Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

A grupa: Tomēr nekā

Andrejs Siliņš

A grupa: Tomēr nekā
Diarra neļāva uzvarēt "Chelsea"
Foto: AP

Vēl desmit minūtes pirms mača beigām Londonas "Chelsea" Čempionu līgas A grupas spēlē pret franču "Bordeaux" bija tuvu tam, lai izcīnītu pirmo uzvaru izbraukumā šosezon, taču nekā – spēle beidzās ar neizšķirtu 1:1.

Un atkal nekā...

Jāteic, mājinieki spēlēja krietni aktīvāk un londonieši vispār izdarīja vien četrus sitienus vārtu četrstūrī, no kuriem trīs Frenka Lamparda rēķinā, taču tieši "Chelsea" bija tie, kas ne tikai uzbruka, bet arī guva vārtus – tas notika mača 60. minūtē, kad netālu aiz soda laukuma līnijas kreisajā malā precīzs sitiens padevās Anelkam. Lai kā mājinieki mēģināja izlīdzināt rezultātu, tas nepadevās, līdz beidzot mača 83. minūtē veiksme uzsmaidīja Diarram – 1:1.

Līdz ar to "Chelsea" turpināja neuzvarēt izbraukumos šīs sezonas Čempionu līgā. Iepriekš londonieši nespēja uzveikt izbraukumā "CFR Cluj" un ar 1:3 piedzīvoja sakāvi Romā. "Bordeaux" bija saglabājušās teorētiskas iespējas aizķerties A grupas otrajā pozīcijā, taču otrs grupas mačs tās izgaisināja.

Klujā triumfē Roma

"Cluj" maču pret "AS Roma" aizvadīja neslikti, ja paskatāmies statistikā, izdarīto sitienu daudzums mājiniekiem pat ir lielāks, tāpat arī stūra sitienus mājinieki izpildījuši vairāk nekā trīs reižu biežāk. 11. minūtē Brigi pielaboja sitienu, un bumba lidoja vārtos – 1:0 viesu labā. Otros vārtus 12 minūtes vēlāk ar skaistu soda sitienu no metriem 25 vismaz guva Toti, izvirzot Romas klubu vadībā jau ar 2:0. Tiesa, septiņas minūtes vēlāk mājinieki vienus vārtus atguva, taču punktu uzvarai otrā puslaika vidū pielika Brigi, kurš vēlreiz bija precīzs – 3:1.

UEFA Čempionu līga

A grupa
Bordeaux – Chelsea 1:1 (0:0)
Vārti: Diarra 83' - Anelka 60'

CFR Cluj – AS Roma 1:3 (1:2)
Vārti: Konē 30' – Brigi 11', 64', Toti 23'

  +6 [+] [-]

, 2008-11-27 00:05, pirms 16 gadiem
bērni, lūdzu, rakstiet kāds, kurš redzējis spēles, nevis no tīras statistikas izlobīti komentāri.. Sviests par šo rakstu!

  +3 [+] [-]

, 2008-11-27 00:07, pirms 16 gadiem
Kopum'a diez gan nebaudama spele, liela burzma speles centra ar daudz kludam piespeles. Lampards atdeva idelau piespeli Anelkam, kurs nekludijas, bet nu, Bordo nicu jau laikam vismaz bija pelnijusi un to ari panaaca.
Spele aizriteja visai agresivi, Lampardam 2 plakstei, kas parvertas sarkana, tas nozime majas pret Cluj vinjs nebus , bet atgriezisies Deco.
Viss izskirsies nakamaja karta, neticu, ka majas bus loti viegli pret Cluj.
Go CHelsea!!!

  -4 [+] [-]

, 2008-11-27 00:08, pirms 16 gadiem
Likumsakarīgs rezultāts, bet domāju, ka tā nebija pārāk interesanta spēle.

Gribu tikai piemest to, ka TV 6 kanāls ir kaut kādi angļu fani. Vai nu rāda Chelsea, vai Arsenal. Murgs. Mēs jau neviens nezinam, kāds būtu iznākums FCB - Sporting spēlē , bet domāju, ka tas bija daudz skatāmāks mačs. Neredzēju to Chelsea spēli, bet tomēr. Portugālē bija ko redzēt. Iesaku TV 6 mēģināt arī iegūt kādu citu klubu maču raidtiesības, nevis vairākumā angļus. Būtu interesantāk skatītājiem.

  +4 [+] [-]

, 2008-11-27 00:08, pirms 16 gadiem
Spriežot pēc virsraksta, raksta autors varētu būt Chelsea fans, bet nu tas sīkums.

Lai gan Chelsea neuzvarēja, tomēr tā ir favorīte izkļūšanai no grupas. Spēle pret Cluj savās mājās komentārus par favorītu neprasa. Turpretī Romai jāuzņem Bordo, un jācer uz neizšķirtu vai uzvaru. Visticamāk, viss izšķirsies šajā mačā.

P.S. Brigi nepielaboja sitienu. Tā bija piespēle un Brigi iesita tukšos vārtos.

  -2 [+] [-]

, 2008-11-27 00:10, pirms 16 gadiem
Kas to būtu domājis - Roma jau pirmajā vietā!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-27 00:10, pirms 16 gadiem
Tv 6 vispar reti, kad atnes veiksmi Chelseai.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-27 00:12, pirms 16 gadiem
Vēl aizvien rēcu par Siliņa kunga virsrakstiem

...Par spēli vispār nav ko runāt. Man atmiņā no šīs spēles paliks tikai izcilie Aneļkas vārti...un Frenka piespēle francūzim
Daudz kartiņu, noraidījums, tienesis, aizsardzība...nu, nekas man šajā spēlē nepatika. Atkārtošos un nosaukšu šo par "klasisku" izbraukuma maču "Blues" stilā. Varēja jau arī nospēlēt labāk. Lai gan, ja nebūtu muļķīgās kļūdas aizsardzībā, tad varēja palikt arī 1:0, bet nevar teikt, ka francūži nebija pelnījuši punktu. Nu bija gan.
Īpašs "cepums" no manas puses Gorkufam

     [+] [-]

, 2008-11-27 00:14, pirms 16 gadiem
Jāsaka, ka līdz Romas 3. vārtiem Cluj demonstrēja diezgan labu uzbrukumu (Romas aizsardzība gan arī nebija uzdevumu augstumos), pēc tam gan salūza. Aizsardzība Cluj bija pilnīgs mēsls. Chelsea fanu vietā es īpaši neiespringtu, bet, protams, modrību nedrīkst zaudēt nekad.

Roma lieliski izmantojas savas iespējas, kāmēr Cluj tās izniekoja. Toti guva skaistus vārtus no brīvsitiena. Brigi ir kļuvis par pamatsastāva spēlētāju un demonstrē lielisku sniegumu. Paredzu, ka viņš drīzumā tiks paņemts Itālijas izlasē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-11-27 00:18, pirms 16 gadiem
Apustulis rakstīja: Miljoni neglabj no kauna briziem.
Tipa pārējie superklubi dzīvo no minimālās algas

  +3 [+] [-]

, 2008-11-27 00:18, pirms 16 gadiem
1.Roma 9p
2.Chelsea 8p
3.Bordo 7p
4.Cluj 4 p.

Ja Roma un Chelsea uznjems pretiniekus, tad majiniekiem vajadzetu dabut punktus un tik talak, bet neko nevar zinat.

  +4 [+] [-]

, 2008-11-27 00:20, pirms 16 gadiem
Virsraksts: Tomēr nekā
Pirmais apakšvirsraksts: Un atkal nekā

     [+] [-]

, 2008-11-27 00:23, pirms 16 gadiem
Būtu super, ja Kļuj paņemtu Chelsea vismaz niču, vai pat uzveiktu! Un Bordo parādītu Romai. Tā draudzīgi, lai Roma un Bordo tiek tālāk...

KAUNS AUTORAM!!

     [+] [-]

, 2008-11-27 00:29, pirms 16 gadiem
NeražaPaveicās tiem vīna dzērājiem.Kaut kā viltīgi tā bumba no vārtu staba ielidoja vārtos

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 00:30, pirms 16 gadiem
Jā, diezgan neiedomājami, ka ir iespājama situācija, kurā Bordo var uzvarēt grupā (uzvarot Romu un Chelsea zaudējot Cluj), Romai paliekot 2. vietā, bet Chelsea paliekot aiz svītras un tikai 1 punktu priekšā Cluj.
Tiesa, šāda iespējamība ir ļoti maza.

  -2 [+] [-]

, 2008-11-27 00:33, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Jā, diezgan neiedomājami, ka ir iespājama situācija, kurā Bordo var uzvarēt grupā (uzvarot Romu un Chelsea zaudējot Cluj), Romai paliekot 2. vietā, bet Chelsea paliekot aiz svītras un tikai 1 punktu priekšā Cluj.
Tiesa, šāda iespējamība ir ļoti maza.
Kā beidzās Chelsea-Roma 1. spēle?

  +2 [+] [-]

, 2008-11-27 00:35, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Būtu super, ja Kļuj paņemtu Chelsea vismaz niču, vai pat uzveiktu! Un Bordo parādītu Romai. Tā draudzīgi, lai Roma un Bordo tiek tālāk...

KAUNS AUTORAM!!
Jaa buutu labs, ja taalaak tiktu Roma un Bordo, bet chelsiki paliktu aiz borta, bet...tomeer lai arii chelsea ne tuvu nav no manaam miiljaakajaam komandaam, tomeer, lai jau tiek, speeciigs klubs kaa nekaa, un prieks skatiities augsta liimenja speeles, Bordo tomeer nav tas....

  +2 [+] [-]

, 2008-11-27 00:35, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Kā beidzās Chelsea-Roma 1. spēle?
Chelsea uzvarēja 1-0. Kāpēc jautā?

  -1 [+] [-]

, 2008-11-27 00:56, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Chelsea uzvarēja 1-0. Kāpēc jautā?
Opā, tad der arī Chelsea niča un Bordo uzvara. Jo CL taču skatās savstarpējo, ja kkas izšķiras, nevis vārtu atteicību. Romai 3:2 sanāktu pār Chelsea, ja izšķirās.. Es vēl ticu!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-27 00:56, pirms 16 gadiem
Nav ko muldēt, ka Bordo izredzes izgaisušas!!! Domā, pirms raksti!!! P)

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 01:36, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Opā, tad der arī Chelsea niča un Bordo uzvara. Jo CL taču skatās savstarpējo, ja kkas izšķiras, nevis vārtu atteicību. Romai 3:2 sanāktu pār Chelsea, ja izšķirās.. Es vēl ticu!
Jā, tiešām, tev taisnība!

     [+] [-]

, 2008-11-27 01:38, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Jā, tiešām, tev taisnība!
Pag, Roma-Bordo būs Romā, ja? Un Chelsea-Cluj Stamfordā, ja?

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 08:21, pirms 16 gadiem
nebaudāma spēle, nezinu, kas bet kaut kā nepatika, miegs uznāca!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 08:48, pirms 16 gadiem
Spēle točna nebaudāma,bet Chelsea jāsaņemas un pēdējā kārtā jāparāda Clujam "Who is who"!!!!!!!!

GO Chelsea!

     [+] [-]

, 2008-11-27 09:15, pirms 16 gadiem
spēlem tiešām bija ļoti slikta no chelsea puses, tāda sajūta ka ballaks un J.Cols pēc traumām nav vēl iejutušies spēles ritmā, daudz bakstišanās sanāca šajā mačā.
Un TV6 komentatāji galīgi auni ir, varēja redzēt ka šiem nesimpatizēja chelsea kā klubs vispār, kaut kādus sviestainus salmus kula pa chelsea pirkumiem, pluss vēl rāda atkārtojuma ir aizmugure vai nav chelsea spēlētjiem un skaidri var redzēt ka 2iem no trim tās nav, šie saka ka visiem ir aizmugure.Uvvārdus un vārdus izrunā aplami ka knapi saprotams bija kuru spēlētāju šie piemin. tipa Nikolas Anelka - šie izrunā Nikolaaa Anelkaaa.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-27 09:33, pirms 16 gadiem
SUPORT_CHELSEA rakstīja: spēlem tiešām bija ļoti slikta no chelsea puses, tāda sajūta ka ballaks un J.Cols pēc traumām nav vēl iejutušies spēles ritmā, daudz bakstišanās sanāca šajā mačā.
Un TV6 komentatāji galīgi auni ir, varēja redzēt ka šiem nesimpatizēja chelsea kā klubs vispār, kaut kādus sviestainus salmus kula pa chelsea pirkumiem, pluss vēl rāda atkārtojuma ir aizmugure vai nav chelsea spēlētjiem un skaidri var redzēt ka 2iem no trim tās nav, šie saka ka visiem ir aizmugure.Uvvārdus un vārdus izrunā aplami ka knapi saprotams bija kuru spēlētāju šie piemin. tipa Nikolas Anelka - šie izrunā Nikolaaa Anelkaaa.
nja vareja redzet, ka Kreipans nebija daudz neko sagatavojis par komandam, ka tas bija parasti, kad vinjs komente, bet nu var jau saprast, pirms futbola komenteja Dinamo speli, bet nu ja kopuma diez gan daudz kludinjas no abiem, piemeram. a.cola sajauksana ar bosingvu.
Bet nu jaunais komentetajs, cik izklausijas bija skatijies pedejas chelsea speles, tas priece.
bet zhel,ka parasti, kad tv 6 rada chelsea speles, tas ir diez gan nebaudamas. ;/

     [+] [-]

, 2008-11-27 10:33, pirms 16 gadiem
chelseachamps rakstīja: bet zhel,ka parasti, kad tv 6 rada chelsea speles, tas ir diez gan nebaudamas. ;/
Chelsea spēles vismaz rāda. Manchester United nerāda nekad. Ne Tv6, ne Viasat. Nezinu, nevar atļauties vai kas par lietu. Ok, vienīgi pusfinālā un finālā parāda.. bet tad jau nav variantu, jārāda - dienā tikai viena spēle notiek.

     [+] [-]

, 2008-11-27 10:48, pirms 16 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Chelsea spēles vismaz rāda. Manchester United nerāda nekad. Ne Tv6, ne Viasat. Nezinu, nevar atļauties vai kas par lietu. Ok, vienīgi pusfinālā un finālā parāda.. bet tad jau nav variantu, jārāda - dienā tikai viena spēle notiek.
Rādīja pagājušajā sezonā! Protams, "veiksmīga" izvēle- MU-Roma, kad viss bija nodrošināts, TIK garlaicīga bija, kjip slow motion skatītes

  -3 [+] [-]

, 2008-11-27 11:56, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Rādīja pagājušajā sezonā! Protams, "veiksmīga" izvēle- MU-Roma, kad viss bija nodrošināts, TIK garlaicīga bija, kjip slow motion skatītes
Domā to spēli Romā, kad United laukumā laida daudz rezervistu? Biju aizmirsis šādu gadījumu.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-27 15:06, pirms 16 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Chelsea spēles vismaz rāda. Manchester United nerāda nekad. Ne Tv6, ne Viasat. Nezinu, nevar atļauties vai kas par lietu. Ok, vienīgi pusfinālā un finālā parāda.. bet tad jau nav variantu, jārāda - dienā tikai viena spēle notiek.
zinot, kā MU spēlēja pagājušajā ČL (pret "Lille" utt.) un šosezon kaut vai pret "Villarreal", domāju, ka nav nekāds brīnums, ka rāda daudz interesantākas spēles.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 20:34, pirms 16 gadiem
ka teica Fils --- ja neuzvares Rumanjus dosies atpakalj uz Braziliju ... turu vinju pie vaarda!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-28 00:05, pirms 16 gadiem
latgaliits rakstīja: ka teica Fils --- ja neuzvares Rumanjus dosies atpakalj uz Braziliju ... turu vinju pie vaarda!!!
Nea, viņš teica drusku citādāk - ja viņš domātu, ka komanda nav tik stipra, lai spētu uzvarēt Cluj, tad viņam labāk būtu jādodas atpakaļ uz BRA.
Nianse, bet tomēr atšķirība.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-28 08:42, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: zinot, kā MU spēlēja pagājušajā ČL (pret "Lille" utt.) un šosezon kaut vai pret "Villarreal", domāju, ka nav nekāds brīnums, ka rāda daudz interesantākas spēles.
Chelsea šogad grupu spēlēs guvuši tik pat daudz vārtu cik United - septiņus. Pagājušajā sezonā United grupu spēlēs guva 13 vārtus, kamēr Chelsea - 9.
Starp citu ar Lille netika spēlēts pagājušajā sezonā.

06.-07.gada sezonā ar Lille tika spēlēts 1/8finālā un divas reizes tika uzvarēts ar 1:0. Man nemaz tik garlaicīgas toreiz šīs spēles nešķita. Ne ar ko sliktākas par, piemēram, šo Chelsea-Bordeaux spēli.

Tas ir acīmredzami, ka Viasat un TV6 izvairās rādīt United spēles, un tās ir pupu mizas, Hose, ka iemesls ir nebaudāma United spēle.