Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Kazakevičs: ''Aizvadījām labu spēli. Mazliet pietrūka, lai pretendētu uz ko vairāk''

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Kazakevičs: ''Aizvadījām labu spēli. Mazliet pietrūka, lai pretendētu uz ko vairāk''
Dainis Kazakevičs. Foto: Sanita Sparāne/LFF

Latvijas futbola izlases galvenais treneris Dainis Kazakevičs pēc zaudējuma 2024. gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas cikla spēlē pret Velsu atzina, ka rezultāts uz tablo ir taisnīgs, bet viņa trenētajai vienībai ir nedaudz pietrūcis, lai būtu iespējams pretendēt uz ko vairāk.

Latvijas futbola izlase vakar 2024. gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas atlases ciklu sāka ar minimālu zaudējumu 0:1 Velsai. Nākamā spēle Daiņa Kazakeviča vadītajai valstsvienībai gaidāma 16. jūnijā Rīgā pret Turciju.

"Kopumā nevaram būt apmierināti ar rezultātu, lai gan spēle mums izvērtās diezgan grūta. To arī varēja gaidīt, jo spēlējām pret ļoti laba līmeņa pretinieku, pret augsta līmeņa spēlētājiem. Visas spēles gaitā meklējām savus variantus pretspēlei. Mūsu mērķis bija gūt vārtus un paņemt punktus šajā spēlē,'' preses konferencē pēc neveiksmes pirmos vārdus teica izlases galvenais treneris.

Treneris turpināja, ka kopumā rezultāts gan bijis objektīvs. ''Vienmēr rezultāts, kas ir uz tablo, ir taisnīgs. Pretiniekiem bija pārsvars, viņiem bija labas vārtu gūšanas iespējas. Aizvadījām kopumā labu spēli, bet mums mazliet pietrūka, lai pretendētu uz kaut ko vairāk.''

Viņš uzsvēra, ka pirms spēles uzmanība pievērsta atsevišķiem Velsas izlases futbolistiem. ''Gatavojoties spēlei, sevišķu uzmanību pievērsām viņu centra uzbrucējam Mūram, kurš ir fiziski spēcīgs, kurš var vinnēt divcīņas un var nospēlēt pie standartiem ļoti bīstami, var nomest bumbas astoņnieka pozīcijā. Protams, arī Remzijam, kā arī abiem flanga spēlētājiem, kuri ar savu ātrumu varēja radīt mums pietiekami lielas problēmas. Bet, skatoties pretiniekus un gatavojoties šai spēlei, mums bija svarīgi būt disciplinētiem.''

Savukārt, runājot par Latvijas izlases sastāva izvēli, treneris skaidroja, ka lielākās izšķiršanās bijušas divās aizsargu pozīcijās. ''Centra aizsarga un malējā aizsarga izvēle nebija vienkāršs lēmums. Mēs paļāvāmies uz to, ka Vlada Sorokina gūtā pieredze pret Īriju, kad viņš sajuta šo spēles tempu, varētu viņam palīdzēt nospēlēt atbilstošā līmenī šo maču. Tagad negribas pēc spēles kādam kaut ko pārmest. Iekšēji tiksim galā. Izskatījām dažādus variantus. Maiņa bija arī tāpēc, ka tur malējam aizsargam jau bija dzeltenā kartīte."

Citā D grupas spēlē vakar Horvātija apspēlēja Turciju un līdz ar to tieši velsieši ar horvātiem ir apakšgrupas līderi ar četriem izcīnītiem punktiem. Seko Turcija ar trim, bet Armēnijai un Latvijai punktu vēl nav.

D grupas tabula

VIzlaseSp.U.N.Z.+/-P.
1.Horvātija2110+24
2.Velsa2110+14
3.Turcija2101-13
4.Armēnija1001-10
5.Latvija1001-10

Izmantotie resursi:
https://lff.lv/zinas/14731/d-kazake...

  +1 [+] [-]

, 2023-03-29 08:43, pirms 2 gadiem
Kāda laba spēle, bez vārtiem un zaudējums, Kazakēviča kungs? Jūs ko, galīgi futbola cienītājus par durakiem uzskatāt? Jums sen vajadzēja noiet no skatuves. Ar ielikteni nekas vairāk nebūs, kā tukši solījumi.

  +4 [+] [-]

, 2023-03-29 08:49, pirms 2 gadiem
Vājām izlasēm jāpriecājas par izveidotajām epizodēm, sitieniem vārtu virzienā. Divu komandu sacensībā ieņēmām godpilno otro vietu.
Slēpts komentārs: speletajs182
Slēpts komentārs: speletajs182

  +6 [+] [-]

, 2023-03-29 11:56, pirms 2 gadiem
Piekrītu, ka spēle bija laba. Tāds vienkārši ir mūsu līmenis. Nedaudz veiksmes un būtu sanācis kāds gols, bet veiksme arī jānopelna.
Runājot par RFS rezervistiem, Ošs jau nu nebija sliktākais. Sorokins ziepes savārijā un tiešām neformā esošais Jurkovskis aizvadīja labāk puslaiku.
Taktikas izvēle uzskatu, ka bija ok, tālās garās piespēles uz Gutkovskis un Uldriķi, tomēr pietrūka kāds spēlētājs augstāk, kurš savāc tās otrās bumbas. Ja abi garie cīnās par bumbām, tad nevar kāds no viņiem to otro bumbu savākt.
Padaudz tehniskā brāķa, Ikauniekam nesagāja īsti. Ar tik daudz tehniskajiem brāķiem nevar spēlēt pa zemi un pieturēt bumbu, tāpēc jāspēlē fiziskāk otrajā stāvā ar mūsu garajiem uzburcējiem. Tomēr Velsa ir tipiska angļu spēles atveidotāja, un izskatījas, ka tās aizsargi jutās kā zivis ūdenī spēlējot otrajā stāvā.
AIzsardzībā arī tīri ok nospēlējām, neskaitot golu, kur pazaudējām spēlētāju.
Šteinbors līmenī, pavilka mūs no vairāk zaudētiem vārtiem.

  +1 [+] [-]

, 2023-03-29 12:17, pirms 2 gadiem
Komanda spēlēja labi un bija labs spēles plāns. Tas, kas trūkst ir līmenis. RFS rezervisti spēlē labāk nekā jaunie. Nav jēga likt jaunos, kā Balodi, kam tāpat 24 gadi jau un vienkārši nepavilka līmeni, kad deva iespēju pret īriem. Un jaunu talantu, kas ir zem 20 gadiem mums nav, ko varētu likt sastāvā ar cerību, ka perspektīva kompensē to, ka atpaliek kvalitāte no vecajiem. Pietrūka Ikaunieka, kas bija pirms pāris gadiem. Šī brīža versija ir pilna ar brāķiem, tas laikam blakus efekts atnākot atpakaļ uz Virslīgu.

  -1 [+] [-]

, 2023-03-29 12:31, pirms 2 gadiem
PatiesiObjektivais rakstīja: Komanda spēlēja labi un bija labs spēles plāns. Tas, kas trūkst ir līmenis. RFS rezervisti spēlē labāk nekā jaunie. Nav jēga likt jaunos, kā Balodi, kam tāpat 24 gadi jau un vienkārši nepavilka līmeni, kad deva iespēju pret īriem. Un jaunu talantu, kas ir zem 20 gadiem mums nav, ko varētu likt sastāvā ar cerību, ka perspektīva kompensē to, ka atpaliek kvalitāte no vecajiem. Pietrūka Ikaunieka, kas bija pirms pāris gadiem. Šī brīža versija ir pilna ar brāķiem, tas laikam blakus efekts atnākot atpakaļ uz Virslīgu.
Ko tieši pret Īriem Balodis nepavilka?

  +5 [+] [-]

, 2023-03-29 13:09, pirms 2 gadiem
šim fizrukam galīgi nav ne kripatiņas paškritikas...klauns gatavais

  -2 [+] [-]

, 2023-03-29 13:22, pirms 2 gadiem
Loti grandioza , lieliska spēle . Tikai ar 0;1 zaudējām! Super kvalitatīva spēle, un gandrīz iesitām ! Fenenomāls progress.

  +5 [+] [-]

, 2023-03-29 13:23, pirms 2 gadiem
sigurdssau rakstīja: Ko tieši pret Īriem Balodis nepavilka?
Nespēja ieņemt pareizas pozīcijas aizsardzībā, līdz ar to vairākas reizes palaida garām pretspēlētāju. Arī apzinātu pendeli uztaisīja, kur tiesnesis bija akls. Spēlēja nestabili, tādēļ arī pēc pirmā puslaika nomainīja un apskatīja pensionāru Ošu, kurš skrien lēni, bet uz pieredzi vien spēlēja stabilāk. Tādēļ arī pret Velsu tika sastāvā. Gribētos cerēt, ka švaki nospēlēja uz uztraukuma pamata un nākamreiz būs labāk, jo ir vajadzīga maiņa aizsargu pozīcijā. Neticu, ka Dubra/Ošs vēl ilgi spēs noturēt kaut cik sakarīgu kvalitāti.

  +2 [+] [-]

, 2023-03-29 17:39, pirms 2 gadiem
sigurdssau rakstīja: Ko tieši pret Īriem Balodis nepavilka?
Vecīt, visu. Es esmu tikai par mūsu jauno attīstību, bet Daniels pret Īriju izskatījās kā stirna tālajos lukturos

  +1 [+] [-]

, 2023-03-29 18:06, pirms 2 gadiem
Nav vērts pat skatīties paies kādi gadi 5 līdz kas nopietns sanāks!

  +1 [+] [-]

, 2023-03-29 19:32, pirms 2 gadiem
vektoram jau nu gan to muti vajadzētu turēt ciet ar abām rokām , cik var malt vienu un to pašu , piegriezies gan purns , gan saturs

  +1 [+] [-]

, 2023-03-29 21:17, pirms 2 gadiem
kaza atkal runatajs un dirsejs ka tu ta vari teikt jamaina treneris

  +3 [+] [-]

, 2023-03-30 10:26, pirms 2 gadiem
Savukārt, runājot par Latvijas izlases sastāva izvēli, treneris skaidroja, ka lielākās izšķiršanās bijušas divās aizsargu pozīcijās. ''Centra aizsarga un malējā aizsarga izvēle nebija vienkāršs lēmums sacīja Kazakeviča kungs.

Nu lūk ,pats galvenais treneris uzsvēra savā sacītajā mūsu komandas vājākos ķēdes posmus.labi vismaz,ka to redz.Slikti tas,ka neredz iespējas šos mīnusus novērst.Likteņa ironija,jo viens no labākajiem centra aizsargiem tiek ignorēts.Piekrītu,ka sastāvu izvēlās un komplektē galvenais treneris,tikai mēs neesam Brazīlija,Vācija un pat ne Polija,ja atļaujamies neuzaicināt uz izlasi labākos spēlētājus pat tad,kad mums tajās pozīcijās ir redzami robi.Tāpēc vajag meklēt kompromisu un atrisināt šo jautājumu,nevis pirmajā vietā likt savas ambīcijas.Diemžēl no tā cieš valsts izlase un arī rezultāts.

     [+] [-]

, 2023-03-31 06:16, pirms 2 gadiem
c-melo, tava spēles taktika nonāk pretrunās. Saki, ka mūsējiem nav laba individuālā tehnika driblā, tāpēc bumba jāspēlē pa gaisu, bet tad saki, ka velsieši otrajā stāvā jūtās kā zivs ūdenī... Cien., ekspert, kā tad īsti ir jāspēlē pret britu stila komandām?