Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Autors: Jānis Celmiņš

Nosaukts ASV hokeja izlases sastāvs

Nosaukts ASV hokeja izlases sastāvs
Kriss Drurijs
Foto: Claudio Bresciani/Scanpix

Šodien paziņoti tie 23 ASV izlases hokejistu uzvārdi, kuri dosies uz 2010. gada olimpiskajām spēlēm, kas jau februārī startēs Kanādas pilsētā Vankūverā.

ASV valstsvienības sastāvā iekļauti 13 uzbrucēji, septiņi aizsargi un trīs vārtsargi. Sastāvā ir trīs spēlētāji ar iepriekšēju olimpisko spēļu pieredzi. Tie ir – Kriss Drurijs, Braiens Rafaļskis un Džeimijs Langenbrūners. Rafaļskis (36 gadi) ir komandas pieredzējušākais hokejists, kamēr 21 gadu vecais Patriks Keins ir jaunākais. Komandas vidējais vecums ir 26,5 gadi. Sastāvā iekļaut vieni no labākajiem NHL šī brīža vārtsargiem – Džonatans Kviks, Tims Tomass un Raiens Millers.

"Esam strādājuši ļoti smagi, lai izveidotu komandu, kas Vankūverā mums varētu izcīnīt zelta godalgas. Esmu diezgan drošs, ka mums tas ir izdevies," pēc sastāva paziņošanas izteicies ASV izlases ģenerālmenedžeris Braiens Burks.

ASV izlases sastāvs:

Uzbrucēji: David Backes, Dustin Brown, Ryan Callahan, Chris Drury, Patrick Kane, Ryan Kesler, Phil Kessel, Jamie Langenbrunner, Ryan Malone, Zach Parise, Joe Pavelski, Bobby Ryan, Paul Stastny
Aizsargi: Erik Johnson, Jack Johnson, Mike Komisarek, Paul Martin, Brooks Orpik, Brian Rafalski, Ryan Suter
Vārtsargi: Ryan Miller, Jonathan Quick, Tim Thomas

Izmantotie resursi:
usahockey.com


, 2010-01-02 00:01, pirms 14 gadiem
eša nav!
, 2010-01-02 00:03, pirms 14 gadiem
interesanti
, 2010-01-02 00:04, pirms 14 gadiem
Scam rakstīja: eša nav!
Roba Bleika arii nau !
, 2010-01-02 00:05, pirms 14 gadiem
Vārtos OS Millers vai Tomass?
, 2010-01-02 00:06, pirms 14 gadiem
sastāvs labs,bet ne tik labs kā Kanādai un Krievijai
, 2010-01-02 00:06, pirms 14 gadiem
"Džeimijs Nangermrūners" Šits labs, labi, ka vārds pareizs :d
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: DanY
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-02 00:09, pirms 14 gadiem
NU to,cik vinja speciga,redzesim olimpiskajas speles!
, 2010-01-02 00:10, pirms 14 gadiem
Nopietns satāviņš! Nav tik daudz un tik spožu zvaigžņu kā krieviem vai kanādiešiem, bet ir tiešām labi un ļoti labi NHL spēlētāji un, domāju, olimpiādē ASV vēl parādīs savu spēku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils
, 2010-01-02 00:14, pirms 14 gadiem
Raptor rakstīja: Jā, Lī Svets tāpat
, 2010-01-02 00:20, pirms 14 gadiem
Varēja jau labāku sastāvu savākt. un Madano paņemt, lai gan viņš jau vecs spēlē ļoti labi, un nez vai viņš vel ilgi spēlēs

PS. Mans mīļākais Spēlētājs!!
, 2010-01-02 00:21, pirms 14 gadiem
Uz papīra komandas ir viena lieta. Redzēsim kas uz ledus OS būs. Tikai tam ir nozīme.
, 2010-01-02 00:22, pirms 14 gadiem
Raptor rakstīja: Jā, Lī Svets tāpat
Vienīgā ASV pirmā izlase (nevis kkādas eksperimentālās, Eiropā spēlējošie utt.), kurā Svets var spēlēt ir rollerhokeja izlase (ko viņš arī ir veiksmīgi darījis).
, 2010-01-02 00:23, pirms 14 gadiem
Nav jau nemaz tik slikts sastāvs.
, 2010-01-02 00:25, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Kā jau es prognozēju, izcīnīs zeltu, tikai vēl totalizatorā uz to jāuzliek! Jā zīmīgi, ka sastāvā nav Modano, bet ir Keins, vienīgie drafta pirmie nummuri ASV hokeja vēsturē nodod stafeti viens otram!
Par to zeltu runājot nav nemaz tik nereāli! ASV izlase izskatās pēc tāda 90. gadu beigu un 21.gs sākuma NJ Devils! Laba aizsardzība un vārtsargi + arī neslikti uzbrucēji! Un noteikti ir viena no galvenajām pretendentēm uz zeltu! Manā skatijumā uz OS zeltu favorīti ir 4 - kanādieši, krievi, zviedri un ASV.... somi, čehi iespējams arī slovāki var dabūt kaut kādas medaļas (ne zelta), bet neko vairāk....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Olivers Latvietis
, 2010-01-02 00:26, pirms 14 gadiem
Es nesaprotu tas celmiņš īpaši "apdāvināts"? pat tabulu nespēj izveidot...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-02 00:27, pirms 14 gadiem
Uz ASV spēlētāju krekliem tas S burts izskatās pēs Latvijas karoga
, 2010-01-02 00:32, pirms 14 gadiem
Sk8teris rakstīja: Varēja jau labāku sastāvu savākt. un Madano paņemt, lai gan viņš jau vecs spēlē ļoti labi, un nez vai viņš vel ilgi spēlēs

PS. Mans mīļākais Spēlētājs!!


PS Uzvaardu ar pareizi uzraxtiji
Slēpts komentārs: grabler
, 2010-01-02 00:40, pirms 14 gadiem
Nesaprotu kā varēja nepaņemt Gomezu, Džiontu, Rolstonu, Gerinu.
Modano- to vēl var saprast, jo ves un šajā sezonā nav īpaši rezultatīvs, bet tomēr ļoti noderētu kā pieredzējis spēlētājs, kurš varētu būt kapteinis.
, 2010-01-02 00:41, pirms 14 gadiem
grabler rakstīja: latviju par 4empioniem..


nu no asv gaidiiju labaaku sastaavu..bet redzees..
p.s. Krievi ne suuda medaljas nedabuus..
...driiizak asv medaljas nedabuus
, 2010-01-02 00:42, pirms 14 gadiem
Sk8teris rakstīja: Varēja jau labāku sastāvu savākt. un Madano paņemt, lai gan viņš jau vecs spēlē ļoti labi, un nez vai viņš vel ilgi spēlēs

PS. Mans mīļākais Spēlētājs!!
Modano, nevis Madano, protams lielisks spēlētājs, stabila NHL vērtība, laika jautājums līdz tiks iekļauts slavas zālē, pirmais drafta nummurs 87. gadā, lielisks uzbrucējs, regulārs 30+ vārtu guvējs!
, 2010-01-02 00:43, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Modano, nevis Madano, protams lielisks spēlētājs, stabila NHL vērtība, laika jautājums līdz tiks iekļauts slavas zālē, pirmais drafta nummurs 87. gadā, lielisks uzbrucējs, regulārs 30+ vārtu guvējs!
Uz Minsku!
, 2010-01-02 00:45, pirms 14 gadiem
aizsargu izvēle interesanta .. bet nu tad jau redzēs !
, 2010-01-02 00:45, pirms 14 gadiem
Eš varētu būt diezgan vīlies. Spēlējot gandrīz visus PČ ar izlasi ziedots laiks un atpūta, bet beigās ņem un uzmet..
, 2010-01-02 00:46, pirms 14 gadiem
Andzha22 rakstīja: Nesaprotu kā varēja nepaņemt Gomezu, Džiontu, Rolstonu, Gerinu.
Modano- to vēl var saprast, jo ves un šajā sezonā nav īpaši rezultatīvs, bet tomēr ļoti noderētu kā pieredzējis spēlētājs, kurš varētu būt kapteinis.
Gomezam un Džiontam pēc 05/06. gada sezonas kaut kas noticies, viss galīgi šķērsām aizgājis. Guerins, vecums tāpat kā Modano un arī pie tā paša varam Rolsonu pieskaitīt, lai gan kāds pieredzējušais varbūt arī bija vajadzīgs izlasei, nezinu, laiks rādīs!
Slēpts komentārs: Krokodils
, 2010-01-02 00:48, pirms 14 gadiem
Olivers Latvietis rakstīja: Nepiekrītu. Lī ir ļoti labs spēlētājs un viņam bija jābūt Os.
Tu debīls esi viņš jau Rd krīt ārā no spēles. ASV tādu kā Svets ir aptuveni 50 džēku
, 2010-01-02 00:50, pirms 14 gadiem
Okposo kapec nav?
, 2010-01-02 00:50, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Gomezam un Džiontam pēc 05/06. gada sezonas kaut kas noticies, viss galīgi šķērsām aizgājis. Guerins, vecums tāpat kā Modano un arī pie tā paša varam Rolsonu pieskaitīt, lai gan kāds pieredzējušais varbūt arī bija vajadzīgs izlasei, nezinu, laiks rādīs!
Rolstons ir 3 gadus jaunāks par Modano un Gerinu, bet Gionta, Gomezs un Rolstons varētu būt noderīgāki par Kalahanu, Drūriju un Bakesu
, 2010-01-02 00:51, pirms 14 gadiem
asais4444 rakstīja: Tu debīls esi viņš jau Rd krīt ārā no spēles. ASV tādu kā Svets ir aptuveni 50 džēku
Cerams, ka Tev ar humora izjūtu viss būs OK šajā gadā!
, 2010-01-02 00:54, pirms 14 gadiem
Navsvaigi cik katra ir liela zvaigzne sava komandā, galvenais ir mikroklimats izlases komanda, atceros ka Krievija savaca nu nenormalu sastavu ar NHL zvaigznem, un beigas tik sudigi nospeleja....
, 2010-01-02 00:55, pirms 14 gadiem
asais4444 rakstīja: Tu debīls esi viņš jau Rd krīt ārā no spēles. ASV tādu kā Svets ir aptuveni 50 džēku
Tādu kā Svets, iespējams, arī ir 50 (kaut gan man skaitot sanāca 46 ), taču labāku - vairāki simti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-02 00:57, pirms 14 gadiem
Eomers rakstīja: chelios?
Ors un Lefontēns arī varbūt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Andzha22
, 2010-01-02 01:04, pirms 14 gadiem
Eomers rakstīja: tkachuk, weight, roenick, liles, schneider,hatcher?

Jā, Tkačuku točna varēja paņemt
, 2010-01-02 01:10, pirms 14 gadiem
runrens rakstīja: Navsvaigi cik katra ir liela zvaigzne sava komandā, galvenais ir mikroklimats izlases komanda, atceros ka Krievija savaca nu nenormalu sastavu ar NHL zvaigznem, un beigas tik sudigi nospeleja....
2000. gada pavasaris Pēterburgā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-02 01:16, pirms 14 gadiem
Rafaļskis! Kaut kā mazliet ne tā. Nezinu, kā būtu vispareizāk, bet, kā man zināms, amerikāņi izrunā "Rafolskī". Tas varētu būt Rafolskis vai Rafolskī... Bet katrā gadījumā ne Rafaļskis. Rafaļskis ir Liepājas Metalurga un Latvijas futbola izlases pussargs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-02 01:30, pirms 14 gadiem
Roba Bleika nav žēl
, 2010-01-02 01:51, pirms 14 gadiem
Mar4ello1984 rakstīja: Roba Bleika nav žēl
kopš kura brīža Robs Bleiks ir amerikānis .. ? Bleiks ir 3 reizes Kanādas izlases sastāvā spēlējos Olimpiskajās spēlēs un 2002.gadā izcīnija zelta medaļu
, 2010-01-02 03:14, pirms 14 gadiem
Amerikani itka uz papira liekas vienmer diezgan lieli lohi jo tur tikai dazi speletaji ir zvaigznes salidzinajuma ar zviedriem, kanadiesiem, cehiem, krieviem, tacu asv var uzvaret jebkuru no sim komandam. lai gan vinus trene vilsons un ta nav laba zime, vilsons ir luzeris. man ka leafs fanam vins besi ara, bet burks vinu nelaidis vala jo redz izlase ari sie kopa tur vadibas grozhus.
, 2010-01-02 03:25, pirms 14 gadiem
Ontario rakstīja: Amerikani itka uz papira liekas vienmer diezgan lieli lohi jo tur tikai dazi speletaji ir zvaigznes salidzinajuma ar zviedriem, kanadiesiem, cehiem, krieviem, tacu asv var uzvaret jebkuru no sim komandam. lai gan vinus trene vilsons un ta nav laba zime, vilsons ir luzeris. man ka leafs fanam vins besi ara, bet burks vinu nelaidis vala jo redz izlase ari sie kopa tur vadibas grozhus.
Vilsons lūzeris? Kā tas izpaužas? Leafs sastāvs ir maigi izsakoties vājš! Šajā sastāvā arī gandrīz visas ir zvaigznes, lielākas vai mazākas, taču zvaigznes. Lūzeris esi tu.
, 2010-01-02 03:34, pirms 14 gadiem
a kaads ir Latvijas izlases videejais vecums?
, 2010-01-02 05:09, pirms 14 gadiem
Andzha22 rakstīja: Rolstons ir 3 gadus jaunāks par Modano un Gerinu, bet Gionta, Gomezs un Rolstons varētu būt noderīgāki par Kalahanu, Drūriju un Bakesu
Tā ir Burka komanda un viņš jau sen atpakaļ pateica, ka izlasi veidos tieši tā pat kā klubu - 2 maiņas rezultātam, 2 tā saglabāšanai.

Mani pārsteidz vieīgi tas, ka nav Lī Stepniaka un Krega Andersona.
, 2010-01-02 05:16, pirms 14 gadiem
Ontario rakstīja: Amerikani itka uz papira liekas vienmer diezgan lieli lohi jo tur tikai dazi speletaji ir zvaigznes salidzinajuma ar zviedriem, kanadiesiem, cehiem, krieviem, tacu asv var uzvaret jebkuru no sim komandam. lai gan vinus trene vilsons un ta nav laba zime, vilsons ir luzeris. man ka leafs fanam vins besi ara, bet burks vinu nelaidis vala jo redz izlase ari sie kopa tur vadibas grozhus.
Tas, ka Vilsons vēl nav aizvedis Leafs līdz pleiofiem vēl nenozīmē, ka viņš ir lūzeris. Ar Vašingtonu un San Hosē viņam ir gājis tīri labi.
, 2010-01-02 05:21, pirms 14 gadiem
Vēl interesanti, ka nav Bleika, bet tad atkal - viņam šī ir ļoti neveiksmīga sezona un aizsardzībā viņš ir absolūta 0.
, 2010-01-02 06:50, pirms 14 gadiem
Veidenbaums rakstīja: Roba Bleika arii nau !
Vairs nebūs ''B'' maiņa kā PČ
, 2010-01-02 07:00, pirms 14 gadiem
Eomers rakstīja: Ja es butu ASV treneris:

G: Dipietro, Esche, Miller

D:Ballard, Carle, Chelios, Leopold, Liles, Rafalski, Schneider, Whitney


F:Stastny, Modano, Weight, Tkachuk, Rolston, Parise, Langenbrunner, Knuble, Guerin, Gomez, Gionta, Drury, Cole, Blake
Labi, ka tu neesi ASV izlases galvenais treneris! Baraks Obama noteikti nosirmotu pēc OS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-02 10:27, pirms 14 gadiem
x19x rakstīja: ko USA speciaali , musujam nezinajam kas USA,,,,kaaadi musejam izlases......stulbi beigas USA
mazaak dzert vajag...
, 2010-01-02 10:55, pirms 14 gadiem
skan stulbi bet asv liekas būs viena no vājākajām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-02 11:23, pirms 14 gadiem
Salīdzinot ar pārējiem grandiem, ASV vājākā vieta varētu būt aizsardzības līnija.
Tā pat kā Kanādai un Krievijai, arī amerikāņiem būs grūti izvēlēties pirmo vārtsargu. Visi 3 ir vienkārši lieliski...Millers manā skatījumā tomēr nedaudz vājāks.
, 2010-01-02 11:24, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: ir arī stulbi, jo ASV noteikti cīnīsies par zeltu!
Arī Latvija cīnīsies par zeltu, bet tikai cīnīsies
, 2010-01-02 11:45, pirms 14 gadiem
Nav Brian Rolston un arī Brian Gionta..
Šie olimpiāde,manuprāt,lieki jau nebūtu..
, 2010-01-02 11:46, pirms 14 gadiem
Labs sastāvs
Pat ļoti labs..
Bet Latvieši pret lielajiem ir redzami..
Tāpēc tā pat jābūt uzvarai
, 2010-01-02 13:03, pirms 14 gadiem
Sastāvs tiešām labs.
Bet domājams ka ar tādu sastāvu medaļas nepaņemt.
, 2010-01-02 13:04, pirms 14 gadiem
normāls!Bet nu finālā netiks ar šitādu! Moš bronza vēl spīd!
, 2010-01-02 13:07, pirms 14 gadiem
_BasketBolists#16_ rakstīja: normāls!Bet nu finālā netiks ar šitādu! Moš bronza vēl spīd!
Ļoooti šaubos, Somiem un Zviedriem ir kūū labāki sastāvi.. Četras Komandas (Kanāda,Krievija,Zviedrija,Somija) pēc uzvārdiem ir jau četriniekā, bet kas būs uz ledus!? Tas paliek jautājums!
, 2010-01-02 13:08, pirms 14 gadiem
Olivers Latvietis rakstīja: Nepiekrītu. Lī ir ļoti labs spēlētājs un viņam bija jābūt Os.
Izklausās ka tu esi nenormaals.
Kaa tu domaa ja asv trenneris sastava naw iekljavis tadus speletajus kaa MODANO un TKACUKS tad tur buus svets kurs dinamo sastava ir guvis 2 vartus.??
Nedomaju vis.
Labi svets ir normals speletajs bet vin6 naw asv os liimenii.
, 2010-01-02 13:11, pirms 14 gadiem
kaptomanis12 rakstīja: Izklausās ka tu esi nenormaals.
Kaa tu domaa ja asv trenneris sastava naw iekljavis tadus speletajus kaa MODANO un TKACUKS tad tur buus svets kurs dinamo sastava ir guvis 2 vartus.??
Nedomaju vis.
Labi svets ir normals speletajs bet vin6 naw asv os liimenii.
Svets ir normāls patiešām spēlētājs, bet ja nav Modano un Tkačuks kā jau teici kādā vel sakarā tur būtu jābut Svetam..
, 2010-01-02 13:13, pirms 14 gadiem
ha ha man tev viens portala teica ka finala busot zviedri un asv,,neticu,jo asv nav tik stiprs satavs,un pret sadu satavu mes varetu pat cinieties,jo sogad liela nezkapec zvaingne varstargs ess nav sastava brinums
, 2010-01-02 13:16, pirms 14 gadiem
fans par hokeju rakstīja: ha ha man tev viens portala teica ka finala busot zviedri un asv,,neticu,jo asv nav tik stiprs satavs,un pret sadu satavu mes varetu pat cinieties,jo sogad liela nezkapec zvaingne varstargs ess nav sastava brinums
Uz papīra visas šīs komandas ir spēcīgas. ASV arī ir spēcīga.
Bet, nu, uz laukuma būs savādāk, iespējams.
, 2010-01-02 13:19, pirms 14 gadiem
fans par hokeju rakstīja: ha ha man tev viens portala teica ka finala busot zviedri un asv,,neticu,jo asv nav tik stiprs satavs,un pret sadu satavu mes varetu pat cinieties,jo sogad liela nezkapec zvaingne varstargs ess nav sastava brinums
Tev nešķie ka Tim Tomass sezonas garumā pierādija ka ir labāks par Ešu, bet Millers - Bufalo vilka.. Ešs - KHL,, tas visu izsaka.. āmiši praktiski tikai no NHL paņem,.
, 2010-01-02 13:20, pirms 14 gadiem
Domajams ka Tomas bus pirmais vartu virs, vai ari uz mainu ar Milleru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-02 13:43, pirms 14 gadiem
tie jenki tapat neko nesasniegs!!
, 2010-01-02 13:54, pirms 14 gadiem
ar šo sastāvu zviedriem, krieviem, somiem neko neizdarīs, nerunājot nemaz par Kanādu
, 2010-01-02 13:55, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Uz papīra visas šīs komandas ir spēcīgas. ASV arī ir spēcīga.
Bet, nu, uz laukuma būs savādāk, iespējams.
Tieši pret šādu sastāvu mēs nevarētu cīnīties.
, 2010-01-02 13:57, pirms 14 gadiem
amstel rakstīja: ar šo sastāvu zviedriem, krieviem, somiem neko neizdarīs, nerunājot nemaz par Kanādu
Izdarīs,un kā vel.
, 2010-01-02 14:03, pirms 14 gadiem
ja izdosies labi saspēlēties, tad šis sastāvs var paņemt medaļas.
, 2010-01-02 14:22, pirms 14 gadiem
nav Eš, Bleiks, Gomezs, Modano!!! njaa shie speeleetaaji noteikti nodereetu un ir labaaki arii par dazhiem kas ir jau sastaavaa!!!
, 2010-01-02 14:38, pirms 14 gadiem
aaa... Latvijas izlases videejais vecums ir 28,4 gadi

tas taa, neliels fakts...
, 2010-01-02 14:49, pirms 14 gadiem
Finala amerikaani nebuus, Soltleiksitijas sastaavs bija krietni labaaks par sho un paskatoties uz zviedru, krievu sastaaviem, tad amerikaaniem vieniga ceriba, lai tiktu finala ir izcila vartsargu speele. Aizsargi/ uzbruceeji nav ne ar ko labaaki par Somijas,Čehijas un ir tikai nedaudz labaaki par Slovākijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-02 15:30, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Kā jau es prognozēju, izcīnīs zeltu, tikai vēl totalizatorā uz to jāuzliek! Jā zīmīgi, ka sastāvā nav Modano, bet ir Keins, vienīgie drafta pirmie nummuri ASV hokeja vēsturē nodod stafeti viens otram!
Ja nemaldos, tad arī Ēriks Džonsons bija pirmais drafta numurs...
, 2010-01-02 15:36, pirms 14 gadiem
Eomers rakstīja: Ja es butu ASV treneris:

G: Dipietro, Esche, Miller

D:Ballard, Carle, Chelios, Leopold, Liles, Rafalski, Schneider, Whitney


F:Stastny, Modano, Weight, Tkachuk, Rolston, Parise, Langenbrunner, Knuble, Guerin, Gomez, Gionta, Drury, Cole, Blake
Normāls pensionāru tusiņš.
, 2010-01-02 15:38, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Kā jau es prognozēju, izcīnīs zeltu, tikai vēl totalizatorā uz to jāuzliek! Jā zīmīgi, ka sastāvā nav Modano, bet ir Keins, vienīgie drafta pirmie nummuri ASV hokeja vēsturē nodod stafeti viens otram!
apskaties 1983.gada draftu
, 2010-01-02 16:08, pirms 14 gadiem
Karoch medaljas ieguveeji zinaami ...
1)ZELTS-Zviedrija vai Kanāda
2)Sudrabs-Zviedrija vai Kanāda
3)Bronza-Amerika
4)vieta- kāds no atlikušajiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-02 16:59, pirms 14 gadiem
Sastavs ir ļoti labs un ir gados jauns!Es domaju ,ka šī izlase noteikti var cinities par medaļām Vankūverā,protams,ka viniem vairs nav tadu speletaju ,ka Modano vai Amonte ,bet komanda ,kas noteikti var izšaut olimpiskajas speles ,un ne velti si komanda ir loti nopietni gatavojusies!Protams liels atspaids bus aizsardziba es domaju spelet ar Braienu Rafaļski bus laba pieredze jauniem hokejistiem,ta ka si komanda var sagadat loti lielu parsteigumu ,nu par uzbrucejiem nevelos runat ,jo ASV uzbrukiuma savaca gandriz iespejams labako sastavu!
, 2010-01-02 17:00, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Ja nemaldos, tad arī Ēriks Džonsons bija pirmais drafta numurs...
2009.gada drafta pirmais numurs bija Džons Tavares!
, 2010-01-02 17:01, pirms 14 gadiem
fans par hokeju rakstīja: ha ha man tev viens portala teica ka finala busot zviedri un asv,,neticu,jo asv nav tik stiprs satavs,un pret sadu satavu mes varetu pat cinieties,jo sogad liela nezkapec zvaingne varstargs ess nav sastava brinums
Un?es doamju ,ka ar šo sastavu ASV mums mierigi uzvar!!Padoma reali!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-02 17:13, pirms 14 gadiem
Sastāvs ir labs tāds arī varētu sisties ar Krieviem un Kanādu...
, 2010-01-02 17:14, pirms 14 gadiem
traxerr rakstīja: Sastāvs ir labs tāds arī varētu sisties ar Krieviem un Kanādu...
Bez šaubam un Rons Vilsons ir labs treneris ,tas pieradijas pedeja pasaules čempionata Sveice!4.vieta ,tomer ar tadu sastavu negaidiju!
, 2010-01-02 17:20, pirms 14 gadiem
x19x rakstīja: speciali usa,,,,,, kpc Jusi stulbi saraksti izlases, jo USA kadi beigas
ej ka gulēt, gana jau dzerts
, 2010-01-02 17:41, pirms 14 gadiem
indza09 rakstīja: Vārtos OS Millers vai Tomass?
DOMAJU KA TOMASS
, 2010-01-02 17:46, pirms 14 gadiem
Nu bet ASV noteikti varetu but 5ciniekaa.
Thomas un Millers varetu but labakais vartsargu paris visaa OS.
Un manas prognozes ir Šadas.
DOMĀJU ka par zeltu cinīsies Zviedrija , Kanāda , Krievija
Par bronzu Slovākija , Čehija , Somija , Usa.

Taču es par Latviju un par skaistaam speleem.
, 2010-01-02 18:30, pirms 14 gadiem
Man nepatīk Vilsons kā treneris, visu cieņu viņam, bet es domāju USA neko dižu neparādīs. Bet ceru, ka es kļūdos.
, 2010-01-02 19:02, pirms 14 gadiem
drih rakstīja: 2009.gada drafta pirmais numurs bija Džons Tavares!
Rs nerunāju par šo gadu.
, 2010-01-02 19:51, pirms 14 gadiem
Nujāā, sastāvs ir slikts,jo šitiem čaļiem nav uz kompja tāds overalls kā Ovečkinam vai Crosbyjam mūlāpi!
P.S. Modano faniem - viņam šosezon ir kkur 5goli un 7piespēles + 38gadi(laikam) ja nevarat pārdzīvot,ka viņa nav tad šiem cipariem vajadzētu palīdzēt noslaucīt asaras!
, 2010-01-02 21:53, pirms 14 gadiem
Kādā sakarā daudzi uzskata ka izlasē jābūt Ešam, ja viņš pat nespēlē NHL ,kā sacīt ja gribi vieglāku ceļu neceri ka būsi stars
, 2010-01-02 22:55, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Kādā sakarā daudzi uzskata ka izlasē jābūt Ešam, ja viņš pat nespēlē NHL ,kā sacīt ja gribi vieglāku ceļu neceri ka būsi stars
Pēc tavām domām lai spelētu ASV izlasē, obligāti ir jāspelē NHL? :p
, 2010-01-02 23:00, pirms 14 gadiem
Nu varēja jau Modano paņemt ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-03 05:22, pirms 14 gadiem
slikt sastāvs
, 2010-01-08 14:22, pirms 14 gadiem
no pittburgas nau gerens