Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:121, Did:0, useCase: 3

Ranjeri: ''Ja Anglija ir debesis, tad Itālija – elle''

Ranjeri: ''Ja Anglija ir debesis, tad Itālija – elle''
Klaudio Ranjeri
Foto: digitale/Scanpix

Itālijas čempionāta AS ''Roma'' kluba bijušais treneris Klaudio Ranjeri pēc savas darba vietas pamešanas veltījis skarbus vārdus Itālijas futbolam, salīdzinot to ar Anglijas futbolu.

Ranjeri, kurš savā trenera karjeras laikā strādājis Spānijā (Madrides ''Atletico'' un ''Valencia''), Anglijā (Londonas ''Chelsea''), bet lielākoties Itālijā (''Parma'', ''Juventus'' u.c.), pēdējos 18 mēnešus pavadīja pie dzimtās pilsētas kluba ''Roma'' stūres. Pēc vairākiem līdzjutēju protestiem un četriem zaudējumiem pēc kārtas, Ranjeri nolika savas pilnvaras un vairāk kā pirms nedēļas pameta ''Roma'' vienību. Neilgi pēc aiziešanas itāļu speciālists sniedza garāku komentāru: ''Futbolā ir debesis un elle. Katrs var izvēlēties, kur viņš vēlas būt. Ja Anglija ir debesis, tad Itālija – elle. Es tik un tā vēlos turpināt trenēt. Anglija mani fascinē, lai gan man patīk arī Itālijas līga. Šajā sezonā es kļuvu par vienīgo grēkāzi klubā, bet tagad viss ir spēlētāju rokās.''

59 gadus vecais Ranjeri sīkāk skaidroja saikni starp spēlētāju un treneri komandā. Kā zināms, tad viņam ne vienu vien reizi bija krasas viedokļu atšķirības ar ''Roma'' ikonu un kapteini Frančesko Toti. ''Šajā sezonā daži spēlētāji pārāk daudz izcēla savas intereses, tādejādi nerespektējot komandas intereses. Kad runāju ar spēlētājiem ģērbtuvēs, tad visi piekrita, ka komandā nepieciešama rotācija, bet tad, kad daži spēlētāji mača laikā tika nomainīti, ... Arī tagad, kad vairs neesmu ''Roma'' treneris, kādām būs jāsēž uz rezervistu soliņa.''

Ranjeri pirms trenera karjeras 13 savus mūža gadus bija profesionāls futbolists. Viņš spēlēja kā aizsargs un pārstāvēja ''Roma'', ''Catanzaro'', ''Catania'' un ''Palermo''. Turpinājumā romietis atgriezās pie līgu salīdzināšanas.

''Ir spēlētāji, kuri velta 110% sevis vienam trenerim, bet tad nepiemērojas citam. Protams, saprotu, ka labam trenerim ir jāspēj no katra spēlētāja dabūt ārā maksimums, pielāgojoties futbolista raksturam. Kad biju spēlētājs, es centos saprast, ko vēlas treneris. Es nebiju labs spēlētājs, bet mans galvenais moto bija ''nekad nepadoties''. Līdzīgs sportiskais gars ir Anglijas futbolā, kur spēlētāji ir kā tīģeri, no kuriem tev uz laukuma ir jābaidās. Biju apbēdināts, ka šajā sezonā ''Roma'' sastāvā bija spēlētāji, kuriem šāds sportiskais gars nebija.''

Izmantotie resursi:
Soccer / Football News and Scores - ESPN Soccernet

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 17:56, pirms 14 gadiem
pārāk skarbi teikts.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 17:58, pirms 14 gadiem
samērā loģiski un saprotami.. infrastruktūra vien tajā pašā Itālijā ir drausmīga. Stadiona izskatās kā nu kur pagadās un tāpat visos viņos svilpo vējš. Dažiem itāļu fanboyiem gan būs grūti saprast, ka Itālijas līga ir.. teiksim atklāti - vāja, salīdzinot ar Angliju un Spāniju.

  +6 [+] [-]

, 2011-02-28 18:01, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: samērā loģiski un saprotami.. infrastruktūra vien tajā pašā Itālijā ir drausmīga. Stadiona izskatās kā nu kur pagadās un tāpat visos viņos svilpo vējš. Dažiem itāļu fanboyiem gan būs grūti saprast, ka Itālijas līga ir.. teiksim atklāti - vāja, salīdzinot ar Angliju un Spāniju.
Kādā ziņā vāja? Infrastruktūras ziņā piekrītu - nekādu jautājumu, nekādu iebildumu. Futbols jau ir cita lieta...

     [+] [-]

, 2011-02-28 18:13, pirms 14 gadiem
keisx_89 rakstīja: Kādā ziņā vāja? Infrastruktūras ziņā piekrītu - nekādu jautājumu, nekādu iebildumu. Futbols jau ir cita lieta...
Salīdzini Itālijas līgu ar Spāniju vai Angliju. Spēlētāju klase. Nauda, kas tur grozās. Par pievilcību vispār nerunāsim. Tur par toto vai dopingiem vispār nav runa.

     [+] [-]

, 2011-02-28 18:32, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: samērā loģiski un saprotami.. infrastruktūra vien tajā pašā Itālijā ir drausmīga. Stadiona izskatās kā nu kur pagadās un tāpat visos viņos svilpo vējš. Dažiem itāļu fanboyiem gan būs grūti saprast, ka Itālijas līga ir.. teiksim atklāti - vāja, salīdzinot ar Angliju un Spāniju.
ja vājāka par Angliju un Spāniju tad uzreiz vāja Seria A viennozīmīgi ir spēcīgāka par Bundesligu un Ligue 1,ieskaties vērīgāk...

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 18:37, pirms 14 gadiem
Mani piemēram Serie A piesaista ne tikai tāpēc, ka atbalstu AC Milan, bet tādēļ, ka katra komanda ir konkurētspējīga - nav nekādas sensācijas, ja 1 nedēļu Juventus apspēlē Inter, bet nākamajā zaudē Lecce; vai arī Udinese nospēlē neizšķirti ar Brescia mājās, lai nākamnedēļ izbraukumā sagrautu Palermo - jā tie ir pārsteigumi, jo pats par sevi skaidrs, ka, kā jau katrā līgā, arī Serie A ir savs "TOP 4(5)", kur ietilpst favorīti, kas sezonas beigās apmēram arī atrodas tur, kur tiem jāatrodas, bet šādi pārsteigumi ir bieži, pat ļoti.
Tici man, Serie A ir daudz atbalstītāju arī aiz Itālijas robežām un ne jau to iemeslu dēļ, kurus esi uzskaitījis augstāk.
Spēlētāju klase - tāda ir visur - nezinu, ko tieši tu šeit esi domājis, bet, manuprāt, Pato, Ibrahimovic, Robinho, Cassano nav ne sliktāks par Chicharito, Nani (Owen), Rūniju un Berbatovu (kā par piemēru ņemot MU un ACM uzbrūkošo līniju).
Nauda - lai EPL tās ir vairāk. Paskatīsimies uz ziemas transfēros izlietoto naudu - piemēram, Torres un Carroll - ārprāts...
Spānija vispār ir atsevišķs gadījums - komandas var iedalīt 3 kategorijās - Barcelona, Madride;
- Villarreal, Valencia, Atletico Madrid, Sevilla, varbūt vēl Bilbao
- visi pārēji, kuri var atrasties gan augšdaļā, gan beigās
tas nav nopietni, tāpēc šeit kaut ko salīdzināt ir smieklīgi. Vai vispār esi redzējis TV ieņēmumus starp manis nosauktajām 1. un 2. kategorijas komandām...?

     [+] [-]

, 2011-02-28 18:52, pirms 14 gadiem
keisx_89

EPL arī tā konkurence un rezultātu neprognozējamība ir ļoti augsta, vismaz pēdējās 2 sezonas! Kaut vai apskatoties Chelsea - čempionu rezultātus! Bet A sērija arī šajā ziņā ir ļoti intriģējoša. Runājot par LaLiga, tad tur abi lielie vaļi ar savām nenormālajām TV naudas prasībām vienkārši iznīcina pārējo klubu konkurētspēju. Ne pie kā laba tas Spānijas čempionātu galu galā nenovedīs.

Runājot par Ranjeri vārdiem, tad nedomāju ka viņš ar to domāja par futbola kvalitātes salīdzinājumu! Drīzāk par nenormālo fanu fanātismu, jaukšanos trenera darbā utt, kas Anglijā tomēr nav tik izteikti. Arī itāļu spēlētāji ir cita - karstasinīgāka mentalitāte un ar viņiem noteikti ir grūtāk atrast kopēju valodu EPL protams salīdzinot ar A sēriju apgrozās daudz daudz lielākas naudas, paši futbola laukumi ir kopēji ņemot piemēroti tieši futbola skatīšanai, TV translācijas kvalitatīvākas, tapēc vairumam tomēr labāk patīk skatīt EPL! Bet tas nenozīmē, ka Asērijā spēlē nekvalitatīvu futbolu. Itālijas futbols vai nu patīk vai nepatīk, gaumes lieta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-02-28 18:59, pirms 14 gadiem
keisx_89 rakstīja: Mani piemēram Serie A piesaista ne tikai tāpēc, ka atbalstu AC Milan, bet tādēļ, ka katra komanda ir konkurētspējīga - nav nekādas sensācijas, ja 1 nedēļu Juventus apspēlē Inter, bet nākamajā zaudē Lecce; vai arī Udinese nospēlē neizšķirti ar Brescia mājās, lai nākamnedēļ izbraukumā sagrautu Palermo - jā tie ir pārsteigumi, jo pats par sevi skaidrs, ka, kā jau katrā līgā, arī Serie A ir savs "TOP 4(5)", kur ietilpst favorīti, kas sezonas beigās apmēram arī atrodas tur, kur tiem jāatrodas, bet šādi pārsteigumi ir bieži, pat ļoti.
Tici man, Serie A ir daudz atbalstītāju arī aiz Itālijas robežām un ne jau to iemeslu dēļ, kurus esi uzskaitījis augstāk.
Spēlētāju klase - tāda ir visur - nezinu, ko tieši tu šeit esi domājis, bet, manuprāt, Pato, Ibrahimovic, Robinho, Cassano nav ne sliktāks par Chicharito, Nani (Owen), Rūniju un Berbatovu (kā par piemēru ņemot MU un ACM uzbrūkošo līniju).
Nauda - lai EPL tās ir vairāk. Paskatīsimies uz ziemas transfēros izlietoto naudu - piemēram, Torres un Carroll - ārprāts...
Spānija vispār ir atsevišķs gadījums - komandas var iedalīt 3 kategorijās - Barcelona, Madride;
- Villarreal, Valencia, Atletico Madrid, Sevilla, varbūt vēl Bilbao
- visi pārēji, kuri var atrasties gan augšdaļā, gan beigās
tas nav nopietni, tāpēc šeit kaut ko salīdzināt ir smieklīgi. Vai vispār esi redzējis TV ieņēmumus starp manis nosauktajām 1. un 2. kategorijas komandām...?
Respekt par garo atbildi, tomēr ļoti diskutabli argumenti. Jā, vājš nav īstais apzīmējums Itālijas čempim, varbūt pārspīlēju par daudz, tomēr gribēju uzmanību vērst uz neapstrīdamo, kuru tomēr daži cilvēki šajā portālā cenšas apstrīdēt. Konkrēti neminēšu kuri, lai nu nesakāpj viņiem galvā.

     [+] [-]

, 2011-02-28 19:33, pirms 14 gadiem
Donalds Daks (pīle) rakstīja: Itālijā futbols ir daudz haotiskāks un nekvalitatīvāks.
Daudz lielāka nozīme tādam "sunim" Gatuso, kas uzkurina komandu.

Tāpat lejasgala komandas Seria A ir daudz vājākas nekā lejasgala komandas EPL.
Par kvalitāti un haosu es nepiekrītu un laikam pārliecināt ar vārdiem arī necentīšos. Par lejasgala komandām varbūt tev arī taisnība, taču to mēs nekad visticamāk neuzzināsim.

Par Gattuso - viņš ir tāds pēc dabas, taču Gennaro nav rupjš spēlētājs - tāds ir viņa emocionālais raksturs - viņš izliekas laukumā uz visiem 100%. Starp citu, interesants fakts, ka kopā savā karjerā AC Milan rindās, viņš saņēmis 2 sarkanās kartītes - 1 no tām par pēdējās cerības sodu ne tik tālajā Milānas derbijā. Tie, kas seko kaut nedaudz Serie A, tie zina, par ko runāju. Ja tu iespaidojies no angļu preses, tad man nav ko teikt... Labāk paseko tādiem spēlētājiem kā Bartons vai Rūnijs (vs McCarthy), ja gribi parunāt par "suņiem"!

  -1 [+] [-]

, 2011-02-28 19:36, pirms 14 gadiem
Angļu futbols premjerliiga ne smakas franči,spānji,afrikanji vien spelee

  -2 [+] [-]

, 2011-02-28 19:46, pirms 14 gadiem
Ja jau pat Ranjeri tā saka... nu tad vispār , vairs nekādus argumentus un basta. EPL- labākā pasaulē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 22:23, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Salīdzini Itālijas līgu ar Spāniju vai Angliju. Spēlētāju klase. Nauda, kas tur grozās. Par pievilcību vispār nerunāsim. Tur par toto vai dopingiem vispār nav runa.
Nu jau tu dirs. Varbūt vienkārši vairāk seko līdzi Anglijai un Spānijai ? Itālijas līga ir ļoti spēcīga un šeit ir daudz talantu tā pat kā bundes līgā, bet parastie United un Chelsea pakaļskrējēji jau to nepamana.