Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3
Autors: Arkādijs Birjuks

Grīzmana vārti un "Atletico" aizsardzība izslēdz "Barcelona"

Grīzmana vārti un "Atletico" aizsardzība izslēdz "Barcelona"
Antuāns Grīzmans priecājas par gūtajiem vārtiem.
Foto: AFP/Scanpix

ČL 1/4 fināla atbildes spēlē Madrides "Atletico" mājās ar 2:0 (summā 3:2) uzvarēja "Barcelona". Abi vārti Antuāna Grīzmana kontā.

Sastāvi
Pirmās spēles pirmā puslaika izskaņā kļuva skaidrs, ka Madrides komandai atlikušajā cīņā pret Barselonu būs jāiztiek bez Fernando Torresa. Viņa vietu Djego Simeones komandas pamatsastāvā ieņēma argentīnietis Augusto Fernandess, kurš bija pamatsastāvā arī pēdējā Spānijas čempionāta spēlē, rezervē paliekot Saulam.

Luiss Enrike sāka spēli ar tādu pašu sastāvu, kāds bija "Camp Nou" stadionā pirms nedēļas. Čempionāta spēlē notika ierastā vārtsargu rotācija, kā arī diskvalifikācijas dēļ spēli izlaida Luiss Svaress. Tāpat Ivans Rakitičs, Žordi Alba un Andress Injesta iesaistījās spēlē pret "Real Sociedad" tikai otrajā puslaikā.

Pirmais puslaiks
"Atletico" kā allaž spēlēs pret "Barcelona" jau no pirmajām minūtēm ieslēdza augstā presinga režīmu. Jau spēles ievadā tika izpildīti daži sitieni, kuriem nedaudz trūka precizitātes un spēka. 7. minūtē ar galvu no labas pozīcijas sita Antuāns Grīzmans. Tālāk bumbu savā kontrolē savāca viesi, kuri gan necentās veidot bīstamas situācijas pie Jana Oblaka vārtiem.

Pirmo reālo vārtu gūšanas iespēju vajadzēja gaidīt līdz pat 35. minūtei. "Atletico" izcīnīja bumbu labajā malā, tā nonāca pie Saula, kurš izpildīja ideālu centrējumu Grīzmana virzienā - sitiens ar galvu augšējā stūrī un 1:0. Līdz pārtraukumam abas komandas paspēja atzīmēties ar sitieniem vārtu rāmī - dueļus vārtsargiem zaudēja Lionels Mesi un Janniks Karasko. Pirmajā puslaikā absolūti nepamanāms palika Luiss Svaress, kamēr Mesi dažās epizodēs atstrādāja aizsardzībā. Skaidrs, ka ar spēli, ko Luisa Enrikes komanda parādīja pirmajās 45 minūtēs pusfinālā tikt nevarēja.

Otrais puslaiks
Otrais puslaiks sākās ar ierasto ainu - "Barcelona" kontrolē bumbu, bet līdz apdomātiem sitieniem netiek. 51. minūtē mājinieku pretuzbrukumam asumu iedeva Marka Andrē Ter Štegena tālā pastaiga, bet aizsargiem izdevās nepieļaut sitienu jau tukšos vārtos. 53. minūtē tas pats Ter Štegens nenoorientējās pie atkārtota centrējuma, un bumba, pārlidojot vācietim pāri, trāpija pa vārtu pārliktni. Pēc piecām minūtēm karsti bija Madrides "Atletico" soda laukumā - Mesi sitiens no brīvās zonas tika bloķēts, bet nākamajā epizodē bīstamu Rakitiča piespēli apturēja Gabi. Mājinieki atbildēja ar Grīzmana pretuzbrukumu.

Barselonas spiediens kļuva jūtams. Bumba biežāk sāka parādīties "Atletico" soda laukumā, labs sitiens vārtu rāmi padevās Luisam Svaresam. Tomēr lielākā daļa viesu sitienu tika bloķēti. Spēles izskaņu varēja raksturot kā karu futbola laukumā - madridieši izmantoja jebkādu iespēju, lai paturētu bumbu vai izprovocētu pretinieku uz pārkāpumu. "Barcelona" uzbrukumos piedalījās teju visa komandā, taču bieži radās sajūta, ka "Atletico" spēlētāju tāpat ir vairāk.

87. minūtē Felipe Luiss kopā ar partneriem izskrēja pretuzbrukumā, apspēlēja vārtsargu un izpildīja piespeli brīvam partnerim, kuru pārtvēra Injesta. Vienīgais, ka izdarīja to viņš ar roku un savā soda laukumā - pendele, Grīzmans un 2:0. Pēdējās minūtes spēle ar roku, iespējams, bija arī "Atletico" soda laukumā, tomēr spēles tiesnesis piešķīra tikai soda sitienu, kurš netika realizēts.

2:0 - "Atletico" uzvar, Mesi atkal neiesit, bet Čempionu līgas kauss turpina katru gadu mainīt saimnieku.

UEFA Čempionu līga, 1/4 fināli

SpēleRezultātsVārtu guvējiSummā
Real Madrid - Wolfsburg3:0 (2:0) Ronaldu 16' 17' 773:2
Manchester City - PSG1:0 (0:0) De Breine 76'3:2
Atletico - Barcelona2:0 (1:0)Grīzmans 35' 88'3:2
Benfica - Bayern2:2 (1:1)Himeness 27' Taliska 76' - Vidāls 38' Millers 52'2:3

Slēpts komentārs: lacis67
, 2016-04-13 23:39, pirms 9 gadiem
Priekā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-13 23:40, pirms 9 gadiem
Hahaha, rekur nu bija neuzvaramā barca. Tālāk par 1/4 finālu netika.
, 2016-04-13 23:40, pirms 9 gadiem
Divi futbola vakari un divi lieliski iznākumi tiem, lai fan pirms nedēļas nebūt tik pozitīvi neizskatījās.
, 2016-04-13 23:40, pirms 9 gadiem
saapiigi,bet lai uzvareetu ir jaaguust vaarti,Atletico aizsardziibaa nospeeleeja izcili,tas jaaatdziist
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-13 23:40, pirms 9 gadiem
Girtelis rakstīja: Paldies tiesnesim par neiedoto pendeli!
Jaa,un paldies ka neiedeva Injestam sarkano.
, 2016-04-13 23:40, pirms 9 gadiem
Eiforija
, 2016-04-13 23:40, pirms 9 gadiem
Veiksme ir jānopelna, un šoreiz to bija pelnījuši vīri no Madrides. Slava Simeonei, slava Atletico!!!
, 2016-04-13 23:41, pirms 9 gadiem
Girtelis rakstīja: Paldies tiesnesim par neiedoto pendeli!
siteejs bija injesta,znachit taadam momentam nevajadzeeja nemaz buut
, 2016-04-13 23:41, pirms 9 gadiem
Messi arī bija uz laukuma?
, 2016-04-13 23:41, pirms 9 gadiem
Tiesāšana zem katras kritikas! Kā var neiedot sarkano Iniestam...? Tīra sarkanā un tieši viņa sitienu "atvairīja" ar roku. Tāpēc arī neiedeva pendeli bet punduris, lai turpina sapņot par jubilejas vārtiem. Šīs divas 1/4 fināla spēles pierādīja: Ronaldu > Messi
, 2016-04-13 23:41, pirms 9 gadiem
Mazajam Brazīlijas puisītim jāiemācās zaudēt. Un reāli Injesta bija jānoraida, līdz ar to nemaz moments ar roku Atletiko pusē nebūtu, jo sita tieši Injesta. Viss ir tā kā tam jābūt.
Slēpts komentārs: rihardilio
, 2016-04-13 23:41, pirms 9 gadiem
Abās savstarpējās spēlēs tiesneši aiz ausīm vilka Barcelonu,nedavilka!
..un protams,vakara humors,Koscinkeviča apgalvojums,ka viņam ir vienalga,kura komanda uzvarēs
, 2016-04-13 23:41, pirms 9 gadiem
BEIDZOOOOOOOOOOOT. KAIFOJU PA SO MIRKLI
, 2016-04-13 23:41, pirms 9 gadiem
Ups
, 2016-04-13 23:41, pirms 9 gadiem
Tiesi taa, par sito vakar es domaaju. Messi nekaads, Neymaars nekaads, Suaress neiesita halavno golu un tas ari viss, game over.
, 2016-04-13 23:41, pirms 9 gadiem
Varenā Barca nebija tik varena, apsveicu Atletico!
, 2016-04-13 23:41, pirms 9 gadiem
Izrādās,ka Mesi ir tikai cilvēks.Atletico sava trenera,kā spēlētāja kopija-nepiekāpīga,ar buldoga tvērienu!Apsveicu Atletico fanus,bet pendele pēdējā minūtē bija,bija,bija!!!Tagad es par Bayern!!!
, 2016-04-13 23:41, pirms 9 gadiem
Nenovēlu nevienam 1/2 izlozēt Atletico
Slēpts komentārs: Hose Girtinho
, 2016-04-13 23:41, pirms 9 gadiem
Iniesta vienigais kas speleja.
, 2016-04-13 23:41, pirms 9 gadiem
Atlēti malači, nesalūza un dodas tālāk
, 2016-04-13 23:41, pirms 9 gadiem
Malači Atlēti, pelnīti.. Īsta komanda ar izcilu diriģentu.
, 2016-04-13 23:42, pirms 9 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Grīzmans labākais Spānijā, nav divu domu. Fiasko katalāņiem. Par tiesāšanu labāk paklusēšu. Simeone zvērs. Apsveicu!
dumsh tu esi
, 2016-04-13 23:42, pirms 9 gadiem
īsumā piekrītu:

No squad rotation, gotta be a little more on the down-low with the doping so they can't get the players on quite the same tech, said players are all twinks with no fat-reserves to last them through the match. The demanding schedule has therefore turned them into starving geriatrics unable to even run.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-13 23:42, pirms 9 gadiem
Sen nebiju redzeejis barsu 70 minuutes impotences statusaa
, 2016-04-13 23:42, pirms 9 gadiem
Kaut kāds fufelis tā Čempionu Līgas kārtība par iesistajiem goliem izbraukumā. Tiesnesis arī beigās pažēloja, bet neattaisno Barcas zaudi, jau kādu labu laiku spēlē kā musari. Turāns arī nekāds. Vienīgais, kurš nekad nepieviļ - Buskets.
, 2016-04-13 23:42, pirms 9 gadiem
Girtelis rakstīja: Paldies tiesnesim par neiedoto pendeli!
Priecajies ka Injestam sarkano nepradija!
Slēpts komentārs: Riko
, 2016-04-13 23:42, pirms 9 gadiem
Kāds aptirsās
, 2016-04-13 23:42, pirms 9 gadiem
Girtelis rakstīja: Paldies tiesnesim par neiedoto pendeli!
Paldies tiesnesim par neiedoto sarkano Injestam,par tīšu spēli ar roku!
, 2016-04-13 23:42, pirms 9 gadiem
ATM pelniiti, veiksmi turpmaak. Barcai beidzies benziins. un naakamsezon labaak nebuus peec taa, ka vasaraa visi speelees izlashu turniiros, t.sk. Neimaars veselos divos...

vieniigaa ceriiba, ka tagad kaut kaads laiks paliks labaak gatavoties liigas speeleem, un kaut kaa, na haljavu dabuut kausu
, 2016-04-13 23:42, pirms 9 gadiem
Kāds rakstija, ka 2x pēc kārtas trofeju nepaceļ, laikam taisnība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: fire
, 2016-04-13 23:43, pirms 9 gadiem
Varees riit lasiit Arbeloa un Gutti tweetus marcaa
, 2016-04-13 23:43, pirms 9 gadiem
Atā, Barsa. Atletiko- zvēri. Neticēju
, 2016-04-13 23:43, pirms 9 gadiem
Atletico malači!Tiki taki var bumbot tālāk.....
, 2016-04-13 23:43, pirms 9 gadiem
IDEĀĀLI< SUPER IZCILI!!! PERFEKTS FUTBOLA VAKARS!!!! SUARES UN MESSI BIJA UZ LAUKUMA!?!?! NULLES,, APAĻAS NULLES kuras izslēdza no spēles kā mazus bērnus!!!

Un nesapratu kapēc Injestai neiedeva sarkano!?!?!?
, 2016-04-13 23:44, pirms 9 gadiem
cowboys11 rakstīja: dumsh tu esi
tu ir ''dumsh'', jo vakar garantēji ka Barsa būs 1/2 finālā, bet kaut kā neredzu viņus tur.
Slēpts komentārs: markkomartins
, 2016-04-13 23:44, pirms 9 gadiem
fire rakstīja: IEMĀCIES FUTENES notieikumus, tur bija tīrs 11m, un nekāda sarkanā. Saprotu, ka nepatīk Barsa, bet nu objektīvam gan jābūt.
veel viens
, 2016-04-13 23:44, pirms 9 gadiem
Riko rakstīja: Briesmīgi spēlē ATM, tāds antifutbols, lielie taktikji, vemt gribas!
Pats tu "antifutbols". 2 vārtus iesita, Ansīt
, 2016-04-13 23:44, pirms 9 gadiem
Messi jau tik spāņu līgas lejaskomandas māk uzvarēt! Lielajās spēlēs klusums !
, 2016-04-13 23:44, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: tu ir ''dumsh'', jo vakar garantēji ka Barsa būs 1/2 finālā, bet kaut kā neredzu viņus tur.
jaa man suudiigi ar prognozeeshanu
, 2016-04-13 23:44, pirms 9 gadiem
Hehehehe
Priekā!
, 2016-04-13 23:44, pirms 9 gadiem
RobisK rakstīja: City pusfinālā kamer Messi nē, NilsK raud
Kad vācu tanks pārbrauks pāri taviem gaišzilajiem 160cm troļļiem tad varēsi raudāt, ka City vairāk koncentrējas EPL
Slēpts komentārs: kecbaja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-13 23:45, pirms 9 gadiem
Barcalolna
Slēpts komentārs: fire
, 2016-04-13 23:46, pirms 9 gadiem
Turans vsp ir absolūta 0
, 2016-04-13 23:46, pirms 9 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Messi jau tik spāņu līgas lejaskomandas māk uzvarēt! Lielajās spēlēs klusums !
Šodien viņš bija pilnīgs nulle!
, 2016-04-13 23:46, pirms 9 gadiem
fire rakstīja: Žēl Barselonas, taču šodien bija vāks, visiem slīdēja buči, jāteic, ka Pikē, pārtraukuma nomainījis bučus uz citiem (ja kās pamanīja) un neslīdēja. Bet nevar neatzīmēt Atletiko centību , cīņassparu, bet nu jāatzīst, par šo pusfinālu droši labi tiesnesim sapiķots, jo neiedeva tīru 11m...

Žēl ka futbols ir tāds pēdējos gados, būtu skaisti ja būtu bijis papildlaiks, cīņa uz nāvi, bet tiesnesis izlēma citādāk. Cūcene atletiko, toties pusfinālā šie pakāsīs!
siteejs bija injesta,znachit taadam momentam nevajadzeeja nemaz buut
Slēpts komentārs: Riko
, 2016-04-13 23:46, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: A par ko tur Sarkanā kartiņa? dzeltenā jā, bet par ko sarkanā?
Sarkanā kartīte par pēdēja cerības sodu (šajā gadījumā spēli ar roku), pretējā gadījumā būtu viens pret vienu.
, 2016-04-13 23:46, pirms 9 gadiem
Tik salds miegs būs zinot, ka Barsa nebūs tā komanda, kura paņem CL 2x pēc kārtas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-13 23:46, pirms 9 gadiem
FUTBOLS IR KARALIS!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-13 23:46, pirms 9 gadiem
Kāds neizsakāms prieks...beidzot ,babātie arī raud.....Dabūja iekšās,zvaigžņotā komanda.Tā turpināt !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-13 23:47, pirms 9 gadiem
Jaacer ka kautkaa na sharu dabuus to Liigas kausu vismaz, a to visu sezonu spele ideali un uz beigaam apd1rsiens.
, 2016-04-13 23:47, pirms 9 gadiem
Riko rakstīja: 2 vārtus...hahaha...pendele un vienīgais moments, smiekli nāk! Musars tie tavi ATM klauni!
atm bija vairaak momenti nekaa barsai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-13 23:47, pirms 9 gadiem
tiem, kas katjii uz tiesnesi... vinsh jau nemaz redzeet nevareeja - liinijtiesnesis skataas peedeejo aizsargu, un tas bija dzilji, bet galvenais skataas no laukuma, un tur izskatiijaas peec liinijas. jebkuraa gadiijumaa - ne jau tiesnesis Barcas vietaa 55 minuutes nespeeleeja. ATM - absoluuti pelniiti!
, 2016-04-13 23:47, pirms 9 gadiem
Tagad veel atceros 1/8, kur PSV netruuka daudz, lai izsistu Atleetus aaraa, bet ko shie dara 1/4, panjem un izsit pashu Barselonu...FANTASTISKI... bet tagad visi sapratiis, kaadeelj sho komandu pretiniekos labaak nedabuut
, 2016-04-13 23:47, pirms 9 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Sarkanā kartīte par pēdēja cerības sodu (šajā gadījumā spēli ar roku), pretējā gadījumā būtu viens pret vienu.
Nu Injestam tur nebija 100% sarkanā, jo tā jau bija tikai piespēle, ja bumba ietu vārtos, vai viņš ar roku patraucētu sevi apvadīt un iziet 1vs1 ar GK, tad ir tikai 100% sarkanās kartiņas. Vēl varētu padiskutēt ja viņš ar roku atsistu, ja bumba ietu pa gaisu viņam pāri, bet šeit bija tikai pie sāniem. un tas nebija pēdējās cerības pārkāpums. tas tā, no Noteikumu grāmatas.
, 2016-04-13 23:47, pirms 9 gadiem
ozzols rakstīja: Kāds neizsakāms prieks...beidzot ,babātie arī raud.....Dabūja iekšās,zvaigžņotā komanda.Tā turpināt !!!
Varētu padomāt, ka ATM ir nabagi
, 2016-04-13 23:48, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: A par ko tur Sarkanā kartiņa? dzeltenā jā, bet par ko sarkanā?
Tisha spele ar roku soda laukuma!
Bet tam nav nekada liela nozime,spele beigusies!
, 2016-04-13 23:48, pirms 9 gadiem
Riko rakstīja: Briesmīgi spēlē ATM, tāds antifutbols, lielie taktikji, vemt gribas!
Saki, ko gribi, bet viņi tiek tālāk un nopelnīs par to vēl vairākus miljonus kamēr tu urbini degunu un heito
, 2016-04-13 23:48, pirms 9 gadiem
Barcas spēle nu nekāda, spārda bumbu ap soda laukumu, nekāda ātruma, NEKĀA.
, 2016-04-13 23:49, pirms 9 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Messi jau tik spāņu līgas lejaskomandas māk uzvarēt! Lielajās spēlēs klusums !
Nu jau, nu jau. Viena mača neveiksme un aprok? Arī viņš ir cilvēks.
, 2016-04-13 23:49, pirms 9 gadiem
Kimberley rakstīja: Kaut kāds fufelis tā Čempionu Līgas kārtība par iesistajiem goliem izbraukumā. Tiesnesis arī beigās pažēloja, bet neattaisno Barcas zaudi, jau kādu labu laiku spēlē kā musari. Turāns arī nekāds. Vienīgais, kurš nekad nepieviļ - Buskets.
Šī Čempionu Līgas kārtība eksistē vēl krietni pirms šīs līgas dibināšanas.
, 2016-04-13 23:49, pirms 9 gadiem
Skaisti!
, 2016-04-13 23:49, pirms 9 gadiem
Žurkām sakāve!!!
, 2016-04-13 23:49, pirms 9 gadiem
rihardilio rakstīja: Nu jau, nu jau. Viena mača neveiksme un aprok? Arī viņš ir cilvēks.
viena macha? lol
, 2016-04-13 23:49, pirms 9 gadiem
markkomartins rakstīja: Aktiermāksla tiem atletiko ir augstaa limenii.....
😂 😂 Es tiešām ceru ka tu joko , jo aktiermākslas paraugklasi mēs redzējām 1 spēlē. Visu vienmēr nevinnēs , un ar šādu "spēli " kā šodien viņi nebij pelnījuši nekur tālāk tikt
, 2016-04-13 23:49, pirms 9 gadiem
Lieliskakie sodienas sporta jaunumi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-13 23:50, pirms 9 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Tik salds miegs būs zinot, ka Barsa nebūs tā komanda, kura paņem CL 2x pēc kārtas
vēl pilnai laimei ietaisi biksēs tev tas piestāv
, 2016-04-13 23:50, pirms 9 gadiem
Ronaldu izšķirošajā spelē hattrick , Mesi pat sitiena pa vārtiem nebija. Kādi vēl jautājumi par to kurš komandu velk vairāk?
, 2016-04-13 23:50, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: Nu Injestam tur nebija 100% sarkanā, jo tā jau bija tikai piespēle, ja bumba ietu vārtos, vai viņš ar roku patraucētu sevi apvadīt un iziet 1vs1 ar GK, tad ir tikai 100% sarkanās kartiņas. Vēl varētu padiskutēt ja viņš ar roku atsistu, ja bumba ietu pa gaisu viņam pāri, bet šeit bija tikai pie sāniem. un tas nebija pēdējās cerības pārkāpums. tas tā, no Noteikumu grāmatas.
Varbūt vēl varēja noķert bubmu rokās un iedotu tikai dzelteno? Tikai nestāsti muļķības. Tā bija apzināta spēle, lai aizkavētu pēdējo piespēli. Nav divu domu - sarkanā. Paskaties atkārtojumu, un tad pasaki, ka nebija apzināta spēle. Pēc jebkuras loģikas tas bija pēdējās cerības sods.
, 2016-04-13 23:50, pirms 9 gadiem
luksofoors rakstīja: Ilvars jau par pareizi teica par Messi - kopš Panamas papīri atklātībā, tā šis sūdīgi spēlē un vispār nav pirmā reize, kad problēmas ar nodokļiem, kaut kādam sodam taču ir jābūt, sanāk - ja cilvēks parastais nemaksā nodokļus ,tad uzreiz ir klāt iestādes, bet ja nemaksā nodokļus vairāku miljonu apmērā, tad viss kārtībā, jo šis nezināja un ir zvaigzne? LOL.
1) Panamas papiiri liecina, ka vinjam bija ofshors, nevis, ka nemaksaa nodokljus. taa ir pavisam cita lieta. Panamas papiiri par Messi vispaar neko sliktu neliecina. ofshori nav aizliegti, ibio-rio!
2) suudiigi vinsh speelee peec izlashu pauzes. atbrauca nekaads. vinji visi atbrauca nekaadi.
3) vinju vietaa finanses kaarto visaadi konsultanti, neba vinsh pats tur kaut ko saprot, it iipashi tik koncentreejies uz futbolu un gjimeni cilveeks. tur tiek tureets aizdomaas senciitis...
, 2016-04-13 23:50, pirms 9 gadiem
fire rakstīja: Žēl Barselonas, taču šodien bija vāks, visiem slīdēja buči, jāteic, ka Pikē, pārtraukuma nomainījis bučus uz citiem (ja kās pamanīja) un neslīdēja. Bet nevar neatzīmēt Atletiko centību , cīņassparu, bet nu jāatzīst, par šo pusfinālu droši labi tiesnesim sapiķots, jo neiedeva tīru 11m...

Žēl ka futbols ir tāds pēdējos gados, būtu skaisti ja būtu bijis papildlaiks, cīņa uz nāvi, bet tiesnesis izlēma citādāk. Cūcene atletiko, toties pusfinālā šie pakāsīs!
Nu ja nu visa pasaule pret Barsu uzēdusies nu tiesneši,laukums,mošk vēl vārti nebija pareizajā lielumā.Ka tik neatzīt ka Barsa pēdējo 2 ned laikā smird!
, 2016-04-13 23:50, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: Nu Injestam tur nebija 100% sarkanā, jo tā jau bija tikai piespēle, ja bumba ietu vārtos, vai viņš ar roku patraucētu sevi apvadīt un iziet 1vs1 ar GK, tad ir tikai 100% sarkanās kartiņas. Vēl varētu padiskutēt ja viņš ar roku atsistu, ja bumba ietu pa gaisu viņam pāri, bet šeit bija tikai pie sāniem. un tas nebija pēdējās cerības pārkāpums. tas tā, no Noteikumu grāmatas.
Parādi man noteikumu grāmatā "pēdējās cerības sodu"
, 2016-04-13 23:51, pirms 9 gadiem
Modritis rakstīja: Tisha spele ar roku soda laukuma!
Bet tam nav nekada liela nozime,spele beigusies!
ja tā ir bija tīša( ok, varbūt bija, kas to lai zin kura ir tīša un kura nav) tad jau par visām spēlēm ar roku soda laukumā būtu jādod sarkanās kartiņas. tāpēc ir daudz dažādi izņēmumi pēc kuriem nosaka, kad ir un kad nav sarkanās.
, 2016-04-13 23:51, pirms 9 gadiem
tads nu ir tas futbols, luzerii var iesist un 30% bumbu kontrolet un uzvaret favoritus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-13 23:52, pirms 9 gadiem
Ko tgd teiks visi tie, kas teica, ka barca būs čempioni un pārbrauks pāri visiem? Rekur nu bija. Mazie vīriņi.
, 2016-04-13 23:52, pirms 9 gadiem
Atletico laba komanda nākotnei Karrasko būs lietaskoks, Grīzmans , bez komentāriem, pelnīta uzvara.
, 2016-04-13 23:52, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: ja tā ir bija tīša( ok, varbūt bija, kas to lai zin kura ir tīša un kura nav) tad jau par visām spēlēm ar roku soda laukumā būtu jādod sarkanās kartiņas. tāpēc ir daudz dažādi izņēmumi pēc kuriem nosaka, kad ir un kad nav sarkanās.
un sheit bija tiiraakaa sarkanaa,jo bija peedeejaas ceriibas paarkaapums,tas buutu tas pats,kas ja no muguras aptureetu izgaajienu 1vs1 iebraucot kaajaas
, 2016-04-13 23:53, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: A par ko tur Sarkanā kartiņa? dzeltenā jā, bet par ko sarkanā?
Beidz sēdēt pie monitora un izej arā ar zēniem uzspēlē futbolu!!
, 2016-04-13 23:53, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: ja tā ir bija tīša( ok, varbūt bija, kas to lai zin kura ir tīša un kura nav) tad jau par visām spēlēm ar roku soda laukumā būtu jādod sarkanās kartiņas. tāpēc ir daudz dažādi izņēmumi pēc kuriem nosaka, kad ir un kad nav sarkanās.
Tu tak esi aptaurēts. Tak paskaties vēlreiz un redzēsi pilnīgi apzinātu spēli ar roku, ar mērķi pārtvert bumbu. Uz kaut ko esi ieciklējies un tagad muldi pa tukšo.
, 2016-04-13 23:53, pirms 9 gadiem
janisi rakstīja: tads nu ir tas futbols, luzerii var iesist un 30% bumbu kontrolet un uzvaret favoritus.
tas jau poh,ka ATM bija vairaak momentu nekaa barsai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-13 23:54, pirms 9 gadiem
janisi rakstīja: tads nu ir tas futbols, luzerii var iesist un 30% bumbu kontrolet un uzvaret favoritus.
2004.gadā tā tika izcīnīts EČ tituls
Slēpts komentārs: kecbaja
, 2016-04-13 23:55, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: kur tu pēdējā cerība? spēlētājam vēl ir jāuztver piespēle. 1,kārt, kas nav pretī vārtiem. 2.kārt kas nebija nebija viegla un viegli uztverama. 3.. kārt no tāda leņķā vēl būtu jāpārspēj GK. esmu drošs, ka ja nebūtu spēle ar roku, ka bumba nemaz nebūtu bijusi vārtos. varbūt 50/50 ne vairāk.
cirviitis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-13 23:56, pirms 9 gadiem
Tāds prieks,ka Barsa pakasā Atletico. Vēl gribu tagad vēl vienu lietu,lai Real pakaš pusfināla
, 2016-04-13 23:56, pirms 9 gadiem
regjis rakstīja: Tiesāšana zem katras kritikas! Kā var neiedot sarkano Iniestam...? Tīra sarkanā un tieši viņa sitienu "atvairīja" ar roku. Tāpēc arī neiedeva pendeli bet punduris, lai turpina sapņot par jubilejas vārtiem. Šīs divas 1/4 fināla spēles pierādīja: Ronaldu > Messi
Nevar tā gluži salīdzināt, noteikti Barca mājās ar izvazātu wolfsburgu...
, 2016-04-13 23:56, pirms 9 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Grīzmans labākais Spānijā, nav divu domu. Fiasko katalāņiem. Par tiesāšanu labāk paklusēšu. Simeone zvērs. Apsveicu!
Nop, vēl joprojām CR 7 tomēr
, 2016-04-13 23:56, pirms 9 gadiem
luksofoors rakstīja: okey , bet nu tāpat aizdomīgi ar tām finansēm ir un domāju labi zini tādu teicienu - nezināšana neatbrīvo no atbildības. Pats tomēr uzticēja savu naudu tiem cilvēkiem, tomēr zināms risks ir, Messi to uzņēmās un tagad var nākties maksāt.
Un nevar būt, ka tie papīri nekā neietekmēja Messi spēli, varbūt viņš tik noturīgs psiholoģiski ir, bet nu nezinu...
izlažu pauze MSN noteikti nāca par sliktu, bet tur jau pie vainas Enrike, kas visus Barcas līderus praktiski nemainīja sezonas laikā.
par peedeejo piekriitu, bet par Panamas papiiriem - nu nav nekas aizliegts tie ofshori. jaa, vinjam tagad ir lieta, pavisam cita lieta - par nodoklju nenomaksu, bet tur pat prokurors neko neprasa un galvenais greekaazis - sencis.
Messi ir diezgan infantils cilveeks, pilniigi skaidrs, ka vinjam nav nekaadas sajeegas par finanseem. nesen sodu dabuuja Maskerano - par to pashu. tur bija vinja panjemtaa finanshu firma suudus sastraadaajusi.
, 2016-04-13 23:56, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: kur tu pēdējā cerība? spēlētājam vēl ir jāuztver piespēle. 1,kārt, kas nav pretī vārtiem. 2.kārt kas nebija nebija viegla un viegli uztverama. 3.. kārt no tāda leņķā vēl būtu jāpārspēj GK. esmu drošs, ka ja nebūtu spēle ar roku, ka bumba nemaz nebūtu bijusi vārtos. varbūt 50/50 ne vairāk.
https://www.youtube.com/watch?v=OGU... skaties uzmaniigi 50x
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-13 23:57, pirms 9 gadiem
cowboys11 rakstīja: cirviitis
ar muļķiem nestrīdas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-13 23:58, pirms 9 gadiem
Par Madrides dueli finala! Barca riktigi ierija messi galigi tups😁
, 2016-04-13 23:58, pirms 9 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Nop, vēl joprojām CR 7 tomēr
Grīzmans iesita 2 vārtus planētas spēcīgākajam klubam. Pēc Robja loģikas nav divu domu
, 2016-04-13 23:58, pirms 9 gadiem
Titulu noveelu Atleetiem, tacu domaaju ka Reals panems.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-13 23:59, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: un beigās paņems Bayern
Paņems jau ar
, 2016-04-13 23:59, pirms 9 gadiem
cowboys11 rakstīja: siteejs bija injesta,znachit taadam momentam nevajadzeeja nemaz buut
Kādā sakarā, vai Tu pumpainais krabi doma ka Injestam nevajadzēja būt laukumā ? Trolli IEMĀCIES futbola noteikumus, Injestam dzeltenā un pendele pelnīta, tur netuvu nebija sarkanā, ja nezinu noteikumus, NU PAKLUSĒ labāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:00, pirms 9 gadiem
Grīzmana liesliskā sezona turpinās! Pelnīti Atletico šodien! Un Barsai diezgan liels mirklis pārdomām - ČL beigusies un trīs zaudējumi pēc kārtas pēc 39 nezaudētām spēlēm.
, 2016-04-14 00:00, pirms 9 gadiem
fire rakstīja: Kādā sakarā, vai Tu pumpainais krabi doma ka Injestam nevajadzēja būt laukumā ? Trolli IEMĀCIES futbola noteikumus, Injestam dzeltenā un pendele pelnīta, tur netuvu nebija sarkanā, ja nezinu noteikumus, NU PAKLUSĒ labāk
https://www.youtube.com/watch?v=OGU... arii tu,skaties 50 reizes,liidz saproti kaads muljkjis esi
, 2016-04-14 00:00, pirms 9 gadiem
objektiivais rakstīja: Ronaldu izšķirošajā spelē hattrick , Mesi pat sitiena pa vārtiem nebija. Kādi vēl jautājumi par to kurš komandu velk vairāk?
Cmon palaid Messi pret Jelgavu uzlaist, redzēsi kurš labāks CR pret bundeslīgas 8. vietu vai Messi pret Jelgavu.. Pilnīgi stulbs salīdzinājums
, 2016-04-14 00:00, pirms 9 gadiem
Īstais fināls būs Bayern - Real, tikai jautājums kad? Jau 1/2 vai finālā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:01, pirms 9 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Grīzmans iesita 2 vārtus planētas spēcīgākajam klubam. Pēc Robja loģikas nav divu domu
Un kpc Barsa skaitās spēcīgākais klubs pasaulē? Kas uzvarēs šo ČL, tas arī būs uz kādu laiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:01, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Tu tak esi aptaurēts, visi tavi uzskaitītes punkti ir kaķim zem astes, jo norāva piespēli, kas izvirzītu spēlētāju vienu pret vārtiem + Iniesta bija vienīgais aizsargs, tāta pēdējās cerības sods
kur izvirzītu uz vārtiem? piespēle uz sānu un prom no vārtu priekšas kur priekša ir GK tagad saucas izvirzīšana vienu pret vārtiem? kur teikts, ka viņš to bumbu būtu tik perfekti apstrādājis, ka varētu to izmantot? ja viņš būtu Injestam aiz muguras un bumba lidotu uz kāju komandas biedram, tad nav divu domu un būtu arī iedota sarkanā. bet tu zdomā sarkano kur pat tiesnesis visu labi redzot to neiedeva? ej un apstrīdi UEFA, ja liekas,ka esi gudrāks.
, 2016-04-14 00:02, pirms 9 gadiem
cowboys11 rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=OGU... arii tu,skaties 50 reizes,liidz saproti kaads muljkjis esi
Tu vari skatīties cik gribi, tur skaidri redzams, kritienā slīdot, tur nebija sarkanā, tāpēc ņem un to video iebāz sev tūplī, kur Tev regulāri bāž Tavi draudziņi
, 2016-04-14 00:02, pirms 9 gadiem
angelos33 rakstīja: Cmon palaid Messi pret Jelgavu uzlaist, redzēsi kurš labāks CR pret bundeslīgas 8. vietu vai Messi pret Jelgavu.. Pilnīgi stulbs salīdzinājums
kaapeec sheit ir tik daudz idiotu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:02, pirms 9 gadiem
Loool kāds ierakstīja komentos, ka injestam vajadzēja sarkano un tāpat 11m sitienu uz ATM vārtiem.
Jautājums: Kā injesta būtu nopelnījis to 11m sodu, ja viņš būtu bijis noraidīts?
, 2016-04-14 00:02, pirms 9 gadiem
Madis rakstīja: Grīzmana liesliskā sezona turpinās! Pelnīti Atletico šodien! Un Barsai diezgan liels mirklis pārdomām - ČL beigusies un trīs zaudējumi pēc kārtas pēc 39 nezaudētām spēlēm.
3 zaudejumi peedeejaas 4 speelees.
, 2016-04-14 00:02, pirms 9 gadiem
fire rakstīja: Tu vari skatīties cik gribi, tur skaidri redzams, kritienā slīdot, tur nebija sarkanā, tāpēc ņem un to video iebāz sev tūplī, kur Tev regulāri bāž Tavi draudziņi
saprotu,ka saap,vareetu taa buut,kad sezonas beigas ir vnk "perfektas" sanaakushas!
, 2016-04-14 00:03, pirms 9 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Un kpc Barsa skaitās spēcīgākais klubs pasaulē? Kas uzvarēs šo ČL, tas arī būs uz kādu laiku.
Un kas tad uzvarēja pērn? Obama?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:03, pirms 9 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Un kpc Barsa skaitās spēcīgākais klubs pasaulē? Kas uzvarēs šo ČL, tas arī būs uz kādu laiku.
kāpēc, tas kas uzvar eiropā ir labākais pasaulē? ja pat neviena Eiropas izlasa nav pirmajā vietā pēc ranga.
, 2016-04-14 00:03, pirms 9 gadiem
fire rakstīja: Man nekas nesāp, man palielam vienalga, spēle ir spēle, tas nemaina faktu, ka Tu elementāri noteikumus nezini.
jap,shite viss ir skaidrs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:04, pirms 9 gadiem
Skaidri redzams, ka kecbajam nav vairāk par 15-16 gadiem, vai arī nav izdevies pieaugt.
, 2016-04-14 00:04, pirms 9 gadiem
p.s. ceru, ka peec vasaras Copas Tato vietaa ARG naaks Simeone. labaakais treneris!
, 2016-04-14 00:04, pirms 9 gadiem
fire rakstīja: Tu vari skatīties cik gribi, tur skaidri redzams, kritienā slīdot, tur nebija sarkanā, tāpēc ņem un to video iebāz sev tūplī, kur Tev regulāri bāž Tavi draudziņi
Pričom tur slīdēšana. Viņam roka gāja uz leju, bet tad ne pa ķeksi viņš pēkšņi roku sāka celt uz augšu bumbas virzienā. Nu kur vēl uzskatāmāka tīša spēle ar roku?
, 2016-04-14 00:05, pirms 9 gadiem
cowboys11 rakstīja: saprotu,ka saap,vareetu taa buut,kad sezonas beigas ir vnk "perfektas" sanaakushas!
Man nekas nesāp, man palielam vienalga, spēle ir spēle, tas nemaina faktu, ka Tu elementāri noteikumus nezini.
, 2016-04-14 00:05, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: kāpēc, tas kas uzvar eiropā ir labākais pasaulē? ja pat neviena Eiropas izlasa nav pirmajā vietā pēc ranga.
FIFA pasaules klubu chempions arii ir no Eiropas, tas taa, starp citu...
, 2016-04-14 00:05, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: kur teikts, ka viņš to bumbu būtu tik perfekti apstrādājis, ka varētu to izmantot?
A kur teikts, ka viņš bumbu nebūtu perfekti apstrādājis???
Tā tak visu mūžu var spriedelēt, ja tantei būtu riteņi...
, 2016-04-14 00:06, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Tīša spēle ar roku soda laukumā ir sarkanā kartīte + to varēja arī traktēt kā pēdējās cerības sodu
Iemācies atšķirt tīšu spēli ar roku, un aizķert bumbu kritienā uz pretkustību. Un tad parunāsim, bet tā esi brīvs vari doties gulēt, rīt gan jau uz skolu jāceļās
, 2016-04-14 00:07, pirms 9 gadiem
Barsai tagad tāda pati lejupslīde kā Realam pirms dažām sezonām, kad ar vienu sastāvu visus varoja ārā, bet pēctam spēki aptrūkās un sākās arī lejupslīde
, 2016-04-14 00:07, pirms 9 gadiem
fire rakstīja: Iemācies atšķirt tīšu spēli ar roku, un aizķert bumbu kritienā uz pretkustību. Un tad parunāsim, bet tā esi brīvs vari doties gulēt, rīt gan jau uz skolu jāceļās
tiishaaku speeli ar roku sodu laukumaa kaa sho momentu ir gruuti atrast (protams suaresa PK nekas nepaarspees)
, 2016-04-14 00:07, pirms 9 gadiem
yuka rakstīja: Pričom tur slīdēšana. Viņam roka gāja uz leju, bet tad ne pa ķeksi viņš pēkšņi roku sāka celt uz augšu bumbas virzienā. Nu kur vēl uzskatāmāka tīša spēle ar roku?
Nu ja nu ja tikai aizmirsi ka uz inerci, un pretkustību tas bija, var redzēt, ka dzīvē neesi spēlējis futeni
, 2016-04-14 00:07, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: FIFA pasaules klubu chempions arii ir no Eiropas, tas taa, starp citu...
kas domā es nezinu, ka Barsa tajā uzvarēja spēlējot japānā? runa ir par ko citu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:07, pirms 9 gadiem
inis2 rakstīja: Atletico malači!Tiki taki var bumbot tālāk.....
Tā nav tāda tiki taka, ko tagad spēlē LE. Īstā tiki taka bija daudz ātrāka un baudāmāka. Bet, protams, taktiski izcila aizsardzība bija pretī. Pēdējās Barcas spēlēs pierādījās tas, ka viņi nemāk spēlēt daudzveidīgi, proti, kā MSN'am nekas neiznāk, tā komanda aiziet pa dirsu.
, 2016-04-14 00:07, pirms 9 gadiem
cowboys11 rakstīja: tiishaaku speeli ar roku sodu laukumaa kaa sho momentu ir gruuti atrast (protams suaresa PK nekas nepaarspees)
https://www.youtube.com/watch?v=ZgH...

grūti atrast?
, 2016-04-14 00:08, pirms 9 gadiem
janisi rakstīja: tads nu ir tas futbols, luzerii var iesist un 30% bumbu kontrolet un uzvaret favoritus.
Tā pat šo man liekas ka nekad nekas nepārspēs UEFA Champions League 2009/10 - History -...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:08, pirms 9 gadiem
cowboys11 rakstīja: tiishaaku speeli ar roku sodu laukumaa kaa sho momentu ir gruuti atrast
Beidz fantazēt es saprotu ka esi pro dīvāna gāzētajs, bet nu rimsties kad savus slapjos sapņus publisko
, 2016-04-14 00:08, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=ZgH...

grūti atrast?
ko es iekavaas ieliku? ej guleet,zbal jau
, 2016-04-14 00:09, pirms 9 gadiem
fire rakstīja: Nu ja nu ja tikai aizmirsi ka uz inerci, un pretkustību tas bija, var redzēt, ka dzīvē neesi spēlējis futeni
Kādas vēl inerces? Točna jāsaka- skaties kaut 50 reizes. Pēc inerces jebkurš cilvēks krītot šauj rokas lejā. Šeit primārāk bija atvairīt bumbu, tapēc arī sāka celt uz augšu. Šķiet, ka tev jāizguļas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:09, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: bērns izbeidz, paskaties kaut vai atkārtojumu, tā ir tīša spēle ar roku
Bērns kad sapņo aizver actiņas, skaiti tālāk savas aitiņas
, 2016-04-14 00:09, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: bērns izbeidz, paskaties kaut vai atkārtojumu, tā ir tīša spēle ar roku
tu laikam zini ko Injesta domā. Apsveicu.
, 2016-04-14 00:09, pirms 9 gadiem
Barsai izkupeja komandas spele,un Atletiko mak vinus degradet,izjaukt,nelaut siem izspeles varoniem vinus vazat un jebkura no cetram tgad komandam ir pelnijusi uzvaret CL
, 2016-04-14 00:10, pirms 9 gadiem
yuka rakstīja: Kādas vēl inerces? Točna jāsaka- skaties kaut 50 reizes. Pēc inerces jebkurš cilvēks krītot šauj rokas lejā. Šeit primārāk bija atvairīt bumbu, tapēc arī sāka celt uz augšu. Šķiet, ka tev jāizguļas.
Pareiz saki, Tev tiešām mazais džonij ir jāizguļās, tišs bizo pie mammas uz gūltu
, 2016-04-14 00:10, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: tu laikam zini ko Injesta domā. Apsveicu.
Vot vot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:10, pirms 9 gadiem
cowboys11 rakstīja: ko es iekavaas ieliku? ej guleet,zbal jau
tu to iekavās ieliku, jau tad kad biju atbildējis tev. sākumā tev tās iekavas nebija. tāka tikai nesaki, ka tu neuzspiedi labot?
, 2016-04-14 00:10, pirms 9 gadiem
Jutu jautrs futbola vakars ir bijis. Prieks par Atletico, pats skatijos spraigo Un dramatisko FA kausu, glory Man United
, 2016-04-14 00:10, pirms 9 gadiem
Kur tad Avs palicis ar savu dziesmu?
, 2016-04-14 00:11, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: kur izvirzītu uz vārtiem? piespēle uz sānu un prom no vārtu priekšas kur priekša ir GK tagad saucas izvirzīšana vienu pret vārtiem? kur teikts, ka viņš to bumbu būtu tik perfekti apstrādājis, ka varētu to izmantot? ja viņš būtu Injestam aiz muguras un bumba lidotu uz kāju komandas biedram, tad nav divu domu un būtu arī iedota sarkanā. bet tu zdomā sarkano kur pat tiesnesis visu labi redzot to neiedeva? ej un apstrīdi UEFA, ja liekas,ka esi gudrāks.
nav te nekas jāpstrīd, tīra sarkanā ,jo bija rokas kustība uz bumbu ar mērķi traucēt tās lidojuma trajektoriju, tiesnesis vnk pažēloja injestu, Pavilka aiz ausīm jo tā jau ar tiem lielajiem klubiem dara..
, 2016-04-14 00:12, pirms 9 gadiem
fire rakstīja: Pareiz saki, Tev tiešām mazais džonij ir jāizguļās, tišs bizo pie mammas uz gūltu
Foršs arguments
, 2016-04-14 00:12, pirms 9 gadiem
objektiivais rakstīja: Ronaldu izšķirošajā spelē hattrick , Mesi pat sitiena pa vārtiem nebija. Kādi vēl jautājumi par to kurš komandu velk vairāk?
Iesaku paskatīties 14/15 Barcas sezonas beigas. Nu nevajag uzreiz spriest pēc 2-3 spēlēm. Messi tagad vienkārši nav formā, nezinu kāpēc man tā liekas, bet mošk galvā pēdējie skandāli sitās.
, 2016-04-14 00:13, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: kad nav ko teikt, tad ķeries pie lētiem apvainojumiem? tak 90+% skatītāju zina, ka tur bija tīša spēle ar roku
Nejauc apvainojumus, ar faktu konstatāciju, jo 99% Latvijas zin, ka esi dīvānā gāzētājs
, 2016-04-14 00:13, pirms 9 gadiem
wanagsdw rakstīja: nav te nekas jāpstrīd, tīra sarkanā ,jo bija rokas kustība uz bumbu ar mērķi traucēt tās lidojuma trajektoriju, tiesnesis vnk pažēloja injestu, Pavilka aiz ausīm jo tā jau ar tiem lielajiem klubiem dara..
Nu vaitad izmainija lidojuma virzienu? viņs jau pie bumbas tika arī pēc spēles ar roku, nebija jau tā ka Injesta viņu atsistu vai vēl trakāk un būtu noķēris esbiju priecīgs par pendeli, bet vienkārši tur 99,999% nebija sarkanā un 49 no 50 tiesnešiem arī neiedotu sarkano.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:14, pirms 9 gadiem
yuka rakstīja: Foršs arguments
Kādu argumentu vēl Tu vēlies mazuli? Saprotu, ka nepatīk tur Barselona vai kāds spēlētajs, un tāpēc nu ķeries pie kāda salmiņa, lai kādu noliktu, papriecātos, nu paskatītos, ko Tu teiktu situācijā, ja Injestas vieta būtu Latvijas izlase 100% bļautu pavisam savādāk!
, 2016-04-14 00:14, pirms 9 gadiem
luksofoors rakstīja: ja paņem anti-futbols, tad jau labāk Atletico - neskatāmi ,bet vismaz kārtīgs kapliņš, nevis kā tiki-taki Pepe vadībā, pilnīgi aizmigt var.
Nuu tas tiki taki nav tik traki kā barcai
, 2016-04-14 00:15, pirms 9 gadiem
Skatos spirta centra nevienam neinterese FA kauss ka raksta nav, nu I pover, tapat speli redzeju Un nav vajadziga profesoru analize šeit, labu nakti, sap mugura, eju paskatities lotenes Un gulet
, 2016-04-14 00:15, pirms 9 gadiem
Vēlreiz noskatījos Injestas spēli ar roku. Injesta pat speciāli pārkārtojās, lai paspētu apturēt bumbu ar roku. Tā bija piespēle, kura būtu ļāvusi "Atletico" spēlētājam izdarīt netraucētu sitienu pa vārtiem, bet Injesta šo bumbu apzināti pārtvēra, neitralizējot vārtu gūšanas momentu. Ja par to nedod sarkano, tad par ko dod?
, 2016-04-14 00:15, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: Nu vaitad izmainija lidojuma virzienu? viņs jau pie bumbas tika arī pēc spēles ar roku, nebija jau tā ka Injesta viņu atsistu vai vēl trakāk un būtu noķēris esbiju priecīgs par pendeli, bet vienkārši tur 99,999% nebija sarkanā un 49 no 50 tiesnešiem arī neiedotu sarkano.
jebkursh cilveeks,kas ir tuvu futbolam (profesionaalis) kuriem nav bijis nekaads sakars ar barsu,pateiks,ka tur bija sarkanaa,riit vareesi to lasiit cik vien uziet!
, 2016-04-14 00:15, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: kāpēc, tas kas uzvar eiropā ir labākais pasaulē? ja pat neviena Eiropas izlasa nav pirmajā vietā pēc ranga.
Tapēc, ka pasaules labākie futbolisti spēlē Eiropas klubos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:17, pirms 9 gadiem
cowboys11 rakstīja: jebkursh cilveeks,kas ir tuvu futbolam (profesionaalis) kuriem nav bijis nekaads sakars ar barsu,pateiks,ka tur bija sarkanaa,riit vareesi to lasiit cik vien uziet!
Un Tu būtu profesionalis zin skatījos so spēli ar vienu no izlases spēlētajiem, nez kāpēc cilvēks, kur nav Barsas fans pat teica, ka viennozīmīgi NAV sarkanā tur jādod, a Te sīks pseido gāzētajs, saka ko citu, hahaha
, 2016-04-14 00:18, pirms 9 gadiem
Spriežot pēc dažiem komentētājiem, bumba tiešām ir jānoķer, lai būtu sarkanā
, 2016-04-14 00:18, pirms 9 gadiem
luksofoors rakstīja: https://streamable.com/5fwp
var pilnīgi redzēt , kā Injesta vēro bumbu un redzot piespēli paceļ roku - 100% SARKANĀ!
Tieši to pašu atkārtojumu skatījos. Tur nav divu domu - tīra sarkanā.
, 2016-04-14 00:19, pirms 9 gadiem
555 rakstīja: par peedeejo piekriitu, bet par Panamas papiiriem - nu nav nekas aizliegts tie ofshori. jaa, vinjam tagad ir lieta, pavisam cita lieta - par nodoklju nenomaksu, bet tur pat prokurors neko neprasa un galvenais greekaazis - sencis.
Messi ir diezgan infantils cilveeks, pilniigi skaidrs, ka vinjam nav nekaadas sajeegas par finanseem. nesen sodu dabuuja Maskerano - par to pashu. tur bija vinja panjemtaa finanshu firma suudus sastraadaajusi.
Jā, jā, Messi bez vainas jau kuro reizi. Kaut kā nevienai citai komandai neredzu tik daudz tiesas par nodokļu nemaksāšanu? Kā to izskaidrosi? Un nav jau pirmā reize, ka krīt uz vieniem un tiem pašiem grābekļiem !

Un, ja piereģistrēta ir ofšoras kompānija, tad IR 100% APZINĀTA VAINA ! Tā kā nestāsti muļķības! Pietiks bučot zagļu pēcpuses !
, 2016-04-14 00:19, pirms 9 gadiem
fire rakstīja: Un Tu būtu profesionalis zin skatījos so spēli ar vienu no izlases spēlētajiem, nez kāpēc cilvēks, kur nav Barsas fans pat teica, ka viennozīmīgi NAV sarkanā tur jādod, a Te sīks pseido gāzētajs, saka ko citu, hahaha
es teicu,ka esmu? jbl tev taa saap shitas zaagjis,ka saac rakstiit pilniigu sviestu un tik brauc augumaa bezsakariigi! Pat kosinkeevichs kursh ir riktiigs barsas fans teica,ka tur bija jaabuut sarkanajai!
, 2016-04-14 00:19, pirms 9 gadiem
damn, ja Barca paliktu CL, tad RM varētu sisties par La Ligu. Tagad jācer, ka bedre turpināsies arī nākamajās spēlēs ....
, 2016-04-14 00:20, pirms 9 gadiem
yuka rakstīja: Spriežot pēc dažiem komentētājiem, bumba tiešām ir jānoķer, lai būtu sarkanā
Nē, pēc kecbajas domām bumba ir ne tikai jānoķer, bet tiesnesim vēl spēlētājs ar bumbu ir jānoķer un bumba jāatņem, citādi tikai dzeltenā
, 2016-04-14 00:20, pirms 9 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Jā, jā, Messi bez vainas jau kuro reizi. Kaut kā nevienai citai komandai neredzu tik daudz tiesas par nodokļu nemaksāšanu? Kā to izskaidrosi? Un nav jau pirmā reize, ka krīt uz vieniem un tiem pašiem grābekļiem !

Un, ja piereģistrēta ir ofšoras kompānija, tad IR 100% APZINĀTA VAINA ! Tā kā nestāsti muļķības! Pietiks bučot zagļu pēcpuses !
A ta tava nauda, Tava darīšana, kam tur nodokļu parādi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:21, pirms 9 gadiem
cowboys11 rakstīja: es teicu,ka esmu? jbl tev taa saap shitas zaagjis,ka saac rakstiit pilniigu sviestu un tik brauc augumaa bezsakariigi! Pat kosinkeevichs kursh ir riktiigs barsas fans teica,ka tur bija jaabuut sarkanajai!
es teicu, ka teici ? lol
Tu vārdu sāp piemini dikti bieži, laikam jau Tev dupsis sāp vai kā, ka smilksti kā tāds kucēns?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:22, pirms 9 gadiem
cowboys11 rakstīja: jebkursh cilveeks,kas ir tuvu futbolam (profesionaalis) kuriem nav bijis nekaads sakars ar barsu,pateiks,ka tur bija sarkanaa,riit vareesi to lasiit cik vien uziet!
Nu esmu diezgan tuvu futbolam un esmu daudz mācijies futbola notekumus, tai skaitā lekcijās un semināros un nekad neesmu bijis tuvs Barsai un neesmu vienīgais kurš uzskata,ka nebija sarkanās kartiņas. Tikko sazinājos ar Lektoru kurš apmāca jaunos tiesa trenerus, bevis tiesnešus, bet tik un tā. un arī viņš uzskata, ka nebija jādod obligāti sarkanā. diemžēl nevienu uefa kategorijas tiesnesi nepazīstu, lai pajautātu viņa domas.
, 2016-04-14 00:22, pirms 9 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vēlreiz noskatījos Injestas spēli ar roku. Injesta pat speciāli pārkārtojās, lai paspētu apturēt bumbu ar roku. Tā bija piespēle, kura būtu ļāvusi "Atletico" spēlētājam izdarīt netraucētu sitienu pa vārtiem, bet Injesta šo bumbu apzināti pārtvēra, neitralizējot vārtu gūšanas momentu. Ja par to nedod sarkano, tad par ko dod?
Te nav jēgas strīdēties, jo viņi redz to ,ko grib redzēt, tīrāku sarkano ar roku būtu grūti iedomāties. Pēdējās cerības sods, tīša rokas kustība uz bumbu.. Utt
, 2016-04-14 00:22, pirms 9 gadiem
fire rakstīja: es teicu, ka teici ? lol
Tu vārdu sāp piemini dikti bieži, laikam jau Tev dupsis sāp vai kā, ka smilksti kā tāds kucēns?
pilniigi igonoreeji manu otru teikuma dalju un tizli uzbrauc,aaksts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:23, pirms 9 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, pēc kecbajas domām bumba ir ne tikai jānoķer, bet tiesnesim vēl spēlētājs ar bumbu ir jānoķer un bumba jāatņem, citādi tikai dzeltenā
Nevajag pārspīlēt. Ir skaidri un gaiši pateikts, kad ir un kad nav obligāti jādod sarkanās kartiņas, bet nu tev kā mazai meitenei visu patīk pārspīlēt.
, 2016-04-14 00:23, pirms 9 gadiem
cowboys11 rakstīja: pilniigi igonoreeji manu otru teikuma dalju un tizli uzbrauc,aaksts
Beidz taču raudāt , šņukstē, un dodies gulēt vai palasīt futbola noteikumus, Tev noderēs, vismaz nedaudz veiksi sevis pilnveidošanu
, 2016-04-14 00:23, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: tak bērnam sirsniņa sāp
riktiigi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:25, pirms 9 gadiem
Tie, kas nesaprot un DOMĀ, ka Messi ir bez vainas, lūdzu, varat izglītoties un nospodrināt savas zināšanas -
https://panamapapers.icij.org/stair...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:25, pirms 9 gadiem
fire rakstīja: Beidz taču raudāt , šņukstē, un dodies gulēt vai palasīt futbola noteikumus, Tev noderēs, vismaz nedaudz veiksi sevis pilnveidošanu
domaajams,ka ilvars ir 2x zinoshaaks par tevi pirdeej un kaa jau teicu,arii vinjsh atzina,ka tur bija sarkanaa,lai gan ir hardcore basas fans
, 2016-04-14 00:25, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: Nevajag pārspīlēt. Ir skaidri un gaiši pateikts, kad ir un kad nav obligāti jādod sarkanās kartiņas, bet nu tev kā mazai meitenei visu patīk pārspīlēt.
Nemēgini viņam to ieskaidrot, Latvijā tā ir norma, noteikumus nezin, bet bauro ta itkā tos pats būtu sastādījis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:26, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: Nevajag pārspīlēt. Ir skaidri un gaiši pateikts, kad ir un kad nav obligāti jādod sarkanās kartiņas, bet nu tev kā mazai meitenei visu patīk pārspīlēt.
Ir ne tikai noteikumi, bet arī rekomendācijas, to tev būtu jāzin. Un šādus momentus interpretēt kā parastu spēli ar roku ir neprofesionāli. Šajā situācijā 90% cilvēku piekritīs, ka bija jādod sakranā, jo soda laukumā tika norauts izgājiens viens pret viens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:27, pirms 9 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Tie, kas nesaprot un DOMĀ, ka Messi ir bez vainas, lūdzu, varat izglītoties un nospodrināt savas zināšanas -
https://panamapapers.icij.org/stairway_tax_heaven_game/
kā mani smīdina šie taisnīguma meklētaji, Tev kāda šķirba ir/nav vainīgs? eksperts ibo
Paskaties uz mūsu pašu zemi sākumā, katrs otrais "uzņēmums" muhļijās ar nodokļiem un tos nemaksā, sāc vispirms so jautajumu ar mūsu zemi, un tad baksti kādam. Diez kā Tu rīkotos ja Tev būtu entie miljoni...
, 2016-04-14 00:28, pirms 9 gadiem
fire rakstīja: kā mani smīdina šie taisnīguma meklētaji, Tev kāda šķirba ir/nav vainīgs? eksperts ibo
Paskaties uz mūsu pašu zemi sākumā, katrs otrais "uzņēmums" muhļijās ar nodokļiem un tos nemaksā, sāc vispirms so jautajumu ar mūsu zemi, un tad baksti kādam. Diez kā Tu rīkotos ja Tev būtu entie miljoni...
Tāpat kā tagad! Maksātu godīgi nodokļus! Takšto, staigā puišeli.
, 2016-04-14 00:28, pirms 9 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ir ne tikai noteikumi, bet arī rekomendācijas, to tev būtu jāzin. Un šādus momentus interpretēt kā parastu spēli ar roku ir neprofesionāli. Šajā situācijā 90% cilvēku piekritīs, ka bija jādod sakranā, jo soda laukumā tika norauts izgājiens viens pret viens.
Rīt gaidu no Tevi video ar aptaujātiem 1000 cilvēkiem uz ielas par so jautajumu, kā arī Latvijas visu tiesnešu aptauja, ja būs kā teici, polss no manīm, ja nē, polšu liksi Tu. Tā kā gatavo videoaparatūru un uz priekšu
, 2016-04-14 00:28, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: izlasi, kāds sods ir par tīšu spēli ar roku soda laukumā
izlasi, kad tiek traktēta tīša spēle ar roka. ( Mēs neviens nezinam, ko Injesta domāja, kāpēc krita utt. man smiekli nāca parto kurš uzrakstija kad krīt uz dibena tad apakšā bāž rokas, gribu redzēt kā viņš krīt ja tā kristu rokas būtu salauztas. ) šeit tu tikai domā, ka bija tīša spēle ar roku un tāpēc jādod sarkanā, bet Tiesnesis ir pareģis, kad zin vai to dara tīšām vai nē? viņam ir jāvadas pēc situācijas un ši neizskatijās pēc tīšās spēles ar roku un tiesnesim nav pieejami vairāki atkārtojumi no vairākem leņķiem, lai kļūtu par tādu dīvana ekspertu kā tu un skatīties video, lai izlemtu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:29, pirms 9 gadiem
Messi bija laukumā ? līdz 92. minūtei nebija manāms.
Un tad vēl tas brīdis, kad cilvēki slavē Messi, jo Ronaldo redz vārtus gūst pret sliktām komandām un nevar parādīt sevi nozīmīgos mačos.
Kur ir visi Barcas fani, kas skaļi bļāva, ka Čempionlīga bez variantiem ?
Hala Madrid
, 2016-04-14 00:30, pirms 9 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Tāpat kā tagad! Maksātu godīgi nodokļus! Takšto, staigā puišeli.
Hahahaha kā tad. Bērns, beidz līst citu cilvēku kabatās, ja Tev nav 100% pierādījumi, tad klusē. Skaties labāk pats uz sevi maksā viņs nodokļus
, 2016-04-14 00:30, pirms 9 gadiem
fire rakstīja: Rīt gaidu no Tevi video ar aptaujātiem 1000 cilvēkiem uz ielas par so jautajumu, kā arī Latvijas visu tiesnešu aptauja, ja būs kā teici, polss no manīm, ja nē, polšu liksi Tu. Tā kā gatavo videoaparatūru un uz priekšu
Es pats esmu 90%, bet tev ir 10% no manas smadzeņu veiktspējas, tātad viss pareizi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:32, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Lūdzu atver futbola noteikumus un izlasi, kāds soda ir par tīšu spēli ar roku soda laukumā un pēdējās cerības sodu
Es zinu, kas tur ir rakstīts. domāju arī daudz labāk par tevi. Bet tiesnesis šo netraktēja kā tīšu spēli ar roku, bet gan par spēli ar roku soda laukumā. tur arī vis ir izteikts.
, 2016-04-14 00:33, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: izlasi, kad tiek traktēta tīša spēle ar roka. ( Mēs neviens nezinam, ko Injesta domāja, kāpēc krita utt. man smiekli nāca parto kurš uzrakstija kad krīt uz dibena tad apakšā bāž rokas, gribu redzēt kā viņš krīt ja tā kristu rokas būtu salauztas. ) šeit tu tikai domā, ka bija tīša spēle ar roku un tāpēc jādod sarkanā, bet Tiesnesis ir pareģis, kad zin vai to dara tīšām vai nē? viņam ir jāvadas pēc situācijas un ši neizskatijās pēc tīšās spēles ar roku un tiesnesim nav pieejami vairāki atkārtojumi no vairākem leņķiem, lai kļūtu par tādu dīvana ekspertu kā tu un skatīties video, lai izlemtu.
Protams, ka Injesta tikai krita un pie bumbas gribēja pieturēties, vai mīkstināt kritienu. Šajā video viss redzams, tātad tev taisnība
https://streamable.com/5fwp
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:33, pirms 9 gadiem
luksofoors rakstīja: Nu ja, kāda jēga mazgāt traukus, tāpat pēc kāda laika būs netīri .Šitie visi vienaldzīgie man ir apnikuši, kā ar tādu attieksmi var dzīvot, tev laikam tikai izklaides vajag - pilnīga tautas deģenerācijas pakāpe.
Nejauc vienaldzību, ar faktiem. Ok daram tā, rīt tiekamies, Tu man parādi, REĀLSU 100% faktus, aprēķinus, dokumentus, deklarācijas, par to ka Messi nemaksā nodokļus, uzrādi visus faktus, spēsi uzrādīt, kā jau Hosē piedāvaju polšs no manis (Čivas) nespēsi, liksi Tu.

Man neuztrauc, tas kas notiek tur ārzemēs, ja lasītu uzmanīgāk, sākumā skaties uz mūsu zemi, ja mēs latvieši būtu paraugs, etalons godīgos nodokļu maksāšanas jautajumos ES TEV peikristu par 100%, taču tā nav, Valsts kasei ik dienu iet garām miljoni... Tapēc man pilnīgi vienalga, kas ir ar Messī nodokļiem, tici man visām tam zvaigznēm ja paraks apakšā kaut ko iespējams uzraks, bet ta nav mana zeme, nav mana nauda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:34, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: Es zinu, kas tur ir rakstīts. domāju arī daudz labāk par tevi. Bet tiesnesis šo netraktēja kā tīšu spēli ar roku, bet gan par spēli ar roku soda laukumā. tur arī vis ir izteikts.
Netraktēja, jo vēlējās pažēlot "Barcu", tas arī viss. Tas nav viens un tas pats.
, 2016-04-14 00:34, pirms 9 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es pats esmu 90%, bet tev ir 10% no manas smadzeņu veiktspējas, tātad viss pareizi
Malacis, ka esi tādās domās par sevi, bet redz kā nolēci no faktiem, dūša par mazu ar reāliem faktiem aizstāvēt savus apgalvojumus ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:35, pirms 9 gadiem
fire rakstīja: Hosē piedāvaju polšs no manis (Čivas) nespēsi, liksi Tu.
Čivasu dzer tikai mīkstie. Končita vai?
, 2016-04-14 00:35, pirms 9 gadiem
luksofoors rakstīja: Skaidrs viss ar Fire - aizstāv Messi krāpšanos ar nodokļiem, tapēc arī visi argumenti par sarkanās kartītes nepieškiršanu ir zemē metami, jo tur vārdi iet cauri Barcas ruporam.
Lol ja ja aizstāvu godīgais nodokļu nemaksāšanu hahaha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:36, pirms 9 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Čivasu dzer tikai mīkstie. Končita vai?
Kā tad sorry uzkāpu Tev uz kajas, nu saprotu, ka nevari atļauties nabadziņš
, 2016-04-14 00:37, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Lūdzu bērni mācieties, šādi tipi saucas - mucā dzīvotāji
Ko tad atkal mamzele šņuksti? Nepievērsu uzmanību, nu sorry, dodies smakot tālāk
, 2016-04-14 00:38, pirms 9 gadiem
fire rakstīja: Kā tad sorry uzkāpu Tev uz kajas, nu saprotu, ka nevari atļauties nabadziņš
Vēl pasaki, ka tu dzer 18gadīgo! 12gadīgo dzer tikai vecenes. Un "blended" vispār īsti veči nedzer.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:38, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: ( Mēs neviens nezinam, ko Injesta domāja, kāpēc krita utt. man smiekli nāca parto kurš uzrakstija kad krīt uz dibena tad apakšā bāž rokas, gribu redzēt kā viņš krīt ja tā kristu rokas būtu salauztas. )
Tiesnesim nav jābūt telepātam un jālasa spēlētāja domas. Viņam jāspriež pēc fiziskajām darbībām, kas šajā gadījumā bija acīmredzamas.
ps. palūdz, lai kāds tevi negaidīti pagrūž- gribu redzēt cilvēku, kuram pirmā reakcija būs celt rokas gaisā, kā to darīja Injesta. Sēžot dīvānā laikam nekad neesi kritis.
, 2016-04-14 00:39, pirms 9 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vēl pasaki, ka tu dzer 18gadīgo! 12gadīgo dzer tikai vecenes. Un "blended" vispār īsti veči nedzer.
Dzeru dažādu gadu, atkarīgs no noskaņojuma un tā brīža vēlmēm, bet Tu redzams, ka šajā jomā esi padumšs
Tu labak gatavo rīt pierādījumus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:41, pirms 9 gadiem
Hala Madrid.
, 2016-04-14 00:41, pirms 9 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Netraktēja, jo vēlējās pažēlot "Barcu", tas arī viss. Tas nav viens un tas pats.
Runājot par pažēlošanu. varbūt jā, varbūt nē, tikai minējums. Bet nu par tiesneša lēmumu, viņš vadījās bez atkārtojumiem un pieņēma ka Injesta pēkšņas virzienas maiņas dēļ krita( kas arī bija, jo viņš nokrita uz pretkustības rēķina un būt nokrits, kaut nenospēlētu ar roku, karoč nekrita, jo bija izlēmis krist, domāju dos piespēli viņam gar priekšu, bet bija uz aizmuguri un tāpēc krita, jo centās apgriezties un rokas būtu bijušas tur kur bija tik un tā, tīri pēc fizikas likumiem) tāpēc tiesnesis arī piešķīra šādu lēmumu. un tieši tāpēc arī piekrītu tiesnesim, pat pēc atkārtojumiem, varbūt pavilka tīšām roku uz leju vai nē, bet viņš to tā pat būtu darijis pat ja bumba tur nelidotu, nebija jau tā, ka viņš pastiepa uz augšu, tad arī es piekristu, bet šeit nebija tas gadijums. Un tie, kas te runā par aistāvēšanu, tad tas neesmu es, jo es biju par ATM.
, 2016-04-14 00:42, pirms 9 gadiem
fire rakstīja: Nejauc vienaldzību, ar faktiem. Ok daram tā, rīt tiekamies, Tu man parādi, REĀLSU 100% faktus, aprēķinus, dokumentus, deklarācijas, par to ka Messi nemaksā nodokļus, uzrādi visus faktus, spēsi uzrādīt, kā jau Hosē piedāvaju polšs no manis (Čivas) nespēsi, liksi Tu.

Man neuztrauc, tas kas notiek tur ārzemēs, ja lasītu uzmanīgāk, sākumā skaties uz mūsu zemi, ja mēs latvieši būtu paraugs, etalons godīgos nodokļu maksāšanas jautajumos ES TEV peikristu par 100%, taču tā nav, Valsts kasei ik dienu iet garām miljoni... Tapēc man pilnīgi vienalga, kas ir ar Messī nodokļiem, tici man visām tam zvaigznēm ja paraks apakšā kaut ko iespējams uzraks, bet ta nav mana zeme, nav mana nauda.
Izlien no Messi pēcpuses, faniņ

Tiesa pierādīs, laika jautājums, bet nu nebūs nekas jauns, ka atpirksies samaksājot dažus miljonus kā jau to bieži dara barcas spēlētāji !
, 2016-04-14 00:42, pirms 9 gadiem
fire rakstīja: Dzeru dažādu gadu, atkarīgs no noskaņojuma un tā brīža vēlmēm, bet Tu redzams, ka šajā jomā esi padumšs
Tu labak gatavo rīt pierādījumus
Viskija jomā? Īsti veči dzer viena iesala viskijus, bet tev jau vēl mātes piens aiz lūpām. Labāk uzsauc man Glenmorangie Quinta Ruban, tad pamācīšu tev, ko īsti veči dzer
, 2016-04-14 00:43, pirms 9 gadiem
yuka rakstīja: Tiesnesim nav jābūt telepātam un jālasa spēlētāja domas. Viņam jāspriež pēc fiziskajām darbībām, kas šajā gadījumā bija acīmredzamas.
ps. palūdz, lai kāds tevi negaidīti pagrūž- gribu redzēt cilvēku, kuram pirmā reakcija būs celt rokas gaisā, kā to darīja Injesta. Sēžot dīvānā laikam nekad neesi kritis.
viņš nevienā brīdī nepacēla roku uz augšu, tikaibija brīdis, kad tā stāvēja taisni un nekrita lejā. ej un pierādi, tas bija tīšām vai tāpēc, ka krītot griezās.
, 2016-04-14 00:44, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: Un tie, kas te runā par aistāvēšanu, tad tas neesmu es, jo es biju par ATM.
Auna pieres loģikai nav sakara ar faošanu par kādu klubu. Tā vienkārši tāda ir neatkarīgi no apstākļiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:45, pirms 9 gadiem
luksofoors rakstīja: Neesmu finanšu eksperts, vai birokrāts, lai ņemtos un ar dokumentiem rakātos, bet Messi reputācija šajā sakarā ir labi zināma un tas nav nekas labs, tomēr sportistam jābūt godīguma un paraugcilvēka paraugam, nav nekāda rokzvaigzne. Kā jau teicu - pat ja viņš tur nav iesaistīts, tāpat nezināšana neatbrīvo no atbildības.

Saproti, tas ir tas , ko pieminēju sākumā - cilvēki pa lielam ir sekotāji, dzīvo pēc bara instinta, un tapēc , ka augstākie - TOP sportiski, politiķi , utt. šmaucas - tad parastā tauta domā, ka var tāpat. Tā ir samaitāta sistēma.
Klausies, tāpēc es Tev saku, vot būs reāli fakti, reāli pierādījumi, ok runāsim, šobrīd to nav. Tev arī jāsaprot, ka tādu dokumentu nopludināšana, ir kādas citas puses spēle, un ja uzraktu sīkāk domāju ka būtu netikai panamas lieta atklāta, bet daudzas citas.

Redz kā ir, daudzi arī ir bļāveji, vēl nekas nav atrisināts, bet bļauj VAINĪGS.

Nodokļu apiešana, nav atbalstāma. Tieši tāpēc Latvijā mums ir tādi s... Jo valstij aiziet garam nenormāla nauda, diemžel, bet fakts, tas pats Gambeis, nozog ļjamu, soda atdot 10% un strāda tālāk, tādu piemēru ir daudz, žēl, bet tā ir. Pats visus nodokļus maksāju godīgi, gan par sevi , gan firmas.

Otra zīmoga puse ir tāda, ka mums LV ir nepareizi sakārtoti nodokļu jautājumi, tie ir nekonkurētspējīgi, varam kaut vai paskatīties uz igauņiem.

Ja man jāizvēlās, sakārtots šis jautajums Latvijā vai spanijā, mana prioritāte ir Latvija, jo no ta atkarīga mūsu visu nakotne.
, 2016-04-14 00:45, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: viņš nevienā brīdī nepacēla roku uz augšu, tikaibija brīdis, kad tā stāvēja taisni un nekrita lejā. ej un pierādi, tas bija tīšām vai tāpēc, ka krītot griezās.
Video bija acīmredzams, ka bija kustība bumbas virzienā, lai mainītu tās virzienu. Vairāk nekas pat to epizodi nav jāzina.
, 2016-04-14 00:46, pirms 9 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Viskija jomā? Īsti veči dzer viena iesala viskijus, bet tev jau vēl mātes piens aiz lūpām. Labāk uzsauc man Glenmorangie Quinta Ruban, tad pamācīšu tev, ko īsti veči dzer
Tev ir visas iespējas, rīt 1000 uz video uzfilmēti aptaujāti cilvēki, no kuriem arī jābūt visiem LV tiesnešiem, un būs Tev polšs... just do it.
, 2016-04-14 00:47, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: vispār viņš pacēla gan roku
https://streamable.com/5fwp
Nu hujzin, bet nu tik tā tā nav tāda situācija par ko uzreiz jādod sarkanā.
, 2016-04-14 00:47, pirms 9 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Izlien no Messi pēcpuses, faniņ

Tiesa pierādīs, laika jautājums, bet nu nebūs nekas jauns, ka atpirksies samaksājot dažus miljonus kā jau to bieži dara barcas spēlētāji !
Man no Turienes nav jālien, jo Tur esi ielīdis visā savā daiļumā jau Tu iemācies lasīt un tad runā.
, 2016-04-14 00:48, pirms 9 gadiem
fire rakstīja: Tev ir visas iespējas, rīt 1000 uz video uzfilmēti aptaujāti cilvēki, no kuriem arī jābūt visiem LV tiesnešiem, un būs Tev polšs... just do it.
Ok, atstāšu Kreipānam materiālu, varēsi ap 18:00 iet pakaļ
, 2016-04-14 00:48, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: Nu hujzin, bet nu tik tā tā nav tāda situācija par ko uzreiz jādod sarkanā.
Jo tu tā savā galvā izdomāji? Tātad tu atbalsti šādu rīcību? Man jau šķiet, ka noteikumi ir domāti, lai futbolu padarītu skatāmāku, nevis par netīru cīņu, kurā tiek pielietota visdažādākās metodes, lai apietu noteikumus.
, 2016-04-14 00:49, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: nebija jau tā, ka viņš pastiepa uz augšu, tad arī es piekristu, bet šeit nebija tas gadijums.
Nu tad nāksies vien piekrist, jo video acīmredzama ir kustība uz leju un tad pēkšni uz augšu bumbas virzienā.
Tas, ka tiesnesis varbūt to nepiefiksēja un tapēc traktēja to citādāk, ir cits stāsts, bet diskusija ''bija vai nebija jādod'' ir acīmredzama.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:50, pirms 9 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ok, atstāšu Kreipānam materiālu, varēsi ap 18:00 iet pakaļ
Ko ta kreipānam, davaj rīt tiekamies, būs pierādījumi un no šiem 1000 būs 90%, kuri tā apgalvos, ka sarkanā bija, polšs no manīm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:52, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: kāpēc viņam 1000? runa ir par 90%, tātad, kaut par 10 cilvēkiem
Protams. Aptaujāšu visus ģimenes locekļus un būs man statistika
, 2016-04-14 00:52, pirms 9 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jo tu tā savā galvā izdomāji?
kāda starpība, tas tā pat ir viens viedoklis pret citu viedokli, bet nu tāpēc, ka tā bija spēle soda laukumā kur tika nospēlēts ar roku dodod piespēli.
Jau sākumā teicu, ja piespēle būtu dota uz priekšu aiz Injestas, nevis uz sānu un ne pa gaisu, tad arī es piekristu Sarkanai kartiņai, Bet ja šeit ir jādod, tad Sarkanās būtu jādod katru reizi, kad tiek dota piespēle pa soda laukumu un kāds aizskar bumbu ar roku.
, 2016-04-14 00:52, pirms 9 gadiem
Te arī Barcas tik varenā un vienmēr atbalstošā fanu jūra... pēkšņi sekla kā spļāviens uz asfalta ar visiem filgudiem priekšgalā
, 2016-04-14 00:53, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: kāpēc viņam 1000? runa ir par 90%, tātad, kaut par 10 cilvēkiem
A ko Tu jaucies pa vidu, nezināji, ka trešie ir lieki?

Jāskolo atkal Tevi kā jau bērneli, lai aptauju skaitītu par korektu un tā atspoguļoti pareizus datus ir nepieciešami kā minimums 1000 aptaujāto. Vai tiesām Jums skolās vai universitātēs neko vairs nemāca?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:54, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: kāda starpība, tas tā pat ir viens viedoklis pret citu viedokli, bet nu tāpēc, ka tā bija spēle soda laukumā kur tika nospēlēts ar roku dodod piespēli.
Jau sākumā teicu, ja piespēle būtu dota uz priekšu aiz Injestas, nevis uz sānu un ne pa gaisu, tad arī es piekristu Sarkanai kartiņai, Bet ja šeit ir jādod, tad Sarkanās būtu jādod katru reizi, kad tiek dota piespēle pa soda laukumu un kāds aizskar bumbu ar roku.
Cik tad bieži esi redzējis situācijas, kurās piespēlē brīvam spēlētājam soda laukumā, un bumbu apzināti aptur pretinieku spēlētāks? Vismaz es neatceros, kad pēdējo reizi esmu redzējis līdzīgu epizodi. Tu atceries?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 00:58, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: aptaujāto skaits mūsdienās nav tik lielas nozīmes, jo tam visam ir tikai provizorisks ieskats, lai ko vairāk varētu pateikt, tad vajadzētu dziļāku izpēti
Nu tā gluži nav, taču faktu par minimums 1000 aptaujāto neviens nav mainījis šajā jomā. Dziļāka izpēte nav slikti, tāpēc jau saku, lai visus LV tiesnešus arī aptaujā tajā skaitā , tie taču tomēr profesionāļi
, 2016-04-14 00:58, pirms 9 gadiem
fire rakstīja: A ko Tu jaucies pa vidu, nezināji, ka trešie ir lieki?

Jāskolo atkal Tevi kā jau bērneli, lai aptauju skaitītu par korektu un tā atspoguļoti pareizus datus ir nepieciešami kā minimums 1000 aptaujāto. Vai tiesām Jums skolās vai universitātēs neko vairs nemāca?
ā, tas tak Robītis. Gandrīz noticēju, ka kāds kašķīs un ar dzīvi neapmierināts pieaugušais
, 2016-04-14 00:58, pirms 9 gadiem
Par Messi un ofšoru jautājumu, daudzi, ar 555 priekšgalā, tik viennozīmīgi spriež, kas ir un kas nav pārkāpums konkrētajā, uz Messi attiecināmajā, jurisdikcijā. Bet, tie paši, kas spriež, to visu spriež pēc kā? Pēc tā, ko Latvijas medijos saklausījušies? Wov!!!

Ja nav bijusi ar likumdošanas atšķirībām dažādās valstīs saskarsme, tad nevajadzētu tik drosmīgi viss runāt.
, 2016-04-14 01:01, pirms 9 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Cik tad bieži esi redzējis situācijas, kurās piespēlē brīvam spēlētājam soda laukumā, un bumbu apzināti aptur pretinieku spēlētāks? Vismaz es neatceros, kad pēdējo reizi esmu redzējis līdzīgu epizodi. Tu atceries?
prātā nāk četras epizodes ļoti līdzīgas, vienā iedeva sarkano jo tur pacēla pat roku virs galvas, lai aizskartu bumbu. otra kur iedeva sarkano bija, ja nemaldos Inter un AC Milanas spēle pirms 5-6. gadiem, bet tur bumu tā atsita, ka viņa atleca atpakaļ nevis tikai mainija virzienu, bet pārējos gadijumos kur aizskarā un mainija nedaudz virzienu arī bija tikai dzeltenā. Un ir redzēti brīnumi kur nedaudz savādākās situācijās neiedod pat dzelteno, kaubija jādod. bet nu šis ir par citiem gadijumiem un ir kas cits.
, 2016-04-14 01:01, pirms 9 gadiem
Un kad es minēju, ka nu pagrūti būs 2x pēc kārtas uzvarēt...

Viss diez gan pašsaprotami. Ne te ko lādēt Barcelonu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 01:05, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: prātā nāk četras epizodes ļoti līdzīgas, vienā iedeva sarkano jo tur pacēla pat roku virs galvas, lai aizskartu bumbu. otra kur iedeva sarkano bija, ja nemaldos Inter un AC Milanas spēle pirms 5-6. gadiem, bet tur bumu tā atsita, ka viņa atleca atpakaļ nevis tikai mainija virzienu, bet pārējos gadijumos kur aizskarā un mainija nedaudz virzienu arī bija tikai dzeltenā. Un ir redzēti brīnumi kur nedaudz savādākās situācijās neiedod pat dzelteno, kaubija jādod. bet nu šis ir par citiem gadijumiem un ir kas cits.
Ja pēc loģikas, tad nebūtu jābūt starpībai, vai roku paceļ virs galvas, vai kā šajā epizodē, veic kustību bumbas virzienā, lai mainītu tās trajektoriju. Tās ir tikai mazsvarīgas nianses. Vienmēr esmu uzsvēris, ka epizodes jāskata pēc būtības. Un šeit pēc būtības bija jābūt sarkanai kartītei, lai kā fans tu arī nebūtu.
, 2016-04-14 01:11, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Nezinu kā citi, bet es lasu arī ārzemju presi un tur līdzīgi ir kā šeit
Es dziļi par šo jautājumu attiecībā uz dažādām jurisdikcijām neesmu interesējies, bet jau zinu, ka, piemēram, attiecībā uz politiķiem, jau tai pašā Krievijā tas ir krimināli sodāmi.
Attiecībā uz citiem tiesību subjektiem? Veselu pētījumu varētu taisīt. Nevis tik vispārināti.
, 2016-04-14 01:12, pirms 9 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja pēc loģikas, tad nebūtu jābūt starpībai, vai roku paceļ virs galvas, vai kā šajā epizodē, veic kustību bumbas virzienā, lai mainītu tās trajektoriju. Tās ir tikai mazsvarīgas nianses. Vienmēr esmu uzsvēris, ka epizodes jāskata pēc būtības. Un šeit pēc būtības bija jābūt sarkanai kartītei, lai kā fans tu arī nebūtu.
ja par klubiem, tad esmu Liepājas un MU fans. tur varu būt neobjektīvs
nu bet tad kāda nozīme tīša vai nejauša spēle ar roku? tā tomēr ir spēle ar roku un pietam soda laukumā. pēc būtības un tīras futbola spēles katrai šādai epizodei būtu jābeidzasar sarkano kartiņu, jo tās ir divas neatļautas lietas vienlaicīgi. Bet nu tā kā mēs labi zinam,ka vienmēr sarkanā nav un tu pats rakstiji, ka vis jāskatās pēc būtības un es domāju arī katra situācija individuāli jāskatās, tad es vienkārši neuzskatu ka ši bija tāda situācija kur jādod sarkanā un ir cilvēki, kas man piekrīt, netikai šeit un kaut kādi komentētāji. Varbūt Injesta veiksmīgi nokrita un tas liek tā domāt, bet nu neuzskatu, ka šeit bija jābūt sarkanai kartiņai.
, 2016-04-14 01:16, pirms 9 gadiem
principaa,lai cik slikti ar beigaas izveertaas,speele Barcas izpildiijumaa nemaz tik slikta nebija,shosezon visas speeles pret Atletico ir bijushas uz naza asmenja,tik ar starpiibu tajaa ka shoreiz Atletico iesita,bet Barcai tas nesanaaca.
90% otraa puslaika Atletico bija iespiesti ap savu soda laukumu,izmisiigi aizstaaveejaas,kaut vienu buutu ielaidushi un speele beigtos,Barca samaksaaja par to,ka jau no pirmajaam minuuteem necentaas speeleet savu futbolu un iet uzbrukumaa,bet paaraak centaas pietureet bumbu, baidoties iekrist pretuzbrukumaa,kas beigaas ar notika
, 2016-04-14 01:16, pirms 9 gadiem
Kur par to, ka 1000 respondentu aptaujai vajag, lai to uzskatītu par objektīvu, ir kas atrunāts?
Socioloģiskajās aptaujās attiecībā uz sabiedrību? Ja tā, vai tas ir jaucams kopā ar cita veida aptaujām? Ja LDDK aptaujā 157 uzņēmējus, savus biedrus, vai aptaujas rezultāti atzīstami par nevērtīgiem?
Ja socioloģisko aptauju 200 cilvēki, katrs aizpilda 5 reizes, kopā iznākot 1000 reizēm, vai tā ir atzīstama? Ja nē. tad kur, piemēram, Gfk reģistrē respondenta personas datus?

Ak vaij vaij... vienmēr Jūs, sociologi, man esat patikuši, ja sākat runāt par jebkāda veida objektivitāti
, 2016-04-14 01:18, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: nu bet tad kāda nozīme tīša vai nejauša spēle ar roku? tā tomēr ir spēle ar roku un pietam soda laukumā. pēc būtības un tīras futbola spēles katrai šādai epizodei būtu jābeidzasar sarkano kartiņu, jo tās ir divas neatļautas lietas vienlaicīgi.
Protams, ka ir liela starpība, vai tīša vai nejauša spēle. Pēc būtības arī par nejaušu spēli var nosvilpt sodu un iedod dzelteno kartīti. Bet ja pārkāpums bijis apzināts un soda laukumā, turklāt ar reālu iespēju gūt vārtus, tad jau pēc būtības ir jābūt sarkanajai. Tā jau ir nesportiska rīcība. Tas tev nav profesionāls sods laukuma vidusdaļā. Cita lieta, ja nenovērtēji Injestas rīcību kā apzinātu, bet nu tāpēc jau ir domāti video.
, 2016-04-14 01:19, pirms 9 gadiem
DaMarcus rakstīja: Ak vaij vaij... vienmēr Jūs, sociologi, man esat patikuši, ja sākat runāt par jebkāda veida objektivitāti
Socioloģija ir sinonīms profesionālajam kret*nismam.
, 2016-04-14 01:26, pirms 9 gadiem
DaMarcus rakstīja: Kur par to, ka 1000 respondentu aptaujai vajag, lai to uzskatītu par objektīvu, ir kas atrunāts?
Socioloģiskajās aptaujās attiecībā uz sabiedrību? Ja tā, vai tas ir jaucams kopā ar cita veida aptaujām? Ja LDDK aptaujā 157 uzņēmējus, savus biedrus, vai aptaujas rezultāti atzīstami par nevērtīgiem?
Ja socioloģisko aptauju 200 cilvēki, katrs aizpilda 5 reizes, kopā iznākot 1000 reizēm, vai tā ir atzīstama? Ja nē. tad kur, piemēram, Gfk reģistrē respondenta personas datus?

Ak vaij vaij... vienmēr Jūs, sociologi, man esat patikuši, ja sākat runāt par jebkāda veida objektivitāti
Nu nejauc pirkstu ar ...
Tu pats jau devi atbildi, un nejauc 157 uzņēmēju aptauju, ar šo gadījumu, reāli brīnos elementāras lietas Jūs nezināt..
, 2016-04-14 01:28, pirms 9 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Socioloģija ir sinonīms profesionālajam kret*nismam.
Nē, nu... kā zinātne ar savu, ļoti svarīgu, devumu kā citām zinātnēm, tā arī nozarēm, socioloģijai visu cieņu.
Nebiju domājis jebkādi to diskreditēt.
, 2016-04-14 01:30, pirms 9 gadiem
fire rakstīja: Nu nejauc pirkstu ar ...
Tu pats jau devi atbildi, un nejauc 157 uzņēmēju aptauju, ar šo gadījumu, reāli brīnos elementāras lietas Jūs nezināt..
Tad pats varēji no sākuma šo tik negudro tautu kā pats starp rindiņām to sauc, apgaismot ar to, ko nozīmē ģenerālkopa, ko biji domājis ar tiem 1000 respondentiem, utt.

Nevis izmest kaut ko it kā baigi gudru, lai gan, jebkuram, kurš socioloģiju kaut kā vnk. vienu atsevišķu mācību kādā no semestriem bijis paņēmis (mans gadījums), ir skaidrs, ka Tu pats esi vnk. visu no konteksta izrāvis
, 2016-04-14 01:32, pirms 9 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nē, nu... kā zinātne ar savu, ļoti svarīgu, devumu kā citām zinātnēm, tā arī nozarēm, socioloģijai visu cieņu.
Nebiju domājis jebkādi to diskreditēt.
Es gan nenožēloju, ka to savulaik neizvēlējos kā B priekšmetu.
, 2016-04-14 01:35, pirms 9 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tad pats varēji no sākuma šo tik negudro tautu kā pats starp rindiņām to sauc, apgaismot ar to, ko nozīmē ģenerālkopa, ko biji domājis ar tiem 1000 respondentiem, utt.

Nevis izmest kaut ko it kā baigi gudru, lai gan, jebkuram, kurš socioloģiju kaut kā vnk. vienu atsevišķu mācību kādā no semestriem bijis paņēmis (mans gadījums), ir skaidrs, ka Tu pats esi vnk. visu no konteksta izrāvis
No konteksta izrauts tas nav. Tu pats atbildēji (vienu atsevišķu mācību kādā no semestriem bijis paņēmis). Runājot par ciparu 1000, tas ir zināms fakts, ja reiz kā apgalvo esi mācījies, tātad esi to palaidis garām. Par šo jau skaidroju, neredzu jēgu atkāŗoties.
, 2016-04-14 01:35, pirms 9 gadiem
Rezultāts 2 spēļu summā 3:2 Atletico? Kādi vēl jautājmi, kādas disjusijas?

Ja anti futbols 2x var izslēgt totālo bumbošanu no CL.. Jā, tpc es mīlu "anti futbolu", jo ne visi fano par zvaigznēm. Daži par komandām!

Iesaku palasīt ko pēc spēles teica Barcas prezidents. Vismaz māk zaudēt, atšķirībā no dažiem tīņiem))

España entera se siente colchenera!!!
, 2016-04-14 01:35, pirms 9 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es gan nenožēloju, ka to savulaik neizvēlējos kā B priekšmetu.
Ko tad Tu izvēlējies kā B priekšmetu ?
, 2016-04-14 02:14, pirms 9 gadiem
, 2016-04-14 02:44, pirms 9 gadiem
del_atleti_soy rakstīja: Ja anti futbols 2x var izslēgt totālo bumbošanu no CL.. Jā, tpc es mīlu "anti futbolu", jo ne visi fano par zvaigznēm. Daži par komandām!
Kas tad piemēram Barsa nav rūpīgi selekcionēta komanda?
Vai Atletico arī zvaigžņu trūkst?
''Bumbojās'' tie, kas to var atļauties. Arī Atletico mierīgi var atļauties spēlēt uzbrūkošu futbolu lielākajā daļā spēļu.

Aizsardzība ir labākais ierocis kad jāspēlē pret individuāli meistarīgākām komandām. Kā piemēram City atdeva iniciatīvu PSG un spēlēja uz pretuzbrukumiem, jo labi saprata, ka atklātā spēlē ierītu.
Bet tas jau nenozīmē, ka tāpat jāspēlē pret visām komandām.
Autobusu klubi nebūt neliecina, ka redz tā ir ''Komanda''. Tā ir vnk cita pieeja futbolam.
, 2016-04-14 05:52, pirms 9 gadiem
nu nevaru nepriecāties par to, ka barsa izlidoja, bet nu jūtu līdzi tiem, kam Simeones suņi patrāpīsies izlozē...
, 2016-04-14 09:01, pirms 9 gadiem
Nja, Barca tāds pats uzpūsts burbulis kā PSG, tālāk par 1/4 netiek
, 2016-04-14 10:08, pirms 9 gadiem
Pelnīta Atlētu uzvara. Varbūt beidzot barsas fani izvilks arbūzus no padusēm
, 2016-04-14 10:11, pirms 9 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Pelnīta Atlētu uzvara. Varbūt beidzot barsas fani izvilks arbūzus no padusēm
jau no rīta ieņēmi ? biji tāds pieklusis pēdējā laikā nu jau var krūti izgriezt
, 2016-04-14 10:13, pirms 9 gadiem
fire rakstīja: Ko tad Tu izvēlējies kā B priekšmetu ?
Un kas tev būtu par daļu, Robīt?
, 2016-04-14 10:21, pirms 9 gadiem
Varen priecīga ziņa! Tēlotāju trupa ir izslēgta!
, 2016-04-14 10:22, pirms 9 gadiem
filguds rakstīja: jau no rīta ieņēmi ? biji tāds pieklusis pēdējā laikā nu jau var krūti izgriezt
es vakar sportbārā skatījos tāpēc te netroļļoju. poha ir biki,bet tas bija tā vērts
, 2016-04-14 10:35, pirms 9 gadiem
Driks tu laikam neesi informēts kurš ir pašreizējais cl turētājs, ja tādu sviestu raksti
, 2016-04-14 10:38, pirms 9 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Driks tu laikam neesi informēts kurš ir pašreizējais cl turētājs, ja tādu sviestu raksti
Iedomājies kādas sēras tagad ir gloriem. Ronaldu vienatnē iznīcina pretinieku 1/4. MNS trijatā nevar iestumt 1 golu. Pie tam Neimāram bija jādod sarkanā. Un arī Suaress principā nebija pelnījis nospēlēt līdz galam spēli. Par Messi teikt nav ko. Laikam bija traumēts vai rezervē
, 2016-04-14 10:41, pirms 9 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Iedomājies kādas sēras tagad ir gloriem. Ronaldu vienatnē iznīcina pretinieku 1/4. MNS trijatā nevar iestumt 1 golu. Pie tam Neimāram bija jādod sarkanā. Un arī Suaress principā nebija pelnījis nospēlēt līdz galam spēli. Par Messi teikt nav ko. Laikam bija traumēts vai rezervē
Tiesneši izvilka Atletiko. Barcai tāpat nebija motivācijas! Divi tituli jau tāpat būs kabatā, cik real madrid būs? Ronaldo atkal varēs vainot treneri, ja neuzvarēs
, 2016-04-14 10:43, pirms 9 gadiem
figuldss rakstīja: Tiesneši izvilka Atletiko. Barcai tāpat nebija motivācijas! Divi tituli jau tāpat būs kabatā, cik real madrid būs? Ronaldo atkal varēs vainot treneri, ja neuzvarēs
Tipiska atmazka. Pirmkārt vēl ir jāuzvar Karaļa kausa fināls. Otrkārt Atletiko min uz papēžiem čempionātā. Treškārt Real ir 1/2 un nevienam pret viņiem nebūs viegli. Ronaldu nekad nevaino treneri. Vienkārši Real nav tik sbalansēta komanda kā Barsa. It īpaši ierēcu kad Barsas prezis teica,ka Ronaldu un Benzemā nebūtu vieta Barsā. Ronaldu mierīgi nosēdinātu rezervē Neimāru
, 2016-04-14 10:47, pirms 9 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Tipiska atmazka. Pirmkārt vēl ir jāuzvar Karaļa kausa fināls. Otrkārt Atletiko min uz papēžiem čempionātā. Treškārt Real ir 1/2 un nevienam pret viņiem nebūs viegli. Ronaldu nekad nevaino treneri. Vienkārši Real nav tik sbalansēta komanda kā Barsa. It īpaši ierēcu kad Barsas prezis teica,ka Ronaldu un Benzemā nebūtu vieta Barsā. Ronaldu mierīgi nosēdinātu rezervē Neimāru
tu paskaties , ar ko sarunājies. Neliec man domāt, ka jūs abi esat viena līmeņa
, 2016-04-14 10:51, pirms 9 gadiem
filguds rakstīja: tu paskaties , ar ko sarunājies. Neliec man domāt, ka jūs abi esat viena līmeņa
lol. poha nelaiž vaļā. neatšķiru jau :
, 2016-04-14 10:57, pirms 9 gadiem
zigmārs112 rakstīja: lol. poha nelaiž vaļā. neatšķiru jau :
Tipisks madrides fans. Uz Maroku arī brauci dukurēties?
, 2016-04-14 11:03, pirms 9 gadiem
figuldss rakstīja: Tipisks madrides fans. Uz Maroku arī brauci dukurēties?
))))
, 2016-04-14 11:15, pirms 9 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Iedomājies kādas sēras tagad ir gloriem. Ronaldu vienatnē iznīcina pretinieku 1/4. MNS trijatā nevar iestumt 1 golu. Pie tam Neimāram bija jādod sarkanā. Un arī Suaress principā nebija pelnījis nospēlēt līdz galam spēli. Par Messi teikt nav ko. Laikam bija traumēts vai rezervē
Tak beidz wolfsburgai MSN katrs pa 3 ieliktu.. bet ja nopietni, tad tik impotentu barsu kadu laiku nebiju redzeejis. Tagad vareetu Minheni pusfinaalaa dabuut
, 2016-04-14 11:17, pirms 9 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Tak beidz wolfsburgai MSN katrs pa 3 ieliktu.. bet ja nopietni, tad tik impotentu barsu kadu laiku nebiju redzeejis. Tagad vareetu Minheni pusfinaalaa dabuut
visdrīzāk saliks Real- Atlēti,City- Bayern
, 2016-04-14 11:29, pirms 9 gadiem
zigmārs112 rakstīja: visdrīzāk saliks Real- Atlēti,City- Bayern
Tu arī esi no tiem, kas tic kkādām sazvērestības teorijām UEFA izlozē?
, 2016-04-14 11:42, pirms 9 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Tu arī esi no tiem, kas tic kkādām sazvērestības teorijām UEFA izlozē?
nu spāņu fināls šaubos vai viņiem ir interesants. lai gan kāda starpība. gribi tikt finālā - jāuzvar visi
, 2016-04-14 12:19, pirms 9 gadiem
zigmārs112 rakstīja: nu spāņu fināls šaubos vai viņiem ir interesants. lai gan kāda starpība. gribi tikt finālā - jāuzvar visi
Ko tu padarīsi, ka MADRIDĒ ir spēcīgākās komandas
, 2016-04-14 15:26, pirms 9 gadiem
Un tagad gribas pateikt tiem visiem, kas man parmeta kadu laiku atpakal..

City tika talak, Atletico ari! Okay atzistu kludijos par vilkiem un benficu, bet ir jaatzist ka ne MBayern un MReal ta nebija pastaiga .. nemot vera pirmas speles rezultatus kura vilki ar 2:0 tomer uzvareja to speli un MBayern 1:0, kas nebut nebija tas pateicigakais rezultats un piedevam vakardienas 2:2, kas noteikt nebija spidosakais rezultats! .. bet visa visuma 1/2finals bus labs!
, 2016-04-14 21:24, pirms 9 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un kas tev būtu par daļu, Robīt?
Vnk paautāju, mazais džonīt! Kāds sakars un kāds robīts?