Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Oficiāli: Pertija - "Liepājas" galvenais treneris

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Oficiāli: Pertija - "Liepājas" galvenais treneris
Tamazs Pertija
Foto: Juris Gūtmans

Par 2015. gada Latvijas čempiones futbolā "Liepājas" galveno treneri oficiāli apstiprināts Tamazs Pertija.

Lai gan 5. novembrī "Liepājas" futbolisti sezonu pabeidza ar uzvaru savā laukumā, no amata atkāpās trīs sezonas ar komandu strādājušais Viktors Dobrecovs, kurš 2015. gadā aizveda "Liepāju" līdz Latvijas čempiones titulam. Sadarbība tika pārtraukta pēc abpusējas vienošanās.

Virslīgas aizvadītajā sezonā "Liepāja" ar 42 punktiem ierindojās ceturtajā vietā, priekšā palaižot "Ventspili" (51), "Jelgavu" (51) un Jūrmalas "Spartaku" (55), kas titulu izcīnīja pirmo reizi vēsturē. Liepājnieki ielaida 31 vārtus, un tas bija trešais vājākais rādītājs astoņu komandu konkurencē.

Laika posmā no 24. jūlija līdz 13. augustam "Liepāja" četrās spēlēs pēc kārtas ielaida trīs vārtus, zaudējot arī "Mettai/Latvijas Universitātei", kas ceturto gadu pēc kārtas piedalījās pārspēlēs par vietas saglabāšanu Virslīgā. No 22. līdz 27. kārtai liepājnieki neizcīnīja nevienu uzvaru, piedzīvojot trīs zaudējumus un trīs reizes cīnoties neizšķirti, tāpat trīs reizes neizdevās gūt vārtus.

Nākamajā sezonā "Liepāju" vadīs Tamazs Pertija, bet viņam palīdzēs Mareks Zuntners un vārtsargu treneris Viktors Spole. Speciālists no Gruzijas Virslīgā strādājis kopā ar Daugavpils "Dinaburgu" un "Daugavu", "Olimpu" un arī "Skonto", trīs reizes kļūstot par Virslīgas vicečempionu.

2009. gadā Pertija bija ierauts totalizatoru skandālā. Latvijas Futbola federācija diskvalificēja Daugavpils "Dinaburgu" no Virslīgas par spēļu ietekmēšanu, galvenajam trenerim piešķirot mūža diskvalifikāciju. Tomēr pēc pusgada diskvalifikācija tika atcelta, un vēlāk Pertija strādāja Futbola federācijas prezidenta Gunta Indriksona vadītajā "Skonto".

Gatavošanos jaunajai sezonai "Liepāja" sāks 20. decembrī, kad spēlētāji atgriezīsies no atvaļinājuma, bet pašlaik tiek aktīvi strādāts pie sastāva komplektācijas.

Izmantotie resursi:
FK Liepāja

  -1 [+] [-]

, 2016-11-15 12:39, pirms 8 gadiem
Speciaalists rakstīja: Tie kuri saka,ka tikai jauniesi nemak krieviski ir pilnigas mulkibas No bezkrievu mazpilsetam ari 30-nieki nezin,jo vini bija pirmie 90-to sakuma,kuriem vairs nebija krievu valoda obligata. Macijas anglu un vacu. Krievu uz ielam nav. Aizbraucot uz Rigu mute vala,neviens neruna latviski.
Par Rīgu nevajag pārspīlēt

     [+] [-]

, 2016-11-15 12:42, pirms 8 gadiem
Henry. Mazs parspilejums nenak par launu.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-15 12:47, pirms 8 gadiem
Bet ja Liepájniekiem ir tik svarígi, lai Pertija runátu latviski, viņiem ir visas iespéjas nodrošinát latviešu valodas skolotáju.
Slēpts komentārs: a_burts_hokejdievs_795951075396374529

     [+] [-]

, 2016-11-15 12:57, pirms 8 gadiem
Viss te notiek PSKP garā? Novirzām galveno tēmu uz valodas jautājumu un nav vairs problēma? Daži Lff pakalpiņi šeit sāk strīdu par valodu!? Pašiem smiekli nenāk?
Par Key.Nr.23 vispār smiekli nāk,ko ziepējies Pertijai,vai personīgs motīvs?

  +1 [+] [-]

, 2016-11-15 12:58, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Par Rīgu nevajag pārspīlēt
Atkaribaa par kuru Rigas rajonu iet runa. Ja runajam par Plavniekiem tad nekada parspilesana nav. Ja runajam par Teiku tad ir.

  +2 [+] [-]

, 2016-11-15 13:01, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Jā, un vēl viena būtiska lieta, nevar un nedrīkst likt vienādības zīmes starp tiem Latviešiem un Krieviem, kuri izņemot savas dzimtās valodas, citas nepārvalda Pirmais gadījums ir aprobežotības un garīgā apdalījuma pazīme, otrais gadījums ir pieļaujaums, pateicoies Krievu valodas pašpietiekamības iemeslam Variet mani apsmiet, apriet un zākāt, taču tīri no filoloģiskā viedokļa tā ir, tāpēc Latviešiem IR JĀZIN citas valodas, Angļu, Vācu neskaitās, tās ir garīgi un emocionāli patukšas, salīdzinot ar Franku, Slāvu, Romāņu un citām valodām
Valodas vienmer ir labi zinat. Man nav rusofobija bet Latvijaa velos lai cilveki runatu latviski.
Vislielakas bailes man ir no izlamizacijas tapec visiem baltaas rases parstavjiem butu jasaiet kopa jacinas pret sito arpratu

  +1 [+] [-]

, 2016-11-15 13:03, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tas arī ir fakts, bet iemesls ir zināms kāpēc tā ir u.t.i., ka šo firmu banku utt. īpašnieki ir vai nu krievi, vai krieviski runājošie. Latviešiem piederošās firmās, ja vien tās nestrādā uz Austrumu virzienu, ļoti reti tiek prasīta krievu valodas prasme.
Bizness diriģē valodu, nevis kaut kādas īpašnieku kaprīzes.

Puse klientu runā krieviski, arī mēs runāsim krieviski. Gribēsim atvērt filiāli, vai iegūt sadarbības partnerus, teiksim, Francijā, runāsim franciski. Ja negribēsi runāt ne krieviski, ne franciski (šajā izspēlētajā sižetā), vari sēdēt savā Latvijā un kūkot ar savu nacionālo kaprīzi.

Latviešu valoda kā ES oficiālā valoda??? Tikai dokumentu tulkošanā (un arī ne visos) un atsevišķos sēžu tipa pasākumos.
Nejau biznesā vai ES ikdienā.

  -2 [+] [-]

, 2016-11-15 13:03, pirms 8 gadiem
Life rakstīja: Viss te notiek PSKP garā? Novirzām galveno tēmu uz valodas jautājumu un nav vairs problēma? Daži Lff pakalpiņi šeit sāk strīdu par valodu!? Pašiem smiekli nenāk?
Par Key.Nr.23 vispār smiekli nāk,ko ziepējies Pertijai,vai personīgs motīvs?
Nu jau islams arī aizgāja

     [+] [-]

, 2016-11-15 13:06, pirms 8 gadiem
bembists rakstīja: Vari paskaidrot sīkāk? Man tas šķiet aprobežots viedoklis
Es to jau pietiekoši izskaidroju citos savos komentāros pie šī raksta.

  -2 [+] [-]

, 2016-11-15 13:10, pirms 8 gadiem
Nu un bija iejaukts sudos,nemak latviski,nu un,bet panems cempi un vel pec gada atkartos bus viss kule. Un vai mirstigie zin un saprot ko izplano Ind+Vrps ko? Dzivosim redzesim nauda un vara valda,es ar intresi paskatisos kas iznaks.

     [+] [-]

, 2016-11-15 13:11, pirms 8 gadiem
Life rakstīja: Viss te notiek PSKP garā? Novirzām galveno tēmu uz valodas jautājumu un nav vairs problēma? Daži Lff pakalpiņi šeit sāk strīdu par valodu!? Pašiem smiekli nenāk?
Par Key.Nr.23 vispār smiekli nāk,ko ziepējies Pertijai,vai personīgs motīvs?
Nevajag pārspīlēt, jo, ja mēs pievērsīsim acis uz tādiem jautājumiem kā latviešu valodas lietošanu mūsu ikdienā, tad mēs tiešām nekad netiksim vaļā no PSRS laiku mantojuma.
Interesanti, ka nonākot kādam sportistam vai trenerim kādā no Rietumeiropas klubiem,tad vispār šāds jautājums par valodas mācīšanos nepaceļas, jo viņiem tāpat skaidrs, ka valodu būs jāmācās kaut vai vismaz sarunvalodas līmenī. Bez tās viņi neko nesasniegs.

     [+] [-]

, 2016-11-15 13:13, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Putinos, beidz fleitēt!
Latviešu valoda, atšķirībā no krievu valodas, ir viena no oficiālajām darba valodām Eiropas Savienības institūcijās. Krievu valoda ir nepieciešama tikai tiem, kuri strādā uz Parašas tirgu, jeb Austrumu virzienā. Tiem,kuri strādā uz Rietumu tirgu nafig nav vajadzīga krievu valoda.
Nu ble Ivar, tu esi ekonomikas guru, ar ko arī tevi apsveicu. Uzņēmēji izrādās strādā parašas virzienā un uz rietumu tirgiem, tik aizmirsi ka lielākā daļa Latvijas uzņēmēju strādā uz Latvijas tirgu. Un tajā brīdī kad krievu valoda sāk nest naudu, tad attieksme(ar izņēmumiem protams) no "principā nerunāšu" pārtop par tīri pieņemamu un vajadzīgu valodu. Kā jau te kļavulapa minēja piemēru, kā skar personīgās intereses tā principi tiek nolikti maliņā.
Starp citu vai ugunskrusta soļus pārī ar bansu jau trenējaties. Drīz tak jums jādejo tradicionālā 18.novembra deja!

  -1 [+] [-]

, 2016-11-15 13:14, pirms 8 gadiem
Life rakstīja: Viss te notiek PSKP garā? Novirzām galveno tēmu uz valodas jautājumu un nav vairs problēma? Daži Lff pakalpiņi šeit sāk strīdu par valodu!? Pašiem smiekli nenāk?
Par Key.Nr.23 vispār smiekli nāk,ko ziepējies Pertijai,vai personīgs motīvs?
Smejies cik gribi. Daudziem smiekli nāk, tikai nezin kāpēc, 85% gadījumu manas prognozes un viedokļu tēzes ir piepildījušās, vai nu arī tuvu tam. Bet smieties un būt asprātīgam, ir apsveicami. Kā nekā, viedokļu brīvība līdz noteiktai robežai, nav liegta nevienam. Vienu vārdu sakot, cik cilvēku, tik viedokļu. Ja arī kādreiz kļūdos, vienmēr esmu to pieņēmis un atzinis. Lai izdodas! Laiks rādīs, cik nu kurš no mums ir erudīts futbola sapratnes vidē.
Slēpts komentārs: a_burts_hokejdievs_795951075396374529

  +4 [+] [-]

, 2016-11-15 13:17, pirms 8 gadiem
Atgriežoties pie futo tēmas. Cik špīleriem ir līgums uz nakamo sezonu?

  +4 [+] [-]

, 2016-11-15 13:18, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Piekrītu par islamizāciju un par Balto solidaritāti! Krievu valoda nav nekāds traucēklis Latvijā, tās pārvaldīšana tikai bagātina Latvieti
Jā, latvieši ir garīgi un intelktuāli bagātāki, par vatēm, kuri buldurē savā vienīgajā "jazikā" un ir par stulbu, lai iemācītos valsts valodu.

  +3 [+] [-]

, 2016-11-15 13:19, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Piekrītu par islamizāciju un par Balto solidaritāti! Krievu valoda nav nekāds traucēklis Latvijā, tās pārvaldīšana tikai bagātina Latvieti
Krievu valoda ir ukraiņu ,bet zelta ordas mantinieki runā bulgāru baznīcas un tatāru jauktajā valodā,nevelti internetā ir salīdzināti daudzi vārdi ,kas visās slāvu valodš ir apmeram vienāti ,bet tā saucamajā krievu valodā atšķirās.

  +2 [+] [-]

, 2016-11-15 13:22, pirms 8 gadiem
Futbols ir pazudis tulkojumā.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-15 13:23, pirms 8 gadiem
Speciaalists rakstīja: Tie kuri saka,ka tikai jauniesi nemak krieviski ir pilnigas mulkibas No bezkrievu mazpilsetam ari 30-nieki nezin,jo vini bija pirmie 90-to sakuma,kuriem vairs nebija krievu valoda obligata. Macijas anglu un vacu. Krievu uz ielam nav. Aizbraucot uz Rigu mute vala,neviens neruna latviski.
Patiesībā jau stāsts jau nav par to vai latvieši māk krievu valodu, bet gan par to,vai krievi prot latviešu valodu.
Jā, protams, ka Latvijas biznesa videi vajag zināt pēc iespējas vairāk valodas, bet ja krievi dzīvojot n-tos gadus Latvijā neiemācās latviešu valodu, tad tā ir tīrākā necieņa pret valsti un tās pamatnāciju, un nekas cits.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-15 13:26, pirms 8 gadiem
apžēliņ - Liepājas Skonto - vēl nesen vienkārši neiespējami, cerams Māris zin ko dara

  -1 [+] [-]

, 2016-11-15 13:26, pirms 8 gadiem
Un vēl. Derētu atcerēties tādu faktu, kā savulaik zīmola DAG atnākšanu uz Liepāju ar treneri Ņesterenko un rīdziniekiem priekšgalā. Apvienojot kopīgus spēkus tajā gadā izdevās lieliski sasniegumi, tikām eirokausos un pat uz slaveno Feyenoord, ar R.Kūmanu, H.Larsonu priekšgalā. ( diemžēl šī spēle notika Rīgā, uz kuru pats arī biju ). Tad neviens nečīkstēja un valodu un spēlētājus necilāja, kurš nu kādā līmenī ir spējīgs runāt. Mums visiem kopīgi ir jāiet uz vienu vienotu mērķi, proti, attīstīt Liepājas jaunos futbolistus neaizmirstot arī par sasniegumiem. Domāju, ka Pertijam tas ir pa spēkam.
Slēpts komentārs: a_burts_hokejdievs_795951075396374529
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-11-15 13:28, pirms 8 gadiem
orlis rakstīja: Nu ble Ivar, tu esi ekonomikas guru, ar ko arī tevi apsveicu. Uzņēmēji izrādās strādā parašas virzienā un uz rietumu tirgiem, tik aizmirsi ka lielākā daļa Latvijas uzņēmēju strādā uz Latvijas tirgu. Un tajā brīdī kad krievu valoda sāk nest naudu, tad attieksme(ar izņēmumiem protams) no "principā nerunāšu" pārtop par tīri pieņemamu un vajadzīgu valodu. Kā jau te kļavulapa minēja piemēru, kā skar personīgās intereses tā principi tiek nolikti maliņā.
Starp citu vai ugunskrusta soļus pārī ar bansu jau trenējaties. Drīz tak jums jādejo tradicionālā 18.novembra deja!
Es jau mazliet augstāk vienam uzrakstīju, ko es par to visu domāju.
Es pats neesmu dejotājs, un tāpēc nekādus soļus nemācos, bet tik aprobežots es noteikti neesmu, lai nesaprastu kas ir kas latviešu folklorā un tradīcijās. Ja kādam šīs valsts pilsonim ir pretenzijas pret mūsu tradīcijām un ieražām, tad man atliek vienīgi izteikt nožēlu par viņu aprobežotību.

     [+] [-]

, 2016-11-15 13:28, pirms 8 gadiem
kāpēc Latvijā sporta karalis futbols ir parodijas līmenī?
jo Latvijā nevienu neinteresē kā labāk spēlēt futbolu, bet gan, kā radīt futbola "izrādi", kuru neviens neskatītos, bet toto kantori tik un tā klasificētu kā sportu.

Ja kāds domā, ka Pertijas piesaistīšanai ir sportisks pamats, tad atvainojiet mani, bet aizejiet pie spoguļa, ieskatieties tajā sejā, kas jums parādās spogulī un skaļi pasakiet: "Tu esi stulbs (Ti debil - tiem, kas latviski nsaprot")
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2016-11-15 13:30, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Krievs, kurš pārvalda tikai Krievu valodu un Latvietis, kurš pārvalda Latviešu un Krievu valodas ir intelektuāli bagātāki par Latviešiem, kuri pārvalda tikai Latviešu valodu jeb arī Latviešu un Angļu un/vai Vācu
Nemurgo. Tas krievs, kurš nav spējīgs iemācīties valsts valodu ir tups kā atejpoda vāks vai arī savu valsti necienošs mongoļu vatņiks. Varbūt tas neattiecas uz Daugavpili, kur tiešām latviešu valoda praktiski neskan, bet nu Rīgā 100% nav problēmu iemācīties runāt latviski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-11-15 13:32, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Patiesībā jau stāsts jau nav par to vai latvieši māk krievu valodu, bet gan par to,vai krievi prot latviešu valodu.
Jā, protams, ka Latvijas biznesa videi vajag zināt pēc iespējas vairāk valodas, bet ja krievi dzīvojot n-tos gadus Latvijā neiemācās latviešu valodu, tad tā ir tīrākā necieņa pret valsti un tās pamatnāciju, un nekas cits.
Lielo nāciju sindroms, kas novērojams Vācijā , UK un citur. Savulaik man darba kolēģis skots teica, ka viņam nav jāmācās citas valodas, jo visi māk angliski. Ar vāciešiem un krieviem ir tā pat. Es nerunāju par 100% visiem, bet liela daļa no lielajām tautām tā arī domā. Neatkarīgi, kurā valstī viņi dzīvo, atrodas utt

  +3 [+] [-]

, 2016-11-15 13:33, pirms 8 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Un vēl. Derētu atcerēties tādu faktu, kā savulaik zīmola DAG atnākšanu uz Liepāju ar treneri Ņesterenko un rīdziniekiem priekšgalā. Apvienojot kopīgus spēkus tajā gadā izdevās lieliski sasniegumi, tikām eirokausos un pat uz slaveno Feyenoord, ar R.Kūmanu, H.Larsonu priekšgalā. ( diemžēl šī spēle notika Rīgā, uz kuru pats arī biju ). Tad neviens nečīkstēja un valodu un spēlētājus necilāja, kurš nu kādā līmenī ir spējīgs runāt. Mums visiem kopīgi ir jāiet uz vienu vienotu mērķi, proti, attīstīt Liepājas jaunos futbolistus neaizmirstot arī par sasniegumiem. Domāju, ka Pertijam tas ir pa spēkam.
Sorry, vecīt, bet kopš 1995. gada ir pagājuši vairāk kā 20 gadi, un kas toreiz bija normāli un pieņemami dažādu apstākļu dēļ, tad patreiz jau ir citi laiki, un nevar mūžīgi pievērt acis uz lietām tikai tāpēc,lai sasniegtu mērķus, kas mums pēc būtības ir stipri mazsvarīgāki, kā teiksim, lai mūsu mīļotā komanda iegūtu čempionu titulu.
Nezinu kā Tev, bet man tādā gadījumā būtu jānodod pašam savi principi un mērķi par kuriem es ļoti aktīvi iestājos 80-gadu beigās un 90-to gadu sākumā.

  +2 [+] [-]

, 2016-11-15 13:34, pirms 8 gadiem
Speciaalists rakstīja: Lielo nāciju sindroms, kas novērojams Vācijā , UK un citur. Savulaik man darba kolēģis skots teica, ka viņam nav jāmācās citas valodas, jo visi māk angliski. Ar vāciešiem un krieviem ir tā pat. Es nerunāju par 100% visiem, bet liela daļa no lielajām tautām tā arī domā. Neatkarīgi, kurā valstī viņi dzīvo, atrodas utt
Kaut kā ar vāciešiem cik runāts, visi runā angliski.

  -4 [+] [-]

, 2016-11-15 13:34, pirms 8 gadiem
Novēlu Liepājai nākošo sezonu palikt bez Eirokausiem
Slēpts komentārs: a_burts_hokejdievs_795951075396374529

     [+] [-]

, 2016-11-15 13:35, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Kaut kā ar vāciešiem cik runāts, visi runā angliski.
Ar cik miljoniem vāciešu esi runājis?