Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Snaiders: ''Nekad neatgriezīšos ''Real''''

Snaiders: ''Nekad neatgriezīšos ''Real''''
Veslijs Snaiders
Foto: Digitale/Scanpix

Nīderlandes izlases pussargs Veslijs Snaiders, kurš šovasar no spāņu kluba ''Real Madrid'' pārcēlās uz Milānas klubu ''Inter'', atzinis, ka nekad vairs neatgriezīsies Madrides komandas rindās.

Kā zināms, Nīderlandes izlases pussargs pērnā gada vasarā no Madrides kluba ''Real'' pārcēlās uz Milānas ''Inter'', lai gan pats futbolists vairākas reizes bija izteicies, ka vēlas palikt Spānijā. Taču, ņemot vērā to, ka karaliskā kluba pussargu līniju papildināja tādi spēlētāji kā Krištianu Ronaldu, Kakā un Šabi Alonso, spēlētājs bija spiests atstāt komandu. Ar Milānas klubu Snaiders parakstīja līgumu uz pieciem gadiem, bet par spēlētāja iegādi ''Inter'' nācās šķirties no 15 miljoniem eiro. Sezonas laikā holandiešu futbolists savu maciņu papildinās par četriem miljoniem eiro.

25 gadus vecais spēlētājs atzinis, ka nenožēlo savu izvēli, taču piebilda, ka Madridē vairs nevēlas atgriezties. ''Grūti iedomāties, bet agrāk domāju, ka Itālijā ir samērā zems līmenis, un komandas spēlē pie pustukšām tribīnēm. Taču tagad esmu pilnībā mainījis savu viedokli. Tagad ar milzu pārliecību varu teikt, ka esmu laimīgs. Nekur neesmu bijis tik laimīgs!

''Real'' vairs nekad neatgriezīšos. Viņi ar mani izrīkojās kā ar bandītu. Uzskatu, ka es mierīgi varēju spēlēt tādā pašā līmenī kā Alonso, un tā uzskata ļoti daudzi. Bet tas, protams, nenozīmē, ka es neieredzu ''Real''. Joprojām kontaktējos ar vairākiem bijušajiem komandas biedriem. Lai nu kā, esmu priecīgs, ka man ir izdevies sevi pierādīt citā vietā.''

Nākamo spēli ''Inter'' aizvadīt jau rīt, savā laukumā tikties ar ''Siena'' futbolistiem, kuri turnīra tabulā pašreiz ieņem pēdējo 20. vietu.

Izmantotie resursi:
elfvoetbal.nl

1 2 36 komentāri

  +7 [+] [-]

, 2010-01-08 21:42, pirms 15 gadiem
Tā ir ar to A Sēriju. Ļaudis to nenovērtē. :/ Skumji, ja stereotipi ņem virsroku. :/

  +1 [+] [-]

, 2010-01-08 21:46, pirms 15 gadiem
Real jau labs klubs ,bet ko šiem darīt ,ja viņiem ir jau pietiekami spēlētāju? kāds jāsūta prom ... dzīve smagi sit ..

 +10 [+] [-]

, 2010-01-08 21:51, pirms 15 gadiem
Uzskatu ka Sneijders ir krietni paaraaks par Alanso visos elementos, tikai zeel ka vins ir Inter!
Slēpts komentārs: Smilga

  +4 [+] [-]

, 2010-01-08 21:53, pirms 15 gadiem
Real vadībai nav kkas kartībā, paši viņi nezin ko grib, nomaina izcilus speletājus pret izciliem! kāda jēga?

  +5 [+] [-]

, 2010-01-08 21:54, pirms 15 gadiem
Smilga rakstīja: ČL parāda Eiropas klubu spēku. EPL neapšaubāmi pirmais.
Tūlīt atkal sāksies debates, ka tas nav rādītajs, ka jāskatās komandu vidējais līmenis utt. nu cik var

  +7 [+] [-]

, 2010-01-08 21:55, pirms 15 gadiem
K C D rakstīja: Uzskatu ka Sneijders ir krietni paaraaks par Alanso visos elementos, tikai zeel ka vins ir Inter!
Sneiders nav saspēles vadītājs no laukuma dziļuma kā Alonso, bet gan trekvartista vai flangs. Dažādas funkcijas laukumā.
Slēpts komentārs: teemusalami

  +3 [+] [-]

, 2010-01-08 22:44, pirms 15 gadiem
Pareiza atieksme!

     [+] [-]

, 2010-01-08 22:45, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Tūlīt atkal sāksies debates, ka tas nav rādītajs, ka jāskatās komandu vidējais līmenis utt. nu cik var
Lielā griezumā EPL tiešām ir pirmais, vidējais līmenis nomāc pārējās līgas, tā tas ir! Finanšu līdzekļu, līmeņa ziņā nav konkurentu pašlaik!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-08 22:46, pirms 15 gadiem
Nu ko tur lai piebilst Real vienkārši neovērtēja Snaideru...Z''el ka viņš vasarā nepārgāju uz MU būtu lielisks Gigsa aizstājējs!

     [+] [-]

, 2010-01-08 22:53, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Lielā griezumā EPL tiešām ir pirmais, vidējais līmenis nomāc pārējās līgas, tā tas ir! Finanšu līdzekļu, līmeņa ziņā nav konkurentu pašlaik!
Nesaku, ka nav.

     [+] [-]

, 2010-01-08 22:57, pirms 15 gadiem
K C D rakstīja: Uzskatu ka Sneijders ir krietni paaraaks par Alanso visos elementos, tikai zeel ka vins ir Inter!
Piekrītu march 2k, viņiem viņiem tomēr ir dažādi uzdevumi laukumos, bet tā piekrītu!

     [+] [-]

, 2010-01-08 22:59, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Lielā griezumā EPL tiešām ir pirmais, vidējais līmenis nomāc pārējās līgas, tā tas ir! Finanšu līdzekļu, līmeņa ziņā nav konkurentu pašlaik!
No kurienes nāk Tavs lielais griezums un vidējais līmenis?
Kamēr neizspēlēs savstarpējās spēles starp 2 līgu visām komandām - 1. vieta ar 1. vietu, 2. vieta ar 2. vietu utt. - tikmēr par kaut kādu, daudzmaz objektīvu, 2 līgu savstarpēju salīdzinājumu nevar būt ne runas.

Premjerlīgai par labu ir viens arguments, ko Tu arī pieminēji - nauda. Kur ir vairāk naudas, uz turieni arī iet visi labie spēlētāji, un to līgu komandām arī ir labāki sasniegumi ČL. Bet tas ir ciklisks process.

50. gadu beigās/60. sākumā tā bija Spānija.
60. gadu beigās/70. sākumā - Itālija, pa vidu - Holandes totālā futbola un Ajax uzplaukums.
70. gadu vidū un beigās - Vācija
70. gadu beigās/80. sākumā - Anglija
80. gadu beigās - Itālija
90. gadu beigās - Spānija.
21. gadsimta sākums - Anglija

Tagad atkal situācija nosveras par labu Spānijai, kaut gan visi spāņu klubi vēl nav pilnībā sakārtojuši savas finanses. Paskaties šī gada FIFA pasaules gada futbolista kandidātu sarakstu un izskaiti, cik pretendentu no kuras līgas. Un nākamā, ļoti iespējams, būs Vācijas kārta, jo tur klubiem ir vissakārtotākās finanses un nav parādu, kas jau tagad nomāc daudzus Anglijas un Spānijas klubus.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-08 23:08, pirms 15 gadiem
Nevajag ja? Spāņi sakārtojuši finanses? Manuprāt Barcelona ir vienīgā kura La liga nedzīvo uz parāda, cik nav dzirdēts par naudas problēmām Valencia, Sevilja, Celta dēļ naudas problēmām smagi krita. EPL daudziem klubiem, praktiski visiem ir bagāti īpašnieki, finanšu problēmas minimālas. Kur tad tavi vācu klubi ČL vai Eiropas līgā? Pašvaki tie rezultāti ne? Pēdējos gados? Bez Bayer un Bayern tā nekas spožš nav bijis!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-08 23:16, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Nevajag ja? Spāņi sakārtojuši finanses? Manuprāt Barcelona ir vienīgā kura La liga nedzīvo uz parāda, cik nav dzirdēts par naudas problēmām Valencia, Sevilja, Celta dēļ naudas problēmām smagi krita. EPL daudziem klubiem, praktiski visiem ir bagāti īpašnieki, finanšu problēmas minimālas. Kur tad tavi vācu klubi ČL vai Eiropas līgā? Pašvaki tie rezultāti ne? Pēdējos gados? Bez Bayer un Bayern tā nekas spožš nav bijis!
tu nepareizi saprati .. viņš domāja ,ka vaciešiem sakārtotas finanses .. LASĪT MĀCA PIRMĀ KLASĒ

     [+] [-]

, 2010-01-08 23:20, pirms 15 gadiem
Makis rakstīja: tu nepareizi saprati .. viņš domāja ,ka vaciešiem sakārtotas finanses .. LASĪT MĀCA PIRMĀ KLASĒ
Es sapratu, ka viņš sakarā ar finansēm domāja gan Spāniju, gan Vāciju, taču es vēl nedaudz papildināju, ka vācijā tās finanses ir gaužām mazas, turklāt pēdējos gados nav bijuši lieli sasniegumi ČL !

  -1 [+] [-]

, 2010-01-08 23:23, pirms 15 gadiem
Nu Snaiders tiešām nekad neatgriezīsies Real, bet ne jau tāpēc, ka pats negribēs, bet tāpēc, ka Real nav ieintersēta viņa pakalpojumos. Tad, kad Real atkal nomainīs galveno treneri paies aptuveni pusgads, bet nākamais treneris, lai kas viņš arī nebūtu, paskatoties uz komandas sastāvu - vidējā līnijā papildinājumus nemeklēs. Un tad, kad Real nākamgad [2011. gadā] ap Maiju atkal atlaidīs galveno treneri, tad Snaiders jau būs palicis par diviem gadiem vecāks un diez vai palicis diži labāks kā ir pašlaik.

     [+] [-]

, 2010-01-08 23:24, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Kur tad tavi vācu klubi ČL vai Eiropas līgā? Pašvaki tie rezultāti ne? Pēdējos gados? Bez Bayer un Bayern tā nekas spožš nav bijis!
Te nu laikam jāatzīst, ka apšaubu march'a izteikto viedokli, ka Bundeslīga varētu kļūt par dominējošo čempionātu Eiropas futbola kartē, taču taisnības labad jāmin, ka vācu klubu rezultāti Eiropas līgā šogad un pagājušogad (UEFA kauss) ir ļoti atzīstami!
To iespējams nebūsi pamanījis, Krokodil.

     [+] [-]

, 2010-01-08 23:29, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Nevajag ja? Spāņi sakārtojuši finanses? Manuprāt Barcelona ir vienīgā kura La liga nedzīvo uz parāda, cik nav dzirdēts par naudas problēmām Valencia, Sevilja, Celta dēļ naudas problēmām smagi krita. EPL daudziem klubiem, praktiski visiem ir bagāti īpašnieki, finanšu problēmas minimālas. Kur tad tavi vācu klubi ČL vai Eiropas līgā? Pašvaki tie rezultāti ne? Pēdējos gados? Bez Bayer un Bayern tā nekas spožš nav bijis!
Lasi uzmanīgāk, es rakstīju, ka spāņi NAV sakārtojuši finanses, bet tikuntā - labākie spēlētāji jau sāk pāriet uz Spāniju, galvenokārt Real pārmērību dēļ. Spānijas klubiem vēl daudz kas jādara, pirmkārt jau ļoti nevienmērīgs ir TV naudas sadalījums. Valensijas problēmu risinājums ir atkarīgs no vecā stadiona pārdošanas.

Par finansēm Anglijā var nesatraukties vienīgi Chelsea, kam ir Abramovičs, City, kam ir arābi, un Birmingham, kam ir bagātais Honkongas ķīnietis, mayb Aston Villa un Tottenham. Turklāt arī Abramovičs jau sāk taupīgāk attiekties pret transfēriem, daļēji tāpēc, ka sastāvs jau ir nokomplektēts. Un kas būs pēc tam, kad tie bagātie īpašnieki notīsies un klubs paliks ar parādu nastu? Visa Abramoviča ieguldītā nauda ir noformēta kā aizdevums Chelsea. Tas ir simtiem miljonu lieli līdzekļi, tie nepaliks vienkārši karājoties gaisā.

- Portsmouth jau 3 mēnešus pēc kārtas regulāri kavē spēlētājiem algu izmaksu un ir jau 2 sezonas pēc kārtas ir spiesti pārdot labākos spēlētājus.
- West Ham īpašnieki islandieši ir bankrotējuši Islandes banku krīzē un klubs meklē pircēju.
- Fulham ēģiptietis Al Fajeds tērēja naudu tikai pirmajos gados, tagad ir piezemētāks.
- Liverpūle ir parādos un jeņķi jau ir piegriezuši Rafam transfēriem skābekli.
- Manchester United gadā PARĀDU PROCENTOS maksā 70 miljonus (pamatsumma paliek tā pati). Kamēr ir sportiskie panākumi, tikmēr viņi to var atpelnīt un vēl paliek pāri transfēriem (pagājušās sezonas peļņa 88 miljoni). Bet arī viņiem sava nauda ir jātērē ar prātu.

Un spēlētāju pārejās arī jāņem vērā arī citi apstākļi - GBP kurss pret EUR, GBP ir švakāks, kas nozīmē, ka klubi par transfēriem salīdzinoši reāli maksā vairāk nekā pirms pāris gadiem, nodokļu slogs, kas Spānijā ir vieglāks, klimats galu galā.

Eiropas līgā starp citu pagājušogad bija 2 Vācijas klubi pusfinālā un 1 finālā. ČL vāciešiem ir švakāk, bet es jau rakstīju, tas viss ir cikliski. Neskaties uz pagātni, paskatīsimies drīzāk, vai tas viss tā turpināsies nākotnē.

     [+] [-]

, 2010-01-08 23:30, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Te nu laikam jāatzīst, ka apšaubu march'a izteikto viedokli, ka Bundeslīga varētu kļūt par dominējošo čempionātu Eiropas futbola kartē, taču taisnības labad jāmin, ka vācu klubu rezultāti Eiropas līgā šogad un pagājušogad (UEFA kauss) ir ļoti atzīstami!
To iespējams nebūsi pamanījis, Krokodil.
Eiropas līga ir viens, ČL ir kas pavisam cits! Protams, ka eiropas līgā tie rezultāti bija gana labi, bet salīdzināt ČL ar Eiropas līgu būtu pastulbi, līmeņi tomēr atšķiras!

     [+] [-]

, 2010-01-08 23:30, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Lielā griezumā EPL tiešām ir pirmais, vidējais līmenis nomāc pārējās līgas, tā tas ir!
Ja VIDĒJAIS LĪMENIS EPL būtu tik mega pārāks par citiem,tad EPL klubiem daudz labāk ietu uefa kausā,kur spēlē komandas,kas aiz top4. Diez kā EPListiem tur neiet,toties spāņu fināls gan bija 2 gadus atpakaļ bez tam,jau cik gadus pēc kārtas EPL CL pārstāv vienas un tās pašas 4 komandas,citas netiek pie teikšanas. domāju,ka vidējais līmenis La Liga pat ir augstāks

     [+] [-]

, 2010-01-08 23:32, pirms 15 gadiem
Taču EPL šobrīd tāpat ir labākā līga, intriga lielākā un ažiotāža ap līgu arī lielākā Eiropā! Piekritīsi March?

     [+] [-]

, 2010-01-08 23:34, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: Ja VIDĒJAIS LĪMENIS EPL būtu tik mega pārāks par citiem,tad EPL klubiem daudz labāk ietu uefa kausā,kur spēlē komandas,kas aiz top4. Diez kā EPListiem tur neiet,toties spāņu fināls gan bija 2 gadus atpakaļ bez tam,jau cik gadus pēc kārtas EPL CL pārstāv vienas un tās pašas 4 komandas,citas netiek pie teikšanas. domāju,ka vidējais līmenis La Liga pat ir augstāks
Un cik vietas angļi var dabūt Eiropas līgā? ČL manuprāt ir 4, par piekto vietu pienācās tiesības spēlēt EL, kādreiz UEFA kausā, pārējie palika aiz svītras, lai gan tur vesels bars bija/ir labāks par daudzām komandām ,kuras spēlē otrajā spēcīgākajā klubu turnīrā Eiropā!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-08 23:39, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: Ja VIDĒJAIS LĪMENIS EPL būtu tik mega pārāks par citiem,tad EPL klubiem daudz labāk ietu uefa kausā,kur spēlē komandas,kas aiz top4. Diez kā EPListiem tur neiet,toties spāņu fināls gan bija 2 gadus atpakaļ bez tam,jau cik gadus pēc kārtas EPL CL pārstāv vienas un tās pašas 4 komandas,citas netiek pie teikšanas. domāju,ka vidējais līmenis La Liga pat ir augstāks
Te nu atkal jāatzīmē, ka EPL klubi reizēm tiem otršķirīgajiem kausiem atmet ar roku. Kkas tamlīdzīgs bija pēdējā UEFA kausa izcīņā, kur Spurs un Villa, cerot reāli pacīnīties par iekļūšanu EPL lielajā četriniekā, lika UEFA kausā rezervistus paskraidīt.

     [+] [-]

, 2010-01-08 23:40, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Taču EPL šobrīd tāpat ir labākā līga, intriga lielākā un ažiotāža ap līgu arī lielākā Eiropā! Piekritīsi March?
Labākā - pēc kādiem kritērijiem? Intriga vislielākā manuprāt ir Vācijā. Apmeklētība (stadionos) vislielākā = Vācijā.
Nevar noliegt, ka EPL ir lielāks mārketinga potenciāls = lielāks press coverage. Bet tā nav saistīta ar komandu reālo spēku, tās ir dažādas lietas.
Starp citu, Setantas bankrots arī ir iesitis PL kā organizācijai pa kabatu, mazāk naudas no TV translācijām.

     [+] [-]

, 2010-01-08 23:40, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Eiropas līga ir viens, ČL ir kas pavisam cits! Protams, ka eiropas līgā tie rezultāti bija gana labi, bet salīdzināt ČL ar Eiropas līgu būtu pastulbi, līmeņi tomēr atšķiras!
Protams, ka atšķiras līmeņi. Vienkārši vērsu tavu uzmanību faktiem, kurus nebiji pamanījis.

     [+] [-]

, 2010-01-08 23:49, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Un cik vietas angļi var dabūt Eiropas līgā? ČL manuprāt ir 4, par piekto vietu pienācās tiesības spēlēt EL, kādreiz UEFA kausā, pārējie palika aiz svītras, lai gan tur vesels bars bija/ir labāks par daudzām komandām ,kuras spēlē otrajā spēcīgākajā klubu turnīrā Eiropā!
tik pat,cik spāņi - 3 vietas! Šogad Aston villa (ja nemaldos) kvalifikācijas kārtā zaudēja,tāpēc grupu turnīrā iekļuva tikai 2 komandas no epl, toties visas 3 no La liga tika. tagad no CL pievienojās Atletico Madrid un Liverpool, bet sākumā abām līgām 3 vietas

  -2 [+] [-]

, 2010-01-08 23:55, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Labākā - pēc kādiem kritērijiem? Intriga vislielākā manuprāt ir Vācijā. Apmeklētība (stadionos) vislielākā = Vācijā.
Nevar noliegt, ka EPL ir lielāks mārketinga potenciāls = lielāks press coverage. Bet tā nav saistīta ar komandu reālo spēku, tās ir dažādas lietas.
Starp citu, Setantas bankrots arī ir iesitis PL kā organizācijai pa kabatu, mazāk naudas no TV translācijām.
Par apmeklētību piekrītu, bet tas galvenokārt pateicoties stadionu ietilpībām, tev laikam nav jāsaka, ka daudziem EPL klubiem stadionu ietilpība ir tikai 30 000 vietu. Intriga? Šobrīd par top 4 notiek nežēlīga cīņa, kādas 8 komandas beigās var finišēt top 4. Turklāt pirmā vieta EPL nav nekur tālu aizbēgusi no pērējiem.

     [+] [-]

, 2010-01-08 23:57, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Te nu atkal jāatzīmē, ka EPL klubi reizēm tiem otršķirīgajiem kausiem atmet ar roku. Kkas tamlīdzīgs bija pēdējā UEFA kausa izcīņā, kur Spurs un Villa, cerot reāli pacīnīties par iekļūšanu EPL lielajā četriniekā, lika UEFA kausā rezervistus paskraidīt.
nu La Ligas klubiem arī galvenais tomēr ir savs čempionāts,to labi var redzēt izņemot,kad uefa jau izšķirošās cīņas

     [+] [-]

, 2010-01-09 00:06, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Te nu laikam jāatzīst, ka apšaubu march'a izteikto viedokli, ka Bundeslīga varētu kļūt par dominējošo čempionātu Eiropas futbola kartē, taču taisnības labad jāmin, ka vācu klubu rezultāti Eiropas līgā šogad un pagājušogad (UEFA kauss) ir ļoti atzīstami!
To iespējams nebūsi pamanījis, Krokodil.
Es neapgalvoju, ka vācieši noteikti kļūs par dominējošu spēku, bet tāds variants ir iespējams.
Pirmkārt, jau tāpēc, ka viss notiek cikliski - ik pa brīdim kādā līgā ir vairāk naudas, un uz to tad iet labākie spēlētāji un tās līgas klubiem ir lielāki panākumi Eiropā, kā es jau aprakstīju iepriekš. Līdzīgs finanšu burbulis itāliešiem bija 90-o sākumā un vidū, kad līgā bija daudz naudas, bet vienā brīdī tas pajuka, bieži vien neapdomīgu tēriņu rezultātā.
Tagad Serie A atgūstas no 90-o sākumā pieļautajām kļūdām un Calciopoli, kas ļoti iedragāja konkurenci līgā. Savukārt Anglijā daudzi ir apkrāvušies ar parādiem. It kā jau normāla situācija biznesā, aizņemties naudu, lai varētu tērēt un pelnīt. Bet futbolā ienākumi bieži vien ir atkarīgi no sportiskajiem panākumiem. Un, ja tie izpaliek, tad apsīkst arī ienākumi. Bet parādi šādā situācijā joprojām būs jāatdod. Un nav izslēgts, ka vēl kāds var pa Līdsas taciņu aiziet. Pašlaik reālākie pretendenti uz to ir Pompey, kuriem it kā ir bagāti īpašnieki, bet kuri regulāri kavē spēlētāju algu izmaksu.
Šajā situācijā Vācijai ar zināmiem priekšnosacījumiem var rasties iespēja izmantot pārējo līgu vājuma brīdi un pārņemt stafeti, neredzu tur neko pretdabisku.

     [+] [-]

, 2010-01-09 00:10, pirms 15 gadiem
Vēl pirms Chelsea fani sāk protestēt - izrādās, ka klubs tomēr vairs nav parādā Abramovičam. Lai nu tā būtu.

     [+] [-]

, 2010-01-09 14:24, pirms 15 gadiem
Malacis un nekad uz turieni nemaz nevajadzēja iet ...

     [+] [-]

, 2010-01-09 15:00, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: nu La Ligas klubiem arī galvenais tomēr ir savs čempionāts,to labi var redzēt izņemot,kad uefa jau izšķirošās cīņas
uzskatu ka UEFA UN pasu liga galvenajas intreses ...kur var teitk ka sak intreset tikai tad kad tuvojas FINALS tas ir stulbi taa teikt ...jo lai nonaktu lidz finalam ir jacinas jau no pasa sakuma arii lai tiktu uz UEFA ..EPL jatiek Top 4 ta kaa par UEFA neavar teikt ka tikai tad kad izskirosas cinas (rofl)

     [+] [-]

, 2010-01-09 15:01, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Vēl pirms Chelsea fani sāk protestēt - izrādās, ka klubs tomēr vairs nav parādā Abramovičam. Lai nu tā būtu.
Kaa var but Chelsea parada Ipasniekam ...vinam tas klubs pieder un vins pats sev ir parada ...
1 2 36 komentāri