Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Masaļskis Vācijā debitē ar zaudējumu

Lauris Bērziņš
Lauris Bērziņš

Masaļskis Vācijā debitē ar zaudējumu
Edgars Masaļskis
Foto: Romualds Vambuts

Savu pirmo spēli Vācijas hokeja līgā (DEL) aizvadījis Latvijas izlases vārtsargs Edgars Masaļskis. Debiju par izdevušos gan nevar nosaukt – ielaisti septiņi vārti, bet Dusiburgas "Fuchse" komandai zaudējums.

Jau ziņojām, ka Masaļskis ar Duisburgas klubu līgumu noslēdzis līdz sezonas beigām. Iesākumā latviešu vārtsarga pirmā atrādīšanās laukumā tika paredzēta tikai 6. janvārī Volfsburgā, taču divu citu komandas vārtsargu Ilpo Kauhanena un Lukasa Langa savainojumi iepriekšējā mačā Izerlonā, kā dēļ "Fuchse" nevarēja turpināt spēli un saņēma tehnisko zaudējumu (0:5), lika plānus mainīt.

Tiesa, Masaļskis savā debijas spēlē nespēja glābt komandu pamatīga zaudējuma savā laukumā pret Kaseles "Huskies". Mača rezultātu atklāja Aleksandrs Seļivanovs, panākot 1:0 "Fuchse" labā, taču tā arī izrādījās vienīgā reize, kad mājinieki bija vadībā. Līdz ar 1. perioda beigām priekšgalā ar 3:2 atradās "Huskies", bet pēc nākamajām 20 minūtēm viņiem bija izdevies pārsvaru palielināt jau līdz 7:2. Pēdējā trešdaļā mājinieki vienus vārtus atspēlēja, bet tas arī viss. Galarezultātā Duisburgas klubam zaudējums ar 3:7.

Edgars Masaļskis nospēlēja visu maču, atvairot 29 no 36 pretinieku metieniem.

Vācijas hokeja līgas (DEL) 2008./09. gada sezonas kopvērtējuma tabula

VietaKomandaSpēlesU Z UP/PMZP/PMP
1.Scorpions372392376
2.Adler351895367
3.Eisbaren3619114267
4.Pinguine3718123464
5.DEG Metro Stars3716115563
6.Lions3615115560
7.Sinupret Ice Tigers3514136256
8.Panther3517151255
9.Roosters3413104754
10.Grizzly Adams3715171451
11.Tigers3712175349
12.Freezers3510145646
13.ERC Ingolstadt3512162545
14.Haie3711172744
15.Huskies3610195242
16.Fuchse375275025

Izmantotie resursi:
www.del.org

     [+] [-]

, 2009-01-04 19:06, pirms 16 gadiem
Jautajums cik ilgi vinam tur laus spodrinat savu satraumeto meistaribu?

     [+] [-]

, 2009-01-04 19:06, pirms 16 gadiem
nu jaapagaida,bet nu man liekas,ka vins kaut kaadaa miskastes komandaa ticis

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 19:06, pirms 16 gadiem
laba komanda vartsargam - trenins labs

  +2 [+] [-]

, 2009-01-04 19:08, pirms 16 gadiem
wildo rakstīja: ja saliidzina ar barys-vityaz tad tiirs defa hokjis

     [+] [-]

, 2009-01-04 19:13, pirms 16 gadiem
29 atvairijis-labi ,cik nez atvairija oponents? Tad jau varetu padomat kada miskaste ticis.

     [+] [-]

, 2009-01-04 19:25, pirms 16 gadiem
KNIFSS rakstīja: 29 atvairijis-labi ,cik nez atvairija oponents? Tad jau varetu padomat kada miskaste ticis.
pasties šei metieni uz abiem vārtiem vienādi.
pointstreak.com: DEL.org: Hauptrunde 08/09
Slēpts komentārs: beiziiters

     [+] [-]

, 2009-01-04 19:43, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kāds Masaļskis "viens no labākajiem KHL vārtsargiem"? Jā, labā līmenī spēlēja, taču "viens no labākajiem"?

Un ko jūs tā uztraucaties? Aizbrauca, atgūs formu, iespēlēsies, nopelnīs naudu un atbrauks uz izlasi... kas tur slikts? Komandas sasniegumi? NHL vai kādā citā augstākajā līgā vēl varētu par tiem uztraukties (tas ir no fanu puses), bet ne DEL... .
par Masaļska "vērtību" uz KHL kopēja fona Tev pilnīgi piekrītu, taču par tiem "komandas sasniegumiem" Tu te pilnīgu fufeli nolaidi - varētu padomāt, ka DEL ir kautkāda sētas līga... otrkārt, arī par tiem "komandu sasniegumiem" - neredzu iemeslu teikt, ka, teiksim, LA Kings, Minskas Dinamo, Krēfeldes Pingvīnu vai vēl kāda cita aizrobežu kluba sasniegumi būtu nez kāpēc nozīmīgāki par Duisburgas "komandas sasniegumiem"

  +3 [+] [-]

, 2009-01-04 19:48, pirms 16 gadiem
beiziiters rakstīja: Info no LHF- paziņoti labākie Latvijas aizvadītā gada hokejisti-
MASAĻSKIS
SKRASTIŅŠ-KULDA
KARSUMS-IVANĀNS-SPANDEGS

Tad vēl pa nominācijām- labākais jaunietis- MITČENKOVS, juniors- KOBE JASS, rūkijs- DAUGAVIŅŠ, spūkijs- DĀRZIŅŠ, trūkijs- SPRUKTS, vūkijs- ANKIPĀNS, zūkijs- OZOLIŅŠ, seniori- IRBE, ZINKOVS, biseniors- POVEČEROVSKIS, veterāns-OPITS
Neizjutu ne mazako humora dzirksti,pamegini proza rakstit varbut tad kas sanaks.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-04 19:50, pirms 16 gadiem
KNIFSS rakstīja: Neizjutu ne mazako humora dzirksti,pamegini proza rakstit varbut tad kas sanaks.
vo vo

     [+] [-]

, 2009-01-04 19:54, pirms 16 gadiem
SS.Liels paldies.

     [+] [-]

, 2009-01-04 19:57, pirms 16 gadiem
pats vainiigs, ka lien tur kur nevajag, Latvijas izlasei atnjeema vaartusargu

     [+] [-]

, 2009-01-04 20:25, pirms 16 gadiem
čāpīgi.

  -2 [+] [-]

, 2009-01-04 20:26, pirms 16 gadiem
andrisberzs rakstīja: pats vainiigs, ka lien tur kur nevajag, Latvijas izlasei atnjeema vaartusargu
ne jau viņš pats sev salauza potīti. :p

     [+] [-]

, 2009-01-04 20:57, pirms 16 gadiem
T/H rakstīja: tur laikam ar aizsardzību nedraudzējas.
Arī tas ir fakts (atliek apskatīties, kur tas klubs atrodas tabulā), bet iespējams, ka Edža vēl nav tomēr tajā labākajā kondīcijā....

     [+] [-]

, 2009-01-04 21:12, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: par Masaļska "vērtību" uz KHL kopēja fona Tev pilnīgi piekrītu, taču par tiem "komandas sasniegumiem" Tu te pilnīgu fufeli nolaidi - varētu padomāt, ka DEL ir kautkāda sētas līga... otrkārt, arī par tiem "komandu sasniegumiem" - neredzu iemeslu teikt, ka, teiksim, LA Kings, Minskas Dinamo, Krēfeldes Pingvīnu vai vēl kāda cita aizrobežu kluba sasniegumi būtu nez kāpēc nozīmīgāki par Duisburgas "komandas sasniegumiem"
A pri čom te Minska vai Krēfelde?
Principā, manā uztverē, Latvijas sporta fanam būtu komandu līmenī jāuztraucas tikai par pašām galvenajām balvām attiecīgajā veidā - Stenlija kauss, NBA čempionu trofeja utt.
Protams, patīkami, ka kādā citā čempionātā arī kkas ir, taču ja arī nav nekā traģiska... kāda "pievienotā vērtība" ir no fanošanas par pilnīgi svešām komandām, kuras reāli 99% nekad pat pa TV nav redzējuši? A tā baigie fani... Ir jāatbalsta savējie, ja tas iet kopā ar komandas panākumiem, labi, bet ja nē, tad nē. Jāatceras, ka viņi brauc pelnīt sev naudu, nevis palīdzēt kkādiem nabaga ārzemju klubiem, kuriem tā neiet un tā vajag Latvijas hokejistu palīdzību... tā arī uz to visu ir jāskatās.

     [+] [-]

, 2009-01-04 21:22, pirms 16 gadiem
žēl!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 22:19, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: A pri čom te Minska vai Krēfelde?
Principā, manā uztverē, Latvijas sporta fanam būtu komandu līmenī jāuztraucas tikai par pašām galvenajām balvām attiecīgajā veidā - Stenlija kauss, NBA čempionu trofeja utt.
Protams, patīkami, ka kādā citā čempionātā arī kkas ir, taču ja arī nav nekā traģiska... kāda "pievienotā vērtība" ir no fanošanas par pilnīgi svešām komandām, kuras reāli 99% nekad pat pa TV nav redzējuši? A tā baigie fani... Ir jāatbalsta savējie, ja tas iet kopā ar komandas panākumiem, labi, bet ja nē, tad nē. Jāatceras, ka viņi brauc pelnīt sev naudu, nevis palīdzēt kkādiem nabaga ārzemju klubiem, kuriem tā neiet un tā vajag Latvijas hokejistu palīdzību... tā arī uz to visu ir jāskatās.
pričom te NHL vai NBA? vai tad šīm līgām ir dots kāds dievišķs statuss vai? es piemēram, sekoju puslīdz basim līdz (tas, kas notiek ar LV komandām - taču man pilnīgi po... kas darās NBA (jā, forši, ka AB tur labi sokās, taču man ir pie kājas, vai GSW ir pirmie vai pēdējie tabulā). To pašu varētu teikt par NHL - grozi kā gribi, tā jau ir tikai tāda Amerikas līga un Eiropas faniem pa-ļubomu galvenās hokeja balvas ir OS un PČ tituli. (un, pofig, ka NHL līmenis ir augstāks)

     [+] [-]

, 2009-01-04 23:00, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: pričom te NHL vai NBA? vai tad šīm līgām ir dots kāds dievišķs statuss vai? es piemēram, sekoju puslīdz basim līdz (tas, kas notiek ar LV komandām - taču man pilnīgi po... kas darās NBA (jā, forši, ka AB tur labi sokās, taču man ir pie kājas, vai GSW ir pirmie vai pēdējie tabulā). To pašu varētu teikt par NHL - grozi kā gribi, tā jau ir tikai tāda Amerikas līga un Eiropas faniem pa-ļubomu galvenās hokeja balvas ir OS un PČ tituli. (un, pofig, ka NHL līmenis ir augstāks)
Runa ir par klubu turnīriem... nevajag novirzīties no tēmas.
Un ja svarīgi ir starptautiskie mači, tad jo vēl vairāk ārzemju komandām ir jābūt pie kājas.

Savukārt NHL, grozi kā gribi, ir pasaules stiprākā līga ar vienu no leģendārākajām balvām PRO sportā VISPĀR. Kaut vai nac. pašlepnuma ziņā ja mūsējais iegūst tādu ir labi (bet viens, bez komandas, tādu neiegūsi)

  -1 [+] [-]

, 2009-01-04 23:21, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Runa ir par klubu turnīriem... nevajag novirzīties no tēmas.
Un ja svarīgi ir starptautiskie mači, tad jo vēl vairāk ārzemju komandām ir jābūt pie kājas.

Savukārt NHL, grozi kā gribi, ir pasaules stiprākā līga ar vienu no leģendārākajām balvām PRO sportā VISPĀR. Kaut vai nac. pašlepnuma ziņā ja mūsējais iegūst tādu ir labi (bet viens, bez komandas, tādu neiegūsi)
beidz ar anarhiju nodarboties! runa ir par svarīgākajiem hokeja notikumiem - nevajag te mēģināt ko no kā nodalīt.
Nu, i ka NHL ir tāds Stenlija kauss - ja Tu gribi tā globāli uz to paskatīties, tad, izrādīsies, ka Pasaules sportā (un pat ZAmerikas arī) ir daudzas ne mazāk (un vēl vairāk) leģendārākas un prestižākas balvas... tā kā viss ir ļoti nosacīti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-05 10:01, pirms 16 gadiem
Galvenais,lai Edgars neiedzīvotos vēl kādā traumā!Ptfū,ptfū,ptfū!!!

     [+] [-]

, 2009-01-05 11:25, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: beidz ar anarhiju nodarboties! runa ir par svarīgākajiem hokeja notikumiem - nevajag te mēģināt ko no kā nodalīt.
Nu, i ka NHL ir tāds Stenlija kauss - ja Tu gribi tā globāli uz to paskatīties, tad, izrādīsies, ka Pasaules sportā (un pat ZAmerikas arī) ir daudzas ne mazāk (un vēl vairāk) leģendārākas un prestižākas balvas... tā kā viss ir ļoti nosacīti...
Nu kas tad ir leģendārāks? Pasaules kauss futbolā, jā... vēl? Ziemeļamerikā kas ir leģendārāks un prestižāks? Jā, jebkura Z-Amerikas pro sporta balva ir prestiža, bet "aura" ir tieši Stenlija kausam... un arī īstie playoff tieši šeit sākās un tieši tāpēc daudzas NHL PO tradīcijas pārņem (ir pārņēmuši) citi sporta veidi/līgas... sākot jau ar bārdu audzēšanu...

P.S. Un svarīgi notikumi? Stenlija kauss po-ļubomu ir prestižāks nekā PČ zelta medaļa, pat "parastam Eiropas fanam"... labs piemērs (situācijā, kad pasaka vnk vārdu/uzvārdu un pirmais ko var pateikt par sportistu) - kurš atceras, ka Irbe ir 2 kārtējais pasaules čempions? Bet Ozoliņš un Stenlija kauss?
Pirmajā gadījumā, manuprāt, 9 no 10 faniem pateiks - labs vārtsargs, mūris, Latvijas izlasē labi spēlēja, NHL gandrīz vai SC dabūja... (arī - uzmanību uz SC). Bet starp Ozoliņš un Stenlija kauss "parasts Latvijas hokeja fans" liks vienādības zīmi... nu vēl pateiks, ka ir piedalījies n-tajās NHL All-Stars spēlēs, kāds "advancētāks" fans - ka ir viens no retajiem aizsargiem, kas NHL ir guvis hettriku (bet arī, pievērs uzmanību - NHL). Un ne vārda, ka Ozoliņš ir pasaules junioru čempions... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja