Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Sportacentrs.com 2011.gada lasītāko rakstu topā - hokejs, hokejs, hokejs...

Kristaps Zālītis

Veidojot dažādus azivadītā gada Sportacentrs.com topus, vienubrīd talkā gribējām ņemt rakstu lasījumu statistiku. Apkopojot informāciju par skatītākajiem materiāliem, kļuva skaidrs, ka pilnvērtīgu ieskatu Latvijas sporta dzīvē tā nedos – hokeja jaunumu nospiedošais pārsvars ir gandrīz apbrīnojams.

Starp 100 skatītākajiem Sportacentrs.com materiāliem ar hokeju saistīti 92 (!!!), tālāk basketbols (3), bobslejs (2), skeletons (1), teniss (1) un futbols (1).

Pārliecinoši lasītākā bijusi sēru vēsts par „Lokomotiv” komandas un Kārļa Skrastiņa nāvi aviokatastrofā, kas 7.septembrī šokēja gan pasauli, gan Latviju.

Otrajā vietā KHL play-off laikā veidots video materiāls, kurā bērnudārza audzēkņi prāto par hokeju un Rīgas Dinamo. Ja kāds šo video nav noskatījies, tad 1.janvāra rīts varētu būt īstais brīdis.

Tālākajās vietās seko skaļākie hokeja notikumi aizvadītajā gadā – gan Oļega Znaroka un pana Šuplera savdabīgās attiecības KHL play-off laikā, gan hokejistu transfēri, gan kautiņi uz slidām.

Salīdzinot sporta veidu popularitāti, apskatījām cik reizes skatītas ar lielākajiem sporta veidiem saistītas ziņas. Protams, atkal pirmajā vietā ir hokejs, par kuru lasīts gandrīz precīzi divas reizes vairāk kā par basketbolu. Hokejs ir bijis trīs reizes populārāks par futbolu, bet jebkurš cits sporta veids atpaliek jau par gaismas gadiem.

Dodam jums iespēju vēlreiz gremdēties aizvadītā gada atmiņās, publicējot saites uz populārākajiem materiāliem. 2012.gads ir olimpiskais, tādēļ novēlēsim vasaras sporta veidu pārstāvjiem parūpēties par skaļām ziņām, lai pēc gada Top100 nebūtu tik vienveidīgs.

Skatītākie materiāli 2011.gadā

1 . Oficiāli: Skrastiņš gājis bojā aviokatastrofā...
2 . Dārziņš, Reiniks un divi lati jeb Ko bērni domā...
3 . Znaroks neļauj saliet - šis ir karš!
4 . Petrovickis: "Grūti spēlēt vietā, kur faniem...
5 . "Dinamo", visticamāk, pārdos Dārziņu
6 . Skrastiņš piekrīt līgumam ar "Lokomotiv"
7 . Ozo rāda klasi, "Dinamo" izkaujas un...
8 . ''Vityaz'' 207 soda minūtes, treneris ar nūju...
9 . Znaroks pret Šupleru: kas svētdien notika uz...
10 . Znaroks: "Te nav nekāds humora šovs"
11 . FIFA: "Latvijas spēli pret Bolīviju tiesāja...
12 . Znaroks: "Aizsūtīju Dārziņu uz ģērbtuvēm..."
13 . Maskalāna četrinieks triumfē Sanktmoricā
14 . Šovakar 20:00 piemiņas pasākums pie Arēnas Rīga
15 . LHF atlaiž visus izlases darbiniekus
16 . Latvijai kaunpilna sakāve pret Slovēniju
17 . Znaroks: "Pievienošos izlasei pirmajā dienā -...
18 . Mirastijs: "Kad biju uz ledus, pretinieks bija...
19 . Vārtsargu kautiņš neliedz "Traktor" sagraut...
20 . Lipmans: "Šausmas, cik daudz Ozoliņš prasīja...
21 . Dārziņš uzteic Znaroku, Znaroks - Dārziņu
22 . Kulda diskvalificēts uz trīs spēlēm
23 . Ozoliņš: "Ķēniņu skatīties brauca Bobs Hārtlijs"
24 . ''Granlunda brīnums'' ieved Somiju kaimiņu finālā
25 . ''Dinamo'' pieci vārti deviņās minūtēs un...
26 . "Vityaz" rīko nekārtībās,"Dinamo" sausā uzvara
27 . ''Dinamo'' nākamajā kārtā pret ''Lokomotiv''
28 . "Dinamo" aizsūta Znaroku atvaļinājumā
29 . Cipulim divi vārti, "Dinamo" - iespaidīga...
30 . ''Dinamo'' sagrauj kaušļus un pārtrauc...

Ne-hokeja raksti Sportacentrs.com lasītāko rakstu vidū

11 . FIFA: "Latvijas spēli pret Bolīviju tiesāja...
13 . Maskalāna četrinieks triumfē Sanktmoricā
53 . Martins Dukurs – pasaules čempions!
55 . Dāvi Bertānu otrajā kārtā izvēlas "Pacers",...
62 . Latvija atspēlējas no -15 un iekļūst nākamajā...
64 . Gulbis izcīna Losandželosas ATP vienspēļu titulu
88 . Lietuvas fani Rīgā sarīko basketbola svētkus
90 . Bobsleja federācija pārtrauc darba attiecības...
102 . Rudņevam atkal hat-trick
116 . Latvija sakauj Poliju un iekļūst astoņniekā

Sadaļu popularitāte

Sporta veidsreitings
Hokejs100
Basketbols49
Futbols33
Motoru sports8
Teniss6
Vieglatlētika5
Ziemas sports4

Ja hokeja sadaļas rādījumu skaits ir 100, tad citu sadaļu rādījumu skaits, salīdzinājumā ar hokeju

Vai 2012.gadā citiem sporta veidiem izdosies Top100 iegūt vairāk kā 8 vietas?

  • 177

  • 207


  -1 [+] [-]

, 2012-01-01 23:54, pirms 13 gadiem
heh rakstīja: un Latvijā vēl kāds maksāja par aptauju, kura noskaidroja ka populārākais ir futbols..

kāds nafig futbols
tev arī varu pajautāt to pašu - diži daudz tev draugu,kas hokejā trenējas? baigi daudz hokeja turnīru Latvijā ir, baigi daudz komandu? gan jau vispār tev visa nodarbošanās ar sportu aprobežojas ar datorspēlēm, lielais sporta fans atradies tikpat labi bobslejs vai,vēl labāk,skeletons arī diži populārs Latvijā ar. pāris cilvēku nodarbojas,bet visa Latvija seko Dukuriem līdzi, značit skeletons baigi populārais sporta veids Latvijā

  +2 [+] [-]

, 2012-01-02 12:45, pirms 13 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Arī vairāk nekā šai? http://sportacentrs.com/futbols/anglija/06052008-chelsea_nenonem_spriedzi_no_united?page=699?page=699
Normāli. Bet vispār runa ir par 11. gadu.

     [+] [-]

, 2012-01-02 12:50, pirms 13 gadiem
Run Usein, Run !! rakstīja: Eiropa čempī sievietēm 8.vieta
Eiropas čempī vīriem nospēlēja daudz vairāk, nekā vispār kāds gaidija no viņiem.

Kas noticis hokejā? Gandrīz izkrīta no augstākās divīzijas?
Vai arī kepkas, kas rukā krievu līgā?
Nu un? Runa ir par popularitāti. Ja Basketbola izlases labi aizvada svarīgākos turnīrus, bet tāpat nevar sacensties ar hokeju, kur, kā pats teici, izlase knapi noturējās grupā - tad secinājumu veikt nav grūti. Kam tad ir jānotiek, lai basītis apsteigtu hoķi? Diviem Olimpiskajiem zeltiem?

Bet, ja Tu esi viens no basketbola faniem, kurš aiz skaudības saukā KHL par krievu gāzes līgu, tad vari sēdēt mierīgs. Spēlētu Vefiņš ar CSKA kā līdzīgs ar līdzīgu, Tu pats aiz priekiem būtu pieražojis pilnu istabu ar krievu gāzi, un tas tā būtu neatkarīgi kādā līgā viņi spēlētu

  +1 [+] [-]

, 2012-01-02 12:55, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: tas "nelielais klusums" jau ir ievilcies vairāk par 3 gadiem...
Jā, ir palicis klusāks, bet tas ir pašsaprotami - pirms 3 gadiem NHL regulāri spēlēja 3 latvieši un vēl pāris bija uz robežas starp AHL/NHL. Šobrīd ir tikai 3, kuri uz maiņām uzspēlē 3-4 maiņā/aizsargu pārī.

Bet, ņemot vērā augstāk teikto, nav tik traki kā Tu saki. Tāpat, vismaz reizi nedēļā, ir kāds raksts zem kura ir apmēram 100 komentāru, bet tas klusums ir īslaicīgs un ir iestājies kopš Ziemassvētkiem.

  -1 [+] [-]

, 2012-01-02 12:58, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Jā, ir palicis klusāks, bet tas ir pašsaprotami - pirms 3 gadiem NHL regulāri spēlēja 3 latvieši un vēl pāris bija uz robežas starp AHL/NHL. Šobrīd ir tikai 3, kuri uz maiņām uzspēlē 3-4 maiņā/aizsargu pārī.

Bet, ņemot vērā augstāk teikto, nav tik traki kā Tu saki. Tāpat, vismaz reizi nedēļā, ir kāds raksts zem kura ir apmēram 100 komentāru, bet tas klusums ir īslaicīgs un ir iestājies kopš Ziemassvētkiem.
nepārspīlē - pēdējo reizi NHL sadaļā kādam rakstam >100 komentāri bija 12. decembrī... un tad tikai drusku pāri 100

  +1 [+] [-]

, 2012-01-02 13:14, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: nepārspīlē - pēdējo reizi NHL sadaļā kādam rakstam >100 komentāri bija 12. decembrī... un tad tikai drusku pāri 100
Nu ok. Pieņemšu, ka šobrīd NHL sadaļa ir savā zemākajā punktā. Ja pie regulāra spēles laika tiks (un es domāju, ka tiks) Kulda un Bārtulis, tad komentāru būs vairāk. Vēl jau ir sezonas vidus, kas pats par sevi ir vienmuļi un neinteresanti. Kad nāks tuvāk transfēru slēgšanas diena un pleiofi, tad būs vairāk

Ja kaut kas hokeja sadaļā ir panīcis, tad tās ir leģionāru ziņas. Nevienam vairs neinteresē mūsu hokejisti, kuri spēlē ārzemēs, ja tie ir vecāki par 25 un līga ir vājāka par Elisternu.

     [+] [-]

, 2012-01-02 16:45, pirms 13 gadiem
Interesanti kā tiek mērīta popularitāte? Ja pēc komentāru skaita, kā te dažs labs priecājas, tad, manuprāt, šis viss ir pilnīgs fufels. Jo ne pie viena cita sporta veida raksta nav tik daudz atsaldētu komentāru kā hokejam (it īpaši Dinamo). Basketbola un futbola rakstiem ir krietni konstruktīvākas diskusijas.
Reālo popularitāti parāda tikai unikālo IP adrešu skaits. Var jau būt, ka tā arī ir mērīts.

     [+] [-]

, 2012-01-02 17:30, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Nu un? Runa ir par popularitāti. Ja Basketbola izlases labi aizvada svarīgākos turnīrus, bet tāpat nevar sacensties ar hokeju, kur, kā pats teici, izlase knapi noturējās grupā - tad secinājumu veikt nav grūti. Kam tad ir jānotiek, lai basītis apsteigtu hoķi? Diviem Olimpiskajiem zeltiem?

Bet, ja Tu esi viens no basketbola faniem, kurš aiz skaudības saukā KHL par krievu gāzes līgu, tad vari sēdēt mierīgs. Spēlētu Vefiņš ar CSKA kā līdzīgs ar līdzīgu, Tu pats aiz priekiem būtu pieražojis pilnu istabu ar krievu gāzi, un tas tā būtu neatkarīgi kādā līgā viņi spēlētu
Ko tu murgo? Pats pirmstam teici, ka lv basī jau sen nav bijuši rezulttāti normāli. Es Tev pierādiju, ka basketbols valsts līmenī ir sasniedzis daudz vairāk 11. gadā, nekā kepku hokejs. Un ja pa klubiem runājam, tad man vefs nemaz neinteresē
Ir staprpība starp Eirokausiem hokejā un basītī, jo basketbolā Eiropā ir daudz, jo daudz lielāka konkurence, jo hokejā bez krievu līgas nekā cita nav.

     [+] [-]

, 2012-01-02 17:32, pirms 13 gadiem
Manuprāt, popularitāti nosaka pirmkārt ar to, cik cilvēku nodarbojas ar attiecīgo sporta veidu, un noteikti futbola pārsvars pār hokeju Latvijā varētu būt iespaidīgs.
Un ja paskatās top rakstus tad tie ir vai nu par un ap Dinamo vai Vitjaz, un par komentāriem šajos rakstos vispār neizteikšos.. Un piekrītu, ka rakstiem par futbolu, vai basketbolu ir krietni kvalitatīvākas diskusijas.

     [+] [-]

, 2012-01-02 18:58, pirms 13 gadiem
Tāda jau tā sabiedrība ir lasa visu, ko tai liek priekšā, diemžēl pēc analoģijas ar mūziku, nez kapēc Kombuļu Inese (hokejs) arī cilvēkus interesē vairāk, nekā Inese Galante (futbols).

Apzinos, ka mans viedoklis nebūs populārs un es saņemšu mīnusiņus, bet gudrie puiši jeb inteliģence vienmēr ir mazākumā, tas ir normāli

     [+] [-]

, 2012-01-02 19:31, pirms 13 gadiem
Run Usein, Run !! rakstīja: Ko tu murgo? Pats pirmstam teici, ka lv basī jau sen nav bijuši rezulttāti normāli. Es Tev pierādiju, ka basketbols valsts līmenī ir sasniedzis daudz vairāk 11. gadā, nekā kepku hokejs. Un ja pa klubiem runājam, tad man vefs nemaz neinteresē
Ir staprpība starp Eirokausiem hokejā un basītī, jo basketbolā Eiropā ir daudz, jo daudz lielāka konkurence, jo hokejā bez krievu līgas nekā cita nav.
Tu esi tas, kursh murgo. Es nevienu vaardu neesmu teicis par basketbola liimeni, tikai par to, ka tas ir daudz mazaak populaaraaks par basketbolu neskatoties uz to, ka shovasar bija divi ljoti svariigi turniiri Latvijas izlaseem. Un par taam kepkaam Tu atkaartojies, ja jau taa gribaas pateikt kaut ko riebiigu par hokeja faniem, tad, luudzu, esi vismaz orgjinaals.

     [+] [-]

, 2012-01-02 19:32, pirms 13 gadiem
hugo33 rakstīja: Manuprāt, popularitāti nosaka pirmkārt ar to, cik cilvēku nodarbojas ar attiecīgo sporta veidu, un noteikti futbola pārsvars pār hokeju Latvijā varētu būt iespaidīgs.
Un ja paskatās top rakstus tad tie ir vai nu par un ap Dinamo vai Vitjaz, un par komentāriem šajos rakstos vispār neizteikšos.. Un piekrītu, ka rakstiem par futbolu, vai basketbolu ir krietni kvalitatīvākas diskusijas.
Vecaa futbolistu dziesma Peec Tavas logjikas sanaak, ka F1 popularitaate liidzinaas nullei, bet pasaulee populaaraakais sporta veids ir soljoshana

     [+] [-]

, 2012-01-03 01:03, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Vecaa futbolistu dziesma Peec Tavas logjikas sanaak, ka F1 popularitaate liidzinaas nullei, bet pasaulee populaaraakais sporta veids ir soljoshana
++++
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-03 15:52, pirms 13 gadiem
Šogad centīšos salauzt statistiku, lasot rakstus tikai par šahu, golfu un beisbolu.