Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3
Autors: Andrejs Siliņš

"Liverpool" sāk ar ātriem vārtiem un ļauj Klopam beidzot triumfēt Čempionu līgā

"Liverpool" sāk ar ātriem vārtiem un ļauj Klopam beidzot triumfēt Čempionu līgā
"Liverpool" - 2019. gada Čempionu līgas uzvarētāja. Foto: AFP / Scanpix

Sesto reizi vēsturē Eiropas prestižāko trofeju izcīnījusi angļu futbola komanda "Liverpool", kas UEFA Čempionu līgas finālā sestdien Madridē ar rezultātu 2:0 apspēlēja citu Anglijas Premjerlīgas vienību, Čempionu līgas fināla debitanti "Tottenham Hotspur".

Neticamā atmosfēra Madrides stadionā āva piedzīvot arī neticamu sākumu - jau 25. sekundē Musa Sisoko nospēlēja ar roku soda laukumā, un tiesnesis nozīmēja 11 metru soda sitienu uz "Tottenham" vārtiem. To veikt devās Liverpūles līderis Mohameds Salāhs, un ēģiptiešu superzvaigzne neatstāja variantus vārtsargam, spēcīgi raidot bumbu vārtos un panākot 1:0 "Liverpool" labā. Salāhs kļuyva par pirmo ēģiptiešu spēlētāju, kurš guvis vārtus Čempionu līgas finālā.

Šie kļuva par otriem ātrākajiem vārtiem Čempionu līgas finālu vēsturē aiz 2005. gada vārtiem Paolo Maldīni iespētā. Toreiz "Milan" kapteinis Maldīni jau pirmajā minūtē guva vārtus tieši pret "Liverpool" (pie reizes kļūstot par vecāko spēlētāju, kurš guvis vārtus finālā). Toreiz "Liverpool" svinēja panākumu pēcspēles sitienos.

Pirmajās minūtēs lielāka bumbas kontrole bija Totenhemas vienībai, taču 17. minūtē ļoti bīstami no lielas distances sita "Liverpool" aizsargs Trents Aleksandrs-Arnolds - bumba lidoja zemu, taču garām tālajam vārtu apakšējam stūrim. Pāris minūtes vēlāk Aleksandrs-Arnolds, kurš r pirmais spēlētājs, kurš divus gadus pēc kārtas spēlējis Čempionu līgas finālā, nesasniedzot 21 gada vecumu, labi paveica arī savus tiešos pienākumus. Jaunietis kā pēdējais aizsargs atbruņoja Hinminu Sonu, kurš jau bija gatavs pārspēt Alisonu.

Pamazām iniciatīva pārgāja Liverpūles pusē. 39. minūtē izcila vārtu gūšanas iespēja vēlreiz "Liverpool" komandai, kad skotu aizsargs Endrū Robertsons no soda laukuma robežas spēcīgi sita zem pārliktņa, taču "Tottenham" vārtsargs Igo Loriss pieskārās bumbai, glābjot komandu no otro vārtu zaudējuma. Pēc pirmā puslaika, kurā Totenema, neskatoties uz ievērojami lielāku bumbas kontroli, neizdarīja nevienu sitienu vārtu četrstūrī, vadībā bija "Liverpool" (1:0).

Otro puslaiku "Hotspur" iesāka ļoti apņēmīgi, un londoniešiem radās aizvien vairāk un aizvien bīstamāki momenti. Pirmo maiņu Jirgens Klops veica jau 58. minūtē, kad visai nemanāmā Robertu Firminu vietā laukumā sūtīja pusfināla varoni Divoku Origī - beļģu uzbrucējs guva divus no četriem komandas vārtiem atbildes mačā pret "Barcelona", ļaujot triumfēt spēlē ar 4:0 un divu spēļu summā ar 4:3. Dažas minūtes vēlāk laukumā nāca arī pieredzējušais "Liverpool" vicekapteinis Džeimss Milners. Arī "Tottenham Hotspur" galvenais treneris Maurīsio Početīno drīz vien sūtīja laukumā savu pusfināla varoni - 66. minūtē cīņā iesaistījās brazīlietis Lukass Moura, kurš atbildes mačā pret "Ajax" guva trīs vārtus.

69. minūtē Sadio Manē no kreisā flanga apspēlēja aizsargu, devās uz vidu un, pietuvojoties soda laukumam, atdeva bumbu Milneram, kurš no metriem 18 sita pavisam nedaudz garām labajam apakšējam vārtu stūrim. 75. minūtē Sons nodemonstrēja neticamasd ātruma īpašības un ar bumbu no laukuma centra iesprintoja soda laukumā, tikai mirkli pirms sitiena izdarīšanas tiekot atbruņots. Pāris minūtes vēlāk Dele Alli no pāris metru attāluma vārtu priekšā ar galvu pārsita pāri vārtiem. 80. minūtē Alisons divreiz glāba komandu no vārtu zaudējuma - vispirms pēc Sona tālšāviena, bet mirkli vēlāk pēc Mouras sitiena no soda laukuma.

"Tottenham" spiediens aizvien pieauga. 83. minūtē Rouzs tika notriekts pie pašas soda laukuma robežas kreisajā malā. Kristians Eriksens brīvsitienu izvēlējās uzreiz sist pa vārtiem, bet Alisons atvairīja bumbu, kas lidoja vārtu tālajā stūrī. Dažas minūtes vēlāk pēc stūra sitiena pie "Tottenham" vārtiem bumba kādu brīdi negribēja atrast īpašnieku, līdz nonāca pie Žoela Matipa, kurš pāradresēja to Origī, un uz maiņu nākušais beļģu uzbrucējs no soda laukuma kreisās puses ar spēcīgu sitienu labajā apakšējā stūrī panāca 2:0.

Totenhema nesalūza un turpināja doties uz priekšu, lai gūtu vismaz goda vārtus, tomēr tas neizdevās, un "Liverpool" svinēja uzvaru ar 2:0. Liverpūles galvenais treneris Jirgens Klops pēc diviem zaudētiem Čempionu līgas fināliem (2013. gadā ar "Borussia", 2018. gadā ar "Liverpool") pirmo reizi karjerā tajā triumfēja.

UEFA Čempionu līgas fināls 2019

Tottenham Hotspur - Liverpool 0:2 (0:1)
Vārti: Salāhs 2' (11m), Origī 87'
Tottenham: Loriss, Rouzs, Vertongens, Alderveirelds, Tripjērs, Vinkss (Moura 66'), Sisoko (Daiers 74'), Sons, Eriksens, Alli (Ljorente 82'), Keins.
Liverpool Alisons, Aleksandrs-Arnolds, Matips, van Deiks, Robertsons, Hendersons, Fabiņu, Veinaldums (Milners 62'), Salāhs, Firminu (Origī 58'), Manē.
Galvenais tiesnesis: Damirs Skomina (Slovēnija)
Stadions Wanda Metropolitano (Madride)
Skatītāju skaits: 52 212

Pēdējo 10 gadu Čempionu līgas fināli

GadsČempioneFinālisteRezultāts
2019LiverpoolTottenham Hotspur2:0
2018Real MadridLiverpool3:1
2017Real MadridJuventus4:1
2016Real MadridAtletico1:1 (5:3 PS)
2015BarcelonaJuventus3:1
2014Real MadridAtletico4:1 P
2013BayernBorussia D2:1
2012ChelseaBayern1:1 (4:3 PS)
2011BarcelonaManchester United3:1
2010 InterBayern2:0

Visu laiku titulētākie Čempionu līgas klubi

KlubsČempiontituliKlubsČempiontituli
Real Madrid13Inter3
Milan7Manchester United3
Liverpool6Juventus2
Bayern5Benfica2
Barcelona5Nottingham Forest2
Ajax4Porto2

Slēpts komentārs: emgape
, 2019-06-01 23:59, pirms 6 gadiem
IDEO: Liverpool - Tottenham Hotspur 2:0 - https://skaties.lv/sports/futbols/l...
, 2019-06-01 23:59, pirms 6 gadiem
Rīga - RFS šodien bija intresantāka spēle.
, 2019-06-02 00:00, pirms 6 gadiem
MALAČI
, 2019-06-02 00:00, pirms 6 gadiem
nekaadu paarsteigumu
, 2019-06-02 00:00, pirms 6 gadiem
LUX_04 rakstīja: Rīga - RFS šodien bija intresantāka spēle.
tas ir fināls ko tu gribi
, 2019-06-02 00:01, pirms 6 gadiem
Nebija skaists šis fināls.
, 2019-06-02 00:01, pirms 6 gadiem
Liiiiiiiiverpoooooool, Liiiiiiiiverpoooooool!!!!!!
Slēpts komentārs: Man vienalga
, 2019-06-02 00:02, pirms 6 gadiem
Beidzot , YouNWA!!!
, 2019-06-02 00:02, pirms 6 gadiem
Paldies par 97 eirikiem liverpool
, 2019-06-02 00:04, pirms 6 gadiem
Trūcīgi ģērbtā meitene, bija interesantākais spēles moments
Tad jau labāk Madridi 10x pēc kārtas finālā redzēt
, 2019-06-02 00:05, pirms 6 gadiem
Gribu tikai iekomentēt, Latvija futbolu kā tādu laikam sporta veidu ir zaudējusi kā top sporta veidu, izlase spēlē slikti, čempionu līgas finālu tikai izredzētie var redzēt tv6 netranslē tākā citus gadus, lielas bēdas kopumā!
, 2019-06-02 00:05, pirms 6 gadiem
Pirmkārt, jau jāmin tas, ka Početīno lielākā kļūda bija Keina laišana lakumā, ņemot vērā, ka Keins kopš 10. aprīļa bija traumēts, kamēr Moura, kas pašlaik, it īpaši čempionu līgā ir lieliskā formā tika uzlaists laukumā tikai otrajā puslaikā, un tā paša Vinksa vietā. Početīno pilnībā nolēja šo spēli, Tottenhamas līderi šajā spēlē - 0. Vienīgi Lorisu varētu uzslavēt, pārējie - šausmas. Visam kronis bija Ali sitiens otrajā puslaikā, kad šis lēni ieplenēja bumbu Alisonam rokās.

No Liverpūles puses jāsaka, ka veiksmīgi iesēdējas aizsardzībā, beigās arī pierādījās, ko nozīmē, ja ir stabils vārtsargs, un VVD aizsardzībā vienkārši fenomenāls, tādiem de Lightiem līdz tam te augt.

Žēl nedaudz, ka fināls šads, pēc manām domām šīs futbola sezonās episkakākais un augstākā līmeņa mačs bija 3. janvarī Man. City 2 - 1 Liverpool. Tā spēle bija vienkārši kosmoss. Kā Jums?
, 2019-06-02 00:07, pirms 6 gadiem
Īsti runājot par patriotismu, par sišanos par savu valsti, piemēram Latvijas futbolā ir problēma! Ja skatās par basketbolu vai hokeju ir redzams ka džeķiem deg sirds par savu valsti par savu nāciju par sava sporta veida popularitāti, bet furbolā es to neredzu īpaši Latvijā, nav nekāda patritisma iziet laukumā puiši un uzrauj pagalma futbolu un viss
, 2019-06-02 00:08, pirms 6 gadiem
JA par uzvarētu, man prieks, ka tikai ne Real vai Barselona, tak apnīk ka dominē vieni un tie paši!
, 2019-06-02 00:09, pirms 6 gadiem
vozā rakstīja: Īsti runājot par patriotismu, par sišanos par savu valsti, piemēram Latvijas futbolā ir problēma! Ja skatās par basketbolu vai hokeju ir redzams ka džeķiem deg sirds par savu valsti par savu nāciju par sava sporta veida popularitāti, bet furbolā es to neredzu īpaši Latvijā, nav nekāda patritisma iziet laukumā puiši un uzrauj pagalma futbolu un viss
Pzdc, Tu tak esi pilnīgs analfabēts
, 2019-06-02 00:09, pirms 6 gadiem
Viens no garlaicigakajiem finaliem.
, 2019-06-02 00:10, pirms 6 gadiem
Nedirsh, jā, bija garlaicīgi, bet Liverpool svarīgs bija kauss, EPL izpalika, shis bija obligāts
, 2019-06-02 00:11, pirms 6 gadiem
Tiešām slikti spēlē aknu baseins!

GG UNITED!!!
, 2019-06-02 00:11, pirms 6 gadiem
Prieks par Liverpool uzvaru! Beidzot, pēc ilgiem laikiem! Priekā, visi Liverpool fani!
, 2019-06-02 00:12, pirms 6 gadiem
Madzigais rakstīja: Tiešām slikti spēlē aknu baseins!

GG UNITED!!!
Pazhlembā sprogainītim!!! Loosers mu
, 2019-06-02 00:14, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Pzdc, Tu tak esi pilnīgs analfabēts
Ko tad nepareizi pateica?
, 2019-06-02 00:18, pirms 6 gadiem
Prieks par Liverpool!
, 2019-06-02 00:19, pirms 6 gadiem
LUX_04 rakstīja: Pirmkārt, jau jāmin tas, ka Početīno lielākā kļūda bija Keina laišana lakumā, ņemot vērā, ka Keins kopš 10. aprīļa bija traumēts, kamēr Moura, kas pašlaik, it īpaši čempionu līgā ir lieliskā formā tika uzlaists laukumā tikai otrajā puslaikā, un tā paša Vinksa vietā. Početīno pilnībā nolēja šo spēli, Tottenhamas līderi šajā spēlē - 0. Vienīgi Lorisu varētu uzslavēt, pārējie - šausmas. Visam kronis bija Ali sitiens otrajā puslaikā, kad šis lēni ieplenēja bumbu Alisonam rokās.

No Liverpūles puses jāsaka, ka veiksmīgi iesēdējas aizsardzībā, beigās arī pierādījās, ko nozīmē, ja ir stabils vārtsargs, un VVD aizsardzībā vienkārši fenomenāls, tādiem de Lightiem līdz tam te augt.

Žēl nedaudz, ka fināls šads, pēc manām domām šīs futbola sezonās episkakākais un augstākā līmeņa mačs bija 3. janvarī Man. City 2 - 1 Liverpool. Tā spēle bija vienkārši kosmoss. Kā Jums?
Man jau liekas, ka šī nebija ne tuvu labākā Liverpūles spēle. Protams, iegūtie vārti ļāva mazliet nosēsties dziļāk un gaidīt pretuzbrukumu iespējas, bet pēc tam pārāk bieži ļoti viegli bumba tika atdota atpakaļ un beigās pārāk daudz arī ļāva tikt Totenhemai pie vārtu gūšanas iespējām.

Piekrītu, janvāra LFC - MCFC spēle varētu būt pati labāka spēle no parādītā futbola, ko nācies redzēt šajā zezonā. Bet nesaprotu, ko te visi gaida no fināla. Šis bija normāls fināls, spriedze līdz pašām spēles beigām. Un arī aizraujošāka spēle,
, 2019-06-02 00:20, pirms 6 gadiem
TVPlay komentetaji vnk vajprats.. kur ta tadus var izraut.. vnk lohi .. pajolinji.. trauceja baudit vakaru
, 2019-06-02 00:21, pirms 6 gadiem
Nekāds pārsteigums. Tottenhem klauni finālisti nemāk uzbrukumu veidot. Sons jāpārdod vislielākais apkaunojums profesionālis nemāk piespēli iedot. Ļoti liela vilšanās. Ajax-Liverpool būtu bijis labs fināls.
, 2019-06-02 00:22, pirms 6 gadiem
Piekrītu daudziem, ka nebija tā skatāmākā spēle, bet apsveicu visus liverpool līdzjutējus ar ilgi gaidīto trofeju, priekā!!!
, 2019-06-02 00:23, pirms 6 gadiem
LUX_04 rakstīja: Rīga - RFS šodien bija intresantāka spēle.
Ar visu to, ka klātienē futbols vienmēr liekas iespaidīgāks, šoreiz nepiekritīšu. Biju šovakar "Skonto" stadionā, bet šis ČL fināls, manuprāt, bija aizraujošāks.
, 2019-06-02 00:24, pirms 6 gadiem
Tas jau bija gaidāms, ka tie nabagi nebūs pretinieki, baigi žēl, ka Ajax nebija finālā, jo pat pēc šāda rasklada būtu cita spēle..
, 2019-06-02 00:24, pirms 6 gadiem
Rai4a rakstīja: TVPlay komentetaji vnk vajprats.. kur ta tadus var izraut.. vnk lohi .. pajolinji.. trauceja baudit vakaru
Paskaidro, jo komentētāji ir ļoti labi.
, 2019-06-02 00:25, pirms 6 gadiem
LUX_04 rakstīja: Rīga - RFS šodien bija intresantāka spēle.
Tā varētu būt..!Lč tiešām šogad interesantas spēles!
, 2019-06-02 00:26, pirms 6 gadiem
Kefirgalva rakstīja: Paskaidro, jo komentētāji ir ļoti labi.
Jā jo ir mu flaneli
, 2019-06-02 00:26, pirms 6 gadiem
Ajax būtu cienījamāks pretinieks šovakar liverpool.
Totenham šoreiz neizlīda prieks par to
, 2019-06-02 00:27, pirms 6 gadiem
Rai4a rakstīja: TVPlay komentetaji vnk vajprats.. kur ta tadus var izraut.. vnk lohi .. pajolinji.. trauceja baudit vakaru
Vajadzēja pa leišiem skatīties-leišu tv6 rādīja.malači!
, 2019-06-02 00:30, pirms 6 gadiem
Būtu finālā Ajax, ļoti iespējams, ka būtu cita aršana, jo šīs komandas viena otru tik labi iepazinušas, ka viss potenciāli skaistais tika prasmīgi notušēts. Bet būtu jau pārāk daudz gribēts, ja pēc tādiem iepriekšējiem play-off mačiem fināls būtu kas vēl labāks.
, 2019-06-02 00:31, pirms 6 gadiem
Gaidīju ko vairāk no fināla!Tāds lēns futbols..Tottenham tāka baidījās uzbrukt,laikam bija pārdeguši drusku.Tikai pašās beigās kautko parādīja.Tas Rouzs patiešām labi spēlēja,vilka komandu!
, 2019-06-02 00:32, pirms 6 gadiem
UEFA Čempionu līgā pirmo reizi triumfēja Senegālas (Manē), Gvinejas (Keitā) un Ēģiptes (Salahs) futbolisti. Kopumā Čempionu līgā tagad ir uzvarējuši 22 Āfrikas futbolisti, no kuriem pirmais bija tieši Pūles spēlētājs Grobelārs no Zimbabves, kurš to paveica 1983./84. g. sezonā. 4 Āfrikas futbolisti šosezon triumfēja UEFA Čempionu līgā. Tas ir atkārtots rekords 1 sezonā. (Chelsea bija tas pats 2011./12.g. sezonā).
, 2019-06-02 00:33, pirms 6 gadiem
yankeezulu rakstīja: Būtu finālā Ajax, ļoti iespējams, ka būtu cita aršana, jo šīs komandas viena otru tik labi iepazinušas, ka viss potenciāli skaistais tika prasmīgi notušēts. Bet būtu jau pārāk daudz gribēts, ja pēc tādiem iepriekšējiem play-off mačiem fināls būtu kas vēl labāks.
Nu jā var piekrist-Liverpoot tāpat būtu favorīts,bet aizraujošāks futbols ar Ajax lidzdalību noteikti būtu!
, 2019-06-02 00:35, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: UEFA Čempionu līgā pirmo reizi triumfēja Senegālas (Manē), Gvinejas (Keitā) un Ēģiptes (Salahs) futbolisti. Kopumā Čempionu līgā tagad ir uzvarējuši 22 Āfrikas futbolisti, no kuriem pirmais bija tieši Pūles spēlētājs Grobelārs no Zimbabves, kurš to paveica 1983./84. g. sezonā. 4 Āfrikas futbolisti šosezon triumfēja UEFA Čempionu līgā. Tas ir atkārtots rekords 1 sezonā. (Chelsea bija tas pats 2011./12.g. sezonā).
Kurš tad ceturtais!?
, 2019-06-02 00:37, pirms 6 gadiem
Ne tikai karstais laiks +30, bet vairāk skaistam futbolam patraucēja ilgā pauze...pēdējās spēles klubi aizvadīja 12.maijā - bez 1 dienas tas ir 3 nedēļas bez spēļu prakses....vari trenēties cik gribi, bet ja 3 nedēļas nespēlē, tad uz laukuma mēs redzējām to, ko redzējām...
Man ir nieze salīdzināt mūsu tenisistu Ernestu Gulbi ar Jirgenu Klopu!...Ernests vinnēja savus 6 pirmos finālus, bet zaudēja Cicipam 7.finālu....Klops savukārt zaudēja 6 finālus, bet vinnēja septīto!
Liverpoooooooooooooooool!
, 2019-06-02 00:38, pirms 6 gadiem
Kefirgalva rakstīja: Paskaidro, jo komentētāji ir ļoti labi.
Kas tur labs ?
Tas ka viens blauj visu laiku ? Teksti ka piemeram, Klops zina ka uzvaret sadas speles utlm vnk netur kritiku, jo Klops it uzvarejis vienu finalu no 7
, 2019-06-02 00:39, pirms 6 gadiem
vozā rakstīja: Gribu tikai iekomentēt, Latvija futbolu kā tādu laikam sporta veidu ir zaudējusi kā top sporta veidu, izlase spēlē slikti, čempionu līgas finālu tikai izredzētie var redzēt tv6 netranslē tākā citus gadus, lielas bēdas kopumā!
Toties tagad ltv7 rādīs U-20 čempionātu futbolā!!Laikam jau Latvijai izredzes uz medaļām,ja tāda piekrišana šādam turnīram!!
, 2019-06-02 00:48, pirms 6 gadiem
vozā rakstīja: Gribu tikai iekomentēt, Latvija futbolu kā tādu laikam sporta veidu ir zaudējusi kā top sporta veidu, izlase spēlē slikti, čempionu līgas finālu tikai izredzētie var redzēt tv6 netranslē tākā citus gadus, lielas bēdas kopumā!
Ja tu nebutu gulējis visu dzīvi ar visām drēbēm tad būtu pamanījis ka spēli rādija 360TV kas ir pieejams tāpat kā TV6!
, 2019-06-02 00:49, pirms 6 gadiem
Ja kas,kaadas domas par pendeli?Cik skatos,ne visi tik viennoziimiigi vinju veertee?
, 2019-06-02 00:53, pirms 6 gadiem
NilsK rakstīja: Ja kas,kaadas domas par pendeli?Cik skatos,ne visi tik viennoziimiigi vinju veertee?
rokas pa gaisu un bumba nonāk pie savas komandas...tā ir pendele, bet ne visi soģi to dotu...šis iedeva!
, 2019-06-02 00:54, pirms 6 gadiem
NilsK rakstīja: Ja kas,kaadas domas par pendeli?Cik skatos,ne visi tik viennoziimiigi vinju veertee?
Skatījos ko saka Anglijas BT sport studijā - viens saka ka bija, otrs saka ka nebija, bet visi kā viens saka - soda laukumā tā spēlēt nedrīkst, bet situācija bija ļoti nevainīga jo Sisoko tajā brīdī rādīja savam komandas biedram kuru no Pool lai viņš piesedz un tajā brīdī bumba trāpīja pa roku.

Vareja redzēt ka Skomina pa austiņu sazinās ar vidoe tiesnesi un arī viņš pateica ka ir pendele un tieši tāpēc pats Skomina negāja skatīties video.
, 2019-06-02 00:55, pirms 6 gadiem
NilsK rakstīja: Ja kas,kaadas domas par pendeli?Cik skatos,ne visi tik viennoziimiigi vinju veertee?
Kāds varētu būt arguments, ka tā nav pendele?
, 2019-06-02 00:58, pirms 6 gadiem
dakots rakstīja: Ne tikai karstais laiks +30, bet vairāk skaistam futbolam patraucēja ilgā pauze...pēdējās spēles klubi aizvadīja 12.maijā - bez 1 dienas tas ir 3 nedēļas bez spēļu prakses....vari trenēties cik gribi, bet ja 3 nedēļas nespēlē, tad uz laukuma mēs redzējām to, ko redzējām...
Man ir nieze salīdzināt mūsu tenisistu Ernestu Gulbi ar Jirgenu Klopu!...Ernests vinnēja savus 6 pirmos finālus, bet zaudēja Cicipam 7.finālu....Klops savukārt zaudēja 6 finālus, bet vinnēja septīto!
Liverpoooooooooooooooool!
Ne pirmo reizi fināls ir pāris nedēļas pēc sezonas noslēguma. Muļķīgs attaisnojums, tāpat nepiekrītu par laika apstākļiem, ne pirmo reizi džeki spēlē tādos apstākļos un nešaubos ka Madrides stadions ir mūsdienīgs un moderns un spēlētāji to karstumu uz laukuma tā nejūt.

Es šo fināla "neskatāmību" norakstu uz to ka vienkārši - uztraukums, neviens no viņiem tādā finālā spēlējis nebija, pirmā pieredze un tā nebija parasta ierindas spēle.
, 2019-06-02 01:01, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ne pirmo reizi fināls ir pāris nedēļas pēc sezonas noslēguma. Muļķīgs attaisnojums, tāpat nepiekrītu par laika apstākļiem, ne pirmo reizi džeki spēlē tādos apstākļos un nešaubos ka Madrides stadions ir mūsdienīgs un moderns un spēlētāji to karstumu uz laukuma tā nejūt.

Es šo fināla "neskatāmību" norakstu uz to ka vienkārši - uztraukums, neviens no viņiem tādā finālā spēlējis nebija, pirmā pieredze un tā nebija parasta ierindas spēle.
nevis pāris nedēļas, bet 3 nedēļas!
, 2019-06-02 01:02, pirms 6 gadiem
dakots rakstīja: nevis pāris nedēļas, bet 3 nedēļas!
Kāda starpība? Ne pirmo reizi tā notiek!
, 2019-06-02 01:03, pirms 6 gadiem
Deportivo rakstīja: Kāds varētu būt arguments, ka tā nav pendele?
https://www.marca.com/en/football/i...
, 2019-06-02 01:06, pirms 6 gadiem
NilsK rakstīja: https://www.marca.com/en/football/international-football/2019/06/01/5cf2d46ee2704e99a98b457a.html
beidz murgot!...vēl pasaki, ka videotiesnesis bija vācietis un Klopa coms
, 2019-06-02 01:10, pirms 6 gadiem
es nezinu pēc ka viņi rēķina pendeles, bumba reāli pa krūtīm, padusē trāpīja, kur bija spēle ar roku, es parskatiju vairākas reizes, kur bija VAR finālā? tas pierāda ,ka tas viss ir šovs nevis īstas cīņas. dot pendeli vai sarkano kam gribi cik gribi, to jau pierādīja arī pagajusie 3 gadi, nožēlojami, neizjutu finālu, pusfināli un ceturtdaļfinali bij kaut cik patiesi, bet šis atkal parsita visu pušu.
, 2019-06-02 01:10, pirms 6 gadiem
..džeki pieraduši pie angļu laika, grūti +30 grādos kapāt. diezgan liels bardaks bija, bet kad bija momenti, tie bija labi. un beigās uzvarēja tie, kuri to visvairāk bija pelnījuši. kaut vai pērnā gada dēļ. Spurs gan jau priecīgi arī par sudrabu
, 2019-06-02 01:18, pirms 6 gadiem
dakots rakstīja: beidz murgot!...vēl pasaki, ka videotiesnesis bija vācietis un Klopa coms
nu jau tu pats te no zila gaisa saac mekleet sazveerestiibas,man vienkaarshi tas moments likaas taads neviennoziimiigs,jo bumba reaali traapiija pa padusi vispirms un tad atleeca pa roku,un tajaa saitee ar viens bijushais tiesnesis to pashu saka.
, 2019-06-02 01:23, pirms 6 gadiem
NilsK rakstīja: nu jau tu pats te no zila gaisa saac mekleet sazveerestiibas,man vienkaarshi tas moments likaas taads neviennoziimiigs,jo bumba reaali traapiija pa padusi vispirms un tad atleeca pa roku,un tajaa saitee ar viens bijushais tiesnesis to pashu saka.
Tur ir teksts: " It's completely involuntary." Šāds arguments mani neapmierina, par cik man liekas, ka futbolā vispār lielākā daļa no piešķirtajiem 11m soda sitieniem par spēli ar roku nav tīša spēle ar roku. Es gribu uzticēties tiesnešiem, jo viņi noteikti zin pēc kādiem principiem viņi vadās katrā individuālā gadījumā. Lai gan es bieži netieku gudrs par to.
, 2019-06-02 01:26, pirms 6 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Kurš tad ceturtais!?
Matips no Kamerūnas.
, 2019-06-02 01:29, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: UEFA Čempionu līgā pirmo reizi triumfēja Senegālas (Manē), Gvinejas (Keitā) un Ēģiptes (Salahs) futbolisti. Kopumā Čempionu līgā tagad ir uzvarējuši 22 Āfrikas futbolisti, no kuriem pirmais bija tieši Pūles spēlētājs Grobelārs no Zimbabves, kurš to paveica 1983./84. g. sezonā. 4 Āfrikas futbolisti šosezon triumfēja UEFA Čempionu līgā. Tas ir atkārtots rekords 1 sezonā. (Chelsea bija tas pats 2011./12.g. sezonā).
Neliela piebilde, ka Grobelārs neuzvarēja UEFA Čempionu līgā, bet Eiropas kausā.
, 2019-06-02 01:32, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ne pirmo reizi fināls ir pāris nedēļas pēc sezonas noslēguma. Muļķīgs attaisnojums, tāpat nepiekrītu par laika apstākļiem, ne pirmo reizi džeki spēlē tādos apstākļos un nešaubos ka Madrides stadions ir mūsdienīgs un moderns un spēlētāji to karstumu uz laukuma tā nejūt.

Es šo fināla "neskatāmību" norakstu uz to ka vienkārši - uztraukums, neviens no viņiem tādā finālā spēlējis nebija, pirmā pieredze un tā nebija parasta ierindas spēle.
Pateikšu Tev noslēpumu, bet 9 no 14 Pool spēlētājiem, kuri šajā finālā izgāja laukumā, spēlēja arī finālā pirms gada, tāpēc nemuldi par Pool spēlētaju pirmajām šāda līmeņa spēlēm...
, 2019-06-02 01:34, pirms 6 gadiem
Deportivo rakstīja: Neliela piebilde, ka Grobelārs neuzvarēja UEFA Čempionu līgā, bet Eiropas kausā.
Tajā portālā tas tika skaitīts kopā. Viņš nav vienīgais Āfrikas futbolists, kurš triumfēja vēl Eiropas kausa ērā. Man jau liekas, ka pieņemts skaitīt kopā gan Eiropas kausa, gan Čempionu līgas ēru.
, 2019-06-02 01:36, pirms 6 gadiem
Svētki!
Es tak šo gaidīju 14 gadus!
, 2019-06-02 01:36, pirms 6 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Toties tagad ltv7 rādīs U-20 čempionātu futbolā!!Laikam jau Latvijai izredzes uz medaļām,ja tāda piekrišana šādam turnīram!!
Pag, Tu runā par Eiropas U-21 čempionātu? To tranlēs LTV7? Kur to izlasīji?
, 2019-06-02 01:37, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tajā portālā tas tika skaitīts kopā. Viņš nav vienīgais Āfrikas futbolists, kurš triumfēja vēl Eiropas kausa ērā. Man jau liekas, ka pieņemts skaitīt kopā gan Eiropas kausa, gan Čempionu līgas ēru.
Skaita kopā, bet parasti arī norāda turnīra nosaukumu, kas šajā gadījumā ir divi dažādi.
, 2019-06-02 01:39, pirms 6 gadiem
Deportivo rakstīja: Skaita kopā, bet parasti arī norāda turnīra nosaukumu, kas šajā gadījumā ir divi dažādi.
Tu tāpat saprati, ko es biju domājis.
, 2019-06-02 01:41, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pag, Tu runā par Eiropas U-21 čempionātu? To tranlēs LTV7? Kur to izlasīji?
Rādīs FIFA Pasaules U20 kausu, kas tagad notiek Polijā, sākot ar play-off spēlēm no rītdienas.
, 2019-06-02 01:42, pirms 6 gadiem
Rai4a rakstīja: Kas tur labs ?
Tas ka viens blauj visu laiku ? Teksti ka piemeram, Klops zina ka uzvaret sadas speles utlm vnk netur kritiku, jo Klops it uzvarejis vienu finalu no 7
Tu laikam gribēji lai Kreipāns komentē lai varam iemigt šajā finālā. Kreipāns ir ļoti labs, bet tikai lai futbolu nekomentē
, 2019-06-02 01:43, pirms 6 gadiem
Andi rakstīja: Rādīs FIFA Pasaules U20 kausu, kas tagad notiek Polijā, sākot ar play-off spēlēm no rītdienas.
Paldies par info! Tajā turnīrā ir arī dzirdēti uzvārdi.

P.S. Nav pirmā reize, kad LV rāda šo turnīru?
, 2019-06-02 01:44, pirms 6 gadiem
Kefirgalva rakstīja: Tu laikam gribēji lai Kreipāns komentē lai varam iemigt šajā finālā. Kreipāns ir ļoti labs, bet tikai lai futbolu nekomentē
Man šis duets ir pieņemams - gan komentē laukumā notiekošo, gan ir emocijas, gan pastāsta kaut ko par statistiku, vēsturi utt.
, 2019-06-02 01:52, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Paldies par info! Tajā turnīrā ir arī dzirdēti uzvārdi.

P.S. Nav pirmā reize, kad LV rāda šo turnīru?
Varētu būt, ka pirmā, neatminos, ka būtu rādīts. Rādīs gan izskatās pa vienai spēlei dienā.
Domāju, ka pēc tam varētu rādīt arī sieviešu PK izslēgšanas spēles, jo LTV figurē sarakstos, kam ir sieviešu PK raidtiesības. Grupu turnīra spēles gan vēl nebija manītas programmā.
, 2019-06-02 01:55, pirms 6 gadiem
Andi rakstīja: Varētu būt, ka pirmā, neatminos, ka būtu rādīts. Rādīs gan izskatās pa vienai spēlei dienā.
Domāju, ka pēc tam varētu rādīt arī sieviešu PK izslēgšanas spēles, jo LTV figurē sarakstos, kam ir sieviešu PK raidtiesības. Grupu turnīra spēles gan vēl nebija manītas programmā.
Kurā saitā izlasīji par sieviešu PK tiesībām? Wiki? Es Wiki atradu, ka LTV it kā esot tiesības arī uz U-21 EČ f-turnīru šovasar.
, 2019-06-02 02:03, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kurā saitā izlasīji par sieviešu PK tiesībām? Wiki? Es Wiki atradu, ka LTV it kā esot tiesības arī uz U-21 EČ f-turnīru šovasar.
Nu jā, sakumā no wiki, un no turienes ir saite/atsauce uz attiecīgo FIFA publicēto sarakstu.
, 2019-06-02 02:09, pirms 6 gadiem
Andi rakstīja: Nu jā, sakumā no wiki, un no turienes ir saite/atsauce uz attiecīgo FIFA publicēto sarakstu.
Hmm, negaidīta un patīkama aktivitāte no LTV puses. Nez, ar ko tas saistīts???
, 2019-06-02 02:10, pirms 6 gadiem
Interesanti, ka šis bija 4.ČL fināls pēc kārtas, kurā vārtus guva uz maiņu iznācis futbolists.
, 2019-06-02 02:18, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Hmm, negaidīta un patīkama aktivitāte no LTV puses. Nez, ar ko tas saistīts???
Nedomāju, ka tā ir aktivitāte tieši no LTV puses. Tās tiesības no FIFA un UEFA šiem turnīriem ir ieguvusi EBU (Eiropas Raidorganizāciju apvienība), kas vairumā no valstīm nodevusi attiecīgajām sabiedriskajām televīzijām. Vēl nevar būt 100% drošs, ka LTV tās izmantos. Bet, tas ka U20 PK ir programmā ir laba zīme.
, 2019-06-02 02:26, pirms 6 gadiem
Andi rakstīja: Nedomāju, ka tā ir aktivitāte tieši no LTV puses. Tās tiesības no FIFA un UEFA šiem turnīriem ir ieguvusi EBU (Eiropas Raidorganizāciju apvienība), kas vairumā no valstīm nodevusi attiecīgajām sabiedriskajām televīzijām. Vēl nevar būt 100% drošs, ka LTV tās izmantos. Bet, tas ka U20 PK ir programmā ir laba zīme.
Interesanti, vai kāds LV kanāls šogad raidīs PK regbijā? Atceros, ka B4S to darīja pirms 4 gadiem.
, 2019-06-02 08:01, pirms 6 gadiem
Prieks par Liverpool un skaistas spēles ir bijušas visu sezonu. Šis bija fināls un likme pārāk liela.Klops novadija spēli lieliski.
, 2019-06-02 08:22, pirms 6 gadiem
Njā, reti garlaicīga spēle, tā ir, ka komandas tiek finālā nepelnīti.
, 2019-06-02 09:08, pirms 6 gadiem
Valdis Valdis rakstīja: IDEO: Liverpool - Tottenham Hotspur 2:0 - https://skaties.lv/sports/futbols/liverpool-triumfe-madride-un-izcina-sesto-kontinenta-klubu-cempionu-titulu/
dirsā to skaties lv tik daudz reklāmu sen neesmu redzējis
, 2019-06-02 09:46, pirms 6 gadiem
Labi, ka bija vismaz kāds sirsnīgs skatāms moments, piem., poļu izcelsmes amerikāņu modeles teicamais izrāviens 1. puslaikā
, 2019-06-02 10:14, pirms 6 gadiem
NilsK rakstīja: https://www.marca.com/en/football/international-football/2019/06/01/5cf2d46ee2704e99a98b457a.html
Te jau tikai sākuma stadija ielikta, vajag noskatīties atkārtojumu līdz galam, bumba viņam pēc tam noripo pa visu roku un beigās ar plaukstu nedaudz nodriblē uz leju...protams nebija tīšām un vairāk tas notika,jo lika roku uz leju. Tas ka notiek finālā un pirmajā minūtē ir neforši,bet tāpēc tiesnesis nedrīkst nedot acīmredzamu spēli ar roku.
, 2019-06-02 10:22, pirms 6 gadiem
, 2019-06-02 10:58, pirms 6 gadiem
runcels23 rakstīja: Te jau tikai sākuma stadija ielikta, vajag noskatīties atkārtojumu līdz galam, bumba viņam pēc tam noripo pa visu roku un beigās ar plaukstu nedaudz nodriblē uz leju...protams nebija tīšām un vairāk tas notika,jo lika roku uz leju. Tas ka notiek finālā un pirmajā minūtē ir neforši,bet tāpēc tiesnesis nedrīkst nedot acīmredzamu spēli ar roku.
Tak tikko vienā no pusfināliem bija tāda pati situācija.Bumba no krūtīm krītot lejā aizķēra un nedeva pendeli.Te reāli kurš tiesnesis tiesā.
Vismaz VAR varēja paskatīties pats.
, 2019-06-02 11:29, pirms 6 gadiem
Vasarā Pool būs neliela pārbūve jo prom ticamāk ies Morēno,Lovrens,Lalana,Staridžš,Miņolē un no irētajiem nerēķinās ar Klainu,Grujiču,Kariusu,Aijobi,Kentu un zem jautājuma daudzi jaunie Vudberns Jhons Kamašu Philips Havna Brūsters Vilsons (Ticamāk izirēs)
, 2019-06-02 11:55, pirms 6 gadiem
roka, protams, bija, bet neapzināta un uzsista no tuva attāluma kā rezultātā 1. min. sačakarēja spēli aizsargs, gan tiesnesis
, 2019-06-02 13:15, pirms 6 gadiem
kasagrande rakstīja: Njā, reti garlaicīga spēle, tā ir, ka komandas tiek finālā nepelnīti.
Vakar bija nepelnīts karstums
, 2019-06-02 13:23, pirms 6 gadiem
kopš kura laika dod pendeli par padusi.... salauza spēli
, 2019-06-02 14:13, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tak tikko vienā no pusfināliem bija tāda pati situācija.Bumba no krūtīm krītot lejā aizķēra un nedeva pendeli.Te reāli kurš tiesnesis tiesā.
Vismaz VAR varēja paskatīties pats.
Bet viņš taču sazinājās ar video tiesnešiem un tur viņi ir vairāki,kuri arī pateica ka ir pendele,tāpēc arī negāja skatīties + vēl taču ir līnijtiesnesis(tam bija grūti iespējams redzēt) un tiesnesis pie vārtiem,kuri arī var pateikt. Tie kuri bļauj,ka netrāpija pa roku,tad uzliekat atkārtojumu pa stopkadram, no paduses pēc tam trāpīja pa elkoni un laižot roku lejā, noripoja pa visu roku un beigās ar plaukstu pat nedaudz aizskar...tas ka tas bija nelaimes gadījums ir skaidrs un es pats arī būtu gribējis,lai šāds gols ir uz otriem vārtiem,jo tad vismaz būtu bijis interesantāks fināls.
, 2019-06-02 15:49, pirms 6 gadiem
ups77 rakstīja: kopš kura laika dod pendeli par padusi.... salauza spēli
Tev paduse laikam skaitās kopā ar visu roku!?Roka bija,bet nu stulbi jau tas Sisoko nospēlēja,tā soda laukumā plātoties ar tām rokām!Protams,ietekmēja visu spēli.Totenham noteikti baidījās ielaist vēl golu,bet Liverpool arī baigi neskrēja uz priekšu,jo šāds rezultāts apmierināja.
, 2019-06-02 15:53, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ja tu nebutu gulējis visu dzīvi ar visām drēbēm tad būtu pamanījis ka spēli rādija 360TV kas ir pieejams tāpat kā TV6!
Nu gan salīdzināji!TV 6 prakstiski visi redz..bet kur tāds 360tv vispār radās,un kurš operators to nodrošina!?Man ir viasat,es tādu protams neredzu!
, 2019-06-02 18:30, pirms 6 gadiem
kasagrande rakstīja: Njā, reti garlaicīga spēle, tā ir, ka komandas tiek finālā nepelnīti.
Nespēj sadzīvot ar Barcas zāģi?

Nebūtu pendele tik ātri bijusi, būtu spēlei cits ritējums. Spurs īsti pirmajā puslaikā negribēja iet uz vārtiem. Es gan tiektu, ka spēle bija tipiska britu futbola spēle, mazāk tehnikas, shēmošanas un izspēlēšanas, varāk fiziskas un pa gaisu spēles (it īpaši Liverpooles pusē) - Pēc pirmā puslaika abām komandām kopā tik nedaudz virs 300 piespēlēm!!!