Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

E grupa: "Lyon" izrauj uzvaru Liverpūlē

E grupa: "Lyon" izrauj uzvaru Liverpūlē
"Lyon" futbolisti var līksmot
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar UEFA Čempionu līgas E grupā Lionas "Olympique" pašā spēles izskaņā izrāva uzvaru ar 2:1 pret angļu "Liverpool", kamēr "Debreceni" ar 3:4 savā laukumā piekāpās itāļu "Fiorentina".

"Liverpool" šo spēli iesāka ļoti aktīvi. Jau spēles trešajā minūtē labs un spēcīgs sitiens padevās Stīvenam Džerardam, taču savā vietā bija aizsargs, kurš nobloķēja šo Džerarda sitienu. Nedaudz vēlāk teicama izdevība atklāt spēles rezultātu bija Lisandro Lopezam, taču viņa sitienu ar galvu no pāris metru attāluma atvairīja Pepe Reina.

Spēles 15.minūtē vārtus ar galvu guva Dirks Kuits, taču vārtu gūšanas brīdī spēlētājs atradās aizmugures stāvoklī, tāpēc tiesnesis neieskaitīja šos vārtus. Jau spēles 25.minūtē mājinieki veica pirmo piespiedu maiņu, jo laukumu pameta Džerards, kura dalība šajā spēlē jau sākumā vēl bija uz jautājuma zīmes. 34. minūtē arī nelielu savainojumu guva "Lyon" spēlētājs Kriss, kurš pirms spēles bija vienīgais veselais komandas centra aizsargs.

36. minūtē mājinieki varēja gūt pirmos vārtus. Vispirms laba izdevība bija Kuitam, taču viņa sitiens tika nobloķēts. Pirmais pie atsistās bumbas piesteidzās Ngogs, taču viņa sitienu šoreiz tvēra "Lyon" vārtsargs Ugo Loris. Taču jau pēc piecām minūtēm "Liverpool" līdzjutēji varēja uzgavilēt – pēc tāla centrējuma soda laukumā acīgākais bija Josi Benajuns, kurš no tuvas distances ar spēcīgu un precīzu sitienu pārspēja Lorisu.

Neilgi pēc zaudētajiem vārtiem "Lyon" aizsargs Kriss tomēr pameta laukumu. Īsi pirms puslaika beigām ofensīva piederēja jau "Liverpool", kura uzbruka ļoti daudz. Vienā no epizodēm uz maiņu uznākušais Aurelio no tuvas distances ar galvu precīzi sita vārtu četrstūrī, taču teicami darbojās Loris, kurš lieliskā lēcienā atvairīja šo sitienu.

Pēc puslaika aktīvāk sāka darboties jau viesi, kuriem bija vienu vārtu deficīts. Mājinieki ik pa laikam atbildēja ar pretuzbrukumiem, kur vienā no tiem pēc Kuita piespēles bīstams sitiens ar galvu padevās pirmo vārtu autoram Benajunam, taču sitiens lidoja virs vārtiem. Nedaudz vēlāk laukuma saimnieki varēja panākt 2:0. Soda laukumā bumbu uztvēra Ngogs, taču viņa sitiens lidoja garām vārtiem. Lai arī "Lyon" turpināja uzbrukt, kārtējā labā izdevība gūt vārtus bija "Liverpool" futbolistiem. Pēc centrējuma lielisks sitiens ar galvu vārtu apakšējā stūrī padevās Kuitam, taču atkal lielisks vārtos bija Loris, kurš tvēra bumbu.

"Lyon" turpināja uzbrukt un beigās panāca savu. Pēc stūra sitiena bumbu ar kulaku no soda laukuma izsita "Liverpool" vārtsargs Reina. Pēc pāris sekundēm Reina lieliski atvairīja pirmo sitienu, otro sitienu (vārtsargs tobrīd atradās guļus un sitienu atvairīja ar kāju – aut.), taču trešais sitiens lidoja vārtos, kad precīzi kritienā ar galvu bumbu vārtos raidīja Gonalons. Pēc gūtajiem vārtiem "Lyon" nedaudz nomierinājās, ko nevar teikt par laukuma saimniekiem, kuri par visām pūlēm centās gūt otros vārtus.

Lai arī beigās vairāk uzbruka mājinieki, vienā no epizodēm "Lyon" pretuzbrukumā guva savus otros vārtus, kas beigās arī izrādījās uzvaru nesošie. Pēc lieliskas piespēles no labās malas vārtus spēles kompensācijas laikā kritienā ar galvu guva Delgado, tādejādi nodrošinot "Lyon" trešo uzvaru trijās spēles.

Otrā spēle starp "Debreceni" un "Fiorentina" komandām iesākās ļoti rezultatīvi. Jau 2. minūtē vārtus guva laukuma saimnieki, kad precīzs sitiens padevās Cvitkovicam. Jau pēc četrām minūtēm viesi panāca izlīdzinājumu, kad no desmit metru attāluma vārtu tālajā stūrī precīzs raidījums padevās Adrianam Mutu. Jau pēc divām minūtēm Alberto Džilardino pēc Mutu piespēles panāca 2:1.

Arī turpinājumā abas komandas turpināja spēlēt uzbrūkošu futbolu, līdz 20. minūtē jau pieminētais Mutu ar spēcīgu sitienu vārtu apakšējā stūrī panāca 3:1. Taču prieki nebija ilgi, jo spēles 28.minūtē mājinieku komandas spēlētājs Geglejs no soda laukuma kreisās malas ar skaistu sitienu vārtu augšējā stūrī samazināja rezultāta starpību līdz minimumam – 2:3. Spēles 37.minūtē viesi guva jau ceturtos vārtus, kad šoreiz precīzi sita Santana

Otrajā puslaikā mājiniekiem bija trīs labas izdevības samazināt rezultāta starpību, taču tas izdevās tikai tad, kad līdz spēles beigām bija atlikušas divas minūtes - pēc soda sitiena vārtus ar galvu guva Kulibali.

Čempionu līga, E grupa

Debreceni - Fiorentina 3:4 (2:4) (Cvitkovics 2', Geglejs 28', Kulibali 88' – Mutu 6', 20', Džilardino 10', Santana 37')
Liverpool - Olympique 1:2 (1:0) (Benajuns 41' - Gonalons 72', Delgado 90' +1)

Čempionu līga, E grupa

VKomandaSUNZV.A.P
1.Olympique33007:19
2.Fiorentina32016:46
3.Liverpool31022:43
4.Debreceni30033:90

Izmantotie resursi:
uefa.com

1 2 3 77 komentāri

  +8 [+] [-]

, 2009-10-20 23:42, pirms 15 gadiem
pool plnigi nekada. Beniteza krēsls galīgi sašūpojies.

  +5 [+] [-]

, 2009-10-20 23:43, pirms 15 gadiem
malači!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-20 23:44, pirms 15 gadiem
Malači Lyon. Pirmie ielaida, bet atspēlējās.

Debreceni arī pievilka līdz 3:4.

  +5 [+] [-]

, 2009-10-20 23:45, pirms 15 gadiem
LIELISKI, 1987. gada rekords ir atjaunots. 4 padirstas spēles pēc kārtas.
Visas iekšas vārās. Gaidu ļoti krasas izmaiņas komandā, citādāk šāds futbols nav skatāms...

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 23:45, pirms 15 gadiem
Pietiek Benitezs, ej labaak projaam pats pirms Liverpuules fani Tevi no turienes neizeed aaraa. 6 zaudeejumi jau ir savaakti un ir tikai oktobra vidus. Puule aciimredzami grimst. Nav Torresa vai Stiivija, speele nevedaas. Kapeec veel nav nopirkti augstas klases uzbruceeji? Torres viens pats ar Stiiviju nevar muuziigi juus vilkt aaraa. Voronins un N'Gogs? Nedomaaju ka ar to vien pietiek. Starp citu ir arii Puules fani kas labpraat redzeetu arii citus kluba iipashniekus. Nevaru arii tam nepiekrist.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-20 23:45, pirms 15 gadiem
Nu Liverpola centās,bet beigās spēli noraka neprecīzās piespēles,kura dēļ Lionam izdevās veiksmīgs pretuzbrukums.

  +3 [+] [-]

, 2009-10-20 23:46, pirms 15 gadiem
Nu interesanti arī šeit, golu birums, nu vispār - žēl, ka neko no šīvakara mačiem mani kanāli nerādīja...

     [+] [-]

, 2009-10-20 23:53, pirms 15 gadiem
Uzminiet pret ko Puulei jaaspeelee nedeeljas nogalee? United!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-20 23:59, pirms 15 gadiem
kingland rakstīja: Uzminiet pret ko Puulei jaaspeelee nedeeljas nogalee? United!
Domaaju ka Pool vinnees, nekaa personiiga!

  -2 [+] [-]

, 2009-10-21 00:02, pirms 15 gadiem
Lūk, kas notiek, kad visu spēli taisa tikai ap diviem cilvēkiem. Kad ir Džerrards un Torres, tad Liverpūle vienkārši uguņo, kā abi spēlētāji ir malā, tad čiks vien sanāk.
Šodien vājais posms bija vidējā līnija. Benajouns, protams, malacis, visu laiku cīnījās, bet viens pašam ir grūti kaut ko izdarīt. Mašerāno kā jau uz aizsardzību tendēts pussargs savu darbu itkā izdarīja, bet tā kā Džerrards tika nomainīts, tad prasījās no viņa vairāk iniciatīvas. Lukašs.. Kāds Lukašs? Pa visu spēli tikai vienu reizi pamanīju. Te nu bija Alonso aizstājējs.
Baigi patika jaunais Kellijs, ļoti smukus centrējumus un piespēles izpildīja, kā arī pie pirmajiem zaudētajiem vārtiem cīnījās līdz galam.
Nu ko, Benitezam tagad ir viela pārdomām. Cerēsim, ka viņš pēc šīm četrām spēlēm izdarīs pareizos secinājumus.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 00:03, pirms 15 gadiem
biju par Lyon, man jau prieks tagad skatities uz tiem paregotajiem, kas jau sakuma norakstija Lyon..Lyon shogad vel paradis , kur veezhi ziemo un ne tikai Pool-ei!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 00:04, pirms 15 gadiem
starpcitu QPR un Blackpool ka zveri noplosijas shodien

     [+] [-]

, 2009-10-21 00:05, pirms 15 gadiem
Čiki briki - visi pliki rakstīja: Da labi, ko var gribēt no komandas, kura sastāv tikai un vienīgi no viduvējiem spēlētājiem?
Torress un Gerrards ir divi super-stāri, bet līdzko viņi nespēlē, tā Liverpoole ir norakstāma.
Un tā vietā, lai pirktu kādu zvaigzni, Liverpool laiž laukumā Voroņinu un N'Gogu.
Voroņins labs būtu Dinamo Kyiev, nevis Liverpoolē.
Bet nu - man jau prieks lasīt par Liverpooles zaudējumiem.
Un, kas ir Kuits, Bābels un Mašerano!? Kuri spēlē Nīderlandes un Argentīnas izlasēs? Tas pats attiecās uz Aurelio un Reinu. Labi, varbūt Reina Spānijā ir otrais vārtsargs, bet uz izlasi tiek izsaukts, un arī tas kaut ko nozīmē.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-21 00:06, pirms 15 gadiem
Čiki briki - visi pliki rakstīja: Da labi, ko var gribēt no komandas, kura sastāv tikai un vienīgi no viduvējiem spēlētājiem?
Torress un Gerrards ir divi super-stāri, bet līdzko viņi nespēlē, tā Liverpoole ir norakstāma.
Un tā vietā, lai pirktu kādu zvaigzni, Liverpool laiž laukumā Voroņinu un N'Gogu.
Voroņins labs būtu Dinamo Kyiev, nevis Liverpoolē.
Bet nu - man jau prieks lasīt par Liverpooles zaudējumiem.
Liverpool - Man utd 2-1 pagājušosezon Anfield,Liverpool spēlēja bezt Džerārda un Torresa un uzvareeja,takā nevajag te mālēt ka pārējie ir viduvēji spēlētāji...
Vaina ir aizsardzībā,Karageram laiks doties pensijā...vnk jau apnika viņa spēle,Aggers vienīgais normālais centra aizsargs,un Kellijs šodien ļoti labi izskatijās...
Benitezam 7dien must-win spēle pret United...

     [+] [-]

, 2009-10-21 00:07, pirms 15 gadiem
A plusinus salika man PolkaDot un Hills?

  +3 [+] [-]

, 2009-10-21 00:08, pirms 15 gadiem
kingland rakstīja: Uzminiet pret ko Puulei jaaspeelee nedeeljas nogalee? United!
lieliska iespēja vai nu atlaist Beniteza pēc zaudējuma,vai arī izcīnīt uzvaru un atgriezties cīņā par titulu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-21 00:09, pirms 15 gadiem
K C D rakstīja: A plusinus salika man PolkaDot un Hills?
es shaubos vai Liverpool vinēs,nejau ar tādu spēli...
domāju ka United pat ar novājinātu sastāvu uzvarēs,bet cerams ka es rūgti maldos...

  -3 [+] [-]

, 2009-10-21 00:09, pirms 15 gadiem
K C D rakstīja: Domaaju ka Pool vinnees, nekaa personiiga!
Tu lasi manas domas !

     [+] [-]

, 2009-10-21 00:10, pirms 15 gadiem
njaa.. bezzobainas speeles 2puslaiks un iipashi beigas taapee arii Liverpool zaudeeja...zheel gan

  -1 [+] [-]

, 2009-10-21 00:10, pirms 15 gadiem
PolkaDot rakstīja: lieliska iespēja vai nu atlaist Beniteza pēc zaudējuma,vai arī izcīnīt uzvaru un atgriezties cīņā par titulu...
Es nebriinos ja peec zaudeejuma pret United, Benitezs buus prom jau naakampirmdien. Un ja taa notiktu, Liverpuulee buus sveetki.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-21 00:12, pirms 15 gadiem
Hills rakstīja: Un, kas ir Kuits, Bābels un Mašerano!? Kuri spēlē Nīderlandes un Argentīnas izlasēs? Tas pats attiecās uz Aurelio un Reinu. Labi, varbūt Reina Spānijā ir otrais vārtsargs, bet uz izlasi tiek izsaukts, un arī tas kaut ko nozīmē.
Katram ir sava loma laukumā.
Kauts ir kapātājs, kurš spēlē flangā, nevis uzbrukumā (es pats uzskatu, ka viņa optimālā pozīcija ir uzbrukumā kopā ar vēl vienu uzbrucēju, viņš nav tīrais flanga spēlētājs, ne ātrums, ne dribls kā tipiskam wingerim), darba apjoms ir, bet tad arī apkārt vajag kvalitatīvus izpildītājus, nevis Ngogu un Voroņinu.
Bābels - netiek spēlēt, ja tiek, tad uz maiņu spēles izskaņā. Viņam vajag spēles, lai reizi par visām reizēm varētu pateikt, vai viņš realizēs savu potenciālu, vai būs vai nebūs no viņa jēga un kādā pozīcijā tieši - flangā vai uzbrukumā. Izlasē, ja viņš arī turpmāk paliks bez spēļu prakses, viņu tūlīt izkonkurēs Elija.
Maskerano, pats zini, ir augstas klases aizsardzības tipa pussargs, kādu vajag katrā komandā, bet ne jau viņš uztaisīs rezultātu.

  -2 [+] [-]

, 2009-10-21 00:14, pirms 15 gadiem
Hills rakstīja: Un, kas ir Kuits, Bābels un Mašerano!? Kuri spēlē Nīderlandes un Argentīnas izlasēs? Tas pats attiecās uz Aurelio un Reinu. Labi, varbūt Reina Spānijā ir otrais vārtsargs, bet uz izlasi tiek izsaukts, un arī tas kaut ko nozīmē.
Kuits ir norieteejis, Baabels speelee tad pa labo, tad pa kreiso malu, un dazreiz pat tiek izmantots kaa uzbruceejs (Benitezam taa probleema sen bija jaatrisina). Jaa, Masherano ir labs un savu darbu dara lieliski, taapat kaa Stiivijs un Torres. Voronins vai N'Gogs nebuus uzvaru neseeji un neder kaa labi rezervisti prieksh taadas komandas kaa Pool. Karagers arii nobaaleejis (liidziigs periods kaa Ferdinandam tagad). Ir jaatrisina uzbruceeja probleemas.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 00:15, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Katram ir sava loma laukumā.
Kauts ir kapātājs, kurš spēlē flangā, nevis uzbrukumā (es pats uzskatu, ka viņa optimālā pozīcija ir uzbrukumā kopā ar vēl vienu uzbrucēju, viņš nav tīrais flanga spēlētājs, ne ātrums, ne dribls kā tipiskam wingerim), darba apjoms ir, bet tad arī apkārt vajag kvalitatīvus izpildītājus, nevis Ngogu un Voroņinu.
Bābels - netiek spēlēt, ja tiek, tad uz maiņu spēles izskaņā. Viņam vajag spēles, lai reizi par visām reizēm varētu pateikt, vai viņš realizēs savu potenciālu, vai būs vai nebūs no viņa jēga un kādā pozīcijā tieši - flangā vai uzbrukumā. Izlasē, ja viņš arī turpmāk paliks bez spēļu prakses, viņu tūlīt izkonkurēs Elija.
Maskerano, pats zini, ir augstas klases aizsardzības tipa pussargs, kādu vajag katrā komandā, bet ne jau viņš uztaisīs rezultātu.
Nu redzi, katram ir savs uzdevums. Viņi visi, manuprāt, ir augstas klases spēlētāji, jo, ja viņi tādi nebūtu, tad uz izlasēm noteikti nesauktu. Redzēsim, kas būs pret "United". Iespējams, Beniteza galva drīz ripos...

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 00:18, pirms 15 gadiem
kingland rakstīja: Kuits ir norieteejis, Baabels speelee tad pa labo, tad pa kreiso malu, un dazreiz pat tiek izmantots kaa uzbruceejs (Benitezam taa probleema sen bija jaatrisina). Jaa, Masherano ir labs un savu darbu dara lieliski, taapat kaa Stiivijs un Torres. Voronins vai N'Gogs nebuus uzvaru neseeji un neder kaa labi rezervisti prieksh taadas komandas kaa Pool. Karagers arii nobaaleejis (liidziigs periods kaa Ferdinandam tagad). Ir jaatrisina uzbruceeja probleemas.
Par Karageru 100% piekrītu, viņam laiks doties, bet Kuits ir kapātājs, kā jau march_2k teica. Arī par uzbrucējiem Tev piekrītu, janvārī jāmēģina, kāds normāls palīgs atrast Torresam.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-21 00:19, pirms 15 gadiem
kingland rakstīja: Pietiek Benitezs, ej labaak projaam pats pirms Liverpuules fani Tevi no turienes neizeed aaraa. 6 zaudeejumi jau ir savaakti un ir tikai oktobra vidus. Puule aciimredzami grimst. Nav Torresa vai Stiivija, speele nevedaas. Kapeec veel nav nopirkti augstas klases uzbruceeji? Torres viens pats ar Stiiviju nevar muuziigi juus vilkt aaraa. Voronins un N'Gogs? Nedomaaju ka ar to vien pietiek. Starp citu ir arii Puules fani kas labpraat redzeetu arii citus kluba iipashniekus. Nevaru arii tam nepiekrist.
Ja neesi pietiekami informeets, nespriedelee te tik parliecinoshi..
Lielaakaa dalja L'pool fanu jau 2. gadu gaida jaunus ipashniekus, jo shobrideejie nevar piepildit savus solijumus.. Gadu atpakal, kkadi sheihi jau gribeja paarpirkt, tachu amishi solija, ka labosies un viss bus ok.
Musdienaas augstas klases ST ieguut par briivu.. un ar kadaam tad finanseem Benitez varetu kko nopirkt?
Shi gada summer stranfer logaa Benitezam netika pieskirtas nekadas finanses trnasfeeru veikshanai.
Glens tika nopirkts par Robija naudu.
Par Alonso transfeeru nauda aizgaja uz Aquilani un piespiedu transfeers - Kirijakoss...
Vienigi varu piekrist, ka taa tas nevar turpinaties..

  +3 [+] [-]

, 2009-10-21 00:19, pirms 15 gadiem
Jau cik ilgi stāstu, ka EPL stiprie klubi pārsvarā turās uz pāris spēlētājiem. Jau cik ilgi stāstu, ka nav EPL stiprākie klubi piecas galvas tiesas pārāki par pārējo Eiropu.
Vienmēr pseidofani par to ierēkuši. Tagad varbūt nāks apskaidrība.
Turpinu apgalvot - La Liga ir stiprākā līga pasaulē. Un vismaz šobrīd arī top klubi ir tur stiprākie.

  +4 [+] [-]

, 2009-10-21 00:21, pirms 15 gadiem
Ja par pašu spēli. Tad nedaudz dīvaini, ka Pūle iesēdās aizsardzībā. Paši sev atnesa kāsienu. Turpinātu uzbrukt, Liona, visticamāk, saplīstu pa vīlēm, jo ne laukumā, ne uz soliņa nebija neviena centra aizsarga! Laukumā bija tikai divi ofensīvie wingbeki. Tad padomājiet, cik stipra Lionas aizsardzība varēja būt. Bet poar to nebija jāuztraucas, jo Liverpūle par laimi pati atdeva bumbu.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-21 00:22, pirms 15 gadiem
kingland rakstīja: Kuits ir norieteejis, Baabels speelee tad pa labo, tad pa kreiso malu, un dazreiz pat tiek izmantots kaa uzbruceejs (Benitezam taa probleema sen bija jaatrisina). Jaa, Masherano ir labs un savu darbu dara lieliski, taapat kaa Stiivijs un Torres. Voronins vai N'Gogs nebuus uzvaru neseeji un neder kaa labi rezervisti prieksh taadas komandas kaa Pool. Karagers arii nobaaleejis (liidziigs periods kaa Ferdinandam tagad). Ir jaatrisina uzbruceeja probleemas.
...kas arī ir Bābela pamata pozīcija, bet tas nu tā. Vnk viņa ātrumu konservatīvais Benitess, kam patīk spēle ar 1 uzbrucēju, labprātāk izmanto flangā. Bet Bābels nav lone striker, arī viņam, lai spēlētu uzbrukumā, vajag partneri. Visu laiku jau bija baigi labi ar Toresu un Džerardu kā AM, bet tagad, kad nav Alonso, Džerardam jāiet dziļāk laukumā, sanāk spēlēt ar vienu uzbrucēju, pie tam Toresam kārtīgas maiņas nav. Grūti pateikt, kas īsti notiek ar Pool. Veiksmes arī vairs nav. Pagājušosezon tādus comeback taisīja, vairākus pēc kārtas, šogad no tā ne miņas.

  -2 [+] [-]

, 2009-10-21 00:23, pirms 15 gadiem
kingland rakstīja: Es nebriinos ja peec zaudeejuma pret United, Benitezs buus prom jau naakampirmdien. Un ja taa notiktu, Liverpuulee buus sveetki.
saku, ja neesi pietiekami informeets, nespried.
par ko tad L'pool priecaties? Ka trenneris, kas pacelis veesturisku klubu uz kajam, tiek atlaists, bet ipashnieki, kas pietiekami neinvestee klubaa naudu, paliek?

     [+] [-]

, 2009-10-21 00:26, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Jau cik ilgi stāstu, ka EPL stiprie klubi pārsvarā turās uz pāris spēlētājiem. Jau cik ilgi stāstu, ka nav EPL stiprākie klubi piecas galvas tiesas pārāki par pārējo Eiropu.
Vienmēr pseidofani par to ierēkuši. Tagad varbūt nāks apskaidrība.
Turpinu apgalvot - La Liga ir stiprākā līga pasaulē. Un vismaz šobrīd arī top klubi ir tur stiprākie.
Labs Tu gan staastiitaajs!

     [+] [-]

, 2009-10-21 00:26, pirms 15 gadiem
manutdsucks rakstīja: Ja neesi pietiekami informeets, nespriedelee te tik parliecinoshi..
Lielaakaa dalja L'pool fanu jau 2. gadu gaida jaunus ipashniekus, jo shobrideejie nevar piepildit savus solijumus.. Gadu atpakal, kkadi sheihi jau gribeja paarpirkt, tachu amishi solija, ka labosies un viss bus ok.
Musdienaas augstas klases ST ieguut par briivu.. un ar kadaam tad finanseem Benitez varetu kko nopirkt?
Shi gada summer stranfer logaa Benitezam netika pieskirtas nekadas finanses trnasfeeru veikshanai.
Glens tika nopirkts par Robija naudu.
Par Alonso transfeeru nauda aizgaja uz Aquilani un piespiedu transfeers - Kirijakoss...
Vienigi varu piekrist, ka taa tas nevar turpinaties..
Viens no amīšiem it kā vēl pašlaik runā ar kādu Saūda Arābijas princi, redzēs, kas tur sanāks.
Bet es joprojām nesaprotu, kā par Robija naudu varēja sanākt Glens, ja Robija iegāde un pēc tam pārdošana atpakaļ Spuriem nesa zaudējumus. Un kāpēc kā Alonso aizstājējs bija vajadzīgs tieši traumētais Akvilani, kura iegādes brīdī jau bija zināms, ka viņš nevarēs spēlēt līdz novembrim.
Viens no lielākajām Rafas mīnusiem manuprāt ir lielā kadru mainība tieši otrā plāna spēlētāju un rezervistu ziņā. Līderi it kā paliek, bet visi pārējie mainās.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 00:29, pirms 15 gadiem
manutdsucks rakstīja: saku, ja neesi pietiekami informeets, nespried.
par ko tad L'pool priecaties? Ka trenneris, kas pacelis veesturisku klubu uz kajam, tiek atlaists, bet ipashnieki, kas pietiekami neinvestee klubaa naudu, paliek?
Labi, respect Benitezam no faniem par darbu ko vinjsh ir paveicis kluba labaa, bet izskataas ka savs ir izsmelts. Ja Benitezs iet, arii iipashniekiem vajadzeetu pazust, bet protams to visu izdariit uzreiz nav tik vienkaarshi. Jaa jaa, staasts par naudas probleemaam ir dzirdeets jau. 38 miljoni par Akvelaanii un Dzonsonu! Es to nenosauktu par sapraatiigi izteereetu naudu. Es gribeetu paskatiities ko Vengers vareetu izdariit ar 38 miljoniem.

     [+] [-]

, 2009-10-21 00:32, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Veiksmes arī vairs nav. Pagājušosezon tādus comeback taisīja, vairākus pēc kārtas, šogad no tā ne miņas.
Nu nejau vienmeer var taa veikties!
Ja nemaldos, pagaajusajaa sezonaa Puule bija tabulas augsdaljaa sakaraa ar izciiniitajaam uzvaraam peec speeles 80. minuutes. Ja ne sezonas beigaas vinji bija taa topa augshaa, tad vienu briidi jau noteikti!
1 2 3 77 komentāri