Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3
Autors: Andrejs Siliņš

Līdzjutēji prasa atlaist Zelkēviču

LMT Virslīgas futbola kluba "Liepājas Metalurgs" līdzjutēju grupa "Metalfans" biedri uzrakstījuši atklātu vēstuli kluba prezidentam Sergejam Zaharinam, kurā pieprasījuši komandas galvenā trenera Benjamina Zelkēviča nomaiņu.

Sakarā ar mūsu atbalstītās futbola komandas "Liepājas metalurgs" neizteiksmīgo un vājo spēli Latvijas čempionātā pēdējos mēnešos un lielā mērā arī visas sezonas garumā, neatkarīgi no komandas izcīnītās vietas šā gada čempionātā, uzskatām, ka komandai steidzami nepieciešama galvenā trenera maiņa.

Izsakām pateicību un novērtējam Benjamina Zelkēviča paveikto, izcīnot Latvijas čempionu titulu 2005.gadā un Latvijas kausu 2006.gadā, taču vienlaikus atgādinām, ka čempionu tituls tika bezatbildīgi izlaists no rokām 2004. un 2006.gadā. Ja 2004.gadā par neveiksmes iemeslu varam uzskatīt sportiskās veiksmes trūkumu, tad 2007.gadā, sezonas vidusdaļā atrodoties pat ļoti izdevīgā situācijā turnīra tabulā un pārliecinoši apsteidzot tuvākos sekotājus, čempionāta izskaņā pārsvars tika izsēts. Uzskatām, ka šajā situācijā atbildība ir jāuzņemas komandas galvenajam trenerim B.Zelkēvičam, taču šobrīd viņa komentāri masu medijos par spēlētāju nogurumu, traumām, izlases spēlēm, mūsuprāt, ir izvairīšanās no personīgās atbildības par komandas sniegumu.

Esam pārliecināti, ka B.Zelkēvičs būtisku labumu "Liepājas metalurga" komandai vairs nav spējīgs dot, tāpēc uzskatām, ka nepieciešama viņa nomaiņa. "Liepājas metalurga" komandas taktika ir vienveidīga, komandai trūkst ideju uzbrukumā. Tas viss mūsu pretiniekiem nesagādā īpašas grūtības atšifrēt, kā jāspēlē pret "Liepājas metalurgu". Ja iepriekšējās sezonās bijām pārliecinoši rezultatīvākā komanda Latvijā, tad šogad mūs šajā rādītājā apsteiguši ne tikai FK "Ventspils" un Rīgas "Skonto", bet arī FK "Rīga". Esam nobažījušies arī par spēlētāju vienotību un komandas garu, kam apliecinājums ir vairāki incidenti treniņos. Vai tad labam trenerim nav jāspēj tikt galā arī ar šādām situācijām?

Nešaubāmies, ka "Liepājas metalurgā" ir daudz labu un perspektīvu spēlētāju, kuri ir gatavi lielu mērķu sasniegšanai, taču domājam, ka tas nevar notikt B.Zelkēviča vadībā. Latvijas un Liepājas futbolā ir labi speciālisti un piemēroti kandidāti mūsu mīļotās futbola komandas galvenā trenera amatam. Dosim kādam no viņiem šo iespēju! Piemērotāka brīža par šo nav!

Ar cieņu,
futbola komandas "Liepājas metalurgs"
fanu kustības "Metalfans" dalībnieki


, 2007-11-02 10:03, pirms 18 gadiem
aplausi!
, 2007-11-02 10:04, pirms 18 gadiem
kur jaaparakstaas? es ar kaa LM fans pievienojos. jau pagaajusho gadu bija konflikti starp treneri un speeleetaajiem. mikroklimats komandaa bija dranjkjiigs arii shogad. savaa zinjaa arii Danjilovs shaa iemesla delj aizgaaja prom
, 2007-11-02 10:07, pirms 18 gadiem
mudugs, vairs jau parakstiities nav jeega.
Slēpts komentārs: Bolton
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2007-11-02 10:09, pirms 18 gadiem
Juriju Andrejevu no direktora(vai kads vinam tur amats) par galvano treneri!
, 2007-11-02 10:10, pirms 18 gadiem
kasparss nav nav.. bet ja vareetu, tad parakstiitos
, 2007-11-02 10:10, pirms 18 gadiem
brıest kaarteejaa revolucıja
, 2007-11-02 10:10, pirms 18 gadiem
Gribu, lai atlaiž pie reizes arī Zatleru!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2007-11-02 10:12, pirms 18 gadiem
akuzatIvs stuchii
, 2007-11-02 10:14, pirms 18 gadiem
Respect, čaļi!
, 2007-11-02 10:18, pirms 18 gadiem
Redzēsim, redzēsim, kas notiks ar LM treneri, interesanti, kas tie par konfliktiem treniņos, kautiņi?
Bet nu izskatās, ka vainīgs šajā neuzvarētajā čempionātā ir tieši Zelkēvičus.
, 2007-11-02 10:21, pirms 18 gadiem
bij bij kautish.. kruglaks meeginaaja izrubiit kalonu un salauza roku.. tas bij kaada maijaa.. veel shaadi taadi ir bijushi..
, 2007-11-02 10:35, pirms 18 gadiem
Vēstule visai pamatota, argumentēta, tāpēc neredzu iemeslu kluba prezidentam to neņemt vērā!
cepuri nost metalfans!
, 2007-11-02 10:38, pirms 18 gadiem
Es kā LM fans es atbalstu šo ideju un ceru drīzimā redzēt citu treneri LM jau nākamā sezonā !!!
, 2007-11-02 10:38, pirms 18 gadiem
jaa, Liepaaja riktiigus uudenjus nolaidusi...
, 2007-11-02 10:42, pirms 18 gadiem
Nobeigums labs un patriotisks. Ko ierosinātu likt viņa vietā?
Kaut kā negribētos Andrejevu, jo pēc viņa parādīšanās komandā tika iesaistīti Rubīns un Bleidelis, kas it kā spēlē normāli, bet kaut kā tomēr ar viņiem komandai gājis sliktāk.

mudugs: Cik zinu Daņilovs no Liepājas galvenokārt aizgāja dēļ tā, ka viņa sievai beidzās dekrēta atvaļinājums un viņa riskētu zaudēt tīri labi apmaksātu darbu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2007-11-02 11:10, pirms 18 gadiem
Malaci!!!Bet neuzskatu,ka par LM visam bedam var vainot B.Zelkēviču!
, 2007-11-02 11:15, pirms 18 gadiem
Nu fakti ir tādi ka komandā spēlē apšaubāmas kvalitātes viespēlētāji kamēr vietējiem spēlētājiem jādeldē soliņš ja paskaita cik bijušo liepajnieku tagad spēle citos virslīgas klubos kuriem noteikti atrastos vieta vismaz šajā LM modelī noteikti. Cik var saprast tikai Bena dēļ LM vairs nav Grebja, Kalna vēl jau ir it kā pirms dažiem gadiem diez gan talantīgie Halvitovs, Bruders, Zuntners, Kirhners pie šamējā vnk netika laukumā un ne jau Dobrecovam Igaunijā tiek maksāti miljoni tur arī esot dažādi stāsti kāpēc viņš negribēja Liepājā palikt.
Kopumā visticamāk jau ka labākais variants būtu Andrējevs jo Liepājai ir hroniska kaite paņemt ārzemju trenerus kuri tikai lobē savējos.
, 2007-11-02 11:20, pirms 18 gadiem
>bukmeikers
Kā var nevainot ??? Ja cilvēks regulāri nav darbā darba laikā, ko tad ar viņu tu darīsi ?? Idejas viņam pēdējā laikā nekādas nebija kā uzlabot spēli. Mikroklimats komandā slikts. Ja nemaldos, tad pāris gadus atpakaļ Zelkēvičs bija tas, kas pa masu mēdijiem bļaustījās, ka Liepāja tagad visus sitīs turpmākos 5 gadus kā minimums. Un kas no tā visa sanāca, to redzam. Sastāvs bija labs. 80% izlases spēlētāju praktiski. Ja treneris tiek ņemts no Latvijas , tad redzu tikai divus, vai nu Starkovs vai Popkovs. Un atpakaļ vajag savākt visus Bena izmētātos pa pasauli LM bāleliņus. Kalnu, Kirhneru u.c. Tikai ne krievu trenerus, tad pussezonā atkal aiztīsies.
, 2007-11-02 11:25, pirms 18 gadiem
>Edgars
Tikai ne Andrejevu. Lai viņs paliek tur, kur viņš ir. Viņs arī ir no ziepes burbuļiem taisīts, kā Zelkēvičs. Arī nevar neko nevienam pateikt. LM ir vajadzīgs vai nu tāds treneris ar stingru ķērienu kā Popkovs vai nu arī tāds kas māk emocionāli ietekmēt un pacelt spēlētājus, kā Starkovs. Ar Andrejevu tas bardaks turpināsies. Nav viņam vienkārši galvenā trenera raksturs. Vispār jau profilaksei uz vienu sezonu vajadzētu Grigarčuku uz Liepāju ar savu "job tvai matj" viņs tur daudzus noliktu pie vietas.
, 2007-11-02 11:26, pirms 18 gadiem
Pilnīgi piekrītu, paskatīsimies cik skatītāju Liepājā nāk tagad uz spēlēm un cik nāca pirms sezonām 3-4? Liepājas līdzjutējam tomēr būtisks moments cik tajā komandā ir liepājnieku, un šis moments tiek pilnībā noignorēts pie Bena. Starp citu stipri līdzīgas problēmas šobrīd ir hokeja klubam nezinu kam ir jānotiek lai atkal uz halli nāktu tik daudz cilvēku kā pirms 4 sezonām kad LM sastāvā bija vairāk vietējie kadri.
, 2007-11-02 11:26, pirms 18 gadiem
Rotvelers

starkovs tacu nepiekritis klut par treneri LM.ja piekristu tad LM uzvaretu Cempionu liga bet ja godigi tad domaju k jurijs andrejevs klus par treneri jo vins ir iedzilinajies LM sistema un ir ljoti labs treneris prieks klubiem.un nav jau teikts ka Bens tiks atlaists!!
, 2007-11-02 11:27, pirms 18 gadiem
loģiski, manas pēdējo divu gadu domas .. Zelkevičs ir normāls Austrumeiropas līmeņa vecā tipa treneris, var uzlikt taktiku, lai spēlētu sakarīgāk par lielāko daļu Krievijas 1.līgas līmeņa klubiem. bet nekādu perspektīvu nevar saskatīt, tas nav mūsdienu futbols. pietrūkst ātruma, disciplīnas, cīņasspara. skaidrs ka aizsēdējies, neveiksmju iemeslus meklē citur, nevis sevī un komandā. cerams nākamais nebūs Anderejevs, bet kāds salīdzinoši jaunais, tipa Jurans, vēlams no Eiropas, Austrumos maza izvēle, īpaši kāds no vecā stila krievu treneriem būtu slikti.. LM jāiet uz priekšu.
, 2007-11-02 11:31, pirms 18 gadiem
rotveller

Nu par Popkovu man ir divejādas atmiņas protams viņš psiholoģiski komandu prata noskaņot ļoti labi un izspieda no tās vairāk nekā tai bija iekšā(pirmā Metalurga uzvara pār Skonto vien bija ko vērts), bet pēc 2 sezonām šis sadega. Atceries pēdējo sezonu pie Popkova? Spēlēja visādi Stradiņi un Draguni kuri pavilkties nevarēja jo bija nopīpējušies, bet jaunos marinēja dublieros.
, 2007-11-02 11:32, pirms 18 gadiem
>playthegame
Nu Andrejevs jau varētu būt labs palīgs zināmā mērā Starkovam, lai apskaidrotu visu virtuvi LM. Par Andrejevu runājot man atmiņā ir palikusi vēl spēle pret Lihtenšteinu Vaducā. Kad spēlētāji skraidāja pa laukumu bez jebkādas motivācijas un vēlmes spēlēt, bet Andrejevs neko nevar iesākt. Viņa raksturā ir tādas īpašības, kas nespēs savākt komandu, ja radīsies kādas sportiskās problēmas vai problēmas komandas iekšienē. Andrejevs ir izcils otrais treneris, bet galvenais gan nē.
, 2007-11-02 11:34, pirms 18 gadiem
>Edgars
Jā bija tādi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2007-11-02 11:37, pirms 18 gadiem
Zigi

Parādi man vienu krievu treneri ieskaitot Juranu kurš te nav atvilcis veselu baru ar savējiem? Par Eiropiešiem man nav pārliecība ka kāds sakarīgs te gribēs nākt. Un galu galā no kurienes mums kaut kas radīsies ja Virslīgā gandrīz vairs nav vietējo treneru vai ir jūtami uzlabojies virslīgas līmenis? Drīzāk nē nekā jā.
, 2007-11-02 11:39, pirms 18 gadiem
>akuzatīvs
Tieši tā. Nav viņš galvenais treneris pēc sava rakstura. Tāpat pasūtīs viņu spēlētāji uz "trim burtiem", kā Zelkēviču. Te ir kāds vajadzīgs labs psihologs vai nu ar stingru roku. Psihologs varētu būt Starkova tipa, bet stingrie tjipa Grigarčuks un Gamula.
, 2007-11-02 11:43, pirms 18 gadiem
Nu no vietējiem treneriem es redzu tikai 2 Andrejevs, Popkovs, liepājnieki jau noteikti gribētu redzēt Verpakovski senioru (kurš savulaik ļoti sekmīgi vadīja LM dublierus) vai Intenbergu bet ja pirmo LM neņems principa pēc tad otrs laikam pats negrib būt galvenais.
, 2007-11-02 11:45, pirms 18 gadiem
>Edgars
Ņesterenko ????
, 2007-11-02 11:47, pirms 18 gadiem
Vēl neviens nav atlaists
, 2007-11-02 11:53, pirms 18 gadiem
ost taisnība

Ko Bulders dara? Cik vecus jauniešus viņš trennē?
, 2007-11-02 11:53, pirms 18 gadiem
rotvellers

Oij nevajag viņš taču bija jau kaut kāda 1996. Liepājā bija nu nevarētu teikt ka pie viņa kaut kas labs īpaši notiktu.
, 2007-11-02 11:53, pirms 18 gadiem
domaju ka ari Bulders butu ljoti labs treneris jo mans sikais trenejas pie vina un vins vienmer teica ka vins esot dikti stingrs treneris un esmu redzejis kad mazajiem ir speles vins bljaustas u.t.t. vins ir tas treneris pie kura valjibas nevar atlauties bet vinam nav nekadas pieredzes ar pieaugusajiem!
Starkovs butu ideals variants kautvai nemot vra ka lielaka dalja izlases ir liepajnieki bet diez vai vins bus ar mieru parvakties uz liepaju!Andrejevs tiesam ir parak liels mikstais lai vaditu komandu bet treneris vins butu labs!
, 2007-11-02 12:13, pirms 18 gadiem
weel liidzjuuteji prasa bezmaksas alu un tribiinees svingeru baaru par ko lems arii lm valdes seedee
, 2007-11-02 12:28, pirms 18 gadiem
Ar tadu attieksmi dabut nost LIPMANU!!!!
, 2007-11-02 12:35, pirms 18 gadiem
Es domāju, ka tādi futbola speciālisti kā B. Zelkevičs uz Latviju varbūt vairs neatbrauks un tad nožēlosiet, ka aizsūtījāt viņu mājās!!!
, 2007-11-02 12:46, pirms 18 gadiem
TheView un taagd latviski? kaadu neaitralitaati un kaads sakars te ar Ventspili?
p.s. es nelobeeju bet miilu sho vietu un te dziivoju.
, 2007-11-02 12:47, pirms 18 gadiem
Kad tad Ņesterenko ir ko nopietnu trenējis?
Lai viņš atkal kotētos, būs jāsāk ar Blāzmas vai Vindavas līmeņa komandām, pie tam būs jābūt rezultātiem.
Bulders nav izaudzis līdz šim līmenim, lai gan par bērnu komandu trenēšanu ir dzirdētas tikai labas lietas. Vēl gan probleema ir alkoholos. Peedeejaa laikaa gan probleema ir kljuvusi maza.
Veel jau ir Lukins, kas savulaik virsliigaa ar speeleetaajiem, kas tikko panjemti no dublieriem izciiniija 2.vietu.
Andrejevs, Starkovs - manupraat ticamaakie varianti, lai gan no Andrejeva pashreizeejaa darbaa neviens negrib shkjirties.
, 2007-11-02 12:54, pirms 18 gadiem
playthegame

Nu principā ar mīkstumu problēma ir tā ka pie mums vēl treneriem ir jāstāv kā tēvam ar siksnu klāt spēlētājiem, līdz ar to arī ir cilvēki kuri nav piemēroti lai strādātu pie mums par treneriem. Bulders nu nez var jau būt tikai baidos ka tā daļa kas ar viņu spēlējusi un dzērusi kopā varētu īsti arī viņu neņemt galvā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2007-11-02 12:58, pirms 18 gadiem
rusher? paskaidro.
, 2007-11-02 13:00, pirms 18 gadiem
Lukins ir labs reneris kas shosezon ar dublieriem izciiniija 2us kausus kas nebija LM bijushas.. Tas ir viens chempionaats Lietuvaa kur uzvareeja un veel Latvijas chempionaataa...
, 2007-11-02 13:01, pirms 18 gadiem
Begemot,

Nu Lukins principā tikai pārņema to dublieru sastāvu ko bija sagatavojuši citi. Tā kā nav tas ar viņu tik vienozīmīgi.
, 2007-11-02 13:01, pirms 18 gadiem
begemots nu neticas, ka Starkovs ietu uz Liepaaju... taas runas par baazes komandu jau atgaadinaaja driizaak serigas atminjas par to, kaa reiz bija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2007-11-02 13:08, pirms 18 gadiem
pilnīgs vājprāts! kāds vēl Starkovs uz LM, tā būtu pašnāvība kluba reputācijai. treneri vajaga ar eiropeisku domāšanu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2007-11-02 13:12, pirms 18 gadiem
rusher tas taads kaa vienaadojums bija - labi spelee=aktieris? vai tu pats esi paarliecinaats , ka Rimkus tikai ar aktier- ne citu meistariibu ir panaacis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2007-11-02 13:22, pirms 18 gadiem
view man nau probleemu, bet tev laikam ir problema pienjemt, ka vpilii var buut kas labs. sore, jaa tav, bet nu rodas taada sajuuta.
kads komentaaram "aplausi!" sakars ar vpils lobeeshanu? es aplaudeja metalfanam par to, ka vinji shaadu veestuli ir izsuutijushi, jo 100% esmu vienispratis ar vinjiem. domaa, es priecajos par to, ka vienji taa vareetu palikt bez laba (par to jau var saakt shaubiities) speca?
, 2007-11-02 13:25, pirms 18 gadiem
Bet kapeec tad ieprieksheejie nevareeja ar dublieru komandu izciniit titulu ja jau taadi pashai speleetaaji?
, 2007-11-02 13:38, pirms 18 gadiem
Edgars:
"Nu Lukins principā tikai pārņema to dublieru sastāvu ko bija sagatavojuši citi. Tā kā nav tas ar viņu tik vienozīmīgi."

Kas tad pirms Lukina gatavoja sho konkreeto dublieru sastaavu, kuraa speeleetaaji ir paarsvaaraa 17-18 gadus veci????
Kopsh 2005.gada Lukins ir dublii galvenais treneris, 2004. bija Bena paliigs, 2003. un 2002.gadaa vadiija virsliigas komandu, bet veel 2002.gada ssezonas saakumaa arii dublierus paguva patreneet. Man liekas, ka kopsh 97.gada dublieru treneris vinjsh nav bijis tikai tos ~ 2,5 gadus.

Bet, ja tu runaa par to, ka vinjsh no jaunieshu komandaam panjeem speeleetaajus, ko ir sagatavojushi citi, tad tur man liekas vispaar nav ko diskuteet - viena lieta ir beernu sports, bet dublieri ir tas posms, kuraa puisheljus pietuvina viiru speelei, un ne visi pat ljoti talantiigi futbolisti sho starpposmu iztur.
, 2007-11-02 13:38, pirms 18 gadiem
ja taa palasa komentaarus...
Andrejevs nederiigs, Zelkeevichs nederiigs... labi vismaz veel, ka gudrie zin, kas ir kas...
, 2007-11-02 13:52, pirms 18 gadiem
ygad gelvanais teneris Metalurgam buss Andrejevs!!!
, 2007-11-02 14:04, pirms 18 gadiem
Begemotam

1.Par pašreizējiem dublieriem nevaru komentēt neesmu sekojis līdz.

2. Ar dublieriem viņš manuprāt sāka strādāt tikai 2002. Līdz tam viņam ar lielajām komandām nebija liela sakara. Viņš faktiski pārņēma Verpakovska seniora sagatavotu komandu kura jau bija 2001.g. nospēlējusi dublieros. Toreiz vēl Verpakovski nometa no dublieru vadīšanas, jo šis neesot spējis dēlu noturēt Liepājā.
3. Nu tur jau problēma ka tā starpposma jauniešiem Liepājā nav vienīgais starpposms bija 2002. gada kad lielāko daļu leģionārus pasūtīja 3 mājas tālāk un reāli spēlēja ar jaunajiem, lai gan ja tā godīgi tosezon bija tik daudz potenciālo jauno ka būtu prasījies pēc vēl vienas virslīgas komandas no Liepājas a'la Olimps švakāki par tā laika Audu jau noteikti nebūtu bijuši.
, 2007-11-02 14:08, pirms 18 gadiem
etrini, 2007-11-02 13:01, moderators
begemots nu neticas, ka Starkovs ietu uz Liepaaju... taas runas par baazes komandu jau atgaadinaaja driizaak serigas atminjas par to, kaa reiz bija.

Jaa, protams, driizaak, ka nostaljgjija paraava, pie tam veel jau Bens nav atlaists. Un tomeer - taa, kaa pagaidaam tiek izvirziitas versijas, tad shie divi varianti shkjiet ticamaakie. Andrejeva gadiijumaa jau rakstiiju - LM ilgi mekleeja sporta direktoru, un it kaa negrib, lai vinjsh maina statusu.
IIsteniibvaa nedomaaju, ka, ja LM buus jauns treneris, tad tas buus kaads no ieprieksh LM straadaajoshajiem, driizaak atradiis kaadu aarzemees (visticamaak Krievijaa), jo ar kontaktiem futbola pasaulee Zaharinam viss ir pusliidz OK, pie tam veel jau Andrejevs var ko ieteikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2007-11-02 14:13, pirms 18 gadiem
pilnīgi piekrītu METALFANS!
, 2007-11-02 14:17, pirms 18 gadiem
Edgar, galiigi ne pa teemu, bet OK:
1. Lukins dublierus vadiija no 1997. liidz 2002. un no 2005. liidz 2007. Va vidu bija nepilnas divas sezonas kaa virsliigas galvenajam trenerim (02. un 03.), un viena sezona kaa Bena paliigam (04.gads). Verpakovskis seniors dubli treneeja kameer Lukins bija lielajaa komandaa, bet kad atnaaca Bens, tad Verpis kljuva par otro treneri. Deelu starp citu vinjsh nevareeja ne notureet, ne nenotureet, jo pats klubs vinju paardeva skontiem. Beigu beigaas veel tak dabuuja 10% no taas summas, ko skontiem Kijeva samaksaaja.

Taapeec jau tagad Liepaajaa domaa par veel vienu komandu, kas visticamaak speelees 1.liigaa - labaak veelaak, nekaa nekad. lai gan bija savulaik viens t.s starpposms – "Liepaajas metalurgs 3", kas speeleeja 2.liigaa, bet, ne tolaik komanda bija tik speeciiga, ne kluba prezidentam taa likaas vajadziiga.
, 2007-11-02 14:55, pirms 18 gadiem
the view, nu protams, nra ir ventspils tribiine, bet diena lobee antiventspils viedokli. taada taa politika ir.
man kaut kaa licies, ka mannekad nav bijis probleemu pateikt, ka ventspils speele/dara kaut ko slikti, ja taa tas tieshaam ir. prtoams, briizham kaut kaads ne iisti objektiivs spriedums pielavaas, bet nu pa lielam... nez nez
klau, a tu delfos ar kaadreiz aktiivi nekomenteeji? tie daudzpunkti taadi paziistami
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2007-11-02 15:21, pirms 18 gadiem
neeeeee
, 2007-11-02 16:01, pirms 18 gadiem
nejau tikai vietā ir problēma, bet potenciāla, sasniegtā rezultāta, progresa izvērtējuma rezultātā. sezonas laikā Ventspils, Skonto, Daugava nenolidzami ir progresējušas. Rīga ir labāka salīdzinot ar pagājušo gadu. bet LM? nav normāli, ka sezonas sākumā komanda parāda savu labāko spēli, bet aizvien vairāk iespēlējoties sniegums pasliktinās .. ja vēl sasniegtu mērķi (nesen ļoti reālo), tad varbūt kāds pievērtu acis. nezinu kā pašiem liepājniekiem, es neesmu liepājnieks, bet man negribētos, ka LM kļūst pat Skonto 2 (kautvai čempionu). šīs pilsētas, komandas vienmēr bijušas izteikti pretinieki, tāpēc negatīvi skatos uz Andrejeva ietekmes palielināšanu (arī sezonas laikā atnākot un atvedot Bleideli+Rubinu) vai Starkova atnākšanu
, 2007-11-02 16:20, pirms 18 gadiem
Zelkevičs nav slikts treneris -- bet tas gan ir nesimpātiski, ka viņš nekad neatzīst savas kļūdas, par neveiksmēm vienmēr noveļ vainu uz kādu citu (parasti spēlētāju). Ka liepājnieki nenoturēja pārsvaru -- tur noteikti ir arī trenera vaina; bet vispirms šis pārsvars tika izcīnīts -- un tur ir arī trenera nopelns.
Zelkeviča negatīvais vērtējums līdzjutēju vēstulē noteikti ir pārspīlēts; trenera maiņa parasti uz kādu laiku "sapurina" komandu, bet, lai progress būtu stabils, trenerim jābūt vismaz VISMAZ Zelkeviča līmenī, un tādu Latvijā atrast būs ļoti grūti (varbūt varētu padomāt par Sergeju Semjonovu, ņemot vērā, ka FK Rīga vadība domājot par citu galveno treneri savai komandai?).
, 2007-11-02 16:25, pirms 18 gadiem
Ītkā jau Zeļkevičs ir labs treneris, bet viņam ir savas īpatnības. Metalurgam varbūt vajadzētu kādu pašmāju treneri.
, 2007-11-02 18:11, pirms 18 gadiem
Tā ir LM iekšēja lieta.
, 2007-11-02 20:26, pirms 18 gadiem
Labrīt. Te jau daži labi, savos komentāros, Šķēli vainos... Te ir sporta vortāls, cilvēki... Es, D-pils komandu līdzjutējs, agrāk domāju, ka kurzemnieki ciena vieni otrus... Izrādās, ka nē, pat politiku jauc iekšā... Jo redz... Trešā lielākā pilsēta izjūt diskomfortu, kad Ventspils tiek mēdijos pieminēta vairāk

Liepājnieki... Jums ir mūzika
, 2007-11-02 20:46, pirms 18 gadiem
Neuzskatu, ka iemesls ir Zeļķēvičs, labāku treneri par viņu Liepāja tiešām nedabūs....
, 2007-11-02 20:48, pirms 18 gadiem
Īpaši ņemot vērā viņa lielo pieredzi un iespaidīgos sasniegumus... Lietuvas zelta treneris, bet kurš lai to zin, varbūt vairs nav motivācijas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja