Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:217, Did:0, useCase: 3
Autors: Mārtiņš Jankovskis

Aršavins: ''Ja nevajadzētu spēlēt ar Nīderlandi, iespējams, tiktu pusfinālā''

Aršavins: ''Ja nevajadzētu spēlēt ar Nīderlandi, iespējams, tiktu pusfinālā''
Andrejs Aršavins līksmo pēc gūtajiem vārtiem
Foto: AFP

Krievijas izlases futbolists Andrejs Aršavins atzinis, ka, ja Krievijas izlasei ceturtdaļfinālā pretī nestātos Nīderlandes izlase, tad krievi, iespējams, varētu tiktu pusfinālā.

Pēc vakar izcīnītās uzvaras pār Zviedrijas futbolistiem, Aršavins, kuru atzina par Krievijas izlases labāko mača spēlētāju, pēcspēles intervijā atzina, ka viņiem ir trāpījies visspēcīgākais pretinieks. ''Uzskatu, ka šodien mēs spēlējām labu futbolu,'' iesāk Aršavins. ''Mēs daudz kontrolējām bumbu un daudz uzbrukām. Kad izvirzījāmies vadībā mēs nenervozējām, jo mūsu mērķis bija tik tuvu. Pēc tam, kad izvirzījāmies vadībā 2:0, Zviedrijas izlase metās uzbrukumā un daudz riskēja, kā rezultātā varējām gūt vēl dažus vārtus.''

''Nedomāju, ka mums vajadzēja gūt vēl vārtus, jo labāk tos pietaupīt spēlei ar Nīderlandi. Ja ceturtdaļfinālā nespēlētu ar Nīderlandes izlasi, tad mums būtu labas izredzes iekļūt turnīra pusfinālā. Taču liktenis ir lēmis, ka mums jāspēlē ar spēcīgāko šī turnīra komandu. Ceru, ka varēsim paspēkoties ar viņiem kā līdzīgs pret līdzīgu.

Izmantotie resursi:
uefa.com
sports.ru


, 2008-06-19 09:44, pirms 17 gadiem
Reālists!
, 2008-06-19 09:44, pirms 17 gadiem
Vot,to es saprotu! Pat krievu izlases viens no līderiem atzīst,ka lielajai Krievijai pret mazo Nīderlandi ir bezceris!
Džeks jau normāli sāk noskaņoties spēlei!
Nabaga Guss!
, 2008-06-19 09:45, pirms 17 gadiem
Ja sportists jau pirms cīņas izkar balto karogu, tas ir slikti... Nesaku, ka vajag plātīties par uzvaru, taču runāt vajadzētu krietni apņēmīgāk.
, 2008-06-19 09:47, pirms 17 gadiem
uz spēli iezies ar tādu domu, ka nav vērts cīnīties
, 2008-06-19 09:48, pirms 17 gadiem
Sportists ir stratēģis - iemidzina pretinieku
, 2008-06-19 09:50, pirms 17 gadiem
Packa rakstīja: Sportists ir stratēģis - iemidzina pretinieku



tici man holandei galīgi vienalga pret ko spēle, šogad iet visiem grandiem pāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-06-19 09:52, pirms 17 gadiem
Krievi jau diezgan pelnīti iekļuva astotniekā, man pat nebūtu iebildumu, ja viņi tiktu tālāk, lai gan Nīderlandes izlase patiesi rāda ļoti labu sniegumu. Tomēr atcerēsimies, ka gandrīz katrai komandai kādā turnīrā ir melnās spēles, bet Nīderlandei tāda vēl nav bijusi un ja nu...............
Lai veicas abām - par skaistu futbolu........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-06-19 09:55, pirms 17 gadiem
Ļoti labi!!! Ja spēlētāji netic savām spējām, tad uz uzvaru nav ko cerēt!!!
, 2008-06-19 09:57, pirms 17 gadiem
tik piezemeeti vaardi no krievijas, respektabli, paarsteidzoshi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-06-19 09:58, pirms 17 gadiem
Zviedri mani vakar nepatīkami pārsteidza!
Vot vajadzēja viņiem tai ,,melnai'' dienai iekrist tieši vakar!!
, 2008-06-19 09:59, pirms 17 gadiem
nu ja, un ja džeks teiktu, ka Nīderlande ir ņemama tad bļautu, ka lielkrievu šovinists ierunājies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-06-19 10:03, pirms 17 gadiem
shitaa rakstīja: nu ja, un ja džeks teiktu, ka Nīderlande ir ņemama tad bļautu, ka lielkrievu šovinists ierunājies!


Vienkārši puisis ir reālists,jo saprot,ka ar Niderlandi neies caur uzbrukuma futbols! To viņi mēģināja piekopt ar spāņiem,bet kas no tā iznāca mēs ļoti labi zinām!
RU aizsardzība nevelk līdz uzbrukumam!
, 2008-06-19 10:05, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vot,to es saprotu! Pat krievu izlases viens no līderiem atzīst,ka lielajai Krievijai pret mazo Nīderlandi ir bezceris!

Kā ir bezceris to viņš neatzīst nekur ... to tu pats izdomāji ... palasi vēl reiz ko viņš saka ... Krievi gan vēl pacinīsies ar Nīderlandi ...
, 2008-06-19 10:06, pirms 17 gadiem
Pūš atkal miglu acīs,bet klusībā kaļ plānus kā apspēlēt Holandi.
, 2008-06-19 10:06, pirms 17 gadiem
Rinaldinho rakstīja: Krievu gads- nebrīnīšos, ja Holande parīt raudās


Piekrītu,ka RU šogad ir daudz kur paveicies vai vienkārši sanācis,bet ir dzīvē dažas likusakarības, kurām pat ar veiksmi nevar tikt pāri! Var paveikties vienreiz,otreiz,bet ne visu laiku!
, 2008-06-19 10:08, pirms 17 gadiem
MaxCorleone rakstīja: Kā ir bezceris to viņš neatzīst nekur ... to tu pats izdomāji ... palasi vēl reiz ko viņš saka ... Krievi gan vēl pacinīsies ar Nīderlandi ...

Virsraks jau vien daudz ko izsaka:
,,''Ja nevajadzētu spēlēt ar Nīderlandi, iespējams, tiktu pusfinālā''''
Ja spēlētu ar citu komandu,bet nevis Niderlandi!
, 2008-06-19 10:08, pirms 17 gadiem
Ja pret Nīderlandi parādīs tikpat labu sniegumu kā pirmajās 35 minūtēs pret Zviedriju, tad visādi var gadīties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-06-19 10:17, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Virsraks jau vien daudz ko izsaka

mazāk lasi virsrakstus parsvarā tos izdomā ziņu veidotāji nevis pateicis pats spelētajs
, 2008-06-19 10:18, pirms 17 gadiem
Rinaldinho rakstīja: Vai kāds jau ir teicis, ka Tava urlofobija ir vnk smieklīga..?


daudzi teikuši, bet tas nav ārstējams
, 2008-06-19 10:21, pirms 17 gadiem
to viņi sapratīs ka ir ir nulles jau pirmajās 5 minūtēs !!!!
, 2008-06-19 10:22, pirms 17 gadiem
Rinaldinho rakstīja: Vai kāds jau ir teicis, ka Tava urlofobija ir vnk smieklīga..?


Vei Tev kāds ir teicis,kad Tev vairs nav normāli argumenti,Tu sāc vienkārši mētāt apvainojumus!???
Nu,bet tas tīņiem ir raksturīgi,un tāpēc uz Tavām provakācijām neparakstos!
, 2008-06-19 10:22, pirms 17 gadiem
nu jā, jau ir zaudējuši pirms spēles... Ja visa Krievijas izlase ir tādā noskaņojumā, tad būs sagrāve. Ar noskaņojumu tomēr var daudz paveikt, arī pieveikt Nīderlandi, lai gan manās acīs tieši holandieši ir galvenie turnīra favorīti.
, 2008-06-19 10:26, pirms 17 gadiem
nuu..lai arii kaa var spiedeleet par visaadiem noskanjojumiem un veiksmeem, bet TAA IR NIIDERLANDE!! Krievijas komandai nebuus variantu...
, 2008-06-19 10:28, pirms 17 gadiem
Ņemot vērā visu iepriekš redzēto, ar veselo saprātu ir skaidrs, ka krieviem būs visai maz argumentu pret holandiešiem.Bet...- futbolā ne katrreiz viss pakļaujas loģikai. Spēle sastāv no simtiem epizožu, kur kādai komandai var paveikties vairāk, kādai mazāk.Rezultātā var sanākt visādi...
Kas attiecas uz Aršavina izdvestajiem tekstiem, tad gandrīz vai jādomā , ka kkas ir izrauts no konteksta, vai nav pareiz pārtulkots. Nu nav raksturīga krievam šitāda muldēšana, tā tik vēl trūka , ka Hidinkam tas nāktu ausīs.Nozilinātu Aršavinam pēcpusi...
, 2008-06-19 10:28, pirms 17 gadiem
MaxCorleone rakstīja: mazāk lasi virsrakstus parsvarā tos izdomā ziņu veidotāji nevis pateicis pats spelētajs

Piekrītu ,ka varbūt viss raksts ir izdomāts! Šeit nedomāju tieši šī raksta autoru,jo viņš droši vien pārtulkojis no norādītiem avotiem!
Arī tekstā ir tādas pašas rindas,kā virsrakstā!
, 2008-06-19 10:30, pirms 17 gadiem
Starp citu, ja paši krievi nebūtu tik bezabrazna nospēlējuši pirmo spēli pret spāņiem, ej nu sazini, kurā vietā tad viņi būtu. Un tad pret itāļiem...
No sērijas , kas būtu , ja būtu...
, 2008-06-19 10:32, pirms 17 gadiem
Leflērs rakstīja: Ņemot vērā visu iepriekš redzēto, ar veselo saprātu ir skaidrs, ka krieviem būs visai maz argumentu pret holandiešiem.Bet...- futbolā ne katrreiz viss pakļaujas loģikai. Spēle sastāv no simtiem epizožu, kur kādai komandai var paveikties vairāk, kādai mazāk.Rezultātā var sanākt visādi...
Kas attiecas uz Aršavina izdvestajiem tekstiem, tad gandrīz vai jādomā , ka kkas ir izrauts no konteksta, vai nav pareiz pārtulkots. Nu nav raksturīga krievam šitāda muldēšana, tā tik vēl trūka , ka Hidinkam tas nāktu ausīs.Nozilinātu Aršavinam pēcpusi...


Hm,es gan nebrīnos,ka viņš tā ir teicis,jo atmazkas jasāk domāt savlaicīgi!
Ja notiks 9. pasaules brīnums un RU izcīnīs uzvaru,tad Aršavins varēs teikt, viņš jau zinājis ka uzvarēs,bet vienkārši negribējās apbēdināt Nīderlandes līdzjutējus!
, 2008-06-19 10:37, pirms 17 gadiem
Protams ka krieviem pret Nīderlandi cerības nav lielas, bet nedomāju ka tās vispār nav. Krievi EČ vispār spēlē skaistu futbolu,ko es patieām negaidīju-domāju ka krievi var uzvarēt kaut kādā smagā ne īpaši skatāmā spēlē grieķus un zviedrus, bet to ka vienkārši krievi ar skaistu un baudāmu futbolu apspēlēs pretiniekus negaidīju-pirmkārt tas ir Hidinka nopelns.
Piekrītu ka Aršavins šādi nedrīkstēja izteikties, jeb arī tas ir pretinieka modrības iemidzināšanai-Hidinks ir ļoti labs psihologs un kā psiholoģiski pieveikt tautiešus viņš noteikti zina. Varbūt arī Aršavina teiktais ir labi pārdomātas akcijas sākums. Spēle būs interesanta un domāju arī jautra-vispār nīderlandei nav laba aizsardzība un tomēr domāju ka Spānija un Portugāle ir stiprākas par Nīderlandi. 65% pret 35% ka uzvarēs Nīderlande. Bet 35% arī nav maz un krievi par katru cenu centīsies tos izmantot. Lai nu kur bet futbolā īpaši izslēgšanas spēlēs veiksmei ir milzīga nozīme un ja paveiksies krievi var tikt pusfinālā.
, 2008-06-19 10:42, pirms 17 gadiem
oscars rakstīja: es gan tomer gribetu teikt ka psufinaalos un ceturtdaljfinaalos ljooti ljoooti svariiga ir veiskme... nu nevarees Niideralnde viosu laiku laadet vartos 3 bumbas... un tikpat labi jau nakamajaa karta vinjiem var turniirs beigties, jo krievi tiesham labi spelee...

es gan ceru oprotams uz holandi finalaa...



Nū ja vinnēja Franciju,Itāliju, kas ir spēcīgākas par Krieviju, tad nebūs nekādu problēmu...
+ viss mazāk vārtus iesita tieši pret Rumāniju, varbūt tieši tas faktors ka nebija nekas izšķirīgs, bet nu pēc spēles kopējā izskata ko sataisija LTV 7, izskatījās ka Nīderlande gribēja uzvarēt ar lielāku rezultātu, Rumāņu vārtsargs izcili dažās epizodēs nospēlē+ Rumāņu sitienu nedaudz virs pārliktņa!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-06-19 10:43, pirms 17 gadiem
A kāpēc vakar Krievijas Zviedrijas spēlē visi skatītāji vienā balsī bļāva "Latvija! Latvija!"? Patīkami protams, ka par mums atcerās.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-06-19 10:46, pirms 17 gadiem
Andree rakstīja: A kāpēc vakar Krievijas Zviedrijas spēlē visi skatītāji vienā balsī bļāva "Latvija! Latvija!"? Patīkami protams, ka par mums atcerās.....



man arī tā izklausijās, bet tur bļāva RASIJA,RASIJA
, 2008-06-19 10:48, pirms 17 gadiem
Rinaldinho rakstīja: hohohoo, ar ko gan tās izlases ir spēcīgākas par Krieviju (īpaši jau Francija, kura ne tikai netika 1/4finālā, bet arī pie uzvaras netika!)? ar to, ka kādreiz ir bijušas čempiones utt? pfe



padomā ar galvu kad raksti... Itālija,kāds sastāvs, visus neintralizēja, un Džainludži nemaz nav tik viegli iesist... Francija, ok, aizgāja Zidans,Bartezs viss, čuš no komandas...
, 2008-06-19 10:49, pirms 17 gadiem
Rinaldinho rakstīja: hohohoo, ar ko gan tās izlases ir spēcīgākas par Krieviju (īpaši jau Francija, kura ne tikai netika 1/4finālā, bet arī pie uzvaras netika!)? ar to, ka kādreiz ir bijušas čempiones utt? pfe



Pilnigi piekritu!
Un ka jau teicu, futbols ir futbols un katra chempi notiek vismaz divi brinumi... taka par agru pilnigi norakstit krievus... mosh holandei bus totali neveiksmiga diena... taka neko nevar zinat Bet nu ja Krievi speles ta pat ka pret zviedriem, tad domaju, ka bus ljoti ljoti aizraujosha speele!
, 2008-06-19 10:49, pirms 17 gadiem
" Ja ceturtdaļfinālā nespēlētu ar Nīderlandes izlasi, tad mums būtu labas izredzes iekļūt turnīra pusfinālā" ===> kur te ir teikts ka " IESPEEJAMS" ? Nekur vinjs nesaka ka nav ceriibu, vienk nav paveicies ka ir niiderlande, pret paareejaam komandaam vienk ceriibas buutu labaakas! Kaarteeejaaa autora improvizaacija, lai piesaistiitu lasiitaajus (Taads nu vinju darbs )
UN redzeesim kaa niiderlande speelees zem spiediena,kad vinji vairs nnebuus favoriiti! Neieteiktu norakstiit krievus, jo tomeer Hidiinks ir izveidojis lielisku komandu + neaizmirsiism ko vinji izsleedza kvalifikaacijas ciklaaa
, 2008-06-19 10:50, pirms 17 gadiem
Tas nu gan ir nobiidiijis konkreetu tekstu! Iespeejams, ka mees vareetu iekljuut pusfinaalaa, ja vien nevajadzeetu speeleet pret holandieshiem... Te ir jaasaka - mums nav, ko zaudeet, taapeec mees centiisimies nezaudeet, un lai zilaa meele mums paliidz!
, 2008-06-19 10:51, pirms 17 gadiem
Bojan Krkič rakstīja: padomā ar galvu kad raksti... Itālija,kāds sastāvs, visus neintralizēja, un Džainludži nemaz nav tik viegli iesist... Francija, ok, aizgāja Zidans,Bartezs viss, čuš no komandas...


Un ka tur ir sastaavs?
Taadaa gadiijumaa ar taadu sastaavu vinjiem bja jaaiziet no grupas pirajiem ar vaartu attiecibu 10:0!
Bet shajaa chempii vinju sastaavs neko daudz nesola... uzskatu ka Italija shajaa chempi buus vieglaaks pretinieks nekaa parasti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-06-19 10:55, pirms 17 gadiem
Atradu Aršavina interviju krievu presē.UN līdz ar to liels lūgums esportam lai tulkojumi būtu ļoti precīzi un netiktu sagrozīti-ši nav pirmā reize kad tulko aptuveni un teikums pilnībā maina jēgu. Lūk meģināšu iztulkot precīzi-,,ja mēs spēlētu vienalga ar ko tikai ne ar ,,oranžajiem,, tad mūsu iespējas tikt pusfinālā būtu daudz lielākas. Holande bez šaubām ir visstiprākā komanda šajā čempionātā, bet mēs nebūsim pabērna lomā un noskaņosimies uz pozitīvu rezultātu un tad jauredzēs kas sanāks.,, -lūk Aršavina teiktais.
Kaitina ka netulko precīzi un pie tam vēl šo nepareizo tulkojumu liek virsrakstā-ja nepatīk krievi izsakaties citur, bet šeit lūdzu skatieties no sportiskās puses un cenšaties politiku nejaukt iekšā.
, 2008-06-19 10:55, pirms 17 gadiem
andzix rakstīja: Un ka tur ir sastaavs?
Taadaa gadiijumaa ar taadu sastaavu vinjiem bja jaaiziet no grupas pirajiem ar vaartu attiecibu 10:0!
Bet shajaa chempii vinju sastaavs neko daudz nesola... uzskatu ka Italija shajaa chempi buus vieglaaks pretinieks nekaa parasti!



spēle ar vienu izteiktu uzbrucēju Toni, nekad nevar nest daudz vārtu, Toni nav iesitis nevienus vārtus, kvai viņš ir vienīgais uzbrucējs, visus vārtus(cik nu viņu ir) ir iesituši pussargi, un pat aizsargs... Tas liecina ka Itāļiem spēle uz vienu Toni neijes nekad...vaig vsm divus nominālos uzburcējus un būs arī vārti...

Kā spēlē Galandija...vnk skaisti vārti,spēlē ar 2iem uzbrucējiem, bet uzbruumā iesaistās arī Robens,Šnejders, Holandei ir komandas saspēle, saprotās no pus vārda...
, 2008-06-19 10:55, pirms 17 gadiem
Labi,ka to apzinās!

un,lai kā negribētos to atzīt,bet krievi rāda diezgan atzīstamu sniegumu!
, 2008-06-19 10:57, pirms 17 gadiem
[quote bojan_krkic]
spēle ar vienu izteiktu uzbrucēju Toni, nekad nevar nest daudz vārtu, Toni nav iesitis nevienus vārtus, kvai viņš ir vienīgais uzbrucējs, visus vārtus(cik nu viņu ir) ir iesituši pussargi, un pat aizsargs... Tas liecina ka Itāļiem spēle uz vienu Toni neijes nekad...vaig vsm divus nominālos uzburcējus un būs arī vārti...[quote]

Nu es neteiktu, ka Toni viens pats nevar neko izdarit... cik momentus vinsjh ir sachakarejis? vinjam katraa speelee ir vismaz 3 momenti... un ko tas liecina?
Ka nemaz tik slikti ar vienu uzbruceeju nav spelet... vnk nevar realizet savus momentus.. ar visu savu zvaigznju sastaavu.... arii Holande nevares visu chempi tada limeni nospelet...
Kā spēlē Galandija...vnk skaisti vārti,spēlē ar 2iem uzbrucējiem, bet uzbruumā iesaistās arī Robens,Šnejders, Holandei ir komandas saspēle, saprotās no pus vārda...
, 2008-06-19 10:58, pirms 17 gadiem
Rinaldinho rakstīja: Parasti padomāju par to, ko rakstu. Un no saviem vārdiem, īpaši šajā komentā, neatkāpšos točna. Ja liekam pēc uzvārdiem komandas, tad, velns parāvis, kur ir Anglija, Skotija, Ukraina teiksim Polijas, Krievijas (jā, tikai kādi 7 purni no viņiem ir UEFA kausu ieguvuši) vietā?



Anglija-> noraka vārstsargs...
skotija->nekas īpašs
Ukraina->Sheva,Varonins, Shovkovskis... tie ir trīs komandas līderi, 2004 gada EURO, neko neparādija Ukraina
, 2008-06-19 10:59, pirms 17 gadiem
Hidinks teica ka Aršavins nespēlēs. Spēlēja! Varbūt Aršavins arī teica, to kas virsrakstā minēts, tik esmu pārliecināts ka viņš tā nedomāja. Negatnieks Gūss būs samācijis ķa lielīties nav labi, īstā štelle ir blefs
, 2008-06-19 11:04, pirms 17 gadiem
Arshavinam 100 procentiiga krievu domaashana
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-06-19 11:06, pirms 17 gadiem
Krievija uzvares!
, 2008-06-19 11:07, pirms 17 gadiem
andzix rakstīja: Pilnigi piekritu!
Un ka jau teicu, futbols ir futbols un katra chempi notiek vismaz divi brinumi... taka par agru pilnigi norakstit krievus... mosh holandei bus totali neveiksmiga diena... taka neko nevar zinat Bet nu ja Krievi speles ta pat ka pret zviedriem, tad domaju, ka bus ljoti ljoti aizraujosha speele!


Ir jau notikuši vairāk nekā divi brīnumi:
1.Turki spēja īsā laikā atspēlēties čehiem un pat uzvarēt;
2.Krievija uzvarēja Zviedriju;
3.Francija netika 1/4 finālā;
4.Vācija diezgan bezcerīgi zaudēja Horvātijai.
Pieļauj,ka vel kāds notiks???//
Nu,skatīsimies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-06-19 11:11, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ir jau notikuši vairāk nekā divi brīnumi:
1.Turki spēja īsā laikā atspēlēties čehiem un pat uzvarēt;
2.Krievija uzvarēja Zviedriju;
3.Francija netika 1/4 finālā;
4.Vācija diezgan bezcerīgi zaudēja Horvātijai.
Pieļauj,ka vel kāds notiks???//
Nu,skatīsimies!


To ka Vaacija zaudeja Horvatiem, tas jau isti nav brinums, jo visi zin ka Horvati var uzvaret jebkuru... un to ka Fra netika 1/4 finala, tas jau skaidrs pec speles ar Rumanjiem... parejiem diviem es peikritu tev... bet domaju vel kadi 1-2 briinumi toch bus...
, 2008-06-19 11:16, pirms 17 gadiem
ja būs mačš Nīderlande-Horvātija
tad būs aizraujoša skatīšanās...

jo pagaidām šīs ir stabīlas komandas...+ spānija un Portugāle
, 2008-06-19 11:18, pirms 17 gadiem
andzix rakstīja: To ka Vaacija zaudeja Horvatiem, tas jau isti nav brinums, jo visi zin ka Horvati var uzvaret jebkuru... un to ka Fra netika 1/4 finala, tas jau skaidrs pec speles ar Rumanjiem... parejiem diviem es peikritu tev... bet domaju vel kadi 1-2 briinumi toch bus...


Te Tev var arī piekrist par Franciju un Horvātiju!
Kaut arī man ne pārāk to gribētos,bet jaatzīst,ka Horvātija var būt tas lielais pārsteigums EURO2008 tāpat kā Grieķija EURO 2004!
, 2008-06-19 11:20, pirms 17 gadiem
Makao rakstīja: Cerams, ka Holande izņems tos lielīgos krievus visos veidos!


Ceri vien, Nīderlandei nespīd, krievi paņems, bet vsp žēl Nīderlandi, tik labi spēlēja, kā saka" Ja nevajadzētu spēlēt ar Krieviju, iespējams, tiktu pusfinālā''
, 2008-06-19 11:20, pirms 17 gadiem
Mani mazie draudziņi, kas uzskata, ka Holande baigie dūži un visus grandus liek pie malas...šogad nav tādu grandu!!!Salīdzinat pagājušā pasaules čempionāta 3 - nieku(Itālija, Francija, Vācija)..viss šitas 3 - nieks, ne tuvu šogad nespēlē tā, kā viņi spēlē pagājušajā pasaules čempionātā..tās vsp ir atšķirīgas komandas!
Protams, ka to spēli ietekmē ļoti daudz faktori, it sevišķi Itālijai un Francijai - savainoti spēlētāji - Canavaro, izlasē, parasti rāda brīnumus, Totti - uzbrukuma spēks un vēl treneris Lippi, kas saliedēja komandu, Francijai viens vārds - ZIDANE, kas vilka komandu..un pasaules čempionāta neveiksmīgākais spēlētājs Trezeguet!

Tā kā nedomāju, ka baigi vajadzētu spriest par Holandi, kā par superman audzēkņiem, protams, pārliecības ir liku likām! Bet Krievija sarūpēs pārsteigumu, cik bieži pārliecība tieši cetrutdaļfinālā ir pievīlusi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-06-19 11:23, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ir jau notikuši vairāk nekā divi brīnumi:
1.Turki spēja īsā laikā atspēlēties čehiem un pat uzvarēt;
2.Krievija uzvarēja Zviedriju;
3.Francija netika 1/4 finālā;
4.Vācija diezgan bezcerīgi zaudēja Horvātijai.


Nevienu no šitiem neuzskatu par brīnumu.
1. Iespējams, ka favorīti bija čehi, taču spēkus samērs ir visai līdzīgs....jā, varbūt neviens negaidīja, ka čehi pašās beigās noraks visas savas cerības, taču iekviens sevi cienošs futbola līdzjutējs zin, ka spēle beidzas līdz ar galvenā tiesneša svilpi nevis kaut kad agrāk....
2. Tas pats, kas 1. punktā.....2 visai spēkos līdzīgas komandas, pie tam redzot, kā zviedri spēlēja pirmās 2 spēles un kā Hidinks ir izveidojis Krievijas komandu, tad rezultāts bij likumsakarīgs.
3. Jau sen, sen, sen, sen, sen, sen,.....kad kad notika turnīra izlase bija redzams, ka kāds no 3 futbola grandiem (Itālija, Nīderlande, Francija) netiks ceturtdaļfinālā. Piekritīsi taču, ka no apakšgrupas iziet ne vairāk par 2 komandān.
4. Horvātija ir normāla Eiropas vidusmēra komanda un uzvara pār Vāciju nav nekas īpašs....Jau pret Poliju varēja redzēt, ka vāciešiem ir jādot laiks ieskrieties un zaudējums ar 1-2 pret komandu, kura kvalifikācijas turnīrā divreiz pieveica Angliju ir vienkārši likumsakarīgs.... Pats, protams, no vāciešiem biju gaidījis uzvaru, taču zināju, ka horvāti var uzvarēt jebkuru....
, 2008-06-19 11:34, pirms 17 gadiem
Deportivo rakstīja: Nevienu no šitiem neuzskatu par brīnumu.
1. Iespējams, ka favorīti bija čehi, taču spēkus samērs ir visai līdzīgs....jā, varbūt neviens negaidīja, ka čehi pašās beigās noraks visas savas cerības, taču iekviens sevi cienošs futbola līdzjutējs zin, ka spēle beidzas līdz ar galvenā tiesneša svilpi nevis kaut kad agrāk....
2. Tas pats, kas 1. punktā.....2 visai spēkos līdzīgas komandas, pie tam redzot, kā zviedri spēlēja pirmās 2 spēles un kā Hidinks ir izveidojis Krievijas komandu, tad rezultāts bij likumsakarīgs.
3. Jau sen, sen, sen, sen, sen, sen,.....kad kad notika turnīra izlase bija redzams, ka kāds no 3 futbola grandiem (Itālija, Nīderlande, Francija) netiks ceturtdaļfinālā. Piekritīsi taču, ka no apakšgrupas iziet ne vairāk par 2 komandān.
4. Horvātija ir normāla Eiropas vidusmēra komanda un uzvara pār Vāciju nav nekas īpašs....Jau pret Poliju varēja redzēt, ka vāciešiem ir jādot laiks ieskrieties un zaudējums ar 1-2 pret komandu, kura kvalifikācijas turnīrā divreiz pieveica Angliju ir vienkārši likumsakarīgs.... Pats, protams, no vāciešiem biju gaidījis uzvaru, taču zināju, ka horvāti var uzvarēt jebkuru....


Komentšu tikai 1!
Neiet runa par to vai turkiem vajadzēja uzvarēt čehus,vai nē,bet runa iet par to kā viņi to izdarija!
Tas arī ir tas brīnums!
, 2008-06-19 11:43, pirms 17 gadiem
Tiks tāpat! Krievi paņems čempi, statistikas dati:

04 gadā : Grieķi vinēja eirovīziju, Grieķi vinēja basketbolu, Grieķi vinēja futbolu
08 gadā : Krievi vinēja eirovīziju, Krievi vinēja basketbolu, Krievi vinēja hokeju, futbolu?
, 2008-06-19 11:46, pirms 17 gadiem
Skaidrs ir viens- uzvaru izcīna nevis tas kurš skaitās favorīts, iepriekšējās spēlēs izskatījies labāk, bet gan tas kurš savstarpējājā spēlē iesit vairāk vārtus, nav svarīgi uz meistarības vai veiksmes rēķina. Gaidām ceturdaļfinālus un nepinam iekšā politiku, pseidonacionālismu u.t.t. , bet baudām futeni, šodien jau būs grandioza spēle, vēl Spānija - Itālija,Krievija domājams spurosies pretī Nīderlandei, viņiem tomēr ir iekšā un Gūsam tā ir principa lieta, arī Horvātija - Turcija solās būt labs, lai kas arī notiktu turki skrāpēsies līdz pēdējam
, 2008-06-19 11:48, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: Skaidrs ir viens- uzvaru izcīna nevis tas kurš skaitās favorīts, iepriekšējās spēlēs izskatījies labāk, bet gan tas kurš savstarpējājā spēlē iesit vairāk vārtus, nav svarīgi uz meistarības vai veiksmes rēķina. Gaidām ceturdaļfinālus un nepinam iekšā politiku, pseidonacionālismu u.t.t. , bet baudām futeni, šodien jau būs grandioza spēle, vēl Spānija - Itālija,Krievija domājams spurosies pretī Nīderlandei, viņiem tomēr ir iekšā un Gūsam tā ir principa lieta, arī Horvātija - Turcija solās būt labs, lai kas arī notiktu turki skrāpēsies līdz pēdējam

Pilnīgi piekrītu !Žetons !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-06-19 11:54, pirms 17 gadiem
nezinislv rakstīja: Tiks tāpat! Krievi paņems čempi, statistikas dati:

04 gadā : Grieķi vinēja eirovīziju, Grieķi vinēja basketbolu, Grieķi vinēja futbolu
08 gadā : Krievi vinēja eirovīziju, Krievi vinēja basketbolu, Krievi vinēja hokeju, futbolu?


Basī krievi vinnēja 2007 gadā,ja dzerdams vodku nepamaniji!
, 2008-06-19 11:57, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Piekrītu,ka RU šogad ir daudz kur paveicies vai vienkārši sanācis,bet ir dzīvē dažas likusakarības, kurām pat ar veiksmi nevar tikt pāri! Var paveikties vienreiz,otreiz,bet ne visu laiku!


Kāpēc tu esi tik ļoti paranoiski aprobežots cilvēks? Tevi sit regulāri?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-06-19 12:03, pirms 17 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Kopsh haljavshiki Griekji panjeeema pagaajusho Eiropas chemopi shis dzelzhainais likums vaitr snav speekaa, vismaz vien turniira ietvaros noteikti ne !


Man jau arī gribās tā cerēt,ka uzvar patiešām spēcīgākā un acij vistīkamāko futbolu spēlējošā komanda!
Krievijas izlases spēkam noticēšu,kad viņi uzvarēs 2-3 futbola grandus pēc kārtas! Tad gan es teikšu -jāāāā, tie ir reāli špīleri!
, 2008-06-19 12:10, pirms 17 gadiem
LEOMASTER rakstīja: Kāpēc tu esi tik ļoti paranoiski aprobežots cilvēks? Tevi sit regulāri?


Riktīga komunista domāšana!
Ja Tu nepiekrīti man,tad vai nu Tu esi aprobežots vai arī ir citas problēmas!
Domāju,ka aprobežots esi Tu!
Pierādi pretējo!
, 2008-06-19 12:19, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Riktīga komunista domāšana!
Ja Tu nepiekrīti man,tad vai nu Tu esi aprobežots vai arī ir citas problēmas!
Domāju,ka aprobežots esi Tu!
Pierādi pretējo!


Tu pats to regulāri pierādi! Tu pat nemēģini iedziļināties lietas būtībā, tev svarīgākais ir ieraudzīt virsrakstā "Krievija" un sākt noniecināt citas komandas sasniegumu! Tas tev ir svarīgi. Vai arī tu esi trollis (pats atradīsi Google, ko tas nozīmē IT saziņas valodā)? Komanda ir izcīnījusi savu lielāko uzvaru tās pastāvēšanas vēsturē, darot milzīgu darbu! Komanda ir atjaunota praktiski visa, aug, attīstās - tev tas nerūp. Tev ir svarīgs kas cits. Tas nepierada tavu aprobežotību? Šodien ir 2008.gada 19.jūnijs. Dzīvo tagad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-06-19 12:59, pirms 17 gadiem
Aršavins godīgi atzina, ka nekas nespīd. Labi, ka puisis nelidinās mākoņos, ka daži viņa izlases fani.
, 2008-06-19 13:31, pirms 17 gadiem
ūja ūja, nu gan Holandi te visi ceļ spārnos. Nebrīnīšos, ja holande pakāsīs..
, 2008-06-19 13:38, pirms 17 gadiem
Hipotenūza rakstīja: ūja ūja, nu gan Holandi te visi ceļ spārnos. Nebrīnīšos, ja holande pakāsīs..

Ceļ jau gan un ir par ko. Šitā sabradāt pirmos trīs pretiniekus, tagad kārta ceturtajam. Es gan brīnīšos, bet ja pakāsīs, tad pilnīgi , ka droši skaistā cīņā !
, 2008-06-19 14:38, pirms 17 gadiem
Nu itkā jau pret Nīderlandi krieviem maz šances, bet no futbola un vēl vairāk no Gūsa neko nevar zināt.
, 2008-06-19 14:54, pirms 17 gadiem
Līdz pusfinālam krieviem tik tālu, kā ar kājām no Wīnes līdz Maskavai !!!
, 2008-06-19 15:05, pirms 17 gadiem
bem320 rakstīja: Līdz pusfinālam krieviem tik tālu, kā ar kājām no Wīnes līdz Maskavai !!!

Nu krievi ir dulla tauta, reiz līdz Berlīnei aizgāja, Vīne nav necik tālāk katrā ziņā liekas ka vai nu krievi, vai turki izšaus un vienam no favorītiem ir jākrīt...tas tā, sajūtu līmenī, nevis kā vēlējums, jo oranžie un horvāti ir starp man mīļajām komandām. Vēl interesanti vai turpināsies spāņu neveiksmes TOP turnīros un itāļu veiksmīgās izlīšanas...
, 2008-06-19 15:19, pirms 17 gadiem
Rinaldinho rakstīja: aizmirsti, Tavs pašlepnums/urlofobija nekad neļaus Tev to skaidrā prātā atdzīt

Tas ka Krievija nav manu favorītu top 10,vel nenozīmē,ka nespēju tāpēc izbaudīt labu futbolu! Krievijai vispirms ir sevi japierāda,lai es noticētu,ka šī komanda ir reāli uz kaut ko spējīga!
, 2008-06-19 15:25, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tas ka Krievija nav manu favorītu top 10,vel nenozīmē,ka nespēju tāpēc izbaudīt labu futbolu! Krievijai vispirms ir sevi japierāda,lai es noticētu,ka šī komanda ir reāli uz kaut ko spējīga!

Principā ir tāda opcija kā neskatīties tās krievu spēles, ja tiev viņu spēle tā netīk. Tu citus saukā par tīņiem, bet tiko raksts par krieviem tā pats sāc izturēties kā tie un ne pa tēmu ņemties un Tavu komentu skaits aug daudz straujāk kā pie citiem rakstiem
, 2008-06-19 15:30, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: Principā ir tāda opcija kā neskatīties tās krievu spēles, ja tiev viņu spēle tā netīk. Tu citus saukā par tīņiem, bet tiko raksts par krieviem tā pats sāc izturēties kā tie un ne pa tēmu ņemties un Tavu komentu skaits aug daudz straujāk kā pie citiem rakstiem

Es taču teicu,ka man nav pēc būtības nekas pret RU izlasi! Ja viņi spēlē skatāmu futbolu,tad man nav nekādu pretenziju. Vienīgi,atzīstu,ka nekad nebūšu RU fans!

Ir jau labi un būs jau labi!
Nu jau principā es reti atbildu uz provakācijām!
, 2008-06-19 15:35, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja:
Ir jau labi un būs jau labi!
Nu jau principā es reti atbildu uz provakācijām!

hm....jūs te ap to krievu tēmu mūžīgi sapinat tādu putru ka normāls cilvēks vairs nesapratīs kas te ko provocē, kurš stulbs vai gudrs. Vnk gribas papļāpāt par futeni, bet bieži te ir dadz sūdu, un maz pamatota, saprātīga viedokļa un paši esportisti šo portālu padara par delfiem un tēvenetu...žēl
, 2008-06-19 16:44, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: hm....jūs te ap to krievu tēmu mūžīgi sapinat tādu putru ka normāls cilvēks vairs nesapratīs kas te ko provocē, kurš stulbs vai gudrs. Vnk gribas papļāpāt par futeni, bet bieži te ir dadz sūdu, un maz pamatota, saprātīga viedokļa un paši esportisti šo portālu padara par delfiem un tēvenetu...žēl

Tur es Tev absolūti piekrītu!
Tiko es šai portālā piereģistrējos (kādus 4-5 mēnešus atpakaļ),tad man bija divas domas:
1.Piedalīties F1 prognozē;
2.Padiskutēt par sportu kā tādu!
Tomēr baigi ātri aplauzos,jo sapratu,ka šeit sports ir otrā plāna notikums,un galvenais ir apkāst vienam otru!
Laikam izdariju nepareizu izvēli un ļavos vispārējai straumei!
Ir vel dažas sadaļas kur var normāli padiskutēt par sportu-F1,WRC,tur (izņemot ka noliek Hami),nav nekāda nacionālā naida un citas emocijas! Protams,ka gadās,bet salīdzinoši mazāk!
, 2008-06-19 17:01, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tur es Tev absolūti piekrītu!
Tiko es šai portālā piereģistrējos (kādus 4-5 mēnešus atpakaļ),tad man bija divas domas:
1.Piedalīties F1 prognozē;
2.Padiskutēt par sportu kā tādu!
Tomēr baigi ātri aplauzos,jo sapratu,ka šeit sports ir otrā plāna notikums,un galvenais ir apkāst vienam otru!
Laikam izdariju nepareizu izvēli un ļavos vispārējai straumei!
Ir vel dažas sadaļas kur var normāli padiskutēt par sportu-F1,WRC,tur (izņemot ka noliek Hami),nav nekāda nacionālā naida un citas emocijas! Protams,ka gadās,bet salīdzinoši mazāk!

ja kas arī hoķī nav ne vainas, uz PČ gan salien pokemoni, bet visumā ir OK. bet komentāru sadaļas ir tādas kā mēs paši veidojam - ja kāds lamājas, nevajag atbildēt, tad ar nebūs delfi, ja redz ka diskusija aizd***ta, nav tur ko līst, jaskatās kur normāli runā. es pats redzu ka pēc spēlēm ar krieviju tur nav iespējams ko labu izlasīt un pašam uzrakstīt, tad eju zem kāda raksta kas saistīts ar maču un un kur mazāk komentu, dažreiz tur izveidojas kaut cik jēdzīga saruna
, 2008-06-19 17:05, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: ja kas arī hoķī nav ne vainas, uz PČ gan salien pokemoni, bet visumā ir OK. bet komentāru sadaļas ir tādas kā mēs paši veidojam - ja kāds lamājas, nevajag atbildēt, tad ar nebūs delfi, ja redz ka diskusija aizd***ta, nav tur ko līst, jaskatās kur normāli runā. es pats redzu ka pēc spēlēm ar krieviju tur nav iespējams ko labu izlasīt un pašam uzrakstīt, tad eju zem kāda raksta kas saistīts ar maču un un kur mazāk komentu, dažreiz tur izveidojas kaut cik jēdzīga saruna

Hoķis nav tā mana stiprākā tēma!
Futbols un motorsporti tas ir priekš manis!
Un vel normāli te var parunāties,kad mazie perdeļi ir skolās!
, 2008-06-19 17:10, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Hoķis nav tā mana stiprākā tēma!
Futbols un motorsporti tas ir priekš manis!
Un vel normāli te var parunāties,kad mazie perdeļi ir skolās!

Nu man vislabāk patīk hokejs, otrs ir futbols - tā ir mana pirmā mīla kas aizveda līdz hokejam. Virspusēji sekoju līdzi visam, bet dziļāk tikai hokejam un fūzim, jo vnk vairāk nav laika un negribas visu dienu pie neta vai TV dirnēt. Agrāk gan kārtīgi sekoju visam ko rādīja un par ko rakstīja, bet tagad info apjomi tā pieauguši ka tas ir nereāli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-06-19 17:25, pirms 17 gadiem
minchux21 rakstīja: mosh uzrakstiet kopaa graamatu???

Par F1 gandrīz jau varētu!Par jaunāko laiku vēsturi!
, 2008-06-19 18:00, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: ja kas arī hoķī nav ne vainas, uz PČ gan salien pokemoni, bet visumā ir OK. bet komentāru sadaļas ir tādas kā mēs paši veidojam - ja kāds lamājas, nevajag atbildēt, tad ar nebūs delfi, ja redz ka diskusija aizd***ta, nav tur ko līst, jaskatās kur normāli runā. es pats redzu ka pēc spēlēm ar krieviju tur nav iespējams ko labu izlasīt un pašam uzrakstīt, tad eju zem kāda raksta kas saistīts ar maču un un kur mazāk komentu, dažreiz tur izveidojas kaut cik jēdzīga saruna

Es Tev teikšu, nu iet jau iet arī hoķī visādi. Kas tur parasti darās, kad krievi kādu uzvar , vai Avečkins ar Kovaļčuku iesit kādu golu, tad jau iet arī hoķī vaļā...
, 2008-06-19 18:39, pirms 17 gadiem
Atrunas. Jau attaisnojas.
, 2008-06-19 20:48, pirms 17 gadiem
Kurš ir stiprāks, rādīs spēle!
Ne velti saka: uzvar stiprākais!
To noskaidrosim pēc spēles!