Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:118, Did:0, useCase: 3

Perepļotkins: "Gribētu spēlēt Ukrainas Premjerlīgā un atgriezties izlasē"

Andris Liepa
Andris Liepa

Perepļotkins: "Gribētu spēlēt Ukrainas Premjerlīgā un atgriezties izlasē"
Andrejs Perepļotkins
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Andrejs Perepļotkins, kurš dzimis Ukrainā, intervijā šīs valsts futbola portālam football.ua stāsta par savu situāciju, tāpat velta atzinīgus vārdus ukraiņu speciālistam Anatolijam Demjaņenko, kurš Perepļotkina uzbeku „Nasaf” pameta pagājušā gada beigās, lai stātos pie Ukrainas Premjerlīgas kluba „Volyn” stūres. Mūsu spēlētājs neslēpj, ka labprāt pievienotos Demjaņenko komandai…

Izlaidi sezonas beigas. Vai tas bija traumas dēļ, vai kādu citu iemeslu dēļ?
Nē, viss tikai traumas dēļ. Ilgi dziedēju savainojumu, tāpēc nekādi nevarēju palīdzēt komandas biedriem.

Vai tiesa, ka tavs līgums decembrī beidzas?
Jā. Pagaidām nekādu pārrunu ar kluba vadību nav bijis, tā ka komandas nomaiņa ir atklāts jautājums.

Krievijas vai Ukrainas klubi nemeklē kontaktus ar tevi?
Nē, no šīm valstīm piedāvājumus pagaidām neesmu saņēmis, taču, ja saņemtu, ar prieku pārceltos uz Krievijas vai Ukrainas čempionātu. Tur ir labas komandas, un ir augsts līmenis.

Variants ar atgriešanos „Skonto” ir aktuāls? Šobrīd taču šo komandu vada tavs labs draugs Marians Pahars.
Jā, Marians vada šo komandu, taču pagaidām negrasos atgriezties Latvijā. Tiesa, šo variantu neatmetīšu – futbola dzīvē jebkas var notikt. Dzīvosim – redzēsim.

Kā mainījās „Nasaf” komanda pēc trenera Demjaņenko aiziešanas? Cik sāpīgi tas bija?
Ticiet man, viņa aiziešana mums bija liels sarūgtinājums. Viņš „Nasaf” savāca lieliskus izpildītājus, un mēs varējām cīnīties par triumfu jebkurā turnīrā, kurā piedalījāmies. Protams, daudzi bija pret viņa aiziešanu, taču tāds ir futbols. Gribas pateikt vēlreiz viņam paldies, jo viņš palīdzēja pagājušajā gadā mums sasniegt zināmus augstumus. Katrs futbolists izjuta prieku no darba ar viņu.

Demjaņenko jūs uz „Volyn” [Ukrainas Premjerlīgas klubs, kas šobrīd ieņem 7. vietu – aut.piez.] neaicināja?
Diemžēl nesauca. Ar prieku atkal ar viņu strādātu kopā.

Neskatoties uz Demjaņenko aiziešanu, „Nasaf” arī šosezon bija tuvu zeltam un tikai pēc zaudējuma „Pakhtakor” zuda cerības arī uz sudrabu. Beigās ieņemto 4. vietu var saukt par izgāšanos?
Jā, palaidām garām lielisku iespēju pacīnīties par čempionu titulu. Varbūt izšķirošajos brīžos pietrūka pieredzes, varbūt pārdegām. To spēli ar „Pakhtakor” skatījos no tribīnēm, bet 4. vieta ir apbēdinoša, ja salīdzinām ar pagājušo gadu.

Latviešu medijos iznācis lasīt, ka Starkovs tevi vairs neredz kā izlases dalībnieku. Vai šī iemesla dēļ nespēlēji kvalifikācijas cikla sākumā?
Domāju, mani neizsauca traumas dēļ un tādēļ, ka nespēlēju klubā. Kaut gan varbūt bija arī citi iemesli – nezinu tos. Laikam jau galvenais treneris uzskatīja, ka neesmu gatavs par 100%, jo izlasei svarīgi, lai spēlētājs būtu optimālā formā.

Vai jau šobrīd var teikt, ka 2014. gada Pasaules kausa izcīņas finālturnīrs notiks bez Latvijas?
Ja ņem vērā cikla sākumu, var teikt, ka pamatīgi sarežģījām savu situāciju, taču vēl nekas nav zaudēts – cīnīsimies līdz pēdējam. Ceru, man atkal iznāks spēlēt Latvijas izlasē un no savas puses pielikšu maksimumu pūļu.

Vai seko Ukrainas izlasei? Vai skatījies tās spēles ar Angliju, Moldovu un Melnkalni?
Mačus ar Angliju un Moldovu redzēju, bet cīņu ar Melnkalni palaidu garām. Neskatoties ne uz ko, uzskatu, ka Ukrainai ir ļoti laba komanda un kvalitatīva spēlētāju izvēle.

Vai nožēlo, ka pašam neizdevās nostiprināties Anglijā?
Godīgi sakot, ļoti nožēloju. Man Anglijā ļoti patika, taču dažu iemeslu dēļ neizdevās tur noturēties. Ticu, ka man dzīvē vēlreiz paveiksies un nokļūšu Anglijā, kaut arī jābūt reālistam – to paveikt būs ļoti sarežģīti.

Sauthemptonā tev neizdevās palikt, jo netiki pie darba atļaujas. Bet kas neiznāca „Derby County”?
Tur bija daudz faktoru, bet par galveno es uzskatu trenera maiņu – Polu Džuelu nomainīja Naidžels Klafs.

Sauthemptonā pavadīji četrus gadus, pārstāvot dažādas jauniešu komandas. Vai kāds no tiem, ar kuriem biji kopā, izsitās augstā līmenī?
Laikam Teo Volkots un Garets Beils, taču mēs bijām dažādās vecuma grupās.

Vai ar kādu no partneriem uzturi kontaktus?
Uzturu, taču ne tik bieži, kā vēlētos. Turklāt bez regulāras angļu valodas prakses to darīt nav viegli.

Vienubrīd bija runas, ka, pārstāvot „Bohemians”, tev tika piedāvāta īru pase.
Arī ko tādu dzirdēju, taču tās bija tikai baumas, kurām nebija pamata.

Harkovā [Perepļotkins šai pilsētā dzimis – aut.piez] bieži viesojies?
Diemžēl ne pārāk. Aptuveni reizi gadā vai varbūt pat reizi divos gados izdodas apciemot. Protams, gribētos biežāk, taču ar futbolista karjeru to ir grūti savienot.

Vai esi bijis Harkovas „Metalist” spēlēs? Kā tev patīk šī kluba attīstība pēdējos gados?
Uz spēlēm neesmu bijis, taču dažas reizes esmu spēlējos pret to treniņnometnēs. Ko tur piebilst, klubs aug, pie tam sastāvā ir ne tikai spēcīgi leģionāri, bet arī kvalitatīvi vietējie futbolisti. Šobrīd „Metalist” cīnās tikai par augstākajām vietām.

Izmantotie resursi:
Football.ua - все о футболе

  -1 [+] [-]

, 2012-11-29 12:10, pirms 12 gadiem
Volkots, Perepļotkins, Beils, slavenā Sauthemptonas trijotne, kas izauga, kārām acīm skatoties uz premjerlīgas labākā uzbrūkošā pussarga (un tas tiešām nav stipri pārspīlēts) Pahara spēli. Nebrīnīšos, ja kādi no viņiem beigu beigās nonāks Skonto sistēmā, tā teikt, pie saknēm

     [+] [-]

, 2012-11-29 12:25, pirms 12 gadiem
lai vai ko visi saka, bet es viņu vēl gribētu redzēt Skonto rindās.

  -4 [+] [-]

, 2012-11-29 12:37, pirms 12 gadiem
Labs spēlētājs.Tikai Starkova spēles stilā neiederas.

  -2 [+] [-]

, 2012-11-29 12:46, pirms 12 gadiem
Kronis rakstīja: Labs spēlētājs.Tikai Starkova spēles stilā neiederas.
bet Pahara stilā tieši laikā būtu.

  +9 [+] [-]

, 2012-11-29 12:58, pirms 12 gadiem
Kronis rakstīja: Labs spēlētājs.Tikai Starkova spēles stilā neiederas.
kurš vispār iederas viņa stilā?

  +6 [+] [-]

, 2012-11-29 14:21, pirms 12 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: kurš vispār iederas viņa stilā?
Koļinko un Verpakovskis! Viens visu ķer, otrs pats organizē uzbrukumus un pats arī tos rezultatīvi noslēdz.

  +7 [+] [-]

, 2012-11-29 14:23, pirms 12 gadiem
M rakstīja: Koļinko un Verpakovskis! Viens visu ķer, otrs pats organizē uzbrukumus un pats arī tos rezultatīvi noslēdz.
+ Bet tas bija 10 gadi atpakaļ

  +4 [+] [-]

, 2012-11-29 14:54, pirms 12 gadiem
Kam tas pļutkins vajadzīgs?
Reālākais variants bez ,,Nasaf,, - ,,skonta,, vien būs!!!
Tur arī es viņu gribētu redzēt(piekrītu dragoo)!
Vismaz guņas čempī ,kādu jautrību šis atkal uzsistu!Savs smeķis viņa spēlē tomēr ir!

  -1 [+] [-]

, 2012-11-29 15:36, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Kam tas pļutkins vajadzīgs?
Reālākais variants bez ,,Nasaf,, - ,,skonta,, vien būs!!!
Tur arī es viņu gribētu redzēt(piekrītu dragoo)!
Vismaz guņas čempī ,kādu jautrību šis atkal uzsistu!Savs smeķis viņa spēlē tomēr ir!
un viens no retajiem naturalizētajiem sportistiem, kas Latviju arī uztver pa mājām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-29 19:11, pirms 12 gadiem
Raksturojot Pļutku, patika tas, ko reiz teica Kreipāns - galva ātrāka par kājām. Neesmu viņu sen redzējis darbībā, varbūt, ja tehnika ir uzlabojusies, lieku reizi izlasē vēl noderētu, jo vidējā līnija mums nav līdz galam nocementēta. Bet kā jau pats saka - izlasē jāspēlē tad un tikai, kad esi par 100% gatavs. Lai izdodas nokļūt Ukrainas Premjerlīgā. Kas zina, ja būs brīvais aģents, varbūt Zaporožjes Metallurg savāks, lai iet palīgā Lukjanovam...

  +2 [+] [-]

, 2012-11-29 19:31, pirms 12 gadiem
reikons rakstīja: Raksturojot Pļutku, patika tas, ko reiz teica Kreipāns - galva ātrāka par kājām.
Lai izdodas nokļūt Ukrainas Premjerlīgā. Kas zina, ja būs brīvais aģents, varbūt Zaporožjes Metallurg savāks,
Kā viņam var būt galva ātrāka par kājām?
Vienīgais ko viņš prot, tas ir ātri skriet .... ne tehnikas ,ne domāšanas spējas laukumā viņam nav!Tāpēc jau viņu karjera ved : skonta-Nasaf(citur viņu neņēma) un vedīs atpakaļ uz skontu,ja vien kāds vēl zemāka līmeņa klubs šo nesavāks,par kādu Ukrainas premjerlīgu vēl sapņo?

  -1 [+] [-]

, 2012-11-29 20:03, pirms 12 gadiem
Nu uzbrukumā izlasē viņš neiederējās, jebkurā gadījumā nevarēja izkonkurēt pārējos uzbrucējus. Bet tās pēdējās spēlēs ko viņš izlasē nospēlēja kā malējais, bija pavisam cits iespaids. Malā viņš bija ātrs un diezgan bīstams.

Protams, lielākā daļa "līdzjūtēju" to neredzēja un negribēja redzēt un turpināja viņu "nolikt". Bet patiešām neslikti iederējās kā malējais uzbrucējs. Žēl ka Starkovs to tik vēlu sāka izmantot un visu laiku tik turēja viņu kā maiņas uzbrucēju.

     [+] [-]

, 2012-11-29 20:23, pirms 12 gadiem
davix rakstīja: Nu uzbrukumā izlasē viņš neiederējās, jebkurā gadījumā nevarēja izkonkurēt pārējos uzbrucējus. Bet tās pēdējās spēlēs ko viņš izlasē nospēlēja kā malējais, bija pavisam cits iespaids. Malā viņš bija ātrs un diezgan bīstams.

Protams, lielākā daļa "līdzjūtēju" to neredzēja un negribēja redzēt un turpināja viņu "nolikt". Bet patiešām neslikti iederējās kā malējais uzbrucējs. Žēl ka Starkovs to tik vēlu sāka izmantot un visu laiku tik turēja viņu kā maiņas uzbrucēju.
Kuras bija tās pēdējās spēles?Pēdējā laikā kad starkovs šo sauca uz izlasi biežāk šis sēdēja rezervē,un nāca vai pat nenāca uz maiņu,ja domā maču pret Horvātiju izbraukumā kur kāsām 0-2,tad tā arī bija viņa labākā spēle izlasē karjerā,bet lai pat par to sniegumu, tai mačā joprojām būtu eiforijā?Neko sevišķi toreiz viņš neparādīja,tikais bija labāks nekā citas reizes!

  -1 [+] [-]

, 2012-11-29 21:25, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Kā viņam var būt galva ātrāka par kājām?
Vienīgais ko viņš prot, tas ir ātri skriet .... ne tehnikas ,ne domāšanas spējas laukumā viņam nav!Tāpēc jau viņu karjera ved : skonta-Nasaf(citur viņu neņēma) un vedīs atpakaļ uz skontu,ja vien kāds vēl zemāka līmeņa klubs šo nesavāks,par kādu Ukrainas premjerlīgu vēl sapņo?
Man liekas draudzin tu no futbola maz sajedz.Nasaf komandas limenis ir pietiekami augsts un naudas kas grozas tani cempi ari!Gribtu lai tu vizmaz sasniegtu to pasas virsligas limeni un pec tam te gudri spriestu par limeni.Mums jau Latvija daudzi experti paradijushies par futbolu,kas diemzel talak par savu setu nav redzejusi citus cempionatus bet tikai gudri spriez pa limeni

     [+] [-]

, 2012-11-29 21:56, pirms 12 gadiem
maikls19 rakstīja: Man liekas draudzin tu no futbola maz sajedz.Nasaf komandas limenis ir pietiekami augsts un naudas kas grozas tani cempi ari!Gribtu lai tu vizmaz sasniegtu to pasas virsligas limeni un pec tam te gudri spriestu par limeni.Mums jau Latvija daudzi experti paradijushies par futbolu,kas diemzel talak par savu setu nav redzejusi citus cempionatus bet tikai gudri spriez pa limeni
tu sevi laikam par baigo ekspertu uzskati?
Par mūsu šā gada klubiem noteikti būtu spēcīgāks,bet uz eiropas fona nekas sevišķs nebūtu!
Zinu ka stadioni tiek būvēti(atšķirībā no mums),ka nauda tur grozās,izbijušās zvaigznes tiek iepirktas..............
Nedomāju ka uzbeku spēcīgākie klubi būtu spēcīgāki par Baltkrievu spēcīgākiem klubiem!Bet FKV Belaru spēcīgākos klubus kopš 2009g divreiz jau ir pārkoduši!

     [+] [-]

, 2012-11-29 22:03, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Kā viņam var būt galva ātrāka par kājām?
Vienīgais ko viņš prot, tas ir ātri skriet .... ne tehnikas ,ne domāšanas spējas laukumā viņam nav!Tāpēc jau viņu karjera ved : skonta-Nasaf(citur viņu neņēma) un vedīs atpakaļ uz skontu,ja vien kāds vēl zemāka līmeņa klubs šo nesavāks,par kādu Ukrainas premjerlīgu vēl sapņo?
Tieši tā - kājas ātrākas par galvu! Pārrakstījos. Nedomāju, ka viņš atgriezīsies Skonto kaut vai paša ambīciju dēļ. Domāju, ka, ja ne Ukrainā, tad tur pat uzbekos cits klubs paņems. Pagājušā sezona pie tā ukraiņu trenera viņam bija necerēti veiksmīga, tāpēc, ka gan jau runas par viņu tur klīst. Kāpēc lai netiktu kā brīvais aģents kaut vai tai pašā Lukjanova klubā, kurš tagad pa apakšu vien kuļas?

     [+] [-]

, 2012-11-29 22:11, pirms 12 gadiem
maikls19 rakstīja:
P.s. ekspert apskatījos ,,Nasaf,, sastāvu:
1 no Melnkalnes,
1 no Turkmēnijas,
pļutkins
un pārējie 21 uzbeki
Par kādu līmeni tu sapņo? Klauns, ne eksperts!

     [+] [-]

, 2012-11-29 22:13, pirms 12 gadiem
reikons rakstīja: Tieši tā - kājas ātrākas par galvu!
Tāpēc jau arī uz laukuma nav spējīgs domāt!Sapratu jau ka pārakstījies,biju dzirdējis to teicienu!

     [+] [-]

, 2012-11-29 22:27, pirms 12 gadiem
reikons rakstīja: Pagājušā sezona pie tā ukraiņu trenera viņam bija necerēti veiksmīga...
Laikam jau kā savam tautietim deva vairāk iespējas izcelties(nevis pierādīt sevi ,pirms ieklautu pamatsastāvā).Bet sāka šis tik tiešām spoži!Tas vien pierāda ,ka Uzbeku klubu līmenis nav pārāk augsts!

     [+] [-]

, 2012-11-29 22:38, pirms 12 gadiem
reikons rakstīja: ...tāpēc, ka gan jau runas par viņu tur klīst. Kāpēc lai netiktu kā brīvais aģents kaut vai tai pašā Lukjanova klubā, kurš tagad pa apakšu vien kuļas?
Rakels rezultatīvākais LM futbolists,pārcēlās uz Polijas vienu no pastarīšiem,neloģiski,bet tā arī nenostiprinājās sastāvā,un arī tādam Zaporožjes Metalurgam pļutkins nebūs vajadzīgs!
Bet būtu interesanti dzirdēt ko Metalurg treneris teiktu par pļutku!

     [+] [-]

, 2012-11-30 12:01, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: P.s. ekspert apskatījos ,,Nasaf,, sastāvu:
1 no Melnkalnes,
1 no Turkmēnijas,
pļutkins
un pārējie 21 uzbeki
Par kādu līmeni tu sapņo? Klauns, ne eksperts!
Vai tad es teicu ka esmu eksperts? Nu ir tas cempionats augstakas klases neka musu,Baltkrievija ir tikai 2 komandas normalas,parejas Ventspils,Skonto,LM limenja komandas.Tas speles ko speleja Ventspils ar baltkrieviem es ceru ka tu redzeji abas ,gan ar Bate,gan ar Shahktor ,piedod bet tanis speles ventspilniekus vazaja visas 90 min,pret Bate var salidzinat to pashu kaa Latvija pret Turciju paveicas savu laik,tas pats ventspilniekiem ar Bate. Gribetu redzet tavu LM pret to pashu kaa tu saki vajo Nasaf ar turkmenjiem unuzbekistanjiem sastavaa

     [+] [-]

, 2012-11-30 16:32, pirms 12 gadiem
maikls19 rakstīja: Vai tad es teicu ka esmu eksperts? Nu ir tas cempionats augstakas klases neka musu,Baltkrievija ir tikai 2 komandas normalas,parejas Ventspils,Skonto,LM limenja komandas.Tas speles ko speleja Ventspils ar baltkrieviem es ceru ka tu redzeji abas ,gan ar Bate,gan ar Shahktor ,piedod bet tanis speles ventspilniekus vazaja visas 90 min,pret Bate var salidzinat to pashu kaa Latvija pret Turciju paveicas savu laik,tas pats ventspilniekiem ar Bate. Gribetu redzet tavu LM pret to pashu kaa tu saki vajo Nasaf ar turkmenjiem unuzbekistanjiem sastavaa
maikls19, 2012-11-29 21:25, vakar, ignorēt, atbildēt
Man liekas draudzin tu no futbola maz sajedz.
Tieši tā arī sevi uzskati!Turpmāk padomā pirms kaut ko raksti!
-----------------
Uzbeku kluba līmeni pielīdzinu azeru,gruzīņu,kazahu,baltkrievu(bez BATEs-jo tā jau cita kategorija)...,+/- bet nekāda dižā līmeņa šķirba starp šo valstu spēcīgākiem klubiem nebūs(atskaitam BATE).Tas ir līmenis ko mēs kožam pušu(runa par LM,FKV,bet iepriekšējiem gadiem)
2006. LM-Aktobe(kazahstānas čempions) 1-1(mājās) 1-0 (izbraukumā,Ivanovs no pendeles)
Aktobe šobrīd spēlē 3 uzbeku izlases futbolisti,un tā izskatās ka visi pamatsastāva veči!Daudz spēļu visiem trim (vienam pat virs 100 spēļu)valsts izlasē.
2007 LM-Dinamo Bresta 1-1(mājās) 2-1 (izbraukumā)
2007 skonta kāsa paralēli Minskai,bez variantiem,bet šīs pabiras skontu neskaitam,tie kāš visiem!
2009 FKV-BATE 1-0 1-2 pirmo maz skatījos,bet otro izbraukumā redzēju pilnībā!Uzvara ir uzvara,tas nevienu nečakarē,kādā veidā tā izcīnīta,lielu lomu uzvarā spēlēja,atkārtotais stūra sitiens(nesaprotu kāpēc atkārtoja,varbūt tiesnesis nebija devis atļauju pirmai reizei?)Bet atkārtotam BATE nebija sagatavojusies 1-0 un jau 3 vārti jāatgūst,bija iespējas ... neizmantoja,tās ir viņu problēmas!
2009 LM-Dinamo Tbilisi 2-1 1-3 LM bija Klasi pārāka,bet šie gruzīņi bija noalgojuši dānu tiesnešus Liepājā,jau 1 puslaikā Liepājā vismaz būtu 3-0,bet kuru tas čakarē,tālāk tika gruzīņi,nešaubos tiesneši kontrolēja arī izbraukuma maču!
2010 gadā FKV-Sahtjor 3-2 1-0 Rezultāts redzams ,nav svarīgi kā tas viss panākts.bet kopš 2006 g. pret šīm nomandām no 5 spēlēm 4 esam uzvarējuši(nīkuļus skontu neskaitu),tātad mūsu divi vadošie klubi spēlēja šo manis pieminēto valsts izlases spēcīgāko klubu līmenī!
Šeit jautājums jānostāda!!!!
kurš ir tas kas nīcina ,bremzē mūsu vadošo kluba attīstību?Tas būtu guņa?Kuru saukt pie atbildības?
Bet tas jau atsevišķs temats!Esmu jau šo jautājumu pacēlis,un arī turpmāk pacelšu!

     [+] [-]

, 2012-11-30 16:50, pirms 12 gadiem
maikls19 rakstīja: Vai tad es teicu ka esmu eksperts? Nu ir tas cempionats augstakas klases neka musu,Baltkrievija ir tikai 2 komandas normalas,parejas Ventspils,Skonto,LM limenja komandas.
Redz kā sanāk ,sevi dēvē par futbola ekspertu bet pabiras skontu pielīdzini Belaru vadošo komandu līmenim(3.....)!

     [+] [-]

, 2012-12-01 19:10, pirms 12 gadiem
Skonto pabiras tikai shogad augstak tabula neka superklubs LM ar koka medaljam ahahaha! Shie rezultati bija sasniegti musu klubu labakajos gados,paskaties pedejo gadu startus Eiropas kausos no musu komandas neviens cienigi nav nospelejis.Azeru cempionata 5 labakas komandas noteikti ir augstakas limenja neka musu 4 grandi,bet parejie klubi tur ir tada pasha limenja,tikai ar 2-3 reizes lielakiem budzetiem.Man gribas zinat kaa gruzinji pierunja Danju tiesnesus ? :-))))

     [+] [-]

, 2012-12-01 19:49, pirms 12 gadiem
maikls19 rakstīja: Skonto pabiras tikai shogad augstak tabula neka superklubs LM ar koka medaljam ahahaha! Shie rezultati bija sasniegti musu klubu labakajos gados,paskaties pedejo gadu startus Eiropas kausos no musu komandas neviens cienigi nav nospelejis.Azeru cempionata 5 labakas komandas noteikti ir augstakas limenja neka musu 4 grandi,bet parejie klubi tur ir tada pasha limenja,tikai ar 2-3 reizes lielakiem budzetiem.Man gribas zinat kaa gruzinji pierunja Danju tiesnesus ? :-))))
skonta pabiras uz tiesnesiem velk dzīvību!kauns un negods par tādām izdarībām jūsmot kā to dari tu!

     [+] [-]

, 2012-12-01 19:50, pirms 12 gadiem
Kur tiesneši nevelk tur kāš visiem pēc kārtas!

     [+] [-]

, 2012-12-02 12:43, pirms 12 gadiem
Tici man,es nejusmoju par komandam kurus velk tiesnesi,bet piedod man kad LM nevar vinet 17-18 gadigus zenus no Metta tad jau vaina ir vinjos pahos nevis tiesnesos,tev taa neliekas?Varbut deretu aizdomaties ka LM speletaji pieredzejushie spele toto varbut?

  -1 [+] [-]

, 2012-12-02 17:41, pirms 12 gadiem
maikls19 rakstīja: Tici man,es nejusmoju par komandam kurus velk tiesnesi,bet piedod man kad LM nevar vinet 17-18 gadigus zenus no Metta tad jau vaina ir vinjos pahos nevis tiesnesos,tev taa neliekas?Varbut deretu aizdomaties ka LM speletaji pieredzejushie spele toto varbut?
Kas tu esi slims?Kāds sakars šeit ir ar LM un 4 vietu?Vai es šeit raudu par to ka nav medaļas?