Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2921, Did:0, useCase: 3
Autors: Emils Ozerinskis

Teksta tiešraide: Polija - Latvija 2:0 (spēle galā)

Teksta tiešraide: Polija - Latvija 2:0 (spēle galā)
Deniss Rakels cīņā ar Kamilu Grosicki. Foto: Reuters/Scanpix

Otro spēli Eiropas čempionāta kvalifikācijas ciklā aizvada Slaviša Stojanoviča trenētā Latvijas valstsvienība, kura izbraukuma spēlē Varšavā tiekas ar grupas favorīti Poliju. Pēc zaudējuma ar 1:3 Ziemeļmaķedonijā mūsu izlases rindās veiktas sastāva izmaiņas, lai censtos pārsteigt vīrusu un traumu nomocīto Pasaules kausa dalībnieci.

Polija - Latvija 2:0 (0:0)
Vārti: Levandovskis 76', Gliks 85'
Brīdinājumi: Pjonteks, Kendzjora - Maksimenko, Ikaunieks, Dubra
Polija: Ščensnijs, Kendzjora, Gliks , Pazdans, Reca, Grosickis (Frankovskis 83'), Krihovjaks, Klihs (Blaščikovskis 61'), Zeliņskis, Levandovskis, Pjonteks (Miliks 87').
Latvija: Šteinbors, Savaļnieks (Gabovs 80'), Dubra, Ošs, Maksimenko, Ikaunieks, Isājevs, Laizāns, Rakels, Gutkovskis (Uldriķis 70'), Karašausks (Tobers 85').

Nākamās Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīra spēles Latvijas valstvienība aizvadīs vasarā, savās mājās Daugavas stadionā uzņemot Izraēlu un Slovākiju.

90'+4 Kompensācijas laikā komandas nobumbojas bez īstām vārtu gūšanas iespējām. Spēle galā, Polija svin uzvaru ar 2:0.

87' Uz maiņu nākušais Tobers savā otrajā spēlē izlases sastāvā pārkāpj notiekumus soda laukuma tuvumā pret Miliku. Levandovskim sitiens gan pagalam nesekmīgs.

85' Levandovskis izveido izcilu vārtu gūšanas situāciju, bet tiko uz maiņu nākušais Frankovskis no vārtu priekšas nespēj pārspēt Šteinboru. Taču briestošie vārti nekur neizpaliek. Pēc stūra sitiena īstajā vietā īstajā laikā ir Gliks, kurš ar galvu ietriec bumbu vārtos. Polijas izlase vadībā ar 2:0.

83' Pēc gūtajiem vārtiem Polijas futbolisti nomierinājušies un ļauj vairāk ar bumbu spēlēt Latvijas izlasei.

78' Savainojuma dēļ spēli nevar turpināt Savaļnieks, viņu piespiedu kārtā nomaina Gabovs.

76' Spēles rezultāts ir atklāts - 1:0 vadībā Polija! Lielais poļu spiediens dod rezultātu. Pēc piespēles no labās malas, bumba nonāk pie Reca soda laukuma kriesajā pusē, kur malējais aizsargs izdarīja asu piespēli uz soda laukuma centru, kur Levandovskis atlētiskā lēcienā ar galvu tiec bumbu vārtos, pārspējot izcilu spēli aizvadošo Šteinboru.

74' Pamatīgs Polijas spiediens. Mājinieki iespieduši Latvijas futbolistus dziļi aizsardzības zonā un vairākkārt saasina situāciju ar piespēlēm soda laukumā. Pēc Rakela pārkāpuma tiek nozīmēts tiešais brīvsitiens, bet bumba trāpa mūrī.

72' Pēc ilgāka pārtraukuma izdevība atkal rodas Latvijas izlasei. Dodoties uzbrukumā trīs pret trīs, Karašausks nolemj sist no distances, nevis iespēlēt bumbu soda laukumā. Rezultāts vēl joprojām nav mainījies.

68' Pēc 11. Polijas stūra sitiena pamatīgā nokdaunā tiek nolikts Gutkovskis, kuru nomaina Uldriķis.

66' Rakels labi apspēlē pretspēlētāju, bet Gutovskis bumbu pazaudē, dodot poļiem pretuzbrukuma iespēju. Savaļnieka kļūda izklupienā ļauj mājiniekiem tikt līdz soda laukumam, bet piespēli gar vārtiem aptur Isajevs.

61' Šteinbors turpina glābt Latvijas izlasi no vārtu zaudējuma. Ļoti spēcīgu Grosicka sitienu ar pirmo mēģinājumu Šteinboram neizdodas ķert, bet pirms vārtu līnijas Latvijas vārtsargs paspēj sagrābt bumbu.

60' Pēc stūra sitiena izspēles sitienu vārtu četrstūrī raida Ošs, bet mājinieku komandu lēcienā glābj Ščensnijs.

59' Lieliska iespēja rodas Karašauskam. Pēc tālas piespēles uzbrucējs vienatnē var doties pret mājinieku vārtsargu. Trīs poļu aizsargi izmisīgi centās Karašausku panākt, bet Latvijas izlases uzbrucējam ātrumā neizdodas veikt saturīgu sitienu. Rezultāts paliek nemainīgs.

56' Latvijas izlase dziļi nosēžas, lai neļaut poļiem veikt izrāvienus uz vārtiem. Mājinieki tiek pie vairākām stūru izspēles situācijām. No soda laukuma krietni pāri vārtiem pārsit Zeliņskis.

53' Brīdinājumu saņem Maksimenko.

51' Fantastisku sniegumu turpina demonstrēt Šteinbors. Pēc stūra sitiena Pjonteks ar galvu raida bumbu vārtu labajā stūrī, bet Latvijas mūris slaidā lēcienā paliek nepārspēts.

48' Kārtējā iespēja rodas Levandovskim, bet viņa mēģinājumu iekarot vārtus bloķē Ošs.

47' Grosickis veic bīstamu sitienu Latvijas vārtu apakšējā stūrī, bet lēcienā Šteinbors glābj sarkanbaltsarkanos no vārtu zaudēšanas.

46' Otrais puslaiks sākas ar Latvijas izlases došanos uz priekšu. Karašausks ilgāku brīdi pietur bumbu, taču Isajevs izdara piespēli autā, atdodot bumbu pretiniekiem.

Spēles pirmajās 45 minūtēs Latvijas izlase izveidoja deviņas izdevības, trīs reizes veicot sitienus vārtu taisnstūrī. Polijas izlase pa vārtiem sita astoņas reizes, vārtu rāmī trāpot divas reizes.

45'+1 Pirmais puslaiks noslēdzies. Latvijas izlase aizvadījusi līdz šim labāko puslaiku Stojanoviča vadībā.

44' Ar lielu pārliecību spēlē Dubra, tiekot galā ar Pjonteka uzbrukumu un pēc tam veiksmīgi apstrādājot bumbu savā soda laukumā, par spīti tam, ka pretinieks turēja Latvijas izlases kapteini aiz krekla.

42' Polijas izlases bumbas kontrole sasniegusi jau 70%.

40' Mājinieki saspēlējas Latvijas izlases soda laukuma tuvumā. Piespēli saņem Levandovskis, kurš ar otro pieskārienu no gaisa sit bubu, bet to paspēj bloķēt Latvijas izlases kapteinis Dubra.

37' Vairākas stūra sitienu izdevības bijušas Polijas izlasei. Pjonteks augstā lēcienā tiek līdz bumbai ar galvu, bet bumbu tver Šteinbors. Pretējā virzienā dodas Gutkovskis, kurš caur kreiso pusi ielaužas soda laukumā, bet savā vietā ir Polijas vārtu vīrs.

35' Vārtu stabs glābj Latvijas izlasi! Levandovskis izpilda ļoti viltīgu sitienu vārtu tālajā stūrī, bet Pjontekam pavisam maz pietrūkst lai aizsniegtos līdz atlēkušajai bumbai.

34' Latvijas ieroči nav sveši arī Polijas valstsvienības aizsargam Recam, kurš ar ļoti tālu auta iemetienu nogādā bumbu Latvijas soda laukumā.

31' Latvija nonāk uzbrukuma pozīcijā, Ikauniekam meklējot Karašausku, kurš gan netiek līdz bumbai. Oša tālais iemetiens nesagādā problēmas Polijas aizsardzībai.

29' Polijas izlases pussargi ar piespēlēm uzstājīgi meklē Levandovski, bet Šteinbors paspēj pirmais tikt pie bumbas soda laukumā. Nu jau kādu brīdi Latvijas izlase nav pārgājusi laukuma centra līniju.

24' Levandovskim pēc tālas piespēles saņemšanas rodas lieliska vārtu gūšanas iespēja, taču Šteinbors atvaira pieredzējušā uzbrucēja sitienu. Turpinoties epizodei Pjonteks krīt soda laukumā, prasot 11 metru soda sitienu, bet spēles soģis piešķir poļu jaunajai zvaigznei dzelteno plāksteri par simulāciju.

20' Potenciāli bīstams pretuzbrukums rodas pēc Rakela sprinta pa laukuma kreiso malu, taču komandas biedri nesaprot Rakela nodomus un epizode beidzas ne ar ko.

17' Veiksmi no distances izmēģina Levandovskis, taču bumba lido garām Šteinbora sargātajiem vārtiem.

14' Polijas izlase pārņem spēles iniciatīvu un izveido vairākus momentus pie Latvijas vārtiem. Par spīti viesu komandas haotiskām darbībām, sitienu pa vārtiem mājiniekiem izdarīt neizdodas.

11' Rakels izpilda stūra sitienu, cenšoties bumbu nogādās Latvijas izlases kapteini Dubram, kurš otrajā stāvā sadurās ar poļu centra aizsargu Gliku, kuram epizode beidzas ļoti sāpīgi.

9' Poļiem pirmo reizi izdodas ielauzties Latvijas izlases soda laukumā, bet Levandovski atbruņo 11 vilki.

8' Ārpus soda laukuma sitienu pa vārtiem veic Karašausks, taču tas ir par vāju, lai nopietni cerētu uz vārtu gūšanu. Mača ievadā vairāk uzbrukusi tieši Latvijas izlase.

4' Netālu no Polijas soda laukuma ar sodu tiek apturēts Karašausks. Soda sitienu izpilda Rakels, cenšoties bumbu raidīt tuvajā vārtu stūrī. Sitiens lido nedaudz garām mērķim, bet Latvijas izlases pirmajās minūtēs pret spēcīgajiem pretiniekiem izskatās labi.

2' Polijā spēlējošais Gutkovskis izpilda pirmo sitienu pa vārtiem, liekot Ščesnijam atvairīt bumbu. Poļu vārtsargam lielas problēmas nerodas, jo bumba lido tieši vārtu vidū, kur pareizu pozīciju ieņēmis "Juventus" vārtsargs.

1' Pēc Kaspara Dubras un Roberta Levandovska tikšanās ar tiesnešiem. spēli ar bumbu iesāk Polijas valstsvienība. Jau mača sākumā Karašauskam izdodas atņemt pretinieku spēlētājam bumbu, bet sadursmē ar poļu futbolistu ciešs Rakels, kuram jāuzpūš aukstais.

Varšavas nacionālais stadions tika celts speciāli 2012. gada Eiropas čempionāta finālturnīram. Stadionā, kas 2015. gadā uzņēma UEFA Eiropas līgas finālu, Latvijas izlase šovakar aizvadīs vienu no savām visu laiku apmeklētākajām spēlēm vēsturē. Stadions labu laiku pirms spēles sākuma pildās ar skatītājiem un sagaidām fantastiska futbola atmosfēra. Latvijas līdzjutēju skaits izskatās visnotaļ līdzīgs poļu akreditēto žurnālistu skaitam.

Latvijas vasltsvienības treneris Slaviša Stojanovičs pēc neveiksmīgās spēles Ziemeļmaķedonijā norādīja, ka jau puslaika pārtraukumā būtu vēlējies veikt sešas spēlētāju maiņas. To slovēņu treneris apliecinājis pirms šī mača, vietu sākumsastāvā uzticot pirmajā atlases cikla cīņā nespēlējušajiem Robertam Savaļniekam, Jānim Ikauniekam, Oļegam Laizānam un Vladislavam Gutkovskim.

Sastāva problēmas piemeklējušas Polijas izlasi. Komandas nometnē plosās vīrus, kas spēlē pret Latviju liegs laukumā doties aizsargiem Janam Bednarekam un Bartošam Berešinskim. Tāpat savainojumu dēļ poļiem nepalīdzēs aizsargs Marcins Kaminskis un pussargs Šimons Žurkovskis.

Latvijas izlasei spēlē pret Polijas valstsvienību nevar palīdzēt Andrejs Cigaņiks, kurš mača izskaņā pret Ziemeļmaķedoniju saņēma otro dzelteno kartīti, kas attiecīgi liek jaunajam pussargam izlaist šo spēli. Pleca savainojumu guvušo izlases kapteini un pamatvārtsargu Andri Vaņinu valstsvienības vārtos nomainīs Polijā ikdienā spēlējošais Pāvels Šteinbors, kurš ilgu laiku pavadījis aiz Vaņina muguras. Šteinboram šī būs tikai sestā spēle izlases rindās.

Plašāks pirmsspēles apraksts: Latvijai Varšavā iespēja samērot spēkus ar Pasaules kausa dalībnieci

Spēles tiešraide TV6 un interneta portālā Skaties.lv.


, 2019-03-24 21:22, pirms 6 gadiem
Kāpēc nevarēja ielikt uzbrukumā Šabalu un Uldriķi? Kāpēc ir jāliek kaut kāds Savaļnieks un Gutkovskis??

Varbūt kaut ko nesaprotu? Šaba un Uldriķis ir slikti?
, 2019-03-24 21:23, pirms 6 gadiem
Ja nu kadam nav kur redzet - Watch TV6 online - Visi kanali - Interneta...
, 2019-03-24 21:24, pirms 6 gadiem
Stojanovičs pagaidām zirgā, atradis taktisku manevru: apjukušajiem Polijas futbolistiem, kas grasās doties kārtējā uzbrukumā, nupat paziņoja, ka spēle sākšoties tikai pēc 20 minūtēm.
, 2019-03-24 21:29, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Kāpēc nevarēja ielikt uzbrukumā Šabalu un Uldriķi? Kāpēc ir jāliek kaut kāds Savaļnieks un Gutkovskis??

Varbūt kaut ko nesaprotu? Šaba un Uldriķis ir slikti?
vai nav vienalga ko liek? miegam visi der
, 2019-03-24 21:29, pirms 6 gadiem
Zāģis garantēts.

Būtu labāk visu finansējumu no UEFA novirzījuši LV basketbolam. Varbūt varētu mūsu superzvaignzes apdrošināt.
, 2019-03-24 21:29, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Kāpēc nevarēja ielikt uzbrukumā Šabalu un Uldriķi? Kāpēc ir jāliek kaut kāds Savaļnieks un Gutkovskis??

Varbūt kaut ko nesaprotu? Šaba un Uldriķis ir slikti?
Visa Latvijas izlase ir slikta. Nav nozīmes, ko maina.
, 2019-03-24 21:30, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: vai nav vienalga ko liek? miegam visi der
Super. Uzrakstīji tieši to pašu, ko es pēc tevis
, 2019-03-24 21:32, pirms 6 gadiem
Būs pazemojums lielākās publikas priekšā kādā ir spēlējuši. IZCILIT!!!!
, 2019-03-24 21:43, pirms 6 gadiem
Latvieši skatās apkārt! Brīnumzemē nonākuši
, 2019-03-24 21:46, pirms 6 gadiem
Uijā, uijā, nikni vilki.
, 2019-03-24 21:50, pirms 6 gadiem
Kāds derīgu linku var, lūdzu, iedot?
, 2019-03-24 21:51, pirms 6 gadiem
Valērijam obligāti jāspēlē, arī Tarasovam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-03-24 21:51, pirms 6 gadiem
Pēdējo 15gadu labākās 3minūtes LV futbolā... šis mačs jau ir izdevies: d
, 2019-03-24 21:54, pirms 6 gadiem
vilki mēģina savākt sitienus pa vārtiem lai pēc tam viņiem neirš, ka nav sitienu
, 2019-03-24 21:55, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Pēdējo 15gadu labākās 3minūtes LV futbolā... šis mačs jau ir izdevies: d
Tiesi to pasu gribeju rakstiit
, 2019-03-24 21:55, pirms 6 gadiem
jau 2 sitieni vartu rami!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-03-24 21:56, pirms 6 gadiem
Rakels, kuram jāuzpūš aukstais.....

Aukstais
, 2019-03-24 21:57, pirms 6 gadiem
vilki labākie
, 2019-03-24 21:57, pirms 6 gadiem
Papis_Diane rakstīja: vilki mēģina savākt sitienus pa vārtiem lai pēc tam viņiem neirš, ka nav sitienu
Jo vairāk sitienu pa vārtiem, jo lielākas izredzes tikt pie gola. Elementāri, Vatson!
, 2019-03-24 21:58, pirms 6 gadiem
anatolsins rakstīja: Ja nu kadam nav kur redzet - http://www.hokejatv.com/publ/tv6/1-1-0-8
Links labs, bet fullscreens neiet. Ir vēl kādi varianti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-03-24 22:00, pirms 6 gadiem
nekas, rīgā mēs poļus piesmiesim 5-1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-03-24 22:00, pirms 6 gadiem
poljiem tadi uzbruceji ka Milikam,kas iesitis Serie A 15 golus jasezh uz solinja
, 2019-03-24 22:02, pirms 6 gadiem
savējais92 rakstīja: Links labs, bet fullscreens neiet. Ir vēl kādi varianti?
nu brauc uz taču uz Latviju atpakaļ, te visos televizoros rāda vilkus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-03-24 22:04, pirms 6 gadiem
Sakarīga spēle pagaidām.
, 2019-03-24 22:04, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Skatos, Vatsons pēc pērtiķbola kreņkiem no DR uz Futbola izlasi pārslēdzies
Uz DR uzčurāju un čurāšu. Pārējiem sporta veidiem un komandām ( izņemot vafeles) jūtu un jutīšu līdz.
, 2019-03-24 22:06, pirms 6 gadiem
Skonto spēlētāji šodien kaunu nedara
, 2019-03-24 22:06, pirms 6 gadiem
ko tas Rakels nah dara
, 2019-03-24 22:09, pirms 6 gadiem
Ja šitā būtu spēlējuši iepriekšējā mačā........
, 2019-03-24 22:10, pirms 6 gadiem
Vilki saņemās uz spēlēm, kur iespējams tikt spēlēt klubos
, 2019-03-24 22:12, pirms 6 gadiem
Labi, ka nav VAR, jo tur bija pendele
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-03-24 22:13, pirms 6 gadiem
nu, neko neko
, 2019-03-24 22:13, pirms 6 gadiem
9' Poļiem pirmo reizi izdodas ielauzties Latvijas izlases soda laukumā, bet Levandovski atbruņo 11 vilki.. Neskatisos speli, bet izklausas itka visi divkajainie vilki butu uzmetusies virsu Lewi :-D
, 2019-03-24 22:15, pirms 6 gadiem
erfšā
, 2019-03-24 22:20, pirms 6 gadiem
ko polis Arkādijs teiktu,ja pret Latviju būtu jāspēlē arkādija stadionā un galvenais komentētājs būtu Arkādijs Birjuks, bet sportacentrā Suveijzda?
, 2019-03-24 22:21, pirms 6 gadiem
hahaha
, 2019-03-24 22:23, pirms 6 gadiem
malachi
, 2019-03-24 22:23, pirms 6 gadiem
#22 ir taurenis bez smadzenēm..
, 2019-03-24 22:23, pirms 6 gadiem
te arī parādās LV uzbrucēju meistarība, iziet 1v1 un uzsit tieši pa vārtsargu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-03-24 22:24, pirms 6 gadiem
Gutkovksi obvedzji ego evo familia petrenko ņi gvardiola obvedji ego
, 2019-03-24 22:24, pirms 6 gadiem
nu bļ* tāda šance bija
, 2019-03-24 22:25, pirms 6 gadiem
, 2019-03-24 22:25, pirms 6 gadiem
bija iespeja vel piespeleet ar...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-03-24 22:28, pirms 6 gadiem
Latvija uzvarēs polu panus
Sensācija
Rakels ar Savalnieku ir zvaigznes
Gutkovskis- zvaigznīte
Ikaunieks iesper pjontekam pa olām
Pjontekam dzelzs rieksti
, 2019-03-24 22:29, pirms 6 gadiem
uz kkādu haļavu 0-0 cer vilki, baigi cerīgi jā komentētāj..
, 2019-03-24 22:30, pirms 6 gadiem
Tadeuša Alkaša stadions
, 2019-03-24 22:30, pirms 6 gadiem
Kā tad tie 11 kucēni spēlē
, 2019-03-24 22:30, pirms 6 gadiem
mūsu izvirzītas uzbrucējs spēlē balsta pussargā, jā mēs nemaz neesam nosēdušies
, 2019-03-24 22:31, pirms 6 gadiem
nu Gutkovskis nevelk izlases līmeni, viņa vietā jāņem ikaunieks, vai Tosins no Ventspils, bet šito vairs neaicināt
, 2019-03-24 22:33, pirms 6 gadiem
Jā, mēs esam nožēlojami tehniski...
bet kamōn, poļi JOPROJĀM nav tikuši pāri Laizāna sitienam... man šķiet, ka nu jau gadiem padsmit tomēr vajadzēja dziedēt brūces... par pirmo puslaiku-izcilākais puslaiks pēdējos... vismaz 10gados... jā, esam ierakumos līdz paxtiem, bet nav jāslēdz kāds tizls raidījums fonam...
, 2019-03-24 22:33, pirms 6 gadiem
rīt visās ziņās Latvija noturās puslaiku pret poliju, tikpāt kā uzvara mums
, 2019-03-24 22:33, pirms 6 gadiem
Pirmais puslaiks diezgan pozitīvs.
, 2019-03-24 22:33, pirms 6 gadiem
Papis_Diane rakstīja: nu Gutkovskis nevelk izlases līmeni, viņa vietā jāņem ikaunieks, vai Tosins no Ventspils, bet šito vairs neaicināt
Varbūt Rudņevu vai vēl kādu, kas ir traumēts vai kā!?
, 2019-03-24 22:35, pirms 6 gadiem
Kas maizīti par hlebu sauc
No Latvijas lai ārā brauc
Un visi 11 Vilki kauc
Kad pjonteks uzbrukumā trauc

Armands Beizīters
, 2019-03-24 22:35, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Varbūt Rudņevu vai vēl kādu, kas ir traumēts vai kā!?
tak nē Tosins ir vislabākais uzbrucējs Latvijā
, 2019-03-24 22:35, pirms 6 gadiem
Haha, tie kas te vēl kaut ko šļupst pēc visnotaļ pieklājīgā puslaika ir vainu pilnīgi stul..eņi, jo nesaprot reālos spēku samērus un situāciju, vai vienkārši nav lojāli nacionālajām izlasēm, vienvārdsakot, priekš manis vairāk kā tukša vieta
, 2019-03-24 22:35, pirms 6 gadiem
Lielisks puslaiks. Izrādās, ka mūsējie tomēr prot spēlēt futbolu. Protams, turpinājumā poļi spiedīs vēl vairāk, bet tas var pavērt labas iespējas pretuzbrukumiem.
, 2019-03-24 22:36, pirms 6 gadiem
Ja salīdzina ar ZMaķedoniju - kā diena pret nakti - neviens nestreso, visi cīnās, lai kā arī beigtos - var redzēt, ka labs treneris daudz ko var izdarīt arī ne to izcilāko materiālu
, 2019-03-24 22:36, pirms 6 gadiem
Malači, pokuj, ka autobuss noparkots. Pa retam arī aizskrienam. Bet uz beigām spēka var nepietikt.
, 2019-03-24 22:37, pirms 6 gadiem
disciplīns rakstīja: Haha, tie kas te vēl kaut ko šļupst pēc visnotaļ pieklājīgā puslaika ir vainu pilnīgi stul..eņi, jo nesaprot reālos spēku samērus un situāciju, vai vienkārši nav lojāli nacionālajām izlasēm, vienvārdsakot, priekš manis vairāk kā tukša vieta
Pasaki šito žīdiem 4:2... bet nu, reāli esat vājāki... ups, uzmini, kam ir 3p tabulā...
, 2019-03-24 22:37, pirms 6 gadiem
Nezinu vispār nevienam džekam, kas spēlē LV izlasē, uzvārdu.

Bet tāpat pakomentēšu.
, 2019-03-24 22:38, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Lielisks puslaiks. Izrādās, ka mūsējie tomēr prot spēlēt futbolu. Protams, turpinājumā poļi spiedīs vēl vairāk, bet tas var pavērt labas iespējas pretuzbrukumiem.
Nez gan, tālās piespēles un uzbrukumu uzsākšana ir tik pat nožēlojam, kā bija, poļu pieliktās bikses ir tas, kas mums šobrīd palīdz vairāk, kā nekas...
, 2019-03-24 22:38, pirms 6 gadiem
Onka rakstīja: Ja salīdzina ar ZMaķedoniju - kā diena pret nakti - neviens nestreso, visi cīnās, lai kā arī beigtos - var redzēt, ka labs treneris daudz ko var izdarīt arī ne to izcilāko materiālu
Tomēr no trenera arī ir atkarīgs un lielisks, piemērs, ir Hārtlijs. Stojanovičs dzimis Serbijā, tomēr serbu mentalitāte ir skarba un cerams viņš pēc iepriekšējas spēlēs normāli čaļiem ribas ir iedevis.
, 2019-03-24 22:39, pirms 6 gadiem
Onka rakstīja: Ja salīdzina ar ZMaķedoniju - kā diena pret nakti - neviens nestreso, visi cīnās, lai kā arī beigtos - var redzēt, ka labs treneris daudz ko var izdarīt arī ne to izcilāko materiālu
Streso VISI... tikai poļi!!! Tas ir pirmā puslaika panākuma pamatu pamatā!!!
, 2019-03-24 22:40, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nezinu vispār nevienam džekam, kas spēlē LV izlasē, uzvārdu.

Bet tāpat pakomentēšu.
Bütu labák pie NBA palicis. Kápéc te ar savu nezināšanu ir jāplātās?
, 2019-03-24 22:41, pirms 6 gadiem
Akdievs, skatos pa tv6 sū kvalitātē, kamēr pa match tv iet hd.
, 2019-03-24 22:44, pirms 6 gadiem
Fidels rakstīja: Akdievs, skatos pa tv6 sū kvalitātē, kamēr pa match tv iet hd.
tv6 ir hd
, 2019-03-24 22:44, pirms 6 gadiem
Labakais puslaiks beidzamos gados,lai nu izdodas ari uzvaret......
, 2019-03-24 22:44, pirms 6 gadiem
Patikami priecē Latvijas fanu atbalsts
Pateicoties Viesturam Koziolam
Vinš noorganizēja autobusu
Tagad skaidri dzirdam sauklus
AIZSARDZIIIIBU, AIZSARDZIIIIBU
LATVIJA, LATVIJA
SARAUJ, SARARAUJ, TIKAI BIKSES NEPAAARRRAUJ

Armand's Beizīters no Waršavas
Tadeuša Alkaša stadiona
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-03-24 22:45, pirms 6 gadiem
psv89 rakstīja: tv6 ir hd
Sākās ar huj... vai kā!? Numurus nevar pat saskatīt...TVplay Sports+ HD ir HD!!!
, 2019-03-24 22:46, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bütu labák pie NBA palicis. Kápéc te ar savu nezināšanu ir jāplātās?
Patīk ierēkt par LV izlasi. Piedod, bet mums futbols ir pilnīgā žopā. Reāli vienīgais sasniegums ir uzvara pār TUR un sakarīga spēle pret GER tajā pašā čempī. Un viss. Un tas ir padsmit gadus atpakaļ.
, 2019-03-24 22:47, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Sākās ar huj... vai kā!? Numurus nevar pat saskatīt...TVplay Sports+ HD ir HD!!!
man pa tv tv6 ir hd,1080p
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-03-24 22:47, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Patīk ierēkt par LV izlasi. Piedod, bet mums futbols ir pilnīgā žopā. Reāli vienīgais sasniegums ir uzvara pār TUR un sakarīga spēle pret GER tajā pašā čempī. Un viss. Un tas ir padsmit gadus atpakaļ.
Latvijas izlase ir 11 vilki
, 2019-03-24 22:47, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Matč TV to arī rāda? Būs jāpārslēdzas, nevaru to Zaharovu klausīties Prāmnieks lai viens pats komentē DR spēles nākamsezon, viņš ir daudz sakarīgāks
Pie attiecīga alus daudzuma ir klausāms tv6
Rit agrā maiņa?
, 2019-03-24 22:48, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Pērtiķbolā ir gan lielie sasniegumi, vai ne tā?
Kas ir pertiķbols? Banānu sacensības?
, 2019-03-24 22:48, pirms 6 gadiem
Priecē Mežika klātbūtne
, 2019-03-24 22:48, pirms 6 gadiem
gutkovskis vel nav uz Šabala nomainīts?
, 2019-03-24 22:48, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Pērtiķbolā ir gan lielie sasniegumi, vai ne tā?
Kaut vai pēdējā čempī 5. vieta. Tas jau vien ir kaut kas ko futbola izlasei nesasniegt.

Vienīgi, kur viņi var dabūt 5. vietu ir savā grupā, ja ir 6 komandas. Un tas tiešām pie lielas apstākļu sakritības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-03-24 22:49, pirms 6 gadiem
Papis_Diane rakstīja: Latvijas izlase ir 11 vilki
Labi, ka basītī pietiek ar 5 lāčiem.
, 2019-03-24 22:49, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Drīzāk banānu cienītāju
Es banānus ēdu ar karotīti. Kā tu?
, 2019-03-24 22:51, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Es banānus ēdu ar karotīti. Kā tu?
Padomijā ar apelsīniem bija deficīts
, 2019-03-24 22:51, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Patīk ierēkt par LV izlasi. Piedod, bet mums futbols ir pilnīgā žopā. Reāli vienīgais sasniegums ir uzvara pār TUR un sakarīga spēle pret GER tajā pašā čempī. Un viss. Un tas ir padsmit gadus atpakaļ.
Tieši šajā ierēkšanā slēpjas tas mazvērtības komplekss, kurš dažādu līkloču ceļā rezultējas arī nepārliecinošā izlases spēlē. Lai cik tas paradoksāli nebūtu, vidējais līdzjutējs dabū to ko ir pelnījis. Tāpat kā vidējais latvietis, kuram ārprātīgi smagi ap sirdi, ja kādam politiķim nav perfekta angļu val. izruna, dabū tieši tādu politiķi. Tas ir brieduma faktors, bet puišeļiem to grūti saprast...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-03-24 22:51, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Pērtiķbolā ir gan lielie sasniegumi, vai ne tā?
Tu par basīti nedirs, zaļknābi. Iemetīšu ar basketbola bumbu pa galvu, ja apsaukāsi vēl.
, 2019-03-24 22:52, pirms 6 gadiem
šteinbors jau laikam ir pāraudzis vaņinu, lai pēdējais vel baltijas līgā nospēlē 100.to spēli un turpinām ar Ozolu vārtos
, 2019-03-24 22:52, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Patīk ierēkt par LV izlasi. Piedod, bet mums futbols ir pilnīgā žopā. Reāli vienīgais sasniegums ir uzvara pār TUR un sakarīga spēle pret GER tajā pašā čempī. Un viss. Un tas ir padsmit gadus atpakaļ.
Man patīk ierēkt par Tavu agoniju, jo gan basketbols, gan futbols Latvijā kā bija, tā arī abi (!) būs un būs atbalstīti. Abi, neatkarīgi no Tavām delīrija izlūzijām un slapjajiem sapnīšiem par basketbola stādīšanu prioritāri pār futbolu, kas Latvijā tāpat nekad nenotiks

Priekā un sāc vien argumentēt pretī. Mēģini... (agonēt un troļļot tālāk)
, 2019-03-24 22:52, pirms 6 gadiem
disciplīns rakstīja: Tieši šajā ierēkšanā slēpjas tas mazvērtības komplekss, kurš dažādu līkloču ceļā rezultējas arī nepārliecinošā izlases spēlē. Lai cik tas paradoksāli nebūtu, vidējais līdzjutējs dabū to ko ir pelnījis. Tāpat kā vidējais latvietis, kuram ārprātīgi smagi ap sirdi, ja kādam politiķim nav perfekta angļu val. izruna, dabū tieši tādu politiķi. Tas ir brieduma faktors, bet puišeļiem to grūti saprast...
Nu nevajag te savu pseidopsiholoģiju jaukt iekšā.
, 2019-03-24 22:53, pirms 6 gadiem
nu drošvien jau drīz ielaidīsim, ka mūs presē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-03-24 22:54, pirms 6 gadiem
great save by Šteinbors. malacis
, 2019-03-24 22:54, pirms 6 gadiem
Šteinbors molodčiks!
, 2019-03-24 22:54, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Kārtējais pērtiķa ģīmis, nav kauns, Baltajam cilvēkam nēģerus glorificēt?
Es nēģerus neglorificēju un šis niks man pastāv kopš 2012. gada. Nevēlos taisīt jaunu profilu.
, 2019-03-24 22:55, pirms 6 gadiem
galvenais lai skatītāji nesāk fanot pārak daudz
, 2019-03-24 22:55, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Kārtējais pērtiķa ģīmis, nav kauns, Baltajam cilvēkam nēģerus glorificēt?
Visu cieņu baltajiem, bet tu esi slāvs vai latvietis?
, 2019-03-24 22:55, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Man patīk ierēkt par Tavu agoniju, jo gan basketbols, gan futbols Latvijā kā bija, tā arī abi (!) būs un būs atbalstīti. Abi, neatkarīgi no Tavām delīrija izlūzijām un slapjajiem sapnīšiem par basketbola stādīšanu prioritāri pār futbolu, kas Latvijā tāpat nekad nenotiks

Priekā un sāc vien argumentēt pretī. Mēģini... (agonēt un troļļot tālāk)
Kā atbalstīti?

Tu pats vispār saproti, ko uzšļupstēji?

Cik Futbola Federācija dabū piķi un cik basketbola? Esi pat painteresējies. Kamēr neesi piever savu smirdīgo muti (pirkstus).
, 2019-03-24 22:55, pirms 6 gadiem
man žēl poļus..
, 2019-03-24 22:56, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Kārtējais pērtiķa ģīmis, nav kauns, Baltajam cilvēkam nēģerus glorificēt?
Nēģeri ir labākie. Katram baltajam pa nēģerim un diviem ķīniešiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-03-24 22:57, pirms 6 gadiem
reāli Valērijs jālaiž laukumā cīņassparam
, 2019-03-24 22:57, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Divi vienā
Sapratu, man viens comaks ar hahola dēls, māte latviete, bet sirdi letiņš
, 2019-03-24 22:57, pirms 6 gadiem
koļinko arī lv izlasē?? žļembā kkādu sardeli
, 2019-03-24 22:57, pirms 6 gadiem
M8archa rakstīja: Nu nevajag te savu pseidopsiholoģiju jaukt iekšā.
Tur nav nekādu psiholoģiju
, 2019-03-24 22:58, pirms 6 gadiem
Papis_Diane rakstīja: koļinko arī lv izlasē?? žļembā kkādu sardeli
Es pieļauju, ka spēlē. Vismaz pēdējā spēlē, ko redzēju spēlēja.
, 2019-03-24 22:59, pirms 6 gadiem
maiņas nebūs?
, 2019-03-24 22:59, pirms 6 gadiem
Josta atspriegota, bunkurs uzpildits, baudu futbolu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-03-24 22:59, pirms 6 gadiem
virslīgā vismaz nav tik daudz nervi jāpatērē ka izlasē
, 2019-03-24 23:00, pirms 6 gadiem
bamžī,lllllllllllllll lllllllllllllll lllllllllllllll llllll
, 2019-03-24 23:00, pirms 6 gadiem
Jibal šitādu nopudelet
, 2019-03-24 23:00, pirms 6 gadiem
Karašausks...
, 2019-03-24 23:00, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kā atbalstīti?

Tu pats vispār saproti, ko uzšļupstēji?

Cik Futbola Federācija dabū piķi un cik basketbola? Esi pat painteresējies. Kamēr neesi piever savu smirdīgo muti (pirkstus).
1) saliekot kopā visu Latvijas futbola klubu budžetus, Futbols tāpat ir priekšā basketbolam, vai turpat. Bet tad ir skrupulozāk jārēķina. Kur nu vēl hokejam
2) Saliekot kopā Virslīgu, 1.Līgu un visus 2.līgas reģionus, skaitliski, masveidībā futbols tāpat liek kloķi basketbolam
3) UEFA un FIFA naudu basketbols tāpat nekad nedabūs, bet futbols dabūs. Diskusijas turpināšana šajā sakarā ir diletantisms
4) Pats saprotu ko runāju un orientējos arī vietējā futbola švakajā saimiecībā, kā arī varu droši sirdi likt roku uz sirds un teikt, ka basketbolā tā saimniecība ir patiesībā vēl švakāka. It īpaši reģionos un reģionu lielākajās pilsētās, izņemot Ventspili.
5) Turpini agonēt... un vēlams, lūdzu... lamājies vēl piktāk
, 2019-03-24 23:01, pirms 6 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Jibal šitādu nopudelet
Vainīgi komentētāji, kuri negatīvi izteicās par izlasi!!!
, 2019-03-24 23:01, pirms 6 gadiem
Karasausk tas ir psc...
, 2019-03-24 23:01, pirms 6 gadiem
divi izgājieni 1v1 un pilnīgi nekas uz rez tablo .. jā tik slikti esam
, 2019-03-24 23:02, pirms 6 gadiem
Papis_Diane rakstīja: divi izgājieni 1v1 un pilnīgi nekas uz rez tablo .. jā tik slikti esam
Bet tik labi, lai tiktu līdz izgājienam
, 2019-03-24 23:03, pirms 6 gadiem
Papis_Diane rakstīja: divi izgājieni 1v1 un pilnīgi nekas uz rez tablo .. jā tik slikti esam
Lūzer..is tu esi
, 2019-03-24 23:03, pirms 6 gadiem
Atkal Šteinbors!
, 2019-03-24 23:03, pirms 6 gadiem
man liekāš mēs šājā kvalifikācijā kaut vienu golu gūsim?
, 2019-03-24 23:04, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: 1) saliekot kopā visu Latvijas futbola klubu budžetus, Futbols tāpat ir priekšā basketbolam, vai turpat. Bet tad ir skrupulozāk jārēķina. Kur nu vēl hokejam
2) UEFA un FIFA naudu basketbols tāpat nekad nedabūs, bet futbols dabūs. Diskusijas turpināšana šajā sakarā ir diletantisms
3) Pats saprotu ko runāju un orientējos arī vietējā futbola švakajā saimiecībā, kā arī varu droši sirdi likt roku uz sirds un teikt, ka basketbolā tā saimniecība ir patiesībā vēl švakāka. It īpaši reģionos un reģionu lielākajās pilsētās, izņemot Ventspili.
4) Turpini agonēt... un vēlams, lūdzu... lamājies vēl piktāk
Tu pats saproti, par ko argumentē?

Es tak teicu, ka basītim nav tāda nauda. Un nebūs, jo FIBA nemaksā atšķirībā no FIFA.

Basītim būtu kaut maza daļa no futbola naudas, tad rezultāti būtu vēl labāki. Jau tā... tagad bez naudas iekabina futbola izlasei.
, 2019-03-24 23:04, pirms 6 gadiem
rakels nost pret kko svaigāku
, 2019-03-24 23:04, pirms 6 gadiem
Drausmīgi nepatīk kā Maksimenko spēlē, nepamet sajūta, ka sūdus sataisīs...
, 2019-03-24 23:04, pirms 6 gadiem
Papis_Diane rakstīja: man liekāš mēs šājā kvalifikācijā kaut vienu golu gūsim?
Tak 1 jau ir.
, 2019-03-24 23:05, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tak 1 jau ir.
to neguvēm mēs
, 2019-03-24 23:06, pirms 6 gadiem
nekāda jēga no diviem uzbrucējiem ja gribam 0-0 noturēt, laižat Tarasovu
, 2019-03-24 23:07, pirms 6 gadiem
Papis_Diane rakstīja: man liekāš mēs šājā kvalifikācijā kaut vienu golu gūsim?
vispār jau, speciāli tev ambāli, pagājušajā spēlē Latvija iesita vārtus.
, 2019-03-24 23:08, pirms 6 gadiem
Onka rakstīja: vispār jau, speciāli tev ambāli, pagājušajā spēlē Latvija iesita vārtus.
akjē, šodien uzzināji, kas ir internets?
, 2019-03-24 23:08, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tu pats saproti, par ko argumentē?

Es tak teicu, ka basītim nav tāda nauda. Un nebūs, jo FIBA nemaksā atšķirībā no FIFA.

Basītim būtu kaut maza daļa no futbola naudas, tad rezultāti būtu vēl labāki. Jau tā... tagad bez naudas iekabina futbola izlasei.
Bet pat latvieši tepat futbolu atbalsta vairāk.
To spēlē vairāk. Kā arī gan galvaspilsētā, gan reģionos ir vairāk un arī labāk atbalstīti klubi. Kā arī to jaunatnes programmās trenējas vairāk bērnu kā baskeltbolā.

Lokālās finanses vairāk ieplūst futbolā, nevis basketbolā.
Cilvēki vairāk nodarbojas ar futbolu, nevis ar basketbolu.

Tas ir viss, kas man jāzin.

Pārējais jau ir Tavs delīrijs un vēlamā uztveršana par esamo.

Ja ne... skaitļus studijā (Klubu skaitu, budžetus, trenējošos bērnu skaitu utt)
Es to, ka futbols ir pārāks par basketbolu arī Latvijā visos šajos kritērijos, zinu jau kā faktu.
Un jau sen patiesībā.
Nezinu, kas Tevi izbrīna
, 2019-03-24 23:09, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: 1) saliekot kopā visu Latvijas futbola klubu budžetus, Futbols tāpat ir priekšā basketbolam, vai turpat. Bet tad ir skrupulozāk jārēķina. Kur nu vēl hokejam
2) Saliekot kopā Virslīgu, 1.Līgu un visus 2.līgas reģionus, skaitliski, masveidībā futbols tāpat liek kloķi basketbolam
3) UEFA un FIFA naudu basketbols tāpat nekad nedabūs, bet futbols dabūs. Diskusijas turpināšana šajā sakarā ir diletantisms
4) Pats saprotu ko runāju un orientējos arī vietējā futbola švakajā saimiecībā, kā arī varu droši sirdi likt roku uz sirds un teikt, ka basketbolā tā saimniecība ir patiesībā vēl švakāka. It īpaši reģionos un reģionu lielākajās pilsētās, izņemot Ventspili.
5) Turpini agonēt... un vēlams, lūdzu... lamājies vēl piktāk
Protams, ka futbolam ir un būs vairāk naudas. Un? Kādi rezultāti par to naudu?
, 2019-03-24 23:10, pirms 6 gadiem
..uzliku uz dažām spēlēm, bet, ja Latvija tik laba un varbūt pat uzvarēs, tad horvāti pakāšot visu sap***
, 2019-03-24 23:10, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Bet pat latvieši tepat futbolu atbalsta vairāk.
To spēlē vairāk. Kā arī gan galvaspilsētā, gan reģionos ir vairāk un arī labāk atbalstīti klubi. Kā arī to jaunatnes programmās trenējas vairāk bērnu kā baskeltbolā.

Lokālās finanses vairāk ieplūst futbolā, nevis basketbolā.
Cilvēki vairāk nodarbojas ar futbolu, nevis ar basketbolu.

Tas ir viss, kas man jāzin.

Pārējais jau ir Tavs delīrijs un vēlamā uztveršana par esamo.

Ja ne... skaitļus studijā
Tu lasi, ko rakstu????? Es saku, ka tev taisnība, bet tu kaut ko cīnies.

Kāda jēga, ka spēlē vairāk, ja sakarīgu talantu izaudzināt nespējam? Basītī vismaz 4 ir NBA tikuši.
, 2019-03-24 23:11, pirms 6 gadiem
Nebrīnos, ka LV uzbrucēji ir tur, kur ir. Pēdējos gados LV 90 minūtēs tās iespējas izveido tik cik izveido, līdz ar to, jāizspiež kaut kas vairāk par vieglu sitienu vārtu vidū-virsū vārtsargam.
, 2019-03-24 23:11, pirms 6 gadiem
xZ rakstīja: Protams, ka futbolam ir un būs vairāk naudas. Un? Kādi rezultāti par to naudu?
Tieši tas, ko es saku.
, 2019-03-24 23:11, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tu lasi, ko rakstu????? Es saku, ka tev taisnība, bet tu kaut ko cīnies.

Kāda jēga, ka spēlē vairāk, ja sakarīgu talantu izaudzināt nespējam? Basītī vismaz 4 ir NBA tikuši.
Cilvēki paši spēlēs to, ko gribēs. Nevis Tu, diktator, teiksi, ko viņiem spēlēt

Punkts te arī liekams Aksioma par brīvu cilvēku brīvu izvēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-03-24 23:12, pirms 6 gadiem
kuzja dienvidslāvs vel nožēlos, ka nelaida valēŗiju bet uldriķi
, 2019-03-24 23:13, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Bet pat latvieši tepat futbolu atbalsta vairāk.
To spēlē vairāk. Kā arī gan galvaspilsētā, gan reģionos ir vairāk un arī labāk atbalstīti klubi. Kā arī to jaunatnes programmās trenējas vairāk bērnu kā baskeltbolā.

Lokālās finanses vairāk ieplūst futbolā, nevis basketbolā.
Cilvēki vairāk nodarbojas ar futbolu, nevis ar basketbolu.

Tas ir viss, kas man jāzin.

Pārējais jau ir Tavs delīrijs un vēlamā uztveršana par esamo.

Ja ne... skaitļus studijā
Jā skolas starpbrīžos bumbu starp divām somām vārtu vietā tiešām pasit vairāk. Cik LV futbolistu spēlē top līgās un cik basklketbolistu? kāds ir vidējais LV futbola līmenisvs vidējo Lv basketa līmeni Eiropā? kamēr Latvijā tiesnešu metodiku pārbaudīs krieviski un sarunvaloda treniņos būs krievu valodā, futbols latviešu vidū ir un paliks 3-5 komandu sporta veids.
, 2019-03-24 23:14, pirms 6 gadiem
Beidzot sitiens, kas neizskatās pēc piespēles pretinieku vārtsargam
, 2019-03-24 23:14, pirms 6 gadiem
xZ rakstīja: Jā skolas starpbrīžos bumbu starp divām somām vārtu vietā tiešām pasit vairāk. Cik LV futbolistu spēlē top līgās un cik basklketbolistu? kāds ir vidējais LV futbola līmenisvs vidējo Lv basketa līmeni Eiropā? kamēr Latvijā tiesnešu metodiku pārbaudīs krieviski un sarunvaloda treniņos būs krievu valodā, futbols latviešu vidū ir un paliks 3-5 komandu sporta veids.
Negribu baigi iedziļināties jūsu diskusijā, bet tu salīdzini ābolus ar bumbierēm.. labāk runāsim par tieši šo spēli pret Poliju
, 2019-03-24 23:15, pirms 6 gadiem
Ikaunieks vai Modričs? Nevar pateikt.
, 2019-03-24 23:15, pirms 6 gadiem
uztaisīšu roltonu labāk
, 2019-03-24 23:16, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Cilvēki paši spēlēs to, ko gribēs. Nevis Tu, diktator, teiksi, ko viņiem spēlēt

Punkts te arī liekams Aksioma par brīvu cilvēku brīvu izvēli.
Palasi atpakaļ no kā sākās šī diskusija.

Būtībā tur pilnīgi par citu lietu runāji all the way.

Es teicu, ka LV futbols ir ...irsā. Nepiekrīti vai?
, 2019-03-24 23:16, pirms 6 gadiem
Mani fascinē šitie nedataisītie činkstuļi, kuri kritizē mūsējos, kad tie beidzot meistarīgi spēlē no otrā numura pozīcijas pret elites pretinieku
, 2019-03-24 23:16, pirms 6 gadiem
Tagad tas standartiņš tāds bīstams būs...
, 2019-03-24 23:17, pirms 6 gadiem
varbūt tomēr kādu aizsargu vel uzlaidīsiet? vilkiem vajag spēkus uz pēdējām minūtēm
, 2019-03-24 23:17, pirms 6 gadiem
pickenroll rakstīja: Tagad tas standartiņš tāds bīstams būs...
nesanāca.
, 2019-03-24 23:18, pirms 6 gadiem
laizāns bāc nabags
, 2019-03-24 23:18, pirms 6 gadiem
Kurwa Levandovskis...
, 2019-03-24 23:18, pirms 6 gadiem
1-0
, 2019-03-24 23:18, pirms 6 gadiem
ok, uz to vilka.
, 2019-03-24 23:19, pirms 6 gadiem
tak tos 1v1 vismaz virslīgā ietrenējiet
, 2019-03-24 23:20, pirms 6 gadiem
Nu tik priecīgs, kā liverpūlei būtu iesitis, vaiii tomēr neiesita
, 2019-03-24 23:20, pirms 6 gadiem
Pierdole
, 2019-03-24 23:20, pirms 6 gadiem
pickenroll rakstīja: ok, uz to vilka.
Vilkus uzvilka
, 2019-03-24 23:21, pirms 6 gadiem
M.Ošam - "uz redzēšanos"!
, 2019-03-24 23:21, pirms 6 gadiem
Bij skaidrs, ka Poļi iesitīs, bija laika jautājums! Bet pašiem jau arī bija vien no trim iespējām Karašauskam jāsit iekšā!
, 2019-03-24 23:21, pirms 6 gadiem
gribējās lai poļi ilgāk panervozē, tagad vairs nav tik interesanti
, 2019-03-24 23:21, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Palasi atpakaļ no kā sākās šī diskusija.

Būtībā tur pilnīgi par citu lietu runāji all the way.

Es teicu, ka LV futbols ir ...irsā. Nepiekrīti vai?
Ir, jā.

Bet ne jau es ieņirdzu un popularizēju ieņirgšanu par Latvijas futbolu, tā neatbalstīšanu, bezjēdzīgumu ar to nodarboties utt.

Ne Tev lemt par bezjēdzīgumu, ne Tev lemt par jēdzīgumu, bet gan tautai savā izvēlē un masveidībā.

Tāpēc turpini vien ņirgt un dalīt sportu labajos un sliktajos, vajadzīgajos un nevajadzīgajos. Tā tāpat ir tukša mutes dzesēšana un Tava krāniņa virtuālā audzēšana

Nekas vairāk.
Tu ņirdz, un tās ir Tavas tiesības. Es aizstāvu, paņirdzot par Tevi pašu. Un arī tās ir manas tiesības uz pretargumentu.
Tev sāk neturēt nervi un grības mani kā nosaukt? Lūk uz to Tev gan vairs īsti nav tiesības. Nu... izņemot vareno interneta vidi un Tavu šķietamo nesodāmību šeit...
, 2019-03-24 23:21, pirms 6 gadiem
Gabova centrējumi here we go
, 2019-03-24 23:22, pirms 6 gadiem
Nekad neesmu sapratis kāpēc Ikaunieks ir baigi labs.
, 2019-03-24 23:22, pirms 6 gadiem
Sastāvs, tāds kā katru gadu bet Ikaunieks+ Karašausks dara labas lietas, piespēli var iedot! Karašausks krietni labāks par Šabalu uzbrukumā!
, 2019-03-24 23:23, pirms 6 gadiem
Laukumā dodas V. "Taburete" Gabovs!
, 2019-03-24 23:23, pirms 6 gadiem
Gabovs ir viss, kas ir slikts ar Latvijas futbolu nu neko nemāk izdarīt pareizi
, 2019-03-24 23:24, pirms 6 gadiem
Ja godīgi ši ir Latviajs izlases saturīgākā spēle, nu pēdējo 5 gadu laikā cik esmu redzējis! Jo pretinieks ir ļoti cienījams, mums pat ne tuvu nav tas potensicāls kas ir Polijas izlasei!
, 2019-03-24 23:25, pirms 6 gadiem
GABOVS !!!! NEVIENU centrējumu nevar veikt. Tā kaitina, ka uzlaida laukumā.
, 2019-03-24 23:26, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: GABOVS !!!! NEVIENU centrējumu nevar veikt. Tā kaitina, ka uzlaida laukumā.
tas 2x pēc kārtas pa kājām centrējums bija tīri tā neko
, 2019-03-24 23:26, pirms 6 gadiem
Gabvos ir kā Kandreva, tikai lēns.
, 2019-03-24 23:26, pirms 6 gadiem
Tas brīdis, kad man brālis pajautā: nu kāda iespēja, ka Lv tagad iesitīs golu?? 🙄😄😄😄 Es saku 1 pret miljonu 🤷‍♂️
, 2019-03-24 23:26, pirms 6 gadiem
Patīkami, ka arī tik daudz skatītāju, daļēji jau novērtē arī mūs! Ja tik daudz uz šo spēli sanāca skatītāju!
, 2019-03-24 23:26, pirms 6 gadiem
Gabovs bāc nu mainat nost viņu
, 2019-03-24 23:27, pirms 6 gadiem
Un pēc 0:1, ir atpakaļ visi vecie Latviaj stiķi un niķi, 0:2 neprotam sagremot mēs iesistos vārtus!
, 2019-03-24 23:27, pirms 6 gadiem
Vieni izmanto savas iespējas, citi pūdelē...

Ko gan citu var gaidīt
, 2019-03-24 23:27, pirms 6 gadiem
šitas mačs man liek gribēt apmeklēt virslīgu, aizvedīšu visus sev zināmos cilvēkus
, 2019-03-24 23:27, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Ir, jā.

Bet ne jau es ieņirdzu un popularizēju ieņirgšanu par Latvijas futbolu, tā neatbalstīšanu, bezjēdzīgumu ar to nodarboties utt.

Ne Tev lemt par bezjēdzīgumu, ne Tev lemt par jēdzīgumu, bet gan tautai savā izvēlē un masveidībā.

Tāpēc turpini vien ņirgt un dalīt sportu labajos un sliktajos, vajadzīgajos un nevajadzīgajos. Tā tāpat ir tukša mutes dzesēšana un Tava krāniņa virtuālā audzēšana

Nekas vairāk.
Tu ņirdz, un tās ir Tavas tiesības. Es aizstāvu, paņirdzot par Tevi pašu. Un arī tās ir manas tiesības uz pretargumentu.
Tev sāk neturēt nervi un grības mani kā nosaukt? Lūk uz to Tev gan vairs īsti nav tiesības. Nu... izņemot vareno interneta vidi un Tavu šķietamo nesodāmību šeit...
Nu pilns rublis tev nav. Tas točna. Neesi kaut kādā partijā? Izklausās, ka esi.

Es nevienam neliedzu nodarboties ar futbolu.

Kā jau teicu - es salīdzināju izlases un pateicu, ka basīts ar mazāku finansējumu iekabina futbolam.

C`mon tas jau bišķiņ smieklīgi. Kurai komandai mēs uzdāvinājām pirmo neizšķirtu dzīvē? Vai tas nav bišķiņ apkaunojoši? Zaudēt valstij, kura iedzīvotāju skaitā knapi konkurē ar Valmieru. To izlasi amatieru līgas klubs apspēlētu. Bet LV kopējā izlase nevar tādus uzvarēt?
, 2019-03-24 23:29, pirms 6 gadiem
manuprāt treneris papisa neizšķirtu pārāk vēlu izlaida svaigus spēlētājus aizsardzībā
, 2019-03-24 23:31, pirms 6 gadiem
Gabovs ir īsta vilcene.. pasaulē ātrākā..
, 2019-03-24 23:31, pirms 6 gadiem
bet mūsējiem bija pirmais uzbrukums abu puslaiku sākumā!
, 2019-03-24 23:32, pirms 6 gadiem
un nem ī ž. nepaies ne 3 gadu, kad izlase pārkārtosies un sapratīs, ko grib Stojanovičs
, 2019-03-24 23:33, pirms 6 gadiem
mūsējiem jāuzbrūk nav ? kapēc Gabovs nesit pa vārtiem?
, 2019-03-24 23:35, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu pilns rublis tev nav. Tas točna. Neesi kaut kādā partijā? Izklausās, ka esi.

Es nevienam neliedzu nodarboties ar futbolu.

Kā jau teicu - es salīdzināju izlases un pateicu, ka basīts ar mazāku finansējumu iekabina futbolam.

C`mon tas jau bišķiņ smieklīgi. Kurai komandai mēs uzdāvinājām pirmo neizšķirtu dzīvē? Vai tas nav bišķiņ apkaunojoši? Zaudēt valstij, kura iedzīvotāju skaitā knapi konkurē ar Valmieru. To izlasi amatieru līgas klubs apspēlētu. Bet LV kopējā izlase nevar tādus uzvarēt?
Nu nevarēja tādus uzvarēt, jā. Nu nevarēja. Nepiedodami zaudēja obligāti uzvaramam pretiniekam. Kas ir, tas ir. Absolūti nenoliedzami.
Angļiem arī tagad gadiem atcerēties spēli pret Īslandi un gauduļot?

Tas Tev kaut kāds fetišs visu laiku koncentrēties uz slikto?
Spīd saule ārā... droši vien slikti, palielinās iespēja ādas vēzi dabūt, ne?

Gadiem jāpārdzīvo par neveiksmēm? Hell no. Nekad neko tādu nesapratīšu un viss.
Ja ir jauna diena, tad ir jauna cerība. Un smiešanās par to, ka tā pat nekas neizdosies. Aizbildināšanās ar to, ka tā domāt tak ir visgudrāk un vispareizāk... tā ir tāda mīkstuma pazīme un neuzņēmība. Galvas iespiešana smiltīs Nevēlēšanās noriskēt ar to, ka kaut ko zaudēsi un iespējams, slikta iznākuma gadījumā izskatīsies pēc muļķa. Bailes par to, ko par Tevi padomās. Nepārliecība pašam par sevi. Ārēja pontošana ar patiesībā zem biksēm drebošām apenītēm, piedod
Ne privātajā dzīvē, ne darbā un biznesā. Kur nu vēl sportā.
Nesaku, ka tā ir mīkstčaulība, bet nu... ļaušanās depresīvismam jau nu nav arī baigi vīrišķā, pašpārliecinātā īpašība. Tas nu arī fakts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-03-24 23:37, pirms 6 gadiem
Paldies par spēli. 75 min noturējas, bet 1v1 traki, puiši pacenšamies iesist vārtus.
, 2019-03-24 23:41, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nu nevarēja tādus uzvarēt, jā. Nu nevarēja. Nepiedodami zaudēja obligāti uzvaramam pretiniekam. Kas ir, tas ir. Absolūti nenoliedzami.
Angļiem arī tagad gadiem atcerēties spēli pret Īslandi un gauduļot?

Tas Tev kaut kāds fetišs visu laiku koncentrēties uz slikto?
Spīd saule ārā... droši vien slikti, palielinās iespēja ādas vēzi dabūt, ne?

Gadiem jāpārdzīvo par neveiksmēm? Hell no. Nekad neko tādu nesapratīšu un viss.
Ja ir jauna diena, tad ir jauna cerība. Un smiešanās par to, ka tā pat nekas neizdosies. Aizbildināšanās ar to, ka tā domāt tak ir visgudrāk un vispareizāk... tā ir tāda mīkstuma pazīme un neuzņēmība. Galvas iespiešana smiltīs Nevēlēšanās noriskēt ar to, ka kaut ko zaudēsi un iespējams, slikta iznākuma gadījumā izskatīsies pēc muļķa. Bailes par to, ko par Tevi padomās. Nepārliecība pašam par sevi. Ārēja pontošana ar patiesībā zem biksēm drebošām apenītēm, piedod
Ne privātajā dzīvē, ne darbā un biznesā. Kur nu vēl sportā.
Nesaku, ka tā ir mīkstčaulība, bet nu... ļaušanās depresīvismam jau nu nav arī baigi vīrišķā, pašpārliecinātā īpašība. Tas nu arī fakts.
Tieši tā, precīzi!
, 2019-03-24 23:42, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nu nevarēja tādus uzvarēt, jā. Nu nevarēja. Nepiedodami zaudēja obligāti uzvaramam pretiniekam. Kas ir, tas ir. Absolūti nenoliedzami.
Angļiem arī tagad gadiem atcerēties spēli pret Īslandi un gauduļot?

Tas Tev kaut kāds fetišs visu laiku koncentrēties uz slikto?
Spīd saule ārā... droši vien slikti, palielinās iespēja ādas vēzi dabūt, ne?

Gadiem jāpārdzīvo par neveiksmēm? Hell no. Nekad neko tādu nesapratīšu un viss.
Ja ir jauna diena, tad ir jauna cerība. Un smiešanās par to, ka tā pat nekas neizdosies. Aizbildināšanās ar to, ka tā domāt tak ir visgudrāk un vispareizāk... tā ir tāda mīkstuma pazīme un neuzņēmība. Galvas iespiešana smiltīs Nevēlēšanās noriskēt ar to, ka kaut ko zaudēsi un iespējams, slikta iznākuma gadījumā izskatīsies pēc muļķa. Bailes par to, ko par Tevi padomās. Nepārliecība pašam par sevi. Ārēja pontošana ar patiesībā zem biksēm drebošām apenītēm, piedod
Ne privātajā dzīvē, ne darbā un biznesā. Kur nu vēl sportā.
Nesaku, ka tā ir mīkstčaulība, bet nu... ļaušanās depresīvismam jau nu nav arī baigi vīrišķā, pašpārliecinātā īpašība. Tas nu arī fakts.
Kāda vēl vēstures aizmiršana. Nav jau to labo mirkļu, lai vispār redzētu gaismu tuneļa galā.

Labs, ka iepini Angliju šajā sarunā Tiešām līmenis.