Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Galasam atņem kapteiņa apsēju

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Galasam atņem kapteiņa apsēju
Viljamss Galass
Foto: AFP

Anglijas Premjerlīgas klubs ''Arsenal'' no komandas kapteiņas pienākumu pildīšanas atbrīvojis Viljamu Galasu. Šādi mēri pieņemti pēc tam, kad francūzis presē asi kritizējis savu komandu un tās spēlētājus.

Galasa nākotne Londonas klubā tagad ir zem jautājuma zīmes. Francijas izlases aizsargs nav iekļauts komandas pieteikumā rītdienas Premjerlīgas spēlei pret ''Manchester City''. Galass šonedēļ intervijās izteicās, ka viņa komanda neesot pietiekami pieaugusi un varonīga, lai nopietni cīnītos par trofejām.

Kā potenciālais kapteinis rītdienas spēlē tiek minēts vārtsargs Manuels Almunija. Komandā ir arī citi reālāki kandidāti, tomēr ne Sesks Fabregass (diskvalifikācija), ne Kolo Turē (savainojums) rīt nespēlēs.

Izmantotie resursi:
sportinglife.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-22 02:20, pirms 16 gadiem
keyseedee rakstīja: Tas fakts, bet katrai komandai sezonaa ir pa melnajai striipinai, kaut kad jau ariii jaazaudee, ceru ka lielaakie konkurenti saaks to dariiit jau ar riitdienu, savaadaak baigi skumiigaas jau taas nedeelas nogales paliek, vieni nichaki un zaudes
Visu laiku jau arī nevar neveikties..
Arsenālam atliek spēlēt musketieru futbolu ar domu - daudz ielaižam, bet iesitam vairāk. Jo ar centra aizsardzību viss īsti nav kārtībā. Akūti trūkst arī viens DM, pie tam pieredzējuša, nevis jauna un daudzsološa. Bet papildinājumu jāgaida līdz janvārim...
Ja par rītdienu (šodienu ) MCity mājās patīk uzbrukt, Arsenālam vispār patīk uzbrukt.. būs rezultatīvs futbols.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-22 12:22, pirms 16 gadiem
shai komandai vai trenerim kaut kas nav kartiba...
Henri (komandas legjendu) pardot par pardesmit miljoniem... parejos komandas liiderus, kuri uzvareja pedejo reiz premjerliigu ( iznjemot Viera) pardot par kapeikam...
tad tie saucamie jaunie talanti ka Flamini aiziet bez transferas summas...
cik ilgi noture Fabregas, lai tas neaizchapotu uz Barcu?
Un tad Vengera lielakais draugs un chomaks, kuru vinsh aiz ausim atvilka no Chelsea, panjem un nodirshu visu Vengera sapnju komandu

  +2 [+] [-]

, 2008-11-22 14:32, pirms 16 gadiem
latgaliits rakstīja: shai komandai vai trenerim kaut kas nav kartiba...
Henri (komandas legjendu) pardot par pardesmit miljoniem... parejos komandas liiderus, kuri uzvareja pedejo reiz premjerliigu ( iznjemot Viera) pardot par kapeikam...
tad tie saucamie jaunie talanti ka Flamini aiziet bez transferas summas...
cik ilgi noture Fabregas, lai tas neaizchapotu uz Barcu?
Un tad Vengera lielakais draugs un chomaks, kuru vinsh aiz ausim atvilka no Chelsea, panjem un nodirshu visu Vengera sapnju komandu
nu henry bija vairaa kaa enkurs peedeejaa laikaa un vajdzeeja dot iepeeju Adem, RVP, . un cik ta ilgi to vienu henry vilks- viss ap vinju griezaas. kljuuda bija tur, ka nepanjema liideri, kursh komandu ap sevi savilktu, bet baru ar puishiem no neizsakaamas izcelsmes liigaam

  +2 [+] [-]

, 2008-11-22 15:00, pirms 16 gadiem
Pēc izveseļošanās kapteinim jābūt Kolo Turē

  +1 [+] [-]

, 2008-11-22 15:08, pirms 16 gadiem
latgalit,
ar Anri pardosanu viss bija OK. Labaks vins vairs nevareja klut, un pec vina aiziesanas komanda vareja atraisiti spelet, nepalaujoties uz vinu vien.
Bet atdot abus DM - pieredzejuso Silvu un jauno, bet specigo Flamini - un neaizstat vinus, taa gan bija kluda. Tas risinajumu, domaju redzesim janvari.
Ja aizies Fabregass, tas notiks par nopietnu pikjiiti. Un iegadats vins ir par kapeikam, taa kaa te Arsenal normali uzvarisies.
Vai ar labako draugu un chomaku tu doma Galasu, kursh nevis tika aiz ausim atvilkts, bet gan pats raavaas prom?
Piekritu hamleta teeva reegam par to, ka pec pieredzejuso speletaju aiziesanas trukst liideru, kas savaktu jaunos. Tads speletajs ka Silva to varetu, bet vina vairs komanda nav. Galass ka kapteinis sevi diskrediteja jau pagajusha sezona ar berniskigo izgajienu spele pret Birmingham, brinos, kaa vinam apseeju neatneema jau tad.
EDIT: jaa, Turee izskataas vieniigais reaalais variants uz kapteina posteni.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-22 15:12, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: latgalit,
ar Anri pardosanu viss bija OK. Labaks vins vairs nevareja klut, un pec vina aiziesanas komanda vareja atraisiti spelet, nepalaujoties uz vinu vien.
Bet atdot abus DM - pieredzejuso Silvu un jauno, bet specigo Flamini - un neaizstat vinus, taa gan bija kluda. Tas risinajumu, domaju redzesim janvari.
Ja aizies Fabregass, tas notiks par nopietnu pikjiiti. Un iegadats vins ir par kapeikam, taa kaa te Arsenal normali uzvarisies.
Vai ar labako draugu un chomaku tu doma Galasu, kursh nevis tika aiz ausim atvilkts, bet gan pats raavaas prom?
Piekritu hamleta teeva reegam par to, ka pec pieredzejuso speletaju aiziesanas trukst liideru, kas savaktu jaunos. Tads speletajs ka Silva to varetu, bet vina vairs komanda nav. Galass ka kapteinis sevi diskrediteja jau pagajusha sezona ar berniskigo izgajienu spele pret Birmingham, brinos, kaa vinam apseeju neatneema jau tad.
EDIT: jaa, Turee izskataas vieniigais reaalais variants uz kapteina posteni.
kāds Silva,Gilberto nekad nav bijis īsts ''savācējs'' viņš vairāk domāja par savu spēli,kura viņam daudzās spēlēs bija atbaidoša tapē tik viegli,ātri un bez jautājumiem viņam atņēma apsēju!Jūs gunners spēles skataties,vai tikai 2 gadā!!?????

  +1 [+] [-]

, 2008-11-22 15:36, pirms 16 gadiem
refresh rakstīja: kāds Silva,Gilberto nekad nav bijis īsts ''savācējs'' viņš vairāk domāja par savu spēli,kura viņam daudzās spēlēs bija atbaidoša tapē tik viegli,ātri un bez jautājumiem viņam atņēma apsēju!Jūs gunners spēles skataties,vai tikai 2 gadā!!?????
Tu esi aizmirsis visus svarīgos golus (uzvaras vārtus vai vienīgos vārtus spēlē), kurus viņš guva? Piekrītu, apsēju atņēma sportiskās formas krituma dēļ, bet arī tāpēc, ka Flaminī izcīnīja vietu sastāvā. Nevar jau būt kapteinis, ja netiec laukumā.
Bet pieredze viņam bija, un tik liels klauns kā Galass arī šis nebija (nu lai Galasu pārspētu, drusku ir arī jāpacenšas...).

  +1 [+] [-]

, 2008-11-22 15:45, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Tu esi aizmirsis visus svarīgos golus (uzvaras vārtus vai vienīgos vārtus spēlē), kurus viņš guva? Piekrītu, apsēju atņēma sportiskās formas krituma dēļ, bet arī tāpēc, ka Flaminī izcīnīja vietu sastāvā. Nevar jau būt kapteinis, ja netiec laukumā.
Bet pieredze viņam bija, un tik liels klauns kā Galass arī šis nebija (nu lai Galasu pārspētu, drusku ir arī jāpacenšas...).
daļēji piekrītu,jo līdz Gilberto dabuja to smago traumu man viņš ļoti patika,bet pēc tam tiešām bija grūti skatīties uz to ko viņš dara uz laukuma!Gallas vispār ir ārpus konkurences Arsenal lielākais kauna traips

  +1 [+] [-]

, 2008-11-22 16:03, pirms 16 gadiem
Par kapteinja jautaajumu - tas tiks izlemts starp Sesku, Kolo, Clichy un Almunia! Sesks atkriit, neesmu redzejis vinju ar apseeju uz rokas arii un vinjam vispaar vispirms jaasaved sava speele kaartiibaa! Klisii ir maniits ar kapteinja apseeju uz rokas, shad tad arii Almunia! Bet visu laiku, kaa rezerves variants Gallasam ir bijis Kolo! Un domaaju, ka vinjs arii buus komandas kapteinis! Beidzot!
Kas attiecas uz Gallasu, vakar interesants likaas vinja teikums: "I need to win something!" taadus vaardus izdzirdot varam jau ar pirkstu noraadiit, kurs pirmais pametiis klubu!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-22 16:08, pirms 16 gadiem
refresh rakstīja: kāds Silva,Gilberto nekad nav bijis īsts ''savācējs'' viņš vairāk domāja par savu spēli,kura viņam daudzās spēlēs bija atbaidoša tapē tik viegli,ātri un bez jautājumiem viņam atņēma apsēju!Jūs gunners spēles skataties,vai tikai 2 gadā!!?????
Kas tu galvu saspiedis neesi? Gilberto tiesi otraadaak viss bija - tu laikam iisti neizproti, kaada bija vinja loma komandaa.. svariigs speeleetaajs, ne tikai uz, bet arii aarpus laukuma! Taa kaa sss - driizaak buutu vinja prieksaa celjos jaakriit, nevis jaavelta vinjam shaadi vaardi!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-22 16:08, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: Par kapteinja jautaajumu - tas tiks izlemts starp Sesku, Kolo, Clichy un Almunia! Sesks atkriit, neesmu redzejis vinju ar apseeju uz rokas arii un vinjam vispaar vispirms jaasaved sava speele kaartiibaa! Klisii ir maniits ar kapteinja apseeju uz rokas, shad tad arii Almunia! Bet visu laiku, kaa rezerves variants Gallasam ir bijis Kolo! Un domaaju, ka vinjs arii buus komandas kapteinis! Beidzot!
Kas attiecas uz Gallasu, vakar interesants likaas vinja teikums: "I need to win something!" taadus vaardus izdzirdot varam jau ar pirkstu noraadiit, kurs pirmais pametiis klubu!
Tikai jautājums - vai Tev nešķiet, ka Seska spēli ir ietekmējusi Flaminī prombūtne - tojest viņam vairāk jākapā midā un viņš nevar tik ļoti izvērsties uzbrukumā? Tas tā, viela pārdomām.
Gallasa teksts protams interesants. Laikam tiešām nedomā ko runā.
Un Turē kapteiņa apsējs būtu diezgan paredzams, bet esmu dzirdējis kritiku, ka viņš neesot labākajā formā? Kā Tu uz to skaties?

     [+] [-]

, 2008-11-22 16:16, pirms 16 gadiem
Turē forma ir kcik ok, nav labākā, bet labāka kā Viljamam ir, problēma ir tieši tur, ka Kolo tiek sodīts par Gallasa kļūdām!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-22 16:21, pirms 16 gadiem
BBC:
1412: MANUEL ALMUNIA CAPTAINS ARSENAL, GALLAS DROPPED

  +1 [+] [-]

, 2008-11-22 16:23, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Tikai jautājums - vai Tev nešķiet, ka Seska spēli ir ietekmējusi Flaminī prombūtne - tojest viņam vairāk jākapā midā un viņš nevar tik ļoti izvērsties uzbrukumā? Tas tā, viela pārdomām.
Gallasa teksts protams interesants. Laikam tiešām nedomā ko runā.
Un Turē kapteiņa apsējs būtu diezgan paredzams, bet esmu dzirdējis kritiku, ka viņš neesot labākajā formā? Kā Tu uz to skaties?
Jaa zinu, esmu seit arii to mineejis, ka truukst taada engine, kaads bija Flamini. Atkaartosos jau kaadu 100x - respekteeju Denilsonu, bet domaaju, ka Ramzijs vareetu buut atbilde uz sho probleemu - vismaz liidz janvaarim! Un +/- paaris gadu taalaa naakotnee vinjs noteikti buus neatnjemama saakumsastaava dalja!
Nu bet atgriezoties no traumaam, ne jau visi speej buut labaakajaa formaa! Es uzreiz pasaku, ka Toure jautaajuma, nespeesu buut liidz galam objektiivs, bet domaaju, ka ar vinju viss ir kaartiibaa - atceros tikai ka pret Stoke nesavaaca kaadus 20-30 (?) cm garaaku pretspeeleetaaju! Bet sajuuta, ka jaapienes spilvens vinjam, nav manii bijusi! Gallasam gan un +/- saakumaa Silvestre....
Kas attiecaas veel uz taam sliktajaam formaam - viena lieta arii bijusi taa, ka shis virkneejums Kolo-Gallas nav nostraadaajis. Jaa, divi labaakie aizsargi klubaa, bet tas connection nav nekaads! Un aizsargus var iedaliit pat divaas sadaljaas - clean defenders un creative players! Piemeeram, taadi cilveeki kaa Senderos un Djourou ir pie clean d. sadaljas, bet Kolo un Gallas ir creative players! Saliekot kopaa Gallasu ar Kolo sanaak murgs, bet vienam no vinjiem blakus nostaadot to pasu Djourou vai Senderosu (kurs kaa zinaams, paslaik ir AC Milan) - shie (Senderos/Djourou utt.) speeleetaaji, padara otru (Gallasu un Kolo), kaa lai pasaka, labaakus! Nu aizsardziibaa efektiivaakus! Ceru, ka saprati, ko ar to domaaju!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-22 16:27, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: BBC:
1412: MANUEL ALMUNIA CAPTAINS ARSENAL, GALLAS DROPPED
Taatad, vinjs liks uz pieredzi, t.i. gadu skaitu! Klisii, Sesks atkriit tad! Almunia-Toure! Vienmeer bijusi prieksroka Toure! 95% ka Toure buus jaunais kapteinis, 5 - ka Almunia! Manupraat!

     [+] [-]

, 2008-11-22 16:30, pirms 16 gadiem
Jautājums- ko jūs domājat par Džeremiju Tulalānu?

  +1 [+] [-]

, 2008-11-22 16:32, pirms 16 gadiem
Manuel Almunia
Gavin Hoyte
Johan Djourou
Mikael Silvestre
Gael Clichy
Samir Nasri
Denilson
Alex Song
Abou Diaby
Nicklas Bendtner
Robin Van Persie

AK DIEVS! Kkaads murgs! Gavin Hoyte, veel drausmiigaaks par Justinu, taalaak aizsardziibaa viss ok, bet atkal centraa divi DM - tas no kaa visvairaak baidiijos! Iisteniibaa jau 3, Diaby arii, bet nu vinjs wingaa var nospeeleet labi. Uzbrukumaa - Niklas - wtf? Kur Ade?

  +1 [+] [-]

, 2008-11-22 16:33, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Jautājums- ko jūs domājat par Džeremiju Tulalānu?
Neko seviskji labu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-22 16:39, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: Manuel Almunia
Gavin Hoyte
Johan Djourou
Mikael Silvestre
Gael Clichy
Samir Nasri
Denilson
Alex Song
Abou Diaby
Nicklas Bendtner
Robin Van Persie



AK DIEVS! Kkaads murgs! Gavin Hoyte, veel drausmiigaaks par Justinu, taalaak aizsardziibaa viss ok, bet atkal centraa divi DM - tas no kaa visvairaak baidiijos! Iisteniibaa jau 3, Diaby arii, bet nu vinjs wingaa var nospeeleet labi. Uzbrukumaa - Niklas - wtf? Kur Ade?
pats varbūt esi drausmīgāks - Gavins ir labs tāpat kā Gibss!Denilsons,Songs centrā značit Vengers tēmē vairāk uz aizsardzību,bet Bendtners te ir lieks!!!Un atkal Vela nav sastāvā nu jā it kā RvP arī kreilis!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-22 16:41, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Jautājums- ko jūs domājat par Džeremiju Tulalānu?
ideāls variants,lai gan jau 32(laikam),bet tieši balsta pussarga pozīcijā būtu lielisks arī Francijas izlasē šobrīd viens no vadošajiem spēlētājiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-22 16:43, pirms 16 gadiem
refresh rakstīja: pats varbūt esi drausmīgāks - Gavins ir labs tāpat kā Gibss!Denilsons,Songs centrā značit Vengers tēmē vairāk uz aizsardzību,bet Bendtners te ir lieks!!!Un atkal Vela nav sastāvā nu jā it kā RvP arī kreilis!
Vengers teemee vairaak uz Fulham scenaariju! neatceries, kaa tas bija?
Par Gavinu parunaasim peec speeles! Maza iespeejamiiba, ka shii saruna buus par patiikamu tematu!

     [+] [-]

, 2008-11-22 16:48, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: Vengers teemee vairaak uz Fulham scenaariju! neatceries, kaa tas bija?
Par Gavinu parunaasim peec speeles! Maza iespeejamiiba, ka shii saruna buus par patiikamu tematu!
visu labi atceros!Gallas nav un tas neatkārtosies!Es domāju,ka Gavinam ir liels stimuls un vērošu viņu cītīgi spēles laikā!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-22 16:50, pirms 16 gadiem
vai kāds lūdzu varētu pateikt pa TVUPlayeru rādis?pa kuru kanālu!paldies!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-22 16:52, pirms 16 gadiem
BTW, Riberī tagad Bayern spēlē spēlē ar jaunajiem Nike Vapor ROZĀ bučiem Labs, ne? Un Toni TĀDA iespēja tikko bija. Bayern jau vairāki 100% momenti, Riberī spēlē labi

     [+] [-]

, 2008-11-22 16:54, pirms 16 gadiem
AKDIEVS! Tremelam[Kotbusas gk] viens no labākajiem seiviem kādu biju redzējis, Demikelis no kādiem 5-7m sit ar galvu, iet stūrī, 100% gols liekas, bet viņš atsargā un vēl noķer bumbu!

TONI 20cm gar štangu!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-22 18:08, pirms 16 gadiem
Nu, ko, ceru, ka otrais puslaiks visās šobrīd notiekošajās spēlēs būs identisks pirmajam puslaikam! (Nesitiet, Arsenal, Chelsea un Liverpool fani).

  +1 [+] [-]

, 2008-11-22 18:19, pirms 16 gadiem
ManCity 2:0 vadībā!
Arsenal aizsardzība, jāsaka, nav šodien līmenī.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-22 18:25, pirms 16 gadiem
Portsmouth supergols!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-22 18:27, pirms 16 gadiem
ceru, ka par kapteini būs iecelts Almunija.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-22 18:39, pirms 16 gadiem
Labs Manchester City!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-22 18:44, pirms 16 gadiem
Barca7 rakstīja: Labs Manchester City!
kurš viņam novilka uzpurni!