Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:554, Did:0, useCase: 3

LFF vēl neesot rīcības plāna saistībā ar Baltkrievijas kvalificēšanos telpu futbola ''Euro2026''

Kristiāns Dilāns
Kristiāns Dilāns

LFF vēl neesot rīcības plāna saistībā ar Baltkrievijas kvalificēšanos telpu futbola ''Euro2026''
Vadims Ļašenko. Foto: LFF

LETA. Latvijas Futbola federācija (LFF) pagaidām nav izstrādājusi rīcības plānu saistībā ar Baltkrievijas izlases kvalificēšanos 2026.gada Eiropas čempionātam telpu futbolā, kuru uzņems Latvija un Lietuva, aģentūrai LETA atzina LFF prezidents Vadims Ļašenko.

Līdz šim 2026.gada Eiropas čempionāta finālturnīram bez mājiniecēm Latvijas un Lietuvas ir kvalificējusies arī Portugāle, Armēnija, Čehija, Polija, Slovēnija, Ukraina, Horvātija un Baltkrievija.

Latvijas Sporta likumā noteikts, ka Latvijas komandām ir aizliegts spēlēt pret Krievijas un Baltkrievijas izlasēm, ja tās piedalās sacensībās zem sava karoga vai neitrālā statusā.

Tāpat likumā noteikts, ka Latvijā ir aizliegts organizēt komandas sporta spēļu valsts izlases (pieaugušo, jauniešu un junioru) sacensības, kurās piedalās Krievijas vai Baltkrievijas valsts izlases zem sava karoga vai neitrālā statusā.

Ļašenko norādīja, ka LFF šobrīd aktīvi risina jautājumu saistībā ar Baltkrievijas spēlēšanu finālturnīrā un komunicē ar Eiropas Futbola federāciju asociācijas (UEFA) pārstāvjiem, Lietuvas Futbola federāciju, kā arī Ukrainas vēstnieku Latvijā un Ukrainas Futbola asociācijas prezidentu Andriju Ševčenko.

"Līdz šīs nedēļas beigām vai nākamās nedēļas sākumam mums būs skaidri saprotams, kā tas notiks. Šobrīd ir daudz nezināmā, jo saprotams, ka mēs Latvijā nevaram organizēt pasākumu ar Baltkrievijas piedalīšanos gan pēc likumdošanas, gan ētikas saprašanas. Pagaidām notiek komunikācija, un tiklīdz mums būs skaidri zināma pozīcija no UEFA, mēs noteikti informēsim sabiedrību," teica Ļašenko.

2026.gadā Eiropas čempionāta finālturnīrs norisināsies nākamā gada janvāra beigās un februāra sākumā.

Izmantotie resursi:
LETA

  +8 [+] [-]

, 2025-04-16 18:03, pirms 4 nedēļām
Lai nelaiž belārus pāri robežai un situācija atrisināta.

  +3 [+] [-]

, 2025-04-16 18:14, pirms 4 nedēļām
Pat nepārsteidz un droši vien jau ka tā plāna nemaz nebūs!

  +3 [+] [-]

, 2025-04-16 18:27, pirms 4 nedēļām
Vai tad Latvijas valdība nav saņēmusi Trampa ieteikumu anulēt šo likumu? Ko tad buldozers tur saeimā klusē.Baidās ,ka nedabūs latviešu balsis vēlēšanās Mums ir tikai divi ceļi,spēlēt vai nespēlēt.

  -1 [+] [-]

, 2025-04-16 18:47, pirms 4 nedēļām
alguns rakstīja: Vai tad Latvijas valdība nav saņēmusi Trampa ieteikumu anulēt šo likumu? Ko tad buldozers tur saeimā klusē.Baidās ,ka nedabūs latviešu balsis vēlēšanās Mums ir tikai divi ceļi,spēlēt vai nespēlēt.
Vispār viens ceļš nespēlēt.

  +2 [+] [-]

, 2025-04-16 18:49, pirms 4 nedēļām
ja nevar organizēt,tad laikus jāatsakās, lai organizē tie, kas var
kādā mongolijā, piemēram
starp citu, izskatās, ka vates hokejisti spēlēs os, jādomā jau laikus

  +4 [+] [-]

, 2025-04-16 18:51, pirms 4 nedēļām
Kāds būs rīcības plāns, ja Krieviju pielaidīs ziemas OS un Latvijas hokeja izlasei spēle pret agresorvalsti?

  -1 [+] [-]

, 2025-04-16 18:56, pirms 4 nedēļām
Man šķiet, ka nedrīkst ne tikai organizēt turnīrus ar RUS un BLR komandu piedaīšanos, bet arī pret šīm komandām spēlēt.

  +1 [+] [-]

, 2025-04-16 19:24, pirms 4 nedēļām
Aldis Br rakstīja: Kāds būs rīcības plāns, ja Krieviju pielaidīs ziemas OS un Latvijas hokeja izlasei spēle pret agresorvalsti?
Tak lai okupantu valsts priecājas par tehnisko uzvaru.Būtu labi ,ja neviena izlase pret viņiem nespēlētu ,lai kar tās zelta medaļas sev ,kur grib.

  +1 [+] [-]

, 2025-04-16 19:30, pirms 4 nedēļām
coffijs rakstīja: Tak lai okupantu valsts priecājas par tehnisko uzvaru.Būtu labi ,ja neviena izlase pret viņiem nespēlētu ,lai kar tās zelta medaļas sev ,kur grib.
tad jau finālā ASV pret krieviju un belariem bronza. amerikas sporta līgas ir ateja ja jau ļauj tur krieviem spēlēt

  +1 [+] [-]

, 2025-04-16 19:45, pirms 4 nedēļām
pūce rakstīja: tad jau finālā ASV pret krieviju un belariem bronza. amerikas sporta līgas ir ateja ja jau ļauj tur krieviem spēlēt
Belari gan nekādi nevar tikt uz OS,lai gan arī krieviem ja atļauj atsākt piedalīties ,ko es nespēju iedomāties būtu jāsāk no zemākā līgas kā savulaik mums bija jādara.

  +1 [+] [-]

, 2025-04-16 20:32, pirms 4 nedēļām
Tam bija jau jābūt gataviem!!!Tagad sāks domāt!!!
Slēpts komentārs: edgarinsh

  -1 [+] [-]

, 2025-04-16 20:53, pirms 4 nedēļām
alguns rakstīja: Vai tad Latvijas valdība nav saņēmusi Trampa ieteikumu anulēt šo likumu? Ko tad buldozers tur saeimā klusē.Baidās ,ka nedabūs latviešu balsis vēlēšanās Mums ir tikai divi ceļi,spēlēt vai nespēlēt.
Saki ko gribi bet buldozers uzvarēs Rīgas domes vēlēšanas, to pierauda aptaujas, pat arī neatkarīga aptauja delfos, kur jebkurš cilvēks varēja balsot par kuru partiju atdotu balsi un tur viņa partija bija stabili priekšā!

     [+] [-]

, 2025-04-16 20:55, pirms 4 nedēļām
Ja Latvijas sporta likumā ir rakstīts, ka LV nedrīkst spēlēt belašu komandas, tad tur arī ir jābūt scenārijam par to, kas notiek, ja belaru komanda kvalificējas sacensībām kas norisinās LV.

LFF par to nevajadzētu domāt. tāpat kā ar droniem, kas lido pa RIX teritoriju - ne jau airBaltic stjuartēm viņi ir jānosēdina.

  +1 [+] [-]

, 2025-04-16 21:26, pirms 4 nedēļām
go152856 rakstīja: Saki ko gribi bet buldozers uzvarēs Rīgas domes vēlēšanas, to pierauda aptaujas, pat arī neatkarīga aptauja delfos, kur jebkurš cilvēks varēja balsot par kuru partiju atdotu balsi un tur viņa partija bija stabili priekšā!
Neko viņš neuzvarēs viņam apmēram 24 procentu atbalsts tā ir pirmā vieta ,bet mērs būs no NA ,jo viņi izveidos vairākuma koalīciju.

  +1 [+] [-]

, 2025-04-16 22:12, pirms 4 nedēļām
Kad Latvija ieguva tiesības rīkot šo čempionātu, UEFA zināja par Latvijas likumdošanu? Piekrītu tiem, kas saka, ka Ļašenko bija jābūt plānam jau tad, kad kandidēja uz šo turnīru. Viņš tak zināja, ka baltkrievijai ir iespēja tam kvalificēties.

     [+] [-]

, 2025-04-16 23:10, pirms 4 nedēļām
Paga- nesaprotu!!! Kādā veidā baltkrievija varēja kvalificēties? Vai viņi nav diskvalificēti no UEFA?

  +1 [+] [-]

, 2025-04-16 23:11, pirms 4 nedēļām
guntis86 rakstīja: Kad Latvija ieguva tiesības rīkot šo čempionātu, UEFA zināja par Latvijas likumdošanu? Piekrītu tiem, kas saka, ka Ļašenko bija jābūt plānam jau tad, kad kandidēja uz šo turnīru. Viņš tak zināja, ka baltkrievijai ir iespēja tam kvalificēties.
Ko tas mainītu? Citā valstī būtu jāspēlē ar Baltkrieviju,ja vienā grupā.

  +4 [+] [-]

, 2025-04-17 00:11, pirms 4 nedēļām
Nez kādu plānu ta jūs gribat sagaidīt no tā urlu kantora?

  +1 [+] [-]

, 2025-04-17 06:21, pirms 4 nedēļām
Ja viena versija ir čempionāta boikots, tad ir liela starpība vai tu organizē visu turnīru, vai dodies uz citu valsti.

  +2 [+] [-]

, 2025-04-17 06:25, pirms 4 nedēļām
Ceru, ka tagad nenotiek darbs ar juristiem, lai atrastu likumu robus vai ar ierēdņiem, lai mainītu likumus, bet tikai atbildes gaidīšana no UEFA. Un UEFA ir nodota stingra informācija, ka baltkrievi Latvijā neiebrauks.

     [+] [-]

, 2025-04-17 07:20, pirms 4 nedēļām
coffijs rakstīja: Belari gan nekādi nevar tikt uz OS,lai gan arī krieviem ja atļauj atsākt piedalīties ,ko es nespēju iedomāties būtu jāsāk no zemākā līgas kā savulaik mums bija jādara.
Cik gan naivi ir šādi komentāri. Krievu atgriešanās tāpat notiks. Šajās OS visticamāk nē, tomēr visādi var gadīties, bet tuvāko divu gadu laikā vīņi būs atpakaļ. Tāpat viņiem neviens neliks sākt no zemākās līgas, bet atgriezīs tur kur bija pirms aizlieguma piedalīties, to spilgti pierāda iihf reitings kur man liekas Krievija ir otrajā vietā.

  -3 [+] [-]

, 2025-04-17 07:32, pirms 4 nedēļām
Normāls plāns būtu vienkārši aizvērties un spēlēt futbolu, bet bālēliņiem jau svarīgāk ieņemt pozu, it kā kādam būtu paraut ko tāda Latvija domā.

  +2 [+] [-]

, 2025-04-17 08:39, pirms 4 nedēļām
Sportiskais Kobolds rakstīja: Normāls plāns būtu vienkārši aizvērties un spēlēt futbolu, bet bālēliņiem jau svarīgāk ieņemt pozu, it kā kādam būtu paraut ko tāda Latvija domā.
Normāls plāns būtu nespēlēt kā to prasa elementāra loģika un likumdošana.

  +1 [+] [-]

, 2025-04-17 10:20, pirms 4 nedēļām
Sportiskais Kobolds rakstīja: Normāls plāns būtu vienkārši aizvērties un spēlēt futbolu, bet bālēliņiem jau svarīgāk ieņemt pozu, it kā kādam būtu paraut ko tāda Latvija domā.
Normāls plāns būtu visus urlas,tai skaitā tevi, sūtīt pāri austrumu robežai, lai variet kļūt par mēslojumu ukraiņu zemē

     [+] [-]

, 2025-04-17 14:46, pirms 4 nedēļām
Kā var nebūt?