Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Pārums

"Celtic" atspēlē divu vārtu deficītu un ielaužas ČL grupu turnīrā

"Celtic" atspēlē divu vārtu deficītu un ielaužas ČL grupu turnīrā
Džeimss Forests līksmo pēc izšķirošo vārtu guvuma
Foto: PA Wire/Scanpix

Šovakar tika noskaidrotas pēdējās UEFA Čempionu līgas grupu turnīra dalībnieces. Kazahstānas klubam Karagandi "Shakhter" tomēr neizdevās nosargāt pirmajā spēlē iegūto divu vārtu pārsvaru - atbildes mačā Glāzgovas "Celtic" savā laukumā revanšējās ar 3:0 un divu spēļu summā uzvarēja ar 3:2. Grupu turnīram kvalificējās arī "Milan", "Plzen", "Real Sociedad" un "Zenit".

Celtic – Shakhter

Šo komandu spēkošanās izraisīja vislielāko interesi. Pirms nedēļas kazahu klubs pamatīgi pārsteidza, uzvarot skotu komandu ar 2:0, sperot platu soli tuvāk grupu turnīram. Pirms spēles kazahi upurēja jēru, cerot, ka tas nesīs veiksmi, un kā pierādījās, tad tas patiešām palīdzēja – uz atbildes spēli "Shakhter" varēja doties ar divu vārtu pārsvaru.

Kā jau bija sagaidāms, atbildes spēlē "Celtic" dominēja jau spēles pirmajā puslaikā, daudz un bīstami uzbrūkot, tomēr Karagandi "Shakhter" diezgan veiksmīgi turējās pretī un neitralizēja mājinieku uzbrukumus. Tomēr jau kompensācijas laikā Skotijas čempioniem izdevās panākt savu – lieliski nospēlēja Kriss Komonss, ar kreiso kāju raidot bumbu vārtu tīklā – 1:0.

Arī otrā puslaika sākums aizritēja "Celtic" zīmē – jau puslaika trešajā minūtē bumba nonāca pie Giorgiosa Samarasa, kurš no salīdzinoši neliela attāluma guva vārtus, panākot jau 2:0. Daudz netrūka, lai tā noslēgtos pamatlaiks, kas uzvarētāju liktu noskaidrot pagarinājumā vai pēcspēles sitienos, tomēr "Celtic" futbolisti neko neatlika – kompensācijas laika otrajā minūtē Džeimss Forests raidīja bumbu "Shakhter" vārtos, panākot 3:0 un nodrošinot "Celtic" uzvaru divu spēļu summā ar 3:2.

Milan – PSV

Abu komandu pirmā savstarpējā spēle pirms nedēļas noslēdzās ar neizšķirtu – 1:1. Toreiz milānieši spēles pirmajā puslaikā izvirzījās vadībā, tomēr PSV otrajā puslaikā izdevās panākt izlīdzinājumu un spēle tā arī noslēdzās.

Atbildes spēles pirmajā puslaikā nedaudz vairāk uzbruka PSV futbolisti, izveidojot arī vairāk vārtu gūšanas epizodes, tomēr ar vienīgo precīzo sitienu puslaikā izcēlās "Milan", ko mača devītajā minūtē vadībā izvirzīja Kevins Prinss Boatengs – 1:0.

Otrajā puslaikā PSV neizdevās atspēlēties. Gluži pretēji – "Milan" savas iespējas izmantoja krietni vien veiksmīgāk, kas ļāva pārsvaru ne tikai dubultot, bet pat trīskāršot – vispirms 55.minūtē precīzs bija Mario Balotelli, bet nedaudz vairāk kā divdesmit minūtes vēlāk otros vārtus spēlē guva Boatengs, panākot jau 3:0. Tādejādi Milānas komanda nokārtoja sev UEFA Čempionu līgas grupu turnīru, jo divu spēļu summā uzvarēja ar pārliecinošo 4:1.

Citās spēlēs

Formalitātes šovakar nokārtot Krievijas klubs Sanktpēterburgas "Zenit", kas savā laukumā apspēlēja portugāļu "Pacos de Ferreira" – 4:2, divu spēļu summā uzvarot ar 8:3.

"Real Sociedad", pateicoties Karlosa Velas diviem gūtajiem vārtiem otrajā puslaikā (attiecīgi, 67. un 91.minūtē) ar 2:0 pieveic "Lyon" un divu spēļu summā triumfēja ar 4:0.

Savukārt Čehijas "Viktoria" arī atbildes spēlē pretinieku laukumā spēja apspēlēt "Maribor". Šoreiz mača uzvarētāju noteica vieni vienīgi gūti vārti mača sākumā – 3.minūtē precīzs bija Tecls, kas ļāva "Viktoria" spēlē uzvarēt ar 1:0, bet divu spēļu sumā ar 4:1.

SpēleRezultātsVārtu guvējiSummā
Austria - Dinamo Z2:3 (1:2)Maders 5' Kīnasts 82' - Brozovičs 33' Fernandess 43' Bečirajs 70'4:3
Basel - Ludogorets1:0 (1:0)Frejs 11'5:2
Legia - Steaua2:2 (1:2)Radovičs 27' Žezņičaks 90' - Stanču 7' Pjovakari 9'3:3
PAOK - Schalke2:3 (0:1)Atanasiadis 53' Kacuranis 79' - Salai 43'90' Drakslers 67'3:4
Arsenal - Fenerbahce2:0 (1:0)Ramzijs 25'72'5:0
Celtic - Shakhter3:0 (1:0)Komonss 45+1' Samarass 48' Forests 90+2'3:2
Maribor - Plzen Viktoria0:1 (0:1)Tecls 3'1:4
Real Sociedad - Lyon2:0 (0:0)Vela 67'90+1'4:0
Zenit - Pacos de Ferreira4:2 (1:0)Dani 29'48' Buharovs 66' Aršavins 78' (11m) – Manuels Hosē 67' Karlao 83'8:3
Milan - Eindhoven3:0 (1:0)Boatengs 9'77' Balotelli 55'4:1

Izmantotie resursi:
The official website for European football –...


, 2013-08-29 00:01, pirms 12 gadiem
Kā jau tam bija jābūt. Pasaule vēl ir savā vietā.
, 2013-08-29 00:02, pirms 12 gadiem
Ja kurš saprot krievu val rekur ir klubu sadalījums

При жеребьёвке Лиги чемпионов ЦСКА будет во 2-й...

Nu es jau sapņoju un varbūt ceru uz tādu nāves grupu:
Barca
PSG
ManCity
Napoli

Un ir nesaprotami kā Borussia D var būt 3 grozā??Un Benfica ar Porto kautkā šķībi turās 1 grozā.....
, 2013-08-29 00:03, pirms 12 gadiem
Un ko nu? pirms tam bija komenti ka labi vien ir ka Rudņevs neaizgāja uz Celtics..
ko nu? tomer vajadzeja iet ja?
Slēpts komentārs: ZX
, 2013-08-29 00:04, pirms 12 gadiem
ovechkin137 rakstīja: Ja kurš saprot krievu val rekur ir klubu sadalījums

При жеребьёвке Лиги чемпионов ЦСКА будет во 2-й...

Nu es jau sapņoju un varbūt ceru uz tādu nāves grupu:
Barca
PSG
ManCity
Napoli

Un ir nesaprotami kā Borussia D var būt 3 grozā??Un Benfica ar Porto kautkā šķībi turās 1 grozā.....
tas gan es ar par to pabriinijos...bet nu klubu rangaa vinji ir zemu..tik pedejos gadus uznjem apgriezienus..
, 2013-08-29 00:05, pirms 12 gadiem
ZX rakstīja: Milan skaista uzvara, PSV izskatījās relatīvi bezspēcīgi. Lai gan Poli nāca uz maiņu, bet tūlīt bija jūtams efekts, lieliski, tā turpināt.
Jaa ...PSV nekaadu izredzu taja speele...
bet prieks redzeet Cocu ka galveno treneri
, 2013-08-29 00:06, pirms 12 gadiem
njaa un Lyon neiekljuva ČL..arii diivaini mazliet buus...
, 2013-08-29 00:07, pirms 12 gadiem
ovechkin137 rakstīja: Un ir nesaprotami kā Borussia D var būt 3 grozā??
Par kādiem sasniegumiem Dortmundei būtu jābūt augstāk (pieņemu, ka nedomā, ka Dortmundei jābūt 4.grozā)?

Dortmundes pēdējās piecas Eirokausu sezonas.
2012./13. - Čempionu līgas fināls,
2011./12. - pēdējā vieta Čempionu līgas grupā,
2010./11. - 3.vieta Eiropas līgas grupā,
2009./10. - nepiedalījās Eirokausos,
2008./09. - UEFA kausa pamatturnīra 1.kārta.
, 2013-08-29 00:08, pirms 12 gadiem
ZX rakstīja: Milan skaista uzvara, PSV izskatījās relatīvi bezspēcīgi. Lai gan Poli nāca uz maiņu, bet tūlīt bija jūtams efekts, lieliski, tā turpināt.
Bezpēcīgi?? Turedzēji spēli, ja nevien Abates 3 super seivi tagat ietu papildlaiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-08-29 00:11, pirms 12 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Par kādiem sasniegumiem Dortmundei būtu jābūt augstāk (pieņemu, ka nedomā, ka Dortmundei jābūt 4.grozā)?

Dortmundes pēdējās piecas Eirokausu sezonas.
2012./13. - Čempionu līgas fināls,
2011./12. - pēdējā vieta Čempionu līgas grupā,
2010./11. - 3.vieta Eiropas līgas grupā,
2009./10. - nepiedalījās Eirokausos,
2008./09. - UEFA kausa pamatturnīra 1.kārta.
Eu nu ČL fināls daudz ko izsaka, bet ko tad 2 grozā meklē CSKA, PSG, Marcele???
, 2013-08-29 00:18, pirms 12 gadiem
ovechkin137 rakstīja: Eu nu ČL fināls daudz ko izsaka, bet ko tad 2 grozā meklē CSKA, PSG, Marcele???
Dortmundei ir viena laba sezona no piecām. Tas absolūti nav arguments, lai tēmētu kaut kur augstāk. Ko meklē CSKA, PSG un Marseille? Šīs komandas Eirokausos bijušas stabilākas, tāpēc arī ir tur, kur ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-08-29 00:20, pirms 12 gadiem
ovechkin137 rakstīja: Bezpēcīgi?? Turedzēji spēli, ja nevien Abates 3 super seivi tagat ietu papildlaiks
Abiatti! Abate pa laukumu skraidīja savā nodabā
PSV bez variantiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-08-29 00:48, pirms 12 gadiem
baac Denijs? Tas ir kaut kads joks?
, 2013-08-29 00:51, pirms 12 gadiem
Nē, PSV jau būtu grupu turnīrā ar vairāk gūtiem vārtiem izbraukumā
ovechkin137 rakstīja: Bezpēcīgi?? Turedzēji spēli, ja nevien Abates 3 super seivi tagat ietu papildlaiks
, 2013-08-29 00:53, pirms 12 gadiem
Celtic spēle vnk tik skatāma, labi ka kazahi tālāk netika, nebūtu interesanti redzēt 6 maču autobusu un tāpat pēdējā vieta grupā, Celtic vismaz var pamatīgus postījumus radīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-08-29 00:53, pirms 12 gadiem
Millan pārliecinoši nospēlēja,bet nu otrajā puslaikā tik dziļi iesēsties aizsardzībā savās mājās pret PSV,mani tas nedaudz izbrīnīja
, 2013-08-29 00:55, pirms 12 gadiem
Autor: Nevis Viktorijas "Plzen", bet Pilzenes "Viktoria". Ir taada pilseeta Chehijaa - Pilzene....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-08-29 01:02, pirms 12 gadiem
TOTO=ManaMaize+3in1Kafijas rakstīja: Nu ja runaa par PSV-Milan speli tad izteiksos taa lai skaidrs visiem pokemoniem, heiteriem un Tvaika ielas iemitniekiem. Abas komandas speleja lidzigu speli, BET golus iesita Milana. Nebutu iesitusi pirmie otro golu tad vel nez kaa spele vareja iegrozities, bet katra gadijuma sis nav gadijums kur piemeram kads no LV setas klubiem zaude 0:3 un 3x spele tiek pari centram. Seit katra gadijuma 0:3 neatspogulo speles gaitu bet uzvar tas kurs iesit.
Aina tā pati kas 1. riņķī, spēle līdzīga, bet izšķirošajā posmā meistarības PSV pietrūka pēdējai piespēlei un momentu realizācijai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-08-29 01:14, pirms 12 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Dortmundei ir viena laba sezona no piecām. Tas absolūti nav arguments, lai tēmētu kaut kur augstāk. Ko meklē CSKA, PSG un Marseille? Šīs komandas Eirokausos bijušas stabilākas, tāpēc arī ir tur, kur ir.
raksts priekš tevis:
Arsenal should not be a Pot 1 team - Uefa must...
, 2013-08-29 01:21, pirms 12 gadiem
inflames33 rakstīja: raksts priekš tevis:
http://www.goal.com/en/news/1717/editorial/2013/08/27/4215326/arsenal-should-not-be-a-pot-1-team-uefa-must-overhaul?ICID=AR
Kaut gan pati ideja par izlozes grozu noteikšanai vērtējamā laika saīsināšanu ir OK, daži apsvērumi, kas paliek spēkā neatkarīgi no tās.

Ja Arsenal būs pārāk švaki, lai izietu no savas grupas ar visu savu 1. grozu, tad arī paliks grupā kā MU pirms 2 gadiem.
Ja BVB būs pietiekami stipri, lai izietu no savas grupas, tad izies tāpat kā pagājušogad.
Ja kādam ir pretenzijas uzvarēt turnīrā, tad agri vai vēlu tāpat ar Barcu/Bayern/MU/Real būs jāspēlē.
, 2013-08-29 01:24, pirms 12 gadiem
un tomer manuprat stulba izloze
milan-psv
lyon-RS...
grupu turniram butu labak ja psv un lyon neka kkadi random klubi
, 2013-08-29 01:33, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: priekš manējiem City vieglākā grupa būtu šāda

Benfica,City, CSKA, Plzen

grūtākā

Bayern,Juventus,City,Real Sociedad
Tie paši Plzen un CSKA sasitīs tavu City
, 2013-08-29 01:41, pirms 12 gadiem
to march2k
Arsa vairs sen nav favorits CL un 1ais grozs neko nedos. Iziesana no grupas ir tas kas Arsai ir pamats 1/4- butu lieliski!
neko vairsk komanda nav spejiga!
Barsa Mu Real un Bayern VISAS ir mainijusas trenneri sogad!
Teiktu ka itali ir tikpat labi pretendenti (abas milanas) ka ari muzigais Juventus
Dortmunde sogad tiks talu bet nedomaju ka bus cempioni.
vel Chelsea saus uz cl titulu...
bet tas ari viss
nemot vera trenneru mainas es teiktu ka kads italis cels Cl
, 2013-08-29 01:41, pirms 12 gadiem
inflames33 rakstīja: raksts priekš tevis:
http://www.goal.com/en/news/1717/editorial/2013/08/27/4215326/arsenal-should-not-be-a-pot-1-team-uefa-must-overhaul?ICID=AR
Piekrītu, ka vajadzētu likt uzsvaru uz pēdējo/pēdējām sezonām, bet citādi rakstam nepiekrītu.

1) Būtu nevis jāsamazina sezonu skaits, bet gan katrai sezonai jānosaka konkrēts svars - tuvākajām sezonām tas, protams, būtu lielāks nekā tālākajām. Ja rangā ņems vērā, piemēram, tikai pēdējo vai vismaz pēdējās divas sezonas, tad tādējādi būs daudz lielāka iespēja iegūt neobjektīvus datus, nekā tas ir tagad.

2) "Nobody can be in any doubt that Borussia Dortmund are now one of the best teams in Europe."

Un kā to var zināt sistēma? Ja Čempionu līgas finālā iekļūtu, piemēram, Kipras APOEL, tad arī tā tiktu uzskatīta par vienu no labākajām komandām Eiropā? Sistēmai nav iespēju novērtēt tik abstraktu lielumu kā komandas potenciāls. Sistēma var vērtēt tikai rezultātus, un tādēļ nedrīkst skatīties tik vienpusēji - jo ir komandas, kas uzlec virs dibena, tāpat ir komandas, kuras izkrīt agrāk, nekā tām objektīvi it kā vajadzētu izkrist. Tāpēc jau arī skatās piecas sezonas, nevis vienu vai divas.

3) Rakstā ir uzskaitīts, cik komandu pēdējos gados ir savākušas vairāk rangu attiecīgajā sezonā nekā Arsenal vai MU. Tikai blakus nav pateikts, ka ne visas tās komandas šosezon spēlēs Čempionu līgā. Starp citu, vienu no tām komandām Arsenal tikko uzvarēja "play-off" kārtā.

4) Visbeidzot es nepiekrītu virsrakstam. Arsenal ar savu stabilitāti ir pelnījis būt pirmajā grozā. Un tik stabili Arsenal tiek ārā no grupas vairāk nevis sistēmas dēļ, bet gan tādēļ, ka Londonas klubu lutina izloze. Starp citu, pirms diviem gadiem Arsenal bija vienā grupā ar to pašu Dortmundi. Borussia togad palika pēdējā vietā...

5) Vēl gribēju piebilst, ka raksta uzsvaram vispār nevajadzētu būt uz Arsenal. Saprotu iemeslu, kādēļ tā ir (Goal.com angļu versija), bet pirmajā grozā daudz skaļāki piemēri ir Porto un Benfica, kas atšķirībā no Arsenal tiešām labi parāda vienu no galvenajām sistēmas problēmām, kas rakstā netika pieminēta. Tā ir pāreja no Čempionu līgas uz Eiropas līgu - ir daudz izdevīgāk Čempionu līgas grupā palikt trešajam un pēc tam tālu tikt Eiropas līgā nekā izkļūt no grupas Čempionu līgā un apstāties astotdaļfinālā.
, 2013-08-29 01:57, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Danny=Denijs,lai gan labak skan Danijs ! Danijs,sis sezonas saakuma ir super forma,patikami veerot vinja speeli,zheel ka vins iznieko savu talantu Krievija ! Kaads skatas,barsas un atletico speeli? kas tur labs daras?
Denijs vinsh buutu ja vinsh buutu kkads anglis jeb amerikaanis,bet vinsh ir portugaalis un izrunaa Danny Tur gan es tev piekriitu,sezonu vinsh iesaacis superiigi
, 2013-08-29 01:57, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: kas tur superkausa speele daras? Atletico autobusu uzlikusi? Kaa Neimars izskatas pamatsastava?
beidzās pa nullēm,Neimārs labs,bet drīz jau jābūt rakstam,karoče es kā Barcas fans visu spēli kā uz adatām sēdēju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-08-29 01:59, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: nu a latviski,kaa rakstas?
Man jau liekas ka jaaraksta kaa izrunaa,nevis latviskot,taa jau var likties ka tas ir kads cits speletajs.
, 2013-08-29 05:35, pirms 12 gadiem
nukinsh rakstīja: Man jau liekas ka jaaraksta kaa izrunaa,nevis latviskot,taa jau var likties ka tas ir kads cits speletajs.
Kā piemēram rakstnieks Arjs Župeizda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-08-29 07:31, pirms 12 gadiem
Labi,ka viss beidzās,tā kā tam bija jābūt.Nebūs ČL grupu turnīrā lētie punktu dāvātāji.Vienīgi biju domājis ,ka Celtic sasitīs Šahtjor vārtos nedaudz vairāk bumbas.Nekas,lai Karaganda patrenējās Eiropas līgas grupu turnīrā.Nu ari Kazahstāna tikusi līdz šim līmenim.
, 2013-08-29 09:17, pirms 12 gadiem
Malači, "Celtic"! Tā tam bija jābūt "Milan" arī normāli paņēma tulpju zemes pārstāvjus. Princis izcēlies.
, 2013-08-29 10:18, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: Labi,ka viss beidzās,tā kā tam bija jābūt.Nebūs ČL grupu turnīrā lētie punktu dāvātāji.Vienīgi biju domājis ,ka Celtic sasitīs Šahtjor vārtos nedaudz vairāk bumbas.Nekas,lai Karaganda patrenējās Eiropas līgas grupu turnīrā.Nu ari Kazahstāna tikusi līdz šim līmenim.
celtic vienkārši nospīdēja ka sahtar neguva vārtus jo divas trīs labas iespējas viņiem bija. tad celtic ar savu primitīvo futbolu būtu pakaļā.
, 2013-08-29 17:16, pirms 12 gadiem
Vispār jau šakhtars arī pa štangu uzrāva vakar celtic tā ka noplauka celticam. bet teikšu godīgi , pēc šīs spēles, Spānijas superkauss likās garlaicīgs
, 2013-08-29 18:31, pirms 12 gadiem
Ja APOEL tiktu finālā, tad neapšaubāmi tas būtu viens no labākajiem klubiem Eiropā. Kā tad citādāk - finālā var tik netīšām?
, 2013-08-29 18:35, pirms 12 gadiem
kaspars76 rakstīja: celtic vienkārši nospīdēja ka sahtar neguva vārtus jo divas trīs labas iespējas viņiem bija. tad celtic ar savu primitīvo futbolu būtu pakaļā.
Tieši aitu kāvējiem ļoti paveicās, ka Celtic ielika tikai trīs golus, lai gan varēja vēl vismaz tikpat. Turklāt pirms šahtjoru štangas Celtic bija daudz totālāka štanga. Kazahstānas čempioni nepatika kaut vai tāpēc vien, ka tur nespēlēja neviens kazahs, bet pārsvarā krieviņi.