Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2557, Did:0, useCase: 3

Video: Ģenerālis pret Bukmeikeru: par un ap PK basketbolā

Kristaps Driķis
Jau šajā nedēļas nogalē Spānijā startēs FIBA Pasaules kausa izcīņa basketbolā. Tieši šī iemesla dēļ atkal satikās Ģenerālis Valdis Valters un bukmeikers Arvīds Rasa. Vīri dalījās viedokļiem par gaidāmo čempionātu, kā arī prognozēja apakšgrupu cīņu iznākumu.
Vērtējums: +15

  -2 [+] [-]

, 2014-08-29 10:41, pirms 10 gadiem
Kā Valdis par būt par basketbola "ekspertu" ja viņš katrā 2 intervijā saka ka basketbols viņam neinteresējot un viņš to neskatoties?

  -2 [+] [-]

, 2014-08-29 10:44, pirms 10 gadiem
Kāpēc skan PK futbolā dziesma, ja šis ir PČ basketbolā?

  +1 [+] [-]

, 2014-08-29 10:49, pirms 10 gadiem
Generalis atkal luni laiz.......ja prognozu spele ,tad prognozu,kaut visas prognozes vienadas,nevis LAI BUTU INTERESANTAK

  +6 [+] [-]

, 2014-08-29 10:57, pirms 10 gadiem
elanss rakstīja: Generalis atkal luni laiz.......ja prognozu spele ,tad prognozu,kaut visas prognozes vienadas,nevis LAI BUTU INTERESANTAK
Nu to viņam pārmest gan nevar.. tās ir azartspēles un Valdis provocē sevi uz lielāku azartu, lai tiešām būtu interesantāk, to nosodīt nevar!

     [+] [-]

, 2014-08-29 10:58, pirms 10 gadiem
Nu ko, pirmdien jākabina klāt VSB un uz 2 nedēļām jāiekārtojas tā ērtāk. Solās gan būt gana garlaicīgs turnīrs, salīdzinot ar iepriekšējiem, taču bbols tik un tā ir foršs!

     [+] [-]

, 2014-08-29 10:58, pirms 10 gadiem
kur rakstīts, ka jams bbola eksperts? Par Ģenerāli sauc, bet par bbola ekspertu īpaši nedzirdēju.
sandis444444 rakstīja: Kā Valdis par būt par basketbola "ekspertu" ja viņš katrā 2 intervijā saka ka basketbols viņam neinteresējot un viņš to neskatoties?

  +1 [+] [-]

, 2014-08-29 10:59, pirms 10 gadiem
P.S. Celmiņ, PČ bbolā jau kādu laiku nenotiek. Mūsdienās tas jau ir PK.

  -4 [+] [-]

, 2014-08-29 11:05, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kā Valdis par būt par basketbola "ekspertu" ja viņš katrā 2 intervijā saka ka basketbols viņam neinteresējot un viņš to neskatoties?
Valdim veca, psiholoģiska trauma - ļoti grib būt pasketbolā, bet nav. Nepievērs tam uzmanību.

  +3 [+] [-]

, 2014-08-29 11:18, pirms 10 gadiem
Kāds sakars , ?? Amerikāņiem vnk perfekta groza apakša Fared un Davis , tik nežēlīgi kapā aizsardzībā un uzbrukumā. Pat liekas , ka usa šī jauno spēlētāju izlase ir ar lielālu motivāciju un enerģiju. Domāju , ka Amerikāņiem nebūs neviens zaudējums. Esmu redzējis visas pārbaudes spēles , izskatās ļoti pārliecinoši.

  +3 [+] [-]

, 2014-08-29 11:23, pirms 10 gadiem
ja viņi teiktu, ka ASV pārliecinoši visus norullēs, tad jau neviens neuzliktu uz spāņiem. Kur tad Rasam izdevīgums? Taga piebārsta pilnas ausis, lai tikai kāds uzliek uz spāņiem, kuri, redz, ar labāko spēli neatstāšot variantus ASV. xoxoxo.
P.S. Tiesa kas tiesa - Spānijas groza apakša ir krietni labāka par ASV
pupa89 rakstīja: Kāds sakars , ?? Amerikāņiem vnk perfekta groza apakša Fared un Davis , tik nežēlīgi kapā aizsardzībā un uzbrukumā. Pat liekas , ka usa šī jauno spēlētāju izlase ir ar lielālu motivāciju un enerģiju. Domāju , ka Amerikāņiem nebūs neviens zaudējums. Esmu redzējis visas pārbaudes spēles , izskatās ļoti pārliecinoši.

     [+] [-]

, 2014-08-29 11:45, pirms 10 gadiem
Kas tā par reklāmu kas aizsedz ekrāna stūru .. pilnīgi besī ! Kā var nesaprast, man tā reklāma un tā firma uzdzīs tieši nē, nekad ar voiņiem neko, nevis otrādāk

     [+] [-]

, 2014-08-29 11:52, pirms 10 gadiem
īstenībā tā arī izklausās jo nezinu kapēc viņš rezerves cenrus tikkai izceļ?
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: ja viņi teiktu, ka ASV pārliecinoši visus norullēs, tad jau neviens neuzliktu uz spāņiem. Kur tad Rasam izdevīgums? Taga piebārsta pilnas ausis, lai tikai kāds uzliek uz spāņiem, kuri, redz, ar labāko spēli neatstāšot variantus ASV. xoxoxo.
P.S. Tiesa kas tiesa - Spānijas groza apakša ir krietni labāka par ASV

     [+] [-]

, 2014-08-29 12:19, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: P.S. Celmiņ, PČ bbolā jau kādu laiku nenotiek. Mūsdienās tas jau ir PK.
Šis būs pirmais čempionāts ar nosaukumu - Pasaules Kauss Basketbolā!

  +5 [+] [-]

, 2014-08-29 12:28, pirms 10 gadiem
Starp citu Turcijā 2010 grupas krustojās savā starpā play-offos. Tā kā točna šī gada organizatori ar FIBA akceptu visu ir izdarījuši tā, lai Spānija-ASV var būt tikai finālā.

  +3 [+] [-]

, 2014-08-29 12:50, pirms 10 gadiem
Nepiekrītu par amerikāņu garajiem. Jā, Plumlee un Drummond ir aizsardzības centri, bet Bugijs Kazinss un Entonijs Deiviss šosezon bija 20+ punktu guvēji. Deiviss ir lielisks pick and roll spēlētājs un neslikts pick and pop. Uz viņu gan uzbrukumus half court sistēmā nevajag aizrauties veidot, bet skrien ātrajos uzbrukumos gan viņš kā zirgs. Kazinss gan ir labs all around garais, uz kuru var spēlēt un veidot uzbrukumus. Vispār, bez Hovarda, iespējams, 2 labākie garie NBA. Vienīgais, pieredze starptautiskajā basketbolā...

     [+] [-]

, 2014-08-29 13:08, pirms 10 gadiem
Grieķija 2006 gadā vinnēja Dream Team?

Valdi, Valdi.. Dream Team bija 1992 Barselonā.. viss, vairāk tādi Dream Team nav bijusi un nebūs nekad vairs!

2006 gadā (arī Atēnu OS) amerikāņus vinnēja visi kam vien bija vēlēšanās! Pat Puertoriko Atēnu OS vinnēja ASV ar Lebronu, Karmelo un citām zvaigznēm priekšgalā!

1992 gada Dream Team nekad neko tādu nemaz nebūtu pieļāvuši!

Tā ka Valdiņ esi uzmanīgs saucot ASV komandu par Dream Team!

     [+] [-]

, 2014-08-29 13:09, pirms 10 gadiem
Kur vispār varēs skatīties spēles? Protams, internetā, bet vai arī pa TV kaut kur rādīs?

     [+] [-]

, 2014-08-29 13:11, pirms 10 gadiem
Man TOP 5:

ASV, Spānija, Austrālija, Horvātija un Lietuva/Brazīlija!

Lietuviešus varētu likt kā medaļu pretendentus bet Kalnieša zaudējums ir pārāk spēcīgs un tas leišus atmet atpakaļ nedaudz!

  +1 [+] [-]

, 2014-08-29 13:12, pirms 10 gadiem
loook ploik! rakstīja: Kur vispār varēs skatīties spēles? Protams, internetā, bet vai arī pa TV kaut kur rādīs?
VSB jau 6dien viss iet vaļā - dienā pa 4 spēlēm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-29 13:28, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Grieķija 2006 gadā vinnēja Dream Team?

Valdi, Valdi.. Dream Team bija 1992 Barselonā.. viss, vairāk tādi Dream Team nav bijusi un nebūs nekad vairs!

2006 gadā (arī Atēnu OS) amerikāņus vinnēja visi kam vien bija vēlēšanās! Pat Puertoriko Atēnu OS vinnēja ASV ar Lebronu, Karmelo un citām zvaigznēm priekšgalā!

1992 gada Dream Team nekad neko tādu nemaz nebūtu pieļāvuši!

Tā ka Valdiņ esi uzmanīgs saucot ASV komandu par Dream Team!
Tieši tā. Tā laika Horvātijas izlases līmenis bija tuvu tam, kāds tagad ir Spānijas izlases līmenis. Horvātijas abas spēles zaudēja ar 30 un vairāk punktiem. Citas izlases- tuvāk par 40punktiem netika.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-29 13:41, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Tieši tā. Tā laika Horvātijas izlases līmenis bija tuvu tam, kāds tagad ir Spānijas izlases līmenis. Horvātijas abas spēles zaudēja ar 30 un vairāk punktiem. Citas izlases- tuvāk par 40punktiem netika.
Nepiekrītu, jā Horvātijai toreiz bija tāds džeks kāds Spānijai nav bijis nekad - Dražens Petrovičs, jā bija labi palīgi kā Kukočs un Radža, bet toties Spānijai tagad ir tāda komanda kāda Horvātijai nekad nav bijusi!

Es nešaubos ne brīdi ka šai - 2014 gada Spānijas izlasei nebūtu problēmu tikt galā ar Horvātija 1992 gada komandu! Tur putekļi paliktu!

     [+] [-]

, 2014-08-29 14:45, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Grieķija 2006 gadā vinnēja Dream Team?

Valdi, Valdi.. Dream Team bija 1992 Barselonā.. viss, vairāk tādi Dream Team nav bijusi un nebūs nekad vairs!

2006 gadā (arī Atēnu OS) amerikāņus vinnēja visi kam vien bija vēlēšanās! Pat Puertoriko Atēnu OS vinnēja ASV ar Lebronu, Karmelo un citām zvaigznēm priekšgalā!

1992 gada Dream Team nekad neko tādu nemaz nebūtu pieļāvuši!

Tā ka Valdiņ esi uzmanīgs saucot ASV komandu par Dream Team!
Kāds līmenis vai kādu basīti spēlēja 1992.g.?!Un kādu basīti kapā šodien.Cik tajā 1992.g. no eiropas spēlēja NBA un cik tagad.Pluss,cik progresējis un attīstījies visos līmeņos,ar visu komandtiltiņu-treneriem,ārstiem,fizioloģija utml..

     [+] [-]

, 2014-08-29 14:49, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nepiekrītu, jā Horvātijai toreiz bija tāds džeks kāds Spānijai nav bijis nekad - Dražens Petrovičs, jā bija labi palīgi kā Kukočs un Radža, bet toties Spānijai tagad ir tāda komanda kāda Horvātijai nekad nav bijusi!

Es nešaubos ne brīdi ka šai - 2014 gada Spānijas izlasei nebūtu problēmu tikt galā ar Horvātija 1992 gada komandu! Tur putekļi paliktu!
Tieši tā!Par Petroviču kā spēlētāju tika runāts daudz un dikti.Jo pat amīši viņā redzēja talantu un spēlētprasmi.Ko novērtēja arī pretinieki un arī tie,ar kuriem tika spēlēts kopā.Jo kā snaiperis un spēlētājs tobrīd bij viens no labākajiem NBA.Metiens bij vienkārši fantastisks.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-29 14:58, pirms 10 gadiem
ilmis81 rakstīja: Kāds līmenis vai kādu basīti spēlēja 1992.g.?!Un kādu basīti kapā šodien.Cik tajā 1992.g. no eiropas spēlēja NBA un cik tagad.Pluss,cik progresējis un attīstījies visos līmeņos,ar visu komandtiltiņu-treneriem,ārstiem,fizioloģija utml..
Es skatos tikai un vienīgi pēc talanta! Pārējais man neinteresē!

  +1 [+] [-]

, 2014-08-29 19:15, pirms 10 gadiem
bukmeikeris laikam ir piemirsis par Deivisu un Farīdu, ja ASV paņems tad par MVP mierīgi varētu kļūt arī Deivis kuram visticamāk double-double vidēji un + vēl kādi 3 vai 4 bloki vidēji spēlē

  -1 [+] [-]

, 2014-08-29 22:37, pirms 10 gadiem
Kaut kā dīvaini klausīties...
šķiet, ka eksperti ir aizmirsuši, ka ASV izlase nav NBA pamatturnīrs...
Šķiet, ka aizmirsuši, kas ir ASV izlases treneris, kā arī, šķiet, ka aizmirst autoritātes....
Bet labi, lai jau ir Ibaka un Karijs, lai jau priecājas...
Manuprāt Karijs vienīgais ko var darīt Eiropas turnīrā ir sacensties ar Eiropas perimetra spēlētājiem iemestajos truļos... Tas ir viss...
Vērtējot ASV izredzes... Jāskatās ir spēlētāju vispusība.
ASV vienmēr ir uzvarējusi ar mežonīgi necilvēcisku ātrumu pārejā no aizsardzības uzbrukumā un ar vispusību...
Tātad? Kas ir tie spēlētāji, kas māk atdot piespēli nedomājot par metienu un kas māk ielikt no jebkuras pozīcijas? Tiešām Karijs?
Misters trīs dribli, centra līnija, dribls, skatiens metiens?
Lai vai kā, ASV un Spānija bija finālā pirms vairākiem gadiem... To zināja, tam arī gatavojās... Un nevar ne vienu komandu nosodīt, ka tieši tā arī tas ir ieplānojies norisināties...
Abi zina trumpjus, abiem ir resursi... Ko padarīt, ka pasaulē ir tikai divi nopietni sp'[elētāji šobrīd?

  +1 [+] [-]

, 2014-08-29 23:18, pirms 10 gadiem
Man sanāca smiekli par šiem ekspertiem . Kā var pateikt, ka ja SPA spēlēs savu labāko spēli, tad ASV nav variantu, kāāā? Kā var pateikt tādu stūlbumu? ASV varētu aizsūtīt kaut 4 sastāvu un tāpat uzvarētu SPA bez lielām problēmām.
Neviens no SPA spēlētājiem nav individuāli spēcīgāks par jebkuru no ASV tajā pašā pozīcijā, neviens! Pat nebrīnīšos, ja SPA netiks finālā, bet to izdarīs FRA vai Serbija, pat tā pati Austrālija un Grieķija varētu izšaut, pat BRA varētu parādīt labu spēli, skatīsim, redzēsim, bet man palika ļoti skumīgi, ka šos divus sauc par ekspertiem, divi klaunu paņemti, kas mūld vienā mūldēšanā, iedomājoties, ka ir baigie gudrinieki, smieklīgi. ASV noteikti paņems, jo viņiem ir pat lielāka motivācija nekā 2012.gada Olimpiskajai ASV izlasei, jo spēlētāji ir jauni un katram ir gribēšana, motivācija un , galveinais, neviens no viņiem negrib palaist iespēju izcīnīt medaļu un pierādīt sevi tādā līmenī.

     [+] [-]

, 2014-08-30 16:17, pirms 10 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Man sanāca smiekli par šiem ekspertiem . Kā var pateikt, ka ja SPA spēlēs savu labāko spēli, tad ASV nav variantu, kāāā? Kā var pateikt tādu stūlbumu? ASV varētu aizsūtīt kaut 4 sastāvu un tāpat uzvarētu SPA bez lielām problēmām.
Neviens no SPA spēlētājiem nav individuāli spēcīgāks par jebkuru no ASV tajā pašā pozīcijā, neviens! Pat nebrīnīšos, ja SPA netiks finālā, bet to izdarīs FRA vai Serbija, pat tā pati Austrālija un Grieķija varētu izšaut, pat BRA varētu parādīt labu spēli, skatīsim, redzēsim, bet man palika ļoti skumīgi, ka šos divus sauc par ekspertiem, divi klaunu paņemti, kas mūld vienā mūldēšanā, iedomājoties, ka ir baigie gudrinieki, smieklīgi. ASV noteikti paņems, jo viņiem ir pat lielāka motivācija nekā 2012.gada Olimpiskajai ASV izlasei, jo spēlētāji ir jauni un katram ir gribēšana, motivācija un , galveinais, neviens no viņiem negrib palaist iespēju izcīnīt medaļu un pierādīt sevi tādā līmenī.
tāda tufta

     [+] [-]

, 2014-08-31 14:22, pirms 10 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Man sanāca smiekli par šiem ekspertiem . Kā var pateikt, ka ja SPA spēlēs savu labāko spēli, tad ASV nav variantu, kāāā? Kā var pateikt tādu stūlbumu? ASV varētu aizsūtīt kaut 4 sastāvu un tāpat uzvarētu SPA bez lielām problēmām.
Neviens no SPA spēlētājiem nav individuāli spēcīgāks par jebkuru no ASV tajā pašā pozīcijā, neviens! Pat nebrīnīšos, ja SPA netiks finālā, bet to izdarīs FRA vai Serbija, pat tā pati Austrālija un Grieķija varētu izšaut, pat BRA varētu parādīt labu spēli, skatīsim, redzēsim, bet man palika ļoti skumīgi, ka šos divus sauc par ekspertiem, divi klaunu paņemti, kas mūld vienā mūldēšanā, iedomājoties, ka ir baigie gudrinieki, smieklīgi. ASV noteikti paņems, jo viņiem ir pat lielāka motivācija nekā 2012.gada Olimpiskajai ASV izlasei, jo spēlētāji ir jauni un katram ir gribēšana, motivācija un , galveinais, neviens no viņiem negrib palaist iespēju izcīnīt medaļu un pierādīt sevi tādā līmenī.
Spanijai ir divi labaakie aizsardziibas centrii NBA un NBA divkarteejies atleegas chempions. Abi gazoli un Ibaka. Groza apakshu buus gruuti iekarot USa Kazins ir psihopaats, Plamlijs un Drumonds nav tie speleetaaji, kas spelees pret vi'niem gudri. Deivis un Fariids ir ties, kas ar savu atletismu un cinjas sparu meegjinaas, ko uzsaakt. Un D.Rose un Hardena faktors buus lielaaks nekaa tas tiek paredzeets un tomeer R.Gay ir viens no komandas liideriem. Spanji iekriitiis uz perimetru.

     [+] [-]

, 2014-08-31 16:08, pirms 10 gadiem
Runājot par MVP, es uzskatu, ka šajā turnīrā tas būs Deriks Rouzs!