Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1601, Did:0, useCase: 3
Autors: Gundars Zaburdajevs

Toresam divi vārti, Spānija sagrauj Īriju

Toresam divi vārti, Spānija sagrauj Īriju
Fernando Toress
Foto: AP/Scanpix

"Euro 2012" C grupas spēlē Spānija, visa mača gaitā rādot pārliecinoši labāku sniegumu, ar 4:0 sagrāva Īriju, kas tādējādi zaudējusi cerības uz 1/4 finālu. Divi vārti, ieskaitot pašus pirmos 4. minūtē, Fernando Toresa kontā, vēl pa vieniem Davidam Silvam (viņam arī divas piespēles) un Franseskam Fabregasam. Spānija guva savu pirmo uzvaru un kļuvusi par C grupas līderi, kaut gan Horvātijai ir tikpat punktu.

Pašreizējā Eiropas čempione Spānija savā otrajā mačā tikās ar Īriju. Turnīru spāņi sāka ar neizšķirtu pret itāļiem (1:1) un šovakar pret īriem, kuri tiek uzskatīti par C grupas vājāko komandu, noteikti bija apņēmības pilni izcīnīt pirmo uzvaru. Salīdzinot ar maču pret Itāliju, Spānijas sastāvā bija viena pārmaiņa – šoreiz starta vienpadsmitniekā bija uzbrucējs, Fernando Toresam aizstājot vārtus guvušo Sesku Fabregasu. Arī Īrijai bija viena izmaiņa, turklāt arī uzbrukuma līnijā – Kevina Doila vietā laukumā izgāja Saimons Kokss.

Jau otrajā minūtē atvairīt bumbu nācās Ikeram Kasiljasam, taču pēc īsa brīža jau moments pie Givena vārtiem, un Spānija izvirzījās vadībā. Injesta piespēlēja bumbu soda laukumā Silvam, kuram to atņēma Danns, tomēr īru aizsargs nespēja to raidīt prom no vārtiem, ļaujot pie tās tikt Toresam. Uzbrucējs ar spēcīgu sitienu atklāja rezultātu. Šie bija pirmie spāņu vārti finālturnīros kopš "Euro 2008" fināla, kurus neguva "Barcelona" pārstāvis. Pēc vārtu guvuma spāņiem ātri vien bija vēl pāris momenti, bet tad spēle nedaudz nomierinājās.

Spānija turpināja kontrolēt bumbu ievērojami vairāk, spēcīgajai pussargu līnijai gandrīz nepārtraukti turot sasprindzinājumā īru aizsardzību. 23. minūtē no soda laukuma līnijas spēcīgi sita Injesta, taču Givens atvairīja bumbu. Neilgi pēc tam sekoja bīstams Šabi Alonso tālsitiens, taču bumbu skāra kāds no īriem, un tā lidoja pāri vārtiem. Puslaika izskaņā spāņiem bija vēl vairākas iespējas, tomēr Givens glāba Īriju gan pēc Arbeloas, gan Injestas sitieniem. Kopumā pirmajā puslaikā Givena vārtu taisnstūrī bumba lidoja pēc 10 sitieniem, tomēr vārtu tīklā tā pabija tikai reizi.

Arī otro puslaiku spāņi sāka ar vārtu guvumu – sākumā Givens pāris reizes glāba Īriju, tomēr pēc vienas no šādām reizēm bumba vārtu priekšā nonāca pie Silvas, kurš ar māņkustībām apmānīja trīs īru aizsargus un noslēdza uzbrukumu ar precīzu sitienu vārtu apakšējā stūrī. Spānija turpināja iesākto, daudz kontrolējot bumbu un bieži radot vārtu gūšanas iespējas. Drīz vien izcelties varēja Arbeloa, taču kārtējo reizi Īriju glāba Givens. Tad pāris labi uzbrukumi izdevās arī īriem, taču līdz sitienam tikt neizdevās – pēdējā brīdī Spānija spēja pārķert bumbu.

70. minūtē pēc Silvas piespēles Toress izskrēja viens pret Givenu un noslēdza uzbrukumu ar precīzu sitienu vārtu stūrī – 3:0. Toresam tie bija otrie vārti spēlē, bet pāris minūtes vēlāk uzbrucējs tika nomainīts. Īriem savukārt beidzot izdevās tikt līdz sitienam, tomēr Kīna raidījumu no soda laukuma kreisās malas atsita Kasiljass. Spānija negrasījās apstāties, un 83. minūtē uzmainītais Fabregass pēc Silvas stūra sitiena no paasa leņķa trieca bumbu vārtos, 4:0. Mačs tā arī noslēdzās. Īriem vairs nav cerību izkļūt no grupas, savukārt Spānijai to var nodrošināt pat zaudējums pēdējā kārtā pret Horvātiju. Visticamāk gan būs vajadzīgi punkti.

Spānija – Īrija 4:0 (1:0)

Vārti: Toress 4' 70'; Silva 49'; Fabregass 83'
Brīdinājumi: Šabi Alonso 54'; Martiness 76' – Kīns 36'; Vīlans 45'+1; Seintledžers 84'
Spānija: Kasiljass, Arbeloa, Pikē, Ramoss, Alba, Čavi, Busketss, Šabi Alonso (Martiness 65'), Silva, Injesta (Kasorla 80'), Toress (Fabregass 74')
Īrija: Givens, O'Šei, Danns (Maklīns 77'), Santledžers, Vords, Dafs, Vīlans, Endrjūzs, Makgīdijs, Kīns, Kokss (Volterss 46')
Tiesnesis: Pedru Proensa

SpānijaĪrija
Sitieni26(20)6(4)
Stūra sitieni82
Pārkāpumi916
Aizmugures61
Kontrole66%34%
VIzlaseSUNZV.A.P
1.Spānija21105:14
2.Horvātija21104:24
3.Itālija20202:22
4.Īrija20021:70

, 2012-06-14 23:35, pirms 13 gadiem
pietrūkst Vuvuzelas!
, 2012-06-14 23:36, pirms 13 gadiem
Hmm... Ja es satiktu Kļičko... tad es paprasītu viņam... parakstu
, 2012-06-14 23:36, pirms 13 gadiem
Spanija ,loti labi nospeleja!
, 2012-06-14 23:36, pirms 13 gadiem
Spēle uz vieniem vārtiem.
Lūk, Toress pamatsastāvā un rezultāts.
Slēpts komentārs: labdien
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-14 23:37, pirms 13 gadiem
Pirmā spēle šajā čempionātā, kur kāda komanda patiešām bezcerīgi zaudē... Bet nu tāda diemžēl ir šo komandu speku attiecība.
, 2012-06-14 23:37, pirms 13 gadiem
Kasiljasam paveicies, ka viņš ir spānis...
, 2012-06-14 23:38, pirms 13 gadiem
Silva ir vnk monstrs, pagaidam ir piedaliijies visos Spanijas vartu guvumos, man nekas nebuutu preti ja spanji atkal uzrautu chempi, prieks skatities!
, 2012-06-14 23:38, pirms 13 gadiem
liels respekts Īru fanu priekšā par spēles beigām
, 2012-06-14 23:38, pirms 13 gadiem
Edgarl rakstīja: Hmm... Ja es satiktu Kļičko... tad es paprasītu viņam... parakstu
Šis komentētāja salīdzinājums bija bomba. ;D
, 2012-06-14 23:38, pirms 13 gadiem
Īri darīja visu,lai vismaz izcīnītu vienu punktu.bet ko padarīsi pret tik zvaigzņotu komandu.Pietrūka līdera,kas varētu lauzt spēles gaitu.Foršs skats,kad visi fani beigās vienoti dziedāja dziesmu.
, 2012-06-14 23:38, pirms 13 gadiem
Cik patīkami skatīties, ka pēc 2-0 komanda neiesēžas aizsardzībā, bet turpina uzbrukt un priecēt skatītājus. Kaut arī pretinieks nav no ''grandiem'', tik baudāmu futbolu tiešām prieks vērot. Spain the best!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-14 23:38, pirms 13 gadiem
Spēcīgs, ļoti perspektīvs komentētājs.
, 2012-06-14 23:38, pirms 13 gadiem
Iiru fani vienkaarshi fantastiski..Liidz galam..Respekt.
, 2012-06-14 23:39, pirms 13 gadiem
Komentētāja labākā ''pērle'': Pagājušajā EČ spāņi vispirms grupu turnīrā piesita krievus ar 4:1 un tad pusfinālā ar 3:0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-14 23:39, pirms 13 gadiem
M I K U C I S rakstīja: lai jau izšaujas ar vārtiem tagad - finālos pietrūks
4 vārti pret īriem, tas vienkārši ir objektīvs spēku samērs.
Izslēgšanas spēlēs būs cits futbols, kam ar šo spēli nebūs nekāda sakara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-14 23:40, pirms 13 gadiem
Ksenija Šlotska rakstīja: Kasiljasam paveicies, ka viņš ir spānis...
Tas bija labs! Es gan drīzāk būtu teicis, ka Spānijai paveicies, ka Kasiljass piedzimis viņu zemē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-14 23:41, pirms 13 gadiem
Iru fani bija pelnijushi vairak
, 2012-06-14 23:42, pirms 13 gadiem
T.H.G. rakstīja: Nav ko īriem skumt, tikšana uz finālturnīru jau vien ir kā zelts priekš viņiem !
Komentētājs gan beigās nedaudz sāka filazofēt bet tas ok, šitas čalis patīk labāk, nekā vēsturnieks, Toļiks.
Emocionāli komentē labāk, bet Toļiks tomēr visādus interesantus faktus pastāsta(kurus pat noteikti paši futbolisti par sevi nezin), nevis kā šis, visu spēli tik stāsta cik katram spēļu valstsvienībā un iesistu golu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-14 23:42, pirms 13 gadiem
yuka rakstīja: Tas bija labs! Es gan drīzāk būtu teicis, ka Spānijai paveicies, ka Kasiljass piedzimis viņu zemē
tā varētu teikt ja viņš būtu vienīgais nevis aiz viņa muguras vēl sēdētu top vārtsargi Reina,Valdes un pāris kas vēl netika uz čempi(De Gea, Guita un vēl pāris)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-14 23:44, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neskatoties uz diezgan smago zaudējumu man patika Īrijas izlase. Mazliet pietrūka viņiem veiksme un meistarība uzbrukumu noslēgumos, bet nekādi baigi peramie puikas nebija.
Patīkamā Īrijas neperamo puiku izlase drošā solī dodas pretī 1:10. Bet kam gan negadās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-14 23:45, pirms 13 gadiem
Nazarov rakstīja: Tas tak bija vecais Givens no Newcastle ?
tieši tā,ja godīgi žēl viņu,tā centās paspēt izārstēt traumu līdz turnīra sākumam,ka var redzēt,ka nav savā labākajā formā
, 2012-06-14 23:45, pirms 13 gadiem
Pēteris Kloks rakstīja: Spēcīgs, ļoti perspektīvs komentētājs.
Kāpēc perspektīvs?
Ilvars jau gadus 3-4 normāli komentē futbolu. Takā nav vairs nekāds iesācējs šai jomā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-14 23:46, pirms 13 gadiem
Labāk būtu tikuši Igauņi!
Šajā treniņsesija nebija parezi sadalīts spēku samērs...
, 2012-06-14 23:47, pirms 13 gadiem
Pirms cempi domaaju ka Īri buus uz kko vairaak speejiigi, bet peec sitiem 2viem zaagiem, taa arii ir vinu vieta
Spaanu masiina saak ieskrieties
Torres apliecinaaja ka bez vina nav iedomaajams spaanu uzbrukums!
, 2012-06-14 23:47, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neskatoties uz diezgan smago zaudējumu man patika Īrijas izlase. Mazliet pietrūka viņiem veiksme un meistarība uzbrukumu noslēgumos, bet nekādi baigi peramie puikas nebija.
maca gaita iri izveidoja 3 momentus un nebija peramie puikas, nu nu... tik perami ka sodien iri pagaidam nav bijusi neviena izlasse turnira. laukuma bija apsaluta spanu dominance.
, 2012-06-14 23:47, pirms 13 gadiem
Nezin kāds cik beigās bija bumbas kontrole?
, 2012-06-14 23:48, pirms 13 gadiem
Sen tik labu spēli Toresa izpildījumā nebiju redzējis. Varbūt šis būs pagrieziena punkts viņa karjerā. Tiešām malacis!
, 2012-06-14 23:48, pirms 13 gadiem
hugo33 rakstīja: Nezin kāds cik beigās bija bumbas kontrole?
66% - 34%
, 2012-06-14 23:48, pirms 13 gadiem
Dolārs1 rakstīja: Visam piekritu , bet ne De Gea, neuzskatu vinju par vienu no valstvienibas lideru
nav viņš līderis jā,bet tomēr viens no labākajiem vārtsargiem Eiropā, lielākajā daļā izlašu būtu pamatvārtsargs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-14 23:49, pirms 13 gadiem
mvp222 rakstīja: maca gaita iri izveidoja 3 momentus un nebija peramie puikas, nu nu... tik perami ka sodien iri pagaidam nav bijusi neviena izlasse turnira. laukuma bija apsaluta spanu dominance.
Tā notiek,ja spēlē no aizsardzības.
Tu laikam gaidīji, ka īri spēlē baigo uzbrukuma futbolu pret spāņiem?
, 2012-06-14 23:49, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: nav viņš līderis jā,bet tomēr viens no labākajiem vārtsargiem Eiropā, lielākajā daļā izlašu būtu pamatvārtsargs
Lai vins atnaak Vaņinu izkonkuree Nekaadu ceriibu
, 2012-06-14 23:50, pirms 13 gadiem
Īrija čempionāta lielais pārpratums,Armēnija vismaz būtu spēlējusi futbolu,nevis truli nēsājusies pa laukumu.Labi,ka vēl nevienu spāni nesalauza.Žēl armēņus,viņi bija pelnījuši būt šajos futbola svētkos!
, 2012-06-14 23:50, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: 66% - 34%
Vienu brīdi 1. periodā bija 79%-21%
, 2012-06-14 23:50, pirms 13 gadiem
tāpat labākais spēles moments bija tiesneša spēka paņēmiens pret īru spēlētāju
, 2012-06-14 23:50, pirms 13 gadiem
hugo33 rakstīja: Emocionāli komentē labāk, bet Toļiks tomēr visādus interesantus faktus pastāsta(kurus pat noteikti paši futbolisti par sevi nezin), nevis kā šis, visu spēli tik stāsta cik katram spēļu valstsvienībā un iesistu golu..
Toļiks faktiem pievērš lielāku uzmanību nekā spēlei, turklāt fakti ļoti daudzos gadījumos ir nepareizi vai pilnīgi drausmīgi pasniegti (kā par Gomesa vecvecākiem, kuri iespējams vēl dzīvo Granadā, ja vien vēl nav miruši).
Šodien pirmajā mačā skaisti stāstīja, ka di Natale bija šīs sezonas otrais labākais vārtu guvējs A Sērijā aiz viņa dārgā Ibrakadabras vai kā nu tur. Nop - dalīta 3./4. vieta. Un tādu gadījumu katrā mačā ir daudz, kaut vai kļūdaini nosūtot Vāciju uz 1/4 finālu vakar.
, 2012-06-14 23:50, pirms 13 gadiem
Koscinkēvičs iet Toļika pēdās! Jebkurā futbola mačā spēj iepīt boksu! Toļiks gan vairāk par Taisonu vnm runā
, 2012-06-14 23:51, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: tā varētu teikt ja viņš būtu vienīgais nevis aiz viņa muguras vēl sēdētu top vārtsargi Reina,Valdes un pāris kas vēl netika uz čempi(De Gea, Guita un vēl pāris)
Valdesu es augstu nevērtēju, bet Reina dažā labā citā izlasē mierīgi varētu būt pat pamatvārtsargs. Gvaita jau tikai šosezon uzspīdēja. Kā 3o spāņi mierīgi varēja ņemt gan de Hea, gan Havi Varasu vai Djego Lopesu un nekādas starpības nebūtu, vārtsargu viņiem papilnam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-14 23:53, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā notiek,ja spēlē no aizsardzības.
Tu laikam gaidīji, ka īri spēlē baigo uzbrukuma futbolu pret spāņiem?
esmu redzejis visas spanu speles no iepriekseja euro un pc un irija sodien izskatijas viena no nozelojamakajiem spanu pretiniekiem
, 2012-06-14 23:53, pirms 13 gadiem
Ceilons rakstīja: Toļiks faktiem pievērš lielāku uzmanību nekā spēlei, turklāt fakti ļoti daudzos gadījumos ir nepareizi vai pilnīgi drausmīgi pasniegti (kā par Gomesa vecvecākiem, kuri iespējams vēl dzīvo Granadā, ja vien vēl nav miruši).
Šodien pirmajā mačā skaisti stāstīja, ka di Natale bija šīs sezonas otrais labākais vārtu guvējs A Sērijā aiz viņa dārgā Ibrakadabras vai kā nu tur. Nop - dalīta 3./4. vieta. Un tādu gadījumu katrā mačā ir daudz, kaut vai kļūdaini nosūtot Vāciju uz 1/4 finālu vakar.
Vislabākais jau bija, ka Pirlo viņam joprojām spēlē AC Milan un nākamsezon būs 1 komandā ar Montolivo, kaut gan paspējis jau izcīnīt čempiona titulu ar Juventus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-14 23:54, pirms 13 gadiem
Ceilons rakstīja: Toļiks faktiem pievērš lielāku uzmanību nekā spēlei, turklāt fakti ļoti daudzos gadījumos ir nepareizi vai pilnīgi drausmīgi pasniegti (kā par Gomesa vecvecākiem, kuri iespējams vēl dzīvo Granadā, ja vien vēl nav miruši).
Šodien pirmajā mačā skaisti stāstīja, ka di Natale bija šīs sezonas otrais labākais vārtu guvējs A Sērijā aiz viņa dārgā Ibrakadabras vai kā nu tur. Nop - dalīta 3./4. vieta. Un tādu gadījumu katrā mačā ir daudz, kaut vai kļūdaini nosūtot Vāciju uz 1/4 finālu vakar.
Nu jā, jāpiekrīt, ka arī pieļauj viņš kļūdas..
A kpc futbolu parasti komentē tikai 1 komentētājs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-14 23:55, pirms 13 gadiem
Meistariba dara savu,ka mazos salika.Toress nospeleja ka zvers,Fabregasa banka vnk ka nagla zarka.Iriem vnk ar grupu nepaveicas.
, 2012-06-14 23:55, pirms 13 gadiem
Dolārs1 rakstīja: nu mazajam valstvienibam jaa bet ne Top valstvienibam paskaties kadas problemas vinjam sagadaja talsitieni MU sastava tadu neuzskatitu par top vatsargu
Tālsitieni viņam nekādas problēmas nesagādāja, pēc tālsitieniem viņš ielaida maz. Viņam bija viens no labākajiem rādītājiem līgā pēc ielaistajiem vārtiem tieši no tālsitieniem (tas ir, ielaida maz tālos)
Viņa lielais mīnuss bija spēle izgājienos pēc centrējumiem un stūra sitieniem, tas gan. Bet jau tur uz sezonas beigām bija progress.
, 2012-06-14 23:56, pirms 13 gadiem
Toress izlīdis no melnās bedres. Uzskatu, ka viņš neder Premjerlīgas futbolam, labak lai spēlē Spānijā vai Itālijā
, 2012-06-14 23:57, pirms 13 gadiem
hugo33 rakstīja: A kpc futbolu parasti komentē tikai 1 komentētājs?
Tas tā parasti ir tikai Latvijā, kurā ir tikai 1 profesionāls komentētājs, lol.
, 2012-06-14 23:57, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: nav viņš līderis jā,bet tomēr viens no labākajiem vārtsargiem Eiropā, lielākajā daļā izlašu būtu pamatvārtsargs
vēl augstākās klases čalis viņš nav! jaunības nestabilitāte vēl novērojama! Pēc pāris gadiem gan par tādu viņam ir visas perspektīvas un cerības kļūt!
, 2012-06-14 23:57, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Valdesu es augstu nevērtēju, bet Reina dažā labā citā izlasē mierīgi varētu būt pat pamatvārtsargs. Gvaita jau tikai šosezon uzspīdēja. Kā 3o spāņi mierīgi varēja ņemt gan de Hea, gan Havi Varasu vai Djego Lopesu un nekādas starpības nebūtu, vārtsargu viņiem papilnam.
camon,Guiat jau pagājušajā sezonā spīdēja,kad Valencia satraumējās pamatvārtsargi un nebija ko citu likt vārtos uzreiz sāka rādīt brīnumus vārtos,pat Barca vasarā vērtēja viņu kā Pinto aizstājēju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-14 23:59, pirms 13 gadiem
Andresens rakstīja: Lai vins atnaak Vaņinu izkonkuree Nekaadu ceriibu
kā tev liekas ko jebkurš normāls treneris liktu vārtos,Šveices kluba spēlētāju vai MU vienu no vārtsargiem
, 2012-06-14 23:59, pirms 13 gadiem
ar kājām ~ 85%; ar galvu 5%; ar ķermeni 10%

hugo33 rakstīja: Nezin kāds cik beigās bija bumbas kontrole?
, 2012-06-14 23:59, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Tālsitieni viņam nekādas problēmas nesagādāja, pēc tālsitieniem viņš ielaida maz. Viņam bija viens no labākajiem rādītājiem līgā pēc ielaistajiem vārtiem tieši no tālsitieniem (tas ir, ielaida maz tālos)
Viņa lielais mīnuss bija spēle izgājienos pēc centrējumiem un stūra sitieniem, tas gan. Bet jau tur uz sezonas beigām bija progress.
neesmu gan to pētījis, bet domāju, ka nebija pieradis pie tā, ka Anglijā spēlē garāka auguma čaļi (vidēji), kā dēļ vajadzēja laiku, lai adaptētos tieši šajā aspektā un spētu pielāgot savu spēli izgājienos un gaisa bumbās pie Premjerlīgas vīriem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-15 00:01, pirms 13 gadiem
pēc spēles ar Itāliju Toresu visi norakstja tagad baigi slavē kā iesit vārtus! Toress ir atpakaļ
, 2012-06-15 00:02, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: kā tev liekas ko jebkurš normāls treneris liktu vārtos,Šveices kluba spēlētāju vai MU vienu no vārtsargiem
A ja es buutu treneris man buutu galiigi vienalga no kura kluba vins naak ne jau tas buutu noteicosaakais !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-15 00:02, pirms 13 gadiem
Dolārs1 rakstīja: nu nu skatisimies nakamaja sezonaa talsitienos vinjs ipasi parliecinosi nespeleja saja sezonaa
un par kuru Spānijas izlases vārtsargu mēs runājam-rangā laikam kāds 5-6,kurai izlasei vēl tāda izvēle
P.S.ja kas brīnos ko Matu marinē uz soliņa
, 2012-06-15 00:03, pirms 13 gadiem
Dolārs1 rakstīja: nu nu skatisimies nakamaja sezonaa
talsitienos vinjs ipasi parliecinosi nespeleja saja sezonaa
Jā, jā, "pārliecinoši nespēlēja".
Viņš ir ielaidis 17 golus, no tiem 2 pēc sitieniem ārpus soda laukuma.

Shot Stoppers: 2011/12 Premier League...
, 2012-06-15 00:04, pirms 13 gadiem
Dolārs1 rakstīja: Nu i ka vinjs ir MU vatsargs?? logiski ka neviens Anglu klubs neizvelesies Latviesu vatsargu Tacu neuzskatu ka Vanins butu sliktaks
Vnk tu neko nesaproti no tadam lietam seit UK un Skotijaa Latviesus uzskata par Poliem un kurs tad nems kkadu suda Polaku par vatsargu??
varbūt Arsens Wengers no Arsenal,Celtic treneris vai tas pats Fergusons no MU,tur tak ar polis vārtsargs vismaz bija
, 2012-06-15 00:04, pirms 13 gadiem
Dolārs1 rakstīja: Nu i ka vinjs ir MU vatsargs?? logiski ka neviens Anglu klubs neizvelesies Latviesu vatsargu Tacu neuzskatu ka Vanins butu sliktaks
Vnk tu neko nesaproti no tadam lietam seit UK un Skotijaa Latviesus uzskata par Poliem un kurs tad nems kkadu suda Polaku par vatsargu??
Piemēram Liverpūlē ilgu Dudeks nospēlēja savas 5-6 sezonas. Tagad Arsenal pirmie divi vārtu vīri ir poļi, MU arī poļu vārtu vīrs ir, kurš gan tika šosezon izīrēts uz Championshipu. Jautājumi?
, 2012-06-15 00:04, pirms 13 gadiem
mvp222 rakstīja: esmu redzejis visas spanu speles no iepriekseja euro un pc un irija sodien izskatijas viena no nozelojamakajiem spanu pretiniekiem
Bet neviens nekad (izņemot pašu īrus) nav uzskatījis īrus par šī EČ favorītiem. drīzāk otrādi, jo tāpat bija skaidrs, ka viņiem bija paredzēta viena no galvenām autsaideru lomām.
Takā šodienas spēle no īru puses vērtējama kā gana cienijama.
, 2012-06-15 00:05, pirms 13 gadiem
jā kāds interesents šodien skatījās vakara spēli, kā pirmo futbola maču dzīvē tad tas noteikti būs arī viņa pēdējais skatītais mačs!
Tik pretīgi neintersants mačs sen nav redzēts - šova dejo ar zvaigzni atkārtojums būtu interesantāks!
, 2012-06-15 00:06, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: camon,Guiat jau pagājušajā sezonā spīdēja,kad Valencia satraumējās pamatvārtsargi un nebija ko citu likt vārtos uzreiz sāka rādīt brīnumus vārtos,pat Barca vasarā vērtēja viņu kā Pinto aizstājēju
Nez, man drīzāk tāds iespaids, ka Gvaita pagājušā sezonā pēc dotās iespējas vnk "nesagāza podus" un nospēlēja stabili.
Šosezon jau bija šādi tādi gļuki arī. Taču spēle pret Real bija izcila, tas gan.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-15 00:09, pirms 13 gadiem
mvp222 rakstīja: esmu redzejis visas spanu speles no iepriekseja euro un pc un irija sodien izskatijas viena no nozelojamakajiem spanu pretiniekiem
nu nav ko Īrus vērtēt pēc šādas spēles,ne tādas vien izlases var atrauties pat ne ar 4-0,bet pat vairāk,tie paši krievi iepriekšējā čempī ja pareizi atceros 4-1 un 3-0 plus vēl pirms kāda laika Spānijā ar 7-1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-15 00:11, pirms 13 gadiem
Dolārs1 rakstīja: Nenovirzies no temas
es tev kā Chelsea fanam prasu,mani ja kas tas izbrīna
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-15 00:13, pirms 13 gadiem
Dolārs1 rakstīja: ne jau pa to cik ielaida arpus soda laukuma
vnk parejot pari centra laukumam uzsitot pa vartiem vins bumbu nevis centas notvert bet sita ara bumbu
Normals vatsargs ta nespele
A par ko tad? Vārtsargus vērtē pēc tā, cik atsit un cik ielaiž, ne jau pēc kā cita. Ja Tu saki, ka viņam ir problēmas ar tālsitieniem, es saku, ka nav, jo viņš ir maz ielaidis pēc tālsitieniem. Vienkārši.
Grūti saprast, ko Tu centies pateikt. Mayb zīmējās, neķerot bumbu, gan pāries. Vienalga. Uz līnijas viņš spēlē labi, viņa lielākā problēma ir izgājieni, tas ir skaidrs katram, kurš skatījās MU spēles šosezon un Atletico spēles pirms tam.
, 2012-06-15 00:13, pirms 13 gadiem
Dolārs1 rakstīja: nu ko tu te dziedi ??? Latviesu nolicejs?? saki ka Vanins sudigi spele???
es tev tikai atbildēju uz jautājumu, kurš ņemšot komandā "kaut kādus" poļu vārtusargus! Poļiem jau izsenis ir bijusi lieliska vārtu vīru skola! Un, kur es tev nolieku latviešus un saku, ka Vaņins sūdīgi spēlē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-15 00:16, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: A par ko tad? Vārtsargus vērtē pēc tā, cik atsit un cik ielaiž, ne jau pēc kā cita. Ja Tu saki, ka viņam ir problēmas ar tālsitieniem, es saku, ka nav, jo viņš ir maz ielaidis pēc tālsitieniem. Vienkārši.
Grūti saprast, ko Tu centies pateikt. Mayb zīmējās, neķerot bumbu, gan pāries. Vienalga. Uz līnijas viņš spēlē labi, viņa lielākā problēma ir izgājieni, tas ir skaidrs katram, kurš skatījās MU spēles šosezon un Atletico spēles pirms tam.
izkrita no galvas,kas bija Seviljai vārtos Nou Camp pret Barcu,kad vēl Messi pēdējās min neiesita pendeli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-15 00:17, pirms 13 gadiem
Dolārs1 rakstīja: Diemzel neesmu Chelsea fans NU es katra zinja ne;iktu vatsargu kuram sagada lielas problemas talie sitieni
sorry,pēc tava avatara un reakcijas pēc CL fināla biju pārliecināts ka esi
, 2012-06-15 00:18, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: izkrita no galvas,kas bija Seviljai vārtos Nou Camp pret Barcu,kad vēl Messi pēdējās min neiesita pendeli?
Nezinu, droši vien Havi Varass, kas šosezon bija Seviļas 1. Nr. (nosēdināja uz beņķa leģendu Palopu) un kuram bija lieliska sezonas pirmā puse.
, 2012-06-15 00:20, pirms 13 gadiem
Dolārs1 rakstīja: Pec taviem tekstiem liekas ka tew ie 14 neesi skatisie Mu speles??? saubos ka vatsargi ta zimetos vel jo vairak ka vijs spele viena no Top klubiem kur tadas valibas saubos ka atlautos vatsargi Pridurak
Nez, kurš te pats raksta ar "tew" un smailijiem tā, ka acis sāp un pusi nevar saprast. Ka tik pats vēl neesi underage, ja zini, ko tas nozīmē.
FO
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-15 00:23, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Nez, kurš te pats raksta ar "tew" un smailijiem tā, ka acis sāp un pusi nevar saprast. Ka tik pats vēl neesi underage, ja zini, ko tas nozīmē.
FO
ja kas tev pret Valdesu,ok,stulbas kļūdas gadās dažas sezonas laikā,bet nu tuvcīņā viens no labākajiem un tāpat ar uz tālsitieniem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-15 00:27, pirms 13 gadiem
Dolārs1 rakstīja: ko tu te telo gudro MU dupsaaa laizzzitajjj ??? diemzel man ir sen jau pari 20 mazais ej gulet citadi mamma rasies
nu tu lieliski parādīji ka tev jau ir pāri 20,jaukumiņ
, 2012-06-15 00:29, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: ja kas tev pret Valdesu,ok,stulbas kļūdas gadās dažas sezonas laikā,bet nu tuvcīņā viens no labākajiem un tāpat ar uz tālsitieniem
Valdesam,manuprāt, lielākais mīnuss ir pozīcijas izvēle! Prātā uzreiz nāk Khediras gols elclasico un van Pērsija gols čempionlīgā
, 2012-06-15 00:34, pirms 13 gadiem
puslaiks rakstīja: Valdesam,manuprāt, lielākais mīnuss ir pozīcijas izvēle! Prātā uzreiz nāk Khediras gols elclasico un van Pērsija gols čempionlīgā
Khediras gols jau vairāk bija Pujola kļūda,ja pareizi atceros un nu par aizsardzību stūru gadījumos Barcas gadījumā ir cits stāsts,par to jau daudzi eksperti runājuši,nu nestrādā īsti tā zonas aizsardzība viņiem
, 2012-06-15 00:34, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet neviens nekad (izņemot pašu īrus) nav uzskatījis īrus par šī EČ favorītiem. drīzāk otrādi, jo tāpat bija skaidrs, ka viņiem bija paredzēta viena no galvenām autsaideru lomām.
Takā šodienas spēle no īru puses vērtējama kā gana cienijama.
nevis cenijama, bet bez variantiem un to pateikt vareja jau pec pirmajam 10 min. spaniem preti ir bijusi ari lidziga kalibra pretinieki ka iri, bet visi vairak vai mazak tureja saspringuma lidz pat speles beigam. sveice piemeram pc pat uzvareja spaniju. iepriekseja euro vel krievi izskatijas tik pat bezcerigi ka sodien iri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-15 00:39, pirms 13 gadiem
a es krogā prognožu spēlē uzminēju rezultātu. mājās atnācu dziedādams
, 2012-06-15 00:42, pirms 13 gadiem
Dolārs1 rakstīja: ko tu te telo gudro MU dupsaaa laizzzitajjj ??? diemzel man ir sen jau pari 20 mazais ej gulet citadi mamma rasies
Jā, un drīz iemācīsies arī rakstīt, apsveicu. 1 netehniski atsistu bumbu varbūt ieraudzīji un nu viņam ir problēmas ar tālsitieniem.
Tev arī arlabunakti.
, 2012-06-15 00:45, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: Khediras gols jau vairāk bija Pujola kļūda,ja pareizi atceros un nu par aizsardzību stūru gadījumos Barcas gadījumā ir cits stāsts,par to jau daudzi eksperti runājuši,nu nestrādā īsti tā zonas aizsardzība viņiem
nu, to golu es uzveļu daļēji arī Valdesam, jo viņš sākumā gāja pēc bumbas, tad saprata, ka nedabūs, atkāpās, pazaudēja pozīciju, palika pusceļā un tādēļ netvēra bumbu. Jo vārtusargi šādi nedrīkst raustīties. Vai nu ej pēc bumbas (un to dabū), vai neej un spēlē uz līnijas.
It kā jau Valdes nav slikts, bet, manuprāt, Pasaules klases vārtu vīrs īsti ar nav. Kā, ja nemaldos, Maradonna teica, ka Barsa ir tik laba komanda, kura liek domāt, ka pat Valdess tur ir labs.
, 2012-06-15 00:48, pirms 13 gadiem
Dolārs1 rakstīja: Tie ir tikai 2 varti paskaties kadu De gea ir ielaidis
tu vispār filtrē, ko es saku? es necenšos salīdzināt abus vārtusargus un nemaz nemēģinu slavēt De Gea, vnk norādīju uz viņu abu, manuprāt, lielākajiem mīnusiem, kā dēļ es viņus neuzskatu par Pasaules klases vārtusargiem un kā dēļ arī viņi ir aiz Kasiljasa
, 2012-06-15 00:49, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: ja kas tev pret Valdesu,ok,stulbas kļūdas gadās dažas sezonas laikā,bet nu tuvcīņā viens no labākajiem un tāpat ar uz tālsitieniem
Lēmumi, tie paši izgājieni pēc stūriem.. nestabilu iespaidu atstātj. Var nospēlēt droši un var atvest uz saviem vārtiem golu. Piemērs - pret Atletico bija labs (laikam izbraukumā), pret Chelsea ne pārāk.
, 2012-06-15 00:49, pirms 13 gadiem
puslaiks rakstīja: nu, to golu es uzveļu daļēji arī Valdesam, jo viņš sākumā gāja pēc bumbas, tad saprata, ka nedabūs, atkāpās, pazaudēja pozīciju, palika pusceļā un tādēļ netvēra bumbu. Jo vārtusargi šādi nedrīkst raustīties. Vai nu ej pēc bumbas (un to dabū), vai neej un spēlē uz līnijas.
It kā jau Valdes nav slikts, bet, manuprāt, Pasaules klases vārtu vīrs īsti ar nav. Kā, ja nemaldos, Maradonna teica, ka Barsa ir tik laba komanda, kura liek domāt, ka pat Valdess tur ir labs.
Maradonas teiktajam tiešām piekrītu,Valdes nav ne Čehs,ne Kasiljes,bet tomēr ekstra klases vārtsargs,cita lieta tā,ka Barca ielaiž tik maz vārtus, ka katru epizodi vērtē kā caur lupu,viens solis netur,viens par maz, seivus neviens neatceras un to ir bijis pietiekoši
, 2012-06-15 00:51, pirms 13 gadiem
Diezgan vaaji no īru puses. Daudzi speletaaji(spelejushi pat Premjerliigas top8 klubos, bet tagad speleja kaa no 3 līgas būtu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-15 00:55, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Diezgan vaaji no īru puses, daudzi speletaaji(spelejushi pat Premjerliigas top8 klubos, bet tagad speleja kaa no 3 līgas būtu.
nu, beidz! Atļaujos teikt, ka Spānijai visās pozīcijās ir pasaules klases spēlētāji pret Īrijas Eiropas vidēja līmeņa spēlētājiem. Neko citu arī nevarēja gaidīt! Pie tam īriem Givens nav tajā labākajā formā
, 2012-06-15 01:09, pirms 13 gadiem
puslaiks rakstīja: nu, beidz! Atļaujos teikt, ka Spānijai visās pozīcijās ir pasaules klases spēlētāji pret Īrijas Eiropas vidēja līmeņa spēlētājiem. Neko citu arī nevarēja gaidīt! Pie tam īriem Givens nav tajā labākajā formā
Viniem 250 tukstoshi registreetu futbolistu, mums 9 tukstoshi.
Manupraat mes 2004 gadaa neizskatijamies sliktaak.

Speletaajiem, kam ir Premjerliigas pieredze( pie tam daudziem- ne maza) bija jaizskataas krietni labaak, pat ja pretii neuzvaramie spāņi.
Cik īri vispar tika pie normaliem sitieniem, kad es skatijos(labi ja 1 sitiens bija.

Paarejaa laikaa vai nu spāņi virzaas uzbrukumaa vai spaani aizlaizh īrus gandriz lidz soda laukumam un viegli atnem bumbu.
, 2012-06-15 01:16, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Viniem 250 tukstoshi registreetu futbolistu, mums 9 tukstoshi.
Manupraat mes 2004 gadaa neizskatijamies sliktaak.


Speletaajiem, kam ir Premjerliigas pieredze( pie tam daudziem- ne maza) bija jaizskataas krietni labaak, pat ja pretii neuzvaramie spāņi.
Cik īri vispar tika pie normaliem sitieniem, kad es skatijos(labi ja 1 sitiens bija.

Paarejaa laikaa vai nu spāņi virzaas uzbrukumaa vai spaani aizlaizh īrus gandriz lidz soda laukumam un viegli atnem bumbu.
atgādināt kā mums toreiz beidzās mačs ar Nīderlandi? Bet daļēji tev piekrītu. Izskatās, ka īri nav psiholoģiski gatavi kaut kādus podus nogāzt! Viņiem jau nokļūšana tur šķiet kā sasniegums un pazudis tas cīņasspars un sīkstums un te, nu, es vainoju Trapatoni. Mums 2004. pie stūres bija izcils psihologs, kurš lieliski prata mūsējos motivēt mēģināt iekost arī grandiem.
, 2012-06-15 01:17, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Viniem 250 tukstoshi registreetu futbolistu, mums 9 tukstoshi.
Manupraat mes 2004 gadaa neizskatijamies sliktaak.


Speletaajiem, kam ir Premjerliigas pieredze( pie tam daudziem- ne maza) bija jaizskataas krietni labaak, pat ja pretii neuzvaramie spāņi.
Cik īri vispar tika pie normaliem sitieniem, kad es skatijos(labi ja 1 sitiens bija.

Paarejaa laikaa vai nu spāņi virzaas uzbrukumaa vai spaani aizlaizh īrus gandriz lidz soda laukumam un viegli atnem bumbu.
laikam neesi redzējis ne Barcas ne Real spēles,tur tā ir normāla parādība,pat pret top komandām,pat CL top komandas reti spēj izdarīt vairāk sitienu,ja vien ar visu sastāvu neierokās aizsardzībā,ko Īri šoreiz nedarīja
, 2012-06-15 01:30, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc perspektīvs?
Ilvars jau gadus 3-4 normāli komentē futbolu. Takā nav vairs nekāds iesācējs šai jomā.
Tas ir Ilvars?
Pārsteidzi. Pēc balss nepazinu (acīmredzot I. nekur citur nēesmu īpaši dzirdējis).
Visu cieņu tad viņam - lai gan perspektīvs ir joprojām, jo potenciāls vēl ir.
, 2012-06-15 02:06, pirms 13 gadiem
T.H.G. rakstīja: Nav ko īriem skumt, tikšana uz finālturnīru jau vien ir kā zelts priekš viņiem !
Komentētājs gan beigās nedaudz sāka filazofēt bet tas ok, šitas čalis patīk labāk, nekā vēsturnieks, Toļiks.
Kas tur var patikt labak, pirmo speli vispar ka iesacejs komenteja un vins vislaik vavuljo par kko bet ne par speeli, vienvard sakot etera laiku aiznem vavuljojot par citam lietam ieks futbola nevis tiesi par speli..
, 2012-06-15 03:34, pirms 13 gadiem
Eh, žēl, ka mūsu kolonija zaudēja. Bet, pēc gadiem 12-15 pienāks īru laiks - kad viņiem straikers būs Modris Liepiņš un aizsardzību cementēs vārtsargs Vilnis Ozols ar aizsargu Jāni Lazdu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-15 09:24, pirms 13 gadiem
Ksenija Šlotska rakstīja: Kasiljasam paveicies, ka viņš ir spānis...
Spānijai paveicies kad ir Kasiljas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja