Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3
Autors: Matīss Kleinbergs

Angļi nokausē latviešu “autobusu”, Vemblijā pārsteigumi izpaliek

Angļi nokausē latviešu “autobusu”, Vemblijā pārsteigumi izpaliek
Jānis Ikaunieks (ar bumbu) Foto: Latvijas Futbola federācija

Latvijas futbola izlase pirmdien, 24. martā, Pasaules kausa kvalifikācijas Eiropas zonas K apakšgrupas mačā izbraukumā ar 0:3 (0:1) atzina Anglijas valstsvienības pārākumu.

• Anglijas futbolisti jau no pirmās minūtes noteica toni, dominējot bumbas kontrolē. Pat brīžos, kad bumba nebija mājinieku kontrolē, angļi uzreiz centās to atgūt jau Latvijas laukuma pusē.

• Latvieši mača sākumā bija pilnībā nosēdušies pie saviem vārtiem. Aktīvi aizsardzībā spiests strādāt bija pat devītā numura pozīcijā spēlējošais Vladislavs Gutkovskis.

• Pirmā epizode, kad latviešiem pilnvērtīgi izdevās pamest savu laukuma pusi, nāca 11. minūtē, kad pa kreiso malu uz priekšu devās Jānis Ikaunieks, nopelnot arī stūra sitienu, ko angļi veiksmīgi neitralizēja.

• 17. minūtē angļi nesapratās savu vārtu priekšā, kā rezultātā bumbu izdevās pārķert Vladislavam Gutkovskim. Latvijas uzbrucējam no asa leņķa neizdevās raidīt bumbu tukšos Džordana Pikforda vārtos.

• Četras minūtes pēc stūra sitiena pilnīgi brīvs vārtu priekšā attapās Ezri Konsa, bet ar viņa raidījumu no tuvas distances brīnumaini galā tika Krišjānis Zviedris.

• Pirmā puslaika vidū Zviedris neprecīzi nospēlēja izgājienā, kā rezultātā angļiem bija iespēja izpildīt vairākus sitienus, bet Latvijas futbolisti spēlēja pašaizliedzīgi, vairākkārt bloķējot pretinieku sitienus. Šajā epizodē starp Danielu Balodi un pretspēlētāju bija potenciāli neatļauts kontakts, bet mača tiesnesis pēc sazināšanās ar video atkārtojuma speciālistiem uz 11 metru soda sitiena atzīmi nenorādīja.

• 38. minūtē angļiem bija iespēja izpildīt tiešo brīvsitienu, kuru ar lielisku raidījumu realizēja Londonas “Chelsea” futbolists Rīss Džeimss.

• Spēles 44. minūtē angļi pie saviem vārtiem atkal nospēlēja nepārliecinoši, kā rezultātā pie tālsitiena tika Aldis Jaunzems, bet viņa raidītā bumba lidoja Pikfordam tieši virsū. Šis bija latviešu pirmais sitiens vārtu rāmī.

• Otrā puslaika sākumā savā soda laukumā bez kontakta savainojumā iedzīvojās Roberts Savaļnieks, kurš līdz šim bija gana veiksmīgi darbojies pret Markusu Rešfordu. Diemžēl Latvijas izlases malējais aizsargs maču turpināt nevarēja un viņa vietā laukumā devās Vitālijs Jagodinskis.

• 56. minūtē asi nospēlēja Džūds Belingems, kurš vienu brīdinājumu jau nopelnīja pirmā puslaika izskaņā. Šoreiz tiesnesis angļu superzvaigzni pažēloja.

• Mačā pret Andoru veiksmīgi, laukumā dodoties uz maiņu, iesaistījās Dario Šits. Šoreiz viņš laukumā devās 61. minūtē, nomainot Gutkovski.

• 68. minūtē savu vārdu beidzot teica Harijs Keins. Pēc Rešforda piespēles soda laukumā ierāvās Deklans Raiss, kurš nepaskopojās un pasita bumbu tālāk Harijam Keinam. Anglijas izlases kapteinis šo bumbu raidīja tukšos vārtos, dubultojot mājinieku pārsvaru uz rezultāta tablo.

• Septiņas minūtes vēlāk Ebereči Eze pa kreiso malu viens pats “apstrādāja” vairākus latviešu aizsargus, izkārtoja sev sitienu un raidīja bumbu pret Antonija Černomordija kāju, kā rezultātā tā nonāca Zviedra cietoksnī. Ezem šie bija pirmie vārti pieaugušo izlasē.
• 83. minūtē, nomainot Danielu Balodi, debiju izlases rindās piedzīvoja 21. gadu vecais Niks Sliede.

• Mača pēdējās 15-20 minūtēs Latvijas futbolistu aizsardzībā sāka parādīties arvien vairāk brīvu vietu un kļūdu, kas, visticamāk, norakstāms uz Anglijas izlases nebeidzamo spiedienu un pārliecinošo pārsvaru bumbas kontrolē.

• Divas minūtes pirms pamatlaika beigām brīdinājumu nopelnīja Šits, kas nozīmē, ka izlases nākamo Pasaules kausa kvalifikācijas maču uzbrucējs būs spiests izlaist, jo dzelteno kartīti saņēma arī mačā pret Andoru.

• Anglijas futbolisti pa Latvijas vārtiem izpildīja 27 sitienus, septiņus no tiem trāpot rāmī. Tikmēr latvieši izpildīja trīs sitienus, bet viens raidījums lidoja vārtu rāmī. Pēc mača pēdējās svilpes statistika vēstīja, ka bumbas kontrole Anglijai bijusi par labu 67% pret 33%.

Anglija – Latvija 3:0 (1:0)
Vārti: Džeimss 38’ Keins 68’ Eze 75’
Brīdinājumi: Belingems – Meļņiks, Šits
Anglija: Pikfords – Luiss-Skelijs (Volkers 79’), Konsa, Guehi, Džeimss – Raiss (Hendersons 79’), Belingems (Fodens 68’), Rešfords (K. Džounss 79’), Rodžerss, Bovens (Eze 61’) – Keins
Latvija: Zviedris – Cigaņiks, Balodis (Sliede 83’), Černomordijs, Jurkovskis (Dašķevičs 61’), Savaļnieks (Jagodinskis 54’) – Ikaunieks (Meļņiks 83’), Zelenkovs, Saveļjevs, Jaunzems – Gutkovskis (Šits 61’)
Tiesnesis: Orels Grinfelds (Izraēla)

PK kvalifikācijas Eiropas zonas spēles 24. martā

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Lietuva – Somija2:2 (1:2)Kučis 39’ Gineitis 69’ – Kairinens 3’ Pohjanpalo 17’
Anglija - Latvija3:0 (1:0)Džeimss 38’ Keins 68’ Eze 75’
Albānija – Andora3:0 (2:0)Manažs 9’ 19’ Uzuni 90+2’
Sanmarīno – Rumānija1:5 (0:2)Canoni 67’ – Sevoli 6’ (s.v.) Popesku 44’ Marins 55’ (11m) Hagi 75’ (11m) Alibecs 90+4’
Bosnija un Hercegovina – Kipra2:1 (1:1)Demirovičs 22’ Hajradinovičs 56’ – Pitass 45+2’
Polija – Malta 2:0 (1:0)Šviderskis 27’ 51’

, 2025-03-24 23:41, pirms mēneša
Šī spēle lieliski parādīja, ka ļoti atpaliekam fiziski.
Tāds Savaļnieks izskatās mazs, vājš un lēns, nav brīnums, ka katrs otrais uzbrukums gāja caur viņu un komandas biedriem vajadzēja piesegt.
Spēle tieši tāda, kāda viņai bija jābūt.
, 2025-03-24 23:41, pirms mēneša
Malači, malači!
, 2025-03-24 23:42, pirms mēneša
Žigājev. 0:3. Ir malači?
, 2025-03-24 23:42, pirms mēneša
Pēc šī fantastiskā snieguma, savu nākamo dēlu nosaukšu par Nulltri
, 2025-03-24 23:42, pirms mēneša
Paldies Gorkšam kurš ik pa laikam pārtrauca Auziņa bezpriģeļa vāvuļošanu..paldies Kaspar!
, 2025-03-24 23:42, pirms mēneša
Spēles citāts no komentētāja - Dašķevičs laukuma centrā saduras ar Ezi
, 2025-03-24 23:44, pirms mēneša
Man nav kauns par rezultātu, man ir kauns, ka vienkārši nespēja izraidīt bumbu no savas laukuma puses, kur nu vēl to izvadīt.
Pēc Indriksona aiziešanas nekas labs nav. Kāds vēl jauns stadions!
, 2025-03-24 23:44, pirms mēneša
Man kkā tieši nepatīk kā Gorkšs komentē, liekas, ka tas nav viņa arods un vajadzētu dot komentēšanu kādam citam
, 2025-03-24 23:45, pirms mēneša
Jāsaka bija iespējams vilkiem nokost angļu izlasi, šoreiz angļiem paveicās, kā viņi bija meistarīgāki bumbas turēšanā, piespēlēs, fiziski, momentu realizācijā un tā, līdz ar to vilkiem Angliju saplosīt nesanāca. Nu nekas, buģem braķ Daugavas stadionā
, 2025-03-24 23:45, pirms mēneša
citreiz veiksme palīdz tikt pie sensācijas. Šodien nepaveicās, un uz beigām jau piekusām... aizsardzība, vārtsargs līmenī
, 2025-03-24 23:45, pirms mēneša
Cik zemām ir jābūt ambīcijām, lai šo spēli uzskatītu par cienīgu zaudējumu? Zvaigznes ta zvaigznes, bet es laikam neizprotu to nedošanos uzbrukumā, ka visu laiku no centra līnijas ir jāatspēlē atpakaļ Zviedrim. Kāpēc netiek mēģināti tālie centrējumi? Varbūt sanāk aizskriet? Manuprāt nekāda cienīga spēle šeit nebija
, 2025-03-24 23:46, pirms mēneša
Nevaru pateikt, neko daudz labu, bet apkaunojoši tas gan nebija, ņemot vērā, cik augstvērtīgi spēlētāji pretim bija.
, 2025-03-24 23:47, pirms mēneša
Madzigais rakstīja: Paldies Gorkšam kurš ik pa laikam pārtrauca Auziņa bezpriģeļa vāvuļošanu..paldies Kaspar!
jāzvana Šleseram, lai Auziņu ņem pie sevis deputātos...
ir jāmāk 90 minūtes vāvuļot, bet tā arī neko nepateikt... tik cik uzkrist visiem uz nervu...
, 2025-03-24 23:47, pirms mēneša
Būtu Gutkovskis iesitis pirmajā puslaikā savu momentu, tad būtu apmierināts ar spēli. Būt lepnam īsti nav par ko. Ar Angliju spēlējam nevis tāpēc, ka to nopelnījām, bet tāpēc, ka loze krita. Arī Andora spēlēs pret viņiem.
, 2025-03-24 23:48, pirms mēneša
šoreiz var paklusēt...labi ka tikai 3 vārti..līmenis pat nezinu cik reizes lielāks...skats pārāk bēdīgs
, 2025-03-24 23:48, pirms mēneša
Nav ko pārmest mūsējiem, atšķirība liela starp spēlētājiem.
, 2025-03-24 23:49, pirms mēneša
Likumsakarīgs iznākums, atspoguļojot realitāti un spēka samērus.

Mēģinam mūsdienīgu iziešanu no aizsardzības spēlēt. Bet pietrūkst meistarības. Līdz ar to tas notiek daudz par lēnu, presings netiek pārvarēts.
Meistarība, meistarība un vēlreiz meistarība.

Par Gutkovska momentu gan rūgtums.

Par Rīsa golu, turpretī, liels prieks. Skaisti.
, 2025-03-24 23:49, pirms mēneša
Ne labi, ne traģiski. Tīri paredzama spēle. Gutkovskis gan jau to sitienu murgos redzēs.
, 2025-03-24 23:49, pirms mēneša
Varbūt mēs neizskatījāmies labi, bet angļu impotence bija katastrofa!? Augstprātība nedod vārtus...
Nebrīnos, ka tribīnes izretojās jau 30min pirms beigām, jo tādu PČ otrās vietas sniegumu nevar pat aklais skatīties...
Latvija savu līmeni apzinās vismaz...
P.S. Gutkovskis ir... vnk cilvēks, kas sačakarēja visu, ko varēja 🥰
, 2025-03-24 23:50, pirms mēneša
Žēl, ka Gutkovskis neiesita, varbūt tad uz emocijām vēl varētu pasisties, bet te jau pēc 0:2 kājas visiem smagas palika. Pēc Gutkovska nomainīšanas arī vairs tālās nedeva uz priekšu, laikam ar Šitu laukumā kaut ko citu mēģina darīt, izspēlē ar īsajām no vārtiem, bet šī diez vai bija tā spēle, kur tādu spēles plānu veidot. Ar to arī sākās lielāki caurumi aizsardzībā.
, 2025-03-24 23:51, pirms mēneša
Atšķirība meistarībā jūtama.Pa Gutkovski. Nu tomēr izlases uzbrucējam tādā situācijā bija jāgūst vārti.
, 2025-03-24 23:52, pirms mēneša
Visu cieņu par aizsardzības disciplīnu (vairāk pirmajā puslaikā), tomēr palika sajūta, ka līdz pat beigām pārāk respektēja un raustījās no angļiem. Uzbrukumā varēja vairāk noriskēt.
Kaut vai spēles kompensācijas laikā uzlikt presingu, lai vismaz vienu mēģinātu iesist pretī.
Fakts: praktiski katrs angļu centrējums precīzi uz galvas savējam.
Meistarības līmenis.
, 2025-03-24 23:52, pirms mēneša
Otrajā puslaikā, teorētiski, Rīsa labo malu, kad uz to pārgāja dažbrīd Rešfords, teorētiski, būtu varējuši ģērbt ārā ar ātriem spēlētājiem kā Šitu, Dašķeviču, Cigaņiku...

Bet viss atduras pret meistarību. Rīss tā arī netika atspiests . Tieši pretēji - uz otrās/trešās zonas robežas bieži dzīvojās.
, 2025-03-24 23:53, pirms mēneša
Latvijas fani stadionā pēc spēles izskatījās tīri laimīgi. Laikam tas galvenais. Brīnumus nesagaidījām, rezultāts objektīvs. Lielākā škrobe par Dario otro dzelteno divās spēlēs, jo nākamais cīniņš mums ir mājās ar Albāniju. Ja neskaita Andoru, tad tieši Albānija no pārējām komandām šķiet tas pretnieks, ar kuru būtu reāli kaut ko aizķert. Tagad nāksies tanī spēlē iztikt bez Šita.
, 2025-03-24 23:58, pirms mēneša
70tajā minūtē savā zonā pat uzspēlējām titikaku kā Barselona. Pat angļu skatītāji sāka ūjināt, saprotot, pret kādiem nabagiem jāspēlē.
, 2025-03-24 23:58, pirms mēneša
Žēl, ka Savaļniekam nācās beigt spēli priekšlaicīgi. Reāli labā mala ar Jagodinski palika par lielu caurumu un likumsakarīgi atnāca otrais gols tieši caur turieni.
Kā jau pirms spēles rakstīju, nesaprotu kapēc Gutkovskis devās startā. Pilnīgi nekāds pienesums. Ne presēja aizsargus , ne mēğināja traucēt piespēļu ceļus. Principā pastaigājās.
Pozitīvais tas, ka Krišjānis vārtos izskatījās ļoti labi. Principā neviens gols nav viņa. Uz doto brīdi mūsu labākais vārtsargs, bez šaubām.
, 2025-03-25 00:01, pirms mēneša
Paldies trenerim un izlasei par spēli - laikam aizsardzībā izdarījām visu ko vien varējām izdarīt.
Varbūt iesēdāmies no spēles sākuma pārāk traki aizsardzībā, un bja mirkļa uzplaiksnījumi, kad redzējām, ka bumbu var dabūt pretinieka laukuma pusē, bet problēmas protams ir angļu ātrās pārejas pretuzbrukumos.
Īsti kritizēt nevienu nevar, bet laikam trīs pozitīvākie spēlētāji kurus gribētu uzteikt - Zviedris, J.Ikaunieks un Jaunzems. Vienīgais, kas izskatījās, ka fiziski spētu sisties ar britiem bija Dario Šits, bet īsti neviena kārtīga momenta viņam nebija.
Kas ļoti krita acīs - angļiem nebija teju neviena maza auguma spēlētāja - varbūt Foden kaut, kas uz to pusi bija, bet mums vienalga daži bija vēl mazāki.
, 2025-03-25 00:02, pirms mēneša
360 rakstīja: Žēl, ka Savaļniekam nācās beigt spēli priekšlaicīgi. Reāli labā mala ar Jagodinski palika par lielu caurumu un likumsakarīgi atnāca otrais gols tieši caur turieni.
Kā jau pirms spēles rakstīju, nesaprotu kapēc Gutkovskis devās startā. Pilnīgi nekāds pienesums. Ne presēja aizsargus , ne mēğināja traucēt piespēļu ceļus. Principā pastaigājās.
Pozitīvais tas, ka Krišjānis vārtos izskatījās ļoti labi. Principā neviens gols nav viņa. Uz doto brīdi mūsu labākais vārtsargs, bez šaubām.
Tajā malā, no kuras atnāca 2.gols, spēlēja Cigaņiks, nevis Savaļnieks.
, 2025-03-25 00:02, pirms mēneša
360 rakstīja: Žēl, ka Savaļniekam nācās beigt spēli priekšlaicīgi. Reāli labā mala ar Jagodinski palika par lielu caurumu un likumsakarīgi atnāca otrais gols tieši caur turieni.
Kā jau pirms spēles rakstīju, nesaprotu kapēc Gutkovskis devās startā. Pilnīgi nekāds pienesums. Ne presēja aizsargus , ne mēğināja traucēt piespēļu ceļus. Principā pastaigājās.
Pozitīvais tas, ka Krišjānis vārtos izskatījās ļoti labi. Principā neviens gols nav viņa. Uz doto brīdi mūsu labākais vārtsargs, bez šaubām.
Gutkovskis es domāju, ka iet sākumā tāpēc, ka 100% ir zināms, ka nāks laukumā Dario. Dario iedod tādu kā otro elpu uzbrukumā, bet visas 90 min. viņš arī nevarētu to darīt.
, 2025-03-25 00:03, pirms mēneša
Ļoti pietrūka K.Tobers
Bet labi - jāskatās, kas tur ir ar to U-19 izlasi, varbūt tur kaut kas pozitīvs iznāk.
, 2025-03-25 00:07, pirms mēneša
Spaiks17 rakstīja: Cik zemām ir jābūt ambīcijām, lai šo spēli uzskatītu par cienīgu zaudējumu? Zvaigznes ta zvaigznes, bet es laikam neizprotu to nedošanos uzbrukumā, ka visu laiku no centra līnijas ir jāatspēlē atpakaļ Zviedrim. Kāpēc netiek mēģināti tālie centrējumi? Varbūt sanāk aizskriet? Manuprāt nekāda cienīga spēle šeit nebija
Es domāju, ka Rīgā spēlēsim daudz atbrīvotāk. LV izlase nekad nav spēlējusi pret tāda līmeņa izlasi, ja nu vienīgi Euro 2004 pret Nīderlandi un Vāciju.
Mēs gribējām dabūt pretī grandu - nu mūsu vēlēšanās piepildījās un tagad redzam cik tālu esam no tā līmeņa.
Varam salīdzināt - leiši izglābās pret somiem 2:2, bet viņu izlase praktiski visa sastāv no ārzemēs spēlējošiem spēlētājiem, bet šeit praktiski spēlēja EPL izlase pret Virslīgu pa lielam.
, 2025-03-25 00:11, pirms mēneša
Ambrē rakstīja: Es domāju, ka Rīgā spēlēsim daudz atbrīvotāk. LV izlase nekad nav spēlējusi pret tāda līmeņa izlasi, ja nu vienīgi Euro 2004 pret Nīderlandi un Vāciju.
Mēs gribējām dabūt pretī grandu - nu mūsu vēlēšanās piepildījās un tagad redzam cik tālu esam no tā līmeņa.
Varam salīdzināt - leiši izglābās pret somiem 2:2, bet viņu izlase praktiski visa sastāv no ārzemēs spēlējošiem spēlētājiem, bet šeit praktiski spēlēja EPL izlase pret Virslīgu pa lielam.
Šausmas Vācijā tak bija. Mūsu "100 gades" spēle pret Vāciju.
, 2025-03-25 00:11, pirms mēneša
Madzigais rakstīja: Paldies Gorkšam kurš ik pa laikam pārtrauca Auziņa bezpriģeļa vāvuļošanu..paldies Kaspar!
Tik zems līmenis tiem LTV žurnālistiem..... gandrīz jebkurā sporta veidā,kauns klausīties arī intervijas...
, 2025-03-25 00:15, pirms mēneša
Bet nu jā...
Ja mēs gribam sist bumbu uz priekšu kā te dažs komentē
Nu tad es nezinu... mums ar augumā raženu 4-2-4 tad ir jāspēlē, nevis 5-4-1, lai no tā būtu kāda jēga 🤣
Savādāk tā atdot bumbu pretiniekam visu laiku nekāda lielā jēg nebūs. Tā šobrīd nespēlē neviens pasaulē.
Varam būt revolucionāri 🤣
4-2-4 ar četriem torņiem priekšā 😁
, 2025-03-25 00:17, pirms mēneša
Spaiks17 rakstīja: Cik zemām ir jābūt ambīcijām, lai šo spēli uzskatītu par cienīgu zaudējumu? Zvaigznes ta zvaigznes, bet es laikam neizprotu to nedošanos uzbrukumā, ka visu laiku no centra līnijas ir jāatspēlē atpakaļ Zviedrim. Kāpēc netiek mēģināti tālie centrējumi? Varbūt sanāk aizskriet? Manuprāt nekāda cienīga spēle šeit nebija
Kam centrēt, vienam uzbrucējam Gutkovskim?
, 2025-03-25 00:20, pirms mēneša
Ambrē rakstīja: Es domāju, ka Rīgā spēlēsim daudz atbrīvotāk. LV izlase nekad nav spēlējusi pret tāda līmeņa izlasi, ja nu vienīgi Euro 2004 pret Nīderlandi un Vāciju.
Mēs gribējām dabūt pretī grandu - nu mūsu vēlēšanās piepildījās un tagad redzam cik tālu esam no tā līmeņa.
Varam salīdzināt - leiši izglābās pret somiem 2:2, bet viņu izlase praktiski visa sastāv no ārzemēs spēlējošiem spēlētājiem, bet šeit praktiski spēlēja EPL izlase pret Virslīgu pa lielam.
Rīgā mēs spēlēsim tieši tā kā to gribēs angļi....viņi noteiks kā mums būs jaspēlē tieši tā pat kā to darīja šovakar...
, 2025-03-25 00:24, pirms mēneša
Ambrē rakstīja: Ļoti pietrūka K.Tobers
Bet labi - jāskatās, kas tur ir ar to U-19 izlasi, varbūt tur kaut kas pozitīvs iznāk.
tieši ko būtu glābis Tobers?...manuprāt labi kad viņš nebij ,jo viņa spēles stils pa 90%sagādātu kādu "pendeli"uz saviem vārtiem
, 2025-03-25 00:29, pirms mēneša
Varēja Sliedi laist laicīgāk laukumā. Vismaz Jagodinska vietā. Arī Dašķevičs. Lai jaunie pierod pie stadioniem un līmeņa. Ko šī spēle deva Jagodinskim un Savaļniekam, un ko nākotnei dotu jaunajiem?
, 2025-03-25 00:33, pirms mēneša
LTV7 sporta žurnālistiks ar Einštreit priegšagalā būtu visi jāatlaiž,un ar atlasi uz darbu,kas to tiešām māk darīt,jāpieņem..a te mums jasamierinās galvenos sporta notikumus klausīties tik zemu kvalitāti,nav tur talants tiem cilvēkiem šajā nozarē..savu cru uztaisījuši,sorry..bet liekas ka klausos nūģos kuriem nav kārtīgas zināšanas par ko runā.
, 2025-03-25 00:35, pirms mēneša
guntis86 rakstīja: Varēja Sliedi laist laicīgāk laukumā. Vismaz Jagodinska vietā. Arī Dašķevičs. Lai jaunie pierod pie stadioniem un līmeņa. Ko šī spēle deva Jagodinskim un Savaļniekam, un ko nākotnei dotu jaunajiem?
Nē, nu var jau pa tiešo ar U-15 spēlēt arī 😁
, 2025-03-25 00:46, pirms mēneša
Spaiks17 rakstīja: Cik zemām ir jābūt ambīcijām, lai šo spēli uzskatītu par cienīgu zaudējumu? Zvaigznes ta zvaigznes, bet es laikam neizprotu to nedošanos uzbrukumā, ka visu laiku no centra līnijas ir jāatspēlē atpakaļ Zviedrim. Kāpēc netiek mēģināti tālie centrējumi? Varbūt sanāk aizskriet? Manuprāt nekāda cienīga spēle šeit nebija
Jo centrejot uz prieksu bumba tiks zaudeta vel atrak un pretinieki atkal vares uzsakt kartejo uzbrukuma vilni, jo aizkerties aiz talajam bumbam pret anglu aizsargiem butu loti loti gruti. Mes tiesi meginajam modernu futbolu un izspelet no aizsardzibas un tas jau ir pozitivi. Protams, nesanaca, meistariba daudz par zemu, bet kaut kad tacu jamegina.
Spele pret sadu pretinieku izbraukuma bija cieniga. Rezultats ir ok un bija pat paris iespejas iesist. Neko citu nemaz nevareja gaidit.
Tu to nesaproti, jo gluzi vienkarsi neseko LV izlases futbolam un uz haipa apskaties so speli un doma cik viss slikti. Nee, sis nebija slikti, sis bija LV izlases limenis un noteikti ne sliktakais sniegums un rezultats pedeja 20gade. + tie bija isti svetki lidzjutejiem, kuri devas uz speli un skatijas pa TV.
Spelet Vemlbija pret izlasi ar vertibu par pa 1 miljardam. Lielakai dalai latviesu par pratam nav aptverams, cik tas ir iespaidigi... cerams so domasanu kadreiz pec ilgiem gadiem izdosies mainit.
, 2025-03-25 00:48, pirms mēneša
Man patika. Ņemot vērā reālos spēku samērus, dodu 8/10

Visi cīnījās līdz pēdējam

Zviedris malacis, beidzot vārtos nav sūdu vārītājs, par kuru jāuztraucas katru reizi, kad tiek atspēlēts atpakaļ

Stūra sitienos pilnīga panika un noteikti būs, ko paanalizēt

Cigaņiks malacis un rehabilitējās pēc blāvā snieguma pret Andoru

Jagodinskis lēns un netur līmeni

Žēl, ka nākamajā spēlē būs jāiztiek bez Dario, dzeltenā pret Andoru bija sviests no tiesneša puses un arī šī nebija baigi vajadzīga

Nesaprotu, kādus īsti brīnumus te daļa komentētāju gaidīja. Laikam uzvaru pret angļiem Vemblijā, ko bukmeikeri novērtēja ar koeficientu 101
, 2025-03-25 00:53, pirms mēneša
bassline rakstīja: Man patika. Ņemot vērā reālos spēku samērus, dodu 8/10

Visi cīnījās līdz pēdējam

Zviedris malacis, beidzot vārtos nav sūdu vārītājs, par kuru jāuztraucas katru reizi, kad tiek atspēlēts atpakaļ

Stūra sitienos pilnīga panika un noteikti būs, ko paanalizēt

Cigaņiks malacis un rehabilitējās pēc blāvā snieguma pret Andoru

Jagodinskis lēns un netur līmeni

Žēl, ka nākamajā spēlē būs jāiztiek bez Dario, dzeltenā pret Andoru bija sviests no tiesneša puses un arī šī nebija baigi vajadzīga

Nesaprotu, kādus īsti brīnumus te daļa komentētāju gaidīja. Laikam uzvaru pret angļiem Vemblijā, ko bukmeikeri novērtēja ar koeficientu 101
Anglijai stūri un standartsituācijas vienmēr ir bijušas viņu viens no bīstamākajiem ieročiem laukumā pret pretinieku komandām.
, 2025-03-25 00:55, pirms mēneša
Bronsons rakstīja: tieši ko būtu glābis Tobers?...manuprāt labi kad viņš nebij ,jo viņa spēles stils pa 90%sagādātu kādu "pendeli"uz saviem vārtiem
Domāju, ka Jagodinskis varēja just, ka spēlējot Kambodžā nav cēlis savu līmeni, bet tieši pretēji - bet protams, ka viņš ir spēlētājs ar pieredzi. Tobers tomēr spēlē britu futbolu un Aberdeen tik tiešām nav tas sliktākais variants.
, 2025-03-25 00:59, pirms mēneša
Bronsons rakstīja: Rīgā mēs spēlēsim tieši tā kā to gribēs angļi....viņi noteiks kā mums būs jaspēlē tieši tā pat kā to darīja šovakar...
Tu tēlo šausmīgi pārgudru, vai pa dzīvi esi tāds apbižots bijis? Es nesaku, ka angļi spēlēs slikti, bet saku to, ka visticamāk nespēlēsim tik dramatiski dziļu autobusu kā tas bija šovakar Londonā. Es domāju, ka pats Nikolato drošs paliek drošs nemaz nedeva mazākās iespējas riskēt un mēģināt spēlēt atbrīvotāk zinot, ka tas var beigties ar kārtīgu sagrāvi.
, 2025-03-25 01:49, pirms mēneša
Kā ir,tā ir...tak jau visiem sen ir skaidrs,ka letiņiem nav futbols,tas nav mūsu...tajā pašā brīdī,kad tik maza valsts impēriskos rižikus var sabāzt hoķī,vai viens KP kļūst par daļu NBA vēstures grāmatās,tas gan iespaido,un dod motivaciju mūsu bērniem! Pat gribu saderēt pēc personīgā principa ar kādu...tie letiņu puikas(kuru vecāki aiz ''labas'' ekonomiskās dzīves emigrēja,kad atvērās robežas),kas jau tagad mazajās britu bērnu līgās rāda rezultātus,tuvākajā nākotnē vēl teiks savu vārdu...pieminiet manus vārdus!
, 2025-03-25 02:22, pirms mēneša
Ambrē rakstīja: Tu tēlo šausmīgi pārgudru, vai pa dzīvi esi tāds apbižots bijis? Es nesaku, ka angļi spēlēs slikti, bet saku to, ka visticamāk nespēlēsim tik dramatiski dziļu autobusu kā tas bija šovakar Londonā. Es domāju, ka pats Nikolato drošs paliek drošs nemaz nedeva mazākās iespējas riskēt un mēģināt spēlēt atbrīvotāk zinot, ka tas var beigties ar kārtīgu sagrāvi.
..mja kāds te tēlo pārgudro tad iesaku tev izvērtēt sevi...ne es gudrojos kā izlasei vajadzētu spēlēt...es vienkārši konstatēju izlases spēju uz pašreizējo līmeņu fona...jā un par manu dzīvi ar tev nav pamata satraukties..man viss ir bijis un ceru būs kārtībā.
, 2025-03-25 05:08, pirms mēneša
Pēc spēles vēl ilgi klausījāmies Savaļnīka lielākos hītus
Labs mūziķis un futbolists
, 2025-03-25 06:34, pirms mēneša
Ambrē rakstīja: Tu tēlo šausmīgi pārgudru, vai pa dzīvi esi tāds apbižots bijis? Es nesaku, ka angļi spēlēs slikti, bet saku to, ka visticamāk nespēlēsim tik dramatiski dziļu autobusu kā tas bija šovakar Londonā. Es domāju, ka pats Nikolato drošs paliek drošs nemaz nedeva mazākās iespējas riskēt un mēģināt spēlēt atbrīvotāk zinot, ka tas var beigties ar kārtīgu sagrāvi.
Protams Rīgā ar viņiem būs savādāka spēle, un pie lielas veiksmes var cerēt piemēram uz neizšķirtu. Nu nav tie angļi nemaztik briesmīgi. Es pat teiktu, ka tā ir visu laiku viss pārvērtētākā izlase. Ne velti viņiem ir tikai viens tituls un tas pats gandrīz pirms sešdesmit gadiem izcīnīts. Uz lielo izlašu fona titulu ziņā angļi tādi nabagi vien ir.
, 2025-03-25 06:37, pirms mēneša
Komentētājs Auziņš bija tik sajūsmināts par angļiem, ka neslēpa prieku par Ezes beidzot gūtajiem pirmajiem vārtiem pieaugušo valstsvienībā. Kad vēl būtu piemērotāks brīdis to izdarīt, kā pret Latviju.
, 2025-03-25 06:42, pirms mēneša
Man vakar visu spēli izbojāja Auziņa nejēdzīgā komentēšana. Saprotu, ka var komentēt tā teikt "uz emocijām", bet tik daudz un nepareizi izteikties ir jāmāk. Gorkšs ik pa brīdim centās viņu labot, bet vai pašam Auziņam nav par ko tādu kauns?
, 2025-03-25 07:20, pirms mēneša
Ko teikt slikti ,ka Gutkovskis neskatās,kur sit.Diemžēl ne pirmo reizi Ikaunieks mazliet nohaltūrē standartā.Nav labi arī tas ,ka maiņas nevis uzlabo ,bet pasliktina spēli,jo mala ,kur uznāca Jagodinskis Dašķevičs un pagura Cigaņiks palika vāja un angļi to izmantoja.Lai kāds ātrs būtu Dašķevičs ,bet Jurkovskis pret tik stiprām komandām ir par viņu noderīgāks.
, 2025-03-25 07:23, pirms mēneša
TinderDtae rakstīja: Man vakar visu spēli izbojāja Auziņa nejēdzīgā komentēšana. Saprotu, ka var komentēt tā teikt "uz emocijām", bet tik daudz un nepareizi izteikties ir jāmāk. Gorkšs ik pa brīdim centās viņu labot, bet vai pašam Auziņam nav par ko tādu kauns?
Viņš tā ir vāvoļojis kopš viņu atceros un jebkuru sporta veidu komentējot.Pie tam viņš vienmēr jūtas gudrāks par otru komentētāju,lai gan tas ir attiecīgā sporta veida cilvēks.
, 2025-03-25 07:27, pirms mēneša
Gatis rakstīja: jāzvana Šleseram, lai Auziņu ņem pie sevis deputātos...
ir jāmāk 90 minūtes vāvuļot, bet tā arī neko nepateikt... tik cik uzkrist visiem uz nervu...
..dažas dienas atpakaļ skatijos Norvēģijas un Moldovas spēli..kaifs klausīties Toļika komentēšanu pēc futbola,biatlona komentētājiem...azartiski ,zinoši,lojāliarī gudri komentāri...jā ,nu Kreipānu pagaidām nevar pārspēt..
, 2025-03-25 07:53, pirms mēneša
Man patīk komentāri, ka angļi tādi nabagi vien esot. Tad gribētos kaut mūsējie spētu spēlēt šo nabagu līmenī. Kur tur mūsējiem izzīda tos 25% bumbas kontrolē to gan nesapratu. Bet par spēles skatāmību parūpējās angļi. Lai mūsējiem veicas turpinājumā.
, 2025-03-25 08:18, pirms mēneša
Futbols, protams, nav vienīgais sporta veids, kurš ir nebaudāmi sačakarēts mūsdienās, bet tā Mourinju busa parkošana ir bezjēdzīga. Pie 0:3 turpināt ievērot spēles plānu un turpināt parkot busu nav šīs spēles cienīgi. Gutkovskis un Jagodinskis aziātos ir reāli degradējušies, turklāt abi, plus Balodis, Savaļnieks un vēl viens otrs ir bezcerīgi lēni, kuriem visi skrien garām kā stāvošiem. Dažiem izlsē ir ko padomāt par savām turpmākajām karjerām, ja treniņos nesāks strādāt trīsreiz vairāk. Pa visu spēli viens Jaunzema sitiens pa pretinieku vārtiem.
Šādās spēlēs vajadzētu likt papildus interaktīvās kameras uz skatītāju pusi, tur vismaz bija dzīvība un kolorītas zvaigznes, ko skatīt, nevis tās mokas uz laukuma.
, 2025-03-25 08:23, pirms mēneša
Spaiks17 rakstīja: Cik zemām ir jābūt ambīcijām, lai šo spēli uzskatītu par cienīgu zaudējumu? Zvaigznes ta zvaigznes, bet es laikam neizprotu to nedošanos uzbrukumā, ka visu laiku no centra līnijas ir jāatspēlē atpakaļ Zviedrim. Kāpēc netiek mēģināti tālie centrējumi? Varbūt sanāk aizskriet? Manuprāt nekāda cienīga spēle šeit nebija
tur nu tev ir taisnība, tu nesaproti. Salīdzinājumā, tas ir kā iedomātā boksa cīņā tev pret Briedi pārmest, kāpēc tu nemēģini uzbrukt, nu varbūt izdodas
Slēpts komentārs: go152856
, 2025-03-25 08:49, pirms mēneša
TinderDtae rakstīja: Man vakar visu spēli izbojāja Auziņa nejēdzīgā komentēšana. Saprotu, ka var komentēt tā teikt "uz emocijām", bet tik daudz un nepareizi izteikties ir jāmāk. Gorkšs ik pa brīdim centās viņu labot, bet vai pašam Auziņam nav par ko tādu kauns?
Auziņš ar savu komentēšanu iebrauca auzās
, 2025-03-25 09:14, pirms mēneša
shitaa rakstīja: tur nu tev ir taisnība, tu nesaproti. Salīdzinājumā, tas ir kā iedomātā boksa cīņā tev pret Briedi pārmest, kāpēc tu nemēģini uzbrukt, nu varbūt izdodas
Es jau vakar šo sapratu...
Šie ir līdzjutēji, kuri vakar ieslēdza futbolu un nesaprot, kādēļ mēs... aptuveni šādi... (tagad pārspīlēšu apzināti)... kādēļ mēs nesitam bumbu uz priekšu laukuma stūrī un nedodamies tur par to cīnīties. Nu... pie bortiem 😁🤣 ko var čakarēties pie saviem vārtiem.
, 2025-03-25 09:18, pirms mēneša
Man tā sāk šķist, ka viņi (vadims&co) speciāli iecēla šo transfermarket treneri, lai parādītu, ka dainels nebija nemaz tik slikts, tādējādu bruģējot viņa atgriešanos agrāk vai vēlāk.
, 2025-03-25 09:25, pirms mēneša
TinderDtae rakstīja: Man vakar visu spēli izbojāja Auziņa nejēdzīgā komentēšana. Saprotu, ka var komentēt tā teikt "uz emocijām", bet tik daudz un nepareizi izteikties ir jāmāk. Gorkšs ik pa brīdim centās viņu labot, bet vai pašam Auziņam nav par ko tādu kauns?
Auziņs LTV ir pataisīts par jauno Kreipānu - komentē visu, sākot ar futbolu un beidzot ar snovbordu OS.
, 2025-03-25 09:27, pirms mēneša
go152856 rakstīja: Kreipānu klausīties var tikai viņa vecuma cilvēki (Pensionāri)
Viņa laiks ir aizgājis, labāk klausos Ilvaru vai Pakalnu, vēl arī Birjuku!
Birjuks ir vairākas pakāpes augstāk par Pakalnu, kurš spēj tikai visās tiešraidēs atklāti fanot par Real un Spānijas izlasi, par pretinieku komandu neko nestāstot.
, 2025-03-25 09:34, pirms mēneša
kaspars76 rakstīja: Protams Rīgā ar viņiem būs savādāka spēle, un pie lielas veiksmes var cerēt piemēram uz neizšķirtu. Nu nav tie angļi nemaztik briesmīgi. Es pat teiktu, ka tā ir visu laiku viss pārvērtētākā izlase. Ne velti viņiem ir tikai viens tituls un tas pats gandrīz pirms sešdesmit gadiem izcīnīts. Uz lielo izlašu fona titulu ziņā angļi tādi nabagi vien ir.
Protams. Kas tā Anglija...
Latvija ir titulētākā komandā vienā no vecākajiem starptautiskajiem turnīriem...
Mums ir 24 tituli vienā no prestižākajiem turnīriem... angļiem tukša trofeju istaba, ja neskaita to 1 ar zirnekļa tīkliem apaugušo pasaules kausu...
Saliksim ka nemetās.

🙄🙄🙄
, 2025-03-25 09:41, pirms mēneša
Gatis rakstīja: jāzvana Šleseram, lai Auziņu ņem pie sevis deputātos...
ir jāmāk 90 minūtes vāvuļot, bet tā arī neko nepateikt... tik cik uzkrist visiem uz nervu...
Tiešām radās tāds iespaids, ka tas Auziņš neko nesaprot no šī sporta veida un tik vāvuļo. Kur bija Angļiem viena no pirmajām vārtu gūšanas iespējās, anglis uzsita bumbu vārtusargam virsū, instinktīvi tik pielika rokas un Auziņš jau ceļ debesīs vārtusargu. Ja būtu izcēlis vai vismaz centies aizsniegt bumbu pirmajā vārtu guvumā, tad varēja šādas emocijas izpaust.
, 2025-03-25 09:43, pirms mēneša
Streetman rakstīja: Tiešām radās tāds iespaids, ka tas Auziņš neko nesaprot no šī sporta veida un tik vāvuļo. Kur bija Angļiem viena no pirmajām vārtu gūšanas iespējās, anglis uzsita bumbu vārtusargam virsū, instinktīvi tik pielika rokas un Auziņš jau ceļ debesīs vārtusargu. Ja būtu izcēlis vai vismaz centies aizsniegt bumbu pirmajā vārtu guvumā, tad varēja šādas emocijas izpaust.
Viņš būtībā stipri par daudz sporta veidus komentē, ja skatās viņa zināšanas. Tie LTV žurnālisti man jau sen nepatīk. Man liekas, ka viņu tur par daudz.
, 2025-03-25 09:49, pirms mēneša
H.E.N.R.Y. rakstīja: Birjuks ir vairākas pakāpes augstāk par Pakalnu, kurš spēj tikai visās tiešraidēs atklāti fanot par Real un Spānijas izlasi, par pretinieku komandu neko nestāstot.
Šī vienmēr būs gaumes lieta. Vienmēr.

Priekš manis top 3 = "K kubā":
1. Koscinkēvičš (viņš pats daudz no Kreipāna pārņēmis un, priekš manis, lai atvaino, Anatolijs, gluži vnk. ir jaunāka Kreipāna versija, ja to tā drīkst nosaukt)
2. Kreipāns
3. Krēgers

Extra sports vienmēr ceru, ka konkrēto EPL spēli komentēs tieši Ilvars vai Kārlis.

Birjuks, Novickis un Suveizda gluži vnk nav radīti komentēšanai.
Pakalns, jā... arī man liekas (nav jau nekas slikts, visu cieņu), bet pārāk saspiedies ar Real Madrid, lai komentētu vispār kaut ko citu kā viņu spēles.

Un daudzi šim nepiekritīs. Un tas ir OK. Jo gaumes lieta. Ja esi Real fans, iespējams, Pakalns ir top1. Pilnīgi normāli.
, 2025-03-25 09:56, pirms mēneša
DaMarcus rakstīja: Šī vienmēr būs gaumes lieta. Vienmēr.

Priekš manis top 3 = "K kubā":
1. Koscinkēvičš (viņš pats daudz no Kreipāna pārņēmis un, priekš manis, lai atvaino, Anatolijs, gluži vnk. ir jaunāka Kreipāna versija, ja to tā drīkst nosaukt)
2. Kreipāns
3. Krēgers

Extra sports vienmēr ceru, ka konkrēto EPL spēli komentēs tieši Ilvars vai Kārlis.

Birjuks, Novickis un Suveizda gluži vnk nav radīti komentēšanai.
Pakalns, jā... arī man liekas (nav jau nekas slikts, visu cieņu), bet pārāk saspiedies ar Real Madrid, lai komentētu vispār kaut ko citu kā viņu spēles.

Un daudzi šim nepiekritīs. Un tas ir OK. Jo gaumes lieta. Ja esi Real fans, iespējams, Pakalns ir top1. Pilnīgi normāli.
Atbalstu Real, bet nav normāli,ja spēlē pret Milānu, un nekas netiek stāstīts par šo klubu. Viss tikai ap Real sastāvu, kas notiks, ja viņi zaudēs utt. Krēgers, lai komentē Anglijas futbolu, par pārējām līgām švakas zināšanas. Manuprāt, tas traucē, ja komentē Eiropas čempionātu, Tu spēj stāstīt tikai par Anglijas futbolā notiekošo. Es klausos Pakalna un Krēgera Offside podkāstu, tur to labi dzirdu. Man futbols ir arī ārpus top5 līgām. Birjuks, Suveizda arī šajā ziņā skatās krietni plašāk.
, 2025-03-25 09:59, pirms mēneša
Streetman rakstīja: Tiešām radās tāds iespaids, ka tas Auziņš neko nesaprot no šī sporta veida un tik vāvuļo. Kur bija Angļiem viena no pirmajām vārtu gūšanas iespējās, anglis uzsita bumbu vārtusargam virsū, instinktīvi tik pielika rokas un Auziņš jau ceļ debesīs vārtusargu. Ja būtu izcēlis vai vismaz centies aizsniegt bumbu pirmajā vārtu guvumā, tad varēja šādas emocijas izpaust.
Es nepiekritīšu par mūsu vārtsargu...
1. Par refleksos balstītu seivu vārtsargs joprojām ir jāuzteic. Tā joprojām ir meistarība. Līdzīgi kā Pikforda precīzā pozīcijas izvēle vakar Jaunzema sitienā. Vārtsargs izvēlas pozīciju... Un še ku re... Sitiens tieši rokās. Meistarība.
2. Nobriedis vārtsargs mēdz nelekt augstos lēcienus (augstos stūrus), ja paguvis jau saprast ka šā kā tā neaizsniegs. Augstajiem lēcieniem vienmēr ir neliels traumas risks. Vienmēr un visur var taisīt "līdaciņas".
, 2025-03-25 10:05, pirms mēneša
Nemaz neskatījos - kāda bauda skatīties, kā 90 min dauza bezpalīdzīgo?
, 2025-03-25 10:08, pirms mēneša
H.E.N.R.Y. rakstīja: Atbalstu Real, bet nav normāli,ja spēlē pret Milānu, un nekas netiek stāstīts par šo klubu. Viss tikai ap Real sastāvu, kas notiks, ja viņi zaudēs utt. Krēgers, lai komentē Anglijas futbolu, par pārējām līgām švakas zināšanas. Manuprāt, tas traucē, ja komentē Eiropas čempionātu, Tu spēj stāstīt tikai par Anglijas futbolā notiekošo. Es klausos Pakalna un Krēgera Offside podkāstu, tur to labi dzirdu. Man futbols ir arī ārpus top5 līgām. Birjuks, Suveizda arī šajā ziņā skatās krietni plašāk.
Arī paklausos Offside.

Un jā, tā laikam būs - Krēgers man ļoti patīk tieši dēļ kompetences Anglijas sakarā.

Par Arkādiju, Novicki un Agri... priekš manis tikai un vienīgi pats balss tembrs man nepatīk. Neapšaubu viņu zināšanas. Tikai... kā teicu... nav dzimuši komentēšanai priekš manis.
, 2025-03-25 10:08, pirms mēneša
Grupas līderu duelī biju gaidījis līdzīgāku cīņu..
, 2025-03-25 10:17, pirms mēneša
Cik daudziem te jau biļetes uz rudens komplektu kabatā?
Es divas pa 95 paņēmu. Pat 2x nedomāju, godīgi. Tak 3 izlases mači. Īdēt, ka negodīgi, vai bik pa dārgu... tāda kapeiku jāšana, manuprāt.
, 2025-03-25 10:24, pirms mēneša
PLIKKAUNIEKS
, 2025-03-25 10:28, pirms mēneša
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: Futbols, protams, nav vienīgais sporta veids, kurš ir nebaudāmi sačakarēts mūsdienās, bet tā Mourinju busa parkošana ir bezjēdzīga. Pie 0:3 turpināt ievērot spēles plānu un turpināt parkot busu nav šīs spēles cienīgi. Gutkovskis un Jagodinskis aziātos ir reāli degradējušies, turklāt abi, plus Balodis, Savaļnieks un vēl viens otrs ir bezcerīgi lēni, kuriem visi skrien garām kā stāvošiem. Dažiem izlsē ir ko padomāt par savām turpmākajām karjerām, ja treniņos nesāks strādāt trīsreiz vairāk. Pa visu spēli viens Jaunzema sitiens pa pretinieku vārtiem.
Šādās spēlēs vajadzētu likt papildus interaktīvās kameras uz skatītāju pusi, tur vismaz bija dzīvība un kolorītas zvaigznes, ko skatīt, nevis tās mokas uz laukuma.
Pēc Dašķeviča un Šita uzmainīšanas pie 0:1 autobuss palika mazāks. Nikolato laikam gribēja pastiprināt uzbrukumu, bet angļi iesita vēl 2. Bet visi cīnījās labi un līdz galam.
, 2025-03-25 10:36, pirms mēneša
DaMarcus rakstīja: Arī paklausos Offside.

Un jā, tā laikam būs - Krēgers man ļoti patīk tieši dēļ kompetences Anglijas sakarā.

Par Arkādiju, Novicki un Agri... priekš manis tikai un vienīgi pats balss tembrs man nepatīk. Neapšaubu viņu zināšanas. Tikai... kā teicu... nav dzimuši komentēšanai priekš manis.
Un kāds Tev viedoklis par Offside? Es pirmo sezonu šos klausos, no augusta neesmu izlaidis nevienu epizodi. Es jau te esmu rakstījis savu viedokli - ideja loti laba runāt par Eiropas futbolu, bet sarunas tikai par 5 klubiem Anglijā un 2 klubiem Spānijā, tāpēc domāju, ka nākošajā sezonā, ļoti iespējams, neklausīsos vairs. Nevienā raidījumā nav parunats par Nottingham Forrest, tā vietā uz riņķa maļ Man City problēmas. Protams, par grandiem jaruna vairāk,neko nesaku, bet tajā pašā Anglijā ir komandas, kurām pievērst papildus uzmanību vismaz vienā no sezonas raidījumiem.
, 2025-03-25 10:43, pirms mēneša
H.E.N.R.Y. rakstīja: Un kāds Tev viedoklis par Offside? Es pirmo sezonu šos klausos, no augusta neesmu izlaidis nevienu epizodi. Es jau te esmu rakstījis savu viedokli - ideja loti laba runāt par Eiropas futbolu, bet sarunas tikai par 5 klubiem Anglijā un 2 klubiem Spānijā, tāpēc domāju, ka nākošajā sezonā, ļoti iespējams, neklausīsos vairs. Nevienā raidījumā nav parunats par Nottingham Forrest, tā vietā uz riņķa maļ Man City problēmas. Protams, par grandiem jaruna vairāk,neko nesaku, bet tajā pašā Anglijā ir komandas, kurām pievērst papildus uzmanību vismaz vienā no sezonas raidījumiem.
Negribas kritizēt pārāk, jo labi, ka vispār kaut kas tāds top.
Uzlieku fonā, kad jāpadarbojas pie datora.

Galveno problēmu Tu jau izcili noraksturoji.
Bet šādu pieeju arī negribu kritizēt jo tieši tas ir tas, ko vēlas dzirdēt tāds vidēji aritmētisks klausītājs - top, lielo klubu, jaunumus. Un prognozes, apskatu par top turnīriem.
Īsumā viņi dara to, kas var nodrošināt reitingu, lai viņu pārraidi vispār sponsorētu.

Sūra realitāte.
Padziļinātāku raidījumu par ne-top5, par otrā ešelona klubiem reāli var uzturēt tikai kā blakusproduktu. Sponsoram interesē skatījumi un klikšķi.
Offside stāsta to, ko Tu sen jau zini. Bet cepums, ka džeki dara.
, 2025-03-25 10:50, pirms mēneša
H.E.N.R.Y. rakstīja: Un kāds Tev viedoklis par Offside? Es pirmo sezonu šos klausos, no augusta neesmu izlaidis nevienu epizodi. Es jau te esmu rakstījis savu viedokli - ideja loti laba runāt par Eiropas futbolu, bet sarunas tikai par 5 klubiem Anglijā un 2 klubiem Spānijā, tāpēc domāju, ka nākošajā sezonā, ļoti iespējams, neklausīsos vairs. Nevienā raidījumā nav parunats par Nottingham Forrest, tā vietā uz riņķa maļ Man City problēmas. Protams, par grandiem jaruna vairāk,neko nesaku, bet tajā pašā Anglijā ir komandas, kurām pievērst papildus uzmanību vismaz vienā no sezonas raidījumiem.
No Latvijas podkāstiem man laikam kopā ir 3, kuri uzrādīsies un fonā uzlikšu, jo noabonēts...
Offside
Futbolbumbas
Un... Face Off, jo tas vnk liekas smieklīgs... nu... ir manā gaumē...lai arī ar futbolu sakara nekāda.

Exi, MVP utt. jau tikai uz nejaušības principu.
Daži savukārt ir manā melnajā sarakstā... "Naglas" paklausīties nevaru. Besī 🤣
, 2025-03-25 11:04, pirms mēneša
H.E.N.R.Y. rakstīja: Un kāds Tev viedoklis par Offside? Es pirmo sezonu šos klausos, no augusta neesmu izlaidis nevienu epizodi. Es jau te esmu rakstījis savu viedokli - ideja loti laba runāt par Eiropas futbolu, bet sarunas tikai par 5 klubiem Anglijā un 2 klubiem Spānijā, tāpēc domāju, ka nākošajā sezonā, ļoti iespējams, neklausīsos vairs. Nevienā raidījumā nav parunats par Nottingham Forrest, tā vietā uz riņķa maļ Man City problēmas. Protams, par grandiem jaruna vairāk,neko nesaku, bet tajā pašā Anglijā ir komandas, kurām pievērst papildus uzmanību vismaz vienā no sezonas raidījumiem.
P.S. - MVP nesen iznākusi epizode ar Štolceru.
, 2025-03-25 11:09, pirms mēneša
Te skaidri varēja redzēt milzīgo līmeņa atšķirību . Mums nav neviena izdarīt spējīga uzbrucēja. Gutkovska līneni varēja apzināt kāpēc viņš spēlē Mandžūrijas čempionātā. Brīžiem bieži deldē beņķi.
, 2025-03-25 11:29, pirms mēneša
DaMarcus rakstīja: Negribas kritizēt pārāk, jo labi, ka vispār kaut kas tāds top.
Uzlieku fonā, kad jāpadarbojas pie datora.

Galveno problēmu Tu jau izcili noraksturoji.
Bet šādu pieeju arī negribu kritizēt jo tieši tas ir tas, ko vēlas dzirdēt tāds vidēji aritmētisks klausītājs - top, lielo klubu, jaunumus. Un prognozes, apskatu par top turnīriem.
Īsumā viņi dara to, kas var nodrošināt reitingu, lai viņu pārraidi vispār sponsorētu.

Sūra realitāte.
Padziļinātāku raidījumu par ne-top5, par otrā ešelona klubiem reāli var uzturēt tikai kā blakusproduktu. Sponsoram interesē skatījumi un klikšķi.
Offside stāsta to, ko Tu sen jau zini. Bet cepums, ka džeki dara.
Viņu youtube skatījumu daudzums pat 1000 nespēj jau gadiem sasniegt.Smieklīgi viņu sakarā par kaut kādu reitingu runāt.
, 2025-03-25 11:37, pirms mēneša
DaMarcus rakstīja: Negribas kritizēt pārāk, jo labi, ka vispār kaut kas tāds top.
Uzlieku fonā, kad jāpadarbojas pie datora.

Galveno problēmu Tu jau izcili noraksturoji.
Bet šādu pieeju arī negribu kritizēt jo tieši tas ir tas, ko vēlas dzirdēt tāds vidēji aritmētisks klausītājs - top, lielo klubu, jaunumus. Un prognozes, apskatu par top turnīriem.
Īsumā viņi dara to, kas var nodrošināt reitingu, lai viņu pārraidi vispār sponsorētu.

Sūra realitāte.
Padziļinātāku raidījumu par ne-top5, par otrā ešelona klubiem reāli var uzturēt tikai kā blakusproduktu. Sponsoram interesē skatījumi un klikšķi.
Offside stāsta to, ko Tu sen jau zini. Bet cepums, ka džeki dara.
Nekas slikts nenotiktu, ja vienā raidījumā viena tēma tiktu iekļauta par patikamajiem sezonas pārsteigumiem Anglijā un Spānijā. Es taču saprotu, ka pārliecinoši vairāk jaruna par lielajiem klubiem. Iesaku paklausīties hokejista Freiberga podkāstu, kur viņš katrai epizodei atrod interesantu, savādāku tēmu, tiešām meklē info, nevis novada podkāstu tikai tāpēc, ka vajag.
, 2025-03-25 12:45, pirms mēneša
Nedomāju, ka par 0:3 vajadzētu mūsu izlasei kaut ko pārmest. Uz ko tad cerēja? Uz uzvaru? Pret Vāciju bija 1:7 pirms dažiem gadiem, šis bija daudz cienījamāks sniegums. Un protams, ka fiziski salūzām otrajā puslaikā, tas ir tikai normāli šādā spēlē pret Angliju.
P.S. Tik slavens un gaidīts mačs un iedod komentēt Auziņam, par to gan kauns
, 2025-03-25 13:55, pirms mēneša
Vienīgi Zviedris pēc šīs spēles var varbūt sagaidīt priekšlikumu no kāda zemāka līmeņa Anglijas Championship.
, 2025-03-25 16:26, pirms mēneša
Te pat nav ko komentēt,tik milzīga starpība meistarībā, un ...spēlētāju cenā.Kā mums tur stāstīja speciālisti 1 miljons pret miljardu?Nu tad tāda arī bija tā starpība laukumā.Vienīgais ko mūsējie varēja darīt,bij cīnīties,atdodot visus spēkus.Vairāk nekas netika ļauts darīt.Un tur,kur arī radās tās dažas izdevībiņas,tur jau arī tā meistarība pietrūka.Tāda šobrīd ir realitāte un vislabākais rādītājs tam ir Nācijas līga,kur tagad cīnīsimies ar Gibraltāru,lai atkal nenokļūtu pagrabā.Tāpēc,pat neredzu jēgu spēlētājus kritizēt un prasīt no viņiem neiespējamo.Ko nevar celt,to nevar nest.
, 2025-03-25 17:00, pirms mēneša
Ir kā ir. Mums futbolisti ir tik cik ir. Hokejs, basketbols un tad parejie. Visur nevaram but labàkie