Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1600, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Freimanis

Kapello: "Tiesneši allaž ir pret Krievijas izlasi"

Kapello: "Tiesneši allaž ir pret Krievijas izlasi"
Fābio Kapello
Foto: AFP/Scanpix

Pēc Pasaules kausa finālturnīra H apakšgrupas pēdējās spēļu kārtas mača starp Krieviju un Alžīriju (1:1) savas domas izteica komandu treneri un spēlētāji.

"Esmu vīlies. Man nepatīk runāt par tiesnešiem, bet viņi allaž tiesā pret Krievijas izlasi. Mums bija jāsit 11 metru soda sitiens. Es nesaprotu, kāpēc visi tiesneši ir pret mums," neapmierināts bija Krievijas izlases galvenais treneris Fābio Kapello. "Vārtus zaudējām pēc pārkāpuma, kas, manuprāt, nebija jāsvilpj. Ja ir par ko žēloties, tad tā ir tiesāšana. Visu laiku esmu klusējis, bet tagad varu to pateikt. Bija pārkāpums pret Aleksandru Kokorinu soda laukumā, taču svilpes nebija. Tāpat varu pasūdzēties par tiesāšanu mačā pret Beļģiju."

"Mūsu vārtsargam Igoram Akinfejevam desmit minūtes pirms ielaistajiem vārtiem acīs spīdināja lāzera staru. Ir fotogrāfijas, kas to apliecina, taču šajā gadījumā vaina nav tiesnešos. Kā uz to reaģēsim? Kāda tam vairs nozīme. Mēs braucam mājās," norāda Kapello. "Kad esam pelnījuši zaudējumu, es to vienmēr atzīstu. Es nekad dzīvē neizdomāju attaisnojumus."

Tikmēr krievu vienīgo vārtu autors Aleksandrs Kokorins uzskata, ka komandai vienkārši nav paveicies. "Mēs zinājām kā spēlē Alžīrija - viņi ir labi ātros pretuzbrukumos un standartsituācijās. Pretuzbrukumus centāmies noturēt, tur viņiem nekad īpašs nesanāca, taču standartsituācijā zaudējām vārtus. Turklāt es domāju, ka jebkurā gadījumā bija pārkāpums no alžīriešu puses."

"Protams, tagad visi runās par to, ka mēs neizcīnījām nevienu uzvaru. Paši esam vainīgi. Es cerēju, ka mēs izkļūsim no apakšgrupas. Man personiski spēle pret Alžīriju patika, lai gan neizveidojām daudz vārtu gūšanas momentu. Mēs izlikāmies pilnībā, taču tie zaudētie vārti, kur 100% bija pārkāpums. Tas ir ļoti sāpīgi," piebilst Kokorins.

Alžīrijas izlases vārtu autors Islams Slimani atzīst, ka komanda bija pelnījusi iekļūt astotdaļfinālā. "Piepildījās mans sapnis. Taču jāslavē ir visa komanda. Mēs spēlējām labi un pelnīti iekļuvām astotdaļfinālā. Mača labākā spēlētāja balva man ir lieliska prēmija."

Sports.ru


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-06-27 08:45, pirms 11 gadiem
Kā jau Krievs vienmēr meklēs citur ataisnojumus,nevis pie sevis!
, 2014-06-27 08:51, pirms 11 gadiem
Nu, nezinu gan, man jau šķita, ka šis turku tiesnesis tieši krievam par labu pietiesā, lai gan kopumā objektīva un viena no labākajām, tiesāšanas ziņā, spēlēm. Bet krievs, lai brauc uz savu putleriju.
, 2014-06-27 08:59, pirms 11 gadiem
galvenais, lai tagad pēc izgāšanās PK Krievija neokupē Brazīliju vai arī tiesneša pārstāvēto Turciju, vai arī Alžīriju (par ieganstu, lai spēlētu 1/8finālā)
, 2014-06-27 09:02, pirms 11 gadiem
Neesmu no tiem, kas vienmer un visur ir pret krieviem, bet šis jau sāk palikt smieklīgi! Kad pie tā, ka 140 miljonu Krievija nespēj uzvarēt 35 miljonu Alžīriju sev izšķirošā spēlē, meklēt vainu tiesnešos un lāzerīšos ir totāla vājuma pazīme. Arī pie 1:1 bija pietiekami daudz laika, lai paņemtu sev nepieciešamo uzvaru, bet tik daudz brāķa piespēlēs un centrējumos, krievu izpildījumā, šķiet, ka vel nevienā spēlē nebiju redzējis.
, 2014-06-27 09:04, pirms 11 gadiem
Krievi paši allaž ir pret sevi, meklējot vainu citos nevis sevī.
, 2014-06-27 09:09, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Krievi paši allaž ir pret sevi, meklējot vainu citos nevis sevī.
nebūs man lasīt Tavus komentārus par krievijas izlasi
bet ja saņem tādu naudu, nu nevar teikt , ka pats vainīgs
, 2014-06-27 09:26, pirms 11 gadiem
Ja krievs to naudu, par ko algo Ukrainas seperātistus, par ko okupēja Krimu, ieliktu futbolistu meistarībā, tad nebūtu jākunkst par sniegumu un līķi jāgremdē ezerā.
, 2014-06-27 09:29, pirms 11 gadiem
Kā vienkāršam futbola vērotājam, man Kapello kā trenneris likās vājš jau Anglijas izlases vadīšanas laikā...stulbi krievi darīja, uzkāpa uz tā paša grābekļa...

Raksturīgākais, kas man nepatīk rokrakstā...Piesardzīgs futbols bez harizmas un azarta, kāds bieži piemīt Dienvidamerikas komandām un Vācijai... Diezgan paredzams ar rutīnu darbību, ne tāds kā Nīderlandei...

Gan jau Jūs spečuki kaut ko vēl variet piebilst...tas man futbola amatiera vērtējums
, 2014-06-27 09:31, pirms 11 gadiem
Fābio sācis runāt kā īstens krievs. Acīm redzot ilgstoša atrašānās šādā sabiedrībā atstāj zināmas sekas.
, 2014-06-27 09:41, pirms 11 gadiem
knaible rakstīja: Fābio sācis runāt kā īstens krievs. Acīm redzot ilgstoša atrašānās šādā sabiedrībā atstāj zināmas sekas.
Pilnīgi manas domas! A kas viņš ir? Itālis? Itāļi jau ir tāpat krievmīļi.
, 2014-06-27 09:58, pirms 11 gadiem
Nu es no Kapello biju augstakus rezultatus gaidijis, tik labs treneris, bet neklut lauka no visvajakas grupas ir diezgan nozelojami, ka ari tagad pateikt ko sadu no sadas klases trenera ir diezgan negaiditi un debili.
, 2014-06-27 10:01, pirms 11 gadiem
Krievi atkal izgāžas, prieks, kur tu rodies.
, 2014-06-27 10:03, pirms 11 gadiem
Pasaule vispār ir sazvērējusies pret krieviem un visi viņus nepamatoti nemīl un apbižo...
, 2014-06-27 10:07, pirms 11 gadiem
tieši iedomājos, ka krievi atkal čīkstēs un pīkstēs, ka viņus neviens nemīl - ne tiesneši, ne skatītaji. Bet taisniba jau ir - krievus nemīl neviena psaules malā, un pateicoties putina izklaidēm - ar vien vairāk nemīl
, 2014-06-27 10:10, pirms 11 gadiem
Visi nemìl, bet tad kāpēc FIFA iebalsoja, ka nākošais čempis Krievijā?...nu jā, laikam tāpēc - lai tie krievi nomirst badà , būvējot stadionus..
, 2014-06-27 10:27, pirms 11 gadiem
bla, bla, bla, bla... paši vainīgi,ka viņus necieš. tikai pašiem laukumā ir jāspēlē, nevis jāpastaigājas ar bumbu. un trenerim, kurš saņem tādu piķi, vajadzētu izdomāt kādu labāku atrunu par savu slikto darbu
, 2014-06-27 10:27, pirms 11 gadiem
dakots rakstīja: Visi nemìl, bet tad kāpēc FIFA iebalsoja, ka nākošais čempis Krievijā?...nu jā, laikam tāpēc - lai tie krievi nomirst badà , būvējot stadionus..
fifa nobalsoja tāpēc, ka pašu kabatās ieripoja labas summas
, 2014-06-27 10:35, pirms 11 gadiem
Tas ka pret krieviem visā pasaulē (gandrīz) ir ļoti negatīva nostāja ir Kremļa politikas rezultāts. Pa īstam ir žēl tos Krievijas sportistus , kuri ir pret Putina politiku. Viņi patiešām jūtas briesmīgi-paši cieš no tā , ko paši nosoda.
Kopumā arī man ir liels prieks ka krievi netika ārā no grupas. Piekrītu visiem , ka just konkrēti pret kādu komandu vai izlasi nav tas labākais fanošanas veids. Piekrītu, ka tas arī neko labu neliecina par pašu cilvēku, bet ko lai dara sidij nepaveļēsi-priecājos par krievu braukšanu mājās (par izgāšanos to nevar saukt,jo krievi nekādi favorītu jau nebija).
, 2014-06-27 10:36, pirms 11 gadiem
Nesaprotu, kur tur pie Alžīriešu vārtiem krievi saskatīja pārkāpumu? Lāzeru spīdināja! To nevar noliegt! BET PĀRKĀPOUMS? No alžīriešu puses? Pret ko? Pret Akinfejevu, vai?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-06-27 10:51, pirms 11 gadiem
par daudz to krievu gaisu jau saelpojies.. saak jau gaudot liidzi, ka visa pasaule ir pret mums! ienaidnieks jau klauvee pie durviim! utt
, 2014-06-27 10:58, pirms 11 gadiem
ASV ir policists, bet kremlis ir bandìts...abi pārkàpj kaut kādas cilvēku tiesības...bet vieniem ir mērķis stabilizēt situāciju, kamēr otram to jaukt...nav pūkaini USA, bet bez viņiem jau sen būtu 3.pasaules karš...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Problem?
, 2014-06-27 11:15, pirms 11 gadiem
Kapello ir vienkārši slikts dejotājs!
, 2014-06-27 11:18, pirms 11 gadiem
Par tiesāšanu patiešām nepiekritīšu Kapello. Ja arī bija neliels pārkāpums pret Kokorinu, tad pirmajā puslaikā alžīrietis soda laukumā tika kārtīgi turēts aiz drēbēm. (Šo situāciju izcēla britu TV kanāls pat otras spēles pārtraukumā.)

Tā arī visā turnīrā krievi neko neparādīja. Ar Alžiriju tās gan bija spēkos lidzīgas komandas, visu izšķīra nianses.

Bet par lāzeriem gan jāpiekrīt! Tas tiešām ir cūcīgi, un to TV ekrānā labi varēja redzēt. Domāju, tas lielā mērā izskaidro Akinfejeva kļūdu, jo tieši pirms sitiena arī tika spīdināts.
, 2014-06-27 11:19, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: Latviešiem iespēja izrādīt savu nebeidzamo skaudību. Nav svarīgi, ka paši neko nevaram un nemākam, svarīgākais ir apsmiet krievus, kuriem nepaveicās.
Tas tak skaidrs!
Vienkārši komentē to, kas attiecas uz futbolu, pārējo ignorē...
, 2014-06-27 11:28, pirms 11 gadiem
"К нам в Москву ведет пилот
Необычный самолет:
Двадцать три в нем пассажира,
Все соснули у Алжира".
, 2014-06-27 11:29, pirms 11 gadiem
oscarsq rakstīja: Nesaprotu, kur tur pie Alžīriešu vārtiem krievi saskatīja pārkāpumu? Lāzeru spīdināja! To nevar noliegt! BET PĀRKĀPOUMS? No alžīriešu puses? Pret ko? Pret Akinfejevu, vai?
Noteikti domāta epizode, kurā Kozlovam divcīņā atņēma bumbu, kas pēc tam noveda pie paša Kozlova pārkāpuma.
, 2014-06-27 11:35, pirms 11 gadiem
Varētu padomāt, ka tikai krieviem tiesnesis vainīgs.Te jau daudzās spēlēs tiesnešu (ne)lēmumi jauca spēli.Bet tā ir bijis vienmēr, un nav ko krieviem meklēt utis citos, ja pašu spēle neatbilst astotdaļfinālam - tālāk tapat nebūtu tikuši.Arī 2004.g.EČ Latviju nerespektēja, Māri gāza zemē soda laukumā visos veidos, bet 11m tā arī nedeva, par hokeju pat nesākšu pīkstēt, tā ka krieviem laikam vainu jāmeklē pašos un pirmāmkārtām neizteiksmīgajā spēlē.
, 2014-06-27 11:41, pirms 11 gadiem
Pendeles noteikti nebija ,ja arī bija pārkāpums,tad pirms soda laukuma.Un jēga attaisnoties ,ja Krievija no grupu spēlēm netiek ārā kopš 1986 gada PK ,kad PSRS izlasi praktiski veidoja ukraiņi ,un krievu tajā izlasē bija ļoti maz.Futbols nav hokejs,kurā tiesneši krieviem ir ļoti labvēlīgi.
, 2014-06-27 11:49, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: ja tu esi par mieru pasaulē tad tev jānosoda ne tikai Maskava bet arī Vašingtona, vai tu esi gatavs to darīt?
https://www.youtube.com/watch?v=ZmQi20nJ67c
Lai attaisnotu savas nejēdzības, vienīgais arguments ir ASV?

Man kā politikas vērotājam liekas smieklīgi, pasaulē ir daudz turīgu valstu, 8-10 bagātākās, ietekmīgākās veido pasaules politiku, bet pa kājām visu laiku maisās valsts, kura turīguma ziņā ir otrajā simtā un ķērc, es arī gribu, esam bomži, bet ļoti gribās parullēt.
Nekas, visas impērijas ir izslimojušas pēc sabrukuma pohas, ceru ka arī Krievijai to izdarīs.
, 2014-06-27 12:02, pirms 11 gadiem
Ja Krievi turnīrā gūst tikai divus vārtus, tad droši vien vaina nav tiesnešos, bet kaut kur citur. Mazāk iesituši tikai Kamerūna, Hondurasa un Irāna. Bet nu lai tik turpina visu novelt uz sazvērniekiem, krievijas nelabvēļiem svētki būs garantēti arī turpmāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-06-27 12:07, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Krievijai ir visas tiesības maisīties kur vēlās jo ir kodolieroči un 2.lielākā armija pasaulē

bet arī tu acīmredzami neesi gatavs nosodīt Vašingtonu par tās noziegumiem pret cilvēci, kas jau bija gaidāms
Jā tā viņi uzskata, kavējas 15-19 gadsimtā, tiesa civilizācija sen jau ir aizgājusi uz priekšu un ciena tos kas var sagādāt saviem iedzīvotājiem labklājību, nevis pa purnu visiem piesolīt.
, 2014-06-27 12:09, pirms 11 gadiem
Žēl, ka harļikam neinteresē futbols, būtu spēcīgs advokātu pāris ar Maksvelu aizstāvot katru krievu izgāšanos un draudot nākotnē, ka krievi visus raus...!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-06-27 12:16, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Grieķi ar iesita tikai divus golus bet tika tālāk, jo tiesnesis iedeva pendeli tur kur tās nebija.

Krievija ar būtu tikusi tālāk, ja vien nebūtu alžīru fana negodprātīga rīcība ar lāzeri.
Ieliec video lai es varu pārliecināties par to kas būtu, ja būtu, bet savādāk tā ir tukša muldēšana. Nigērija uz to brīdi spieda pamatīgi, tik pat labi es varu teikt ka ja nebūtu iesituši pēc stūra sitiena, Alžīrija būtu sadusmojusies, pastiprinājusi uzbrukumu un septiņus iebliezusi.
Netaisos grieķus aizstāvēt, bet pašiem jāspēlē, jāgūst vārti, šobrīd vainas meklēšana kaut kur citur, ir kā krievi saka, razgovori dļa bednih, bet nu lai jau turpina, antifaniem labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-06-27 12:22, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: iztēlojies situāciju - PČ hokejā, Latvijai izšķiroša spēle par iekļūšanu 1/4 finālā, iemetiens pie Masaļska vārtiem, pirms iemetiena pretinieku fans/i spīdina Masaļskim acīs lāzeru, seko iemetiens, to uzvar pretinieks, seko atspēle uz zilo līniju, metiens, gols

pēc tam Masaļskis intervijā ar saka, ka viņam acīs spīdināja lāzeri, traucēja redzamību un ielaida tāpēc izšķirošu golu, kas liedz Latvijai tikt 1/4 finālā

jūsu komentāri?
ko tur iztēloties?

mums pret baltkrieviem Daugaviņa golu neieskaitīja...
un komentārs vienkāršs, ja nevari iesist tad neesi pelnījis būt play-off un velt vainu uz tiesnešiem, līdzjutējiem...

krievi Pasaules kausā spēlēja atbaidoši un beidz raudāt, ka viņus noraka tiesneši vai kādi citi apstākļi...
tāpat kā Latvija hokejā beidzamās trīs spēles spēlēja vāji un netika play-off...
, 2014-06-27 12:24, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Nīderlande, Luksemburga, Beļģija taču ir priekšā labklājības, algu ziņā pat ASV, tikai šo valstu viedokli neviens neņems vērā jo tās ir mazas valstis
Ko Tu saki!
Vai man tev atgādināt no kādas valsts ir pašreizējais Eiropas komisijas prezidents un no kādas būs nākamais?
, 2014-06-27 12:26, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: Latviešiem iespēja izrādīt savu nebeidzamo skaudību. Nav svarīgi, ka paši neko nevaram un nemākam, svarīgākais ir apsmiet krievus, kuriem nepaveicās.
Ko tu neizrādīji savu satraukumu, kad visi apņirdza spāņus un angļus?
Par krieviem tak smieties nevar....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-06-27 12:34, pirms 11 gadiem
Ja Latvijai būtu spīdinājuši acīs jūs sen jau raudātu un sniegru sankcijas! Vai tā nebūtu???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-06-27 12:37, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Meksika iesita divus golus pret Kamerūnu, kurus neieskaitīja
Bosnija iesita golu pret Nigēriju, kuru neieskaitīja

Bosnija vispār ir spilgts tiesnešu upuris
Meksika tāpat sasita Kamerūnu un tika play-off ar visiem neieskaitītajiem goliem...
Bosnija nekas no tās komandas īpašs nebija...debitanti un loģisks iznākums!

Un vispār kāpēc pārmeties no Krievijas uz citām izlasēm? Nu ja tev jau tāds stils! Ja nav citu argumentu uzreiz par citiem

vienreiz taču atzīsti, ka krievi šajā čempī spēlēja atbaidoši un ka viņu nav play-off ir pašu vaina nevis kādu blakusapstākļu vai tiesnešu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-06-27 12:43, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: ja krievi spēlēja atbaidoši kā tad spēlēja Kostarika, Grieķija?
ko tu man atkal bāz citas izlases, kuras pie tam spēlēja citās grupās?
šeit tiek runāts par krieviem un viņu izgāšanos vienā no vājākajām grupām PČ!
Slēpts komentārs: groznyjs
, 2014-06-27 12:47, pirms 11 gadiem
LOL kad LV izlase hokejā ierija, tad gan tiesneši bija vainīgi hahaha. neesmu par vai pret Krievijas futbola izlasi, bet nu pietiek pļūtīt tik divkosīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-06-27 12:57, pirms 11 gadiem
groznyjs rakstīja: Ko jūs mīnusus liekat?? Ganjau tāpēc, ka Latvija nekur netiek, bet Krievi paņēma gan Hokejā zeltu, un tika WorldCup.. Bet Latvija kur?? nekur...
Nu Tu esi atradis, ko salīdzināt...
, 2014-06-27 12:58, pirms 11 gadiem
Labi, piekrītu, ka pirms vārtu gūšanas Akinfejevam spīdināja lāzeru, un tas varēja viņu apžilbināt. Tajā epizodē tiesnesim tiešām būtu bijis jāreaģē. Taču paši krievi pēc tam neizveidoja gandrīaz neko, lai tiešām iesistu uzvaras vārtus. Uzbrukumā viņi spēlēja ļoti vāji. Ja 3 spēlēs ne tajā pašā grūtākajā grupā tiek gūti tikai 2 vārti, tad domāju, ka komanda pelnīti dodas mājās. Alžīrija bija labāka gan vakar, gan spēlē pret Dienvidkoreju, gan pret Beļģiju viņi neslikti spēlēja, līdz ar to pelnīti iekļuva 1/8 finālā.

Kapello vispār ir pārvērtēts treneris. Nesaprotu, kādēļ viņš tiek uzskatīts par tik izcilu treneri. Jā, viņš spīdēja 90.-tajos gados, taču tie viņa zelta laiki jau sen aiz kalniem. Pēdējos 10 gados nekādi dižie panākumi viņam nebija. Jā, izcīnīja la ligas titulu ar Real, bet kausā un ČL pilnīga izgāšanās. Ar Angliju ar neko dižu nesasniedza, knapi pārvarēja grupu turnīra stadiju pirms 4 gadiem, nospēlējot neizšķirti ar to pašu Alžīriju, bet 1/8 finālā ciešot sagrāvi pret Vāciju. Tagad tas pats ar Krieviju. Sānem n-tos ļimonus gadā, bet viņa komandas spēlē ļoti vāji. Ļoti pārvērtēts treneris!!!
, 2014-06-27 12:59, pirms 11 gadiem
Futbolu var spēlēt Brazīlijas stilā - kad, neskatoties uz rezultātu, vienmēr ir skatāma spēle. Futbolu var spēlēt Anglijas stilā - kad galvenais ir rezultāts. Un futbolu var spēlēt arī Krievijas stilā - kad vienmēr var uz kādu novelt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-06-27 13:03, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: bāzīšu, lai tu redzētu un zinātu, ka 1/8 finālā tika vēl atbaidošākas izlases spēles stila ziņā

kā arī bāzīšu sejā vēl tādas izlases kā Anglija, Spānija, Itālija, Portugāle, kas arī nekur netika

kurš teica, ka šī grupa bija vāja? PK vāju grupu nav
PK vāju grupu nav? Kreipāns teica? Vāju varbūt nav, bet dažas ir vājākas par citām.
, 2014-06-27 13:09, pirms 11 gadiem
Tiesnesis normāli notiesāja, nevajag bumbu zaudēt, bet Kapello jādomā, ko likt sastāvā. Pie tam nopietni jāattaisnojas, ja saņem algu >8 mljn. EUR gadā, nākamais labāk apmaksātais 2x mazāk, bet Kostarikas treneris laikam >400 tūkst (kuram interesē atradīs šo sarakstu) Krievija, kad rezult. kļuva 1-1 un vajadzēja, vispār neko bīstamu nespēja izveidot. Sen jau bija redzams, ka Kozlovs neiztur spriedzi, tāpēc alžīrieši daudz spēlēja caur to flangu, būtu Ješčenko ielikts varbūt noturētu 1-0. Kā ČL līgas spēlēs un citur spīdina acīs salīdzināt nevar, ko tad lai bosnieši saka, kurus tad sanāk vispār izmeta no čempionāta, bet Kapello vel jau bija jādomā iedot šāda turnīra pieredzi tiem, kas spēlēs nākamā čempī Krievijā, lai līdzīgi neizgāztos tur, kad vairāki, kurus varēja likt, būs par veciem - pēc viņa uzskata, ko parāda sastāva komplektācija... apnicis - jau šitās runas...
, 2014-06-27 13:09, pirms 11 gadiem
Krievi šajā PK nespēlēja labi, tādēļ pelnīti brauc mājās, taču kādēļ kārtējo reizi te jāiejauc politika??? Te ir futbola, nevis politikas sadaļa!!!!!!
, 2014-06-27 13:12, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: tajā spēlē tiesnesis izbojāja spēli, neieskaitot tīru Lamparda golu, kur rezultātam vajadzēja kļūt 2:2 un tad jau visādi varēja būt

tiesnesis salauza angļus
Šobrīd klausos echo moskvi ziņas, taisnojās tikai treneris, Berezuckis atzina ka jāmās labāk spēlēt, intervētie fani, deputāts Valujevs un vēl kaut kāds (nesadzirdēju uzvārdu), teica jāmācās labāk spēlēt, jāattīsta jaunatnes futbols.
Ierasta lieta, krievijas mīlētāji, grib būt svētāki par Pāvestu, bet nu uzmanīgi, golovu nerasšebiķe.
, 2014-06-27 13:13, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: tajā spēlē tiesnesis izbojāja spēli, neieskaitot tīru Lamparda golu, kur rezultātam vajadzēja kļūt 2:2 un tad jau visādi varēja būt

tiesnesis salauza angļus
Jā, piekrītu, ka neieskaitīja Lamparda iesistos vārtus, un tas, iespējams, ietekmēja tālāko spēli, taču tāpat angļi tajā spēlē nespēlēja ļoti pārliecinoši. Bet ar tām tiesnešu kļūdām neko nevar padarīt. Tās ir regulāri gan uz vienu, gan otru pusi, tādēļ jācenšas pašiem maksimāli labi spēlēt, lai iespējami mazāk būtu atkarīgiem no tiesnešu kļūdām. Pirms 4 gadiem Anglija spēlēja nepārliecinoši. Viņi varēja daudz labāk nospēlēt grupā, ieņemt 1.vietu un netikties 1/8 finālā ar Vāciju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-06-27 13:15, pirms 11 gadiem
Altemix rakstīja: Labi, piekrītu, ka pirms vārtu gūšanas Akinfejevam spīdināja lāzeru, un tas varēja viņu apžilbināt. Tajā epizodē tiesnesim tiešām būtu bijis jāreaģē. Taču paši krievi pēc tam neizveidoja gandrīaz neko, lai tiešām iesistu uzvaras vārtus. Uzbrukumā viņi spēlēja ļoti vāji. Ja 3 spēlēs ne tajā pašā grūtākajā grupā tiek gūti tikai 2 vārti, tad domāju, ka komanda pelnīti dodas mājās. Alžīrija bija labāka gan vakar, gan spēlē pret Dienvidkoreju, gan pret Beļģiju viņi neslikti spēlēja, līdz ar to pelnīti iekļuva 1/8 finālā.

Kapello vispār ir pārvērtēts treneris. Nesaprotu, kādēļ viņš tiek uzskatīts par tik izcilu treneri. Jā, viņš spīdēja 90.-tajos gados, taču tie viņa zelta laiki jau sen aiz kalniem. Pēdējos 10 gados nekādi dižie panākumi viņam nebija. Jā, izcīnīja la ligas titulu ar Real, bet kausā un ČL pilnīga izgāšanās. Ar Angliju ar neko dižu nesasniedza, knapi pārvarēja grupu turnīra stadiju pirms 4 gadiem, nospēlējot neizšķirti ar to pašu Alžīriju, bet 1/8 finālā ciešot sagrāvi pret Vāciju. Tagad tas pats ar Krieviju. Sānem n-tos ļimonus gadā, bet viņa komandas spēlē ļoti vāji. Ļoti pārvērtēts treneris!!!
es esmu redzējis , ka Messi vismaz pārdesmit reižu ir spīdināts acīs pirms soda sitienu izpildes, bet ne reizi neesmu lasījis, ka viņš būtu par to sūdzējies.Vai esi redzējis, ka kādreiz tiesneši uz to būtu kaut kā reaģējuši ? Tad kāpēc tagad to vajadzētu darīt ?
, 2014-06-27 13:26, pirms 11 gadiem
filguds rakstīja: es esmu redzējis , ka Messi vismaz pārdesmit reižu ir spīdināts acīs pirms soda sitienu izpildes, bet ne reizi neesmu lasījis, ka viņš būtu par to sūdzējies.Vai esi redzējis, ka kādreiz tiesneši uz to būtu kaut kā reaģējuši ? Tad kāpēc tagad to vajadzētu darīt ?
Tā spīdināšana nav laba lieta! Ar to kaut kā būtu jācinās klubu, federāciju un UEFA/FIFA vadībai.
, 2014-06-27 13:31, pirms 11 gadiem
Altemix rakstīja: Tā spīdināšana nav laba lieta! Ar to kaut kā būtu jācinās klubu, federāciju un UEFA/FIFA vadībai.
es jau nesaku, ka tā ir laba lieta. Runa ir par ko citu, par ieganstu meklēšanu sliktai dejošanai
, 2014-06-27 13:37, pirms 11 gadiem
filguds rakstīja: es jau nesaku, ka tā ir laba lieta. Runa ir par ko citu, par ieganstu meklēšanu sliktai dejošanai
Es jau pieminēju savā komentārā, ka tas nevar būt kā attaisnojums. Kapello taisnojas, jo baidās, ka viņu var atlaist pēc šī rezultāta, baidās zaudēt vairāku miljonu līgumu! Viņš pats ir galvenais vainīgais, kurš nespēja Krievijas izlasē izveidot sakarīgu spēli uzbrukumā. Vakar bija ļoti daudz brāķa, kļudu piespēlēs utt.
, 2014-06-27 13:37, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Ko tu neizrādīji savu satraukumu, kad visi apņirdza spāņus un angļus?
Par krieviem tak smieties nevar....
Tur jau ir tā problēma, ka SC komentētāji (liela daļa) visu laiku kaut ko apņirdz, nevis spriež par lietu.
Var jau, protams, paironizēt, bet man šķiet, ka izņirgāt kādu vispār nevajadzētu (pat tīņa vecumā)...
, 2014-06-27 13:48, pirms 11 gadiem
Altemix rakstīja: Es jau pieminēju savā komentārā, ka tas nevar būt kā attaisnojums. Kapello taisnojas, jo baidās, ka viņu var atlaist pēc šī rezultāta, baidās zaudēt vairāku miljonu līgumu! Viņš pats ir galvenais vainīgais, kurš nespēja Krievijas izlasē izveidot sakarīgu spēli uzbrukumā. Vakar bija ļoti daudz brāķa, kļudu piespēlēs utt.
starp citu, Alžīrijai arī bija daudz brāķa, spēle pret Dienvidkoreju bija kā diena pret nakti.

nez vai šis ir jau parādījies šeit ?
Радио ЭХО Москвы

:: Деньги решают...
, 2014-06-27 13:50, pirms 11 gadiem
filguds rakstīja: starp citu, Alžīrijai arī bija daudz brāķa, spēle pret Dienvidkoreju bija kā diena pret nakti.

nez vai šis ir jau parādījies šeit ?
http://www.echo.msk.ru/blog/nemtsov_boris/1348826-echo/
Jā, tas arī visu izsaka!
, 2014-06-27 14:09, pirms 11 gadiem
atkal latvieši sūdzas par krieviem
, 2014-06-27 14:27, pirms 11 gadiem
čoržovs rakstīja: Tur jau ir tā problēma, ka SC komentētāji (liela daļa) visu laiku kaut ko apņirdz, nevis spriež par lietu.
Var jau, protams, paironizēt, bet man šķiet, ka izņirgāt kādu vispār nevajadzētu (pat tīņa vecumā)...
Ja es uzrakstu, ka krievi pat no tādas grupas nevar tikt ārā, tad kāda tur ņirgšana?
Tikai pirms PK liela daļa viņus te slavināja kā grupas favorītus tpc kritizēt un ierēkt par viņiem nav nekas neparasts.
, 2014-06-27 14:27, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: runājot par spēles stilu, tad Krievija spēlēja daudz skatāmāk par Grieķiju, Kostariku,
Nu par spēli ieteiktu labāk palasīties pašu krievu komentārus, kuri saprot, ka spēle bija nekāda.
Spēle pēc pirmā gola bija ar mērķi atsisties tālāk no vārtiem, tās ntās piespēles tālu uz priekšu, kur neviena krievu spēlētāja VISPĀR NAV NE TUVUMĀ, tās man atgādināja kaut kādu tur Jūrmalas ziemas kausa toķika maču. Vēl bija spilgta epizode, kad viens krievs tipa izdarīja sitienu no centra, līdzīga epizode bija arī Jūrmalas spēlē, par to arī kā reiz smagi ņirdza, vēl vārtsargs paklanījās paldies pateikdams

Vobšem ja pēta ar palielināmo stiklu, tad, protams, tiesnešos kādu mazu uti var atrast, bet nu nekā tāda īpaša un spēles stils galīgi nebija tāds, ka būtu žēl, ka krievi netika tālāk.
Var teikt, ka viņi nospēlēja savu (ne)spēju robežās un pelnīti brauc mājās.
, 2014-06-27 14:29, pirms 11 gadiem
filguds rakstīja: starp citu, Alžīrijai arī bija daudz brāķa, spēle pret Dienvidkoreju bija kā diena pret nakti.

nez vai šis ir jau parādījies šeit ?
http://www.echo.msk.ru/blog/nemtsov_boris/1348826-echo/
Sanāk, ka pirmais trijnieks (RUS, ENG, ITA) brauc mājās?
Smieklīgi vienkārši, kārtējo reizi parādās, ka pārmaksāt ir pilnīgi sviestaini.
, 2014-06-27 14:30, pirms 11 gadiem
Ko krievi čīkst ? Paši spēli sāka labi, iesita golu , bet kāda velna pēc vajadzēja spēlet jau no 7 min uz vārtu nosargāšanu? Paši vainīgi, kad atdeva spēli Alžīrijai, jo nav prāta darbs aizsargāties 85 min , ja būtu spēlejuši kā sākumā tad varbūt vel uzvarētu, bet kad nosēdās defā jau skaidrs bija ka ielaidīs, jo ALZ ņēma gandrīz visas bumbas otrajā stāvā RUS soda laukumā , ja ALZ peveiktos varēja ari uzvarēt 1-3 jo momentu bija daudz bet realizācija piekliboja
, 2014-06-27 14:38, pirms 11 gadiem
gribi parunāt par tiesnešu un krieva līnijtiesneša izbojāto finālspēli 1966 gadā Anglija - Vācija?

Maxvell Smart rakstīja: tajā spēlē tiesnesis izbojāja spēli, neieskaitot tīru Lamparda golu, kur rezultātam vajadzēja kļūt 2:2 un tad jau visādi varēja būt

tiesnesis salauza angļus
, 2014-06-27 14:44, pirms 11 gadiem
Kapelli arī sūdzas, ka nav futbolistu ko likt izlasē...prasīja ārzemnieku naturalizāciju
, 2014-06-27 15:36, pirms 11 gadiem
Krievija spēlēja sūdīgi, un tur ir arī Kapello nopelns. Nepatīk man Kapello komandu stils, ar labu aizsardzību un dzelžainu disciplīnu, bet bez nekādas iedvesmas. Alžīrija tiek tālaķ pelnīti.
, 2014-06-27 16:12, pirms 11 gadiem
KAPELLO: "TIESNEŠI ALLAŽ IR PRET KRIEVIJAS IZLASI"
Kapello k-gs kļūdās-nevis tikai tiesneši, bet jebkurš normāls cilvēks ir pret Krieviju, it īpaši pašreizējā politiskajā situācijā.
, 2014-06-27 16:38, pirms 11 gadiem
, 2014-06-27 16:42, pirms 11 gadiem
Par tādu komentāru pat zirgam jāsmejas, Kapello kungs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-06-27 19:19, pirms 11 gadiem
atkal sākās! pie visa vainīgi tiesneši.. tiri piri.. tak nespēlē to sūda futbolu, ja tev nepatīk tiesneši. ej sāli siļķes mucā! vai ej tirgo pirdienus celofāna maisos! nespēlē futbolu, ja vislaik jāraud par tiesnešiem!
, 2014-06-27 19:28, pirms 11 gadiem
Diez kāpēc visa pasaule izņemot Baltkrieviju un Kazahstānu ir pret Krieviju?...
, 2014-06-27 22:24, pirms 11 gadiem
Cik labi,ka Latvija nekad netika un netiks PK!
Jums par to tikai sapnot!
, 2014-06-27 22:31, pirms 11 gadiem
inis rakstīja: Pret krieviem ir ne tikai tiesneši,bet visa pasaule neieredz tos urrrrrlas....
Tu bojobo.. aizver savu suna muti!
, 2014-06-27 22:44, pirms 11 gadiem
Dīvains tas lāzers, tam priekšmetam, no kura nāca stars, būtu bijis jābūt diezgan lielam, jo stars bija tiešām liels, parasti tas ir tikai mazs punkts. Turklāt, no tribīnēm parastam skatītājam pūlī precīzi raidīt staru tādā vienā epizodē būtu gandrīz neiespējami. Vēl arī lāzera stari ļoti reti ir zaļi, parasti tie ir sarkani. Tur ir vai nu kaut kāda nopietnāka sazvērestība vai arī parasta sagadīšanās ar kaut kādu gaismas avotu. Visas tribīnes droši vien tiek filmētas, gribētos redzēt foto (video) ar gaismas avotu.
, 2014-06-27 23:56, pirms 11 gadiem
mesut97 rakstīja: Tu bojobo.. aizver savu suna muti!
Hmm.. Padomā vai tik tu pats neesi suns...
, 2014-06-27 23:58, pirms 11 gadiem
mesut97 rakstīja: Cik labi,ka Latvija nekad netika un netiks PK!
Jums par to tikai sapnot!
Nojaušu, ka tu esi viens no tiem Kremļa nozombētajiem. Nekas, pateikšu, ka 1938. gadā (vēl pirms vispār tāda PSRS izlase spēlēja) mums FIFA nozaga vietu PK.
, 2014-06-28 00:43, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Grieķi ar iesita tikai divus golus bet tika tālāk, jo tiesnesis iedeva pendeli tur kur tās nebija.

Krievija ar būtu tikusi tālāk, ja vien nebūtu alžīru fana negodprātīga rīcība ar lāzeri.
tur bija pendele
uzsita pa kāju Samaram un nebija variantu noturēties kājup
, 2014-06-28 10:30, pirms 11 gadiem
Maxwell, pieliecies un gūsti baudu. Kopā ar pārējiem urlistāniešiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja