,bet raksta autoriem gan būtu jāzin ,ka ir vārds zīmols,nevajag anglisko brendu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-11-05 16:36, pirms 10 gadiem
Ņinada jaukt poļiķiku ar sportu!!!
, 2015-11-05 16:37, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Fuņa duālisms- krievu izlase riebjas, bet čempionāts un klubi pilnīgi baudu sagādā.
Vienam funim saku tu esi vecis uz goda ,bet tam otram bez pī,pī,pī neiztikt.
, 2015-11-05 16:38, pirms 10 gadiem
naurisk rakstīja: Ņinada jaukt poļiķiku ar sportu!!!
Sports un izklaides bizness un māksla ir vieni no svarīgākajiem politikas ieročiem,ja nezināji.
, 2015-11-05 16:39, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Fuņa duālisms- krievu izlase riebjas, bet čempionāts un klubi pilnīgi baudu sagādā.
Ir tāda cilvēku suga, latvieši par kangariem dēvē.
, 2015-11-05 16:41, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Vienam funim saku tu esi vecis uz goda ,bet tam otram bez pī,pī,pī neiztikt.
Bet viņš ir viens. Tas kurš Saules zīmi noliedza. Šis, kā saka viņa saimnieki, ar "pokazuhu" nodarbojas.
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: FUNS
, 2015-11-05 16:53, pirms 10 gadiem
Cik saprotu no tā murga, Funis saka, ka Saules zīmei nav vietas uzvedumā par godu Latvijas dzimšanas dienai
, 2015-11-05 16:56, pirms 10 gadiem
Skumji būs tev tad ja nedod dievs tu sastapsies ar šiem krievu mērgļiem šeit Latvijā tuvākajā desmitgadē ikdienā to redzot un dzirdot
USA*Alex rakstīja: Njááá... Palasíju komentárus. Diezgan beizhi visúr var lasít - nejauksim sportu ar politiku! Nu, tad palasiet un padomájiet, kas notiek sheit. Skumji...
, 2015-11-05 16:57, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Cik saprotu no tā murga, Funis saka, ka Saules zīmei nav vietas uzvedumā par godu Latvijas dzimšanas dienai
Tāds uzvedums tajā değenerātu rautā vispār ir zaimošana.
, 2015-11-05 16:58, pirms 10 gadiem
Skatos, no dažiem ģinamo faniem divkosība izstarojas visā krāšņumā. Kad krievija atjauno komandas vēsturisko brendu Красная Машина, visur saliek sarkano krāsu, sirpjus, āmurus, tad tas ir slikti, viņi glorificējot noziedzīgu režīmu utt. Kad to pašu izdara ar Динамо Рига, kas arī pārstāv noziedzīgu, represīvu iestādi, tad viss ir OK, jo, sak, Lauris ar Miķeli tak' nekad nav bijuši čekisti.
Ģinamo kucēni, jūs tiešām nekādu analoģiju nesaskatāt?
, 2015-11-05 17:00, pirms 10 gadiem
sarkanais traktors un spēlētāji traktoristi vai autombilisti tiešām spēcīgs brends, tikai krievijā kaut kas tāds ir spēcīgs
, 2015-11-05 17:04, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Tāds uzvedums tajā değenerātu rautā vispār ir zaimošana.
Es jau spēlējos ar viņa vārdiem - šis tak slavēja latvisko gaisotni arēnā. Nu tad kas sanāk no tiem viņa Ko, Kad un Kur, kas itkā bija nevietā.
Ko - Saules zīmi
Kad - Valsts svētkos
Kur - Arēna (atrodas Latvijā, Rīgā, pilsētas centrā)
Ja reiz tur kas nepareizs viņaprāt bija , tad jāsecina, ka RD ir Krievijā...
Lai cik lunkans Jurkas krancis nebūtu, nu nenosēdēs uz diviem krēsliem.
, 2015-11-05 17:05, pirms 10 gadiem
Dažiem ir ļoti šabloniska domāšana. Ja atbalsta DR, tad tu automātiski esi slikatais, nodevējs utt. Savādāk šo cilvēku izpratnē nemaz nav iespējams. Tikai latviešu tautas nodevējs pēc viņu domām var atbalstīt DR. Viss - galvā ir tikai šī viena doma un visu laiku maļ vienu un to pašu.
, 2015-11-05 17:06, pirms 10 gadiem
tommy`gun rakstīja: Gribētu gan zināt kas tā par modi pieņemt par normu kaut kādu CCCP glorificēšanu. Ja Vācija savu komandu nosauktu par SSiešiem un uzkabinātu tur svastiku, tad arī viss tipa būtu normāli ? Cik galvā ir jābūt izmīlētam lai nesaprastu ka Staļina režīms ir gluži tāds pats kā Hitlera? Un ņemot vērā šo faktu - tā simbolika vēl jo projām liekas normāla ?
krievi vadās pēc principa uzvarētājus nesoda- viņi uzskata, ka Staļina nogalinātie cilvēku miljoni ir attaisnojami un, ja godīgi, tad tas ir bīstami. Bet kā fanam, man tas tik vēlreiz rada vēlmi fanot par jebkuru citu komandu tikai ne viņiem.
, 2015-11-05 17:09, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Dažiem ir ļoti šabloniska domāšana. Ja atbalsta DR, tad tu automātiski esi slikatais, nodevējs utt. Savādāk šo cilvēku izpratnē nemaz nav iespējams. Tikai latviešu tautas nodevējs pēc viņu domām var atbalstīt DR. Viss - galvā ir tikai šī viena doma un visu laiku maļ vienu un to pašu.
Vēl jau arī ir muļķi un truli bezmugurkaulnieki, liec tos nodevējus mierā.
, 2015-11-05 17:19, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Labs iemesls atbalstīt jebkuru krievu pretinieku jebkurā spēlē un papildus prieks, kad Kanāda šos atkal izvazās kādā atbildīgā spēlē. Protams latviešu domas šajā jautājumā dalīsies, cepures, fuņi un citi savickieši būs par krieviem, bet ticu ka tas ir absolūtais tautas mazākums.
cik primitīvi: melns/balts, savējie/pārējie- svešie, patrioti/čekisti + demagoģijas kārtējā deva, kas vislaik atkārtojas par rus izlases atbalstu dinamo kreklā. Pat kautkur smieklīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-11-05 17:28, pirms 10 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: Tieši tā, katram ir sava ideoloģija. Šiem "sarkanā mašīna" eiropai praidi un viendzimumu laulības.
Eiropā galvenais ir cilvēka brīvība ,nevis praidi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-11-05 17:30, pirms 10 gadiem
specha rakstīja: cik primitīvi: melns/balts, savējie/pārējie- svešie, patrioti/čekisti + demagoģijas kārtējā deva, kas vislaik atkārtojas par rus izlases atbalstu dinamo kreklā. Pat kautkur smieklīgi.
Jā, kur sirpis un āmurs tur viss ir vienkārši. Par vai pret. Savējie un vates.
, 2015-11-05 17:31, pirms 10 gadiem
Lūdzu, Kremļa trollis ar vienā tribīnē ar Funi pret "fašistiem"
, 2015-11-05 17:35, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Lūdzu, Kremļa trollis ar vienā tribīnē ar Funi pret "fašistiem"
Jā, Funis nejūtas neērti cīnoties plecu pie pleca ar kremliniem.Brīvības piemineklis, man šķiet, ir tas pats Pernambukano, latviešu tautas balss, krievu pasaules propagandists.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-11-05 17:39, pirms 10 gadiem
Citi arī nejūtas neērti plecu pie placa ar Krievijas krieviem un Putinu just par Krievijas klubu uzvarām spēlēs pret DR. Par DR zaudējumiem preicājās gan Krievijā gan daži labi Latvijā un nemaz nejūtas neērti.
, 2015-11-05 17:50, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Citi arī nejūtas neērti plecu pie placa ar Krievijas krieviem un Putinu just par Krievijas klubu uzvarām spēlēs pret DR. Par DR zaudējumiem preicājās gan Krievijā gan daži labi Latvijā un nemaz nejūtas neērti.
ko taisnojies? ko gribi, to atbalsti un punkts.
, 2015-11-05 17:56, pirms 10 gadiem
Brīvības Piemineklis rakstīja: Krieviņi malači, rūpējas un domā par savu sporta nākotni un par savu sporta kultūru..Nekā mūsējie klauni pakļaujas visam ko izdomā un izlemj rietumu sabiedrība.
Manuprāt nākamais PČ būs viens no labākajiem pasaules čempionātiem kāds ir bijis pēdējās desmitgades laikā..
Un nebrīnos ka Krievijas izlase tiks sagatavota labāk kā jebkad.
Par lielu krievu hokeju, paldies krieviem par to ka iemācīja mums spēlēt hokeju, un izaudzināja mums lieliskas sporta zvaigznes, ar kurām mēs patreiz lepojamies joprojām.

P.s Un mīļie mani tautieši, nejaucam sportā iekšā politiku! Man pašam personīgi nepatīk Krievijas politika, bet ja runa iet par hokeju tad es par politiku cenšos nedomāt..
Nezināju, ka latviešu vidū vēl sastopami šādi ūnikumi kā Tu.
, 2015-11-05 18:27, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Skatos, no dažiem ģinamo faniem divkosība izstarojas visā krāšņumā. Kad krievija atjauno komandas vēsturisko brendu Красная Машина, visur saliek sarkano krāsu, sirpjus, āmurus, tad tas ir slikti, viņi glorificējot noziedzīgu režīmu utt. Kad to pašu izdara ar Динамо Рига, kas arī pārstāv noziedzīgu, represīvu iestādi, tad viss ir OK, jo, sak, Lauris ar Miķeli tak' nekad nav bijuši čekisti.
Ģinamo kucēni, jūs tiešām nekādu analoģiju nesaskatāt?
Demagogs visā krāšņumā. Bezsakara frāzes tiek pasniegtas kā īstenība. Nu tad pastāsti, gudriniek, kādā veidā Dinamo Rīga( tas, kurš mūsdienu, un kuram nav nekādas ne juridiskas, ne vēsturiskas saiknes(izņemot nosaukumu) ar padomju Dinamo) PĀRSTĀV noziedzīgu, represīvu iestādi?
, 2015-11-05 18:28, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Jā, kur sirpis un āmurs tur viss ir vienkārši. Par vai pret. Savējie un vates.
tas- jā, bet principā arī darba "Mana cīņa" autors lepotos ar līdzīgām tēzēm, nevajag visu absolutizēt līdz pārspīlētai šķeļošai bezjēdzībai..
, 2015-11-05 18:33, pirms 10 gadiem
tad kā tur īsti ir? Sarkanā mašīna, vai sarkanā armija?
, 2015-11-05 18:34, pirms 10 gadiem
Brīvības Piemineklis rakstīja: Krieviņi malači, rūpējas un domā par savu sporta nākotni un par savu sporta kultūru..Nekā mūsējie klauni pakļaujas visam ko izdomā un izlemj rietumu sabiedrība.
Manuprāt nākamais PČ būs viens no labākajiem pasaules čempionātiem kāds ir bijis pēdējās desmitgades laikā..
Un nebrīnos ka Krievijas izlase tiks sagatavota labāk kā jebkad.
Par lielu krievu hokeju, paldies krieviem par to ka iemācīja mums spēlēt hokeju, un izaudzināja mums lieliskas sporta zvaigznes, ar kurām mēs patreiz lepojamies joprojām.

P.s Un mīļie mani tautieši, nejaucam sportā iekšā politiku! Man pašam personīgi nepatīk Krievijas politika, bet ja runa iet par hokeju tad es par politiku cenšos nedomāt..
Ja jau tev pieejams internets, pirms raksti, painteresējies par vēsturi. Nevis ka Kremļa trollis pārgriez visu otrādi. Palasi iesākumam šo: Наша история. Часть 1. 1946-1947 - Чемпионат
, 2015-11-05 18:39, pirms 10 gadiem
hilss rakstīja: Lielākai daļai latviešu tas nemaz neuztrauc, lai krievi niekojas ja viņiem tā patīk. Par tādām lietām uztraucas tikai fašisti jo ka zināms tieši PSRS uzvarēja fašistus.
Nevar noliegt, rašisti uzvarēja fašistus. Un neviens neuzzinās, kā būtu, ja iznākums būtu pretējs.
, 2015-11-05 18:40, pirms 10 gadiem
specha rakstīja: tas- jā, bet principā arī darba "Mana cīņa" autors lepotos ar līdzīgām tēzēm, nevajag visu absolutizēt līdz pārspīlētai šķeļošai bezjēdzībai..
Un kas ir absolutizēts? Tas ka es būšu pret šādu sirpjāmurotu izlasi un domāju ka vairums latviešu arī? Un tas ka daļa (manuprāt mazākā) to atbalstīs, jo šie viņu vārdiem runājot "sagādā augsta līmeņa hokeju"? Tādas ir manas domas. Grāmatu Tu vari nepiesaukt, tā ir tava pārspīlētā propoganda, es nevienu uz vardarbību neaicinu.
, 2015-11-05 18:51, pirms 10 gadiem
Bansam viss ir vienkārši un primitīvi. Ja rezd kaut kur sirpi un āmuru tad jājūt ir pret. Primitīvisma kalngals. Tikai nesaprotu kādēļ jājūt pret Austriju.
, 2015-11-05 18:57, pirms 10 gadiem
Tak lai tā Krievija izmanto ko grib, kāda mums daļa? Mēs izmantojam ugunskrustu, viņi savu sirpi...pie kājas!
, 2015-11-05 19:01, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Bansam viss ir vienkārši un primitīvi. Ja rezd kaut kur sirpi un āmuru tad jājūt ir pret. Primitīvisma kalngals. Tikai nesaprotu kādēļ jājūt pret Austriju.
Lūk, arī lien padomju atraudziņas ārā.
, 2015-11-05 19:04, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Bansam viss ir vienkārši un primitīvi. Ja rezd kaut kur sirpi un āmuru tad jājūt ir pret. Primitīvisma kalngals. Tikai nesaprotu kādēļ jājūt pret Austriju.
Tu to vari uzskatīt par primitīvismu Un pats just par sirpi un āmuru, jo tu taču neesi primitīvs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-11-05 19:13, pirms 10 gadiem
Tad jau tev Austrija un austrieši arī valsts un cilvēki kurus tu neieredzi vai arī esi pret. Ja nesaprati - paskaidrošu. Austrijas valsts ģerbonī ir sirpis un āmurs.
, 2015-11-05 19:15, pirms 10 gadiem
Neiepin te Austriju un jebkuru citu sirpi un āmuru. Visi lieliski zin, par ko ir šī saruna, par kuriem simboliem tiek runāts, tāpēc vari necensties novest šo sarunu līdz absurdam, ka āmurs kā darbarīks ir jāaizliedz.
, 2015-11-05 19:19, pirms 10 gadiem
valduks rakstīja: Nevar noliegt, rašisti uzvarēja fašistus. Un neviens neuzzinās, kā būtu, ja iznākums būtu pretējs.
Sabiedrotie uzvarēja ass valstis, ja te domāts II Pasaules karš.
, 2015-11-05 19:22, pirms 10 gadiem
1.republikas laikā LR bija agrāra valsts, no tā izriet, ka labāk būt sirpim nevis āmuram
, 2015-11-05 19:27, pirms 10 gadiem
Vitolinam bus prieks uzvilkt sarkanu kreklinu ar sirpi un amuru, georga lentiti un iet uz prieksu pa dzivi
, 2015-11-05 19:34, pirms 10 gadiem
hypocrisy rakstīja: Demagogs visā krāšņumā. Bezsakara frāzes tiek pasniegtas kā īstenība. Nu tad pastāsti, gudriniek, kādā veidā Dinamo Rīga( tas, kurš mūsdienu, un kuram nav nekādas ne juridiskas, ne vēsturiskas saiknes(izņemot nosaukumu) ar padomju Dinamo) PĀRSTĀV noziedzīgu, represīvu iestādi?
Bet tas, ka pašreizējais kluba vadonis tajā iestādē darbojies
, 2015-11-05 19:36, pirms 10 gadiem
Interesanti kurš šo komentāru rakstīja un tagad grib no tā atteikties. Vienalga ar kuru savu niku (bet cilvēks aiz šiem nikiem ir viens un tas pats).

Jā, kur sirpis un āmurs tur viss ir vienkārši. Par vai pret. Savējie un vates.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-11-05 19:57, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Interesanti kurš šo komentāru rakstīja un tagad grib no tā atteikties. Vienalga ar kuru savu niku (bet cilvēks aiz šiem nikiem ir viens un tas pats).

Jā, kur sirpis un āmurs tur viss ir vienkārši. Par vai pret. Savējie un vates.
Tu tiešām tik stulbs esi, vai arī tā ir tāda modīga lieta, ko esi no 'skolniekiem' pārņemis, tēlot pamuļķi?
, 2015-11-05 20:02, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: Tu tiešām tik stulbs esi, vai arī tā ir tāda modīga lieta, ko esi no 'skolniekiem' pārņemis, tēlot pamuļķi?
Varēji kaut kā pamatot. Nocitēju ko viens rakstīja.

Jā, kur sirpis un āmurs tur viss ir vienkārši. Par vai pret. Savējie un vates
"
, 2015-11-05 20:03, pirms 10 gadiem
20 gadi sākumskolā- garīgā darba invalīds.
, 2015-11-05 20:05, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: 20 gadi sākumskolā- garīgā darba invalīds.
Nu pilnīgs un nelabojams invalīds.
, 2015-11-05 20:05, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Varēji kaut kā pamatot. Nocitēju ko viens rakstīja.

Jā, kur sirpis un āmurs tur viss ir vienkārši. Par vai pret. Savējie un vates
"
Un es tev varu nocitēt šo:
"Neiepin te Austriju un jebkuru citu sirpi un āmuru. Visi lieliski zin, par ko ir šī saruna, par kuriem simboliem tiek runāts, tāpēc vari necensties novest šo sarunu līdz absurdam, ka āmurs kā darbarīks ir jāaizliedz"

Kas tieši tev padomju atrauga (kā Macimols precīzi norādīja) nav skaidrs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-11-05 20:09, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: 20 gadi sākumskolā- garīgā darba invalīds.
Tak nekādā skolā viņš nestrādā, tāds pats propogandists un trollis, kā visādi preambučo (vai kā viņu tur) un tamlīdzīgie, tik šitas prasmīgāks, tas nu jāatzīst.
, 2015-11-05 20:10, pirms 10 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Bet tas, ka pašreizējais kluba vadonis tajā iestādē darbojies
Un tas, ka viens trīceklīgs tipiņš (bijušais LV prezidents) tur ir kautkāds kluba prezidents vai kas, padara RD par Latvijas Valsts hokeja klubu?
, 2015-11-05 20:12, pirms 10 gadiem
hypocrisy rakstīja: Demagogs visā krāšņumā. Bezsakara frāzes tiek pasniegtas kā īstenība. Nu tad pastāsti, gudriniek, kādā veidā Dinamo Rīga( tas, kurš mūsdienu, un kuram nav nekādas ne juridiskas, ne vēsturiskas saiknes(izņemot nosaukumu) ar padomju Dinamo) PĀRSTĀV noziedzīgu, represīvu iestādi?
Saikne un pēctecība ir nepārprotama;
1. Kluba nosaukums, simbolika,
2. Finansējums un vadība no Maskavas, vietējā izpildvarā zemāka līmeņa "darbonis", plus valdē "stukačs",
3. Abi klubi spēlē(-ja) ļoti līdzīgos turnīros, daudzos gadījumu pret tiem pašiem pretiniekiem,
4. Fani. Liela daļa "cepurnieku" taču labprāt uzsver, ka jūsmojuši arī par veco dinamo, droši nezinu, bet gan jau arī kaut kas no saukļiem, fanu atribūtikas ir pārmantojies.
5. Динамо Рига ir/bija/būs CCCP iekšlietu ministrijas sporta komanda. Tas nekas, ka pašas savienības vairs nav, ka nav arī ne milicijas, ne čekas, lietas būtību tas nekādi nemaina. Skatoties analoģijās, tas būtu tas pats, ja DEL spēlētu Izraēlas komanda ar nosaukumu "Gestapo". Diezgan absurdi, vai ne? Bet Latvijā tas, diemžēl, tieši šobrīd notiek.
, 2015-11-05 20:12, pirms 10 gadiem
1jopcik rakstīja: Tiko tanī rakstā es izlasīju ka seksa trūkums sievieti padara agresīvu
Tikko ar divi k rakstās un laikam agresīvu sievieti neesi redzējis, ja muļķa nosaukšana par muļķi tev liekas agresīva
, 2015-11-05 20:12, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: Un es tev varu nocitēt šo:
"Neiepin te Austriju un jebkuru citu sirpi un āmuru. Visi lieliski zin, par ko ir šī saruna, par kuriem simboliem tiek runāts, tāpēc vari necensties novest šo sarunu līdz absurdam, ka āmurs kā darbarīks ir jāaizliedz"

Kas tieši tev padomju atrauga (kā Macimols precīzi norādīja) nav skaidrs?
Pirmais komentārs bija šāds "Jā, kur sirpis un āmurs tur viss ir vienkārši."
Un tad pēkšņi izrādās ka ir izņēmumi. Vispirms ja ir sirpis un āmurs viss ir vienkārši, bet pēc tam saka ka nav gan tik vienkārši. Nezin kāpēc pēkšņi uz Austriju tas neattiecas.
, 2015-11-05 20:15, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Saikne un pēctecība ir nepārprotama;
1. Kluba nosaukums, simbolika,
2. Finansējums un vadība no Maskavas, vietējā izpildvarā zemāka līmeņa "darbonis", plus valdē "stukačs",
3. Abi klubi spēlē(-ja) ļoti līdzīgos turnīros, daudzos gadījumu pret tiem pašiem pretiniekiem,
4. Fani. Liela daļa "cepurnieku" taču labprāt uzsver, ka jūsmojuši arī par veco dinamo, droši nezinu, bet gan jau arī kaut kas no saukļiem, fanu atribūtikas ir pārmantojies.
5. Динамо Рига ir/bija/būs CCCP iekšlietu ministrijas sporta komanda. Tas nekas, ka pašas savienības vairs nav, ka nav arī ne milicijas, ne čekas, lietas būtību tas nekādi nemaina. Skatoties analoģijās, tas būtu tas pats, ja DEL spēlētu Izraēlas komanda ar nosaukumu "Gestapo". Diezgan absurdi, vai ne? Bet Latvijā tas, diemžēl, tieši šobrīd notiek.
Jau kuro reizi to redzu, bet visu laiku brīnos kā var kaut ko tādu samurgot. Tev pasakas rakstīt būsi varbūt līdzās Grimmiem vai Andersenam.
, 2015-11-05 20:16, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Pirmais komentārs bija šāds "Jā, kur sirpis un āmurs tur viss ir vienkārši."
Un tad pēkšņi izrādās ka ir izņēmumi. Vispirms ja ir sirpis un āmurs viss ir vienkārši, bet pēc tam saka ka nav gan tik vienkārši. Nezin kāpēc pēkšņi uz Austriju tas neattiecas.
Vismaz atbildēji uz manu pirmo jautājumu- muļķi netēlo, tāds vnk esi.
, 2015-11-05 20:19, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Jau kuro reizi to redzu, bet visu laiku brīnos kā var kaut ko tādu samurgot. Tev pasakas rakstīt būsi varbūt līdzās Grimmiem vai Andersenam.
Un kurš no punktiem, tavuprāt, neatbilst patiesībai?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-11-05 20:22, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Un kurš no punktiem, tavuprāt, neatbilst patiesībai?
Neiešu jau n-to reizi atkārtoties, bet nu salīdzināt nosaukumus Dinamo un Gestapo ... tur jābūt izcili...
, 2015-11-05 20:23, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: Vismaz atbildēji uz manu pirmo jautājumu- muļķi netēlo, tāds vnk esi.
Pilnīgi pareizi. Pilnīgs muļķis un nelabojams muļķis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-11-05 20:25, pirms 10 gadiem
1jopcik rakstīja: Visiem tā pat ir skaidrs ka tev ir seksa trūkums un Bansam nav stojaka. Pilieni būs tieši laikā.
Visiem, kuri skaidrā, vai visiem, kuri nav skaidrā? Tas, ka visur redzi seksa trūkumu (un pašam liekas, ka arī visi pārejie tikai to sškata) gan vairāk kko liecina par tevi ne citiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-11-05 20:29, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Neiešu jau n-to reizi atkārtoties, bet nu salīdzināt nosaukumus Dinamo un Gestapo ... tur jābūt izcili...
Nevajag ar savu vēstures nezināšanu lielīties, it īpaši, ja sevi pozicionē kā pedagogu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-11-05 20:34, pirms 10 gadiem
1jopcik rakstīja: Mans deguns ir kā sunim, es izcili saužu kad kuc..(atvainojos dāmas) meklējas.
skatos arī, ka patīk savu izcilo degunu visur iebāzt..

Un vispār, ar ko kuc.. sliktāka par dāmu? It īpaši tev kā sunim?
, 2015-11-05 20:36, pirms 10 gadiem
Sarkanie klauni!
, 2015-11-05 20:37, pirms 10 gadiem
Gudrais eksports, kurš pa vīna pudeli gatavs dvieļugalvām pielīst un pie viņiem mājās tusēt lai nu kurš par divkosību būtu runājis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-11-05 20:44, pirms 10 gadiem
1jopcik rakstīja: Ja palasa to spamu tad tev katrā otrajā komentārā ir tādi teksti - ...pamainīsim pozas, tu būsi aukšā es apakšā... Tā pat tu visu laiku cieriejies pie Argonauta, Zaipja, bet šie diemžēl esot aizņemti. Banss ir brīvs, bet šim diemžēl nav stojaka.
Gandrīz bail domāt, ar cik garlaicīgām sievietēm tev bijusi darīšana, ja nelielas divdomības tev ož pēc seksa trūkuma un kas tev ar to Bansu? esmu diezgan pārliecinata, ka viņam stāv uz sievietēm, tā ka nevajag brīnīties, ka viņam uz tevi ne ne
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-11-05 20:51, pirms 10 gadiem
1jopcik rakstīja: Tu tagad sac locīties fuņa stilā
Tici man, es protu daudz labāk locīties par funi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-11-05 21:02, pirms 10 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Paldies, vecīt, bet, kā saka Krievi, darom ņe nado!
Sarunājies pats ar sevi? es ar varētu uztaisīt piecus profils un no visiem sevi slavēt, cik superīga čiksa neputns ir
, 2015-11-05 21:03, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: O, tādas pikantas sarunas man ar patīk!
Uzmanies, ka Tev nepiesien seksa trūkumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-11-05 21:09, pirms 10 gadiem
Eksports atkal aizmirsis zāles iedzert- šizofrēnija aka saruna ar sevi caur dažādiem profiliem iet uz urrā, tik pārāk nenogursti skraidot pa skvotu no viena kompa uz otru
, 2015-11-05 21:11, pirms 10 gadiem
Skatoties uz mīnusu daudzumu var secinā, ka eksports šodien pieturēsies pie trīs profilu izmantošanas varbūt izdosies šo pietiekami nokaitināt, un pieslēgsies no vēl kāda
, 2015-11-05 21:16, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Uzmanos! Ienākot SC portālā man brīžiem rodas sajūta, ka kāds jau zogas klāt no aizmugures.
Nu, ja dzekam kkas notiek no aizmugures un nav tādas īpašas vēlmes, tad tiešām diez kas nav.. tādā ziņā mums sievietēm priekšrocības- vārdu savienojums 'no aizmugures' par neko briesmīgu neliecina
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-11-05 21:39, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Saikne un pēctecība ir nepārprotama;
1. Kluba nosaukums, simbolika,
2. Finansējums un vadība no Maskavas, vietējā izpildvarā zemāka līmeņa "darbonis", plus valdē "stukačs",
3. Abi klubi spēlē(-ja) ļoti līdzīgos turnīros, daudzos gadījumu pret tiem pašiem pretiniekiem,
4. Fani. Liela daļa "cepurnieku" taču labprāt uzsver, ka jūsmojuši arī par veco dinamo, droši nezinu, bet gan jau arī kaut kas no saukļiem, fanu atribūtikas ir pārmantojies.
5. Динамо Рига ir/bija/būs CCCP iekšlietu ministrijas sporta komanda. Tas nekas, ka pašas savienības vairs nav, ka nav arī ne milicijas, ne čekas, lietas būtību tas nekādi nemaina. Skatoties analoģijās, tas būtu tas pats, ja DEL spēlētu Izraēlas komanda ar nosaukumu "Gestapo". Diezgan absurdi, vai ne? Bet Latvijā tas, diemžēl, tieši šobrīd notiek.
1.Nosaukums un burtiņš ''d'' ir zīmols, kurš khl veidošanas stadijā tika izvirzīts kā priekšnoteikums dalībai līgā. Acīmredzot, lai piesaistītu nostaļģijas plosītus krievu skatītājus. Nekāda sakara ar čeku. Un tērpos vairāk dominē Rīgas un Latvijas simbolika.
2.Finansējums no Maskavas, ta kaut no Marsa, neviens par to neprasa pārdot tēvu un māti. No Maskavas, bet ne no iekšlietu ministrijas, kur nu vēl no FDD. Kads sakars ar čeku?
3.Abi klubi spēlē turnīros. Tā arī vienīgā līdzība. Neviena kluba, pret ko spēlēja psrs laikos, vairs nav. Ir tikai nosaukumi.
4.Kādi tur saukļi... Un ''jūsmoja'' par vienīgo, ko redzēja. Rīgas klubs- tātad ''mūsējie''. Pret tiem pārējiem. Neviens ne par kādām čekām nedomāja.
5.Dinamo Rīga (mūsdienu) nav un nebūs ne Krievijas, ne vēl jo vairāk -psrs iekšlietu ministrijas komanda. Lai par tādu būtu, vajadzētu, lai vismaz kāds no komandas būtu no šīs struktūras , ne? Šai komandai nav nekāda sakara ar čeku.
Par analoģijām- kaut kā nevaru atminēties nevienu gadījumu vēsturē, kad Dinamo varētu vainot genocīdā vai kara noziegumos.
, 2015-11-05 21:48, pirms 10 gadiem
hypocrisy rakstīja: 1.Nosaukums un burtiņš ''d'' ir zīmols, kurš khl veidošanas stadijā tika izvirzīts kā priekšnoteikums dalībai līgā. Acīmredzot, lai piesaistītu nostaļģijas plosītus krievu skatītājus. Nekāda sakara ar čeku. Un tērpos vairāk dominē Rīgas un Latvijas simbolika.
2.Finansējums no Maskavas, ta kaut no Marsa, neviens par to neprasa pārdot tēvu un māti. No Maskavas, bet ne no iekšlietu ministrijas, kur nu vēl no FDD. Kads sakars ar čeku?
3.Abi klubi spēlē turnīros. Tā arī vienīgā līdzība. Neviena kluba, pret ko spēlēja psrs laikos, vairs nav. Ir tikai nosaukumi.
4.Kādi tur saukļi... Un ''jūsmoja'' par vienīgo, ko redzēja. Rīgas klubs- tātad ''mūsējie''. Pret tiem pārējiem. Neviens ne par kādām čekām nedomāja.
5.Dinamo Rīga (mūsdienu) nav un nebūs ne Krievijas, ne vēl jo vairāk -psrs iekšlietu ministrijas komanda. Lai par tādu būtu, vajadzētu, lai vismaz kāds no komandas būtu no šīs struktūras , ne? Šai komandai nav nekāda sakara ar čeku.
Par analoģijām- kaut kā nevaru atminēties nevienu gadījumu vēsturē, kad Dinamo varētu vainot genocīdā vai kara noziegumos.
+1 Man bija slinkums rakstīt, labi ka kāds to izdara. Bet šitam jau to neiestāstīsi.
, 2015-11-05 21:52, pirms 10 gadiem
tad sarkanā armija vai sarkanā mašīna? tekstā ir tā
, 2015-11-05 22:09, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Pirmais komentārs bija šāds "Jā, kur sirpis un āmurs tur viss ir vienkārši."
Un tad pēkšņi izrādās ka ir izņēmumi. Vispirms ja ir sirpis un āmurs viss ir vienkārši, bet pēc tam saka ka nav gan tik vienkārši. Nezin kāpēc pēkšņi uz Austriju tas neattiecas.
Funi, tu rakstu lasīji? Tu bildi redzēji? Tur kaut kur ir Austrija un tās ģērbonis?
, 2015-11-05 22:16, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Funi, tu rakstu lasīji? Tu bildi redzēji? Tur kaut kur ir Austrija un tās ģērbonis?
Kur sirpis un āmurs tur viss vienkārši.

Tā veins rakstīja. Te nav minēti nekādi izņēmumi. Vienlaga kur kad kā sirpis un āmurs viss skaidrs.
Es rakstītu kur sirpis un āmurs kā padomju laika simboli tur viss vienkārši.
, 2015-11-05 22:23, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kur sirpis un āmurs tur viss vienkārši.

Tā veins rakstīja. Te nav minēti nekādi izņēmumi. Vienlaga kur kad kā sirpis un āmurs viss skaidrs.
Es rakstītu kur sirpis un āmurs kā padomju laika simboli tur viss vienkārši.
Kāpēc man jāmin izņēmumi, ja rakstā un pievienotajā attēlā ir skaidri norādīts par ko konkrēti tiek runāts? nekas papildus nav jāmin, ja uzskates materiālos viss ir norādīts. Jeb kaut kur ir Austrija? Ak dies, šitāds mācā bērnus
, 2015-11-05 22:37, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Kāpēc man jāmin izņēmumi, ja rakstā un pievienotajā attēlā ir skaidri norādīts par ko konkrēti tiek runāts? nekas papildus nav jāmin, ja uzskates materiālos viss ir norādīts. Jeb kaut kur ir Austrija? Ak dies, šitāds mācā bērnus
Tieši tā , bērniem arī māca ka jāizsakās precīzi un saprotami nevis kaut kā .
Pāc tam nevar ņemt un sacīto pārgrozīt pēc sava prāta.
, 2015-11-05 22:55, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Tieši tā , bērniem arī māca ka jāizsakās precīzi un saprotami nevis kaut kā .
Pāc tam nevar ņemt un sacīto pārgrozīt pēc sava prāta.
Jautāju pēdējo reizi - attēlā redzamais sirpis un āmurs ir no austrieša ģērboņa? Tur rodas jautājumi, par kuras ideoloģijas simboliku tiek runāts? Kas tev tieši ir neskaidrs paskatoties attēlu un izlasot rakstu. Tu te vari locīties, tēlot muļķi un izdomāt "austrijas", bet savu āža kāju nenoslēpsi, kangar.
, 2015-11-05 23:47, pirms 10 gadiem
Krievi paši rēc par šo

Придут канадцы и отберут этот бренд)
, 2015-12-08 22:09, pirms 10 gadiem
Pilns ar okupācijas simboliem, pretīgi...