Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:118, Did:0, useCase: 3

Uldriķis atrādīsies A sērijas klubam "Udinese"

Andrejs Siliņš

Uldriķis atrādīsies A sērijas klubam "Udinese"
Roberts Uldriķis
Foto: Nora Krevņeva

18 gadus vecais "Mettas/Latvijas Universitātes" uzbrucējs Roberts Uldriķis devies uz Itāliju, lai atrādītos A sērijas futbola klubam "Udinese", vēstī ziņu aģentūra LETA.

Kluba mājaslapā gan šī informācija pagaidām nav apstiprināta.

Uldriķis nupat aizvadītajā sezonā laukumā izgāja 22 Virslīgas spēlēs un guva sešus vārtus, bet divās Latvijas kausa izcīņas spēlēs Roberts ar vārtu guvumu izcēlās reizi. Tāpat Uldriķis piedalījās trijās Latvijas U19 izlases spēlēs. "Udinese" klubā Uldriķim būšot dotas četras dienas, lai sevi apliecinātu.

Udīnes kluba lielākais sasniegums ir UEFA Intertoto kausa izcīnīšana 2000. gadā, bet A sērijā labākais sasniegums ir otrā vieta tālajā 1955. gadā. Pagājušos sezonu "Udinese" noslēdza 17. vietā 20 komandu konkurencē, no izkrišanas uz B sēriju izbēgot tikai par vienu punktu.

Jauno sezonu komanda sākusi ar četrām uzvarām, trim neizšķirtiem un 15 punktiem 12 aizvadītajās spēlēs. Tas dod 13. pozīciju turnīra tabulā.

Izmantotie resursi:
LETA

1 2 41 komentārs

  +6 [+] [-]

, 2016-11-14 14:20, pirms 8 gadiem
Viņš ir ļoti talantīgs, potenciāls ir milzīgs, bet, viņš jau tagad ir ar zvaigžņu slimību (tā no malas šķiet), lai gan nav vēl neko ievērīgu sasniedzis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2016-11-14 14:31, pirms 8 gadiem
Par Ikauniekiem pareizi teikts. Vajag turpināt strādāt un pilnveidoties, Citādāk....

  +5 [+] [-]

, 2016-11-14 14:56, pirms 8 gadiem
Labi pārvalda bumbu, bet kā ukraiņu komentētāji atzīmēja, tad diezgan lēns. Viņš izskatījās pārāks par saviem vienaudžiem U-19 un U-17 izlasēs, bet to varētu arī skaidrot ar ātro auguma briedumu.
Katru reizi, kad kāds jaunais talants brauc uz spēcīgu klubu, vienmēr ir divejādas sajūtas - prieks, ka izpelnas ievērību un iespēju attīstīties un bažas vai nebūs, ka pēc 3 gadiem teiksim: stulbā Udinese, nedod spēlēt, izčakarējusi galīgi visu karjeru.

  +3 [+] [-]

, 2016-11-14 14:58, pirms 8 gadiem
Anet rakstīja: Par Ikauniekiem pareizi teikts. Vajag turpināt strādāt un pilnveidoties, Citādāk....
Jā, tas pats Kļuškins vakar izskatījās jēdzīgāks, par Dāvi. J. Ikaunieks tā arī nosēdēja uz soliņa.

  +3 [+] [-]

, 2016-11-14 15:04, pirms 8 gadiem
Pagaidām bez variantiem šķiet tur palikt. Bet apskatīties jau var - uz ko jātiecas un cik labi mēdz būt.

  +3 [+] [-]

, 2016-11-14 15:07, pirms 8 gadiem
Ak dievs,vēl virslīgas gaisu nav iepazinis,jau uz Itāliju steidz.Laikam drīz būs jāsāk vākt šo neveiksmīgo censoņu statistika.Vai kāds var atcerēties un nosaukt uzvārdu,kurš no šiem ātrajiem aizbraucējiem būtu sācis spēlēt normālā līmenī?Nevienu neatceros,bet zinu ,ka antiņi uz stikla kalna kāpuši daudz.Un vēl par šiem jaunajiem latviešu leģionariem.Pēc stāžēšanos šajos ārzemju superklubos viņi vairs virslīgas līmeni nevar pavilkt. Kādreiz bija tāds ļoti perspektīvs Sergejs Vorobjovs,kurš manuprāt ļoti atri aizskrēja uz ārzemēm.Nu un?šosezon atgriežoties Latvijā pirmo sezonu aizvadīja virslīgā 21 gadu vecumā.Četrus golus 19 spēlēs kaut kā iesita,bet ir vēl neveiksmīgāki piemēri.Teiksim vai kāds atcerās brāļus Plendišķus,trenējās ,ja nemaldos Verder sistēmā un tagad spēlē kaut kur 5-6 līgas Vācijas reģionālajās līgās.Tajā vietā ,lai atgrieztos un startētu no Latvijas virslīgā,jau kārtīgi pierādot sevi šeit.Uldriķis tikai sāka sevi pierādīt.Par ātru draudziņ,par ātru.

  +4 [+] [-]

, 2016-11-14 15:39, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Ak dievs,vēl virslīgas gaisu nav iepazinis,jau uz Itāliju steidz.Laikam drīz būs jāsāk vākt šo neveiksmīgo censoņu statistika.Vai kāds var atcerēties un nosaukt uzvārdu,kurš no šiem ātrajiem aizbraucējiem būtu sācis spēlēt normālā līmenī?Nevienu neatceros,bet zinu ,ka antiņi uz stikla kalna kāpuši daudz.Un vēl par šiem jaunajiem latviešu leģionariem.Pēc stāžēšanos šajos ārzemju superklubos viņi vairs virslīgas līmeni nevar pavilkt. Kādreiz bija tāds ļoti perspektīvs Sergejs Vorobjovs,kurš manuprāt ļoti atri aizskrēja uz ārzemēm.Nu un?šosezon atgriežoties Latvijā pirmo sezonu aizvadīja virslīgā 21 gadu vecumā.Četrus golus 19 spēlēs kaut kā iesita,bet ir vēl neveiksmīgāki piemēri.Teiksim vai kāds atcerās brāļus Plendišķus,trenējās ,ja nemaldos Verder sistēmā un tagad spēlē kaut kur 5-6 līgas Vācijas reģionālajās līgās.Tajā vietā ,lai atgrieztos un startētu no Latvijas virslīgā,jau kārtīgi pierādot sevi šeit.Uldriķis tikai sāka sevi pierādīt.Par ātru draudziņ,par ātru.
Pārsvarā piekrītu visam, vienīgi, manuprāt, nereti ir audzunāšanas problēmas, vecāki neiemāca vērtības. Ikaunieki vēl ok man liekas, bet, piemēram, Karašausks pats teica, viņam patikusi uzdzīve, domāju ka daudzi jaunie uzraujas uz alkana un tad arī rezultāts - Vācijas 5. līga..., Tas pats stāsts ar Gauraču, it kā bija diezgan liels talants un būtu jābūt tagad top čalim Eiropā, bet iezagās zvaigžņu slimība, varbūt arī tusi + traumas sāka vajāt... Bet ir ārī citādi piemēri, Rakels, arī bija zvaignes, uzdzīve, bet izdomāja, ka ja tā turpinās tad nekas nebūs, life changer un tagad Reading, pagaidām labi piemēri arī divi jaunie vārtusargi K. Zommers un R. Matrevics, cik zinu pa Zommeru vismaz, kārtīgs džeks ar lielisku attieksmi pret darbu un lūk rezultāts, visam pamatā laba audzināšana un ieaudzināta vērtību skala dzīvē.

  +8 [+] [-]

, 2016-11-14 15:54, pirms 8 gadiem
Līdz šim zināju Askoldu...Domāju,ka šis uz Itāliju komentēt aizbraucis..

  +8 [+] [-]

, 2016-11-14 16:08, pirms 8 gadiem
Vajag aizbraukt atrādīties, ja ir tāda iespēja, kaut vai tikai tāpēc vien, lai saprastu savu līmeni uz tāda fona, saprastu kas pietrūkst un nolaistos uz zemes.
No otras puses, nekad nevar zināt varbūt Udinesse saskata Uldriķī potenciālu...
Novēli veiksmi!

  +2 [+] [-]

, 2016-11-14 16:20, pirms 8 gadiem
kaapee rakstīja: Vajag aizbraukt atrādīties, ja ir tāda iespēja, kaut vai tikai tāpēc vien, lai saprastu savu līmeni uz tāda fona, saprastu kas pietrūkst un nolaistos uz zemes.
No otras puses, nekad nevar zināt varbūt Udinesse saskata Uldriķī potenciālu...
Novēli veiksmi!
Pilnībā piekrītu tev; nav nekādas vainas aizbraukt un atrādīties, kaut vai sajust to līmeni, kas reāli var iedot arī papildus "grūdienu" turpmāk trenēties, strādāt vēl smagāk un censties pietuvoties tādam līmenim. Arī pierakstīšanās kaut vai uz pārbaudi tādā klubā nākotnē var nākt par labu. Lai puisim izdodas!

  +3 [+] [-]

, 2016-11-14 16:25, pirms 8 gadiem
Bet kur teikts ka viņš tēmē uz pirmo komandu????....ir jau arī jauniešu komanda un tanī var aizķerties.Ja izdosies nedomāju ka sliktākais variants lai pilnveidotos tak jauns vēl...

  +3 [+] [-]

, 2016-11-14 16:37, pirms 8 gadiem
Kaut kā jocīgi sanāk....visi raud ka mūsu futbolisti vairāk par trim precīzām piespēlēm nevar atdot...kur tad lai ņem šīs iemaņas...virslīgā??? Domāju perspektīvajiem jābrauc prom jo ātrāk jo labāk.Protams ne jau nu visiem izdodas.

  +2 [+] [-]

, 2016-11-14 16:47, pirms 8 gadiem
Bronson,nedomāju ,ka tu arī tik naivs Vai nevari man kādu nosaukt,kurš pēc ārzemju jaunatnes klubiem būtu izsities kaut vai Polijas līmena ekstraklasē?Goda vārds,nevienu neatceros.

  +2 [+] [-]

, 2016-11-14 16:54, pirms 8 gadiem
Ak dievs,iemaņas tehnikā ir jāapgūst 10-14 gadu vecumā un virslīgā jānonāk jau gatavam spēlētājam.Virslīgā ir jānobriest un tālāk jau sevi jāpierāda.Manuprāt pagaidām labāk strādā šis variants.Uldriķis mazliet sasteidzis,jo vēl jau virslīgā viss nav pierādīts.Tiesa,tās manas subjektīvas domas,kad kāds ar personisku piemēru būs pierādījis kaut ko citu,tad vērtēsim

     [+] [-]

, 2016-11-14 16:56, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Bronson,nedomāju ,ka tu arī tik naivs Vai nevari man kādu nosaukt,kurš pēc ārzemju jaunatnes klubiem būtu izsities kaut vai Polijas līmena ekstraklasē?Goda vārds,nevienu neatceros.
Naivs??? Bet ja nemēğināsin nekas nenotiks.Desmitiem neizdosies vienpatsmitajam iespējams izdosies.Raudam ka nav mums LV labu speciālistu bet kad kāds mēğina izsisties tad noliekam...jopcik popcik ko jūs gribat???

     [+] [-]

, 2016-11-14 17:11, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Ak dievs,iemaņas tehnikā ir jāapgūst 10-14 gadu vecumā un virslīgā jānonāk jau gatavam spēlētājam.Virslīgā ir jānobriest un tālāk jau sevi jāpierāda.Manuprāt pagaidām labāk strādā šis variants.Uldriķis mazliet sasteidzis,jo vēl jau virslīgā viss nav pierādīts.Tiesa,tās manas subjektīvas domas,kad kāds ar personisku piemēru būs pierādījis kaut ko citu,tad vērtēsim
Tur jau tā lieta ka manuprāt viņš nav gatavs virslīgai...tāpēc lai brauc un vēl mācās ja ir tāda iespēja....cita lieta ja viņš tur brauc ar domu par pirmo komandu tad tur bez variantiem.

  +3 [+] [-]

, 2016-11-14 17:21, pirms 8 gadiem
visai grūti saprast kāpēc cilvēki cepjas par vienkāršu atrādīšanos, nekur tur nav teikts, ka taisās jau parakstīt līgumu. manuprāt tieši labi, ka ir tāda iespēja apskatīt kāda ir līmeņa atšķirība un kā notiek darbs tādā klubā. zinās vismaz uz ko tiekties, nevis tagad sezonai beidzoties urbinās degunu un gatavosies ziemas kausam.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-14 17:27, pirms 8 gadiem
Bronson,es izteicu savu viedokli,ko centos vēl pastiprināt ar neveiksmīgiem spēlētāju piemēriem,jo es kā statistiķis vairāk paļaujos uz faktiem, tu izteici savu,varbūt vairāk emocionālu viedokli.Nav problēmu,laiks pierādīs kam taisnība. Un vēl, nepiekritīšu tev ,ka Uldriķis nav gatavs virslīgai.18 gados 22 spēlēs 6 goli ir ļoti labs rādītājs.Visa šī garā polemika sākās ar to,ka gribēju pateikt,ka vēl sezoniņu vienu, divus vajadzēja vēl uzspēlēt virslīgā.Tu un citi uzskata ,ka vajag braukt.Lai brauc,bet interesanti būs paskatīties,kāds viņš izskatīsies pēc šīm pārbaudēm,izņemot protams,ja tā nebūs īslaicīga un nākošo sezonu viņš uzsāks Metā,jeb citā virslīgas klubā.

     [+] [-]

, 2016-11-14 17:33, pirms 8 gadiem
Piekrītu Bronsonam, kāpēc nebraukt pamēģināt, Virslīgā vienmēr varēs atgriezties. A tā, varbūt Itālijas futbola vide dos motivācijas grūdienu vairāk strādāt un tur aizķerties. Jo savadāk skumja perspektīva tādiem Virslīgas futbolistiem, labākajā gadījumā Polijas vai Čehijas čempionāts.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-14 17:38, pirms 8 gadiem
ffwrd raksta-visai grūti saprast kāpēc cilvēki cepjas par vienkāršu atrādīšanos rakstā rakstīts-Kluba mājaslapā gan šī informācija pagaidām nav apstiprināta.

Var jau būt ka tā ir tiešām parasta ekskursija uz Itāliju pēc grūtās sezonas.Es vairāk uztraucos,ka spēletājs paliks kādās itālu jaunatnes līgās un kā rāda pieredze,neviens mūsu spēlētājs pēc tādām līgām neko ievērīgu nav sasniedzis.Negribās zaudēt vēl vienu perspektīvu spēlētāju,tāpēc arī ceposTētis varbūt domā savādāk,bet viņa domāšanas stils Skonto nepalīdzēja

     [+] [-]

, 2016-11-14 17:48, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Ak dievs,vēl virslīgas gaisu nav iepazinis,jau uz Itāliju steidz.Laikam drīz būs jāsāk vākt šo neveiksmīgo censoņu statistika.Vai kāds var atcerēties un nosaukt uzvārdu,kurš no šiem ātrajiem aizbraucējiem būtu sācis spēlēt normālā līmenī?Nevienu neatceros,bet zinu ,ka antiņi uz stikla kalna kāpuši daudz.Un vēl par šiem jaunajiem latviešu leģionariem.Pēc stāžēšanos šajos ārzemju superklubos viņi vairs virslīgas līmeni nevar pavilkt. Kādreiz bija tāds ļoti perspektīvs Sergejs Vorobjovs,kurš manuprāt ļoti atri aizskrēja uz ārzemēm.Nu un?šosezon atgriežoties Latvijā pirmo sezonu aizvadīja virslīgā 21 gadu vecumā.Četrus golus 19 spēlēs kaut kā iesita,bet ir vēl neveiksmīgāki piemēri.Teiksim vai kāds atcerās brāļus Plendišķus,trenējās ,ja nemaldos Verder sistēmā un tagad spēlē kaut kur 5-6 līgas Vācijas reģionālajās līgās.Tajā vietā ,lai atgrieztos un startētu no Latvijas virslīgā,jau kārtīgi pierādot sevi šeit.Uldriķis tikai sāka sevi pierādīt.Par ātru draudziņ,par ātru.
Sāksim ar to - cik mums vispār šobrīt ir tādu spēlētāju, kuri spēlē puslīdz augstā līmenī? Vaņins, Rudņevs...

  +1 [+] [-]

, 2016-11-14 18:01, pirms 8 gadiem
HMB-SHASGULEET rakstīja: Galigi jau nu sakaapis. Vinsh metaa iesit 1/10 momentiem, labakaja gaidjuma!!! Aizbrauks, pasaulosies un brauks majas
Itālijā ir tikai mazliet siltāks kā Latvijā.

  +3 [+] [-]

, 2016-11-14 18:07, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: ffwrd raksta-visai grūti saprast kāpēc cilvēki cepjas par vienkāršu atrādīšanos rakstā rakstīts-Kluba mājaslapā gan šī informācija pagaidām nav apstiprināta.

Var jau būt ka tā ir tiešām parasta ekskursija uz Itāliju pēc grūtās sezonas.Es vairāk uztraucos,ka spēletājs paliks kādās itālu jaunatnes līgās un kā rāda pieredze,neviens mūsu spēlētājs pēc tādām līgām neko ievērīgu nav sasniedzis.Negribās zaudēt vēl vienu perspektīvu spēlētāju,tāpēc arī ceposTētis varbūt domā savādāk,bet viņa domāšanas stils Skonto nepalīdzēja
es noteikti piekrītu, ka labāk priekš tik jauna spēlētāja būtu spēlēt vietējā čempionātā, kur viņam šobrīd būtu lielāka iespēja attīstīties gan spēļu prakses ziņā, gan arī tāpēc, ka te ar viņu vairāk strādās un "auklēsies". pluss vēl līdzjutēja savtīgais faktors - cels arī tādā veidā vietējā čempionāta līmeni, savādāk katrs kvalitatīvais spēlētājs pie pirmās iespējas dodas prom.
bet tādas pārbaudes notiek neskaitāmi daudz, īsti neatceros daudz variantu, kuros spēlētājs būtu palicis klubā pēc tādām.
un būsim godīgi - kurš spēlētājs atteiktos no šāda veida iespējas, lai paliktu Mettā Udinese vietā?

  +2 [+] [-]

, 2016-11-14 18:14, pirms 8 gadiem
un būsim godīgi - kurš spēlētājs atteiktos no šāda veida iespējas, lai paliktu Mettā Udinese vietā?
Beidz,šis teikums bija lieksProtams neviens,bet realitātē spēlēs itāļu jaunatnes līgā izbaudīs itāļu labumus,ieskatīsies itālietē un...beigs futbolu spēlēt.te pat Vangai nav jābūt

  +1 [+] [-]

, 2016-11-14 18:26, pirms 8 gadiem
ffwrd rakstīja: es noteikti piekrītu, ka labāk priekš tik jauna spēlētāja būtu spēlēt vietējā čempionātā, kur viņam šobrīd būtu lielāka iespēja attīstīties gan spēļu prakses ziņā, gan arī tāpēc, ka te ar viņu vairāk strādās un "auklēsies". pluss vēl līdzjutēja savtīgais faktors - cels arī tādā veidā vietējā čempionāta līmeni, savādāk katrs kvalitatīvais spēlētājs pie pirmās iespējas dodas prom.
bet tādas pārbaudes notiek neskaitāmi daudz, īsti neatceros daudz variantu, kuros spēlētājs būtu palicis klubā pēc tādām.
un būsim godīgi - kurš spēlētājs atteiktos no šāda veida iespējas, lai paliktu Mettā Udinese vietā?
tā auklēšanās neko labu nedod. Karašausks gandrīz nodzērās, kad ar viņu auklējās. Vēl tādus pašus, kadrus varu saukt un saukt.

     [+] [-]

, 2016-11-14 18:43, pirms 8 gadiem
Laimes Lācis rakstīja: tā auklēšanās neko labu nedod. Karašausks gandrīz nodzērās, kad ar viņu auklējās. Vēl tādus pašus, kadrus varu saukt un saukt.
tieši tāpat kā varētu saukt neskaitāmus piemērus spēlētājiem, kuri šēž vai sēdēja rezervē ārzemju klubos un netiek pie spēlēšanas. beigu beigās viss ir atkarīgs tikai un vienīgi no spēlētāja un viņa mentalitātes.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-14 19:12, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: un būsim godīgi - kurš spēlētājs atteiktos no šāda veida iespējas, lai paliktu Mettā Udinese vietā?
Beidz,šis teikums bija lieksProtams neviens,bet realitātē spēlēs itāļu jaunatnes līgā izbaudīs itāļu labumus,ieskatīsies itālietē un...beigs futbolu spēlēt.te pat Vangai nav jābūt
Bļin algun....kaut pienāktu tas brīdis kad tavam mazdēlam ko līdzīgu piedāvās...gribētos tad dzirdēt tavu viedokli......varētu padomāt ka te kāds viņam aizliedz uz skuķiem skatīties...kaut kădi nenormālie steriotipi tev . .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-11-14 20:12, pirms 8 gadiem
Sevi parādīt un citus paskatīties -- tikai pozitīvi. Reāli tur palikt -- riskanti; bet risks var arī attaisnoties.
Šis vairs nebūtu tas gadījums, kad aizbrauc pavisam jauni; apmēram šādā vecumā gan aizbrauca Gauračs, un es neteiktu, ka tā pieredze bija TIK negatīva, Gaurača karjeru gan krietni pabojāja traumas.
Un atceros, kad uz Angliju devās Pahars, arī daudzi teica: vai nav par ātru, vai nav par ātru?!

     [+] [-]

, 2016-11-14 20:27, pirms 8 gadiem
Bronsons raksta-Bļin algun....kaut pienāktu tas brīdis kad tavam mazdēlam ko līdzīgu piedāvās...gribētos tad dzirdēt tavu viedokli......varētu padomāt ka te kāds viņam aizliedz uz skuķiem skatīties...kaut kădi nenormālie steriotipi tev . .

He,he,nu tu gan sasmīdināji.Tevis piedāvātajā variantā es nebūtu noteicējs,bet tas nekad nenotiks.Tas pirmais variants.
Otrais variants pavisam vienkāršs .Spēlētu tur ,kur uzreiz piedāvātu kontraktu parakstam.Tas tā ,ja pafantazētu

     [+] [-]

, 2016-11-14 20:32, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Bronsons raksta-Bļin algun....kaut pienāktu tas brīdis kad tavam mazdēlam ko līdzīgu piedāvās...gribētos tad dzirdēt tavu viedokli......varētu padomāt ka te kāds viņam aizliedz uz skuķiem skatīties...kaut kădi nenormālie steriotipi tev . .

He,he,nu tu gan sasmīdināji.Tevis piedāvātajā variantā es nebūtu noteicējs,bet tas nekad nenotiks.Tas pirmais variants.
Otrais variants pavisam vienkāršs .Spēlētu tur ,kur uzreiz piedāvātu kontraktu parakstam.Tas tā ,ja pafantazētu
😉nu to vēl nevar zināt..par pirmo variantu...

     [+] [-]

, 2016-11-14 21:07, pirms 8 gadiem
temats, protams, strīdīgs arī basketbolā -braukt vai nebraukt prom. Tikai pieminēšu, ka Rudņevs attīstījās caur Ungāriju, savukārt Cauņa CSKA nokļuva caur Skonto.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-14 21:17, pirms 8 gadiem
hugaboss rakstīja: Līdz šim zināju Askoldu...Domāju,ka šis uz Itāliju komentēt aizbraucis..
Viņš ir Askolda dēls.
1 2 41 komentārs