Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3
Autors: Arkādijs Birjuks

Video: Karašausks: "Vai tad viss ir zaudēts!? Kāpēc mūs norakstāt?"

6. septembra vakarā Latvijas nacionālā futbola izlase nespēja gūt vārtus mājas spēlē pret Andoru, ar ļoti negatīvu pieskaņu pāršķirstot jaunu lappusi pašmāju futbola vēsturē. Valstsvienības futbolisti pēc mača beigām atzina pieļautās kļūdas un centās iedrošināt līdzjutējus gaidīt pozitīvu rezultātu nākamajā spēlē pret Gruziju. Portāls Sportacentrs.com piedāvā Valērija Šabalas, Kaspara Dubras un Artūra Karašauska pēcspēles komentārus.

, 2018-09-07 02:17, pirms 7 gadiem
Kara bija vienīgais, kas uzņēmās iniciatīvu. Jankas iztrūkumā Kara bija jāliek zem uzbrucējiem, bet kāds uzbrucēju pāris ir Kļuškins un Šabala. Nekāds. Rakelim bija pārlieku liels kredīts vidū. Fertovs arī neder. Es neredzēju normālu centru vispār.
Slēpts komentārs: sasperjods-k
Slēpts komentārs: sasperjods-k
, 2018-09-07 02:21, pirms 7 gadiem
Miksu arkla lemesis ir kā ecēša, nevis arkls, kas māk vagu dzīt!!!
, 2018-09-07 02:38, pirms 7 gadiem
Lai kā negribētos, bet jāpiekrīt Karašauskam par nemācēšanu pozicionāli uzbrukt. Tas, ka nemākam spēlēt kā pirmais numurs, pierādījās pret Gibraltāru, Kosovu, Farērām un arī šovakar. Ja to vēl sakombinē ar neprecīzām piespēlēm, tad sanāk tik skumjš skats kā šovakar. Kādam ir jāuzņemas līdera loma un jāpārnes pārliecība uz pārējiem, citādi Gruzijā nebūs variantu.
, 2018-09-07 04:05, pirms 7 gadiem
Kara vismaz uzvilcies, tas ir pozitīvi, bet nolikt tiesnesi un amatieru pretiniekus, kurus paši nevarēja uzvarēt, nav pareizi. Izskatās vienīgais, kas tur ir nikns, pārējiem deguns zemē. Virslīgā tagad labas naudas, leģionāru limits, nevienam nav īpaši jācenšās, lai iekļūtu sastāvā un kāda jēga uz ārzemēm braukt, ja tepat var ļoti komfortabli dzīvot ar piecām pakām mēnesī. Varbūt izmaiņas virslīgas noteikumos nāks par labu.
Slēpts komentārs: nauris_noviks_1597536250362113
, 2018-09-07 07:29, pirms 7 gadiem
Sastāvs jau nav mainījies, tie sabojātie, sapuvušie pamati, it īpaši atlētu galvās netiks izmainīti. Te vienkārši jāsāk gatavot augsni izlasei, kas būs pēc gadiem 10. Par spēli runājot... nebija talanta jautājums, bet gan attieksmes. Neviens neskrēja pēc lēni ripojušām bumbām, kuras viegli varēja izglābt no autiem, piespēlēs brāķi tik lieli, ka sētas mačos iet kvalitatīvāk, tas pats Vaņins cik reizes spēra pa ripojošu bumbu ievadot to spēlē... Tas viss zog komandai laiku.
, 2018-09-07 07:49, pirms 7 gadiem
Kara: "Gruzijā kā treneris teiks, tā arī spēlēsim."
- Kāpēc šodien nespēlējāt tā kā treneris teica spēlēt?

Dubra: "Ļoti gribējām uzvarēt!"
- Ja ļoti grib, tad kaut kas arī sanāk uz gribēšanas rēķina, bet nesanāca vakar nekas.
, 2018-09-07 08:13, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Kara bija vienīgais, kas uzņēmās iniciatīvu. Jankas iztrūkumā Kara bija jāliek zem uzbrucējiem, bet kāds uzbrucēju pāris ir Kļuškins un Šabala. Nekāds. Rakelim bija pārlieku liels kredīts vidū. Fertovs arī neder. Es neredzēju normālu centru vispār.
Kur tu Latvijā esi redzējis normālu futbolistu un futbolu? Iepriekšējā gadsimtā kaut kas bija.
, 2018-09-07 09:00, pirms 7 gadiem
Kara k-ko ne pa ķeksi uzvilcies, tipa ne pa tēmu prasa kāpēc tik sūdīgi futbolu spēlē, nav jau tā viena spēle. Bik jānomierina nervi un jāpaskatās uz sevi, nevis jāļečī uz žurnālistu. Krančeļi, ne vilki.
, 2018-09-07 09:36, pirms 7 gadiem
Ja var dabūt naudu, jānaturalizē 4-5 labi leģionāri, jo vienalga latviešu izlasētikpat kā nav. Ko var izdarīt treneris, ja nav spēlētāju.
, 2018-09-07 10:22, pirms 7 gadiem
nauris_noviks_1597536250362113 rakstīja: Gorkš atkāpies.pusgads un viss tapat iet uz leju.
Es ceru, ka tu troļļo, neticu, ka var būt tik aptaurēts cilvēks
, 2018-09-07 10:29, pirms 7 gadiem
Ko tad Karašausk, jūs gribat vinnēt, ja pat Andoru nevarat vinnēt, pat golu nevarat iesist, tikai vienreiz vārtu rāmī trāpat un pati spēle ir nekāda..
, 2018-09-07 10:49, pirms 7 gadiem
nauris_noviks_1597536250362113 rakstīja: Gorkš atkāpies.pusgads un viss tapat iet uz leju.
Kāds sakars Gorkšam ar izlases vakardienas sniegumu?
, 2018-09-07 11:03, pirms 7 gadiem
Latfootball rakstīja: Kāds sakars Gorkšam ar izlases vakardienas sniegumu?
Futbolu vairs nespēlē izlasē, netrenē. Kāds sakars?
, 2018-09-07 11:13, pirms 7 gadiem
nauris_noviks_1597536250362113 rakstīja: Gorkš atkāpies.pusgads un viss tapat iet uz leju.
Pārsteidz šāda spriešanas spēju aprobežotība.
, 2018-09-07 11:20, pirms 7 gadiem
Tāda sajūta, ka futbolisti nav trenējušies spēlēt pretinieka laukuma pusē. Izskatās, ka nav bērnu un jauniešu līmenī treneru, kas spētu ierādīt pamatus. Tiesa, laikam arī paši futbolisti iedomājas, ka viņiem pēkšņi atleks miljoni par neko.
, 2018-09-07 11:28, pirms 7 gadiem
Kas tad vinus noraksta?! ar Gruziju bus 0:5 , tads Gabovs pa bumbu neprot trapit , Ikaunieks absoluta nulle ,Pantalons laikam uzksta , ka Polija 2 liga ir specigaka par Sveices augstako , luk Gorksa pirmie darba augli , kad no 3 jiem kandidatiem tikai izvelets sliktakais!
, 2018-09-07 11:28, pirms 7 gadiem
labāk, lai piezvana Starkovam
, 2018-09-07 12:15, pirms 7 gadiem
Jā, interesanti - kāpēc norakstām????

Karašausk, mēs noskatījāmies spēli un redzējām 11 lempīgu takšu parodijas nevis solītos vilkus, tāpēc norakstām.

Atbilde skaidra, futbolistiņ?
, 2018-09-07 12:18, pirms 7 gadiem
aizermans rakstīja: Kur tu Latvijā esi redzējis normālu futbolistu un futbolu? Iepriekšējā gadsimtā kaut kas bija.
Nu, tie veči, protams, vairumā nebija tīri latvieši, bet, jāatzīst, kauns no viņu spēles bija mazāk...
, 2018-09-07 12:21, pirms 7 gadiem
Karaušauskim respect, pateica ko domaja un nolika pie vietas uz provokatīviem jautājumiem
, 2018-09-07 12:21, pirms 7 gadiem
janijs56 rakstīja: Ja var dabūt naudu, jānaturalizē 4-5 labi leģionāri, jo vienalga latviešu izlasētikpat kā nav. Ko var izdarīt treneris, ja nav spēlētāju.
Da labi, ne jau latviešu skaitā ir problēma! Kad izlase mūs priecēja 2002.-2004.gadā un nospēlēja 0:0 ar Vāciju, vai tad kāds skatījās izlases etnisko sastāvu? Tiklīdz ir rezultāti, tā nac. jautājums noklust. Kara, saproti, vajag mūsu futenei uzvaras kā ēst! Un tagad!
, 2018-09-07 13:05, pirms 7 gadiem
Nevar salīdzinoši īsā laika posmā gaidīt kardinālus uzlabojumus. Ja ļoti daudzus gadus pie LFF stūres bija komunists, kurš neko neuzbūvēja, tad gaidīt, ka Gorkšs viņa darbu izdarīs dažu mēnešu laikā, ir naivi. Jāsaprot, ka ir jāpaiet gadiem; tie var būt 5, 10 gadi. Ir jārada sistēma, jāmaina domāšana. Tas nenotiek ātri. Novēļu čaļiem izdarīt pareizos secinājumus un uzvarēt visās atlikušajās spēlēs! Atbalstīsim viņus, nevis zākāsim par to, kur nav viņu atbildības!
, 2018-09-07 13:06, pirms 7 gadiem
Futbola ļoti daudz. Drīz U21.
, 2018-09-07 13:17, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Da labi, ne jau latviešu skaitā ir problēma! Kad izlase mūs priecēja 2002.-2004.gadā un nospēlēja 0:0 ar Vāciju, vai tad kāds skatījās izlases etnisko sastāvu? Tiklīdz ir rezultāti, tā nac. jautājums noklust. Kara, saproti, vajag mūsu futenei uzvaras kā ēst! Un tagad!
Daudz ko nosaka etniskais sastāvs. Daudzi krieviski runājošie Latvijā dzīvo Krievijas propogandas iespaidā, un respektīvi viņiem Latvija neko daudz nenozīmē. Tāpēc, kad tāds nokļūst izlasē, viņam vārds "Latvija" nav tas pats, kas latvietim (protams, arī te ir izņēmumi, tomēr tie ir reti izņēmumi), un būs epizodes, kurās viņš vienkārši nenocīnīsies līdz galam un neizdarīs visu, ko var izdarīt. Tas ir neapstrīdami.

To arī daļēji ļoti labi parādīja mūsu hokeja izlase pagājušā PČ. Daudz jaunu čaļu bez pieredzes, tomēr nostartēja labi. Sitās katrā epizodē un darīja visu, ko var lielā mērā tieši tāpēc, ka vārds "Latvija" un Latvijas himna viņiem kaut ko nozīmē. Viņi bija uz patriotiska viļņa! Un tas deva rezultātu. Tāpēc no izlases, kurā lielākā daļa ir krievi vai krieviski runājoši, kuri dzīvo Krievijas TV, grūti ir gaidīt pilnu pašatdevi epizodēs, kur meistarības trūkumu var aizstāt cīņa par katru laukuma centimetru.
, 2018-09-07 13:20, pirms 7 gadiem
janijs56 rakstīja: Ja var dabūt naudu, jānaturalizē 4-5 labi leģionāri, jo vienalga latviešu izlasētikpat kā nav. Ko var izdarīt treneris, ja nav spēlētāju.
Nav vērts; labāk pa to naudu audzināt savus čaļus
, 2018-09-07 13:21, pirms 7 gadiem
OILER1981 rakstīja: Nevar salīdzinoši īsā laika posmā gaidīt kardinālus uzlabojumus. Ja ļoti daudzus gadus pie LFF stūres bija komunists, kurš neko neuzbūvēja, tad gaidīt, ka Gorkšs viņa darbu izdarīs dažu mēnešu laikā, ir naivi. Jāsaprot, ka ir jāpaiet gadiem; tie var būt 5, 10 gadi. Ir jārada sistēma, jāmaina domāšana. Tas nenotiek ātri. Novēļu čaļiem izdarīt pareizos secinājumus un uzvarēt visās atlikušajās spēlēs! Atbalstīsim viņus, nevis zākāsim par to, kur nav viņu atbildības!
Ja Tu rakstītu par LV futbola kopējo situāciju, tad Tev piekrītu, ka nevar gaidīt kardinālu izmaiņu rezultātus un pašas izmaiņas ne viena, un pat ne divu gadu laikā. Tas gan neattiecas uz Gorkšu un Verpi, jo viņi nav tie personāži, kuri pacels LV futbolu, un iecels to saulītē.
Attiecībā uz izlasi, tad spēlētājiem vienkārši ir jāizpilda treneru spēles plāns, protams, ja to ļauj viņu meistarība un iespējas. Un, protams, arī treneriem ir jābūt laba līmeņa.
Un tam nav nekāda sakara ar ilgu gaidīšanu uz rezultātos, jo vai nu ir meistarīgi spēlētāji, un talantīgi treneri, vai arī nav.
, 2018-09-07 13:22, pirms 7 gadiem
Laiks latviskot izlases sastāvu
, 2018-09-07 13:23, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu rakstītu par LV futbola kopējo situāciju, tad Tev piekrītu, ka nevar gaidīt kardinālu izmaiņu rezultātus un pašas izmaiņas ne viena, un pat ne divu gadu laikā. Tas gan neattiecas uz Gorkšu un Verpi, jo viņi nav tie personāži, kuri pacels LV futbolu, un iecels to saulītē.
Attiecībā uz izlasi, tad spēlētājiem vienkārši ir jāizpilda treneru spēles plāns, protams, ja to ļauj viņu meistarība un iespējas. Un, protams, arī treneriem ir jābūt laba līmeņa.
Un tam nav nekāda sakara ar ilgu gaidīšanu uz rezultātos, jo vai nu ir meistarīgi spēlētāji, un talantīgi treneri, vai arī nav.
Tam visam ir vistiešākais sakaras ar ilgu gaidīšanu uz rezultātu, jo meistarīgi spēlētāji var rasties tikai tur, kur ir sistēma.
, 2018-09-07 13:25, pirms 7 gadiem
OILER1981 rakstīja: Laiks latviskot izlases sastāvu
Vai latviskums sporta laukumā (arī futbola) ir kāds īpašs kvalitātes rādītājs?
Ja godīgi, patīk tas vai nepatīk, bet latviešu mentalitāte nav īsti tā labākā priekš tādas komandu spēles kā futbols.
, 2018-09-07 13:26, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai latviskums sporta laukumā (arī futbola) ir kāds īpašs kvalitātes rādītājs?
Ja godīgi, patīk tas vai nepatīk, bet latviešu mentalitāte nav īsti tā labākā priekš tādas komandu spēles kā futbols.
Tu veici kādus pētījumus par to, ka latviskā mentalitāte neder futbolam? Es jau rakstīju savas pārdomas par to, kāpēc etniskais sastāvs ir svarīgs. Palasi
, 2018-09-07 13:27, pirms 7 gadiem
OILER1981 rakstīja: Tam visam ir vistiešākais sakaras ar ilgu gaidīšanu uz rezultātu, jo meistarīgi spēlētāji var rasties tikai tur, kur ir sistēma.
Tātad līdz 2004. gada EČ mums bija sistēma, jo bija gan labi spēlētāji, gan arī rezultāts neizpalika. Pēc šī EČ nekādas radikālas izmaiņas sistēmā nebija, bet rezultāti radikāli gāja uz leju. Kur problēma?
, 2018-09-07 13:29, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tātad līdz 2004. gada EČ mums bija sistēma, jo bija gan labi spēlētāji, gan arī rezultāts neizpalika. Pēc šī EČ nekādas radikālas izmaiņas sistēmā nebija, bet rezultāti radikāli gāja uz leju. Kur problēma?
Līdz 2004.gadam mums nebija sistēmas. Iekļūšana EČ bija vairāk nejaušība nekā likumsakarība.
, 2018-09-07 13:30, pirms 7 gadiem
OILER1981 rakstīja: Tu veici kādus pētījumus par to, ka latviskā mentalitāte neder futbolam? Es jau rakstīju savas pārdomas par to, kāpēc etniskais sastāvs ir svarīgs. Palasi
Parunā ar hokeja un futbola treneriem (latviešiem), un viņi Tev pastāstīs daudz ko ar ko atšķiras latviešu spēlētāji no cittautiešiem. Tajos stāstos ir daudz kas nepatīkams priekš mums latviešiem.
, 2018-09-07 13:32, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tātad līdz 2004. gada EČ mums bija sistēma, jo bija gan labi spēlētāji, gan arī rezultāts neizpalika. Pēc šī EČ nekādas radikālas izmaiņas sistēmā nebija, bet rezultāti radikāli gāja uz leju. Kur problēma?
Līdz 2004.gadam mums nebija sistēmas; mums bija 1 Fk Skonto, kurā bija radīti daudz-maz labi apstākļi tam, lai izaugtu labi spēlētāji. Kopumā Latvijā nebija radīta sistēma jaunu futbolistu audzināšanai. Sāka brukt Skonto, parādījās visa Lavijas futbola kailums, un mēs esam tur, kur esam šodien.
, 2018-09-07 13:33, pirms 7 gadiem
OILER1981 rakstīja: Līdz 2004.gadam mums nebija sistēmas. Iekļūšana EČ bija vairāk nejaušība nekā likumsakarība.
Nepiekrītu!
Tā bija sistēma. Pastudē cik tad LV futbola klubos spēlēja leģionāri, utt.
, 2018-09-07 13:35, pirms 7 gadiem
OILER1981 rakstīja: Līdz 2004.gadam mums nebija sistēmas; mums bija 1 Fk Skonto, kurā bija radīti daudz-maz labi apstākļi tam, lai izaugtu labi spēlētāji. Kopumā Latvijā nebija radīta sistēma jaunu futbolistu audzināšanai. Sāka brukt Skonto, parādījās visa Lavijas futbola kailums, un mēs esam tur, kur esam šodien.
Vēlreiz-nepiekrītu.
Ja, kas tad 90-tos gados dzimusī Coca-cola paaudze ir tāda kāda tā ir.
, 2018-09-07 13:35, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Parunā ar hokeja un futbola treneriem (latviešiem), un viņi Tev pastāstīs daudz ko ar ko atšķiras latviešu spēlētāji no cittautiešiem. Tajos stāstos ir daudz kas nepatīkams priekš mums latviešiem.
Nezinu, kas tev ir nepatīkams. Bet stāsti par to, ka latviešu mentalitāte neder futbolam ir domāti tiem, kas cilvēkus vērtē pēc tautības. Sak, ja krievs - tad super, ja letiņš - nu tad nekam nederīgs. To PSRS laikos potēja mums. Tikai dzīve jau sen apgāza šo muļķīgo pieņēmumu.
, 2018-09-07 13:44, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Parunā ar hokeja un futbola treneriem (latviešiem), un viņi Tev pastāstīs daudz ko ar ko atšķiras latviešu spēlētāji no cittautiešiem. Tajos stāstos ir daudz kas nepatīkams priekš mums latviešiem.
Pilnīga tufta Kāda vispār latviešu mentalitāte? Tev Rīgā dzīvojošais latvietis Jānis mentalitātē būs līdzīgāks kaimiņam Vaļeram, nevis zemnieku puikam Kārlim no Rucavas pagasta.
Vnk fascinā šitie mentalitāšu pētnieki
, 2018-09-07 13:54, pirms 7 gadiem
Vienīgā cerība tagad liekas tikai uz Karašauski. Gūs hattrick pret Gruziju vai nē?!.
, 2018-09-07 13:55, pirms 7 gadiem
OILER1981 rakstīja: Līdz 2004.gadam mums nebija sistēmas; mums bija 1 Fk Skonto, kurā bija radīti daudz-maz labi apstākļi tam, lai izaugtu labi spēlētāji. Kopumā Latvijā nebija radīta sistēma jaunu futbolistu audzināšanai. Sāka brukt Skonto, parādījās visa Lavijas futbola kailums, un mēs esam tur, kur esam šodien.
Liekas Verpakovskis cenšas visu vērst par labu. Tobergs, Ķirurgs utt.
, 2018-09-07 13:56, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nepiekrītu!
Tā bija sistēma. Pastudē cik tad LV futbola klubos spēlēja leģionāri, utt.
Toreiz mums bija ļoti labi futbolisti. I.Stepanovs(Arsenal), Verpakovskis, Astafjevs utt.
, 2018-09-07 14:09, pirms 7 gadiem
"Galvenais ir pozitīvs noskaņojums. Puišiem ir jāpaceļ pašapziņu, tad arī spēles kvalitāte uzlabosies," noteica Saša Petrovičs un sarunāja draudzības spēli Gibraltārā.

(Par godu Latvijas simtgadei vajadzētu apkopot arī top 100 šausmu stāstus.)
, 2018-09-07 14:15, pirms 7 gadiem
Kara varēja pret Gruziju kādu dubli un spēlētu Astanā.
, 2018-09-07 14:42, pirms 7 gadiem
OILER1981 rakstīja: Laiks latviskot izlases sastāvu
Uz priekšu! Kurā jauniešu futbola izlasē spēlē tavs dēls, gudreli?
, 2018-09-07 14:45, pirms 7 gadiem
OILER1981 rakstīja: Bet stāsti par to, ka latviešu mentalitāte neder futbolam ir domāti tiem, kas cilvēkus vērtē pēc tautības. Sak, ja krievs - tad super, ja letiņš - nu tad nekam nederīgs. To PSRS laikos potēja mums. Tikai dzīve jau sen apgāza šo muļķīgo pieņēmumu.
Nu redzi, tu pats tikko apgāzi muļķīgo cilvēku vērtēšanu pēc tautības, ko pats iesāki - it kā Latvijas krievi būtu mazāki patrioti par latviešiem un tāpēc sliktāki izlases futbolisti.
, 2018-09-07 15:54, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Parunā ar hokeja un futbola treneriem (latviešiem), un viņi Tev pastāstīs daudz ko ar ko atšķiras latviešu spēlētāji no cittautiešiem. Tajos stāstos ir daudz kas nepatīkams priekš mums latviešiem.
Ja alternatīva ir austrumeiropas slāvi, tad ar tiem arī kaut kas nav kārtībā. Krievija, Ukraina, Baltkrievija, futenis populārs, bet spēle.. Ja attiecīgā iedz skaita valstis ieliktu Eiropā vai D-amerikā, tur pavisam cita līmeņa panākumi būtu.
, 2018-09-07 17:18, pirms 7 gadiem
OILER1981 rakstīja: Līdz 2004.gadam mums nebija sistēmas. Iekļūšana EČ bija vairāk nejaušība nekā likumsakarība.
Apstakli bija mums labveligi. Bet nejausiba... nekada gadijuma!
, 2018-09-07 17:20, pirms 7 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Toreiz mums bija ļoti labi futbolisti. I.Stepanovs(Arsenal), Verpakovskis, Astafjevs utt.
Faktiski viss 11-nieks speleja nopietnos klubos - CSKA, Kijevas Dinamo, Southempton, Fullham, Arsenal, Rubin u.c.... pat saliekot kopa visas 3 Baltijas valstis nekas tad vairs nesanak.
, 2018-09-07 17:22, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Parunā ar hokeja un futbola treneriem (latviešiem), un viņi Tev pastāstīs daudz ko ar ko atšķiras latviešu spēlētāji no cittautiešiem. Tajos stāstos ir daudz kas nepatīkams priekš mums latviešiem.
Sim gan nepiekritu. Jau pirms kara mums bija nopietna izlase, ieverojami stipraka par Lietuvu un Igauniju.
, 2018-09-07 17:53, pirms 7 gadiem
Vēl 5 mūsu uzvaras un 16 punkti un 1.vieta grupā. Pēdējā laika lielākais ieguvums Latvijas futbolā-esam tikuši vaļā no lielākā enkura - Starkova. Tātad ir pamatotas cerības uz kaut ko labāku.
, 2018-09-07 18:58, pirms 7 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Toreiz mums bija ļoti labi futbolisti. I.Stepanovs(Arsenal), Verpakovskis, Astafjevs utt.
Jā Stepanovs bija Arsenal aizsardzības balsts!
, 2018-09-07 19:20, pirms 7 gadiem
Karašauskis labi nolika pie vietas to gaili..
, 2018-09-07 20:43, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Jā Stepanovs bija Arsenal aizsardzības balsts!
Balsts, enkurs - sauc kā gribi, bet Arsenal spēlēja, tas tomēr ir līmeņa rādītājs.
, 2018-09-07 21:26, pirms 7 gadiem
reikons rakstīja: Lai kā negribētos, bet jāpiekrīt Karašauskam par nemācēšanu pozicionāli uzbrukt. Tas, ka nemākam spēlēt kā pirmais numurs, pierādījās pret Gibraltāru, Kosovu, Farērām un arī šovakar. Ja to vēl sakombinē ar neprecīzām piespēlēm, tad sanāk tik skumjš skats kā šovakar. Kādam ir jāuzņemas līdera loma un jāpārnes pārliecība uz pārējiem, citādi Gruzijā nebūs variantu.
tieši tā. visi ir pieraduši spēlēt no aizsardzības vai arī, ja nāk pretī līdzvērtīga komanda, tad ar domu, ka kaut kāda haļava iekritīs..... pilnīga impotence uzbrukumu veidošanā. centrālie pussargi nesaasināja nevienu spēles epizodi, pēc kuras varēja uzsist pa vārtiem, vai varbūt tikt tuvāk soda laukumam. centrējumi no malas - izskatījās, ka kājas trīc aizsargiem, kaut kāda nervozitāte. savākt domas nevar pret Andoru??!?

šeit ir milzu darbs trenerim
, 2018-09-13 01:47, pirms 7 gadiem
andzixxo rakstīja: tieši tā. visi ir pieraduši spēlēt no aizsardzības vai arī, ja nāk pretī līdzvērtīga komanda, tad ar domu, ka kaut kāda haļava iekritīs..... pilnīga impotence uzbrukumu veidošanā. centrālie pussargi nesaasināja nevienu spēles epizodi, pēc kuras varēja uzsist pa vārtiem, vai varbūt tikt tuvāk soda laukumam. centrējumi no malas - izskatījās, ka kājas trīc aizsargiem, kaut kāda nervozitāte. savākt domas nevar pret Andoru??!?

šeit ir milzu darbs trenerim
Trenerim nav viegli.
, 2018-09-13 01:48, pirms 7 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Faktiski viss 11-nieks speleja nopietnos klubos - CSKA, Kijevas Dinamo, Southempton, Fullham, Arsenal, Rubin u.c.... pat saliekot kopa visas 3 Baltijas valstis nekas tad vairs nesanak.
Bija skaista Latvijas izlase.
, 2018-09-13 01:49, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Jā Stepanovs bija Arsenal aizsardzības balsts!
Liekas bija domāts kā balsts.