Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Latvija mājās grauj Andoru, noslēdzot neveiksmīgo PK kvalifikācijas ciklu

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Latvija mājās grauj Andoru, noslēdzot neveiksmīgo PK kvalifikācijas ciklu
Valērijs Šabala saņem apsveikumus pēc sava pirmā vārtu guvuma
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Latvijas futbola izlase noslēgusi 2018. gada Pasaules kausa kvalifikācijas ciklu, mājās uzvarot Andoras valstsvienību ar 4:0. Tika noslēgts 477 minūšu ''sausuma'' periods, spēlējot savās mājās, to pārtraucot Dāvim Ikauniekam. Kvalifikācijas ciklu latvieši tādējādi noslēguši B grupas piektajā vietā, PK izcīņai nekvalificējoties.

Latvijas izlases starta vienpadsmitnieks - pirmoreiz sākumsastāvā Torress

Latvijas izlases sastāvu kopš iepriekšējā mača pret Fēru salām skārušas visai ievērojamas izmaiņas. Galvenais treneris Aleksandrs Starkovs nomainījis abus malējos aizsargus - Gintu Freimani un Vitāliju Maksimenko šodien aizstās Vladislavs Gabovs un Aleksandrs Solovjovs. Diskvalificēto Kasparu Gorkšu aizsardzības centrā aizstās vārdabrālis Kaspars Dubra.

Vidējā līnijā darbosies Dāvis Indrāns un Kristians Torress, par kura došanos starta sastāvā vairākkārt Starkovam jautājuši mediju pārstāvji. Viņi nomainījuši Oļegu Laizānu un Jevgeņiju Kazačoku. Uzticības kredītu tikmēr saglabājuši uzbrucēji - Dāvis Ikaunieks un Valērijs Šabala, un, protams, vārtsargs Andris Vaņins, kuram Gorkša prombūtnē uzticētas kapteiņa funkcijas.

Spēle

Jau ar pašām pirmajām spēles minūtēm mača kontroles grožus savās rokās centās pārņemt Latvijas izlase, un laukuma saimniekiem tas arī izdevās. Bieži mājnieku uzbrukumi tika veidoti caur naturalizēto argentīnieti Torresu, kurš meklēja iespējas izdarīt centrējumu soda laukumā. Ilgi nebija jāgaida, kad iemigušie andorieši pirmoreiz tika sodīti - 11. minūtē lielisku centrējumu veica Kļuškins, soda laukumā augstāk par abiem pretinieku centra aizsargiem izlēca Dāvis Ikaunieks, kurš ar galvu skaisti raidīja bumbu vārtu augšējā stūrī un panāca 1:0.

Latvijas izlase pēc pirmajiem gūtajiem vārtiem pieļāva manāmu atslābumu, un Andoras spēlētāji to steidza izmantot, tiekot arī līdz Andra Vaņina sargātajiem vārtiem, tiesa, izpildot neprecīzu sitienu. Sajutuši pretinieka elpu pakausī, latvieši atkal uzspieda viesiem savu spēli, 19. minūtē gūstot arī otros vārtus - Solovjovs centrēja no kreisās malas, neveiksmīgi nospēlēja viesu centru aizsargi, bumbu neuztverot, un pie tālā vārtu staba esošajam Šabalam atlika to ieraidīt tukšā stūrī - 2:0. Jāatzīmē, ka Valērijs guva vārtus arī viesos Andorā.

Turpinājumā mājnieku spiediens turpinājās, ar sitienu no tālākas distances laimi izmēģinot Solovjovam, taču aizsarga raidītā bumba lidoja ļoti tālu garām vārtiem. Andoras izlases vārtsargam Žozepam Gomesam nācās glābt savu komandu no vārtu zaudējuma arī puslaika izskaņā, kad no 16 metru atzīmes sita Ikaunieks. Pirmajā puslaikā Latvijas pārsvars bumbas kontrolē bija visai nospiedošs - 66% pret 43%.

Arī otrajā puslaikā Latvijas izlases spiediens nemazinājās, jo arī paši spēlētāji apzinājās, ka noteikti var gūt vairāk vārtu. Ar skaistu individuālu reidu izcēlās Kļuškins, kurš ielauzās soda laukumā, izkārtoja sev sitiena pozīciju, tomēr sita nedaudz par augstu. 59. minūtē latviešiem izdevās atslēgt pretinieku vārtus trešoreiz, kad atkal viens pie pretinieku vārtu staba tika atstāts Šabala - uzbrucējs šādu dāvanu garām nelaida, panākot 3:0.

Četras minūtes vēlāk pēc Kļuškina piespēles soda laukumā 4:0 panāca Tarasovs, kurš pieslēdzās uzbrukumam pēc stūra sitiena. Igoram tie kļuva par pirmajiem vārtiem valstsvienībā. Latvijas izlases galvenais treneris arī sāka veikt spēlētāju maiņas, Gabova vietā laukumā sūtot Alekseju Višņakovu, savukārt Dāvi Ikaunieku nomainīja Roberts Uldriķis. 78. minūtē gan latvieši saņēma nelielu sitienu pakrūtē, jo viesi spēja ieraidīt bumbu Vaņina sargātajos vārtos, tiesa, fiksēts aizmugures stāvoklis un vārti netika ieskaitīti.

Spēles izskaņā debiju Latvijas futbola izlasē piedzīvoja pussargs Daniils Ulimbaševs, kurš nomainīja labu spēli aizvadījušo kolēģi Gļebu Kļuškinu. Atlikušajā laikā rezultāts vairs nemainījās, kas nozīmēja Latvijas uzvaru ar 4:0.

Latvija - Andora 4:0 (2:0)

Vārti: D. Ikaunieks 11`, Šabala 19`,59`, Tarasovs 63`
Brīdinājumi: Torress 68`, Uldriķis 81` - E. Garsija 55`, Lima 55`
Latvija: Vaņins, Gabovs (A. Višņakovs 65`), Koļesovs, Dubra, Tarasovs, Solovjovs, Indrāns, Torress, Kļuškins (Ulimbaševs 81`), Šabala, D. Ikaunieks (Uldriķis 70`).
Andora: Gomess, Rubio, Rebess, E. Garsija, Lima, Pujols, Vjera (Rjera 87`), Alaess (Sančess 83`), Klemente (Martiness 63`), Ljovera, M. Garsija.

PK 2018 kvalifikācija, B grupa

V.IzlaseSUNZVAP
1.Portugāle1090132:427
2.Šveice1090123:727
3.Ungārija1041514:1413
4.Fēru salas102354:169
5.Latvija102177:187
6.Andora101182:234

Portugāles izlasei, izcīnot pirmo vietu B apakšgrupā, kabatā garantēta ceļazīme uz 2018. gada Pasaules kausa izcīņu Krievijā, savukārt otrās vietas ieguvēja Šveice piedalīsies pārspēlēs.

  +7 [+] [-]

, 2017-10-10 23:41, pirms 8 gadiem
Rio Ferdinanda iedvesmota, Latvjas izlase sagrauj Andoru!!!
Vispār es šokā par viņa klātbūtni šeit. Žoklis atkārās. Kā nekā var viņu droši saukt par leģendāru futbolistu!!!

 +15 [+] [-]

, 2017-10-10 23:42, pirms 8 gadiem
Apsveicu visu izlasi un federāciju, par šo skaisto uzvaru! Novēlu šo uzvaru nosvinēt tāpat kā uzvarēto nenozīmīgo Baltijas kausu futbolā. Federācijas galvas: Guntis un Jānis, neaizmirstot par viceprezidentu Māri, visi noteikti apmierināti par labi padarīto darbu.

Nobeigumā kopīpeistošu rēcīgu un patiesu tvītu:
2001. gads - neizšķirts pret Sanmarino, atlaižam treneri.
2017. gads - noturam neizšķirtu pret Fēru salām, viss pilnīgi Ok.
#attīstība

Arlabnakt futbola draugi! 😊

 +14 [+] [-]

, 2017-10-10 23:42, pirms 8 gadiem
Liels Respect Gorkšam, kurš mūsu Latvijas izlasi atbalstija no H sektora ar Latvijas izlases faniem! Noteikti vel ilgi neredzēsim, kad Latvija, kādu sagrauj ar 4vārtu starpību... Malači!

  +4 [+] [-]

, 2017-10-10 23:42, pirms 8 gadiem
Prieks par spēli, par rezultātu! Uzvara!

 +12 [+] [-]

, 2017-10-10 23:43, pirms 8 gadiem
Rīt visi dodamies uz LFF ar ziediem sveikt savus varoņus

     [+] [-]

, 2017-10-10 23:43, pirms 8 gadiem
Bimbambolam četras reizes nogāja !!!

  +9 [+] [-]

, 2017-10-10 23:45, pirms 8 gadiem
Jā!!!!! Desmitgades sasniegums! Bravo Latvijas futbolam! Mirkstu prieka asarās

 +12 [+] [-]

, 2017-10-10 23:45, pirms 8 gadiem
Patīkams pārsteigums, ka tik daudz skatītāju atbalstīja mūsējos Skonto stadionā.

  +7 [+] [-]

, 2017-10-10 23:46, pirms 8 gadiem
Mazs, bet prieciņš. Mazs tāpēc, ka pat uz tādas komandas fona bija pārāk redzams mūsu komandas līmenis. Vāja individuālā sagatavotība, taktiskā nabadzība u.c. It kā četri vārti nav maz, bet momentu tomēr bija ļoti maz.

 +10 [+] [-]

, 2017-10-10 23:46, pirms 8 gadiem
Rižikam 10 gadu pagarinājumu! WOOOHOOOOOO

 +17 [+] [-]

, 2017-10-10 23:46, pirms 8 gadiem
Malači mūsējie!
WOW - par uzvaru pret Andoru dod +20(!!!) vietas FIFA rangā. Šobrīd Live FIFA rangā esam jau 128. vietā!

  +9 [+] [-]

, 2017-10-10 23:47, pirms 8 gadiem
Heh, patīk kā teksta tiešraidē aprakstīts 3. vārtu guvums: "Tā nonāk pie Dubras, kurš atrod pie vārtu staba esošo Šabalu, un Valērijs gūst savus otros vārtus mačā - 3:0!", kaut gan reāli Dubra sita pa vārtiem un nejauši sanāca aizmāzēt tik traki garām, ka bumba nonāca pie Šabalas

Tas arī apmēram raksturo LV izlases spēles stilu - haotiskas, tehniski neprecīzas piespēles, kas 'nostrādā' tik pateicoties pretinieku kļūdām utml. Vārdu sakot, te treneris toč nav pie vainas - kāds materiāls mums tagad ir, tāds ir. Ātrāk par gadiem 5-10 diez vai kādu uzlabojumu arī varam gaidīt, jo ārzemēs mums vispār vairs nekādu spēlētāju normālos klubos nav un virslīgā ar 7 komandām, kas spēlē 24 spēles sezonā diez vai uz baigu jauniešu izaugsmi un attīstību varam cerēt. Tā ka... Tumšie laiki LV futbolā tik drīz nebeigsies.

  +5 [+] [-]

, 2017-10-10 23:50, pirms 8 gadiem
Tagad, Latvijas futbola līdzjutējiem, būtu ļoti jālīksmo? Nedomāju - Nē.

  -2 [+] [-]

, 2017-10-10 23:50, pirms 8 gadiem
"Kvalifikācijas ciklu latvieši tādējādi noslēguši..."
Latvijas izlasē nespēlē tikai latvieši. Kuplā skaitā tur ir krievi, argentīnietis, armēnis(kurš gan šodien nespēlēja) u.c.

  +9 [+] [-]

, 2017-10-10 23:51, pirms 8 gadiem
Tāpat starkov atkapies...

  +8 [+] [-]

, 2017-10-10 23:52, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Patīkams pārsteigums, ka tik daudz skatītāju atbalstīja mūsējos Skonto stadionā.
Man, ļoti interesēja pirms spēles, cik līdzjutēju būs ieradušies uz šo spēli. Tiešām pārsteidza, ka daudz. Atceros vel plakātu, tikai ne kurā spēlē, no līdzjutēju puses. "Nav spēles - Nav līdzjutēju atbalsta"

  +9 [+] [-]

, 2017-10-10 23:53, pirms 8 gadiem
Starikam uz nakosiem diviem cikliem ligums garanteets

  +8 [+] [-]

, 2017-10-10 23:54, pirms 8 gadiem
Vecmeisaram Starkovam lielisks panakums pelnijis Triszvaigznu ordeni Indriksob manies

  +9 [+] [-]

, 2017-10-10 23:55, pirms 8 gadiem
Vienigie ar sasperjodu tribine pirms otraa taima blavam " starkov atkapies"

  +6 [+] [-]

, 2017-10-10 23:55, pirms 8 gadiem
Gorkša priekšā cepuri nost, gan par runu pēc spēles, gan attieksmi.

  +5 [+] [-]

, 2017-10-10 23:56, pirms 8 gadiem
hmm rakstīja: Heh, patīk kā teksta tiešraidē aprakstīts 3. vārtu guvums: "Tā nonāk pie Dubras, kurš atrod pie vārtu staba esošo Šabalu, un Valērijs gūst savus otros vārtus mačā - 3:0!", kaut gan reāli Dubra sita pa vārtiem un nejauši sanāca aizmāzēt tik traki garām, ka bumba nonāca pie Šabalas

Tas arī apmēram raksturo LV izlases spēles stilu - haotiskas, tehniski neprecīzas piespēles, kas 'nostrādā' tik pateicoties pretinieku kļūdām utml. Vārdu sakot, te treneris toč nav pie vainas - kāds materiāls mums tagad ir, tāds ir. Ātrāk par gadiem 5-10 diez vai kādu uzlabojumu arī varam gaidīt, jo ārzemēs mums vispār vairs nekādu spēlētāju normālos klubos nav un virslīgā ar 7 komandām, kas spēlē 24 spēles sezonā diez vai uz baigu jauniešu izaugsmi un attīstību varam cerēt. Tā ka... Tumšie laiki LV futbolā tik drīz nebeigsies.
Paskaties Islandes spēles!
Visi goli tīri izkapāti, cīņā, nekāda skaistuma. Bet rezultāts ir. Nav pamata gaidīt no Latvijas brazīļu futbolu

  +4 [+] [-]

, 2017-10-10 23:58, pirms 8 gadiem
hmm rakstīja: Heh, patīk kā teksta tiešraidē aprakstīts 3. vārtu guvums: "Tā nonāk pie Dubras, kurš atrod pie vārtu staba esošo Šabalu, un Valērijs gūst savus otros vārtus mačā - 3:0!", kaut gan reāli Dubra sita pa vārtiem un nejauši sanāca aizmāzēt tik traki garām, ka bumba nonāca pie Šabalas

Tas arī apmēram raksturo LV izlases spēles stilu - haotiskas, tehniski neprecīzas piespēles, kas 'nostrādā' tik pateicoties pretinieku kļūdām utml. Vārdu sakot, te treneris toč nav pie vainas - kāds materiāls mums tagad ir, tāds ir. Ātrāk par gadiem 5-10 diez vai kādu uzlabojumu arī varam gaidīt, jo ārzemēs mums vispār vairs nekādu spēlētāju normālos klubos nav un virslīgā ar 7 komandām, kas spēlē 24 spēles sezonā diez vai uz baigu jauniešu izaugsmi un attīstību varam cerēt. Tā ka... Tumšie laiki LV futbolā tik drīz nebeigsies.
Pilnīgi piekrītu par materiālu. Neesmu Starkova fans, bet ar pašreizējiem spēlētājiem visģeniālākais treneris nekur daudz augstāk netiktu. (Skumji, ka Sportacentrā teju visi komentāri ir tikai Starkova noriešanas līmenī vai troļļošana Teemu_Saxon garā.) Jācer, ka nāks labāki laiki, bet piekrītu, ka diez vai tas būs tuvāko 5-10 gadu laikā.

  -1 [+] [-]

, 2017-10-11 00:02, pirms 8 gadiem
latvija isava riekstus uz andoras

  +6 [+] [-]

, 2017-10-11 00:03, pirms 8 gadiem
čoržovs rakstīja: Pilnīgi piekrītu par materiālu. Neesmu Starkova fans, bet ar pašreizējiem spēlētājiem visģeniālākais treneris nekur daudz augstāk netiktu. (Skumji, ka Sportacentrā teju visi komentāri ir tikai Starkova noriešanas līmenī vai troļļošana Teemu_Saxon garā.) Jācer, ka nāks labāki laiki, bet piekrītu, ka diez vai tas būs tuvāko 5-10 gadu laikā.
Piekrītu, diži labāk Latvjas izlase nespēlētu, bet vismaz nebūtu jāskatās antifutbols. Pat pret Fēru salām mēs spēlējām ar 5!! aizsargiem un bumbu kontrolējām 35%...

  +7 [+] [-]

, 2017-10-11 00:04, pirms 8 gadiem
Kaspars Gorkšs H sektorā - mūsējais !!!

  +5 [+] [-]

, 2017-10-11 00:04, pirms 8 gadiem
čoržovs rakstīja: Pilnīgi piekrītu par materiālu. Neesmu Starkova fans, bet ar pašreizējiem spēlētājiem visģeniālākais treneris nekur daudz augstāk netiktu. (Skumji, ka Sportacentrā teju visi komentāri ir tikai Starkova noriešanas līmenī vai troļļošana Teemu_Saxon garā.) Jācer, ka nāks labāki laiki, bet piekrītu, ka diez vai tas būs tuvāko 5-10 gadu laikā.
Un ko tu gribēji sagaidīt? LFF iespļāva sejā lielākai daļai atbalstītāju ieceļot Starkovu par galveno treneri.

  +7 [+] [-]

, 2017-10-11 00:06, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Paskaties Islandes spēles!
Visi goli tīri izkapāti, cīņā, nekāda skaistuma. Bet rezultāts ir. Nav pamata gaidīt no Latvijas brazīļu futbolu
Nu Islandes spēlētāju individuālā meistarība un tehnika tāpat ir galvastiesu augstāka kā mūsu spēlētājiem. Ja tur viņiem arī puse sastāva būtu ar koka kājām kā mūsu futbolisti, tad tālāk par savu laukuma pusi tāpat netiktu, jo 90% pretuzbrukumu beigtos ar centrējumu nekurienē vai kļūdainu piespēli jau laukuma vidū. Bet nē - viņu spēlētāju individuālais līmenis ļauj organizēt tiešām asus, precīzus un galvenais rezultatīvus pretuzbrukumus arī pret ļoti spēcīgām komandām. Tā ka nenoniecini islandiešus - paskaties kaut vai kādos klubos viņu spēlētāji spēlē. Mums līdz tādam līmenim ļoti tālu.

  -2 [+] [-]

, 2017-10-11 00:06, pirms 8 gadiem
Ja godīgi-visus trīs sporta veidus LV(basi, hoķi, futeni) ir skārusi dziļa krīze un domāju tie ir tieši vājās treneru kompetences augļi un nesakārtotās sistēmas augļi. Ļoti būtiski, pirmkārt, lai būtu nauda priekš tā, lai būtu jauni treneri, infrastr, kā arī talantiem būtu mērķtiecīga attīstība, cerība nākotnē izsisties

  +7 [+] [-]

, 2017-10-11 00:07, pirms 8 gadiem
Reāli lielākais pārsteigums mūsu grupas tabulā ir Ungārijas mazspēja. Laikam lomkas pēc labā EČ. Otrs pārsteigums ir Fēru salu 9 punkti.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-11 00:08, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: Ja godīgi-visus trīs sporta veidus LV(basi, hoķi, futeni) ir skārusi dziļa krīze un domāju tie ir tieši vājās treneru kompetences augļi un nesakārtotās sistēmas augļi. Ļoti būtiski, pirmkārt, lai būtu nauda priekš tā, lai būtu jauni treneri, infrastr, kā arī talantiem būtu mērķtiecīga attīstība, cerība nākotnē izsisties
Basketbolā krīze? Ko Tu pīpē?

  +3 [+] [-]

, 2017-10-11 00:08, pirms 8 gadiem
ar visu traģisko sniegumu - par mums vēl sliktāk nospēlēja un paliek aiz mums padaudz - Luksemburga, Baltkrievija, Gruzija, Moldova, Armēnija, Kazahstāna, Lietuva, Kosova, Malta, Lihtenšteina, Andora, Sanmarīno, Gibraltārs

  -2 [+] [-]

, 2017-10-11 00:09, pirms 8 gadiem
Man interese ko mana milota kluba legenda Rio darija taja skuni?

  -1 [+] [-]

, 2017-10-11 00:10, pirms 8 gadiem
Vismaz leisi hampdena punktu nema

  +4 [+] [-]

, 2017-10-11 00:11, pirms 8 gadiem
hmm rakstīja: Basketbolā krīze? Ko Tu pīpē?
jābūt konkrētiem - basketbola izlasē nav krīze. pārējā basketbola saimniecībā ir krīze.

  +2 [+] [-]

, 2017-10-11 00:12, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Rīt visi dodamies uz LFF ar ziediem sveikt savus varoņus

  +3 [+] [-]

, 2017-10-11 00:13, pirms 8 gadiem
COYR ABERDEEN rakstīja: Man interese ko mana milota kluba legenda Rio darija taja skuni?
Gan jau brauca uz Lietuvu skatīties Anglijas spēli, bet sajauca valstis. tas joks,protams.

  +3 [+] [-]

, 2017-10-11 00:17, pirms 8 gadiem
Bet ceru ka uzplauks info ko sis darija ieks skontas. Ceru ka kaut kados meklejumos 😀 bet nu kops PL laikiem mosh ar Paharu sie comi

  +3 [+] [-]

, 2017-10-11 00:18, pirms 8 gadiem
Diemzel, bet fakts-Latvijas futbolam loti nelabveligs rezultats!

  +4 [+] [-]

, 2017-10-11 00:22, pirms 8 gadiem
COYR ABERDEEN rakstīja: Bet ceru ka uzplauks info ko sis darija ieks skontas. Ceru ka kaut kados meklejumos 😀 bet nu kops PL laikiem mosh ar Paharu sie comi
Atbrauca Breidi mēģināt pierunāt uz Big money Fight.

  +2 [+] [-]

, 2017-10-11 00:24, pirms 8 gadiem
hmm rakstīja: Heh, patīk kā teksta tiešraidē aprakstīts 3. vārtu guvums: "Tā nonāk pie Dubras, kurš atrod pie vārtu staba esošo Šabalu, un Valērijs gūst savus otros vārtus mačā - 3:0!", kaut gan reāli Dubra sita pa vārtiem un nejauši sanāca aizmāzēt tik traki garām, ka bumba nonāca pie Šabalas

Tas arī apmēram raksturo LV izlases spēles stilu - haotiskas, tehniski neprecīzas piespēles, kas 'nostrādā' tik pateicoties pretinieku kļūdām utml. Vārdu sakot, te treneris toč nav pie vainas - kāds materiāls mums tagad ir, tāds ir. Ātrāk par gadiem 5-10 diez vai kādu uzlabojumu arī varam gaidīt, jo ārzemēs mums vispār vairs nekādu spēlētāju normālos klubos nav un virslīgā ar 7 komandām, kas spēlē 24 spēles sezonā diez vai uz baigu jauniešu izaugsmi un attīstību varam cerēt. Tā ka... Tumšie laiki LV futbolā tik drīz nebeigsies.
Vispār jau tu mazliet glupības gvelz par jauniešiem.
Paskaties U-19 un U-21 izlases, kādu klubu sistēmās spēlē jaunieši
Vārtsargi:
Kristaps Zommer Italy Pordenone
Rihards Matrevics- West Ham United
Rūdolfs Soloha Nottingham Forest
Aizsargi:
Mihails Ļesnojs Chelsea
Roberts Veips Sampdoria
Vladislavs Soloveičiks Zenit Saint Petersburg
Antonijs Černomordijs Cyprus Pafos
Pussargi:
Andrejs Cigaņiks Germany Schalke 04
Oskars Rubenis CSKA Moscow
Bogdans Samoilovs Köln
Uzbrucēji:
Jānis Grīnbergs Schalke 04

Plus vēl Latvijā spēlējošie var kāds izsisties.

  +5 [+] [-]

, 2017-10-11 00:32, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Vispār jau tu mazliet glupības gvelz par jauniešiem.
Paskaties U-19 un U-21 izlases, kādu klubu sistēmās spēlē jaunieši
Vārtsargi:
Kristaps Zommer Italy Pordenone
Rihards Matrevics- West Ham United
Rūdolfs Soloha Nottingham Forest
Aizsargi:
Mihails Ļesnojs Chelsea
Roberts Veips Sampdoria
Vladislavs Soloveičiks Zenit Saint Petersburg
Antonijs Černomordijs Cyprus Pafos
Pussargi:
Andrejs Cigaņiks Germany Schalke 04
Oskars Rubenis CSKA Moscow
Bogdans Samoilovs Köln
Uzbrucēji:
Jānis Grīnbergs Schalke 04

Plus vēl Latvijā spēlējošie var kāds izsisties.
Nezinu, kaut kā man nav liela ticība šiem ārzemēs spēlējošajiem jauniešiem, jo nu pēdējos gados nav īpaši daudz pozitīvu piemēru, ka kāds tiešām tur būtu baigi izsities. Vienmēr saceļ baigo 'haipu', ka nu tik būs - mūsu jaunais talants sācis trenēties kādā no ārzemju klubiem, bet tad paiet gads-divi un tas jaunietis kaut kur pazūd vai tāpat atgriežas virslīgā, kur labākajā gadījumā stagnē (bet drīzāk notiek regress). T.i. futbolā pagaidām tāda sistemātiska došanās uz ārzemēm agrā vecumā baigo rezultāt, manuprāt, nedod (atšķirībā, piemēram, no hokeja, kur pozitīvus piemērus nav grūti uzskaitīt). Protams, kāds jau var izšaut, bet nu ar vienu-diviem spēlētājiem būs par maz, lai kaut ko mainītu Lv futbolā.

  +3 [+] [-]

, 2017-10-11 00:32, pirms 8 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Rio Ferdinanda iedvesmota, Latvjas izlase sagrauj Andoru!!!
Vispār es šokā par viņa klātbūtni šeit. Žoklis atkārās. Kā nekā var viņu droši saukt par leģendāru futbolistu!!!
Jautājums tikai paliek - ko viņš te dara? Neticu, ka viņš braca skatīties spēli starp Andoru un Latviju tikai tāpēc, ka Pahars būtu viņu uzaicinājis un piedāvājis tikt iekšā stadionā bez maksas

  -1 [+] [-]

, 2017-10-11 00:32, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Apsveicu visu izlasi un federāciju, par šo skaisto uzvaru! Novēlu šo uzvaru nosvinēt tāpat kā uzvarēto nenozīmīgo Baltijas kausu futbolā. Federācijas galvas: Guntis un Jānis, neaizmirstot par viceprezidentu Māri, visi noteikti apmierināti par labi padarīto darbu.

Nobeigumā kopīpeistošu rēcīgu un patiesu tvītu:
2001. gads - neizšķirts pret Sanmarino, atlaižam treneri.
2017. gads - noturam neizšķirtu pret Fēru salām, viss pilnīgi Ok.
#attīstība

Arlabnakt futbola draugi! 😊
Žēl jau bija kliegt, kad garām gāja Petrovič, bet Starkov, atkāpies neapklusināja šodienas rezultāts!!

     [+] [-]

, 2017-10-11 00:33, pirms 8 gadiem
badijs4 rakstīja: Liels Respect Gorkšam, kurš mūsu Latvijas izlasi atbalstija no H sektora ar Latvijas izlases faniem! Noteikti vel ilgi neredzēsim, kad Latvija, kādu sagrauj ar 4vārtu starpību... Malači!
pat ne 10 gād atpakaļ mēs sitām ISL 4-0

     [+] [-]

, 2017-10-11 00:33, pirms 8 gadiem
COYR ABERDEEN rakstīja: Bet ceru ka uzplauks info ko sis darija ieks skontas. Ceru ka kaut kados meklejumos 😀 bet nu kops PL laikiem mosh ar Paharu sie comi
Neticu - ka pat dēļ Pahara viņš brauca skatīties kā Latvija klopējas pret Andoru!

     [+] [-]

, 2017-10-11 00:33, pirms 8 gadiem
KO Gorxy stāstīja pēc spēles?

  -2 [+] [-]

, 2017-10-11 00:34, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Rīt visi dodamies uz LFF ar ziediem sveikt savus varoņus
Kapēc rīt, jau šonakat...

  +1 [+] [-]

, 2017-10-11 00:36, pirms 8 gadiem
hmm rakstīja: Heh, patīk kā teksta tiešraidē aprakstīts 3. vārtu guvums: "Tā nonāk pie Dubras, kurš atrod pie vārtu staba esošo Šabalu, un Valērijs gūst savus otros vārtus mačā - 3:0!", kaut gan reāli Dubra sita pa vārtiem un nejauši sanāca aizmāzēt tik traki garām, ka bumba nonāca pie Šabalas

Tas arī apmēram raksturo LV izlases spēles stilu - haotiskas, tehniski neprecīzas piespēles, kas 'nostrādā' tik pateicoties pretinieku kļūdām utml. Vārdu sakot, te treneris toč nav pie vainas - kāds materiāls mums tagad ir, tāds ir. Ātrāk par gadiem 5-10 diez vai kādu uzlabojumu arī varam gaidīt, jo ārzemēs mums vispār vairs nekādu spēlētāju normālos klubos nav un virslīgā ar 7 komandām, kas spēlē 24 spēles sezonā diez vai uz baigu jauniešu izaugsmi un attīstību varam cerēt. Tā ka... Tumšie laiki LV futbolā tik drīz nebeigsies.
Tapēc jau vajag 12 komandas līgā ar 3 apļiem. Lai ir kaut 10 spēles uz puskāju vadošajiem klubiem, bet tās būtu spēles, kur sajust kā šodien pārliecību.

     [+] [-]

, 2017-10-11 00:37, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: KO Gorxy stāstīja pēc spēles?
Man arī interesē.

     [+] [-]

, 2017-10-11 00:37, pirms 8 gadiem
marka3x3 rakstīja: Man, ļoti interesēja pirms spēles, cik līdzjutēju būs ieradušies uz šo spēli. Tiešām pārsteidza, ka daudz. Atceros vel plakātu, tikai ne kurā spēlē, no līdzjutēju puses. "Nav spēles - Nav līdzjutēju atbalsta"
ap 2011to

  +3 [+] [-]

, 2017-10-11 00:39, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: ar visu traģisko sniegumu - par mums vēl sliktāk nospēlēja un paliek aiz mums padaudz - Luksemburga, Baltkrievija, Gruzija, Moldova, Armēnija, Kazahstāna, Lietuva, Kosova, Malta, Lihtenšteina, Andora, Sanmarīno, Gibraltārs
neaizmirstam, ka pirms šī cikla mēs skatījāmies, cik pateicīgu grupa cīņai par 3/4v, kas iznāca - knapi 5tā

  +2 [+] [-]

, 2017-10-11 00:41, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: KO Gorxy stāstīja pēc spēles?
Teica, lai līdzjutēji nekritizē Starkovu un cer, ka viņš paliks pie izlases stūres.

  +5 [+] [-]

, 2017-10-11 00:43, pirms 8 gadiem
čoržovs rakstīja: Pilnīgi piekrītu par materiālu. Neesmu Starkova fans, bet ar pašreizējiem spēlētājiem visģeniālākais treneris nekur daudz augstāk netiktu. (Skumji, ka Sportacentrā teju visi komentāri ir tikai Starkova noriešanas līmenī vai troļļošana Teemu_Saxon garā.) Jācer, ka nāks labāki laiki, bet piekrītu, ka diez vai tas būs tuvāko 5-10 gadu laikā.
Skumji lasīt tik plakanus spriedumus...
SKonto/LFF/Starkova zdrastje bratva vainīga
2004.g reputāciju nolaida 4-5 gados podā.
Halles un zāliena stadionus necēla
Vietējo čempi / Ģeogrāfiju neattīsta
Ceļ Staiceles, neceļ stadionu, kad grasās celt, tad tīrs "nozagšanas" projekts (pat pēc 9 zāģiem atnāca šodien 4500 cilvēku, ko darītu spēlēs ar ŠVE un POR, ja mums būtu 5400 plastmasas stadions)
Tā visa sekas ir tagadējā nespēja laukumā, jo nav jau kur trenēties no OKT līdz APR normāli nevienam.
Ieceļ Starkovu, kam nav izpratnes par mūsdienīgu spēlēšanu un kurš kā nervoza sieviete nespēj aizmirst puišu jaunības dienu nedarbus. Nemitīgi velk "svojakus" sastāvā...
Puikas nav vainīgi - futbola sabiedrība ļāvusies jau 10 gadus sevi vest uz nokaušanu.

nekas vairāk

  +2 [+] [-]

, 2017-10-11 00:45, pirms 8 gadiem
Vai, cik maz komentāru, kad mūsēji ir uzvarējuši!

  +4 [+] [-]

, 2017-10-11 00:46, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Vispār jau tu mazliet glupības gvelz par jauniešiem.
Paskaties U-19 un U-21 izlases, kādu klubu sistēmās spēlē jaunieši
Vārtsargi:
Kristaps Zommer Italy Pordenone
Rihards Matrevics- West Ham United
Rūdolfs Soloha Nottingham Forest
Aizsargi:
Mihails Ļesnojs Chelsea
Roberts Veips Sampdoria
Vladislavs Soloveičiks Zenit Saint Petersburg
Antonijs Černomordijs Cyprus Pafos
Pussargi:
Andrejs Cigaņiks Germany Schalke 04
Oskars Rubenis CSKA Moscow
Bogdans Samoilovs Köln
Uzbrucēji:
Jānis Grīnbergs Schalke 04

Plus vēl Latvijā spēlējošie var kāds izsisties.
Vai viņi ir šo komandu attiecīgo vecuma grupu pirmajos sastāvos>!>!

     [+] [-]

, 2017-10-11 00:48, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Teica, lai līdzjutēji nekritizē Starkovu un cer, ka viņš paliks pie izlases stūres.
Nopietni.
Ar tādu pieeju viņam nav ko meklēt LFF revolucionārā varas maiņas spicē.

  +4 [+] [-]

, 2017-10-11 00:48, pirms 8 gadiem
Andora tomēr pēc spēka nav Fēru salas.
Andoru Portugāle bija nokausējusi.
Varējām redzēt, ko nozīmē citādāka mums vidējā līnija un malējie aizsargi-pussargi (kaut gan Fēras ir atlētiskākas un Ikauniekam ar Toresu nebūtu tik ērti).

  +2 [+] [-]

, 2017-10-11 00:49, pirms 8 gadiem
kegums rakstīja: Vai, cik maz komentāru, kad mūsēji ir uzvarējuši!
Būtu reti stulbi aizmirst nožēlojamo sastāva komplektāciju pēc gaumes un vājo sniegumu pret Fērām, nerunājot par citām spēlēm - kaut vai Igauniju.

     [+] [-]

, 2017-10-11 00:50, pirms 8 gadiem
kegums rakstīja: Andora tomēr pēc spēka nav Fēru salas.
Andoru Portugāle bija nokausējusi.
Varējām redzēt, ko nozīmē citādāka mums vidējā līnija un malējie aizsargi-pussargi (kaut gan Fēras ir atlētiskākas un Ikauniekam ar Toresu nebūtu tik ērti).
man šķiet, ka 7no 11 andoriešiem bija zem 170cm.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-11 00:51, pirms 8 gadiem
tikai fakts - pie droša rezultāta uz maiņu laida tikai RFS spēlētājus .. katra spēle izlasē klāt CV ceļ vērtību ..

  +3 [+] [-]

, 2017-10-11 00:53, pirms 8 gadiem
Uldriķim augums ir labs, tomēr galvā un kājās jāpieliek. Mazos andoriešus var nostumt, bet ar stiprākiem tik viegli neies.
Pēc pirmajām divām maiņām komanda vispār nobremzēja uzņemto ritmu. Cerams RFS (atkal visi trīs uzmainītie!) ar fizisko sagatavotību nav problēmas.
Bet atbalstu maiņas, kad tad dot iespēju jaunajiem (ne Višņakovam), ja ne šādā spēlē.
Ak jā, trešās iespējas Šabalam tā arī nebija, nāģene palika man galvā.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-11 01:00, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Būtu reti stulbi aizmirst nožēlojamo sastāva komplektāciju pēc gaumes un vājo sniegumu pret Fērām, nerunājot par citām spēlēm - kaut vai Igauniju.
Gaume sevi vienā no divām spēlēm tomēr pelnīti attaisnoja. Te var runāt par pretinieku trenera pieredzi...
Ak jā, Andora netrenējās uz Skonto zāliena, tur kādā niansīte arī pieplusojās.

  -2 [+] [-]

, 2017-10-11 01:02, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: tikai fakts - pie droša rezultāta uz maiņu laida tikai RFS spēlētājus .. katra spēle izlasē klāt CV ceļ vērtību ..
Svojaku lieta

  -1 [+] [-]

, 2017-10-11 01:03, pirms 8 gadiem
kegums rakstīja: Uldriķim augums ir labs, tomēr galvā un kājās jāpieliek. Mazos andoriešus var nostumt, bet ar stiprākiem tik viegli neies.
Pēc pirmajām divām maiņām komanda vispār nobremzēja uzņemto ritmu. Cerams RFS (atkal visi trīs uzmainītie!) ar fizisko sagatavotību nav problēmas.
Bet atbalstu maiņas, kad tad dot iespēju jaunajiem (ne Višņakovam), ja ne šādā spēlē.
Ak jā, trešās iespējas Šabalam tā arī nebija, nāģene palika man galvā.
Brīžiem kā mazs Zlatans jau izskatījās, bet tikai pret Andoru

Apsargi 100% mūs arestētu pēc hat trick

  +3 [+] [-]

, 2017-10-11 01:06, pirms 8 gadiem
Nu teikšu tā, laba spēle, skatāma un beidzot pārsvars pār pundurvalsti, kādam tam ir jābūt vienmēr.
Apsveicu ar uzvaru. Malači.
Bet ko nozīmē 50% savādāks sākumsastāvs un cita spēle.
Izrādās bez Gorkša mēs varam uzvarēt.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-11 01:06, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Tapēc jau vajag 12 komandas līgā ar 3 apļiem. Lai ir kaut 10 spēles uz puskāju vadošajiem klubiem, bet tās būtu spēles, kur sajust kā šodien pārliecību.
Baigi vajag kādus 4-5 pussprāgoņus virslīgā, kas kāsīs augšgala klubiem ar 0:8 u.tml. kāda jēga? Vienīgais varēs uzkačāt statistiku, kā tas mūsu Čekulajevs igaunijā ar 46 vārtiem, tāpat viņš augstākā līmenī nespēja spēlēt...

  +1 [+] [-]

, 2017-10-11 01:08, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Baigi vajag kādus 4-5 pussprāgoņus virslīgā, kas kāsīs augšgala klubiem ar 0:8 u.tml. kāda jēga? Vienīgais varēs uzkačāt statistiku, kā tas mūsu Čekulajevs igaunijā ar 46 vārtiem, tāpat viņš augstākā līmenī nespēja spēlēt...
Kā Tu to zini, ka tā būs?!?
Ja Tev patīk LFF darbs, tad nestrīdos.

     [+] [-]

, 2017-10-11 01:11, pirms 8 gadiem
Cik vietu kāpums rangā tagad mums draud?

  +4 [+] [-]

, 2017-10-11 01:19, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Kā Tu to zini, ka tā būs?!?
Ja Tev patīk LFF darbs, tad nestrīdos.
LFF jau sen ir iepuvusi un stagnējoša organizācija, bet ne jau klubu daudzums virslīgā kaut kā jūtami palielinās spēlētāju meistarību. Galvenais ir bērnu jauniešu pareiza audzināšana, lai tuvojoties 20 gadiem viņi būtu prece, ko iespējams pārdot un par kuriem interesējas normālu Eiropas līgu klubi. No virslīgas spēlētājiem konkurētspējīgu izlasi neuztaisīsi - tas ir kā lakmusa papīrs, ja spēlētājs nav vajadzīgs normāla līmeņa Eiropas klubos, tad viņa meistarības līmenis ir zems un muļķīgi gaidīt no tādiem izlasē kaut kādu vērā ņemamu sniegumu...

     [+] [-]

, 2017-10-11 01:36, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Vispār jau tu mazliet glupības gvelz par jauniešiem.
Paskaties U-19 un U-21 izlases, kādu klubu sistēmās spēlē jaunieši
Vārtsargi:
Kristaps Zommer Italy Pordenone
Rihards Matrevics- West Ham United
Rūdolfs Soloha Nottingham Forest
Aizsargi:
Mihails Ļesnojs Chelsea
Roberts Veips Sampdoria
Vladislavs Soloveičiks Zenit Saint Petersburg
Antonijs Černomordijs Cyprus Pafos
Pussargi:
Andrejs Cigaņiks Germany Schalke 04
Oskars Rubenis CSKA Moscow
Bogdans Samoilovs Köln
Uzbrucēji:
Jānis Grīnbergs Schalke 04

Plus vēl Latvijā spēlējošie var kāds izsisties.
Liela daļa ir spēlējusi ārzemēs, un pat vēl lielākos "vārdos" kā tos ko uzskaitīji. Diemžēl, pārsvarā, tās ir atrādīšanās nometnes vai ''lielo papuču'' cerības uz naudas / kontaktu pamata izbīdīt savu bezcerīgo dēlu. 99/100 gadījumos tavs uzskaitījums nenoved NEKUR! Līdz ar to, varu garantēt par 99%, ka nekas no tā nesanāks!

     [+] [-]

, 2017-10-11 01:57, pirms 8 gadiem
MelnāBetija rakstīja: Liela daļa ir spēlējusi ārzemēs, un pat vēl lielākos "vārdos" kā tos ko uzskaitīji. Diemžēl, pārsvarā, tās ir atrādīšanās nometnes vai ''lielo papuču'' cerības uz naudas / kontaktu pamata izbīdīt savu bezcerīgo dēlu. 99/100 gadījumos tavs uzskaitījums nenoved NEKUR! Līdz ar to, varu garantēt par 99%, ka nekas no tā nesanāks!
nemuldi tirliņ - ''Liela daļa ir spēlējusi ārzemēs, un pat vēl lielākos "vārdos" '' - kura ir tā lielā daļa??? .
Un vienīgi tu iespējams vari garantēt, ka 99 no 100 reizēm neaizdyrsīsi garām podam

  +1 [+] [-]

, 2017-10-11 02:17, pirms 8 gadiem
Varbūt būs haļava Nacijas kausā un izloze būs: Azerbaijan, Latvia, Malta, Gibraltar , es domāju ir iespējas uzvarēt tādā grupā un spēlēt 1/2 savā laukumā.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-11 02:22, pirms 8 gadiem
Grupa 1: Azerbaijan, Latvia, Malta, Gibraltar
Grupa 2: Georgia, Armenia, Moldova, Kosovo
Kurš par?

  +4 [+] [-]

, 2017-10-11 05:44, pirms 8 gadiem
Naconālā izlase..smiekli nāk.Starkovs krievelis un puse komandas.Viśņakovs pat preses konferencē buldurēja svešā mēlē!

  +1 [+] [-]

, 2017-10-11 06:34, pirms 8 gadiem
Kad vienreiz autori vismaz pārskatīs uzrakstīto "bumbas kontrole pirmajā puslaikā 66-43" ?

  +2 [+] [-]

, 2017-10-11 07:45, pirms 8 gadiem
Kur statistika par spēli? Bumbas kontrole, noskrietā distance, piespēļu precizitāte, uzvarētās divcīņas?
Nav pat izdarīto sitienu skaita!!!

     [+] [-]

, 2017-10-11 08:31, pirms 8 gadiem
LATVIJĀ DZĪVOJOŠS LATVIETIS rakstīja: "Kvalifikācijas ciklu latvieši tādējādi noslēguši..."
Latvijas izlasē nespēlē tikai latvieši. Kuplā skaitā tur ir krievi, argentīnietis, armēnis(kurš gan šodien nespēlēja) u.c.
Un kā tu sauc Latvijas iedzīvotājus?

  +2 [+] [-]

, 2017-10-11 08:31, pirms 8 gadiem
Pēc 1:0 neizturēja nervi kad aizsargi viduslaukumā n-tās minūtes savā starpā saspēlējās, izslēdzu ārā. Saprastu, ja tas notiktu kaut pret Ungāriju. Skatos beigās 4 iesita. Laikam dažs labs no spēlētājiem tagad baigais varonis jūtas, par treneri pat šaubu nav

  +1 [+] [-]

, 2017-10-11 08:32, pirms 8 gadiem
kenaz rakstīja: Naconālā izlase..smiekli nāk.Starkovs krievelis un puse komandas.Viśņakovs pat preses konferencē buldurēja svešā mēlē!
Pieļauju, kad futbola izlase kvalificējās EURO, tu pēkšņi par krieviski runājošiem spēlētājiem piemirsi

  +4 [+] [-]

, 2017-10-11 08:33, pirms 8 gadiem
kenaz rakstīja: Naconālā izlase..smiekli nāk.Starkovs krievelis un puse komandas.Viśņakovs pat preses konferencē buldurēja svešā mēlē!
Esi pamanijis, jo labak spele izlase, jo mazak runas par cittautiesu procentu izlase?

  +4 [+] [-]

, 2017-10-11 08:35, pirms 8 gadiem
nu viss, tagad Starkovs vēl gadus 10 neaizies no izlases. Mežeckijs varēs klārēt ka viņš nav kļūdijies virozt Starkovu izlases trenera amatam.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-11 08:36, pirms 8 gadiem
hmm rakstīja: Basketbolā krīze? Ko Tu pīpē?
Atver acis. Izlase spele teicami, bet kas notiek ar jauniesu basketu? Klubiem? Klubi vispar pazors, VEFam 1,4 miljoni... Lietuva ar tadu budzhetu pat Top5 nebutu.

  +2 [+] [-]

, 2017-10-11 08:44, pirms 8 gadiem
Izcils veikums Vejonis pasniegs Triszvaigznu ordeni kuru LFF funkcionari ir gadam pelnijusi Latvijas futbols labakais pasaule

     [+] [-]

, 2017-10-11 08:58, pirms 8 gadiem
kenaz rakstīja: Naconālā izlase..smiekli nāk.Starkovs krievelis un puse komandas.Viśņakovs pat preses konferencē buldurēja svešā mēlē!
Tur jau ir jāraud, ka latvietis ir tik tizls, ka nespēj apgūt futbolu!! nekā smieklīga šeit neredzu!~

  +4 [+] [-]

, 2017-10-11 09:04, pirms 8 gadiem
Bumbas kontrole - 66% pret 43%... negribu izklausīties pēc kaut kāda skaitļu nūģa, bet man pat gribot tur 100% kopā nesanāk. Varbūt autoram ir kāda cita doma šajā visā apslēpta, vai varbūt es esmu nokavējis jaunākos futbola likumus, kuros bumbas kontrolei tiek atvēlēti 109% iepriekšējo 100% vietā?

  +2 [+] [-]

, 2017-10-11 09:29, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Vai viņi ir šo komandu attiecīgo vecuma grupu pirmajos sastāvos>!>!
bija mums viens Atletico arī no D-pils laikam kur viņš tagad palika?

  +4 [+] [-]

, 2017-10-11 10:05, pirms 8 gadiem
MALAČI!
Andora ir valsts Eiropā ar 85 082 iedzīvotājiem
Daugavpils ir pilsēta Latvijā ar 86 147 iedzīvotājiem
Avots: wikipedia.org

  +3 [+] [-]

, 2017-10-11 10:15, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: ar visu traģisko sniegumu - par mums vēl sliktāk nospēlēja un paliek aiz mums padaudz - Luksemburga, Baltkrievija, Gruzija, Moldova, Armēnija, Kazahstāna, Lietuva, Kosova, Malta, Lihtenšteina, Andora, Sanmarīno, Gibraltārs
Jeb precīzāk - virkne exPsrs valstis un punduri

  +2 [+] [-]

, 2017-10-11 10:32, pirms 8 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Rio Ferdinanda iedvesmota, Latvjas izlase sagrauj Andoru!!!
Vispār es šokā par viņa klātbūtni šeit. Žoklis atkārās. Kā nekā var viņu droši saukt par leģendāru futbolistu!!!
tur nav par ko būt šokā: pat pagātnē ievērojams futbolists neatteiksies no iespējas aizbraukt un par samaksu paskatīties divu izlašu spēli. Skaidrs tak, ka viņu uzaicināja LFF un ne bezmaksas. Domāju, ikviens labprāt paskatītos futbolu, saņemot par to samaksu!

  +4 [+] [-]

, 2017-10-11 10:53, pirms 8 gadiem
"Pirmajā puslaikā Latvijas pārsvars bumbas kontrolē bija visai nospiedošs - 66% pret 43%."
Fantastiska 109% bumbas kontrole!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-10-11 11:53, pirms 8 gadiem
FC Rigai jādomā, kuru atkal no izlases īrēt. Šabala prom.

  +3 [+] [-]

, 2017-10-11 11:55, pirms 8 gadiem
Darāmā Latvijas futbolā daudz.
Viena no svarīgām problēmam sakartot valsts čempionātu.
7 komandas nav nopietni, turklāt izņemot Liepāju un Ventspili pārējās Rīgā, vai pierīgā(Jelgava jau arī tepat netālu no Rīgas)
Lielākā valsts daļa nav pārstāvēta čempionātā,( ne Vidzeme, ne Latgale)
Čempionātā jābūt vismaz 10-12 komandā. Dažas liderkomandas pret potenciāli vājākām var atslogot kādus pamatsastāva spēlētājus. Tā reizēm pat dara Eiropas grandi!
Un nav mākslīgi jāierobežo kamandu skaitu, uzliekot dažādas barjeras( gan finansiālas, gan citādas).Tas jau necels futbola līmeni valstī. Kādas tās mūsu komandas ir tādas ir. Ja Valmiera, Olaine, Grobiņa Rēzekne un citas var , jebkura 1. līgas komanda var spēlēt tur, kāpēc tās nevar spēlēt virslīgā. Tāpati apaļā futbola bumba, ekipējums tāds pats, pat daudzām komandām ļoti izskatīgs un kvalitatīvs, sastāvi nokomlektēti. Kur problēma? Autobuss aizbraukt uz spēlēm? Nu nav tik nabadzīgi!
Lai spēlē pusprofesionālā, vai amatieru statusā, kā daudzās mazās valstīs! Nav jābūt visām komandām profesionālā statusā! Latvijas līmenim un apstākļiem to pieprasīt pat ir absurdi!
Un redzams, ka šādai pieejai nav arī nekāda atdeve. Futbolam jābūt pārstāvētam virslīgā visiem valsts reģioniem un kā redzam provincē bieži pat ir lielāka interese par savas pilsētas komandu nekā Rīgā par vairākām komandām!

  +2 [+] [-]

, 2017-10-11 12:01, pirms 8 gadiem
Varēja 12. Viens divi apļi un tad divās grupās.

  +2 [+] [-]

, 2017-10-11 12:48, pirms 8 gadiem
Karogspliivo rakstīja: Varēja 12. Viens divi apļi un tad divās grupās.
Tā bija 90tajos

  +3 [+] [-]

, 2017-10-11 12:49, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Darāmā Latvijas futbolā daudz.
Viena no svarīgām problēmam sakartot valsts čempionātu.
7 komandas nav nopietni, turklāt izņemot Liepāju un Ventspili pārējās Rīgā, vai pierīgā(Jelgava jau arī tepat netālu no Rīgas)
Lielākā valsts daļa nav pārstāvēta čempionātā,( ne Vidzeme, ne Latgale)
Čempionātā jābūt vismaz 10-12 komandā. Dažas liderkomandas pret potenciāli vājākām var atslogot kādus pamatsastāva spēlētājus. Tā reizēm pat dara Eiropas grandi!
Un nav mākslīgi jāierobežo kamandu skaitu, uzliekot dažādas barjeras( gan finansiālas, gan citādas).Tas jau necels futbola līmeni valstī. Kādas tās mūsu komandas ir tādas ir. Ja Valmiera, Olaine, Grobiņa Rēzekne un citas var , jebkura 1. līgas komanda var spēlēt tur, kāpēc tās nevar spēlēt virslīgā. Tāpati apaļā futbola bumba, ekipējums tāds pats, pat daudzām komandām ļoti izskatīgs un kvalitatīvs, sastāvi nokomlektēti. Kur problēma? Autobuss aizbraukt uz spēlēm? Nu nav tik nabadzīgi!
Lai spēlē pusprofesionālā, vai amatieru statusā, kā daudzās mazās valstīs! Nav jābūt visām komandām profesionālā statusā! Latvijas līmenim un apstākļiem to pieprasīt pat ir absurdi!
Un redzams, ka šādai pieejai nav arī nekāda atdeve. Futbolam jābūt pārstāvētam virslīgā visiem valsts reģioniem un kā redzam provincē bieži pat ir lielāka interese par savas pilsētas komandu nekā Rīgā par vairākām komandām!
Tieši tā!!!
Vienirprātis.
To pašu akadēmiju prasību tādi Spartaki un Rigas apiet ar līgumiem.

  -2 [+] [-]

, 2017-10-11 12:53, pirms 8 gadiem
Žēl Andoru. Viņiem nepaveicās , ka Gorkšs diskvalificēts.Tā būtu kādu golu 100% iebakstījuši.

  +2 [+] [-]

, 2017-10-11 13:00, pirms 8 gadiem
Biju uz vietas... Malači džeki, ka centās. Taču 4:0 rezultātā vajadzēja būt 6:0 vismaz. Uldriķim tādi vārti ir jāgūst, no pašas priekšas.. konfekte...

taču, kas mani mazliet nokaitināja - ir tā spēlēšana uz tiesnesi. It īpaši Solovjovs.. Čalis, var redzēt, izbauda spēlēšanu izlasē, pamāj faniem utml - tas ir forši un patīkami, un priecē. Bet.. Tā lieta, kas kaitina - džekiņ, Tu esi šeit, lai spēlētu futbolu nevis plātītos ar rokām... Nu un, ka bija pārkāpums? Ko skaties uz tiesnesi? Spēlē.. Spēlē arī pēc svilpes.. Savādāk čalim iebrauc kājās, šis apstājas un skatās uz pretinieku, plātās ar rokām, bet tiesneša svilpe klusē.. c'mon - kas tas par bērnudārzu? Ja gribi spēlēt izlašu līmenī futbolu, tad negaidi, ka Tevi glaudīs un paijās, loģiski, ka spers, grūdīs, sitīs utml... nafig tās krišanas, plātīšanās utml.. Tas man konkrēti nojauca spēli.
Kopumā skatoties uz izlasi - likās, ka tomēr citos sporta veidos tik neintelektuāli cilvēki izlasē nav (runa nav konkrēti par Solovjovu)

     [+] [-]

, 2017-10-11 16:31, pirms 8 gadiem
Vai bumbas stafete pirms otrajiem vārtiem nav labākā Latvijas futbola vēsturē? Varbūt kaut kur ir video ar visām tām 100 piespēlēm? Gribētos papriecāties vēlreiz.

     [+] [-]

, 2017-10-11 22:29, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Darāmā Latvijas futbolā daudz.
Čempionātā jābūt vismaz 10-12 komandā.
Un nav mākslīgi jāierobežo kamandu skaitu, uzliekot dažādas barjeras.
Futbolam jābūt pārstāvētam virslīgā visiem valsts reģioniem.
Tātad mākslīgi samazināt komandu skaitu nevaru, bet palielināt var?