Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:8, Did:0, useCase: 3

Cienījami pret titulētajiem francūžiem

Raitis Puriņš
Raitis Puriņš

Cienījami pret titulētajiem francūžiem
Aivis Jurdžs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Parādot cerīgu sniegumu, 2010. gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīrā zaudējumu Latvijas vīriešu valstsvienība piedzīvoja zaudējumu pret olimpiskajiem un pasaules čempioniem, Francijas handbolistiem, piekāpjoties ar 22:34 (13:21).

Francijas izlase spēli nesāka stiprākajā sastāvā. Vārtos stājās mājinieku otrais numurs Daudo Karabo, savukārt mums sāka sekojošs septītnieks – Aleksandrs Babra, Valdis Gūtmanis, Margots Valkovskis, Aivis Jurdžs, Jānis Pavlovičs, Ģirts Lilienfelds (aizsardzībā Mārtiņš Lībergs) un Armands Uščins.

Mača otrajā minūtē pēc Jurdža un Pavloviča realizētā 7 metru soda metiena latvieši uz mirkli izvirzījās vadībā (2:1). Turpinājumā mājinieki palielināja pārsvaru, 12. minūtē panākot +3 (9:6), tomēr mūsējie pēc diviem Uščina un Jurdža precīzajiem raidījumiem rezultātu mačā pret olimpiskajiem un pasaules čempioniem izlīdzināja (9:9). Puslaika vidū mūsējiem bija iespēja pat izvirzīties vadībā, kad francūži ar īsu intervālu nopelnīja divus noraidījumus, tomēr pieļautās kļūdas Lilienfelda un Jurdža izpildījumā to neļāva izdarīt.

Līdz pat puslaika beigām mūsējie turpināja pretoties titulētajiem handbolistiem. Veiksmīgi vārtos spēlēja Aleksandrs Babra, bet kļūdas un nopelnītie divi minūšu noraidījumi, kā arī Francijas ciešā aizsardzība, neļāva mūsējiem gūt vārtus septiņas minūtes (pēc Andra Gulbja pieprasītā minūtes pārtraukuma 27. minūtē vārtus guva Valkovskis), savukārt mājinieki no neizšķirta 18. minūtē (11:11) līdz puslaika beigām panāca +8 (21:13).

Otro puslaiku ar vārtu guvumu iesāka Jānis Pavlovičs, samazinot savas vienības mīnusus (14:21). Tālākajā mača gaitā francūži ātri vien ieguva desmit vārtu pārsvaru – 38. minūtē 27:17 panāca Ostertags. Nākošos vārtus abas komandas guva vien pēc sešām minūtēm, kad precīzs bija Raimonds Trifanovs (18:27). Turpinājumā mūsējie atkal panāca -8, kad pēc Trifanova piespēles vārtus guva Valkovskis (19:27).

Piecdesmitajā minūtē Fernandezs, Babru pārspējot no 7 metru atzīmes, atjaunoja +10 savai komandai (30:20). Spēles izskaņā labi vārtos nospēlēja Babra, komandas apmainījās ar savstarpēji neveiksmīgiem metieniem un kļūdām, neļaujot vairs mājiniekiem īpaši palielināt pārsvaru. Beigās cienījams zaudējums titulētajiem pretiniekiem ar 22:34.

Rezultatīvākie mūsu komandā bija Aivis Jurdžs un Jānis Pavlovičs, kuri guva katrs pa septiņiem vārtiem. Trīs reizes precīzs bija Armands Uščins. Kopumā Latvijas izlase pieļāva 17 kļūdas.

Nākošo 2010. gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas spēli Latvijas izlase aizvadīs vien jūnija beigās, kad izbraukumā tiksies ar čehiem, bet pēc tam savā laukumā uzņems francūžus. Līdz ar piedzīvoto zaudējumu Latvijas izlase zaudējusi cerības iekļūt finālturnīrā, kas nākamgad notiks Austrijā. Tam kvalificēsies grupas divas labākās vienības.

2010. gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīrs.
22. marts.
Francija - Latvija 34:22 (21:13)

Latvija: Jurdžs 7, Pavlovičs 7/4, Uščins 3, Valkovskis un Trifanovs 2, Gūtmanis 1. 7 m: 5/4, 3 brīdinājumi, 8 soda minūtes.

Slēpts komentārs: latvietis14
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Spararats

     [+] [-]

, 2009-03-22 16:35, pirms 16 gadiem
beigās bišķiņ nolūza fiziski,bet vienalga malači!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 16:35, pirms 16 gadiem
kad jurdžš beigs taisīt bērnu kļudas tad būs vēl labāk, jo tas ka viņš lidina iekšā tas neko nedod.. cik iemet tikpat atnes atpakaļ ar savām tizli neprecīzajām un nepārdomātajām piespēlēm...
pats redzēju tapēc tā varu teikt....
babra arī nebija vilcējs....
a gulbis- nu kad viņu beidzot atlaidīs....????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-03-22 16:36, pirms 16 gadiem
rezultāts 22:34. Francijā uz tablo rādīja tādu

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 16:37, pirms 16 gadiem
Sagrāve nebija noteikti. Ja būtu mums vēl pārējie puiši, tad pret šo francijas sastāvu varētu vēl labāk nospēlēt. Protams, ja franči būtu visus večus savilkuši, tad...
Paldies jebkurā gadījumā un gaidam varžēdājus Rīgā Protams, ja būs 800 skatītāji, tas jau būtu daudz

     [+] [-]

, 2009-03-22 16:38, pirms 16 gadiem
vajadzēja pie varžēdājiem sūtīt jauno Enci!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 16:39, pirms 16 gadiem
da_neshau rakstīja: kad jurdžš beigs taisīt bērnu kļudas tad būs vēl labāk, jo tas ka viņš lidina iekšā tas neko nedod.. cik iemet tikpat atnes atpakaļ ar savām tizli neprecīzajām un nepārdomātajām piespēlēm...
pats redzēju tapēc tā varu teikt....
babra arī nebija vilcējs....
a gulbis- nu kad viņu beidzot atlaidīs....????
Kļūdas taisīja ne tikai viņš, bet vēl puse komandas. Ko darīja Lībergs un Gūtmanis? Tie pat iemest nevar un pēc viņu metieniem uzreiz ātrais.
Ja būtu šogad Klešniks, tad gan varētu paraustīt no abām pusēm frančus.

     [+] [-]

, 2009-03-22 16:39, pirms 16 gadiem
JustSpeed rakstīja: Kļūdas taisīja ne tikai viņš, bet vēl puse komandas. Ko darīja Lībergs un Gūtmanis? Tie pat iemest nevar un pēc viņu metieniem uzreiz ātrais.
Ja būtu šogad Klešniks, tad gan varētu paraustīt no abām pusēm frančus.
wot wot

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 16:43, pirms 16 gadiem
Uz neko vairāk nevarēja cerēt.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 16:47, pirms 16 gadiem
JustSpeed rakstīja: Kļūdas taisīja ne tikai viņš, bet vēl puse komandas. Ko darīja Lībergs un Gūtmanis? Tie pat iemest nevar un pēc viņu metieniem uzreiz ātrais.
Ja būtu šogad Klešniks, tad gan varētu paraustīt no abām pusēm frančus.
piekrītu bet tā jau ir trenera vaina ka viņš tura laukumā tos kas kļudās bezjēgā.... jurdžu vajadzēja tikai uz uzbrukumu laist-piekusa čalis.. lībergu tikai aizsardzībā(tur viņam īstā vieta)
vārtos pamainīt pēc pirmā vajadzēja jo babra bija atkosts...
nav jau tā ka nav ko ielikt klešnika vietā.. ir tikai tas ka TRENERIS neegrib dažu labu ņemt...

     [+] [-]

, 2009-03-22 16:55, pirms 16 gadiem
Handbolaa, -12 un cieniigi?????? Apzheelinj, taa tachu ir sagraave, burtiski izvaroja muuseejos! Handbolaa zaudeejums ar 5 vaartu starpiibu jau ir paarliecinoshs, kur nu veel -12 un pasaka, ka cieniigi. Bez variantiem.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 17:07, pirms 16 gadiem
Nu tur nu nekaa cieniiga nebija. Bet jaaskataas patiesiibaa, ka francuuzi nav pretinieki prieksh mums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 17:20, pirms 16 gadiem
Bukmeikeru kantori deva uz Franciju no -10.5 līdz -11.5, ko franči arī pārsita. Tā kā nekā ipaši cienījama tur nebija,viss savās vietās...

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 17:47, pirms 16 gadiem
Eastern. rakstīja: Handbolaa, -12 un cieniigi?????? Apzheelinj, taa tachu ir sagraave, burtiski izvaroja muuseejos! Handbolaa zaudeejums ar 5 vaartu starpiibu jau ir paarliecinoshs, kur nu veel -12 un pasaka, ka cieniigi. Bez variantiem.
Mums te viens sporta spečuks, kurš labāk zin kā pret Franciju jānospēlē. Tas ir tieši tas pats kas NBA pret LBL. Celtics pret Baronu. Takš padomā ar smadzenēm ko var izdarīt pret pasaules čempioniem mūsu pašu zeņķi. Un vēl ar 1 playmeikeri, kurš nebūt nav labākais latvijā. Būtu Veršakovs būtu varbūt -8. Bet kas būtu ja būtu?

     [+] [-]

, 2009-03-22 17:51, pirms 16 gadiem
Spararats rakstīja: nevis cieniigi, bet bezzobaini, pirmaas 20 minuutes tureejaas, peec tam palaida pashpluusmaa visu. Panjemtu labaak un aizsuutiitu skriiveru komandu uz turieni, tie vismaz censtos aizsardziibaa.
vispār slims esi? šitādu "gudro" komentāru jau labu laiciņu nebiju lasījis...

     [+] [-]

, 2009-03-22 18:02, pirms 16 gadiem
tulamore rakstīja: Mums te viens sporta spečuks, kurš labāk zin kā pret Franciju jānospēlē. Tas ir tieši tas pats kas NBA pret LBL. Celtics pret Baronu. Takš padomā ar smadzenēm ko var izdarīt pret pasaules čempioniem mūsu pašu zeņķi. Un vēl ar 1 playmeikeri, kurš nebūt nav labākais latvijā. Būtu Veršakovs būtu varbūt -8. Bet kas būtu ja būtu?
par to neiet runa, runa iet par to, kaa sho zaudeejumu apziimee. Tas, ka franchi ir speeciigi un un daudz speeciigaaki par muuseejiem ir skaidrs kaa diena, jaaprot ir atziit sagraavi, nevis uzrakstiit ka OK nospeeleejushi muuseejie un CIENIIGI zaudeejushi. Kas tur ir cieniigs? Tas, ka nebija -20, bet "tikai"-12?

     [+] [-]

, 2009-03-22 18:24, pirms 16 gadiem
Nu varbūt pati spēle bija cienīga, bet rezultātu saukt par cienīgu, gan nevajadzētu. Protams - objektīvi notika tas, kam bija jānotiek, taču zaudējot ar 12 vārtiem nedrīkst paziņot, ka redz tas esot bijis ļoti cienīgi. Tad jau futbolā tad, kad zaaudējam, piemēram, Spānijai ar 0:3, arī ir jāsaka, ka cienīgi nospēlēts jo objektīvie spēku samēri visiem ir labi zināmi. Protams no vienas puses - malači puiši jo rezultāts teorētiski varēja būt vēl sliktāks, taču nevajadzētu pārspīlēt un teikt, ka tagad ir paveikts nez kāds varoņdarbs. Lai izlasei veicas turpmāk un izdodas patiešām cienīgi nospēlēt atlikušās spēles.

     [+] [-]

, 2009-03-22 18:41, pirms 16 gadiem
neko vairaak ari nevareeja gribeet...naw mums taadi resursi, ko vareetu likt pretii francuuzhiem....

     [+] [-]

, 2009-03-22 19:06, pirms 16 gadiem
kas tad tur cieniigs??!!
saprastu ja buutu 3-4 vaartu starpiiba vot tad buutu cieniigi!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 20:35, pirms 16 gadiem
miinusi kas izsakaami ar divciparu skaitli nekas cieniigs nav. Ja to deevee par kautko cieniigu, tad jauzdod jautajums par ko sevi uzskataam- kaajslaukji, kuru tikai mazliet pabradaaja?

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 20:41, pirms 16 gadiem
Kopš kura laika kāsiens ar -12 skaitās "cienījami"???

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 21:04, pirms 16 gadiem
AssKing rakstīja: vispār slims esi? šitādu "gudro" komentāru jau labu laiciņu nebiju lasījis...
Piekrītu! Riktīg noņirgties var par šo "gudro"! Ja Skrīverus aizsūtītu, tad būtu kādi 15 noraidījumi un rezultātā kādi -40!

     [+] [-]

, 2009-03-22 21:13, pirms 16 gadiem
cieniiga speele.
Go latvia

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 23:37, pirms 16 gadiem
Prieks lasīt komentārus!Ja Jūs, visi, (nodirsēji) tik labi spēlētu handbolu kā komentējat...Latvija būtu handbola lielvalsts!!!

  -4 [+] [-]

, 2009-03-23 00:05, pirms 16 gadiem
Es takā spēli neredzēju Bet -12 neuzskatu par cienīgu rezultātu , bet tas ir mans viedoklis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-23 08:56, pirms 16 gadiem
gagelis2 rakstīja: intrasanti ar kaadu rezultaatu vajadzeetu zaudeet lai tas vairs nebuutu cieniigi -40 vai??neko cienijamu nesaskatu shini zaagjii vieniigu varu pateikt kamuuseejiem eiropas chempii nebuus ko daariit veel kaadus gadus 20!!!!
-12 pret frančiem viennozīmīgi ir cienīgi. Es pat teiktu, ka tas būtu tas pats, kas 1:3 futbolā pret Brazīļiem viņu laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-23 10:39, pirms 16 gadiem
-12,kas tur cienijams???

  +1 [+] [-]

, 2009-03-23 11:43, pirms 16 gadiem
nu protams -12 ir bezscerīgs zaudējums, bet Francija ir šobrīd nr 1. pasaulē, tākā cienījami, jo neielaida takš 40 un iemeta vairāk par 20
mājās vasarā jāpalien zem 10

  -1 [+] [-]

, 2009-03-23 13:17, pirms 16 gadiem
Bet Francijas izlasee nespeleeja visi tie labaakie,kuri taisiija speeli Olimpiadee un Pasaules chempi finalos! Ta kaa pret Francijas otro sastaavu -12 ir bishku padaudz...